Gigstep AB jobb i Göteborg

Hitta lediga jobb hos Gigstep AB i Göteborg. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Göteborg.

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Nov 28
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 4 personer, en Cost-controller, Cost-controllerassistent och en Controller. Nu har kunden utökat från ett till tre projekt och behöver därför förstärka gruppen med en Cost-controller.

I den här rollen kommer du att:

- Sammanställa månadsuppföljningen i projektet samt ev. delprojekt
- Ansvara för den ekonomiska och finansiella rapporteringen t.ex. prognos och kassaflödesanalys
- Helhetsansvar för de ekonomiska och finansiella frågorna tillsammans med projektledare
- Ha en rådgivande roll i ekonomiska och finansiella frågeställningar gällande projektet
- Planera och strukturera arbetsflödet
- Leder och följer upp Cost controllerassistentens arbete
- Medverka på ledningsgruppsmöten etc.


Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Gigget är på ett år med start omgående.

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

Produktionsingenjör till spännande projekt i Göteborg!

Civilingenjör, konstruktion, maskin
Läs mer Nov 21
Nu söker vi en produktionsingenjör till en av våra kunder i Centrala Göteborg!

Här kommer du vara med i hela kedjan i produktionskedjan och analysera möjligheter, ta fram förbättringsförslag och vara med i förändringsarbetet hela vägen till resultatanalys.

I ditt arbete kommer du att ha mycket kommunikation med såväl chefer, tekniker, operatörer och produktionspersonal och med hjälp av deras erfarenhet ringa in förbättringsområden, presentera rapporter och diagram för hur olika lösningar skulle kunna se ut.

För att passa in i den här rollen har du en relevant högskole-eller universitetsexamen, troligtvis inom Mekanik / Maskin / Produktionsteknik.

Som person är du drivande, engagerad och kommunikativ. Du gillar att ta stafettpinnen hela vägen till mållinjen och ser till att ta reda på det du behöver veta samt lösa de problem du stöter på. Du jobbar i ett team med ingenjörer inom olika teknikområden och har därigenom tillgång till den tekniska expertis som behövs för uppgiften. I det dagliga arbetet har du mycket kontakt i det interna organisationen så väl som med leverantörer.

Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Projektingenjör till spännande projekt i Göteborg!

Civilingenjör, konstruktion, maskin
Läs mer Nov 18
Som Projektingenjör jobbar du i ett team som har till uppgift att hitta lösningar på tekniska utmaningar i vår kunders projekt.

Vi tror att du har några års erfarenhet i ingenjörsyrket där du haft stort teknikinnehåll och att du på sikt har din målsättning att ta dig mot Projektledning.

Du har mest troligt en utbildning med inriktning inom maskinteknik, eller motsvarande erfarenhet. I rollen behöver du kunna göra bedömningar och värderingar av tekniska krav och specifikationer gällande flera tekniska områden.

Som person är du drivande, engagerad och kommunikativ. Du gillar att ta stafettpinnen hela vägen till mållinjen och ser till att ta reda på det du behöver veta samt lösa de problem du stöter på. Du jobbar i ett team med ingenjörer inom olika teknikområden och har därigenom tillgång till den tekniska expertis som behövs för uppgiften. I det dagliga arbetet har du mycket kontakt i det interna organisationen så väl som med leverantörer.

Ansök nu

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Okt 7
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 3-5 personer. Där ditt mål är att ha en övergripande koll på kostnaderna för projektet.

Arbetsuppgifter:

- Order och fakturahantering för projektet
- Hantering av valutakursdifferenser vid hantering av utländskvaluta i projekten
- Ansvarar för ombokningar vid månadsbokslut för stora projekts räkning
- Ränteberäkningar
- Medverkar vid sammanställning av månadsuppföljning och kassaflödesberäkningar genom att ta fram underlag


Kompetenskrav:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Gigget är på ett år med start omgående!

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Sep 29
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 3-5 personer. Där ditt mål är att ha en övergripande koll på kostnaderna för projektet.

Arbetsuppgifter:

- Order och fakturahantering för projektet
- Hantering av valutakursdifferenser vid hantering av utländskvaluta i projekten
- Ansvarar för ombokningar vid månadsbokslut för stora projekts räkning
- Ränteberäkningar
- Medverkar vid sammanställning av månadsuppföljning och kassaflödesberäkningar genom att ta fram underlag


Kompetenskrav:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Gigget är på ett år med start omgående!

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

Finansiell administratör med skills inom SAP och Excel

Administrativ assistent
Läs mer Nov 25
Vi letar efter dig som är en fena på SAP & Excel i rollen som finansiell administratör för vår kunds räkning. I tjänsten kommer du att vara en viktig kugge i bolaget och arbeta nära ekonomiavdelningar och kvalitetsingenjörer! Du kommer att ingå i ett team med 4 kollegor och vara stationerad i härliga lokaler i Gårda-området.

Arbetsuppgifter
- Hantering och ansvar för den finansiella sidan gällande garantihantering
- Arbeta i olika IT-system (Excel och SAP), hantera internkrediteringar och proformafakturor enligt kundens existerande flöden
- Sammanställa globala och regionala garantikostnader för bolagets OEM-kunder

Meriterande är om
- Du har erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll, gärna inom ekonomi!
- Du har en eftergymnasial utbildning
- Du är van vid att arbeta i diverse olika IT-system
- Behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift

Som person är du noggrann, strukturerad och kommunikativ! Du förväntas strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter för att kunna vara effektiv och driva dina ärenden framåt.

Känns jobbmöjligheten spännande? Kanske är du rentav sugen på att börja direkt? Om alla bitar faller på plats så ser vi att du börjar så fort som möjligt!

Skicka in din ansökan så är det kanske du som tar steget in i en ny roll som finansiell administratör!

Ansök nu

Fälttekniker sökes i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Nov 22
Älskar du att arbeta med hårdvara och att felsöka? Får du också en kick av att få saker och ting att fungera? Du har hittat rätt!

Vi söker dig som har erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla och känner dig trygg i att handskas med alla typer av IT-problem. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar. Är du redo att ta nästa kliv i ditt arbetsliv och hjälpa dina kollegor med deras IT-bekymmer?

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare, gärna 1-2 år.
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Andra viktiga egenskaper som är viktiga i rollen är: noggrannhet, en förmåga att strukturera dina arbetsuppgifter och att du är analytisk!

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Ansök nu

Onsite-tekniker till InfoCare i Göteborg

Drifttekniker, data
Läs mer Nov 21
Vi söker nu för vår kund InfoCares räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare, gärna 1-3 år.
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Ansök nu

Onsite-tekniker till InfoCare i Göteborg

Drifttekniker, data
Läs mer Nov 18
Vi söker nu för vår kund InfoCares räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare, gärna 1-3 år.
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Ansök nu

Onsite-tekniker till InfoCare i Göteborg

Drifttekniker, data
Läs mer Nov 24
Vi söker nu för vår kund InfoCares räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare, gärna 1-3 år.
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Ansök nu

IT-supporttekniker - upp på prispallen NU!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Nov 25
Knip första platsen på prispallen och joina ett framgångsrikt team i Göteborg. Tänk dig ett team där alla brinner för IT på ett eller annat sätt.

Vardagen speglas av hjälpsamhet, och teamwork, detta i en kombo av tempoväxlingar. För att lyckas behöver du vara kommunikativ, lösningsorienterad och driven. Självklart är det också viktigt att du har ett genuint intresse för IT och teknik.

