B2 Impact AB jobb i Göteborg

Hitta lediga jobb hos B2 Impact AB i Göteborg. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Göteborg.

Extrajobb som administratör

Inkassohandläggare
Läs mer Jan 27
Nu söker vi en administratör som vill jobba extrai vårt team Affärsstöd, som är en viktig del i vår operationella verksamhet. Affärsstöd är ett administrativt team och ansvarar för en rad varierande arbetsuppgifter och fungerar som ett stöd till övriga avdelningar i verksamheten.B2 Impactsambition är att bli det mest uppskattade kreditförvaltningsbolaget som hjälper människor till en bättre privatekonomi och bidrar till hållbar utveckling för både individ och samhälle. Det är det som hela vår verksamhet går ut på och som du får vara med och förverkliga när du arbetar hos oss.
På B2 Impact får du vara med och utveckla och förbättra vår vardag, liksom våra kunders ekonomi. Vi kombinerar arbete med mycket skratt och stark gemenskap.
Om rollen
Affärsstöd skapar förutsättningar för och stöttar övriga team inom Operations, som förutom administratörer består av rådgivare och handläggare.
Som administratör blir du en del av ett litet sammansvetsat team som har ett finger i spelet i det mesta som rör verksamheten på Operations.Det är ett varierande och givande arbete där du får möjlighet att bidra till vår utveckling, men som också ger dig tillfälle att fördjupa dig i särskilda arbetsuppgifter.
De huvudsakliga arbetsområdenahos affärsstöd är hanteringen av vår skuldsaneringsportfölj, konkurser, registervård samt posthantering.
Vem vi söker
Som vår nya kollega behöver du inte ha några tidigare kunskaper inom inkasso, vi lär dig allt du behöver. Istället lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.För att lyckas i rollen ser vi att du ärkommunikativ,metodiskochnoggrann.Du talar ävenobehindrad svenska och uttrycker dig väl i både tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet.
Arbetsbelastningen är bitvis hög och det är här du som vår nyastjärna kommer in och stöttar upp. Vi ser gärna därför att du är flink,trivs i rutinmässiga arbetsuppgifter som du kan sjunka ini och fokusera på under en längre tid.För att trivas i rollen så tror vi även att du innehar en positiv inställning och harlätt för att samarbeta med andra.

Meriterande för tjänsten
Du har tidigare erfarenhet av inkassobranschen
Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete

Om tjänsten
Detta är en timanställning där omfattningen kan variera över tid.Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss omgående, men är flexibla vid önskemål. I slutskedet av denna rekryteringsprocess så kommer vi att genomföra enkreditupplysning.
Om oss
B2 Impact AB är ett kreditförvaltningsbolag som står under Finansinspektionens tillsyn och som ingår i den norska börsnoterade koncernen B2 Impact ASA som har verksamhet i 20 europeiska länder. Den svenska verksamheten startades 2012 och består idag av cirka 70 engagerade medarbetare. Verksamheten består till största delen av att förvärva nödlidande fordringar från banker, kreditmarknadsbolag och konsumentkreditinstitut och att därefter hjälpa kunderna till en bättre ekonomisk tillvaro.Vi är ett värderingsstyrt företag och hos oss är det lika viktigt hur vi gör saker som vad vi gör. Vår kultur präglas av omtänksamhet, prestigelöshet och en experimentlusta där vi hela tiden söker efter nya sätt att arbeta och utveckla verksamheten.

Rekryteringsprocessen

Sista ansökningsdagen är 28e februari.Vi går igenom ansökningar löpandeoch kan därmed komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag så varmt välkommen in med din ansökan så snart som möjligt!
Vid frågor om tjänsten

Om du vill veta mer om tjänsten eller B2 Impactsom bolag är du välkommen att kontakta Team managercarolin.johansson@b2-impact.com.
Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail.

Ansök nu

Rådgivare till Kundservice

Inkasserare
Läs mer Jan 17
Vill du vara med att utveckla Kundservice och vara företagets ansikte utåt?
På Kundservice är vi experter på kommunikation och är tillgängliga i flera olika kanaler för våra kunder. Vi vill skapa förtroendefulla relationer och leverera kundservice i världsklass.Vår ambition är att bli det mest uppskattade kreditförvaltningsbolaget som hjälper människor till en bättre privatekonomi och bidrar till hållbar utveckling för både individ och samhälle. Det är det som hela vår verksamhet går ut på och som du får vara med och förverkliga när du arbetar hos oss.
I rollen som rådgivare arbetar du med telefon och mejl som främsta verktyg och är den första våra kunder möter i sinkontakt med oss. Arbetet innebär att svara på frågor och ge råd som hjälper kunderna att hitta lösningar som passar varje individs behov. Du ansvarar för att säkerställa att vi har en god service och ett gott bemötande i samtliga kanaler. Arbetet innebär även att följa upp och handlägga ärenden.
Som rådgivare får du också möjlighet att utveckla avdelningen genom att delta i projekt somsyftar till att tillvarata kundinsikter och förattutveckla våra interna processer.
Arbetsuppgifter
Kundkontakt via telefon - både inkommande och utgående samtal
Skriftlig kundkommunikation viamejl ochmeddelanden på Mina sidor
Kundanpassad rådgivning
Viss administrativ handläggning

Vem vi söker
Vi söker dig som får energi av att prata med människor och är intresserad av att skapa ett värde för kunden och i dialogen ta fram den bästa lösningen. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig väl både muntligen och i skrift, på såväl svenska som engelska. Behärskar du ytterligare språk är det meriterande.
Vi söker dig som är en lagspelare då det för oss är lika viktigt med god kommunikation och samarbete inom gruppen, som det är att kommunicera med kunden. Du drivs av att arbeta motgemensamma mål, är nyfiken och innehar en handlingskraftig förmåga.
Då arbetet till stor del handlar om att lyssna in situationen för att sedan kommunicera och presentera/argumentera för olika lösningar, är det braom du har tidigare erfarenhet från kundservice. Har du dessutom erfarenhet från arbete inom bank och finans är det ett plus. Det är dock inget krav utan med rätt inställning kommer du långt, så tveka inte att skicka in din ansökan.

Vi erbjuder bland annat
Friskvårdsbidrag på 4000 kr per år
Träning på arbetstid 1,5 timmar i veckan
Tjänstepension enl. ITP1
Föräldralön
Försäkringar (sjukförsäkring, livförsäkring & arbetsskadeförsäkring)
Events med kollegor och en härlig företagskultur
Gemensam frukost en gång i månaden

Om oss
B2 Impact AB är ett kreditförvaltningsbolag som står under Finansinspektionens tillsyn och som ingår i den norska börsnoterade koncernen B2 Impact ASA. Den svenska verksamheten startades 2012 och består idag av ca 70 engagerade medarbetare. Verksamheten består till största delen av att förvärva nödlidande fordringar från banker, kreditmarknadsbolag och konsumentkreditinstitut och att därefter hjälpa kunderna till en bättre ekonomisk tillvaro. Vi är ett värderingsstyrt företag och hos oss är det lika viktigt hur vi gör saker som vad vi gör. Vår kultur präglas av omtänksamhet, prestigelöshet och en experimentlusta där vi hela tiden söker efter nya sätt att arbeta och utveckla verksamheten.
Övrig information
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Heltid (40 h/veckan)
Vårt kontor ligger vid Lilla Bommen
En kreditupplysning kommer att genomföras i slutskedet av rekryteringsprocessen
Våra öppettider är måndag till torsdag kl. 07.30-18.00 och fredagar kl. 07.30-16.30. De för kunden förmånliga öppettiderna innebär visst kvällsarbete där vi i möjligaste mån försöker lösa ett schema som passar dig som individ

Rekryteringsprocessen
Telefonavstämning
Intervjuer
Referenstagning och kreditupplysning
Avtalsskrivning

Sista ansökningsdagen är den 7 februari. Vi går igenom ansökningar löpande och kan därmed komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag så varmt välkommen in med din ansökan så snart som möjligt!
Frågor om tjänsten
Om du vill veta mer om tjänsten eller B2 Impact som bolag, är du varmt välkommen att kontaktaGunilla Svärdström, Team Manager Kundservice, på mejl Gunilla.svardstrom@b2-impact.comellertelefon 0732-68 42 20.

Ansök nu

Handläggare

Inkassohandläggare
Läs mer Okt 16
Vi söker nu förstärkning till vårt handläggarteam som hanterar våra egenägda fordringar.
Om rollen
Som handläggare har du ett stort ansvar till att hjälpa människor till en bättre privatekonomi. I rollen hanterar du huvudsakligen lite svårare ärenden såsom ackordsförhandlingar, utreda tvistiga ärenden samt djupare portfölj- och kundanalyser.
Det är av stor vikt att kunna hitta enkla och smarta lösningar för kunden, samt ha förmågan att förmedla dessa på ett bra och sakligt sätt.
Du kommer vara del av ett team med 9 handläggare där det finns massor av kompetens och erfarenhet att få ta del av, och vi är förstås nyfikna att lära oss av dig också! Vi ser att utveckling på individuell nivå är viktigt både för att du ska trivas och kunna göra ett bra jobb. Vi har exempelvis utbildningsinsatser inom förhandling och våra olika kärnprocesser.
Arbetsuppgifter
Följa upp och analysera fordringsportföljer
Utreda ärenden
Ackordsförhandlingar
Kundkontakt både via telefon och mejl
Delta i olika projekt för att utveckla våra processer
Kontakt med myndigheter

Vem vi söker
Vi söker dig som trivs med att arbeta med analys och uppföljning, meden vilja att hjälpa människor som har hamnat i ekonomiskt tuffa lägen. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig både muntligen och i skrift, på svenska såväl som på engelska. Behärskar du ytterligare språk är det meriterande.
Vi ser gärna att du har flera års erfarenhet från inkassoverksamhet eller en liknande bransch som exempelvis bank eller annan finansverksamhet. Meriterande är även erfarenhet från vårt affärssystem Nova.
Då utveckling och ständiga förbättringar är en del av vårt sätt att arbeta är det viktigt för oss att du är nyfiken och vill bidra på olika sätt. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är lyhörd och lösningsinriktad, samtidigt som du innehar en handlingskraftig förmåga.
Vi erbjuder bland annat
Friskvårdsbidrag på 4000 kr per år
Träning på arbetstid 1,5 timmar i veckan
Tjänstepension enl. ITP1
Föräldralön
Försäkringar (sjukförsäkring, livförsäkring &arbetsskadef;örsäkring)
Events med kollegor och en härlig företagskultur
Gemensam frukost en gång i månaden

Om oss
B2 Impact AB är ett kreditförvaltningsbolag som står under Finansinspektionens tillsyn och som ingår i den norska börsnoterade koncernen B2 Impact ASA. Den svenska verksamheten startades 2012 och består idag av ca 70 engagerade medarbetare. Verksamheten består till största delen av att förvärva nödlidande fordringar från banker, kreditmarknadsbolag och konsumentkreditinstitut och att därefter hjälpa kunderna till en bättre ekonomisk tillvaro.
Vi är ett värderingsstyrt företag och hos oss är det lika viktigt hur vi gör saker som vad vi gör. Vår vision är att vara det mest uppskattade kreditförvaltningsbolaget som hjälper människor till en bättre privatekonomi och bidrar till en hållbar utveckling för både individ och samhälle. Det är det som hela vår verksamhet går ut på och som du får vara med och förverkliga när du arbetar hos oss. Vår kultur präglas av omtänksamhet, prestigelöshet och en experimentlusta där vi hela tiden söker efter nya sätt att arbeta och utveckla verksamheten.
Övrig information
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Heltid (40 h/veckan)
Vårt kontor ligger vid Lilla Bommen

Rekryteringsprocessen
Telefonavstämning
Intervjuer
Referenstagning
Kreditupplysning
Avtalsskrivning

Sista ansökningsdagen är den sjätte november. Vi går igenom ansökningar löpande och kan därmed komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag så varmt välkommen in med din ansökan så snart som möjligt!

Frågor om tjänsten
Om du vill veta mer om tjänsten eller B2 Impact som bolag är du varmt välkommen att kontakta Emma Köllerström, Team Manager NPLemma.kollerstrom@b2-impact.comeller Moa Lundholm, People & Culture Generalistmoa.lundholm@b2-impact.com.

Ansök nu

Kundhandläggare

Inkassohandläggare
Läs mer Aug 5
Vi söker nu förstärkning till vårt handläggarteam som hanterar våra egenägda fordringar.
Om rollen
Som kundhandläggare har du ett stort ansvar till att hjälpa människor till en bättre privatekonomi. I rollen hanterar du huvudsakligen lite svårare ärenden såsom ackordsförhandlingar, utreda tvistiga ärenden samt djupare portfölj- och kundanalyser.
Det är av stor vikt att kunna hitta enkla och smarta lösningar för kunden, samt ha förmågan att förmedla dessa på ett bra och sakligt sätt.
Du kommer vara del av ett team med 9 handläggare där det finns massor av kompetens och erfarenhet att få ta del av, och vi är förstås nyfikna att lära oss av dig också! Vi ser att utveckling på individuell nivå är viktigt både för att du ska trivas och kunna göra ett bra jobb. Vi har exempelvis utbildningsinsatser inom förhandling och våra olika kärnprocesser.
Arbetsuppgifter
Följa upp och analysera fordringsportföljer
Utreda ärenden
Ackordsförhandlingar
Kundkontakt både via telefon och mejl
Delta i olika projekt för att utveckla våra processer
Kontakt med myndigheter

Vem vi söker
Vi söker dig som trivs med att arbeta med analys och uppföljning, meden vilja att hjälpa människor som har hamnat i ekonomiskt tuffa lägen. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig både muntligen och i skrift, på svenska såväl som på engelska. Behärskar du ytterligare språk är det meriterande.
Vi ser gärna att du har flera års erfarenhet från inkassoverksamhet eller en liknande bransch som exempelvis bank eller annan finansverksamhet. Meriterande är även erfarenhet från vårt affärssystem Nova.
Då utveckling och ständiga förbättringar är en del av vårt sätt att arbeta är det viktigt för oss att du är nyfiken och vill bidra på olika sätt. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är lyhörd och lösningsinriktad, samtidigt som du innehar en handlingskraftig förmåga.
Du erbjuds
Friskvårdsbidrag på 4000 kr per år
Träning på arbetstid 1,5 timmar i veckan
Tjänstepension enl. ITP1
Föräldralön
Försäkringar (sjukförsäkring, livförsäkring, arbetsskadeförsäkring)
Events med kollegor och en härlig företagskultur
Gemensam frukost en gång i månaden

Om oss
B2 Impact AB ingår i den norska börsnoterade koncernen B2 Impact ASA som har verksamhet i 20 europeiska länder. Vi startade 2012 och består idag av drygt 70 engagerade medarbetare i Sverige.
Vår kärnverksamhet består av att hjälpa skuldsatta människor tillbaka till en bättre ekonomisk tillvaro. För oss är det viktigt att vara en god kraft i vår bransch och bidra till hållbar utveckling för både samhälle och individ.
På B2 Impact har vi skapat en bolagskultur som präglas av prestigelöshet, korta beslutsvägar och en vilja att ständigt förbättra och utvecklas. Vi bidrar alltid utifrån vår bästa förmåga och uppmuntrar och inspirerar varandra.
Övrig information
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Heltid (40 h/veckan)
Vårt kontor ligger vid Lilla Bommen
Vi går igenom ansökningar löpande med start 5/8, sista ansökningsdag är den 31/8

Rekryteringsprocessen
Telefonavstämning
Intervjuer
Referenstagning
Kreditupplysning
Avtalsskrivning

Frågor om tjänsten
Om du vill veta mer om tjänsten eller B2 Impact som bolag är du varmt välkommen att kontakta Emma Köllerström, Team Manager NPL emma.kollerstrom@b2-impact.com eller Moa Lundholm, People & Culture Generalist moa.lundholm@b2-impact.com.

Ansök nu

Kontors- och ledningsassistent

Kontorist
Läs mer Aug 5
Om rollen
Som Kontors- och ledningsassistent har du dels ansvaret för vårt fysiska kontor, dels uppdraget att stötta ledningsgruppen med olika praktiska göromål.
Vårt kontor ligger i centrala Göteborg och i ditt uppdrag ingår att se till att vi har ett trevligt och funktionellt kontor med en arbetsmiljö som gör att dina kollegor ser fram emot att komma dit på morgonen. Du tar tag i sådant som behöver uppdateras, förbättras, snyggas till eller köpas in. Du fixar det mesta själv, men har också löpande kontakt med exempelvis hyresvärd, städbolag och andra leverantörer för att se till att lokalen är i bästa skick och att kontorsmaterial och annat kontorsrelaterat som behövs är på plats och påfyllt.
Förutom att sköta lokalrelaterade bitar är du en nyckelperson när vi får besök eller ska ordna interna möten, events och fikor på kontoret. Besökare som kommer till oss får ett varmt bemötande och snabb hjälp med sina frågor. Du tar också ansvar för vår inkommande och utgående post och ser till att den landar hos rätt avdelning i rätt tid.
Du hjälper ledningsgruppen med ad hoc-uppgifter såsom att exempelvis inhämta, sammanställa eller utvärdera information inför viktiga beslut eller inköp. Andra exempel på uppgifter kan vara att leda mindre projekt, att dokumentera rutiner och processer eller att skriva protokoll från möten.
Vem vi söker
Vi söker dig som är initiativrik och som tycker om att fixa, koordinera och hjälpa andra. Du är utåtriktad, driven, handlingskraftig, ansvarsfull och har ett proaktivt förhållningssätt så att du kan lösa de flesta problem innan de uppstår. Då det är en roll med många sociala kontakter är det viktigt att du tycker om att samarbeta, att få människor att känna sig välkomna och att du har ett genuint servicetänk.
Troligtvis har du arbetat med liknande uppgifter tidigare, men det är inget krav. Vi lägger mycket större vikt vid de personliga egenskaperna och att du verkligen är intresserad av att ta dig an och utveckla denna roll.
Om oss
B2 Impact AB är ett kreditförvaltningsbolag som står under Finansinspektionens tillsyn och som ingår i den norska börsnoterade koncernen B2 Impact ASA. Den svenska verksamheten startades 2012 och består idag av ca 70 engagerade medarbetare. Verksamheten består till största delen av att förvärva nödlidande fordringar från banker, kreditmarknadsbolag och konsumentkreditinstitut och att därefter hjälpa kunderna till en bättre ekonomisk tillvaro.
Vi är ett värderingsstyrt företag och hos oss är det lika viktigt hur vi gör saker som vad vi gör. Vår vision är att vara det mest uppskattade kreditförvaltningsbolaget som hjälper människor till en bättre privatekonomi och bidrar till en hållbar utveckling för både individ och samhälle. Det är det som hela vår verksamhet går ut på och som du får vara med och förverkliga när du arbetar hos oss. Vår kultur präglas av omtänksamhet, prestigelöshet och en experimentlusta där vi hela tiden söker efter nya sätt att arbeta och utveckla verksamheten.
För att lyckas med uppdraget är det viktigt med fysisk närvaro på kontoret och vi tillämpar därför inte distansarbete för den här rollen.
Övrig information
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Heltid (40 h/veckan), lön enligt överenskommelse
Tjänstepension, friskvårdsbidrag samt möjlighet att träna på arbetstid
Vårt kontor ligger vid Lilla Bommen dit också arbetet är förlagt
Sista ansökningsdag 18 augusti

Notera att vi går igenom ansökningar löpande och kan därmed gå vidare till urvals- och intervjufasen innan sista ansökningsdatum.
Frågor om tjänsten
Om du vill veta mer om tjänsten eller B2 Impact som bolag är du varmt välkommen att kontakta Malin Johansen, COO malin.johansen@b2-impact.com eller Moa Lundholm, People & Culture Generalist moa.lundholm@b2-impact.com. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail.

Ansök nu

People & Culture Manager

Personalansvarig
Läs mer Nov 7
Vill du arbeta brett med HR-frågor i en starkt värderingsdriven organisation med mycket hjärta? Söker du efter en bred HR-roll där du har möjlighet att påverka och göra skillnad på riktigt? Då ska du läsa vidare nedan.
B2 Impact är ett kreditförvaltningsbolag som ingår i den norska börsnoterade koncernen B2 Impact ASA. Vi är ett värderingsstyrt företag och hos oss är det lika viktigt hur vi gör saker som vad vi gör. Vår vision är att vara det mest uppskattade kreditförvaltningsbolaget som hjälper människor till en bättre privatekonomi och bidrar till en hållbar utveckling för både individ och samhälle. Det är det som hela vår verksamhet går ut på och som du får vara med och förverkliga när du arbetar hos oss. Vår kultur präglas av omtänksamhet, prestigelöshet och en experimentlusta där vi hela tiden söker efter nya sätt att arbeta och utveckla verksamheten.
Den svenska verksamheten startades 2012 och består idag av ca 70 engagerade medarbetare. Verksamheten består till största delen av att förvärva nödlidande fordringar från banker, kreditmarknadsbolag och konsumentkreditinstitut och att därefter hjälpa kunderna till en bättre ekonomisk tillvaro.
Om rollen
Som People & Culture Manager är du övergripande ansvarig för B2 Impacts HR-strategi samt genomförande av denna. Det innebär brett arbete med alla typer av HR-frågor, exempelvis employer branding, rekrytering, kultur, ledarskap, internkommunikation, arbetsmiljö och arbetsrätt samt olika utvecklingsprocesser.
Som en aktiv del i ledningsgruppen inspirerar och utmanar du för att göra HR-strategin till en integrerad del av vår affärsstrategi. Dessutom driver du arbetet med att omsätta strategiska diskussioner i konkreta initiativ som skapar förutsättningar för medarbetare att utvecklas, prestera och må bra. Exempel på viktiga frågor för oss är organisationsutveckling, ledar- och medarbetarutveckling och hur vi som arbetsgivare kan arbeta för att främja en långsiktigt hållbar motivation för våra medarbetare.
Utöver detta arbetar du tätt med resten av organisationen, stöttar chefer i deras arbete och fungerar som bollplank för medarbetare. I vissa frågor samarbetar du även med HR-ansvariga inom koncernen. Ditt arbete pendlar mellan strategiska frågor och operativt arbete, med fokus på utveckling snarare än förvaltning. En av medarbetarna i vårt ekonomiteam arbetar med HR-administration och stöttar upp i dessa frågor. I rollen som People & Culture Manager rapporterar du till vår VD.
I tillägg till ovan är du även övergripande ansvarig för B2 Impacts kontor på Lilla Bommen och en mindre del av rollen innebär praktiska uppgifter kopplat till kontoret.
Vi erbjuder marknadsmässiga förmåner och erbjuder bland annat våra medarbetare att träna på arbetstid 1,5 h per vecka.
Vem vi söker
Vi söker dig som har strategisk höjd, men som också gillar att jobba operativt och har förmågan att få saker att hända. Vi ser gärna att du har utgångspunkt i agila förhållningssätt och värderingar och att du gillar att utvecklas och löpande håller koll på aktuell forskning inom HR, exempelvis motivation och ledarskap.
Du har förmåga att lyssna och coacha, men också att inspirera och sälja in nya idéer som kan utveckla verksamheten. Eftersom rollen är bred och du är ensam i en ren HR-roll behöver du ha kompetens nog att hantera många olika HR-frågor – kunskap och erfarenheter som du troligtvis har skaffat dig genom att arbeta med brett HR-arbete i flera år. Din breda HR-kompetens kombinerar du med ett affärsmässigt tänk och förståelse för företagets förutsättningar och mål.
Det är även viktigt att du har tidigare erfarenhet från ledningsgruppsarbete och känner dig trygg i att sätta riktning för HR utifrån vision och affärsplan.
Troligtvis har du även en HR-relaterad utbildning i bagaget. Givet rollens karaktär behöver du även vara kommunikativ, ha en mycket god social förmåga och vara en lagspelare som gillar att utveckla och utvecklas tillsammans med andra. Du talar och skriver flytande svenska och engelska.
Ansökan och frågor om tjänsten
Varmt välkommen med din ansökan!
För frågor om tjänsten, varmt välkommen att kontakta HR-konsult Elin Hartelius som hjälper oss med denna rekrytering – elin.hartelius@b2-impact.com.

Ansök nu