Avonova Sverige AB jobb i Göteborg

Hitta lediga jobb hos Avonova Sverige AB i Göteborg. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Göteborg.

Avonova Solutions söker säljledare för fältsäljare till Göteborg

Säljledare
Läs mer Dec 22
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Vi tror starkt på kraften i människan och är stolta över att leda vägen till ett hållbart arbetsliv, varje dag. Läs mer på www.avonova.se

 

Rollen som säljledare är en del av en växande organisation och hjälper oss att positionera Avonova ännu starkare i Sverige.

Som säljledare är du ansvarig för 6 fältsäljare. I befattningen ingår personalansvar, uppföljning, säljutbildning och att säkerställa kvalitén på säljpresentationer. Fältsäljarna jobbar i team tillsammans med mötesbokare.

?

Vi söker

Vi söker dig som är socialt kompetent, självgående, vill utvecklas vidare som ledare och har viljan att göra ”det lilla extra” för att uppnå resultat. Du drivs av utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du brinner för försäljning och digitala lösningar, är en en förtroendeingivande relationsskapare samt målmedveten både vad gäller resultat och personlig utveckling.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- ansvar för teamets budget och resultat
- skapa en intern coachingkultur
- utveckling av en stark säljprocess
- onboarding/offboarding av medarbetare
- daglig uppföljning av personal
- månatliga medarbetarsamtal
- kontroll av CRM

 

Vi erbjuder

- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Introduktion till Avonova och våra produkter genom Avonovaskolan.
- Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling.
- Konkurrenskraftig lön samt en attraktiv provisionslösning.

Din arbetsplats blir i våra nya, fina lokaler i Göteborg. Tjänsten är på heltid och vår arbetstid är 8-17 inkl. 1h lunch.

Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang, vi vill leva som vi lär.



Ansökan 

Vi rekryterar löpande, varför vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Tjänsten tillträdes senast i mars 2022. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +4797726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker säljare/mötesbokare till Avonova Assist i Göteborg

Innesäljare
Läs mer Jan 4
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Vi tror starkt på kraften i människan och är stolta över att leda vägen till ett hållbart arbetsliv, varje dag. Läs mer på www.avonova.se

 

Avonova Solutions expanderar och öppnar nytt säljkontor i Göteborg – nu söker vi en framåtlutad säljare/mötesbokare till Avonova Assist! https://www.avonova.com/se/assist

Roll
Som säljare/mötesbokare och med ägarskap för en egen forsäljning, kommer du att vara en viktig del av teamet som säljer Avonova Assist på den svenska marknaden. Avonova Assist är vår nya digitala produkt som erbjuder arbetsgivaren stöd i en rad tjänster inom arbetsmiljö, hälsa och HR. Syftet med Avonova Assist är att bidra till högre medarbetarengagemang, lägre sjukfrånvaro samt bättre produktivitet och lönsamhet. I rollen som mötesbokare rapporterar du till säljchefen i Norge. Så småningom kommer du att rapportera till en teamledare i Göteborg. Är du rätt person och lyckas i din roll, kan det vara du som utvärderas för rollen som teamledare.

Arbetsuppgifter
Din uppgift som säljare/mötesbokare är att kontakta utvalda företag och presentera Avonova Assist, samt att boka in ett uppföljande möte mellan kund och utesäljare som stänger affären.

Du arbetar med telefonen som arbetsverktyg och tar utgångspunkt i vår egenutvecklade säljmetod som du får gedigen upplärning i. Vi har också ett säljträningsprogram som ger dig en bra grund samt påbyggnad inom försäljningspsykologi och försäljningsmetoder.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är duktig på att prata med alla sorters människor, som tycker att arbetsmiljö och hållbarhet är viktigt och som brinner för att skapa resultat. Målinriktad, positiv, flexibel och en stjärna på att bygga relationer gör dig perfekt för rollen. Och är du intresserad av att utvecklas inom säljområdet är det här en unik möjlighet. 

Kompetenskrav
Vi ser gärna att du gillar att sälja och har försäljningserfarenhet. Du är en van att använda olika IT-system och kommunicerar bra på svenska och engelska, i tal och skrift. Kan du norska är det en merit.

Vi erbjuder

- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Introduktion till Avonova och våra produkter genom Avonovaskolan.
- Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är en heltidstjänst.
- Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling.
- Konkurrenskraftig lön samt en attraktiv provisionslösning.
- Bra pensionsförsäkring.
- Härliga kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom sälj.
- Fina, nya lokaler i Göteborg.



Avslutningsvis
Vår säljavdelning på Avonova Solutions i Norge består för närvarande av 30 personer och vi växer hela tiden. Vårt mål är att bli lika stora i Sverige som i Norge. Just nu söker vi 6 säljare/mötesbokare. Uppstartsfasen kommer att bestå av en längre onboarding-process, med fyra dagar på Avonovaskolan i Larvik, Norge för att lära känna företaget och vår kultur och utbildas i säljteknik av våra säljledare.

Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang, vi vill leva som vi lär.

Då detta är en ny avdelning önskar vi att du bor i Göteborg så att du kan vara på plats på kontoret varje dag för att bidra till att skapa en bra arbetsmiljö och bygga kultur. Vi håller till på Mölndalsvägen 95. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Vi rekryterar löpande, varför vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Tjänsten tillträdes januari 2022. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker fältsäljare till Göteborg

Utesäljare
Läs mer Jan 4
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Vi tror starkt på kraften i människan och är stolta över att leda vägen till ett hållbart arbetsliv, varje dag. Läs mer på www.avonova.se

 

Rollen som fältsäljare är en del av en växande organisation och hjälper oss att positionera Avonova ännu starkare i Sverige. Som fältsäljare är du ansvarig för säljprocessen från genomförande av kundbesök till avtalsskrivning?med understöd av våra mötesbokare. 



Vi söker

Vi söker dig som är socialt kompetent, självgående, vill utvecklas vidare som säljare och har viljan att göra ”det lilla extra” för att uppnå resultat. Du drivs av utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du brinner för försäljning och digitala lösningar, är en en förtroendeingivande relationsskapare samt målmedveten både vad gäller resultat och personlig utveckling.

Vi jobbar enligt devisen frihet under ansvar vilket innebär att du arbetar på ett strukturerat sätt och planerar din egen tid. Arbetet sker både enskilt och i team och innefattar mycket resor och möten med nya människor. Körkort och tillgång till egen bil är därför en nödvändighet.

Det är viktigt att du lätt kan ta till dig ny kunskap och att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. (Kunskaper i norska är meriterande.)

 

Vi erbjuder

- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Introduktion till Avonova och våra produkter genom Avonovaskolan.
- Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är en heltidstjänst.
- Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling.
- Konkurrenskraftig lön samt en attraktiv provisionslösning.
- Bra pensionsförsäkring.
- Härliga kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom sälj.
- Fina, nya lokaler i Göteborg.

Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang, vi vill leva som vi lär.



Ansökan 

Vi rekryterar löpande, varför vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Tjänsten tillträdes januari 2022. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker fältsäljare till Göteborg

Utesäljare
Läs mer Dec 8
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Vi tror starkt på kraften i människan och är stolta över att leda vägen till ett hållbart arbetsliv, varje dag. Läs mer på www.avonova.se

 

Rollen som fältsäljare är en del av en växande organisation och hjälper oss att positionera Avonova ännu starkare i Sverige. Som fältsäljare är du ansvarig för säljprocessen från genomförande av kundbesök till avtalsskrivning?med understöd av våra mötesbokare. 



Vi söker

Vi söker dig som är socialt kompetent, självgående, vill utvecklas vidare som säljare och har viljan att göra ”det lilla extra” för att uppnå resultat. Du drivs av utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du brinner för försäljning och digitala lösningar, är en en förtroendeingivande relationsskapare samt målmedveten både vad gäller resultat och personlig utveckling.

Vi jobbar enligt devisen frihet under ansvar vilket innebär att du arbetar på ett strukturerat sätt och planerar din egen tid. Arbetet sker både enskilt och i team och innefattar mycket resor och möten med nya människor. Körkort och tillgång till egen bil är därför en nödvändighet.

Det är viktigt att du lätt kan ta till dig ny kunskap och att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. (Kunskaper i norska är meriterande.)

 

Vi erbjuder

- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Introduktion till Avonova och våra produkter genom Avonovaskolan.
- Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är en heltidstjänst.
- Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling.
- Konkurrenskraftig lön samt en attraktiv provisionslösning.
- Bra pensionsförsäkring.
- Härliga kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom sälj.
- Fina, nya lokaler i Göteborg.

Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang, vi vill leva som vi lär.



Ansökan 

Vi rekryterar löpande, varför vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Tjänsten tillträdes januari 2022. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Hälsa söker leg. psykolog till Göteborg

Psykolog
Läs mer Nov 29
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.

Vi tror starkt på kraften i människan och vår mission är "Make companies perform and employees thrive". Läs mer på www.avonova.se.

 

Är du vår nya leg. psykolog?

Som leg. psykolog hos oss är du ett stöd till våra kunder inom området psykologiskt stöd, rådgivning och behandling samt inom organisatorisk och social arbetsmiljö. Med din erfarenhet och expertkunskap hjälper du våra kunder utifrån ett individ-, grupp- och organisationsperspektiv, i nära samarbete med företagsläkare, företagssköterskor, ergonomer/fysioterapeuter och andra professioner. Tyngdpunkten i tjänsten är att genomföra insatser på individnivå. Meriterande om du har erfarenhet och god förmåga att hålla i utbildningar och föreläsningar inom exempelvis stress, sömn, kris.

Du har god förståelse för, och kan förklara, sambanden mellan individ och arbetsmiljö och mellan insats och effekt. Du har förmåga att skapa goda kundrelationer och därmed nya uppdrag. Du har också god förmåga att sätta dig in i olika verksamheters förutsättningar och utmaningar, liksom att förstå och möta olika behov.

 

Vi erbjuder

Vi erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag som utvecklas. Hos oss finns det uppbyggda kompetensnätverk och stora möjligheter till utveckling. Du erbjuds ett spännande uppdrag tillsammans med kompetenta kollegor, intressanta kunder och en kultur som främjar samarbete och kollegialt lärande. Engagemanget och viljan att bidra till hållbara individer och organisationer är hög hos oss.

 

Uppgifter

- Bedömning, stöd, rådgivning, behandling och rehabilitering, digitalt, enskilt eller i grupp
- Arbetsförmågebedömning
- Konflikthantering
- Krisstöd
- Kartläggningar av organisatorisk och social arbetsmiljö
- Utbildningar och föreläsningar
- Handledning / Grupputveckling
- Chefsstöd

 

Önskade kvalifikationer/kompetens

- Legitimerad psykolog (steg 1 i KBT).
- Flerårig dokumenterad erfarenhet som psykolog, gärna från företagshälsovård, primärvård eller liknande verksamhet.
- Du är bekväm med att arbeta både digitalt och fysiskt, enskilt och med grupper.

 

Personliga egenskaper

- Relationsbyggare som fungerar bra i team och har god kommunikationsförmåga
- Organisatorisk och administrativ förmåga
- Strukturerad och kvalitetsinriktad
- Resultatinriktad
- Förmåga att snabbt bekanta dig med nya branscher, lösningar och problem
- Förmåga till självständigt arbete
- God initiativförmåga
- Affärsmässighet och intresse av att bidra till hållbara organisationer






Tjänstgöringsgrad: 100% eller enligt överenskommelse.

Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Vill du veta mer kontakta Områdeschef Christine Swan, christine.swan@avonova.se

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2021-12-16.

Vi har kollektivavtal mellan Almega Vårdföretagarna och Vårdförbundet, Fysioterapeuterna, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker fältsäljare till Göteborg

Utesäljare
Läs mer Nov 15
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Vi tror starkt på kraften i människan och är stolta över att leda vägen till ett hållbart arbetsliv, varje dag. Läs mer på www.avonova.se

 

Rollen som fältsäljare är en del av en växande organisation och hjälper oss att positionera Avonova ännu starkare i Sverige. Som fältsäljare är du ansvarig för säljprocessen från genomförande av kundbesök till avtalsskrivning?med understöd av våra mötesbokare. 



Vi söker

Vi söker dig som är socialt kompetent, självgående, vill utvecklas vidare som säljare och har viljan att göra ”det lilla extra” för att uppnå resultat. Du drivs av utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du brinner för försäljning och digitala lösningar, är en en förtroendeingivande relationsskapare samt målmedveten både vad gäller resultat och personlig utveckling.

Vi jobbar enligt devisen frihet under ansvar vilket innebär att du arbetar på ett strukturerat sätt och planerar din egen tid. Arbetet sker både enskilt och i team och innefattar mycket resor och möten med nya människor. Körkort och tillgång till egen bil är därför en nödvändighet.

Det är viktigt att du lätt kan ta till dig ny kunskap och att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. (Kunskaper i norska är meriterande.)

 

Vi erbjuder

- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Introduktion till Avonova och våra produkter genom Avonovaskolan.
- Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är en heltidstjänst.
- Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling.
- Konkurrenskraftig lön samt en attraktiv provisionslösning.
- Bra pensionsförsäkring.
- Härliga kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom sälj.
- Fina, nya lokaler i Göteborg.

Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang, vi vill leva som vi lär.



Ansökan 

Vi rekryterar löpande, varför vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Tjänsten tillträdes januari 2022. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker säljare/mötesbokare till Avonova Assist i Göteborg

Innesäljare
Läs mer Nov 5
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Vi tror starkt på kraften i människan och är stolta över att leda vägen till ett hållbart arbetsliv, varje dag. Läs mer på www.avonova.se

 

Avonova Solutions expanderar och öppnar nytt säljkontor i Göteborg – nu söker vi en framåtlutad säljare/mötesbokare till Avonova Assist! https://www.avonova.com/se/assist

Roll
Som säljare/mötesbokare och med ägarskap för en egen forsäljning, kommer du att vara en viktig del av teamet som säljer Avonova Assist på den svenska marknaden. Avonova Assist är vår nya digitala produkt som erbjuder arbetsgivaren stöd i en rad tjänster inom arbetsmiljö, hälsa och HR. Syftet med Avonova Assist är att bidra till högre medarbetarengagemang, lägre sjukfrånvaro samt bättre produktivitet och lönsamhet. I rollen som mötesbokare rapporterar du till säljchefen i Norge. Så småningom kommer du att rapportera till en teamledare i Göteborg. Är du rätt person och lyckas i din roll, kan det vara du som utvärderas för rollen som teamledare.

Arbetsuppgifter
Din uppgift som säljare/mötesbokare är att kontakta utvalda företag och presentera Avonova Assist, samt att boka in ett uppföljande möte mellan kund och utesäljare som stänger affären.

Du arbetar med telefonen som arbetsverktyg och tar utgångspunkt i vår egenutvecklade säljmetod som du får gedigen upplärning i. Vi har också ett säljträningsprogram som ger dig en bra grund samt påbyggnad inom försäljningspsykologi och försäljningsmetoder.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är duktig på att prata med alla sorters människor, som tycker att arbetsmiljö och hållbarhet är viktigt och som brinner för att skapa resultat. Målinriktad, positiv, flexibel och en stjärna på att bygga relationer gör dig perfekt för rollen. Och är du intresserad av att utvecklas inom säljområdet är det här en unik möjlighet. 

Kompetenskrav
Vi ser gärna att du gillar att sälja och har försäljningserfarenhet. Du är en van att använda olika IT-system och kommunicerar bra på svenska och engelska, i tal och skrift. Kan du norska är det en merit.

Vi erbjuder

- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Introduktion till Avonova och våra produkter genom Avonovaskolan.
- Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är en heltidstjänst.
- Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling.
- Konkurrenskraftig lön samt en attraktiv provisionslösning.
- Bra pensionsförsäkring.
- Härliga kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom sälj.
- Fina, nya lokaler i Göteborg.



Avslutningsvis
Vår säljavdelning på Avonova Solutions i Norge består för närvarande av 30 personer och vi växer hela tiden. Vårt mål är att bli lika stora i Sverige som i Norge. Just nu söker vi 6 säljare/mötesbokare. Uppstartsfasen kommer att bestå av en längre onboarding-process, med fyra dagar på Avonovaskolan i Larvik, Norge för att lära känna företaget och vår kultur och utbildas i säljteknik av våra säljledare.

Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang, vi vill leva som vi lär.

Då detta är en ny avdelning önskar vi att du bor i Göteborg så att du kan vara på plats på kontoret varje dag för att bidra till att skapa en bra arbetsmiljö och bygga kultur. Vi håller till på Mölndalsvägen 95. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Vi rekryterar löpande, varför vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Tjänsten tillträdes januari 2022. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Hälsa söker företagsläkare alt distriktsläkare till Göteborg

Specialistläkare
Läs mer Okt 12
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. 

Vi tror starkt på kraften i människan och vår mission är "Make companies perform and employees thrive". Läs mer på www.avonova.se.

 
Beskrivning
Som läkare hos oss är du utifrån din profession ett stöd åt såväl företagsledningar, chefer, kontaktpersoner som individer. Vi arbetar i nära samarbete med våra kundföretag för att hitta skräddarsydda lösningar där den enskildes arbetsförmåga och organisationens mål alltid är i fokus. Som företagsläkare arbetar du inom specialistområdet arbetsmedicin, rehabilitering, riskbruk/missbruk samt förebyggande hälsoarbete. Du är ett viktigt stöd för chefer och HR.

Kvalifikationer
Vi söker dig som vill vara med och utveckla våra verksamheter och har ett genuint intresse, och gärna tidigare erfarenhet, av att arbeta med företagshälsa för att utveckla ett hälsosamt arbetsliv.

Du har ett hälsofrämjande synsätt och ett genuint intresse för människor, deras hälsa och arbetsmiljö. Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska tycka om att arbeta kundorienterat, på ett konsultativt sätt, ha egen drivkraft samt tycka om att arbeta i team med andra yrkeskategorier såsom företagssköterskor, sjukgymnast/ergonom, beteendevetare, arbetsmiljöingenjör och administratör. 

God administrativ förmåga, IT-kunskap och erfarenhet av Office-paketet är en förutsättning för att kunna arbeta hos oss. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi erbjuder

ett utvecklande arbete i ett företag med stor tillväxtkraft i branschen. Vår kultur och arbetsgemenskap kännetecknas av innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat tillsammans. Vi arbetar gentemot olika kundföretag i varierande branscher. Våra arbetstider är dagtid, vardagar 07:30-16:30.

Tjänstgöringsgraden är 75%-100% Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

 



Vill Du veta mer kontakta Områdeschef Christine Swan, christine.swan@avonova.se

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast den 3 november 2021.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna och har kollektivavtal med Vårdförbundet, akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Hälsa söker företagssköterska till Göteborg

Företagssjuksköterska/Företagssköterska
Läs mer Okt 12
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.

Vi tror starkt på kraften i människan och vår mission är "Make companies perform and employees thrive". Läs mer på www.avonova.se.

 

Som Företagssköterska hos oss är du utifrån din profession ett stöd åt såväl företagsledningar, chefer, kontaktpersoner och medarbetare. Du är en resurs i hälso- och arbetsmiljöfrågor till chefer och anställda i våra kundföretag med ansvar för planering och genomförande av insatser hos våra kunder. Du ingår i ett team av professionella konsulter med medicinsk, teknisk, psykosocial, organisatorisk och administrativ kompetens och du ska samtidigt tycka om att arbeta självständigt.

 

I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

- Stöd och rådgivning till chefer och kundanställda i hälso- och arbetsmiljöfrågor (uppdragsdialog)
- Stöd i rehabiliteringsarbete och utbildningsinsatser
- Lagstadgade och allmänna hälsoundersökningar
- Hälsoprofilbedömningar
- Vaccinationer
- Kontaktssköterska till utvalda kunder

 

Din utbildning och erfarenhet

Vi söker dig som är Leg. Sjuksköterska, meriterande är om du har erfarenhet av företagshälsovård och är utbildad Företagssköterska. Du har ett hälsofrämjande synsätt och ett genuint intresse för människor, deras hälsa och arbetsmiljö. Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska tycka om att arbeta kundorienterat på ett konsultativt sätt och ha lätt för att skapa relationer. Du är serviceinriktad, kreativ och uthållig. Det är viktigt att du tycker om att samarbeta i team med andra yrkeskategorier såsom andra företagssköterskor, företagsläkare, sjukgymnast/ergonom, beteendevetare, psykologer, organisationskonsulter, arbetsmiljöingenjör och administratör.

Vi ser gärna att du är bekväm med att arbeta i privat verksamhet och har ett affärsmässigt förhållningssätt i din professionella roll. Du är strukturerad, ansvarstagande och självständig. Då Avonova arbetar mycket med digitala tjänster, både internt och tillsammans med våra kunder, vill vi att du har goda IT-kunskaper (erfarenhet av Office-paketet är en förutsättning för att kunna arbeta hos oss). Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tidigare erfarenheter.

 



 

Vi erbjuder

Hos oss får du ett utvecklande arbete i ett företag med stor tillväxtkraft i branschen. Vi arbetar gentemot olika kundföretag i varierande branscher. Tjänsten är på heltid och våra arbetstider är under dagtid, vardagar 07.30 - 16.30. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Vill Du veta mer kontakta Områdeschef Christine Swan, christine.swan@avonova.se

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2021-11-03.

Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

 

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Hälsa söker leg. psykolog till Göteborg

Psykolog
Läs mer Okt 12
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.

Vi tror starkt på kraften i människan och vår mission är "Make companies perform and employees thrive". Läs mer på www.avonova.se.

 

Är du vår nya leg. psykolog?

Som leg. psykolog hos oss är du ett stöd till våra kunder inom området psykologiskt stöd, rådgivning och behandling samt inom organisatorisk och social arbetsmiljö. Med din erfarenhet och expertkunskap hjälper du våra kunder utifrån ett individ-, grupp- och organisationsperspektiv, i nära samarbete med företagsläkare, företagssköterskor, ergonomer/fysioterapeuter och andra professioner. Tyngdpunkten i tjänsten är att genomföra insatser på individnivå. Meriterande om du har erfarenhet och god förmåga att hålla i utbildningar och föreläsningar inom exempelvis stress, sömn, kris.

Du har god förståelse för, och kan förklara, sambanden mellan individ och arbetsmiljö och mellan insats och effekt. Du har förmåga att skapa goda kundrelationer och därmed nya uppdrag. Du har också god förmåga att sätta dig in i olika verksamheters förutsättningar och utmaningar, liksom att förstå och möta olika behov.

 

Vi erbjuder

Vi erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag som utvecklas. Hos oss finns det uppbyggda kompetensnätverk och stora möjligheter till utveckling. Du erbjuds ett spännande uppdrag tillsammans med kompetenta kollegor, intressanta kunder och en kultur som främjar samarbete och kollegialt lärande. Engagemanget och viljan att bidra till hållbara individer och organisationer är hög hos oss.

 

Uppgifter

- Bedömning, stöd, rådgivning, behandling och rehabilitering, digitalt, enskilt eller i grupp
- Arbetsförmågebedömning
- Konflikthantering
- Krisstöd
- Kartläggningar av organisatorisk och social arbetsmiljö
- Utbildningar och föreläsningar
- Handledning / Grupputveckling
- Chefsstöd

 

Önskade kvalifikationer/kompetens

- Legitimerad psykolog (steg 1 i KBT).
- Flerårig dokumenterad erfarenhet som psykolog, gärna från företagshälsovård, primärvård eller liknande verksamhet.
- Du är bekväm med att arbeta både digitalt och fysiskt, enskilt och med grupper.

 

Personliga egenskaper

- Relationsbyggare som fungerar bra i team och har god kommunikationsförmåga
- Organisatorisk och administrativ förmåga
- Strukturerad och kvalitetsinriktad
- Resultatinriktad
- Förmåga att snabbt bekanta dig med nya branscher, lösningar och problem
- Förmåga till självständigt arbete
- God initiativförmåga
- Affärsmässighet och intresse av att bidra till hållbara organisationer






Tjänstgöringsgrad: 100% eller enligt överenskommelse.

Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Vill du veta mer kontakta Områdeschef Christine Swan, christine.swan@avonova.se

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2021-11-03.

Vi har kollektivavtal mellan Almega Vårdföretagarna och Vårdförbundet, Fysioterapeuterna, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Hälsa söker Rehabkoordinator till Mölndalsvägen, Göteborg

Rehabhandläggare
Läs mer Sep 3
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.

Vi tror starkt på kraften i människan och vår mission är "Make companies perform and employees thrive". Läs mer på www.avonova.se.





Som rehabkoordinator på Avonova är du utifrån din profession ett stöd åt såväl företagsledningar, chefer, kontaktpersoner och medarbetare.

Du kommer ingå i ett team av professionella konsulter med medicinsk, teknisk, psykosocial, organisatorisk och administrativ kompetens och vara en del av skapa rutiner på enheten kring rehabkoordinering.

I arbetsuppgifterna ingår

- Bedömningssamtal
- Kartläggningar
- Hälsoundersökningar
- Hälsoprojekt
- Handledning av chefer och medarbetare
- Utbildningsinsatser
- Ansvar för att koordinera och samordna rehabiliteringsinsatser till våra kunder

Kvalifikationer

Vi söker dig som är exempelvis arbetsterapeut, beteendevetare, företagssköterska eller liknande och har utbildning inom och erfarenhet av rehabkoordinering. Erfarenhet från företagshälsa är meriterande.



Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag som växer och utvecklas, tillsammans med kompetenta kollegor. Vi erbjuder dig stora möjligheter till utveckling inom din profession och i företagshälsa samt många intressanta och trevliga kunder!



Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Vill Du veta mer kontakta Tiril Bamberg, https://avonova.varbi.com/center/tool/position/394016/edit/tab:1/mailto:, tel. 010-2526357

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 5 oktober 2021.

Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova söker Rehabkoordinator till Mölndalsvägen, Göteborg

Företagssjuksköterska/Företagssköterska
Läs mer Jun 28
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Som företagssköterska/ rehabkoordinator på Avonova är du utifrån din profession ett stöd åt såväl företagsledningar, chefer, kontaktpersoner och medarbetare.

Du kommer ingå i ett team av professionella konsulter med medicinsk, teknisk, psykosocial, organisatorisk och administrativ kompetens och vara en del av skapa rutiner på enheten kring rehabkoordinering.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat bedömningssamtal, kartläggningar, hälsoundersökningar, hälsoprojekt, handledning av chefer och medarbetare, utbildningsinsatser och i rollen som rehabkoordinator ansvara för att koordinera och samordna rehabiliteringsinsatser till våra kunder.

Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag som växer och utvecklas, tillsammans med kompetenta kollegor. Vi erbjuder dig stora möjligheter till utveckling inom din profession och i företagshälsa samt många intressanta och trevliga kunder!

Tjänstgöringsgrad: 100% eller enligt överenskommelse. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Placering: Mölndalsvägen , Göteborg.

Arbete ute hos kund kan förekomma.

Meriterande är: Utbildning inom och erfarenhet av rehabkoordinering samt utbildning till företagssköterska, erfarenhet från företagshälsa.



Vill Du veta mer kontakta: Tiril Bamberg, tiril.bamberg@avonova.se, tel 0767-84 47 65

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 5 augusti 2021

Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Ansök nu

Avonova söker försäljare inne / mötesbokare

Innesäljare
Läs mer Jun 14
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Vi växer i Norden och letar nu efter skickliga säljare?
Vi letar efter säljare som kan hjälpa oss att positionera Avonova ännu starkare inom SMB-segmentet.

Vi letar efter en säljare som är duktig med människor, som vill utvecklas vidare som säljare och som har förmågan att jobba hårt och ge det lilla extra för att uppnå resultat. Du har goda empatiska förmågor och kan umgås och prata med många olika personlighetstyper. Du har tydliga säljkvaliteter och har en hög arbetsmoral!

Uppgifter

Prospektera, boka och genomför förstagångsförsäljningsmöten med företag i vår kundgrupp.

Detta görs huvudsakligen med telefonen som ett verktyg, baserat på vår egenutvecklade försäljningsmetod som du får en grundlig utbildning i. Vi har också vårt eget unika säljutbildningsprogram där du får både grundutbildning och regelbunden professionell påfyllning inom försäljningspsykologi och försäljningsmetoder.

Detta är en mycket spännande och utvecklande position. Rätt kandidat kommer att ha möjlighet till ökat ansvarsområde. Vi har en unik produkt och är innovativa i vår bransch!

Du är / har / gillar / kan:

- Du kommunicerar bra skriftligt och muntligt
- Du har försäljningserfarenhet och tycker om att arbeta med uppsökande försäljning till nya kunder.
- Du är målorienterad och vill att alla jobbar mot samma mål
- Förmågan att göra det lilla extra för att uppnå dina egna mål
- En brinnande önskan om att uppnå goda resultat
- Du är lösningsorienterad med god arbetsmoral
- Hög förmåga att förvärva ny kunskap
- Du har erfarenhet av att använda olika datorsystem och tycker om telefonen som ett arbetsverktyg

Kompetenskrav:

- Flytande i muntlig och skriftlig svenska
- Kunskaper i norska muntligt och skriftligt
- Kunskaper i engelska muntligt och skriftligt
- God teknisk förståelse i allmänhet

Vi erbjuder

- Arbetstid från 08-16
- Möjlighet att styra din egen vardag
- Grundlig försäljningsträning och vägledning i att arbeta med ett ansedd och starkt varumärke
- Möjlighet att vidareutveckla dig själv med fokus på kompetensutveckling
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga mål
- Konkurrenskraftig lön som är provisionsbaserad
- Bra pensions- och försäkringssystem
- En energisk och ambitiös arbetsmiljö
- Kollegor med lång erfarenhet av försäljning.
- Vi arbetar tillsammans i team och tillsammans mot ett gemensamt mål där alla hjälper varandra

Placeringsort: Göteborg. Tillträde enligt överenskommelse under september. Vi tillämpar provanställning under 6 månader. 

Om detta är en roll som du vill veta mer om är du välkommen att kontakta oss för mer information. Vi ser fram emot att höra av dig!

Välkommen med din ansökan och personligt brev senast den 8 augusti 2021.

Om du vill veta mer kontakta Solveig Skåleskog, solveig.skaleskog@avonova.no, telefon 0047 97795526.

Ansök nu

Avonova söker SME Sales Manager till Göteborg

Utesäljare
Läs mer Jun 14
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Vill du vara med att skapa fantastiska arbetsplatser?
Är du vår nya affärsinriktade och framåtblickande Sales Manager?

Hälsa och arbetsmiljö står högre upp på dagordningen för svenska företag än någonsin tidigare, och utmaningarna i dagens arbetsliv kräver i stor utsträckning experthjälp.

Svenska företag kommer att få den från Avonova. Kunderna vill ha en proaktiv partner och som Sales Manager kommer du att vara central för att identifiera behov på marknaden och stödja vår tillväxtambition.

Du blir en del av en organisation i snabb förändring och med kompetenta medarbetare. Som Sales Manager kommer du att vara ansvarig för att arbeta med försäljning av våra tjänster till nya potentiella kunder inom SME-segmentet.

Du har god affärsförståelse och gedigen erfarenhet av lösningsförsäljning av tjänster till företagsmarknaden. Du kan bekanta dig med kundens värdekedja och behov och trivs med att vara ute hos kunderna.

I ställningen som Sales manager arbetar du i team med din egen mötesbokare, och båda två rapporterar till försäljningschefen.

Uppgifter

- Tillsammans med mötesbokare skapa och bygga nya kundrelationer
- Identifiera affärsmöjligheter och sälja företagets lösningar till potentiella nya kunder
- Förbereda presentationer och erbjudanden
- Genomföra kontraktsförhandlingar

Önskade kvalifikationer/kompetens

- Dokumenterad B2B-erfarenhet av värdebaserad försäljning och förhandlingar
- Visar god affärsförståelse och är framåtriktad

Personliga egenskaper

- Relationsbyggare som fungerar bra i team och har god kommunikationsförmåga
- Resultatinriktad med god affärsförståelse
- Förmåga att snabbt bekanta dig med nya branscher, lösningar och problem
- Stor arbetskapacitet, trivs med högt tempo
- Trovärdig, förmåga att bygga förtroende hos kunden
- Strukturerad och kvalitetsinriktad

Vi erbjuder

En oberoende och spännande position i ett växande företag nationellt och internationellt.

- Professionell försäljningsmiljö
- Kompetenta kollegor som spelar varandra bra och värdesätter ett gott samarbete
- Konkurrenskraftiga villkor

Hos oss kommer du att uppleva en informell arbetsmiljö med hög välbefinnande. Du kommer att ha goda möjligheter för professionell och personlig utveckling.

Placering: Göteborg

Tillträde enligt överenskommelse under september månad. Vi tillämpar provanställning under 6 månader. 



Om Avonova Group

Avonova ingår i Avonova-koncernen, Nordens största företagshälsovård, med en omsättning på 1,5 miljarder kronor i Sverige och Norge. Genom arbete med systematisk med arbetsmiljö och hälsa arbetar våra 1300 anställda varje dag för friska människor i hälsosamma, säkra och produktiva arbetsmiljöer hos våra 15 000 kunder.

Om du vill veta mer kontakta Solveig Skåleskog, +47 97795526, solveig.skaleskog@avonova.no

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast  8 augusti  2021.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal i Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Ansök nu

Avonova söker arbetsmiljöingenjör till område Göteborg

Arbetsmiljöingenjör
Läs mer Jul 8
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Arbetsmiljöingenjör – i en spännande och utvecklande hälsosam bransch
Utifrån din profession skall du vara ett stöd såväl för företagsledningar, som för enskilda chefer, kontaktpersoner och arbetsmiljöombud.

Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att samarbeta i team med kollegor och uppdragsgivare.

Arbetsområde
Som arbetsmiljöingenjör är du ett expertstöd för våra kundföretag i deras arbete med att inte bara uppfylla myndighetskrav, lagar och förordningar utan också ständigt utveckla och förbättra arbetsmiljön. Du ska vara en aktiv samarbetspartner i kundernas systematiska arbetsmiljöarbete. Detta innebär bl.a. att leda arbetsmiljöutbildningar, vara rådgivande i förändringsprocesser samt utföra mätningar, kartläggningar och riskbedömningar t ex inom områdena buller, maskinsäkerhet, belysning, termiskt klimat, ventilation, vibrationer och kemikalier. Du rapporterar direkt till områdeschefen och arbetar tätt tillsammans med dina arbetsmiljöingenjörskollegor i området.


Kompetensprofil

Du har en eftergymnasial examen inom relevanta områden, kompletterad med en Arbetsmiljöingenjörsutbildning eller motsvarande. Det är också viktigt att du har minst ett par års arbetserfarenhet från arbetsmiljöområdet t.ex. från en företagshälsa eller som en arbetsmiljöhandläggare inom industrin
Du är van att arbeta konsultativt och kan skapa goda och varaktiga relationer med våra kunder. Du har mycket god vana att formulera dig i tal och skrift, inte minst analyser, rapporter och sammanställningar.
God datorvana i Officepaketet är en förutsättning för detta arbete.

Vi erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag med stor förändringsvilja och potential. Dagens Avonova befinner sig i ett spännande utvecklingsskede med en ny ledning på plats, en omarbetad strategi och ett stort fokus på expansion i Sverige. Hos oss får du vara med och påverka och göra skillnad i människors liv. Du får frihet, stöd och möjlighet till utveckling. Självklart omfattas din anställning hos Avonova av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Vi vill att du ska må bra och trivas och erbjuder därför friskvårdsbidrag och företagshälsovård och ordnar regelbundet sociala aktiviteter.

Tjänstgöringsgrad 100%.


Placeringsort: Vi anpassar placeringsort efter sökande, placeringsort erbjuds på följande orter Göteborg, Norrköping , Linköping, Borås , Ulricehamn eller Alingsås. Resor och eventuella övernattningar i området ingår i uppdraget.

Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Du behöver ha körkort och tillgång till egen bil då de flesta uppdragen genomförs ute på våra kundföretag (ofta med bärbar mätutrustning) samt övriga enheter inom området.



Vill Du veta mer kontakta: Områdeschef Christine Swan tel 010-252 63 27. https://avonova.varbi.com/center/tool/position/408209/edit/tab:1/mailto:

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt, dock senast 2021-06-30.

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Ansök nu

Avonova söker arbetsmiljöingenjör till område Göteborg

Arbetsmiljöingenjör
Läs mer Maj 26
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Arbetsmiljöingenjör – i en spännande och utvecklande hälsosam bransch
Utifrån din profession skall du vara ett stöd såväl för företagsledningar, som för enskilda chefer, kontaktpersoner och arbetsmiljöombud.

Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att samarbeta i team med kollegor och uppdragsgivare.

Arbetsområde
Som arbetsmiljöingenjör är du ett expertstöd för våra kundföretag i deras arbete med att inte bara uppfylla myndighetskrav, lagar och förordningar utan också ständigt utveckla och förbättra arbetsmiljön. Du ska vara en aktiv samarbetspartner i kundernas systematiska arbetsmiljöarbete. Detta innebär bl.a. att leda arbetsmiljöutbildningar, vara rådgivande i förändringsprocesser samt utföra mätningar, kartläggningar och riskbedömningar t ex inom områdena buller, maskinsäkerhet, belysning, termiskt klimat, ventilation, vibrationer och kemikalier. Du rapporterar direkt till områdeschefen och arbetar tätt tillsammans med dina arbetsmiljöingenjörskollegor i området.


Kompetensprofil

Du har en eftergymnasial examen inom relevanta områden, kompletterad med en Arbetsmiljöingenjörsutbildning eller motsvarande. Det är också viktigt att du har minst ett par års arbetserfarenhet från arbetsmiljöområdet t.ex. från en företagshälsa eller som en arbetsmiljöhandläggare inom industrin
Du är van att arbeta konsultativt och kan skapa goda och varaktiga relationer med våra kunder. Du har mycket god vana att formulera dig i tal och skrift, inte minst analyser, rapporter och sammanställningar.
God datorvana i Officepaketet är en förutsättning för detta arbete.

Vi erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag med stor förändringsvilja och potential. Dagens Avonova befinner sig i ett spännande utvecklingsskede med en ny ledning på plats, en omarbetad strategi och ett stort fokus på expansion i Sverige. Hos oss får du vara med och påverka och göra skillnad i människors liv. Du får frihet, stöd och möjlighet till utveckling. Självklart omfattas din anställning hos Avonova av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Vi vill att du ska må bra och trivas och erbjuder därför friskvårdsbidrag och företagshälsovård och ordnar regelbundet sociala aktiviteter.

Tjänstgöringsgrad 100%.


Placeringsort: Vi anpassar placeringsort efter sökande, placeringsort erbjuds på följande orter Göteborg, Norrköping , Linköping, Borås , Ulricehamn eller Alingsås. Resor och eventuella övernattningar i området ingår i uppdraget.

Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Du behöver ha körkort och tillgång till egen bil då de flesta uppdragen genomförs ute på våra kundföretag (ofta med bärbar mätutrustning) samt övriga enheter inom området.



Vill Du veta mer kontakta: Områdeschef Christine Swan tel 010-252 63 27. christine.swan@avonova.se

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt, dock senast 2021-06-30.

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Ansök nu

Avonova söker företagssköterskor till Göteborg, enhet Mölndalsvägen 95

Företagssjuksköterska/Företagssköterska
Läs mer Maj 12
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Vill du vara med och utvecklas med oss i ett spännande och framåt företag?
Som företagssköterska hos oss är du utifrån din profession ett stöd åt såväl företagsledningar, chefer, kontaktpersoner och medarbetare.

Vi söker dig som har ett affärsmässigt förhållningssätt med fokus på kundvärde och kundnöjdhet. Du är en resurs i hälso- och arbetsmiljöfrågor till chefer och anställda i våra kundföretag och har en roll som kundansvarig med ansvar för planering och genomförande av insatser hos våra kunder. Du ingår i ett team av professionella konsulter med medicinsk, teknisk, psykosocial, organisatorisk och administrativ kompetens och du ska samtidigt tycka om att arbeta självständigt. I arbetsuppgifterna ingår bland annat lagstadgade och allmänna hälsoundersökningar, hälsoprofilbedömningar, stöd i rehabiliteringsarbete och utbildningsinsatser.

Du har ett hälsofrämjande synsätt och ett genuint intresse för människor, deras hälsa och arbetsmiljö. Vi ser gärna att du är bekväm med att arbeta i privat verksamhet och har ett affärsmässigt förhållningssätt i din professionella roll. God administrativ förmåga, IT-kunskap och erfarenhet av Office-paketet är en förutsättning för att kunna arbeta hos oss. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Utbildning till distriktssköterska och eller företagssköterska samt erfarenhet av företagshälsovård är meriterande.

Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete i ett företag med stor tillväxtkraft i branschen. Vår kultur och arbetsgemenskap kännetecknas av innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat tillsammans. Vi arbetar gentemot olika kundföretag i varierande branscher. Våra arbetstider är dagtid, vardagar.

Placering: Mölndalsvägen, Göteborg

Tjänstgöringsgrad: 100 % (kan diskuteras).

Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Tjänstgöring på andra enheter inom regionen/affärsenheten och ute hos kund förekommer varför du behöver ha körkort och egen bil.



Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta: Hälsocenterchef Anna Fors, anna.fors@avonova.se.

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2021-06-30.

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Vi undanber oss kontakt från rekryteringsföretag.

Ansök nu

Avonova Hälsa AB söker Sales Manager till Göteborg

Utesäljare
Läs mer Maj 10
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Vill du vara med att skapa fantastiska arbetsplatser?
Är du vår nya affärsinriktade och framåtblickande Sales Manager?

Hälsa och arbetsmiljö står högre upp på dagordningen för svenska företag än någonsin tidigare, och utmaningarna i dagens arbetsliv kräver i stor utsträckning experthjälp.

Svenska företag kommer att få den från Avonova. Kunderna vill ha en proaktiv partner och som Sales Manager kommer du att vara central för att identifiera behov på marknaden och stödja vår tillväxtambition.

Du blir en del av en organisation i snabb förändring och med kompetenta medarbetare. Som Sales Manager kommer du att vara ansvarig för att arbeta med försäljning av våra tjänster till nya potentiella kunder inom SMB-segmentet.

Du har god affärsförståelse och gedigen erfarenhet av lösningsförsäljning av tjänster till företagsmarknaden. Du kan bekanta dig med kundens värdekedja och behov och trivs med att vara ute hos kunderna. Placering i Göteborg och du rapporterar till försäljningschefen i Larvik.

Uppgifter

- Tillsammans med mötesbokare skapa och bygga nya kundrelationer
- Identifiera affärsmöjligheter och sälja företagets lösningar till potentiella nya kunder
- Förbereda presentationer och erbjudanden
- Genomföra kontraktsförhandlingar

Önskade kvalifikationer/kompetens

- Dokumenterad B2B-erfarenhet av värdebaserad försäljning och förhandlingar
- Visar god affärsförståelse och är framåtriktad

Personliga egenskaper

- Relationsbyggare som fungerar bra i team och har god kommunikationsförmåga
- Resultatinriktad, med god affärsförståelse
- Förmåga att snabbt bekanta dig med nya branscher, lösningar och problem
- Stor arbetskapacitet, trivs med högt tempo
- Trovärdig, förmåga att bygga förtroende hos kunden
- Strukturerad och kvalitetsinriktad

Vi erbjuder

- En oberoende och spännande position i ett växande företag nationellt och internationellt
- Professionell försäljningsmiljö
- Kompetenta kollegor som spelar varandra bra och värdesätter ett gott samarbete
- Konkurrenskraftiga villkor

Hos oss kommer du att uppleva en informell arbetsmiljö med hög välbefinnande. Du kommer att ha goda möjligheter för professionell och personlig utveckling.



Om Avonova Group

Avonova ingår i Avonova-koncernen, Nordens största företagshälsovård, med en omsättning på 1,5 miljarder kronor i Sverige och Norge. Genom arbete med systematisk med arbetsmiljö och hälsa arbetar våra 1300 anställda varje dag för friska människor i hälsosamma, säkra och produktiva arbetsmiljöer hos våra 15 000 kunder.

Om du vill veta mer kontakta Solveig Skåleskog, +47 97795526, solveig.skaleskog@avonova.no

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 4 juni  2021.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal i Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Ansök nu

Avonova söker Rehabkoordinator till Mölndalsvägen, Göteborg

Företagssjuksköterska/Företagssköterska
Läs mer Apr 6
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Som företagssköterska/ rehabkoordinator på Avonova är du utifrån din profession ett stöd åt såväl företagsledningar, chefer, kontaktpersoner och medarbetare.

Du kommer ingå i ett team av professionella konsulter med medicinsk, teknisk, psykosocial, organisatorisk och administrativ kompetens och vara en del av skapa rutiner på enheten kring rehabkoordinering.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat bedömningssamtal, kartläggningar, hälsoundersökningar, hälsoprojekt, handledning av chefer och medarbetare, utbildningsinsatser och i rollen som rehabkoordinator ansvara för att koordinera och samordna rehabiliteringsinsatser till våra kunder.

Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag som växer och utvecklas, tillsammans med kompetenta kollegor. Vi erbjuder dig stora möjligheter till utveckling inom din profession och i företagshälsa samt många intressanta och trevliga kunder!

Tjänstgöringsgrad: 100% eller enligt överenskommelse. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Placering: Mölndalsvägen , Göteborg.

Arbete ute hos kund kan förekomma.

Meriterande är: Utbildning inom och erfarenhet av rehabkoordinering samt utbildning till företagssköterska, erfarenhet från företagshälsa.



Vill Du veta mer kontakta: Omådeschef Christine Swan, https://avonova.varbi.com/center/tool/position/394016/edit/tab:1/mailto:, tel 010-252 63 21

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 30/4 2021

Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Ansök nu

Avonova söker teamledare utesälj till Göteborg

Teamledare
Läs mer Jun 29
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

Det som förenar oss är vår drivkraft: Att skapa hållbara arbetsliv. Vill du också göra arbetsplatser lite mer säkra, mer hållbara och de som arbetar där lite friskare? Då är du varmt välkommen att bli en del av vårt team.




Beskrivning

Vi är på jakt efter Teamledare för vårt utesälj som kan hjälpa oss positionera Avonova Hälsa ännu starkare i Sverige.

Vi letar efter en teamledare som är relationsdriven, som vill utveckla sig vidare och som gärna står på lite extra för att uppnå resultat.

Du är empatisk och tycker om att möta många olika personlighetstyper. Du har tydliga säljaregenskaper ocn en hög arbetsmoral!

Hos oss är det högt i tak och det ska det vara – då trivs vi bäst.



Arbetsuppgifter

Som teamledare driver du och coachar utesäljare i deras vardag samt hanterar egna kundmöten. Som utesäljare bokas du upp på möten av våra innesäljare och genomför säljmöten, med utgångspunkt i vår egenutvecklade säljmetod som du kommer få en grundlig utbildning kring. Vi har också ett eget säljträningsprogram där du får både grundträning och en kontinuerlig påfyllnad av säljmetodik och säljmetoder. Du ansvar för att underhålla säljarnas kompetens och drivkraft i att skapa affärer.

Arbetet som teamledare är en utmanande och utvecklande position. Den rätta kandidaten kan få möjlighet att till ett ökat ansvarsområde. Vi har en unik produkt och är nyskapande i vår bransch.

Som teamledare för den svenska marknaden letar vi speciellt efter en individ som kan utgå från regionerna kring Malmö, Göteborg eller Stockholm med ett antal väl planerade reseperioder i andra delar av landet.

Kvalifikationer

Vi söker dig som:

- Kommunicerar bra både skriftligt och muntligt på svenska och engelska och du kommunicerar lika bra på telefon som i fysiska möten
- Har säljerfarenhet och trivs med att arbeta med uppsökande försäljning mot nya kunder 
- Drivs av goda värderingar och är engagerad i att alla spelar mot samma mål
- Har förmåga att stå för det lilla extra för att uppnå egna mål
- Brinner för att uppnå goda resultat
- Är lösningsorienterad med god arbetsmoral
- Har hög förmåga att tillgodogöra dig ny kunskap
- Trivs med att möta nya människor och att resa 
- Har en ledarförmåga och drivs av att se andra lyckas

Du har körkort och dokumenterat goda säljresultat samt ledaregenskaper.

Villkor

Arbetstiderna är kl 08:00 - 17:00 och du har möjlighet att planera och bestämma din egen vardag. Du erbjuds grundlig säljträning och vägledning i arbetet och får arbeta med ett erkänt starkt varumärke hos en ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och en inspirerande provisionslösning. Du får hos oss kollegor med lång erfarenhet inom försäljning och en energisk och ambitiös arbetsmiljö. Vi jobbar tillsammans mot samma mål där vi alla hjälper varandra! Onboarding och säljträning sker på vårt kontor i Larvik i Norge. 

Vill Du veta mer kontakta vår försäljningschef Niclas Fredriksson, https://avonova.varbi.com/center/tool/position/343368/edit/mailto:.

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2020-08-09.

 

 

 

 

                         





Om Avonova 


Vi är övertygade om att hälsoarbete lönar sig. Att välmående medarbetare i hållbara organisationer leder till ökad lönsamhet och ett tryggare arbetsliv. Det tjänar hela samhället på. Våra 700 experter stöttar varje dag små företag och stora organisationer att förebygga ohälsa och utveckla hållbar hälsa. 


Våra ledord är dialog, helhet och hållbar. Det är ord som präglar både hur vi jobbar internt som vårt arbete mot kund.

Ansök nu

Avonova söker säljare till Göteborg

Utesäljare
Läs mer Jun 29
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

Det som förenar oss är vår drivkraft: Att skapa hållbara arbetsliv. Vill du också göra arbetsplatser lite mer säkra, mer hållbara och de som arbetar där lite friskare? Då är du varmt välkommen att bli en del av vårt team.




Beskrivning

Vi är på jakt efter säljare som kan hjälpa oss positionera Avonova ännu starkare i Sverige.

Vi letar efter en säljare som är relationsdriven, som vill utveckla sig vidare och som gärna står på lite extra för att uppnå resultat.

Du är empatisk och tycker om att möta många olika personlighetstyper. Du har tydliga säljaregenskaper ocn en hög arbetsmoral!

Hos oss är det högt i tak och det ska det vara – då trivs vi bäst.



Arbetsuppgifter

Som utesäljare bokas du upp på möten av våra innesäljare och genomför säljmöten ute hos kund, med utgångspunkt i vår egenutvecklade säljmetod som du kommer få en grundlig utbildning kring. Vi har också ett eget säljträningsprogram där du får både grundträning och en kontinuerlig påfyllnad av säljmetodik och säljmetoder.

Arbetet som säljare är en utmanande och utvecklande position. Den rätta kandidaten kan få möjlighet till ett ökat ansvarsområde. Vi har en unik produkt och är nyskapande i vår bransch.

För utesäljare mot den svenska marknaden letar vi speciellt efter tre individer som kan utgå från regionerna kring Malmö, Göteborg eller Stockholm med ett antal väl planerade reseperioder i andra delar av landet.

Kvalifikationer

Vi söker dig som:

- Kommunicerar bra både skriftligt och muntligt på svenska och engelska och du kommunicerar lika bra på telefon som i fysiska möten
- Har säljerfarenhet och trivs med att arbeta med uppsökande försäljning mot nya kunder 
- Drivs av goda värderingar och är engagerad i att alla spelar mot samma mål
- Har förmåga att stå för det lilla extra för att uppnå egna mål
- Brinner för att uppnå goda resultat
- Är lösningsorienterad med god arbetsmoral
- Har hög förmåga att tillgodogöra dig ny kunskap
- Trivs med att möta nya människor och att resa 
- Har god generell teknisk förståelse

Du har körkort och dokumenterat goda säljresultat.

Villkor

Arbetstiderna är kl 08:00 - 17:00 och du har möjlighet att planera och bestämma din egen vardag. Du erbjuds grundlig säljträning och vägledning i arbetet och får arbeta med ett erkänt starkt varumärke hos en ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och en inspirerande provisionslösning. Du får hos oss kollegor med lång erfarenhet inom försäljning och en energisk och ambitiös arbetsmiljö. Vi jobbar tillsammans mot samma mål där vi alla hjälper varandra! Onboarding och säljträning sker på vårt kontor i Larvik i Norge. 

Vill Du veta mer, kontakta vår försäljningschef Niclas Fredriksson, https://avonova.varbi.com/center/tool/position/343292/edit/mailto:.

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2020-08-10.

 

 

 

 

 

                         





Om Avonova 


Vi är övertygade om att hälsoarbete lönar sig. Att välmående medarbetare i hållbara organisationer leder till ökad lönsamhet och ett tryggare arbetsliv. Det tjänar hela samhället på. Våra 700 experter stöttar varje dag små företag och stora organisationer att förebygga ohälsa och utveckla hållbar hälsa. 


Våra ledord är dialog, helhet och hållbar. Det är ord som präglar både hur vi jobbar internt som vårt arbete mot kund.

Ansök nu

Avonova söker leg psykolog till Göteborg

Psykolog
Läs mer Okt 29
Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre. Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi. Med egna enheter på ca 120 orter och ca 700 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport. Vi arbetar även inom området digital hälsa och levererar tjänster digitalt. Välkommen till Avonova!


 




Vill du vara med och utvecklas med oss i ett spännande och framåt företag?
Som psykolog hos oss är du utifrån din profession ett stöd åt såväl företagsledningar, chefer, kontaktpersoner och medarbetare.

Vi söker dig som har ett intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, har egen drivkraft och tycker om att arbeta i team. Du har ett genuint intresse för människor och deras hälsa och arbetsmiljö. Du trivs med att arbeta tillsammans med andra i syfte att uppnå ökad nytta för våra kunder. Du är målmedveten, initiativrik, nyfiken samt affärsinriktad med lösningsfokus. Du är öppen, ser möjligheter och har förmågan att se människors potential snarare än att söka "det sjuka". Du fungerar som konsult åt våra kundföretag i psykosociala arbetsmiljö- och hälsofrågor. Arbetsområdet omfattar grupp- och organisationsutveckling, stress- och konflikthantering, kris- och stödsamtal enskilt och i grupp, handledning av chefer och medarbetare, medverkan vid rehabiliteringsutredningar och arbetsmiljöutbildning. Du håller också själv i en del utbildningar och föreläsningar på uppdrag av kunden.

Du har ett hälsofrämjande synsätt och är leg psykolog. Erfarenhet från företagshälsa och handledning/coaching är meriterande. Har du arbetat med faktaundersökningar och kränkande särbehandling innebär det ett stort plus. Du är trygg i din yrkesroll, lyhörd, entusiastisk, flexibel, smidig och har god samarbetsförmåga. Du är van vid att arbeta självständigt och är en god organisatör. Du har goda IT-kunskaper. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav.
Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag som växer och utvecklas, tillsammans med ett kompetent och positivt gäng kollegor. Din arbetsplats blir i första hand i Avonova Mölndalsvägen . Vi erbjuder dig stora möjligheter till utveckling inom din profession och i företagshälsa samt många intressanta och trevliga kunder!


Tillsvidareanställning. Vi tillämpar provanställning. Tjänstgöringsgrad 100% eller enligt överenskommelse. Vi är även öppna för diskussion om olika lösningar och tjänstgöringsgrad. Tillträdesdatum enligt överenskommelse. Våra arbetstider är dagtid, vardagar.

Vill Du veta mer kontakta gärna Affärsenhetschef Anna Fors, tel 031-704 54 58, mail; anna.fors@avonova.se

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 30/11 2018.

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Ansök nu

Avonova Hälsa söker medicinsk sekreterare / administratör till Göteborg

Läkarsekreterare/Vårdadmin/Medicinsk sekreterare
Läs mer Jun 12
Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre. Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi. Med egna enheter på ca 120 orter och ca 700 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport. Vi arbetar även inom området digital hälsa och levererar tjänster digitalt. Välkommen till Avonova!




Som administratör/medicinsk sekreterare kommer du att vara företagets ansikte både utåt och inåt.

Du har en viktig nyckelroll för företagets professionalism, servicenivå och trivsel. Du ger support till våra kunder, besökare och medarbetare.
Du kommer också att arbeta med kundbokningar, kundsupport, ta emot inkommande samtal och att ha hand om den allmänna ordningen på enheten. I arbetet ingår även arbetsuppgifter såsom, telefonservice, statistikrapporter, ekonomiadministration, uppföljning/leveransplanering

Vi söker en noggrann, flexibel och serviceminded administratör.

Har du tidigare erfarenhet av journalsystemet CGM J4 (Asynja) och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är detta en merit. Du tycker om att ge personlig service och du har ett trevligt bemötande mot såväl kunder, anställda och andra besökare.

Vi ser att du har utbildning i medicinsk vårddokumentation och har vana av att skriva diktat. Utbildning i Officepaketet och ekonomikunskaper så ser vi som positivt.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Du kommer att vara spindeln i nätet i ett team bestående av företagsläkare, företagssköterskor, beteendevetare, psykologer, arbetsmiljöingenjör och fysioterapeut/ergonom.

Tjänstgöringsgrad: 80%

Tillträdesdag: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning i sex månader.

Placeringsort: Göteborg

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta:

Affärsenhetschef Christine Swan 031-704 54 50 christine.swan@avonova.se

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt, dock senast 2018-07-02.

 

 

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Ansök nu

Avonova Hälsa söker regionsäljare till Göteborg

Key account manager
Läs mer Feb 2
Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre.
Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi.
Med egna enheter på ca 120 orter och drygt 600 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport. Vi arbetar även inom området digital hälsa och levererar tjänster digitalt.
Välkommen till Avonova!



Vill du vara med och utvecklas med oss i ett spännande och framåt företag?
Som regionsäljare arbetar du i huvudsak med att driva och utveckla affärer.

Affärsansvaret börjar med ett första möte med kund och övergår sedan i ett kontinuerligt förhållande. Vårt arbete bygger på långsiktiga relationer med våra kunder. Tjänsten som regionsäljare har i första hand fokus på nya kundkontakter men också förmåga att driva kontakter och projekt med våra befintliga kunder.

I uppdraget som regionsäljare ingår också att vara KAM för våra större kunder med behov av samordning som exempelvis leverans på flera orter/regioner/via partner. En viktig arbetsuppgift är också att följa upp processer och utvecklingsarbete, hantera statistik, göra utvärderingar av den pågående relationen.

För att lyckas tror vi att du har en ambition att komma framåt i affärer och i yrkeslivet. Du som vill arbeta och utvecklas i den rollen ska ha intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att samarbeta med uppdragsgivare och kollegor. Det viktigaste är dock din personlighet samt din förmåga och vana att bemöta kunder. Du är kreativ, snabb och utmanas av att finna lösningar.

Du är van att arbeta konsultativt och kan skapa goda och varaktiga relationer med våra kunder. Stor vikt läggs vid affärsmässigt tänkande. Du har mycket goda vana att formulera dig i tal och skrift, inte minst analyser, rapporter och sammanställningar.

Goda kunskaper i Officepaketet är en förutsättning för detta arbete.

Du rapporterar och koordinerar dina insatser med regional försäljningschef för Avonova Väst och andra regionsäljare.

Placering: Göteborg.

Tjänstgöringsgrad: Heltid

Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Körkort och tillgång till egen bil erfordras.

Vill Du veta mer kontakta:

Regional försäljningschef Sören Hammarén, 0725 - 70 08 08, soren.hammaren@avonova.se

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast den 23 februari.

 

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Ansök nu

Avonova Hälsa söker psykolog till Göteborg

Psykolog
Läs mer Dec 19
Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre.
Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi.
Med egna enheter på ca 120 orter och drygt 600 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport. Vi arbetar även inom området digital hälsa och levererar tjänster digitalt.
Välkommen till Avonova!



Vill du vara med och utvecklas med oss i ett spännande och framåt företag?
Som psykolog hos Avonova är du utifrån din profession ett stöd åt såväl företagsledningar, chefer, kontaktpersoner och medarbetare.

Vi söker dig som har ett intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att arbeta i team. Du har ett genuint intresse för människor och deras hälsa och arbetsmiljö. Du trivs med att arbeta tillsammans med andra i syfte att uppnå ökad nytta för våra kunder. Du är målmedveten, initiativrik, nyfiken samt affärsinriktad med lösningsfokus. Du är öppen, ser möjligheter och har förmågan att se människors potential snarare än att söka "det sjuka".

Du har ett hälsofrämjande synsätt och är leg psykolog med några års yrkeserfarenhet. Det är meriterande med KBT och att du har erfarenhet av psykologiska testmetoder samt kvalificerade bedömningar i rehabiliterings- och arbetsförmågeutredningar. Erfarenhet från företagshälsa, är också en merit. Du är trygg i din yrkesroll, lyhörd, entusiastisk, flexibel, smidig och har god samarbetsförmåga. Du är van vid att arbeta självständigt och är en god organisatör. Du har goda IT-kunskaper.

Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag som växer och utvecklas, tillsammans med ett kompetent och positivt gäng kollegor. Din arbetsplats blir i Göteborg men även andra orter inom affärsenheten kan vara aktuella och ibland ute hos kund varför körkort och tillgång till egen bil erfordras.

Vi erbjuder dig möjligheter till utveckling inom din profession och i företagshälsa samt många intressanta och trevliga kunder!

Tillsvidareanställning. Vi tillämpar provanställning under 6 månader. Tillträdesdatum enligt överenskommelse. Våra arbetstider är dagtid, vardagar.

Vill Du veta mer kontakta:

Affärsenhetschef Christine Swan 031-704 54 50 christine.swan@avonova.se

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2018-02-08.

 

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Ansök nu

Avonova söker arbetsmiljöingenjör till Göteborg

Skyddsingenjör
Läs mer Dec 19
Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre.
Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi.
Med egna enheter på ca 120 orter och drygt 600 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport. Vi arbetar även inom området digital hälsa och levererar tjänster digitalt.
Välkommen till Avonova!



Arbetsmiljöingenjör – i en spännande/utvecklande hälsosam bransch!

Utifrån din profession skall du vara ett stöd såväl för företagsledningar, som för enskilda chefer, kontaktpersoner och arbetsmiljöombud.

Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att samarbeta i team med kollegor och uppdragsgivare.

Arbetsområde

Som arbetsmiljöingenjör är du ett expertstöd för våra kundföretag i deras arbete med att inte bara uppfylla myndighetskrav, lagar och förordningar utan också ständigt utveckla och förbättra arbetsmiljön. Du ska vara en aktiv samarbetspartner i kundernas systematiska arbetsmiljöarbete. Detta innebär bl.a. att leda arbetsmiljöutbildningar, vara rådgivande i förändringsprocesser samt utföra mätningar, kartläggningar och riskbedömningar t ex inom områdena buller, maskinsäkerhet, belysning, termiskt klimat, ventilation, vibrationer och kemikalier.

Kompetensprofil

Du har en eftergymnasial examen inom relevanta områden, gärna kompletterad med en skyddsmiljö- arbetsmiljöingenjörsutbildning eller produktionsingenjör.

Det är också viktigt att Du har minst ett par års arbetserfarenhet från arbetsmiljöområdet t.ex. från en företagshälsa.

Du är van att arbeta konsultativt och kan skapa goda och varaktiga relationer med våra kunder. Stor vikt läggs vid affärsmässigt tänkande. Du har mycket god vana att formulera dig i tal och skrift, inte minst analyser, rapporter och sammanställningar.

God datorvana i Officepaketet är en förutsättning för detta arbete.

Tjänstgöringsgrad 100 %.

Placeringsort Göteborg eller enligt överenskommelse.

Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Du behöver ha körkort och tillgång till egen bil då de flesta uppdragen genomförs ute på våra kundföretag (ofta med bärbar mätutrustning) samt övriga enheter inom affärsenheten/regionen.

Vill Du veta mer kontakta:

Affärsenhetschef Christine Swan, 031-704 54 50, 0767-84 47 50 , christine.swan@avonova.se

Välkommen med Din ansökan innehållande CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast dock senast 2017-02-08.

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Ansök nu