Varje dag hanterar du ärende från kunder via telefon, chatt samt e-post. Det är ett växlande tempo där vardagen styrs av händelser i kundens miljö, trots detta håller ni alltid en hög kvalitet och servicenivå.

Vi letar efter dig som brinner för IT och service. Du har troligtvis en IT-utbildning i grunden. Det är ett plus i kanten om du har erfarenhet av 1st line support sedan tidigare. Vi ser gärna att du har kännedom om exempelvis Active Directory, Windows 7/10, Basic Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP), Office365, Felsökning, Ärendehantering samt Mobila enheter. Det är viktigt att du är lyhörd och värdesätter goda kundkontakter. Det är även avgörande för rollen att du är analytisk, noggrann och kan arbeta strukturerat.

Ansök nu

Jobba som IT-tekniker i Mölndal!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Okt 3
Nu söker vi dig som har ett intresse för IT.

IT är din grej och du gillar att hjälpa andra med deras tekniska problem. Teamet du ingår i är kompetent och ni jobbar som ett team för att ge bästa möjliga support till användarna.

Arbetsuppgifter i rollen som tekniker är användarsupport på plats hos kund. Även företagssupport förekommer! Du ingår under teamet inom hårdvaruservice där fokusområdet är PC och print.

Körkort är ett krav då du alltid utgår från kontoret men åker ut till företag och skolor för att ge support och service på plats.

Vad väntar du på?!

Ansök nu

Tekniker till företag i Göteborg!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Sep 7
Nu söker vi dig som har ett intresse för IT.

IT är din grej och du gillar att hjälpa andra med deras tekniska problem. Teamet du ingår i är kompetent och ni jobbar som ett team för att ge bästa möjliga support till användarna.

Arbetsuppgifter i rollen som tekniker är användarsupport på plats hos kund. Även företagssupport förekommer! Du ingår under teamet inom hårdvaruservice där fokusområdet är PC och print.

Körkort är ett krav då du alltid utgår från kontoret men åker ut till företag och skolor för att ge support och service på plats.

Vad väntar du på?!

Ansök nu

Tekniker till företag i Göteborg!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Sep 6
Nu söker vi dig som har ett intresse för IT.

IT är din grej och du gillar att hjälpa andra med deras tekniska problem. Teamet du ingår i är kompetent och ni jobbar som ett team för att ge bästa möjliga support till användarna.

Arbetsuppgifter i rollen som tekniker är användarsupport på plats hos kund. Även företagssupport förekommer! Du ingår under teamet inom hårdvaruservice där fokusområdet är PC och print.

Körkort är ett krav då du alltid utgår från kontoret men åker ut till företag och skolor för att ge support och service på plats.

Vad väntar du på?!

Ansök nu

Jobba som IT-tekniker i Mölndal!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Sep 26
Nu söker vi dig som har ett intresse för IT.

IT är din grej och du gillar att hjälpa andra med deras tekniska problem. Teamet du ingår i är kompetent och ni jobbar som ett team för att ge bästa möjliga support till användarna.

Arbetsuppgifter i rollen som tekniker är användarsupport på plats hos kund. Även företagssupport förekommer! Du ingår under teamet inom hårdvaruservice där fokusområdet är PC och print.

Körkort är ett krav då du alltid utgår från kontoret men åker ut till företag och skolor för att ge support och service på plats.

Vad väntar du på?!

Ansök nu

Vill du ha ett gig som receptionist på Rejlers i Göteborg?

Kontorsreceptionist
Läs mer Sep 21
Nu behöver Rejlers i Göteborg dig som vill jobba extra då och då. Kanske studerar du och vill jobba vid sidan av dina studier? Eller så gör du något helt annat, men känner att du har tid över till att hoppa in då och då.

Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen samt arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Med ett vänligt bemötande möter du besökare både f2f och via en växeltelefon. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår hantering av post, leverantörsfakturor, bokningar, kontorsmaterial, frukost samt vara behjälplig med övriga administrativa arbetsuppgifter.

Som person är du utåtriktad och serviceinriktad. Noggrann och flexibel är också något som symboliserar dig. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska.

Känner du att du besitter egenskaperna ovan? Vi rekryterar löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan så hör vi av oss!

Ansök nu

Vill du ha ett gig som receptionist på Rejlers i Göteborg?

Kontorsreceptionist
Läs mer Aug 23
Nu behöver Rejlers i Göteborg dig som vill jobba extra då och då. Kanske studerar du och vill jobba vid sidan av dina studier? Eller så gör du något helt annat, men känner att du har tid över till att hoppa in då och då.

Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen samt arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Med ett vänligt bemötande möter du besökare både f2f och via en växeltelefon. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår hantering av post, leverantörsfakturor, bokningar, kontorsmaterial, frukost samt vara behjälplig med övriga administrativa arbetsuppgifter.

Som person är du utåtriktad och serviceinriktad. Noggrann och flexibel är också något som symboliserar dig. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska.

Känner du att du besitter egenskaperna ovan? Vi rekryterar löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan så hör vi av oss!

Ansök nu

Rekryterare till Combitech

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Sep 5
Har du erfarenhet av att jobba självständigt med att driva rekryteringsprocesser och vill vara med att utveckla och driva region Väst framåt? - då kan du vara rekryteraren Combitech söker till deras kontor på Lindholmen i Göteborg.

Rollen

I rollen som rekryterare arbetar du med att stötta Combitechs chefer i rekryteringsarbetet, både operativt och strategiskt. För de är kandidatupplevelsen väldigt viktig och din roll är en central del i detta. Då du jobbar mot många kontor och chefer är jobbet väldigt varierande och ger dig stort ansvar för att självständigt driva, utveckla och påverka rekryteringsprocesserna framåt. Deras processer är situations- och personanpassade vilket gör att ingen dag är den andra lik.

Som rekryterare blir du en del av Combitechs härliga rekryteringsteam som jobbar i hela landet. Rekryterarna arbetar nära varandra, trots den geografiska spridningen, och har löpande dialog för att bolla idéer och utbyta erfarenheter kring rekryteringsarbetet på Combitech i stort. På plats i region Väst kommer du även ha en rekryterarkollega.

I denna roll kommer du att ansvara för rekryteringar i region Väst, vilket innebär att du främst stöttar chefer på deras kontor i Göteborg, Trollhättan och Skövde. Du kommer att utgå från Combitechs kontor på Lindholmen, men resor till övriga Combitech-orter förekommer.

Som rekryterare hos Combitech ges du möjligheten att rekrytera för ett av nordens främsta teknikkonsultföretag. Du blir en del av en föränderlig och framåtsträvande arbetsmiljö där du får jobba nära trevliga, duktiga och drivna medarbetare.

Erfarenheter

För att lyckas i denna tjänst tror vi att du:

- Har några års erfarenhet av att jobba med rekrytering.
- Känner dig bekväm i att ha flera parallella processer igång samtidigt.
- Samarbeta med flera parter och självständigt driva en hel rekryteringsprocess.
- Har erfarenhet av ett eller flera rekryteringsverktyg
- I grunden har en personalvetenskaplig utbildning på högskolenivå.
- Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift på en professionell nivå.


Det är meriterande om du jobbat med tekniska profiler tidigare, gärna på ett bemannings-, rekrytering- eller konsultbolag.

Vem är du?

Som person är van att ge service och har en hög en servicekänsla då du i rollen utgör en stöttande funktion. Du är social och har lätt för att skapa och underhålla god kontakt med människor, både internt och externt. Du kommer vara en del av ett härligt team men du förväntas driva ditt eget arbete och bör därmed vara självgående och strukturerad. Combitech är ett konsultbolag vilket kan innebära snabba omprioriteringar i ditt arbete, därmed gäller det att du även är flexibel och har förmågan att prioritera och fatta egna beslut.

