Gigstep AB jobb i Göteborg

Hitta lediga jobb hos Gigstep AB i Göteborg. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Göteborg.

Servicepersonal sökes till spännande event i Göteborg!

Diskare
Läs mer Nov 17
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som servicepersonal/diskare? under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?
Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att sammarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö och är tillgänglig 2-3 december och 7-11 december

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg 2-3 december och 7-11 december.

Ansök nu

Studenter sökes för extrajobb till spännande event i Göteborg!

Diskare
Läs mer Nov 24
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som vill arbeta som servicepersonal/diskare under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?
Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Kanske studerar du på universitet och vill jobba under två helger i december? Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att samarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö.

Uppdraget är: 2-3 december samt 7-11 december.
Du har god förståelse både i svenska och engelska.

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Körkort är ett krav

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg.

Ansök nu

Servicepersonal sökes till spännande event i Göteborg!

Diskare
Läs mer Nov 20
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som servicepersonal/diskare? under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?
Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att sammarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö och är tillgänglig 2-3 december och 7-11 december. Du har god förståelse både i svenska och engelska.

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg 2-3 december och 7-11 december.

Ansök nu

Servicepersonal sökes till spännande event i Göteborg!

Diskare
Läs mer Nov 20
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som servicepersonal/diskare? under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?
Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att sammarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö och är tillgänglig 2-3 december och 7-11 december. Du har god förståelse både i svenska och engelska.

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg 2-3 december och 7-11 december.

Ansök nu

Studenter sökes för extrajobb till spännande event i Göteborg!

Diskare
Läs mer Nov 24
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som vill arbeta som servicepersonal/diskare under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?
Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Kanske studerar du på universitet och vill jobba under två helger i december? Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att samarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö.

Uppdraget är: 2-3 december samt 7-11 december.
Du har god förståelse både i svenska och engelska.

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Körkort är ett krav

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg.

Ansök nu

Student som vill jobba som servicepersonal sökes till spännande event i ...

Diskare
Läs mer Nov 23
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som servicepersonal/diskare? under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?

Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Kanske studerar du på universitet och vill jobba under två helger i december? Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att sammarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö och är tillgänglig 2-3 december och 7-11 december. Du har god förståelse både i svenska och engelska.

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Körkort är ett krav

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg 2-3 december och 7-11 december.

Ansök nu

Servicepersonal sökes till spännande event i Göteborg!

Diskare
Läs mer Nov 22
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som servicepersonal/diskare? under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?
Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att sammarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö och är tillgänglig 2-3 december och 7-11 december. Du har god förståelse både i svenska och engelska.

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Körkort är ett krav

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg 2-3 december och 7-11 december.

Ansök nu

Servicetekniker med intresse för IT till Tunstall!

Serviceelektriker, installation
Läs mer Okt 4
Här är chansen för dig att arbeta i ett branschledande bolag inom välfärdsteknik!
För Tunstalls räkning letar vi efter dig som vill arbeta som servicetekniker. I tjänsten förekommer en hel del arbete ute i fält - du arbetar med driftsättning, service och merförsäljning! En bred tjänst där du som älskar att ha frihet under ansvar kommer att trivas som fisken i vattnet!

Om tjänsten
Som servicetekniker hos Tunstall tillhör du projekt och eftermarknadsorganisationen och är ett av deras ansikte utåt mot kund och användare! Du ansvarar för ditt geografiska område och att självständigt utföra installationer och driftsättningar. I dina arbetsuppgifter ingår support, service och underhåll av Tunstalls tekniska larmsystem på äldreboenden.

Förutom servicedelen är du delaktig i nyinstallationsprojekt där du tillsammans med projektledaren är tekniskt ansvarig. Här arbetar du med konfigurering, avprovning och driftsättning av systemen. De huvudsakliga produkterna du arbetar med är internsystem på äldre/gruppboenden som består utav servrar, switchar, wifinät, olika typer av larmtillbehör, porttelefoner och digitala lås och medicinskåp.

Du utgår ifrån hemmet och i tjänsten förekommer resande inom ditt geografiska område.

Om dig
Du arbetar självgående, strukturerat och noggrant. Vi ser gärna att du är van vid att planera dina dagar självständigt och har en god förmåga att prioritera! Om du dessutom tycker om att bygga långvariga relationer i kombination med att vara serviceminded så är detta tjänsten för dig! Finns det ett säljdriv hos dig är även detta meriterande.

Ett genuint tekniskt intresse är ett måste i tjänsten och du får möjligheten att använda din problemlösningsförmåga på en daglig basis. Har du kunskap inom nätverksteknik och erfarenhet av larmsystem eller telefonisystem är det kanon!

Det är meriterande om du har en utbildning inom El/Tele eller en teknisk utbildning i grunden. Har du 2-5 års erfarenhet av installation, konfiguration och underhåll av svagströmssystem så är även det meriterande!

Krav:
B-körkort
Flytande i tal och skrift i såväl svenska som engelska!

Vad väntar du på? En möjlighet att bli en del av Tunstalls härliga och kompetenta team finns bara ett klick bort! Vi ser fram emot din ansökan!


Om Tunstall
Tunstall ligger långt fram i branschutvecklingen vad gäller produktutveckling och teknisk kompetens. Kunderna finns i nuläget främst inom kommunal/offentlig äldrevård men det finns även en stor framtida tillväxtpotential inom hälsovård/landsting och den privata sektorn (B2B). Tunstalls affärsidé är att leverera världsledande funktioner och möta vård- och omsorgsbehov hos äldre och funktionshindrade personer idag och i framtiden. Vi vill se en värld där människor har friheten att leva livet till fullo på en plats de själva valt!

Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Gig som timanställd receptionist på Rejlers i Göteborg!

Receptionist, telefonist
Läs mer Okt 4
Nu behöver Rejlers Göteborg dig som vill jobba extra då och då. Helst redan igår? Kanske studerar du och vill jobba vid sidan av dina studier? Eller så gör du något helt annat, men känner att du har tid över till att hoppa in då och då!

Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen samt arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Med ett vänligt bemötande möter du besökare både f2f och via en växeltelefon. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår hantering av post, leverantörsfakturor, bokningar, kontorsmaterial, frukost samt vara behjälplig med övriga administrativa arbetsuppgifter.

Som person är du utåtriktad och serviceinriktad. Noggrann och flexibel är också något som symboliserar dig. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska.

Ansök nu

Onsite tekniker till Göteborg!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Aug 23
Vill du jobba som IT-tekniker i Göteborg?

Vi letar nu efter dig som vill jobba Onsite med 2nd line och backoffice support för slutanvändare inom GBC IT.

Supporten inkluderar:
- Hårdvara så som PC och kringutrustning
- Mjukvaruinstallation
- Felanalys
- Användaradministration ur ett IT-perspektiv

Du kommer få chansen att vara en del av ett dedikerat team som administrerar support inom alla GBC-kunders affärsområden. Supportorganisationen är uppbyggd kring ITIL-ramverk. Agil erfarenhet är meriterande då alla IT-backend-team är uppbyggda efter agilt arbetssätt.

