Göteborg: Aros Kapital söker Kreditansvarig

Hitta ansökningsinfo om jobbet Aros Kapital söker Kreditansvarig i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Vi på Aros Kapital är proffs på finansiella tjänster till företag såsom krediter, fakturaköp, leasing och inkasso. Till skillnad från bankerna drivs vi av entreprenörskap och innovation och värdesätter stark personlig drivkraft och personer som vill vidareutveckla verksamheten med oss. Vi har kontor i Göteborg, Stockholm, Oslo, Örebro och London men vi behöver dig till vårt huvudkontor i Göteborg!

Aros Kapital omsatte under 2020 ca 355 miljoner kronor med ett resultat på ca. 100 miljoner före skatt och vi befinner oss i ett expansivt skede med en förändring av branschen i sikte.

Vi tror på att allt är möjligt med rätt inställning och arbetar därför löpande med att stärka vårt team med likasinnade, de bästa på marknaden.

Arbetsbeskrivning

Som Kreditansvarig för företagskrediter kommer du att arbeta mot företagskunder med ansvar för att mäta, identifiera, kontrollera och rapportera de risker som Aros är exponerat för. Det löpande arbetet är fokuserat på krediter med förhöjd risk och obeståndsärenden där du ansvarar för att föreslå eller vidta åtgärder som överenskommelse om avbetalningsplaner, uppsägningar, upprättande och uppföljning av handlingsplaner samt inhämtande av kompletterande säkerheter. Du förväntas arbeta självständigt och proaktivt samtidigt som du arbetar nära Bolagets inkassoavdelning, jurister och låneteam. 

Som ett led i att förbättra kreditriskhanteringen arbetar du med framtagande av dokumentation kring processer och rutiner samt löpande utveckling och förbättringar av dessa. I ditt arbete med uppföljning och kontroll av krediter kommer du ha löpande kontakt med Bolagets kunder, myndigheter och övriga avdelningar inom företaget.

Vem är du?

Vi ser att du har ekonomiutbildning och några års erfarenhet inom krediter och inkasso som gett dig goda kunskaper inom området. Dina språkkunskaper är obehindrade i svenska och engelska tal och skrift och vi finner det meriterande om du har vana från arbete i Excel.

Du är en modig, driven, engagerad och passionerad person som vill arbeta i en miljö med likasinnade. Du har lätt för att bilda dig uppfattningar och göra rimlighetsbedömningar och trivs i ett snabbt tempo. Du fattar gärna beslut och har förståelse för att man ibland måste göra det baserad på den information som finns tillgänglig, även om den inte är fullständig. Du trivs med utmaningar och att vara i en organisation med hög tillväxt under ständig förändring. Du bör vara bekväm med att sätta gränser och har integritet samt är med fördel en resultatinriktad lagspelare som vill utvecklas och tillförda värde till ditt närmaste team som består av fyra personer.

Vad erbjuder Aros dig?

Du erbjuds ett spännande arbete i en härlig fartfylld miljö där prestationer uppmärksammas och både din och Bolagets utveckling är viktig. Du erbjuds möjligheten till stor personlig utveckling och en hög grad av ansvar. Vi välkomnar dig till vårt helt nybyggda kontor på 26:e våningen i Gårda i Göteborg där utmanande och roligt arbete varvas med mycket aktiviteter, härliga kollegor och en schysst företagskultur.

Start

Tillträde så snart som möjligt enligt överenskommelse.

Ansökan

I denna rekryteringsprocess samarbetar Aros Kapital med Jurek Rekrytering & Bemanning. Urval sker löpande så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Cecilia Celestian på telefonnummer 076-002 69 11 eller cecilia.celestian@jurek.se. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl med hänvisning till GDPR.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kredithandläggare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kredithandläggare.

Kredithandläggare till Svea Göteborg (vikariat)

Läs mer Sep 27
Vi söker nu en ansvarstagande och lösningsorienterad Kredithandläggare till vårt kontor beläget i centrala Göteborg! I rollen som Kredithandläggare kommer du få chans att ta dig an många olika typer av ärenden, och dessutom blir du del av ett härligt och sammansvetsat team med en positiv arbetsmiljö där alla hjälps åt. Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig över 12 månader.

Vad kommer du att göra?

