Göteborg: Customer Care Representative

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Care Representative i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-04-09 // Varaktighet: Heltid

We are looking for a Customer Care Representative to join our ranks at Fractal Design, where you will help provide excellent and consistent service to consumers before, during and after a purchase. Together with your fellow team-mates, you will make sure that customers support tickets are being managed in the best way possible, ensuring satisfied consumers at every touch-point.
But more than that: you will effectively be one of our most important brand ambassadors at the front-line, empowering and helping out potential and existing consumers with problems small and large. This requires a professional and communicative mindset to bring about first-class customer experiences.
A normal workday consists mainly of resolving support tickets regarding our products including a wide set of often technically related topics. Other duties will include ordering and management of spare parts, resolving social media support queries as well as making sure our resellers and partners receive excellent RMA-service when needed.
Responsibilities include (but are not limited to):
Managing and solving support tickets from existing customers, using a solution-oriented and positive attitude (follow-ups included)
Managing and responding inquiries from potential customers such as compatibility questions or other technical queries
Providing forum and social media support
Advising, administrating and registering orders on spare parts for customers and distributors/resellers (including spare part management)
Leaving detailed user and product feedback to Product development and Supply Chain/QC

Who we think you are
To thrive here, it’s a safe bet that you have a great interest in Hardware and/or Gaming components. You probably already know the correct placement of radiator-tubings, and like to be vocal on Discord about what PSU orientation really is the best (and why). Basically: you are tech-savvy in general, and most likely an avid tech consumer to boot.
As you will be handling tickets from countries all over the world as well as communicating with your global customer service colleagues on a daily basis, your English skills (both written and verbal) need to be excellent.
We also think you are highly organized, keeping tabs on the small details as well as the big picture in a structured manner. To be really comfortable in this role and our team, you probably need to have had prior experience of fast-paced environments. If so, we’d love to hear from you today regarding this full-time position at our headquarter in Askim/Gothenburg.
Apply via the following link:
https://www.recruto.se/apps/ads/view/id/38341-fd-sweden-ab-goteborg-customer-care-representative-to-our-hq-in-gothenburg

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Arbeta med kundtjänst – var ledig mitt på dagen

Läs mer Mar 25
Har du någon gång
funderat på hur det skulle vara att jobba heltid, men ändå ha tid att ägna dig
åt fritidsaktiviteter mitt på dagen? Vi söker nu passionerade
kundservicemedarbetare som vill ta del av en unik arbetsupplevelse. Säg hejdå till traditionella arbetstider - hos oss får du
en "siesta" mitt på dagen för att främja en god balans mellan arbete
och fritid.



Om oss
Vi är ett dynamiskt kundtjänstteam som värdesätter både arbetsglädje och personlig utveckling. Dina
arbetspass sträcker sig mellan klockan 8-12 på förmiddagen samt 15-19 på
kvällen. Detta ger dig den unika möjligheten att ha flera timmar ledigt mitt på
dagen. Under denna tid kan du unna dig själv en välförtjänt paus, träna, umgås
med vänner eller helt enkelt ägna dig åt dina passioner.

I tjänsten kommer du att

- Representera ett av Sveriges största telefonoperatörer

- Hantera tekniska ärenden och fakturafrågor via telefon, e-post och chatt

- Vara en viktig länk mellan företaget och kunderna

- Arbeta med enklare merförsäljning mot företagets befintliga kunder

Vem vi söker
Vi letar efter
självständiga och engagerade personer som trivs med att ge kvalitativ service
till våra kunder. Du behöver vara flexibel, ha god kommunikationsförmåga och
vara redo att ta dig an olika utmaningar. Du är flytande i tal och skrift på
svenska, samt har goda kunskaper i engelska.

Tror du att detta är
rätt för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team! Vi
ser fram emot att lära känna dig och välkomna dig till vårt härliga team.