Dina ansvar:
- Övervaka, hantera och följa upp supportärenden från Servicedesk
- Service och support på klientinstallationer, arbetsstationer, diverse IT-utrustning och serveradministration (OS, hårdara)
- Implementeringar, felsökning, mjukvara/OS/nätverk
- Aktiv kommunikation med servicedesk om avvikelser, störningar,
- Administrera ärenden inom servicedesk-systemet
- Administrera tillgångshantering inom servicedesk-systemet
- Föreslå fortsatta serviceförbättringar inom servicedesk-organisationen till servicedesk-ansvarig
- Sammanställa rapporter till Head of Exploration och Digital Experience

Dina kompetenser:
- Gedigen erfarenhet av support och felsökning i Windows-baserad miljö
- Gedigen erfarenhet av att stödja allmänt känd programvara (MS-Office Suite)
- Erfarenhet av support av IT-klient hårdvara och kringutrustning
- Flytande Svenska och Engelska eller Kinesiska

Programvara och IT tillhandahålls av kund.

Startdatum: 01 oktober 2023
Slutdatum: 01 mars 2024

Ansökningar hanteras löpande så vänta inte med att skicka in din!

Ansök nu

IT-Koordinator

Systemadministratör
Läs mer Aug 23
Till vår framtida IT-Koordinator:

Till dig har vi nu ett fantastiskt gig i Göteborg med start 21e september 2023 och pågår till 30e september 2024.

Du har en hög social kompetens och är redo för utveckling och nya lärdomar och kommer stötta användare på olika nivåer. Du är en serviceminded teamplayer som drivs av samarbetet med kollegor. Du kommer vara en del av ett mindre team vilket lägger mycket vikt på din höga tekniska kompetens.
Du talar flytande Svenska och Engelska.

Dina ansvarsområden:
Arbetsplats/Datorpark:
- Säkerställa funktionalitet och ge stöd till arbetsplatsen (god kunskap om dator, bildskärm, dockningsstation etc)
- Hantera årlig PC-uppdatering tillsammans med global IT
- Lagerförvaltning
- Hantering av arbetsrum, touch-down skrivbord m.m

Köp:
- Inköp av olika IT-utrustningar
- Se till att kompatibel och godkänd hårdvara köps
- Skapa investeringsförfrågningar
- Leverantörskontakt
- Begära konton och åtkomster

Stöd:
- Support och felsökning av datorer, telefoner, konferensrum, skrivare m.m
- Daglig kontakt med global IT/Service Delivery Manager/Supportteam
- Onboarding/offboarding processer
- Utbildning/Introduktion

Ansökningskrav:
- Service Now
- MS O365
- Lokalt inköpningssystem
- CFT Capital Forecast Tool
- Leverantörsportaler

Ansökningar hanteras löpande så vänta inte med att skicka in din!

Ansök nu

Onsite tekniker till Göteborg!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Aug 30
Vill du jobba som IT-tekniker i Göteborg?
Vi söker nu proaktivt efter dig!

Vi letar efter dig som vill jobba Onsite med first- eller second line och backoffice support för slutanvändare.

Supporten inkluderar till exempel:
- Hårdvara så som PC och kringutrustning
- Mjukvaruinstallation
- Felanalys
- Användaradministration ur ett IT-perspektiv

Ansvarsområden kan vara som följande:
- Övervaka, hantera och följa upp supportärenden från Servicedesk
- Service och support på klientinstallationer, arbetsstationer, diverse IT-utrustning och serveradministration (OS, hårdara)
- Implementeringar, felsökning, mjukvara/OS/nätverk
- Aktiv kommunikation med servicedesk om avvikelser, störningar
- Administrera ärenden inom servicedesk-systemet
- Administrera tillgångshantering inom servicedesk-systemet
- Föreslå fortsatta serviceförbättringar inom servicedesk-organisationen till servicedesk-ansvarig
- Sammanställa rapporter

Dina kompetenser:
- Erfarenhet av support och felsökning i Windows-baserad miljö
- Erfarenhet av att stödja allmänt känd programvara (MS-Office Suite)
- Erfarenhet av support av IT-klient hårdvara och kringutrustning
- Flytande Svenska och Engelska

Ansökningar hanteras löpande så vänta inte med att skicka in din!

Ansök nu

IT-intresserad sökes för framtida uppdrag i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jun 12
Vi letar nu efter dig som vill arbeta med IT i Göteborgs-området! Vi har info om att några företag som vi har kontakt med inom kort kommer vara i behov av dig med erfarenhet av IT! Vi vill därför komma i kontakt med dig som jobbar, har jobbat eller vill jobba efter avslutade studier med just: IT.

Vi söker dig som har erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla och känner dig trygg i att handskas med alla typer av IT-problem. Tjänsterna som dyker upp kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror. Alltså flera olika typer av IT-tjänster.

Det är meriterande om du har erfarenhet av:
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Vi rekryterar löpande och kontaktar dig om en tjänst som passar din profil, erfarenheter och önskningar dyker upp!

Gott Nytt År önskar vi på Gigstep!

Ansök nu

Sales Administrator till Göteborg

Backofficepersonal
Läs mer Maj 26
Vill du jobba som Sales Administrator på ett internationellt företag i Göteborg?

Vi har nu ett gig på ett banbrytande industriellt företag. För dig som är en utomordentlig lagkamrat och som är redo att göra skillnad finns det obegränsat med möjligheter!

Rollen går ut på att stödja försäljnings- och marknadsfunktionerna och arbetsuppgifterna innefattar:
- Förbereda dagordningar och föra mötesprotokoll
- Support via olika forum
- Hantera beställningar och fakturor
- Förbereda säljmaterial för diverse presentationer och möten
- Samordna aktiviteter
- Sammanställning av KPI och statusrapporter

Du som söker har:
- Kunskaper i SAP eller ERP-system
- Tidigare erfarenhet från liknande position
- Vana vid att arbeta på ett stort globalt företag
- Ett öga för detalj och håller en bra struktur i ditt arbete
- Erfarenhet av att sammanställa KPI och statusrapporter
- Stresstålig och kan samordna flera aktiviteter samtidigt

Ansökningar hanteras löpande så vänta inte med att skicka in din!

Ansök nu

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Dec 13
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 4 personer, en Cost-controller, Cost-controllerassistent och en Controller. Nu har kunden utökat från ett till tre projekt och behöver därför förstärka gruppen med en Cost-controller.

I den här rollen kommer du att:

- Sammanställa månadsuppföljningen i projektet samt ev. delprojekt

- Ansvara för den ekonomiska och finansiella rapporteringen t.ex. prognos och kassaflödesanalys

- Helhetsansvar för de ekonomiska och finansiella frågorna tillsammans med projektledare

- Ha en rådgivande roll i ekonomiska och finansiella frågeställningar gällande projektet

- Planera och strukturera arbetsflödet

- Leder och följer upp Cost controllerassistentens arbete

- Medverka på ledningsgruppsmöten etc.

Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande

- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande

- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram

- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande

- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi

- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt

- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.

Gigget är på ett år med start omgående.

