Arena Personal Sverige AB jobb i Göteborg

Hitta lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB i Göteborg. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Göteborg.

Biljettkontrollant

Trafikvakt
Läs mer Nov 25
Om Tjänsten

Som biljettkontrollant kommer du att arbeta med kontroller av passagerares färdbevis inom kollektivtrafiken i Göteborg med omnejd. En viktig del i arbetet som representant för Securitas och Västtrafik är att skapa trygghet och förtroende hos resenärerna. Du arbetar i grupp om fyra. Tjänsterna är framför allt heltid och förekommer i tre olika skift mellan tidsspannet 05:00 och 03:00.

Din profil

Då du kommer att vara ansiktet utåt för Securitas och Västtrafik är det viktigt att du som person:

- Har god social förmåga
- Är serviceinriktad
- Agerar professionellt och inger trygghet
- Trivs att arbeta i grupp samt enskilt och kan fatta snabba beslut i periodvis högt tempo
- Krav på godkända betyg i engelska och svenska.
- Krav på svenska språket i både tal och skrift. Ett plus är om du talar flera språk.


För att kunna bli aktuell för tjänsten krävs att du ej har anmärkningar i belastningsregistret. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs att du blir godkänd av länsstyrelsen för arbete inom auktoriserade bevakningsföretag.

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kemist

Kemist
Läs mer Nov 14
Nu söker vi på Arena Personal en Kemist till en av våra kunder i Göteborg

Arbetsuppgifter

Är du intresserad av ett omväxlande och utmanande arbete i en spännande bransch som är under ständig utveckling? Då kan avfallsbranschen och tjänsten som Kemist vara något för dig!

Nu söker vi en kemist till vår kund som är inne i en expansiv fas inom området Farligt Avfall. Som kemist arbetar du med utvecklingsarbete inom befintlig verksamhet samt kreativt arbete för att bäst möta samhällets behov av att minska mängden avfall. Som ett led i att ta en allt mer betydande roll i att avgifta samhället söker vi en sann miljökämpe med gediget intresse för samhällsnytta.

Tjänsten är placerad i Sävenäs inom verksamheten för farligt avfall som består av ca 20 medarbetare. Vi erbjuder dig ett spännande arbete och en arbetsgivare med höga ambitioner att utvecklas inom området. Du rapporterar direkt till Platschef inom FA- verksamheten.

Exempel på arbetsuppgifter
Arbeta med processer i vår produktion, merparten på anläggningar för Farligt avfall.
Process- och produktutveckling gällande såväl förbättring och optimering av befintliga arbetssätt som att etablera nya produktions- och affärsmöjligheter.
Driva projekt självständigt, både hos kunden och tillsammans med deras kunder och övriga intressenter i avfallskedjan.
Utbilda personal inom avfallshantering, speciellt inom området Farligt avfall och farligt gods.
Bevaka lagstiftning inom området och på så sätt anpassa behandlingsmetoder och arbetssätt.
I rollen ingår även att fungera som ett stöd vid frågor kring andra materialslag.

Frihet under ansvar utgör grunden för tjänsten där arbetsuppgifter kan komma att anpassas under tid beroende på var i processen vi gemensamt finner att kompetens för närvarande behövs bäst.

Kvalifikationer

Högskoleutbildning inom kemiteknik, miljövetenskap eller motsvarande.
Erfarenhet av utvecklingsarbete inom farligt avfall.
Relevant erfarenhet från kemisk industri, miljöhantering och kemikaliehantering.
Du kan kommunicera mycket bra på svenska i tal och skrift då arbetet bland annat omfattar kontakter med olika myndigheter.
B-körkort är ett krav.

Meriterande
Erfarenhet från arbete med avfallslagstiftning samt kemiska produkter är meriterande.
Erfarenhet av att arbeta aktivt med ADR-S för att säkerställa rätt hantering av farligt gods.
Erfarenhet av att utbilda inom farligt avfall och farligt gods, t e x sorteringsutbildningar.

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Sorteringskemist

Miljökemist
Läs mer Nov 14
Nu söker vi på Arena Personal en Sorteringskemist till en av våra kunder i Göteborg.

Arbetsuppgifter

Är du intresserad av ett omväxlande och utmanande arbete i en spännande bransch som är under ständig utveckling? Då kan avfallsbranschen och tjänsten som sorteringskemist vara något för dig!

Nu söker vi en sorteringskemist till våran kund som är inne i en expansiv fas inom området Farligt Avfall. Som sorteringskemist arbetar du med löpande sorteringar inom befintlig verksamhet samt aktivt arbete för att bäst möta samhällets krav på rätt behandlat avfall. Som ett led i att ta en viktig roll i att avgifta samhället söker vi en person med gediget intresse för samhällsnytta.

Tjänsten är placerad i Sävenäs inom verksamheten för farligt avfall som består av ca 20 medarbetare. Vi erbjuder dig ett spännande arbete och en arbetsgivare med höga ambitioner att utvecklas inom området. Du rapporterar direkt till Platschef inom FA- verksamheten.

Exempel på arbetsuppgifter
Sortera avfall och styra avfall till rätt behandling -vad får tas emot var.
Hålla utbildningar inom kompetensområdet
Kanalisera diverse avfallsfrågor i organisationen.
Stöd till samt arbete med ordinarie driftpersonal på anläggningarna.
Utföra sorteringsuppdrag
Hålla sig uppdaterad inom området

Frihet under ansvar utgör grunden för tjänsten där arbetsuppgifter kan komma att anpassas under tid beroende på var i processen vi gemensamt finner att kompetens för närvarande behövs bäst.

Kvalifikationer

- Gymnasiekompetens inom kemiteknik, miljövetenskap eller motsvarande.
- Specialiserad yrkeskunskap alt relevant eftergymnasial utbildning.
- Erfarenhet av praktiskt arbete inom farligt avfall alternativt farligt gods.
- Relevant erfarenhet från kemisk/process industri, miljöhantering eller kemikaliehantering.
- Du kan kommunicera mycket bra på svenska i tal och skrift då arbetet bland annat omfattar kontakter med olika myndigheter och kunder
- B-körkort
- Erfarenhet från arbete med avfallslagstiftning samt kemiska produkter är meriterande.
- Erfarenhet av att arbeta aktivt med ADR-S för att säkerställa rätt hantering av farligt gods.
- Erfarenhet av att hålla utbildningar, gärna inom farligt avfall och farligt gods

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Köksbiträde

Köksbiträde
Läs mer Nov 28
Vi på Arena Personal söker nu köksbiträden till vår kund i Göteborg med omnejd

Arbetsuppgifter

Förbereda maten

Salladsberedning

Disk/städ

Kvalifikationer

Erfarenhet av arbete i kalla och/eller varma köket samt goda kunskaper om kökets hygien och kontrollrutiner.

Flytande svenska i tal och skrift

Som person

God lagspelare

Tar egna initiativ

Ödmjuk och drivande

Tycker om kundkontakt

God känsla för service

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Lagermedarbetare

Lagerarbetare
Läs mer Nov 29
Vi söker nu personal till våran kund inom lager & logistik.

Du kommer att bli anställd av Arena personal och uthyrd till en kund. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.

Du kommer arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter inom branscherna såsom plock, pack och sortering med scanner.

Du är fysiskt frisk och klarar av ett tungt och enformigt arbete. Du är tillgänglig och har viljan att utveckla dig. Arbetet hos kunden har varierande arbetstider, vilket ställer krav på att du är flexibel och är bekväm med att arbeta dag och kväll. Du kan komma att arbeta ensam eller i grupp, samt med instruktioner på svenska, vilket ställer krav på att du förstår och kan kommunicera på svenska. Arbetstiderna är varierande beroende på uppdraget.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och där ser vi gärna att du är trevlig, serviceminded, samarbetsvillig och ansvarsfull.

Krav: Kunna jobba minst 3d/v.

Arbetet börjar med en upplärningsperiod på 3 dagar.

Tillsättning sker löpande

Ansök nu

Tekniker

Truckreparatör
Läs mer Nov 24
Vi söker dig som vill arbeta som fälttekniker och ansvara för service och reparationer hos olika kunder i regionen.

Som person är du social och trivs i en roll där kundkontakt är en viktig del i arbetet. Du är driven och framåt och vill uppnå resultat. Viktigt att du kan skapa din egen struktur och att du har en förmåga att planera och prioritera. Du är en problemlösare som är bra på att samarbeta och trivs i ett högt tempo.

Vi ser gärna att du har fordonsteknisk-, Truckteknisk-, eller verkstadsteknisk utbildning på gymnasie- eller eftergymnasial nivå.

B-körkort är ett krav.

Arbetstider är dagtid och på heltid.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Site Manager till gym i Göteborg

Administrativ chef
Läs mer Jul 6
Nu söker vi på Arena Personal en Site Manager för kunds räkning.

Gymmet ligger beläget i Göteborg med stort flöde av besökare varje dag. Du kommer att ha det övergripande ansvaret för att gymanläggningen ska fungera. Vi ser att du är trygg i ditt ledarskap och har lätt för att skapa och underhålla relationer, med medarbetare såväl medlemmarna.

Då du blir den som ser till att verksamheten rullar på, så ser vi även att du är effektiv, noggrann och organiserad med känsla för teamwork. Du bör inte ha svårt för att ta beslut och du bör heller inte vara rädd för att ta i där det behövs.

