Göteborg: Servicechef Konecranes Göteborg/Jönköping

Hitta ansökningsinfo om jobbet Servicechef Konecranes Göteborg/Jönköping i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2019-07-09 // Varaktighet: Heltid

Servicechef Konecranes Göteborg/Jönköping
Är du en energisk, operativ chef som leder dina medarbetare genom att föregå med gott exempel? Är du en ambitiös person som gillar utmaningar, förbättringsarbete och
att erbjuda kvalitativ service till kunderna?
Då är det dig vi söker!

På Konecranes är vi medvetna om att en bra kundupplevelse skapas av våramedarbetare - människor som är engagerade. Allt vi gör, gör vi med passion och engagemang. Det är det som gör Konecranes till en unik plats att arbeta

Arbetsuppgifter:
Konecranes AB är organiserad i 2 regioner; Syd och Norr. Region Söder är uppdelad i tre områden där nu en ny servicechef för den Västra delen skall tillsättas.
Ansvarsområdet Göteborg, Jönköping och Oskarshamn.
Som Servicechef är du direkt underställd regionchefen för region Syd och din ideala placeringsorter är Göteborg eller Jönköping . Serviceorganisationen består idag av 18 medarbetare varav 17 servicetekniker och 1 serviceplanerare. Ditt ansvar är att se till att serviceleveransen fungerar smidigt och enligt plan, samt fortsätta implementationen av nya vårt nya arbetssätt som infördes under 2017. Du ansvarar också för att hålla hög närvaro hos nuvarande kunder samt viss bearbetning av nya kunder i regionen.
Våra servicetekniker är nyckeln till Konecranes framgång.

Vem söker vi?
- Du är en drivande ledare och har förmågan att kommunicera på ett rakt, tydligt och konsekvent sätt.
- Du har en teknisk högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade genom mångårig yrkeserfarenhet.
- Du har erfarenhet av personalledning inom industriell sektor/projektverksamhet.
- Du ser en utmaning och drivs av att få dina medarbetare att växa genom ett modernt och individuellt ledarskap.
- Du har dessutom drivkraften och förmågan att utveckla servicenivån i området för att uppnå dess fulla affärspotentialen.

Vad kan vi erbjuda?
Konecranes koncern är en ledande aktör på marknaden och har en rad utvecklingsmöjligheter för sina medarbetare.Bara du sätter gränser för vilka möjligheter du kan få hos oss.Förutom bonus samt attraktivt förmånspaket en rad olikautbildning-/utvecklingsprogram.Allt från produktutbildningar till ledarskapsutbildningar eller det som just du behöver för att utvecklas vidare i din roll

Låter detta intressant?Välkommen med din ansökan redan idag då vi går igenom ansökningarna löpande.
Denna rekrytering genomförs av Rubino Rekrytering.Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mats Larsson på telefon 072-7410028 alt Harry Rubino på 0733-763930

Konecranes är en världsledande koncern inom lyftutrustningar med kunder inom verkstads- och processindustrier,hamnar och terminaler. Koncernen har ca 19 000 anställda på mer än 600 orter i 53 länder. Konecranes AB bedriver försäljning och service av lyftutrusning över hela Sverige.Företaget har huvudkontor i Kristianstad samt försäljnings- och servicekontor på ett 20-tal orter i Sverige. Vår kunskap och passion för traverskranar skall bidra till en säker arbetsmiljö och en produktiv verksamhet för våra kunder. Vi hanterar alla marknadens fabrikat och med vår kunskap hjälper vi kunderna med felsökning, reparationer, reservdelar, moderniseringar, service och underhåll eller en ny travers eller telfer.

Konecranes AB har ca 190 medarbetare i Sverige.

För mer information hänvisas till www.konecranes.se (http://www.konecranes.se) respektive www.konecranes.com (http://www.konecranes.com)

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kvalitetschef

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kvalitetschef.

Head of Quality and Sustainability till Bakels Sweden AB i Göteborg

Läs mer Sep 2
Bakels är en internationell koncern som sedan 1904 utvecklat, producerat och sålt bageriingredienser världen över.
Bakels Sweden är en specialist och lösningsleverantör av bageriingredienser med tillverkning i Göteborg. I nära samarbete med våra kunder utvecklar vi produktlösningar som gör bakproduktionen enklare.
Med internationell erfarenhet och ett stort kunnande inom industriell och hantverksmässig produktion av bröd och mjuka kakor, hjälper vi producenter världen över med lösningar som förenklar, höjer kvaliteten och ger våra kunder en säkrare produktionsprocess.
Head of Quality and Sustainability till Bakels Sweden AB i Göteborg
För vår uppdragsgivare, Bakels Sweden AB, söker vi en trygg och engagerad Kvalitetschef som vill och kan ta ansvar för att utveckla och driva företagets kvalitets- och hållbarhetsarbete.
Du erbjuds ett ansvarsfullt och stimulerande arbete där du har stora möjligheter att påverka.
Din placering är på företagets huvudkontor i Sävenäs på gränsen mellan Göteborg och Partille. Tjänsten är tillsvidare och tillträde sker enligt överenskommelse.
Om tjänsten som Head of Quality and Sustainability
Bakels Sweden AB befinner sig på en förändringsresa där satsning på långvariga tillförlitliga samarbeten med våra kunder ligger till grund för framgång och lönsamhet.
Som Kvalitetschef får du en nyckelposition i ledningsteamet där ditt fokus kommer vara att utveckla, driva och säkerställa att kvalitetsfunktionen drivs enligt företagets strategi, policys, mål och värderingar. I rollen ingår också att analysera, utveckla och implementera bättre processer, rutiner och verktyg där det behövs, med målet att sänka kostnader samt höja kvaliteten inom verksamhetens olika delar. Du har ett team av 8 personer där ni tillsammans med organisationens ledare säkerställer att kvalitetsarbetet håller BRC-standard. Som representant i ledningsgruppen förväntas du kunna se helheten i affären samt ha ett stort engagemang och arbeta proaktivt med fokus på ständiga förbättringar.
Bland dina ansvarsuppgifter ingår bland annat att:
säkerställa att verksamheten uppfyller tillämpliga lagkrav och policy samt relevanta certifieringar och kundpraxis inom Quality and Sustainability
ha det övergripande ansvaret för leverantörsgodkännande, revisioner samt reklamationshantering både mot kund och leverantör, utifrån ett kvalitetsperspektiv
säkerställa företagets miljöarbete
långsiktigt driva förbättringsarbete relaterat till kvalitet och hållbarhet ur ett lönsamhetsperspektiv
leda och fördela arbetet inom kvalitet och hållbarhet
utveckla och vidmakthålla kommunikationen kring rutiner och processer samt skapa förståelse för vad som bygger hög kvalitet, bra företagskultur, framgång och lönsamhet.

Mer information om rollen, ditt ansvar och dina befogenheter får du om du går vidare irekryteringsprocessen.
Vem är du?
Vi söker dig som har en utbildning som civilingenjör med inriktning på kemi, livsmedel, agronomi eller liknande. För att lyckas i arbetet behöver du ha arbetat som kvalitetschef inom livsmedelsindustrin och känna dig hemma i ISO 14001, HACCP och BRC. Som ledare ser vi även att det är viktigt att du har förmåga att skapa delaktighet och engagemang inom din grupp och skapa förtroendefulla relationer. I det dagliga arbetet är du strukturerad och analytisk vilket göra att du kan prioritera ditt arbete på rätt sätt. Som person är du prestigelös, rak, tydlig och enkel att samarbeta med.
För att trivas hos oss på Bakels är det viktigt att du delar våra värderingar Respekt, Tillit och Engagemang.
Vad kan Bakels erbjuda dig?
Företaget är en arbetsgivare som vill framåt. Du erbjuds en ansvarsfull roll där du själv kan påverka resultatet. Du kommer till en inkluderande arbetsplats där lösningsorienterat samarbete prioriteras. Lön och övriga villkor är marknadsmässiga.
Låter det intressant? Vill du veta mera?
För frågor kontakta rekryteringskonsult Anna Petersson anna.petersson@pspartner.se +46 761717645. Sista ansökningsdag är 19 sept 2024. Sök genom att klicka vidare och besvara några frågor samt sänd med din CV.

Ansök nu

Enhetschef Välfärdsteknik på Trygghetsjouren

Läs mer Feb 2
Vi är en ledande aktör inom hälsa vård och omsorg med höga ambitioner som erbjuder många möjligheter till utveckling. Vi söker dig som tillsammans med 10?000 kollegor vill vara med och göra det möjligt –?i både handling och bemötande. ?

Vi är i en framtidsbransch och därför är det viktigt att visa vad vi står för och vad du kan få uppleva om du blir en del av oss.?Det kommer bli en spännande resa mot världens bästa stad för ett långt och värdigt liv. Vi är Göteborg. Välkommen ombord!?

ARBETSUPPGIFTER
Är du en ledare som vill göra skilland för människors trygghet i vardagen? Trygghetsjouren söker en enhetschef till enheten för välfärdsteknik. Det här är en roll för dig som vill kombinera teknisk kunnighet med verksamhetsförståelse och ta ansvar i en flexibel och tillitsbaserad miljö.

Om rollen:
Du leder och utvecklar enheten för välfärdsteknik. Som chef ansvarar du för cirka 13 medarbetare för nuvarande, däribland välfärdstekniker, systemförvaltare och verksamhetsutvecklare. Din arbetsgrupp kan komma att bli annorlunda utifrån enhetens utveckling. Din uppgift är att säkerställa att teknik och verksamhet fungerar tillsammans, med omsorgstagarnas trygghet i fokus. Du samarbetar dagligen med övriga två enhetschefer där ni tillsammans behöver vara flexibla och anpassningsbara efter verksamhetens behov.

Arbetet innebär:
• Att implementera och utveckla välfärdstekniska lösningar, exempelvis läkemedelsautomater, sensorteknik och digitala lås.
• Att arbeta var femte helg enligt schema samt ha visst beredskapsansvar
•Att utveckla processer och arbetssätt som stödjer personalens och omsorgstagarnas behov.

Om enheten och organisationen
Trygghetsjouren är en larmcentral som hanterar trygghetslarm, tillsyn via trygghetskameror samt arbetsledning och akut biståndsbedömning på jourtid. Här arbetar cirka 45 medarbetare i olika roller som välfärdstekniker, systemförvaltare, verksamhetsutvecklare, supporttekniker, larmoperatörer, jourledare och administrativ personal. Enheten för välfärdsteknik är i en utvecklingsfas där nya lösningar implementeras. Enheten ansvarar för support och förvaltning av trygghetssystem inom både ordinärt boende och vård- och omsorgsboenden.

Vi arbetar tillitsbaserat och vägleder oss av Göteborgs Stads förhållningssätt: jag vet mitt uppdrag, jag bryr mig, jag arbetar tillsammans och jag tänker nytt. Vi söker dig som delar dessa värderingar och har viljan att engagera och motivera dina medarbetare.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har:
• Högskoleutbildning om minst 120 högskolepoäng
• Arbetserfarenhet som chef, gärna inom en politisk styrd organisation

Det är meriterande om du har:
• Arbetserfarenhet av välfärdsteknik
• Arbetserfarenhet inom vård- och omsorgssektorn

Vi söker dig som ser möjligheter i förändringen och snabbt kan anpassa ditt förhållningssätt när verksamheten utvecklas. Du motiverar andra att tänka nytt och beskriver förändringar pedagogisk. Du kan också hantera kritik vid förändringar på ett konstruktivt sätt. I rollen arbetar du bra med andra genom att lyssna, visa intresse och respekt. Genom att förstå det gemensamma uppdraget och agera utifrån det följer du upp mål och återrapporterar resultat. Du motiveras av tydlig definierade mål och kan omvandla dessa till konkreta handlingar.

Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av en framtidsinriktad verksamhet där din kombination av ledarskap, teknisk kunskap och verksamhetsförståelse gör skillnad varje dag!

ÖVRIGT
Bifoga endast CV och eventuella intyg. I denna rekrytering kommer vi inte efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling.
Vi är Sveriges största kommunala vård- och omsorgsaktör. Hos oss får du:

• En arbetsgivare som främjar lika rättigheter och möjligheter oavsett bakgrund eller yrkeskompetens
• Trygg anställning
• Meningsfulla arbetsuppgifter
• Karriärmöjligheter och kompetensutveckling
• Heltidsanställning med möjlighet till deltid
• Goda semestervillkor
• Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden

Läs mer om våra förmåner här: https://goteborg.se/wps/portal/start/jobba-i-goteborgs-stad/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/formaner-och-lon

Du ansöker via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Har du skyddade personuppgifter? Ring rekryterande chef för att få reda på fler ansökningsalternativ istället för att skicka in en ansökan.

I denna rekrytering ansöker du utan personligt brev. När du söker kommer du få svara på frågor relevanta för tjänsten. Dina svar blir en viktig del av vårt urvalsarbete.

Vi undanber oss erbjudanden om kompetensförmedling, annonsering och rekryteringshjälp. I denna rekryteringsprocess är valet av rekryteringskanaler redan bestämt.

Ansök nu

Quality Director at Johan i Hallen & Bergfalk AB

Läs mer Feb 3
About the Company

JHB is the leading specialist in meat and seafood on the Swedish and Finnish markets. JHB has a committed extensive knowledge of produce and flavor. With a good reputation due to long-term cooperation with leading restaurants and chains, their customer span reaches more than 5000 independent restaurants, chain customers and retailers. Read more on website Johan i hallen & Bergfalks E-handel | Kött- och fiskgrossist | JHB

About the Role

As Quality Director, you play a key role in ensuring the highest standards of quality and food safety within our organization. You will be responsible for developing and implementing quality management systems for our operations in Sweden and Finland, aligned with our international owner's (METRO) global guidelines and local regulations. Additionally, you will build a strong QA culture and drive continuous improvements throughout the production and supply chain.

You report to the CEO of JHB and have a dotted line to the QA SVP & Head of QA Multichannel in METRO.

Your Main Responsibilities

Quality Strategy Development:

Formulate and execute QA strategies and objectives in line with the business needs and METRO QA strategy and policies.


Leadership:

Build and develop an efficient and agile QA team while strengthening the quality culture across the organization.
Drive training, engagement, and communication around quality topics in QA team and across the entire organization.


Systems and Processes:

Develop quality and food safety management systems, including internal audits programs and customer complaints management.
Ensure internal systems comply with international food safety and quality standards and local regulations.
Ensure the implementation and compliance of the international and METRO quality and food safety standards in production and warehousing.


Continuous Improvement:

Analyze quality data to identify areas for improvement within the Quality Management System of JHB.
Drive initiatives to enhance efficiency and best QA practices in production and warehousing.


Relationships and Risk Management:

Effectively manage quality and food safety related risks, incidents, and crises while ensuring regular reporting to Swedish management and the Global QA organization.
Build and maintain strong relationships with internal and external stakeholders.


Your Background

We are looking for a candidate who combines technical expertise with strong leadership and business acumen. To succeed in this role, you should have:

At least 5 years of experience leading quality management, preferably in food production or distribution.
Proven experience in implementing quality management systems and working with international food safety standards.
A university degree in food science, chemistry, microbiology, or a related field.
Solid project management skills and experience driving improvement initiatives.
Fluency in English, both spoken and written (proficiency in Swedish and Finnish is highly desirable).


Personal Qualities

We seek a candidate who is present and engaged, actively participating in daily operations and fostering engagement within the organization. You are change-oriented and experienced in driving transformation and development, thriving on balancing local and global needs. As a straightforward and clear communicator, you possess resilience and approach challenges with a solution-focused mindset. Additionally, you are structured and strategic, with the ability to navigate a complex organization with high demands on quality and production

How to Apply

We do not accept applications via email. Instead, please apply easily with your CV or LinkedIn profile at www.wise.se.

We use competency-based recruitment to ensure a fair, unbiased, and objective selection process. If you progress in the process, you will complete two psychometric tests early on, as they help us identify potential and ensure an objective evaluation. Read more about our approach here: Competency-Based Recruitment.

You are welcome to contact me, Sophia Francke, at sophia.francke@wise.se with any questions about the role or the process. Please note, however, that I will be on leave from December 23rd to January 7th, and responses during this period may be delayed. Thank you for your understanding, and I will get back to you as soon as possible after my return.

We conduct interviews on an ongoing basis, so the role may be filled before the application deadline.

We look forward to receiving your application!.

Ansök nu

Quality & Regulatory Project Manager

Läs mer Jan 15
Help us make breakthrough innovations in healthcare!
Do you want a career that impacts millions of people for the good? At Mölnlycke, you’ll be helping to equip medical professionals with solutions to improve outcomes for patients. And you’ll develop your career in a growing organization with an inspirational culture – where you’ll be recognized for the results you’ve achieved.
The Quality Assurance (QA) department orchestrates One Mölnlycke to provide our customers with world-leading medical solutions by assuring Quality and Compliance efficiently throughout the life cycle of our products. We aspire to make Quality an instinctive choice for everyone, every day at Mölnlycke. QA interacts closely with the different business areas and global functions to ensure required quality support and compliance for New Product Development, Life Cycle Management, Operations, and Commercial activities.

About the job
As a Quality & Regulatory Project Manager, you will be responsible for managing complex projects and stakeholder groups, coordinating activities within Quality and Regulatory teams, and delivering projects through strategic planning, execution, and closure. You will represent the quality and regulatory functions and drive related topics in key project meetings.

Key Responsibilities
Organize and coordinate projects using proper project management tools.
Use data to generate information to steer projects and provide evidence of improvements.
Create and manage Quality and Regulatory plans, timelines, and responsibility matrices in alignment with process owners through cross-functional discussions.
Ensure overall project plans align with QA/RA timelines provided by process owners.
Plan, track, and monitor project activities with QA/RA process owners to maintain targeted submission dates.
Partner with stakeholders to prioritize and execute projects appropriately.
Identify problems, forecast risks, and proactively seek resolutions.
Communicate effectively about projects and activities at different organizational levels.
Provide guidance to Quality and Regulatory teams on uploading submission documents to the PLM system.
Lead improvement activities, establishing repeatable and efficient processes adjusted to business needs.
As a process owner, ensure effective and compliant execution of quality system processes, including nonconformance, CAPAs, complaints, and change controls. Constantly evaluate the suitability of the QMS to applicable quality and regulatory standards.


What you'll need
5+ years of experience in the medical device industry within Quality and/or Regulatory departments.
10+ years of project and change management experience.
Working knowledge of Technical Documentation.
Excellent organizational and management skills.
Excellent written and oral communication skills, capable of delivering key communication with clarity and impact.
Strong presentation skills.
Excellent interpersonal and negotiation skills, with the ability to build networks and secure appropriate support and outcomes for projects.
A constant focus on improving performance and excellence in all tasks.
Problem-solving skills.
Fluency in English, both written and spoken.
Bachelor's degree in Sciences.


What you'll get
Flexible working hours and a hybrid work-from-home policy.
An attractive package including an annual bonus, pension, health insurance, and other benefits.
Great opportunities to grow and develop within your role and in the organization.
A great network of talents and colleagues at a diverse global company with an open, friendly, and fair working atmosphere.
The opportunity to make a positive impact on the healthcare sector by contributing to digital solutions for customers and healthcare professionals.


Our approach to diversity and inclusion
At Mölnlycke, diversity is not just a vision, but our strength. We are dedicated to fostering an inclusive workplace that values and celebrates the power of diversity. At the heart of our commitment is the belief that diversity fuels innovation, creativity, and problem-solving. We invite you to be a part of a team where authenticity is embraced, and every employee, regardless of background or any other traits, experiences a true sense of belonging. Your attitude, drive, enthusiasm, and eagerness to learn are just as important to us as the requirements for the role.


About Mölnlycke
Mölnlycke is a world-leading medical products and solutions company that equips healthcare professionals to achieve the best patient, clinical, and economic outcomes. Our business is organized in four areas: Wound Care, Operating Room Solutions, Gloves, and Antiseptics, with customer centricity, sustainability, and digitalization at the heart of everything we do.
Mölnlycke employs around 8,400 people. The company headquarters are in Gothenburg, Sweden, and we operate in more than 100 countries worldwide. Since 2007, the company has been part of Investor AB, an engaged owner of high-quality global companies founded by the Wallenberg family in 1916.
For more information, please visit www.molnlycke.com and www.molnlycke.com/careers.

Ansök nu

Quality Director at Johan i Hallen & Bergfalk AB

Läs mer Jan 13
About the Company

JHB is the leading specialist in meat and seafood on the Swedish and Finnish markets. JHB has a committed extensive knowledge of produce and flavor. With a good reputation due to long-term cooperation with leading restaurants and chains, their customer span reaches more than 5000 independent restaurants, chain customers and retailers. Read more on website Johan i hallen & Bergfalks E-handel | Kött- och fiskgrossist | JHB

About the Role

As Quality Director, you play a key role in ensuring the highest standards of quality and food safety within our organization. You will be responsible for developing and implementing quality management systems for our operations in Sweden and Finland, aligned with our international owner's (METRO) global guidelines and local regulations. Additionally, you will build a strong QA culture and drive continuous improvements throughout the production and supply chain.

You report to the CEO of JHB and have a dotted line to the QA SVP & Head of QA Multichannel in METRO.

Your Main Responsibilities

Quality Strategy Development:

Formulate and execute QA strategies and objectives in line with the business needs and METRO QA strategy and policies.


Leadership:

Build and develop an efficient and agile QA team while strengthening the quality culture across the organization.
Drive training, engagement, and communication around quality topics in QA team and across the entire organization.


Systems and Processes:

Develop quality and food safety management systems, including internal audits programs and customer complaints management.
Ensure internal systems comply with international food safety and quality standards and local regulations.
Ensure the implementation and compliance of the international and METRO quality and food safety standards in production and warehousing.


Continuous Improvement:

Analyze quality data to identify areas for improvement within the Quality Management System of JHB.
Drive initiatives to enhance efficiency and best QA practices in production and warehousing.


Relationships and Risk Management:

Effectively manage quality and food safety related risks, incidents, and crises while ensuring regular reporting to Swedish management and the Global QA organization.
Build and maintain strong relationships with internal and external stakeholders.


Your Background

We are looking for a candidate who combines technical expertise with strong leadership and business acumen. To succeed in this role, you should have:

At least 5 years of experience leading quality management, preferably in food production or distribution.
Proven experience in implementing quality management systems and working with international food safety standards.
A university degree in food science, chemistry, microbiology, or a related field.
Solid project management skills and experience driving improvement initiatives.
Fluency in English, both spoken and written (proficiency in Swedish and Finnish is highly desirable).


Personal Qualities

We seek a candidate who is present and engaged, actively participating in daily operations and fostering engagement within the organization. You are change-oriented and experienced in driving transformation and development, thriving on balancing local and global needs. As a straightforward and clear communicator, you possess resilience and approach challenges with a solution-focused mindset. Additionally, you are structured and strategic, with the ability to navigate a complex organization with high demands on quality and production

How to Apply

We do not accept applications via email. Instead, please apply easily with your CV or LinkedIn profile at www.wise.se.

We use competency-based recruitment to ensure a fair, unbiased, and objective selection process. If you progress in the process, you will complete two psychometric tests early on, as they help us identify potential and ensure an objective evaluation. Read more about our approach here: Competency-Based Recruitment.

You are welcome to contact me, Sophia Francke, at sophia.francke@wise.se with any questions about the role or the process. Please note, however, that I will be on leave from December 23rd to January 7th, and responses during this period may be delayed. Thank you for your understanding, and I will get back to you as soon as possible after my return.

We conduct interviews on an ongoing basis, so the role may be filled before the application deadline.

We look forward to receiving your application!.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Rubino Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Rubino Rekrytering AB .

L-Bakery söker en säljare till dagligvaruhandeln i Göteborg

Utesäljare
Läs mer Apr 14
Vill du arbeta som säljare mot dagligvaruhandeln? L-Bakery söker nu en engagerad och självgående säljare som vill vara med att etablera deras laktos- och glutenfria produkter i större utsträckning på den svenska marknaden. 
Om rollen Som säljare hos L-Bakery kommer du att ansvara för att sälja in och marknadsföra våra produkter till dagligvaruhandeln. Du bygger långsiktiga relationer med butikspersonal, driver försäljning och säkerställer att våra produkter har en framträdande plats i butik. Du ansvarar även för att köra ut produkterna till kunderna.
Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
Besöka och utveckla samarbetet med dagligvaruhandel inom ditt distrikt
Säkerställa synlighet och tillgänglighet för våra produkter i butik
Genomföra kampanjer och aktiviteter för att driva försäljning
Bygga goda relationer med butikschefer och butikspersonal
Analysera försäljningsresultat och identifiera tillväxtmöjligheter

