Göteborg: Insitepart söker teamledare i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Insitepart söker teamledare i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2020-09-16 // Varaktighet: Heltid

Har du tidigare erfarenhet inom lager- och logistik verksamhet där du fått arbeta med att vägleda och utveckla medarbetare. Vill du arbeta som teamledare i vår bemanningsverksamhet i Göteborg? Läs mer om tjänsten nedan!

Dina arbetsuppgifter och profil
Som Teamledare ingår du i teamet som ansvarar för Insiteparts bemanningsverksamhet i Göteborg. Som teamledare på Insitepart arbetar du i någon av våra driftverksamheter. Du kommer att ha en operativ roll under större delen av dina arbetspass kombinerat med ledaransvar för ett eget team. Du rapporterar till Insiteparts Konsultchef och kan även agera tillförordnad för denna vid behov. Som Teamledare på Insitepart deltar du aktivt i utveckling & förbättringsarbete av Insiteparts rutiner och struktur.

Vi söker dig som har vana av att arbeta inom lager- och logistik. Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet som exempelvis teamledare, men det är inte ett krav. Det viktiga är att du inte räds inte att ta dig an nya uppgifter och finnas tillhands där behovet finns. Du är kommunikativ och kan kommunicera på såväl svenska som engelska.

Om Insitepart
Insitepart är en modern driftpartner inom logistik. Vi erbjuder flexibla drift- och bemanningslösningar, rekrytering, expert- och projektstöd samt erfarna chefer och ledare. I partnerskap med våra kunder arbetar vi för att skapa mätbara effekter, där vi delar hängivenheten att nå uppsatta mål. Sedan starten 2015 har vi fått förtroendet att samarbeta med ett stort antal kunder varav flera är ledande i sin bransch. Då vår framgång ytterst bygger på kompetenta och dedikerade medarbetare, vill vi attrahera rätt kompetens och talanger genom att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Insitepart omsätter 250 miljoner SEK och har 700 anställda.

Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Arbetsledare, lager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Arbetsledare, lager.

Teamledare till vår kund i Göteborg | Heltid

Läs mer Maj 14
Är du på jakt efter ett heltidsjobb som ständigt bjuder på nya utmaningar och som dessutom kontinuerligt utmanar dina kunskaper? Just nu söker vi på Manpower en Teamledare till en terminal i Göteborg. Då kan det här vara din nästa utmaning! Välkommen med din ansökan till oss på Manpower!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kund.

Om jobbet som Teamledare

Som Teamledare kommer du att vid behov få arbeta med vanliga arbetsuppgifter som tillhör en terminalverksamhet och samtidigt leda en grupp, vi söker en person som har ett gott ledarskap som skapar bra relationer i arbetsgruppen och kan leda gruppen mot ett tydligt mål.

Arbetsuppgifter som kan förekomma:

* Ledning av arbetsgrupp
* Terminalarbete
* Truckkörning, främst skjutstativ eller motvikt
* Lastning och lossning av gods, en hel del arbete förekommer utomhus
* En del administrativa arbetsuppgifter.

En del arbete sker manuellt vilket kräver god fysik samt att man är bekväm att jobba med kroppen.

Arbetstiderna är förlagda på dagskift, mån-fre, 06:20-15:05

Övrigt

* Placeringsort: Göteborg
* Arbetstider: Dagskift
* Anställningsform: Heltid, 6 månaders visstidsanställning med god chans till förlängning

Är du vår nästa stjärna?

Den här tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet av en ledande roll och som trivs och har erfarenhet inom logistik. Det är också viktigt att du tar ansvar för ditt arbete. Det dagliga arbetet kräver att du är stresstålig, är självgående och har en genuin vilja att göra ett bra jobb!

Vi söker dig som

* Haft en ledande roll tidigare
* Har truckkort A1-A4 samt B1-B4
* Har god förståelse för svenska i tal och skrift
* Har god förståelse för engelska i tal och skrift
* Har Truckerfarenhet i arbete efter utförd truckutbildning, gärna av skjutstativ (B3) alternativt motvikt (B1)

Det är även meriterande om du har

* jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare
* har körkort och tillgång till bil

I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Sök tjänsten idag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Natvig, via mejl: cecilia.natvig@manpower.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail.