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Dec 19
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 4 personer, en Cost-controller, Cost-controllerassistent och en Controller. Nu har kunden utökat från ett till tre projekt och behöver därför förstärka gruppen med en Cost-controller.

I den här rollen kommer du att:

- Sammanställa månadsuppföljningen i projektet samt ev. delprojekt

- Ansvara för den ekonomiska och finansiella rapporteringen t.ex. prognos och kassaflödesanalys

- Helhetsansvar för de ekonomiska och finansiella frågorna tillsammans med projektledare

- Ha en rådgivande roll i ekonomiska och finansiella frågeställningar gällande projektet

- Planera och strukturera arbetsflödet

- Leder och följer upp Cost controllerassistentens arbete

- Medverka på ledningsgruppsmöten etc.

Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande

- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande

- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram

- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande

- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi

- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt

- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.

Gigget är på ett år med start omgående.

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Nov 28
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 4 personer, en Cost-controller, Cost-controllerassistent och en Controller. Nu har kunden utökat från ett till tre projekt och behöver därför förstärka gruppen med en Cost-controller.

I den här rollen kommer du att:

- Sammanställa månadsuppföljningen i projektet samt ev. delprojekt
- Ansvara för den ekonomiska och finansiella rapporteringen t.ex. prognos och kassaflödesanalys
- Helhetsansvar för de ekonomiska och finansiella frågorna tillsammans med projektledare
- Ha en rådgivande roll i ekonomiska och finansiella frågeställningar gällande projektet
- Planera och strukturera arbetsflödet
- Leder och följer upp Cost controllerassistentens arbete
- Medverka på ledningsgruppsmöten etc.


Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Gigget är på ett år med start omgående.

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

Receptionister sökes!

Kontorsreceptionist
Läs mer Maj 8
Nu letar vi efter dig som vill arbeta i reception i Göteborgs-området!

Vi har fått information om att olika företag som vi har kontakt med i Göteborgs-regionen inom kort kan behöva just dig!

I tjänsten som receptionist letar företaget efter dig som har erfarenhet i en liknande arbetsroll sedan tidigare. I tjänsten kommer du att vara ansiktet utåt för företaget och vara behjälplig vid exempelvis luncher, frukostar, konferenser och diverse event! Förutom detta hjälper du även till med sedvanliga arbetsuppgifter som posthantering, administration och är behjälplig i andra avseenden!

Som person är lyhördhet, service-mindedness och att bemöta kunder på ett professionellt sätt naturligt för dig!

Det är meriterande om du:
- Har arbetat i en liknande roll sedan tidigare
- Är flytande i svenska och engelska
- Har B-körkort
- Kan arbeta vid kort varsel!

Spännande ellerhur? Om du känner att du vill spendera dina dagar i enlighet med beskrivningen ovanför, skicka in din ansökan direkt så hör vi av oss om tjänsterna blir tillgängliga!

Urval sker löpande och annonsen är proaktiv men vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Produktionsingenjör till spännande projekt i Göteborg!

Civilingenjör, konstruktion, maskin
Läs mer Nov 21
Nu söker vi en produktionsingenjör till en av våra kunder i Centrala Göteborg!

Här kommer du vara med i hela kedjan i produktionskedjan och analysera möjligheter, ta fram förbättringsförslag och vara med i förändringsarbetet hela vägen till resultatanalys.

I ditt arbete kommer du att ha mycket kommunikation med såväl chefer, tekniker, operatörer och produktionspersonal och med hjälp av deras erfarenhet ringa in förbättringsområden, presentera rapporter och diagram för hur olika lösningar skulle kunna se ut.

För att passa in i den här rollen har du en relevant högskole-eller universitetsexamen, troligtvis inom Mekanik / Maskin / Produktionsteknik.

Som person är du drivande, engagerad och kommunikativ. Du gillar att ta stafettpinnen hela vägen till mållinjen och ser till att ta reda på det du behöver veta samt lösa de problem du stöter på. Du jobbar i ett team med ingenjörer inom olika teknikområden och har därigenom tillgång till den tekniska expertis som behövs för uppgiften. I det dagliga arbetet har du mycket kontakt i det interna organisationen så väl som med leverantörer.

Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Projektingenjör till spännande projekt i Göteborg!

Civilingenjör, konstruktion, maskin
Läs mer Nov 18
Som Projektingenjör jobbar du i ett team som har till uppgift att hitta lösningar på tekniska utmaningar i vår kunders projekt.

Vi tror att du har några års erfarenhet i ingenjörsyrket där du haft stort teknikinnehåll och att du på sikt har din målsättning att ta dig mot Projektledning.

Du har mest troligt en utbildning med inriktning inom maskinteknik, eller motsvarande erfarenhet. I rollen behöver du kunna göra bedömningar och värderingar av tekniska krav och specifikationer gällande flera tekniska områden.

Som person är du drivande, engagerad och kommunikativ. Du gillar att ta stafettpinnen hela vägen till mållinjen och ser till att ta reda på det du behöver veta samt lösa de problem du stöter på. Du jobbar i ett team med ingenjörer inom olika teknikområden och har därigenom tillgång till den tekniska expertis som behövs för uppgiften. I det dagliga arbetet har du mycket kontakt i det interna organisationen så väl som med leverantörer.

Ansök nu

IT-intresserad sökes för framtida uppdrag i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Mar 23
Vi letar nu efter dig som vill arbeta med IT i Göteborgs-området! Vi har info om att några företag som vi har kontakt med inom kort kommer vara i behov av dig med erfarenhet av IT! Vi vill därför komma i kontakt med dig som jobbar, har jobbat eller vill jobba efter avslutade studier med just: IT.

Vi söker dig som har erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla och känner dig trygg i att handskas med alla typer av IT-problem. Tjänsterna som dyker upp kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror. Alltså flera olika typer av IT-tjänster.

Det är meriterande om du har erfarenhet av:
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Vi rekryterar löpande och kontaktar dig om en tjänst som passar din profil, erfarenheter och önskningar dyker upp!

Gott Nytt År önskar vi på Gigstep!

Ansök nu

IT-intresserad sökes för framtida uppdrag i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Mar 24
Vi letar nu efter dig som vill arbeta med IT i Göteborgs-området! Vi har info om att några företag som vi har kontakt med inom kort kommer vara i behov av dig med erfarenhet av IT! Vi vill därför komma i kontakt med dig som jobbar, har jobbat eller vill jobba efter avslutade studier med just: IT.

Vi söker dig som har erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla och känner dig trygg i att handskas med alla typer av IT-problem. Tjänsterna som dyker upp kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror. Alltså flera olika typer av IT-tjänster.

Det är meriterande om du har erfarenhet av:
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Vi rekryterar löpande och kontaktar dig om en tjänst som passar din profil, erfarenheter och önskningar dyker upp!

Gott Nytt År önskar vi på Gigstep!

Ansök nu

IT-tekniker till företag i Göteborg

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Mar 23
Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning
Det är även ett krav att du har B-körkort

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Vi tillämpar löpande rekrytering!

Ansök nu

IT-tekniker till företag i Göteborg

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Mar 24
Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning
Det är även ett krav att du har B-körkort

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Vi tillämpar löpande rekrytering!

