Joyweek AB jobb i Göteborg

Hitta lediga jobb hos Joyweek AB i Göteborg. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Göteborg.

Servicetekniker till en fortsatt expansionsresa

Kylmaskinist, kyl- och frysanläggning
Läs mer Jun 3
För kunds räkning söker vi nu en servicetekniker som vill ta nästa steg och vara med i satsningen på att bygga upp en stark, egen teknisk närvaro i Göteborgsområdet. Kunderna finns redan, men nu ska teamet växa. Här får du chansen att göra skillnad - både för verksamheten och din egen utveckling.
Om rollen Huvudkontoret ligger i Stockholm, vilket innebär att du kommer få stort eget ansvar att arbeta självständigt med utgångspunkt hemifrån. Vi ser gärna att du utgår från Göteborgsområdet, men vi välkomnar även sökande från övriga delar av västkusten. Ditt ansvar är att leverera samma service i västra Sverige som våra kunder i Stockholmsområdet redan får ta del av. Uppdraget innebär att du installera, serva och felsöka utrustning hos företag inom mat- och dryckesbranschen, såsom mjukglassmaskiner, kaffemaskiner och enklare ugnar. En vanlig arbetsdag innebär att du själv planerar dina uppdrag, kontaktar kund och utför tekniskt arbete på plats. Du har nära kontakt med en koordinator som stöttar med logistik och planering, samt en chef som alltid finns tillgänglig för dialog och support.
Inledningsvis får du en gedigen introduktion med internutbildning i Stockholm där du lär känna kollegorna, tekniken och arbetssätten. Även framöver kommer resor till huvudkontoret vara en naturlig del av din roll – till exempel för konferenser, utbildningar eller andra gemensamma aktiviteter.
Ditt uppdrag
Genomföra installationer och servicebesök hos kund
Utföra felsökning och tekniskt underhåll
Dokumentera i system och kommunicera med kund
Ge teknisk vägledning och support
Arbeta förebyggande för att minimera driftstopp
Säkerställa att utrustningen är i säkert och godkänt skick
Bidra till utvecklingen av den lokala tekniska närvaron i region väst och leverera bästa möjliga kundupplevelse via proaktiv, snabb och kvalitativ service till kunder

Du får tillgång till en välutrustad servicebil och är med och bygger upp det lokala arbetssättet. I framtiden kan det även bli aktuellt med en kombinerad lager- och verkstadsyta i området.
Är du den vi söker?
Vi letar efter dig som gärna har några års erfarenhet som servicetekniker, gärna inom kyla, livsmedel, kaffeutrustning eller storkök. Du är självgående, lösningsorienterad och har en god känsla för kundservice.
Du är också nyfiken, praktiskt lagd och redo att ta ansvar i ett uppdrag som ger dig stor frihet men också kräver struktur och pålitlighet.
Du behöver:
B-körkort
Vara bosatt i Göteborg eller närliggande område
Kommunicera obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Kunna hantera digitala verktyg för dokumentation och kommunikation

Har du kylcertifikat är det ett stort plus, men rätt person kan få stöd att ta det. Det viktiga är din vilja att utvecklas. Du blir en del av en väletablerad teknisk organisation med verksamhet i flera europeiska länder. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren, med nya produktområden och stark lönsamhet. Här finns fokus på kvalitet, långsiktighet och att alltid leverera en kundupplevelse som gör skillnad. Här får du chansen att inte bara bli en del av ett teknikdrivet företag, utan att vara med och skapa något nytt i regionen. Det du bygger upp i Göteborg är en viktig del i företagets framtid. Resor inom Sverige kan förekomma och vissa övernattningar ingår.
Övrigt Start: Enligt Ö.K
Omfattning: Heltid
Placering: Utgår från hemmet, med arbetsområde i Göteborg med omnejd
Resor: Regionalt, inklusive utbildning och jobbrelaterade aktiviteter i Stockholm
Anställning: Direkt hos kundföretaget

Ansök nu

Servicetekniker till en fortsatt expansionsresa

Kylmaskinist, kyl- och frysanläggning
Läs mer Jun 9
För kunds räkning söker vi nu en servicetekniker som vill ta nästa steg och vara med i satsningen på att bygga upp en stark, egen teknisk närvaro i Göteborgsområdet. Kunderna finns redan, men nu ska teamet växa. Här får du chansen att göra skillnad - både för verksamheten och din egen utveckling.
Om rollen Huvudkontoret ligger i Stockholm, vilket innebär att du kommer få stort eget ansvar att arbeta självständigt med utgångspunkt hemifrån. Vi ser gärna att du utgår från Göteborgsområdet, men vi välkomnar även sökande från övriga delar av västkusten. Ditt ansvar är att leverera samma service i västra Sverige som våra kunder i Stockholmsområdet redan får ta del av. Uppdraget innebär att du installera, serva och felsöka utrustning hos företag inom mat- och dryckesbranschen, såsom mjukglassmaskiner, kaffemaskiner och enklare ugnar. En vanlig arbetsdag innebär att du själv planerar dina uppdrag, kontaktar kund och utför tekniskt arbete på plats. Du har nära kontakt med en koordinator som stöttar med logistik och planering, samt en chef som alltid finns tillgänglig för dialog och support.
Inledningsvis får du en gedigen introduktion med internutbildning i Stockholm där du lär känna kollegorna, tekniken och arbetssätten. Även framöver kommer resor till huvudkontoret vara en naturlig del av din roll – till exempel för konferenser, utbildningar eller andra gemensamma aktiviteter.
Ditt uppdrag
Genomföra installationer och servicebesök hos kund
Utföra felsökning och tekniskt underhåll
Dokumentera i system och kommunicera med kund
Ge teknisk vägledning och support
Arbeta förebyggande för att minimera driftstopp
Säkerställa att utrustningen är i säkert och godkänt skick
Bidra till utvecklingen av den lokala tekniska närvaron i region väst och leverera bästa möjliga kundupplevelse via proaktiv, snabb och kvalitativ service till kunder

Du får tillgång till en välutrustad servicebil och är med och bygger upp det lokala arbetssättet. I framtiden kan det även bli aktuellt med en kombinerad lager- och verkstadsyta i området.
Är du den vi söker?
Vi letar efter dig som gärna har några års erfarenhet som servicetekniker, gärna inom kyla, livsmedel, kaffeutrustning eller storkök. Du är självgående, lösningsorienterad och har en god känsla för kundservice.
Du är också nyfiken, praktiskt lagd och redo att ta ansvar i ett uppdrag som ger dig stor frihet men också kräver struktur och pålitlighet.
Du behöver:
B-körkort
Vara bosatt i Göteborg eller närliggande område
Kommunicera obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Kunna hantera digitala verktyg för dokumentation och kommunikation

Har du kylcertifikat är det ett stort plus, men rätt person kan få stöd att ta det. Det viktiga är din vilja att utvecklas. Du blir en del av en väletablerad teknisk organisation med verksamhet i flera europeiska länder. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren, med nya produktområden och stark lönsamhet. Här finns fokus på kvalitet, långsiktighet och att alltid leverera en kundupplevelse som gör skillnad. Här får du chansen att inte bara bli en del av ett teknikdrivet företag, utan att vara med och skapa något nytt i regionen. Det du bygger upp i Göteborg är en viktig del i företagets framtid. Resor inom Sverige kan förekomma och vissa övernattningar ingår.
Övrigt Start: Enligt Ö.K
Omfattning: Heltid
Placering: Utgår från hemmet, med arbetsområde i Göteborg med omnejd
Resor: Regionalt, inklusive utbildning och jobbrelaterade aktiviteter i Stockholm
Anställning: Direkt hos kundföretaget

Ansök nu

Servicetekniker till en fortsatt expansionsresa

Kylmaskinist, kyl- och frysanläggning
Läs mer Maj 27
För kunds räkning söker vi nu en servicetekniker som vill ta nästa steg och vara med i satsningen på att bygga upp en stark, egen teknisk närvaro i Göteborgsområdet. Kunderna finns redan, men nu ska teamet växa. Här får du chansen att göra skillnad - både för verksamheten och din egen utveckling.
Om rollen Huvudkontoret ligger i Stockholm, vilket innebär att du kommer få stort eget ansvar att arbeta självständigt med utgångspunkt hemifrån. Vi ser gärna att du utgår från Göteborgsområdet, men vi välkomnar även sökande från övriga delar av västkusten. Ditt ansvar är att leverera samma service i västra Sverige som våra kunder i Stockholmsområdet redan får ta del av. Uppdraget innebär att du installera, serva och felsöka utrustning hos företag inom mat- och dryckesbranschen, såsom mjukglassmaskiner, kaffemaskiner och enklare ugnar. En vanlig arbetsdag innebär att du själv planerar dina uppdrag, kontaktar kund och utför tekniskt arbete på plats. Du har nära kontakt med en koordinator som stöttar med logistik och planering, samt en chef som alltid finns tillgänglig för dialog och support.
Inledningsvis får du en gedigen introduktion med internutbildning i Stockholm där du lär känna kollegorna, tekniken och arbetssätten. Även framöver kommer resor till huvudkontoret vara en naturlig del av din roll – till exempel för konferenser, utbildningar eller andra gemensamma aktiviteter.
Ditt uppdrag
Genomföra installationer och servicebesök hos kund
Utföra felsökning och tekniskt underhåll
Dokumentera i system och kommunicera med kund
Ge teknisk vägledning och support
Arbeta förebyggande för att minimera driftstopp
Säkerställa att utrustningen är i säkert och godkänt skick
Bidra till utvecklingen av den lokala tekniska närvaron i region väst och leverera bästa möjliga kundupplevelse via proaktiv, snabb och kvalitativ service till kunder

Du får tillgång till en välutrustad servicebil och är med och bygger upp det lokala arbetssättet. I framtiden kan det även bli aktuellt med en kombinerad lager- och verkstadsyta i området.
Är du den vi söker?
Vi letar efter dig som gärna har några års erfarenhet som servicetekniker, gärna inom kyla, livsmedel, kaffeutrustning eller storkök. Du är självgående, lösningsorienterad och har en god känsla för kundservice.
Du är också nyfiken, praktiskt lagd och redo att ta ansvar i ett uppdrag som ger dig stor frihet men också kräver struktur och pålitlighet.
Du behöver:
B-körkort
Vara bosatt i Göteborg eller närliggande område
Kommunicera obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Kunna hantera digitala verktyg för dokumentation och kommunikation

Har du kylcertifikat är det ett stort plus, men rätt person kan få stöd att ta det. Det viktiga är din vilja att utvecklas. Du blir en del av en väletablerad teknisk organisation med verksamhet i flera europeiska länder. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren, med nya produktområden och stark lönsamhet. Här finns fokus på kvalitet, långsiktighet och att alltid leverera en kundupplevelse som gör skillnad. Här får du chansen att inte bara bli en del av ett teknikdrivet företag, utan att vara med och skapa något nytt i regionen. Det du bygger upp i Göteborg är en viktig del i företagets framtid. Resor inom Sverige kan förekomma och vissa övernattningar ingår.
Övrigt Start: Enligt Ö.K
Omfattning: Heltid
Placering: Utgår från hemmet, med arbetsområde i Göteborg med omnejd
Resor: Regionalt, inklusive utbildning och jobbrelaterade aktiviteter i Stockholm
Anställning: Direkt hos kundföretaget

Ansök nu

Servicetekniker till en fortsatt expansionsresa

Kylmaskinist, kyl- och frysanläggning
Läs mer Maj 26
För kunds räkning söker vi nu en servicetekniker som vill ta nästa steg och vara med i satsningen på att bygga upp en stark, egen teknisk närvaro i Göteborgsområdet. Kunderna finns redan, men nu ska teamet växa. Här får du chansen att göra skillnad - både för verksamheten och din egen utveckling.
Om rollen Huvudkontoret ligger i Stockholm, vilket innebär att du kommer få stort eget ansvar att arbeta självständigt med utgångspunkt hemifrån. Vi ser gärna att du utgår från Göteborgsområdet, men vi välkomnar även sökande från övriga delar av västkusten. Ditt ansvar är att leverera samma service i västra Sverige som våra kunder i Stockholmsområdet redan får ta del av. Uppdraget innebär att du installera, serva och felsöka utrustning hos företag inom mat- och dryckesbranschen, såsom mjukglassmaskiner, kaffemaskiner och enklare ugnar. En vanlig arbetsdag innebär att du själv planerar dina uppdrag, kontaktar kund och utför tekniskt arbete på plats. Du har nära kontakt med en koordinator som stöttar med logistik och planering, samt en chef som alltid finns tillgänglig för dialog och support.
Inledningsvis får du en gedigen introduktion med internutbildning i Stockholm där du lär känna kollegorna, tekniken och arbetssätten. Även framöver kommer resor till huvudkontoret vara en naturlig del av din roll – till exempel för konferenser, utbildningar eller andra gemensamma aktiviteter.
Ditt uppdrag
Genomföra installationer och servicebesök hos kund
Utföra felsökning och tekniskt underhåll
Dokumentera i system och kommunicera med kund
Ge teknisk vägledning och support
Arbeta förebyggande för att minimera driftstopp
Säkerställa att utrustningen är i säkert och godkänt skick
Bidra till utvecklingen av den lokala tekniska närvaron i region väst och leverera bästa möjliga kundupplevelse via proaktiv, snabb och kvalitativ service till kunder

Du får tillgång till en välutrustad servicebil och är med och bygger upp det lokala arbetssättet. I framtiden kan det även bli aktuellt med en kombinerad lager- och verkstadsyta i området.
Är du den vi söker?
Vi letar efter dig som gärna har några års erfarenhet som servicetekniker, gärna inom kyla, livsmedel, kaffeutrustning eller storkök. Du är självgående, lösningsorienterad och har en god känsla för kundservice.
Du är också nyfiken, praktiskt lagd och redo att ta ansvar i ett uppdrag som ger dig stor frihet men också kräver struktur och pålitlighet.
Du behöver:
B-körkort
Vara bosatt i Göteborg eller närliggande område
Kommunicera obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Kunna hantera digitala verktyg för dokumentation och kommunikation

Har du kylcertifikat är det ett stort plus, men rätt person kan få stöd att ta det. Det viktiga är din vilja att utvecklas. Du blir en del av en väletablerad teknisk organisation med verksamhet i flera europeiska länder. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren, med nya produktområden och stark lönsamhet. Här finns fokus på kvalitet, långsiktighet och att alltid leverera en kundupplevelse som gör skillnad. Här får du chansen att inte bara bli en del av ett teknikdrivet företag, utan att vara med och skapa något nytt i regionen. Det du bygger upp i Göteborg är en viktig del i företagets framtid. Resor inom Sverige kan förekomma och vissa övernattningar ingår.
Övrigt Start: Enligt Ö.K
Omfattning: Heltid
Placering: Utgår från hemmet, med arbetsområde i Göteborg med omnejd
Resor: Regionalt, inklusive utbildning och jobbrelaterade aktiviteter i Stockholm
Anställning: Direkt hos kundföretaget

Ansök nu

Servicetekniker till en fortsatt expansionsresa

Kylmaskinist, kyl- och frysanläggning
Läs mer Maj 23
För kunds räkning söker vi nu en servicetekniker som vill ta nästa steg och vara med i satsningen på att bygga upp en stark, egen teknisk närvaro i Göteborgsområdet. Kunderna finns redan, men nu ska teamet växa. Här får du chansen att göra skillnad - både för verksamheten och din egen utveckling.
Om rollen Huvudkontoret ligger i Stockholm, vilket innebär att du kommer få stort eget ansvar att arbeta självständigt med utgångspunkt hemifrån. Vi ser gärna att du utgår från Göteborgsområdet, men vi välkomnar även sökande från övriga delar av västkusten. Ditt ansvar är att leverera samma service i västra Sverige som våra kunder i Stockholmsområdet redan får ta del av. Uppdraget innebär att du installera, serva och felsöka utrustning hos företag inom mat- och dryckesbranschen, såsom mjukglassmaskiner, kaffemaskiner och enklare ugnar. En vanlig arbetsdag innebär att du själv planerar dina uppdrag, kontaktar kund och utför tekniskt arbete på plats. Du har nära kontakt med en koordinator som stöttar med logistik och planering, samt en chef som alltid finns tillgänglig för dialog och support.
Inledningsvis får du en gedigen introduktion med internutbildning i Stockholm där du lär känna kollegorna, tekniken och arbetssätten. Även framöver kommer resor till huvudkontoret vara en naturlig del av din roll – till exempel för konferenser, utbildningar eller andra gemensamma aktiviteter.
Ditt uppdrag
Genomföra installationer och servicebesök hos kund
Utföra felsökning och tekniskt underhåll
Dokumentera i system och kommunicera med kund
Ge teknisk vägledning och support
Arbeta förebyggande för att minimera driftstopp
Säkerställa att utrustningen är i säkert och godkänt skick
Bidra till utvecklingen av den lokala tekniska närvaron i region väst och leverera bästa möjliga kundupplevelse via proaktiv, snabb och kvalitativ service till kunder

Du får tillgång till en välutrustad servicebil och är med och bygger upp det lokala arbetssättet. I framtiden kan det även bli aktuellt med en kombinerad lager- och verkstadsyta i området.
Är du den vi söker?
Vi letar efter dig som gärna har några års erfarenhet som servicetekniker, gärna inom kyla, livsmedel, kaffeutrustning eller storkök. Du är självgående, lösningsorienterad och har en god känsla för kundservice.
Du är också nyfiken, praktiskt lagd och redo att ta ansvar i ett uppdrag som ger dig stor frihet men också kräver struktur och pålitlighet.
Du behöver:
B-körkort
Vara bosatt i Göteborg eller närliggande område
Kommunicera obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Kunna hantera digitala verktyg för dokumentation och kommunikation

Har du kylcertifikat är det ett stort plus, men rätt person kan få stöd att ta det. Det viktiga är din vilja att utvecklas. Du blir en del av en väletablerad teknisk organisation med verksamhet i flera europeiska länder. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren, med nya produktområden och stark lönsamhet. Här finns fokus på kvalitet, långsiktighet och att alltid leverera en kundupplevelse som gör skillnad. Här får du chansen att inte bara bli en del av ett teknikdrivet företag, utan att vara med och skapa något nytt i regionen. Det du bygger upp i Göteborg är en viktig del i företagets framtid. Resor inom Sverige kan förekomma och vissa övernattningar ingår.
Övrigt Start: Enligt Ö.K
Omfattning: Heltid
Placering: Utgår från hemmet, med arbetsområde i Göteborg med omnejd
Resor: Regionalt, inklusive utbildning och jobbrelaterade aktiviteter i Stockholm
Anställning: Direkt hos kundföretaget

Ansök nu

Servicetekniker till en fortsatt expansionsresa

Kylmaskinist, kyl- och frysanläggning
Läs mer Maj 26
För kunds räkning söker vi nu en servicetekniker som vill ta nästa steg och vara med i satsningen på att bygga upp en stark, egen teknisk närvaro i Göteborgsområdet. Kunderna finns redan, men nu ska teamet växa. Här får du chansen att göra skillnad - både för verksamheten och din egen utveckling.
Om rollen Huvudkontoret ligger i Stockholm, vilket innebär att du kommer få stort eget ansvar att arbeta självständigt med utgångspunkt hemifrån. Vi ser gärna att du utgår från Göteborgsområdet, men vi välkomnar även sökande från övriga delar av västkusten. Ditt ansvar är att leverera samma service i västra Sverige som våra kunder i Stockholmsområdet redan får ta del av. Uppdraget innebär att du installera, serva och felsöka utrustning hos företag inom mat- och dryckesbranschen, såsom mjukglassmaskiner, kaffemaskiner och enklare ugnar. En vanlig arbetsdag innebär att du själv planerar dina uppdrag, kontaktar kund och utför tekniskt arbete på plats. Du har nära kontakt med en koordinator som stöttar med logistik och planering, samt en chef som alltid finns tillgänglig för dialog och support.
Inledningsvis får du en gedigen introduktion med internutbildning i Stockholm där du lär känna kollegorna, tekniken och arbetssätten. Även framöver kommer resor till huvudkontoret vara en naturlig del av din roll – till exempel för konferenser, utbildningar eller andra gemensamma aktiviteter.
Ditt uppdrag
Genomföra installationer och servicebesök hos kund
Utföra felsökning och tekniskt underhåll
Dokumentera i system och kommunicera med kund
Ge teknisk vägledning och support
Arbeta förebyggande för att minimera driftstopp
Säkerställa att utrustningen är i säkert och godkänt skick
Bidra till utvecklingen av den lokala tekniska närvaron i region väst och leverera bästa möjliga kundupplevelse via proaktiv, snabb och kvalitativ service till kunder

Du får tillgång till en välutrustad servicebil och är med och bygger upp det lokala arbetssättet. I framtiden kan det även bli aktuellt med en kombinerad lager- och verkstadsyta i området.
Är du den vi söker?
Vi letar efter dig som gärna har några års erfarenhet som servicetekniker, gärna inom kyla, livsmedel, kaffeutrustning eller storkök. Du är självgående, lösningsorienterad och har en god känsla för kundservice.
Du är också nyfiken, praktiskt lagd och redo att ta ansvar i ett uppdrag som ger dig stor frihet men också kräver struktur och pålitlighet.
Du behöver:
B-körkort
Vara bosatt i Göteborg eller närliggande område
Kommunicera obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Kunna hantera digitala verktyg för dokumentation och kommunikation

Har du kylcertifikat är det ett stort plus, men rätt person kan få stöd att ta det. Det viktiga är din vilja att utvecklas. Du blir en del av en väletablerad teknisk organisation med verksamhet i flera europeiska länder. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren, med nya produktområden och stark lönsamhet. Här finns fokus på kvalitet, långsiktighet och att alltid leverera en kundupplevelse som gör skillnad. Här får du chansen att inte bara bli en del av ett teknikdrivet företag, utan att vara med och skapa något nytt i regionen. Det du bygger upp i Göteborg är en viktig del i företagets framtid. Resor inom Sverige kan förekomma och vissa övernattningar ingår.
Övrigt Start: Enligt Ö.K
Omfattning: Heltid
Placering: Utgår från hemmet, med arbetsområde i Göteborg med omnejd
Resor: Regionalt, inklusive utbildning och jobbrelaterade aktiviteter i Stockholm
Anställning: Direkt hos kundföretaget

Ansök nu

Receptionist/Administratör

Kontorsreceptionist
Läs mer Jan 29
Vi söker en engagerad och serviceinriktad receptionist till en globalt ledande leverantör till bilindustrin. Här får du möjlighet att arbeta i en mångkulturell och dynamisk miljö där varje dag bjuder på nya utmaningar och möjligheter.
Arbetsplatsen:
Med cirka 200 anställda på Göteborgskontoret, erbjuds en kreativ och spännande miljö där man växer och utvecklas tillsammans med företaget. Företaget värdesätter sina anställda och strävar efter att skapa en positiv arbetsmiljö där varje individ kan bidra och växa. Det är mångfald och inkludering som driver företagets framgång.
Om du är intresserad av att vara en del av ett innovativt och modernt företag, är detta helt klart rätt arbetsplats för dig!
Huvudsakliga arbetsuppgifter i receptionen:
Hantera besökare, allmänna receptionstjänster, säkerställa att receptionen är bemannad
Hantera beställningar för catering, leverantörer, garage etc.
Paket-/posthantering
Hantera checklistor/uppdateringar av behörigheter
Stötta vid frukost
Hantering av poolbilar (reparationer, service, däck etc.)

Administrativa uppgifter, kommer att läggas till allteftersom och hanteras beroende på belastningen i receptionen:
Administrering av godsmottagning
Stödja chefer med bokningar för evenemang och kundbesök
Hantera administration av allmänna IT-förfrågningar och incidenter
Administration av PC-utbyten
Underhålla PC- och licensdatabaser
Logga USB-enheter och andra åtkomstpunkter
On-/offboarding och överföringsprocesser inklusive dokumentation, behörighetskonton, e-postlistor etc.

Vi söker dig som:
Har erfarenhet från likande roll
Är kundfokuserad och serviceinriktad
Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet och generellt god datorvana att hantera diverse IT system
Stark kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt

Om du är redo att bli en del av vårt team och bidra till framgång, skicka in din ansökan idag!
Praktisk information:
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: Måndag- fredag 08.00-17.00
Arbetsplats: Göteborg. I denna roll krävs det att man är på kontoret samtliga arbetsdagar
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
Startdatum: Omgående
Information om tjänsten:
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner, försäkringar, samt regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef.
Om Joyweek:
På Joyweek skapar vi kontorsmiljöer som både fungerar effektivt och sprider glädje. Som en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster erbjuder vi allt från lokalvård, kaffe, växtservice och bemanning till flyttjänster och inredning. Vi är cirka 175 medarbetare, som tillsammans med våra 2350 kunder i Norden arbetar för att skapa hållbara och attraktiva arbetsplatser där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara.

Ansök nu

Operativ Driftchef till Joyweek Göteborg

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Dec 27
Vill du vara en del av en expansiv resa och driva tillväxten av vår lokalvårdsverksamhet i Göteborg? Joyweek söker en driven och erfaren operativ driftchef för att leda vår lokalvård i västra Sverige. Detta är en ny och central roll för orten, som innebär stort ansvar med möjlighet att utveckla och driva verksamheten framåt.
Om rollenI rollen som operativ driftchef kommer du att ha ett helhetsansvar för vår lokalvård i Göteborg och Joyweeks västra region. Du kommer till en början att arbeta med våra nuvarande underleverantörer, med målet att bygga upp egen intern personalpool och fortsatt stabila samarbetspartners.
I rollen har du ett övergripande ansvar för leverantörer, personal, kvalitetssäkring och budget i regionen. Rollen innebär att leda samarbetet mellan olika funktioner såsom lokalvårdare, underleverantörer, kunder och vårt säljteam. Du ansvarar även för att utbilda personal, genomföra kvalitetsundersökningar och samordna dokumentation.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Leda och samordna både egen personal och underleverantörsupplägg.
Ansvar för budget och säkerställa lönsamhet i regionen.
Kvalitetssäkra våra tjänster och säkerställa att vi överträffar kundernas förväntningar.
Ansvara för personalfrågor; inklusive rekrytering, schemaläggning, avvikelsehantering, frånvarohantering och utveckling.
Produktspecialist inom lokalvård mot avtalsansvariga kollegor i västra Sverige, delta i affärsmöten och kalkylera på uppdrag /affärsprospekt.
Utveckla och expandera lokalvårdsverksamheten i Göteborg.
Inom rollen förekommer resor till Joyweeks kunder & arbetsplatser.

Vi söker dig som har:
Minst 3 års erfarenhet som operativ driftchef eller i en liknande roll; med erfarenhet av både personal- och budgetansvar.
Erfarenhet från företagsservice- och lokalvårdsbranschen, inom privata företagssektorn.
Erfarenhet av att arbeta inom en stor organisation
Erfarenhet av budgetering och verksamhetsstyrning.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
B-körkort

Din ProfilFör att lyckas i denna roll är du en självgående och målinriktad person med goda ledaregenskaper och relevant erfarenhet. Du är van att arbeta strategiskt och operativt. Du har erfarenhet av att leda team samt hantera flera olika funktioner samtidigt. Som person är du kommunikativ och har lätt för att bygga relationer, både internt och externt. Du brinner för kvalitet, hållbarhet och att utveckla team och processer.
Vad vi erbjuderDet här är en unik möjlighet att vara med och bygga upp Joyweeks interna lokalvårdsverksamhet i västra Sverige. Vi är en framåtlutad och expansiv organisation som värderar hållbarhet och hög kvalitet. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du har stort inflytande och kan växa tillsammans med företaget. Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme ingår.
Citat från rekryterande chef"Detta är en ny och viktig roll för vår fortsatta expansion. Du kommer att vara med på en spännande resa och spela en avgörande roll i att bygga upp Joyweeks lokalvård i Göteborg. Som operativ driftchef har du driftansvar i västra regionen och det ger möjligheten att markant kunna påverka lokalvårdsverksamheten på Joyweek”
Om JoyweekSom en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster arbetar vi på Joyweek för att skapa genomtänkta, effektiva och framgångsrika kontor.
Genom vår vision av att skapa hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara skapar vi framtidens hållbara arbetsplats.
Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö & Linköping. https://www.joyweek.se/
Övrig informationStart: Enligt överenskommelseArbetstider: Heltid mån-fre, 8-17Plats: GöteborgAnställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Operativ Driftchef till Joyweek Göteborg

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Dec 17
Vill du vara en del av en expansiv resa och driva tillväxten av vår lokalvårdsverksamhet i Göteborg? Joyweek söker en driven och erfaren operativ driftchef för att leda vår lokalvård i västra Sverige. Detta är en ny och central roll för orten, som innebär stort ansvar med möjlighet att utveckla och driva verksamheten framåt.
Om rollenI rollen som operativ driftchef kommer du att ha ett helhetsansvar för vår lokalvård i Göteborg och Joyweeks västra region. Du kommer till en början att arbeta med våra nuvarande underleverantörer, med målet att bygga upp egen intern personalpool och fortsatt stabila samarbetspartners.
I rollen har du ett övergripande ansvar för leverantörer, personal, kvalitetssäkring och budget i regionen. Rollen innebär att leda samarbetet mellan olika funktioner såsom lokalvårdare, underleverantörer, kunder och vårt säljteam. Du ansvarar även för att utbilda personal, genomföra kvalitetsundersökningar och samordna dokumentation.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Leda och samordna både egen personal och underleverantörsupplägg.
Ansvar för budget och säkerställa lönsamhet i regionen.
Kvalitetssäkra våra tjänster och säkerställa att vi överträffar kundernas förväntningar.
Ansvara för personalfrågor; inklusive rekrytering, schemaläggning, avvikelsehantering, frånvarohantering och utveckling.
Produktspecialist inom lokalvård mot avtalsansvariga kollegor i västra Sverige, delta i affärsmöten och kalkylera på uppdrag /affärsprospekt.
Utveckla och expandera lokalvårdsverksamheten i Göteborg.
Inom rollen förekommer resor till Joyweeks kunder & arbetsplatser.

Vi söker dig som har:
Minst 3 års erfarenhet som operativ driftchef eller i en liknande roll; med erfarenhet av både personal- och budgetansvar.
Erfarenhet från företagsservice- och lokalvårdsbranschen, inom privata företagssektorn.
Erfarenhet av att arbeta inom en stor organisation
Erfarenhet av budgetering och verksamhetsstyrning.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
B-körkort

Din ProfilFör att lyckas i denna roll är du en självgående och målinriktad person med goda ledaregenskaper och relevant erfarenhet. Du är van att arbeta strategiskt och operativt. Du har erfarenhet av att leda team samt hantera flera olika funktioner samtidigt. Som person är du kommunikativ och har lätt för att bygga relationer, både internt och externt. Du brinner för kvalitet, hållbarhet och att utveckla team och processer.
Vad vi erbjuderDet här är en unik möjlighet att vara med och bygga upp Joyweeks interna lokalvårdsverksamhet i västra Sverige. Vi är en framåtlutad och expansiv organisation som värderar hållbarhet och hög kvalitet. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du har stort inflytande och kan växa tillsammans med företaget. Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme ingår.
Citat från rekryterande chef"Detta är en ny och viktig roll för vår fortsatta expansion. Du kommer att vara med på en spännande resa och spela en avgörande roll i att bygga upp Joyweeks lokalvård i Göteborg. Som operativ driftchef har du driftansvar i västra regionen och det ger möjligheten att markant kunna påverka lokalvårdsverksamheten på Joyweek”
Om JoyweekSom en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster arbetar vi på Joyweek för att skapa genomtänkta, effektiva och framgångsrika kontor.
Genom vår vision av att skapa hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara skapar vi framtidens hållbara arbetsplats.
Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö & Linköping. https://www.joyweek.se/
Övrig informationStart: Enligt överenskommelseArbetstider: Heltid mån-fre, 8-17Plats: GöteborgAnställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Operativ Driftchef till Joyweek Göteborg

Administrativ chef
Läs mer Dec 17
Vill du vara en del av en expansiv resa och driva tillväxten av vår lokalvårdsverksamhet i Göteborg? Joyweek söker en driven och erfaren operativ driftchef för att leda vår lokalvård i västra Sverige. Detta är en ny och central roll för orten, som innebär stort ansvar med möjlighet att utveckla och driva verksamheten framåt.
Om rollenI rollen som operativ driftchef kommer du att ha ett helhetsansvar för vår lokalvård i Göteborg och Joyweeks västra region. Du kommer till en början att arbeta med våra nuvarande underleverantörer, med målet att bygga upp egen intern personalpool och fortsatt stabila samarbetspartners.
I rollen har du ett övergripande ansvar för leverantörer, personal, kvalitetssäkring och budget i regionen. Rollen innebär att leda samarbetet mellan olika funktioner såsom lokalvårdare, underleverantörer, kunder och vårt säljteam. Du ansvarar även för att utbilda personal, genomföra kvalitetsundersökningar och samordna dokumentation.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Leda och samordna både egen personal och underleverantörsupplägg.
Ansvar för budget och säkerställa lönsamhet i regionen.
Kvalitetssäkra våra tjänster och säkerställa att vi överträffar kundernas förväntningar.
Ansvara för personalfrågor; inklusive rekrytering, schemaläggning, avvikelsehantering, frånvarohantering och utveckling.
Produktspecialist inom lokalvård mot avtalsansvariga kollegor i västra Sverige, delta i affärsmöten och kalkylera på uppdrag /affärsprospekt.
Utveckla och expandera lokalvårdsverksamheten i Göteborg.
Inom rollen förekommer resor till Joyweeks kunder & arbetsplatser.

Vi söker dig som har:
Minst 3 års erfarenhet som operativ driftchef eller i en liknande roll; med erfarenhet av både personal- och budgetansvar.
Erfarenhet från företagsservice- och lokalvårdsbranschen, inom privata företagssektorn.
Erfarenhet av att arbeta inom en stor organisation
Erfarenhet av budgetering och verksamhetsstyrning.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
B-körkort

Din ProfilFör att lyckas i denna roll är du en självgående och målinriktad person med goda ledaregenskaper och relevant erfarenhet. Du är van att arbeta strategiskt och operativt. Du har erfarenhet av att leda team samt hantera flera olika funktioner samtidigt. Som person är du kommunikativ och har lätt för att bygga relationer, både internt och externt. Du brinner för kvalitet, hållbarhet och att utveckla team och processer.
Vad vi erbjuderDet här är en unik möjlighet att vara med och bygga upp Joyweeks interna lokalvårdsverksamhet i västra Sverige. Vi är en framåtlutad och expansiv organisation som värderar hållbarhet och hög kvalitet. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du har stort inflytande och kan växa tillsammans med företaget. Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme ingår.
Citat från rekryterande chef"Detta är en ny och viktig roll för vår fortsatta expansion. Du kommer att vara med på en spännande resa och spela en avgörande roll i att bygga upp Joyweeks lokalvård i Göteborg. Som operativ driftchef har du driftansvar i västra regionen och det ger möjligheten att markant kunna påverka lokalvårdsverksamheten på Joyweek”
Om JoyweekSom en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster arbetar vi på Joyweek för att skapa genomtänkta, effektiva och framgångsrika kontor.
Genom vår vision av att skapa hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara skapar vi framtidens hållbara arbetsplats.
Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö & Linköping. https://www.joyweek.se/
Övrig informationStart: Enligt överenskommelseArbetstider: Heltid mån-fre, 8-17Plats: GöteborgAnställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Operativ Driftchef till Joyweek Göteborg

Administrativ chef
Läs mer Dec 12
Vill du vara en del av en expansiv resa och driva tillväxten av vår lokalvårdsverksamhet i Göteborg? Joyweek söker en driven och erfaren operativ driftchef för att leda vår lokalvård i västra Sverige. Detta är en ny och central roll för orten, som innebär stort ansvar med möjlighet att utveckla och driva verksamheten framåt.
Om rollenI rollen som operativ driftchef kommer du att ha ett helhetsansvar för vår lokalvård i Göteborg och Joyweeks västra region. Du kommer till en början att arbeta med våra nuvarande underleverantörer, med målet att bygga upp egen intern personalpool och fortsatt stabila samarbetspartners.
I rollen har du ett övergripande ansvar för leverantörer, personal, kvalitetssäkring och budget i regionen. Rollen innebär att leda samarbetet mellan olika funktioner såsom lokalvårdare, underleverantörer, kunder och vårt säljteam. Du ansvarar även för att utbilda personal, genomföra kvalitetsundersökningar och samordna dokumentation.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Leda och samordna både egen personal och underleverantörsupplägg.
Ansvar för budget och säkerställa lönsamhet i regionen.
Kvalitetssäkra våra tjänster och säkerställa att vi överträffar kundernas förväntningar.
Ansvara för personalfrågor; inklusive rekrytering, schemaläggning, avvikelsehantering, frånvarohantering och utveckling.
Produktspecialist inom lokalvård mot avtalsansvariga kollegor i västra Sverige, delta i affärsmöten och kalkylera på uppdrag /affärsprospekt.
Utveckla och expandera lokalvårdsverksamheten i Göteborg.
Inom rollen förekommer resor till Joyweeks kunder & arbetsplatser.

Vi söker dig som har:
Minst 3 års erfarenhet som operativ driftchef eller i en liknande roll; med erfarenhet av både personal- och budgetansvar.
Erfarenhet från företagsservice- och lokalvårdsbranschen, inom privata företagssektorn.
Erfarenhet av att arbeta inom en stor organisation
Erfarenhet av budgetering och verksamhetsstyrning.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
B-körkort

Din ProfilFör att lyckas i denna roll är du en självgående och målinriktad person med goda ledaregenskaper och relevant erfarenhet. Du är van att arbeta strategiskt och operativt. Du har erfarenhet av att leda team samt hantera flera olika funktioner samtidigt. Som person är du kommunikativ och har lätt för att bygga relationer, både internt och externt. Du brinner för kvalitet, hållbarhet och att utveckla team och processer.
Vad vi erbjuderDet här är en unik möjlighet att vara med och bygga upp Joyweeks interna lokalvårdsverksamhet i västra Sverige. Vi är en framåtlutad och expansiv organisation som värderar hållbarhet och hög kvalitet. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du har stort inflytande och kan växa tillsammans med företaget. Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme ingår.
Citat från rekryterande chef"Detta är en ny och viktig roll för vår fortsatta expansion. Du kommer att vara med på en spännande resa och spela en avgörande roll i att bygga upp Joyweeks lokalvård i Göteborg. Som operativ driftchef har du driftansvar i västra regionen och det ger möjligheten att markant kunna påverka lokalvårdsverksamheten på Joyweek”
Om JoyweekSom en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster arbetar vi på Joyweek för att skapa genomtänkta, effektiva och framgångsrika kontor.
Genom vår vision av att skapa hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara skapar vi framtidens hållbara arbetsplats.
Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö & Linköping. https://www.joyweek.se/
Övrig informationStart: Enligt överenskommelseArbetstider: Heltid mån-fre, 8-17Plats: GöteborgAnställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Driftledare lokalvård Joyweek Göteborg

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Dec 9
Vi på Joyweek arbetar för att skapa hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är en komplett tjänste- och produktpartner som gör det enklare för företag att ha full kontroll över alla sina tjänster, produkter och leveranser. Kontoret är vår passion och det genomsyrar allt vi gör. En viktig och väsentlig del av detta är vårt lokalvårdsteam, som nu söker en driftledare.Om rollenSom driftledare säkerställer du att våra städuppdrag har de rätta förutsättningarna för att ge kunder högsta kvalitet & service.
På kontoret i Göteborg kommer du sitta nära till – och samarbeta med – avtalsansvariga och produktspecialister. I denna roll kommer du även ha mycket dialog med underleverantörer. Genom detta kommer du ha möten, genomgångar, kontrollcheckar och utbildningar hos våra olika kunders arbetsplatser.
I rollen kommer du rapportera till Operations Manager, som utgår från Stockholmskontoret. Ordentligt upplärning och stöttning är högst relevant; men då denna roll på lokal nivå är självständig innebär det att rätt kandidat kommer ha mycket eget ansvar i såväl att forma sin dag-till-dag som att kunna utveckla rollen långsiktigt. Urval och exempel på arbetsuppgifter:
Sammanställa avstämningar från föregående arbetsdag, samt planera för kommande dag
Hantera akuta insatser ute hos kunder för att säkerställa kvalitén på våra tjänster
Medverka på kundmöten och räkna potentiella kunders offert
Kvalitetssäkring, uppföljning och kontroll av arbete
Samordna & anordna leveranser av ex. förbrukningsmaterial
Uppstart av kundsamarbeten
Nära & kontinuerlig dialog med underleverantörer/samarbetspartners

Kravprofil:
B-körkort är ett krav för denna roll
SRY-utbildning är meriterande
Goda kunskaper i svenska och engelska
Erfarenhet av Tengella
Tidigare erfarenhet av liknande roller inom lokalvård är ett krav

Utöver detta tillkommer en hel del personliga kompetenser som är viktiga: För att lyckas i rollen behöver du vara en problemlösare, ha en hög servicenivå och förstå vikten av att leverera över förväntan. En stor del av det dagliga arbetet kommer grunda sig i att förmedla information och instruktioner. Detta gör att du bör vara kommunikativ och pedagogisk.
Vad vi erbjuderDet här är en unik möjlighet att vara med och forma Joyweeks lokalvårdsverksamhet i västra Sverige. Vi är en framåtlutad och expansiv organisation som värderar hållbarhet och hög kvalitet. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du har stort inflytande och kan växa tillsammans med företaget. Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme ingår.
Övrig information Start: Januari, eller enligt Ö.KArbetstider & Omfattning: Heltidstjänst 8-17, där viss variation i arbetstider väntasPlats: Göteborg, MölndalAnställningsform: Tillsvidare

