Göteborg: Kundtjänst / Kundservice till Teleperformance på Kreta

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänst / Kundservice till Teleperformance på Kreta i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att ansökningsprocessen sker genom Bravura och sedan tas dialogen vidare direkt med Teleperformance där anställningen sker.

Om företaget:

Teleperformance Nordic är en av Nordens största Kundtjänstförmedlare och arbetar idag brett över den nordiska marknaden. De söker nu engagerade personer till Chania, Kreta till deras moderna och fräscha kontor.

Vad Teleperformance kan erbjuda dig:
• Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta
• 14 månaders lön per år (Du läste rätt! 2 extra månadslöner). Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter
• Många interna utvecklingsmöjligheter
• Nordiskt management
• Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
• En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor

Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling. Vi söker dig som är trygg i dig själv och inte räds utmaningen att flytta utomlands och arbeta.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera inkommande samtal från kunder där du på ett pedagogiskt och engagerat sätt hjälper kunden i sitt ärende. Du ger även rådgivning samt kartlägger kundernas köp. Du kommer att ingå i ett glatt och driftigt team som tycker om att ge service och möta kundens behov. Teleperformance arbetar med många kända varumärken och ger sina anställda en fantastisk möjlighet att utvecklas inom både kundvård, försäljning och ledarskap.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Flytande i svenska, tal och skrift
• Meriterande med tidigare erfarenhet av kundbemötande
• Meriterande med tidigare erfarenhet av försäljning

Vi söker dig som har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du har ett sinne för service, är professionell och noggrann. Du kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du vägleder kunderna till en lösning. Du motiveras även av att ta ansvar och är positivt inställd till att söka efter lösningar. Slutligen tror vi att du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en lärorik erfarenhet.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kreta, Chania
Lön: Fast lön samt provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kreta, Chania, Teleperformance, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Customer Care Representative - Sweden

Läs mer Nov 28
Nytt
Passion - you have it. For people, the EV revolution, our products, and align with our sustainable mission to improve the society we live in. Your passion is energetically fueled through the social exchange and by providing exceptional service. Sounds like you? Apply today, last application date is December 8th.



Let us describe the challenge we offer

The people at Polestar believe in our sustainable mission to the planet, but we also care about building sustainable relationships with our customers. The Global Customer Care team is in an exciting phase of developing a new inhouse function - our very own Customer Care Center! This function will work both directly with customers, as well as with third parties representing Polestar, to ensure that customers can get the help and information they need through the channel that best suits them. In this golden opportunity, you and the team will together deliver exceptional customer experiences.

We are looking for multiple (!) service minded Polestars who will be working in this new inhouse function from the very beginning.

Since we love spending time together and learning from each other - we invite you to work from our new office located in Gothenburg (Hisingen), Sweden. We embrace our office days; however, we understand the importance of changing working environments - we are flexible for working remotely a few days per week. The opening hours of our Customer Care Center will be Monday to Thursday 08.00-20.00, Friday 08.00-17.00, Saturday 10.00-15.00, the working hours will be shift based over these times. Together with your approximately twenty colleagues, you will inaugurate this new office and set the bar for success within the service delivery towards our customers.



What you’ll do

In this new role, you will provide excellent customer service through building and maintaining friendly and professional relationships with potential, current and previous Polestar customers. Since the team is in a scale-up phase, you will have a dedicated area within Customer Care where you can thrive and develop into your full potential.

The role includes being a first point of contact for our customers, where you will focus into one or several of these areas in accordance with our Customer Relationship Management (CRM) process:

- Emails, enquiries, chats, service-inbound calls and/or outbound follow up calls. You might also be supporting in our customers’ social media activity

For example, you might support customers through the buying process, be the first line of complaint resolution, or provide customers with product information. You will work closely with internal teams to provide a streamlined experience for customers.

During the first weeks of your employment, you will have an induction period where you will learn about your role, your team and the Polestar way. After completing this, you will be a part of a training and development program, which is an on-going opportunity to learn and grow in skills - we believe in a culture of coaching and development for all people joining.



Who you are

To be a great fit for this role, we are looking for you with exceptional customer service skills. You are immaculate in listening and have an enthusiastic and flexible approach with the ability to work as part of a team.

Your passion for EV and our planet surges through your communication into providing energetic and positive customer service. In addition to this, you are resilient, motivated with attention to detail and the promise to deliver qualitative work thanks to your good time management skills.

Further on, we are searching for you who have:

- Completed studies on a GCSE/high school-level or higher
- More than six months experience in a role within Customer Service as a focus, including the phone, computer and email as your daily working tools
- Good IT and computer understanding within software/technology
- Excellent oral and written communication in English and Swedish


It is meritorious if you have the following:

- Additional language skills
- Work life experience from the automotive industry or similar




Apply today

Is this you? If you are interested in joining the Polestar family as Customer Care Representative, please submit your CV (no need for cover letter) before the end of December 8th 2021. We expect to conduct interviews during weeks 48-50 and the position is expected to start on the 31st of January 2022.

Are you ready for the journey? Which is electric by the way...

Ansök nu

Kundcentermedarbetare Kvdpro

Läs mer Nov 24
Kvdpro är en av Nordens största digitala marknadsplatser för försäljning av fordon, maskiner, verktyg och branschrelaterade tillbehör. Vi möjliggör enkel och smidig försäljning för våra säljare och ser samtidigt till att ha de objekten våra köpare efterfrågar när de behöver dem. Vi hjälper företag växa. Just nu växer vi så att det knakar och letar därför efter fler härliga medarbetare för att kunna nå ut till ännu fler kunder! Vill du växa med oss?

Har du en hög serviceförmåga och älskar att överträffa kundens förväntningar!? Vill du vara med på resan att skapa Sveriges nöjdaste kundupplevelse!? Längtar du dessutom efter att få börja arbeta i ett företag där man brinner för utveckling, hållbarhet och tillväxt! Då är detta tjänsten för dig!



Som kundcentermedarbetare…

.kommer du ha en roll som både rådgivare, administratör och säljare. Du kommer tillsammans med ditt team, via telefon, mejl och chatt, exempelvis att hantera inkommande samtal, kontakta köpande kund vid auktionsavslut, administrera exportförsäljning, hantera försäljning av tilläggstjänster som exempelvis finansiering och transporter samt kvalitets- och reklamationsärenden..

Avdelningens övergripande ansvar är att stötta och utveckla kundens resa före, under och efter köp av objektet samt att ta?ansvar för kundens lojalitet och kundnöjdhet genom hela processen. Allt för att skapa så nöjda kunder som möjligt.

En stor del av våra sålda fordon och maskiner går på export. Vi har köpande kunder över hela Europa, därför är det viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift. Har du även kunskaper i andra språk som finska, tyska eller polska är det ett extra plus.



Vi söker dig som…

.sätter god service i första rum och med ett leende på läpparna och luren mot örat lätt anpassar dig efter kundens behov samtidigt som du vägleder kunden till en smidig lösning.

Du är van att gå för egen maskin, är social, har förmågan att skapa förtroende snabbt samt ser försäljning som en central del av kundvården. Att tempot periodvis är högt är inget som hindrar dig, utan även då lyckas du på ett proffsigt sätt skapa trygga, nöjda och återvändande kunder. För dig är det viktigt att alltid sträva mot högsta möjliga kundnöjdhet, för om kunden är nöjd är även du nöjd.

Har du även tidigare säljerfarenhet över telefon och är en ödmjuk lagspelare med starkt resultatfokus är vi säkra på att du kommer att trivas hos oss!

Då vi är ett företag som ständigt utvecklas och förbättras och vårt mål är att tillsammans skapa det bästa kundcentret, letar vi efter dig som är engagerad och tycker om att påverka. Att du drivs av att hela tiden hitta effektivare sätt är ett stort plus. Likaså att du tycker det är viktigt att ha kul på jobbet, för det gör vi!



Våra önskemål till dig…

- genomförd och godkänd gymnasieutbildning
- arbetslivserfarenhet av telefonförsäljning
- arbetslivserfarenhet av kundsupport
- genuint intresse för system och administrativa detaljer
- Flytande svenska i tal och skrift
- Har du bakgrund från transport/fordonsbranschen eller erfarenhet av leverans- och transporthantering är det ett plus men inget måste, likaså om du har ett intresse och viss kunskap om fordon och maskiner.


Varför Kvdpro?

Inom KVD-Koncernen förenas vi av våra gemensamma värderingar; Nytänkande, Omtänksamma, Drivande och Enkla. Vi hjälper varandra. Tillsammans är vi snabbare, starkare och bättre. Vi ser till vad som är bäst för våra kollegor och våra kunder. Vi strävar efter att vara lite bättre idag än vad vi var igår, men inte lika bra som imorgon! Alla på Kvdpro är lika viktiga. Därför lyssnar vi på varandra och vet att en god idé är en god idé oavsett vem som levererar den.

Vi har ett bra kollektivavtal, ett schyst förmånspaket och titt som tätt bjuds det på olika personalevenemang.



Om Kvdpro

Kvdpro är en digital marknadsplats för försäljning av fordon, maskiner, verktyg och branschrelaterade tillbehör inom åkeri, lantbruk, entreprenad, bygg och industri. Vi lägger stor vikt vid tillgänglighet och enkelhet för våra kunder oavsett var i landet man befinner sig. Vi är helt enkelt mycket stolta att vara unika i branschen med anläggningar från norr till söder. Vi är även en del av Kvd-koncernen och har sedan starten 1991 varit en pionjär inom digital försäljning via auktion och fastpris av maskiner och fordon. Kvd är en ledande aktör på svenska marknaden inom försäljning av personbilar (Kvdbil), maskiner, fordon, tillbehör och verktyg (Kvdpro), fritidsfordon (Forsbergs fritidscenter) samt IT-lösningar för fordonsindustrin (Smart365 och Bilpriser).



Övrigt

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Göteborg.





Vi går igenom ansökningar löpande så sök redan idag!




Välkommen med din ansökan på jobb.kvd.se (https://jobb.kvd.se/jobs)



I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Läs mer Nov 23
Jobbeskrivning

Vår kund inom fordonsindustrin söker kundtjänst medarbetare som talar flytande Svenska och Engelska. Tjänsten är på heltid med varierande schema där även kväll/natt och helgjobb tillkommer. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Danda Bemanning och uthyrd till vår kund med placering i Torslanda.



Om dig: Du har minst ett års erfarenhet av liknande jobb, gärna inom service eller försäljning. Du är lyhörd, trevlig och har lätt för att arbeta i team. Är du en nattuggla är detta ett stort plus för den här tjänsten. Det är viktigt att du har god datorvana då detta tillsammans med telefonen kommer att vara dina främsta arbetsverktyg.



Start: ASAP

Omfattning: Heltid

Plats Torslanda

Språk: Svenska/Engelska

Ansök nu

Nu söker vi konsulter till SEB med start 10 januari 2022!

Läs mer Nov 17
Arbetsbeskrivning
Till SEB kundtjänst 24|7 söker vi nu dig som kanske precis avslutat gymnasiet gärna med ekonomisk inriktning eller liknande, som vill starta din karriär på Contact Center 24|7 SEB mitt i centrala Göteborg. Det är ett konsultuppdrag via Amendo och starten är 10 januari. Första 2 veckorna kommer vara utbildning och därefter kommer du arbeta med inkommande kundärenden via telefon rörande Mobilt Bank ID.

Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till SEB. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och få möjlighet att få in en fot och skapa erfarenhet från bank och SEB.

Konsultuppdraget kommer vara ca 6 månader och goda möjligheter finns till fortsatt anställning hos SEB.

Arbetstiderna är dagtid måndag-fredag. Tjänsten är på heltid.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB.

Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på SEBs digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Meriterande är om du har någon form av erfarenhet inom kundtjänst eller serviceyrken.

Vi tror även att din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- God telefon- och datorvana
- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i framförallt tal.
- Gymnasial utbildning, med högskoleförberedande examen.


Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)

Om företaget
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kö, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer-dela gärna annonsen om du har en vän skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete! Service i världsklass!

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interim tillsättningar av ledare och specialister.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Filiph Fagerlund, filiph.fagerlund@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Eftersom vi har kort rekryteringsprocess är så är det viktigt att du skickar in din ansökan så fort som möjligt.

Ansök nu

Nu söker vi konsulter till SEB 24|7 privatsidan med start 8 december!

Läs mer Nov 16
Arbetsbeskrivning
Till SEB kundtjänst 24|7 söker vi nu dig som kanske precis avslutat gymnasiet gärna med ekonomisk inriktning eller liknande, som vill starta din karriär på Contact Center 24|7 SEB mitt i centrala Göteborg. Det är ett konsultuppdrag via Amendo och starten är 8 december. Första 2 veckorna kommer vara utbildning och därefter kommer du arbeta med inkommande kundärenden via telefon rörande Mobilt Bank ID.

Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till SEB. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och få möjlighet att få in en fot och skapa erfarenhet från bank och SEB.

Konsultuppdraget kommer vara ca 6 månader och goda möjligheter finns till fortsatt anställning hos SEB.

Arbetstiderna är dagtid måndag-fredag. Tjänsten är på heltid.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB.

Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på SEBs digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Meriterande är om du har någon form av erfarenhet inom kundtjänst eller serviceyrken.

Vi tror även att din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- God telefon- och datorvana
- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i framförallt tal.
- Gymnasial utbildning, med högskoleförberedande examen.


Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)

Om företaget
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kö, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer-dela gärna annonsen om du har en vän skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete! Service i världsklass!

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Filiph Fagerlund, filiph.fagerlund@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Eftersom vi har kort rekryteringsprocess är så är det viktigt att du skickar in din ansökan så fort som möjligt.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Bravura Sverige AB .

Management Trainee till MATCHi

VD-sekreterare
Läs mer Nov 24
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett uppdrag på heltid som sträcker sig över 12 månader. Rekryteringsprocessen sker via Bravura och du anställs direkt hos MATCHi.

Om företaget:

MATCHi levererar roligare, enklare och mer lättillgänglig racketsport genom onlinebokning av banor. De erbjuder en helhetslösning till sina kunder med alltifrån bokning, inpassering och välkomstskärmar till hantering av belysning paketeras efter kunden behov. Med MATCHis app kan användarna boka banor och kurser i tennis, badminton, padel, squash eller bordtennis runt om i världen. Genom att vara modiga, fokuserade och samverkande med racketsportsvärlden har de ambitionen att utveckla racketsporten och göra den mer tillgänglig. Här blir du en del av ett företag som brinner för racketsport, folkhälsa, föreningsverksamhet och entreprenörskap. Lika mycket som de brinner för sporten, värnar de för sina anställda och det är viktigt för MATCHi att du trivs och får utrymme att utvecklas inom ditt kompetensområde. De är nu mitt i en tillväxtresa och söker dig som vill vara en del av den!

Arbetsuppgifter:

Under ett år som Management Trainee hos ett av Sveriges hetaste scaleups enligt Breakit kommer du få möjlighet att arbeta i en varierad roll nära MATCHi’s VD. Du följer företagets VD längs dagen och ansvarar därtill för att exempelvis ta fram visuella presentationer till styrelse, delta vid olika möten gällande företagets framtid och utveckling samt ta fram beslutsunderlag för större strategiska beslut. Därtill stöttar du företagets VD med dagliga arbetsuppgifter av administrativ karaktär. Vidare arbetar du tillsammans med både interna och externa parter där det ett par gånger i månaden kan bli aktuellt med resor både inom Sverige och även utomlands. Du blir en del av en dynamisk miljö och får en variationsrik roll som kommer ge dig goda förutsättningar inför framtiden.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

•Du har en akademisk utbildning gärna inom ekonomi eller motsvarande
•God dator- och systemvana och kunskaper i PowerPoint, Excel eller motsvarande verktyg
•Flytande kunskaper i svenska och engelska

Som Management Trainee trivs du med varierande arbetsuppgifter som kan ändras från dag till dag. Du är flexibel och kan anpassa ditt arbetssätt till olika personer och även utifrån situationens förutsättningar. Som person tar du stort ägandeskap och ansvarar för dina arbetsuppgifter där du har en god förmåga att strukturera och prioritera. Du har en analytisk förmåga där du kan tänka abstrakt och komplext inom det ekonomiska området. Vidare har du en prestigelös inställning till arbetet, är mån om organisationen och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Därtill har du en god kommunikativ förmåga, du är bekväm med andra och känner dig avslappnad i sociala situationer.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare / Kundsupport / Kundtjänst/ Försäljning

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 24
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att FÖRETAGET har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och FÖRETAGET en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Göta Energi är ett av de snabbast växande företagen inom den svenska elmarknaden. Med visionen om att vara Sveriges mest omtyckta elbolag har de tagit fram moderna lösningar för att förbättra kommunikationen med kunder, vilket de vunnit flera priser för. Avdelningen består av 20 personer och präglas av positiv energi och gemenskap.

Arbetsuppgifter:

Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande ärenden och frågor från privatkunder, där du ska erbjuda bästa lösningen för att skapa kundnöjdhet. Ärendena kommer in via telefon där du ansvarar för att ärendena blir lösta och att kunden är informerad under processen. Kundernas ärenden kan handla om fakturafrågor, adressändringar, betalningsärenden och avtalsteckning. Utöver detta består en stor del av tjänsten av merförsäljning där du har tydliga uppsatta mål vilket gör att du ständigt kan utvecklas och påverka din lön. Du erbjuds en gedigen introduktion och möjlighet att utvecklas i nya roller i företaget på sikt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av att arbeta mot uppsattmål
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande med erfarenhet inom försäljning

För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare har du ett intresse och en vilja att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera bästa lösningar samtidigt som du alltid sätter kunden i fokus. Du söker aktivt nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Slutligen har du lätt för att anpassa dig till andras åsikter och se gruppen samt syftet med helheten.

Övrig information:

Start:20 januari 2022
Plats: Centrala Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Ansök nu

Receptionist / floorhost / extrajobb / deltid / student

Frontofficepersonal
Läs mer Nov 24
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ISS Facility Services AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

ISS Facility Services är en ledande aktör inom Facility Management och Workplace Experience. De utmärker sig genom att skapa platser och miljöer som bidrar till en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro. ISS Facility Services är ett internationellt bolag med närvaro i över 30 länder.

I den här rollen arbetar du på plats ute hos ISS kunder som är nationellt verksamma inom hus- och anläggningsbyggande, bostadsutveckling samt kommersiell fastighetsutveckling.

Arbetsuppgifter:

Som receptionist/floorhost kommer du vara den centrala kontaktpunkten mellan organisationen och dess besökare. Du tar emot företagets besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. I rollen som receptionist/floorhost är du därtill ansvarig för att svara på mejl och telefonsamtal, köpa och beställa material till kontoret och köket, samt vara behjälplig för dina kollegor. Arbetet innebär även att fylla på och städa kaffemaskiner, post- och pakethantering samt rondering av kontorsytor och tillsyn av konferensrummen. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är högst prioriterade för stunden. Som receptionist på företaget är du den första kontakten för anställda, kunder och besökare via reception och växeln. Rollen innebär att du tillhandahåller service i samtliga delar. Du kommer att erbjudas en introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system.

Detta är ett deltidsjobb på ca 20% för dig som studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning, där du tillsammans med din kontaktperson på ISS kommer överens om när du skall arbeta. Dina arbetstider är förlagda på kontorstid och timmarna varierar beroende på behov. Du kommer sällan arbeta hela dagar, och tjänsten kan därmed enkelt kombineras med studier.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• God kunskap i svenska och engelska, såväl tal som skrift
• Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet kundeservice och/eller kundkontakt

För att trivas i tjänsten tycker du om att ge god service och att hjälpa andra. Vidare motiveras du av att möta olika typer av personer och är trygg i kontakten med nya människor. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du driver ditt eget arbete framåt självständigt och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.

Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet i urvalsprocessen, att du är serviceminded och trevlig är mycket viktigt eftersom du i växeln är ansiktet utåt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Ansök nu

KOAX-teniker till PRIMÄR

Fibertekniker/Optotekniker
Läs mer Nov 10
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att PRIMÄR har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och PRIMÄR en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

PRIMÄR fastighetsförvaltning AB är ett förvaltningsföretag med ett brett tjänsteutbud inom teknisk- och ekonomisk förvaltning, fastighetsskötsel, fastighetsrelaterade energitjänster, fiber- och teleteknik, bredband- och nätverksbyggande. Företagets kunder är både privata och offentliga ägare av fastigheter. PRIMÄR har sedan starten 1987 vuxit till ett rikstäckande bolag och är idag ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag med cirka 800 anställda.

Arbetsuppgifter:

I rollen som KOAX-tekniker hos PRIMÄR kommer du främst arbeta med företagets koaxnät. Du kommer att vara en del av ett team som ansvarar för projektering, byte av utrustning, nyinstallation samt drift och underhåll. I det dagliga arbetet sker kontakt med Primärs kunder, projektledare samt övriga kollegor. Andra arbetsuppgifter kan vara felsökning samt planering och beställning av ny utrustning.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har en avslutad gymnasieutbildning
• Du har arbetserfarenhet av servicerelaterat yrke där ett installation- eller montörsyrke är starkt meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska
• Du har B-körkort

Vi ser att du som söker tjänsten är en social person som uppskattar att ge god service. Därtill har du en god kommunikativ förmåga, du är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer. I rollen ingår mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Därtill är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Avslutningsvis tror vi att du som person är nyfiken och har en positiv attityd.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

KOAX-teniker till PRIMÄR

Fibertekniker/Optotekniker
Läs mer Nov 16
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att PRIMÄR har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och PRIMÄR en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

PRIMÄR fastighetsförvaltning AB är ett förvaltningsföretag med ett brett tjänsteutbud inom teknisk- och ekonomisk förvaltning, fastighetsskötsel, fastighetsrelaterade energitjänster, fiber- och teleteknik, bredband- och nätverksbyggande. Företagets kunder är både privata och offentliga ägare av fastigheter. PRIMÄR har sedan starten 1987 vuxit till ett rikstäckande bolag och är idag ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag med cirka 800 anställda.

Arbetsuppgifter:

I rollen som KOAX-tekniker hos PRIMÄR kommer du främst arbeta med företagets koaxnät. Du kommer att vara en del av ett team som ansvarar för projektering, byte av utrustning, nyinstallation samt drift och underhåll. I det dagliga arbetet sker kontakt med Primärs kunder, projektledare samt övriga kollegor. Andra arbetsuppgifter kan vara felsökning samt planering och beställning av ny utrustning.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har en avslutad gymnasieutbildning
• Du har arbetserfarenhet av servicerelaterat yrke där ett installation- eller montörsyrke är starkt meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska
• Du har B-körkort

Vi ser att du som söker tjänsten är en social person som uppskattar att ge god service. Därtill har du en god kommunikativ förmåga, du är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer. I rollen ingår mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Därtill är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Avslutningsvis tror vi att du som person är nyfiken och har en positiv attityd.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljare OEM / Industriexpert till Tremco CPG

Utesäljare
Läs mer Nov 24
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Tremco CPG har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Tremco CPG Sweden AB tillhandahåller sex starka produktvarumärken inom byggsektorn – Illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex och Dryvit. Konceptet är att erbjuda kunder inom byggbranschen högkvalitativa produkter och systemlösningar som förenklar byggandet från golv till tak. Organisationen präglas av innovation, hållbarhet och entreprenörskap och visionen handlar om att göra det möjligt för sina kunder att forma en värld där byggnader sparar energi, håller längre och överträffar alla riktmärken för hållbart byggande. Kontoret är hittar du i nya fräscha lokaler i centrala Göteborg.

Arbetsuppgifter:

I din roll som Säljare OEM arbetar du operativt med egna kunder och bearbetning av hela produktportföljen av varumärken. Du ansvarar för bearbetning av nya kunder samt utveckling av befintliga kunder och kundkonton. Därtill ansvarar du för bearbetning av marknad genom kundbesök och annan förekommande marknadsbearbetning, exempelvis genom demonstration av produkter hos kunder/tillverkare och andra kundvårdsaktiviteter. Detta är en resande tjänst där du arbetar ute hos kund och ditt arbetsområde täcker västra, mellersta och södra Sverige. Resor uppskattas till 2-5 arbetsdagar i veckan.

Som expert hos Tremco CPG får du en nyckelroll i en fortsatt satsning av att utveckla försäljningen och kundnöjdheten inom affärsområde OEM. Du arbetar i en organisation med stark laganda som ständigt utvecklas för att överträffa marknadens förväntningar. Kundgruppen inom OEM är framför allt hustillverkare, modultillverkare samt husvagns- och husbilstillverkare. I rollen som expert hos oss tar du själv ansvar för att utveckla marknaden och förstå kundernas behov, samt erbjuda de tryggaste, effektivaste och mest lönsamma lösningarna för kunden.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Några års arbetslivserfarenhet av försäljning och teknisk rådgivning
• Några års arbetslivserfarenhet från industrin
• Mycket god IT-vana inom Office-paketet och CRM-system
• Flytande kunskaper i Svenska och goda kunskaper i Engelska
• B-körkort

Som person är du resultatfokuserad, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dem. Din motivation ligger i möjligheten att utvecklas och du trivs med att arbeta nära affären. Därtill tar du stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du är duktig på att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt och är mån om att göra ett bra arbete. I rollen som Säljare pratar du med många kunder dagligen och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Du har en god kommunikativ förmåga och ger ett förtroendegivande intryck.

Övrig information:

Start: Enlig överenskommelse
Plats: Flexibelt, med fördel inom västra, södra och mellersta Sverige
Lön: Enligt överenskommelse´

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: säljare, fältsäljare, resande, industri, modultillverkning, hustillverkare, bygg, teknik, heltid, OEM, kundkontakt, försäljning, office, resultat, expert

Ansök nu