- Kreditbedömning, analys och beredande av nya krediter samt identifiera eventuella risker
- Följa upp och administrera fakturor som förfallit
- Telefon- och mailkontakt med kunder
- Analys av kreditupplysningar och annan dokumentation
- Hitta och ge förslag på lösningar på krediter
- Agera rådgivande mot vår försäljningsavdelning
- Uppföljning och identifiering av risker i befintlig kreditstock och årliga granskningar
- Säkerhetsställa att företagets kreditpolicy efterföljs


Vem är du?
För att trivas och passa i rollen som Kredithandläggare hos oss behöver du ta stort ansvar för ditt eget arbete samt vara noggrann och ha god förmåga att arbeta på ett strukturerat sätt. Vi tror att du har arbetat i en liknande roll tidigare, som Kredithandläggare eller annan typ av handläggare, och ser gärna att du även har erfarenhet från den finansiella sektorn. Du uttrycker dig tydligt och bra i både tal och skrift på såväl svenska som engelska, samt trivs i en roll där du är serviceinriktad och samtidigt analytisk. Då det ibland är ett högt tempo och mycket att göra behöver du vara stresstålig och kunna hantera en tidvis stor mängd arbete. Vi ser också gärna att du, som blivande kollega, har nära till skratt och kan bidra med en positiv energi, då detta är en viktig del i teamet du kommer bli en del av.

Om Svea
I 40 år har Svea hjälpt företagare att uppfylla sina drömmar. På Svea råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och en utpräglad familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna en delaktighet och möjlighet att kunna påverka. På Svea värdesätter vi worklife balance och har en tydlig gräns mellan arbetsliv och privatliv. Vi sitter i nya och fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa!

Ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta Johanna Rooth på johanna.rooth@sveaekonomi.se Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt, så skicka din ansökan redan idag!

Ansök nu

Jobba med bolån hos Compricer i Göteborg!

Läs mer Sep 14
Har du ett intresse för bolånemarknaden och vill representera Sveriges största bolåneförmedlare på nätet? Drivs du av att prestera och göra karriär? Titta då hit! Vi söker engagerade och affärsfokuserade bolånehandläggare på heltid i Göteborg till Compricer Bolån med start omgående!

Compricer Bolån jämför erbjudanden från flera banker för att deras kunder ska kunna få den lägsta möjliga bolåneräntan till bästa möjliga villkor. I rollen som bolånehandläggare kommer du att vara ansiktet utåt och mellanhanden mellan bankpartners och slutkonsumenter. Du kommer att vägleda samt hantera kunders förfrågningar kring bolån genom att skapa individanpassade lösningar utifrån varje kunds personliga förutsättningar. Målet är att hela tiden möta kundens behov och uppnå högsta möjliga kundnöjdhet genom att alltid överträffa kundens förväntningar.

Detta erbjuds:

- Personlig utveckling och en konkurrenskraftig fast lön
- Ett arbete i ett öppet och positivt klimat som främjar både individuell och teamets prestation
- Fullt betald introduktionsutbildning och möjlighet till vidareutbildningar inom Compricer Bolån eller inom Schibsted
- Vara en del av ett positivt och sammansvetsat team där samtliga stöttar och peppar varandra
- Förmånliga villkor så som pensionslösningar och friskvårdsbidrag på 4.000kr
- Möjlighet att träna på arbetstid och en bra balans mellan jobb och privatlivet


Din profil:

- Du ska ha minst 1 års arbetslivserfarenhet inom bolån
- Det läggs också stor vikt vid personliga egenskaper och vi söker dig som har en social, positiv och serviceinriktad personlighet
- Du bör också ha en god kommunikativ förmåga och vara prestigelös som person
- Du ska vara flytande i tal och skrift på både svenska och engelska
- Det är också meriterande om du har en bolånecertifiering från Sverige


Compricer är Sveriges största jämförelsetjänst för privatekonomi på nätet och en del av Schibstedkoncernen sedan 2013. Schibsted är en av nordens största mediekoncerner med omkring 7 800 medarbetare med verksamhet i ca 30 länder. Under Coronapandemin följer Compricer FHM's råd och har jobbat hemifrån sedan mars 2020.

På slutkandidater i processen genomförs en bakgrundskontroll!