Ansök nu

IT-tekniker till företag i Göteborg

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Mar 16
Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning
Det är även ett krav att du har B-körkort

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Vi tillämpar löpande rekrytering!

Ansök nu

Receptionister sökes!

Kontorsreceptionist
Läs mer Mar 20
Nu letar vi efter dig som vill arbeta i reception i Göteborgs-området!

Vi har fått information om att olika företag som vi har kontakt med i Göteborgs-regionen inom kort kan behöva just dig!

I tjänsten som receptionist letar företaget efter dig som har erfarenhet i en liknande arbetsroll sedan tidigare. I tjänsten kommer du att vara ansiktet utåt för företaget och vara behjälplig vid exempelvis luncher, frukostar, konferenser och diverse event! Förutom detta hjälper du även till med sedvanliga arbetsuppgifter som posthantering, administration och är behjälplig i andra avseenden!

Som person är lyhördhet, service-mindedness och att bemöta kunder på ett professionellt sätt naturligt för dig!

Det är meriterande om du:
- Har arbetat i en liknande roll sedan tidigare
- Är flytande i svenska och engelska
- Har B-körkort
- Kan arbeta vid kort varsel!

Spännande ellerhur? Om du känner att du vill spendera dina dagar i enlighet med beskrivningen ovanför, skicka in din ansökan direkt så hör vi av oss om tjänsterna blir tillgängliga!

Urval sker löpande och annonsen är proaktiv men vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

IT-tekniker till företag i Göteborg

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Mar 14
Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Vi tillämpar löpande rekrytering!

Ansök nu

IT-tekniker till företag i Göteborg

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Mar 13
Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Ansök nu

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Okt 7
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 3-5 personer. Där ditt mål är att ha en övergripande koll på kostnaderna för projektet.

Arbetsuppgifter:

- Order och fakturahantering för projektet
- Hantering av valutakursdifferenser vid hantering av utländskvaluta i projekten
- Ansvarar för ombokningar vid månadsbokslut för stora projekts räkning
- Ränteberäkningar
- Medverkar vid sammanställning av månadsuppföljning och kassaflödesberäkningar genom att ta fram underlag


Kompetenskrav:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Gigget är på ett år med start omgående!

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Sep 29
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 3-5 personer. Där ditt mål är att ha en övergripande koll på kostnaderna för projektet.

Arbetsuppgifter:

- Order och fakturahantering för projektet
- Hantering av valutakursdifferenser vid hantering av utländskvaluta i projekten
- Ansvarar för ombokningar vid månadsbokslut för stora projekts räkning
- Ränteberäkningar
- Medverkar vid sammanställning av månadsuppföljning och kassaflödesberäkningar genom att ta fram underlag


Kompetenskrav:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Gigget är på ett år med start omgående!

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

IT-intresserad sökes för framtida uppdrag i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Mar 14
Vi letar nu efter dig som vill arbeta med IT i Göteborgs-området! Vi har info om att några företag som vi har kontakt med inom kort kommer vara i behov av dig med erfarenhet av IT! Vi vill därför komma i kontakt med dig som jobbar, har jobbat eller vill jobba efter avslutade studier med just: IT.

Vi söker dig som har erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla och känner dig trygg i att handskas med alla typer av IT-problem. Tjänsterna som dyker upp kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror. Alltså flera olika typer av IT-tjänster.

Det är meriterande om du har erfarenhet av:
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Vi rekryterar löpande och kontaktar dig om en tjänst som passar din profil, erfarenheter och önskningar dyker upp!

Gott Nytt År önskar vi på Gigstep!

Ansök nu

Projektadministratör sökes till stort bolag!

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 22
Nu letar vi på Gigstep efter dig som är en administrativ stjärna med god datavana!

Du kommer tillsammans med stopporganisationen att utföra uppdrag och koordinera uppgifter som krävs för att dokumentera och sprida information. Du som projektadministratör ska med din kunskap och kännedom underlätta så att de dagliga aktiviteterna kan utföras utan avvikelser och störningar

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Skriva mötesnoteringar från möten
- Ansvara för passerkortsansökningsprocessen
- Administrera aktuellt stopp på hemsidans intranätet.
- Koordinera och administrera boendefrågor för intern och inhyrd personal
- Utföra bokning av hyrbilar, resor, hotell, konferenser, lägenheter.
- Skriva och sammanställa stoppdokumentation
- Skapa beställningar och avrop i Maximo (systemet som används).
- Bistå den ekonomiska uppföljningen med stöd och hjälp vid behov


Om dig:

Vi söker dig med god system och datavana. Du har i synnerhet stor erfarenhet av Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta och har en god inställning till lagarbete. Du är inte rädd för att uttrycka dig och kan göra det på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska.

Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du arbetar ute hos vår kund.
Omfattningen är 100% med start omgående. Uppdraget löper till hösten 2023.

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dag för annons.

Ansök nu

Projektadministratör sökes till stort bolag!

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 28
Nu letar vi på Gigstep efter dig som är en administrativ stjärna med god datavana!

Du kommer tillsammans med stopporganisationen att utföra uppdrag och koordinera uppgifter som krävs för att dokumentera och sprida information. Du som projektadministratör ska med din kunskap och kännedom underlätta så att de dagliga aktiviteterna kan utföras utan avvikelser och störningar

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Skriva mötesnoteringar från möten
- Ansvara för passerkortsansökningsprocessen
- Administrera aktuellt stopp på hemsidans intranätet.
- Koordinera och administrera boendefrågor för intern och inhyrd personal
- Utföra bokning av hyrbilar, resor, hotell, konferenser, lägenheter.
- Skriva och sammanställa stoppdokumentation
- Skapa beställningar och avrop i Maximo (systemet som används).
- Bistå den ekonomiska uppföljningen med stöd och hjälp vid behov


Om dig:

Vi söker dig med god system och datavana. Du har i synnerhet stor erfarenhet av Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta och har en god inställning till lagarbete. Du är inte rädd för att uttrycka dig och kan göra det på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska.

Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du arbetar ute hos vår kund.
Omfattningen är 100% med start omgående. Uppdraget löper till hösten 2023.

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dag för annons.

Ansök nu

Projektadministratör sökes till stort bolag!

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 20
Nu letar vi på Gigstep efter dig som är en administrativ stjärna med god datavana!

Du kommer tillsammans med stopporganisationen att utföra uppdrag och koordinera uppgifter som krävs för att dokumentera och sprida information. Du som projektadministratör ska med din kunskap och kännedom underlätta så att de dagliga aktiviteterna kan utföras utan avvikelser och störningar

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Skriva mötesnoteringar från möten
- Ansvara för passerkortsansökningsprocessen
- Administrera aktuellt stopp på hemsidans intranätet.
- Koordinera och administrera boendefrågor för intern och inhyrd personal
- Utföra bokning av hyrbilar, resor, hotell, konferenser, lägenheter.
- Skriva och sammanställa stoppdokumentation
- Skapa beställningar och avrop i Maximo (systemet som används).
- Bistå den ekonomiska uppföljningen med stöd och hjälp vid behov


Om dig:

Vi söker dig med god system och datavana. Du har i synnerhet stor erfarenhet av Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta och har en god inställning till lagarbete. Du är inte rädd för att uttrycka dig och kan göra det på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska.

Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du arbetar ute hos vår kund.
Omfattningen är 100% med start omgående. Uppdraget löper till hösten 2023.

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dag för annons.

Ansök nu

Utbildare för vård- och omsorgspersonal

Undersköterska, hemtjänst och äldreboende
Läs mer Feb 23
Jobbar du för närvarande inom vård och omsorg eller har kanske gjort det tidigare? Kanske känner du att du vill testa något nytt men ändå ha kvar foten i din nuvarande bransch? Perfekt, läs då vidare!

För Tunstalls räkning letar vi nu efter dig som vill arbeta i den spännande rollen som Utbildare. I tjänsten ingår du i ett välfungerande team med tre andra personer inom organisationen, där ni alla utgår ifrån olika orter i Sverige. Just nu behöver Tunstall dig som befinner dig i Göteborg med omnejd.

Du kommer tillsammans med teamet att skapa utbildningsmaterial som sedan används som utbildningsunderlag när du åker ut till vård- och omsorgspersonal och utbildar dem i Tunstalls egna system.

Visst låter det spännande? I tjänsten är du ofta på resande fot vid de tillfällena du håller i utbildningar för användarna. Därför är det viktigt att du tycker om att skapa relationer och att du kan vara flexibel under veckodagarna.

För dig som dessutom trivs med att arbeta hemifrån så erbjuds du en flexibilitet mellan att vara ute och utbilda i kombinationen med att arbeta hemifrån eller på kontoret i Mölndal.

Som person är du en social och hjärtlig person som tycker om att planera och strukturera dina arbetsuppgifter och dagar. Har du dessutom ett genuint intresse för tekniska lösningar och hur de kan underlätta människors vardagar bör du inte vänta med din ansökan.

Meriterande:

Arbetslivserfarenhet ifrån vården/äldreomsorg
Ett tekniskt intresse

Krav:

Körkort och tillgång till bil

Flytande svenska i tal och skrift

Gärna goda kunskaper inom hela Officepaketet, framförallt Powerpoint


Om Tunstall

Tunstall ligger långt fram i branschutvecklingen vad gäller produktutveckling och teknisk kompetens. Kunderna finns i nuläget främst inom kommunal/offentlig äldrevård men det finns även en stor framtida tillväxtpotential inom hälsovård/landsting och den privata sektorn (B2B).

Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess

Ansök nu

Utbildare till ledande bolag inom vård och omsorg

Personalutbildare
Läs mer Feb 22
Är du en fena på att kommunicera och känner dig trygg i att förklara tekniska lösningar för andra på ett målgruppsanpassat och begripligt vis? Toppen, läs då vidare!

För Tunstalls räkning letar vi nu efter dig som vill arbeta i den omväxlande och spännande rollen som Utbildare/Trainer. Du kommer att ingå i ett välfungerande team med tre andra personer inom organisationen, där ni alla utgår från olika orter i Sverige. Teamets ansvar är att skapa utbildningsmaterial som sedan är underlaget när du beger dig ut och håller i utbildning för användarna av Tunstalls egenbyggda system!


Spännande eller hur? I tjänsten är du ofta på resande fot och träffar Tunstalls användare och kunder. Det är därför viktigt att du tycker om att skapa och bibehålla relationer samt att du trivs i en utbildande roll.

För dig som trivs med att arbeta hemifrån finns möjlighet att alltid utgå från ditt hemmakontor. Om du hellre vill utgå från kontoret i Mölndal finns även den möjligheten.

Vi ser en klar fördel för dig om du har ett tekniskt intresse och ett ännu större plus om du är bra på att förmedla hur tekniken fungerar på ett professionellt och pedagogiskt sätt. Då användarna arbetar inom vården får du ett stort plus i kanten om du har tidigare erfarenhet inom just vårdyrket.

Som person är du en social och hjärtlig person med ett öga för detaljer. Gillar du dessutom att ha ordning och reda, planera och strukturera utbildningstillfällen och resor så bör du inte vänta med din ansökan!

Krav
Körkort och tillgång till bil
Flytande svenska i tal och skrift
Goda kunskaper inom hela Officepaketet

Om Tunstall

Tunstall ligger långt fram i branschutvecklingen vad gäller produktutveckling och teknisk kompetens. Kunderna finns i nuläget främst inom kommunal/offentlig äldrevård men det finns även en stor framtida tillväxtpotential inom hälsovård/landsting och den privata sektorn (B2B).

Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess

Ansök nu

Projektadministratör sökes till stort bolag!

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 9
Nu letar vi på Gigstep efter dig som är en administrativ stjärna med god datavana!

Du kommer tillsammans med stopporganisationen att utföra uppdrag och koordinera uppgifter som krävs för att dokumentera och sprida information. Du som projektadministratör ska med din kunskap och kännedom underlätta så att de dagliga aktiviteterna kan utföras utan avvikelser och störningar

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Skriva mötesnoteringar från möten
- Ansvara för passerkortsansökningsprocessen
- Administrera aktuellt stopp på hemsidans intranätet.
- Koordinera och administrera boendefrågor för intern och inhyrd personal
- Utföra bokning av hyrbilar, resor, hotell, konferenser, lägenheter.
- Skriva och sammanställa stoppdokumentation
- Skapa beställningar och avrop i Maximo (systemet som används).
- Bistå den ekonomiska uppföljningen med stöd och hjälp vid behov


Om dig:

Vi söker dig med god system och datavana. Du har i synnerhet stor erfarenhet av Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta och har en god inställning till lagarbete. Du är inte rädd för att uttrycka dig och kan göra det på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska.

Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du arbetar ute hos vår kund.
Omfattningen är 100% med start omgående. Uppdraget löper till hösten 2023.

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dag för annons.

Ansök nu

Projektadministratör sökes till stort bolag!

Kontorsreceptionist
Läs mer Jan 31
Nu letar vi på Gigstep efter dig som är en administrativ stjärna med god datavana!

Du kommer tillsammans med stopporganisationen att utföra uppdrag och koordinera uppgifter som krävs för att dokumentera och sprida information. Du som projektadministratör ska med din kunskap och kännedom underlätta så att de dagliga aktiviteterna kan utföras utan avvikelser och störningar

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Skriva mötesnoteringar från möten

- Ansvara för passerkortsansökningsprocessen

- Administrera aktuellt stopp på hemsidans intranätet.

- Koordinera och administrera boendefrågor för intern och inhyrd personal

- Utföra bokning av hyrbilar, resor, hotell, konferenser, lägenheter.

- Skriva och sammanställa stoppdokumentation

- Skapa beställningar och avrop i Maximo (systemet som används).

- Bistå den ekonomiska uppföljningen med stöd och hjälp vid behov

Om dig:

Vi söker dig med god system och datavana. Du har i synnerhet stor erfarenhet av Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta och har en god inställning till lagarbete. Du är inte rädd för att uttrycka dig och kan göra det på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska.

Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du arbetar ute hos vår kund.
Omfattningen är 100% med start omgående. Uppdraget löper till hösten 2023.

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dag för annons.

Ansök nu

Projektadministratör sökes till stort bolag!

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 15
Nu letar vi på Gigstep efter dig som är en administrativ stjärna med god datavana!

Du kommer tillsammans med stopporganisationen att utföra uppdrag och koordinera uppgifter som krävs för att dokumentera och sprida information. Du som projektadministratör ska med din kunskap och kännedom underlätta så att de dagliga aktiviteterna kan utföras utan avvikelser och störningar

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Skriva mötesnoteringar från möten
- Ansvara för passerkortsansökningsprocessen
- Administrera aktuellt stopp på hemsidans intranätet.
- Koordinera och administrera boendefrågor för intern och inhyrd personal
- Utföra bokning av hyrbilar, resor, hotell, konferenser, lägenheter.
- Skriva och sammanställa stoppdokumentation
- Skapa beställningar och avrop i Maximo (systemet som används).
- Bistå den ekonomiska uppföljningen med stöd och hjälp vid behov


Om dig:

Vi söker dig med god system och datavana. Du har i synnerhet stor erfarenhet av Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta och har en god inställning till lagarbete. Du är inte rädd för att uttrycka dig och kan göra det på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska.

Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du arbetar ute hos vår kund.
Omfattningen är 100% med start omgående. Uppdraget löper till hösten 2023.

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dag för annons.

Ansök nu

IT-intresserad sökes för framtida uppdrag i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jan 2
Vi letar nu efter dig som vill arbeta med IT i Göteborgs-området! Vi har info om att några företag som vi har kontakt med inom kort kommer vara i behov av dig med erfarenhet av IT! Vi vill därför komma i kontakt med dig som jobbar, har jobbat eller vill jobba efter avslutade studier med just: IT.

Vi söker dig som har erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla och känner dig trygg i att handskas med alla typer av IT-problem. Tjänsterna som dyker upp kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror. Alltså flera olika typer av IT-tjänster.

Det är meriterande om du har erfarenhet av:
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Vi rekryterar löpande och kontaktar dig om en tjänst som passar din profil, erfarenheter och önskningar dyker upp!

Gott Nytt År önskar vi på Gigstep!

Ansök nu

Utbildare till ledande bolag inom vård och omsorg

Personalutbildare
Läs mer Feb 9
Är du en fena på att kommunicera och känner dig trygg i att förklara tekniska lösningar för andra på ett målgruppsanpassat och begripligt vis? Toppen, läs då vidare!

För Tunstalls räkning letar vi nu efter dig som vill arbeta i den omväxlande och spännande rollen som Utbildare/Trainer. Du kommer att ingå i ett välfungerande team med tre andra personer inom organisationen, där ni alla utgår från olika orter i Sverige. Teamets ansvar är att skapa utbildningsmaterial som sedan är underlaget när du beger dig ut och håller i utbildning för användarna av Tunstalls egenbyggda system!


Spännande eller hur? I tjänsten är du ofta på resande fot och träffar Tunstalls användare och kunder. Det är därför viktigt att du tycker om att skapa och bibehålla relationer samt att du trivs i en utbildande roll.

För dig som trivs med att arbeta hemifrån finns möjlighet att alltid utgå från ditt hemmakontor. Om du hellre vill utgå från kontoret i centrala Göteborg finns även den möjligheten.

Vi ser en klar fördel för dig om du har ett tekniskt intresse och ett ännu större plus om du är bra på att förmedla hur tekniken fungerar på ett professionellt och pedagogiskt sätt. Då användarna arbetar inom vården får du ett stort plus i kanten om du har tidigare erfarenhet inom just vårdyrket.

Som person är du en social och hjärtlig person med ett öga för detaljer. Gillar du dessutom att ha ordning och reda, planera och strukturera utbildningstillfällen och resor så bör du inte vänta med din ansökan!

Krav
Körkort och tillgång till bil
Flytande svenska i tal och skrift
Goda kunskaper inom hela Officepaketet

Om Tunstall

Tunstall ligger långt fram i branschutvecklingen vad gäller produktutveckling och teknisk kompetens. Kunderna finns i nuläget främst inom kommunal/offentlig äldrevård men det finns även en stor framtida tillväxtpotential inom hälsovård/landsting och den privata sektorn (B2B).

Ansök nu

Gör karriär som Social Media Community Manager!

Marknadskommunikatör
Läs mer Jan 31
Som Social Media Community Manager kommer du att bli ansvarig över all kommunikation på våra klienters globala sociala mediekanaler samt vår klients officiella community. Du är en fena på att hitta den perfekta tonaliteten för varje situation och säkerställa att varumärkesidentiteten alltid är på plats. Du kommer också att bli en del av en härlig grupp av operativa community managers som älskar att samarbeta och skapa content tillsammans. I rollen har du det övergripande ansvaret för att skriva och publicera kommunikation för klientens SoMe-kanaler.

Huvudsakliga ansvarsområden
-Övergripande ansvar för hantering av inkommande sociala mediekommunikation från kunder, fans, och följare.

-Skapa svar som kommer att engagera och ansluta till målgruppen.

-Använda verktyg för hantering av de sociala mediekanalerna och hålla dig uppdaterad kring diverse trender och information som är aktuella nu.

-Arbeta nära med klientens support, marknadsföringsavdelning och PR-team.

-I tjänsten kommer du även att arbeta med informationsflöden och responsmatriser.

Krav
- Flytande i engelska språket både i tal och skrift
- Förförståelse kring sociala medier och marknadsföring
- Kandidatexamen eller motsvarande inom marknadsföring och/eller kommunikation

Uppdraget varar i ett år med möjlighet till förlängning. Så känner du dig träffad så skicka in din ansökan redan idag!

Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Utbildare till ledande bolag inom vård och omsorg

Personalutbildare
Läs mer Jan 26
Är du en fena på att kommunicera och känner dig trygg i att förklara tekniska lösningar för andra på ett målgruppsanpassat och begripligt vis? Toppen, läs då vidare!

För Tunstalls räkning letar vi nu efter dig som vill arbeta i den omväxlande och spännande rollen som Utbildare/Trainer. Du kommer att ingå i ett välfungerande team med tre andra personer inom organisationen, där ni alla utgår från olika orter i Sverige. Teamets ansvar är att skapa utbildningsmaterial som sedan är underlaget när du beger dig ut och håller i utbildning för användarna av Tunstalls egenbyggda system!


Spännande eller hur? I tjänsten är du ofta på resande fot och träffar Tunstalls användare och kunder. Det är därför viktigt att du tycker om att skapa och bibehålla relationer samt att du trivs i en utbildande roll.

För dig som trivs med att arbeta hemifrån finns möjlighet att alltid utgå från ditt hemmakontor. Om du hellre vill utgå från kontoret i centrala Göteborg finns även den möjligheten.

Vi ser en klar fördel för dig om du har ett tekniskt intresse och ett ännu större plus om du är bra på att förmedla hur tekniken fungerar på ett professionellt och pedagogiskt sätt. Då användarna arbetar inom vården får du ett stort plus i kanten om du har tidigare erfarenhet inom just vårdyrket.

Som person är du en social och hjärtlig person med ett öga för detaljer. Gillar du dessutom att ha ordning och reda, planera och strukturera utbildningstillfällen och resor så bör du inte vänta med din ansökan!

Krav
Körkort och tillgång till bil
Flytande svenska i tal och skrift
Goda kunskaper inom hela Officepaketet

Om Tunstall

Tunstall ligger långt fram i branschutvecklingen vad gäller produktutveckling och teknisk kompetens. Kunderna finns i nuläget främst inom kommunal/offentlig äldrevård men det finns även en stor framtida tillväxtpotential inom hälsovård/landsting och den privata sektorn (B2B).

Ansök nu

Utbildare till ledande bolag inom vård och omsorg

Personalutbildare
Läs mer Jan 18
Är du en fena på att kommunicera och känner dig trygg i att förklara tekniska lösningar för andra på ett målgruppsanpassat och begripligt vis? Toppen, läs då vidare!

För Tunstalls räkning letar vi nu efter dig som vill arbeta i den omväxlande och spännande rollen som Utbildare/Trainer. Du kommer att ingå i ett välfungerande team med tre andra personer inom organisationen, där ni alla utgår från olika orter i Sverige. Teamets ansvar är att skapa utbildningsmaterial som sedan är underlaget när du beger dig ut och håller i utbildning för användarna av Tunstalls egenbyggda system!


Spännande eller hur? I tjänsten är du ofta på resande fot och träffar Tunstalls användare och kunder. Det är därför viktigt att du tycker om att skapa och bibehålla relationer samt att du trivs i en utbildande roll.

För dig som trivs med att arbeta hemifrån finns möjlighet att alltid utgå från ditt hemmakontor. Om du hellre vill utgå från kontoret i centrala Göteborg finns även den möjligheten.

Vi ser en klar fördel för dig om du har ett tekniskt intresse och ett ännu större plus om du är bra på att förmedla hur tekniken fungerar på ett professionellt och pedagogiskt sätt. Då användarna arbetar inom vården får du ett stort plus i kanten om du har tidigare erfarenhet inom just vårdyrket.

Som person är du en social och hjärtlig person med ett öga för detaljer. Gillar du dessutom att ha ordning och reda, planera och strukturera utbildningstillfällen och resor så bör du inte vänta med din ansökan!

Krav
Körkort och tillgång till bil
Flytande svenska i tal och skrift
Goda kunskaper inom hela Officepaketet

Om Tunstall

Tunstall ligger långt fram i branschutvecklingen vad gäller produktutveckling och teknisk kompetens. Kunderna finns i nuläget främst inom kommunal/offentlig äldrevård men det finns även en stor framtida tillväxtpotential inom hälsovård/landsting och den privata sektorn (B2B).

Ansök nu

Receptionist till företag i centrala Göteborg

Kontorsreceptionist
Läs mer Dec 6
Nu söker vi dig med stort driv och engagemang för service, event och projektledning till innovativt och nytänkande företag.

Arbetsuppgifter:

Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen och hantera de administrativa uppgifter som kan komma att uppstå i en reception. Allt från faktura hantering och ha koll på in och utleveranser till mötesbokningar, posthantering, se till att all kontorsmaterial finns på plats och bemöta kunder både på plats och över telefon. Du kommer även att bistå med planering av event och hjälpa till vid olika projekt.

Som receptionist är du en viktig ambassadör i att agera kulturbärare och bidra till ett positivt klimat på kontoret såväl mot dina kollegor som mot våra besökare. Rollen bjuder på en bra variation där du kommer att arbeta med olika kontaktytor. Förutom ett ansvar för att allt flyter så smidigt som möjligt på kontoret, kommer det att ligga stor vikt på kontorets events och intern service. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat:

- Kontorsadministration
- Hantering av t.ex. post, kontorsmaterial, frukostservering, bidra till kontorets allmänna trivsel och att kontoret alltid visas från sin bästa sida. Du är kontaktperson för alla driftsfrågor, både internt men även mot leverantörer.
- Löpande kontorsinfo
- Ansvar för utskick av allmän information till kontoren. Lika så ansvarar du för att se till att uppgifter på vårt lokala intranät är uppdaterad.
- Reception

- Att vara spindeln i nätet och att med glädje ge våra besökare ett proffsigt bemötande, svara i telefon, bistå kollegor med administration kring bokning av konferenser, representationsluncher, introduktion och support för nya kollegor.
- Kontorsaktiviteter



Ansvarar för att tillsammans med lokal projektledare se till att genomföra kontorsaktiviteter internt och externt. Vi tycker att det är viktigt att ha #funatwork!

Vem är du?

Vi söker dig som brinner för service och trivs i en central arbetsroll. Du är van vid att att ha många bollar i luften samtidigt och vet alltid vad som behöver prioriteras. Vi tror att du är utåtriktad och en peopleperson med stort engagemang i det du gör. Du är dessutom noggrann, flexibel och effektiv i ditt arbetssätt.

Utöver ovanstående önskemål ser vi också gärna att du har tidigare erfarenhet från eventbranschen. Servicekänslan tror vi såklart också du har med dig sen tidigare.

Om tjänsten:
Tjänsten är placerad i centrala Göteborg. Det här är ett konsultuppdrag och du kommer var anställd som konsult via Gigstep ute på uppdrag hos vår kund. Uppdraget är på 75% och på 6 månader med chans till förlängning om allting går bra!

Tveka inte, sök redan idag!

Ansök nu

Inköpare med erfarenhet av IT – 5 månaders gig

Inköpare
Läs mer Dec 12
Avdelningen som behöver din hjälp heter Design & Innovation. Du kommer ha såväl interna som externa dialoger för att skapa bästa möjliga samarbete. Rapportering sker till Inköpschefen.

Vi lägger stor vikt på din kompetens inom mjukvara, hårdvara och digitala tjänster. Kanske har du arbetat inom IT-sektorn tidigare och har viss erfarenhet från inköp?

Utmana oss gärna i din ansökan! Senior eller junior inköpare spelar i dagsläget ingen roll, men erfarenheten inom IT lägger vi stor vikt vid. Det är fördelaktigt om du har erfarenhet från att ha jobbat i en global organisation tidigare.

Du kommer ansvara för hela inköpsprocessen från ax till limpa.

Nyckelord för tjänsten: förhandling, marknadsanalys, inköp, innovation, design, IT-inköp, MS Office, ekonomi, upphandling, mjukvara.

Har du ett go-getmindset? Då kör vi!

Ansök nu

Utbildare till ledande bolag inom vård och omsorg

Personalutbildare
Läs mer Dec 12
Är du en fena på att kommunicera och känner dig trygg i att förklara tekniska lösningar för andra på ett målgruppsanpassat och begripligt vis? Toppen, läs då vidare!

För Tunstalls räkning letar vi nu efter dig som vill arbeta i den omväxlande och spännande rollen som Utbildare/Trainer. Du kommer att ingå i ett välfungerande team med tre andra personer inom organisationen, där ni alla utgår från olika orter i Sverige. Teamets ansvar är att skapa utbildningsmaterial som sedan är underlaget när du beger dig ut och håller i utbildning för användarna av Tunstalls egenbyggda system!