Tjänsten

Denna tjänsten är placerad på Combitechs kontor på Lindholmen i Göteborg. Det är en tillsvidareanställning på heltid. Gigstep sköter rekryteringsprocessen och anställningen blir direkt på Combitech.

Ansök nu

Extragigga som receptionist!

Receptionist, telefonist
Läs mer Feb 14
Nu behöver Rejlers Göteborg dig som vill jobba extra då och då. Kanske studerar du och vill jobba vid sidan av dina studier? Eller så gör du något helt annat, men känner att du har tid över till att hoppa in då och då!

Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen samt arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Med ett vänligt bemötande möter du besökare både f2f och via en växeltelefon. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår hantering av post, leverantörsfakturor, bokningar, kontorsmaterial, frukost samt vara behjälplig med övriga administrativa arbetsuppgifter.

Som person är du utåtriktad och serviceinriktad. Noggrann och flexibel är också något som symboliserar dig. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska.

Stämmer detta in på dig? Tveka inte, sök redan idag!

Ansök nu

Business Support till cool företag i Göteborg!

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Feb 2
Vi söker nu dig som vill jobba på ett nytänkande och spännande företag i centrala Göteborg. Är du dessutom en person med god kommunikativ förmåga, noggrann och anser dig ha den administrativa ådran är det dig vi söker!

Som Digital Business Support kommer du stötta Digital Product Managers för att kunna ge bästa möjliga support. Du kommer att hantera inköpsordernr och se till att de följs upp. Stötta upp i budgetuppföljningar och se till allt flyter på. Du kommer hålla i onboarding av nyanställningar, stötta upp i rekryteringar och se till att de nya på företaget har rätt verktyg till att trivas och för att kunna göra ett bra jobb.

För att trivas i den här rollen tror vi att du som söker är en strukturerad person och tycker om och drivs av att få saker gjorda. Du har en analytisk förmåga och ser lösningar. Du är duktig på siffror men också en bra människokännare. Det krävs att du har en examen, troligtvis inom HR, ekonomi, Business Management eller motsvarande.

Detta är ett heltids-gigg med start omgående och löper på året ut.

Låter detta som något för dig? Välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Rekryterare till Combitech

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Jun 14
Har du erfarenhet av att jobba självständigt med att driva rekryteringsprocesser och vill vara med att utveckla och driva region Väst framåt? - då kan du vara rekryteraren Combitech söker till deras kontor på Lindholmen i Göteborg.

Rollen

I rollen som rekryterare arbetar du med att stötta Combitechs chefer i rekryteringsarbetet, både operativt och strategiskt. För de är kandidatupplevelsen väldigt viktig och din roll är en central del i detta. Då du jobbar mot många kontor och chefer är jobbet väldigt varierande och ger dig stort ansvar för att självständigt driva, utveckla och påverka rekryteringsprocesserna framåt. Deras processer är situations- och personanpassade vilket gör att ingen dag är den andra lik.

Som rekryterare blir du en del av Combitechs härliga rekryteringsteam som jobbar i hela landet. Rekryterarna arbetar nära varandra, trots den geografiska spridningen, och har löpande dialog för att bolla idéer och utbyta erfarenheter kring rekryteringsarbetet på Combitech i stort. På plats i region Väst kommer du även ha en rekryterarkollega.

I denna roll kommer du att ansvara för rekryteringar i region Väst, vilket innebär att du främst stöttar chefer på deras kontor i Göteborg, Trollhättan och Skövde. Du kommer att utgå från Combitechs kontor på Lindholmen, men resor till övriga Combitech-orter förekommer.

Som rekryterare hos Combitech ges du möjligheten att rekrytera för ett av nordens främsta teknikkonsultföretag. Du blir en del av en föränderlig och framåtsträvande arbetsmiljö där du får jobba nära trevliga, duktiga och drivna medarbetare.

Erfarenheter

För att lyckas i denna tjänst tror vi att du:

- Har några års erfarenhet av att jobba med rekrytering.
- Känner dig bekväm i att ha flera parallella processer igång samtidigt.
- Samarbeta med flera parter och självständigt driva en hel rekryteringsprocess.
- Har erfarenhet av ett eller flera rekryteringsverktyg
- I grunden har en personalvetenskaplig utbildning på högskolenivå.
- Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift på en professionell nivå.


Det är meriterande om du jobbat med tekniska profiler tidigare, gärna på ett bemannings-, rekrytering- eller konsultbolag.

Vem är du?

Som person är van att ge service och har en hög en servicekänsla då du i rollen utgör en stöttande funktion. Du är social och har lätt för att skapa och underhålla god kontakt med människor, både internt och externt. Du kommer vara en del av ett härligt team men du förväntas driva ditt eget arbete och bör därmed vara självgående och strukturerad. Combitech är ett konsultbolag vilket kan innebära snabba omprioriteringar i ditt arbete, därmed gäller det att du även är flexibel och har förmågan att prioritera och fatta egna beslut.

Tjänsten

Denna tjänsten är placerad på Combitechs kontor på Lindholmen i Göteborg. Det är en tillsvidareanställning på heltid. Gigstep sköter rekryteringsprocessen och anställningen blir direkt på Combitech.

Ansök nu

Inköpare till globalt bolag i Göteborg!

Inköpare
Läs mer Jan 27
Är du snabblärd, flexibel och vill jobba med ett högteknologiskt område inom fordonsindustrin? Är du dessutom inköpare och vill jobba på ett globalt bolag - då är det dig vi söker!

Du kommer att tillhöra teamet för exteriörsystem med globala köpare och du kommer arbeta proaktivt med att säkerställa projekt och dagliga affärer. Teamet tillhör "Exteriör Inköp" och köper in komponenter exemeplvis belysning, backspeglar och Bricka/Vipers med mera.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Fungera som huvudkontakt för kommersiella frågor mot leverantörsbasen för produktion
- Leda prisförhandlingar, såväl under programfasen som under produktionsändringar.
- Förhandla kommersiella villkor hos leverantörer i samband med designförändringar i fordonsprojekt inklusive upprätta avtal.
- Delta i tvärfunktionella team inom teknik, kvalitet och tillverkning.
- Driva kontinuerliga förbättringsaktiviteter inom inköp och leverantörer.
- Delta vid årliga kommersiella förhandlingar med målet att minska kostnader och priser för området.
- Administrationsarbete innebär transaktioner, uppdatering av prisfiler, rapportering av prestanda.


Vi söker dig som har en ekonomisk eller tekniskt examen och har förmågan att planera och driva ditt egna arbete för att kunna leverera bästa möjliga resultat. Du kan kommunicera på svenska så väl som engelska i tal och skrift. Vi tror också du har goda kunskaper när det kommer till att förhandla och vet hur du ska hantera dessa på bästa sätt. Du motiveras av resultatet och drivs av att nå mål och utmaningar. Du är en problemlösare av rang och tvekar inte att ta tag i något när det krävs.

Det är dessutom meriterande om du har arbetat med inköp tidigare på liknande företag eller om du har erfarenhet från som ingenjörsprojektledare på R&D.

Är det dig vi söker?

Vi går igenom urvalet löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Account Manager SaaS till Lime Go

Account manager
Läs mer Maj 9
Är du en entreprenörskaps driven säljare som dessutom är intresserad av Tech? Fortsätt läs!

