Bemannia AB (Publ.) jobb i Göteborg

Hitta lediga jobb hos Bemannia AB (Publ.) i Göteborg. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Göteborg.

Lärarvikarier till grundskolor i Göteborg

Grundlärare, 4-6
Läs mer Aug 28
Vi söker nu engagerade vikarier till ett flexibelt extrajobb på grundskolor runt om i Göteborg.
Om uppdraget
Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering. Vi har i nuläget avtal med bland annatGöteborgs stad, Kungälvs kommun, Lilla Edets kommun, Mölndals stad och Orust kommun för att stötta upp med engagerade vikarier till deras kommunala för- och grundskolor.
Dina arbetsuppgifter
Som lärarvikarie ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du behöver vara förberedd på att bokas på arbete med kort varsel, oftast samma morgon. Du ansvarar för- och leder undervisningen i enlighet med den planering som ordinarie lärare överlämnar.
Dina kvalifikationer
Avslutad gymnasieexamen eller motsvarande.
Tidigarearbetslivsfarenhet inom förskola/grundskola/gymnasium.
Du ska kunna arbeta minst två vardagar per vecka och vara bekväm med att bokas till pass samma morgon.

För att passa i rollen som lärarvikarie är du en tydlig ledare men också en god lagspelare och en bra förebild.Du har ävenett brinnande engagemang för arbete med barn och unga.
Är du utbildad lärare, studerar du till att bli lärare eller har duerfarenhet av undervisning är detta meriterande.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökanSök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450 under kontorstid.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Interimchef till Göteborgs Stad.

Enhetschef, offentlig förvaltning
Läs mer Aug 26
Nu söker vi en erfaren chef till ett spännandeuppdrag på 8 månader med start omgående!
Om uppdraget
Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia på 100% med start 24-09-23 tom 25-04-30. Du kommer att vara placerad på enhetens kontor i Göteborg.
Drift och teknik som du kommer att arbeta förhar som övergripande uppdrag att stötta den löpande förvaltningen i frågor rörande tekniskt stöd kopplat till underhålls- och reparationsarbeten. Enheten förvaltar ett stort antal av Göteborgs Stads anläggningar bestående av sport, is,simhallar ochfriskvårdsanläggningar.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för en grupp på ca 26 personerinom professionerna samordnare, drifttekniker, fastighetstekniker, elingenjör, larmtekniker, säkerhetsplanerare och styringenjör. Du kommer bland annat att arbeta med enhetensekonomi och arbetsmiljöfrågor.Dina kvalifikationer
Du ska ha erfarenhet av chefserfarenhet från drifts-leverans eller serviceorganisation.
Minst 5 års erfarenhet som chef med budget-och personalansvar.
Minst ett liknande uppdrag som chef under de senaste 2 åren.
God svenska i tal och skrift.

Meriterande
Erfarenhet av arbete inom offentlig sektor.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 6/9.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe. anna,radhe@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 0708934700
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Systemkunnig arkivarie omgående till Göteborg!

Arkivassistent
Läs mer Sep 6
Har du en bakgrund som arkivarie och trivs med att arbeta i olika system? Kanske även varit med i ett systemskifte och har erfarenheter av övergången mellan system? Känner du att profilen matchar dig - tveka inte på att söka eller höra av dig!
Om uppdraget
Vi söker nu en strukturerad arkivarie till vår kund i Göteborgs för ett uppdrag med start i den 10 oktoberoch pågår fram till och med den 28 februari 2025. Arbetstiderna är förlagda under vardagar mellan 8-16:30 och arbetet utgår från kundens lokaler i centrala Göteborg till en början för att sedermera kunna övergå till distans upp till 2 dagar i veckan.
Kunden är i behov av dig som vill och kan arbeta 100% men har du önskemål om en längre tjänstgöringsgrad så stänger vi inga dörrar!
Dina arbetsuppgifter
Då kunden kommer att övergå till ett nytt ärendehanteringssystem, vilket i detta fall är Ciceron, så kommer du få gå en utbildning för att sedan kunna utbilda alla som ska ha behörighet i systemet internt. Primärt fokus kommer då vara att se till så övergången sker i enlighet med de regelverk som arkiven regleras av och du ska i samband med detta utse en fokusgrupp som blir till superusers på bolagets tre avdelningar.
Utöver detta kommer du att:
Sköta diariet
Samordna postgruppen (ca 5 personer som ingår för att omhänderta posten)
Löpande gallring enligt beslut
Kvalitetssäkring diarium inför migrering till Ciceron
Backup i funktionen med styrelsemötena som finns i Ciceron

Dina kvalifikationer
Högskoleutbildning arkivvetenskap 40p (60hp) eller likvärdig utbildning och minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Erfarenhet av arbete med arkivfrågor i offentlig verksamhet
Kunskaper i MS Office eller likvärdigt kunskaper om dokument- och ärendehanteringssystem (exempelvis Public360, W3D3, Platina, Ciceron, Visual Arkiv)
Kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och arkivariers funktion och ansvar
Kunskap i standarder inom arkivområdet

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 16 september.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

HR-specialister inom arbetsrätt i Göteborg!

HR-specialist/HR-advisor
Läs mer Sep 3
Har du gedigen erfarenhet inom HR-området och särskilt arbetat med att hantera arbetsrättsliga frågor? Är du som person driven och gillar att arbeta självständigt? Då är DU varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om uppdraget
Vi söker nu två HR-specialister till en HR-avdelning hos vår kund i Göteborg. Du kommer att arbeta under kontorstider med utgångspunkten av 08:00-16:30. Arbetet är på 100% och utgår från kundens lokaler helt till en början, för att sedermera i samråd med chef kunna övergå till delvis distansarbete. Starten för uppdraget är beräknat till att vara den 10 oktoberoch pågår fram till och med 30 december 2024, med eventuell möjlighet till förlängning!
Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia.
Dina arbetsuppgifter
Övergripande arbetsuppgifter som innefattar din roll som HR-specialistinnebär att vara ett konsultativt strategiskt och operativt HR-stöd till chefer, inom områden rehabilitering och arbetsrätt. Stora delar av arbetet kommer att ha sin fokus utifrån att arbeta med arbetsrätt och stötta i frågor kopplat till detta. Utöver detta kommer du att:
Arbeta med löpande ärendehantering inom personalärenden vid kundens verksamheter
I övrigt ingår eventuellt också att arbeta med andra uppgifter eller projekt som är aktuella inom HR

Dina kvalifikationer
Högskoleexamen med inriktning mot HR-frågor eller annan akademisk utbildning som bedöms relevant
Bred, gedigen och generell erfarenhet av arbete i operativt samt strategiskt HR arbete, gärna i en större organisation
Gedigen, dokumenterad erfarenhet och kunskap av att hantera arbetsrättsliga frågor
Gedigen, dokumenterad erfarenhet och kunskap av att hantera rehabiliteringsärenden
Gedigen erfarenhet av samverkan med fackliga organisationer/förhandlingar och gedigen förhandlingsvana
Erfarenhet av kommunal förvaltning alternativ regional

Vi lägger stor vikt på de mjuka värden och personliga egenskaper. För att lyckas i rollen ser vi att du som person, då uppdraget är kort, är självgående, beskrivs som en DOer och har som vana att driva ditt arbete framåt!
Varmt välkommen att skicka in dina uppgifter nedan!

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 10 september 2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Ekonom/controller till kund i Göteborg

Controller
Läs mer Sep 4
Har du minst tre års arbetslivserfarenhet som ekonom/controller samt en relevant utbildning?Då kan denna tjänst passa dig. Varmt välkommen med din ansökan!Om uppdragetVi söker en ekonom/controller till vår kund i Göteborg. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar 16 september och pågår tills 30 juni 2025. Tjänstgöringsgraden för uppdraget är heltid 100%. Arbetet utförs under vardagar påkontorstider. Du arbetar vid kundens kontor i Göteborg. Det finns viss möjlighet till distansarbete.Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du främstavlasta befintlig personal med löpande redovisning/bokföring, fakturering och projektredovisning. Du kommer vara projektdeltagare i utvecklingsprojekt om ny styrmodell.Du kommer också tafram rapporter samt göra analyser, simuleringar och utredningar. Arbete med avstämningar, felsökningar och kontroller ingår vidare i dina arbetsuppgifter. Flera exempel på dina arbetsuppgifter:
Redovisning / bokföring (tidredovisning, uppbokningar och rättningar).
Projektredovisning/uppföljning.
Arbete i olika ekonomisystem (Unit4, Hypergene och verksamhetssystem).
Verksamhetsstyrning- och ekonomistyrning.
Förändrings- och processutvecklingsarbete inom ekonomiområdet.
Övrigt förekommande arbetsuppgifter på avdelningen.