Spännande eller hur? I tjänsten är du ofta på resande fot och träffar Tunstalls användare och kunder. Det är därför viktigt att du tycker om att skapa och bibehålla relationer samt att du trivs i en utbildande roll.

För dig som trivs med att arbeta hemifrån finns möjlighet att alltid utgå från ditt hemmakontor. Om du hellre vill utgå från kontoret i centrala Göteborg finns även den möjligheten.

Vi ser en klar fördel för dig om du har ett tekniskt intresse och ett ännu större plus om du är bra på att förmedla hur tekniken fungerar på ett professionellt och pedagogiskt sätt. Då användarna arbetar inom vården får du ett stort plus i kanten om du har tidigare erfarenhet inom just vårdyrket.

Som person är du en social och hjärtlig person med ett öga för detaljer. Gillar du dessutom att ha ordning och reda, planera och strukturera utbildningstillfällen och resor så bör du inte vänta med din ansökan!

Krav
Körkort och tillgång till bil
Flytande svenska i tal och skrift
Goda kunskaper inom hela Officepaketet

Om Tunstall

Tunstall ligger långt fram i branschutvecklingen vad gäller produktutveckling och teknisk kompetens. Kunderna finns i nuläget främst inom kommunal/offentlig äldrevård men det finns även en stor framtida tillväxtpotential inom hälsovård/landsting och den privata sektorn (B2B).

Ansök nu

Utbildare till ledande bolag inom vård och omsorg

Utbildningskonsulent, företag
Läs mer Dec 12
Är du en fena på att kommunicera och känner dig trygg i att förklara tekniska lösningar för andra på ett målgruppsanpassat och begripligt vis? Toppen, läs då vidare!

För Tunstalls räkning letar vi nu efter dig som vill arbeta i den omväxlande och spännande rollen som Utbildare/Trainer. Du kommer att ingå i ett välfungerande team med tre andra personer inom organisationen, där ni alla utgår från olika orter i Sverige. Teamets ansvar är att skapa utbildningsmaterial som sedan är underlaget när du beger dig ut och håller i utbildning för användarna av Tunstalls egenbyggda system!


Spännande eller hur? I tjänsten är du ofta på resande fot och träffar Tunstalls användare och kunder. Det är därför viktigt att du tycker om att skapa och bibehålla relationer samt att du trivs i en utbildande roll.

För dig som trivs med att arbeta hemifrån finns möjlighet att alltid utgå från ditt hemmakontor. Om du hellre vill utgå från kontoret i centrala Göteborg finns även den möjligheten.

Vi ser en klar fördel för dig om du har ett tekniskt intresse och ett ännu större plus om du är bra på att förmedla hur tekniken fungerar på ett professionellt och pedagogiskt sätt. Då användarna arbetar inom vården får du ett stort plus i kanten om du har tidigare erfarenhet inom just vårdyrket.

Som person är du en social och hjärtlig person med ett öga för detaljer. Gillar du dessutom att ha ordning och reda, planera och strukturera utbildningstillfällen och resor så bör du inte vänta med din ansökan!

Krav
Körkort och tillgång till bil
Flytande svenska i tal och skrift
Goda kunskaper inom hela Officepaketet

Om Tunstall

Tunstall ligger långt fram i branschutvecklingen vad gäller produktutveckling och teknisk kompetens. Kunderna finns i nuläget främst inom kommunal/offentlig äldrevård men det finns även en stor framtida tillväxtpotential inom hälsovård/landsting och den privata sektorn (B2B).

Ansök nu

Trainer för systemanvändare inom vården

Utbildningskonsulent, företag
Läs mer Dec 5
Är du en fena på att kommunicera och känner dig trygg i att förklara tekniska lösningar för andra på ett målgruppsanpassat och begripligt vis? Toppen, läs då vidare!

För Tunstalls räkning letar vi nu efter dig som vill arbeta i den omväxlande och spännande rollen som Trainer. Du kommer att ingå i ett välfungerande team med tre andra personer inom organisationen, där ni alla utgår från olika orter i Sverige. Teamets ansvar är att skapa utbildningsmaterial som sedan är underlaget när du beger dig ut och håller i utbildning för användarna av Tunstalls egenbyggda system!


Spännande eller hur? I tjänsten är du ofta på resande fot och träffar Tunstalls användare och kunder. Det är därför viktigt att du tycker om att skapa och bibehålla relationer samt att du trivs i en utbildande roll.

För dig som trivs med att arbeta hemifrån finns möjlighet att alltid utgå från ditt hemmakontor. Om du hellre vill utgå från kontoret i centrala Göteborg finns även den möjligheten.

Vi ser en klar fördel för dig om du har ett tekniskt intresse och ett ännu större plus om du är bra på att förmedla hur tekniken fungerar på ett professionellt och pedagogiskt sätt. Då användarna arbetar inom vården får du ett stort plus i kanten om du har tidigare erfarenhet inom just vårdyrket.

Som person är du en social och hjärtlig person med ett öga för detaljer. Gillar du dessutom att ha ordning och reda, planera och strukturera utbildningstillfällen och resor så bör du inte vänta med din ansökan!

Krav
Körkort och tillgång till bil
Flytande svenska i tal och skrift
Goda kunskaper inom hela Officepaketet

Om Tunstall

Tunstall ligger långt fram i branschutvecklingen vad gäller produktutveckling och teknisk kompetens. Kunderna finns i nuläget främst inom kommunal/offentlig äldrevård men det finns även en stor framtida tillväxtpotential inom hälsovård/landsting och den privata sektorn (B2B).

Ansök nu

Finansiell administratör med skills inom SAP och Excel

Administrativ assistent
Läs mer Nov 25
Vi letar efter dig som är en fena på SAP & Excel i rollen som finansiell administratör för vår kunds räkning. I tjänsten kommer du att vara en viktig kugge i bolaget och arbeta nära ekonomiavdelningar och kvalitetsingenjörer! Du kommer att ingå i ett team med 4 kollegor och vara stationerad i härliga lokaler i Gårda-området.

Arbetsuppgifter
- Hantering och ansvar för den finansiella sidan gällande garantihantering
- Arbeta i olika IT-system (Excel och SAP), hantera internkrediteringar och proformafakturor enligt kundens existerande flöden
- Sammanställa globala och regionala garantikostnader för bolagets OEM-kunder

Meriterande är om
- Du har erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll, gärna inom ekonomi!
- Du har en eftergymnasial utbildning
- Du är van vid att arbeta i diverse olika IT-system
- Behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift

Som person är du noggrann, strukturerad och kommunikativ! Du förväntas strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter för att kunna vara effektiv och driva dina ärenden framåt.

Känns jobbmöjligheten spännande? Kanske är du rentav sugen på att börja direkt? Om alla bitar faller på plats så ser vi att du börjar så fort som möjligt!

Skicka in din ansökan så är det kanske du som tar steget in i en ny roll som finansiell administratör!

Ansök nu