Göteborg: Innesäljare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Innesäljare i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-09 // Varaktighet: Heltid

Driven säljare som tycker om telefonen

Vill du jobba på ett trendigt företag i centrala Göteborg? Just nu söker vi personer som drivs och sporras av utmaningar och som vill vara en del av ett fantastiskt säljteam. Jobbet med "fredag-varje-dag"-känslan är bara en ansökan bort!

Nu finns möjlighet att börja jobba hos en av våra kunder i centrala Göteborg, där varje dag känns som fredag. Du kommer jobba i öppet kontorslandskap med ett fantastiskt säljteam där stämningen är på topp och där det är högt i tak.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer jobba med ett grymt team av säljare som kontaktar både varma och kalla kunder via telefon. Du som är en van telefonsäljare vet vad vi menar och det är dig vi söker.

Erbjuda företagets hela utbud och erbjuda service i världsklass.

Vara en del av ett säljteam och tillsammans nå utsatta mål.

Din profil

Du trivs med kontakter via telefon och är social, utåtriktad och har en grym personlighet! Du är en tävlingsinriktad "teamplayer" och tar samtidigt ansvar för att nå dina egna mål, såväl som ditt teams mål, du lever efter mottot "ingenting är omöjligt". Du har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift.

Vi erbjuder tjänsten med hög lön samt provision till dig som tidigare har erfarenhet av att jobba med telefonen som verktyg. Vi vill att du ska tycka det är kul och framförallt att du är driven i både personlighet och affärsmässigt tänkande.

Övrig information

Placeringsort: Göteborg
Start: Enlig ö.k
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid måndag-fredag 08:30-17:00
Lön: 21 000 kr plus provision

Vår kund har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna bemanningsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar hos vår kund i centrala Göteborg. Funkar allt bra och du trivs samt att kunden trivs med för du gör ett grymt arbete så kommer din anställning gå över till kund direkt efter ca 6 månader.


Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Marie Sandvall på telefon 0733-205638


Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!

Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.



Om Maxkompetens

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Telefonförsäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Telefonförsäljare.

Lånehandläggare till Reducero i Göteborg

Läs mer Mar 28
Nytt
Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen
Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi!
På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss!
Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 70 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi.
Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare.

Vad vi erbjuder dig? Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning
Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell
Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling
Inspirerande arbetsplats med en härlig gemenskap
Vi bjuder på frukost och fikanär du behöver extra energi
Gemensamma AW:s, aktiviteter ochresor med företaget


Vi söker dig som:Vill utvecklas inom försäljning
Har ett intresse för ekonomi
Är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål.
Är ihärdig och kreativ.

Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring.

Övrig information Arbetstider mån-fre 09:00-17:00
Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat
Tillträde
Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Nästa utbildningsprogram är den 18e mars och 1e april. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.
FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på adam.jacobsson@reducero.se

Ansök nu

Gymnasiestudenter sökes som säljande lånehandläggare på deltid

Läs mer Mar 27
Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen
Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi!
På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss! Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 70 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi.
Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare.
Vad vi erbjuder dig Vi söker dig som:
Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning
Trygg inkomst med förmånlig provisions modell där du själv påverkar din lön.
Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap
Gemensamma AW:s, aktiviteter och resor med företaget
Centralt beläget kontor i Göteborg.
Vill utvecklas inom försäljning
Har ett intresse för ekonomi
Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål.
Du är ihärdig och kreativ.
Perfekt möjlighet att arbeta extra (30%) utan att det går ut för mycket över studier eller dylikt.

Arbetstid Arbetstider mån, tis och tor17:00-21:00
Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling
Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat
Ersättning
Garantilön och provision.
TillträdeVi anställer löpande handläggare till Göteborg. Nästa utbildningsprogram är den 9e april.Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.
FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på adam.jacobsson@reducero.se.

