Adsup AB jobb i Göteborg

Hitta lediga jobb hos Adsup AB i Göteborg. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Göteborg.

Säljare - LIA

Mediasäljare
Läs mer Dec 12
Vill du ta chansen att arbeta på ett ungt och expansivt företag inom en snabbt växande bransch? Då har du hittat rätt! Adsup jobbar med riktad annonsering och rekrytering där sociala medier är vårt specialistområde.
Vi är ett härligt och sammansvetsat team bestående av säljare och digitala marknadsförare. Vi befinner oss i en expansionsfas och söker nu dig som vill göra din LIA-slutpraktik hos oss på vårt kontor i centrala Göteborg!
Vi har listat några punkter på varför du ska söka till Adsup:
Det är korta beslutsvägar och alltid välkommet med nya tankar och idéer
Vi tycker att det är viktigt att ta pauser under dagen då vi gör något kul tillsammans. Kontoret bjuder både på bordshockey, tv-spel, dart med fler!
Tävlingar med priser varje vecka samt provision på allt du säljer
Vi har ett koncept, Adsup Sales Academy; vår interna säljutbildning som inte bara ger dig en bra introduktion som säljare i Adsup-världen, utan även i din egna säljkarriär!
Vi arbetar i en spännande bransch som ständigt utvecklas
Vi firar prestationer med årliga resmål där du får vara med och bestämma destination.

Arbetsuppgifter
Du kommer att jobba med B2B-försäljning där du genom telefon och kundbesök bygger upp och ansvarar för din egen kundstock. Goda resultat kommer att premieras högt hos oss och visar du framfötterna finns goda möjligheter att få ökat ansvar inom bolaget.
Vem är du?
Har du rätt inställning och är beredd att jobba hårt för att nå dina mål så kommer du att komma långt hos oss. Tidigare erfarenhet från försäljning är meriterande men inget krav. Är du en prestigelös person som kan arbeta i ett högt tempo och gillar att sätta upp mål för dig själv? Vi söker främst dig där driv, social kompetens och rätt inställning går före vad som står på ditt CV.
Stämmer detta in på dig?
Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss! I din ansökan vill vi att du tar med:
En kort beskrivning om dig själv och din bakgrund.
Tre anledningar till varför vi ska anställa dig.

För er som söker praktikplats så finns det goda chanser till en fast anställning efter avslutad praktik.
Vi ser framemot att höra ifrån dig!
Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Rudholm på 0723-32 01 80

Ansök nu

Service- och Transportmedarbetare

Distributionsförare
Läs mer Dec 6
Vill dubli en del av ett företag där ingen dag är den andra lik? Vi på Linntec söker nu en kollega som gillar att ta sig an olika uppgifter inom service ochtransport!
Som vår nya kollega kommer du att ha en viktig roll i verksamheten med arbetsuppgifter som sträcker sig över flera områden. Ena dagen kan du köra transporter med lastbil och släp söderut iSverige, och nästa dag jobba medtvätt och enklare underhåll av bilar, och dagen därefter kanske duåkermed leveranser i närområdet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Utföra transporter inom och utanför regionen med lastbil och släp.
Tvätta och underhålla fordon.
Leverera produkter och material till kunder i närområdet.
Vid behov hjälpa till med enklare verkstadsarbete, som svetsning eller underhåll.

Vem är du?
Vi söker dig som trivs med att ha en varierande vardag och som gillar att arbeta både självständigt och i team. Du är ordningsam och strukturerad, och du kan enkelt hålla koll på alla delar av processen – från lastning till leverans. Du har erfarenhet av att köra tunga fordon och känner dig trygg med att ta ansvar för helheten. Service och försäljning är din styrka, och du har ett öga för detaljer. Du har gärna erfarenhet av enklare verkstadsarbete och en praktisk inställning till problemlösning.
Krav för tjänsten:
CE-körkort
YKB (Yrkeskompetensbevis)
Digitalt förarkort
Krankort
Erfarenhet av kundservice

Meriterande:
Erfarenhet av lastväxling och rangering
Svetskunskaper
Erfarenhet av enklare verkstadsarbete
Tidigare erfarenhet av uthyrningsverksamhet

Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt växande team!

Ansök nu

Gör karriär som konsult hos oss

Marknadskonsult
Läs mer Feb 5
Nyutexaminerad, studerande eller mer erfaren?Bli en del av vårt konsultnätverk!
Oavsett om du är nyutexaminerad, fortfarande studerar eller har några års erfarenhet inom digital marknadsföring, employer branding eller rekrytering via sociala medier, erbjuder Adsup en plats för dig att växa och bidra med din kompetens. Som en del av vårt konsultnätverk får du möjlighet att arbeta med spännande uppdrag, anpassade efter dina intressen och din erfarenhetsnivå.
Vi förstår att alla har olika behov och mål, därför erbjuder vi flexibilitet när det gäller i vilken omfattning du vill arbeta. Som konsult hos oss kan du anpassa din arbetsinsats efter vad som passar dig bäst – oavsett om du vill jobba några timmar i veckan vid sidan av dina studier, hoppa in på kortare projekt, eller ta dig an heltidsuppdrag.
Med internutbildning och månatliga check-ins ger vi dig verktygen att hålla dig uppdaterad och utvecklas i din roll. Vare sig du är ny i branschen eller en erfaren specialist, får du stöttning och tillgång till experter som hjälper dig att växa.Så här kan processen se ut:
Vi connectarDu fyller i formuläret och vi får reda på mer om dig, dina erfarenheter och vad du vill framåt.
MatchningIbland tar det lite tid att hitta rätt uppdrag. När vi har ett jobb vi tror passar dig så hör vi av oss!
IntervjuDu träffar oss och företaget för att se att det är en bra matchning från båda håll.
OnboardingInnan du påbörjar uppdraget ger vi dig en gedigen onboarding och utbildning så att du känner dig redo för ditt nya jobb.
Löpande kontaktVi har löpande avstämningar och utbildningar med dig och företaget för att säkerställa nöjdheten hos båda parter.