Vi söker efter en Account Manager till Lime Go, tjänsten är perfekt för dig som har ett stort intresse för sälj och vill kombinera det med ditt tech-intresse. Lime Go är ett så kallat Saas-företag, som står för Software as a Service, vilket innebär att du kommer sälja Lime Gos molnbaserade CRM system.

Om Lime Go

Lime Go är ett affärsområde inom det mer välkända Lime Technologies och startades för att satsa på deras webbaserade CRM system. Lime Go är ett säljverktyg för små- och mellanstora företag. De har idag runt 1600 kunder i Norden med målet om att bli det mest användarvänliga CRM systemet i Europa.

Även om Lime Go är en del av det större Lime Group så kan man se det som en startup. Detta innebär att man får uppleva friheten och flexibiliteten med en startup men utan riskerna då de har en stor organisation i ryggen som bidrar till en ekonomisk trygghet. Du som anställd får alltså alla fördelar av en startup men utan riskerna på det personliga & ekonomiska planet.

Lime Go har ambitionen att bygga upp deras organisation och söker därför efter fler viktiga nyckelspelare. Idag så jobbar tre personer på heltid med fokus på Lime Go, en CEO, en frontend utvecklare och en backend utvecklare. Dock så har man en större organisation på runt 350 personer som bidrar med kompetens och resurser från alla möjliga avdelningar i ryggen. Du kommer vara en nyckelspelare i Limes Gos resa och ha möjligheten att påverka och driva företaget framåt.

Om tjänsten

Du kommer ansvara för hela säljcykeln, från prospektering av nya kunder till avslut av affären. Du är kreativ i ditt sätt att bygga din "Sales pipe" och hur man når ut till kunderna via olika kanaler och metoder. Du jobbar med att anpassa Lime Gos CRM för att uppfylla kundernas krav. Du visar demos för potentiella kunder både fysiskt och online. Du triggas av att behålla en god kundrelation samt att förhandla och avsluta affärer. Dina kunder kommer vara företag i olika branscher, industrier och i olika storlekar så du behöver anpassa dina säljmetoder utefter kunden.

Om dig

Vi söker efter dig som älskar att jobba med försäljning. Du trivs i en miljö där du får vara med på organisationens resa och vara en nyckelspelare för framgången. Du har dessutom ett intresse för IT/mjukvara/tech och tycker att det är spännande med en roll där du får kombinera det intresset med sälj. Du är en social och framåtriktad person som gärna skapar nya relationer samt jobbar för att bibehålla de existerande. Du är nyfiken och har en positiv inställning och ser att alla problem går att lösa.

Som person är du hungrig, ambitiös och driven. Du trivs i en miljö med högt i tak där man jobbar med stor frihet. Du tycker att det är spännande att få vara en del av en startup och drivs av att få vara med och bygga upp och utveckla företaget framåt!

Om gigget

Detta är ett konsultuppdrag, eller gig som vi kallar det på Gigstep. Du blir inledningsvis anställd av Gigstep med ambitionen att det ska leda till en anställning hos Lime Go efter du har visat vad du går för.

Lime har kontor på flera orter och du kan vara placerad i Lund, Stockholm eller Göteborg. Eftersom teamet jobbar remote så kvittar det vilket av kontoren du sitter på. Välj själv det som passar dig bäst!

Startdatum är flexibelt för rätt kandidat men Lime erbjuder ett väldigt populärt traineeprogram som startar varje Augusti & Januari, så det kan vara fördelaktigt för dig som nyexaminerad om startdatum och start för traineeprogrammet matchar.

Ansök nu

Gig som kontorsadministratör hos Rejlers i Göteborg!

Administrativ assistent
Läs mer Dec 8
Nu behöver Rejlers Göteborg hjälp i sin reception av just dig!

Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen samt arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Med ett vänligt bemötande möter du besökare både f2f och via en växeltelefon. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår hantering av post, leverantörsfakturor, bokningar, kontorsmaterial, frukost samt vara behjälplig med övriga administrativa arbetsuppgifter.

Som person är du utåtriktad och serviceinriktad. Noggrann och flexibel är också något som symboliserar dig. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska.

Tjänsten är placerad i centrala Göteborg på Rejlers fräscha kontor! Start är omgående och du kommer jobba till och med den 17 januari, men vara ledig i mellandagarna.

Tveka inte, sök redan idag!

Ansök nu

Gig som receptionist i Göteborg!

Kontorsreceptionist
Läs mer Dec 7
Nu behöver ett företag med kontor i centrala Göteborg hjälp i sin reception av just dig!

Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen. Med ett vänligt bemötande möter du besökare både f2f och via en växeltelefon. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår hantering av post, fakturor, bokningar samt vara behjälplig med övriga administrativa arbetsuppgifter.

Som person är du utåtriktad och serviceinriktad. Noggrann och flexibel är också något som symboliserar dig. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska.

Start är omgående och du kommer jobba till och med den 17 januari, men vara ledig i mellandagarna.

Tveka inte, sök redan idag!

Ansök nu

Gig som kontorsadministratör hos Rejlers i Göteborg!

Administrativ assistent
Läs mer Dec 8
Nu behöver Rejlers Göteborg hjälp i sin reception av just dig!

Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen samt arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Med ett vänligt bemötande möter du besökare både f2f och via en växeltelefon. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår hantering av post, leverantörsfakturor, bokningar, kontorsmaterial, frukost samt vara behjälplig med övriga administrativa arbetsuppgifter.

Som person är du utåtriktad och serviceinriktad. Noggrann och flexibel är också något som symboliserar dig. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska.

Tjänsten är placerad i centrala Göteborg på Rejlers fräscha kontor! Start är omgående och du kommer jobba till och med den 17 januari, men vara ledig i mellandagarna.

Tveka inte, sök redan idag!

Ansök nu

Gig som receptionist hos Rejlers i Göteborg!

Kontorsreceptionist
Läs mer Dec 7
Nu behöver Rejlers Göteborg hjälp i sin reception av just dig!

Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen. Med ett vänligt bemötande möter du besökare både f2f och via en växeltelefon. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår hantering av post, fakturor, bokningar samt vara behjälplig med övriga administrativa arbetsuppgifter.

Som person är du utåtriktad och serviceinriktad. Noggrann och flexibel är också något som symboliserar dig. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska.

Tjänsten är placerad i centrala Göteborg på Rejlers fräscha kontor! Start är omgående och du kommer jobba till och med den 17 januari, men vara ledig i mellandagarna.

Tveka inte, sök redan idag!

Ansök nu

Junior embedded utvecklare till Karlshamn

Civilingenjör, systemutveckling
Läs mer Mar 24
NFO Drives AB söker nu dig som är nyexaminerad civilingenjör och vill axla rollen som embedded utvecklare. Du kommer jobba en utmanande och teknisk miljö och få möjligheten att utveckla din kunskapsnivå inom embedded.

NFO Drives är ett mindre svenskt bolag placerat i Karlshamn. De är ett cleantech-företag, som jobbar med utveckling och tillverkning av produkter för energi­effektivisering av elmotorer till maskiner, fläktar och pumpar med mera. De är idag börsnoterade på Spotlight Stockmarket!

Om dig

För denna roll söker vi dig som har en civilingenjörsexamen inom elektroteknik, data, teknisk fysik eller motsvarande relevant inriktning, eller som tar examen inom de ämnena nu i sommar. Du har ett stort intresse för embedded programmering, specifikt embedded C.

Som person är du social och utåtriktad. Du trivs i dialog med både kunder och kollegor. Du är självgående i ditt arbete och är inte rädd för att ta egna initiativ.

