Göteborg: Coach för mötesbokare på Cypern

Hitta ansökningsinfo om jobbet Coach för mötesbokare på Cypern i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-10-08 // Varaktighet: Heltid

Om Sesol/Sekraft
Sekraft är en trygg partner för dem som ska investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar

Vi är idag ca 230 medarbetare i koncern som består av Sekraft som är en helhetsleverantör inom elbilsladdning och smarta fastighetslösningar och Sesol som är helhetsleverantör inom solcellsanläggningar. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi finns också i Kalmar, Helsingborg, Södra Stockholm, Göteborg och Örebro. Sedan juni 2021 finns vi också på Paphos där vi har ett säljkontor bestående av säljare och mötesbokare.

Vi på Sekraft erbjuder bra utvecklingsmöjligheter samtidigt som vi varje dag arbetar hårt för att nå vårt mål, att vara det självklara valet för dig som vill investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar.

Är du redo för ett nytt jobb i en växande bransch? Sök då redan idag!

Arbetsbeskrivning

Till vårt säljkontor i Paphos, Cypern vill vi ha dig som vill jobba som coach för våra mötesbokare

Som coach för mötesbokningen hos oss kommer ditt jobb främst bestå av:

- Aktivt lyssna på säljarnas samtal
- Coacha och aktivt utveckla våra mötesbokare
- Rapportera Kpi:er och utmaningar till gruppchef
- Vara ett stöd till gruppchef
- Samtalsanalys


Profil


Du är en person som drivs av att utveckla och inspirera dina medarbetare. Din energi smittar av sig på säljarna och du har en förmåga att höja deras motivationsnivå. Som coach är du en viktig förebild för säljarna. Rollen handlar om daglig coaching, uppföljning och feedback med ett fokus på att utveckla säljarna till de allra bästa.



Vad erbjuder vi dig?
- Mycket frihet under ansvar.
- En unik möjlighet att påverka din egen roll och vara med och utveckla företagets fortsatta verksamhet i en bransch där du verkligen kan göra en positiv skillnad för samhället.
- En energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning.
- Regelbundna träffar med övriga kollegor inom försäljning för utbyte av erfarenheter och kompetenser
- Möjligheten till en karriär inom bolaget såväl. Vi växer och ledaregenskaper och ambitioner är något vi ser mycket positivt på.


Lön: Fast och rörlig

Placering: Paphos Cypern

Tillträde: Omgående

Anställningsvillkor: Heltid

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta HR-ansvarig på jobb@sesol.se OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.

Välkommen in med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Telefonförsäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Telefonförsäljare.

Lånehandläggare/mötesbokare till Reducero i Göteborg

Läs mer Jan 18
Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?
Beskrivning
Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 60 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi.

Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. I samtalet kommer du behöva kunskap om och sätta dig in i kundens ekonomiska situation.

Hur mycket kan jag tjäna?
Provisionen är obegränsad och baseras på antalet utbetalda lån du förmedlar. Genomsnittlig lön bland säljare; 33 500 kr.

Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett intresse för ekonomi. Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. För att lyckas i jobbet behöver du vara ihärdig och kreativ. Det är viktigt att du pratar bra svenska och på ett enkelt sätt kan förklara för kunden hur en ansökan går till.

Det är meriterande om du tidigare jobbat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. En grundläggande förståelse av hur räntor, lån och krediter fungerar är ett plus. Vi tror att jobbet är perfekt för dig som vill ha ett första jobb inom finans och försäljning.

Vad vi erbjuder dig
- Utbildningar i låneförmedling och säljteknik där du lär dig för att påbörja din karriär inom försäljning.
- Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön.
- Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap. (9 av 10 av våra anställda skulle rekommendera en kompis att jobba här).
- Gemensamma fredagsfrukostar, tv-spel och pingis på lunchrasten.
- Centralt beläget kontor i Göteborg.


Arbetstid
09.00-17.00, måndag till fredag.

Tillträde
Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.

Frågor
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på erik.sten@reducero.se

Ansök nu

Studenter sökes som säljande lånehandläggare på deltid

Läs mer Jan 18
Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?
Beskrivning
Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 50 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin privatekonomi.

Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar in kunden för ett möte med en rådgivare. I samtalet kommer du att behöva kunskap om och sätta dig in i kundens ekonomiska situation.

Hur mycket kan jag tjäna?
Provisionen är obegränsad och baseras på antalet utbetalda lån du förmedlar. Med andra ord är det fullt möjligt att tjäna en "heltidslön" trots att du bara arbetar 12 timmar i veckan.

Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett intresse för ekonomi. Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. För att lyckas i arbetet behöver du vara ihärdig och kreativ. Det är viktigt att du pratar bra svenska och på ett enkelt sätt kan förklara för kunden hur en ansökan går till.

Då detta är en deltidstjänst med kvällstider ser vi gärna att du studerar eller har någon annan sysselsättning på dagarna.

Vad vi erbjuder dig
- En perfekt möjlighet att arbeta extra (30%) utan att det går ut för mycket över studier eller dylikt.
- Utbildningar i låneförmedling och säljteknik där du lär dig för att påbörja din karriär inom försäljning.
- Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön.
- Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap. (9 av 10 av våra anställda skulle rekommendera en kompis att jobba här).
- Centralt beläget kontor i Göteborg.




Arbetstid
Kl. 17-21 måndag, tisdag och torsdag.

Ersättning
Garantilön och provision.

Tillträde
Löpande.

Frågor
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på erik.sten@reducero.se.

Ansök nu

Innesäljare Grundlön plus Provision

Läs mer Jan 13
Telemarketing-startup söker säljare

Säg telefonförsäljning och många rynkar på näsan. Det beror på att kalla säljsamtal på telefon inte är vad kunden vill ha. Därför har vi varit noggranna med att ta fram samtalslistor med kunder som faktiskt är intresserade av våra produkter. Telefonförsäljning som den borde fungera, helt enkelt.



Hos oss får du alla möjligheter att bli en stjärnsäljare, men som företag är vi aldrig starkare än vår svagaste länk. Därför jobbar vi på Personal Best alltid för att hjälpa, utbilda och stötta varandra.



För att göra det möjligt fungerar det inte att ha ett stort, öppet kontorslandskap med massa anställda. Vi tror på en liten, tajt och hungrig grupp som vill nå framgång tillsammans.



Tillsammans med teamet kommer du att sälja elavtal till kunderna som kan kapa sina kostnader med vårt erbjudande. Dina potentiella kunder har alltså goda incitament att köpa din produkt.



Vårt kontor ligger på Blekholmstorget 20 vid T-Centralen och det är där du kommer få chansen att vara med från starten av ett helt nytt kapitel i Personal Best-historien.



Vem tror vi att du är?

Du har bred erfarenhet från försäljning, men är inte mätt. Du vill fortsätta utvecklas och bidra till att bygga en framgångsrik startup. Vi tror också att du triggas av att jobba i ett team av likasinnade och få stort ansvar för vårt resultat.

Vill du veta mer?

Skriv i chatten så bokar vi in en tid och tar ett förutsättningslöst snack över en kopp kaffe. Eller så skickar du en ansökan utan cv här. Vi hörs!

Ansök nu

Sales Executive

Läs mer Jan 5
Arbetsbeskrivning

Som B2B-säljare kommer din huvuduppgift vara att sälja våra olika tjänster i den webbaserade plattformen. Du ingår i ett mycket erfaret och drivet team som framför allt jobbar med att hitta nya kunder genom vår väletablerade inbound marketing strategi.

Du har budgetansvar och i din roll ansvarar du för hela säljprocessen med nya företagskunder på den svenska marknaden. Vi jobbar ständigt med utveckling genom coachning och utbildningar och genom en tydlig karriärstege är målsättningen att du ska växa inom organisation. I rollen kan det även förekomma besök på mässor, nätverksträffar eller seminarier där du marknadsför Creditsafe och våra tjänster.

Vi söker dig som:

- Brinner för försäljning och inte är rädd att lyfta luren
- Har ett eget driv och ger energi till din omgivning
- Triggas av att arbeta i ett högt tempo
- Älskar utmaningar
- Är en social och utåtriktad person som ser möjligheter


Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning och god vana att arbeta med telefon som verktyg, men det viktigaste är att du har viljan att bygga en säljkarriär. God svenska i tal och skrift är ett krav och då vi är ett internationellt företag är det en fördel om du har god förståelse för engelska. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper.

Om oss

Som anställd hos Creditsafe blir du en del av ett framgångsrikt företag där våra passionerade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål. Vi är stolta över vår personal och jobbar ständigt med utveckling genom nära coachning, utbildningar och roliga aktiviteter.

Övrig information

- Arbetet är på heltid
- Fast månadslön + provision och bonus
- Sista ansökningsdag 2022-01-24
- Tillträde enligt överenskommelse




Vi kommer ha löpande intervjuer, så skicka in din ansökan direkt!

Ansök nu

Innesäljare tjänster Göteborg

Läs mer Dec 17
Personal Bests nya telemarketing avdelning i Göteborg söker erfaren säljare

Säg telefonförsäljning och många rynkar på näsan. Det beror på att kalla säljsamtal på telefon inte är vad kunden vill ha. Därför har vi varit noggranna med att ta fram samtalslistor med kunder som faktiskt är intresserade av våra produkter. Telefonförsäljning som den borde fungera, helt enkelt.



Hos oss får du alla möjligheter att bli en stjärnsäljare, men som företag är vi aldrig starkare än vår svagaste länk. Därför jobbar vi på Personal Best alltid för att hjälpa, utbilda och stötta varandra.



För att göra det möjligt fungerar det inte att ha ett stort, öppet kontorslandskap med massa anställda. Vi tror på en liten, tajt och hungrig grupp som vill nå framgång tillsammans.



Tillsammans med teamet kommer du att sälja elavtal till kunderna som kan kapa sina kostnader med vårt erbjudande. Dina potentiella kunder har alltså goda incitament att köpa din produkt.



Vårt telemarketingkontor ligger på Östra Hamngatan, och det är där du kommer få chansen att vara med från starten av ett helt nytt kapitel i Personal Best- historien.



Vem tror vi att du är?



Du har bred erfarenhet från försäljning, men är inte mätt. Du vill fortsätta utvecklas och bidra till att bygga en framgångsrik startup. Vi tror också att du triggas av att jobba i ett team av likasinnade och få stort ansvar för vårt resultat.

Vill du veta mer?

Skriv i chatten så bokar vi in en tid och tar ett förutsättningslöst snack över en kopp kaffe. Eller så skickar du en ansökan utan cv här. Vi hörs!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Sesol AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Sesol AB .

Lärling som Elektriker till Sekraft!

Lärling, installationselektriker
Läs mer Nov 3
Arbetsbeskrivning:

Som Elektriker hos oss kommer du vara en viktig del i att vi fortsätter att bibehålla vår höga kundnöjdhet. Som en del i teamet av elektriker är du företagets ansikte utåt. Du agerar som en serviceelektriker med en varierande vardag. Arbetet sker till största del på plats ute hos kund. Din arbetsdag är varierande och består bland annat av:

El-installationer ute hos kund

Installation samt driftsättning av laddstationer- och IMD

Överlämning och utbildning till kunder

Mindre och större ombyggnationer av el-centraler, mätarskåp och ställverk



Vem är du
Vi lägger stor vikt vid att du är bra på att samarbeta, kommunicera, strukturera och är bra på kundbemötandet. Det är också viktigt att du är självgående och kan ta egna initiativ och trivs i en varierande föränderlig miljö. Kravet för tjänsten är att du har B-körkort och arbetat inom El i 6 månader eller uppåt.



Vad innebär det att arbeta hos oss?
- Egen fullkittad servicebil med möjlighet till förmånsbil
- Mycket frihet under ansvar
- Goda förmåner och arbetsvillkor
- Delta i diverse tävlingar med bonussystem
- Goda möjligheter till utveckling
- Varierande vardag med olika typer av elinstallationer hos våra kunder




Om anställningen:
Lön: Fast lön

Placering: Göteborg

Tillträde: Enligt överenskommelse

Anställningsvillkor: Heltid



Sök redan idag. Urval sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på Jobb@sesol.se. OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.

Om oss

Sekraft är en trygg partner för dem som ska investera i elbilsladdare. Vi är idag över 300 medarbetare i koncernen som består av Sekraft som fokuserar på elbilsladdare och smarta fastighetslösningar samt Sesol som fokuserar på solceller och batterilösningar. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi är även etablerade i Kalmar, Helsingborg, Göteborg, Stockholm och Örebro.

Varje dag levererar vi anläggningar med högsta kundnöjdhet i fokus. Eftersom fler och fler får upp ögonen för elbilsladdare så innebär det att vi arbetar med anläggningar i alla storlekar, från en villa till stora offentliga parkeringsplatser. All vår personal är behörig och anställda direkt hos oss vilket är viktigt för oss för att kunna leverera den kvalité vi står för som företag. Vi kan stolt säga att vi är en helhetsleverantör, på riktigt.

Ansök nu

Account Manager till Sesol i Göteborg

Account manager
Läs mer Okt 28
Vi på Sesol erbjuder bra utvecklingsmöjligheter samtidigt som vi varje dag arbetar hårt för att nå vårt mål, att vara det självklara valet inom solceller, batterier och elbilsladdare.

Är du redo för ett nytt och roligt jobb i en växande bransch? Sök då jobbet redan idag!

Om Sesol AB

Vi är en trygg partner för dem som ska investera i solceller, elbilsladdare eller batterier.

Vi är idag över 300 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping, vi har också etablerat oss i Kalmar, Helsingborg, södra Stockholm, Karlstad, Göteborg och Örebro.

Varje dag levererar vi anläggningar med högsta kundnöjdhet i fokus. Eftersom fler och fler får upp ögonen för solceller, elbilsladdare och batterier så innebär det att vi arbetar med anläggningar i alla storlekar, från en helt vanlig villa till stora parker. All vår personal är behörig och anställda direkt i Sesol vilket är viktigt för oss för att kunna leverera den kvalité vi står för som företag. Vi kan stolt säga att vi är en helhetsleverantör, på riktigt.

Gemenskap, Kunskap, Professionella, Familjära och Säljdrivna!

Det är ledorden vår säljorganisation säger identifierar oss på Sesol enligt vår senaste medarbetarundersökning.

Uppdraget

Vi vill nu stärka vårt kontor i Göteborg där du arbetar tätt ihop med Tomas som är vår försäljningschef på plats ihop med övriga i ditt säljteam. Våra säljare är tävlingsmänniskor som drivs av utmaningar och goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser därför att du har samma drivkrafter. Som säljare hos oss kommer du till stor del vara ute på fält och besöka nya kunder, främst lantbruk/företag, via förbokade möten från våra mötesbokare.

Vem är du?

- Du har erfarenhet av att bygga kundrelationer
- Vi ser gärna att du jobbat med försäljning i minst 3 år
- Du har dokumenterat goda försäljningsresultat
- Du har en hög ambitionsnivå och trivs bäst i ett högt tempo


För att lyckas i rollen som Account Manager är du resultatinriktad, trivs i en miljö med högt tempo och har förmågan att skapa nya relationer och affärer. Din starka målmedvetenhet styr ditt sätt att agera och du förstår vikten av att alltid kunna presentera den bästa möjliga lösningen för våra kunder.

Vad erbjuder vi dig?

- Mycket frihet under ansvar
- Bearbetning av till största del förbokade möten
- Bra utbildningar och goda möjligheter till utveckling
- Storslagna tävlingar & kick-offer
- Golden League, ett program med fokus på din kompetensutveckling
- Regelbundna träffar med övriga kollegor inom försäljning för utbyte av erfarenheter och kompetenser
- Attraktiva provisioner samt bonussystem
- Goda förmåner som bland annat förmånsbil


Om anställningen

Lön: Fast och rörlig

Placering: Göteborg

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse

Anställningsvillkor: Heltid



Välkommen in med din ansökan idag!

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta HR-teamet på Jobb@Sesol.se. OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.

Ansök nu

Serviceelektriker till Göteborg

Serviceelektriker, installation
Läs mer Okt 8
Är du nyfiken på branschen inom elbilsladdning, solceller samt batterier och är intresserad av att arbeta i ett team med över 20 elektriker? Har du erfarenhet inom el- och serviceinstallationer sedan något år tillbaka och är bra på kommunikation och kundkontakt? Sök då tjänsten redan idag!

Om oss
Idag är vi över 240 medarbetare med huvudkontor i Jönköping, vi har också etablerat oss i Kalmar, Helsingborg, Stockholm, Örebro och Göteborg.

Varje dag levererar vi anläggningar med högsta kundnöjdhet i fokus. Eftersom fler och fler får upp ögonen för elbilsladdare, solceller och batterier så innebär det olika typer av elinstallationer även mot anläggningar av större storlekar, från en helt vanlig villa till stora parker. All vår personal är behörig och anställda direkt i Sesol koncernen men tillhör även Sekraft som är vårt varumärke för elbilsladdare.

Våra Elektriker utbildas inom olika typer av ny teknik. Utbildningarna består av allt ifrån avancerad programmering av olika laddboxar, solcellsanläggningar och batterilösningar. Även IMD-system där du bland annat kommer att göra hela elinstallationen, till exempel bygga om i ställverk och energieffektivisera fastigheter.

Arbetsbeskrivning:
Som Elektriker hos oss kommer du vara en viktig del i att vi fortsätter att bibehålla vår höga kundnöjdhet. Som en del i ett team av elektriker är ni företagets ansikte utåt när ni driftsätter och installerar anläggningar ute hos kunder. Du agerar som en serviceelektriker men med en varierande vardag. Arbetet sker till största del på plats ute hos olika kunder i området. Det är ett varierande arbete med många moment och består av bland annat:

- Mindre och större ombyggnationer av el-centraler, mätarskåp och ställverk
- El-installationer ute hos kund
- Installation samt driftsättning av laddstationer, solcellsanläggningar och batterier
- Överlämning och utbildning till kunder


Vem är du:
Du kommer arbeta tätt med projektledare, arbetschef och våra montageteam som monterar våra anläggningar. Därför lägger vi stor vikt vid att du är bra på att samarbeta, kommunicera, strukturera och är bra på kundbemötandet. Det är också viktigt att du är självgående och kan ta egna initiativ och trivs i en varierande föränderlig miljö.

Kravet för att söka tjänsten:
- Du är minst 1:A års montör eller högre
- Att du har B-körkort
- Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift


Vad innebär det att arbeta hos oss?
- Mycket frihet under ansvar
- Goda möjligheter till utveckling
- Varierande vardag med olika typer av elinstallationer hos våra kunder
- Du får vara med och påverka de beslut som fattas för Sesol och vår utveckling
- Goda förmåner och arbetsvillkor
- Egen fullkittad servicebil med möjlighet till förmånsbil
- Delta i diverse tävlingar med bonussystem


Om anställningen:
Lön: Fast lön

Placering: Göteborg

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse

Anställningsvillkor: Heltid



Välkommen in med din ansökan!
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på Jobb@sesol.se. OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.

Ansök nu

Coach för mötesbokare på Cypern!

Telefonförsäljare
Läs mer Okt 8
Om Sesol/Sekraft
Sekraft är en trygg partner för dem som ska investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar

Vi är idag ca 230 medarbetare i koncern som består av Sekraft som är en helhetsleverantör inom elbilsladdning och smarta fastighetslösningar och Sesol som är helhetsleverantör inom solcellsanläggningar. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi finns också i Kalmar, Helsingborg, Södra Stockholm, Göteborg och Örebro. Sedan juni 2021 finns vi också på Paphos där vi har ett säljkontor bestående av säljare och mötesbokare.

Vi på Sekraft erbjuder bra utvecklingsmöjligheter samtidigt som vi varje dag arbetar hårt för att nå vårt mål, att vara det självklara valet för dig som vill investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar.

Är du redo för ett nytt jobb i en växande bransch? Sök då redan idag!

Arbetsbeskrivning

Till vårt säljkontor i Paphos, Cypern vill vi ha dig som vill jobba som coach för våra mötesbokare

Som coach för mötesbokningen hos oss kommer ditt jobb främst bestå av:

- Aktivt lyssna på säljarnas samtal
- Coacha och aktivt utveckla våra mötesbokare
- Rapportera Kpi:er och utmaningar till gruppchef
- Vara ett stöd till gruppchef
- Samtalsanalys


Profil


Du är en person som drivs av att utveckla och inspirera dina medarbetare. Din energi smittar av sig på säljarna och du har en förmåga att höja deras motivationsnivå. Som coach är du en viktig förebild för säljarna. Rollen handlar om daglig coaching, uppföljning och feedback med ett fokus på att utveckla säljarna till de allra bästa.



Vad erbjuder vi dig?
- Mycket frihet under ansvar.
- En unik möjlighet att påverka din egen roll och vara med och utveckla företagets fortsatta verksamhet i en bransch där du verkligen kan göra en positiv skillnad för samhället.
- En energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning.
- Regelbundna träffar med övriga kollegor inom försäljning för utbyte av erfarenheter och kompetenser
- Möjligheten till en karriär inom bolaget såväl. Vi växer och ledaregenskaper och ambitioner är något vi ser mycket positivt på.


Lön: Fast och rörlig

Placering: Paphos Cypern

Tillträde: Omgående

Anställningsvillkor: Heltid

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta HR-ansvarig på jobb@sesol.se OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.

Välkommen in med din ansökan!

Ansök nu

Säljcoach Cypern!

Telefonförsäljare
Läs mer Okt 6
Om Sesol/Sekraft
Sekraft är en trygg partner för dem som ska investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar

Vi är idag ca 230 medarbetare i koncern som består av Sekraft som är en helhetsleverantör inom elbilsladdning och smarta fastighetslösningar och Sesol som är helhetsleverantör inom solcellsanläggningar. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi finns också i Kalmar, Helsingborg, Södra Stockholm, Göteborg och Örebro. Sedan juni 2021 finns vi också på Paphos där vi har ett säljkontor bestående av säljare och mötesbokare.

Vi på Sekraft erbjuder bra utvecklingsmöjligheter samtidigt som vi varje dag arbetar hårt för att nå vårt mål, att vara det självklara valet för dig som vill investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar.

Är du redo för ett nytt jobb i en växande bransch? Sök då redan idag!

Arbetsbeskrivning

Till vårt säljkontor i Paphos, Cypern vill vi ha dig som vill jobba som säljcoach.

Som säljcoach hos oss kommer ditt jobb främst bestå av:

- Aktivt lyssna på säljarnas samtal
- Coacha och aktivt utveckla våra säljare i säljsamtal
- Rapportera Kpi:er och utmaningar till gruppchef
- Vara ett stöd till gruppchef


Profil
Du har tidigare erfarenhet inom försäljning och gärna som säljcoach. Du är en person som drivs av att utveckla och inspirera dina medarbetare. Din energi smittar av sig på säljarna och du har en förmåga att höja deras motivationsnivå. Som coach är du en viktig förebild för säljarna. Rollen handlar om daglig coaching, uppföljning och feedback med ett fokus på att utveckla säljarna till de allra bästa.



Vad erbjuder vi dig?
- Mycket frihet under ansvar.
- En unik möjlighet att påverka din egen roll och vara med och utveckla företagets fortsatta verksamhet i en bransch där du verkligen kan göra en positiv skillnad för samhället.
- En energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning.
- Regelbundna träffar med övriga kollegor inom försäljning för utbyte av erfarenheter och kompetenser
- Möjligheten till en karriär inom bolaget såväl. Vi växer och ledaregenskaper och ambitioner är något vi ser mycket positivt på.


Lön: Fast och rörlig

Placering: Paphos Cypern

Tillträde: Omgående

Anställningsvillkor: Heltid

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta HR-ansvarig på jobb@sesol.se OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.

Välkommen in med din ansökan!

Ansök nu

Coach för mötesbokare på Cypern!

Telefonförsäljare
Läs mer Okt 6
Om Sesol/Sekraft
Sekraft är en trygg partner för dem som ska investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar

Vi är idag ca 230 medarbetare i koncern som består av Sekraft som är en helhetsleverantör inom elbilsladdning och smarta fastighetslösningar och Sesol som är helhetsleverantör inom solcellsanläggningar. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi finns också i Kalmar, Helsingborg, Södra Stockholm, Göteborg och Örebro. Sedan juni 2021 finns vi också på Paphos där vi har ett säljkontor bestående av säljare och mötesbokare.

Vi på Sekraft erbjuder bra utvecklingsmöjligheter samtidigt som vi varje dag arbetar hårt för att nå vårt mål, att vara det självklara valet för dig som vill investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar.

Är du redo för ett nytt jobb i en växande bransch? Sök då redan idag!

Arbetsbeskrivning

Till vårt säljkontor i Paphos, Cypern vill vi ha dig som vill jobba som coach för våra mötesbokare

Som coach för mötesbokningen hos oss kommer ditt jobb främst bestå av:

- Aktivt lyssna på säljarnas samtal
- Coacha och aktivt utveckla våra mötesbokare
- Rapportera Kpi:er och utmaningar till gruppchef
- Vara ett stöd till gruppchef
- Samtalsanalys


Profil


Du är en person som drivs av att utveckla och inspirera dina medarbetare. Din energi smittar av sig på säljarna och du har en förmåga att höja deras motivationsnivå. Som coach är du en viktig förebild för säljarna. Rollen handlar om daglig coaching, uppföljning och feedback med ett fokus på att utveckla säljarna till de allra bästa.



Vad erbjuder vi dig?
- Mycket frihet under ansvar.
- En unik möjlighet att påverka din egen roll och vara med och utveckla företagets fortsatta verksamhet i en bransch där du verkligen kan göra en positiv skillnad för samhället.
- En energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning.
- Regelbundna träffar med övriga kollegor inom försäljning för utbyte av erfarenheter och kompetenser
- Möjligheten till en karriär inom bolaget såväl. Vi växer och ledaregenskaper och ambitioner är något vi ser mycket positivt på.


Lön: Fast och rörlig

Placering: Paphos Cypern

Tillträde: Omgående

Anställningsvillkor: Heltid

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta HR-ansvarig på jobb@sesol.se OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.

Välkommen in med din ansökan!

Ansök nu