Redo att bli en del av vårt konsultnätverk? Fyll i formuläret nedan!

Ansök nu

Gör karriär som konsult hos oss

Marknadskonsult
Läs mer Nov 19
Nyutexaminerad, studerande eller mer erfaren?Bli en del av vårt konsultnätverk!
Oavsett om du är nyutexaminerad, fortfarande studerar eller har några års erfarenhet inom digital marknadsföring, employer branding eller rekrytering via sociala medier, erbjuder Adsup en plats för dig att växa och bidra med din kompetens. Som en del av vårt konsultnätverk får du möjlighet att arbeta med spännande uppdrag, anpassade efter dina intressen och din erfarenhetsnivå.
Vi förstår att alla har olika behov och mål, därför erbjuder vi flexibilitet när det gäller i vilken omfattning du vill arbeta. Som konsult hos oss kan du anpassa din arbetsinsats efter vad som passar dig bäst – oavsett om du vill jobba några timmar i veckan vid sidan av dina studier, hoppa in på kortare projekt, eller ta dig an heltidsuppdrag.
Med internutbildning och månatliga check-ins ger vi dig verktygen att hålla dig uppdaterad och utvecklas i din roll. Vare sig du är ny i branschen eller en erfaren specialist, får du stöttning och tillgång till experter som hjälper dig att växa.Så här kan processen se ut:
Vi connectarDu fyller i formuläret och vi får reda på mer om dig, dina erfarenheter och vad du vill framåt.
MatchningIbland tar det lite tid att hitta rätt uppdrag. När vi har ett jobb vi tror passar dig så hör vi av oss!
IntervjuDu träffar oss och företaget för att se att det är en bra matchning från båda håll.
OnboardingInnan du påbörjar uppdrager ger vi dig en gedigen onboarding och utbildning så att du känner dig redo för ditt nya jobb.
Löpande kontaktVi har löpande avstämningar och utbildningar med dig och företaget för att säkerställa nöjdheten hos båda parter.

Redo att bli en del av vårt konsultnätverk? Fyll i formuläret nedan!

Ansök nu

Inköpare/Lageransvarig

Inköpare
Läs mer Nov 13
Linntec söker en strukturerad och engagerad medarbetare till vårt team i Göteborg
På Linntec är vi stolta över att leverera och serva lastbilar med högkvalitativ vakuum- och spolteknik över hela Sverige. Med vår gedigna kunskap och erfarenhet inom sugbilsbranschen ser vi ljust på framtiden och arbetar varje dag för att ligga i framkant – tillsammans som ett team. Vi växer snabbt och söker nu en engagerad medarbetare som vill vara med och forma vår resa framåt.
Vad vi erbjuder
Flexibla arbetstider
En företagskultur som präglas av familjär känsla och samarbete
Möjligheten att växa inom ett företag i en stark utvecklingsfas
Lön enligt branschstandard

Dina huvudsakliga ansvarsområden
Behovsberäkningar och artikelvård i affärssystemet Visma
Inköp och lagerhållning av komponenter
Bevaka leveranstider och hantera inleveranser av material
Kvalitetskontroll och lageransvar
Ansvara för vår butik och materialplockning till produktion
Packning av reservdelsordrar och regelbundna inventeringar
Säkerställa ordning och reda på lagret och i produktionen
Personalansvar och ledning i teamet

Framtida ansvarsområden
Bygga upp och hantera vår kommande webbshop

Vem vi söker
Vi söker dig som är strukturerad och har ett öga för ordning och reda, med tidigare erfarenhet av inköp, förbättringsarbete och viss arbetsledning. Du trivs med en dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och vara "hands-on" när det behövs. Hos oss får du en viktig roll där du både driver och stöttar vårt dagliga arbete.
Vidareär du en praktisk person med tekniskt intresse och ett driv för att förbättra processer och rutiner. Du uppskattar en roll med varierande arbetsuppgifter och har lätt för att samarbeta och stötta kollegor i en mindre organisation.
Placering: Göteborg, Gunnilse
Är du redo att bli en del av vårt team och forma framtidens Linntec? Skicka in din ansökan och bli en del av ett företag där vi värdesätter både dina idéer och din arbetsglädje!

Ansök nu

Junior Social Media Specialist

Marknadsförare
Läs mer Nov 12
Vill du ta chansen att arbeta med marknadsföringpå ett ungt och expansivt företag inom en snabbt växande bransch? Då har du hittat rätt! Adsup jobbar med riktad annonsering och rekrytering där sociala medier är vårt specialistområde.Vi befinner oss i en expansionsfas och söker nu en Junior Social Media Specialisttill vårt kontor i centrala Göteborg!

