Testhuset Urval & Utveckling AB jobb i Göteborg

Hitta lediga jobb hos Testhuset Urval & Utveckling AB i Göteborg. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Göteborg.

Vikarierande Marknadskoordinator till S:T Eriks - Göteborg

Marknadskoordinator
Läs mer Sep 25
Nytt
Om tjänsten
Som Marknadskoordinator för S:t Eriks har du som huvudfokus att skapa värdebaserat innehåll för att stärka varumärke och optimera försäljningen. Tjänsten är en koordinerande roll med många kontaktytor både internt som externt. I rollen ingår att skapa och publicera relevant produktinformation på S:t Eriks olika plattformar och kanaler. Vidare ansvarar du för produktion, uppdatering och beställning av marknadsmaterial, t.ex. trycksaker, butiksmaterial och säljmaterial. Du ingår i ett marknadsteam som består av tre personer. Rollen är placerad på kontoret i Göteborg, Hjällbo och du rapporterar till Marknadschef.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Ansvarig för produktion, uppdatering och beställning av S:t Eriks marknadsmaterial, t ex. prislistor, broschyrer, prover och presentationsmaterial

- Producera innehåll för annonsering på digitala kanaler

- Utveckla kanalspecifik kommunikation i digital media

- Uppdatera nyheter och innehåll kopplat till S:t Eriks internkommunikation

- Skriva säljande copy för våra olika produkter och målgrupper

- Projektleda marknadsaktiviteter tillsammans med byråer och andra leverantörer

- SEO

Tjänsten är ett vikariat på ett år.

Om dig
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av, för tjänsten, relevanta roller och du tycker om att arbeta i en bred roll med många kontaktytor. Idealt har du erfarenhet av en liknande befattning och har i och detta en god förståelse för tjänstens komplexitet. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är strukturerad, noggrann och med öga för detaljer.

- God kunskap av Adobe Sviten (Photoshop, InDesign & Illustrator)

- God erfarenhet av CMS verktyg

- God kunskap och intresse av text/copy och bild

- God kunskap om hur man skapar av SEO-anpassat innehåll
- Erfarenhet av sökmotoroptimering och analysverktyg, ex Google Analytics

Som person är du en ”doer” som gillar att skapa långsiktiga samarbeten och relationer och trivs med att vara en del i ett team. Du är resultatfokuserad och har en förmåga att se helheten och förstå affären och vad som behöver göras - prioritera och få det gjort. Du gillar utmaningar och tar dig an dem på ett kreativt och lösningsorienterat sätt. Du har lätt för att pendla mellan strategiska och praktiska arbetsuppgifter och gillar mixen.

Om processen

Du är varmt välkommen in med din ansökan. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag, men senast 15/10-2023.

OM S:T ERIKS
S:t Eriks Gruppen utvecklar, tillverkar, säljer och levererar Mark-, Tak- och VA-system samt naturstensprodukter till entreprenörer och återförsäljare på den nordiska marknaden. Vi är ca 500 medarbetare vid fabriker och kontor över hela Sverige från Staffanstorp i söder till Piteå i norr. Bolaget har en årsomsättning på drygt 1 miljard. S:t Eriks är ett helägt dotterbolag i Volati sedan hösten 2018. Volati är en svensk industrigrupp som idag äger drygt 40 bolag med verksamhet i 16 länder som genererar en årsomsättning på 7 miljarder www.steriks.se

S:t Eriks kunder består av större och mindre entreprenadföretag i bygg- och anläggningsbranschen, kommuner, statliga verk samt återförsäljare. Vi räknar också in konsultledet/arkitekter/projektörer bland våra viktigaste samarbetspartners i form av föreskrivande led. Vi är ledande inom segmenten natursten, marksten/plattor, rör/brunnar, stödmurar och takpannor. Vi är duktiga på design och att skapa unika produkter som är anpassade för marknadens behov.

Ansök nu

Intresseanmälan Acting HR - Göteborg

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Mar 16
Om våra uppdrag

Som konsult eller underkonsult hos oss på Acting HR är du en viktig pusselbit i leveransen till våra kunder. Vi letar efter dig som vill vara med och utveckla svenskt arbetsliv med kvalificerade tjänster inom HR-området.

I ditt nya arbete stöttar du våra kunder genom att, som HR-ansvarig, HR Business Partner och/eller HR-specialist, driva projekt inom HR-området.

Du har förmågan att kombinera strategiskt, operativt och konsultativt arbete inom hela HR-området och trivs att vara chefers expertstöd.

Du är tydligt resultatinriktad och arbetar ständigt för att utveckla personalprocesser, policys, riktlinjer och avtal på alla nivåer i en organisation. Arbetsuppgifter inom området såsom lönebildning, rehabilitering, rekrytering, förhandling och arbetsmiljö kommer också att finnas.

Våra uppdrag varierar och beroende på kundbehov söker vi nu flera underkonsulter/konsulter med intresse för tillfälliga, korta som långa uppdrag på plats, på distans och/eller ute hos våra kunder.

Om dig

Vi söker dig som har ett stort intresse i HR-frågor och som vill jobba enligt den senaste kunskapen inom området. Du har ett stort driv och engagemang som gör att du bidrar till din egen och Acting HR:s utveckling genom att våga ta ny mark.

Du är socialt ”skillad” med en förmåga att skapa goda relationer och det är viktigt för dig att tillhöra ett team där du får bidra till goda resultat.

Vi ser att du har en utbildning inom HR och erfarenhet av HR-arbete på olika nivåer. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska samt att du hanterar digitala verktyg med lätthet. Har du spetskompetens inom vissa HR-områden precisera gärna det i ditt CV.

Om oss

På Acting HR blir du en del av ett resultatinriktat gäng som tror på det vi gör. Du kommer att jobba i en miljö med korta beslutsvägar, högt i tak och mycket glädje där skrattet aldrig är långt bort. Vi vill ständigt förbättras och utvecklas och det kommer även du få möjlighet till, både i din kompetens och som person.

Om processen

Med hjälp av en god dialog, intervju samt kapacitetstester och personprofilanalyser gör vi en objektiv och fördomsfri bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för särbehandling. Vi kommer att ta referenser samt göra en bakgrundskontroll på aktuella kandidater.

Vid frågor, kontakta COO Anna Beckius på anna.beckius@actinghr.se.

Ansök nu

Innesäljare/projektledare till S:t Eriks i Hjällbo

Innesäljare
Läs mer Aug 7
Om tjänsten

Som innesäljare/projektledare inom vår Division VA kommer du att arbeta med och ge service till våra kunder. Din roll innebär i huvudsak att driva projekt samt en del logistikplanering såsom bokning av transporter samt hantering av offerter och ordermottagning. I dina arbetsuppgifter ingår även att stödja utesäljare och att delta i teamets förbättringsarbeten.

Som företrädare för företaget förväntas du ge kunden den bästa möjliga servicen.

Du ingår i en division med cirka 25 medarbetare och har ett nära samarbete med bolagets produktionsanläggningar runt om i Sverige.

Tjänsten är placerad på kontoret i Hjällbo.

Om dig

Du är en lagspelare som är beredd att ge det lilla extra i varje kunddialog och är positiv med god kommunikativ förmåga. Vi ser att du driven, självständig och fokuserad med ett stort engagemang för ditt arbete. Du har förmåga att koordinera och organisera varierande uppgifter. Eftersom du kommer att ha många kontaktytor behöver du ha goda IT-kunskaper och behärskar flytande svenska i tal och skrift. Du har en teknisk förståelse och är intresserad och nyfiken på att lära dig våra olika produkter.

Det är meriterande, men inget krav, om du har erfarenhet av anläggningsbranschen och gärna redan ett kontaktnät hos beställare, projektörer, föreskrivande och entreprenörer.

Kan du dessutom läsa ritningar och har jobbat i affärssystemet Jeeves är det ett stort plus.

Urval sker löpande och med start så snart som möjligt enligt överenskommelse.

Om oss

Det är mer än ett sekel sedan S:t Eriks startade sin första verksamhet - S:t Eriks kakelfabrik. Idag är vi Sveriges ledande leverantör av plattor, marksten, murar, block och VA-system tillverkade i betong eller natursten. Genom åren har vi bidragit med material och kunskap till många stora och mindre projekt - från Riksdagshuset, Sergels torg och Förbifart Stockholm till garageuppfarter, uteplatser och trädgårdar över hela landet.

S:t Eriks har rikstäckande närvaro med god lagerhållning och vi arbetar ständigt för att förbättra leveranssäkerheten och för att bli mer tillgängliga. Vi vill snabbt kunna komma till dig som kund för att ge råd, diskutera eller lösa problem. Tack vare att vi är stora har vi resurser att vara närvarande lokalt. I Hjällbo är vi idag cirka 50 medarbetare.

Om processen

Du är varmt välkommen in med din ansökan. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag, men senast 31/8-2023.

Ansök nu

Redovisningskonsult - JPA Redovisning

Redovisningskonsult
Läs mer Jul 5
Om tjänsten

Som redovisningskonsult hos oss kommer du snabbt märka att vi inte är som andra redovisningsbyråer. För oss är teamet viktigt på riktigt och vi har varandras ryggar i alla lägen.

Som redovisningskonsult hos oss kommer du att ansvara för att hantera allt från löpande bokföring och ekonomisk rådgivning till bokslut, årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Du förväntas arbeta tätt med dina kunder för att förstå deras affärsbehov och utveckla skräddarsydda redovisningslösningar som möter deras specifika krav och optimerar deras verksamheter. Till din hjälp kommer du att ha kompetenta och engagerade kollegor, både lokalt och internationellt. I tjänsten kommer du även att coacha och leda dina juniora kollegor i arbetet och kvalitetssäkra arbetet innan det når kunden.

En av våra styrkor på JPA Redovisning är att vi är öppna för att dela kunskap, erfarenhet och idéer vilket gör att vi tillsammans kan lösa utmaningar på ett effektivt och innovativt sätt, samtidigt som vi skapar en positiv och samarbetsvillig arbetsmiljö. Vi tror att samarbete, teamwork och ett globalt nätverk leder till högre kvalitet och bättre resultat för våra kunder.

Om dig

Vi söker en erfaren och nyfiken redovisningskonsult som värdesätter goda relationer och samarbeten. Du är öppen och ödmjuk som person, tillika en social lagspelare som vill vara med och bidra till vår gemenskap och fortsatta tillväxtresa. Att lyfta blicken, skapa struktur och prioritera i en snabbföränderlig vardag med kunden i fokus är en självklarhet för dig.

Viktigt för oss är att du:

- Gillar att jobba med kunder

- Tycker om och förstår hela kedjan

- Är glad och social

Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning med ekonomisk inriktning samt flera års erfarenhet från att ha arbete på redovisningsbyrå. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. Då resor till våra kunder kan förekomma behöver du även ha körkort.

Om oss

Vi är en lokal självständig byrå med internationell räckvidd som utgår ifrån Göteborg. Våra kunder är främst baserade i Västsverige men vi har kunder även i övriga landet och geografiska avstånd överbyggs allt enklare i takt med teknikens utveckling. Genom samarbetet med JPA International har vi tillgång till ett nätverk av revisorer och rådgivare i stort sett hela världen som kan anlitas allt efter våra kunders behov. Vi är övertygade om att ett stort internationellt nätverk av oberoende byråer, utöver direkt kundnytta i ett växande antal fall, även är till vinning för kompetensnivån åt byråns medarbetare.

Oavsett vilka tjänster vi utför är kvalitet viktigt för oss. Kvalitet i ett tjänsteproducerande företag utgår från kompetenta och nöjda medarbetare där vår fasta övertygelse är att personalen är byråns viktigaste resurs.

Vi är en ägarledd byrå och är själva företagare. Många av de utmaningar våra kunder står inför även är våra egna vilket rätt nyttjat ger oss bättre möjlighet till att vara goda rådgivare.

Gå gärna in på länken nedan om du vill läsa mer om oss och våra värdegrunder.

https://www.jparedovisning.se/om-oss/

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs (https://www.dnv.com/se/services/certifierad-rekryterare-iso-10667-och-arbetspsykologiska-tester-56338) standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser gör de en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling.

Om du har frågor är du välkommen att kontakta Anna Beckius på 073 529 33 23 eller Ulf Holmgren på 076 307 10 29.

Du är varmt välkommen in med din ansökan senast den 13 Augusti.

Ansök nu

INVOLVUS Göteborg söker en Oberoende IT-rådgivare

CIO, Chief Information Officer/IT-chef
Läs mer Mar 29
Om INVOLVUS

INVOLVUS jobbar du som en Oberoende Rådgivare inom IT och digitalisering på kundernas sida, i roller som IT-chef/ansvarig, IT-strateg och /eller IT-projektledare.

Vi tar med oss vår samlade erfarenhet och kunskap och stärker kompetensen till våra kunder. Det här medför att kunderna ska kunna ta rätt beslut som stödjer deras visioner och målsättningar, samt blir grunden för en fortsatt utveckling och expansion.

INVOLVUS består idag av ett 30-tal Oberoende IT-Rådgivare med lång erfarenhet och bakgrund som VD, försäljningschef, konsultchef, affärsområdeschef och IT-chef inom IT och digitalisering. Vi har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Borås, Karlstad, Varberg samt Helsingborg och växer kontinuerligt för att möta våra befintliga och nya kunders behov av strategisk rådgivning.

Hos INVOLVUS är frihet under ansvar grunden till vår framgång, och varje individs utveckling gör att vi som företag utvecklas tillsammans med våra kunder. Vi arbetar i en bransch i ständig utveckling och vi lär oss av varandra och den erfarenhet som vi tar med oss in i gruppen.

Om tjänsten

Som Oberoende IT-Rådgivare kommer du arbeta med att framtidsäkra våra kunders verksamheter, i roller som CIO, IT-chef/ansvarig, IT-strateg eller IT-projektledare. Du kommer att kontinuerligt jobba med att föreslå förbättringar och förändringar som bygger på INVOLVUS kunskap samt erfarenhet hur andra företag/branscher agerar.

Som IT-Rådgivare kommer du även ansvara för IT-upphandlingar, avtalsskrivningar för diverse system och plattformar, samt för kundernas långsiktiga planer och strategier inom IT. Du leder och deltar i IT-projekt samt säkerställer stabilitet och utveckling i IT-miljön och dess verksamhetssystem tillsammans med kundens IT-leverantörer.

Hos INVOLVUS kommer du få möjligheten att jobba flexibelt med frihet under ansvar. Det här innebär att du får utforma din egen arbetsdag och jobba från vart det passar dig bäst.

Om dig

Vi ser att du har tidigare erfarenhet av IT och digitaliseringsarbete och har arbetat med leverans, projektledning eller i en ledande position på ett IT-företag eller annan företagsverksamhet. Du har intresse av affärer och bär förmodligen med dig ett nätverk av företag och personer som du mött och arbetat med under åren och gillar att ha många parallella aktiviteter igång samtidigt.

Som person är du strukturerad och van vid att leda projekt samt ta ansvar för uppsatta mål och deadlines. Du är utåtriktad och har ett stort intresse för människor, är positiv samt intresserad av att utveckla och ge trygghet åt våra kunder.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs (https://www.dnv.com/se/services/certifierad-rekryterare-iso-10667-och-arbetspsykologiska-tester-56338) standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser gör de en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling.

Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på telefon 070 594 72 77eller Anna Beckius på 073 529 33 23.

Välkommen med din ansökan senast den 23 april 2023.

Ansök nu

JPA Redovisning söker en Redovisningskonsult

Redovisningskonsult
Läs mer Apr 4
Om tjänsten

Hos oss på JPA Redovisning kommer du att ha en central roll i vårt team där du kommer att ha möjlighet att arbeta med en mängd olika kunder och branscher.

Du kommer att ansvara för att hantera allt från löpande bokföring och ekonomisk rådgivning till bokslut, årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Genom ett coachande tillvägagångssätt kommer du leda juniora kollegor i arbetet och kvalitetssäkra arbetet innan det når kunden. Du kommer att arbeta tätt med våra kunder för att förstå deras affärsbehov och utveckla skräddarsydda redovisningslösningar som möter deras specifika krav. Som redovisningskonsult hos oss kommer du att ha ett eget kundansvar där du genom att bygga starka relationer erbjuder dina kunder expertis och stöd för att de ska kunna optimera sina verksamheter.

Hos oss kommer du att ha möjlighet att arbeta i en dynamisk och stimulerande miljö med utmärkta möjligheter till utveckling och karriärmöjligheter. Du kommer till ett härligt team med engagerade människor som gillar att ha roligt på jobbet.

Är du en erfaren redovisningskonsult som vill ta din karriär till nästa nivå och gillar att utmana dig själv, då ska du inte tveka att söka tjänsten hos oss idag!

Om dig

Vi söker en erfaren, nyfiken och motiverad redovisningskonsult som gillar att ta sig an nya utmaningar. Du är öppen och ödmjuk som person, tillika en social lagspelare som vill vara med och bidra till vår gemenskap och fortsatta tillväxtresa. En framgångsfaktor är förmågan att jobba självständigt när det krävs, men att du värdesätter teamet högt där er gemensamma framgång är lika viktig som din egen. Du är också en utmärkt kommunikatör som kan bygga relationer med kunder och kollegor på alla nivåer. Att lyfta blicken, skapa struktur och prioritera i en snabbföränderlig vardag med kunden i fokus är en självklarhet för dig.

Du som söker tjänsten ska ha en eftergymnasial utbildning med ekonomisk inriktning. Vi ser även att du har flerårig erfarenhet från att ha arbete på redovisningsbyrå där du har jobbat med strategiska ekonomifrågor. Du bör även ha goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. Då resor till våra kunder kan förekomma behöver du även ha körkort.

Om oss

Vi är en lokal självständig byrå med internationell räckvidd som utgår ifrån Göteborg. Våra kunder är främst baserade i Västsverige men vi har kunder även i övriga landet och geografiska avstånd överbyggs allt enklare i takt med teknikens utveckling. Genom samarbetet med JPA International har vi tillgång till ett nätverk av revisorer och rådgivare i stort sett hela världen som kan anlitas allt efter våra kunders behov. Vi är övertygade om att ett stort internationellt nätverk av oberoende byråer, utöver direkt kundnytta i ett växande antal fall, även är till vinning för kompetensnivån åt byråns medarbetare.

Oavsett vilka tjänster vi utför är kvalitet viktigt för oss. Kvalitet i ett tjänsteproducerande företag utgår från kompetenta och nöjda medarbetare där vår fasta övertygelse är att personalen är byråns viktigaste resurs.

Vi är en ägarledd byrå och är själva företagare. Många av de utmaningar våra kunder står inför även är våra egna vilket rätt nyttjat ger oss bättre möjlighet till att vara goda rådgivare.

Gå gärna in på länken nedan om du vill läsa mer om oss och våra värdegrunder.

https://www.jparedovisning.se/om-oss/

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs (https://www.dnv.com/se/services/certifierad-rekryterare-iso-10667-och-arbetspsykologiska-tester-56338) standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser gör de en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling.

Om du har frågor är du välkommen att kontakta Anna Beckius på 073 529 33 23 eller Ulf Holmgren på 076 307 10 29.

Du är varmt välkommen in med din ansökan senast den 19 april.

Ansök nu

INVOLVUS Göteborg - Oberoende IT-rådgivare

CIO, Chief Information Officer/IT-chef
Läs mer Dec 15
Om INVOLVUS

INVOLVUS jobbar du som en Oberoende Rådgivare inom IT och digitalisering på kundernas sida, i roller som IT-chef/ansvarig, IT-strateg och /eller IT-projektledare.

Vi tar med oss vår samlade erfarenhet och kunskap och stärker kompetensen till våra kunder. Det här medför att kunderna ska kunna ta rätt beslut som stödjer deras visioner och målsättningar, samt blir grunden för en fortsatt utveckling och expansion.

INVOLVUS består idag av ett 20-tal Oberoende IT-Rådgivare med lång erfarenhet och bakgrund som VD, försäljningschef, konsultchef, affärsområdeschef och IT-chef inom IT och digitalisering. Vi har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Borås, Karlstad, Varberg samt Helsingborg och växer kontinuerligt för att möta våra befintliga och nya kunders behov av strategisk rådgivning.

Hos INVOLVUS är frihet under ansvar grunden till vår framgång, och varje individs utveckling gör att vi som företag utvecklas tillsammans med våra kunder. Vi arbetar i en bransch i ständig utveckling och vi lär oss av varandra och den erfarenhet som vi tar med oss in i gruppen.

Om tjänsten

Som Oberoende IT-Rådgivare kommer du arbeta med att framtidsäkra våra kunders verksamheter, i roller som CIO, IT-chef/ansvarig, IT-strateg eller IT-projektledare. Du kommer att kontinuerligt jobba med att föreslå förbättringar och förändringar som bygger på INVOLVUS kunskap samt erfarenhet hur andra företag/branscher agerar.

Som IT-Rådgivare kommer du även ansvara för IT-upphandlingar, avtalsskrivningar för diverse system och plattformar, samt för kundernas långsiktiga planer och strategier inom IT. Du leder och deltar i IT-projekt samt säkerställer stabilitet och utveckling i IT-miljön och dess verksamhetssystem tillsammans med kundens IT-leverantörer.

Hos INVOLVUS kommer du få möjligheten att jobba flexibelt med frihet under ansvar. Det här innebär att du får utforma din egen arbetsdag och jobba från vart det passar dig bäst.

Om dig

Vi ser att du har tidigare erfarenhet av IT och digitaliseringsarbete och har arbetat med leverans, projektledning eller i en ledande position på ett IT-företag eller annan företagsverksamhet. Du har intresse av affärer och bär förmodligen med dig ett nätverk av företag och personer som du mött och arbetat med under åren och gillar att ha många parallella aktiviteter igång samtidigt.

Som person är du strukturerad och van vid att leda projekt samt ta ansvar för uppsatta mål och deadlines. Du är utåtriktad och har ett stort intresse för människor, är positiv samt intresserad av att utveckla och ge trygghet åt våra kunder.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på telefon 070 594 72 77eller Anna Beckius på 073 529 33 23.

Välkommen med din ansökan senast den 15 januari 2022.

Ansök nu

Varumärkesparalegal till IP Station Göteborg

IT-jurist
Läs mer Okt 26
Om rollen
Som varumärkesparalegal på IP Station får du vara med på vår resa att bli världsbäst på outsourcing av kvalificerade IP-tjänster. Efterfrågan på våra tjänster är större än någonsin, vilket skapar möjlighet till utveckling samt att vara med och forma din roll hos oss.

I tjänsten kommer du att ha kontakt med kunder från olika branscher och kommer stötta de med kvalificerad IP-administration. Det kan handla om allt från docketing och generell fristhantering till avancerat paralegalarbete där du ansvarar för genomförandet av IP-ärenden från början till slut.

IP Station har sitt huvudkontor i Hagfors men finns även i Stockholm och Linköping samt i Köpenhamn och London. Vi är positiva till boende på valfri ort och erbjuder möjligheten att kunna arbeta hemifrån i stor utsträckning.

Om dig
I rollen som varumärkesparalegal ser vi att du är strukturerad, säkrar kundnöjdheten och bidrar till att skapa den bästa arbetsplatsen. Du förväntas vårda kundrelationer genom att bland annat kommunicera med kunder och myndigheter såväl i Sverige som utomlands. Vi ser även att du har ett stort driv och en vilja att utveckla dig själv liksom företaget.

Vi ser att du har en utbildning eller erfarenhet inom kvalificerad IP-administration samt att du uttrycker dig väl på svenska och engelska i tal och skrift. Ytterligare nordiskt språk är meriterande.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig ett jobb i ett tillväxtföretag med stora ambitioner. Hos oss får du arbeta i ett företag som ger trygghet och är nytänkande. Vi strävar efter att ha de nöjdaste medarbetarna och de nöjdaste kunderna. Du får möjlighet att forma en anställning som fungerar för dig.

Om oss
Sedan början av 2022 är IP Station del av RightHub Ltd., ett teknikbolag inom IP och med visionen om att skapa den framtida digitala infrastrukturen för IP-hantering. RightHub-koncernen består idag av drygt 70 medarbetare i England, Danmark, USA och Sverige. På IP Station är vi cirka 20 glada medarbetare som erbjuder oöverträffad service, råd och kvalificerade IP-tjänster på en global marknad. Vi står inför en tillväxtresa både lokalt och globalt. Våra kunder är ombud på patentbyråer, större företag med egna IP-avdelningar och mindre konsultbyråer.

Om processen
Urval sker löpande, välkommen med din ansökan senast 15 december.

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Carlsten på +46 70 209 70 06 alternativt emma.carlsten@ipstation.se

Ansök nu

Varumärkesparalegal till IP Station Göteborg

Biträdande jurist
Läs mer Okt 28
Om rollen
Som varumärkesparalegal på IP Station får du vara med på vår resa att bli världsbäst på outsourcing av kvalificerade IP-tjänster. Efterfrågan på våra tjänster är större än någonsin, vilket skapar möjlighet till utveckling samt att vara med och forma din roll hos oss.

I tjänsten kommer du att ha kontakt med kunder från olika branscher och kommer stötta de med kvalificerad IP-administration. Det kan handla om allt från docketing och generell fristhantering till avancerat paralegalarbete där du ansvarar för genomförandet av IP-ärenden från början till slut.

IP Station har sitt huvudkontor i Hagfors men finns även i Stockholm och Linköping samt i Köpenhamn och London. Vi är positiva till boende på valfri ort och erbjuder möjligheten att kunna arbeta hemifrån i stor utsträckning.

Om dig
I rollen som varumärkesparalegal ser vi att du är strukturerad, säkrar kundnöjdheten och bidrar till att skapa den bästa arbetsplatsen. Du förväntas vårda kundrelationer genom att bland annat kommunicera med kunder och myndigheter såväl i Sverige som utomlands. Vi ser även att du har ett stort driv och en vilja att utveckla dig själv liksom företaget.

Vi ser att du har en utbildning eller erfarenhet inom kvalificerad IP-administration samt att du uttrycker dig väl på svenska och engelska i tal och skrift. Ytterligare nordiskt språk är meriterande.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig ett jobb i ett tillväxtföretag med stora ambitioner. Hos oss får du arbeta i ett företag som ger trygghet och är nytänkande. Vi strävar efter att ha de nöjdaste medarbetarna och de nöjdaste kunderna. Du får möjlighet att forma en anställning som fungerar för dig.

Om oss
Sedan början av 2022 är IP Station del av RightHub Ltd., ett teknikbolag inom IP och med visionen om att skapa den framtida digitala infrastrukturen för IP-hantering. RightHub-koncernen består idag av drygt 70 medarbetare i England, Danmark, USA och Sverige. På IP Station är vi cirka 20 glada medarbetare som erbjuder oöverträffad service, råd och kvalificerade IP-tjänster på en global marknad. Vi står inför en tillväxtresa både lokalt och globalt. Våra kunder är ombud på patentbyråer, större företag med egna IP-avdelningar och mindre konsultbyråer.

Om processen
Urval sker löpande, välkommen med din ansökan senast 15 december.

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Carlsten på +46 70 209 70 06 alternativt emma.carlsten@ipstation.se

Ansök nu

Automationsingenjör till Goodtech - Göteborg

Automationsingenjör, maskin
Läs mer Okt 11
Vill du jobba på ett tryggt bolag som står stadigt och har goda framtidsutsikter? Nu står vi på Goodtech inför en stark tillväxt och söker därför ytterligare automationsingenjörer till vårt erfarna och kompetenta team.

Om tjänsten

Som Automationsingenjör hos oss kommer du få en varierande vardag. I huvudsak innebär rollen PLC programmering i Siemens TIA och du kommer att vara delaktig i hela processen vad gäller försäljning, utvecklingsarbeten, projektering samt idrifttagning.

Våra automationsprojekt och robotlösningar varierar i storlek och arbetsinsats. Målsättningen är att du ska bli en nyckelperson som kan ta våra större projekt och driva dessa självständigt.

Arbetet sker både självständigt och i team. Du kommer bland annat att ansvara för programdesign, programmering, IAT/FAT/SAT, utbildning till kund, utcheckning samt driftsättning. Det kan även bli aktuellt med viss robotprogrammering i samband med idrifttagning.

Du kommer ingå i ett automationsteam på 8 personer med mångårig erfarenhet av att leverera högsta kvalitét, maskinsäkerhet och kundvärde i våra projekt. Dina kollegor sitter främst på kontoret i Karlstad men vi växer i Göteborg och ser gärna att du kan sitta där. På Karlstadskontoret är vi idag cirka 50 personer som tillsammans fungerar som ett komplett projektkontor och i Göteborg är vi snart en handfull. I arbetsprocessen ingår det att du med jämna mellanrum behöver åka till huvudkontoret i Karlstad för utcheckning och därefter igångkörning hos kund men huvuddelen av din tid kommer du självklart att kunna spendera i Göteborg. Kundbasen är återköpande branschledande bolag inom bland annat fordons-, metall- och verkstadsindustrin.

Vad erbjuder vi dig?

På Goodtech har vi roligt på jobbet och vi hjälper varandra att lyckas tillsammans. Letar du efter en flexibel arbetsplats med möjlighet till hemarbete kommer du trivas hos oss. Hos oss är din utveckling anpassad efter dina personliga intressen. För oss är det självklart att alla anställda har olika bakgrund, intressen och erfarenheter.

Om dig

Vi ser att du är en erfaren och driven person som motiveras av högt uppsatta mål. Du har en vilja och nyfikenhet på ny teknik för att kunna vara i framkant. Vi tror att du lockas av utmaningarna i att hitta kundanpassade lösningar. Du behöver ha en god förmåga att kommunicera i tal och skrift både på svenska och engelska.

Vi tror att du har flera års erfarenhet av PLC programmering Siemens TIA/Classic och gärna erfarenhet av Siemens WinCC SCADA, Drives samt något språk som exempelvis C++, C#, VB eller Java.

Har du erfarenhet av att jobba med andra styrsystem, andra SCADA-system, maskinsäkerhet, elkonstruktion, robotprogrammering, programmering mot databaser (), virtuell driftsättning, simulering av maskiner eller maskinstyrning ser vi det som meriterande.

Om oss

Vi på Goodtech arbetar med de allra mest spännande och intressanta digitaliserings- och industriprojekten med framgångsrika kunder som ligger i framkant när det kommer till utveckling. För oss är det viktigt att vi har kul och trivs på jobbet och det är en av anledningarna till att vi är Great Place to Work certifierade. Vi är en välkomnande arbetsplats där vi bryr oss om varandra och hjälps åt för att tillsammans bli lite bättre hela tiden.

Vi är en av de ledande leverantörerna inom industriautomation och bidrar med vår kompetens och erfarenhet inom automation, digitalisering och hållbarhet till en omställning inom industrin - vi vill bidra till en smartare, grönare och mer bärkraftig industri.

Goodtech ASA är noterat på Oslo Börs och vi har ca 300 medarbetare i Norge, Sverige och på Åland, samt en omsättning om ca NOK 600 miljoner. Koncernen levererar projekt, tjänster och produkter inom miljö- och industriteknik, energi, industri samt infrastruktur i Norden.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Janne Persson på 070 272 40 71.

Urvalet sker löpande så sök gärna redan idag men senast den 30 oktober.

Ansök nu

Elkraftingenjör – Elektrotekniska Byrån i Göteborg

Automationsingenjör, elkraft
Läs mer Sep 22
Vi på Elektrotekniska Byrån är stolta över tilliten och möjligheterna våra kunder ger oss varje dag. Av denna anledning är det viktigt för oss att ligga steget före och låta vårt arbete genomsyras av kompetens och utvecklingsmöjligheter såväl internt som externt. Hos oss har du möjlighet att göra skillnad. Vill du ta nästa steg i karriären och bli vår nya elkraftingenjör på Elektrotekniska Byrån i Göteborg?

Om tjänsten

I rollen som elkraftingenjör kommer du vara med och säkerställa kraftförsörjningen till viktiga samhällsfunktioner. Detta gör du genom att agera konstruktör och bedriva projekt för underhåll och utveckling av elkraftsystem. Projekten kommer du att driva både självständigt och tillsammans med andra. Du kommer att ha kundkontakter antingen via det nätverk du har idag eller via våra befintliga kunder. Som elkraftingenjör hos oss finns stora möjligheter till ansvar samt utveckling för dig som individ.

Som elkraftingenjör på Elektrotekniska Byrån kommer du exempelvis att konstruera reservkraftsanläggningar, kontrollutrustningar, UPS-anläggningar, högspänningsanläggningar, transformatorer och lågspänningsanläggningar.

Om dig

Du trivs i en omgivning som präglas av gemenskap, trivsel och utveckling och där professionalism och engagemang värderas högt. Du kan med enkelhet prioritera bland dina arbetsuppgifter, tycker om att fatta beslut och gillar dessutom att jobba i ett företag med stark tillväxt där du får vara med som en viktig och drivande motor. Som person trivs du med att driva uppdrag mot uppsatta mål.

Du behöver ha en relevant teknisk utbildning på gymnasie-/högskoleingenjörsnivå eller motsvarande. Vi tror att du arbetar som projektledare idag eller är en erfaren projektör. Dessutom har du god datorvana och erfarenhet av att arbeta med CAD. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska.

Om oss

Elektrotekniska Byrån är konsulter inom elkraft, el- och telesystem och automation. Bolaget bildades 1964 och har sedan dess varit ett av de ledande företagen i branschen. Vi erbjuder utredningar, kalkyler, projektering, projektledning, kvalitetsledning och besiktning. Vårt kundsegment består av statliga myndigheter, regioner, kommuner samt privata aktörer. Våra uppdrag omfattar sjukhus, kontor, industrier, skolor, tele- och räddningsstationer samt bostäder. Idag är vi 38 anställda fördelade på våra kontor i Karlstad, Göteborg och Stockholm.

Vi arbetar för att skapa goda möjligheter för utveckling genom såväl ansvarstagande som internutbildningar. Ett välfungerande ledarskap och lagkänsla värderar vi högt för att alla medarbetare ska trivas hos oss.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Åse Granfeldt på telefon 070-220 62 60 eller Linette von Bargen på 073-504 22 64.

Urvalet sker löpande så sök gärna redan idag! Du är varmt välkommen in med din ansökan senast den 2 oktober.

Ansök nu

Automationsingenjör – Elektrotekniska Byrån Göteborg

Automationsingenjör, elkraft
Läs mer Sep 22
Vi på Elektrotekniska Byrån erbjuder framtiden till våra kunder och medarbetare. Vi har förmånen att arbeta tillsammans med väletablerade och spännande företag och organisationer som inspirerar oss dagligen med deras tillit och avgörande roller i samhället. Vill du få chansen att påverka och skapa morgondagens byggnader på en arbetsplats där utvecklingsmöjligheterna är oändliga? Tveka inte, sök till tjänsten som automationsingenjör idag!

Om tjänsten

Som automationsingenjör hos oss så kan du antingen arbeta inom fastighetsautomation eller inom industriell automation.

I rollen som automationsingenjör hos oss kommer du att arbeta med att skapa tekniska lösningar och system där vi är med hela vägen från analys, konceptutformning, planering till projektledning, konstruktion, implementering, och vidare till driftsättning och underhåll. Utöver detta kommer du även att arbeta med rådgivning och försäljning till kund, dimensionering, maskinsäkerhet, programmering och CAD.

Om dig

Du är en person som värderar engagemang och utveckling samt drivs av att hitta effektiva lösningar för såväl företaget som för våra kunder. Du önskar bli en del av en snabbt växande gemenskap som arbetar målmedvetet och andas framtid. På ett strukturerat och professionellt sätt driver du projekt och idéer framåt med känsla för detaljer och säkerhet.

Du behöver ha en relevant teknisk utbildning på gymnasie- eller högskoleingenjörsnivå alternativt flerårig praktisk erfarenhet inom automation. För att lyckas i tjänsten ser vi att du har erfarenhet av att konstruera och projektera styr- och reglerlösningar, utföra programmering och mjukvaruutveckling för exempelvis PLC, HMI och SCADA. Likaså är erfarenhet av CAD relevant för tjänsten. Vi ser att du har B-körkort då möten hos kunder och leverantörer förekommer samt att du uttrycker dig väl i tal samt skrift på svenska och engelska.

Om oss

Elektrotekniska Byrån är konsulter inom elkraft, el- och telesystem och automation. Bolaget bildades 1964 och har sedan dess varit ett av de ledande företagen i branschen. Vi erbjuder utredningar, kalkyler, projektering, projektledning, kvalitetsledning och besiktning. Våra uppdrag omfattar sjukhus, kontor, industrier, skolor, tele- och räddningsstationer samt bostäder. Idag är vi 38 anställda fördelade på våra kontor i Karlstad, Göteborg och Stockholm.

Vi arbetar för att skapa goda möjligheter för utveckling genom såväl ansvarstagande som internutbildningar. Ett välfungerande ledarskap och lagkänsla värderar vi högt för att alla medarbetare ska trivas hos oss.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Åse Granfeldt på telefon 070-220 62 60 eller Linette von Bargen på 073-504 22 64.

Urvalet sker löpande så sök gärna redan idag! Du är varmt välkommen in med din ansökan senast den 2 oktober.

Ansök nu

El- och Telekonstruktör - Elektrotekniska Byrån i Göteborg

Konstruktör, el-tele
Läs mer Sep 22
Det är därför självklart för oss att ligga steget före och erbjuda nytänkande och effektiva lösningar till våra kunder. Vill du få chansen att påverka och skapa morgondagens el-och telesystem? Sök till tjänsten som el- och telekonstruktör hos oss på Elektrotekniska Byrån i Göteborg!

Om tjänsten

Som el- och telekonstruktör kommer du att arbeta med den senaste 3D-tekniken och de senaste tekniska lösningarna inom fastigheter och industrier. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter genom olika skeden i projekt, från förfrågningsunderlag till projektering av el- och telesystem. Vår målsättning är att konstruera system som gör anläggningar driftsäkra och funktionella.

I din tjänst kommer du att ansvara för att verksamheten bedrivs på bästa möjliga sätt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att med hjälp av ditt främsta verktyg, AutoCAD Revit, ta fram konstruktioner för el och belysning, brandlarm, passersystem, datanät och andra system som hör hemma i en modern fastighet samt infrastruktur. Du kommer även att arbeta med utförande av ledningsdimensioneringar och andra beräkningar kopplade till elektriska installationer.

Om dig

Du är en person som drivs av utveckling samt av att hitta effektiva lösningar för såväl företaget som för våra kunder. Du önskar bli del av en snabbt växande gemenskap som genomsyras av professionalism och ansvarstagande. På ett strukturerat och målmedvetet sätt driver du projekt och idéer framåt med stor känsla för detaljer och säkerhet.

Du behöver ha en relevant teknisk utbildning på gymnasie- eller högskoleingenjörsnivå alternativt flerårig praktisk erfarenhet av el- och teleanläggningar. Vi ser även att du har B-körkort då möten hos kunder förekommer samt att du uttrycker dig väl i tal samt skrift på svenska och engelska. Meriterande är om du arbetat på projektbasis tidigare samt har kunskap inom 3D-projektering.

Om oss

Elektrotekniska Byrån är konsulter inom elkraft, el- och telesystem och automation. Bolaget bildades 1964 och har sedan dess varit ett av de ledande företagen i branschen. Vi erbjuder utredningar, kalkyler, projektering, projektledning, kvalitetsledning och besiktning. Vårt kundsegment består av statliga myndigheter, regioner, kommuner samt privata aktörer. Våra uppdrag omfattar sjukhus, kontor, industrier, skolor, tele- och räddningsstationer samt bostäder. Idag är vi 38 anställda fördelade på våra kontor i Karlstad, Göteborg och Stockholm.

Vi arbetar för att skapa goda möjligheter för utveckling genom såväl ansvarstagande som internutbildningar. Ett välfungerande ledarskap och lagkänsla värderar vi högt för att alla medarbetare ska trivas hos oss.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Åse Granfeldt på telefon 070-220 62 60 eller Linette von Bargen på 073-504 22 64.

Urvalet sker löpande så sök gärna redan idag! Du är varmt välkommen in med din ansökan senast den 2 oktober.

Ansök nu

INVOLVUS – Oberoende IT-rådgivare

IT-strateg
Läs mer Sep 15
Om INVOLVUS

INVOLVUS jobbar du som en Oberoende Rådgivare inom IT och digitalisering på kundernas sida, i roller som IT-chef/ansvarig, IT-strateg och /eller IT-projektledare.

Vi tar med oss vår samlade erfarenhet och kunskap och stärker kompetensen till våra kunder. Det här medför att kunderna ska kunna ta rätt beslut som stödjer deras visioner och målsättningar, samt blir grunden för en fortsatt utveckling och expansion.

INVOLVUS består idag av ett 20-tal Oberoende IT-Rådgivare med lång erfarenhet och bakgrund som VD, försäljningschef, konsultchef, affärsområdeschef och IT-chef inom IT och digitalisering. Vi har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Borås, Karlstad, Varberg samt Helsingborg och växer kontinuerligt för att möta våra befintliga och nya kunders behov av strategisk rådgivning.

Hos INVOLVUS är frihet under ansvar grunden till vår framgång, och varje individs utveckling gör att vi som företag utvecklas tillsammans med våra kunder. Vi arbetar i en bransch i ständig utveckling och vi lär oss av varandra och den erfarenhet som vi tar med oss in i gruppen.

Om tjänsten

Som Oberoende IT-Rådgivare kommer du arbeta med att framtidsäkra våra kunders verksamheter, i roller som CIO, IT-chef/ansvarig, IT-strateg eller IT-projektledare. Du kommer att kontinuerligt jobba med att föreslå förbättringar och förändringar som bygger på INVOLVUS kunskap samt erfarenhet hur andra företag/branscher agerar.

Som IT-Rådgivare kommer du även ansvara för IT-upphandlingar, avtalsskrivningar för diverse system och plattformar, samt för kundernas långsiktiga planer och strategier inom IT. Du leder och deltar i IT-projekt samt säkerställer stabilitet och utveckling i IT-miljön och dess verksamhetssystem tillsammans med kundens IT-leverantörer.

Hos INVOLVUS kommer du få möjligheten att jobba flexibelt med frihet under ansvar. Det här innebär att du får utforma din egen arbetsdag och jobba från vart det passar dig bäst.

Om dig

Vi ser att du har tidigare erfarenhet av IT och digitaliseringsarbete och har arbetat med leverans, projektledning eller i en ledande position på ett IT-företag eller annan företagsverksamhet. Du har intresse av affärer och bär förmodligen med dig ett nätverk av företag och personer som du mött och arbetat med under åren och gillar att ha många parallella aktiviteter igång samtidigt.

Som person är du strukturerad och van vid att leda projekt samt ta ansvar för uppsatta mål och deadlines. Du är utåtriktad och har ett stort intresse för människor, är positiv samt intresserad av att utveckla och ge trygghet åt våra kunder.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på telefon 070 594 72 77 eller Anna Beckius på 073 529 33 23.

Välkommen med din ansökan senast den 27 september 2022.

Ansök nu

Programmerare till Goodtech!

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Sep 15
Vill du vara med på resan att fortsätta utveckla och stärka konkurrenskraften inom den svenska och nordiska industrin? Nu står vi på Goodtech inför en stark tillväxt och söker därför fler programmerare till vårt drivna och kompetenta team i Göteborg!

Om tjänsten

I rollen som programmerare kommer du att arbeta med både utveckling samt projektleveranser inom industriell IT, digitalisering och robotisering. Målet är att öka försäljning och marknadsandelar inom befintliga och nya områden inom kärnkompetensen.

Du kommer att arbeta med bland annat system- och nätverkskonfiguration, konfigurera och hantera virtuella miljöer, cybersäkerhetsprojekt, programmering av styr-, PLC- och HMI/Scada-system samt programintegrationer.

Vad erbjuder vi dig?

På Goodtech har vi roligt på jobbet och vi hjälper varandra att lyckas tillsammans. Vi sitter i ljusa moderna lokaler med egna rum, sociala samlingspunkter, VR-studio, Innovation lab, närhet till produktion och ett eget gym. Letar du efter en flexibel arbetsplats med möjlighet till hemarbete kommer du trivas hos oss.

Hos oss är din utveckling anpassad efter dina personliga intressen. För oss är det självklart att alla anställda har olika bakgrund, intressen och talanger.

Om dig

Vi ser att du tycker om att arbeta både proaktivt och självständigt. Vi ser även att du är en kreativ och nytänkande person som tycker om att arbeta teambaserat och agilt. Är du dessutom ansvarstagande och engagerad så kommer du att trivas bra hos oss. Du har god förmåga att kommunicera i både tal och skrift på svenska och engelska.

Vi söker dig som har ett genuint intresse inom området och/eller relevant utbildning inom Data/IT. Du bör ha en akademisk utbildning som är relevant för tjänsten alternativt att du genom erfarenhet har motsvarande kunskaper.

Vi ser gärna att du har erfarenhet och kunskap inom något av följande: C#, Node JS, .NET, My / MS / Influx DB, Maven, Java, Docker, Unix / Linux, Molntjänster (AWS eller Azure) samt Python.

Om oss

Vi på Goodtech arbetar med de allra mest spännande och intressanta digitaliserings- och industriprojekten med framgångsrika kunder som ligger i framkant när det kommer till utveckling. För oss är det viktigt att vi har kul och trivs på jobbet och det är en av anledningarna till att vi är Great Place to Work certifierade. Vi är en välkomnande arbetsplats där vi bryr oss om varandra och hjälps åt för att tillsammans bli lite bättre hela tiden.

Vi är en av de ledande leverantörerna inom industriautomation och bidrar med vår kompetens och erfarenhet inom automation, digitalisering och hållbarhet till en omställning inom industrin - vi vill bidra till en smartare, grönare och mer bärkraftig industri.

Goodtech ASA är noterat på Oslo Börs och vi har ca 300 medarbetare i Norge, Sverige och på Åland, samt en omsättning om ca NOK 600 miljoner. Koncernen levererar projekt, tjänster och produkter inom miljö- och industriteknik, energi, industri samt infrastruktur i Norden.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på telefon 070 594 72 77 eller Linette von Bargen på 073 504 22 64.

Varmt välkommen med din ansökan senast den 25 september.

Ansök nu

Programmerare till Goodtech!

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jun 30
Vill du vara med på resan att fortsätta utveckla och stärka konkurrenskraften inom den svenska och nordiska industrin? Nu står vi på Goodtech inför en stark tillväxt och söker därför fler programmerare till vårt drivna och kompetenta team i Göteborg!

Om tjänsten

I rollen som programmerare kommer du att arbeta med både utveckling samt projektleveranser inom industriell IT, digitalisering och robotisering. Målet är att öka försäljning och marknadsandelar inom befintliga och nya områden inom kärnkompetensen.

Du kommer att arbeta med bland annat system- och nätverkskonfiguration, konfigurera och hantera virtuella miljöer, cybersäkerhetsprojekt, programmering av styr-, PLC- och HMI/Scada-system samt programintegrationer.

Vad erbjuder vi dig?

På Goodtech har vi roligt på jobbet och vi hjälper varandra att lyckas tillsammans. Vi sitter i ljusa moderna lokaler med egna rum, sociala samlingspunkter, VR-studio, Innovation lab, närhet till produktion och ett eget gym. Letar du efter en flexibel arbetsplats med möjlighet till hemarbete kommer du trivas hos oss.

Hos oss är din utveckling anpassad efter dina personliga intressen. För oss är det självklart att alla anställda har olika bakgrund, intressen och talanger.

Om dig

Vi ser att du tycker om att arbeta både proaktivt och självständigt. Vi ser även att du är en kreativ och nytänkande person som tycker om att arbeta teambaserat och agilt. Är du dessutom ansvarstagande och engagerad så kommer du att trivas bra hos oss. Du har god förmåga att kommunicera i både tal och skrift på svenska och engelska.

Vi söker dig som har ett genuint intresse inom området och/eller relevant utbildning inom Data/IT. Du bör ha en akademisk utbildning som är relevant för tjänsten alternativt att du genom erfarenhet har motsvarande kunskaper.

Vi ser gärna att du har erfarenhet och kunskap inom något av följande: C#, Node JS, .NET, My / MS / Influx DB, Maven, Java, Docker, Unix / Linux, Molntjänster (AWS eller Azure) samt Python.

Om oss

Vi på Goodtech arbetar med de allra mest spännande och intressanta digitaliserings- och industriprojekten med framgångsrika kunder som ligger i framkant när det kommer till utveckling. För oss är det viktigt att vi har kul och trivs på jobbet och det är en av anledningarna till att vi är Great Place to Work certifierade. Vi är en välkomnande arbetsplats där vi bryr oss om varandra och hjälps åt för att tillsammans bli lite bättre hela tiden.

Vi är en av de ledande leverantörerna inom industriautomation och bidrar med vår kompetens och erfarenhet inom automation, digitalisering och hållbarhet till en omställning inom industrin - vi vill bidra till en smartare, grönare och mer bärkraftig industri.

Goodtech ASA är noterat på Oslo Börs och vi har ca 300 medarbetare i Norge, Sverige och på Åland, samt en omsättning om ca NOK 600 miljoner. Koncernen levererar projekt, tjänster och produkter inom miljö- och industriteknik, energi, industri samt infrastruktur i Norden.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på telefon 070 594 72 77 eller Linette von Bargen på 073 504 22 64.

Varmt välkommen med din ansökan senast den 7 augusti.

Ansök nu

IT-arkitekt till Goodtech!

IT-arkitekt/Lösningsarkitekt
Läs mer Aug 1
Vill du vara med på resan att fortsätta utveckla och stärka konkurrenskraften inom den svenska och nordiska industrin? Nu står vi på Goodtech inför en stark tillväxt och söker därför en IT-arkitekt till vårt drivna och kompetenta team i Göteborg!

Om tjänsten

I rollen som IT-arkitekt kommer du att arbeta med både utveckling samt projektleveranser inom industriell IT, digitalisering och robotisering. Målet är att öka försäljning och marknadsandelar inom befintliga och nya områden inom kärnkompetensen.

Du kommer att ansvara för IT-delen av projekt; arkitektur, hårdvara och virtuell miljö. Vidare ska du i rollen säkerställa stabil drift och tillgänglighet av vår virtuella IT-miljö, detta inkluderar mjukvara, hårdvara samt infrastruktur för den virtuella miljön. På begäran kommer du att skapa och tilldela nödvändiga virtuella miljöer till projekt och avdelningar samt assistera försäljningen genom att sälja rätt lösning.

Du kommer att skapa lösningar samt stötta kring befintliga lösningar med hjälp av olika verktyg: Virtuella miljöer: VMware och Hyper-V, serverlösningar, AD, nätverk samt SAN.

Vad erbjuder vi dig?

På Goodtech har vi roligt på jobbet och vi hjälper varandra att lyckas tillsammans. Vi sitter i ljusa moderna lokaler med egna rum, sociala samlingspunkter, VR-studio, Innovation Lab närhet till produktion och ett eget gym. Letar du efter en flexibel arbetsplats med möjlighet till hemarbete kommer du trivas hos oss.

Hos oss är din utveckling anpassad efter dina personliga intressen. För oss är det självklart att alla anställda har olika bakgrund, intressen och talanger.

Om dig

Vi ser att du är en strukturerad och metodisk person som tycker om att arbeta både självständigt och i team. Du har en god förmåga att kommunicera i både tal och skrift på svenska och engelska, att hålla i presentationer är inga konstigheter för dig.

Vi söker dig som har en högskoleingenjörsexamen alternativt en civilingenjörsexamen inom automation, cyberteknik, IT-och informationssystem, IT-säkerhet eller motsvarande. Vidare har du minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet som inkluderar erfarenhet från flera av följande områden: virtuella miljöer: VMware och/eller Hyper-V, Serverlösningar, AD, Nätverk, SAN, IT-säkerhet.

Om oss

Vi på Goodtech är en av de ledande leverantörerna inom industriautomation och bidrar med vår kompetens och erfarenhet inom automation, digitalisering och hållbarhet till en omställning inom industrin. Till våra kunder är vi en partner samt en leverantör, och vi arbetar med globala världsledande företag inom sin bransch.

Vi vill bidra till en smartare, grönare och mer bärkraftig industri.

Vi är certifierade som ett Great Place to Work och välkomnar till en arbetsplats där vi bryr oss om varandra och hjälps åt för att tillsammans hela tiden bli lite bättre.

Goodtech ASA är noterat på Oslo Börs och vi har ca 300 medarbetare i Norge, Sverige och på Åland, samt en omsättning om ca NOK 600 miljoner. Koncernen levererar projekt, tjänster och produkter inom miljö- och industriteknik, energi, industri samt infrastruktur i Norden.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på telefon 070 594 72 77 eller Linette von Bargen på 073 504 22 64.

Varmt välkommen med din ansökan senast den 7 augusti.

Ansök nu

Programmerare till Goodtech!

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Aug 1
Vill du vara med på resan att fortsätta utveckla och stärka konkurrenskraften inom den svenska och nordiska industrin? Nu står vi på Goodtech inför en stark tillväxt och söker därför fler programmerare till vårt drivna och kompetenta team i Göteborg!

Om tjänsten

I rollen som programmerare kommer du att arbeta med både utveckling samt projektleveranser inom industriell IT, digitalisering och robotisering. Målet är att öka försäljning och marknadsandelar inom befintliga och nya områden inom kärnkompetensen.

Du kommer att arbeta med bland annat system- och nätverkskonfiguration, konfigurera och hantera virtuella miljöer, cybersäkerhetsprojekt, programmering av styr-, PLC- och HMI/Scada-system samt programintegrationer.

Vad erbjuder vi dig?

På Goodtech har vi roligt på jobbet och vi hjälper varandra att lyckas tillsammans. Vi sitter i ljusa moderna lokaler med egna rum, sociala samlingspunkter, VR-studio, Innovation lab, närhet till produktion och ett eget gym. Letar du efter en flexibel arbetsplats med möjlighet till hemarbete kommer du trivas hos oss.

Hos oss är din utveckling anpassad efter dina personliga intressen. För oss är det självklart att alla anställda har olika bakgrund, intressen och talanger.

Om dig

Vi ser att du tycker om att arbeta både proaktivt och självständigt. Vi ser även att du är en kreativ och nytänkande person som tycker om att arbeta teambaserat och agilt. Är du dessutom ansvarstagande och engagerad så kommer du att trivas bra hos oss. Du har god förmåga att kommunicera i både tal och skrift på svenska och engelska.

Vi söker dig som har ett genuint intresse inom området och/eller relevant utbildning inom Data/IT. Du bör ha en akademisk utbildning som är relevant för tjänsten alternativt att du genom erfarenhet har motsvarande kunskaper.

Vi ser gärna att du har erfarenhet och kunskap inom något av följande: C#, Node JS, .NET, My / MS / Influx DB, Maven, Java, Docker, Unix / Linux, Molntjänster (AWS eller Azure) samt Python.

Om oss

Vi på Goodtech arbetar med de allra mest spännande och intressanta digitaliserings- och industriprojekten med framgångsrika kunder som ligger i framkant när det kommer till utveckling. För oss är det viktigt att vi har kul och trivs på jobbet och det är en av anledningarna till att vi är Great Place to Work certifierade. Vi är en välkomnande arbetsplats där vi bryr oss om varandra och hjälps åt för att tillsammans bli lite bättre hela tiden.

Vi är en av de ledande leverantörerna inom industriautomation och bidrar med vår kompetens och erfarenhet inom automation, digitalisering och hållbarhet till en omställning inom industrin - vi vill bidra till en smartare, grönare och mer bärkraftig industri.

Goodtech ASA är noterat på Oslo Börs och vi har ca 300 medarbetare i Norge, Sverige och på Åland, samt en omsättning om ca NOK 600 miljoner. Koncernen levererar projekt, tjänster och produkter inom miljö- och industriteknik, energi, industri samt infrastruktur i Norden.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på telefon 070 594 72 77 eller Linette von Bargen på 073 504 22 64.

Varmt välkommen med din ansökan senast den 7 augusti.

Ansök nu

IT-arkitekt till Goodtech!

IT-arkitekt/Lösningsarkitekt
Läs mer Jul 5
Vill du vara med på resan att fortsätta utveckla och stärka konkurrenskraften inom den svenska och nordiska industrin? Nu står vi på Goodtech inför en stark tillväxt och söker därför en IT-arkitekt till vårt drivna och kompetenta team i Göteborg!

Om tjänsten

I rollen som IT-arkitekt kommer du att arbeta med både utveckling samt projektleveranser inom industriell IT, digitalisering och robotisering. Målet är att öka försäljning och marknadsandelar inom befintliga och nya områden inom kärnkompetensen.

Du kommer att ansvara för IT-delen av projekt; arkitektur, hårdvara och virtuell miljö. Vidare ska du i rollen säkerställa stabil drift och tillgänglighet av vår virtuella IT-miljö, detta inkluderar mjukvara, hårdvara samt infrastruktur för den virtuella miljön. På begäran kommer du att skapa och tilldela nödvändiga virtuella miljöer till projekt och avdelningar samt assistera försäljningen genom att sälja rätt lösning.

Du kommer att skapa lösningar samt stötta kring befintliga lösningar med hjälp av olika verktyg: Virtuella miljöer: VMware och Hyper-V, serverlösningar, AD, nätverk samt SAN.

Vad erbjuder vi dig?

På Goodtech har vi roligt på jobbet och vi hjälper varandra att lyckas tillsammans. Vi sitter i ljusa moderna lokaler med egna rum, sociala samlingspunkter, VR-studio, Innovation Lab närhet till produktion och ett eget gym. Letar du efter en flexibel arbetsplats med möjlighet till hemarbete kommer du trivas hos oss.

Hos oss är din utveckling anpassad efter dina personliga intressen. För oss är det självklart att alla anställda har olika bakgrund, intressen och talanger.

Om dig

Vi ser att du är en strukturerad och metodisk person som tycker om att arbeta både självständigt och i team. Du har en god förmåga att kommunicera i både tal och skrift på svenska och engelska, att hålla i presentationer är inga konstigheter för dig.

Vi söker dig som har en högskoleingenjörsexamen alternativt en civilingenjörsexamen inom automation, cyberteknik, IT-och informationssystem, IT-säkerhet eller motsvarande. Vidare har du minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet som inkluderar erfarenhet från flera av följande områden: virtuella miljöer: VMware och/eller Hyper-V, Serverlösningar, AD, Nätverk, SAN, IT-säkerhet.

Om oss

Vi på Goodtech är en av de ledande leverantörerna inom industriautomation och bidrar med vår kompetens och erfarenhet inom automation, digitalisering och hållbarhet till en omställning inom industrin. Till våra kunder är vi en partner samt en leverantör, och vi arbetar med globala världsledande företag inom sin bransch.