Arbetsuppgifter

Din huvudsakliga arbetsuppgift blir att utveckla nya funktioner i NFO Drives frekvensomriktare, vilket innebär embedded SW med mycket reglerteknik. Du kommer jobba med utvecklingsteamet med att bygga upp lab och testa nya funktioner. Vid din sida kommer du ha en specialist som agerar mentor till dig, men du förväntas att arbeta självständigt.

Tjänsten

Detta är ett konsultuppdrag, eller gig som vi kallar det på Gigstep. Du blir inledningsvis anställd av Gigstep med ambition att det ska leda till en anställning direkt hos NFO Drives. Arbetet kommer i huvudsak att utföras i NFO Drives lokaler i Karlshamn, därför är det viktigt att du bor eller vill bo i Blekinge. Startdatum är tänkt vara nu i vår men det kan vara flexibilitet för rätt kandidat med en grym inställning.

Är du den utåtriktade & tekniska utvecklaren vi letar efter? Sök nu direkt

Ansök nu

Community Manager - kommunikatör inom Social Media

Redaktionssekreterare
Läs mer Mar 16
Är du kommunikativ, nyfiken och dessutom gillar att ha koll på läget? Då är det dig vi letar efter!

Vi söker nu dig som vill jobba som Community manager på ett Göteborg coolaste bolag där du kommer jobba tillsammans med marknadsteamet i en koordinerande och kommunikativ roll. Du kommer att ansvara för all kommunikation på företagets sociala medier genom att svara på kommenterar och frågor som besökare och följare kan ha.

Rollen kräver också att du håller dig uppdaterad när det kommer till information, produkter och världshändelser för att uppdatera och svara på de kommentarer som kommer in. Utöver dina närmsta kollegor kommer det även krävas att du skapar ett kontaktnät med övriga i organisationen för att kunna ta reda på produktinformation och likande.

Vi hoppas att du är en social och utåtriktad person som inte räds att ta kontakt med kollegor och trivs med att starta och driva samarbeten. Vi hoppas också att du är självgående, nyfiken och lyhörd, hittar lösningar och ser möjligheter. Du vågar testa nya idéer och skapar kreativ kommunikation. Du har ett sinne för att strukturera och planera långsiktigt samtidigt som du kan agera snabbt vid behov.

Kankse har du en utbildning inom kommunikation och är nyexaminerad, eller så har du några års erfarenhet. Det viktigaste är att du är driven och har ett stort engagemang.

Vi går igenom urvalet löpande så välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Rekryterare till globalt bolag i Göteborg!

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Mar 9
Vi söker nu en erfaren rekryterare till ett välkänt globalt företag i Göteborg. Det här är ett konsultuppdrag via Gigstep med start omgående och 1 år framöver med goda chanser till förlängning!

Som rekryterare kommer du eget ansvar för hela rekryteringsprocessen med allt vad det innebär från profilanalys, kravspecifikation, screening av CV:n, search, headhunting, intervjuer och referenstagning. Du kommer att driva flera rekryteringsprocesser parallellt inom olika kompetensområden tillexempel, ingenjörer, chefer, utvecklare etcetera.

Vi tror att du har minst 2 års erfarenhet som rekryterare. Som person har du ett stort driv & energi vilket återspeglas i ditt arbete samt en vilja av att skapa förändringar.

Start: Omgående

Omfattning: 100%

Längd: 12 månader med goda möjligheter till förlängning!

Placering: Centrala Göteborg

Ansök nu

Intresseanmälan - programmerare i Göteborg!

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Mar 8
Vi på Gigstep håller ögonen öppna för att hitta grymma programmeringsintresserade personer till jobb på häftiga företag runt om i Göteborg.

Är du nyexaminerad från universitet/högskola? Har du ett stort programmeringsintresse? Vill du jobba med programmering?

Om du svarade ja på en eller flera av de frågorna så vill vi på Gigstep gärna komma i kontakt med dig.

Skicka in ditt CV eller lägg till din Linkedinprofil, så hörs vi vidare!

Ansök nu

Dansktalande kundtjänstmedarbetare!

Receptionist, telefonist
Läs mer Feb 28
Vi söker nu dansktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund i Göteborg!

Jobbet som kundtjänstmedarebetare innefattar att ge förstklassig service över mail och telefon. Du kommer att arbeta i ett team och tillsammans bidrar ni till att ge god service på de produkter och tjänster som ingår i uppdraget.

Service gillar du och teamkänsla är viktigt för dig!

Du talar och skriver obehindrat på danska, svenska och engelska. Du är snabbtänkt och gillar ett högt tempo i en kombo av kontakt med människor.

Vi sätter stor vikt på ditt driv och engagemang!

Ett annat krav för den här tjänsten är att du ska kunna jobba både förmiddagar samt kvällar.

Stat omgånde och vi går igenom urvalet löpande så välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare!

Receptionist, telefonist
Läs mer Feb 28
Vi söker nu finsktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund i Göteborg!

Jobbet som kundtjänstmedarebetare innefattar att ge förstklassig service över mail och telefon. Du kommer att arbeta i ett team och tillsammans bidrar ni till att ge god service på de produkter och tjänster som ingår i uppdraget.

Service gillar du och teamkänsla är viktigt för dig!

Du talar och skriver obehindrat på finska, svenska och engelska. Du är snabbtänkt och gillar ett högt tempo i en kombo av kontakt med människor.

Vi sätter stor vikt på ditt driv och engagemang!

Ett annat krav för den här tjänsten är att du ska kunna jobba både förmiddagar samt kvällar.

Stat omgånde och vi går igenom urvalet löpande så välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Processledare för Problem och Incident Management

Processansvarig, ITIL
Läs mer Sep 21
Som Processledare för Problem Management-processen har du ett helhetsansvar som innefattar förbättringsarbete, utbilda i metoder samt att leda det dagliga arbetet inom processen. Detta i en härlig mix med Incident management. Vilket innebär att du kommer driva arbetet med incidenthantering från hela organisationen.

Som processledare för Problem och Incident management kommer du...

..driva och koordinera problemutredningar samt incidenter

..utveckla och driva förbättringsarbeten inom dina processer

..styra, delegera och följa upp arbete inom processerna

..utbilda och stötta verksamheten i processerna och hjälpande metoder.

Du är en god förhandlare och duktig på att lösa eventuella konflikter. Analytisk, noggrann och handlingskraftig är något som symboliserar dig. Likväl som en god kommunikativ förmåga! Öga för detaljer, ordning och reda och en förmåga att se helheten. Det är du!

Kanske har du arbetat som processledare eller processägare tidigare och är utbildad i problemlösningsmetodiker. Viktigt är att du har erfarenhet av arbete inom IT och Outsourcing. Det är bra om du är certifierad i ITIL och har praktiskt erfarenhet av att ha arbetat med det. Självklart har du en god vana att arbeta i ärendehanteringssystem.

Ansök nu

Rekryterare till globalt bolag i Göteborg!

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Feb 24
Vi söker nu en erfaren rekryterare till ett välkänt globalt företag i Göteborg. Det här är ett konsultuppdrag via Gigstep med start omgående och 1 år framöver med goda chanser till förlängning!

Som rekryterare kommer du eget ansvar för hela rekryteringsprocessen med allt vad det innebär från profilanalys, kravspecifikation, screening av CV:n, search, headhunting, intervjuer och referenstagning. Du kommer att driva flera rekryteringsprocesser parallellt inom olika kompetensområden tillexempel, ingenjörer, chefer, utvecklare etcetera.

Vi tror att du har minst 2 års erfarenhet som rekryterare. Som person har du ett stort driv & energi vilket återspeglas i ditt arbete samt en vilja av att skapa förändringar.

Start: Omgående

Omfattning: 100%

Längd: 12 månader med goda möjligheter till förlängning!

Placering: Centrala Göteborg

Ansök nu

Rekryterare till globalt bolag i Göteborg!

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Feb 21
Vi söker nu en erfaren rekryterare till ett välkänt globalt företag i Göteborg. Det här är ett konsultuppdrag via Gigstep med start omgående och 1 år framöver med goda chanser till förlängning!

Som rekryterare kommer du eget ansvar för hela rekryteringsprocessen med allt vad det innebär från profilanalys, kravspecifikation, screening av CV:n, search, headhunting, intervjuer och referenstagning. Du kommer att driva flera rekryteringsprocesser parallellt inom olika kompetensområden tillexempel, ingenjörer, chefer, utvecklare etcetera.

Vi tror att du har minst 2 års erfarenhet som rekryterare. Som person har du ett stort driv & energi vilket återspeglas i ditt arbete samt en vilja av att skapa förändringar.

Start: Omgående

Omfattning: 100%

Längd: 12 månader med goda möjligheter till förlängning!

Placering: Centrala Göteborg

Ansök nu

Försäljningsagent till Börjessons handskar

Utesäljare
Läs mer Sep 7
Är du bra på att skapa förtroende och bemöta såväl befintliga som nya kunder på ett personligt sätt? Då är tjänsten som Försäljningsagent/Frilans för Börjesson Handskar AB intressant för dig.

Vi söker en driven Försäljningsagent/Frilans som vill arbeta med befintliga och nya kunder i mellersta och södra Sverige.

Du ansvarar för att arbeta med befintliga och nya kunder med fokus att bevara, stärka och utöka vår position på marknaden.

Du är snabbfotad, lyhörd och gläds av att träffa kunder för att hitta olika lösningar utifrån kundernas behov.

Då du kommer att arbeta som Försäljningsagent/Frilans behöver du ha ett eget företag. Ditt företag kan representera och sälja andra varumärken och produkter.

För att vara framgångsrik som Försäljningsagent/Frilans för oss behöver du:

- Vara duktig på att aktivt bygga nya och vårda befintliga kundrelationer
- Entreprenörsanda, resultatinriktad
- B-körkort och egen bil
- Flytande Svenska och kunna kommunicera på Engelska.
- Erfarenhet av försäljning till butikskedjor, stora och små butiker.
- Lämpligtvis lokaliserad i mellersta Sverige
- Möjlighet att sälja ett välkänt varumärke med brett sortiment i olika prisklasser
- Provision på attraktiv nivå utgår på all försäljning
- Du kommer att ha en befintlig kundstock att utgå ifrån med stor potential att växa.
- Du får utbildning och tar del av våra säljaktiviteter
- Säljstöd i form av bland annat marknadsmaterial och kampanjer


Vi erbjuder:

- Möjlighet att sälja ett välkänt varumärke med brett sortiment i olika prisklasser
- Provision på attraktiv nivå utgår på all försäljning
- Du kommer att ha en befintlig kundstock att utgå ifrån med stor potential att växa.
- Du får utbildning och tar del av våra säljaktiviteter
- Säljstöd i form av bland annat marknadsmaterial och kampanjer


Börjesson Handskar är ett svenskt familjeföretag med anor från 1899. Vi designar handskar, vantar, mössor och kepsar under vårt eget varumärke och har säljrättigheter för andra kända varumärken. Vi har kontor och lager i Trosa sju mil söder om Stockholm. Vår största marknad är Sverige och vi har försäljningsagenter i Finland, Tyskland och Storbritannien.

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan idag och låt oss berätta mera!



Vid frågor kontakta Erik Skjutare på +46705657017 eller erik.skjutare@borjesson.nu

Ansök nu

Supporttekniker som vill levla upp tillsammans med Connect!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Nov 23
Är du redo att lämna 1st line och vill levla upp till 2nd line?

Rollen som 2nd line tekniker är varierande och ställer krav på att du har fokus på lösningen och är kreativ i din felsökning.

För att lyckas i rollen behöver du vara genuint intresserad av IT och gilla problemlösning. Du har tidigare arbetat som supporttekniker i någon form och känner dig redo för ditt nästa steg.

Du har troligtvis god kompetens eller är riktigt taggad på att lära dig klienthantering, AD, Windows Server, O365, Exchange, Molnbaserade databastjänster, säkerhetshantering, System- och serverhantering och Azure.

Som person är du trygg och kommunikativ. Det är viktigt att du är flexibel och lösningsorienterad i din roll. Flytande i svenska är ett krav och det är fördelaktigt om du även har goda kunskaper i engelska.

Tjänsten är på heltid med placering på Connects huvudkontor i Mölndal.

Om Connect
I över 20 år har Connect levererat varor och tjänster inom IT-sektorn. Dagligen hjälper de kunder med allt från rena IT-konsulttjänster till service för skrivare och konferenssystem, samt all tillhörande kringutrustning och teknik. Connect grundades i mitten på 90-talet där en av grundarna idag sitter som VD. Det har varit av vikt att säkerställa en tydlig lokal förankring och vi finns idag från Malmö i söder till Östersund i norr.

Ansök nu

Erfaren HR-administratör till ballt bolag

HR-assistent
Läs mer Okt 25
Är du sugen på en ny utmaning inom HR? Vi letar nu efter en senior administratör som har bra kännedom och minst ett par års erfarenhet inom HR-sektorn.

Om dig
Vi letar efter en person som kan hoppa in på företaget och stötta upp i deras HR-team. Du ska ha bra kännedom och känna dig bekväm med olika HR-processer och ett systematiskt arbete. Du är noggrann och har en känsla för det proaktiva arbetet och uttrycker gärna dina idéer i hur företaget kan arbeta för att effektivisera processer och rutiner. Har du erfarenhet av SAP eller annat affärssystem samt en inblick i teknikavtalet är det meriterande.

Uppdragsbeskrivning

- Support i avtalsfrågor för anställda
- Uppdatera och säkerställa en hög kvalitetsnivå på HR-system samt dess data
- Personaladministration och registreringar
- Kommunikation och dialog med externt lönekontor och andra tredje parts-leverantörer som verkar inom HR-området
- Rådgivning och support i olika frågor kopplat till HR-administration
- Övergripande HR-support


Känner du dig träffad? Sök direkt!

Ansök nu

Windows Specialist till företag i framkant!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Okt 19
Är du redo för nästa steg inom din IT-karriär som Windows specialist? Tillsammans med ett drivet team får du nu möjligheten att utvecklas inom en kreativ och inspirerande arbetsmiljö.

I en utvecklande roll kommer dina främsta arbetsuppgifter innebära att hålla företagets plattform levande och vara nyfiken på nyheter som kan vara en bidragande faktor till att öka kunders digitala förflyttning och utveckling inom IT. Du kommer även arbeta med driftinförande med leverans- och driftförvaltning genom felsökning, installation och uppgradering, övervakning och förbättring. Samtidigt kommer du att bidra med utveckling av tjänster inom området samt deltagande i implementations- och utvecklingsprojekt.

För att du ska lyckas i tjänsten är det bra att ha erfarenhet inom:

- Teknisk plattformsdrift och förvaltning inom Windows Server

- Goda kunskaper kring metodisk felsökning, optimering och felavhjälpning

- Större Windows- Server-miljöer samt ITIL-processer genom dokumentation och ärendehanteringssystem

- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrif

Det är meriterande om du har erfarenhet av övervakningssystem, kunskap om AWS och Azure samt MS. Kanske har du även en certifiering? - Då är även det meriterande!

Vi söker dig som har ovanstående erfarenheter, är driven i ditt arbete och älskar att ha roligt på arbetet.

Vi hörs!

Ansök nu

IT-specialist med fokus på Veeam och Nimble

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Okt 19
Är du en person som älskar utmaningar och drivs av att hitta lösningar på problem inom backup och storage? Drömmer du om att få arbeta på en arbetsplats med engagerade kollegor som alla brinner för att sätta kunden i fokus? Då är det dig vi söker!

I rollen som IT-specialist kommer du att ha ansvar för hela eller delar av IT-miljöerna genom att svara på tekniska frågor, göra installationer samt övervaka driftmiljöer och system. Genom felsökningar kommer du att säkerställa driften inom IT hos kunderna samt bidra med kunders utveckling genom din tekniska kunskap. Tillsammans med ett grymt team kommer du att hjälpa kunder att öka effektiviteten i IT-organisationen genom att leverera en stabil och kostnadseffektiv tjänsteleverans.

Vi söker dig som snabbt kan anpassa sig till nya situationer, har några års erfarenheter inom datacenter, operations eller/och monitoring. Du har även goda kunskaper inom

Metodisk felsökning och felavhjälpning av server

Nätverk, datorer och kringutrustning.

Veeam och Nimble

Dell EMC och HPE

Svenska och engelska i tal och skrift skall behärskas samt inneha B-körkort.

Meriterande är även om du har kunskaper inom Nutanix, erfarenheter av VMware, vSphere och Hyper V samt erfarenhet inom databaser och programmering. Har du även någon certifiering? Meriterande certifieringar kan isåfall vara Dell/EMC produkter såsom Isilon Unity eller hyperkonvergerande lösningar från HPE/Cisco.

Som person är du driven, ser lösningar samt ständigt söker nya utmaningar att ta dig an. Låter detta som dig eller någon du känner? - Skicka iväg ett meddelande till oss!

Vi hörs!

Ansök nu

Lagspelare sökes för jobb med fokus på VMware och Nutanix

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Okt 19
Har du några års erfarenhet inom datacenter och kunskaper inom felsökning och felavhjälpning av server, nätverk och datorutrustning. Sporras du av kollegor som gillar att hitta lösningar tillsammans? - då kan du vara detta globala bolags nästa stjärnskott!

Dina huvudsakliga uppgifter som IT-specialist är leverans- och driftförvaltning genom felsökning, installation och uppgradering, övervakning och förbättring. Du arbetar även med kund- och leveransutveckling samt att vägleda och utveckla kunders IT-miljöer. Det kommer även ingå ett samarbete genom olika tjänsteleveransfunktioner. Du har även kunskaper inom:

VMware, VMware vSphere, vRealize och vSAN

Nutanix

Dell EMC och HPE

Svenska och engelska i tal och skrift skall behärskas samt inneha B-körkort.

Meriterande är om du har erfarenhet inom Veeam, Nimble och NetApp samt databaser och programmering.

Vi söker dig som är lösningsorienterad, levererar i tid samt brinner för att ta ansvar för hela eller delar av IT-miljöer. Genom att sätta dig in i kundens verksamhet bidrar du med din tekniska kunskap för att föra deras utveckling framåt.

Tillsammans med dina kollegor och kunder kommer du att erbjudas en utvecklande roll där du ständigt får nya utmaningar - hoppas du är redo!

Ansök nu

Supporttekniker som vill levla upp tillsammans med Connect!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Sep 15
Är du redo att lämna 1st line och vill levla upp till 2nd line?

Rollen som 2nd line tekniker är varierande och ställer krav på att du har fokus på lösningen och är kreativ i din felsökning.

För att lyckas i rollen behöver du vara genuint intresserad av IT och gilla problemlösning. Du har tidigare arbetat som supporttekniker i någon form och känner dig redo för ditt nästa steg.

Du har troligtvis god kompetens eller är riktigt taggad på att lära dig klienthantering, AD, Windows Server, O365, Exchange, Molnbaserade databastjänster, säkerhetshantering, System- och serverhantering och Azure.

Som person är du trygg och kommunikativ. Det är viktigt att du är flexibel och lösningsorienterad i din roll. Flytande i svenska är ett krav och det är fördelaktigt om du även har goda kunskaper i engelska.

Tjänsten är på heltid med placering på Connects huvudkontor i Mölndal.

Om Connect
I över 20 år har Connect levererat varor och tjänster inom IT-sektorn. Dagligen hjälper de kunder med allt från rena IT-konsulttjänster till service för skrivare och konferenssystem, samt all tillhörande kringutrustning och teknik. Connect grundades i mitten på 90-talet där en av grundarna idag sitter som VD. Det har varit av vikt att säkerställa en tydlig lokal förankring och vi finns idag från Malmö i söder till Östersund i norr.

Ansök nu

2nd line tekniker till långsiktigt uppdrag i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Aug 31
Göteborgs bästa 2nd line behöver just dig! Du kommer ingå i ett kompetent team där du samarbetar nära både 1st och 3rd line.

Rollen som 2nd line tekniker är varierande och ställer krav på att du har fokus på lösningen och är kreativ i din felsökning.

För att lyckas i rollen behöver du vara genuint intresserad av IT och gilla problemlösning. Du har troligtvis arbetat som supporttekniker i någon form och du har kanske en utbildning inom IT. Du har ett antal års erfarenhet av IT-yrket och är väl insatt allt från näterkslösningar till molnbaserade tjänster.

Du har troligtvis god kompetens inom exempelvis Klienthantering, AD, Windows Server, O365, Exchange, Databaser (), Molnbaserade databastjänster (exv Azure), säkerhetshantering, System- och serverhantering samt Linux.

Som person är du trygg och kommunikativ. Det är viktigt att du är flexibel och lösningsorienterad i din roll. Flytande i svenska är ett krav och det är fördelaktigt om du även har goda kunskaper i engelska.

Tjänsten är på heltid med placering på Connects huvudkontor i Göteborg.

Om Connect
I över 20 år har Connect levererat varor och tjänster inom IT-sektorn. Dagligen hjälper de kunder med allt från rena IT-konsulttjänster till service för skrivare och konferenssystem, samt all tillhörande kringutrustning och teknik. Connect grundades i mitten på 90-talet där en av grundarna idag sitter som VD. Det har varit av vikt att säkerställa en tydlig lokal förankring och vi finns idag från Malmö i söder till Östersund i norr.

Ansök nu

Elektriker till JS Elservice i Göteborg!

Installationselektriker
Läs mer Feb 19
El ska vara lätt, och det tankesättet vill vi nu införa i Göteborg tillsammans med dig!

Arbetsuppgifterna som elektriker för JS Elservice är varierande med allt från mindre servicejobb till större installationer men i huvudsak installation av värmepumpar.

Vi erbjuder dig trygghet och gemenskap i ett stabilt företag där vi sätter personal och kund i fokus. Du är en nyckel i denna resa och kommer vara med och bygga vår verksamhet i Göteborg från grunden.

Vem är du?

- Vi söker dig som är utbildad elektriker på gymnasienivå eller innehar motsvarande utbildning och vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet av yrket.
- Du är en noggrann, ordningsam, engagerad och driven.
- Du arbetar strukturerat och van vid att ta egna initiativ.
- Som person är du positiv, serviceinriktad och social.
- Att du gillar mötet med människor ser vi som en självklarhet då kundkontakt är en stor del av arbetet.
- Att vara lösningsorienterad och inneha god planeringsförmåga är också en förutsättning.
- Du talar och skriver obehindrat på svenska.
- Innehar B-körkort.


Känns detta som du? --> SÖK NU! Start är så snart det går och du kommer arbeta heltid. Sök tjänsten genom att trycka på "Skicka ansökan". För mer information eller frågor om tjänsten, kontakta:

Conny Bernstein 0723190115, conny.bernstein@jselservice.se

Fredrik Stoltz 0709285492, fredrik@jsenergi.com


Om JS Elservice

Vi är utmanarna som tror på att göra elarbete lätt och begripligt för våra kunder. Vi tror att människor vill ha en bekymmerslös och hållbar vardag, vi gör det lätt att vara en del av denna. JS Elservice erbjuder våra kunder alla förekommande elarbeten, vi ombesörjer allt från service till ny- och ombyggnation av elanläggningar.

Redan år 1884 byggdes det första svenska elverket i just Göteborg, men mycket har hänt sedan dess. Idag är el en del av vår vardag och omställningstakten mellan gammalt och nytt accelererar i ljusets hastighet. Men en utmaning kvarstår: Det är för svårt! Vi tror på att elarbete ska vara lätt. Lätt att förstå, lätt att lösa och lätt som kund att vara stolt över. Och precis så tänker vi också att det ska vara att jobba hos oss, att det ska vara lätt. Så att du kan lägga din fokus och tid på det du älskar och gör bäst.

Ansök nu

System technician to Westcon

Nätverkstekniker
Läs mer Jun 7
Westcon is now looking to grow their team with a passionate and solution-oriented operation/system technician! To succeed in this role we expect you to have substantial experience of working with operations and support. We also believe that you are inspired by challenges that enables you to highlight your skills while simultaneously making a solid contribution to the team.

Qualifications:

- Experience from Cisco networks and that your are comfortable around it. (But: if you have other experience that you believe are of relevance, please challenge us!).
- Another requirement is that you must be fluent in German.


In any case we see that you have experience from working in organizations built upon ITIL. To you, challenges are never too daunting or problems unsolvable. Rather, you thrive to dive right in to find the best solutions. Although you will be a part of a talented and supportive team, we want you to be the one who take the lead by creative and methodic troubleshooting. You bring a positive, can-do attitude to work every day and are driven by a desire to support end-users.

Ansök nu

German speaking system technician to Westcon

Nätverkstekniker
Läs mer Jun 3
Westcon is now looking to grow their team with a passionate and solution-oriented operation/system technician! To succeed in this role we expect you to have substantial experience of working with operations and support. We also believe that you are inspired by challenges that enables you to highlight your skills while simultaneously making a solid contribution to the team.

A key qualification for this position is experience from Cisco networks and that your are comfortable around it. (But: if you have other experience that you believe are of relevance, please challenge us!).

In any case we see that you have experience from working in organizations built upon ITIL. To you, challenges are never too daunting or problems unsolvable. Rather, you thrive to dive right in to find the best solutions. Although you will be a part of a talented and supportive team, we want you to be the one who take the lead by creative and methodic troubleshooting. You bring a positive, can-do attitude to work every day and are driven by a desire to support end-users.

Ansök nu

German speaking system technician to Westcon

Nätverkstekniker
Läs mer Jun 3
Westcon is now looking to grow their team with a passionate and solution-oriented operation/system technician! To succeed in this role we expect you to have substantial experience of working with operations and support. We also believe that you are inspired by challenges that enables you to highlight your skills while simultaneously making a solid contribution to the team.

A key qualification for this position is experience from Cisco networks and that your are comfortable around it. (But: if you have other experience that you believe are of relevance, please challenge us!).

In any case we see that you have experience from working in organizations built upon ITIL. To you, challenges are never too daunting or problems unsolvable. Rather, you thrive to dive right in to find the best solutions. Although you will be a part of a talented and supportive team, we want you to be the one who take the lead by creative and methodic troubleshooting. You bring a positive, can-do attitude to work every day and are driven by a desire to support end-users.

Ansök nu

German speaking system technician to Westcon

Nätverkstekniker
Läs mer Maj 17
Westcon is now looking to grow their team with a passionate and solution-oriented operation/system technician! To succeed in this role we expect you to have substantial experience of working with operations and support. We also believe that you are inspired by challenges that enables you to highlight your skills while simultaneously making a solid contribution to the team.

A key qualification for this position is experience from Cisco networks and that your are comfortable around it. (But: if you have other experience that you believe are of relevance, please challenge us!).

In any case we see that you have experience from working in organizations built upon ITIL. To you, challenges are never too daunting or problems unsolvable. Rather, you thrive to dive right in to find the best solutions. Although you will be a part of a talented and supportive team, we want you to be the one who take the lead by creative and methodic troubleshooting. You bring a positive, can-do attitude to work every day and are driven by a desire to support end-users.

Ansök nu

Elektriker till JS Elservice i Göteborg!

Installationselektriker
Läs mer Feb 19
El ska vara lätt, och det tankesättet vill vi nu införa i Göteborg tillsammans med dig!

Arbetsuppgifterna som elektriker för JS Elservice är varierande med allt från mindre servicejobb till större installationer men i huvudsak installation av värmepumpar.

Vi erbjuder dig trygghet och gemenskap i ett stabilt företag där vi sätter personal och kund i fokus. Du är en nyckel i denna resa och kommer vara med och bygga vår verksamhet i Göteborg från grunden.

Vem är du?

- Vi söker dig som är utbildad elektriker på gymnasienivå eller innehar motsvarande utbildning och vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet av yrket.
- Du är en noggrann, ordningsam, engagerad och driven.
- Du arbetar strukturerat och van vid att ta egna initiativ.
- Som person är du positiv, serviceinriktad och social.
- Att du gillar mötet med människor ser vi som en självklarhet då kundkontakt är en stor del av arbetet.
- Att vara lösningsorienterad och inneha god planeringsförmåga är också en förutsättning.
- Du talar och skriver obehindrat på svenska.
- Innehar B-körkort.


Känns detta som du? --> SÖK NU! Start är så snart det går och du kommer arbeta heltid. Sök tjänsten genom att trycka på "Skicka ansökan". För mer information eller frågor om tjänsten, kontakta:

Conny Bernstein 0723190115, conny.bernstein@jselservice.se

Fredrik Stoltz 0709285492, fredrik@jsenergi.com


Om JS Elservice

Vi är utmanarna som tror på att göra elarbete lätt och begripligt för våra kunder. Vi tror att människor vill ha en bekymmerslös och hållbar vardag, vi gör det lätt att vara en del av denna. JS Elservice erbjuder våra kunder alla förekommande elarbeten, vi ombesörjer allt från service till ny- och ombyggnation av elanläggningar.

Redan år 1884 byggdes det första svenska elverket i just Göteborg, men mycket har hänt sedan dess. Idag är el en del av vår vardag och omställningstakten mellan gammalt och nytt accelererar i ljusets hastighet. Men en utmaning kvarstår: Det är för svårt! Vi tror på att elarbete ska vara lätt. Lätt att förstå, lätt att lösa och lätt som kund att vara stolt över. Och precis så tänker vi också att det ska vara att jobba hos oss, att det ska vara lätt. Så att du kan lägga din fokus och tid på det du älskar och gör bäst.

Ansök nu