Göteborg: Parkeringsvakt

Hitta ansökningsinfo om jobbet Parkeringsvakt i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-10-15 // Varaktighet: Heltid

På uppdrag av Securitas söker vi på Arena Personal parkeringsvakter till Göteborgsområdet med omnejd. Vi söker ca 5st medarbetare på heltid, med anställning direkt hos Securitas.

Syftet med parkeringsövervakning är att främja trafiksäkerheten på vägarna, öka framkomligheten i trafiken och förbättra trivseln i boendemiljöer. Tjänsten utförs av uniformerade och auktoriserade parkeringsvakter som vi nu är på jakt efter! Som Parkeringsvakt hos Securitas utför Du parkeringsövervakning på tomtmark och kommunal mark där Du ser till att parkeringsreglerna efterlevs.

Uppdragsstart väntas ske omgående med en 6 veckors lång utbildning som sedan avslutas med ett slutprov. Du kommer gå på ett 4-veckors rullande schema, 3 veckor dagtid och 1 vecka kväll samt en helg i månaden kommer även förekomma.

Registerkontroll och prövning hos Länsstyrelsen kommer utföras.

Som person ser vi att du är:
- Serviceinriktad
- God social förmåga och utåtriktad
- Agerar professionellt och inger trygghet
- Trivs att arbeta självständigt
- Lugn och stabil
- Hjälpsam och ansvarstagande

Securitas tillämpar 6 månaders provanställning.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Parkeringsvakt

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Parkeringsvakt.

Parkeringsvakt Göteborg

Läs mer Mar 20
Nytt
Vi söker dig som vill hjälpa till med att se till att våra kunders parkeringar har hög kvalitet och blir en väl fungerande resurs. APCOA är idag ett av Sveriges ledande parkeringsföretag med många uppdrag och erkänt framgångsrika i att vara en del i branschen utveckling. Vi expanderar och söker parkeringsvakter i Göteborg. Arbetet utgår ifrån Östra Larmgatan. Du får en grundlig utbildning som är både teoretisk och praktisk.

Du är trygg, har en positiv grundattityd, är en noggrann person och du har en social förmåga som gör att du är duktig på att kommunicera med och lyssna på människor du möter i olika situationer. Du har en god förmåga att planera.

Du behärskar det svenska språket i tal och skrift.



APCOA Parking Sverige AB är en ledande aktör inom svensk parkeringsservice. Huvudverksamheten är inriktad på etablering och drift av parkeringsanläggningar. Vi är ca 500 medarbetare och närmare 1 400 parkerings- och övervakningsuppdrag i ett 10-tal städer i Sverige. APCOA Parking Sverige AB tillhör APCOA Parking Holdings GmbH, Europas största parkeringskoncern med 4 500 anställda.

Ansök nu

Parkeringsvakt Göteborg - Heltid

Läs mer Nov 24
Smart Parkering Sverige AB har idag hand om parkeringsövervakning, drift och förvaltning av garage och parkeringsanläggningar. Detta gör vi på uppdrag av fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltningsföretag. Vi tillhandahåller smarta skräddarsydda digitala och miljövänliga lösningar samt marknadens kundvänligaste plattform. Vi är verksamma på flera orter runt om i landet med ett huvudkontor i Stockholm.

Med miljö och teknik i fokus skapar vi framtidens parkering!

Information om tjänsten:

Smart Parkering Sverige AB växer och söker en person till våra uppdrag i Göteborg med start enligt överenskommelse. Att arbeta som parkeringsvakt hos Smart Parkering innebär att du bevakar våra kunders anläggningar både utomhus och i parkeringshus med syfte att främja trafiksäkerheten, öka framkomligheten och förbättra trivseln i boendemiljöer.

Vi söker dig som har en positiv attityd, känsla för noggrannhet samt att du är duktig på att kommunicera med andra människor. Vidare ser vi att du har lätt för att upprätthålla god ordning och reda, själv kan planera och organisera ditt arbete och har en känsla för kvalitet. Smart Parkering Sverige AB är ett ungt bolag vilket innebär att du kommer jobba väldigt nära ledningen. Vi ser att du är självständig och lojal.

Arbetet är heltid.

Tjänsten inleds med en provanställning på 6 månader. Arbetet utgår från vårt kontor i Kungsbacka vid start och från årsskiftet från Göteborg och vid anställningens start erhåller du en intern utbildning på ca två veckor.

Lön utgår enligt kollektivavtal.

Kvalifikationer:

• Innehaft B-körkort i minst 2 år
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet som parkeringsvakt eller ett liknande yrke

För att trivas tror vi att du är:

• Serviceinriktad
• Ansvarstagande
• Lugn och saklig i ditt bemötande
• Flexibel, arbetet innebär varierande arbetsdagar och mycket utomhusarbete

I övrigt tror vi att du drivs av att göra ett gott arbete och vara en god representant för Smart Parkering Sverige AB.

Urval:

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Parkeringsvakt Göteborg

Läs mer Jan 3
Vi söker dig som vill hjälpa till med att se till att våra kunders parkeringar har hög kvalitet och blir en väl fungerande resurs. APCOA är idag ett av Sveriges ledande parkeringsföretag med många uppdrag och erkänt framgångsrika i att vara en del i branschen utveckling. Vi expanderar och söker parkeringsvakter i Göteborg. Arbetet utgår ifrån Östra Larmgatan. Du får en grundlig utbildning som är både teoretisk och praktisk.

Du är trygg, har en positiv grundattityd, är en noggrann person och du har en social förmåga som gör att du är duktig på att kommunicera med och lyssna på människor du möter i olika situationer. Du har en god förmåga att planera.

Du behärskar det svenska språket i tal och skrift.



APCOA Parking Sverige AB är en ledande aktör inom svensk parkeringsservice. Huvudverksamheten är inriktad på etablering och drift av parkeringsanläggningar. Vi är ca 500 medarbetare och närmare 1 400 parkerings- och övervakningsuppdrag i ett 10-tal städer i Sverige. APCOA Parking Sverige AB tillhör APCOA Parking Holdings GmbH, Europas största parkeringskoncern med 4 500 anställda.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Arena Personal Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Arena Personal Sverige AB .

Rektor till Gymnasium

Lärare i gymnasiet
Läs mer Feb 23
För kunds räkning söker vi nu en rektor till Göteborg för ett spännande och utmanande uppdrag där möjligheterna är stora att för dig som gillar utvecklande skolledarskap.

Vi söker nu en rektor som vill vara med och ta denna skola in i framtiden tillsammans med medarbetare, elever och vårdnadshavare.

Ditt uppdrag är att på ett närvarande, drivet och tydligt sätt leda och utveckla skolan. Du har ett övergripande ansvar för barn och elever, medarbetare, kvalitet, ekonomi och arbetsmiljö.

Vi söker dig som vill ta sig an utmaningen att vända nedåtgående skolresultat och utmanade elevgrupper genom ett tydligt och tryggt ledarskap.

Du drivs av möjligheten att påverka, är handlingskraftig och lösningsinriktad. När tempot är högt har du förmågan att planera och prioritera din tid utifrån verksamhetens och elevernas bästa. Du levererar vad du lovar, strävar efter att nå resultat med bästa möjliga kvalitet.

Du kan samtidigt fatta svåra beslut och skapa strukturer som bidrar till trygghet. Du visar mod genom att stå för de beslut som tas och gör de avvägningar som krävs för skapa den bästa möjliga verksamheten för våra elever och medarbetare.

Som person är du strukturerad och gillar när det är ordning, vilket innebär att du säkerställer en effektiv organisation till förmån för skolans elever. Relationsskapande kommer vara en viktig ingrediens för att lyckas som förändringsledare. Du är trygg med att lyssna in andras perspektiv samtidigt som du vägleder mot de gemensamma målen. Det är viktigt att du har en mycket god samarbetsförmåga samt en förståelse för hur skolans olika funktioner samverkar och påverkar varandra.

Ansök nu

Konsultchef

Personalansvarig
Läs mer Mar 13
Vill du bli en del av vårt professionella och engagerade team av konsultchefer?

Är du den vi söker?

Arena Personal söker nu ytterligare en ny medarbetare till vårt framgångsrika team. Som Konsultchef hos oss erbjuds du en omväxlande vardag där relationer till såväl kunder, konsulter och kandidater ligger till grund för en stor del av arbetet. Här kommer du arbeta med konsulter på arbetarsidan, blue collar, främst inom lager, transport och logistik och få förmånen att möta många olika typer av kompetenser och verksamheter i vardagen.

Hos oss blandas skratt och en härlig stämning med ett högt tempo, vi firar våra framgångar tillsammans och stöttar varandra vid utmaningar.

Rollen som konsultchef är varierande och du har ett helhetsansvar för hela rekryteringsprocessen med kundkontakt, rekrytering, anställning och kontinuerlig uppföljning med både kund och kandidat under processens gång.

Du upprättar kravprofiler tillsamman med kund, skapar annonser, genomför intervjuer, referenstagningar och tillsättningar. Vidare ansvarar du för den dagliga bemanningen och har personalansvar för dina konsulter på uppdrag.

Du hanterar flera rekryterings -och bemanningsprocesser parallellt och det är viktigt att leverera i tid med högsta möjliga kvalitet.

Din profil
Rätt person för rollen har minst tre års erfarenhet av tidigare ha arbetat med bemanning- och rekrytering inom blue collar och förväntas därför snabbt kunna vara självgående.

Idag sker vår kontinuerliga kontakt med kund- och medarbetare i stor utsträckning digitalt och via telefon men så småningom kommer dessa kontakter ske via fysiska besök varför B-körkort är nödvändigt.

Vi arbetar i affärssystemet Intelliplan och söker någon med mycket god erfarenhet av systemet.

För att trivas i denna roll tror vi att du gillar högt tempo och samtidigt kan prioritera ditt arbete samt kunna fatta snabba beslut. Vi ser även att du har ett strukturerat arbetssätt för att leverera kvalitet i det du gör såväl mot dina kunder och konsulter. Vidare ser vi gärna att du är målinriktad och du förväntas se affärsmässigt på pris- och lönesättning och förstår att lönsamma affärer utvecklas tillsammans med kunden.

För att trivas i vår arbetsgrupp bör du vara en prestigelös person med humor och arbetsglädje. Vi är ett personligt, engagerat och professionellt gäng som har mycket god sammanhållning.

Tjänsten avser att tillsättas så snart som möjligt.

Ansök nu

Truckförare

Truckförare
Läs mer Mar 15
Arena Personal söker truckförare för arbete på ett lager. Tidigare vana av lagerarbete/truckkörning krävs - det viktiga är att du har rätt inställning, trivs med att arbeta fysiskt och motiveras av att göra ett bra jobb.

Arbetspassen är förlagda 07.00-16.00 eller 15.00-00.00.

Du har förmåga att arbeta med högt tempo och samtidigt är du noggrann, behärskar det svenska språket och har god arbetsmoral och gillar att använda kroppen i arbetet.

Lagret ligger i Angered, Göteborg.

Krav Erfarenhet av att ha kört trucken motviktstruck samt skjutstativkörning och arbetat inom lager och logistik.

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Säljande konsultchef

Account manager
Läs mer Feb 15
Vill du bli en del av vårt professionella och engagerade team i Göteborg?

Arena Personal söker nu en säljande konsultchef. Hos oss kommer du ha en central roll och vara en viktig del i Arena Personals fortsatta expandering. Din roll kommer innebära att du ansvarar för att Arena Personal fortsätter etablera en stark närvaro i Göteborg. Vi tror på att du kommer göra skillnad i bolaget.

Du ansvarar för införsäljning, uppföljning, utveckling, samt kvalité av leverans. Du kommer att arbeta med våra befintliga avtal och kunder men stort fokus ligger på att utveckla och skapa nya samarbeten. Du bygger upp din kundkrets och ansvarar för hela sälj- och bemanningsprocessen.

Din profil

Vi är en arbetsplats som värnar om teamwork, har högt i tak där vi tillsammans jobbar för att expandera och utveckla vår affär. Vi söker därför dig med stort engagemang och driv som naturligt smittar av sig på både kollegor och konsulter för att vi på ett professionellt och smidigt sätt ska kunna leverera en service i toppklass till våra kunder.

För att passa i denna roll ser vi att du:

- Är en driven och engagerad lagspelare

- Besitter relevant erfarenhet av personalansvar och kundkontakt

- Är lösningsorienterad samspelt med förmågan att kunna fånga snabba bollar

- Kan vara kommunikativ mot båda kunder och kollegor

- Kan behärska resultatansvar

- Har B-körkort

- Har god systemvana

- Meriterande om du tidigare arbetat i Intelliplan eller likande CRM-system

- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift

- Meriterande om du innehar eftergymnasial utbildning inom personal/ledarskap

- Meriterande om du jobbat med försäljning mot företag

Hos Arena Personal finns goda utvecklingsmöjligheter inom koncernen där vi gärna ser att du vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Med det sagt är dina tankar och idéer varmt välkommet för att bidra till vår gemensamma företagsutveckling. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos oss erbjuder vi därför bland annat:

- Friskvårdsbidrag

- Marknadsmässig lön

- Friskvårdstimmar 2h/veckan

- Kollektivavtal

- Tjänstepension

- Kontinuerliga AW:s och workshops

- Fantastiska kollegor

Omfattning / Placering

Denna roll som säljande konsultchef är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst och har förlagd arbetstid mellan 08:00-17:00. Du kommer att utgå från Göteborg på vårt härliga kontor på Klippan i Majorna.

Ansök nu

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom
Läs mer Mar 17
Arena Personal söker nu en redovisningsekonom för kunds räkning för ett konsultuppdrag som väntas pågå i minst 6mån.

Om tjänsten:
Som Redovisningsekonom kommer du att arbeta med en rad olika arbetsuppgifter inom löpande redovisning och bokslut. Du arbetar med avstämning och analyser av resultat- och balanskonton samt gör diverse utredningar. Du ska bidra till att redovisningsregler efterlevs och identifiera behov av förändringar och stöd. Du kommer att främst arbeta med projektredovisning och avstämning av anläggningsregistret. Du deltar även i bolagets övriga bokslutsarbete om sådant behov uppstår.

Vi söker dig som har:

- Högskoleutbildning inom ekonomi

- Flera års erfarenhet av bokföring samt arbete i ekonomisystem

- Kunskap inom redovisning

- Erfarenhet från fastighetsbranschen och hantering av anläggningsregister

- Goda kunskaper i skatte- och momsfrågor

- Erfarenhet av Agresso, Visma Proceedo och Hypergene är meriterande

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kandidatansvarig sökes på deltid till Arena Personal

Researcher, rekrytering
Läs mer Feb 3
Är du en student som vill tjäna extra pengar och samtidigt få värdefull erfarenhet inom rekryteringsbranschen?
Nu söker vi på Arena Personal vår nya Kandidatansvarig!

Arena Personal är ett bemanningsföretag som funnits sedan 1994. Vi är verksamma över hela landet och inom flera olika branscher. Hos oss strävar vi mot att jobba efter värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell. Vi är en arbetsplats som har högt i tak, värnar om teamwork och gärna firar våra framgångar tillsammans!

Om rollen
Vi söker nu en Kandidatansvarig på deltid, cirka 2 dagar i veckan, under kontorstider. Tillsammans anpassar vi ditt schema med hänsyn till dina studier.

I rollen kommer du att arbeta nära konsultchefer och stötta dem i rekryteringsprocesserna. Du hjälper till att utforma annonser, vittja bland kandidater, sourca, sköter telefonavstämningar samt håller i intervjuer. Vidare kommer du att ha möjlighet att vara delaktig i det administrativa arbetet i form av bland annat schemaläggning, avtalsskrivning och lönehantering. Det är med andra ord en bred roll där du kommer lära dig mycket inom både rekrytering och HR.

Om dig
Vi ser att du som söker är studerande på eftergymnasial nivå, gärna som personalvetare, socionom eller dylikt. Du är driven, engagerad och nyfiken på att lära dig mer. Vidare är du kommunikativ och bygger gärna relationer med nya människor. Krav att du har B-körkort.

Övrigt
Hos Arena Personal finns goda utvecklingsmöjligheter inom koncernen där vi gärna ser att du vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Det finns därmed goda chanser för en heltidstjänst efter avslutade studier. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos oss erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Kollektivavtal

- Tjänstepension

- Kompetensutveckling

- Kontinuerliga AW:s och workshops

- Fantastiska kollegor



Omfattning/placering
Tjänsten är en deltidstjänst och har förlagd arbetstid vardagar kl. 08:00-17:00. Du kommer att utgå från Göteborg på vårt härliga kontor på klippan.

Ansök nu