Ansök nu

Gymnasiestudenter sökes som säljande lånehandläggare på deltid

Läs mer Mar 28
Nytt
Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen
Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi!
På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss! Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 70 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi.
Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare.
Vad vi erbjuder dig Vi söker dig som:
Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning
Trygg inkomst med förmånlig provisions modell där du själv påverkar din lön.
Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap
Gemensamma AW:s, aktiviteter och resor med företaget
Centralt beläget kontor i Göteborg.
Vill utvecklas inom försäljning
Har ett intresse för ekonomi
Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål.
Du är ihärdig och kreativ.
Perfekt möjlighet att arbeta extra (30%) utan att det går ut för mycket över studier eller dylikt.

Arbetstid Arbetstider mån, tis och tor17:00-21:00
Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling
Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat
Ersättning
Garantilön och provision.
TillträdeVi anställer löpande handläggare till Göteborg. Nästa utbildningsprogram är den 9e april.Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.
FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på adam.jacobsson@reducero.se.

Ansök nu

Lånehandläggare i centrala Göteborg

Läs mer Mar 22
Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?
Beskrivning
Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 120 anställda på tre kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi.

Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. I samtalet kommer du behöva kunskap om och sätta dig in i kundens ekonomiska situation.

Hur mycket kan jag tjäna?
Provisionen är obegränsad och baseras på antalet utbetalda lån du förmedlar.

Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett intresse för ekonomi. Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. För att lyckas i jobbet behöver du vara ihärdig och kreativ. Det är viktigt att du pratar bra svenska och på ett enkelt sätt kan förklara för kunden hur en ansökan går till.

Det är meriterande om du tidigare jobbat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. En grundläggande förståelse av hur räntor, lån och krediter fungerar är ett plus. Vi tror att jobbet är perfekt för dig som vill ha ett första jobb inom finans och försäljning.

Vad vi erbjuder dig

- Utbildningar i låneförmedling och säljteknik där du lär dig för att påbörja din karriär inom försäljning.

- Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön.

- Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap. (9 av 10 av våra anställda skulle rekommendera en kompis att jobba här).

- Gemensamma fredagsfrukostar, tv-spel och pingis på lunchrasten.

- Centralt beläget kontor i Göteborg.

- Tävlingar med generösa priser.

Arbetstid
09.00-17.00, måndag till fredag.

Tillträde
Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Nästa tillfälle för start är den 29e januari. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.

Frågor
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på erik.sten@reducero.se

Ansök nu

Lånehandläggare till Reducero i Göteborg

Läs mer Mar 22
Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen

Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi!

På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss!

Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 70 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi.

Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare.



Vad vi erbjuder dig?

- Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning

- Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell

- Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling

- Inspirerande arbetsplats med en härlig gemenskap

- Vi bjuder på frukost och fika när du behöver extra energi

- Gemensamma AW:s, aktiviteter och resor med företaget

Vi söker dig som:
- Vill utvecklas inom försäljning

- Har ett intresse för ekonomi

- Är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål.

- Är ihärdig och kreativ.

Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring.



Övrig information

- Arbetstider mån-fre 09:00-17:00

- Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat

Tillträde
Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Nästa utbildningsprogram är den 18e mars och 1e april. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.

Frågor
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på adam.jacobsson@reducero.se

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Maxkompetens Konsult AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Maxkompetens Konsult AB .

Senior Technical Specialist

Drifttekniker, data
Läs mer Mar 18
Nu söker vi en Senior Technical Specialist. Är du den vi letar efter?

Tele2 Hybrid Cloud Solutions förstärker nu med en kunnig infrastruktur och server-Specialist inom främst hårdvara, virtualiseringsplattformar, backup och lagringslösningar.

Det här är jobbet…
I rollen ingår det att jobba med drift och underhåll av befintliga virtuella plattformar och SAN lösningar. I din roll kommer du att arbeta med att sätta upp den senaste tekniken samtidigt som den dagliga driften ska fungera av befintliga system. Detta innebär att du ska kunna installera nya miljöer, inte bara drifta befintliga. I rollen ingår även att vara expert på datacenterlösningar.


Det här är vad du har…

· Minst ett par års erfarenhet av VMware eller Hyper-V

· Erfarenhet av serverdrift (Windows och/eller Linux)

· Meriterande med erfarenhet av Nutanix och AHV eller andra HCI-lösningar

· Meriterande är om du har erfarenhet av SAN-lösningar, Backup-lösningar (Veeam)

För att trivas och lyckas på Tele2 måste du vara en hängiven person som gillar utmaningar. Du trivs med att under perioder arbeta i högt tempo med tydliga deadlines. Du är inte rädd för att driva din åsikt men samtidigt är du lyhörd och flexibel.

Det här är vad Tele2 kan ge dig…

… en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.

… stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.

… vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till ett flexibelt arbete och förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.

Vill du veta mer om Tele2 och oss som jobbar här, surfa in på www.tele2.se/karriar och läs mer.

Placering för tjänsten är på huvudkontoret i Kista, Stockholm, alternativt i Göteborg.
I tjänsten ingår även beredskap.

Eftersom vi arbetar aktivt med mångfald och en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här rollen.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar vi med Maxkompetens. Vid eventuella frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig, Malin Rangstedt på

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att få träffa dig!

Ansök nu

Network Consultant

Nätverkstekniker
Läs mer Apr 12
Network Consultant sökes till Tele2

Vill du utvecklas som Nätverkskonsult och få vara med på en spännande resa hos ett innovativt företag? Trivs du när ingen dag är den andra lik? Gillar du att jobba proaktivt och har ett stort kundfokus? Då är du precis den vi söker!

Vi rekryterar nu till Tele2's avdelning Networking Advanced Services West. som består av tretton konsulter samt driftpersonal utspridda över den sydvästra regionen i Sverige, från Karlstad i norr till Malmö i syd. De arbetar i en spännande och utvecklande miljö där de hanterar varierande projekt och uppdrag!

Nu söker vi en nätverkskonsult med ett intresse av att jobba med stora nätverksprojekt!

Dina arbetsuppgifter

Som nätverkskonsult hos oss kommer du i huvudsak att vara fokuserad på projekt och konsultation inom nätverk och säkerhet. Du kommer att jobba med en mängd varierande projekt och uppdrag i kundernas egna miljöer, som en del av Tele2's integratörsaffär. Detta kan innebära allt ifrån att du assisterar kunder med att implementera och konfigurera nya switchar eller accesspunkter, till att vara lösningsarkitekt i ett specifikt projekt.

Du kommer att arbeta med kunder som ständigt utvecklas och befinner sig i teknikens framkant. Som konsult förväntas du ha en överblick på kundernas nätverksmiljö så att du lätt kan föreslå förbättringar. Du kommer primärt att arbeta med produkter från industriledande partners så som Cisco och Checkpoint - med möjlighet att specialisera dig inom områden som lockar dig.

Du ansvarar bland annat för att: Implementera och konfigurera nya switchar, routrar, accesspunkter och andra nätelement inom kunders egna miljöer. Du kommer att vara en del av större nätprojekt, så som brandväggsmigreringar eller implementation av nya funktioner/produkter (så som Cisco DNA Center, Cisco ISE etc)

Din profil

* Tidigare erfarenhet som nätverkskonsult
* Erfarenhet av att arbeta med installationer, konfigureringar samt drift av kommunikationslösningar, främst baserad på Ciscos produkter (ASA, ISE, Prime Infrastructure, DNA-C samt switchar/routrar).
* Förmåga och erfarenhet att agera som konsult och projektmedlem
* Goda kommunikationsegenskaper i svenska och engelska (både i tal och skrift)
* B-körkort är ett krav för rollen
* CCNA alternativt CCNP är meriterande

Som person tror vi att du har ett genuint teknikintresse, att du är duktig på att bygga goda relationer med kunder och kollegor, samt att du har förmåga att ta initiativ.