Krav:

- Erfarenhet av att coacha och leda andra

- Erfarenhet av personalansvar

- Behärska svenska i tal och skrift

- God förståelse för engelska i tal och skrift

Meriterande:

- Erfarenhet av gruppträning

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Ekonom

Redovisningsekonom
Läs mer Nov 23
Vi söker för kommande uppdrag dig som är ekonom till uppdrag inom den offentliga sektorn i Västra Götaland och Halland.

Du ska ha en högskoleutbildning inom ekonomi alternativt annan utbildning och erfarenhet som gör att du är relevant för uppdragen.

Vi ser helst att du tidigare har arbetat i en roll som ekonom i någon kommun eller annan offentlig verksamhet under några år.

Som konsult behöver du vara driven, engagerad, noggrann och kommunikativ. Du ska snabbt kunna komma in i en roll där du arbetar självständigt.

Beskriv i din ansökan tydligt vilka dina tidigare arbetsroller har varit samt i vilket geografiskt område du är intresserad av att arbeta i.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Kommunikatör

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Nov 23
Vi söker nu kommunikatörer för eventuellt kommande konsultuppdrag i Göteborg.

Vi söker dig som har erfarenhet av strategiskt och operativt arbete inom kommunikation. Du behöver vara en skicklig kommunikatör både skriftligt och muntligt. Vi ser gärna att du har en relevant högskoleutbildning inom strategisk kommunikation, media eller annan utbildning och arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdig.

Som person vill vi att du är självgående, prestigelös och gillar att arbeta i ett högt tempo. Du skall trivas med att fatta egna beslut samt kunna planera och arbeta strukturerat. Viktigt också att du gillar att samarbeta och bygga relationer.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Studenter/behovare sökes för deltidsarbete

Lagerarbetare
Läs mer Nov 22
Arena Personal söker studenter/behovare för arbete i ett packeri. Ingen tidigare vana av lagerarbete krävs - det viktiga är att du har rätt inställning, trivs med att arbeta fysiskt och motiveras av att göra ett bra jobb.

Arbetspassen är huvudsakligen förlagda på vardagar kl. 7.00-16.00 men det förekommer även kvällar 16-22 samt helger.

Du har förmåga att arbeta med högt tempo och samtidigt är du noggrann, behärskar det svenska språket och har god arbetsmoral. Du ska vara student eller ha annan sysselsättning på minst 50 % för att kunna bli anställd.

Vi ser att du kan jobba minst 3 dagar/vecka och kan starta omgående samt att du har körkort och egen bil.

Ansök nu

Studenter/behovare sökes för deltidsarbete

Lagerarbetare
Läs mer Nov 22
Arena Personal söker studenter/behovare för arbete i ett packeri. Ingen tidigare vana av lagerarbete krävs - det viktiga är att du har rätt inställning, trivs med att arbeta fysiskt och motiveras av att göra ett bra jobb.

Arbetspassen är huvudsakligen förlagda på vardagar kl. 7.00-16.00 men det förekommer även kvällar 16-22 samt helger.

Du har förmåga att arbeta med högt tempo och samtidigt är du noggrann, behärskar det svenska språket och har god arbetsmoral. Du ska vara student eller ha annan sysselsättning på minst 50 % för att kunna bli anställd.

Vi ser att du kan jobba minst 3 dagar/vecka och kan starta omgående samt att du har körkort och egen bil.

Ansök nu

Kock

Kock, storhushåll
Läs mer Okt 28
Nu söker vi på Arena Personal en kock till en av våra kunder i Göteborg för uthyrning

Arbetsuppgifter
Nu erbjuds du att följa med på en spännande resa som väntar, du kommer att vara en av nyckelpersonerna i verksamheten. Tillsammans med köksmästare kommer du att arbeta med att ta fram menyn, vidareutveckla samarbetet med kunden samt jobba med zero waste-arbetet. I din roll ingår matlagning, egenkontroll, kvalitetssäkring men även specialkost.

Vem är du?
Vi söker dig som brinner för matlagning och dig som arbetar proaktivt med service, lönsamhet och nöjda gäster. Du har relevant utbildning och tidigare erfarenhet från storkök. Du är smaksäker både inom husman och även mer internationell mat samt att du har erfarenhet av special och allergikost. Du är driven och tycker matlagning, service och värdskap är bland det roligaste som finns.

Du har en förmåga att skapa förtroende, är bra på att samarbeta och har en entusiasm som engagerar dina medarbetare.

Kvalifikationer
Utbildning och erfarenhet som kock
B-körkort

Övrigt
Arbetstiden är förlagd Måndag - Fredag, 6.30-15.00

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Terminalarbetare/truckförare

Truckförare
Läs mer Okt 21
Arena Personal söker truckförare för arbete på ett lager. Tidigare vana av lagerarbete/truckkörning krävs - det viktiga är att du har rätt inställning, trivs med att arbeta fysiskt och motiveras av att göra ett bra jobb.

Arbetspassen är förlagda 07.00-16.00 eller 15.00-00.00.

Du har förmåga att arbeta med högt tempo och samtidigt är du noggrann, behärskar det svenska språket och har god arbetsmoral och gillar att använda kroppen i arbetet.

Lagret ligger i Angered, Göteborg.

Krav Erfarenhet av att ha kört trucken motviktstruck samt skjutstativkörning och arbetat inom lager och logistik.

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Arbetsmarknadskonsult

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Okt 17
Arbetslivsresurs växer och behöver därför ännu en engagerad arbetsmarknadskonsult till vår verksamhet i Göteborg!

Om tjänsten

Som arbetsmarknadskonsulent i Introduktion till arbete (INAB), vilket är en upphandlad tjänst från Arbetsförmedlingen, genomför du coachande insatser både på individ och gruppnivå. Du utför bland annat kartläggning av deltagares resurser, genomför föreläsningar, anordnar prövningsplatser samt har motiverande samtal. Du har möjlighet att vara kreativ och anpassa ditt arbete efter individen vilket gör arbetet både roligt och inspirerande. Tjänsten kräver att du kan arbeta strukturerat och noggrant administrativt. Då dagarna kan se olika ut behöver du ha en god förmåga att självständigt planera ditt arbete. Utöver rollen som konsult i INAB kommer du även vara behjälplig i andra tjänster och uppdrag som vi har i Göteborg.

Din profil

- Minst 2 års högskoleutbildning eller yrkeshögskola på heltid inom beteendevetenskap, pedagogik, medicin eller likvärdigt område.
- Minst ett (1) års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste sju (7) åren.
- Vana vid och intresse för att arbeta både med individer och grupper.
- Ett coachande och lösningsinriktat förhållningssätt.
- God kommunikativ förmåga i både tal och skrift.
- Mycket god administrativ förmåga och datorvana.


Som person är du utåtriktad, prestigelös, flexibel och gillar variation i dina arbetsuppgifter. Du är bra på att skapa relationer, bygga nätverk och vi ser gärna att du har ett brett kontaktnät i aktuellt geografiskt område. I ditt arbete gör du skillnad och du vill se resultat i dina insatser.

Intervjuer sker löpande, tillsättning av tjänsten enligt överenskommelse.

Tjänsten är placerad på våra kontor i Göteborg.

Ansökan

Vi ser fram emot fram emot din ansökan snarast.

För frågor kontakta Helena Eskilsson 0703-300 541

helena.eskilsson@arbetslivsresurs.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamheten

Arbetslivsresurs ingår i Arenakoncernen. I koncernen ingår bolagen Arbetslivsresurs, Arena Personal, Arena Utbildning och World Class som tillsammans erbjuder långsiktiga och hållbara lösningar för organisationer, företag och medarbetare. Koncernen tillhandahåller ett komplett tjänsteutbud inom Bemanning & rekrytering, Hälsa & rehabilitering samt Karriär & omställning.
Vi är rikstäckande och har gemensamma värderingar inom alla bolagen kring engagemang och professionalitet som ger en bra grund för samarbete.
Inom Arenakoncernen tror vi starkt på att ett hållbart arbetsliv är nyckeln till ett hållbart samhälle. Alla våra medarbetare gör skillnad varje dag genom att skapa förutsättningar för att just detta skall uppfyllas.

Vi stärker styrkor!

Titta gärna på hemsida www.arbetslivsresurs.se (http://www.arbetslivsresurs.se) för mer info.

Kontaktperson(er)

Helena Eskilsson

0703-300 541

Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Göteborg

Ansök nu

Studenter/behovare sökes för deltidsarbete

Lagerarbetare
Läs mer Nov 1
Arena Personal söker studenter/behovare för arbete i ett packeri. Ingen tidigare vana av lagerarbete krävs - det viktiga är att du har rätt inställning, trivs med att arbeta fysiskt och motiveras av att göra ett bra jobb.

Arbetspassen är huvudsakligen förlagda på vardagar kl. 7.00-16.00 men det förekommer även kvällar 16-22 samt helger.

Du har förmåga att arbeta med högt tempo och samtidigt är du noggrann, behärskar det svenska språket och har god arbetsmoral. Du ska vara student eller ha annan sysselsättning på minst 50 % för att kunna bli anställd.

Vi ser att du kan jobba minst 3 dagar/vecka och kan starta omgående samt att du har körkort och egen bil.

Ansök nu

Tekniker

Underhållsmekaniker
Läs mer Okt 12
Vi söker dig som har en god servicekänsla och samarbetsförmåga, samt lätt kan ta initiativ och se vad som behöver göras. Arbetet är ibland fysiskt krävande, så du behöver ha god fysisk förmåga och tycka om att arbeta med kroppen samt arbeta självständigt. Då det är en hel del underhållsarbete samt reparationer som förekommer ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av mekaniskt underhållsarbete. Intresse för livsmedel och charkuteri är en fördel.

Arbetsuppgifter

- Medverka i arbetet inom Hälsa, Miljö och Säkerhet

- Både i grupp och självständigt utföra och planera förebyggande underhållsarbete av produktionsutrustning

- Felsökning och avhjälpande av driftstörningar

- Medverka i tekniska projekt

- Support för operatörer inom underhåll- och maskinrelaterade frågor

- Delge och lära ut relevant kunskap till medarbetarna

Krav

- Fullgjord gymnasieutbildning med inriktning: Industri, teknik eller service/UH

- Alternativt motsvarande kompetens/utbildning

- Körkort B

- Några års erfarenhet i branschen eller liknande jobb

Meriterande

- TIG, MIG/MAG, svetskunskaper

- Truckkort

- Pannskötare

- Heta arbeten

- Kunskap i hydraulik/pneumatik

- Arbetat inom livsmedelsbranschen

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Parkeringsvakt

Parkeringsvakt
Läs mer Okt 19
På uppdrag av Securitas söker vi på Arena Personal parkeringsvakter till Göteborgsområdet med omnejd. Vi söker ca 5-10st medarbetare på heltid, med anställning direkt hos Securitas.

Syftet med parkeringsövervakning är att främja trafiksäkerheten på vägarna, öka framkomligheten i trafiken och förbättra trivseln i boendemiljöer. Tjänsten utförs av uniformerade och auktoriserade parkeringsvakter som vi nu är på jakt efter! Som Parkeringsvakt hos Securitas utför Du parkeringsövervakning på tomtmark och kommunal mark där Du ser till att parkeringsreglerna efterlevs.

Uppdragsstart väntas ske omgående med en 4 dagars utbildning som sedan avslutas med ett slutprov. Du kommer gå på ett 4-veckors rullande schema, 3 veckor dagtid och 1 vecka kväll samt en helg i månaden kommer även förekomma.

Registerkontroll och prövning hos Länsstyrelsen kommer utföras.

Som person ser vi att du är:
- Serviceinriktad
- God social förmåga och utåtriktad
- Agerar professionellt och inger trygghet
- Trivs att arbeta självständigt
- Lugn och stabil
- Hjälpsam och ansvarstagande

Securitas tillämpar 6 månaders provanställning.

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Arbetslivsresurs söker nu en jobbcoach till Göteborg och Alingsås!

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Sep 28
Arbetslivsresurs vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning!

Vi söker dig som är genuint nyfiken på människor och motiveras av att få andra att nå sina mål. Är du duktig på att lyssna, på att läsa mellan raderna och förstå vilka lösningar som är möjliga för dina deltagare i den situation de befinner sig i för stunden. Rollen som jobbcoach kräver en kombination av strukturerat och noggrant administrativt arbete samt att identifiera dina deltagares möjligheter att komma ut på arbetsmarknaden. Till dig som har förmåga att kombinera dessa delar kan vi erbjuda en spännande roll där du kan göra skillnad för dina medmänniskor. Rollen är placerad på våra kontor i Göteborg och Alingsås i tjänsten Rusta och Matcha, en arbetsmarknadspolitisk tjänst .

För att lyckas i rollen behöver du ha förmåga att möta människor med olika behov och bakgrund, vinna deras förtroende samt förmå dem att lyckas komma ut på arbetsmarknaden. Du kommer att ingå i ett tajt team med god gemenskap men arbetet utförs till stor del individuellt, med frihet under ansvar. Utöver individuella samtal förväntas du även arbeta med deltagare i grupp, samt arbeta utåtriktat mot arbetsgivarkontakter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Genomföra individuella möten för att stötta och hjälpa kandidaterna i deras unika processer.
- Kontinuerlig kontakt med arbetsgivare för att skapa goda matchningar.
- Planera och genomföra seminarium kring hur arbetsmarknaden fungerar samt vilka verktyg som ger ett effektivt jobbsökande.
- Skapa jobbsökarplaner till deltagare.


För att få arbeta med tjänsten Rusta & Matcha krävs att du har:

Alternativ 1 - minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt tidigare system) eller motsvarande poäng från yrkeshögskola. Utbildningen har genomförts inom områdena arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning. Du har vidare minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Du ska ha erhållit arbetslivserfarenheten under de senaste fem åren.

Alternativ 2 - Eftergymnasial utbildning och minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden - arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, arbete med social- och gruppsykologi, karriärvägledning. Arbetslivserfarenheten inom dessa områden har du erhållit de senaste fem åren.

Det är meriterande om du tidigare arbetat som jobbcoach/utbildningscoach under 1-2 år. Språkkunskaper i arabiska och somaliska är också meriterande för tjänsten.

Anställningsvillkor

Tillträde omgående. Heltid. Vi arbetar med löpande urval.

Sista dag att ansöka är 2022-11-15.
Om du känner att du är rätt person så sök tjänsten omgående då intervjuer hålls löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdatum.

Bifoga följande dokument till din ansökan:
CV
Tjänstgöringsintyg
Examensbevis eller betyg

Kontakt:
Eira Ljungberg
eira.ljungberg@arbetslivsresurs.se

Ansök nu

Laboratorietekniker

Laboratorietekniker, kemi
Läs mer Okt 20
Vi söker nu en laboratorietekniker för heltidsuppdrag på minst 6mån hos vår kund i Göteborg.

Start snarast eller enligt överenskommelse.

Arbetsuppgifter

- Utföra provtagning och enklare analyser enligt kundens provtagnings- och analysprogram samt övriga uppdrag

- Utföra extra provtagning och analysprojekt för UKM, högskolor, universitet och myndigheter för att bistå forskning inom kundens verksamhetsområde

- Samråda och informera processgruppen, anläggningsgruppen och automation-IT gruppen och processtatus och drifttillstånd för att optimera reningen

- Sammanställa, kvalitetssäkra och rapportera analysresultat enligt uppdrag

- Säkerställa att det är god kvalitet på analyser och mätmetoder genom att följa angivna rutiner och standarder

- Medverka i utveckling av analysmetoder och ny instrumentering

- Kalibrera och underhålla instrument på laboratorium och i kontrollstationer samt underhålla processinstrument i samråd med instrumenttekniker

- Medverka i projekt och anläggningsändringar enligt särskilt uppdrag

Krav

- Påbörjar högskoleutbildning alt YH inom relevant arbetsområde

- Datorvana

- Obehindrad i tal och skrift för svenska och engelska

Kompetenser

- God förmåga att kommunicera och samverka med andra

- Kan arbeta systematiskt och metodiskt

- Noggrann och ordningsam

- Kan göra rationella bedömningar utifrån tillgänglig information

Meriterande

- Viss laboratorievana

- Erfarenhet av provtagning

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Truckförare

Truckförare
Läs mer Maj 10
Vi på Arena Personal söker nu en person som är erfaren truckförare med truckkort A1-A4 och B1-B4.

Du har dokumenterad erfarenhet och goda referenser från tidigare uppdrag som truckförare. Arbetet ställer krav på noggrannhet och snabbhet. Du som person bör kunna hantera stress. Det är meriterande med B-körkort inget krav.

Övrig info:

Placeringsort: Göteborg

Krav:

Truckkort: A1-A4 & B1-B

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

HR Konsulter

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Okt 19
Vi söker nu HR konsulter för heltidsuppdrag i en närliggande kommun till Göteborg.

Uppdraget sträcker sig från mitten av november till februari.

Du kommer att arbeta med att ge kvalificerat stöd till chefer i alla förekommande HR frågor. Det innebär arbetsrätt, rekrytering, förhandlingar, arbetsmiljö, rehabilitering och organisation.

Du som söker ska ha högskoleutbildning inom HR-området samt erfarenhet av att stötta chefer. Vi ser även att du har erfarenhet av arbete inom kommunal verksamhet.

Du behöver vara en trygg person som kan arbeta självständigt men även i team. Eftersom det är ett tidsbegränsat uppdrag behöver du kunna komma in i arbetet snabbt och arbeta självständigt. Du ska kunna hantera flera parallella processer och trivas i en flexibel roll.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande,

Ansök nu

Parkeringsvakt

Parkeringsvakt
Läs mer Aug 17
På uppdrag av Securitas söker vi på Arena Personal parkeringsvakter till Göteborgsområdet med omnejd. Vi söker ca 5-10st medarbetare på heltid, med anställning direkt hos Securitas.

Syftet med parkeringsövervakning är att främja trafiksäkerheten på vägarna, öka framkomligheten i trafiken och förbättra trivseln i boendemiljöer. Tjänsten utförs av uniformerade och auktoriserade parkeringsvakter som vi nu är på jakt efter! Som Parkeringsvakt hos Securitas utför Du parkeringsövervakning på tomtmark och kommunal mark där Du ser till att parkeringsreglerna efterlevs.

Uppdragsstart väntas ske omgående med en 6 veckors lång utbildning som sedan avslutas med ett slutprov. Du kommer gå på ett 4-veckors rullande schema, 3 veckor dagtid och 1 vecka kväll samt en helg i månaden kommer även förekomma.

Registerkontroll och prövning hos Länsstyrelsen kommer utföras.

