AB Bemanningskontoret Rt i Sverige jobb i Göteborg

Hitta lediga jobb hos AB Bemanningskontoret Rt i Sverige i Göteborg. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Göteborg.

Fastighetstekniker

Kontorsvaktmästare
Läs mer Aug 24
Nu söker vi efter ytterligare en kollega inom fastighetsservice till vår uppdragsgivare, där du kommer att ingå samt vara stationerad centralt inne i Göteborg tillsammans med övriga arbetslaget om 4 personer inom fastighet/drift/underhåll. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp som tillsammans tar hand om både serviceärenden och den inre skötseln i vår kunds olika fastigheter.

I tjänsten ingår bland annat arbetsuppgifter som:
- Tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll av fastighetsknutna tjänster
- Löpande administration samt dokumentation
- Ronderingar
- Kontakt med fastighetsägare
- Kontakt samt mötesbokningar med underentreprenörer

Till denna tjänst så söker vi efter dig som är intresserad utav ett längre uppdrag/arbete inom fastighetsbranschen, då tjänsten är tänkt att gå över till en fast tjänst ute hos vår uppdragsgivare efter 6 månader.

Arbetstiderna är förlagda måndag - fredag 07:00-16:00.

Din profil

Vi söker dig som har följande erfarenhet och kompetens:

- God förmåga att möta kunder och andra samarbetspartners på ett trivsamt och personligt sätt.
- Fastighetsteknisk utbildning eller annan arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig.
- Vana av att utföra enklare reparationer/felanmälningar där kunskaper inom EL och VVS är meriterande.
- Datorvana

Det är ett krav att du behärskar det svenska språket flytande samt innehar B-körkort.

Arbetet är varierande och passar dig som har viljan och engagemanget att ge professionell service åt våra kunder. Stor del av tiden arbetar du i områden där du möter kunder varför din sociala kompetens är viktig.



Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu

Montör/Mekaniker

Fordonsmontör
Läs mer Aug 23
Nu söker vi på BemanningsKontoret efter ytterligare medarbetare till en utav våra uppdragsgivare ute på Hisingen. Vi söker nu efter ytterligare duktiga och erfarna fordonsmontörer för ett långsiktigt uppdrag med start under September/Oktober.

Du kommer att arbeta som montör/mekaniker med inriktning på nyproduktion utav tunga fordon. Felsökning, tester och montering. Tekniska uppdateringar av fordon. Vi tror att du sedan tidigare har erfarenhet utav att arbeta efter monteringsanvisningar och har god förståelse för såväl ritningsläsning samt goda verktygskunskaper. Vi ser det även som väldigt meriterande om du har tidigare erfarenhet utav att ha jobbat med fordons-el alt. har likvärdig el-kunskap ifrån andra branscher.

Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag - torsdag 06:30-16:00, fredag 06:30-13:00,

Din profil

- Utbildad montör/mekaniker på gymnasienivå
- Tidigare erfarenhet utav fordonsindustrin
- God monterings och verktygsvana
- B-Körkort
- Engelska & svenska i tal och skrift



Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu

¨Ventilationsmontör

Instrumentmekaniker
Läs mer Aug 23
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att installera och serva befintliga ventilationsanläggningar för en så energieffektiv ventilation som möjligt, i både bostäder, kontor, skolor och andra lokaler. Du kommer även montera kanaler, fläktar och aggregat. Jobbet kommer ge dig varierande arbetsuppgifter med mycket frihet under ansvar där du får träffa massor med människor och samarbeta med olika yrkesgrupper under en arbetsvecka.

Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag - fredag 07:00-16:00

Din profil

Vi söker dig med teknisk utbildning eller motsvarande yrkeserfarenhet. Du har ett stort intresse av ventilationsteknik och gärna kompetens inom el, rör, styr- och reglerteknik. Du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Du har även god datorvana och B-körkort.

- God monterings och verktygsvana
- B-Körkort
- Engelska & svenska tal och skrift


Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu

Receptionist med omgående start

Receptionist, telefonist
Läs mer Aug 3
Vi söker just nu 2 receptionister till Göteborg med omgående start.

Tjänsten som receptionist är ett roligt arbete som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter. Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos våra kunder i Göteborg med omnejd.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda kontorstid.