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Arbetsledare Terminal till Schenker AB

Läs mer Maj 15
För DB Schenker är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Hos oss bidrar du, tillsammans med 76,000 kollegor världen över, till en samhällsviktig funktion. DB Schenker Nordic erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter samt konsulttjänster till lager- och logistiklösningar. DB Schenker är en viktig hörnsten i samhället och säkerställer tillgången på medicin, mat och andra varor.
Vi är ca 7000 medarbetare på ett 80-tal platser i Norden med ambitionen att erbjuda den bästa logistik- och transportservicen på marknaden. Kvalitet, effektivitet, enkelhet och miljöansvar skall genomsyra allt vi gör.
Play fair with people & planet är en av DB Schenkers grundläggande värderingar. Som företag innebär det att vi tar ett socialt ansvar för att förbättra vår värld för våra människor, våra kunder och kommande generationer.
Vi främjar en hälsosam arbetsplats där du får möjlighet att utvecklas, motiveras av bra ledare och bra kollegor samt bevara balansen mellan arbete och privatliv. Vi ser positivt på mångfald och har en stark teamkänsla och gemenskap.
DB Schenker Distrikt Göteborg söker en Arbetsledare som tillsammans med Efficiency Manager (som är den personen du rapporterar till) och verksamhetens medarbetare ska leda och utveckla vår terminalproduktion inom avdelningen Avgående Gods.
Vill du vara med i vårt fortsatta arbete – varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Rollen som Arbetsledare på DB Schenker, distrikt Göteborg passar dig som drivs av att skapa bästa möjliga kvalitet och så hög produktivitet som möjligt med handlingskraft och gott ledarskap.
Arbetsuppgifterna är omväxlande med allt från vardagliga operativa uppgifter till mer strategiska frågor. Det är ett ansvarsfullt och stimulerande arbete där det finns möjlighet till personlig utveckling.
Du har i rollen löpande kontakt med flera andra funktioner inom Schenker och du driver utvecklingsarbetet inom ditt ansvarsområde tillsammans med Efficiency Manager.
Ditt Ansvar innebär bland annat:
Att leda och styra det dagliga arbetet (bl a dagliga möten enligt LEAN/100 principen)
Se till att arbetsmetoder, processer och rapporteringsrutiner följs
Uppföljning av uppställda mål och utfall samt åtgärda ev brister och avvikelser inom ditt område (eskalera till chef vid behov)
Se till att utveckla ett bra samarbete med andra avd och enheter
Säkerställa att vi har rätt kompetensnivå inom ditt ansvarsområde
Utvecklingssamtal med medarbetare samt hålla i informationsmöten för din grupp av medarbetare med jämna mellanrum
Se till att riktlinjer gällande SAM (Systematiskt arbetsmiljöarbete) efterlevs
Att utrustning sköts och underhålls enligt plan
Hantering av fastighets- och säkerhetskontrakt



Vi söker dig som har erfarenhet av arbetsledning och delar vår ambition att ha nöjda kunder och medarbetare.
Du trivs som ledare och vi vill att du fungerar som ett gott föredöme genom att vara lojal, rättvis och tar tag i de problem som uppstår.
Du är målinriktad och har lätt för att motivera och engagera både dig själv och andra.
Som person är du trygg och stabil.
Du har en förmåga att driva dig själv framåt och du är noggrann och trivs med en tydlig struktur.
Du är en god kommunikatör.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Du har goda kunskaper i MS Office samt vana av att bedriva ditt arbete med hjälp av systemstöd.



Information och ansökan
Rollen är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort är Bäckebol i Göteborg. För närvarande är arbetstiderna mån – fre 11:00 – 20:00.
Vid frågor är du välkommen att kontakta Emil Prasnicki, Efficiency Manager, emil.prasnicki@dbschenker.com
Ansökningar hanteras löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag (31/05 – 2025), så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsprocessen består bland annat av urval, intervju och referenstagning. Som en del av rekryteringsprocessen genomförs en bakgrundskontroll på aktuella slutkandidater.


Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Supply Chain Manager

Läs mer Mar 31
Från hjärtat av Göteborg erbjuder Svenska Mässan Gothia Towers allt från stora mässor och event till oförglömliga hotell- och restaurangupplevelser. Vår verksamhet innefattar många starka varumärken som tillsammans skapar en unik och attraktiv mötesplats där vi varje år välkomnar nästan två miljoner besökare. Som medarbetare hos oss jobbar du tillsammans med ett stort, engagerat och sammansvetsat gäng och är med och utvecklar vår verksamhet, både nu och för framtiden.



Vill du vara en nyckelperson i att skapa effektiva och kostnadseffektiva leveranskedjor? Svenska Mässan Gothia Towers söker en driven och organiserad Supply Chain Manager som kommer att ha ansvar för att säkerställa att våra leveranser sker snabbt, effektivt och med högsta kvalitet.

Om rollen

Som Supply Chain Manager kommer du att ha ett övergripande ansvar för planering, schemaläggning och koordinering av alla steg i leveranskedjan till vårt hotell och våra restauranger.  Du kommer vara chef över avdelningen Supply med idagsläget 12 medarbetare. Du rapporterar till Culinary Executive Chef Fredrik Andersson.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:Planering och Koordinering

- Ansvara för att planera och koordinera alla steg i leveranskedjan, inklusive hantering av vårt inköpssystem Fresh X, lagerhållning samt intern och extern distribution.

Inköp och Leverantörshantering

- Säkerställa att företaget har de rätta förutsättningarna i FreshX för sina råvaror och produkter. 

- Stödja vid diskussioner om priser och leveransvillkor.

- Bevaka klippköp och identifiera möjligheter för större volymköp som gynnar företaget.

Logistik och Transport

- Övervaka transporten av varor från leverantörer till lager och vidare till kunder.

- Hantera transportkostnader och effektivitet för att optimera leveranskedjan.

Lagerhantering

-  Säkerställa att rätt mängd varor finns i lager för att möta efterfrågan utan att skapa överlager eller brist.

Kostnadskontroll

- Arbeta för att hålla kostnaderna nere genom att hitta effektiva lösningar och undvika onödiga utgifter i varje steg av leveranskedjan.

Dataanalys och Rapportering

- Använda data för att analysera och förbättra processerna.

- Rapportera resultat och prestationer till ansvarig chef för kontinuerlig förbättring.

Vem är du?

Vi söker en person med relevant högskoleutbildning inom logistik, ekonomi eller liknande områden, som har minst tre års erfarenhet av att arbeta inom supply chain management eller relaterade områden. Vi ser att du har erfarenhet av att hantera inköp, leverantörshantering och lagerhantering, samt har god förmåga att arbeta med dataanalys och rapportering. Vidare krävs erfarenhet av att hantera logistik och transport, samt en förmåga att identifiera risker och utveckla strategier för att hantera dessa.

Vi erbjuder dig en möjlighet att bidra till en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta både strategiskt och operativt med logistik och försörjningskedjan. Vi söker en person som är självgående, ansvarstagande och trivs med att driva projekt framåt. Det är viktigt att du har en stark vilja att förbättra processer och effektivisera arbetet, samtidigt som du är en bra kommunikatör som kan samarbeta effektivt med både interna team och externa partners.

Är du dessutom strukturerad, analytisk och har en stark problemlösningsförmåga så har du hamnat rätt. Vi tror att du kommer att trivas i en miljö där du får möjlighet att utvecklas och göra skillnad genom att förbättra och optimera våra processer och arbetssätt.

Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Har du dessutom en bakgrund från hotell- och restaurangverksamhet, ses detta som meriterande.

Varför skall du välja oss?

Vi är ett stort och sammansvetsat team med positiva och sociala kollegor. Med mycket glädje, mod och engagemang jobbar vi tätt ihop för att ge den bästa helhetsupplevelsen till våra miljontals besökare. Varje dag. Året om. Det är roligt att gå till jobbet eftersom vi får bidra till att skapa den mest attraktiva mötesplatsen i Europa. I vår dynamiska verksamhet finns mycket erfarenhet och kunskap inom olika yrkesområden. Eftersom vi har så många olika verksamheter finns ett stort antal möjligheter som kan sträcka sig över en hel karriär. 

Information om tjänsten

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%. Provanställning sex månader tillämpas. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Culinary Executive Chef Fredrik Andersson, mailto:fredrik.andersson@gothiatowers.com

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med att skicka in din ansökan. Startdatum 1 juni eller enligt överenskommelse. 

Varmt välkommen med din ansökan!



Bli en del av vår värld – det är här vi skapar upplevelser för livet. Läs mer om oss på www.svenskamassan.se och www.gothiatowers.com.

Inom Svenska Mässan Gothia Towers strävar vi efter en mångfald hos våra medarbetare och vi arbetar aktivt för att främja en inkluderande kultur. Våra kärnvärden - engagemang, samarbete och mod - är grunden för vår verksamhet och genomsyrar allt vi gör både internt och externt.

Ansök nu

Teamledare till vår kund i Göteborg | Heltid

Läs mer Mar 20
Är du på jakt efter ett heltidsjobb som ständigt bjuder på nya utmaningar och som dessutom kontinuerligt utmanar dina kunskaper? Just nu söker vi på Manpower en Teamledare till en terminal i Göteborg. Då kan det här vara din nästa utmaning! Välkommen med din ansökan till oss på Manpower!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kund.

Om jobbet som Teamledare

Som Teamledare kommer du att vid behov få arbeta med vanliga arbetsuppgifter som tillhör en terminalverksamhet och samtidigt leda en grupp, vi söker en person som har ett gott ledarskap som skapar bra relationer i arbetsgruppen och kan leda gruppen mot ett tydligt mål.

Arbetsuppgifter som kan förekomma:

* Ledning av arbetsgrupp
* Terminalarbete
* Truckkörning, främst skjutstativ eller motvikt
* Lastning och lossning av gods, en hel del arbete förekommer utomhus
* En del administrativa arbetsuppgifter.

En del arbete sker manuellt vilket kräver god fysik samt att man är bekväm att jobba med kroppen.

Arbetstiderna är förlagda på dagskift, mån-fre, 06:20-15:05

Övrigt

* Placeringsort: Göteborg
* Arbetstider: Dagskift
* Anställningsform: Heltid, 6 månaders visstidsanställning med god chans till förlängning

Är du vår nästa stjärna?

Den här tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet av en ledande roll och som trivs och har erfarenhet inom logistik. Det är också viktigt att du tar ansvar för ditt arbete. Det dagliga arbetet kräver att du är stresstålig, är självgående och har en genuin vilja att göra ett bra jobb!

Vi söker dig som

* Haft en ledande roll tidigare
* Har truckkort A1-A4 samt B1-B4
* Har god förståelse för svenska i tal och skrift
* Har god förståelse för engelska i tal och skrift
* Har Truckerfarenhet i arbete efter utförd truckutbildning, gärna av skjutstativ (B3) alternativt motvikt (B1)

Det är även meriterande om du har

* jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare
* har körkort och tillgång till bil

I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Sök tjänsten idag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Natvig, via mejl: cecilia.natvig@manpower.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail.

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Arbetsledare/Teamleaders till kommande uppdrag!

Läs mer Mar 21
Arbetsuppgifter
Har du erfarenhet av logistik och vill ta nästa steg i karriären, eller har du redan lett ett team och söker en ny utmaning? I så fall har du kommit rätt! Vi söker engagerade och drivna arbetsledare och teamleaders för kommande uppdrag inom olika verksamheter.

I dessa roller handlar det om att säkerställa en smidig och effektiv daglig drift genom att leda och fördela arbetsuppgifter, följa upp mål och rutiner samt bidra till kontinuerliga förbättringar. Beroende på uppdrag kan arbetsmiljön variera, men gemensamt är behovet av en strukturerad och lösningsorienterad ledare som trivs i en dynamisk miljö.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i operativa verksamheter och har förmågan att samarbeta effektivt med olika team och avdelningar.

Som person är du noggrann, strukturerad och duktig på att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har ett naturligt ledarskap där du inspirerar och motiverar ditt team att nå uppsatta mål. Din kommunikativa och flexibla inställning gör att du snabbt anpassar dig till olika miljöer och skapar goda relationer.

Placeringsort: Göteborg med omnejd.
Omfattning: Heltid

Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du:

•Är noggrann och strukturerad med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
•Har en naturlig fallenhet för ledarskap och kan engagera och inspirera ditt team.
•Är resultatorienterad och trivs med att arbeta i ett högt tempo.
•Är kommunikativ och flexibel med förmåga att bygga goda relationer och samarbeta med olika avdelningar.

Kravprofil:

•Innehar giltigt truckkort A-B.
•Har tidigare erfarenhet av att leda ett team inom lager eller logistik eller är redo att ta nästa steg i karriären.
•Besitter god lagervana och förståelse för logistikflöden.
•Är van att arbeta i olika system och har god datorvana.
•Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Insitepart AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Insitepart AB .

Underhållschef till Kappahl Group

Gruppchef, teknik
Läs mer Feb 4
Vill du jobba med det senaste inom lagerautomation? Kappahl söker nu en Underhållschef, en ny roll i bolaget där du får stor möjlighet att sätta din prägel på hur underhållsarbetet ska vara utformat framåt. Är du intresserad och nyfiken på nya lösningar samt trivs i en roll där du blir ansvarig föratt ta fram en plan, struktur och arbetssätt för ett proaktivt underhållsarbete så är detta en roll för dig!
Kappahl gör nu en stor satsning då man implementerar ett nytt och modernt högautomatiserat distributionslager i Arendal vid Göteborgs hamn.Den nya anläggningen består av bland annat ett automatiskt buffertlager, en skyttellösning med Gods-till-man stationer, sorteringsverk och palleteringsrobotar.
I rollen somUnderhållschefskapar du tillsammans med ditt teamnågot nytt från grunden och blirdelaktig i logistikutvecklingen på Kappahl.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvar för inre underhåll på Kappahls distributions – och logistikanläggning: drift, förvaltning samt utveckling av samtliga produktionssystem ur ett helhetsperspektiv.
Personal- och budgetansvar. Arbetsmiljöansvar.Din grupp består idag av 5 underhållstekniker.
Planera, leda och fördela arbetet i underhållsteamet.
Sätta upp nya rutiner för ett proaktivt och fungerande underhållsarbete, inkluderar att sätta upp nya rutiner med leverantörer.
Ansvarig för planering och utförande av förebyggande och akut underhåll samt aktivt deltaga i underhållsarbetet och felsökning.
Säkerställa att service- och underhållsarbete planeras så optimalt som möjligt ur ett kommersiellt- och produktionsperspektiv.
Sätta krav och optimera det automatiserade lagringsystemet för att bibehålla maximal kapacitet och arbetsflöde samt identifiera förbättringsmöjligheter.
Ansvarig för reservdelshantering och externa servicebesök samt tillhörande budget.
Planerar och deltar i service utförd av extern personal.
Ansvarar för det tekniska utvecklingsarbetet och utvärdering av nya produkter.
Medverkar eller ansvarar för projekt tillsammans med flera olika funktioner och roller.

Vi söker dig medrelevant utbildning inom styr- och reglerteknik, mekanik, elektronik, hydraulik, pneumatik och/eller datorteknik samt flera års arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har stor kunskap inom teknik och automationslösningar från industri och/eller lager samt har erfarenhet av att ta fram nya processer, rutiner och skapa struktur för ett fungerande proaktivt underhållsarbete. Du är van vid att arbeta i underhållssystem,
Som person är du trygg i din kompetens och i ditt ledarskap. Du är nyfiken ochengagerad i ditt arbete och är van vid att hålla en hög servicenivå. Du är mån ommån om ditt team och kan anpassa ledarskapet efter situationer och individer. Vidare har du ett naturligt driv och är van vid att leverera resultat även i akuta situationer.
Placeringsort ärMölndal till att börja med men kommer gå över tilldelad placeringsort under en period för att sen helt vara placerad i Arendal hösten 2026.
Välkommen med din ansökan!
Kappahl finns till för att hylla mångfald i vardagen. Vi vill bredda definitionen av mångfald till att omfatta många olika sätt att leva livet - ge människor möjlighet att vara sanna mot sig själva vid varje given tidpunkt.
Sedan Kappahl grundades 1953 i Göteborg har vi vuxit till en av Nordens ledande modekedjor med cirka 360 Kappahl- och Newbie-butiker i sex länder och online på mer än 20 marknader i Europa. Kappahls affärsidé är att erbjuda prisvärt och ansvarsfullt mode på ett enkelt och inspirerande sätt.
Kappahls team består av cirka 4 000 medarbetare på 400 arbetsplatser i nio länder med den gemensamma motivationen att erbjuda mode som passar livet till en mängd olika människor och livsstilar. Ett ansvarsfullt mode som känns rätt, för människor och för världen vi lever i. Idag är 80% av våra produkter tillverkade av mer hållbara material. Målet är att 100% ska bestå av mer hållbara material år 2025.
Mer information på www.kappahl.com.

Ansök nu

Två tekniskt intresserade personer sökes till kund i Kungälv.

Lagerarbetare
Läs mer Nov 27
Dina Arbetsuppgifter och profil
Insitepart söker tekniskt lagda medarbetare som kommer hjälpa till hos vår kund med service/installationsarbete/lagerarbete i Kungälv, Göteborg. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta byte av switchar till datorskåp samt montering/demontering och diverse övrigt lagerarbete.

Vi söker dig som har ett extra öga för kvalité och noggrannhet, samt är kunnig inom montering och service. Som medarbetare hos oss ska du vara ansvarstagande och göra ditt absolut bästa för att nå kundens målsättningar.

Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.

Villkor
- Tidigare erfarenhet från lagerarbete

- Datorvana samt erfarenhet från WMS-system
- Du har fyllt 18 år

- Arbetstiderna är förlagda på dagtid (08,00-17,00)
- Truckkort för ledstaplare och motvikt.

- Vi söker dig som behärskar god svenska samt engelska i tal och skrift

- Noggrannhet är ett krav.

- En teknisk bakgrund är att föredra



Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Som en del av processen så tillämpar vi bakgrundskontroller på kandidaterna som är aktuella för rollen.

Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Ansök nu

Jobba extra som lagermedarbetare i Kortedala Göteborg!

Lagerarbetare
Läs mer Okt 3
Dina Arbetsuppgifter och profil
Vi är i behov av att stärka upp med duktig personal hos våra kunder i Göteborg med omnejd. Här kommer du att arbeta med sedvanliga uppgifter inom lager, såsom orderplock och pack och sortering. För att passa in i tjänsten så ser vi att du är noggrann och gillar att arbeta i tempo enligt utsatta plockmål. Du hjälper till där det behövs och är en riktig lagspelare.

Observera att för att vara aktuell för den här tjänsten så måste du ha en annan huvudsaklig sysselsättning antingen studier på 100% eller ett annat arbete. Arbetspassen är förlagda både dag samt kvällstid och önskvärt är att du kan arbeta minst 2 arbetspass/vecka.

Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.

Villkor

- Du har hög arbetsmoral.

- Du ska ha fyllt 18 år.

- Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.

- Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och jobbar ute hos våra kunder.

Meriterande
- Truckkort



Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Som en del av processen så tillämpar vi bakgrundskontroller på kandidaterna som är aktuella för rollen.

Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Ansök nu

Kundansvarig till terminal i Göteborg

Terminalarbetare
Läs mer Maj 4
Dina Arbetsuppgifter och profil

På Örnekulans väg, nordväst om Göteborg, ligger terminalen belägen dit vi nu söker en kundansvarig lagerarbetare. Din uppgift är att ansvara för den dagliga kontakten med kunder till terminalen samt sköta kommunikationen med andra terminaler i Göteborgsområdet. Även sedvanliga arbetsuppgifter inom lager förekommer. Vi söker dig som trivs med att arbeta på lager och terminal i ett bra tempo. Du tycker om att ta ansvar och det är viktigt för dig att göra ett gott arbete med en god kvalitet på ditt resultat. Som person är du hjälpsam och serviceorienterad med kunden i fokus.

Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.

Villkor
- Körkort B

- Truckkort A+B

- Vi söker dig som behärskar god svenska samt engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet från lagerarbete

- Datorvana samt erfarenhet från WMS-system
- Du har fyllt 18 år

- Arbetstiderna är förlagda på dagtid


Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Som en del av processen så tillämpar vi bakgrundskontroller på kandidaterna som är aktuella för rollen.

Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Ansök nu

Timanställda sökes till extrajobb hos kund i Mölndal

Lagerarbetare
Läs mer Mar 6
Nu söker vi efter duktiga studenter som kommer att ingå i vår studentpool här på Insitepart. Här kommer du att få jobba kontinuerligt hos en utav våra kunder i Göteborg. Detta är en utmärkt chans för dig som vill få goda erfarenheter samt goda referenser inför framtiden.

Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.

Dina arbetsuppgifter kommer innefatta orderplock på kundens automationsanläggning

Villkor

- Arbetstiderna är förlagda på skift, Dagtid och Kvällstid. Dagtid 07,00-12,10 och Kvällstid 16,00-00,00

- För att kunna vara aktuell för en extraanställning på Insitepart är det krav att du är minst 18 år gammal.
- Du behöver bedriva studier på minst 100% per termin på högskola eller gymnasie. Ett intyg från ditt läroverk kommer att begäras för att styrka detta.
- Glöm inte att styrka din studieperiod med ett start- och slutdatum i ditt CV.
- Understryk dina kompetenser! Har du truckkort? Körkort? Bil? Vi vill veta! Ju mer du berättar för oss om dina kompetenser och tidigare erfarenhet, desto lättare blir det för våra rekryterare att ta ett kvalificerat beslut!
- Berätta om dina karriärmål! Vi vill lära känna dig och vad du vill uppnå. Många börjar sin karriär just hos oss. Genom att låta oss veta vad du eftersträvar ger du oss en bättre chans att matcha din kompetens till de rätta uppdragen.

Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.

I denna rekrytering tillämpas bakgrundkontroller.

Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Ansök nu

Tekniskt intresserade personer sökes till kund i Kungälv.

Terminalarbetare
Läs mer Jul 24
Dina Arbetsuppgifter och profil
Insitepart söker tekniskt lagda medarbetare som kommer hjälpa till hos vår kund med service/installationsarbete i Kungälv, Göteborg. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta byte av switchar till datorskåp samt montering och demontering.

Vi söker dig som har ett extra öga för kvalité och noggrannhet, samt är kunnig inom montering och service. Som medarbetare hos oss ska du vara ansvarstagande och göra ditt absolut bästa för att nå kundens målsättningar.

Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.

Villkor
- Tidigare erfarenhet från lagerarbete

- Datorvana samt erfarenhet från WMS-system
- Du har fyllt 18 år

- Arbetstiderna är förlagda på dagtid (07,00-16,00/08,00-17,00)
- Truckkort för ledstaplare och motvikt.

- Vi söker dig som behärskar god svenska samt engelska i tal och skrift

- Noggrannhet är ett krav.

- En teknisk bakgrund är att föredra



Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Som en del av processen så tillämpar vi bakgrundskontroller på kandidaterna som är aktuella för rollen.

Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Ansök nu