Ansök nu

Unik möjlighet inom kundtjänst – Siesta mellan 12-15

Läs mer Mar 25
Har du någon gång
funderat på hur det skulle vara att jobba heltid, men ändå ha tid att ägna dig
åt fritidsaktiviteter mitt på dagen? Vi söker nu passionerade
kundservicemedarbetare som vill ta del av en unik arbetsupplevelse. Säg hejdå till traditionella arbetstider - hos oss får du
en "siesta" mitt på dagen för att främja en god balans mellan arbete
och fritid.



Om oss
Vi är ett dynamiskt kundtjänstteam som värdesätter både arbetsglädje och personlig utveckling. Dina
arbetspass sträcker sig mellan klockan 8-12 på förmiddagen samt 15-19 på
kvällen. Detta ger dig den unika möjligheten att ha flera timmar ledigt mitt på
dagen. Under denna tid kan du unna dig själv en välförtjänt paus, träna, umgås
med vänner eller helt enkelt ägna dig åt dina passioner.

I tjänsten kommer du att

- Representera en av Sveriges största telefonoperatörer

- Hantera tekniska ärenden och fakturafrågor via telefon, e-post och chatt

- Vara en viktig länk mellan företaget och kunderna

- Arbeta med enklare merförsäljning mot företagets befintliga kunder

Vem vi söker
Vi letar efter
självständiga och engagerade personer som trivs med att ge kvalitativ service
till våra kunder. Du behöver vara flexibel, ha god kommunikationsförmåga och
vara redo att ta dig an olika utmaningar. Du är flytande i tal och skrift på
svenska, samt har goda kunskaper i engelska.

Tror du att detta är
rätt för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team! Vi
ser fram emot att lära känna dig och välkomna dig till vårt härliga team.

Ansök nu

Sommarjobb - finsktalande kundservice

Läs mer Mar 27
Som Customer Care Specialist är du nyckeln till att sammanföra företagets varumärken, kunder och återförsäljare. Denna tjänst erbjuder inte bara möjligheten att överträffa kundernas förväntningar genom din serviceexpertis, utan ger även dig chansen att vara en del av den pågående digitala transformationen. Ansök nu och vara med och forma framtiden!
OM FÖRETAGET
Här kan du jobba på ett av Sveriges största företag med cirka 23 000 anställda. Tillsammans strävar vi efter att skapa frihet för människor att röra sig personligt, hållbart och säkert. Företagskulturen präglas av nyfikenhet, samhörighet och samarbete med en stark vilja att påverka och göra skillnad.
Arbetsmiljön är modern och bekväm i nyrenoverade lokaler. Du får förmåner som SATS-gym, lunchrestauranger i närheten och enkla kollektiva förbindelser. Gratis parkering finns också. Vid intervjun delar vi mer om företaget och dess unika karaktär. Välkommen till en plats där du inte bara jobbar, utan även påverkar och gör skillnad!OM TJÄNSTEN
Du kommer, tillsammans med dina fantastiska kollegor, spela en nyckelroll i att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport, där ni fungerar som länken mellan koncernens olika varumärken, kunder och återförsäljare. I den pågående digitala resan är du en viktig del av skapandet av en ny kundresa för ett stort välkänt bolag. Genom att assistera både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl, blir du en central del av den digitala omvandlingen.
I dina kundärenden inkluderas även administrativt arbete. Med ett varierande arbete i kundservice är det essentiellt att du analyserar kundens behov och proaktivt arbetar för att hitta unika lösningar för varje situation. Din roll är också central när det gäller att notera och eskalera avvikelser, samt att hänvisa kunder vidare till andra avdelningar vid behov. VEM ÄR DU?
Du drivs av att skapa nya relationer och är en skicklig kommunikatör. Med intresse och förmåga att samarbeta gör dig till en viktig stöttepelare för dina kollegor. Din positiva inställning gör att du ser möjligheter där andra ser problem.
För oss är det även viktigt att du har god dator- och systemvana samt att du är öppen för att lära dig nya saker. Din förmåga att vara problemlösande och din nyfikenhet gör dig till en resurs som ständigt söker nya vägar framåt.
Vi värdesätter en hög ambitionsnivå och en stark vilja att utvecklas, då rollen erbjuder betydande möjligheter till både personlig och professionell tillväxt. VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Talar och skriver obehindrat på svenska,engelska och finska

Språkkunskaper i nordiska språk är mycket meriterande för tjänsten.
PRAKTISK INFORMATION
Start:28 maj - 31 augOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Torslanda, Göteborg Arbetstider: Varierade tider, måndag till fredag
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. I denna process ser vi även att du bifogar dina ansökningshandlingar på engelska, samt har en bild i dina ansökningshandlingar för att effektivisera rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Sommarjobb - finsktalande kundservice

Läs mer Mar 25
Som Customer Care Specialist är du nyckeln till att sammanföra företagets varumärken, kunder och återförsäljare. Denna tjänst erbjuder inte bara möjligheten att överträffa kundernas förväntningar genom din serviceexpertis, utan ger även dig chansen att vara en del av den pågående digitala transformationen. Ansök nu och vara med och forma framtiden!

OM FÖRETAGET

Här kan du jobba på ett av Sveriges största företag med cirka 23 000 anställda. Tillsammans strävar vi efter att skapa frihet för människor att röra sig personligt, hållbart och säkert. Företagskulturen präglas av nyfikenhet, samhörighet och samarbete med en stark vilja att påverka och göra skillnad.

Arbetsmiljön är modern och bekväm i nyrenoverade lokaler. Du får förmåner som SATS-gym, lunchrestauranger i närheten och enkla kollektiva förbindelser. Gratis parkering finns också.

Vid intervjun delar vi mer om företaget och dess unika karaktär. Välkommen till en plats där du inte bara jobbar, utan även påverkar och gör skillnad!

OM TJÄNSTEN

Du kommer, tillsammans med dina fantastiska kollegor, spela en nyckelroll i att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport, där ni fungerar som länken mellan koncernens olika varumärken, kunder och återförsäljare. I den pågående digitala resan är du en viktig del av skapandet av en ny kundresa för ett stort välkänt bolag. Genom att assistera både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl, blir du en central del av den digitala omvandlingen.

I dina kundärenden inkluderas även administrativt arbete. Med ett varierande arbete i kundservice är det essentiellt att du analyserar kundens behov och proaktivt arbetar för att hitta unika lösningar för varje situation. Din roll är också central när det gäller att notera och eskalera avvikelser, samt att hänvisa kunder vidare till andra avdelningar vid behov.

VEM ÄR DU?

Du drivs av att skapa nya relationer och är en skicklig kommunikatör. Med intresse och förmåga att samarbeta gör dig till en viktig stöttepelare för dina kollegor. Din positiva inställning gör att du ser möjligheter där andra ser problem.

För oss är det även viktigt att du har god dator- och systemvana samt att du är öppen för att lära dig nya saker. Din förmåga att vara problemlösande och din nyfikenhet gör dig till en resurs som ständigt söker nya vägar framåt.

Vi värdesätter en hög ambitionsnivå och en stark vilja att utvecklas, då rollen erbjuder betydande möjligheter till både personlig och professionell tillväxt.

VI SÖKER DIG SOM

- Har en fullständig gymnasieutbildning

- Talar och skriver obehindrat på svenska, engelska och finska

Språkkunskaper i nordiska språk är mycket meriterande för tjänsten.

PRAKTISK INFORMATION

Start: 28 maj - 31 aug
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Torslanda, Göteborg
Arbetstider: Varierade tider, måndag till fredag

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

I denna process ser vi även att du bifogar dina ansökningshandlingar på engelska, samt har en bild i dina ansökningshandlingar för att effektivisera rekryteringsprocessen.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Orderhantering och kundservice

Läs mer Mar 21
Kundservice med orderadministration. Vi söker dig som vill arbeta i en global koncern med lång erfarenhet och expertis inom skatt, ekonomi och juridik. Vår kund i Göteborg växer och söker därför en ny kollega med erfarenhet av kundkontakt och fakturahantering. Vi ser gärna att du som söker har god systemförståelse, gärna inom SAP, och ett serviceinriktat sätt. Om detta passar in på dig, är du varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

I tjänsten kommer dina arbetsuppgifter i huvudsak att bestå av orderläggning, fakturaservice samt ärendehantering, både via mail och telefon. Du kommer ingå i ett team om fyra personer som präglas av en bra teamkänsla där ni tillsammans börjar dagen med ett morgonmöte. Du och ditt team kommer arbeta uteslutande mot företagskunder. Det kommer även att finnas möjlighet till att jobba på distans två dagar i veckan, varav man arbetar resterande tre dagar på kontoret.

Tjänsten innefattar även mer komplexa administrativa uppgifter som kräver systemkunskap och förståelse, därför ser vi att du som söker har ett stort intresse för analys och systemhantering.

Vår kunds produkter riktar sig till kunder inom ekonomi ser vi också att du som söker har en bakgrund och god kunskap inom service och fakturering.

Arbetsuppgifter

- Ärendehantering, främst via mail men även telefon

- Fakturaservice

- Kundservice

- Orderläggning

- Systemadministration

Vi söker dig som
- Minst har en gymnasieexamen inom relevanta områden, med fördel ekonomi eller IT

- Har tidigare erfarenhet av kundservice, gärna mot B2B

- Är tekniskt kunnig och har mycket goda systemkunskaper, där SAP är meriterande

- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

- Har bra generell datorkunskap, samt goda kunskaper inom Office-paketet

Det är meriterande om du har tidigare bokförings- och faktureringskunskaper.

Som person är du

- Serviceinriktad

- Självgående

- Ansvarstagande

- Flexibel

Övrig information

- Start: Omgående/enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid konsult uppdrag du blir anställd av A-hub

- Vi har kollektivavtal med unionen

- Placering: Göteborg

Vi går igenom urvalet löpande.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Fractal Gaming AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Fractal Gaming AB .

Wanted: Marketing Coordinator at Fractal Design HQ

Marknadskoordinator
Läs mer Nov 14
Are you ready to leverage your high energy, ambitious drive, and excellent communication skills?
At Fractal Design, we are seeking a Marketing Coordinator with a zest for driving campaigns forward and a talent for high output. Join us and be part of a team that thrives on getting things done.



As our Marketing Coordinator, you're not just coordinating global marketing campaigns and product launches; you're the engine that propels them to success. With your finger on the daily pulse in our marketing operations, you'll ensure that all marketing initiatives are perfectly aligned and delivered with efficiency. In this role, you will be the pivotal link among different teams and departments, concentrating on communication and campaign efforts.

Your duties will extend to maintaining robust tracking systems via our project and campaign management tools while advancing our repository of processes and routines, boosting output efficiency, and improving internal communication. 

 

Main responsibilities



• Use your project coordination prowess to manage and track global campaigns including product launches, with focus on timelines and milestones.



• Become the central communication hub linking product development, marketing, and sales to support aligned and excellent information sharing.



• Support the production of top-notch content and assets, delivering within tight timelines and to the highest standards.



• Streamline communication including process and routine creation across departments, ensuring project tasks and dependencies are perfectly synchronized.



• Plan and execute marketing events that leave a lasting impact, collaborating with all marketing teams to make each event a success.



• Manage collaborations with external agencies and content services, steering projects to timely and successful completions.



• Upload and coordinate content on digital asset management and product information platforms, upholding the integrity and accuracy of our brand.



• Update and coordinate with web agencies and our product owners to keep our website content fresh and engaging.



• Coordinate with our A+ listing providers and content syndication platforms, showcasing our brand consistently and attractively.


Your profile
In this role, we are seeking someone who is highly motivated and always leaning into the future, driven by a constant desire for improvement. The ideal candidate is a digital-first thinker, possessing strong IT skills and a process-driven mindset.

You should be comfortable with routines and excel in them. Your problem-solving abilities will be key, as we need someone who is solution-oriented and capable of independently driving initiatives and projects. Moreover, you should be able to deliver results on time and within budget, all while upholding the high standards of quality.

 

Qualifications



• Relevant education or robust experience in marketing operations or coordination.



• At least two years’ experience in a marketing role, with a track record of success.



• You must be fluent in English, possessing exceptional verbal and written communication skills, as your role involves collaborating with stakeholders and colleagues globally.



• Competent with the Microsoft suite and project management tools.


We're passionate about what we do, and we strive to be the best in the industry. 
Be part of a team that's shaping the future of gaming hardware. Working at our award-winning company is an exhilarating experience in a fast-paced environment. Our culture is collaborative with agile mindsets, where our team of global professionals are proud of the work they do, and the consumer is always at the center. 



We hold transparency and honesty in high regard, fostering openness within our team and towards the market. Our industry passion fuels our endeavours, and the corporate culture is rooted in individual accountability and self-drive. At Fractal, we take pride in the journey - join us on our mission to innovate and transform the gaming industry.

 

Submit Your Application Today

We are offering a full-time position based at our headquarters in Gothenburg, Sweden. Interviews are ongoing.




Our story began in 2007 with a commitment to design gaming products around people. We started by transforming the PC case with our Define series, fusing Scandinavian design with user-centric functionality. Since then, every innovation has been crafted to help reimagine the gaming space and enhance the experience of gamers. Today, we provide premium components to gamers around the globe from our offices in Sweden, Taiwan and the US.

Ansök nu

Design Engineer

Maskinkonstruktör
Läs mer Nov 15
About the role
 

You will have both a creative role and an analytical/technical one, following the product from the sketch pad all the way to the first unit from the production line. 

 

Working in a team, you will take part of among other things; use case workshops, technical analyses, and business case studies. Using CAD as your primary tool you will create models that are user-friendly and attractive for the customer while being optimized for production. 

 

Aside from the thrill of designing products often shown in popular media channels, one big selling point is your team. Expect a group that is genuinely curious and warm, people who express feelings of mutual respect and support each other. 

 

Close collaboration with our partners and suppliers is an integral part of our everyday. You can expect frequent communications in English and look forward to the occasional business trip visiting our factories. 

 

About you
 

You’re probably a flexible and curious person that catches on quickly and likes both teamwork and flying solo. You are comfortable approving design solutions, CAD, drawings etc. Your English is more than good enough for international collaboration, and you are really motivated to come work with a fast-growing company with great team-spirit and shiny new offices to boot. 

 

For those who likes lists:

 



• Experience in product development of volume products is needed.

• Masters or bachelor’s degree in engineering is advantageous

• Competent with CAD software such as SolidWorks

• Great verbal and written communication skills.

• Great knowledge of engineering principles and procedures.

• Great analytical and problem-solving skills.

• Good organizational skills and attention to detail.

• Good time management skills.

• Proficient with Microsoft Office Suite or related software.

• Fluent in English


 

Welcome on board
 

There is only so much you can say in a recruitment ad, and it’s never going to be enough to really decide anything. That’s why we’d like you to send in an application straight away, so we connect and talk. We hope to be able to fill the position shortly, and we’d hate for you to miss out. If there are any questions you want answered before you apply, please reach out to our Development Director Mattias Uttke


Determined to add Scandinavian design values and longevity to the computer case market, we founded Fractal Design in 2007. With offices in Sweden, Taiwan and the US (and selling products in more than 50 countries), we are one of the world’s premier brands when it comes to designing and manufacturing cases, fans, power supplies and accessories for gaming- and hardware enthusiasts with high expectations. See why at fractal-design.com

Ansök nu

Design Engineer

Maskinkonstruktör
Läs mer Aug 23
About the role
 

You will have both a creative role and an analytical/technical one, following the product from the sketch pad all the way to the first unit from the production line. 

 

Working in a team, you will take part of among other things; use case workshops, technical analyses, and business case studies. Using CAD as your primary tool you will create models that are user-friendly and attractive for the customer while being optimized for production. 

 

Aside from the thrill of designing products often shown in popular media channels, one big selling point is your team. Expect a group that is genuinely curious and warm, people who express feelings of mutual respect and support each other. 

 

Close collaboration with our partners and suppliers is an integral part of our everyday. You can expect frequent communications in English and look forward to the occasional business trip visiting our factories. 

 

About you
 

You’re probably a flexible and curious person that catches on quickly and likes both teamwork and flying solo. You are comfortable approving design solutions, CAD, drawings etc. Your English is more than good enough for international collaboration, and you are really motivated to come work with a fast-growing company with great team-spirit and shiny new offices to boot. 

 

For those who likes lists:

 



• Experience in product development of volume products is needed.

• Masters or bachelor’s degree in engineering is advantageous

• Competent with CAD software such as SolidWorks

• Great verbal and written communication skills.

• Great knowledge of engineering principles and procedures.

• Great analytical and problem-solving skills.

• Good organizational skills and attention to detail.

• Good time management skills.

• Proficient with Microsoft Office Suite or related software.

• Fluent in English


 

Welcome on board
 

There is only so much you can say in a recruitment ad, and it’s never going to be enough to really decide anything. That’s why we’d like you to send in an application straight away, so we connect and talk. We hope to be able to fill the position shortly, and we’d hate for you to miss out. If there are any questions you want answered before you apply, please reach out to our Development Director Mattias Uttke


Determined to add Scandinavian design values and longevity to the computer case market, we founded Fractal Design in 2007. With offices in Sweden, Taiwan and the US (and selling products in more than 50 countries), we are one of the world’s premier brands when it comes to designing and manufacturing cases, fans, power supplies and accessories for gaming- and hardware enthusiasts with high expectations. See why at fractal-design.com

Ansök nu

Wanted: Team Lead to our Customer Service at HQ

Teamledare
Läs mer Okt 9
We're in search of a customer-centric Team Lead to lead our Customer Service operations, taking our already industry leading customer service experience to even greater heights.



Are you ready to embark on an exciting journey to redefine gaming experiences? We're searching for a customer-centric leader to develop our Customer Service teams. In this operational role, you'll blend leadership with hands-on responsibilities, setting the stage for our team's success by leading through example and understanding our consumers' needs. 



As the Team Leader of Customer Service, you'll be at the forefront of ensuring stellar customer interactions. You'll drive and take the lead in multiple consumer experience projects, identifying any friction and addressing pain points in the consumer journey, all while guiding and motivating your team to deliver outstanding service.

Your responsibilities also encompass managing our spare part services, gathering market input and feedback, and meeting SLAs and KPIs while converting exceptional customer interactions into tangible metrics.



Our commitment extends beyond products; we're renowned for our excellent customer service, earning accolades in the discerning gaming community and taking lead. If you're passionate about gaming and possess a customer-centric mindset, join us on this innovative journey. 



Responsibilities overview:



• Lead and mentor Customer Service teams across various regions, providing support to all active markets and global users on a daily basis.



• Develop action plans and provide operational support during peak ticket volumes.



• Elevate the customer experience by enhancing our Net Promoter Score (NPS) and Customer Satisfaction Score.



• Meet personal and team KPIs as well as service level agreements for ticket handling including weekly and monthly reporting.



• Identify and execute consumer experience related projects with the intent of improving or developing brand affinity and customer-satisfaction.



• Address 2nd line customer complaints, offering appropriate solutions and alternatives within set timelines.



• Manage partner RMA’s and B2B support.



• Collaborate with various departments to generate monthly customer and product feedback reports.



• Administer and manage our spare parts, coordinating with product development, warehouses, and supply chain teams.



• Oversee technical support on social media, marketplaces, and community forums.



• Drive continuous operational improvement projects to achieve operational excellence.



• Collect and assess customer feedback, acting as the Voice of Customer across the organization.



• Define, streamline, and implement processes, guidelines, and policies.



• Play a crucial role in upholding our support and warranty guidelines.


Who are you?


You are able to demonstrate clear ownership that sparks initiative and inspires commitment along with adept organizational skills that ensure seamless operations. We also welcome a hands-on and communicative leadership style that fosters team excellence, the ability to prioritize effectively and thrive in ever changing industry and market. You have an unwavering passion for delivering exceptional customer experiences that leave lasting impressions with the consumer at the fore front, letting the consumer experience influence everything you and the team takes on. 

 

Having a technical understanding of our product categories or an interest/background in them is meritorious. 

 

We're passionate about what we do, and we strive to be the best in the industry. 


Be part of a team that's shaping the future of gaming hardware. Working at our award-winning company is an exhilarating experience in a fast-paced environment. Our culture is collaborative with agile mindsets, where our team of global professionals are proud of the work they do, and the consumer is always at the center. 



We hold transparency and honesty in high regard, fostering openness within our team and towards the market. Our industry passion fuels our endeavours, and the corporate culture is rooted in individual accountability and self-drive. At Fractal, we take pride in the journey - join us on our mission to innovate and transform the gaming industry. 


Apply today – interviews are ongoing.


If you're ready to lead, inspire, and level up our customer service experience, we want to hear from you! Apply now as interviews are ongoing. 




Our story began in 2007 with a commitment to design gaming products around people. We started by transforming the PC case with our Define series, fusing Scandinavian design with user-centric functionality. Since then, every innovation has been crafted to help reimagine the gaming space and enhance the experience of gamers. Today, we provide premium components to gamers around the globe from our offices in Sweden, Taiwan and the US.

Ansök nu

Wanted: Team Lead to our Customer Service at HQ

Teamledare
Läs mer Sep 1
We're in search of a customer-centric Team Lead to lead our Customer Service operations, taking our already industry leading customer service experience to even greater heights.



Are you ready to embark on an exciting journey to redefine gaming experiences? We're searching for a customer-centric leader to develop our Customer Service teams. In this operational role, you'll blend leadership with hands-on responsibilities, setting the stage for our team's success by leading through example and understanding our consumers' needs. 



As the Team Leader of Customer Service, you'll be at the forefront of ensuring stellar customer interactions. You'll drive and take the lead in multiple consumer experience projects, identifying any friction and addressing pain points in the consumer journey, all while guiding and motivating your team to deliver outstanding service.

Your responsibilities also encompass managing our spare part services, gathering market input and feedback, and meeting SLAs and KPIs while converting exceptional customer interactions into tangible metrics.



Our commitment extends beyond products; we're renowned for our excellent customer service, earning accolades in the discerning gaming community and taking lead. If you're passionate about gaming and possess a customer-centric mindset, join us on this innovative journey. 



Responsibilities overview:



• Lead and mentor Customer Service teams across various regions, providing support to all active markets and global users on a daily basis.



• Develop action plans and provide operational support during peak ticket volumes.



• Elevate the customer experience by enhancing our Net Promoter Score (NPS) and Customer Satisfaction Score.



• Meet personal and team KPIs as well as service level agreements for ticket handling including weekly and monthly reporting.



• Identify and execute consumer experience related projects with the intent of improving or developing brand affinity and customer-satisfaction.



• Address 2nd line customer complaints, offering appropriate solutions and alternatives within set timelines.



• Manage partner RMA’s and B2B support.



• Collaborate with various departments to generate monthly customer and product feedback reports.



• Administer and manage our spare parts, coordinating with product development, warehouses, and supply chain teams.



• Oversee technical support on social media, marketplaces, and community forums.



• Drive continuous operational improvement projects to achieve operational excellence.



• Collect and assess customer feedback, acting as the Voice of Customer across the organization.



• Define, streamline, and implement processes, guidelines, and policies.



• Play a crucial role in upholding our support and warranty guidelines.


Who are you?


You are able to demonstrate clear ownership that sparks initiative and inspires commitment along with adept organizational skills that ensure seamless operations. We also welcome a hands-on and communicative leadership style that fosters team excellence, the ability to prioritize effectively and thrive in ever changing industry and market. You have an unwavering passion for delivering exceptional customer experiences that leave lasting impressions with the consumer at the fore front, letting the consumer experience influence everything you and the team takes on. 

 

Having a technical understanding of our product categories or an interest/background in them is meritorious. 

 

We're passionate about what we do, and we strive to be the best in the industry. 


Be part of a team that's shaping the future of gaming hardware. Working at our award-winning company is an exhilarating experience in a fast-paced environment. Our culture is collaborative with agile mindsets, where our team of global professionals are proud of the work they do, and the consumer is always at the center. 



We hold transparency and honesty in high regard, fostering openness within our team and towards the market. Our industry passion fuels our endeavours, and the corporate culture is rooted in individual accountability and self-drive. At Fractal, we take pride in the journey - join us on our mission to innovate and transform the gaming industry. 


Apply today – interviews are ongoing.


If you're ready to lead, inspire, and level up our customer service experience, we want to hear from you! Apply now as interviews are ongoing. 




Our story began in 2007 with a commitment to design gaming products around people. We started by transforming the PC case with our Define series, fusing Scandinavian design with user-centric functionality. Since then, every innovation has been crafted to help reimagine the gaming space and enhance the experience of gamers. Today, we provide premium components to gamers around the globe from our offices in Sweden, Taiwan and the US.

Ansök nu

Wanted: Head of Product Management to our HQ, Gothenburg

Produktchef, marknadsföring
Läs mer Sep 1
We are seeking a Head of Product Management to join our HQ ranks and take on a heroic role in shaping our product offerings.

Are you a tech-savvy visionary, who thrives on strategic thinking and day-to-day team leadership? Do you have a proven track record in product management and a passion for consumer hardware? If so, you might be our next Head of Product Management to lead our HQ team!



As our new customer-centric Head of Product Management, you will be responsible for delivering an innovative product strategy that aligns with our business objectives and revenue targets. You'll use your commercial approach and data-driven decision-making skills to develop a competitive roadmap based on a deep understanding of the market and customers. 



You will lead and grow the product team, and executing short to long-term portfolio planning ensuring the company achieves profitability and success within both upcoming and existing product lines. 


Responsibilities includes development of streamlined procedures and processes to optimize value and productivity. Additionally, you will be overseeing, evaluating, and enhancing product, roadmap, and team performance through established KPIs.



Responsibilities overview:



• Strategic planning and execution of the full product strategy as well as long-term assortment goals aligned with company and revenue goals.



• Development and execution of an industry leading roadmap in close collaboration with cross-functional teams, including engineering, design, sales, and marketing, to ensure portfolio success.



• Lead the discovery process for new products in both established categories as well as untapped market segments, and capitalize on opportunities.



• Manage the product performance and maximize the business value of each category by setting strategic goals, managing dependencies, and aligning launch strategies and timing.



• Recruit, train, and develop our team of product managers, setting clear goals while developing process and routines enabling operational excellence



• Represent the product team in company-wide initiatives, communicating product updates and roadmap plans to executive leadership and stakeholders.


Who are you?

To succeed in this role, you'll need solid experience in product management and a proven track record of delivering successful products. 

You'll need a technical understanding combined with a commercial mindset. Excellent communication skills, with the ability to influence and collaborate with cross-functional teams and thought leadership, are essential.


We're passionate about what we do, and we strive to be the best in the industry. 

Working at our award-winning gaming hardware company is an exhilarating experience in a fast-paced environment. Our culture is collaborative with agile mindsets, where our team of global professionals are proud of the work they do, and the consumer is always at the centre.

We believe in transparency and honesty both internally as externally, and we have a deep passion for the industry. Many of us are avid PC gamers.

At Fractal, we take pride in the journey - join us on our mission to innovate and transform the gaming industry. 


Apply today – interviews are ongoing.

If you're looking to be part of a driven team that's committed to excellence and innovation, we welcome you to join us on our journey to redefine the gaming experience - apply today.


Our story began in 2007 with a commitment to design gaming products around people. We started by transforming the PC case with our Define series, fusing Scandinavian design with user-centric functionality. Since then, every innovation has been crafted to help reimagine the gaming space and enhance the experience of gamers. Today, we provide premium components to gamers around the globe from our offices in Sweden, Taiwan and the US.

Ansök nu