Vi söker dig som har:
Erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln (meriterande men inget krav)
Är driven, självgående och trivs med att arbeta mot uppsatta mål
Har ett intresse för bageriprodukter och matbranschen
Är en skicklig relationsbyggare och trivs i mötet med kunder
Har B-körkort och kan resa inom distriktet

Vi erbjuder:
Möjlighet att representera ett starkt varumärke med produkter av hög kvalitet
En roll där du får stor frihet under ansvar
Konkurrenskraftig lön och förmåner
En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö
Möjlighet till att vara med på en expansiv resa

Ansökan I denna rekrytering samarbetar L-Bakery med Rubino Rekrytering För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elin Gustafsson, +46 73 503 41 42, eller Hanne Rubino, +46 739 015 911. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart du kan.
Om oss L-Bakery AB är dotterbolag till den finska bolaget Laitilan Leipä Oy som grundades 1974. Idag har Laitilan Leipä Oy två bagerier, varav ett är helt dedikerat till glutenfria produkter. Sortimentet består enbart av hållbara bakverk. Alla produkter är laktosfria, och vissa är även mjölkfria. Vi har en nationell verksamhet i Finland och sysselsätter totalt 40 personer.
Förra året expanderade Laitilan Leipä Oy till den svenska marknaden under varumärket L-Bakery, där vi levererar våra unika produkter till livsmedelsbutiker. Vårt fokus på att tillgodose kunders behov av kosthållningar har skapat stort intresse, vilket ger oss en stabil grund för fortsatt expansion.

Ansök nu

L-Bakery söker en säljare till dagligvaruhandel i Göteborg

Utesäljare
Läs mer Mar 18
Vill du arbeta som säljare mot dagligvaruhandel? L-Bakery söker nu en engagerad och självgående säljare som vill vara med att etablera deras laktos- och glutenfria produkter i större utsträckning på den svenska marknaden.
Om rollen Som säljare hos L-Bakery kommer du att ansvara för att sälja in och marknadsföra våra produkter till dagligvaruhandeln. Du bygger långsiktiga relationer med butikspersonal, driver försäljning och säkerställer att våra produkter har en framträdande plats i butik.
Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
Besöka och utveckla samarbetet med dagligvaruhandel inom ditt distrikt
Säkerställa synlighet och tillgänglighet för våra produkter i butik
Genomföra kampanjer och aktiviteter för att driva försäljning
Bygga goda relationer med butikschefer och butikspersonal
Analysera försäljningsresultat och identifiera tillväxtmöjligheter

Vi söker dig som har:
Erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln (meriterande men inget krav)
Är driven, självgående och trivs med att arbeta mot uppsatta mål
Har ett intresse för bageriprodukter och matbranschen
Är en skicklig relationsbyggare och trivs i mötet med kunder
Har B-körkort och kan resa inom distriktet

Vi erbjuder:
Möjlighet att representera ett starkt varumärke med produkter av hög kvalitet
En roll där du får stor frihet under ansvar
Konkurrenskraftig lön och förmåner
En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö
Möjlighet till att vara med på en expansiv resa

Ansökan I denna rekrytering samarbetar L-Bakery med Rubino Rekrytering För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elin Gustafsson, +46 73 503 41 42, eller Hanne Rubino, +46 739 015 911. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart du kan.
Om oss L-Bakery AB är dotterbolag till den finska bolaget Laitilan Leipä Oy som grundades 1974. Idag har Laitilan Leipä Oy två bagerier, varav ett är helt dedikerat till glutenfria produkter. Sortimentet består enbart av hållbara bakverk. Alla produkter är laktosfria, och vissa är även mjölkfria. Vi har en nationell verksamhet i Finland och sysselsätter totalt 40 personer.
Förra året expanderade Laitilan Leipä Oy till den svenska marknaden under varumärket L-Bakery, där vi levererar våra unika produkter till livsmedelsbutiker. Vårt fokus på att tillgodose kunders behov av kosthållningar har skapat stort intresse, vilket ger oss en stabil grund för fortsatt expansion.

Ansök nu

Säljare Solceller till Amperebolaget i Västra Götaland

Utesäljare
Läs mer Jan 20
Är du en energisk säljare som älskar att vinna, trivs med frihet under ansvar och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer? Amperebolaget växer och söker nu fler fältsäljare inom solceller, vindturbiner och batterilagringför privatpersoner i Västra Götaland!
Om rollen
Som fältsäljare hos oss på Amperebolaget kommer du att ansvara för att kontakta och besöka nya kunder samt genomföra säljaktiviteter i områden med potential för försäljning. Du kommer aktivt att driva försäljningen via telefon ochdörrknackning och delta på event och mässor för att synliggöra varumärket och boka in nya kunder. Utöver detta kommer du också att upprätthålla relationen med befintliga kunder för att skapa framtida referenser och överträffa deras förväntningar.
Vem är du?
Vi tror att du har en stark inre drivkraft, gillar att arbeta självständigt och är van vid att själv planera dina dagar. Du älskar att träffa nya människor, bygga relationer och är inte rädd för att ta egna initiativ. Med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C och direktförsäljning, är du säker i din roll och kan driva försäljningen mot uppsatta mål. För att lyckas tror vi att du har:
Några års erfarenhet av B2C, gärna inom branscher som vänder sig mot hemmet som exempelvis försäljning av solceller, larm, värmepumpar, tak etc
Erfarenhet av uppsökande försäljning, antingen via telefon eller ute på fältet
B-körkort och egen bil (du får bra ersättning)
Flytande svenska i tal och skrift
Förmåga att jobba några kvällar i veckandå våra kunder är hemma

Vi tror också att du har ett gott sinne för humor och trivs i en familjär och positiv företagskultur. Tidigare erfarenhet av solceller är meriterande, men vi lär dig gärna produkten – säljandet kan du redan.
Vad vi erbjuder
Fast generös lön ochprovisions-modell
Frihet att planera dina arbetsdagar och vara en del av en växande organisation
Stöd från ett team som träffas en gång i veckan på vårt kontor i Uni3 på Lindholmen i Göteborg, för att utvärdera veckan och ha roligt tillsammans
Kontinuerlig utbildning och utveckling inom försäljning, solceller och vindturbiner

Hur du ansöker:
I denna rekrytering samarbetar Amperebolaget med Rubino Rekrytering. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, mail: hanne@rubino.se eller mobil: +46 739 015 911. Intervjuer sker löpande och vi tillsätter tjänsterna så snart vi hittar rätt person.
Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Ampere-familjen!
Om Amperebolaget
Vi levererar högkvalitativa solcellssystem och småskalig vindkraft till privatpersoner, bostadsrättsföreningar och mindre kommersiella anläggningar. Vi fokuserar på att ge våra kunder långsiktig avkastning och ettunderhållsfritt ägande genom hållbara och effektiva energilösningar. Läs mer på www.amperebolaget.se

Ansök nu

Säljare Solceller till Amperebolaget i Västra Götaland

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Nov 24
Är du en energisk säljare som älskar att vinna, trivs med frihet under ansvar och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer? Amperebolaget växer och söker nu flera fältsäljare inom solceller för privatpersoner i Västra Götaland!
Om rollen
Som fältsäljare hos oss på Amperebolaget kommer du att ansvara för att kontakta och besöka nya kunder samt genomföra säljaktiviteter i områden med potential för försäljning. Du kommer aktivt att driva försäljningen via telefon ochdörrknackning och delta på event och mässor för att synliggöra varumärket och boka in nya kunder. Utöver detta kommer du också att upprätthålla relationen med befintliga kunder för att skapa framtida referenser och överträffa deras förväntningar.
Vem är du?
Vi tror att du har en stark inre drivkraft, gillar att arbeta självständigt och är van vid att själv planera dina dagar. Du älskar att träffa nya människor, bygga relationer och är inte rädd för att ta egna initiativ. Med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C och direktförsäljning, är du säker i din roll och kan driva försäljningen mot uppsatta mål. För att lyckas tror vi att du har:
Några års erfarenhet av B2C, gärna inom branscher som vänder sig mot hemmet som exempelvis försäljning av solceller, larm, värmepumpar, tak etc
Erfarenhet av uppsökande försäljning, antingen via telefon eller ute på fältet
B-körkort och egen bil (du får bra ersättning)
Flytande svenska i tal och skrift
Förmåga att jobba några kvällar i veckandå våra kunder är hemma

Vi tror också att du har ett gott sinne för humor och trivs i en familjär och positiv företagskultur. Tidigare erfarenhet av solceller är meriterande, men vi lär dig gärna produkten – säljandet kan du redan.
Vad vi erbjuder
Fast generös lön ochprovisions-modell
Frihet att planera dina arbetsdagar och vara en del av en växande organisation
Stöd från ett team som träffas en gång i veckan på vårt kontor i Uni3 på Lindholmen i Göteborg, för att utvärdera veckan och ha roligt tillsammans
Kontinuerlig utbildning och utveckling inom försäljning, solceller och vindturbiner

Hur du ansöker:
I denna rekrytering samarbetar Amperebolaget med Rubino Rekrytering. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, mail: hanne@rubino.se eller mobil: +46 739 015 911. Intervjuer sker löpande och vi tillsätter tjänsterna så snart vi hittar rätt person.
Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Ampere-familjen!
Om Amperebolaget
Vi levererar högkvalitativa solcellssystem och småskalig vindkraft till privatpersoner, bostadsrättsföreningar och mindre kommersiella anläggningar. Vi fokuserar på att ge våra kunder långsiktig avkastning och ettunderhållsfritt ägande genom hållbara och effektiva energilösningar. Läs mer på www.amperebolaget.se

Ansök nu

Fältsäljare till Amperebolaget i Västra Götaland

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Sep 9
Är du en energisk säljare som älskar att vinna, trivs med frihet under ansvar och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer? Amperebolaget växer och söker nu flera fältsäljare inom solceller för privatpersoner i Västra Götaland!
Om rollen
Som fältsäljare hos oss på Amperebolaget kommer du att ansvara för att kontakta och besöka nya kunder samt genomföra säljaktiviteter i områden med potential för försäljning. Du kommer aktivt att driva försäljningen genom dörrknackning och delta på event och mässor för att synliggöra varumärket och boka in nya kunder. Utöver detta kommer du också att upprätthålla relationen med befintliga kunder för att skapa framtida referenser och överträffa deras förväntningar.
Vem är du?
Vi tror att du har en stark inre drivkraft, gillar att arbeta självständigt och är van vid att själv planera dina dagar. Du älskar att träffa nya människor, bygga relationer och är inte rädd för att ta egna initiativ. Med minst 5 års erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C och direktförsäljning, är du säker i din roll och kan driva försäljningen mot uppsatta mål. För att lyckas tror vi att du har:
Minst 5 års erfarenhet av försäljning mot B2C
Erfarenhet av uppsökande försäljning och arbete på fältet
B-körkort och egen bil (du får bra ersättning)
Flytande svenska i tal och skrift
Förmåga att jobba kvällar och helger då våra kunder är hemma

Vi tror också att du har ett gott sinne för humor och trivs i en familjär och positiv företagskultur. Tidigare erfarenhet av solceller är meriterande, men vi lär dig gärna produkten – säljandet kan du redan.
Vad vi erbjuder
Fast generös lön ochprovisionsmodell
Frihet att planera dina arbetsdagar och vara en del av en växande organisation
Stöd från ett team som träffas en gång i veckan på vårt kontor i Uni3 på Lindholmen i Göteborg, för att utvärdera veckan och ha roligt tillsammans
Kontinuerlig utbildning och utveckling inom försäljning, solceller och vindturbiner

Hur du ansöker:
I denna rekrytering samarbetar Amperebolaget med Rubino Rekrytering. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, mail: hanne@rubino.se eller mobil: +46 739 015 911. Intervjuer sker löpande och vi tillsätter tjänsterna så snart vi hittar rätt person.
Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Ampere-familjen!
Om Amperebolaget
Vi levererar högkvalitativa solcellssystem och småskalig vindkraft till privatpersoner, bostadsrättsföreningar och mindre kommersiella anläggningar. Vi fokuserar på att ge våra kunder långsiktig avkastning och ettunderhållsfritt ägande genom hållbara och effektiva energilösningar. Läs mer på www.amperebolaget.se

Ansök nu

Fältsäljare till Amperebolaget i Västra Götaland

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Sep 6
Är du en energisk säljare som älskar att vinna, trivs med frihet under ansvar och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer? Amperebolaget växer och söker nu flera fältsäljare inom solceller för privatpersoner i Västra Götaland!
Om rollen
Som fältsäljare hos oss på Amperebolaget kommer du att ansvara för att kontakta och besöka nya kunder samt genomföra säljaktiviteter i områden med potential för försäljning. Du kommer aktivt att driva försäljningen genom dörrknackning och delta på event och mässor för att synliggöra varumärket och boka in nya kunder. Utöver detta kommer du också att upprätthålla relationen med befintliga kunder för att skapa framtida referenser och överträffa deras förväntningar.
Vem är du?
Vi tror att du har en stark inre drivkraft, gillar att arbeta självständigt och är van vid att själv planera dina dagar. Du älskar att träffa nya människor, bygga relationer och är inte rädd för att ta egna initiativ. Med minst 5 års erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C och direktförsäljning, är du säker i din roll och kan driva försäljningen mot uppsatta mål. För att lyckas tror vi att du har:
Minst 5 års erfarenhet av försäljning mot B2C
Erfarenhet av uppsökande försäljning och arbete på fältet
B-körkort och egen bil (du får bra ersättning)
Flytande svenska i tal och skrift
Förmåga att jobba kvällar och helger då våra kunder är hemma
Vi tror också att du har ett gott sinne för humor och trivs i en familjär och positiv företagskultur. Tidigare erfarenhet av solceller är meriterande, men vi lär dig gärna produkten – säljandet kan du redan.
Vad vi erbjuder
Fast lön på 30 000 SEK? + generös provisionsmodell
Frihet att planera dina arbetsdagar och vara en del av en växande organisation
Stöd från ett team som träffas en gång i veckan på vårt kontor i Uni3 på Lindholmen i Göteborg, för att utvärdera veckan och ha roligt tillsammans
Kontinuerlig utbildning och utveckling inom försäljning, solceller och vindturbiner
Hur du ansöker:
I denna rekrytering samarbetar Amperebolaget med Rubino Rekrytering. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, mail: hanne@rubino.se eller mobil: +46 739 015 911. Intervjuer sker löpande och vi tillsätter tjänsterna så snart vi hittar rätt person.
Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Ampere-familjen!
Om Amperebolaget
Vi levererar högkvalitativa solcellssystem och småskalig vindkraft till privatpersoner, bostadsrättsföreningar och mindre kommersiella anläggningar. Vi fokuserar på att ge våra kunder långsiktig avkastning och ettunderhållsfritt ägande genom hållbara och effektiva energilösningar. Läs mer på www.amperebolaget.se

Ansök nu