Gigstep AB jobb i Göteborg

Hitta lediga jobb hos Gigstep AB i Göteborg. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Göteborg.

Junior IT-intresserad till IT-utrullningsprojekt i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Apr 4
Nu har du möjligheten att ta ditt första steg in i IT-världen! Vår kund kommer att driva ett utrullningsprojekt där deras kund kommer att genomföra ominstallationer på samtliga enheter i deras verksamhet. Är du nyexaminerad eller precis tagit studenten är det här helt rätt instegsroll för dig som älskar IT. Vem är du? Vi söker efter dig som tycker om problemlösning och har en god teknisk förståelse. Du behöver även vara flexibel och tycka att IT är riktigt spännande. Kanske tar du studenten till sommaren eller examen från en yrkeshögskola/universitet? Då är detta rollen för dig. Om rollen I rollen kommer du tillsammans med två andra att bilda ett team som ansvarar för utrullningen av uppdaterade enheter. Det innebär att du kommer att få in gamla enheter, installera om dem, loggföra förändringar och sedan rulla ut de uppdaterade enheterna igen. Det är starkt meriterande att du har körkort och ett krav att du kan kommunicera flytande på svenska. Omfattning Tjänsten kommer att pågå från 1 maj t.om sista juli på heltid med möjlighet till förlängning. Om Gigget Detta är ett konsultuppdrag, eller gig som vi kallar det på Gigstep. Vad innebär det? Jo, du blir anställd av Gigstep men är ute och arbetar för en av våra kunder! Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Senior dokumentcontroller till bolag i Göteborg

Backofficepersonal
Läs mer Jan 10
Engagerad Document Controller till spännande projekt i Göteborg
Är du en noggrann och strukturerad person som trivs med att ha ordning och reda? Har du erfarenhet av att hantera tekniska dokument i stora projekt och är redo för en ny utmaning? Då kan detta vara rollen för dig!
Om rollenSom Document Controller blir du en nyckelperson inom bygg/anläggningsbranschen. Du ansvarar för att strukturera och organisera projektdokumentation, med fokus på att säkerställa att rätt dokument finns tillgängliga vid rätt tidpunkt och i rätt version. Dina uppgifter kan bland annat:
Hantering av revisionskontroll för tekniska dokument.
Säkerställande av att dokument distribueras och lagras enligt projektets krav och standarder.
Stödja projektgruppen med dokumenthantering och upprätthålla dokumentationsprocesser.
Aktivt samarbeta med olika parter i projekt, inklusive tekniska team och externa leverantörer.

Vem söker vi?För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du har:
Tidigare erfarenhet av dokumenthantering i anläggnings- eller byggprojekt (meriterande om det gäller stora projekt som fabriksbyggnationer).
En naturlig känsla för struktur och detaljer, samt förmåga att hantera många bollar i luften.
Självständighet och pondus – du vågar ta initiativ och ställa krav när det behövs.
God datorvana och erfarenhet av dokumenthanteringssystem.

Som person är du kommunikativ och har lätt för att bygga relationer, samtidigt som du trivs med att arbeta i en roll där struktur och precision är avgörande.
AnsökanÄr du den vi söker? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta oss.




Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Senior dokumentcontroller till bolag i Göteborg

Platschef, bygg
Läs mer Jan 13
Engagerad Document Controller till spännande projekt i Göteborg
Är du en noggrann och strukturerad person som trivs med att ha ordning och reda? Har du erfarenhet av att hantera tekniska dokument i stora projekt och är redo för en ny utmaning? Då kan detta vara rollen för dig!
Om rollenSom Document Controller blir du en nyckelperson inom bygg/anläggningsbranschen. Du ansvarar för att strukturera och organisera projektdokumentation, med fokus på att säkerställa att rätt dokument finns tillgängliga vid rätt tidpunkt och i rätt version. Dina uppgifter kan bland annat:
Hantering av revisionskontroll för tekniska dokument.
Säkerställande av att dokument distribueras och lagras enligt projektets krav och standarder.
Stödja projektgruppen med dokumenthantering och upprätthålla dokumentationsprocesser.
Aktivt samarbeta med olika parter i projekt, inklusive tekniska team och externa leverantörer.

Vem söker vi?För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du har:
Tidigare erfarenhet av dokumenthantering i anläggnings- eller byggprojekt (meriterande om det gäller stora projekt som fabriksbyggnationer).
En naturlig känsla för struktur och detaljer, samt förmåga att hantera många bollar i luften.
Självständighet och pondus – du vågar ta initiativ och ställa krav när det behövs.
God datorvana och erfarenhet av dokumenthanteringssystem.

Som person är du kommunikativ och har lätt för att bygga relationer, samtidigt som du trivs med att arbeta i en roll där struktur och precision är avgörande.
AnsökanÄr du den vi söker? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta oss.




Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

IT Servicedesk tekniker sökes till Västra Frölunda!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Nov 21
Startdatum: 01 december 2024 (alternativt så snart som möjligt) Slutdatum: 31 maj 2025 (med möjlighet till förlängning)
Vill du vara en del av ett dynamiskt team och bidra med din tekniska expertis? Vi hjälper nu ett företag i Västra Frölunda att hitta deras nästaIT Service Desk Technician för att stärka sitt lokala IT-infrastrukturstöd, IT Operations Nordic.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team med fyra kollegor. Din roll innebär att ge förstklassig IT-support till både kontorsanställda och servicetekniker, både på plats och på distans.
Primära arbetsuppgifter: Supportera användare på plats i Västra Frölunda/Torslanda.
Fjärrsupport till andra orter.
Hjälpa servicetekniker som använder Android-enheter via TeamViewer.
Övriga uppgifter: Assistera vid Windows 10-installationer (via SCCM) och utrullning av Windows 11.
Felsökning av Windows 10 och 11.
Konfigurera och sätta upp mobiler och surfplattor enligt företagets processer.
Hantera applikationsinstallationer (oftast via SCCM).
Administrera i Active Directory.
Support för Office365, Teams och OneDrive.
Hantera ärenden via ServiceNow.
Beställa IT-utrustning såsom datorer och mobiler.
Vem är du? Har erfarenhet av att arbeta i en IT Service Desk och med liknande uppgifter.
Behärskar Windows-operativsystem, SCCM och Active Directory.
Är väl insatt i Office365, Teams och OneDrive.
Har erfarenhet av ärendehanteringssystem (gärna ServiceNow).
Meriterande: Kunskap om Intune.
Omfattning och villkor Tjänsten är på heltid.
Ingen jour eller arbete utanför kontorstid.

Ansök nu

SAP S/4 HANA Customer Service Application Specialist - 1 års uppdrag

Applikationskonsult
Läs mer Nov 21
Vi söker en erfaren SAP S/4 HANA Customer Service Application Specialist för att bli en del av ett tillväxtbolags spännande resa. Här får du möjlighet att arbeta med kontinuerliga förbättringar och mindre förbättringsprojekt i övergången från SAP R3 till S4HANA.
Start: 1 januari 2025 (Sök trots att du ej kan börja enligt datum)
Slut: 31 december 2025
Omfattning: 100%
Plats: Malmö, Stockholm eller Göteborg
Cirka 50% av tiden sker arbetet på plats i Göteborg.

I denna roll kommer du att:
Leda workshops inom serviceprocesser.
Självständigt designa, konfigurera och utbilda team och användare.

Vi söker dig som har:
2–4 års erfarenhet som SME (Subject Matter Expert) inom SAP Customer Service.
Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för hela processen – från workshop till leverans.
Erfarenhet av att designa och konfigurera lösningar samt hålla i utbildningar.

Meriterande
Erfarenhet av att arbeta i en liknande roll i övergången från SAP R3 till S4HANA.

Vi ser fram emot att höra från dig - Kort ansökningsdatum - Sök idag!

Ansök nu

Inköpare med erfarenhet av IT-upphandlingar/inköp sökes!

Inköpare
Läs mer Okt 14
Till vår kund söker vi nu en IT Inköpare.
Vår kund hanterar inköp av indirekt material för hela företaget. Avdelningen består av cirka 20 medarbetare uppdelade på två grupper. Personalen är placerad i Stockholm, Lysekil och Göteborg. Avdelningen behöver nu en tillfällig resurs under tiden som rekrytering pågår.
Övergripande uppdragsbeskrivning:
Som vår konsult kommer du att vara en del av vår kunds inköpsavdelning och hantera inköp inom kategorin IT. Både mjukvara, system och hårdvara. Önskat start datum är omgående (helst i oktober). Så ett stort + i kanten om du är tillgänglig direkt!Uppdraget varar fram t.om 2025-06-30 och är på heltid.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Upphandling och inköp av varor och tjänster utifrån koncernens fastställda processer och rutiner samt löpande arbete med att förbättra dessa.
I samråd med verksamhetens beslutsfattare utveckla leverantörsstrategier, söka och utvärdera nya leverantörer, förhandla ramavtal samt utveckla en effektiv leverantörsdatabas
Att säkerställa att all upphandling sker på det mest lönsamma och hållbara sättet för hela företaget.
Mäta och följa upp mätetal för kategorin, samt prioritera uppgifter så att de möter övergripande uppsatta mål.

Krav på kompetens:
För att lyckas i denna roll behöver du ha en relevant akademisk examen inom ekonomi, juridik eller teknik.
Skall-krav:
Högskoleutbildning inom ekonomi, juridik eller teknik eller annan kompetens/erfarenhet som uppväger det
Arbetat med inköp
Goda kunskaper i MS Office
Tala och skriva svenska och engelska obehindrat
Vana att arbeta med många parallella informationsflöden

Meriterande erfarenhet:
Erfarenhet av inköpsarbete helst inom IT området

Personliga egenskaper:
Strukturerad, noggrann samt ha ”öga för detaljer”
God kommunikatör
Agera proaktivt och självgående
Lätt för att sätta sig in i nya rutiner och processer
Van att ta egna initiativ





Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Systemutvecklare inom .NET till bolag i Göteborg

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Okt 2
Vår kundsöker en erfaren systemutvecklare med djupgående kunskaper inom .NET-stacken för att stödja vår verksamhet genom skräddarsydd systemutveckling.
Du kommer att arbeta med en mängd olika egenutvecklade system, både webbaserade applikationer och interna tjänster, och bidra till deras vidareutveckling och förvaltning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av utveckling i komplexa miljöer där flera komponenter samverkar. Erfarenhet av Azure är meriterande.
Våra system är utvecklade med hjälp av Laravel och inkluderar frontend-ramverk som Vue och Bootstrap. All drift sker internt, och utvecklingen sker på våra virtuella maskiner.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vidareutveckla och förvalta befintliga system.
Support och underhåll av system.
Dokumentation av utvecklingsprocesser och system.

Kvalifikationer:
Minst 4–8 års erfarenhet av systemutveckling inom .NET-stacken.
Erfarenhet av komplex systemutveckling där många komponenter interagerar.
Meriterande: Erfarenhet av arbete med Microsoft Azure.
Flytande svenska i tal och skrift.
Förmåga att arbeta självständigt och med skräddarsydda lösningar.

Om dig: Du är van att arbeta i komplexa systemmiljöer med många interagerande komponenter och är bekväm med oförutsägbara situationer. Din huvudsakliga kompetens ligger inom .NET-utveckling, och du har erfarenhet av att hantera både backend- och frontend-utmaningar. Erfarenhet av molnbaserade lösningar i Azure är ett plus, och du är självgående, strukturerad och duktig på att kommunicera både skriftligt och muntligt.
Vad vi menar med komplexa systemmiljöer: Med komplexa systemmiljöer avses utveckling och förvaltning av system där flera olika komponenter, tjänster och system integreras och samverkar. Det innebär att oförutsägbarhet och tekniska utmaningar är en naturlig del av vardagen, vilket ställer höga krav på problemlösningsförmåga och förmåga att navigera i tekniskt avancerade miljöer.
Uppdragslängd: Ett år med möjlighet till förlängningStart: ASAPRemotearbete är möjligt men du förväntas vara på plats på kontoret
Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

React-utvecklare

Frontend-utvecklare
Läs mer Sep 4
Nu letar vi efter en erfaren React-utvecklare till en av våra kunder i Mölndal. I denna roll kommer du bland annat att designa, utveckla och underhålla frontend-lösningar i React, samtidigt som du följer de bästa branschstandarderna för användarupplevelse.

Du kommer bland annat att:
-Arbeta i en agil miljö där samarbete och lagarbete alltid är i fokus.-Designa, utveckla och testa lösningar av olika storlekar och komplexiteter.-Programmera-Delta i frontend/UI-utveckling och skriva -Diagnostisera och åtgärda defekter samt leverera effektiva lösningar.-Ge utvecklingsuppskattningar och delta i planeringsmöten.

Tekniker:
-React -JavaScript.-Ajax/REST API.

Meriterande:
-Erfarenhet av Microsoft Power BI.-Erfarenhet av Grafana.-Erfarenhet av Big Data

Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

2nd-linesupport och Incident Manager till bolag i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Maj 22
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ge teknisk support på andra linjen för molnmiljöer (GCP, AWS) och säkerställa robusta anslutningslösningar i samarbete med MNO:er.
Proaktivt hantera incidenter med målet att snabbt lösa dem och minimera störningar.
Samarbeta med interna team för att optimera systemprestanda och stabilitet.
Hålla omfattande register över alla tekniska problem och lösningar.
Delta i kontinuerligt lärande för att förbli kunnig i de senaste teknologierna.

Idealkandidat:
Visar ett starkt intresse för lärande och har en stark självständig drivkraft.
Har tidigare erfarenhet av en andra linjens supportroll, helst med exponering för molntjänster och MNO-anslutning.
Uppvisar solida problemlösningsförmågor och effektiv multitasking.
Bibehåller utmärkta kommunikationsfärdigheter; kunskaper i mandarin är ett plus.
Visar engagemang för högkvalitativ support och strävar efter kontinuerlig förbättring.

Teamet erbjuder:
En dynamisk och utmanande arbetsmiljö i framkanten av fordonsindustrin.
Möjligheten att arbeta med toppmoderna teknologiprojekt.
Konkurrenskraftig ersättning.

Teknisk kompetens:
Erfarenhet av molntjänster som Google Cloud Platform (GCP) och Amazon Web Services (AWS).
Kännedom om mobilnätoperatör (MNO) anslutning och relaterade teknologier.
Kunskap om telematiksystem och hur de integreras med fordonsrelaterade teknologier.

Erfarenhet:
Tidigare erfarenhet av en andra linjens supportroll, hantering av incidenthantering och tekniska supportuppgifter.
Praktisk erfarenhet av felsökning och lösning av komplexa tekniska och anslutningsproblem, inklusive de som rör telematik-enheter och mjukvara.
Erfarenhet av att ge exceptionell kundsupport, helst inom en teknisk eller fordonsrelaterad kontext.

Utbildningsbakgrund:
En examen i datavetenskap, informationsteknik eller ett relaterat område är att föredra.
Ytterligare kurser eller utbildning inom telematik, fordonsrelaterade teknologier eller kundservice är mycket fördelaktigt.

Problemlösningsförmåga:
Stark analytisk och problemlösningsförmåga för att effektivt hantera och lösa problem.
Förmåga att prioritera och hantera flera frågor samtidigt, inklusive de specifika för kundsupportförfrågningar.

Kommunikationsförmåga:
Utmärkta muntliga och skriftliga kommunikationsfärdigheter.
Kunskaper i mandarin är ett plus, vilket möjliggör bättre samarbete med mandarintalande intressenter eller team.
Förmåga att tydligt och effektivt kommunicera teknisk information till icke-tekniska kunder.

Interpersonella färdigheter:
Stark förmåga att samarbeta i team, med en känsla för att arbeta effektivt i mångsidiga, tvärvetenskapliga team.
Kundorienterat tillvägagångssätt för support och service, med bevisad förmåga att hantera kundförväntningar och leverera lösningar som möter deras behov.

Personliga egenskaper:
Hög nivå av självständig motivation och autonomi.
Vilja att lära sig och anpassa sig till nya teknologier och utmaningar.
Engagemang för kontinuerlig förbättring och professionell utveckling inom både tekniska och kundserviceområden.

Ansök nu

Testingenjör inom mjukvara till företag i Göteborg!

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Feb 15
Är du intresserad av design och uppkopplad biltillverkningsteknik? Brinner du för människor, miljön och att skapa en överlägsen körupplevelse? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker nu en testingenjör till vår kund i Göteborg som är ledande inom design, teknik och validering av innovativa produkter. Tillsammans med andra ingenjörer runt om i världen kommer du och ditt team att skapa innovativ teknologi för mänskocentrerade bilar som underlättar för människor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Uppdatering av fordon och riggar med den senaste mjukvaran

- Byte av hårdvara (ECU/noddatorer) i riggar, HILs och fordon

- Uppdatering av enskilda noder

- Felidentifiering

- Kommunicera uppdateringsscheman

- Planering av uppdateringsaktiviteter

Om dig:

För att passa in i den här rollen har du en kandidatexamen inom el-, elektronik- eller datateknik, eller motsvarande praktisk erfarenhet. Du har dessutom ett giltigt europeiskt B-körkort och är flytande i engelska, både i tal och skrift.

Som person är du engagerad, kommunikativ och ansvarstagande, det är dessutom bra om du tycker om att arbeta i team och är samarbetsvillig för att trivas i rollen. Om du har tidigare erfarenhet av bilindustrin så är det meriterande.

I den här processen jobbar vi med löpande urval, så om det låter som att det är dig vi söker så skicka in din ansökan redan idag.

Ansök nu

Intresseanmälan till IT-jobb i Göteborgsområdet!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jan 23
Vi letar nu efter dig som vill arbeta med IT i Göteborgs-området! Vi har info om att några företag som vi har kontakt med inom kort kommer vara i behov av dig med erfarenhet av IT! Vi vill därför komma i kontakt med dig som jobbar, har jobbat eller vill jobba efter avslutade studier med just: IT.

Vi söker dig som har erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla och känner dig trygg i att handskas med alla typer av IT-problem. Tjänsterna som dyker upp kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror. Alltså flera olika typer av IT-tjänster.

Det är meriterande om du har erfarenhet av:
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning
Har en relevant gymnasial och/eller eftergymnasial utbildning inom IT
Har arbetat 1-2 år på servicedesk eller som onsite-tekniker.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Vi rekryterar löpande och kontaktar dig om en tjänst som passar din profil, erfarenheter och önskningar dyker upp!

Ansök nu

Servicepersonal sökes till spännande event i Göteborg!

Diskare
Läs mer Nov 17
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som servicepersonal/diskare? under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?
Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att sammarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö och är tillgänglig 2-3 december och 7-11 december

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg 2-3 december och 7-11 december.

Ansök nu

Studenter sökes för extrajobb till spännande event i Göteborg!

Diskare
Läs mer Nov 24
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som vill arbeta som servicepersonal/diskare under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?
Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Kanske studerar du på universitet och vill jobba under två helger i december? Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att samarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö.

Uppdraget är: 2-3 december samt 7-11 december.
Du har god förståelse både i svenska och engelska.

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Körkort är ett krav

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg.

Ansök nu

Servicepersonal sökes till spännande event i Göteborg!

Diskare
Läs mer Nov 20
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som servicepersonal/diskare? under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?
Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att sammarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö och är tillgänglig 2-3 december och 7-11 december. Du har god förståelse både i svenska och engelska.

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg 2-3 december och 7-11 december.

Ansök nu

Servicepersonal sökes till spännande event i Göteborg!

Diskare
Läs mer Nov 20
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som servicepersonal/diskare? under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?
Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att sammarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö och är tillgänglig 2-3 december och 7-11 december. Du har god förståelse både i svenska och engelska.

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg 2-3 december och 7-11 december.

Ansök nu

Studenter sökes för extrajobb till spännande event i Göteborg!

Diskare
Läs mer Nov 24
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som vill arbeta som servicepersonal/diskare under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?
Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Kanske studerar du på universitet och vill jobba under två helger i december? Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att samarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö.

Uppdraget är: 2-3 december samt 7-11 december.
Du har god förståelse både i svenska och engelska.

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Körkort är ett krav

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg.

Ansök nu

Student som vill jobba som servicepersonal sökes till spännande event i ...

Diskare
Läs mer Nov 23
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som servicepersonal/diskare? under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?

Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Kanske studerar du på universitet och vill jobba under två helger i december? Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att sammarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö och är tillgänglig 2-3 december och 7-11 december. Du har god förståelse både i svenska och engelska.

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Körkort är ett krav

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg 2-3 december och 7-11 december.

Ansök nu

Servicepersonal sökes till spännande event i Göteborg!

Diskare
Läs mer Nov 22
Vi söker nu efter engagerade och ansvarsfulla personer som servicepersonal/diskare? under ett kommande evenemang i Göteborg. Om du är en ambitiös person med en positiv inställning och vill vara en del av en spännande upplevelse, då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!

Vem är du?
Vi söker dig som är över 18 år och har förmåga att arbeta effektivt under högt tryck. Du är en teamspelare med god kommunikationsförmåga. Du är positiv och har god förmåga att sammarbeta med andra i teamet för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö och är tillgänglig 2-3 december och 7-11 december. Du har god förståelse både i svenska och engelska.

Tidigare erfarenhet av service eller arbete inom restaurangbranschen är meriterande men inte obligatoriskt.

Körkort är ett krav

Om gigget:
Detta är ett gig där du tillsammans med övriga teammedlemmar ansvarar för diskning och rengöring av köksutrustning under ett Evenemang i norra Göteborg i december.

Placeringen är Arendal i Göteborg 2-3 december och 7-11 december.

Ansök nu

Servicetekniker med intresse för IT till Tunstall!

Serviceelektriker, installation
Läs mer Okt 4
Här är chansen för dig att arbeta i ett branschledande bolag inom välfärdsteknik!
För Tunstalls räkning letar vi efter dig som vill arbeta som servicetekniker. I tjänsten förekommer en hel del arbete ute i fält - du arbetar med driftsättning, service och merförsäljning! En bred tjänst där du som älskar att ha frihet under ansvar kommer att trivas som fisken i vattnet!

Om tjänsten
Som servicetekniker hos Tunstall tillhör du projekt och eftermarknadsorganisationen och är ett av deras ansikte utåt mot kund och användare! Du ansvarar för ditt geografiska område och att självständigt utföra installationer och driftsättningar. I dina arbetsuppgifter ingår support, service och underhåll av Tunstalls tekniska larmsystem på äldreboenden.

Förutom servicedelen är du delaktig i nyinstallationsprojekt där du tillsammans med projektledaren är tekniskt ansvarig. Här arbetar du med konfigurering, avprovning och driftsättning av systemen. De huvudsakliga produkterna du arbetar med är internsystem på äldre/gruppboenden som består utav servrar, switchar, wifinät, olika typer av larmtillbehör, porttelefoner och digitala lås och medicinskåp.

Du utgår ifrån hemmet och i tjänsten förekommer resande inom ditt geografiska område.

Om dig
Du arbetar självgående, strukturerat och noggrant. Vi ser gärna att du är van vid att planera dina dagar självständigt och har en god förmåga att prioritera! Om du dessutom tycker om att bygga långvariga relationer i kombination med att vara serviceminded så är detta tjänsten för dig! Finns det ett säljdriv hos dig är även detta meriterande.

Ett genuint tekniskt intresse är ett måste i tjänsten och du får möjligheten att använda din problemlösningsförmåga på en daglig basis. Har du kunskap inom nätverksteknik och erfarenhet av larmsystem eller telefonisystem är det kanon!

Det är meriterande om du har en utbildning inom El/Tele eller en teknisk utbildning i grunden. Har du 2-5 års erfarenhet av installation, konfiguration och underhåll av svagströmssystem så är även det meriterande!

Krav:
B-körkort
Flytande i tal och skrift i såväl svenska som engelska!

Vad väntar du på? En möjlighet att bli en del av Tunstalls härliga och kompetenta team finns bara ett klick bort! Vi ser fram emot din ansökan!


Om Tunstall
Tunstall ligger långt fram i branschutvecklingen vad gäller produktutveckling och teknisk kompetens. Kunderna finns i nuläget främst inom kommunal/offentlig äldrevård men det finns även en stor framtida tillväxtpotential inom hälsovård/landsting och den privata sektorn (B2B). Tunstalls affärsidé är att leverera världsledande funktioner och möta vård- och omsorgsbehov hos äldre och funktionshindrade personer idag och i framtiden. Vi vill se en värld där människor har friheten att leva livet till fullo på en plats de själva valt!

Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Gig som timanställd receptionist på Rejlers i Göteborg!

Receptionist, telefonist
Läs mer Okt 4
Nu behöver Rejlers Göteborg dig som vill jobba extra då och då. Helst redan igår? Kanske studerar du och vill jobba vid sidan av dina studier? Eller så gör du något helt annat, men känner att du har tid över till att hoppa in då och då!

Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen samt arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Med ett vänligt bemötande möter du besökare både f2f och via en växeltelefon. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår hantering av post, leverantörsfakturor, bokningar, kontorsmaterial, frukost samt vara behjälplig med övriga administrativa arbetsuppgifter.

Som person är du utåtriktad och serviceinriktad. Noggrann och flexibel är också något som symboliserar dig. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska.

Ansök nu

Onsite tekniker till Göteborg!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Aug 23
Vill du jobba som IT-tekniker i Göteborg?

Vi letar nu efter dig som vill jobba Onsite med 2nd line och backoffice support för slutanvändare inom GBC IT.

Supporten inkluderar:
- Hårdvara så som PC och kringutrustning
- Mjukvaruinstallation
- Felanalys
- Användaradministration ur ett IT-perspektiv

Du kommer få chansen att vara en del av ett dedikerat team som administrerar support inom alla GBC-kunders affärsområden. Supportorganisationen är uppbyggd kring ITIL-ramverk. Agil erfarenhet är meriterande då alla IT-backend-team är uppbyggda efter agilt arbetssätt.

Dina ansvar:
- Övervaka, hantera och följa upp supportärenden från Servicedesk
- Service och support på klientinstallationer, arbetsstationer, diverse IT-utrustning och serveradministration (OS, hårdara)
- Implementeringar, felsökning, mjukvara/OS/nätverk
- Aktiv kommunikation med servicedesk om avvikelser, störningar,
- Administrera ärenden inom servicedesk-systemet
- Administrera tillgångshantering inom servicedesk-systemet
- Föreslå fortsatta serviceförbättringar inom servicedesk-organisationen till servicedesk-ansvarig
- Sammanställa rapporter till Head of Exploration och Digital Experience

Dina kompetenser:
- Gedigen erfarenhet av support och felsökning i Windows-baserad miljö
- Gedigen erfarenhet av att stödja allmänt känd programvara (MS-Office Suite)
- Erfarenhet av support av IT-klient hårdvara och kringutrustning
- Flytande Svenska och Engelska eller Kinesiska

Programvara och IT tillhandahålls av kund.

Startdatum: 01 oktober 2023
Slutdatum: 01 mars 2024

Ansökningar hanteras löpande så vänta inte med att skicka in din!

Ansök nu

IT-Koordinator

Systemadministratör
Läs mer Aug 23
Till vår framtida IT-Koordinator:

Till dig har vi nu ett fantastiskt gig i Göteborg med start 21e september 2023 och pågår till 30e september 2024.

Du har en hög social kompetens och är redo för utveckling och nya lärdomar och kommer stötta användare på olika nivåer. Du är en serviceminded teamplayer som drivs av samarbetet med kollegor. Du kommer vara en del av ett mindre team vilket lägger mycket vikt på din höga tekniska kompetens.
Du talar flytande Svenska och Engelska.

Dina ansvarsområden:
Arbetsplats/Datorpark:
- Säkerställa funktionalitet och ge stöd till arbetsplatsen (god kunskap om dator, bildskärm, dockningsstation etc)
- Hantera årlig PC-uppdatering tillsammans med global IT
- Lagerförvaltning
- Hantering av arbetsrum, touch-down skrivbord m.m

Köp:
- Inköp av olika IT-utrustningar
- Se till att kompatibel och godkänd hårdvara köps
- Skapa investeringsförfrågningar
- Leverantörskontakt
- Begära konton och åtkomster

Stöd:
- Support och felsökning av datorer, telefoner, konferensrum, skrivare m.m
- Daglig kontakt med global IT/Service Delivery Manager/Supportteam
- Onboarding/offboarding processer
- Utbildning/Introduktion

Ansökningskrav:
- Service Now
- MS O365
- Lokalt inköpningssystem
- CFT Capital Forecast Tool
- Leverantörsportaler

Ansökningar hanteras löpande så vänta inte med att skicka in din!

Ansök nu

Onsite tekniker till Göteborg!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Aug 30
Vill du jobba som IT-tekniker i Göteborg?
Vi söker nu proaktivt efter dig!

Vi letar efter dig som vill jobba Onsite med first- eller second line och backoffice support för slutanvändare.

Supporten inkluderar till exempel:
- Hårdvara så som PC och kringutrustning
- Mjukvaruinstallation
- Felanalys
- Användaradministration ur ett IT-perspektiv

Ansvarsområden kan vara som följande:
- Övervaka, hantera och följa upp supportärenden från Servicedesk
- Service och support på klientinstallationer, arbetsstationer, diverse IT-utrustning och serveradministration (OS, hårdara)
- Implementeringar, felsökning, mjukvara/OS/nätverk
- Aktiv kommunikation med servicedesk om avvikelser, störningar
- Administrera ärenden inom servicedesk-systemet
- Administrera tillgångshantering inom servicedesk-systemet
- Föreslå fortsatta serviceförbättringar inom servicedesk-organisationen till servicedesk-ansvarig
- Sammanställa rapporter

Dina kompetenser:
- Erfarenhet av support och felsökning i Windows-baserad miljö
- Erfarenhet av att stödja allmänt känd programvara (MS-Office Suite)
- Erfarenhet av support av IT-klient hårdvara och kringutrustning
- Flytande Svenska och Engelska

Ansökningar hanteras löpande så vänta inte med att skicka in din!

Ansök nu

IT-intresserad sökes för framtida uppdrag i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jun 12
Vi letar nu efter dig som vill arbeta med IT i Göteborgs-området! Vi har info om att några företag som vi har kontakt med inom kort kommer vara i behov av dig med erfarenhet av IT! Vi vill därför komma i kontakt med dig som jobbar, har jobbat eller vill jobba efter avslutade studier med just: IT.

Vi söker dig som har erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla och känner dig trygg i att handskas med alla typer av IT-problem. Tjänsterna som dyker upp kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror. Alltså flera olika typer av IT-tjänster.

Det är meriterande om du har erfarenhet av:
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Vi rekryterar löpande och kontaktar dig om en tjänst som passar din profil, erfarenheter och önskningar dyker upp!

Gott Nytt År önskar vi på Gigstep!

Ansök nu

Sales Administrator till Göteborg

Backofficepersonal
Läs mer Maj 26
Vill du jobba som Sales Administrator på ett internationellt företag i Göteborg?

Vi har nu ett gig på ett banbrytande industriellt företag. För dig som är en utomordentlig lagkamrat och som är redo att göra skillnad finns det obegränsat med möjligheter!

Rollen går ut på att stödja försäljnings- och marknadsfunktionerna och arbetsuppgifterna innefattar:
- Förbereda dagordningar och föra mötesprotokoll
- Support via olika forum
- Hantera beställningar och fakturor
- Förbereda säljmaterial för diverse presentationer och möten
- Samordna aktiviteter
- Sammanställning av KPI och statusrapporter

Du som söker har:
- Kunskaper i SAP eller ERP-system
- Tidigare erfarenhet från liknande position
- Vana vid att arbeta på ett stort globalt företag
- Ett öga för detalj och håller en bra struktur i ditt arbete
- Erfarenhet av att sammanställa KPI och statusrapporter
- Stresstålig och kan samordna flera aktiviteter samtidigt

Ansökningar hanteras löpande så vänta inte med att skicka in din!

Ansök nu

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Dec 13
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 4 personer, en Cost-controller, Cost-controllerassistent och en Controller. Nu har kunden utökat från ett till tre projekt och behöver därför förstärka gruppen med en Cost-controller.

I den här rollen kommer du att:

- Sammanställa månadsuppföljningen i projektet samt ev. delprojekt

- Ansvara för den ekonomiska och finansiella rapporteringen t.ex. prognos och kassaflödesanalys

- Helhetsansvar för de ekonomiska och finansiella frågorna tillsammans med projektledare

- Ha en rådgivande roll i ekonomiska och finansiella frågeställningar gällande projektet

- Planera och strukturera arbetsflödet

- Leder och följer upp Cost controllerassistentens arbete

- Medverka på ledningsgruppsmöten etc.

Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande

- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande

- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram

- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande

- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi

- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt

- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.

Gigget är på ett år med start omgående.

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Dec 19
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 4 personer, en Cost-controller, Cost-controllerassistent och en Controller. Nu har kunden utökat från ett till tre projekt och behöver därför förstärka gruppen med en Cost-controller.

I den här rollen kommer du att:

- Sammanställa månadsuppföljningen i projektet samt ev. delprojekt

- Ansvara för den ekonomiska och finansiella rapporteringen t.ex. prognos och kassaflödesanalys

- Helhetsansvar för de ekonomiska och finansiella frågorna tillsammans med projektledare

- Ha en rådgivande roll i ekonomiska och finansiella frågeställningar gällande projektet

- Planera och strukturera arbetsflödet

- Leder och följer upp Cost controllerassistentens arbete

- Medverka på ledningsgruppsmöten etc.

Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande

- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande

- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram

- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande

- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi

- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt

- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.

Gigget är på ett år med start omgående.

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Nov 28
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 4 personer, en Cost-controller, Cost-controllerassistent och en Controller. Nu har kunden utökat från ett till tre projekt och behöver därför förstärka gruppen med en Cost-controller.

I den här rollen kommer du att:

- Sammanställa månadsuppföljningen i projektet samt ev. delprojekt
- Ansvara för den ekonomiska och finansiella rapporteringen t.ex. prognos och kassaflödesanalys
- Helhetsansvar för de ekonomiska och finansiella frågorna tillsammans med projektledare
- Ha en rådgivande roll i ekonomiska och finansiella frågeställningar gällande projektet
- Planera och strukturera arbetsflödet
- Leder och följer upp Cost controllerassistentens arbete
- Medverka på ledningsgruppsmöten etc.


Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Gigget är på ett år med start omgående.

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

Receptionister sökes!

Kontorsreceptionist
Läs mer Maj 8
Nu letar vi efter dig som vill arbeta i reception i Göteborgs-området!

Vi har fått information om att olika företag som vi har kontakt med i Göteborgs-regionen inom kort kan behöva just dig!

I tjänsten som receptionist letar företaget efter dig som har erfarenhet i en liknande arbetsroll sedan tidigare. I tjänsten kommer du att vara ansiktet utåt för företaget och vara behjälplig vid exempelvis luncher, frukostar, konferenser och diverse event! Förutom detta hjälper du även till med sedvanliga arbetsuppgifter som posthantering, administration och är behjälplig i andra avseenden!

Som person är lyhördhet, service-mindedness och att bemöta kunder på ett professionellt sätt naturligt för dig!

Det är meriterande om du:
- Har arbetat i en liknande roll sedan tidigare
- Är flytande i svenska och engelska
- Har B-körkort
- Kan arbeta vid kort varsel!

Spännande ellerhur? Om du känner att du vill spendera dina dagar i enlighet med beskrivningen ovanför, skicka in din ansökan direkt så hör vi av oss om tjänsterna blir tillgängliga!

Urval sker löpande och annonsen är proaktiv men vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Produktionsingenjör till spännande projekt i Göteborg!

Civilingenjör, konstruktion, maskin
Läs mer Nov 21
Nu söker vi en produktionsingenjör till en av våra kunder i Centrala Göteborg!

Här kommer du vara med i hela kedjan i produktionskedjan och analysera möjligheter, ta fram förbättringsförslag och vara med i förändringsarbetet hela vägen till resultatanalys.

I ditt arbete kommer du att ha mycket kommunikation med såväl chefer, tekniker, operatörer och produktionspersonal och med hjälp av deras erfarenhet ringa in förbättringsområden, presentera rapporter och diagram för hur olika lösningar skulle kunna se ut.

För att passa in i den här rollen har du en relevant högskole-eller universitetsexamen, troligtvis inom Mekanik / Maskin / Produktionsteknik.

Som person är du drivande, engagerad och kommunikativ. Du gillar att ta stafettpinnen hela vägen till mållinjen och ser till att ta reda på det du behöver veta samt lösa de problem du stöter på. Du jobbar i ett team med ingenjörer inom olika teknikområden och har därigenom tillgång till den tekniska expertis som behövs för uppgiften. I det dagliga arbetet har du mycket kontakt i det interna organisationen så väl som med leverantörer.

Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Projektingenjör till spännande projekt i Göteborg!

Civilingenjör, konstruktion, maskin
Läs mer Nov 18
Som Projektingenjör jobbar du i ett team som har till uppgift att hitta lösningar på tekniska utmaningar i vår kunders projekt.

Vi tror att du har några års erfarenhet i ingenjörsyrket där du haft stort teknikinnehåll och att du på sikt har din målsättning att ta dig mot Projektledning.

Du har mest troligt en utbildning med inriktning inom maskinteknik, eller motsvarande erfarenhet. I rollen behöver du kunna göra bedömningar och värderingar av tekniska krav och specifikationer gällande flera tekniska områden.

Som person är du drivande, engagerad och kommunikativ. Du gillar att ta stafettpinnen hela vägen till mållinjen och ser till att ta reda på det du behöver veta samt lösa de problem du stöter på. Du jobbar i ett team med ingenjörer inom olika teknikområden och har därigenom tillgång till den tekniska expertis som behövs för uppgiften. I det dagliga arbetet har du mycket kontakt i det interna organisationen så väl som med leverantörer.

Ansök nu

IT-intresserad sökes för framtida uppdrag i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Mar 23
Vi letar nu efter dig som vill arbeta med IT i Göteborgs-området! Vi har info om att några företag som vi har kontakt med inom kort kommer vara i behov av dig med erfarenhet av IT! Vi vill därför komma i kontakt med dig som jobbar, har jobbat eller vill jobba efter avslutade studier med just: IT.

Vi söker dig som har erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla och känner dig trygg i att handskas med alla typer av IT-problem. Tjänsterna som dyker upp kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror. Alltså flera olika typer av IT-tjänster.

Det är meriterande om du har erfarenhet av:
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Vi rekryterar löpande och kontaktar dig om en tjänst som passar din profil, erfarenheter och önskningar dyker upp!

Gott Nytt År önskar vi på Gigstep!

Ansök nu

IT-intresserad sökes för framtida uppdrag i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Mar 24
Vi letar nu efter dig som vill arbeta med IT i Göteborgs-området! Vi har info om att några företag som vi har kontakt med inom kort kommer vara i behov av dig med erfarenhet av IT! Vi vill därför komma i kontakt med dig som jobbar, har jobbat eller vill jobba efter avslutade studier med just: IT.

Vi söker dig som har erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla och känner dig trygg i att handskas med alla typer av IT-problem. Tjänsterna som dyker upp kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror. Alltså flera olika typer av IT-tjänster.

Det är meriterande om du har erfarenhet av:
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Vi rekryterar löpande och kontaktar dig om en tjänst som passar din profil, erfarenheter och önskningar dyker upp!

Gott Nytt År önskar vi på Gigstep!

Ansök nu

IT-tekniker till företag i Göteborg

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Mar 23
Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning
Det är även ett krav att du har B-körkort

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Vi tillämpar löpande rekrytering!

Ansök nu

IT-tekniker till företag i Göteborg

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Mar 24
Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning
Det är även ett krav att du har B-körkort

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Vi tillämpar löpande rekrytering!

Ansök nu

IT-tekniker till företag i Göteborg

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Mar 16
Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning
Det är även ett krav att du har B-körkort

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Vi tillämpar löpande rekrytering!

Ansök nu

Receptionister sökes!

Kontorsreceptionist
Läs mer Mar 20
Nu letar vi efter dig som vill arbeta i reception i Göteborgs-området!

Vi har fått information om att olika företag som vi har kontakt med i Göteborgs-regionen inom kort kan behöva just dig!

I tjänsten som receptionist letar företaget efter dig som har erfarenhet i en liknande arbetsroll sedan tidigare. I tjänsten kommer du att vara ansiktet utåt för företaget och vara behjälplig vid exempelvis luncher, frukostar, konferenser och diverse event! Förutom detta hjälper du även till med sedvanliga arbetsuppgifter som posthantering, administration och är behjälplig i andra avseenden!

Som person är lyhördhet, service-mindedness och att bemöta kunder på ett professionellt sätt naturligt för dig!

Det är meriterande om du:
- Har arbetat i en liknande roll sedan tidigare
- Är flytande i svenska och engelska
- Har B-körkort
- Kan arbeta vid kort varsel!

Spännande ellerhur? Om du känner att du vill spendera dina dagar i enlighet med beskrivningen ovanför, skicka in din ansökan direkt så hör vi av oss om tjänsterna blir tillgängliga!

Urval sker löpande och annonsen är proaktiv men vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

IT-tekniker till företag i Göteborg

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Mar 14
Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Vi tillämpar löpande rekrytering!

Ansök nu

IT-tekniker till företag i Göteborg

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Mar 13
Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.

Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.

Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!

Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.

Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.

Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!

Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.

Ansök nu

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Okt 7
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 3-5 personer. Där ditt mål är att ha en övergripande koll på kostnaderna för projektet.

Arbetsuppgifter:

- Order och fakturahantering för projektet
- Hantering av valutakursdifferenser vid hantering av utländskvaluta i projekten
- Ansvarar för ombokningar vid månadsbokslut för stora projekts räkning
- Ränteberäkningar
- Medverkar vid sammanställning av månadsuppföljning och kassaflödesberäkningar genom att ta fram underlag


Kompetenskrav:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Gigget är på ett år med start omgående!

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

Cost-controller till centrala Göteborg!

Controller
Läs mer Sep 29
Vill du arbeta på ett företag med stark tillväxt där du kommer vara en viktig del för i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Vill du dessutom arbeta i en spännanderoll i en stor organisation med mycket kontaktytor? Då är detta gigget på för dig!

Om gigget:

Vi söker nu dig som vill arbeta på arbeta som Cost-Controller för kunds räkning i centrala Göteborg. Projektavdelningen på företaget ansvarar för att bemanna de stora omställningsprojekten mot förnybara bränslen företaget har på våra raffinaderier med resurser för att säkerställa bra ekonomisk kontroll för dessa investeringsprojekt i samarbetet med projektorganisation och ekonomi- & finansorganisationen, för att projektledaren skall få bra ekonomisk kontroll samt leverera ekonomisk status och prognos till ledningen samt ekonomi- och finansorganisationen.

Du kommer att ingå i en grupp på 3-5 personer. Där ditt mål är att ha en övergripande koll på kostnaderna för projektet.

Arbetsuppgifter:

- Order och fakturahantering för projektet
- Hantering av valutakursdifferenser vid hantering av utländskvaluta i projekten
- Ansvarar för ombokningar vid månadsbokslut för stora projekts räkning
- Ränteberäkningar
- Medverkar vid sammanställning av månadsuppföljning och kassaflödesberäkningar genom att ta fram underlag


Kompetenskrav:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du är även initiativtagande och proaktiv i ditt arbete. Du har jobbar gärna i grupp, men har heller inga problem med att arbeta självständigt. I och med att du kommer jobba med kostnader och siffror är du också självklart analytisk och noggrann som person.

Utöver det ser vi också att du har följande kompetens:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Ekonomisk erfarenheter från projektverksamhet är meriterande
- Mycket goda kunskaper i Excel och goda kunskaper inom övriga Officeprogram
- Goda kunskaper i BI-lösningar, Excel Power Pivot eller liknande är meriterande
- Goda kunskaper om IT-system för hantering av ekonomi
- Goda kunskaper inom svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Ett par års erfarenhet av ekonomiarbete/controlling eller motsvarande, gärna involverande investeringar eller kassaflödesanalyser.


Gigget är på ett år med start omgående!

Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansök nu

IT-intresserad sökes för framtida uppdrag i Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Mar 14
Vi letar nu efter dig som vill arbeta med IT i Göteborgs-området! Vi har info om att några företag som vi har kontakt med inom kort kommer vara i behov av dig med erfarenhet av IT! Vi vill därför komma i kontakt med dig som jobbar, har jobbat eller vill jobba efter avslutade studier med just: IT.

Vi söker dig som har erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla och känner dig trygg i att handskas med alla typer av IT-problem. Tjänsterna som dyker upp kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror. Alltså flera olika typer av IT-tjänster.

Det är meriterande om du har erfarenhet av:
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning

Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!

Vi rekryterar löpande och kontaktar dig om en tjänst som passar din profil, erfarenheter och önskningar dyker upp!

Gott Nytt År önskar vi på Gigstep!

Ansök nu

Projektadministratör sökes till stort bolag!

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 22
Nu letar vi på Gigstep efter dig som är en administrativ stjärna med god datavana!

Du kommer tillsammans med stopporganisationen att utföra uppdrag och koordinera uppgifter som krävs för att dokumentera och sprida information. Du som projektadministratör ska med din kunskap och kännedom underlätta så att de dagliga aktiviteterna kan utföras utan avvikelser och störningar

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Skriva mötesnoteringar från möten
- Ansvara för passerkortsansökningsprocessen
- Administrera aktuellt stopp på hemsidans intranätet.
- Koordinera och administrera boendefrågor för intern och inhyrd personal
- Utföra bokning av hyrbilar, resor, hotell, konferenser, lägenheter.
- Skriva och sammanställa stoppdokumentation
- Skapa beställningar och avrop i Maximo (systemet som används).
- Bistå den ekonomiska uppföljningen med stöd och hjälp vid behov


Om dig:

Vi söker dig med god system och datavana. Du har i synnerhet stor erfarenhet av Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta och har en god inställning till lagarbete. Du är inte rädd för att uttrycka dig och kan göra det på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska.

Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du arbetar ute hos vår kund.
Omfattningen är 100% med start omgående. Uppdraget löper till hösten 2023.

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dag för annons.

Ansök nu

Projektadministratör sökes till stort bolag!

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 28
Nu letar vi på Gigstep efter dig som är en administrativ stjärna med god datavana!

Du kommer tillsammans med stopporganisationen att utföra uppdrag och koordinera uppgifter som krävs för att dokumentera och sprida information. Du som projektadministratör ska med din kunskap och kännedom underlätta så att de dagliga aktiviteterna kan utföras utan avvikelser och störningar

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Skriva mötesnoteringar från möten
- Ansvara för passerkortsansökningsprocessen
- Administrera aktuellt stopp på hemsidans intranätet.
- Koordinera och administrera boendefrågor för intern och inhyrd personal
- Utföra bokning av hyrbilar, resor, hotell, konferenser, lägenheter.
- Skriva och sammanställa stoppdokumentation
- Skapa beställningar och avrop i Maximo (systemet som används).
- Bistå den ekonomiska uppföljningen med stöd och hjälp vid behov


Om dig:

Vi söker dig med god system och datavana. Du har i synnerhet stor erfarenhet av Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta och har en god inställning till lagarbete. Du är inte rädd för att uttrycka dig och kan göra det på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska.

Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du arbetar ute hos vår kund.
Omfattningen är 100% med start omgående. Uppdraget löper till hösten 2023.

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dag för annons.

Ansök nu

Projektadministratör sökes till stort bolag!

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 20
Nu letar vi på Gigstep efter dig som är en administrativ stjärna med god datavana!

Du kommer tillsammans med stopporganisationen att utföra uppdrag och koordinera uppgifter som krävs för att dokumentera och sprida information. Du som projektadministratör ska med din kunskap och kännedom underlätta så att de dagliga aktiviteterna kan utföras utan avvikelser och störningar

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Skriva mötesnoteringar från möten
- Ansvara för passerkortsansökningsprocessen
- Administrera aktuellt stopp på hemsidans intranätet.
- Koordinera och administrera boendefrågor för intern och inhyrd personal
- Utföra bokning av hyrbilar, resor, hotell, konferenser, lägenheter.
- Skriva och sammanställa stoppdokumentation
- Skapa beställningar och avrop i Maximo (systemet som används).
- Bistå den ekonomiska uppföljningen med stöd och hjälp vid behov


Om dig:

Vi söker dig med god system och datavana. Du har i synnerhet stor erfarenhet av Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta och har en god inställning till lagarbete. Du är inte rädd för att uttrycka dig och kan göra det på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska.

Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du arbetar ute hos vår kund.
Omfattningen är 100% med start omgående. Uppdraget löper till hösten 2023.

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dag för annons.

Ansök nu

Utbildare för vård- och omsorgspersonal

Undersköterska, hemtjänst och äldreboende
Läs mer Feb 23
Jobbar du för närvarande inom vård och omsorg eller har kanske gjort det tidigare? Kanske känner du att du vill testa något nytt men ändå ha kvar foten i din nuvarande bransch? Perfekt, läs då vidare!

För Tunstalls räkning letar vi nu efter dig som vill arbeta i den spännande rollen som Utbildare. I tjänsten ingår du i ett välfungerande team med tre andra personer inom organisationen, där ni alla utgår ifrån olika orter i Sverige. Just nu behöver Tunstall dig som befinner dig i Göteborg med omnejd.

Du kommer tillsammans med teamet att skapa utbildningsmaterial som sedan används som utbildningsunderlag när du åker ut till vård- och omsorgspersonal och utbildar dem i Tunstalls egna system.

Visst låter det spännande? I tjänsten är du ofta på resande fot vid de tillfällena du håller i utbildningar för användarna. Därför är det viktigt att du tycker om att skapa relationer och att du kan vara flexibel under veckodagarna.

För dig som dessutom trivs med att arbeta hemifrån så erbjuds du en flexibilitet mellan att vara ute och utbilda i kombinationen med att arbeta hemifrån eller på kontoret i Mölndal.

Som person är du en social och hjärtlig person som tycker om att planera och strukturera dina arbetsuppgifter och dagar. Har du dessutom ett genuint intresse för tekniska lösningar och hur de kan underlätta människors vardagar bör du inte vänta med din ansökan.

Meriterande:

Arbetslivserfarenhet ifrån vården/äldreomsorg
Ett tekniskt intresse

Krav:

Körkort och tillgång till bil

Flytande svenska i tal och skrift

Gärna goda kunskaper inom hela Officepaketet, framförallt Powerpoint


Om Tunstall

Tunstall ligger långt fram i branschutvecklingen vad gäller produktutveckling och teknisk kompetens. Kunderna finns i nuläget främst inom kommunal/offentlig äldrevård men det finns även en stor framtida tillväxtpotential inom hälsovård/landsting och den privata sektorn (B2B).

Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess

Ansök nu

Utbildare till ledande bolag inom vård och omsorg

Personalutbildare
Läs mer Feb 22
Är du en fena på att kommunicera och känner dig trygg i att förklara tekniska lösningar för andra på ett målgruppsanpassat och begripligt vis? Toppen, läs då vidare!

För Tunstalls räkning letar vi nu efter dig som vill arbeta i den omväxlande och spännande rollen som Utbildare/Trainer. Du kommer att ingå i ett välfungerande team med tre andra personer inom organisationen, där ni alla utgår från olika orter i Sverige. Teamets ansvar är att skapa utbildningsmaterial som sedan är underlaget när du beger dig ut och håller i utbildning för användarna av Tunstalls egenbyggda system!


Spännande eller hur? I tjänsten är du ofta på resande fot och träffar Tunstalls användare och kunder. Det är därför viktigt att du tycker om att skapa och bibehålla relationer samt att du trivs i en utbildande roll.

För dig som trivs med att arbeta hemifrån finns möjlighet att alltid utgå från ditt hemmakontor. Om du hellre vill utgå från kontoret i Mölndal finns även den möjligheten.

Vi ser en klar fördel för dig om du har ett tekniskt intresse och ett ännu större plus om du är bra på att förmedla hur tekniken fungerar på ett professionellt och pedagogiskt sätt. Då användarna arbetar inom vården får du ett stort plus i kanten om du har tidigare erfarenhet inom just vårdyrket.

Som person är du en social och hjärtlig person med ett öga för detaljer. Gillar du dessutom att ha ordning och reda, planera och strukturera utbildningstillfällen och resor så bör du inte vänta med din ansökan!

Krav
Körkort och tillgång till bil
Flytande svenska i tal och skrift
Goda kunskaper inom hela Officepaketet

Om Tunstall

Tunstall ligger långt fram i branschutvecklingen vad gäller produktutveckling och teknisk kompetens. Kunderna finns i nuläget främst inom kommunal/offentlig äldrevård men det finns även en stor framtida tillväxtpotential inom hälsovård/landsting och den privata sektorn (B2B).

Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess

Ansök nu

Projektadministratör sökes till stort bolag!

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 9
Nu letar vi på Gigstep efter dig som är en administrativ stjärna med god datavana!

Du kommer tillsammans med stopporganisationen att utföra uppdrag och koordinera uppgifter som krävs för att dokumentera och sprida information. Du som projektadministratör ska med din kunskap och kännedom underlätta så att de dagliga aktiviteterna kan utföras utan avvikelser och störningar

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Skriva mötesnoteringar från möten
- Ansvara för passerkortsansökningsprocessen
- Administrera aktuellt stopp på hemsidans intranätet.
- Koordinera och administrera boendefrågor för intern och inhyrd personal
- Utföra bokning av hyrbilar, resor, hotell, konferenser, lägenheter.
- Skriva och sammanställa stoppdokumentation
- Skapa beställningar och avrop i Maximo (systemet som används).
- Bistå den ekonomiska uppföljningen med stöd och hjälp vid behov


Om dig:

Vi söker dig med god system och datavana. Du har i synnerhet stor erfarenhet av Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta och har en god inställning till lagarbete. Du är inte rädd för att uttrycka dig och kan göra det på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska.

Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du arbetar ute hos vår kund.
Omfattningen är 100% med start omgående. Uppdraget löper till hösten 2023.

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dag för annons.

Ansök nu

Projektadministratör sökes till stort bolag!

Kontorsreceptionist
Läs mer Jan 31
Nu letar vi på Gigstep efter dig som är en administrativ stjärna med god datavana!

Du kommer tillsammans med stopporganisationen att utföra uppdrag och koordinera uppgifter som krävs för att dokumentera och sprida information. Du som projektadministratör ska med din kunskap och kännedom underlätta så att de dagliga aktiviteterna kan utföras utan avvikelser och störningar

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Skriva mötesnoteringar från möten

- Ansvara för passerkortsansökningsprocessen

- Administrera aktuellt stopp på hemsidans intranätet.

- Koordinera och administrera boendefrågor för intern och inhyrd personal

- Utföra bokning av hyrbilar, resor, hotell, konferenser, lägenheter.

- Skriva och sammanställa stoppdokumentation

- Skapa beställningar och avrop i Maximo (systemet som används).

- Bistå den ekonomiska uppföljningen med stöd och hjälp vid behov

Om dig:

Vi söker dig med god system och datavana. Du har i synnerhet stor erfarenhet av Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta och har en god inställning till lagarbete. Du är inte rädd för att uttrycka dig och kan göra det på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska.

Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du arbetar ute hos vår kund.
Omfattningen är 100% med start omgående. Uppdraget löper till hösten 2023.

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dag för annons.

Ansök nu

Projektadministratör sökes till stort bolag!

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 15
Nu letar vi på Gigstep efter dig som är en administrativ stjärna med god datavana!

Du kommer tillsammans med stopporganisationen att utföra uppdrag och koordinera uppgifter som krävs för att dokumentera och sprida information. Du som projektadministratör ska med din kunskap och kännedom underlätta så att de dagliga aktiviteterna kan utföras utan avvikelser och störningar

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Skriva mötesnoteringar från möten
- Ansvara för passerkortsansökningsprocessen
- Administrera aktuellt stopp på hemsidans intranätet.
- Koordinera och administrera boendefrågor för intern och inhyrd personal
- Utföra bokning av hyrbilar, resor, hotell, konferenser, lägenheter.
- Skriva och sammanställa stoppdokumentation
- Skapa beställningar och avrop i Maximo (systemet som används).
- Bistå den ekonomiska uppföljningen med stöd och hjälp vid behov


Om dig:

Vi söker dig med god system och datavana. Du har i synnerhet stor erfarenhet av Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta och har en god inställning till lagarbete. Du är inte rädd för att uttrycka dig och kan göra det på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska.

Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du arbetar ute hos vår kund.
Omfattningen är 100% med start omgående. Uppdraget löper till hösten 2023.

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dag för annons.

Ansök nu