Dina kvalifikationer
Relevant högskoleutbildning omfattande minst tre (3) år eller likvärdig utbildning.
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som ekonom/controller (erfarenhet av både redovisning och controlling).
Minst 3 års erfarenhet av att arbeta i olika ekonomirelaterade affärs-, planerings och uppföljningssystem.
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
Minst 3 års erfarenhet av att arbeta i större ekonomisystem /affärsystem.
Minst 2 års erfarenhet av arbete i medelstor eller stor organisation (>50 anställda).
Erfarenhet av att arbeta med projektredovisning/uppföljning.
Självständig, driven och med god samarbetsförmåga.
Obehindrat kunna kommunicera på svenska, såväl i tal som skrift.

Vi söker dig somsnabbt kan sätta sig in i olika arbetsuppgifter och som har aktuell efterfrågad arbetserfarenhet som ligger i närtid. Du lär dig snabbtolika IT verktyg samt har enförmåga att snabbt förstå kundens verksamhetsmål, uppdrag och värdegrund. Du har också erfarenhetav att se helheten i en organisation och dra slutsatser och se konsekvenser utifrån en helhetsbild.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 10/9.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman jan.snellman@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 194 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

HR-specialist till Göteborg

HR-specialist/HR-advisor
Läs mer Aug 27
Är du tillgänglig omgående och söker ett uppdrag inom HR? Är du bekväm med att vara i enstöttande roll och har en utbildning inom PA eller liknande? Läs gärna annonsenoch sök denna tjänst idag!
Om uppdraget
Vi söker nu en HR-specialist till en HR-avdelning hos vår kund i Göteborg. Du kommer att arbeta under kontorstider med utgångspunkten av 08:00-16:30. Arbetet är på 100% och utgår från kundens lokaler helt till en början, för att sedermera i samråd med chef kunna övergå till delvis distansarbete. Starten för uppdraget är omgående och pågår 6 månader framåt, med möjlighet till förlängning!
Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia.Dina arbetsuppgifter
Som HR-specialist bidrar du till förvaltningens leveranser genom att tillsammans med dina kollegor, erbjuda kontorets 30 chefer ett nära HR-stöd. Du bistår cheferna i såväl operativa som strategiska frågor för att skapa en hållbar organisation med ett bra ledarskap och medarbetarskap. Du ges möjlighet till att arbeta utifrån ett proaktivt och konsultativt arbetssätt med frågor inom hela HR-området såsom: arbetsmiljö, rekrytering, rehabilitering, kompetensförsörjning, ledarutveckling, lönebildning, samverkan och mycket mer.
Vid tillfällen deltar dusom arbetsgivarrepresentant i facklig samverkan med ledningsgruppen
Vid tillfällen deltar du som processledare i några av stadens gemensamma nätverk för HR-processer

Dina kvalifikationer
Högskoleexamen från personalvetarprogrammet eller motsvarande
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
God erfarenhet av kvalificerat brett HR-arbete kopplat till någon av denämnda HR-processer (arbetsmiljö, rekrytering, rehabilitering, kompetensförsörjning, ledarutveckling, lönebildning, samverkan m.m)
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunskaper om HR-system (exempelvis Personec, TimeCare med flera)
God kännedom om lagar, förordningar och avtal på området

Meriterande
Önskvärt att man har erfarenhet av att vara ett kvalificerat HR-stöd till en ledningsgrupp

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 3/9 2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 169 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Kommunikatör till kommunalt bolag i Göteborg

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Aug 20
Trivs du i att skapa och vara kreativ? Har du lätt för problemlösning och ser vart det behövs förbättring? Då har ska du inte tveka på att scrolla ner och skicka in din ansökan!
Om uppdraget
Vår kund går just nu igenom en förändringsresa där det inkluderas nya arbetssätt, nytt intranät och uppbyggnad av interna kanaler. I samband med detta söker vi nu en kommunikatör på heltid, 100%, med start 10 oktober fram till och med 31 mars 2025. Arbetet utförs på plats från kundens lokaler i centrala Göteborg. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia.
Dina arbetsuppgifter
Under den nu, interna förändringsresan, kommer du attarbeta du operativt med att skriva korta och långa texter, sköta marknadsföringskampanjer och du ansvarar även för kundens sociala medier. Fokus i ditt arbete är att ge dess kunder den information de behöver, men också att stötta upp i det stora förändringsprojekt som just nu genomförs internt.
Utöver detta kommer du att:
Stötta kundtjänst i direktdialog med kunderna.
Arbeta med direktutskick där duär den som samlar in, paketerar och skickar ut informationen på ett effektivt sätt i för detta avsett system.
Sortera, rensa och flytta dokument för att ta in dessa i det nya systemet.


Dina kvalifikationer
Utbildning inom relevant område; kommunikation, marknadsföring eller likvärdigt.
Minst två års yrkeserfarenhet inom liknande område.
Mycket god svenska i tal och skrift.

För att passa i rollen ser vi att du behöver ha relevant utbildning och några års arbetslivserfarenhet inom roller som exempelvis kommunikatör, marknadsförare, webbredaktör, content manager eller liknande. Det är också viktigt att du är en generalist då du kommer att tillhöraett litet team som behöver kunna hjälpa varandra. Vi tror också att du är utåtriktad, flexibel och självgående samt strukturerad och kvalitetsmedveten. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och letar efter en snabb och hjälpsam kollega.
Meriterande
Van användare av Microsoft 365:s olika verktyg.
Tidigare medverkat i uppstart kring nytt intranät på tidigare arbetsplats.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 3 september 2024
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Kommunikatör till kund i Göteborg

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Aug 26
Har du högskoleutbildning inom kommunikation och arbetat som kommunikatör i några år?Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker en distriktskommunikatör till vår kund som arbetar med utveckling avhyresrätter och bostadsområden. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar omgåendeoch pågår tills 7:e mars 2025.Tjänstgöringsgraden för uppdraget är 100%.Du arbetar vid kundens lokaler i Bergsjön.Dina arbetsuppgifter
Kunden söker dig som vill arbeta medlokal och hyresgästnära kommunikation.I rollen som distriktskommunikatör kommer du främst arbeta med produktion av material till olika kanaler både digitala och analoga. Oavsett kanal är hantverken att skriva, fota och eventuellt filma. Digitala verktyg som Boendeappen och nyhetsbrev är några av dina viktigaste arbetsverktyg.Du kommer även arbeta medtrapphusinformation, bistå och delta vid olika aktiviteter så som vid möten där dialog med berörda parter krävs för inflytande. Arbetet skerutifrån ett helhetsperspektiv som innebär att sätta in kommunikation i ett större sammanhang för att kunna välja de rätta åtgärderna.

Dina kvalifikationer
Högskoleutbildning inom kommunikation
Minst ett par års relevant erfarenhet
Vana att utföra enklare produktioner
Vana att göra enklare bildbearbetning
God kunskap och erfarenhet inom bildhantering och grafisk produktion
Gedigen erfarenhet av att skriva texter
Förmåga att anpassa texter till olika målgrupper
Kunskap i framtagande av material till digitala kanaler samt tryckt media
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som skrift

Vi söker dig som är driven, flexibel, kommunikativ och kreativ. Du har en helhetssyn och är sammarbetsriktad samtidigt som du kan arbeta självständigt.

Meriterande
Vana att utföra produktioner, ska kunna visa upp arbetsprover

Det är meriterande om du är strategisk, utvecklingsorienteradochgränssättande. Att du är mål och resultatinriktad är även meriterande egenskaper.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2/9 2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila alicia.belila@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 881 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Enhetschef till Stadsmiljöförvaltningen Göteborgs Stad

Enhetschef, offentlig förvaltning
Läs mer Aug 16
Nu söker vi en erfaren Enhetschef till Trafikledningen på Göteborgs Stad för ett spännande uppdrag med start i oktober och fram till september 2025.
Om uppdraget
Uppdraget är konsultuppdrag via bemannia på 100% med start 24-10-01 tom 25-09-30.
Du kommer att vara placerad på enhetens kontori Göteborg.
Enhetschefen för trafikledningen kommer tillfälligt lånas ut tillbeställningscentralen och trafikledningen behöver förstärkas med en erfarenchef.
Verksamhetsområde Serviceresor har som uppdrag att planera, boka,trafikleda och utföra samhällsbetalda resor. Verksamheten har ensamhällsviktig funktion där de ser till att resenärer som inte klarar av att åka iden allmänna kollektivtrafiken når sitt resmål genom att resa med verksamhetensgröna bilar eller i flexlinjen.
Dina arbetsuppgifter
Som enhetschef hos kunden kommer du att arbeta operativt i en ledningsgrupp bestående avfem enhetschefer. Du blir en del av en ledningsgrupp som engageras avverksamheten.I din roll som enhetschef har du personal-, budget- och arbetsmiljöansvar fördin enhet.I denna tjänst arbetar du för att kultur och struktur vävs samman och skaparen bra arbetsmiljö för personal med värme och professionalitet.
Du kommer att ansvara för medarbetarna på trafikledningen. Enheten beståridag av 17 erfarna medarbetare.

Dina kvalifikationer
Relevant högskole- eller universitetsexamen alternativt annan likvärdig utbildning
Erfarenhet av arbetsmiljö- och budgetansvar
Några års yrkeserfarenhet i ledande befattning som chef på enhetsnivå
Erfarenhet att hantera svåra personalärenden, samt rehabiliteringsprocesser
Erfarenhet av grupputveckling och konflikthantering
Erfarenhet av förändrings ledning
Erfarenhet av tillits baserat ledarskap
Erfarenhet av dialog med externa aktörer
Goda It kunskaper inom b la MS Office, Excel, Sharepoint och Teams

Utöver listade kompetens- och erfarenhets krav ska du även uppfyllaoch inneha följande personliga egenskaper:
God kommunikationsförmåga och samarbetsförmåga
Förmåga att öka teamkänsla och motivation
Kunna skapa förutsättningar för verksamheten genom tydlighet ochrealistiska förväntningar som leder till ett självständigt arbetssätt hosmedarbetarna
Kunna driva mot mål, jobba i processer, följa upp, utvärdera ochutveckla verksamhet
Analytisk förmåga



Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 28/8.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe. anna.radhe@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 0708934700
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Ekonom till kund i Göteborg Härryda

Redovisningsassistent
Läs mer Aug 21
Har du arbetat med ekonomi inom kommunal verksamhet i minst tre år? Då är du varmt välkommen med din ansökan!Om uppdraget
Vi söker en ekonom till vår kund i Härryda som är verksam inom den offentliga sektorn. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar i september och pågår tilljanuari 2025. Tjänstgöringsgraden för uppdraget är på heltid 100% och du arbetar vid kundens kontor i Härryda. Det finns möjlighet till distansarbete.Arbetet utförs underkontorstider.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer arbeta på kundenscentrala ekonomi och upphandlingsfunktion. Funktionen består av 20 medarbetare som fungerar som organisationens centrala stöd inom redovisning, budget och uppföljning samt inköp och upphandling. Funktionen är uppdelad i tre enheter och denna tjänst ligger inom ekonomienheten med huvudsaklig fokus på budget och uppföljningsfrågor. I denna roll kommer du att stötta chefer i budget, prognos och uppföljningsarbete. Du kommer ocksåvara delaktig i bokslutsarbetet.Dina kvalifikationer
Högskoleutbildning inomekonomi
Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem
Minst tre års erfarenhet av redovisning, budgetering och uppföljning inom kommunal verksamhet
Goda kunskaper inom Officepaketet och Excel
Kunna kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som skrift

Vi söker digsom äransvarsfull och strukturerad samt har en god kommunikativ förmåga. Du har en god samarbetsförmåga men kan även arbetasjälvständigt.För denna tjänstlägger vi stor vikt på personlig lämplighet.

Meriterande
Erfarenhet av ekonomiarbete kopplat till grundskola, förskola, gymnasie och/eller exploateringsverksamhet

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 27/8.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 169 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Ekonom till kund i Göteborg Härryda

Redovisningsekonom
Läs mer Aug 23
Har du arbetat med ekonomi inom kommunal verksamhet i minst tre år? Då är du varmt välkommen med din ansökan!Om uppdraget
Vi söker en ekonom till vår kund i Härryda som är verksam inom den offentliga sektorn. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar i september och pågår tilljanuari 2025. Tjänstgöringsgraden för uppdraget är på heltid 100% och du arbetar vid kundens kontor i Härryda. Det finns möjlighet till distansarbete.Arbetet utförs underkontorstider.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer arbeta på kundenscentrala ekonomi och upphandlingsfunktion. Funktionen består av 20 medarbetare som fungerar som organisationens centrala stöd inom redovisning, budget och uppföljning samt inköp och upphandling. Funktionen är uppdelad i tre enheter och denna tjänst ligger inom ekonomienheten med huvudsaklig fokus på budget och uppföljningsfrågor. I denna roll kommer du att stötta chefer i budget, prognos och uppföljningsarbete. Du kommer ocksåvara delaktig i bokslutsarbetet.Dina kvalifikationer
Högskoleutbildning inomekonomi
Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem
Minst tre års erfarenhet av redovisning, budgetering och uppföljning inom kommunal verksamhet
Goda kunskaper inom Officepaketet och Excel
Kunna kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som skrift

Vi söker digsom äransvarsfull och strukturerad samt har en god kommunikativ förmåga. Du har en god samarbetsförmåga men kan även arbetasjälvständigt.För denna tjänstlägger vi stor vikt på personlig lämplighet.

Meriterande
Erfarenhet av ekonomiarbete kopplat till grundskola, förskola, gymnasie och/eller exploateringsverksamhet

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 27/8.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 169 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Receptionist till Göteborg sökes

Receptionist, telefonist
Läs mer Aug 15
Har du en gymnasieexamen och minst sex månaders arbetslivserfarenhet som receptionist eller växeltelefonist? Sök till tjänsten redan idag.
Om uppdraget
Vi söker nu en receptionist till vår kund i Göteborg. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå initialt i sju (7) månader, med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är helgfriavardagar kl.09:45 - 16:15, sex timmar om dagen med 30 minuters lunch.Tjänstgöringsgrad: ungefär 75%. Placeringsort: Angered, Göteborg.Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia.Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer att vara, men begränsas inte till:
Ge informationsservice till kunder och medarbetare
Ta emot besökare och bud
Vara behjälplig med myndighetens behov av service(exempelvis inom bokning, kopiering, inköp eller registrering)
Enklare tjänster

Dina kvalifikationer
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Du är lugn, tydlig, stresstålig och trevlig med social kompetens
Du haren förmåga att hålla ordning i lite stökiga miljöer där det kan förekomma upprörda och frustrerade kunder
Kan stå upp och/eller arbeta utomhus stora delar av dagen
Kan kommunicera med både kunder och personal på ett bra sätt

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-08-23.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg och annelie.hammarborg@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 169 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Ekonom till kund i Göteborg Härryda

Redovisningsassistent
Läs mer Aug 16
Har du arbetat med ekonomi inom kommunal verksamhet i minst tre år? Då är du varmt välkommen med din ansökan!Om uppdraget
Vi söker en ekonom till vår kund i Härryda som är verksam inom den offentliga sektorn. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar i september och pågår tilljanuari 2025. Tjänstgöringsgraden för uppdraget är på heltid 100% och du arbetar vid kundens kontor i Härryda. Det finns möjlighet till distansarbete.Arbetet utförs underkontorstider.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer arbeta på kundenscentrala ekonomi och upphandlingsfunktion. Funktionen består av 20 medarbetare som fungerar som organisationens centrala stöd inom redovisning, budget och uppföljning samt inköp och upphandling. Funktionen är uppdelad i tre enheter och denna tjänst ligger inom ekonomienheten med huvudsaklig fokus på budget och uppföljningsfrågor. I denna roll kommer du att stötta chefer i budget, prognos och uppföljningsarbete. Du kommer ocksåvara delaktig i bokslutsarbetet.Dina kvalifikationer
Högskoleutbildning inomekonomi
Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem
Minst tre års erfarenhet av redovisning, budgetering och uppföljning inom kommunal verksamhet
Goda kunskaper inom Officepaketet och Excel
Kunna kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som skrift

Vi söker digsom äransvarsfull och strukturerad samt har en god kommunikativ förmåga. Du har en god samarbetsförmåga men kan även arbetasjälvständigt.För denna tjänstlägger vi stor vikt på personlig lämplighet.

Meriterande
Erfarenhet av ekonomiarbete kopplat till grundskola, förskola, gymnasie och/eller exploateringsverksamhet

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 22/8.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 169 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu