Göteborg: Spontanansökan inom försäljning, kundsupport och kundtjänst

Hitta ansökningsinfo om jobbet Spontanansökan inom försäljning, kundsupport och kundtjänst i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-10 // Varaktighet: Heltid

Om företaget
Söker du arbete och har erfarenhet av försäljning, kundsupport eller kundtjänst?
Skicka in din ansökan via länken så återkommer vi när vi har matchat din profil med rätt kund!

Dina arbetsuppgifter
Som säljare har du det övergripande ansvaret för dina kunder och din budget. Dina ansvarsområden innebär bl.a. att:

Utveckla och vårda befintliga kundrelationer i syfte att vårda och utveckla samarbetet.
Representera företaget mot dina kunder, samtidigt som du har ett bra stöd från flera viktiga interna stödfunktioner.
Jobba med uppsälj,cross-sälj och förnyelse, förlängning av avtal.

Som kundtjänst och supportmedarbetare behöver du ha ett genuint intresse för att hjälpa kunder.
Är resultatorienterad och samarbetsvillig med stor arbetskapacitet, kreativ och har förmågan att inspirera andra

Din profil
Vi ser gärna att du har något års arbetslivserfarenhet inom områdena försäljning, som tex Account manager, säljare eller mötesbokare. Kundsupport som tex supporttekniker, helpdesk eller liknande.
Intresse för teknik och kundkontakt.

Som person är du serviceinriktad och har mycket god kommunikationsförmåga.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Säljkonsulent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Säljkonsulent.

Säljare

Läs mer Mar 8
Är du duktig på att skapa förtroende och bemöta såväl befintliga som nya kunder på ett personligt sätt? Då är förmodligen tjänsten som säljare på Swerock intressant för dig. Vi söker nu en driven lagspelare som vill arbeta som säljare inom västra Sverige med utgångspunkt i Göteborg, där vi ser stor potential i marknaden.
 
Om tjänsten
Ditt dagliga arbete kommer präglas av att vara ute på fältet och bygga goda och tillitsfulla relationer inom branschen. Som säljare på Swerock ansvarar du för att arbeta med såväl befintliga som framtida kunder med fokus på att bevara och utveckla Swerocks starka position på marknaden. Du kommer i rollen som säljare representera Swerock Transport & Maskin, där du ansvarar för helheten från ”ax till limpa” i de affärer du gör, som i huvudsak är förmedling av entreprenadmaskintjänster. Naturligtvis är du lyhörd för alla affärsmöjligheter oavsett segment inom Swerock och/eller övriga Peabkoncernen Du håller dig uppdaterad med marknaden samt jobbar för att skapa goda relationer med såväl ”nya som gamla” kunder och leverantörer. Kalkylarbete, sammanställning av offerter samt en viss del enklare administration ingår också i tjänsten.
 
Kompetenser och personliga egenskaper
Vi söker dig som är en utpräglad nätverksbyggare och har förmågan att skapa varaktiga relationer och personliga kontakter både internt och externt. Du är snabbfotad och gläds av att träffa kunder och leverantörer för att hitta olika typer av lösningar utifrån kundens behov. Du trivs bäst i lagsammanhang vilket innebär att du är mån om att utveckla såväl dig själv, dina kollegor och verksamheten i en positiv riktning. I en kreativ och flexibel roll behöver du ha en god känsla för vad som är genomförbart samt förmåga att tänka nytt.
 
Kravprofil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från bygg- & anläggningsbranschen som säljare, entreprenör eller leverantör. Därtill söker vi dig som har:
Tidigare erfarenhet av/eller kunskap om entreprenadmaskiner.  
Goda kunskaper i svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
God IT-vana
Innehar B-körkort

Utbildning inom branschen är meriterande, men stor vikt läggs på personliga egenskaper.
Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
 
 
Om du har frågor eller behöver mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Daniel Zaar på telefonnummer 073 -337 37 37 eller maila på daniel.zaar@swerock.se
 
Vi erbjuder
I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald.
Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss?
Välkommen med din ansökan!
Swerock är en av Sveriges största leverantörer av material och tjänster till bygg- och anläggningsbranschen. I erbjudandet ingår ballast, betong, transport- och maskintjänster samt miljötjänster som återvinning, marksanering och vattenrening. Med gedigen kunskap, personligt engagemang och lokal närvaro skapar vi helhetslösningar som gör ditt projekt mer hållbart.

Ansök nu

Quote Leader

Läs mer Mar 20
Join our team and play a key role in driving the automotive industry towards a sustainable tomorrow.

Aurobay has over hundred years of heritage in creating premium quality engines. With homes in Sweden and China, we have a strong reputation for pioneering practices in the automotive industry. We pride ourselves in our attention to detail and commitment to excellence.

As Quote Leader you will join our expansive and driven Sales and Market Team. The role as Quote Leader is a new role within the company and is an important role for creating and coordinating the Aurobay response to the customers requests (Quotes, Indications etc.).

It is a senior role where you will lead the Quote teamwork in cross functional context. Quote Leader is a position with the authority to direct and challenge all functions representatives involved in quotation work. The Quote Leader will also report the progress in management forums.

The role belongs in the Commercial Business Office, the part of our organization that enables and support our short and midterm growth.

What we offer

In addition to a competitive salary, a great location on Lindholmen or in Skövde, and a genuine work-life balance, we provide the following benefits:

- A yearly wellness contribution of SEK 5 000 for your physical and mental wellbeing.
- A personal and professional development scheme to support your growth.
- Want to drive a car? - Discount to buy a car, and a competitive leasing cost for a company car.
- Additional pension funding.
- Competitive additional and full coverage insurance.

Skills and Experience

- Bachelor’s degree in business administration, engineering, or equivalent work experience.

- Solid technical product/ service background.

- Proven track record of experience in leading teams in an international context and x-functional set up.

- Successful in becoming a trusted partner to many stakeholders

- Self-motivation, drive, and action-oriented with high sense of personal accountability.

-


Business acumen is required.

- Curiosity and interest in learning new things with a humble approach

-


Fluent in English, written and spoken.

Your role at Aurobay

As a Quote Leader you will:

- Plan, organize and follow up the Quote teams activities/deliveries to secure a Qualitative response to the Customers.

- Challenge the in-put given by the teams.

- Creates total cost overview. Reviews total cost and provides improvement feedback.

- Prepares and presents suggested price

- Provide KAM/ SDM & PL with inputs for quote pack compilation

- Analyses quote financial and process performance

- Secure that all Quote Teams activities are performed before the hand-over to the implementation project

Inclusion statement

At Aurobay, we are committed to diversity and inclusion. We welcome applicants from all backgrounds and believe that different perspectives and experiences make for a stronger, more innovative company.

How to apply

Deadline to submit your application is 7th of April but the selection process will be running continuously. Please note that due to GDPR, we do not accept applications via email.

We can’t wait to see what you can bring to our team!

Questions

If you have any additional questions regarding the position, you are welcome to contact recruiting manager Jörgen Nyman, Jorgen.nyman@aurobay.com.

For questions regarding the recruitment process please contact Recruiter Louise Mårdholm, louise.mardholm@aurobay.com.

Questions concerning trade union:

Unionen: Ordf Joakim Dahlin, joakim.dahlin@aurobay.com, tel +46734630172

Ledarna: Ordf Håkan Modigh, hakan.modigh@aurobay.com tel +46733333801

Akademikerna: Ordf. Fredrik Fantenberg, fredrik.fantenberg@aurobay.com tel. 0728-889790

IF Metall: Ordf Marko Borg Peltonen, marko.peltonen@aurobay.com Tel. +46 733 333 764

Ansök nu

Projektsäljare

Läs mer Okt 17
Sedan 1986 har vi haft möjligheten att hålla på med det vi älskar - att göra skillnad för många människor världen över genom teknik. Consat är ett av Sveriges ledande ingenjörsbolag som skapar förutsättningar för att samhället ska kunna utvecklas i jämn takt med digitaliseringen. Nu letar vi efter nya medarbetare som vill jobba med spetsteknik, och göra Consat ännu bättre.

Information om rollen

Vill du ha ett centralt säljansvar i vår projektverksamhet? Vill du leda vår projektverksamhet framåt? I trettiosju år har vi på Consat Engineering drivit teknisk utveckling som gör en positiv skillnad för människor genom våra kundprojekt. Vår projektverksamhet befinner sig i en spännande utvecklingsfas för att effektivisera internt arbete och stärka kundsamarbetet. Vi söker nu en teknisk säljare.

Vi söker dig med en passion för teknisk försäljning och en enastående kommunikationsförmåga. Rollen som säljare inom mjukvaru- och systemlösningar på Produkter och Projekt-avdelningen är central för organisationen och väsentlig i vårt utvecklingsarbete. Ditt mål är att skapa värde för kunderna genom att hitta de bästa lösningarna ur både tekniska och affärsmässiga perspektiv.

Din roll innebär allt från att identifiera kundbehov, utveckla offerter och säkra affärer. Du samarbetar nära våra teknikområdenchefer och andra säljare. Dessutom har du det kommersiella ansvaret för de projekt du säljer och fungerar som stöd för projektledarna under hela projektets gång. Gör dig redo att göra en verklig skillnad!

Vad vi kan erbjuda dig:

- Stor frihet att verka inom vår säljorganisation.

- Fina utvecklingsmöjligheter.

- En teknisk bredd som är svår att matcha.

- Duktiga och trevliga kollegor.

- Intressanta utmaningar.

Vi letar efter dig som:

- Har erfarenhet av projektförsäljning och tillhörande affärsupplägg.

- Brinner för att hjälpa kunden hitta bästa möjliga lösning.

- Är en strukturerad person som ser sammanhanget snarare än detaljerna.

- Har stort eget driv och kan prioritera var detta skall appliceras.

- Är tekniskt lagd och har antagligen en teknisk högskoleutbildning.

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Vad vi gör inom avdelningen Projekt och Produkter:

- Alla projekt inom Consat Engineering i Göteborg hanteras inom ramen för projektkontoret.

- Vi äger processer och verktyg för att underlätta för projektledarna och produktägarna.

- Vi ansvarar för tekniskt sälj, och stöttar de andra säljarna i deras uppdrag.

- Vi hanterar strategiskt produktarbete för alla våra produkter.

Kontakt:

För frågor om tjänsten kontakta: Martin Lundh, martin.lundh@consat.se

Vår långsiktiga syn på våra medarbetare har bidragit till att Consat för elfte året i rad har utsetts till ett av Sveriges 100 Karriärsföretag! Läs mer på: www.consat.se (http://www.consat.se/) & Din karriär börjar här - Consat (teamtailor.com) (https://consat.teamtailor.com/)

Consat

Ett av Sveriges ledande ingenjörsbolag. Vi erbjuder tjänster inom ? produktutveckling ? innovation ? hållbarhet ? produkteffektivisering

Ansök nu

Affärsutvecklare Göteborg

Läs mer Dec 20
Sogeti befinner sig i en expansiv fas och söker en nyckelperson som vill axla rollen som affärsutvecklare till vårt Göteborgskontor. Vill du vara med och driva affärer som leder till kundvärde och driva den tekniska utvecklingen framåt? Då är det kanske dig vi söker!

Vi söker dig som vill vara med och expandera Sogeti i vår region Väst och göra skillnad hos våra kunder, både befintliga och nya.

Som kundansvarig säljare kommer du att ansvara för proaktiv försäljning till våra kunder i Göteborgsområdet. Du kommer att ansvara för att etablera och upprätthålla relationer med dessa kunder samt hantera hela kundresan från början till slut. Du kommer att rapportera till regionchefen (Peter Österlund) och kommer att ha ett samarbete med andra team från Sogeti Sverige inklusive vårt nationella portfölj- och säljteam samt våra partners för att konsekvent driva nya och återkommande affärer. Vid behov har du även tillgång till gruppens globala kompetens och säljförmåga.

Du kommer även att spela en viktig roll i den lokala ledningsgruppen och bidra till affärsutveckling, planering och uppföljning. I Göteborg är vi speciellt duktiga på:

Application & Cloud Technology, Data & AI och Quality Engineering & Testing.

Rollen innebär uppgifter som till exempel:

- Bearbeta och utveckla befintlig kundbas
- Identifiera och nå ut till nya kunder med Sogetis erbjudande
- Delta i utveckling av säljstrategi för att nå våra tillväxtmål
- Informera och förhandla med kunder angående tjänster, priser och leveransvillkor
- Skapa och utveckla lönsamma affärer samt långsiktiga relationer med kunder
- Samarbeta med vårt nationella och globala portföljteam för att driva försäljningen av våra tjänster till kunderna i Göteborg
- Bidra till att vi levererar hög kvalitet och håller vad vi lovar
- Att vara en god förebild för konsulterna i regionen
- Bygga kultur och gemenskap

Sogeti som arbetsplats präglas av familjär känsla och positiv attityd där vi värdesätter samarbete och kul på jobbet. Vår entreprenörsanda gör oss snabbrörliga och adaptiva för svängningarna i branschen utan att förlora fokus på individen och lagandan. Som ledare och säljare på Göteborgskontoret kommer du att vara med i den regionala ledningsgruppen.
Vi söker dig som brinner för försäljning och affärsutveckling och ser möjligheter i situationer där andra ser hinder men vi ser gärna du har följande;

- Har erfarenhet av försäljning av IT-tjänster och projekt/lösningar till medelstora och stora bolag
- Är duktig på att bygga en positiv stämning och utveckla affären inom ramen för de kunder du ansvarar för
- Har erfarenhet av arbete i IT-branschen, följer trender inom området och tar till dig nya lösningar och koncept snabbt
- Har kunskap om en eller flera kundgrupper/branscher och deras speciella behov inom IT-området och har med fördel ett redan brett kontaktnät
- Är resultatorienterad & affärsorienterad

Du behöver även för denna roll kunna flytande svenska & engelska i tal och skrift.

Du kanske inte lyckas pricka vår önskelista till 100%, och det gör inget. Även om dina tidigare resultat är viktiga så tycker vi att din personlighet och inställning väger tyngre än tidigare erfarenheter.

Välkommen med din ansökan!
Vi kommer påbörja urvalet i januari när vi är tillbaka efter semestern.

Kontakta mig direkt för ev. frågor
Mvh Peter Österlund, regionchef Väst
peter.osterlund@sogeti.se

Sogeti Sverige, en del av Capgemini-koncernen, med 21 kontor och 1300 medarbetare, skapar affärsvärde med teknologi för organisationer som behöver införa innovation snabbt och som vill ha en lokal partner med global skalbarhet. Med en hands-on-kultur och närhet till kunderna, implementerar Sogeti lösningar som hjälper organisationer att arbeta snabbare, bättre och smartare. Genom att kombinera agilitet och snabb implementation via en DevOps-ansats, levererar Sogeti innovativa lösningar inom test- och kvalitetssäkring, molnet och systemutveckling, förstärkta av AI, data och automation.

Alla människor ska ha samma möjligheter. Inte minst i sitt arbete, därför är jämställdhet en självklarhet för oss och vi tar mängder av initiativ för att främja detta, bland annat genom #addher - ett av Sveriges största nätverk för kvinnor i IT-branschen.

Ansök nu

Säljare betongstommar Halland och Västra Götaland

Läs mer Okt 9
Tänk dig ett modernt samhälle utan betong. Det är en nästan en orimlig tanke. Betongen finns till exempel i bostäder, broar, behållare och vägar. Materialet har en oöverträffad livslängd med flera hållbarhetsfördelar ur ett livscykelperspektiv, bland annat en god värmelagrande förmåga. Med vår BiobetongTM möter vi våra kunders förväntningar på bättre miljöprestanda.

Om oss

Betong fortsätter att vara det vanligaste stommaterialet i flerbostadshus och prefabricerade betongelement och är en viktig länk i ett utvecklat industriellt byggande. På marknadsområde Hus arbetar vi främst med betongstommar till flerbostadshus och industri. Vi är inne i en expansiv fas med nya produkter och utmanande projekt. Vår vision är att vara våra kunders självklara val!

Vill du vara en del av vår vision?

Din roll

Som säljare på marknadsområde Hus, är din viktigaste uppgift att bearbeta nya och befintliga kunder, främst i Halland och Västra Götaland. Du ingår i ett säljteam om 5 personer som sitter i Malmö, Göteborg, och Växjö. Du kan välja att bli placerad antingen i Göteborg eller Falkenberg.

Du får en egen säljbudget samt jobbar med marknadskartläggning av kunder och konkurrenter inom ditt marknadsområde. Försäljningen av våra betongstommar är helt projektorienterad. Du arbetar nära byggherrar och byggentreprenörer i tidiga projektskeden, hanterar förfrågningar, identifierar kundens behov och ger råd om effektiva stomlösningar.

Själva anbuds- och kalkylarbetet sker med verktyg som Revit, BlueBeam och Office 365.

Du kommer även att ha ett nära samarbete med våra konstruktörer och projektledare bland annat i samband med projektuppstarter och andra kundrelaterade aktiviteter. Allt för att du ska kunna erbjuda våra kunder den bästa servicen.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av projektförsäljning gentemot vår kundgrupp samt vana att jobba mot en egen uppsatt säljbudget. Bygg- eller Civilingenjörsutbildning och Erfarenhet från byggindustrin är meriterande. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort är ett måste.

Som person har du en stark egen drivkraft, du är initiativrik, resultatinriktad, arbetar lösningsfokuserat och är omtänksam om våra kunder och kollegor. Du är prestigelös, trygg i dig själv och har lätt för att skapa goda och långvariga relationer.

Vi erbjuder dig ett spännande och utvecklande jobb med frihet under ansvar på ett gediget företag som arbetar långsiktigt. Hos oss får du ett generöst friskvårdsbidrag, en av marknadens bästa sjukförsäkring, rikskort som möjliggör subventionerad lunch, pensions- och försäkringspaket med individuell rådgivning, förskottssemester till dess du tjänat in full semester samt tjänstebil.

Ansökan

Denna ansökan skickas till HR portalen. Vid frågor kontakta försäljningschef Uldis Lundin, 0470-96503,

 Varmt välkommen med din ansökan!

 Om oss

Heidelberg Materials Precast Abetong är ett företag med lång tradition men i ständig utveckling. Hos oss får du vara med och bidra till ett samhälle som bygger på hållbarhet och långsiktighet. Vi lägger stort fokus på att produkter och arbetsmetoder ska vara säkra, hållbara och ansvarsfulla i alla led. Våra medarbetare trivs och många stannar länge. Vi uppmuntrar ett vänligt och prestigelöst arbetsklimat och vår fortsatta framgång bygger på medarbetare som är REKO i alla lägen och som gillar betong väldigt mycket.

Läs mer om vår värdegrund REKO här https://www.precastabetong.heidelbergmaterials.se/sv/reko

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från AB Söder & Co Consulting

Nedan visas andra jobb i Göteborg från AB Söder & Co Consulting .

Vi söker en Supplier Performance Inspector till Emerson!

Kontrolltekniker, elektronik
Läs mer Dec 14
Om företaget
Vi söker nu en ny kollega till Emerson i deras moderna lokaler i Mölnlyckes företagspark. Emerson är världsledande inom högteknologiska radarlösningar. De kombinerar avancerad teknologi och branschledande expertis för att skapa hållbara lösningar för de viktiga kunder och verksamheter de hjälper till att utveckla.

Vill du jobba i en innovativ miljö med goda utvecklingsmöjligheter? Läs vidare!


Dina arbetsuppgifter
Som Supplier Performance Inspector kommer du tillsammans med ett team på 5 personer ansvara för kontroll och inspektion av inlevererat material. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är inspektion av elektronik mot IPC-610.

Arbetet innefattar vidare:

• Att utvärdera material avseende uppfyllande av ritningskrav och övriga specifikationer
• Att skapa avvikelserapporter och förmedla detta till leverantörer såväl som till berörda interna funktioner
• Daglig dialog med Supplier Quality Engineers för beslut om vad som ska hända med avvikande material

Du kommer jobba mot svenska såväl som internationella leverantörer.


Din profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av en liknande tjänst inom kvalitetskontroll, med inriktning mot elektronik. Vi tror även att du har erfarenhet av mekanisk uppmätning.

Du behöver även:

• Ha god kommunikationsförmåga
• Vara lösningsorienterad
• Hantera svenska och engelska mycket bra i tal och skrift

Tjänsten är ett långsiktigt konsultuppdrag via Söder & Co, men du jobbar på plats hos vår kund Emerson.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Ansök nu

Vi söker innesäljare till kund i Göteborgsområdet!

Innesäljare
Läs mer Dec 8
Om företaget
Vår kund ligger i Göteborgsområdet och är ett välkänt bolag.

Dina arbetsuppgifter
Vi på Söder & Co hjälper nu vår kund att hitta innesäljare. I rollen som innesäljare kommer du vara en nyckelperson för att kunna ta organisationen till nästa era.

Du kommer i din roll jobba med utgående och inkommande telefonförsäljning och mötesbokning till föreningar och lag i Sverige. Du kommer vidare vara med och genomföra dessa möten, med Microsoft Teams som huvudverktyg.

Arbetet innefattar vidare bland annat:

• Att logga kundinformation i CRM-system
• Resultatansvar och måluppfyllning
• Relationsbyggande med föreningar


Din profil
Vi söker dig som har höga ambitioner och ett stort inre driv. Du har god förmåga att bygga relationer och långsiktiga affärer. Du bör ha ett par års tidigare erfarenhet av försäljning med telefonen och Office-paketet som främsta verktyg. Vi tror även att du har tidigare erfarenhet av arbete i CRM-system. Det är meriterande med relevant eftergymnasialutbildning.

Vidare ser vi gärna att du har en bakgrund i föreningslivet. Som person tror vi att du:

• Har god försäljningsteknik
• Är social och affärsmässig
• Jobbar bra självständigt såväl som i grupp

Tjänsten är på heltid och du jobbar från huvudkontoret i Göteborg. Du erbjuds grundlön samt provision.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullservice företag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu

Vi söker mötesbokare till våra kunder i Göteborg!

Säljassistent
Läs mer Dec 8
Om företaget
Vi söker mötesbokare till våra kunder runt om i Göteborgsområdet. Tjänsten kan vara hos större såväl som mindre företag, inom varierande branscher.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer i denna tjänst jobba med mötesbokning genom utgående samtal. Du kommer jobba med telefonen som främsta verktyg, och ha kontakt med flertalet personer och/eller företag dagligen. Tjänsten innefattar vidare administrativa arbetsuppgifter kopplat till mötesbokningen.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba med utringande samtal. Du behöver vidare ha vana av office-paketet och vara administrativt lagd. Annan erfarenhet av försäljning är meriterande.

Som person behöver du:
• Vara strukturerad
• Vara resultatinriktad
• Kunna ha många bollar i luften
• Trivas med att jobba med högt tempo

Det är meriterande om du har erfarenhet inom IT då en del uppdrag är inom IT-branschen.

Vi söker dig som vill jobba deltid, såväl som heltid.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu

Vi söker registrator till myndighet i Göteborg!

Registrator
Läs mer Dec 5
Om företaget
Myndighet i Göteborg söker en registrator för ett konsultuppdrag med start i januari och ca 6 månader framåt, med chans till förlängning till december 2025.

Dina arbetsuppgifter
Då myndigheten nu implementerar ett nytt ärendehanteringssystem, klassificeringsstruktur samt informationshanteringsplaner behöver de nu stärka upp med en person som kan avlasta med ordinarie löpande registrering.

Arbetsuppgifterna kan exempelvis innefatta:

• Postöppning, registrering, diarieföring och expediering
• Arkivering
• Ta fram statistik och information gällande ärenden
• Kontakter med anställda och allmänheten


Din profil
Vi söker dig som har minst 6 månaders arbetslivserfarenhet som registrator. Vi ser vidare att du har som lägst gymnasieutbildning som registrator eller liknande administrativt område.

Du behöver vidare ha:

• Goda kunskaper i MS Office eller liknande
• God kännedom inom lagar och förordningar inom offentlig sektor
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal såväl som skrift

Tjänsten är ett konsultuppdrag. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu

Vi söker seniora ekonomer för kommande uppdrag hos våra kunder!

Redovisningsekonom
Läs mer Dec 13
Om företaget
Söder & Co Göteborg är i en expansiv fas och vi söker nu seniora ekonomer till kommande uppdrag.
Är du intresserad av en ny tjänst som redovisningsekonom, ekonomichef eller liknande? Skicka in en spontanansökan så hör vi av oss när vi har hittat ett uppdrag som matchar din profil!


Dina arbetsuppgifter
Som ekonom hos någon av våra kunder i Göteborgsområdet kan du jobba med breda arbetsuppgifter inom ekonomiområdet.

Jobbet även innefatta redovisning, bokföring, moms- och skatteredovisning och dylikt.

Ange i din ansökan vilken typ av roll som intresserar dig – ju tydligare information desto bättre! Tjänsterna kan vara i form av konsultuppdrag eller rekrytering direkt till någon av våra kunder.


Din profil
Vi söker dig som är öppen för nya utmaningar inom ekonomi. Vi tror att du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt flera års tidigare erfarenhet inom området. Vi ser att du tidigare har arbetet med controlling såväl som redovisning.

Vi ser att du har ett stort intresse för siffror och administration, och god vana av datorer och system. Som person är du driven, engagerad och lösningsorienterad.

Vidare behöver du:

• Ha mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska, fler språk är meriterande
• Drivas av att växa och nå mål

Det är meriterande om du har B-körkort och tillgång till bil.

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Ansök nu

Vi söker mötesbokare till våra kunder i Göteborg!

Säljassistent
Läs mer Nov 23
Om företaget
Vi söker mötesbokare till våra kunder runt om i Göteborgsområdet. Tjänsten kan vara hos större såväl som mindre företag, inom varierande branscher.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer i denna tjänst jobba med mötesbokning genom utgående samtal. Du kommer jobba med telefonen som främsta verktyg, och ha kontakt med flertalet personer och/eller företag dagligen. Tjänsten innefattar vidare administrativa arbetsuppgifter kopplat till mötesbokningen.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba med utringande samtal. Du behöver vidare ha vana av office-paketet och vara administrativt lagd. Annan erfarenhet av försäljning är meriterande.

Som person behöver du:
• Vara strukturerad
• Vara resultatinriktad
• Kunna ha många bollar i luften
• Trivas med att jobba med högt tempo

Det är meriterande om du har erfarenhet inom IT då en del uppdrag är inom IT-branschen.

Vi söker dig som vill jobba deltid, såväl som heltid.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu