Logitjänst Forenom AB jobb i Göteborg

Hitta lediga jobb hos Logitjänst Forenom AB i Göteborg. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Göteborg.

Forenom söker medarbetare till Serviceteam i Göteborg

Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Läs mer Sep 4
Forenom söker nu en kollega till vårt serviceteam i Göteborg
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 8000 företagslägenheter i Norden till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark, Norge och Tyskland
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ
Våra kärnvärden representerar kurage, 100-procentigt öppet sinne och det faktum att vi åstadkommer mer tillsammans. Vi anser att vi är bättre tillsammans och att vi inspirerar varandra till att uppnå det bästa möjliga.

Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt Serviceteam!
Som medarbetare i serviceteamen är du vårt ansikte utåt. Du har full koll på fastigheterna vi jobbar i där du träffar både gäster, fastighetsägare, förvaltare och fastighetsskötare. Du behöver ha ett öga för detaljer och vara en händig problemlösare.
I arbetsuppgifterna ingår olika typer av underhåll för fastigheterna, monteringsarbeten, serviceleverans, kvalitetssäkring av våra lägenheter samt ansvarig för kundens vistelse från start till slut. Detta innebär direktrapportering till dina kollegor, god samordning och organisering, men även en god känsla för att skapa en välkomnande miljö.
Som person är du glad, serviceinriktad och en riktig lagspelare men har inga problem med att jobba självständigt. Ingen dag är den andra lik med många olika typer av uppdrag, det är därför viktigt att du är van att ha många bollar i luften där du alltid stävar efter att överträffa våra gästers förväntningar.
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet från serviceyrken.
Du blir del av ett dynamiskt och prestigelöst team där vi alltid ställer upp för varandra.
För att trivas hos oss är det viktigt att du delar våra värdeord:
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”
Eftersom du kommer att kommunicera både via tal och skrift med våra gäster som kommer från hela världen måste du skriva och pratar svenska och engelska obehindrat.
Körkort för manuell-och automatväxlad bil är ett krav.
Låter detta som ett jobb för dig, skicka in din ansökan med CV till annika.davidsson@forenom.com så återkommer vi till dig.
Märk din ansökan med: Service Team Göteborg

Ansök nu

Forenom söker Arbetsledare/Supervisor till Göteborg!

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Jun 10
Forenom söker en engagerad arbetsledare/supervisor till vårt team i Göteborg!
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Forenom är den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 8000 företagslägenheter i Norden till företagskunder i Finland, Sverige, Danmark, Norge och Tyskland.
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ

Vilka är vi:
Area Göteborgs bestånd består av 70+ lägenheter samt ett hostel med 100+rum.
Vi är ett team på 4 personer som jobbar för att säkerställa att våra gäster får bästa möjliga upplevelse när de bor hos oss. Som Supervisor leder du vårt Serviceteam som ansvara för den dagliga skötseln av vår verksamhet. Tillsammans med serviceteamet koordinerar och planerar du det dagliga arbetet och ansvara för kostnadskontrollen av verksamheten.
Arbetsuppgifter:
· Du leder och planerera den dagliga driften,
· Du ansvara för att vi jobbar effektivt och har full kontroll på kostnaderna
· Du uppdaterar våra ekonomiska rapporter
· Du bidrar till att vi når våra mål och håller vår budget.
· Du ansvarar för personalfrågor så som schemaläggning och medarbetarsamtal
· Du säkerställer kvalitén på våra lägenheter och hotellrum enligt Forenoms standard
· Du säkerställer att vi har hög kundnöjdhet och jobbar för en ständig utveckling av våra hotell

Din profil:
· Som person är du glad, prestigelös, målmedveten, strukturerad och serviceinriktad.
· Ingen dag är den andra lik med många olika typer av uppdrag och utmaningar, det är därför viktigt att du är stresstålig, duktig på att koordinera och tycker det är kul med högt tempo
· Vi ser gärna ett du har ett par års erfarenhet från hotellbranschen.
· Du har god ekonomisk förståelse, vana att följa och säkerställa KPI:er samt erfarenhet av budgetarbete.
· Du trivs i rollen som arbetsledare och brinner för att få medarbetare att växa
· Du har god erfarenhet av att jobba i hotellbokningssystem
· God vana från Officepaktet
· Du är en lagspelare av rang och delar våra värdeord till 100%.
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”.

· Du skriver och talar svenska och engelska obehindrat, ytterligare språk är meriterande.
· Körkort för manuell bil är ett krav.
Övrig information
· Tjänsten är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning.
· Placeringsort är Göteborg
· Forenom har kollektivavtal med Unionen och HRF.
Är detta en tjänst för dig?
Tveka inte att skicka in din ansökan till:
Area Manager Annika Davidson
Annika.davidson@forenom.com

Rekrytering sker löpande.

Ansök nu

Forenom söker Arbetsledare/Supervisor till Göteborg!

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Maj 3
Forenom söker en engagerad arbetsledare/supervisor till vårt team i Göteborg!
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Forenom är den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 8000 företagslägenheter i Norden till företagskunder i Finland, Sverige, Danmark, Norge och Tyskland.
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ

Vilka är vi:
Area Göteborgs bestånd består av 70+ lägenheter samt ett hostel med 100+rum.
Vi är ett team på 4 personer som jobbar för att säkerställa att våra gäster får bästa möjliga upplevelse när de bor hos oss. Som Supervisor leder du vårt Serviceteam som ansvara för den dagliga skötseln av vår verksamhet. Tillsammans med serviceteamet koordinerar och planerar du det dagliga arbetet och ansvara för kostnadskontrollen av verksamheten.
Arbetsuppgifter:
· Du leder och planerera den dagliga driften,
· Du ansvara för att vi jobbar effektivt och har full kontroll på kostnaderna
· Du uppdaterar våra ekonomiska rapporter
· Du bidrar till att vi når våra mål och håller vår budget.
· Du ansvarar för personalfrågor så som schemaläggning och medarbetarsamtal
· Du säkerställer kvalitén på våra lägenheter och hotellrum enligt Forenoms standard
· Du säkerställer att vi har hög kundnöjdhet och jobbar för en ständig utveckling av våra hotell

Din profil:
· Som person är du glad, prestigelös, målmedveten, strukturerad och serviceinriktad.
· Ingen dag är den andra lik med många olika typer av uppdrag och utmaningar, det är därför viktigt att du är stresstålig, duktig på att koordinera och tycker det är kul med högt tempo
· Vi ser gärna ett du har ett par års erfarenhet från hotellbranschen.
· Du har god ekonomisk förståelse, vana att följa och säkerställa KPI:er samt erfarenhet av budgetarbete.
· Du trivs i rollen som arbetsledare och brinner för att få medarbetare att växa
· Du har god erfarenhet av att jobba i hotellbokningssystem
· God vana från Officepaktet
· Du är en lagspelare av rang och delar våra värdeord till 100%.
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”.

· Du skriver och talar svenska och engelska obehindrat, ytterligare språk är meriterande.
· Körkort för manuell bil är ett krav.
Övrig information
· Tjänsten är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning.
· Placeringsort är Göteborg
· Forenom har kollektivavtal med Unionen och HRF.
Är detta en tjänst för dig?
Tveka inte att skicka in din ansökan till:
Area Manager Annika Davidson
Annika.davidson@forenom.com

Rekrytering sker löpande.

Ansök nu

Forenom söker ny kollega till vårt Project Sales team

Account manager
Läs mer Okt 18
Project Sales Forenom Sverige
Om Forenom
Forenom expanderar kraftigt i Sverige och söker därför en engagerad och motiverad Project Sales Coordinator som brinner för att göra affärer och att skapa goda kundrelationer. Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Forenom hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer och kan idag erbjuda ca 8 000 boendealternativ för främst företag i Norden och Europa.
Vilka är vi:
Projektavdelningen består av ett mindre team på fyra personer där du arbetar med att hjälpa våra kunder att lösa deras boendebehov.
Vi utmanar oss själva, normer och branschen. Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Våra kärnvärden representerar kurage, 100-procentigt öppet sinne och det faktum att vi åstadkommer mer tillsammans. Vi anser att vi är bättre tillsammans och att vi inspirerar varandra till att uppnå det bästa möjliga.
Din profil
Du har minst tre års vana av försäljning. Har du erfarenhet från fastighets/logibranschen är det ett stort plus. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Vidare är du van att arbeta i CRM-system, har du erfarenhet från Salesforce är det meriterande. Du är en lagspelare av rang och delar våra värdeord till 100%.
Arbetsuppgifter
Du tar hand om hela kundresan från början till slut där behovsanalysen är av stor vikt.
Rollen bygger på B2B-försäljning, samt primärt fokus på projektorienterade kunder. Du arbetar ca 50% med kunden och 50% med att hitta rätt boendelösning. Rollen består av eget uppsökande av potentiella projekt, kontakt med projektledare och nya kunder samt hitta lösningar på kundernas boendebehov.
Kundgruppen är bred och varierande med fokus på projektorienterade kunder. Projektavdelningen på Forenom bidrar även aktivt till Forenoms fortsatta expansion. Du är med och påverkar Forenoms framtida säljarbete i en positiv riktning.

Vad behövs för att lyckas i denna roll:
Minst tre års erfarenhet av försäljning b2b.
Du är positiv, engagerad och älskar att jobba med försäljning.
Du är en problemlösare och drivs av att hitta bästa lösningen för kunden.
Vana att bygga långvariga relationer med kunder, fastighetsägare och leverantörer
God servicevana och förståelse för att alltid sätta kunden främst
Du trivs i en aktiv vardag där du får stor frihet att lösa dina arbetsuppgifter.
Du är duktig på att skapa relationer, kommunicera och att vara en lagspelare.
Forenom är ett internationellt företag, därför krävs det att du talar och skriver engelska helt obehindrat samt talar minst ett skandinaviskt språk flytande.
Övriga språk är en merit, Forenom arbetar med mångfald och våra kunder kommer från olika länder varför extra språkkunskaper är en meriterande.

Övrig information
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning.
Placeringsort är Göteborg.
Forenom har kollektivavtal med Unionen och HRF.
Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Är detta en tjänst för dig?
Tveka inte att skicka in din ansökan till:
Project Area Manager, Karin Lagerquist
karin.lagerquist@forenom.com

Ansök nu

Forenom söker medarbetare till Service Team i Göteborg

Bovärd/Fastighetsvärd/Husvärd
Läs mer Sep 13
Forenom söker nu tre medarbetare till vårt Service Team i Göteborg!
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Europa. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 9000 företagslägenheter i Europa till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark, Norge och Tyskland.
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ
Våra kärnvärden representerar kurage, 100-procentigt öppet sinne och det faktum att vi åstadkommer mer tillsammans. Vi anser att vi är bättre tillsammans och att vi inspirerar varandra till att uppnå det bästa möjliga.

Nu söker vi dig som vill vara en del av vårt Service Team i Göteborg.
Som medarbetare i serviceteamen är du vårt ansikte utåt, du träffar både gäster, fastighetsägare, förvaltare och fastighetsskötare. Du behöver ha ett öga för detaljer, vara flexibel och inte rädd för att ta i när det behövs. I arbetsuppgifterna ingår städning av rum/lägenheter, enklare underhållsarbete, möblering och avmöblering av lägenheter, förbereda för incheckning och utcheckning.
Som person är du glad, serviceinriktad och en riktig lagspelare men har inga problem med att jobba självständigt.
Ingen dag är den andra lik med många olika typer av uppdrag, det är därför viktigt att du är stresstålig och van att ha många bollar i luften.
För att trivas hos oss är det viktigt att du delar våra värdeord:
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”
Eftersom du kommer att kommunicera både via tal och skrift med våra gäster som kommer från hela världen, skriver och pratar du svenska och engelska obehindrat.
Arbete under kvällar och helger kan förekomma.
Tjänsterna avser visstidsanställning, ca 20 timmar i veckan.
Körkort för manuellväxlad bil är ett krav.
Låter detta som ett jobb för dig, skicka in din ansökan med CV till vår Area Manager Emil Hultner,
emil.hultner@forenom.com

Ansök nu

Area Manager till Göteborg

Affärsområdeschef
Läs mer Maj 11
Är du en glad, driftig och engagerad ledare som dessutom älskar att jobba med sälj? Då skall du söka vår Area Manager tjänst i Göteborg.
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder.
Forenom är den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 8000 företagslägenheter i Norden och Tyskland.
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ

Ansvarsområden
Som Area Manager driver, leder och utvecklar du Forenoms verksamhet i Göteborg med omnejd.
Du bygger och upprätthåller goda relationer med befintliga kunder och fastighetsägare samt jobbar aktivt med att hitta nya affärsmöjligheter. Du utvecklar den lokala verksamheten med målsättningen att göra Forenom till marknadens ledande aktör. Varefter som arean växer kommer du att leda ett serviceteam och arbeta mot tillväxt, nöjda kunder och lönsamhet. Du är aktiv i det dagliga arbetet, löser problem som uppstår i verksamheten för att säkerställa att såväl gäster, kunder och värdar är nöjda. Du är också ansvarig för att regionens budget och finansiella mål uppnås.

Arbetsuppgifter
Aktivt bedriva säljarbete inom din area med personliga mål
Bygga långvariga relationer med kunder, fastighetsägare och leverantörer
Du har huvudansvar för den operativa verksamheten i din area
Ansvarar för att de finansiella målen uppfylls
Leva upp till Forenoms företagskultur och koncept i ord och handling, utmana status quo i våra arbetssätt och skapa nya innovativa sätt att göra affärer

Din profil
Du har gedigen erfarenhet av försäljning och ledarskap. Erfarenhet från fastighets/logibranschen är ett stort plus. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Vidare har du en god teknisk förståelse och systemvana. Du är en lagspelare av rang och delar våra värdeord till 100%:
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”.

För att lyckas I denna roll behöver du
Vara försäljningsinriktad och målfokuserad
Vara en trygg ledare som arbetar aktivt med våra värdeord i vardagen
Förstå och kunna omsätta en utarbetad strategi till konkreta arbetsuppgifter
Ha tidigare erfarenhet från förhandlingssituationer
Ha en god förståelse för resultatrapporten och dess betydelse för företagets framgång



Övrig information
För den här tjänsten är det mycket viktigt med god lokalkännedom och gärna ett lokalt nätverk, vi tror därför att du är bosatt i Göteborg eller dess närhet.
Resor i tjänsten kan förekomma.

Om detta låter som ett jobb för dig, skicka omgående din ansökan med CV till:
Area Director Malin Nilsson:
Malin.nilsson@forenom.com

Ansök nu

Account Manager till Forenom Göteborg

Account manager
Läs mer Mar 7
Account Manager Forenom Sverige

Om Forenom
Forenom expanderar kraftigt i Sverige och söker därför en engagerad och motiverad Account Manager som brinner för sälj och att skapa goda kundrelationer. Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Forenom hyr ut tillfälliga boenden till företag med mobil och internationell arbetskraft. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 7900 företagslägenheter i Norden och Tyskland till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark, Norge och Tyskland.
Vilka är vi:
Vi utmanar oss själva, normer och branschen. Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete. Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ
Våra kärnvärden representerar kurage, 100-procentigt öppet sinne och det faktum att vi åstadkommer mer tillsammans. Vi anser att vi är bättre tillsammans och att vi inspirerar varandra till att uppnå det bästa möjliga.
Facebook Twitter LinkedIn Instagram

Vad förväntar vi oss av dig:
Som Account Manager hos Forenom arbetar du aktivt med B2B-försäljning du får en spännande portfölj av produkter och tjänster bestående av fullservicelägenheter, lägenhetshotell och hostel och jobbar mot en bred och varierande kundgrupp. Du jobbar med ny-och uppföljande försäljning där du driver hela säljprocessen. Du deltar aktivt i kund-och säljmöten. Tillsammans med dina kollegor använder du moderna och innovativa säljverktyg för att kartlägga nya kunder och marknader. Du är med och påverkar Forenoms framtida säljarbete i en positiv riktning.
Vad behövs för att lyckas i denna roll:
· Du är positiv, engagerad och älskar att jobba med sälj.
· Du trivs i en aktiv vardag där du får stor frihet att lösa dina arbetsuppgifter.
· Du är duktig på att skapa relationer, kommunicera och att vara en lagspelare.
· Forenom är ett internationellt företag, därför krävs det att du talar och skriver engelska helt obehindrat samt talar minst ett skandinaviskt språk flytande.
· Vi ser gärna att du har minst två års säljerfarenhet och har du dessutom en eftergymnasial utbildning i ekonomi eller affärsutveckling så är det meriterande.
· Att du delar våra värderingar ser vi som en självklarhet.

Övrig information
Placeringsort: Gärna Göteborg eller södra Sverige men kan diskuteras.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning.
Vi tillämpar kollektivavtal.
Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Är detta en tjänst för dig?
Tveka inte att skicka in din ansökan till:
Commercial Director Jonathan Fahlen
Jonathan.fahlen@forenom.com

Ansök nu

Forenom Göteborg söker Supervisor

Hotellvärd/Hotellvärdinna
Läs mer Jun 29
Forenom söker en engagerad Supervisor till vårt härliga team i Göteborg!
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 6500 företagslägenheter i Norden till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark och Norge.
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ

Nu söker vi dig som vill leda den dagliga driften i team Göteborg och västra Sverige.
Som supervisor leder du vårt team i Göteborg och är själv behjälplig i driften när det behövs. Tillsammans med Teamleder koordinerar och planerar du det dagliga arbetet. Du ansvarar också för uppdatering av våra ekonomiska rapporter och sköter personalfrågor så som schemaläggning och medarbetarsamtal. Du ansvarar också för att våra uppdrag blir utförda i tid och med en hög servicenivå samt bidrar till att vi når våra mål och håller vår budget.
Tillsammans med Teamleder skapar du en god relation till våra fastighetsvärdar, fastighetsskötare och övriga samarbetspartners.
Du är Area Directorns ögon och öron ute på fältet och tillsammans med dina kollegor är du vårt ansikte utåt.
Som person är du glad, prestigelös, målmedveten, strukturerad och serviceinriktad. Att du har ett affärsmässigt tänk är en förutsättning för denna roll.
Du är en lagspelare av rang och delar våra värdeord till 100%.
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”.
För den här tjänsten måste du vara van vid att ha många bollar i luften. Ingen dag är den andra lik med många olika typer av uppdrag och utmaningar, det är därför viktigt att du är stresstålig. Vi ser gärna att du har god erfarenhet av att leda andra och har tidigare erfarenhet av budgetarbete.
Du kommer att kommunicera både via tal och skrift med både utländska och svenska gäster samt kollegor därför måste du kunna tala och skriva svenska och engelska obehindrat.
Körkort för manuell bil är ett krav. Arbetstiderna varierar mellan dagtid/kväll och helg.
Låter detta som ett jobb för dig?
Tveka in med att skicka in din ansökan med CV till cajsa.engstrom@forenom.com så återkommer jag till dig.
Rekrytering sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Ansök nu

Forenom söker medarbetare till Serviceteam i Göteborg

Hotellvärd/Hotellvärdinna
Läs mer Mar 21
Forenom söker nu duktiga medarbetare till våra serviceteam i Göteborg
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 6500 företagslägenheter i Norden till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark och Norge.
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ
Våra kärnvärden representerar kurage, 100-procentigt öppet sinne och det faktum att vi åstadkommer mer tillsammans. Vi anser att vi är bättre tillsammans och att vi inspirerar varandra till att uppnå det bästa möjliga.

Nu söker vi dig som vill vara en del av vårt serviceteam i Göteborg.
Som medarbetare i serviceteamen är du vårt ansikte utåt, du träffar både gäster, fastighetsägare, förvaltare och fastighetsskötare. Du behöver ha ett öga för detaljer, vara flexibel och inte rädd för att ta i när det behövs. I arbetsuppgifterna ingår städning av rum/lägenheter, enklare underhållsarbete, möblering och avmöblering av lägenheter, förbereda för incheckning och utcheckning.
Som person är du glad, serviceinriktad och en riktig lagspelare men har inga problem med att jobba självständigt. Ingen dag är den andra lik med många olika typer av uppdrag, det är därför viktigt att du är stresstålig och van att ha många bollar i luften.
För att trivas hos oss är det viktigt att du delar våra värdeord:
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”
Eftersom du kommer att kommunicera både via tal och skrift med våra gäster som kommer från hela världen, bör du skriva och prata svenska och engelska obehindrat.
Körkort för manuellväxlad bil är ett krav.
Låter detta som ett jobb för dig, skicka in din ansökan med CV till Yvonne. Fredriksson@forenom.com så återkommer vi till dig.

Ansök nu