Vi vill bidra till en smartare, grönare och mer bärkraftig industri.

Vi är certifierade som ett Great Place to Work och välkomnar till en arbetsplats där vi bryr oss om varandra och hjälps åt för att tillsammans hela tiden bli lite bättre.

Goodtech ASA är noterat på Oslo Börs och vi har ca 300 medarbetare i Norge, Sverige och på Åland, samt en omsättning om ca NOK 600 miljoner. Koncernen levererar projekt, tjänster och produkter inom miljö- och industriteknik, energi, industri samt infrastruktur i Norden.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på telefon 070 594 72 77 eller Linette von Bargen på 073 504 22 64.

Varmt välkommen med din ansökan senast den 7 augusti.

Ansök nu

Programmerare till Goodtech!

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Maj 17
Vill du vara med på resan att fortsätta utveckla och stärka konkurrenskraften inom den svenska och nordiska industrin? Nu står vi på Goodtech inför en stark tillväxt och söker därför fler programmerare till vårt drivna och kompetenta team i Göteborg eller Karlstad!

Om tjänsten

I rollen som programmerare kommer du att arbeta med både utveckling samt projektleveranser inom industriell IT, digitalisering och robotisering. Målet är att öka försäljning och marknadsandelar inom befintliga och nya områden inom kärnkompetensen.

Du kommer att arbeta med bland annat system- och nätverkskonfiguration, konfigurera och hantera virtuella miljöer, cybersäkerhetsprojekt, programmering av styr-, PLC- och HMI/Scada-system samt programintegrationer.

Vad erbjuder vi dig?

På Goodtech har vi roligt på jobbet och vi hjälper varandra att lyckas tillsammans. Vi sitter i ljusa moderna lokaler med egna rum, sociala samlingspunkter, VR-studio, Innovation lab, närhet till produktion och ett eget gym. Letar du efter en flexibel arbetsplats med möjlighet till hemarbete kommer du trivas hos oss.

Hos oss är din utveckling anpassad efter dina personliga intressen. För oss är det självklart att alla anställda har olika bakgrund, intressen och talanger.

Om dig

Vi ser att du tycker om att arbeta både proaktivt och självständigt. Vi ser även att du är en kreativ och nytänkande person som tycker om att arbeta teambaserat och agilt. Är du dessutom ansvarstagande och engagerad så kommer du att trivas bra hos oss. Du har god förmåga att kommunicera i både tal och skrift på svenska och engelska.

Vi söker dig som har ett genuint intresse inom området och/eller relevant utbildning inom Data/IT. Du bör ha en akademisk utbildning som är relevant för tjänsten alternativt att du genom erfarenhet har motsvarande kunskaper.

Vi ser gärna att du har erfarenhet och kunskap inom något av följande: C#, Node JS, .NET, My / MS / Influx DB, Maven, Java, Docker, Unix / Linux, Molntjänster (AWS eller Azure) samt Python.

Om oss

Vi på Goodtech arbetar med de allra mest spännande och intressanta digitaliserings- och industriprojekten med framgångsrika kunder som ligger i framkant när det kommer till utveckling. För oss är det viktigt att vi har kul och trivs på jobbet och det är en av anledningarna till att vi är Great Place to Work certifierade. Vi är en välkomnande arbetsplats där vi bryr oss om varandra och hjälps åt för att tillsammans bli lite bättre hela tiden.

Vi är en av de ledande leverantörerna inom industriautomation och bidrar med vår kompetens och erfarenhet inom automation, digitalisering och hållbarhet till en omställning inom industrin - vi vill bidra till en smartare, grönare och mer bärkraftig industri.

Goodtech ASA är noterat på Oslo Börs och vi har ca 300 medarbetare i Norge, Sverige och på Åland, samt en omsättning om ca NOK 600 miljoner. Koncernen levererar projekt, tjänster och produkter inom miljö- och industriteknik, energi, industri samt infrastruktur i Norden.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på telefon 070 594 72 77 eller Linette von Bargen på 073 504 22 64.

Varmt välkommen med din ansökan senast den 31 maj.

Ansök nu

IT-arkitekt till Goodtech!

IT-arkitekt/Lösningsarkitekt
Läs mer Maj 17
Vill du vara med på resan att fortsätta utveckla och stärka konkurrenskraften inom den svenska och nordiska industrin? Nu står vi på Goodtech inför en stark tillväxt och söker därför en IT-arkitekt till vårt drivna och kompetenta team i Göteborg eller Karlstad!

Om tjänsten

I rollen som IT-arkitekt kommer du att arbeta med både utveckling samt projektleveranser inom industriell IT, digitalisering och robotisering. Målet är att öka försäljning och marknadsandelar inom befintliga och nya områden inom kärnkompetensen.

Du kommer att ansvara för IT-delen av projekt; arkitektur, hårdvara och virtuell miljö. Vidare ska du i rollen säkerställa stabil drift och tillgänglighet av vår virtuella IT-miljö, detta inkluderar mjukvara, hårdvara samt infrastruktur för den virtuella miljön. På begäran kommer du att skapa och tilldela nödvändiga virtuella miljöer till projekt och avdelningar samt assistera försäljningen genom att sälja rätt lösning.

Du kommer att skapa lösningar samt stötta kring befintliga lösningar med hjälp av olika verktyg: Virtuella miljöer: VMware och Hyper-V, serverlösningar, AD, nätverk samt SAN.

Vad erbjuder vi dig?

På Goodtech har vi roligt på jobbet och vi hjälper varandra att lyckas tillsammans. Vi sitter i ljusa moderna lokaler med egna rum, sociala samlingspunkter, VR-studio, Innovation Lab närhet till produktion och ett eget gym. Letar du efter en flexibel arbetsplats med möjlighet till hemarbete kommer du trivas hos oss.

Hos oss är din utveckling anpassad efter dina personliga intressen. För oss är det självklart att alla anställda har olika bakgrund, intressen och talanger.

Om dig

Vi ser att du är en strukturerad och metodisk person som tycker om att arbeta både självständigt och i team. Du har en god förmåga att kommunicera i både tal och skrift på svenska och engelska, att hålla i presentationer är inga konstigheter för dig.

Vi söker dig som har en högskoleingenjörsexamen alternativt en civilingenjörsexamen inom automation, cyberteknik, IT-och informationssystem, IT-säkerhet eller motsvarande. Vidare har du minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet som inkluderar erfarenhet från flera av följande områden: virtuella miljöer: VMware och/eller Hyper-V, Serverlösningar, AD, Nätverk, SAN, IT-säkerhet.

Om oss

Vi på Goodtech är en av de ledande leverantörerna inom industriautomation och bidrar med vår kompetens och erfarenhet inom automation, digitalisering och hållbarhet till en omställning inom industrin. Till våra kunder är vi en partner samt en leverantör, och vi arbetar med globala världsledande företag inom sin bransch.

Vi vill bidra till en smartare, grönare och mer bärkraftig industri.

Vi är certifierade som ett Great Place to Work och välkomnar till en arbetsplats där vi bryr oss om varandra och hjälps åt för att tillsammans hela tiden bli lite bättre.

Goodtech ASA är noterat på Oslo Börs och vi har ca 300 medarbetare i Norge, Sverige och på Åland, samt en omsättning om ca NOK 600 miljoner. Koncernen levererar projekt, tjänster och produkter inom miljö- och industriteknik, energi, industri samt infrastruktur i Norden.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på telefon 070 594 72 77 eller Linette von Bargen på 073 504 22 64.

Varmt välkommen med din ansökan senast den 31 maj.

Ansök nu

Säkerhetstekniker - Iver

Nätverkstekniker
Läs mer Dec 10
Vi på Iver växer och letar efter fler talanger som vill vara med på vår resa. Vi ger samma löfte till våra kollegor som till kunder. Löftet är att alltid vara "beside you", "behind you" och "before you". Vi kallar det för "The Iver way". Nu söker vi en Säkerhetstekniker som vill bli en del av Iver och som vill vara med och bidra till bättre IT-lösningar som gör skillnad för våra kunder! Är du vår nya kollega?

Om tjänsten
För dig med rätt ambitioner och visioner finns det stora utvecklingsmöjligheter! Iver värdesätter individuell kompetensutveckling och tack vare tillväxten Iver befinner sig i just nu har du chans att vara med och påverka såväl dig själv som företaget. I rollen som Säkerhetstekniker kommer du att arbeta i ett team bestående av drivna och duktiga specialister där ni tillsammans ansvarar för infrastrukturen både internt men framför allt för Ivers kunder. Tillsammans säkerställer vi att våra tjänster uppfyller kundernas behov, du bygger nära och trygga relationer samtidigt som du ständigt arbetar för att förbättra dem.

Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

- Driva och delta i externa och interna projekt
- Delta i ansvaret att underhålla och kapacitetsplanera Ivers säkerhetsplattformar
- Övervaka och proaktivt arbeta för att minimera risker och sårbarheter
- Vidareutveckla Ivers tjänsteleveranser som rör säkerhet
- Agera tekniskt säljstöd
- Ingå i tredje linjens support


Tjänsten är heltid och tillsvidare och placerad i Alingsås/Göteborg.

Om dig
Vi ser att du är noggrann, har en helhetssyn, är ansvarskännande och bra på att arbeta självständigt såväl som i grupp. Du brinner för att leverera bra kundupplevelse och en har förståelse för hur din arbetsinsats kan bidra till detta. Du har ett stort intresse för säkerhet och trivs med att ta ansvar för att hålla dig uppdaterad inom teknikområdet. Du ser det som en självklarhet att dela med dig av din kunskap och erfarenhet inom gruppen och förstår att dokumentationen är en naturlig del i detta.

För att lyckas i denna roll ser vi att du har högskoleutbildning inom IT och har minst ett års relevant arbetslivserfarenhet. Du uttrycker dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift samt har B körkort. I tjänsten ingår beredskap. Vidare ser vi att du har goda kunskaper inom routing, switching och TCP/IP och ser erfarenhet inom några av följande områden som meriterande:

- IPS/IDS, Dot1X,
- Multifaktorsautentisering,
- Cisco IOS, Cisco ASA/FirePOWER, Fortigate, Cisco AMP, Cisco ISE, Cisco Umbrella, Cisco Catalyst,
- Loggning samt
- Sårbarhetsskanning


Iver - Where technology meets business
Hos Iver får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och vara med på en spännande tillväxtresa. Iver är ett bolag med entreprenöriella rötter och en kultur som präglas av flexibilitet och samarbete. Vårt mål är att våra kunder - här i Norden och internationellt - ska se oss som en ledande partner för digital transformation.

På Iver är vi inkluderande och strävar efter genuint samarbete där vi arbetar mot gemensamma mål. Inom Iver finns stora möjligheter till utveckling och vi står bakom dig när du vill lära dig mer - inom ditt specialområde, ledarskap eller nya områden.

Hos Iver är du också en del av ett ambitiöst och innovativt företag, vilket innebär att förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur vi gör saker är viktiga ingredienser och vi är övertygade om att det är så vi utvecklas. We’re not big blue. We’re yellow.

Om processen
I denna rekrytering samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på 0705 94 72 77 eller Josefine Appel på 0760 17 40 25. Urval sker löpande men senaste ansökningsdagen är den 12 januari.

Ansök nu

Säkerhetstekniker - Iver

Nätverkstekniker
Läs mer Dec 3
Iver växer så det knakar! Vi siktar på och planerar för att tredubbla företaget under de kommande åren därför söker efter nya talanger som vill vara en del av vår resa. Nu söker vi en Säkerhetstekniker till vårt Infrastrukturteam.

Om tjänsten
För dig med rätt ambitioner och visioner finns det stora utvecklingsmöjligheter! Iver värdesätter individuell kompetensutveckling och tack vare tillväxten Iver befinner sig i just nu har du chans att vara med och påverka såväl dig själv som företaget. I rollen som Säkerhetstekniker kommer du att arbeta i ett team bestående av drivna och duktiga specialister där ni tillsammans ansvarar för infrastrukturen både internt men framför allt för Ivers kunder. Tillsammans säkerställer vi att våra tjänster uppfyller kundernas behov, du bygger nära och trygga relationer samtidigt som du ständigt arbetar för att förbättra dem.

Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

- Driva och delta i externa och interna projekt
- Delta i ansvaret att underhålla och kapacitetsplanera Ivers säkerhetsplattformar
- Övervaka och proaktivt arbeta för att minimera risker och sårbarheter
- Vidareutveckla Ivers tjänsteleveranser som rör säkerhet
- Agera tekniskt säljstöd
- Ingå i tredje linjens support


Tjänsten är heltid och tillsvidare och placerad i Alingsås/Göteborg.

Om dig
Vi ser att du är noggrann, har en helhetssyn, är ansvarskännande och bra på att arbeta självständigt såväl som i grupp. Du brinner för att leverera bra kundupplevelse och en har förståelse för hur din arbetsinsats kan bidra till detta. Du har ett stort intresse för säkerhet och trivs med att ta ansvar för att hålla dig uppdaterad inom teknikområdet. Du ser det som en självklarhet att dela med dig av din kunskap och erfarenhet inom gruppen och förstår att dokumentationen är en naturlig del i detta.

För att lyckas i denna roll ser vi att du har högskoleutbildning inom IT och har minst ett års relevant arbetslivserfarenhet. Du uttrycker dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift samt har B körkort. I tjänsten ingår beredskap. Vidare ser vi att du har goda kunskaper inom routing, switching och TCP/IP och ser erfarenhet inom några av följande områden som meriterande:

- IPS/IDS, Dot1X,
- Multifaktorsautentisering,
- Cisco IOS, Cisco ASA/FirePOWER, Fortigate, Cisco AMP, Cisco ISE, Cisco Umbrella, Cisco Catalyst,
- Loggning samt
- Sårbarhetsskanning


Om oss
På Iver arbetar vi för att göra komplex IT enkel. Med säte i Stockholm verkar Iver i Sverige och Norge med en agenda att fortsätta sin nordiska expansion, alltid nära kunden. Företagets ursprung finns i den framgångsrika fusionen mellan Candidator och DGC. Tillsammans har de, med EQT som ägare, vuxit sig starkare och förvärvat företagen Solid Park, Exeo, Ismotec, Britt och City Network. Välkommen till Iver!

Om processen
I denna rekrytering samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på 0705 94 72 77 eller Josefine Appel på 0760 17 40 25. Urval sker löpande men senaste ansökningsdagen är den 12 januari.

Ansök nu

Säkerhetstekniker - Iver

Nätverkstekniker
Läs mer Dec 10
Vi på Iver växer och letar efter fler talanger som vill vara med på vår resa. Vi ger samma löfte till våra kollegor som till kunder. Löftet är att alltid vara "beside you", "behind you" och "before you". Vi kallar det för "The Iver way". Nu söker vi en Säkerhetstekniker som vill bli en del av Iver och som vill vara med och bidra till bättre IT-lösningar som gör skillnad för våra kunder! Är du vår nya kollega?

Om tjänsten
För dig med rätt ambitioner och visioner finns det stora utvecklingsmöjligheter! Iver värdesätter individuell kompetensutveckling och tack vare tillväxten Iver befinner sig i just nu har du chans att vara med och påverka såväl dig själv som företaget. I rollen som Säkerhetstekniker kommer du att arbeta i ett team bestående av drivna och duktiga specialister där ni tillsammans ansvarar för infrastrukturen både internt men framför allt för Ivers kunder. Tillsammans säkerställer vi att våra tjänster uppfyller kundernas behov, du bygger nära och trygga relationer samtidigt som du ständigt arbetar för att förbättra dem.

Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

- Driva och delta i externa och interna projekt
- Delta i ansvaret att underhålla och kapacitetsplanera Ivers säkerhetsplattformar
- Övervaka och proaktivt arbeta för att minimera risker och sårbarheter
- Vidareutveckla Ivers tjänsteleveranser som rör säkerhet
- Agera tekniskt säljstöd
- Ingå i tredje linjens support


Tjänsten är heltid och tillsvidare och placerad i Alingsås/Göteborg.

Om dig
Vi ser att du är noggrann, har en helhetssyn, är ansvarskännande och bra på att arbeta självständigt såväl som i grupp. Du brinner för att leverera bra kundupplevelse och en har förståelse för hur din arbetsinsats kan bidra till detta. Du har ett stort intresse för säkerhet och trivs med att ta ansvar för att hålla dig uppdaterad inom teknikområdet. Du ser det som en självklarhet att dela med dig av din kunskap och erfarenhet inom gruppen och förstår att dokumentationen är en naturlig del i detta.

För att lyckas i denna roll ser vi att du har högskoleutbildning inom IT och har minst ett års relevant arbetslivserfarenhet. Du uttrycker dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift samt har B körkort. I tjänsten ingår beredskap. Vidare ser vi att du har goda kunskaper inom routing, switching och TCP/IP och ser erfarenhet inom några av följande områden som meriterande:

- IPS/IDS, Dot1X,
- Multifaktorsautentisering,
- Cisco IOS, Cisco ASA/FirePOWER, Fortigate, Cisco AMP, Cisco ISE, Cisco Umbrella, Cisco Catalyst,
- Loggning samt
- Sårbarhetsskanning


Iver - Where technology meets business
Hos Iver får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och vara med på en spännande tillväxtresa. Iver är ett bolag med entreprenöriella rötter och en kultur som präglas av flexibilitet och samarbete. Vårt mål är att våra kunder - här i Norden och internationellt - ska se oss som en ledande partner för digital transformation.

På Iver är vi inkluderande och strävar efter genuint samarbete där vi arbetar mot gemensamma mål. Inom Iver finns stora möjligheter till utveckling och vi står bakom dig när du vill lära dig mer - inom ditt specialområde, ledarskap eller nya områden.

Hos Iver är du också en del av ett ambitiöst och innovativt företag, vilket innebär att förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur vi gör saker är viktiga ingredienser och vi är övertygade om att det är så vi utvecklas. We’re not big blue. We’re yellow.

Om processen
I denna rekrytering samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på 0705 94 72 77 eller Josefine Appel på 0760 17 40 25. Urval sker löpande men senaste ansökningsdagen är den 12 januari.

Ansök nu

Säkerhetstekniker - Iver

Nätverkstekniker
Läs mer Dec 3
Iver växer så det knakar! Vi siktar på samt planerar för att tredubbla företaget under de kommande åren och söker efter nya talanger som vill vara en del av vår resa. Nu söker vi en Säkerhetstekniker till vårt Infrastrukturteam.

Om tjänsten
För dig med rätt ambitioner och visioner finns det stora utvecklingsmöjligheter! Iver värdesätter individuell kompetensutveckling och tack vare tillväxten Iver befinner sig i just nu har du chans att vara med och påverka såväl dig själv som företaget. I rollen som Säkerhetstekniker kommer du att arbeta i ett team bestående av drivna och duktiga specialister där ni tillsammans ansvarar för infrastrukturen både internt men framför allt för Ivers kunder. Tillsammans säkerställer vi att våra tjänster uppfyller kundernas behov, du bygger nära och trygga relationer samtidigt som du ständigt arbetar för att förbättra dem.

Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

- Driva och delta i externa och interna projekt
- Delta i ansvaret att underhålla och kapacitetsplanera Ivers säkerhetsplattformar
- Övervaka och proaktivt arbeta för att minimera risker och sårbarheter
- Vidareutveckla Ivers tjänsteleveranser som rör säkerhet
- Agera tekniskt säljstöd
- Ingå i tredje linjens support


Tjänsten är heltid och tillsvidare och placerad i Alingsås/Göteborg.

Om dig
Vi ser att du är noggrann, har en helhetssyn, är ansvarskännande och bra på att arbeta självständigt såväl som i grupp. Du brinner för att leverera bra kundupplevelse och en har förståelse för hur din arbetsinsats kan bidra till detta. Du har ett stort intresse för säkerhet och trivs med att ta ansvar för att hålla dig uppdaterad inom teknikområdet. Du ser det som en självklarhet att dela med dig av din kunskap och erfarenhet inom gruppen och förstår att dokumentationen är en naturlig del i detta.

För att lyckas i denna roll ser vi att du har högskoleutbildning inom IT och har minst ett års relevant arbetslivserfarenhet. Du uttrycker dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift samt har B körkort. I tjänsten ingår beredskap. Vidare ser vi att du har goda kunskaper inom routing, switching och TCP/IP och ser erfarenhet inom några av följande områden som meriterande:

- IPS/IDS, Dot1X,
- Multifaktorsautentisering,
- Cisco IOS, Cisco ASA/FirePOWER, Fortigate, Cisco AMP, Cisco ISE, Cisco Umbrella, Cisco Catalyst,
- Loggning samt
- Sårbarhetsskanning


Om oss
På Iver arbetar vi för att göra komplex IT enkel. Med säte i Stockholm verkar Iver i Sverige och Norge med en agenda att fortsätta sin nordiska expansion, alltid nära kunden. Företagets ursprung finns i den framgångsrika fusionen mellan Candidator och DGC. Tillsammans har de, med EQT som ägare, vuxit sig starkare och förvärvat företagen Solid Park, Exeo, Ismotec, Britt och City Network. Välkommen till Iver!

Om processen
I denna rekrytering samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på 0705 94 72 77 eller Josefine Appel på 0760 17 40 25. Urval sker löpande men senaste ansökningsdagen är den 12 januari.

Ansök nu

Säkerhetstekniker - Iver

Säkerhetsansvarig, IT
Läs mer Dec 9
Vi på Iver växer och letar efter fler talanger som vill vara med på vår resa. Vi ger samma löfte till våra kollegor som till kunder. Löftet är att alltid vara "beside you", "behind you" och "before you". Vi kallar det för "The Iver way". Nu söker vi en Säkerhetstekniker som vill bli en del av Iver och som vill vara med och bidra till bättre IT-lösningar som gör skillnad för våra kunder! Är du vår nya kollega?

Om tjänsten
För dig med rätt ambitioner och visioner finns det stora utvecklingsmöjligheter! Iver värdesätter individuell kompetensutveckling och tack vare tillväxten Iver befinner sig i just nu har du chans att vara med och påverka såväl dig själv som företaget. I rollen som Säkerhetstekniker kommer du att arbeta i ett team bestående av drivna och duktiga specialister där ni tillsammans ansvarar för infrastrukturen både internt men framför allt för Ivers kunder. Tillsammans säkerställer vi att våra tjänster uppfyller kundernas behov, du bygger nära och trygga relationer samtidigt som du ständigt arbetar för att förbättra dem.

Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

- Driva och delta i externa och interna projekt
- Delta i ansvaret att underhålla och kapacitetsplanera Ivers säkerhetsplattformar
- Övervaka och proaktivt arbeta för att minimera risker och sårbarheter
- Vidareutveckla Ivers tjänsteleveranser som rör säkerhet
- Agera tekniskt säljstöd
- Ingå i tredje linjens support


Tjänsten är heltid och tillsvidare.

Om dig
Vi ser att du är noggrann, har en helhetssyn, är ansvarskännande och bra på att arbeta självständigt såväl som i grupp. Du brinner för att leverera bra kundupplevelse och en har förståelse för hur din arbetsinsats kan bidra till detta. Du har ett stort intresse för säkerhet och trivs med att ta ansvar för att hålla dig uppdaterad inom teknikområdet. Du ser det som en självklarhet att dela med dig av din kunskap och erfarenhet inom gruppen och förstår att dokumentationen är en naturlig del i detta.

För att lyckas i denna roll ser vi att du har högskoleutbildning inom IT och har minst ett års relevant arbetslivserfarenhet. Du uttrycker dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift samt har B körkort. I tjänsten ingår beredskap. Vidare ser vi att du har goda kunskaper inom routing, switching och TCP/IP och ser erfarenhet inom några av följande områden som meriterande:

- IPS/IDS, Dot1X,
- Multifaktorsautentisering,
- Cisco IOS, Cisco ASA/FirePOWER, Fortigate, Cisco AMP, Cisco ISE, Cisco Umbrella, Cisco Catalyst,
- Loggning samt
- Sårbarhetsskanning.


Iver - Where technology meets business
Hos Iver får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och vara med på en spännande tillväxtresa. Iver är ett bolag med entreprenöriella rötter och en kultur som präglas av flexibilitet och samarbete. Vårt mål är att våra kunder - här i Norden och internationellt - ska se oss som en ledande partner för digital transformation.

På Iver är vi inkluderande och strävar efter genuint samarbete där vi arbetar mot gemensamma mål. Inom Iver finns stora möjligheter till utveckling och vi står bakom dig när du vill lära dig mer - inom ditt specialområde, ledarskap eller nya områden.

Hos Iver är du också en del av ett ambitiöst och innovativt företag, vilket innebär att förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur vi gör saker är viktiga ingredienser och vi är övertygade om att det är så vi utvecklas. We’re not big blue. We’re yellow.

Om processen
I denna rekrytering samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på 0705 94 72 77 eller Josefine Appel på 0760 17 40 25. Urval sker löpande men senaste ansökningsdagen är den 12 januari.

Ansök nu

Säkerhetstekniker - Iver

Säkerhetsansvarig, IT
Läs mer Dec 8
Iver växer så det knakar! Vi siktar på samt planerar för att tredubbla företaget under de kommande åren och söker efter nya talanger som vill vara en del av vår resa. Nu söker vi en Säkerhetstekniker till vårt Infrastrukturteam.

Om tjänsten
För dig med rätt ambitioner och visioner finns det stora utvecklingsmöjligheter! Iver värdesätter individuell kompetensutveckling och tack vare tillväxten Iver befinner sig i just nu har du chans att vara med och påverka såväl dig själv som företaget. I rollen som Säkerhetstekniker kommer du att arbeta i ett team bestående av drivna och duktiga specialister där ni tillsammans ansvarar för infrastrukturen både internt men framför allt för Ivers kunder. Tillsammans säkerställer vi att våra tjänster uppfyller kundernas behov, du bygger nära och trygga relationer samtidigt som du ständigt arbetar för att förbättra dem.

Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

- Driva och delta i externa och interna projekt
- Delta i ansvaret att underhålla och kapacitetsplanera Ivers säkerhetsplattformar
- Övervaka och proaktivt arbeta för att minimera risker och sårbarheter
- Vidareutveckla Ivers tjänsteleveranser som rör säkerhet
- Agera tekniskt säljstöd
- Ingå i tredje linjens support


Tjänsten är heltid och tillsvidare.

Om dig
Vi ser att du är noggrann, har en helhetssyn, är ansvarskännande och bra på att arbeta självständigt såväl som i grupp. Du brinner för att leverera bra kundupplevelse och en har förståelse för hur din arbetsinsats kan bidra till detta. Du har ett stort intresse för säkerhet och trivs med att ta ansvar för att hålla dig uppdaterad inom teknikområdet. Du ser det som en självklarhet att dela med dig av din kunskap och erfarenhet inom gruppen och förstår att dokumentationen är en naturlig del i detta.

För att lyckas i denna roll ser vi att du har högskoleutbildning inom IT och har minst ett års relevant arbetslivserfarenhet. Du uttrycker dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift samt har B körkort. I tjänsten ingår beredskap. Vidare ser vi att du har goda kunskaper inom routing, switching och TCP/IP och ser erfarenhet inom några av följande områden som meriterande:

- IPS/IDS, Dot1X,
- Multifaktorsautentisering,
- Cisco IOS, Cisco ASA/FirePOWER, Fortigate, Cisco AMP, Cisco ISE, Cisco Umbrella, Cisco Catalyst,
- Loggning samt
- Sårbarhetsskanning.


Om oss
På Iver arbetar vi för att göra komplex IT enkel. Med säte i Stockholm verkar Iver i Sverige och Norge med en agenda att fortsätta sin nordiska expansion, alltid nära kunden. Företagets ursprung finns i den framgångsrika fusionen mellan Candidator och DGC. Tillsammans har de, med EQT som ägare, vuxit sig starkare och förvärvat företagen Solid Park, Exeo, Ismotec, Britt och City Network. Välkommen till Iver!

Om processen
I denna rekrytering samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på 0705 94 72 77 eller Josefine Appel på 0760 17 40 25. Urval sker löpande men senaste ansökningsdagen är den 12 januari.

Ansök nu

Säljare - Grundels

Account manager
Läs mer Nov 23
Om tjänsten
Som säljare hos oss kommer du att jobba nära dina kunder genom hela säljprocessen, från uppsökande försäljning till avtalsförhandling, med fokus på förtroende. Vi ser stora möjligheter till att ta marknadsandelar vilket gör att tjänsten är som klippt och skuren för dig som drivs av att göra affärer. Med vår produkt blir du en naturlig partner till dina kunder som är främst fastighetsbolag och kommuner i västra Sverige.

Våra produkter bidrar till minskad energiförbrukning hos kunden och skapar även bättre förutsättningar för vårt klimat, vilket gör hela processen till ett stort mervärde och ett argument för varför kunden ska använda sig av oss. Grundels försäljning bygger på förtroende, kunskap och relationsbyggande och det är viktigt för oss att detta är något du delar.

Du kommer att bli en viktig del i ett humoristiskt gäng i ett växande företag där du har möjlighet att påverka alla aspekter av verksamheten.

Om dig
Som person är du engagerad, målmedveten och har ett stort eget driv. Du är genuint intresserad av kundernas behov och affärer och tack vare det kan du vinna deras förtroende och möta deras förväntningar. Du är en lagspelare, men trivs med att arbeta i en fri och självständig roll. I ditt arbete är du bra på att se möjligheterna för kunden och har en positiv och lösningsorienterad attityd.

För dig är det viktigt att tillhöra ett team med kunniga kollegor där ni kan dra nytta av varandras kompetenser och styrkor för att utföra affärerna på bästa möjliga sätt.

Vi ser att du har erfarenhet av uppsökande försäljning och att du triggas av känslan när du vunnit en ny affär. Du har en förmåga att se dina kunders behov och du är oslagbar i dina leveranser.

Om oss
Grundels erbjuder ägare och förvaltare av fastigheter en prisvärd helhetslösning när det gäller energi- och bullerisolering av befintliga fönster, för att snabbt och effektivt minska energiförbrukningen och öka komforten. Med 29 års erfarenhet kan vi fönster och fönsterbyte. Läs gärna mer på www.grundels.se

Vi växer och vill ha fler positiva medarbetare till vårt team. Välkommen som vår nya Säljare med ansvar för Västra Sverige!

Om processen
I denna rekrytering samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Åse Granfeldt på 0702 20 62 60 eller Sofie Gustavsson på 070 291 78 83.

Välkommen med sin ansökan senast den 7 december.

Ansök nu

Tjänsteägare - Iver - Göteborg

Nätverkstekniker
Läs mer Nov 12
Iver växer så det knakar! Vi siktar på samt planerar för att tredubbla företaget under de kommande åren och söker efter nya talanger som vill vara en del av vår resa. Nu söker vi tjänsteägare med inriktning på säkerhet till vårt team.

Om tjänsten
Som tjänsteägare kommer du vara en viktig kugge i vårt team och hjälpa till med att utveckla våra tjänster. Du blir en del av en central grupp bestående av specialister inom nätverks- och säkerhetstjänster som bland annat jobbar med drift, förvaltning och livscykelhantering. Du jobbar också som tredje linjens support med ärenden som kommer in från våra kunder.

Som tjänsteägare kommer dina ansvarsområden omfattas av att vara teknisk ägare av säkerhetstjänster, äga Capex och Opex för tjänst, äga produktionskostnad för tjänst samt säkerställa att aktuell teknisk tjänstedokumentation är uppdaterad och relevant.

Tjänsten är placerad i Göteborg.

Om dig
Vi ser att du är noggrann, har en helhetssyn, är ansvarskännande och är bra på att arbeta självständigt såväl som i grupp. Du brinner för att leverera bra kundupplevelser och har en förståelse för hur din arbetsinsats kan bidra till detta. Du har ett stort intresse för nätverk med inriktning på säkerhet och trivs med att ta ansvar för att hålla dig uppdaterad inom teknikområdet. Du ser det som en självklarhet att dela med dig av din kunskap och erfarenhet inom gruppen och förstår att dokumentationen är en naturlig del i detta.

För att lyckas i denna roll ser vi att du har en högskoleutbildning inom IT och flerårig erfarenhet inom nätverk och IT-säkerhet samt av tjänsteägarskap/produktägarskap. Du uttrycker dig väl i både svenska och engelska i tal och skrift samt är van att producera relevant teknisk dokumentation. Du har teknisk kompetens inom EDR och EPP, NGFW, multifaktorsautentisering, DNS-skydd samt mailtvätt.

Om oss
På Iver arbetar vi för att göra komplex IT enkel. Med säte i Stockholm verkar Iver i Sverige och Norge med en agenda att fortsätta sin nordiska expansion, alltid nära kunden. Företagets ursprung finns i den framgångsrika fusionen mellan Candidator och DGC. Tillsammans har de, med EQT som ägare, vuxit sig starkare och förvärvat företagen Solid Park, Exeo, Ismotec, Britt och City Network.

Välkommen till Iver!

Om processen
I denna rekrytering samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på 070 594 72 77 eller Josefine Appel på 076 017 40 25.

Ansök senast den 24 november.

Ansök nu

Säljare - Grundels

Account manager
Läs mer Nov 4
Om tjänsten

Vi söker dig som vill utvecklas som säljare och bli en del av vårt sammansvetsade team. I tjänsten som säljare kommer du att planera och genomföra alla delar i säljprocessen, från uppsökande försäljning till avtalsförhandling med fokus på förtroende. Dina kunder är främst fastighetsbolag och kommuner i västra Sverige.

Med vår produkt blir du en naturlig partner för fastighetsägare inom frågor som rör energi och hållbarhet och du bidrar till en bättre miljö genom ditt arbete. Grundels försäljning bygger på förtroende, kunskap och relationsbyggande och det är viktigt för oss att detta är något du delar. Du kommer att bli en viktig del i ett humoristiskt gäng i ett växande företag där du har möjlighet att påverka alla aspekter av verksamheten.

Tjänsten är placerad i Göteborg.

Om dig
Du har ett stort intresse i miljö, hållbarhet och energifrågor. Din kunnighet och trygghet förmedlar förtroende till dina kunder och du drivs av att alltid leverera högsta kvalitet och det lilla extra. För dig är det viktigt att tillhöra ett team med kunniga kollegor där ni kan dra nytta av varandras kompetenser och styrkor för att utföra affärerna på bästa möjliga sätt.

Vi ser att du har erfarenhet av uppsökande försäljning och att du triggas av känslan när du vunnit en ny affär. Du har en förmåga att se dina kunders behov och du är oslagbar i dina leveranser.

Om oss
Grundels erbjuder ägare och förvaltare av fastigheter en prisvärd helhetslösning när det gäller energi- och bullerisolering av befintliga fönster, för att snabbt och effektivt minska energiförbrukningen och öka komforten. Med 29 års erfarenhet kan vi fönster och fönsterbyte. Läs gärna mer på www.grundels.se

Vi växer och vill ha fler positiva medarbetare till vårt team. Välkommen som vår nya Säljare med ansvar för Västra Sverige!

Om processen
I denna rekrytering samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Åse Granfeldt på 0702 20 62 60 eller Sofie Gustavsson på 070 291 78 83.

Välkommen med sin ansökan senast den 17 november.

Ansök nu