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med digital marknadsföring, med fokus på digital annonsering i sociala medier för våra kunder. Du kommer att ansvara för att implementera och optimera kampanjer på plattformar som Meta, LinkedIn och Snapchat.Rollen innebär också ettstort fokuspå grafisk design, bild och att skriva engagerande texter åt våra kunder. Utöver kundprojekt kommer du även att sköta våra egna organiska sociala mediekanaler, skriva blogginlägg, producera produktblad för säljteamet och uppdatera hemsidan, bland mycket annat. Kort sagt, du blir en del av ett tight team där det ständigt händer spännande saker!
Vi har listat några punkter på varför du ska söka till Adsup:
Det är korta beslutsvägar och alltid välkommet med nya tankar och idéer
Vi tycker att det är viktigt att ta pauser under dagen då vi gör något kul tillsammans. Kontoret bjuder både på bordshockey, tv-spel, dart med fler!
Vi firar prestationer med årliga resmål där du får vara med och bestämma destination

Vem är du?
För att lyckas i denna roll tror vi att du har ett stort intresse för digital annonsering och ett skarpt öga för att skapa engagerande text och visuellt innehåll.För att trivas och prestera i rollen ser vi också att du är nyfiken, kreativ och självgående, samt med en stark vilja att utvecklas!
Vi ser att du:
Har en eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller liknande
Har en förmåga att skapa innehåll som bygger trovärdighet och väcker intresse
Har en förmåga att anpassa och personalisera budskap för olika målgrupper och kanaler
Är en skicklig skribent
Har grundkunskaper i Meta Ads Manager och LinkedIn Campaign Manager

Vi ser det som meriterande om du också har:
Erfarenhet av att skapa rörligt material (video och animationer)
Kunskaper i Google Analytics
Kunskap om SEO och SEM
Grundläggande kunskaper i webbdesign

Om tjänstenAnställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provtidsanställningStartdatum: Omgående, med reservation till eventuell uppsägningstid.
Låter det spännande?
Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss!

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande.

Ansök nu

Sales Executive

Mediasäljare
Läs mer Okt 29
Adsup är specialister på rekrytering och employer branding på sociala medier. Sedan starten 2016 så är vi en etablerad leverantör inom riktad annonsering på sociala medier. Vi hjälper våra kunder att nå de bästa kandidaterna, kommunicera deras budskap och stärka arbetsgivarvarumärket mot rätt målgrupper. Vi hjälper idag arbetsgivare inom samtliga branscher att växa genom optimerad och riktad annonsering på sociala medier!
Nu befinner vi oss i en fas där vi ska gå från startup till scaleup och söker därför en Sales Executive som vill vara med på vår tillväxtresa. Vill du ta chansen att arbeta på ett ungt och expansivt företag inom en starkt ökande bransch? Då har du hittat rätt!
Arbetsuppgifter
Du kommer att jobba med B2B-försäljning där du genom telefon och kundbesök bygger upp och ansvarar för din egen kundstock. Goda resultat kommer att premieras högt hos oss och visar du framfötterna finns goda möjligheter att få ökat ansvar inom bolaget.
Vi har listat några punkter på varför du ska söka till Adsup:
Det är korta beslutsvägar och alltid välkommet med nya tankar och idéer
Vi tycker att det är viktigt att ta pauser under dagen då vi gör något kul tillsammans. Kontoret bjuder både på bordshockey, tv-spel, dart med fler!
Tävlingar med priser varje vecka samt provision på allt du säljer
Vi arbetar i en spännande bransch som ständigt utvecklas
Vi firar prestationer med årliga resmål där du får vara med och bestämma destination.
Vi erbjuder generöst friskvårdsbidrag och en timmes träningstid varje vecka

Vem är du?
Vi söker en engagerad och målmedveten säljare med några års erfarenhet av försäljning, gärna inom en närliggande bransch. Du har tidigare arbetat med att utveckla och förvalta din egen kundstock över tid, och är van vid att arbeta självständigt för att uppnå dina mål. Vi ser att du har ett starkt driv och tar egna initiativ, och att du trivs med att arbeta i ett högt tempo där du kontinuerligt strävar efter att sätta upp och nå tydliga mål.Ansökning
Utöver CV i din ansökan vill vi att du tar med:
En kort beskrivning om dig själv och din bakgrund
Tre anledningar till varför vi ska anställa dig

Vi ser framemot att höra ifrån dig!
Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta VD Andreas Rudholm på 0723-32 01 80 eller andreas.rudholm@adsup.se

Ansök nu

Säljare av transportbilar

Bilförsäljare
Läs mer Sep 11
Bli vår nästa stjärna som säljare av transportbilar
På Transporbilscenter i Göteborg, TRBC, strävar vi alltid efter att leverera högsta kvalitetskänsla till våra kunder och säkerställa deras fulla nöjdhet. Vi specialiserar oss på försäljning, service och reparationer av både nya och begagnade bilar. TRBC är en auktoriserad återförsäljare för Iveco. Hos oss får du tryggheten av att vara en del av ett familjärt företag med goda utvecklingsmöjligheter och en kultur präglad av passion, driv och entreprenörsanda.
Beskrivning av tjänst
Som säljare hos TRBC ansvarar du för att driva hela säljprocessen – från bearbetning och offert till försäljning, leverans och uppföljning. Ditt mål är att skapa en kundupplevelse utöver det vanliga. Du blir en del av ett starkt team på en fartfylld anläggning där vi är auktoriserad återförsäljare för IVECO och KGM samt att vi säljer begagnade fordon. Vi erbjuder en självständig roll där ditt driv, disciplin och din förmåga att identifiera kundens behov reflekteras direkt i din prestation. Rollen innebär goda förtjänstmöjligheter med både fast och prestationsbaserad ersättning.
Vi erbjuder
Konkurrenskraftig grundlön + provision
Egen dator och telefon
Stor möjlighet till utveckling
Ett familjärt bolag med trevliga kollegor
Möjlighet till tjänstebil ifall det leder till fast anställning

Personliga egenskaper
Du är inte rädd för att kavla upp ärmarna och ta ansvar för din försäljning.
Du trivs i en prestationsorienterad miljö.
Du arbetar systematiskt, proaktivt och uppsökande för att skapa tillräckligt många kundkontakter för att nå dina försäljningsmål.

Kvalifikationer
Dokumenterat goda resultat från tidigare försäljning, gärna från bilförsäljning, telefonförsäljning, eventsäljare, mötesbokare eller liknande.
Ett starkt driv för att ta affärer i mål och skapa långsiktiga kundrelationer.
God kundhantering är ett område vi ser som extra viktigt eftersom vi strävar efter att särskilja oss från konkurrenterna genom hög kundnöjdhet.

Övriga krav
B-körkort
Flytande svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i engelska i tal och skrift

Känns det intressant? Ansökningar till tjänsten hanteras löpande, tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag!

Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Emil Erhardsson påemil.erhardsson@trbc.se
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Mekaniker till transport- och husbilar

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Sep 11
Vi söker erfarna mekaniker med bred kompetens inom branschen för både dag- och kvällstid! Som auktoriserad Iveco-återförsäljare och experter på andra transportbilar som Mercedes, Volkswagen, Fiat professional, Volvo, Scania med flera, erbjuder vi en mångsidig arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Om du brinner för kvalitet, strävar efter toppresultat och värdesätter ett gott samarbete med kollegor - då är detta din chans att vara en del av vårt dynamiska team och göra skillnad varje dag!
Om tjänsten
På TRBC väntar en spännande roll för dig som mekaniker! Här får du möjlighet att arbeta med en rad olika produkter, vilket gör arbetsdagarna dynamiska och varierande. Du är en viktig del i att upprätthålla vår höga standard och strävar alltid efter att ligga steget före för att ge kunderna den bästa möjliga servicen.
Vi söker en mekaniker med erfarenhet från branschen som kan arbeta professionellt och dedikerat. Tillsammans med dina kompetenta kollegor i verkstaden kommer du att ta ansvar för att självständigt bland annat lösa följande uppgifter :
Service och reparation på lätta transportfordon och lastbilar.
Felsökning och reparation av elsystem.
Reparation av påbyggnader.

Hos oss får du möjlighet att utvecklas och växa i en stimulerande miljö där ditt bidrag är avgörande för vårt framgångsrika team.
Vi erbjuder
En spännande tjänst där du får arbeta med välkända märken i branschen.
Konkurrenskraftig lön
Högkvalitativa produkter
En bra och social arbetsmiljö med informell och direkt ton
Kompetenta, engagerade och duktiga kollegor som hjälper dig att växa med arbetsuppgifterna
Utmaningar och möjligheter till fortbildning
Aktiviteter med teamet

Dina kvalifikationer
Du har erfarenhet som mekaniker/lastbilsmekaniker
Du trivs med att leverera kvalitet och värderar högt ett gott samarbete med dina kollegor
Erfarenhet av el-diagnostik eller el-mätningar är det meriterande.
Körkort med utökad behörighet är meriterande

Känns det intressant? Ansökningar till tjänsten hanteras löpande, tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag!
Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Einarsson (Verkstadschef) på telefon: 010-889 92 03
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Bilplåtslagare

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Jul 29
Vi söker en erfaren Bilplåtslagare för vår avdelning som fokuserar på personbilar och lättare fordon. Beläget på Hisingen, granne med Volvo Lastvagnar, erbjuder vi lackering och skadereparation för personbilar, lättare fordon, tunga fordon och snickerier.
Vad vi kan erbjuda:
Modernt utrustade lokaler: Vi erbjuder moderna och välutrustade lokaler där du har tillgång till de bästa hjälpmedlen för att leverera högkvalitativa resultat.
Marknadsmässig lön: Vi värderar din kompetens och engagemang och erbjuder en marknadsmässig lön.
Trivsam arbetsmiljö: Vi lägger stor vikt vid en trivsam arbetsmiljö och goda relationer mellan kollegor. Detta skapar en atmosfär av arbetsglädje och ökar produktiviteten!

Kvalifikationer och egenskaper:
Erfarenhet och utbildning som bilplåtslagare.
Färdigheter inom reparation och hantering av personbilar och lättare fordon.
Förmåga att arbeta effektivt i ett team.

Övrigt:
Vi välkomnar endast ansökningar från personer med erfarenhet och kunskap inom yrket.
Dagtid, heltid. Beläget på Hisingen vid Volvo Tuve och DSV.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Mekaniker till transportbilar

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Jul 9
Vi söker erfarna mekaniker med bred kompetens inom branschen för både dag- och kvällstid! Som auktoriserad Iveco-återförsäljare och experter på andra transportbilar som Mercedes, Volkswagen, Fiat professional, Volvo, Scania med flera, erbjuder vi en mångsidig arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Om du brinner för kvalitet, strävar efter toppresultat och värdesätter ett gott samarbete med kollegor - då är detta din chans att vara en del av vårt dynamiska team och göra skillnad varje dag!
Om tjänsten
På TRBC väntar en spännande roll för dig som mekaniker! Här får du möjlighet att arbeta med en rad olika produkter, vilket gör arbetsdagarna dynamiska och varierande. Du är en viktig del i att upprätthålla vår höga standard och strävar alltid efter att ligga steget före för att ge kunderna den bästa möjliga servicen.
Vi söker en mekaniker med erfarenhet från branschen som kan arbeta professionellt och dedikerat. Tillsammans med dina kompetenta kollegor i verkstaden kommer du att ta ansvar för att självständigt bland annat lösa följande uppgifter :
Service och reparation på lätta transportfordon och lastbilar.
Felsökning och reparation av elsystem.
Reparation av påbyggnader.

Hos oss får du möjlighet att utvecklas och växa i en stimulerande miljö där ditt bidrag är avgörande för vårt framgångsrika team.
Dina kvalifikationer
Du har erfarenhet som mekaniker/lastbilsmekaniker
Du trivs med att leverera kvalitet och värderar högt ett gott samarbete med dina kollegor
Erfarenhet av el-diagnostik eller el-mätningar är det meriterande.
Körkort med utökad behörighet är meriterande

Vi erbjuder
En spännande tjänst där du får arbeta med välkända märken i branschen
Högkvalitativa produkter
En bra och social arbetsmiljö med informell och direkt ton
Kompetenta, engagerade och duktiga kollegor som hjälper dig att växa med arbetsuppgifterna
Utmaningar och möjligheter till fortbildning

Känns det intressant? Ansökningar till tjänsten hanteras löpande, tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag!
Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Einarsson (Verkstadschef) på telefon: 010-889 92 03
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Mekaniker

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Jul 2
Arbetsuppgifter
Utföra service och underhåll på kunders slamsugningsbilar, inklusive grävsugningsbilar och torrsugningsbilar.
Genomföra leveransservice för nya påbyggnader.
Renovera begagnade påbyggnader och montera dessa på nya chassin.
Utföra arbete utanför arbetsplatsen vid behov.

Kvalifikationer och Erfarenhet
Minst 3 års erfarenhet av underhåll och service av bilar och/eller lastbilar.
Dokumenterad erfarenhet och kunskap inom hydraulik, pneumatik och elarbeten.
Erfarenhet av arbete med grävsugningsbilar och torrsugningsbilar är meriterande.
Kunskaper i att läsa och förstå tekniska ritningar och scheman.

Personliga Egenskaper
Stark problemlösningsförmåga och noggrannhet.
Förmåga att arbeta både självständigt och i team.
Utmärkt teamanda och förmåga att skapa gott samarbete.
Kundfokuserad och serviceinriktad attityd.
Förmåga att arbeta under tidspress och hantera flera uppgifter samtidigt.

Utbildning
Relevant utbildning inom fordonsteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Certifikat eller kurser inom hydraulik, pneumatik och el är ett plus.

Språk
Flytande svenska i tal och skrift.
Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande.

Företagsbakgrund: Linnarhult Tec Service Sweden AB
Linnarhult Tec Service Sweden AB är en etablerad aktör inom service och underhåll av specialfordon, särskilt inriktad på slamsugningsbilar och liknande fordon. Företaget är känt för sin höga kompetens och långvariga erfarenhet inom området. Med ett dedikerat team av specialister och moderna verkstadsfaciliteter strävar Linnarhult Tec Service Sweden AB efter att leverera högkvalitativa tjänster och kundanpassade lösningar. Företagets engagemang för innovation och kvalitet gör det till en ledande aktör på marknaden för service och underhåll av slamsugningsfordon i Sverige.

Ansök nu

Service-/hybridtekniker med inriktning Diskservice

Serviceelektriker, installation
Läs mer Maj 22
Nu söker vi fler personer som vill ingå i vårt affärsområde Tingstad Service i Göteborg med omnejd! Är du serviceinriktad, lösningsorienterad, inte rädd för att utvecklas och bredda dig i din yrkesroll? Då ska du bli service-/hybridtekniker hos oss på Tingstad!
Idag innefattar Tingstad Service våra tjänster diskservice, SmartMate med temperatur- samt egenkontroll och personalliggare, matsäkerhet och provtagning, brandskyddsprogram och skadedjurskontroll.Vill du veta mer om Tingstad Service? Klicka här!
OM TINGSTADTingstad är ett familjeägt företag som grundades 1959 och med kunder i hela Skandinavien. Vi är en av Sveriges ledande distributörer av förbrukningsmaterial, emballage, arbetskläder, utrustning och teknisk service till kunder inom både hotell, restaurang, dagligvaruhandel, handelsföretag och många olika typer av arbetsplatser.
Tingstad har dotterbolag i Norge samt verksamhet i Finland och Danmark. Koncernen har nu fem fabriker för produktion av pappersrelaterade produkter i Töcksfors, Bengtsfors, Otterbäcken, Sunne och Örnsköldsvik. Drygt 70% av vår försäljning sker genom vår e-handel. Vi är idag 650 anställda och vår omsättning 2022 uppgick till cirka 3,8 miljarder SEK. Vårt huvudkontor och logistikcenter är beläget i Göteborg.
Vi växer, och det gör antalet medarbetare också. Att vi expanderar får till följd att medarbetarna på Tingstad ges möjlighet att utvecklas, avancera och utmanas. Allt vi gör genomsyras av ett högt tempo. Vi har korta beslutsvägar, snabb återkoppling och snabba leveranser.
Som anställd på Tingstad får du ett självständigt och kreativt arbete inom ett väletablerat företag med marknadens bredaste sortiment av förbrukningsartiklar. Du blir en viktig del av ett väl sammansvetsat team och en betydelsefull kugge i vår fortsatta expansion.
OM JOBBETVåra service-/hybridtekniker utför installationer, förebyggande service och funktionskontroller på våra egna disk- och doseringsutrustningar hos kunder inom restaurang och storkök. Reparationer och byte av reservdelar på diskmaskiner ingår också i det dagliga arbetet. Som servicetekniker på Tingstad kommer du ha ansvar för ett eget distrikt där du även kommer att fungera som rådgivare och ett bollplank som utbildar, utvecklar och stödjer våra kunder för att säkerställa att de uppnår en optimal diskrumsekonomi, en hög diskkvalitet och ren disk.
Du kommer att ha ständig kontakt med våra kunder och därför är det viktigt att du tycker om sociala samt affärsmässiga kontakter och att vara kuggen i hjulet som stöttar vår säljavdelning.
Läs mer om Tingstad Kem här:
Professionell Diskservice för företag - Tingstad.com
I tjänsten ingår fast lön, mobiltelefon och servicebil. Du får också tillgång till företagets generösa vinstdelningsprogram och ett separat bonussystem för teknikorganisationen. Vi är kollektivanslutna via Unionen.
DIN PROFILSom person är du serviceinriktad, kommunikativ och lösningsorienterad. Du tycker om att bygga långsiktiga relationer och trivs i en informell anda som präglas av entreprenörskap.
Vi ser det som en självklarhet att du tycker om att utvecklas och även vill ta dig an några av våra andra tjänster inom Tingstad Service.
Du behärskar svenska väl i tal och skrift och är van att arbeta i ett APP-system. Körkort B är ett krav.
Det är meriterande om du har:
Erfarenheter från att arbete inom restaurang och/eller dagligvaruhandeln
Har en bakgrund inom maskinservice eller erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter
En positiv och lösningsorienterad inställning
Behörighet som elinstallatör med behörighet B

OM TJÄNSTEN OCH ANSÖKANTill vårt team i Göteborgsregionen söker vi nu 1 eller flera medarbetare.
Tjänsterna är tillsvidareanställning på 100% och utgår från Göteborg alternativt annan närliggande ort inom Västra Götaland.
Sista ansökningsdag är den 6 juni och tillträde sker enligt överenskommelse. Tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan deadline.
Skulle det dyka upp några frågor eller funderingar är du givetvis välkommen att höra av dig till P-A Andersson på 0708-815184 eller affärsområdeschef Service, Martin Johansson Prenninge, på 0706–910165.
Välkommen att skicka in ditt CV och personliga brev idag!

Ansök nu

Nattchaufför

Fjärrbilsförare
Läs mer Apr 29
Vilka är vi?
Svensk Autotransport AB ingår i koncernen Axess Logistics som är marknadsledande inom billogistik. Dagligen utför Svensk Autotransport transporter av personbilar över hela Sverige. Åkeriet har drygt 275 anställda och ca 145 ekipage i trafik som dagligen förflyttar ca 1400 personbilar.
Vad erbjuder vi? Ett arbete med frihet under ansvar
Lön enligt kollektivavtal + möjlighet till extra premie i olika nivåer + premie per körd bil
Tillsvidare anställning med sedvanlig provanställning. Tjänsterna är heltid
Engagerade kollegor
Skiftschema där man kommer hem varje dag
En arbetsgivare som har krav om att följa kör- & vilotidslagen samt arbetstidslagen.

Du som söker skall ha erfarenhet av att köra med bil och släp eller bil och trailer. Du behöver vara ansvarsfull, kunna ta egna initiativ och vara flexibel. Krav för anställning är CE-behörighet, digitalt förarkort, YKB och samt ha goda kunskaper i svenska språket.
Hjärtat i verksamhetenDet är våra medarbetare som är verksamheten. Det är de som gör jobbet varje dag. Med sin breda tekniska kompetens, sitt kvalitetstänk och sin drivkraft att leverera de bästa logistiklösningarna till våra kunder är de motorn i vår verksamhet. Vi arbetar alltid i nära samarbete med våra kunder. Det skapar fördelar för oss båda. Genom att vi är tillgängliga och lyhörda för våra kunders behov hittar vi ständigt nya vägar till att bli ännu lite bättre i vårt erbjudande. Det skapar fördelar för dig som är kund hos oss. Vi vill utvecklas tillsammans med våra kunder. Vi ska vara det logistikbolag som bäst hanterar förändringar i omvärlden. Vi tänker aldrig stå still.
Vi kan den skandinaviska marknaden Vi är unika – vi är det enda billogistikföretag som kan erbjuda generalagenter och återförsäljare en total logistiklösning för den skandinaviska marknaden för nya importfordon.
Vi erbjuder samma unika logistiklösningar för inlandsdistribution av nya samt begagnade fordon i Skandinavien.
Vi erbjuder logistiklösningar som sparar både tid och pengar för våra kunder.
Vi är med från start till mål och är den enda kontaktpunkt du som kund behöver när det gäller logistiklösningar av fordon i Skandinavien.
Våra kärnvärden
Vi har en gemensam kultur där vi dagligen arbetar efter våra fyra kärnvärden kompetenta, effektiva, lösningsorienterade och nytänkande. Från start till mål ska våra kunder och samarbetspartners känna att vi levererar dessa värden i allt vi gör.
KOMPETENTA – vår breda tekniska kunskap och intresse för bilbranschens behov gör att vi på bästa sätt står rustade att lösa våra kunders utmaningar.
EFFEKTIVA – genom kontinuerlig utveckling av våra IT-system och löpande utbildning av våra medarbetare skapar vi förutsättningar för smidiga och effektiva totallösningar.
LÖSNINGSORIENTERADE – genom nära samarbeten med våra kunder skapar vi lösningar som förenklar och förbättrar kundens vardag.
NYTÄNKANDE – vi vill förtjäna titeln Lead Logistic Provider. Detta gör vi genom att skapa en kunnig och nyfiken ledarbetarkultur som tillsammans med kunderna utvecklar framtidens billogistiklösningar.

Ansök nu

Reservdelsansvarig

Innesäljare
Läs mer Apr 5
Om företaget
Rancold är ett etablerat företag som erbjuder försäljning av högvärdiga produkter och helhetslösningar till hotell, caféer, restauranger och storkök. Med en närvaro på marknaden i över 30 år är vi stolta över att vara marknadsledande i västra Sverige. Vi kombinerar försäljning av välrenommerade varumärken med egentillverkning av rostfri köksutrustning. På vår serviceavdelning på Ringön, Hisingen, utför vi installationer, service, hanterar garantier och tillhandahåller reservdelar till restaurangbranschen.
Om arbetet
I rollen som Reservdelansvarig på vår serviceavdelning förväntas du hantera reservdelsförsäljning och ta hand om inkommande samtal angående service och reparationer. Vi söker en strukturerad och ansvarsfull individ med en hands-on approach till arbetsuppgifterna, som trivs i en miljö där initiativ och problemlösning uppmuntras. Laganda, service och god kommunikation är viktiga inslag i vårt arbetsklimat.
Om dig
Vi söker dig som är engagerad och driven, med grundläggande kunskaper inom el- och maskinteknik samt erfarenhet av liknande försäljning och kundhantering. Du bör vara flexibel, detaljfokuserad och ha förmågan att arbeta självständigt.
Krav
Svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Grundläggande kunskaper inom el- och maskinteknik.
Erfarenhet av liknande försäljning och kundhantering.
Förmåga att arbeta självständigt och i team.

Meriterande
Produktkännedom inom restaurangmaskiner.
Erfarenhet av arbete i MS Office.
Kunskaper i ytterligare språk.
Tidigare erfarenhet inom serviceavdelning eller liknande.

Övrigt
Tjänsten är placerad på Ringögatan 19 i Göteborg och tillsättning är omgående eller enligt överenskommelse.
Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta genom mail Jobb@rancold.com
Ansökan
Då vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka in din ansökansnarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Är du vår nya stjärnsäljare?

Mediasäljare
Läs mer Maj 14
Adsup jobbar med riktad annonsering och rekrytering där sociala medier är vårt specialistområde. Med mer än fem års erfarenhet av kommunikationslösningar i olika typer av medier så har vi funnit den rätta formeln för att nå dem bästa kandidaterna, kommunicera våra kunders budskap och stärka deras varumärke mot rätt målgrupper.
Vi hjälper idag arbetsgivare inom samtliga branscher att växa genom optimerad och riktad annonsering på sociala medier!
Nu befinner vi oss i en expansionsfas och söker därför drivna säljare till vårt kontor i centrala Göteborg! Vill du ta chansen att arbeta på ett ungt och expansivt företag inom en starkt ökande bransch? Då har du hittat rätt!

Arbetsuppgifter
Du kommer att jobba med B2B-försäljning där du genom telefon och kundbesök bygger upp och ansvarar för din egen kundstock. Goda resultat kommer att premieras högt hos oss och visar du framfötterna finns alla möjligheter att få ökat ansvar inom bolaget.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder dig personlig utveckling och hjälper dig att hitta din unika säljstil. Hos oss hjälper vi dig att lägga upp en tydlig aktivitet och säljplan där vi kommer att hålla löpande utbildning inom försäljning samt våra tjänster & produkter. Du kommer att bli en viktig del i bolagets framtida tillväxt och tillsammans med ett härligt och drivet team leverera stort mervärde åt våra kunder och partners!

Vem är du?
Har du rätt inställning och är beredd att jobba hårt för att nå dina mål så kommer du att komma långt hos oss. Tidigare erfarenheter från försäljning är meriterande men inget krav. Är du en person som kan arbeta i ett högt tempo och gillar att sätta upp mål för dig själv? Vidare söker vi dig där driv, social kompetens och rätt inställning går före vad som står på ditt CV. Stämmer detta in på dig?
Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss! I din ansökan vill vi att du tar med:
En kort beskrivning om dig själv och din bakgrund
Tre anledningar till varför vi skall anställa dig

Vi ser framemot att höra ifrån dig!
Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Rudholm på 0723-32 01 80

Ansök nu

Är du vår nya stjärnsäljare?

Mediasäljare
Läs mer Feb 3
Adsup jobbar med riktad annonsering och rekrytering där sociala medier är vårt specialistområde. Med mer än fem års erfarenhet av kommunikationslösningar i olika typer av medier så har vi funnit den rätta formeln för att nå dem bästa kandidaterna, kommunicera våra kunders budskap och stärka deras varumärke mot rätt målgrupper.
Vi hjälper idag arbetsgivare inom samtliga branscher att växa genom optimerad och riktad annonsering på sociala medier!
Nu befinner vi oss i en expansionsfas och söker därför drivna säljare till vårt kontor i centrala Göteborg! Vill du ta chansen att arbeta på ett ungt och expansivt företag inom en starkt ökande bransch? Då har du hittat rätt!

Arbetsuppgifter
Du kommer att jobba med B2B-försäljning där du genom telefon och kundbesök bygger upp och ansvarar för din egen kundstock. Goda resultat kommer att premieras högt hos oss och visar du framfötterna finns alla möjligheter att få ökat ansvar inom bolaget.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder dig personlig utveckling och hjälper dig att hitta din unika säljstil. Hos oss hjälper vi dig att lägga upp en tydlig aktivitet och säljplan där vi kommer att hålla löpande utbildning inom försäljning samt våra tjänster & produkter. Du kommer att bli en viktig del i bolagets framtida tillväxt och tillsammans med ett härligt och drivet team leverera stort mervärde åt våra kunder och partners!

Vem är du?
Har du rätt inställning och är beredd att jobba hårt för att nå dina mål så kommer du att komma långt hos oss. Tidigare erfarenheter från försäljning är meriterande men inget krav. Är du en person som kan arbeta i ett högt tempo och gillar att sätta upp mål för dig själv? Vidare söker vi dig där driv, social kompetens och rätt inställning går före vad som står på ditt CV. Stämmer detta in på dig?
Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss! I din ansökan vill vi att du tar med:
En kort beskrivning om dig själv och din bakgrund
Tre anledningar till varför vi skall anställa dig

Vi ser framemot att höra ifrån dig!
Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Rudholm på 0723-32 01 80

Ansök nu

Är du vår nya stjärnsäljare?

Utesäljare
Läs mer Aug 21
Är du vår nya stjärnsäljare?

Adsup jobbar med riktad annonsering och rekrytering där sociala medier är vårt specialistområde. Med mer än fem års erfarenhet av kommunikationslösningar i olika typer av medier så har vi funnit den rätta formeln för att nå dem bästa kandidaterna, kommunicera våra kunders budskap och stärka deras varumärke mot rätt målgrupper.

Vi hjälper idag över 200 olika arbetsgivare inom olika branscher att växa genom optimerad och riktad annonsering på sociala medier!

Nu befinner vi oss i en expansionsfas och söker därför drivna säljare till vårt kontor i centrala Göteborg! Vill du ta chansen att arbeta på ett ungt och expansivt företag inom en starkt ökande bransch? Då har du hittat rätt!

Arbetsuppgifter

?Du kommer att jobba med B2B-försäljning där du genom telefon och kundbesök bygger upp och ansvarar för din egen kundstock. Goda resultat kommer att premieras högt hos oss och visar du framfötterna finns alla möjligheter att få ökat ansvar inom bolaget.

Vårt erbjudande

Vi erbjuder dig personlig utveckling och hjälper dig att hitta din unika säljstil. Hos oss hjälper vi dig att lägga upp en tydlig aktivitet och säljplan där vi kommer att hålla löpande utbildning inom försäljning samt våra tjänster & produkter. Du kommer att bli en viktig del i bolagets framtida tillväxt och tillsammans med ett härligt och drivet team leverera stort mervärde åt våra kunder och partners!

Vem är du?

?Har du rätt inställning och är beredd att jobba hårt för att nå dina mål så kommer du att komma långt hos oss. Tidigare erfarenheter från försäljning är meriterande men inget krav. Är du en person som kan arbeta i ett högt tempo och gillar att sätta upp mål för dig själv? Vidare söker vi dig där driv, social kompetens och rätt inställning går före vad som står på ditt CV. Stämmer detta in på dig?

Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss! I din ansökan vill vi att du tar med
.En kort beskrivning om dig själv och din bakgrund
.Tre anledningar till varför vi skall anställa dig

Vi ser framemot att höra ifrån dig!

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Rudholm på 0723-32 01 80

Ansök nu