Ansök nu

Driftledare lokalvård Joyweek Göteborg

Kontorsstädare
Läs mer Dec 4
Vi på Joyweek arbetar för att skapa hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är en komplett tjänste- och produktpartner som gör det enklare för företag att ha full kontroll över alla sina tjänster, produkter och leveranser. Kontoret är vår passion och det genomsyrar allt vi gör. En viktig och väsentlig del av detta är vårt lokalvårdsteam, som nu söker en driftledare.Om rollenSom driftledare säkerställer du att våra städuppdrag har de rätta förutsättningarna för att ge kunder högsta kvalitet & service.
På kontoret i Göteborg kommer du sitta nära till – och samarbeta med – avtalsansvariga och produktspecialister. I denna roll kommer du även ha mycket dialog med underleverantörer. Genom detta kommer du ha möten, genomgångar, kontrollcheckar och utbildningar hos våra olika kunders arbetsplatser.
I rollen kommer du rapportera till Operations Manager, som utgår från Stockholmskontoret. Ordentligt upplärning och stöttning är högst relevant; men då denna roll på lokal nivå är självständig innebär det att rätt kandidat kommer ha mycket eget ansvar i såväl att forma sin dag-till-dag som att kunna utveckla rollen långsiktigt. Urval och exempel på arbetsuppgifter:
Sammanställa avstämningar från föregående arbetsdag, samt planera för kommande dag
Hantera akuta insatser ute hos kunder för att säkerställa kvalitén på våra tjänster
Medverka på kundmöten och räkna potentiella kunders offert
Kvalitetssäkring, uppföljning och kontroll av arbete
Samordna & anordna leveranser av ex. förbrukningsmaterial
Uppstart av kundsamarbeten
Nära & kontinuerlig dialog med underleverantörer/samarbetspartners

Kravprofil:
B-körkort är ett krav för denna roll
SRY-utbildning är meriterande
Goda kunskaper i svenska och engelska
Erfarenhet av Tengella
Tidigare erfarenhet av liknande roller inom lokalvård är ett krav

Utöver detta tillkommer en hel del personliga kompetenser som är viktiga: För att lyckas i rollen behöver du vara en problemlösare, ha en hög servicenivå och förstå vikten av att leverera över förväntan. En stor del av det dagliga arbetet kommer grunda sig i att förmedla information och instruktioner. Detta gör att du bör vara kommunikativ och pedagogisk.
Vad vi erbjuderDet här är en unik möjlighet att vara med och forma Joyweeks lokalvårdsverksamhet i västra Sverige. Vi är en framåtlutad och expansiv organisation som värderar hållbarhet och hög kvalitet. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du har stort inflytande och kan växa tillsammans med företaget. Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme ingår.
Övrig information Start: Januari, eller enligt Ö.KArbetstider & Omfattning: Heltidstjänst 8-17, där viss variation i arbetstider väntasPlats: Göteborg, MölndalAnställningsform: Tillsvidare

Ansök nu

Driftledare lokalvård Joyweek Göteborg

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Dec 2
Vi på Joyweek arbetar för att skapa hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är en komplett tjänste- och produktpartner som gör det enklare för företag att ha full kontroll över alla sina tjänster, produkter och leveranser. Kontoret är vår passion och det genomsyrar allt vi gör. En viktig och väsentlig del av detta är vårt lokalvårdsteam, som nu söker en driftledare.Om rollenSom driftledare säkerställer du att våra städuppdrag har de rätta förutsättningarna för att ge kunder högsta kvalitet & service.
På kontoret i Göteborg kommer du sitta nära till – och samarbeta med – avtalsansvariga och produktspecialister. I denna roll kommer du även ha mycket dialog med underleverantörer. Genom detta kommer du ha möten, genomgångar, kontrollcheckar och utbildningar hos våra olika kunders arbetsplatser.
I rollen kommer du rapportera till Operations Manager, som utgår från Stockholmskontoret. Ordentligt upplärning och stöttning är högst relevant; men då denna roll på lokal nivå är självständig innebär det att rätt kandidat kommer ha mycket eget ansvar i såväl att forma sin dag-till-dag som att kunna utveckla rollen långsiktigt. Urval och exempel på arbetsuppgifter:
Sammanställa avstämningar från föregående arbetsdag, samt planera för kommande dag
Hantera akuta insatser ute hos kunder för att säkerställa kvalitén på våra tjänster
Medverka på kundmöten och räkna potentiella kunders offert
Kvalitetssäkring, uppföljning och kontroll av arbete
Samordna & anordna leveranser av ex. förbrukningsmaterial
Uppstart av kundsamarbeten
Nära & kontinuerlig dialog med underleverantörer/samarbetspartners

Kravprofil:
B-körkort är ett krav för denna roll
SRY-utbildning är meriterande
Goda kunskaper i svenska och engelska
Erfarenhet av Tengella
Tidigare erfarenhet av liknande roller inom lokalvård är ett krav

Utöver detta tillkommer en hel del personliga kompetenser som är viktiga: För att lyckas i rollen behöver du vara en problemlösare, ha en hög servicenivå och förstå vikten av att leverera över förväntan. En stor del av det dagliga arbetet kommer grunda sig i att förmedla information och instruktioner. Detta gör att du bör vara kommunikativ och pedagogisk.
Vad vi erbjuderDet här är en unik möjlighet att vara med och forma Joyweeks lokalvårdsverksamhet i västra Sverige. Vi är en framåtlutad och expansiv organisation som värderar hållbarhet och hög kvalitet. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du har stort inflytande och kan växa tillsammans med företaget. Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme ingår.
Övrig information Start: Januari, eller enligt Ö.KArbetstider & Omfattning: Heltidstjänst 8-17, där viss variation i arbetstider väntasPlats: Göteborg, MölndalAnställningsform: Tillsvidare

Ansök nu

Driftledare lokalvård Joyweek Göteborg

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Dec 3
Vi på Joyweek arbetar för att skapa hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är en komplett tjänste- och produktpartner som gör det enklare för företag att ha full kontroll över alla sina tjänster, produkter och leveranser. Kontoret är vår passion och det genomsyrar allt vi gör. En viktig och väsentlig del av detta är vårt lokalvårdsteam, som nu söker en driftledare.Om rollenSom driftledare säkerställer du att våra städuppdrag har de rätta förutsättningarna för att ge kunder högsta kvalitet & service.
På kontoret i Göteborg kommer du sitta nära till – och samarbeta med – avtalsansvariga och produktspecialister. I denna roll kommer du även ha mycket dialog med underleverantörer. Genom detta kommer du ha möten, genomgångar, kontrollcheckar och utbildningar hos våra olika kunders arbetsplatser.
I rollen kommer du rapportera till Operations Manager, som utgår från Stockholmskontoret. Ordentligt upplärning och stöttning är högst relevant; men då denna roll på lokal nivå är självständig innebär det att rätt kandidat kommer ha mycket eget ansvar i såväl att forma sin dag-till-dag som att kunna utveckla rollen långsiktigt. Urval och exempel på arbetsuppgifter:
Sammanställa avstämningar från föregående arbetsdag, samt planera för kommande dag
Hantera akuta insatser ute hos kunder för att säkerställa kvalitén på våra tjänster
Medverka på kundmöten och räkna potentiella kunders offert
Kvalitetssäkring, uppföljning och kontroll av arbete
Samordna & anordna leveranser av ex. förbrukningsmaterial
Uppstart av kundsamarbeten
Nära & kontinuerlig dialog med underleverantörer/samarbetspartners

Kravprofil:
B-körkort är ett krav för denna roll
SRY-utbildning är meriterande
Goda kunskaper i svenska och engelska
Erfarenhet av Tengella
Tidigare erfarenhet av liknande roller inom lokalvård är ett krav

Utöver detta tillkommer en hel del personliga kompetenser som är viktiga: För att lyckas i rollen behöver du vara en problemlösare, ha en hög servicenivå och förstå vikten av att leverera över förväntan. En stor del av det dagliga arbetet kommer grunda sig i att förmedla information och instruktioner. Detta gör att du bör vara kommunikativ och pedagogisk.
Vad vi erbjuderDet här är en unik möjlighet att vara med och forma Joyweeks lokalvårdsverksamhet i västra Sverige. Vi är en framåtlutad och expansiv organisation som värderar hållbarhet och hög kvalitet. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du har stort inflytande och kan växa tillsammans med företaget. Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme ingår.
Övrig information Start: Januari, eller enligt Ö.KArbetstider & Omfattning: Heltidstjänst 8-17, där viss variation i arbetstider väntasPlats: Göteborg, MölndalAnställningsform: Tillsvidare

