Göteborg: Är du vår nya innesäljare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Är du vår nya innesäljare i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-09-20 // Varaktighet: Heltid

Som säljare hos Polarpumpen AB kommer du att arbeta som rådgivare av värmepumpar, och övriga produkter i vår spännande produktportfölj. Du säljer mot privatpersoner via inkommande telefonsamtal, chatt och mail. I arbetsuppgifterna ingår uppföljning på offerter och leads.
Vi tror att: Du som person är öppen och positiv samt gillar ett flexibelt arbete. Det är viktigt att du är serviceinriktad, har ett starkt engagemang, goda IT-kunskaper och tycker om ett högt tempo. Först kommer du att lära dig företaget, produkterna och affärssystemet från grunden för att därefter hjälpa våra kunder. Branschkunskap är initialt inte ett krav, men du ska däremot vara motiverad att lära dig via interna utbildningar samt praktiskt arbete.


Vilka är vi? Polarpumpen AB är ett expansivt försäljningsföretag som sedan 2008 har försett många hushåll med bra uppvärmningsmöjligheter. Vi är Nordens största återförsäljare av värmepumpar på internet och erbjuder våra kunder ett brett sortiment av mycket bra kvalitet. Förra året omsatte vi 160 miljoner och med en starkare produktportfölj än någonsin, är vi nu inne i en fas där den kommer utökas än mer. Som medarbetare på Polarpumpen AB kommer du att ha ett varierande och utmanande arbete med kunden i fokus. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter eftersom företagets policy är att internrekrytera.Sedan 2017 är vi en del av Bygghemma Group som har 800 anställda, omsätter 4,4 miljarder och är noterade på Nasdaq Stockholm.

Varför bli en del av Polarpumpen? Du kommer få vara med på en mycket spännande resa och bidra till Polarpumpens högt uppsatta mål. Vi erbjuder en stor möjlighet att utvecklas i din yrkesroll. Gratis parkering precis utanför ingången till vårt kontor som ligger i Sisjön. Vi har en skön stämning på kontoret och tar då och då en spontan AW tillsammans. 28 härliga kollegor väntar på dig!
Tjänsten är på heltid och det kan förekomma kvällsarbete under delar av året, beroende på säsongsvariationer. Vi arbetar med en bra grundlön och provision.
Sista ansökningsdag är 2021-10-15
Urvalet sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.
Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsplatsens adress: Stora Åvägen 19B, 436 34 Göteborg.
Har du frågor om jobbet är du välkommen att kontakta Erik Bertilsson via mail: erik.bertilsson@polarpumpen.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Innesäljare.

Reservdelsansvarig

Läs mer Apr 5
Om företaget
Rancold är ett etablerat företag som erbjuder försäljning av högvärdiga produkter och helhetslösningar till hotell, caféer, restauranger och storkök. Med en närvaro på marknaden i över 30 år är vi stolta över att vara marknadsledande i västra Sverige. Vi kombinerar försäljning av välrenommerade varumärken med egentillverkning av rostfri köksutrustning. På vår serviceavdelning på Ringön, Hisingen, utför vi installationer, service, hanterar garantier och tillhandahåller reservdelar till restaurangbranschen.
Om arbetet
I rollen som Reservdelansvarig på vår serviceavdelning förväntas du hantera reservdelsförsäljning och ta hand om inkommande samtal angående service och reparationer. Vi söker en strukturerad och ansvarsfull individ med en hands-on approach till arbetsuppgifterna, som trivs i en miljö där initiativ och problemlösning uppmuntras. Laganda, service och god kommunikation är viktiga inslag i vårt arbetsklimat.
Om dig
Vi söker dig som är engagerad och driven, med grundläggande kunskaper inom el- och maskinteknik samt erfarenhet av liknande försäljning och kundhantering. Du bör vara flexibel, detaljfokuserad och ha förmågan att arbeta självständigt.
Krav
Svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Grundläggande kunskaper inom el- och maskinteknik.
Erfarenhet av liknande försäljning och kundhantering.
Förmåga att arbeta självständigt och i team.

Meriterande
Produktkännedom inom restaurangmaskiner.
Erfarenhet av arbete i MS Office.
Kunskaper i ytterligare språk.
Tidigare erfarenhet inom serviceavdelning eller liknande.

Övrigt
Tjänsten är placerad på Ringögatan 19 i Göteborg och tillsättning är omgående eller enligt överenskommelse.
Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta genom mail Jobb@rancold.com
Ansökan
Då vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka in din ansökansnarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Client Success Agent

Läs mer Feb 20
Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för våra gäster och kollegor?

Perfekt! Då är du den vi söker. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte och det är det som gör oss till det vi är tillsammans - ESS.

Nu söker vi en Client Success Agent (CSA)! Vad gör man då?
Skapar succé tillsammans med oss och våra kunder helt enkelt!

Du har ett säljansvar inom våra viktiga segment Meeting- och Eventbokningar mot B2B inom ESS Group. Vi arbetar aktivt med våra kunder genom införsäljning och offerering över telefon, mail och andra aktiva säljdrivande kanaler, både in- och utgående.

Du kommer att få en inblick i alla våra härliga destinationer och få möjligheten att bli en stjärna på två till tre av våra destinationer.

Huvudarbetsuppgifter:
Dagligen jobba med inkommande och utgående offertförfrågningar via telefon och mail.
Proaktivt jobba för att ännu fler ska få uppleva våra destinationer, via utgående samtal.
Leverera upplevelser i världsklass genom att knyta ihop kundens behov med all vår kunskap och erfarenhet.

Vi lever våra värdeord Professionell, Passionerad, Lekfull & Personlig. Som CSA innebär det att vara lyhörd och kreativ, samtidigt som vi tror på att veta vad som ger resultat.
Vi jobbar mot högt uppsatta mål, både individuellt och som team & mäter ständigt våra nyckeltal. Du behöver gilla att skicka offerter och ständigt jobba för en hög hit rate, högt tempo och älska att ringa utgående samtal. Varför mäta? För att se vad vi behöver hjälpas åt med för att hela tiden bli ännu bättre.

Vem är du?
Vi söker dig som delar vår passion för att skapa oförglömliga upplevelser och som älskar att skapa relationer med människor. Du är en stjärna på att sälja och har en god struktur i ditt arbete och vana av system. Du ser en möjlighet och tar den. Du är proaktiv och vill alltid utvecklas.

Meriterade:
Tidigare säljerfarenhet
Erfarenhet av hotellbranschen
Erfarenhet av CRM och system

Intresserad? Ansök senast den 5 mars. Vi intervjuar löpande.

Ansök nu

Säljsupport med teknikintresse

Läs mer Feb 20
Vi på Colly Flowtech är mitt i en spännande tillväxtresa och ska nu stärka vårt säljteam med ännu mer värdefull kompetens. Vi letar efter en engagerad säljsupport som är redo att vara en viktig kugge i vår försäljningsmaskin genom att säkerställa effektiva affärsflöden och en positiv kundupplevelse. Är du i början av din karriär och är redo för en utvecklande möjlighet där du spelar en central roll i vår framgång? Då är det här din chans att göra skillnad hos oss!

Rollen som säljsupport

Som säljsupport kommer du att stötta säljavdelningen och säkerställa en smidig och effektiv hantering av kundförfrågningar. Det här är en nyckelroll där du är en viktig länk mellan våra säljare och kundservice för att säkerställa en positiv kundupplevelse och ett effektivt affärsflöde. I stora drag kommer du att:

- Presentera lösningförslag och offerter till kund.

- Registrera och följa upp kundorder och inköp i vissa projekt.

- Stötta säljarna i deras säljaktiviteter och kundservice med produktkunskap.

- Samarbeta med interna avdelningar för att lösa eventuella kundproblem eller frågor.

- Underhålla och uppdatera vår kunddatabas med kund- och kontaktuppgifter.

- Bidra till att utveckla och förbättra försäljningsprocesser och rutiner.

Du kommer att tillhöra det affärsområde vi kallar för Slang och jobba från vårt kontor i Göteborg. Vår affärsidé är att med stort engagemang sälja och montera ihop slangar, kopplingar, pumpar, provtagningsventiler, tankrengöring och Single-Use-produkter inom Skandinavien. Våra kunder befinner sig främst inom läkemedels- och livsmedelsindustrin. Vi har mycket god kunskap om våra produkter samt våra kunders processer och vår breda produktportfölj är unikt anpassad efter våra kunders behov.

Rollen som säljsupport är lärorik och erbjuder nya erfarenheter och situationer varje dag, vilket vi hoppas du tycker är spännande och utmanande!

Vem söker vi?

I rollen som Säljsupport förväntas du interagera med kunder för att ge service och grundläggande information om våra produkter och tjänster. Det är därför viktigt att du har ett intresse för teknik och en vilja att lära dig mer om flödesteknik och våra produkter.

För att lyckas i den här rollen tror vi att du har:

- Tidigare erfarenhet av administrativt eller kundservicearbete, helst inom försäljning eller industriell miljö.

- Drivs och motiveras av att jobba i en säljkultur.

- Utmärkt kommunikations- och samarbetsförmåga.

- Flytande engelska och svenska i tal och skrift.

Du älskar att lösa problem och känner dig hemma i komplexa situationer där du snabbt kan koppla ihop orsaker och effekter. Du gillar att hålla koll på helheten och se till att allt arbete följer en tydlig struktur. Att dela med dig av dina tankar och idéer är något du brinner för och du är alltid redo att inspirera och motivera dina kollegor. När det kommer till kundservice, är du alltid redo att gå den extra milen för att överträffa förväntningarna och se till att våra kunder är nöjda.


Vad erbjuder vi?

Vårt team är ryggraden i vår verksamhet och vi tror på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare kan trivas, växa och blomstra. För att säkerställa detta investerar vi stort i utveckling och arbetsmiljö, vilket är avgörande för att attrahera och behålla de bästa medarbetarna.

Colly Flowtech är kollektivavtalsanslutna vilket innebär att du också får tjänstepension och föräldralön. Här är några av våra förmåner:

- Kompetensutveckling

- Friskvårdsbidrag 4 000 kr

- Företaget står för 4 stycken naprapati- eller massagebehandlingar per år och medarbetare

- Företaget betalar extra grupplivförsäkring till alla medarbetare. Som medarbetare hos oss behöver du alltså inte teckna någon privat liv-, sjuk eller olycksfallsförsäkring

- Hälsofrämjande fokus

- 37,5 timmars arbetsvecka

- Lediga halv- och klämdagar

- Löneväxling

Välkommen med din ansökan!

Vi står för en fördomsfri rekryteringsprocess och vill uppnå bästa möjliga matchning mellan kandidat och Colly Flowtech. Som en del av rekryteringen använder vi därför Assessios tester för att mäta personlighet och problemlösningsförmåga. De kandidater som uppfyller kvalifikationerna i högst utsträckning kommer gå vidare till att få utföra dessa tester. Testet för problemlösningsförmåga tar 12 minuter att utföra och personlighetstestet tar ca 20 minuter.

För att ytterligare hålla en fördomsfri rekryteringsprocess och dessutom förenkla ansökningsprocessen tackar vi vänligt nej till personliga brev. Ansök istället endast med ditt CV eller Linkedinprofil. Sista ansökningsdatum är den 8 Mars och urval samt intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!

Vår väg framåt

Colly Flowtech har gjort en stark resa sedan vi grundades 2008, då vi vuxit från 8 miljoner i omsättning till 300 miljoner 2023. Därtill har också antalet anställda ökat och vi är idag nästan 60 medarbetare. Vår sammanhållning och envishet har drivit oss framåt, med mod, hängivenhet och en passion för att göra skillnad. Tillsammans har vi byggt ett företag som förändrat spelreglerna inom branschen. Vi ser nu fram emot kommande år där tillväxt, fortsatt framgång och investeringar i våra medarbetare är i fokus.

Vår vision är att överträffa högt ställda förväntningar, med en motiverande och hälsosam arbetsplats. Välkommen till Colly Flowtech!

Ansök nu

Client Success Agent

Läs mer Feb 21
Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för våra gäster och kollegor?

Perfekt! Då är du den vi söker. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte och det är det som gör oss till det vi är tillsammans - ESS.

Nu söker vi en Client Success Agent (CSA)! Vad gör man då?
Skapar succé tillsammans med oss och våra kunder helt enkelt!

Du har ett säljansvar inom våra viktiga segment Meeting- och Eventbokningar mot B2B inom ESS Group. Vi arbetar aktivt med våra kunder genom införsäljning och offerering över telefon, mail och andra aktiva säljdrivande kanaler, både in- och utgående.

Du kommer att få en inblick i alla våra härliga destinationer och få möjligheten att bli en stjärna på två till tre av våra destinationer.

Huvudarbetsuppgifter:
Dagligen jobba med inkommande och utgående offertförfrågningar via telefon och mail.
Proaktivt jobba för att ännu fler ska få uppleva våra destinationer, via utgående samtal.
Leverera upplevelser i världsklass genom att knyta ihop kundens behov med all vår kunskap och erfarenhet.

Vi lever våra värdeord Professionell, Passionerad, Lekfull & Personlig. Som CSA innebär det att vara lyhörd och kreativ, samtidigt som vi tror på att veta vad som ger resultat.
Vi jobbar mot högt uppsatta mål, både individuellt och som team & mäter ständigt våra nyckeltal. Du behöver gilla att skicka offerter och ständigt jobba för en hög hit rate, högt tempo och älska att ringa utgående samtal. Varför mäta? För att se vad vi behöver hjälpas åt med för att hela tiden bli ännu bättre.

Vem är du?
Vi söker dig som delar vår passion för att skapa oförglömliga upplevelser och som älskar att skapa relationer med människor. Du är en stjärna på att sälja och har en god struktur i ditt arbete och vana av system. Du ser en möjlighet och tar den. Du är proaktiv och vill alltid utvecklas.

Meriterade:
Tidigare säljerfarenhet
Erfarenhet av hotellbranschen
Erfarenhet av CRM och system

Intresserad? Ansök senast den 5 mars. Vi intervjuar löpande.

Ansök nu

Säljadministratör till HealSafe Interiör! ?????

Läs mer Jan 24
Healsafe växer och söker dig som erfaren säljare!

Som en del av HealSafe Interiörs säljteam kommer du att vara en nyckelperson i att driva deras tillväxt och forma framtiden för HealSafes innovativa skade- och suicidpreventiva inredningslösningar inom vårdmiljöer. Denna roll ger dig en unik möjlighet att integreras i ett engagerat team som arbetar mot en gemensam vision - att skapa säkra och läkande miljöer där behovet är som viktigast.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men att du kommer anställas direkt hos HealSafe.

Dina framtida arbetsuppgifter:

- Hantera hela säljprocessen. Vilket främst innebär kundkontakt, offerter, orderhantering och leveransuppföljning.

- Administrera och uppdatera kunddata.

- Delta i kundaktiviteter och samarbeta med distributörer, både nationellt och internationellt.

- Kontinuerligt förbättra försäljningsprocessen och bidra med lösningar.

Vi söker dig som har:

- Minst 2 års erfarenhet av B2B-försäljning.

- Tidigare erfarenhet av order- och offerthantering i affärssystem.

- Goda kunskaper i svenska och engelska.

- Ett flexibelt och öppet förhållningssätt för att axla varierande uppgifter.

Vi ser det som meriterande med:

- Relevant utbildning.

- Kunskaper i ytterligare språk.

- Internationell försäljning, direkt mot kund eller via distributörer.

- Intresse för inredning och design.

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och på företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är utåtriktad, prestigelös, engagerad och lösningsorienterad. Du är även flexibel vilket behövs i en liten organisation. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Skeppsbron 4, Göteborg

Anställningsform: Heltid

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om företaget

HealSafe Interiör är ett företag i en efterfrågad och växande bransch med kunder som sträcker sig över 15 olika länder. De är experter på innovativ inredning och säkra möbler för utmanande miljöer. Deras produkter återfinns inom bland annat kriminalvården, ungdomshem och psykiatrin och idag kan de erbjuda ett brett sortiment av säkra, tåliga samt suicid- och självskaderesistenta produkter. Försäljningen sker både direkt till kunder och genom distributörer. HealSafes produkter gör skillnad och är avgörande för både patienters och personals säkerhet.

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (https://wrknest.se/).

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Polarpumpen AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Polarpumpen AB .

Teknisk support

Backofficepersonal
Läs mer Sep 15
Vill du vara en del av ett expansivt e-handelsföretag inom energibesparing och miljövänliga produkter? Är du tekniskt bevandrad, lösningsorienterad och kommunikativ? Då kan du vara personen som vi söker!

Nu söker vi ytterligare en medarbetare till vår tekniska support på Polarpumpen. Var med på en spännande resa i ett snabbt växande företag!

Om tjänsten
I denna roll kommer fokuset vara att ge våra kunder den bästa tekniska supporten. Du kommer felsöka och supportera våra slutkunder och installatörer på - framför allt värmepumpar.

I arbetsuppgifterna ingår även att upprätta garantiärenden mot leverantör, beställa reservdelar och boka ut arbetsorder till installatörer. Du kommer kontinuerligt ha en god kontakt med våra leverantörer och hålla sig uppdaterad på våra produkter.

Vem är du
Vi ser gärna att du tycker om teknik och har intresset för att arbeta i olika system. Du har en fallenhet för att förklara komplexa saker på ett lättförståeligt och tillmötesgående sätt och är snabblärd och social. Som person är du lösningsorienterad och har en förmåga att kunna ta även de svåra samtalen och vända dem till något positivt. Du är bekväm med att kommunicera på svenska i tal och skrift och du har god datorvana. Du kan arbeta både självständigt och tillsammans med dina medarbetare för att lösa de problem som dyker upp.

Vi kommer utbilda dig i produktkännedom och tekniken i våra produkter. Det är fördelaktigt om du har erfarenhet av kylbranschen eller som teknisk support, men det är inget krav.

Vi erbjuder
Vi på Polarpumpen erbjuder en spännande resa i ett växande företag inom energibesparing och miljövänliga produkter. Här finns det alltid nya utmaningar och goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta i ett team med bra sammanhållning och här värdesätter vi en skön stämning på kontoret. Tillsammans blir vi ett gott gäng som även genomför olika personalaktiviteter tillsammans, på och utanför kontoret, exempelvis After Work. Vi erbjuder även andra förmåner såsom friskvårdsbidrag och parkeringsmöjligheter utanför kontoret.

Placering: Göteborg

Låter detta som din typ av utmaning? Skicka in din ansökan redan idag!

Om oss
Polarpumpen AB är ett expansivt försäljningsföretag som sedan 2008 har försett många hushåll med bra uppvärmningsmöjligheter. Vi är Nordens största återförsäljare av värmepumpar på internet och erbjuder våra kunder ett brett sortiment av mycket bra kvalitet. Vi omsätter ca?200 miljoner och med en starkare produktportfölj än någonsin, är vi nu inne i en fas där den kommer utökas än mer. Som medarbetare på Polarpumpen AB kommer du att ha ett varierande och utmanande arbete med kunden i fokus. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter eftersom företagets policy är att internrekrytera. Sedan 2017 är vi en del av Bygghemma Group som har 3000 anställda, omsätter 12 miljarder och är noterade på Nasdaq Stockholm.

Ansök nu

Säljare

Telefonförsäljare
Läs mer Aug 22
Är du en driven och serviceinriktad person som brinner för försäljning? Vill du arbeta för ett expansivt e-handelsföretag där du är med och guidar kunder rätt i köpprocessen? Då kan du vara personen vi söker!

Nu söker vi ytterligare en Säljare till Polarpumpen. Var med på en spännande resa i ett snabbt växande företag!

Om tjänsten
Många av våra kunder vill ha lite extra rådgivning i köpprocessen och därför har vi ett team av säljare som dagligen hjälper våra kunder framåt. Som säljare hos oss kommer du arbeta med inkommande samtal och mejl från kunder. Du säljer de produkterna som vi erbjuder i vår e-butik och hjälper kunderna att genomföra köpet på bästa möjliga sätt utifrån deras unika önskemål och behov. Till din hjälp har du dina kollegor med hög erfarenhet och en god supportstruktur.

Om dig
Vi tror att är ansvarsfull, noggrann och gillar ett flexibelt arbete. Det är viktigt att du är serviceinriktad, har ett starkt engagemang och tycker om att arbeta i högt tempo. För att lyckas i rollen bör du ha god datorvana och att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, på både svenska och engelska. Branschkunskap är inte ett krav, men du ska däremot ha intresset och vara motiverad att lära dig via interna utbildningar samt praktiskt arbete.

Vi erbjuder
Bli en del av ett härligt team med bra sammanhållning. Vi har en skön stämning på kontoret, högt i tak och tar då och då en spontan AW tillsammans. Du får vara med på en mycket spännande resa och bidra till Polarpumpens högt uppsatta mål. Vi erbjuder dig en stor möjlighet att utvecklas i din yrkesroll. Du får även andra förmåner såsom friskvårdsbidrag och det finns gratis parkering precis utanför ingången till vårt kontor.

Vi arbetar med en grundlön och provision.

Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är på heltid.

Placering: Göteborg

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss
Polarpumpen AB är ett expansivt försäljningsföretag som sedan 2008 har försett många hushåll med bra uppvärmningsmöjligheter. Vi är Nordens största återförsäljare av värmepumpar på internet och erbjuder våra kunder ett brett sortiment av mycket bra kvalitet. Vi omsätter ca?200 miljoner och med en starkare produktportfölj än någonsin, är vi nu inne i en fas där den kommer utökas än mer. Som medarbetare på Polarpumpen AB kommer du att ha ett varierande och utmanande arbete med kunden i fokus. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter eftersom företagets policy är att internrekrytera. Sedan 2017 är vi en del av Bygghemma Group som har 3000 anställda, omsätter 12 miljarder och är noterade på Nasdaq Stockholm.

Ansök nu

Säljare

Telefonförsäljare
Läs mer Jul 6
Är du en driven och serviceinriktad person som brinner för försäljning? Vill du arbeta för ett expansivt e-handelsföretag där du är med och guidar kunder rätt i köpprocessen? Då kan du vara personen vi söker!

Nu söker vi ytterligare en Säljare till Polarpumpen. Var med på en spännande resa i ett snabbt växande företag!

Om tjänsten
Många av våra kunder vill ha lite extra rådgivning i köpprocessen och därför har vi ett team av säljare som dagligen hjälper våra kunder framåt. Som säljare hos oss kommer du arbeta med inkommande samtal och mejl från kunder. Du säljer de produkterna som vi erbjuder i vår e-butik och hjälper kunderna att genomföra köpet på bästa möjliga sätt utifrån deras unika önskemål och behov. Till din hjälp har du dina kollegor med hög erfarenhet och en god supportstruktur.

Om dig
Vi tror att är ansvarsfull, noggrann och gillar ett flexibelt arbete. Det är viktigt att du är serviceinriktad, har ett starkt engagemang och tycker om att arbeta i högt tempo. För att lyckas i rollen bör du ha god datorvana och att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, på både svenska och engelska. Branschkunskap är inte ett krav, men du ska däremot ha intresset och vara motiverad att lära dig via interna utbildningar samt praktiskt arbete.

Vi erbjuder
Bli en del av ett härligt team med bra sammanhållning. Vi har en skön stämning på kontoret, högt i tak och tar då och då en spontan AW tillsammans. Du får vara med på en mycket spännande resa och bidra till Polarpumpens högt uppsatta mål. Vi erbjuder dig en stor möjlighet att utvecklas i din yrkesroll. Du får även andra förmåner såsom friskvårdsbidrag och det finns gratis parkering precis utanför ingången till vårt kontor.

Vi arbetar med en grundlön och provision.

Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är på heltid.

Placering: Göteborg

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss
Polarpumpen AB är ett expansivt försäljningsföretag som sedan 2008 har försett många hushåll med bra uppvärmningsmöjligheter. Vi är Nordens största återförsäljare av värmepumpar på internet och erbjuder våra kunder ett brett sortiment av mycket bra kvalitet. Vi omsätter ca?200 miljoner och med en starkare produktportfölj än någonsin, är vi nu inne i en fas där den kommer utökas än mer. Som medarbetare på Polarpumpen AB kommer du att ha ett varierande och utmanande arbete med kunden i fokus. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter eftersom företagets policy är att internrekrytera. Sedan 2017 är vi en del av Bygghemma Group som har 3000 anställda, omsätter 12 miljarder och är noterade på Nasdaq Stockholm.

Ansök nu

Säljare

Telefonförsäljare
Läs mer Jun 9
Är du en driven och serviceinriktad person som brinner för försäljning? Vill du arbeta för ett expansivt e-handelsföretag där du är med och guidar kunder rätt i köpprocessen? Då kan du vara personen vi söker!

Nu söker vi ytterligare en Säljare till Polarpumpen. Var med på en spännande resa i ett snabbt växande företag!

Om tjänsten
Många av våra kunder vill ha lite extra rådgivning i köpprocessen och därför har vi ett team av säljare som dagligen hjälper våra kunder framåt. Som säljare hos oss kommer du arbeta med inkommande samtal och mejl från kunder. Du säljer de produkterna som vi erbjuder i vår e-butik och hjälper kunderna att genomföra köpet på bästa möjliga sätt utifrån deras unika önskemål och behov. Till din hjälp har du dina kollegor med hög erfarenhet och en god supportstruktur.

Om dig
Vi tror att är ansvarsfull, noggrann och gillar ett flexibelt arbete. Det är viktigt att du är serviceinriktad, har ett starkt engagemang och tycker om att arbeta i högt tempo. För att lyckas i rollen bör du ha god datorvana och att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, på både svenska och engelska. Branschkunskap är inte ett krav, men du ska däremot ha intresset och vara motiverad att lära dig via interna utbildningar samt praktiskt arbete.

Vi erbjuder
Bli en del av ett härligt team med bra sammanhållning. Vi har en skön stämning på kontoret, högt i tak och tar då och då en spontan AW tillsammans. Du får vara med på en mycket spännande resa och bidra till Polarpumpens högt uppsatta mål. Vi erbjuder dig en stor möjlighet att utvecklas i din yrkesroll. Du får även andra förmåner såsom friskvårdsbidrag och det finns gratis parkering precis utanför ingången till vårt kontor.

Vi arbetar med en grundlön och provision.

Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är på heltid.

Placering: Göteborg

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss
Polarpumpen AB är ett expansivt försäljningsföretag som sedan 2008 har försett många hushåll med bra uppvärmningsmöjligheter. Vi är Nordens största återförsäljare av värmepumpar på internet och erbjuder våra kunder ett brett sortiment av mycket bra kvalitet. Vi omsätter ca?200 miljoner och med en starkare produktportfölj än någonsin, är vi nu inne i en fas där den kommer utökas än mer. Som medarbetare på Polarpumpen AB kommer du att ha ett varierande och utmanande arbete med kunden i fokus. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter eftersom företagets policy är att internrekrytera. Sedan 2017 är vi en del av Bygghemma Group som har 3000 anställda, omsätter 12 miljarder och är noterade på Nasdaq Stockholm.

Ansök nu

Teknisk support

Backofficepersonal
Läs mer Feb 13
Vill du vara en del av ett expansivt e-handelsföretag inom energibesparing och miljövänliga produkter? Är du tekniskt bevandrad, lösningsorienterad och kommunikativ? Då kan du vara personen som vi söker!

Nu söker vi ytterligare en medarbetare till vår tekniska support på Polarpumpen. Var med på en spännande resa i ett snabbt växande företag!

Om tjänsten
I denna roll kommer fokuset vara att ge våra kunder den bästa tekniska supporten. Du kommer felsöka och supportera våra slutkunder och installatörer på - framför allt värmepumpar.

I arbetsuppgifterna ingår även att upprätta garantiärenden mot leverantör, beställa reservdelar och boka ut arbetsorder till installatörer. Du kommer kontinuerligt ha en god kontakt med våra leverantörer och hålla sig uppdaterad på våra produkter.

Vem är du
Vi ser gärna att du tycker om teknik och har intresset för att arbeta i olika system. Du har en fallenhet för att förklara komplexa saker på ett lättförståeligt och tillmötesgående sätt och är snabblärd och social. Som person är du lösningsorienterad och har en förmåga att kunna ta även de svåra samtalen och vända dem till något positivt. Du är bekväm med att kommunicera på svenska i tal och skrift och du har god datorvana. Du kan arbeta både självständigt och tillsammans med dina medarbetare för att lösa de problem som dyker upp.

Vi kommer utbilda dig i produktkännedom och tekniken i våra produkter. Det är fördelaktigt om du har erfarenhet av kylbranschen eller som teknisk support, men det är inget krav.

Vi erbjuder
Vi på Polarpumpen erbjuder en spännande resa i ett växande företag inom energibesparing och miljövänliga produkter. Här finns det alltid nya utmaningar och goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta i ett team med bra sammanhållning och här värdesätter vi en skön stämning på kontoret. Tillsammans blir vi ett gott gäng som även genomför olika personalaktiviteter tillsammans, på och utanför kontoret, exempelvis After Work. Vi erbjuder även andra förmåner såsom friskvårdsbidrag och parkeringsmöjligheter utanför kontoret.

Placering: Göteborg

Låter detta som din typ av utmaning? Skicka in din ansökan redan idag!

Om oss
Polarpumpen AB är ett expansivt försäljningsföretag som sedan 2008 har försett många hushåll med bra uppvärmningsmöjligheter. Vi är Nordens största återförsäljare av värmepumpar på internet och erbjuder våra kunder ett brett sortiment av mycket bra kvalitet. Vi omsätter ca?200 miljoner och med en starkare produktportfölj än någonsin, är vi nu inne i en fas där den kommer utökas än mer. Som medarbetare på Polarpumpen AB kommer du att ha ett varierande och utmanande arbete med kunden i fokus. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter eftersom företagets policy är att internrekrytera. Sedan 2017 är vi en del av Bygghemma Group som har 3000 anställda, omsätter 12 miljarder och är noterade på Nasdaq Stockholm.

Ansök nu

Teknisk support

Backofficepersonal
Läs mer Feb 10
Vill du vara en del av ett expansivt e-handelsföretag inom energibesparing och miljövänliga produkter? Är du tekniskt bevandrad, lösningsorienterad och kommunikativ? Då kan du vara personen som vi söker!

Nu söker vi ytterligare en medarbetare till vår tekniska support på Polarpumpen. Var med på en spännande resa i ett snabbt växande företag!

Om tjänsten
I denna roll kommer fokuset vara att ge våra kunder den bästa tekniska supporten. Du kommer felsöka och supportera våra slutkunder och installatörer på - framför allt värmepumpar.

I arbetsuppgifterna ingår även att upprätta garantiärenden mot leverantör, beställa reservdelar och boka ut arbetsorder till installatörer. Du kommer kontinuerligt ha en god kontakt med våra leverantörer och hålla sig uppdaterad på våra produkter.

Vem är du
Vi ser gärna att du tycker om teknik och har intresset för att arbeta i olika system. Du har en fallenhet för att förklara komplexa saker på ett lättförståeligt och tillmötesgående sätt och är snabblärd och social. Som person är du lösningsorienterad och har en förmåga att kunna ta även de svåra samtalen och vända dem till något positivt. Du är bekväm med att kommunicera på svenska i tal och skrift och du har god datorvana. Du kan arbeta både självständigt och tillsammans med dina medarbetare för att lösa de problem som dyker upp.

Vi kommer utbilda dig i produktkännedom och tekniken i våra produkter. Det är fördelaktigt om du har erfarenhet av kylbranschen eller som teknisk support, men det är inget krav.

Vi erbjuder
Vi på Polarpumpen erbjuder en spännande resa i ett växande företag inom energibesparing och miljövänliga produkter. Här finns det alltid nya utmaningar och goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta i ett team med bra sammanhållning och här värdesätter vi en skön stämning på kontoret. Tillsammans blir vi ett gott gäng som även genomför olika personalaktiviteter tillsammans, på och utanför kontoret, exempelvis After Work. Vi erbjuder även andra förmåner såsom friskvårdsbidrag och parkeringsmöjligheter utanför kontoret.

Placering: Göteborg

Låter detta som din typ av utmaning? Skicka in din ansökan redan idag!

Om oss
Polarpumpen AB är ett expansivt försäljningsföretag som sedan 2008 har försett många hushåll med bra uppvärmningsmöjligheter. Vi är Nordens största återförsäljare av värmepumpar på internet och erbjuder våra kunder ett brett sortiment av mycket bra kvalitet. Vi omsätter ca?200 miljoner och med en starkare produktportfölj än någonsin, är vi nu inne i en fas där den kommer utökas än mer. Som medarbetare på Polarpumpen AB kommer du att ha ett varierande och utmanande arbete med kunden i fokus. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter eftersom företagets policy är att internrekrytera. Sedan 2017 är vi en del av Bygghemma Group som har 3000 anställda, omsätter 12 miljarder och är noterade på Nasdaq Stockholm.

Ansök nu