Som person ser vi att du är:
- Serviceinriktad
- God social förmåga och utåtriktad
- Agerar professionellt och inger trygghet
- Trivs att arbeta självständigt
- Lugn och stabil
- Hjälpsam och ansvarstagande

Securitas tillämpar 6 månaders provanställning.

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Truckförare till farligt avfall

Truckförare
Läs mer Apr 1
Vi söker nu personal till våran kund.

Du kommer att bli anställd av Arena personal och uthyrd till en kund. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.

Vi söker nu en miljöarbetare till farligt avfall.

Arbetstiden är måndag-fredag 07:00 - 16:00.Truckkort (motvikt) är ett krav Det förekommer väldigt mycket truckkörning.

Du behöver vara en van IT-användare med viss vana av administrativa moment. Det är meriterande med erfarenhet av arbete med Farligt avfall och/eller kemiproduktion som kan styrkas genom kompetenser såsom ADR-behörighet eller liknande.

Vi ser gärna att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Som person tar du ansvar och tycker om ordning och reda. Det är viktigt att du har ett naturligt säkerhets tänk. Du är en person som bidrar till god stämning och ett bra samarbetsklimat.

Du är prestigelös och trivs i produktionsmiljö.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och där ser vi gärna att du är trevlig, serviceminded, samarbetsvillig och ansvarsfull.

Tillsättning sker löpande

Ansök nu

Lagermedarbetare

Lagerarbetare
Läs mer Jul 7
Vi söker nu personal till våran kund inom lager & logistik.

Du kommer att bli anställd av Arena personal och uthyrd till en kund. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.

Du kommer arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter inom branscherna såsom plock, pack och sortering med scanner.

Du är fysiskt frisk och klarar av ett tungt och enformigt arbete. Du är tillgänglig och har viljan att utveckla dig. Arbetet hos kunden har varierande arbetstider, vilket ställer krav på att du är flexibel och är bekväm med att arbeta dag och kväll. Du kan komma att arbeta ensam eller i grupp, samt med instruktioner på svenska, vilket ställer krav på att du förstår och kan kommunicera på svenska. Arbetstiderna är varierande beroende på uppdraget.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och där ser vi gärna att du är trevlig, serviceminded, samarbetsvillig och ansvarsfull.

Krav: Kunna jobba minst 3d/v.

Arbetet börjar med en upplärningsperiod på 5 dagar.

Tillsättning sker löpande

Ansök nu

Lagermedarbetare/Truckförare

Lagerarbetare
Läs mer Aug 1
Vi söker nu en lagermedarbetare/truckförare till vår kund!

Du kommer att bli anställd av Arena Personal och uthyrd till kund. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter och långsiktigt samarbete.

Arbetsbeskrivning

Öppna och kontrollera pallar

Uppdatera i systemet (användning av Volvos dator system

Banda pallar

Plock och pack

Truckkörning (skjutstativ & motviktstruck)

Krav

B-körkort

Truckkort med erfarenhet (minst 6mån)

Datavana

Lagererfarenhet

Flytande svenska i tal och skrift

God förståelse för engelska

Meriterande

God fysisk status

Bra lagspelare

Lätt för att passa in i grupper

Prestigelös

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Däckskiftare

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Feb 23
För kommande uppdrag i Göteborg söker vi nu däckskiftare.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som däckskiftare och som har intresse av arbetet. Du ska vara arbetsam, pålitlig och stresstålig som person. Du behöver ha en god fysik och du ska trivas att arbeta i ett högt tempo. Det är bra om du är allmänt händig och tekniskt kunnig. Du klarar av att arbeta självständigt och du har ett gott bemötande.

Krav på B-körkort

Arbetsuppgifterna kommer främst att innebära hjulskifte/däckmontering, däckbalansering och att köra in och ut bilar från verkstad.

Vi ser fram emot att få din ansökan redan idag.



Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Lagermedarbetare/Truckförare

Lagerarbetare
Läs mer Jul 5
Vi söker nu en lagermedarbetare/truckförare till vår kund!

Du kommer att bli anställd av Arena Personal och uthyrd till kund. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter och långsiktigt samarbete.

Arbetsbeskrivning

Öppna och kontrollera pallar

Uppdatera i systemet (användning av Volvos dator system

Banda pallar

Plock och pack

Truckkörning (skjutstativ & motviktstruck)

Krav

B-körkort

Truckkort med erfarenhet (minst 6mån)

Datavana

Lagererfarenhet

Flytande svenska i tal och skrift

God förståelse för engelska

Meriterande

God fysisk status

Bra lagspelare

Lätt för att passa in i grupper

Prestigelös

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Biljettkontrollant

Trafikvakt
Läs mer Jun 9
Om Tjänsten

Arena Personal i Göteborg har fått i uppdrag att bemanna biljettkontrollanter till Securitas och Västtrafik. Dessa tjänster kommer att tillsättas under juni månad och påbörjas med en utbildning som pågår under fem dagar.

Som biljettkontrollant kommer du att arbeta med kontroller av passagerares färdbevis inom kollektivtrafiken i Göteborg med omnejd. En viktig del i arbetet som representant för Securitas och Västtrafik är att skapa trygghet och förtroende hos resenärerna. Du arbetar i grupp om fyra. Tjänsterna är framför allt heltid och förekommer i tre olika skift mellan tidsspannet 05:00 och 03:00.

Din profil

Då du kommer att vara ansiktet utåt för Securitas och Västtrafik är det viktigt att du som person:

- Har god social förmåga
- Är serviceinriktad
- Agerar professionellt och inger trygghet
- Trivs att arbeta i grupp samt enskilt och kan fatta snabba beslut i periodvis högt tempo
- Krav på godkända betyg i engelska och svenska.
- Krav på svenska språket i både tal och skrift. Ett plus är om du talar flera språk.


För att kunna bli aktuell för tjänsten krävs att du ej har anmärkningar i belastningsregistret. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs att du blir godkänd av länsstyrelsen för arbete inom auktoriserade bevakningsföretag.

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Väktare

Väktare
Läs mer Maj 2
Nu rekryterar vi på Arena Personal väktare till Securitas i Göteborg med omnejd.

Inom väktaryrket på Securitas finns det tre olika roller:

Som ronderande väktare är din främsta uppgift att leverera trygghet ute hos våra kunder - främst vid industrier, på kontor och i verkstäder - genom att skydda egendom och byggnader mot brand, stöld och skador. Vanligtvis är det du som sköter larmanläggningarna och rapporterar med hjälp av ett datoriserat rondinformationssystem. Här förekommer främst ensamarbete nattetid.

Som stationär väktare arbetar du hos något av våra kundföretag, t ex vid huvudinfarten eller entrén. Du ansvarar för in- och utpasseringskontroller av besökare, leverantörer och kunder.

Vid arbetsplatsen kan olika typer av teknisk hjälp finnas t ex larmpaneler för driftlarm, inbrottslarm och brandlarm. Vid större företag är det också vanligt med övervakningskameror och fjärrstyrning av grindar och portar. Andra exempel på arbetsuppgifter kan vara att sköta företagets telefonväxel efter kontorstid, utföra rondering. Arbetsuppgifterna varierar från kund till kund.

Som väktare i handels public miljö arbetar du för att förhindra stölder samt skador på varor i butik samt bidra till en tryggare atmosfär för personal samt kunder. Du jobbar i en miljö med stora tempoväxlingar och stor variation på hur dagarna kan se ut. Arbetet ställer krav på att man ska kunna vara självgående samt även jobba i större grupper. I tjänsten ingår stationär bevakning i butiker, larmryck, butikskontroll samt ingripanden vid brott och övriga incidenter.

För att kunna söka tjänsten bör man vara stresstålig, flexibel, ha normal god kondition samt talar och skriver svenska flytande.

Annonsen avser både väktare för heltid/deltid samt behovsanställnings och även sommarvikariat.

Vem är du?

- Vi tror att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera periodvis högt arbetstempo.

- Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner.

- Du är självständig, men jobbar också bra i team.

- Att ta ansvar kommer naturligt för dig - du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och uppmärksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga.

Vilka krav ställer tjänsten?

- Du behöver ha gymnasieutbildning med godkänt resultat i svenska och engelska.

- Tjänsten kräver B-körkort.

- För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan).

Vi erbjuder dig

- Att få göra konkret skillnad för människor och samhället

- Ett varierande arbete med utvecklingsmöjligheter

- Engagerade och stöttande ledare och kollegor

- Chansen att arbeta i ett samhällsviktigt företag med människor i fokus

Om Securitas

Securitas är en pålitlig arbetsgivare i en föränderlig värld som finns i 58 länder runtom i världen. I Sverige har vi en ledande position inom säkerhet och en djup förståelse för våra kunders behov. Här levererar våra 10 000 medarbetare trygghet - varje dag, dygnet runt.

Att vara en av oss på Securitas innebär ett stort ansvar - ditt arbete är viktigt för att skapa trygghet i samhället. Alla våra medarbetare gör konkret skillnad för människor, varje dag. För att kunna göra ett bra jobb satsar vi mycket på att vara en stabil arbetsgivare, som ser till att du trivs och känner dig uppskattad. Hos oss finns även möjligheterna, du får alltid den utbildning du behöver för dina arbetsuppgifter och duktiga medarbetare har goda chanser att växa inom företaget.

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

HR-Partner

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Mar 14
Arena Personal söker nu en HR-Partner för konsultuppdrag som förväntas starta efter sommaren och pågå 1år.

Arbetsuppgifter

Hr-partnern säkerställer de operativa och strategiska HR-frågorna på uppdrag från HR-chef och bolagsledning, samt ger konsultativt stöd åt organisationens chefer för att skapa förutsättningar för en affärsmässig och gemensam syn på HR-frågorna. Medverka i utveckling av koncerngemensamma strategiska HR-frågor som medarbetarundersökningar, värdegrundsfrågor, förändringsledning och ledarutveckling samt personalförmåner

- Utforma och kvalitetssäkra rutiner, riktlinjer, processer och policies inom HR-området samt göra dessa kända inom intranätet, verksamhetssystem och andra kommunikationskanaler
- Vara avdelningens specialist inom något av följande områden: Likabehandling, rehabilitering, rekrytering, psykosocial arbetsmiljö, samt friskvård och hälsa
- Ge operativt, strategiskt och konsultativt stöd och organisationens chefer inom områdena:
- Organisationsutveckling- och förändringar
- Värdegrundsfrågor/förhållningssätt
- Rekrytering och personalomställning och avveckling
- Kompetensförsörjning- och utveckling
- Arbetsrätt, samverkan och förhandlingar
- Jämställdhet, mångfald och diskrimineringsfrågor
- Arbetsmiljö
- Friskvård och hälsa
- Rehabilitering
- Lönebildningsfrågor


Utbildning

Högskoleutbildning inom HR/Personal

Erfarenhet

3-5år inom liknande områden

Kunskapskrav

- Flera års erfarenhet från kvalificerat, konsultativt HR-arbete, gärna inom offentlig verksamhet
- Gärna specialistkompetens inom rehabilitering
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift


Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Administratör

Administrativ assistent
Läs mer Jun 7
Till en av våra kunder i Göteborg söker vi nu en administratör för ett uthyrningsuppdrag på heltid. Start omgående och det beräknas pågå 3 månader.



Vi söker dig med bra kunskaper inom Excel och Office. Dina arbetsuppgifter kommer att vara att arbeta med att säkerställa och gå igenom listor i system och säkerställa att information ligger rätt och korrigera felaktigheter. Du kommer även att ha en del kommunikation via telefon med kunder

Som person söker vi dig som är noggrann, ordningsam och effektiv. Du behöver även känna dig trygg i rollen att kontakta kunder via telefon.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Extrajobb som receptionist på Fitness24Seven

Receptionist, telefonist
Läs mer Dec 16
Trivs du i en självständig roll där service, träning och relationer är i fokus? Då är Fitness24Seven rätt ställe för dig! Vi ser fram emot din ansökan!

Som extraanställd receptionist på Fitness24Seven kommer du att jobba i en miljö där service, träning och hälsa är i fokus. Jobbet innebär mycket kontakt med människor, dels med dina kollegor men mest med gymmets medlemmar. Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet blir några av dina arbetsuppgifter.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Arena Personal men jobbar på Fitness24Seven. Du kommer inledningsvis få en gedigen introduktion för din roll som receptionist, för att sedan kunna jobba självständigt. Då uppdraget är vid behov innebär det att du kommer hjälpa till på de anläggningar runtom i Göteborgsområdet där någon är sjuk, har semester eller bara förstärker personalstyrkan på gymmet den dagen.

Vi söker dig som:

- har ett intresse för service
- är driven och tar eget ansvar
- jobbar effektivt, organiserat och självständigt
- tycker träning och hälsa är intressant
- tycker om att bygga relationer med medlemmar
- kan jobba eftermiddagar och kvällar
- är minst 18 år gammal


Har du tidigare arbetat med ett serviceinriktat jobb är det meriterande, men inget krav. Vi ser att du behärskar svenska flytande i tal och skrift och har en god förståelse för engelska i tal och skrift.

I den här rekryteringen är det Arena Personal som sköter hela rekryteringsprocessen. Tänk på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inga ansökningar via email.

Vi erbjuder:
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Ansök nu

Studenter/behovare sökes för deltidsarbete

Lagerarbetare
Läs mer Apr 5
Arena Personal söker lagermedarbetare för arbete i ett packeri. Ingen tidigare vana av lagerarbete krävs - det viktiga är att du har rätt inställning, trivs med att arbeta fysiskt och motiveras av att göra ett bra jobb.

Arbetspassen är huvudsakligen förlagda på vardagar kl. 7.00-16.00 men det förekommer även kvällar 16-22 samt helger.

Du har förmåga att arbeta med högt tempo och samtidigt är du noggrann, behärskar det svenska språket och har god arbetsmoral. Du ska vara student eller ha annan sysselsättning på minst 50 % för att kunna bli anställd.

Vi ser att du kan jobba minst 3 dagar/vecka och kan starta omgående samt att du har körkort och egen bil.

Ansök nu

Biljettkontrollant

Trafikvakt
Läs mer Apr 11
Om Tjänsten

Arena Personal i Göteborg har fått i uppdrag att bemanna biljettkontrollanter till Securitas och Västtrafik. Dessa tjänster kommer att tillsättas under september och påbörjas med en utbildning som pågår under fem dagar.

Som biljettkontrollant kommer du att arbeta med kontroller av passagerares färdbevis inom kollektivtrafiken i Göteborg med omnejd. En viktig del i arbetet som representant för Securitas och Västtrafik är att skapa trygghet och förtroende hos resenärerna. Du arbetar i grupp om fyra. Tjänsterna är framför allt heltid och förekommer i tre olika skift mellan tidsspannet 05:00 och 03:00.

Din profil

Då du kommer att vara ansiktet utåt för Securitas och Västtrafik är det viktigt att du som person:

- Har god social förmåga
- Är serviceinriktad
- Agerar professionellt och inger trygghet
- Trivs att arbeta i grupp samt enskilt och kan fatta snabba beslut i periodvis högt tempo
- Krav på godkända betyg i engelska och svenska.
- Krav på svenska språket i både tal och skrift. Ett plus är om du talar flera språk.


För att kunna bli aktuell för tjänsten krävs att du ej har anmärkningar i belastningsregistret. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs att du blir godkänd av länsstyrelsen för arbete inom auktoriserade bevakningsföretag.

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Väktare

Väktare
Läs mer Mar 31
Nu rekryterar vi på Arena Personal väktare till Securitas i Göteborg med omnejd.

Inom väktaryrket på Securitas finns det tre olika roller:

Som ronderande väktare är din främsta uppgift att leverera trygghet ute hos våra kunder - främst vid industrier, på kontor och i verkstäder - genom att skydda egendom och byggnader mot brand, stöld och skador. Vanligtvis är det du som sköter larmanläggningarna och rapporterar med hjälp av ett datoriserat rondinformationssystem. Här förekommer främst ensamarbete nattetid.

Som stationär väktare arbetar du hos något av våra kundföretag, t ex vid huvudinfarten eller entrén. Du ansvarar för in- och utpasseringskontroller av besökare, leverantörer och kunder.

Vid arbetsplatsen kan olika typer av teknisk hjälp finnas t ex larmpaneler för driftlarm, inbrottslarm och brandlarm. Vid större företag är det också vanligt med övervakningskameror och fjärrstyrning av grindar och portar. Andra exempel på arbetsuppgifter kan vara att sköta företagets telefonväxel efter kontorstid, utföra rondering. Arbetsuppgifterna varierar från kund till kund.

Som väktare i handels public miljö arbetar du för att förhindra stölder samt skador på varor i butik samt bidra till en tryggare atmosfär för personal samt kunder. Du jobbar i en miljö med stora tempoväxlingar och stor variation på hur dagarna kan se ut. Arbetet ställer krav på att man ska kunna vara självgående samt även jobba i större grupper. I tjänsten ingår stationär bevakning i butiker, larmryck, butikskontroll samt ingripanden vid brott och övriga incidenter.

För att kunna söka tjänsten bör man vara stresstålig, flexibel, ha normal god kondition samt talar och skriver svenska flytande.

Annonsen avser både väktare för heltid/deltid samt behovsanställnings och även sommarvikariat.

Vem är du?

- Vi tror att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera periodvis högt arbetstempo.

- Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner.

- Du är självständig, men jobbar också bra i team.

- Att ta ansvar kommer naturligt för dig - du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och uppmärksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga.

Vilka krav ställer tjänsten?

- Du behöver ha gymnasieutbildning med godkänt resultat i svenska och engelska.

- Tjänsten kräver B-körkort.

- För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan).

Vi erbjuder dig

- Att få göra konkret skillnad för människor och samhället

- Ett varierande arbete med utvecklingsmöjligheter

- Engagerade och stöttande ledare och kollegor

- Chansen att arbeta i ett samhällsviktigt företag med människor i fokus

Om Securitas

Securitas är en pålitlig arbetsgivare i en föränderlig värld som finns i 58 länder runtom i världen. I Sverige har vi en ledande position inom säkerhet och en djup förståelse för våra kunders behov. Här levererar våra 10 000 medarbetare trygghet - varje dag, dygnet runt.

Att vara en av oss på Securitas innebär ett stort ansvar - ditt arbete är viktigt för att skapa trygghet i samhället. Alla våra medarbetare gör konkret skillnad för människor, varje dag. För att kunna göra ett bra jobb satsar vi mycket på att vara en stabil arbetsgivare, som ser till att du trivs och känner dig uppskattad. Hos oss finns även möjligheterna, du får alltid den utbildning du behöver för dina arbetsuppgifter och duktiga medarbetare har goda chanser att växa inom företaget.

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Rekryterare

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Mar 24
Arena Personal söker nu en Rekryterare för uthyrning på uppdrag hos kund.

Arbetsuppgifter:

- Ansvar för administration och koordinering av rekryteringsprocess

- Daglig kontakt med kandidater

- Support vid annonsering

- Gallra ansökningar efter kravprofil

- Telefonintervjuer

- Hantera bakgrundskontroller

- Boka intervjuer till andra rekryterare

- Tacka nej till kandidater samt avsluta annonsering

Erfarenhet/bakgrund:

- Administrativt arbete

- Systemerfarenhet samt goda kunskaper inom excel

- Erfarenhet från arbete med mycket telefonkontakter

- Tidigare erfarenhet av rekrytering är starkt meriterande

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Brandvakter/säkerhetsvakter för extraarbete sökes

Säkerhetsvakt
Läs mer Mar 4
Arena Personal söker nu brandvakter/säkerhetsvakter för extraarbete för uthyrning till kund i Göteborg

Om rollen

Som brandvakt ansvarar du för att förebygga och förhindra bränder och olyckor vid heta arbeten. Detta gör du genom att exempelvis genomföra riskanalyser, se till att tillstånd skrivs på ett korrekt och säkerhetsmässigt sätt, att rätt utrustning finns att tillhandahålla för det gällande arbetet samt att det helt enkelt är ordning och reda på arbetsplatsen under heta arbeten.

Du kommer till exempel att:

- Bevaka arbetsplatsen då heta arbeten genomförs.
- Genomföra riskanalyser.
- Ansvara för utrustning.


Tjänsten passar dig som har ett sinne för ordning och reda och vill bli del av en arbetsplats där trygghet och fokus står i centrum. Du kommer att få arbeta med kollegor i ett väl sammansvetsat gäng, där vi alla delar samma engagemang för att göra en samhällsmässig skillnad.

Man kommer att genomgå flertalet utbildningar både fysiskt på plats samt via webben som ingår i tjänsten och måste genomföras innan man kan vara ute på fältet.

Vi söker dig som…

Har en gymnasieutbildning med godkänt resultat i svenska och engelska. Då du kommer att ta dig från olika platser i din roll, är B-körkort ett krav för tjänsten. Har du arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare är detta självklart starkt meriterande, men inget krav. Störst vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.

Som person tror vi att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera periodvis högt arbetstempo. Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner. För att trivas i denna roll tror vi också att du som söker både kan jobba självständigt, men också i grupp. Att ta ansvar kommer naturligt för dig - du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell. Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Kundservice/Kundtjänst

Administrativ assistent
Läs mer Okt 26
Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår att i första hand sälja och marknadsföra företages produkter via telefon, chatt och mail samt att ta hand om våra kunder på bästa möjliga sätt. Här gäller det att hjälpa så många av våra kunder som möjligt utan att tappa varken fokus på individen, kvalitet eller service. Snabba fingrar och och en trevlig telefonröst är ett måste för denna rollen då du kommer att vara en viktig och självklar kontakt för våra kunder, nätverk och samarbetspartners.

Utbildning och erfarenhet Tidigare erfarenhet från serviceyrken och/eller försäljning ser vi som mycket meriterande. Utbildning sker internt men god grundläggande datakunskap är en förutsättning.

Personliga Kompetenser Du som söker ska vara positiv och resultatinriktad och drivas av att hjälpa oavsett om det är per telefon eller via mail och chat. En förmåga att entusiasmera dina medarbetare ser vi som en fördel. Våra kunder är vana vid god service så erfarenhet från branschen är en merit, liksom tidigare erfarenheter av försäljning. Du ska lägst ha gymnasiekompetens och behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift. Skandinaviska språkkunskaper är meriterande.

Vi erbjuder dig En stor möjlighet för personlig utveckling och att bygga en spännande framtid inom företaget, samt goda förutsättningar till att må bra. Som medarbetare hos oss har du tillgång till friskvårdsbidrag och andra förmåner via Benefits förmånsportal, kollektivavtal (Almega-Unionen), tjänstepension m.m. För oss är det viktigt att våra medarbetare har rätt förutsättningar för att påverka, må bra och utvecklas.

Anställningsvillkor Anställningen avser fast anställning på heltid 100% med 6 månaders provanställning. Start relativt omgående.

Om Arena Personal
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell. Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Arena Personal är verksamma över hela landet, från Luleå till Malmö. Vi jobbar med tjänstemän såväl som arbetare och har kollektivavtal med Unionen och LO. Vi utför uppdrag där stora volymer av personal behövs snabbt, samtidigt som vi hittar unika kompetenser för specifika tjänster.

Arena Personal är en del av Arenakoncernen.

Ansök nu

Account manager

Account manager
Läs mer Mar 21
Vi söker nu en Account Manager i Göteborgs området med omnejd.

Arena Personal är i en expansiv fas och söker nu kundansvarig säljare, hos oss kommer du ha en central roll och vara en viktig del i Arena Personals fortsatta framgångssaga.

Din roll kommer innefatta både jobba med nya såsom etablerade kunder.
Kundsegment är både lokala kunder samt stora nationella kunder där du utvecklar våra nationella avtal i ditt område samtidigt som du ansvarar för införsäljning, kvalité av leverans, kundkontakt och affärer.

Du bygger upp din kundkrets och ansvarar för hela processen: ett plus är att du har med dig ett stort nätverk och kontakter från tidigare arbeten.

Du kommer jobba på ett kontor med stor erfarenhet samt ett starkt varumärke vilket ger dig en styrka när du är ute och representerar Arena Personal.

Vi söker dig som:

- Minst 1 års erfarenhet inom bemanningsbranschen
- Har flera års erfarenhet av tjänsteförsäljning
- Kan analysera kundens behov och tänka strategiskt
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav
- B-körkort är ett krav
- Är bra på att kommunicera och skapa goda relationer med kollegor och kunder
- Prestigelös
- Personlig
- Engagerad
- Professionell
- Ansvarstagande
- Resultatorienterad


För att trivas hos oss ser vi att du är en driven, trygg, social och målinriktad person. Du motiveras av att nå resultat och att arbeta för en ständig förbättring och utveckling. Du trivs i en nätverkande roll och har en god kommunikativ förmåga. Du förstår vikten av att arbeta strukturerat och noggrant med tydligt fokus på att driva arbetet mot mål och att slutföra uppgiften. Att kunna arbeta självständigt är viktigt men vi värdesätter även att du trivs med att vara en del av ett tight team och bidra till vår gemensamma framgång.

Tjänsten avser att tillsättas så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Väktare

Väktare
Läs mer Jan 27
Nu rekryterar vi på Arena Personal väktare till Securitas i Göteborg med omnejd.

Inom väktaryrket på Securitas finns det tre olika roller:

Som ronderande väktare är din främsta uppgift att leverera trygghet ute hos våra kunder - främst vid industrier, på kontor och i verkstäder - genom att skydda egendom och byggnader mot brand, stöld och skador. Vanligtvis är det du som sköter larmanläggningarna och rapporterar med hjälp av ett datoriserat rondinformationssystem. Här förekommer främst ensamarbete nattetid.

Som stationär väktare arbetar du hos något av våra kundföretag, t ex vid huvudinfarten eller entrén. Du ansvarar för in- och utpasseringskontroller av besökare, leverantörer och kunder.

Vid arbetsplatsen kan olika typer av teknisk hjälp finnas t ex larmpaneler för driftlarm, inbrottslarm och brandlarm. Vid större företag är det också vanligt med övervakningskameror och fjärrstyrning av grindar och portar. Andra exempel på arbetsuppgifter kan vara att sköta företagets telefonväxel efter kontorstid, utföra rondering. Arbetsuppgifterna varierar från kund till kund.

Som väktare i handels public miljö arbetar du för att förhindra stölder samt skador på varor i butik samt bidra till en tryggare atmosfär för personal samt kunder. Du jobbar i en miljö med stora tempoväxlingar och stor variation på hur dagarna kan se ut. Arbetet ställer krav på att man ska kunna vara självgående samt även jobba i större grupper. I tjänsten ingår stationär bevakning i butiker, larmryck, butikskontroll samt ingripanden vid brott och övriga incidenter.

För att kunna söka tjänsten bör man vara stresstålig, flexibel, ha normal god kondition samt talar och skriver svenska flytande.

Annonsen avser både väktare för heltid/deltid samt behovsanställnings och även sommarvikariat.

Vem är du?

- Vi tror att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera periodvis högt arbetstempo.

- Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner.

- Du är självständig, men jobbar också bra i team.

- Att ta ansvar kommer naturligt för dig - du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och uppmärksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga.

Vilka krav ställer tjänsten?

- Du behöver ha gymnasieutbildning med godkänt resultat i svenska och engelska.

- Tjänsten kräver B-körkort.

- För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan).

Vi erbjuder dig

- Att få göra konkret skillnad för människor och samhället

- Ett varierande arbete med utvecklingsmöjligheter

- Engagerade och stöttande ledare och kollegor

- Chansen att arbeta i ett samhällsviktigt företag med människor i fokus

Om Securitas

Securitas är en pålitlig arbetsgivare i en föränderlig värld som finns i 58 länder runtom i världen. I Sverige har vi en ledande position inom säkerhet och en djup förståelse för våra kunders behov. Här levererar våra 10 000 medarbetare trygghet - varje dag, dygnet runt.

Att vara en av oss på Securitas innebär ett stort ansvar - ditt arbete är viktigt för att skapa trygghet i samhället. Alla våra medarbetare gör konkret skillnad för människor, varje dag. För att kunna göra ett bra jobb satsar vi mycket på att vara en stabil arbetsgivare, som ser till att du trivs och känner dig uppskattad. Hos oss finns även möjligheterna, du får alltid den utbildning du behöver för dina arbetsuppgifter och duktiga medarbetare har goda chanser att växa inom företaget.

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom
Läs mer Mar 3
Arena Personal söker nu en redovisningsekonom för kunds räkning för ett konsultuppdrag som väntas pågå till januari 2023.

Om tjänsten:
Som Redovisningsekonom ansvarar du för löpande redovisning och rapporterar direkt till Ekonomichef. Du är delaktig i interna transaktioner och bidrar till en smidig och samstämmig hantering av internfaktureringen. Du tycker om att arbeta med ett modernt arbetssätt i en miljö som kännetecknas av stort affärsfokus, omtänksamhet och personlig utveckling och lockas av att få vara med och ta företaget till nästa nivå. Du är nyfiken och proaktiv, gillar när du får vara med och synas och påverka utvecklingen av företaget i allmänhet och ekonomifunktionen i synnerhet. Vi ser gärna att du är en fena på Excel och har ett stort intresse i affärs- och faktureringssystem och kan bidra med kreativa systemlösningar. Vi uppskattar om du har vana av att arbeta med digitala verktyg samt bokföring.

- Bokslutsarbete, månads- delårs- och årsbokslut

- Framställande av årsredovisningar

- Momsavstämning och momsdeklaraton

- Ansvar för anläggningsredovisning

- Kontoavstämningar

- Koncernintern fakturering

- Koncerninterna bokningar mellan bolag/affärsområden

- Inrapportering till SCB

- Deltagande i utredningar/projekt som påverkar redovisningen

Vi söker dig som har:

- Högskoleutbildning inom ekonomi

- Flera års erfarenhet av bokföring samt arbete i ekonomisystem

- Kunskap inom redovisning

- Jobbat med Excel

- Specialistkunskaper i redovisning i allmänhet, gärna i systemet IFS

- Goda kunskaper i koncernredovisning

- Goda kunskaper i momshantering

- Goda kunskaper i Excel

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Account manager

Account manager
Läs mer Mar 4
Vi söker nu en Account Manager i Göteborgs området med omnejd.

Arena Personal är i en expansiv fas och söker nu kundansvarig säljare, hos oss kommer du ha en central roll och vara en viktig del i Arena Personals fortsatta framgångssaga.

Din roll kommer innefatta både jobba med nya såsom etablerade kunder.
Kundsegment är både lokala kunder samt stora nationella kunder där du utvecklar våra nationella avtal i ditt område samtidigt som du ansvarar för införsäljning, kvalité av leverans, kundkontakt och affärer.

Du bygger upp din kundkrets och ansvarar för hela processen: ett plus är att du har med dig ett stort nätverk och kontakter från tidigare arbeten.

Du kommer jobba på ett kontor med stor erfarenhet samt ett starkt varumärke vilket ger dig en styrka när du är ute och representerar Arena Personal.

Vi söker dig som:

- Minst 1 års erfarenhet inom bemanningsbranschen
- Har flera års erfarenhet av tjänsteförsäljning
- Kan analysera kundens behov och tänka strategiskt
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav
- B-körkort är ett krav
- Är bra på att kommunicera och skapa goda relationer med kollegor och kunder
- Prestigelös
- Personlig
- Engagerad
- Professionell
- Ansvarstagande
- Resultatorienterad


För att trivas hos oss ser vi att du är en driven, trygg, social och målinriktad person. Du motiveras av att nå resultat och att arbeta för en ständig förbättring och utveckling. Du trivs i en nätverkande roll och har en god kommunikativ förmåga. Du förstår vikten av att arbeta strukturerat och noggrant med tydligt fokus på att driva arbetet mot mål och att slutföra uppgiften. Att kunna arbeta självständigt är viktigt men vi värdesätter även att du trivs med att vara en del av ett tight team och bidra till vår gemensamma framgång.

Tjänsten avser att tillsättas så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Biljettkotrollant

Trafikvakt
Läs mer Mar 8
Om Tjänsten

Arena Personal i Göteborg har fått i uppdrag att bemanna biljettkontrollanter till Securitas och Västtrafik. Dessa tjänster kommer att tillsättas under september och påbörjas med en utbildning som pågår under fem dagar.

Som biljettkontrollant kommer du att arbeta med kontroller av passagerares färdbevis inom kollektivtrafiken i Göteborg med omnejd. En viktig del i arbetet som representant för Securitas och Västtrafik är att skapa trygghet och förtroende hos resenärerna. Du arbetar i grupp om fyra. Tjänsterna är framför allt heltid och förekommer i tre olika skift mellan tidsspannet 05:00 och 03:00.

Din profil

Då du kommer att vara ansiktet utåt för Securitas och Västtrafik är det viktigt att du som person:

- Har god social förmåga
- Är serviceinriktad
- Agerar professionellt och inger trygghet
- Trivs att arbeta i grupp samt enskilt och kan fatta snabba beslut i periodvis högt tempo
- Krav på godkända betyg i engelska och svenska.
- Krav på svenska språket i både tal och skrift. Ett plus är om du talar flera språk.


För att kunna bli aktuell för tjänsten krävs att du ej har anmärkningar i belastningsregistret. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs att du blir godkänd av länsstyrelsen för arbete inom auktoriserade bevakningsföretag.

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Brandvakter

Säkerhetsvakt
Läs mer Feb 24
Arena Personal söker nu brandvakter/säkerhetsvakter för uthyrning till kund i Göteborg

Om rollen

Som brandvakt ansvarar du för att förebygga och förhindra bränder och olyckor vid heta arbeten. Detta gör du genom att exempelvis genomföra riskanalyser, se till att tillstånd skrivs på ett korrekt och säkerhetsmässigt sätt, att rätt utrustning finns att tillhandahålla för det gällande arbetet samt att det helt enkelt är ordning och reda på arbetsplatsen under heta arbeten.

Du kommer till exempel att:

- Bevaka arbetsplatsen då heta arbeten genomförs.
- Genomföra riskanalyser.
- Ansvara för utrustning.


Tjänsten passar dig som har ett sinne för ordning och reda och vill bli del av en arbetsplats där trygghet och fokus står i centrum. Du kommer att få arbeta med kollegor i ett väl sammansvetsat gäng, där vi alla delar samma engagemang för att göra en samhällsmässig skillnad.

Man kommer att genomgå flertalet utbildningar både fysiskt på plats samt via webben som ingår i tjänsten och måste genomföras innan man kan vara ute på fältet.

Vi söker dig som…

Har en gymnasieutbildning med godkänt resultat i svenska och engelska. Då du kommer att ta dig från olika platser i din roll, är B-körkort ett krav för tjänsten. Har du arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare är detta självklart starkt meriterande, men inget krav. Störst vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.

Som person tror vi att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera periodvis högt arbetstempo. Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner. För att trivas i denna roll tror vi också att du som söker både kan jobba självständigt, men också i grupp. Att ta ansvar kommer naturligt för dig - du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell. Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Produktionsuppföljare inom ekonomi

Produktionsekonom
Läs mer Mar 18
Arena Personal söker efter en Produktionsuppföljare inom ekonomi för kunds räkning.

Krav och arbetsuppgifter

Produktionsuppföljaren ska ha god erfarenhet inom ekonomi och uppföljning, vara kvicktänkt, noggrann, positiv, flexibel, initiativtagande, ambitiös, strukturerad, positiv attityd och samarbetsvillig för att snabbt komma in i arbetsuppgifterna hos oss. Svenska i tal/skrift. Det är meriterande om man har erfarenhet inom Uppföljning av affärsekonomi och hantering av fakturor. Arbetsuppgifterna berör främst ekonomiuppföljning och sammanställning av ekonomi inom projekt och personal, hantera fakturor samt skapande av fakturaunderlag.

Meriterande/krav endera:

Basware / Navision system

Krav:

Office / Excel

Organisation

Produktionsuppföljaren ingår i gruppen Produktionsuppföljning, inom enhet teknik och projekt, inom avdelning infrastruktur och driftsäkring. Avdelningens uppgifter består bland annat av drift av spårvägsanläggningens delar, projektering, byggnation och förrådshållning. Produktionsuppföljaren arbetar främst mot de grupper som arbetar med produktion inom avdelningen infrastruktur.

Omfattning

100 % platsnärvaro fram t om 2022-06-30. Med eventuell möjlighet till förlängning 3månader därefter.

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Parkeringsvakt

Parkeringsvakt
Läs mer Feb 10
På uppdrag av Securitas söker vi på Arena Personal parkeringsvakter till Göteborgsområdet med omnejd. Vi söker ca 5-10st medarbetare på heltid, med anställning direkt hos Securitas.

Syftet med parkeringsövervakning är att främja trafiksäkerheten på vägarna, öka framkomligheten i trafiken och förbättra trivseln i boendemiljöer. Tjänsten utförs av uniformerade och auktoriserade parkeringsvakter som vi nu är på jakt efter! Som Parkeringsvakt hos Securitas utför Du parkeringsövervakning på tomtmark och kommunal mark där Du ser till att parkeringsreglerna efterlevs.