Som ett steg i rekryteringsprocessen utför vi en bakgrundskontroll på aktuella kandidater.

Övrig information

Placeringsort: Göteborg
Start: Efter överenskommelse
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid
Lön: Individuell lönesättning

Tele2 har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Annie Strand på telefon 0734-36 81 07.

Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.


Om Maxkompetens

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Ansök nu

Vill du vara med och bygga upp en Servicedesk från grunden?

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Feb 4
Nu ges Du en unik möjlighet att vara med och hjälpa till med att bygga upp en Servicedesk från grunden då den varit outsourcad fram tills nu. Vi bygger ett nytt team med erfarna kloka människor som brinner för att ge service och som vill vara med att bygga en servicefunktion av högsta kvalitet. Företaget vi hjälper byggandet med är ett stort, välkänt företag som finns lokalt förankrat i stora delar av landet.

Dina arbetsuppgifter

Jobbet innebär att du tillsammans med övriga i teamet hanterar ärenden som kommer in via telefon, ärendehanteringssystem eller on site och ha en övergripande koll på att våra siter är uppe och fungerande. Du har flera dagliga kontakter med interna kunder och leverantörer och gör bland annat felsökningar, installationer samt underhåll i olika system/applikationer. Du har en viktig roll i det löpande förbättringsarbetet som ger dig tillfälle att utvecklas och bli vassare inom IT, process och applikation. En annan del av jobbet är att spetsa till våra IT-kompetenser genom att vidareutveckla rutiner, processer och våra arbetsmetoder.

För att trivas i rollen krävs det att du har teknikintresse samtidigt som du triggas av god service och att vilja att förändra! Vi har som ambition att lösa användarnas problem vid första kontakt där vi ser att stor del av våra beställningar ska automatiseras för att lägga fokus på den del vi kan ge mervärde för slutanvändaren och verksamheten.

Du agerar således SPOC (singel point of contact) mot våra slutanvändare och arbetar självständigt med felsökning, att hitta lösningar på tekniska problem kopplat till IT på 1st line och 2nd line nivå.

Du kommer att arbeta självständigt enligt ITIL processerna och vi ser gärna att man tar en roll som Incident-manager, problem- eller Change-manager.

Din profil

- Minst två års erfarenhet från IT-support/Help-desk

- Bred kunskap inom IT

- Du brinner för service och vill fortsätta utvecklas i rollen som IT-support

- Duktig på och har viljan att dela med dig av kunskaper erfarenheter

- Erfarenhet av att jobba med ITIL-processer är meriterande

Övrig information

Placeringsort: Umeå, Luleå, Stockholm, Jönköping, Göteborg eller annan lämplig stad/ort där kontor finns. Start: 1 april Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: Dagtid

Känns det som en kul utmaning och att du kan bidra med dina erfarenheter? Sök direkt eller hör av dig till ansvarig rekryterare om du har frågor kring tjänsten.

Välkommen med din ansökan!

Om Maxkompetens

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 7 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 400 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Ansök nu

Teknisk Säljare till HAKI och HAKI Vertemax

Account manager
Läs mer Mar 4
Teknisk säljare till HAKI och HAKI Vertemax

Som Teknisk säljare för HAKI:s och Vertemax produkter blir du en del av en säljorganisation präglad av laganda och prestigelöshet. Organisationen stärks nu med dessa två tjänster - teknisk säljare för HAKI:s ställningsprodukter och teknisk säljare för Vertemax produktflora inom fallskyddsprodukter. Låt oss växa och utvecklas tillsammans! Vårt budskap är NEVER COMPROMICE ON SAFETY!

Dina arbetsuppgifter

I din roll som teknisk säljare driver och genomför du försäljning av respektive varumärkes produkterflora och du är en mycket viktig kontaktpunkt mellan HAKI och bolagets kunder. Du trivs som bäst i arbetet med att vårda de långsiktiga och goda relationerna samtidigt som arbetet med att identifiera potentiella kunder också är en del av vardagen. Du kommer till rätta i en rådgivande roll mot kund där du med teknisk förmåga och intresse är en del av att lösa en ofta komplex lösning på en byggarbetsplats. Oavsett varumärke består din vardag av uppgifter så som:

· Uppföljning av marknads- och kundbehov, initiera säljåtgärder, marknadsaktiviteter eller produktutveckling

· Upprätta offerter genom specifikationsarbete, ofta i nära samarbete med frontoffice och/eller andra avdelningar i organisationen

· Bidra till att kundpersonal får utbildning inom produktområdet genom att,
antingen själv eller i samråd med tekniska avdelningen, utföra viss utbildning och ge instruktioner

· Delaktig i säljorganisationens strategi- och budgetarbete, uppföljning av affärsplan för såväl bolaget som för koncernen samt att utvärdera kundresultat

· Uppdatera kundregister i CRM LIME och marknadsstödsprogram för att säkerställa rätt och aktuell information

Som teknisk säljare för Vertemax arbetar du med introduktionen och försäljningen av produkterna för HAKI på den nordiska marknaden och du ingår i ett nordiskt budget- och uppföljningsarbete. Du identifierar nya kunder som känner till produkterna inom fallskydd men där Vertemax är ett nytt varumärke på den nordiska marknaden men väletablerat i bl a England och Kanada.

Vi erbjuder två tjänster på ett bolag i ständig utveckling och tillväxt. Målet är enkelt och gemensamt - hur kan vi med hjälp av världens bästa ställningssystem och fallskyddsprodukter göra skillnad för våra kunder? Du blir en del av ett tajt team bestående av säljare och frontoffice och du rapporterar till Försäljningschef. Stämningen på företaget är familjär och prestigelös med högt i tak och en dos humor sätter guldkant på arbetsvardagen.

Din profil

Vi söker en sann relationsbyggare med teknisk förmåga och intresse. Som teknisk säljare av HAKIs ställningsprodukter eller Vertemax fallskyddsprodukter söker vi dig som via nuvarande eller tidigare roll känner till produkterna i roller så som; säljare, uthyrare av produkter, projektledare eller arbetsledare inom byggbranschen och därmed som beställare av produkterna. Oavsett vilken roll du kommer från ingår relationsbyggande och affärsmannaskap som en naturlig del i vardagen. Att du har mycket god datavana samt använder all form av kommunikation inom telefon, mail och Teams på ett effektivt sätt är självklart för oss. Du kommunicerar på svenska utan begränsning, är även bekväm med engelska, inte minst för dig som teknisk säljare för Vertemax som kommer röra dig i Nordens länder samt i England.

Självklart är din personlighet avgörande för den framgång du skapar i din roll. I dessa tjänster behöver du ha en analytisk och strategisk förmåga där du väl sätter dig in i kundens behov av lösning och presenterar det på ett attraktivt vis. Din kommunikativa förmåga är mycket god där du med lyhördhet tar till dig kundens situation och i en gemensam diskussion presenterar möjliga lösningar. Du är kreativ och nyfiken, mån om att följa marknadsanalyser, teknisk utveckling mm. Du är lika ansvarstagande som du är självgående utan att göra avkall på samarbetet med teamet och de gemensamma målen.

Övrig information

Placeringsort: Stockholm, Göteborg, Malmö eller i kringliggande regioner.
Start: enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid, kontorstider med flextid samt möjlighet till del av arbetstid hemifrån
Lön: Individuell lönesättning

HAKI har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvariga rekryterare på Maxkompetens, Therese Hulte 076-555 83 80 eller Jenny Öster 073-436 81 69. Ansökan sker på www.maxkompetens.se (Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR). Urval kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 11 april 2022 så vänta inte med att skicka din ansökan.


Om HAKI

HAKI är en av världens ledande leverantörer av byggnadsställningar. Våra produkter är framtagna för att ge maximal säkerhet för alla som arbetar i tuffa miljöer. Hos oss finns välkända och anpassningsbara produkter som ställningssystem, väderskyddssystem, publika trapptorn etc.
HAKI- koncernen omsätter cirka 700 MSEK och har idag ca 130 anställda varav ca 70 i Sverige.
Vi har dotterbolag, agenter och internationella entreprenörer runt om i världen. HAKI AB ingår i Midway Holding AB. Läs mer på www.HAKI.se och www.vertemax.com

Ansök nu

Projektingenjör till HAKI

Projekteringsingenjör, bygg och anläggning
Läs mer Mar 4
Projektingenjör till HAKI, en ledande ställningsleverantör

För dig som trivs som bäst i kombinationen av beräkningar, framtagande av tekniska underlag och en nära och god dialog med kunden finns här en möjlighet att bidra till fortsatt framgång för växande HAKI.

Dina arbetsuppgifter

I din roll som projektingenjör arbetar du nära kunden och dina interna kollegor för att uppnå bästa lösning på kundens projekt. Du ansvarar för att i dina projekt, utifrån projektdokumentation, ta fram projektritningar och beräkningar samt övrig teknisk dokumentation. Utöver detta ger du även teknisk rådgivning såväl per mail, som telefon och via kundbesök. Att säkerställa processer inom rollen och att ständigt bidra till att utveckla dessa i takt med kundernas behov och teknikutveckling är också en del av din vardag. Vi erbjuder dig en tjänst på ett bolag i ständig utveckling och tillväxt. Målet är enkelt och gemensamt - hur kan vi med hjälp av världens bästa ställningssystem göra skillnad för våra kunder? Du blir en del av ett tajt team bestående av två kollegor och du rapporterar till operativ Technical Support Manager. Stämningen på företaget är familjär och prestigelös med högt i tak och en dos humor sätter guldkant på arbetsvardagen.

Din profil

För att nå målen som framgångsrik projektingenjör på HAKI tror vi att du har en ingenjörsutbildning på högskole/universitetsnivå inom bygg alternativt flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har mycket god kunskap inom AutoCAD och gärna Autodesk Revit, Robot eller motsvarande beräkningsprogram. Har du tidigare även arbetat praktiskt med ställningsbyggande är det meriterande. Förutom goda kunskaper i svenska behöver du behärska engelska i både tal och skrift. Vi värderar dina personliga egenskaper högt! I ditt arbete är du strukturerad och noggrann med ett genuint intresse för teknik. Du trivs med att driva projekt och tycker om att samarbeta med både kunder och olika avdelningar internt i företaget. Då du har många olika kontaktytor har du en god kommunikativ och pedagogisk förmåga tillsammans med en dos tålamod.

Övrig information

Placeringsort: Stockholm, Göteborg, Malmö eller Sibbhult.

Start: enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid

Varaktighet: Tillsvidare

Arbetstid: Heltid, kontorstider med flextid samt möjlighet till del av arbetstid hemifrån

Lön: Individuell lönesättning HAKI har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess.

Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvariga rekryterare på Maxkompetens, Therese Hulte 076-555 83 80 eller Jenny Öster 073-436 81 69. Ansökan sker på www.maxkompetens.se (Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR). Urval kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 11 april 2022 så vänta inte med att skicka din ansökan.

Mer om HAKI

HAKI är en av världens ledande leverantörer av byggnadsställningar. Våra produkter är framtagna för att ge maximal säkerhet för alla som arbetar i tuffa miljöer. Hos oss finns välkända och anpassningsbara produkter som ställningssystem, väderskyddssystem, publika trapptorn etc. HAKI- koncernen omsätter cirka 700 MSEK och har idag ca 130 anställda varav ca 70 i Sverige. Vi har dotterbolag, agenter och internationella entreprenörer runt om i världen. HAKI AB ingår i Midway Holding AB. Läs mer på www.HAKI.se

Om Maxkompetens

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Ansök nu