Ansök nu

Serviceinriktad Facility Coordinator

Backofficepersonal
Läs mer Nov 8
Vi söker en engagerad och serviceinriktad Facility Coordinator till ett globalt teknikföretag. Här får du möjlighet att arbeta i en mångkulturell och dynamisk miljö där du i rollen kommer att kombinera koordinatoransvar med att supporta receptionen och back-office admin.
"Tillsammans skapar vi en inspirerande arbetsplats där ditt engagemang och din serviceanda gör skillnad!"
Arbetsplatsen:
Med cirka 200 anställda på Göteborgskontoret, erbjuds en kreativ och spännande miljö där man växer och utvecklas tillsammans med företaget. Företaget värdesätter sina anställda och strävar efter att skapa en positiv arbetsmiljö där varje individ kan bidra och växa. Det är mångfald och inkludering som driver företagets framgång.
Om du är intresserad av att vara en del av ett innovativt och modernt företag, är detta helt klart rätt arbetsplats för dig!
Huvudsaklig ansvarsområden:
Kontakt med fastighetsrelaterade leverantörer, t.ex. för ventilation, säkerhetssystem, access-system
Kontakt med hyresvärd kring underhåll, reparation, utredningar etc.
Dokumentation och registrering av inventarier inklusive uppmärkning av möbler
Vara backup för receptionist samt kunna alla processer för receptionen
Definiera, initiera och hantera fastighetsrelaterade inköp
Systematisk brandskyddsarbete
Generell adminsupport vad gäller hantering av nyckeltal, event support etc.


Ansvar i rollen:
Brandskydd
Access och säkerhet
Parkeringsavtal
Admin support i diverse IT-system
Praktisk kunskap om fastigheten

Vi söker någon som:
Har erfarenhet från likande roll
Är självgående, proaktiv och kan ta egna initiativ
Har utmärkta organisatoriska och problemlösningsförmågor

Krav:
B-körkort
Har goda kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
Bra kunskaper i Microsoft Office-paketet och generella adminsystem


Om du är redo att bli en del av vårt team och bidra till framgång, skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att välkomna en ny Facility Coordinator till vår kund.

Praktisk information:
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: Måndag- fredag 08.00-17.00
Arbetsplats: Göteborg. I denna roll krävs det att man är på kontoret samtliga arbetsdagar
Anställningsform: Vikariat på 1år med eventuell möjlighet till förlängning
Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
Startdatum: November 2024
Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
Information om tjänsten:
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner, försäkringar, samt regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef.
Läs mer om Joyweek längre ned på sidan

Ansök nu

Facility Coordinator till globalt teknikföretag i Göteborg

Kontorsreceptionist
Läs mer Okt 21
Vi söker en engagerad och serviceinriktad Facility Coordinator till ett globalt teknikföretag. Här får du möjlighet att arbeta i en mångkulturell och dynamisk miljö där varje dag bjuder på nya utmaningar och möjligheter.
Arbetsplatsen:
Med cirka 200 anställda på Göteborgskontoret, erbjuds en kreativ och spännande miljö där man växer och utvecklas tillsammans med företaget. Företaget värdesätter sina anställda och strävar efter att skapa en positiv arbetsmiljö där varje individ kan bidra och växa. Det är mångfald och inkludering som driver företagets framgång.
Om du är intresserad av att vara en del av ett innovativt och modernt företag, är detta helt klart rätt arbetsplats för dig!
Huvudsaklig ansvarsområden:
Kontakt med leverantörer, t.ex. för ventilation, säkerhetssystem, access-system
Kontakt med hyresvärd kring underhåll, reparation, utredningar etc.
Underhåll, reparation och installation av möbler och annan utrustning
Planera och genomföra flytt av utrustning och möbler
Dokumentation och registrering av inventarier inklusive uppmärkning av möbler
Ta fram underhållsplan för fastigheten och se till att den följs
Vara backup för receptionist samt kunna alla processer för receptionen
Definiera, initiera och hantera fastighetsrelaterade inköp
Systematisk brandskyddsarbete
Generell adminsupport


Ansvar i rollen:
Brandskydd
Access och säkerhet
Parkeringsavtal
Enklare reparationer och justering av kontorsmöbler och utrustning
Praktisk kunskap om fastigheten

Vi söker någon som:
Har erfarenhet från likande roll
Är praktiskt lagd och kan hantera de vanligaste verktygen
Är självgående, proaktiv och kan ta egna initiativ
Har utmärkta organisatoriska och problemlösningsförmågor

Krav:
B-körkort
Har goda kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
Bra kunskaper i Microsoft Office-paketet och generella adminsystem


Om du är redo att bli en del av vårt team och bidra till framgång, skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att välkomna en ny Facility Coordinator till vår kund.

Praktisk information:
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: Måndag- fredag 08.00-17.00
Arbetsplats: Göteborg. I denna roll krävs det att man är på kontoret samtliga arbetsdagar
Anställningsform: Vikariat på 1år med eventuell möjlighet till förlängning
Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
Startdatum: November 2024
Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
Information om tjänsten:
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner, försäkringar, samt regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef.
Läs mer om Joyweek längre ned på sidan

Ansök nu

Operativ Driftchef till Joyweek Göteborg

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Nov 25
Vill du vara en del av en expansiv resa och driva tillväxten av vår lokalvårdsverksamhet i Göteborg? Joyweek söker en driven och erfaren operativ driftchef för att leda vår lokalvård i västra Sverige. Detta är en ny och central roll för orten, som innebär stort ansvar med möjlighet att utveckla och driva verksamheten framåt.
Om rollenI rollen som operativ driftchef kommer du att ha ett helhetsansvar för vår lokalvård i Göteborg och Joyweeks västra region. Du kommer till en början att arbeta med våra nuvarande underleverantörer, med målet att bygga upp egen intern personalpool och fortsatt stabila samarbetspartners.
I rollen har du ett övergripande ansvar för leverantörer, personal, kvalitetssäkring och budget i regionen. Rollen innebär att leda samarbetet mellan olika funktioner såsom lokalvårdare, underleverantörer, kunder och vårt säljteam. Du ansvarar även för att utbilda personal, genomföra kvalitetsundersökningar och samordna dokumentation.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Leda och samordna både egen personal och underleverantörsupplägg.
Ansvar för budget och säkerställa lönsamhet i regionen.
Kvalitetssäkra våra tjänster och säkerställa att vi överträffar kundernas förväntningar.
Ansvara för personalfrågor; inklusive rekrytering, schemaläggning, avvikelsehantering, frånvarohantering och utveckling.
Produktspecialist inom lokalvård mot avtalsansvariga kollegor i västra Sverige, delta i affärsmöten och kalkylera på uppdrag /affärsprospekt.
Utveckla och expandera lokalvårdsverksamheten i Göteborg.
Inom rollen förekommer resor till Joyweeks kunder & arbetsplatser.

Vi söker dig som har:
Minst 3 års erfarenhet som operativ driftchef eller i en liknande roll; med erfarenhet av både personal- och budgetansvar.
Erfarenhet från företagsservice- och lokalvårdsbranschen, inom privata företagssektorn.
Erfarenhet av att arbeta inom en stor organisation
Erfarenhet av budgetering och verksamhetsstyrning.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
B-körkort

Din ProfilFör att lyckas i denna roll är du en självgående och målinriktad person med goda ledaregenskaper och relevant erfarenhet. Du är van att arbeta strategiskt och operativt. Du har erfarenhet av att leda team samt hantera flera olika funktioner samtidigt. Som person är du kommunikativ och har lätt för att bygga relationer, både internt och externt. Du brinner för kvalitet, hållbarhet och att utveckla team och processer.
Vad vi erbjuderDet här är en unik möjlighet att vara med och bygga upp Joyweeks interna lokalvårdsverksamhet i västra Sverige. Vi är en framåtlutad och expansiv organisation som värderar hållbarhet och hög kvalitet. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du har stort inflytande och kan växa tillsammans med företaget. Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme ingår.
Citat från rekryterande chef"Detta är en ny och viktig roll för vår fortsatta expansion. Du kommer att vara med på en spännande resa och spela en avgörande roll i att bygga upp Joyweeks lokalvård i Göteborg. Som operativ driftchef har du driftansvar i västra regionen och det ger möjligheten att markant kunna påverka lokalvårdsverksamheten på Joyweek”
Om JoyweekSom en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster arbetar vi på Joyweek för att skapa genomtänkta, effektiva och framgångsrika kontor.
Genom vår vision av att skapa hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara skapar vi framtidens hållbara arbetsplats.
Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö & Linköping. https://www.joyweek.se/
Övrig informationStart: Enligt överenskommelseArbetstider: Heltid mån-fre, 8-17Plats: GöteborgAnställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Operativ Driftchef till Joyweek Göteborg

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Okt 14
Vill du vara en del av en expansiv resa och driva tillväxten av vår lokalvårdsverksamhet i Göteborg? Joyweek söker en driven och erfaren operativ driftchef för att leda vår lokalvård i västra Sverige. Detta är en ny och central roll för orten, som innebär stort ansvar med möjlighet att utveckla och driva verksamheten framåt.
Om rollenI rollen som operativ driftchef kommer du att ha ett helhetsansvar för vår lokalvård i Göteborg och Joyweeks västra region. Du kommer till en början att arbeta med våra nuvarande underleverantörer, med målet att bygga upp egen intern personalpool och fortsatt stabila samarbetspartners.
I rollen har du ett övergripande ansvar för leverantörer, personal, kvalitetssäkring och budget i regionen. Rollen innebär att leda samarbetet mellan olika funktioner såsom lokalvårdare, underleverantörer, kunder och vårt säljteam. Du ansvarar även för att utbilda personal, genomföra kvalitetsundersökningar och samordna dokumentation.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Leda och samordna både egen personal och underleverantörsupplägg.
Ansvar för budget och säkerställa lönsamhet i regionen.
Kvalitetssäkra våra tjänster och säkerställa att vi överträffar kundernas förväntningar.
Ansvara för personalfrågor; inklusive rekrytering, schemaläggning, avvikelsehantering, frånvarohantering och utveckling.
Produktspecialist inom lokalvård mot avtalsansvariga kollegor i västra Sverige, delta i affärsmöten och kalkylera på uppdrag /affärsprospekt.
Utveckla och expandera lokalvårdsverksamheten i Göteborg.
Inom rollen förekommer resor till Joyweeks kunder & arbetsplatser.

Vi söker dig som har:
Minst 3 års erfarenhet som operativ driftchef eller i en liknande roll; med erfarenhet av både personal- och budgetansvar.
Erfarenhet från företagsservice- och lokalvårdsbranschen, inom privata företagssektorn.
Erfarenhet av att arbeta inom en stor organisation
Erfarenhet av budgetering och verksamhetsstyrning.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
B-körkort

Din ProfilFör att lyckas i denna roll är du en självgående och målinriktad person med goda ledaregenskaper och relevant erfarenhet. Du är van att arbeta strategiskt och operativt. Du har erfarenhet av att leda team samt hantera flera olika funktioner samtidigt. Som person är du kommunikativ och har lätt för att bygga relationer, både internt och externt. Du brinner för kvalitet, hållbarhet och att utveckla team och processer.
Vad vi erbjuderDet här är en unik möjlighet att vara med och bygga upp Joyweeks interna lokalvårdsverksamhet i västra Sverige. Vi är en framåtlutad och expansiv organisation som värderar hållbarhet och hög kvalitet. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du har stort inflytande och kan växa tillsammans med företaget. Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme ingår.
Citat från rekryterande chef"Detta är en ny och viktig roll för vår fortsatta expansion. Du kommer att vara med på en spännande resa och spela en avgörande roll i att bygga upp Joyweeks lokalvård i Göteborg. Som operativ driftchef har du driftansvar i västra regionen och det ger möjligheten att markant kunna påverka lokalvårdsverksamheten på Joyweek”
Om JoyweekSom en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster arbetar vi på Joyweek för att skapa genomtänkta, effektiva och framgångsrika kontor.
Genom vår vision av att skapa hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara skapar vi framtidens hållbara arbetsplats.
Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö & Linköping. https://www.joyweek.se/
Övrig informationStart: Enligt överenskommelseArbetstider: Heltid mån-fre, 8-17Plats: GöteborgAnställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Receptionist för ett kortare uppdrag på globalt teknikföretag

Kontorsreceptionist
Läs mer Jul 4
Vi söker en engagerad och serviceinriktad receptionist för ett kortare uppdrag i augusti. Från och medvecka 33 till och med vecka 35. Här får du möjlighet att arbeta i en mångkulturell och dynamisk miljö där varje dag bjuder på nya utmaningar och möjligheter. Vi ser också att du som söker inte har några problem med att hjälpa till om det behövs ett par extra händer föra att flytta ett skrivbord eller dylikt.
Arbetsplatsen:
Med cirka 200 anställda på Göteborgskontoret, erbjuds en kreativ och spännande miljö där man utvecklas tillsammans med företaget. Företaget värdesätter sina anställda och strävar efter att skapa en positiv arbetsmiljö där varje individ kan bidra och växa. Det är mångfald och inkludering som driver företagets framgång.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ta emot gäster och kontakta personen de kommer för att besöka
Posthantering; ta emot & skanna in, skicka vidare till rätt person etc.
Hantering av försändelser med DHL, registrera och skicka iväg
Hantera passerkort och system för detta
Kontakta rätt person vid frågor eller ärenden kring serviceområden (städ, fastighet, osv.)
Beställa frukost och ta emot leverans av detta
Vid behov beställa catering, blommor, mm.

Vi söker någon som:
Är serviceminded
Har erfarenhet från likande roll
Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet och SharePoint
Har utmärkta organisatoriska och problemlösningsförmågor
Har goda kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska

Praktisk information:
Arbetstider: tisdag-torsdag 8-17 vecka 33-35 (13-29e augusti)
Arbetsplats: Göteborg. I denna roll krävs det att man är på kontoret samtliga arbetsdagar
Anställningsform: Visstid på tre veckor
Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
Startdatum: 13e augusti 2024
Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer

Information om tjänsten:
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan.
Om Joyweek:
På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är stolta över att vara Great Place To Work-certifierade och vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer.

Ansök nu

Facility Coordinator till globalt teknikföretag i Göteborg

Kontorsreceptionist
Läs mer Jun 18
Vi söker en engagerad och serviceinriktad Facility Coordinator till ett globalt teknikföretag. Här får du möjlighet att arbeta i en mångkulturell och dynamisk miljö där varje dag bjuder på nya utmaningar och möjligheter.
Arbetsplatsen:
Med cirka 200 anställda på Göteborgskontoret, erbjuds en kreativ och spännande miljö där man växer och utvecklas tillsammans med företaget. Företaget värdesätter sina anställda och strävar efter att skapa en positiv arbetsmiljö där varje individ kan bidra och växa. Det är mångfald och inkludering som driver företagets framgång.
Om du är intresserad av att vara en del av ett innovativt och modernt företag, är detta helt klart rätt arbetsplats för dig!
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Supporta Facility Manager med utredningar, sammanställningar och kontroller
Kontakta hyresvärd kring behov av reparationer och åtgärder samt koordineradessa
Utföra vaktmästar- och receptionsuppgifter
Hålla kontakt med entreprenörer
Kommunicera med anställda om eventuella åtgärder och behov
Överse kontorets behov och materiella tillgångar
Planera och ta in offerter
Hantera post och paket

Ansvar i rollen:
Brandskydd
Access och säkerhet
Parkeringsavtal
Enklare reparationer och justering av kontorsmöbler och utrustning
Praktisk kunskap om fastigheten

Vi söker någon som:
Har erfarenhet från likande roll
Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet och generellt god datorvana att hantera diverse IT system
Är praktiskt lagd och kan hantera de vanligaste verktygen
Är självgående, proaktiv och kan ta egna initiativ
Har utmärkta organisatoriska och problemlösningsförmågor
Har goda kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska

Om du är redo att bli en del av vårt team och bidra till framgång, skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att välkomna en ny Facility Coordinator till vår kund.
Praktisk information:
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: Måndag- fredag 08.00-17.00
Arbetsplats: Göteborg. I denna roll krävs det att man är på kontoret samtliga arbetsdagar
Anställningsform: Vikariat på 1år med eventuell möjlighet till förlängning
Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
Startdatum: Augusti 2024
Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
Information om tjänsten:
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner, försäkringar, samt regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef.
Om Joyweek:
På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är stolta över att vara Great Place To Work-certifierade och vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer.

Ansök nu