I dina arbetsuppgifter kommer du att
- Vara ansiktet utåt
- Ta emot besökare
- Passerkort
- Beställa bud
- Posthantering och leveranser
- Administrativa arbetsuppgifter

Vi söker dig som har
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service, gärna reception
- Flytande engelska
- Ett gott morgonhumör!
- Flexibel
- Tar initiativ

Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga.
Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder. För oss är det en självklarhet att det blir ett långsiktigt samarbete!

Tjänsten är på heltid och vi tillämpar provanställning.
Uppdraget startar omgående.

Ansök nu

Extrajobba som receptionist

Receptionist, telefonist
Läs mer Jul 19
Nu söker vi dig som vill arbeta extra som receptionist hos vår företagskunder i Malmö med omnejd.
Arbetstider är förlagda mån-fre kontorstider.
Vi uppskattar att du kan som minst ta 3 arbetspass per vecka.

Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi söker en person som har annan sysselsättning och som vill komplettera med extra timmar. Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete och har möjlighet att arbeta mer i sommar samt även till hösten.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet ocg du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera

Ansök nu

Extrajobba som receptionist

Receptionist, telefonist
Läs mer Jun 21
Nu söker vi dig som vill arbeta extra som receptionist hos vår företagskund i centrala Göteborg.

Arbetstider är förlagda 10.10-14.05 måndag-fredag

Omgående start

Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi söker en person som har annan sysselsättning och som vill komplettera med extra timmar. Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete och har möjlighet att arbeta mer i sommar samt även till hösten.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet ocg du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera

Ansök nu

Receptionist sommarjobb

Receptionist, telefonist
Läs mer Jun 8
Nu söker vi dig som vill arbeta som receptionist under sommaren hos vår företagskunder i Göteborg med omnejd.
Arbetstider är förlagda mån-fre kontorstider.
Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet ocg du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.
Kan arbeta juli-augusti

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera

Ansök nu

Tar du studenten? - Se hit!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Tar du studenten och är arbetsökande? Se hit!
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundjänst

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats med många kollegor?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av världens största företag inom kuntjänst.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare så är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kan komma att besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Mail
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-19.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.



Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till Postnord i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi kundagenter till Postnord som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga genom hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Leveransdatum
- Paketspårning
- Kontakt med ombud
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda mellan 8.00-19:00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till stort möbelvaruhus i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av målinriktat arbete?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba fören av världens största inredning och möbelvaruhus.

I dina arbetsuppgifter som kundrådgivare så är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga under hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Fakturor
- Leverans och order
- Vissa administrativa uppgifter
- Reklamation


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-20:00, samt vissa helger 09.30-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till Allente i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundjänst för nordens största tv-leverantör.

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du stormtivas.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Mail
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-19.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till Vattenfall i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största leverantörer inom elindustrin.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda mellan 8.00-20:00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Inkassorådgivare till Late Collection - team

Inkassohandläggare
Läs mer Maj 31
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi rådgivare till vår kund i centrala Göteborg.

Just nu söker vi efter kollegor till Intrums Late Collection-team. I rollen arbetar du med att handlägga kundernas efterbevakningsärenden och ansvarar för hela processen och för att kundens ärenden hanteras i enlighet med Intrums koncept, kundunika lösningar och Intrums värderingar.

Intrum erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att hjälpa människor till en sund ekonomi.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal via telefon
- Utgående samtal
- Administrativa uppgifter
- Stötta kunder i olika ekonomiska situationer
- Kontakt med statliga myndigheter
- Handläggning av inkassoärenden


Arbetstiderna är Måndag till Fredag 08.00-17.00

Din profil
Vi söker dig som är proffesionell och ödmjuk i ditt bemötande, har erfarenhet från inkasso eller annat yrke inom handläggning och är van att hantera flera olika typer av samtal med kunder.
Du har avslutad gymnasieutbildning och viljan och drivkraften att vilja lära mer. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med inkassso eller handläggning av efterbevakningsärenden är det meriterande. Du trivs med att arbeta mot mål och uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Om Intrum
Intrum är den branschledande leverantören av kredithanteringstjänster med närvaro på 24 marknader i Europa. Intrum hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöde och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får det stöd de behöver för att bli skuldfria. Intrum har över 8 000 engagerade och medkännande medarbetare som hjälper cirka 80 000 företag runt om i Europa. Intrum har sitt huvudkontor i Stockholm och i denna tjänsten är du placerad på det nybyggda kontoret i centrala Göteborg.

Ansök nu

¨Ventilationsmontör

Instrumentmekaniker
Läs mer Sep 22
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att installera och serva befintliga ventilationsanläggningar för en så energieffektiv ventilation som möjligt, i både bostäder, kontor, skolor och andra lokaler. Du kommer även montera kanaler, fläktar och aggregat. Jobbet kommer ge dig varierande arbetsuppgifter med mycket frihet under ansvar där du får träffa massor med människor och samarbeta med olika yrkesgrupper under en arbetsvecka.

Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag - fredag 07:00-16:00

Din profil

Vi söker dig med teknisk utbildning eller motsvarande yrkeserfarenhet. Du har ett stort intresse av ventilationsteknik och gärna kompetens inom el, rör, styr- och reglerteknik. Du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Du har även god datorvana och B-körkort.

- God monterings och verktygsvana
- B-Körkort
- Engelska & svenska tal och skrift


Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu

Fastighetstekniker

Kontorsvaktmästare
Läs mer Sep 22
Nu söker vi efter ytterligare en kollega inom fastighetsservice till vår uppdragsgivare, där du kommer att ingå samt vara stationerad centralt inne i Göteborg tillsammans med övriga arbetslaget om 4 personer inom fastighet/drift/underhåll. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp som tillsammans tar hand om både serviceärenden och den inre skötseln i vår kunds olika fastigheter.

I tjänsten ingår bland annat arbetsuppgifter som:
- Tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll av fastighetsknutna tjänster
- Löpande administration samt dokumentation
- Ronderingar
- Kontakt med fastighetsägare
- Kontakt samt mötesbokningar med underentreprenörer

Till denna tjänst så söker vi efter dig som är intresserad utav ett längre uppdrag/arbete inom fastighetsbranschen, då tjänsten är tänkt att gå över till en fast tjänst ute hos vår uppdragsgivare efter 6 månader.

Arbetstiderna är förlagda måndag - fredag 07:00-16:00.

Din profil

Vi söker dig som har följande erfarenhet och kompetens:

- God förmåga att möta kunder och andra samarbetspartners på ett trivsamt och personligt sätt.
- Fastighetsteknisk utbildning eller annan arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig.
- Vana av att utföra enklare reparationer/felanmälningar där kunskaper inom EL och VVS är meriterande.
- Datorvana

Det är ett krav att du behärskar det svenska språket flytande samt innehar B-körkort.

Arbetet är varierande och passar dig som har viljan och engagemanget att ge professionell service åt våra kunder. Stor del av tiden arbetar du i områden där du möter kunder varför din sociala kompetens är viktig.



Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu

Montör/Mekaniker

Fordonsmontör
Läs mer Sep 22
Nu söker vi på BemanningsKontoret efter ytterligare 1-2 medarbetare till en utav våra uppdragsgivare ute på Hisingen. Vi söker nu efter ytterligare duktiga och erfarna fordonsmontörer för ett långsiktigt uppdrag med start under Oktober.

Du kommer att arbeta som montör/mekaniker med inriktning på nyproduktion utav tunga fordon. Felsökning, tester och montering. Tekniska uppdateringar av fordon. Vi tror att du sedan tidigare har erfarenhet utav att arbeta efter monteringsanvisningar och har god förståelse för såväl ritningsläsning samt goda verktygskunskaper. Vi ser det även som väldigt meriterande om du har tidigare erfarenhet utav att ha jobbat med fordons-el alt. har likvärdig el-kunskap ifrån andra branscher.

Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag - torsdag 06:30-16:00, fredag 06:30-13:00,

Din profil

- Utbildad montör/mekaniker på gymnasienivå
- Tidigare erfarenhet utav fordonsindustrin
- God monterings och verktygsvana
- B-Körkort
- Engelska & svenska i tal och skrift



Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu

Serviceinriktad receptionist

Receptionist, telefonist
Läs mer Sep 26
Är du en person som älskar kundkontakt? Där en dag aldrig är den andra lik? Där du känner dig behövd? Då är denna tjänst något för dig.

Nu söker vi dig som vill arbeta extra som receptionist hos vår företagskunder i Göteborg med omnejd.
Arbetstider är förlagda mån-fre kontorstider.
Vi värdesätter flexibilitet i din vardag då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi söker en person som har annan sysselsättning och som vill komplettera med extra timmar.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete och har möjlighet att arbeta mer i höst och även i sommar.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet och du trivs när du känner dig behövd.
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera

Ansök nu

Inkassorådgivare

Inkassohandläggare
Läs mer Sep 26
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi på Bemanningskontoret rådgivare till välkänt inkassoföretag med placering i centrala Göteborg. Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

I din roll som rådgivare är det huvudsakliga syftet att hjälpa människor till en sund ekonomi. Det gör du genom att på ett professionellt och ödmjukt sätt ta emot inkommande ärenden från geldenärer via telefon men även via mail.

Vår kund är engagerade och arbetar strategiskt och professionellt. De arbetar ständigt med att bli bättre och mer effektiva samtidigt som de håller en hög kvalitet i leverans till kund och slutkund.
Du kommer att ingå i ett team med hög servicenivå och de arbetar lösningsorienterat för att hjälpa kunder och geldenärer.

I din roll är du är behjälplig till att lägga upp avbetalningsplaner och andra ekonomiska lösningar. Du har kontakt med geldenärer som har förfallna fakturor och hjälper dem att komma tillrätta med sin faktura. Du hjälper alltså konsumenten med rådgivning innan fakturan går vidare till utmätning. Du har fokus på hög kvalitét och agerar professionellt i telefon.

Eftersom vi vill ge dig rätt förutsättningar att göra ett bra arbete hos oss ingår en betald utbildning när du börjar så att du känner dig trygg i din roll och med de uppgifter som du ska utföra.





Din profil


Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från att arbeta inom service och du trivs med att hjälpa människor. Du har förmågan att leda dig själv, drivs av utmaningar och gillar att leverera mot uppsatta mål. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetssätt och skapa förtroende för dig själv och oss som företag. En kommunikativ förmåga där du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska är ett krav, ytterligare språk är ett stort plus.

Har du erfarenhet från försäljning, handläggning eller kundtjänst är detta till en fördel i rollen.

Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en målinriktad verksamhet. Du gillar att hjälpa andra på ett effektivt och empatiskt sätt. Du är positiv och respektfull i ditt bemötande mot såväl kunder som kollegor.

Vi ser gärna att du har ett intresse för ekonomi eller juridik. Som person är du lösningsorienterad, ordningsam och har lätt för kontakt med andra människor. Det är viktigt att du är kommunikativ, tycker det är spännande med förhandlingar och är en förtroendeingivande person.







Om företaget


Vi tar utdrag ur belastningsregistret samt översikt i betalningsanmärkningar i rekryteringsprocessen för denna tjänst.

Arbetstider: mån-fre , varierande schema mellan kl 08:00-18:00

Om Intrum
Intrum är den branschledande leverantören av kredithanteringstjänster med närvaro på 24 marknader i Europa. Intrum hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöde och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får det stöd de behöver för att bli skuldfria. Intrum har över 8 000 engagerade och medkännande medarbetare som hjälper cirka 80 000 företag runt om i Europa. Intrum har sitt huvudkontor i Stockholm och i denna tjänsten är du placerad på det nybyggda kontoret i centrala Göteborg.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Vattenfall i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 27
Nytt
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största leverantörer inom elindustrin.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda mellan 8.00-20:00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till stort möbelvaruhus i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 27
Nytt
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av målinriktat arbete?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba fören av världens största inredning och möbelvaruhus.

I dina arbetsuppgifter som kundrådgivare så är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga under hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Fakturor
- Leverans och order
- Vissa administrativa uppgifter
- Reklamation


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-20:00, samt vissa helger 09.30-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 27
Nytt
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.



Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Allente i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 27
Nytt
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundjänst för nordens största tv-leverantör.

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du stormtivas.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Mail
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-19.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till energibolag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 26
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som trivs med att ge service via telefon. Uppdraget startar omgående och vår kund finns i Mölndal.

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av målinriktat arbete?

I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunden på bästa möjliga sätt kring bland annat fakturafrågor, avtalsfrågor och det förekommer också viss administration.

Du hanterar excel och officepaketet och har lätt för att lära dig dataprogram.

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Fakturor
Avtalsfrågor
Merförsäljning
Mail
Vissa administrativa uppgifter

Vi tror att du som söker har en god förmåga att både lyssna och kommunicera samt har fokus på service och att göra det lilla extra i varje samtal. Merförsäljning ingår också när du pratar med den befintliga kunden. Du är en problemlösare och har ett positivt sätt till kunder och kollegor. Vi tror också att du är självgående och vågar ta eget ansvar.

Du som söker behöver uppfylla dessa krav
Gymnasiekompetens
Behärska svenska i tal och skrift
erfarenhet av service

Arbetstider är förlagda vardagar 07:30-16.

Omgående start

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal

Ansök nu

AV-tekniker

Teletekniker
Läs mer Sep 26
För vår kunds räkning söker vi nu efter ytterligare en AV-tekniker.

I tjänsten som AV-tekniker kommer du att arbeta med installation, support samt service utav företagets utrustning och system inom visuell kommunikation, mötesteknik, dokumenthantering och telefoni.

Affärssystemet som du kommer att arbeta i är Happy Fox, och vi ser det som väldigt meriterande om du har tidigare vana utav att ha arbetat med detta system.

Arbetstiderna är förlagda måndag - fredag, 07:00-16:00.

Din profil

Vi ser gärna att du har någon form utav tidigare erfarenhet utav ett likvärdigt arbete. Eller så har du kanske tidigare arbetat som tekniker eller montör, du har antagligen ett tekniskt intresse och god verktygsvana. Har du dessutom arbetat med service och är van med att arbete ute på fält eller med tidsinbokade arbeten ute hos kunder så ser vi detta som mycket meriterande.

För att trivas i denna rollen och med dina kollegor så tror vi att du som söker:
Tycker om att ha nöjda kunder
Tycker om att ge det lilla extra för att hjälpa kollegor.
Gillar att samarbeta med kollegor för att nå gemensamma mål.
Gärna kommer med kreativa lösningar för kundens samt kollegornas bästa.

Krav och kvalifikationer för denna tjänst är följande:
B körkort
Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Detta är en heltidstjänst där vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse.

Om företaget
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se (http://www.bemanningskontoret.se) (http://www.bemanningskontoret.se)

Ansök nu

Inkassorådgivare till Late Collection

Inkassohandläggare
Läs mer Sep 23
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi rådgivare till vår kund i centrala Göteborg.

Just nu söker vi efter kollegor till Intrums Late Collection-team. I rollen arbetar du med att handlägga kundernas efterbevakningsärenden och ansvarar för hela processen och för att kundens ärenden hanteras i enlighet med Intrums koncept, kundunika lösningar och Intrums värderingar.

Intrum erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att hjälpa människor till en sund ekonomi.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal via telefon
- Utgående samtal
- Administrativa uppgifter
- Stötta kunder i olika ekonomiska situationer
- Kontakt med statliga myndigheter
- Handläggning av inkassoärenden


Arbetstiderna är Måndag till Fredag 08.00-17.00

Din profil
Vi söker dig som är professionell och ödmjuk i ditt bemötande, har erfarenhet från inkasso eller annat yrke inom handläggning och är van att hantera flera olika typer av samtal med kunder.
Du har avslutad gymnasieutbildning och viljan och drivkraften att vilja lära mer. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med inkasso eller handläggning av efterbevakningsärenden är det meriterande. Du trivs med att arbeta mot mål och uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Om Intrum
Intrum är den branschledande leverantören av kredithanteringstjänster med närvaro på 24 marknader i Europa. Intrum hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöde och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får det stöd de behöver för att bli skuldfria. Intrum har över 8 000 engagerade och medkännande medarbetare som hjälper cirka 80 000 företag runt om i Europa. Intrum har sitt huvudkontor i Stockholm och i denna tjänsten är du placerad på det nybyggda kontoret i centrala Göteborg.

Ansök nu

Receptionist/Kundvärd

Receptionist, telefonist
Läs mer Sep 22
Vi söker just nu ambulerande receptionister/kundvärdar till våra företagskunder i centrala Göteborg.

Brinner du för att leverera service i stjärnklass & att ge det lilla extra? Då är denna tjänst något för dig!

Tjänsten som receptionist/kundvärd är ett roligt arbete som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos våra kunder i Göteborg med omnejd.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda kontorstid.

I dina arbetsuppgifter kommer du att
- Vara ansiktet utåt
- Ta emot besökare
- Passerkort
- Beställa bud
- Posthantering och leveranser
- Administrativa arbetsuppgifter
- Kaffemaskiner
- Växeltelefon

Vi söker dig som har
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service, gärna reception
- Flytande engelska
- Ett gott morgonhumör!
- Flexibel
- Tar initiativ

Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga.
Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder. För oss är det en självklarhet att det blir ett långsiktigt samarbete!

Tjänsten är på heltid
Uppdraget startar omgående

Ansök nu

Konferensvärd/värdinna

Konferensvärd/Konferensvärdinna
Läs mer Sep 26
Vi söker för omgående start en konferensvärd/värdinna till vår kund i centrala Göteborg.

Tjänsten som konferensvärdinna är ett roligt och varierande arbete där du möter människor med förväntningar.

Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos våra kund

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda från ca 07-16, viss kvälls och helgarbete kan förekomma och då med god framförhållning.

I dina arbetsuppgifter kommer du att
- Ställa i ordning konferensrum enligt önskemål
- Ta emot besökare
- hantera av-teknik inför möten
- Beställa fika och lunch
- Administrativa arbetsuppgifter

Vi söker dig som har
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service
- Flytande engelska
- Ett gott morgonhumör!
- Flexibel
- Tar initiativ

Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga.
Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder.

Uppdraget startar omgående och är initialt under 2 månader men kan bli förlängt.

Ansök nu

Fordonselektriker - Lasbil/Lastväxlare

Fordonsmontör
Läs mer Sep 22
Vår kund som är verksamma inom fordonsindustrin växer, och vi behöver därför utöka med ytterligare 1-2 stycken fordonselektriker till en utav deras anläggningar i Göteborg. Har du tidigare erfarenhet utav att ha arbetat med el med inriktning mot kanske bilar, båtar eller kanske annan likvärdig produktion eller bransch?

Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag - torsdag 06:30-16:00, fredag 06:30-13:00,

Du kommer att ingå i ett team som fordonselektriker med inriktning på tunga fordon. Felsökning, tester och montering. Tekniska uppdateringar av fordon.

Din profil

- Utbildad elektriker på gymnasienivå
- Kunna läsa el schema & kopplingsschema
- Vana av felsökning och tester
- God monterings och verktygsvana
- B-Körkort
- Engelska & svenska tal och skrift


Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader. Start under oktober månad 2022.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Vattenfall i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 21
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största leverantörer inom elindustrin.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda mellan 8.00-20:00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Postnord i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 21
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi kundagenter till Postnord som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga genom hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Leveransdatum
- Paketspårning
- Kontakt med ombud
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda mellan 8.00-19:00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 21
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.



Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till stort möbelvaruhus i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 21
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av målinriktat arbete?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba fören av världens största inredning och möbelvaruhus.

I dina arbetsuppgifter som kundrådgivare så är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga under hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Fakturor
- Leverans och order
- Vissa administrativa uppgifter
- Reklamation


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-20:00, samt vissa helger 09.30-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Lunchavlösare

Receptionist, telefonist
Läs mer Sep 20
Nu söker vi dig som vill arbeta som lunchavlösare i reception hos vår företagskund i Göteborg.
Arbetstider är förlagda mån-fre kl 10.40-14.05

Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi söker en person som har annan sysselsättning och som vill komplettera med extra timmar. Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet och du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera
- Belastningsregisterutdrag

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Allente i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 19
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundjänst för nordens största tv-leverantör.

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du stormtivas.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Mail
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-19.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

AV-tekniker

Teletekniker
Läs mer Sep 20
För vår kunds räkning söker vi nu efter ytterligare en AV-tekniker.

I tjänsten som AV-tekniker kommer du att arbeta med installation, support samt service utav företagets utrustning och system inom visuell kommunikation, mötesteknik, dokumenthantering och telefoni.

Affärssystemet som du kommer att arbeta i är Happy Fox, och vi ser det som väldigt meriterande om du har tidigare vana utav att ha arbetat med detta system.

Arbetstiderna är förlagda måndag - fredag, 07:00-16:00.

Din profil

Vi ser gärna att du har någon form utav tidigare erfarenhet utav ett likvärdigt arbete. Eller så har du kanske tidigare arbetat som tekniker eller montör, du har antagligen ett tekniskt intresse och god verktygsvana. Har du dessutom arbetat med service och är van med att arbete ute på fält eller med tidsinbokade arbeten ute hos kunder så ser vi detta som mycket meriterande.

För att trivas i denna rollen och med dina kollegor så tror vi att du som söker:
Tycker om att ha nöjda kunder
Tycker om att ge det lilla extra för att hjälpa kollegor.
Gillar att samarbeta med kollegor för att nå gemensamma mål.
Gärna kommer med kreativa lösningar för kundens samt kollegornas bästa.

Krav och kvalifikationer för denna tjänst är följande:
B körkort
Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Detta är en heltidstjänst där vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse.

Om företaget
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se (http://www.bemanningskontoret.se) (http://www.bemanningskontoret.se)

Ansök nu

Extrajobba som receptionist

Receptionist, telefonist
Läs mer Sep 14
Nu söker vi dig som vill arbeta extra som receptionist hos vår företagskunder i Göteborg med omnejd.
Arbetstider är förlagda mån-fre kontorstider.
Vi uppskattar att du kan som minst ta 3 arbetspass per vecka.

Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi söker en person som har annan sysselsättning och som vill komplettera med extra timmar. Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete och har möjlighet att arbeta mer i sommar samt även till hösten.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet och du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera

Ansök nu

Receptionist/Kundvärd

Receptionist, telefonist
Läs mer Sep 15
Vi söker just nu ambulerande receptionister/kundvärdar till vår bemanningspool i Göteborg.

Tjänsten som receptionist är ett roligt arbete som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter. Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos våra kunder i Göteborg med omnejd.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda kontorstid.

I dina arbetsuppgifter kommer du att
- Vara ansiktet utåt
- Ta emot besökare
- Passerkort
- Beställa bud
- Posthantering och leveranser
- Administrativa arbetsuppgifter

Vi söker dig som har
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service, gärna reception
- Flytande engelska
- Ett gott morgonhumör!
- Flexibel
- Tar initiativ

Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga.
Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder. För oss är det en självklarhet att det blir ett långsiktigt samarbete!

Tjänsten är på heltid och vi tillämpar provanställning.
Uppdraget startar omgående

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Vattenfall i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 15
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största leverantörer inom elindustrin.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda mellan 8.00-20:00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Postnord i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 15
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi kundagenter till Postnord som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga genom hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Leveransdatum
- Paketspårning
- Kontakt med ombud
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda mellan 8.00-19:00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 15
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.



Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Allente i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 15
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundjänst för nordens största tv-leverantör.

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du stormtivas.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Mail
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-19.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till stort möbelvaruhus i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 15
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av målinriktat arbete?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba fören av världens största inredning och möbelvaruhus.

I dina arbetsuppgifter som kundrådgivare så är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga under hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Fakturor
- Leverans och order
- Vissa administrativa uppgifter
- Reklamation


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-20:00, samt vissa helger 09.30-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 15
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.



Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till Postnord i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 15
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi kundagenter till Postnord som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga genom hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Leveransdatum
- Paketspårning
- Kontakt med ombud
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda mellan 8.00-19:00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till Vattenfall i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 15
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största leverantörer inom elindustrin.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda mellan 8.00-20:00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till stort möbelvaruhus i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 15
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av målinriktat arbete?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba fören av världens största inredning och möbelvaruhus.

I dina arbetsuppgifter som kundrådgivare så är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga under hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Fakturor
- Leverans och order
- Vissa administrativa uppgifter
- Reklamation


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-20:00, samt vissa helger 09.30-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Inkassorådgivare

Inkassohandläggare
Läs mer Sep 12
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi på Bemanningskontoret rådgivare till välkänt inkassoföretag med placering i centrala Göteborg. Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

I din roll som rådgivare är det huvudsakliga syftet att hjälpa människor till en sund ekonomi. Det gör du genom att på ett professionellt och ödmjukt sätt ta emot inkommande ärenden från geldenärer via telefon men även via mail.

Vår kund är engagerade och arbetar strategiskt och professionellt. De arbetar ständigt med att bli bättre och mer effektiva samtidigt som de håller en hög kvalitet i leverans till kund och slutkund.
Du kommer att ingå i ett team med hög servicenivå och de arbetar lösningsorienterat för att hjälpa kunder och geldenärer.

I din roll är du är behjälplig till att lägga upp avbetalningsplaner och andra ekonomiska lösningar. Du har kontakt med geldenärer som har förfallna fakturor och hjälper dem att komma tillrätta med sin faktura. Du hjälper alltså konsumenten med rådgivning innan fakturan går vidare till utmätning. Du har fokus på hög kvalitét och agerar professionellt i telefon.

Eftersom vi vill ge dig rätt förutsättningar att göra ett bra arbete hos oss ingår en betald utbildning när du börjar så att du känner dig trygg i din roll och med de uppgifter som du ska utföra.





Din profil


Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från att arbeta inom service och du trivs med att hjälpa människor. Du har förmågan att leda dig själv, drivs av utmaningar och gillar att leverera mot uppsatta mål. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetssätt och skapa förtroende för dig själv och oss som företag. En kommunikativ förmåga där du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska är ett krav, ytterligare språk är ett stort plus.

Har du erfarenhet från försäljning, handläggning eller kundtjänst är detta till en fördel i rollen.

Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en målinriktad verksamhet. Du gillar att hjälpa andra på ett effektivt och empatiskt sätt. Du är positiv och respektfull i ditt bemötande mot såväl kunder som kollegor.

Vi ser gärna att du har ett intresse för ekonomi eller juridik. Som person är du lösningsorienterad, ordningsam och har lätt för kontakt med andra människor. Det är viktigt att du är kommunikativ, tycker det är spännande med förhandlingar och är en förtroendeingivande person.







Om företaget


Vi tar utdrag ur belastningsregistret samt översikt i betalningsanmärkningar i rekryteringsprocessen för denna tjänst.

Arbetstider: mån-fre , varierande schema mellan kl 08:00-18:00

Om Intrum
Intrum är den branschledande leverantören av kredithanteringstjänster med närvaro på 24 marknader i Europa. Intrum hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöde och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får det stöd de behöver för att bli skuldfria. Intrum har över 8 000 engagerade och medkännande medarbetare som hjälper cirka 80 000 företag runt om i Europa. Intrum har sitt huvudkontor i Stockholm och i denna tjänsten är du placerad på det nybyggda kontoret i centrala Göteborg.

Ansök nu

Inkassorådgivare till Late Collection team

Inkassohandläggare
Läs mer Sep 12
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi inkassorådgivare till vår kund i centrala Göteborg.

Just nu söker vi efter kollegor till Intrums Late Collection-team. I rollen arbetar du med att handlägga kundernas efterbevakningsärenden och ansvarar för hela processen och för att kundens ärenden hanteras i enlighet med Intrums koncept, kundunika lösningar och Intrums värderingar.

Intrum erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att hjälpa människor till en sund ekonomi.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal via telefon
- Utgående samtal
- Administrativa uppgifter
- Stötta kunder i olika ekonomiska situationer
- Kontakt med statliga myndigheter
- Handläggning av inkassoärenden


Arbetstiderna är Måndag till Fredag 08.00-17.00

Uppdraget är på minst 6 månader och det finns goda möjligheter till anställning hos kund.

Din profil
Vi söker dig som är professionell och ödmjuk i ditt bemötande, har erfarenhet från inkasso eller annat yrke inom handläggning och är van att hantera flera olika typer av samtal med kunder.
Du har avslutad gymnasieutbildning och viljan och drivkraften att vilja lära mer. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med inkassso eller handläggning av efterbevakningsärenden är det meriterande. Du trivs med att arbeta mot mål och uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Om Intrum
Intrum är den branschledande leverantören av kredithanteringstjänster med närvaro på 24 marknader i Europa. Intrum hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöde och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får det stöd de behöver för att bli skuldfria. Intrum har över 8 000 engagerade och medkännande medarbetare som hjälper cirka 80 000 företag runt om i Europa. Intrum har sitt huvudkontor i Stockholm och i denna tjänsten är du placerad på det nybyggda kontoret i centrala Göteborg.

Ansök nu

AV-tekniker

Teletekniker
Läs mer Sep 12
För vår kunds räkning söker vi nu efter ytterligare en AV-tekniker.

I tjänsten som AV-tekniker kommer du att arbeta med installation, support samt service utav företagets utrustning och system inom visuell kommunikation, mötesteknik, dokumenthantering och telefoni.

Affärssystemet som du kommer att arbeta i är Happy Fox, och vi ser det som väldigt meriterande om du har tidigare vana utav att ha arbetat med detta system.

Arbetstiderna är förlagda måndag - fredag, 07:00-16:00.

Din profil

Vi ser gärna att du har någon form utav tidigare erfarenhet utav ett likvärdigt arbete. Eller så har du kanske tidigare arbetat som tekniker eller montör, du har antagligen ett tekniskt intresse och god verktygsvana. Har du dessutom arbetat med service och är van med att arbete ute på fält eller med tidsinbokade arbeten ute hos kunder så ser vi detta som mycket meriterande.

För att trivas i denna rollen och med dina kollegor så tror vi att du som söker:
Tycker om att ha nöjda kunder
Tycker om att ge det lilla extra för att hjälpa kollegor.
Gillar att samarbeta med kollegor för att nå gemensamma mål.
Gärna kommer med kreativa lösningar för kundens samt kollegornas bästa.

Krav och kvalifikationer för denna tjänst är följande:
B körkort
Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Detta är en heltidstjänst där vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse.

Om företaget
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se (http://www.bemanningskontoret.se) (http://www.bemanningskontoret.se)

Ansök nu