Uppdragsstart väntas ske omgående med en 6 veckors lång utbildning som sedan avslutas med ett slutprov. Du kommer gå på ett 4-veckors rullande schema, 3 veckor dagtid och 1 vecka kväll samt en helg i månaden kommer även förekomma.

Registerkontroll och prövning hos Länsstyrelsen kommer utföras.

Som person ser vi att du är:
- Serviceinriktad
- God social förmåga och utåtriktad
- Agerar professionellt och inger trygghet
- Trivs att arbeta självständigt
- Lugn och stabil
- Hjälpsam och ansvarstagande

Securitas tillämpar 6 månaders provanställning.

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Kontrollant

Trafikvakt
Läs mer Jan 26
Om Tjänsten

Arena Personal i Göteborg har fått i uppdrag att bemanna biljettkontrollanter till Securitas och Västtrafik. Dessa tjänster kommer att tillsättas under september och påbörjas med en utbildning som pågår under fem dagar.

Som biljettkontrollant kommer du att arbeta med kontroller av passagerares färdbevis inom kollektivtrafiken i Göteborg med omnejd. En viktig del i arbetet som representant för Securitas och Västtrafik är att skapa trygghet och förtroende hos resenärerna. Du arbetar i grupp om fyra. Tjänsterna är framför allt heltid och förekommer i tre olika skift mellan tidsspannet 05:00 och 03:00.

Din profil

Då du kommer att vara ansiktet utåt för Securitas och Västtrafik är det viktigt att du som person:

- Har god social förmåga
- Är serviceinriktad
- Agerar professionellt och inger trygghet
- Trivs att arbeta i grupp samt enskilt och kan fatta snabba beslut i periodvis högt tempo
- Krav på godkända betyg i engelska och svenska.
- Krav på svenska språket i både tal och skrift. Ett plus är om du talar flera språk.


För att kunna bli aktuell för tjänsten krävs att du ej har anmärkningar i belastningsregistret. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs att du blir godkänd av länsstyrelsen för arbete inom auktoriserade bevakningsföretag.

Ansök nu

Jobbcoach

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Jan 4
Om tjänsten

Vi söker en driven och målinriktad person som har stark vilja att coacha individer och matcha dem rätt till arbete eller utbildning inom ramen för Arbetsförmedlingens tjänst Rusta och Matcha till vår verksamhet i Göteborg. Som konsult/jobbcoach genomför du olika insatser både på individ och gruppnivå som kartläggning av resurser, ansökningshandlingar, föreläsningar, anordna praktikplatser samt ha coachande samtal. Du har möjlighet att vara kreativ och anpassa ditt arbete efter individen vilket gör arbetet både roligt och fartfyllt. Du kommer också att ha tät kontakt med arbetsgivare/företag så det är till stor fördel om du har god kännedom om den lokala arbetsmarknaden.



Din profil

- Minst 2 års högskoleutbildning på heltid

- Vana vid och intresse för att arbeta både med individer och grupper

- Ett coachande och lösningsinriktat förhållningssätt

- God kommunikativ förmåga i både tal och skrift

- God administrativ förmåga och datorvana

Som person är du prestigelös och flexibel och gillar variation i dina arbetsuppgifter. Att skapa relationer och bygga nätverk är något du känner dig bekväm med och vi ser gärna att du har ett brett kontaktnät i aktuellt geografiskt område. I ditt arbete gör du skillnad och du vill se resultat i dina insatser. Då dagarna gärna kan se olika ut behöver du vara strukturerad, administrativt lagd och ha god förmåga att självständigt planera ditt arbete. Vi ser det som meriterande om du är flerspråkig.



Varmt välkommen med din ansökan!

Intervjuer sker löpande, tillsättning av tjänsten enligt överenskommelse.



För frågor Eira Ljungberg, Tel: 0734-32 19 15 eira.ljungberg@arbetslivsresurs.se



Om verksamheten

Arbetslivsresurs ingår i Arenakoncernen. I koncernen ingår bolagen Arbetslivsresurs, Arena Personal, Arena Utbildning och World Class som tillsammans erbjuder långsiktiga och hållbara lösningar för organisationer, företag och medarbetare. Koncernen tillhandahåller ett komplett tjänsteutbud inom Bemanning & rekrytering, Hälsa & rehabilitering samt Karriär & omställning. Vi är rikstäckande och har gemensamma värderingar inom alla bolagen kring engagemang och professionalitet som ger en bra grund för samarbete. Inom Arenakoncernen tror vi starkt på att ett hållbart arbetsliv är nyckeln till ett hållbart samhälle. Alla våra medarbetare gör skillnad varje dag genom att skapa förutsättningar för att just detta skall uppfyllas.



Vi stärker styrkor!

Titta gärna på hemsida www.arbetslivsresurs.se (http://www.arbetslivsresurs.se/) för mer info.

Ansök nu

Studenter/behovare sökes för deltidsarbete

Lagerarbetare
Läs mer Feb 10
Arena Personal söker lagermedarbetare för arbete i ett packeri. Ingen tidigare vana av lagerarbete krävs - det viktiga är att du har rätt inställning, trivs med att arbeta fysiskt och motiveras av att göra ett bra jobb.

Arbetspassen är huvudsakligen förlagda på vardagar kl. 7.00-16.00 men det förekommer även kvällar 16-22 samt helger.

Du har förmåga att arbeta med högt tempo och samtidigt är du noggrann, behärskar det svenska språket och har god arbetsmoral. Du ska vara student eller ha annan sysselsättning på minst 50 % för att kunna bli anställd.

Vi ser att du kan jobba minst 3 dagar/vecka och kan starta omgående samt att du har körkort och egen bil.

Ansök nu

Dansktalande kundtjänst medarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 28
Vill du följa med på våra kunders spännande resa?

Customer Care är en entusiastisk, dynamisk organisation hos vår kund, som ger konsumenter kundvård i världsklass genom att engagera dem med produkter, tjänster och erbjudanden. Med verksamhet från våra kunders huvudkontor i Göteborg och Customer Care Centers över hela världen, leder Customer Care företagets snabba transformation och bygger långvariga relationer av hög kvalitet direkt med konsumenterna. När de accelererar sin onlineverksamhet och gör webbplatsen till en fullfjädrad onlineförsäljningskanal, spelar kundvård en viktig roll för att stödja konsumenter när de lär sig om och handlar åt våra kunders bilar.

För att hålla jämna steg med våra kunders djärva ambitioner att bli elektrisk och online expanderar Customer Care över hela världen och utvecklar tjänsteerbjudandet. Detta kommer att göra det möjligt för oss att använda ny teknik för att möta konsumenternas förväntningar, och leverera personliga, enkla och respektfulla upplevelser. För att lyckas behöver de rätt talang, och det är där du kommer in!

Vad du kommer att göra

Som Customer Relations Agent är ditt ansvar att konsekvent leverera en enastående, personlig kund upplevelse som tillgodoser behoven hos nuvarande och framtida konsumenter under hela shopping- och ägarresan. Som varumärkes ambassadör är din kund inriktade roll avgörande för att stödja uppdraget att förbättra samhället vi lever i och förverkliga våra kunders varumärkes löfte. Du kommer att få möjlighet att få insikter och lära dig så mycket både om konsumenterna och produkterna som kan vara mycket värdefulla om du vill bygga en framtida karriär inom företaget.

I denna roll kommer du att kommunicera med konsumenter utifrån deras behov via chatt, telefon, e-post och sociala medier för att förstå deras förfrågan/fråga och kommunicera en gångbar lösning med hög servicenivå. Du kommer också att hantera leadgenerering, delegering och uppföljning av leads för att säkerställa att de utnyttjas effektivt. Det är viktigt att prioritera och eskalera våra kunders kunders feedback och funktions förfrågningar till relevanta interna team. I din roll ingår att kontinuerligt och aktivt identifiera, föreslå och driva aktiviteter med intressenter inom och utanför Customer Care-organisationen för att ytterligare förbättra kvalitet och effektivitet i processerna.

Passar du profilen?

Känner du igen dig i att ha ett genuint intresse av att ge utmärkt kundservice och motiveras av att arbeta i ett fartfyllt, dynamiskt team som möter utmaningar på ett optimistiskt sätt? Då kan detta vara rätt tillfälle för dig.

Vår kund värdesätter tidigare erfarenhet inom kundvårds verksamhet och/eller kundservice från sälj orienterade varumärken. Vår kund tror att du vet hur man arbetar med CRM-system som Salesforce etc. Du har utmärkt muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på danska och engelska. Att ha ett giltigt körkort är ett plus.

I denna roll kommer du behöva ha förmågan att arbeta kvällstid, helger och helgdagar, vår kund finns tillgänglig för sina konsumenter när de behöver oss.

Erfarenhet är viktigt, men personlighet är nyckeln!

Du är ödmjuk och respekterar andra. En nyfiken lyssnare, ivrig att stötta och hitta den bästa möjliga lösningen för varje unik konsument. Du är verkligen kund fokuserad och dedikerad till att överträffa förväntningarna och komma med nya innovativa lösningar när det behövs. Du har ett intresse av att lära dig och att på ett enkelt sätt kunna förstå och tydligt förmedla varumärkes-, affärs- och tekniska koncept. Du föredrar att arbeta i en samarbetsmiljö med god kommunikationsförmåga. Passion för människor är viktigt, passion för bilar är en bonus.

Vi erbjuder löpande. Det innebär att vi ibland tar bort uppdragen innan deadline. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omgående

Vänligen notera! Alla CV:n måste vara på engelska.

Ansök nu