Ansök nu

Kredithandläggare

Läs mer Okt 21
Avizion Finans AB söker en affärsorienterad kredithandläggare till vårt företag i Göteborg. Denna arbetsuppgift innebär att du kommer att arbeta inom hela vår kreditprocess från start till mål med våra krediter, administration och uppföljning. I detta arbete ingår daglig kontakt med våra kunder, säljare, handläggare, och övriga intressenter.
Dina arbetsuppgifter kommer bl.a att vara:
Analysera nya kunders ekonomi och framför allt deras slutkunders ekonomi
Bevilja krediter i enlighet med kreditinstruktioner
Löpande bevakas våra krediter, arbeta med påminnelser och vid behov
Krav/inkassoåtgärder
Arbeta med in/utbetalningar i vårt finanssystem
Medverka i introduktionen av nya kunder med information
Ta fram statistik och vissa rapporter
Se till att alla kreditakter och övrig formalia korrekt sparas i våra system



Du som söker:
ska gilla att kommunicera och trivas med alla kundkontakter.
ska ha en ekonomisk förståelse av bokslut och resultaträkning
vara stresstålig när det ibland är mycket att göra
ha förmåga att fatta egna beslut inom givna ramar
vara analytisk och strukturerad
tidigare erfarenhet av arbete inom finansiell verksamhet
ha hög servicegrad sträva efter att bygga långsiktiga kundrelationer
Mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska

Ansök nu

Kredithandläggare

Läs mer Jun 8
Avizion Finans AB söker en affärsorienterad kredithandläggare till vårt företag i Göteborg. Denna arbetsuppgift innebär att du kommer att arbeta inom hela vår kreditprocess från start till mål med våra krediter, administration och uppföljning. I detta arbete ingår daglig kontakt med våra kunder, säljare, handläggare, och övriga intressenter.
Dina arbetsuppgifter kommer bl.a att vara:
Analysera nya kunders ekonomi och framför allt deras slutkunders ekonomi
Bevilja krediter i enlighet med kreditinstruktioner
Löpande bevakas våra krediter, arbeta med påminnelser och vid behov
Krav/inkassoåtgärder
Arbeta med in/utbetalningar i vårt finanssystem
Medverka i introduktionen av nya kunder med information
Ta fram statistik och vissa rapporter
Se till att alla kreditakter och övrig formalia korrekt sparas i våra system



Du som söker:
ska gilla att kommunicera och trivas med alla kundkontakter.
ska ha en ekonomisk förståelse av bokslut och resultaträkning
vara stresstålig när det ibland är mycket att göra
ha förmåga att fatta egna beslut inom givna ramar
vara analytisk och strukturerad
tidigare erfarenhet av arbete inom finansiell verksamhet
ha hög servicegrad sträva efter att bygga långsiktiga kundrelationer
Mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Jurek Rekrytering & Bemanning AB .

Kvalificerad redovisningsekonom till Fasadgruppen

Redovisningsekonom
Läs mer Nov 24
Till Fasadgruppen söker vi nu dig som vill axla den spännande & utvecklande rollen som kvalificerad redovisningsekonom! Fasadgruppen är Nordens största helhetsleverantör för fastighetens yttre skal och marknadsledande inom branschen. Om du är driven, gillar utmaningar och vill vara med och utveckla verksamheten samt har en god förmåga av att växla mellan olika arbetsuppgifter - Då kan du vara den vi söker!

Arbetsbeskrivning
I rollen som redovisningsekonom hos Fasadgruppen kommer du att ha en variationsrik och intressant arbetsdag där de huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär ett övergripande ekonomiansvar för de bolag du hanterar. Ansvarsområden som ingår i rollen är blanda annat:

• Ekonomiuppföljning & dokumentation av rapporter samt nyckeltal
• Bokslutsarbete
• Årsredovisning
• Månatliga rapportpaket
• Kund- och leverantörsreskontra
• Uppföljning av ekonomi i projekten
• Succesiv vinstavräkning

Tjänsten är placerad på ett av Fasadgruppens dotterbolag i Göteborgsområdet och du kommer att hantera några av våra bolag i västra Sverige. Du kommer att ingå i ett trevligt team med de ekonomer som sitter på respektive dotterbolag i regionen och rapporterar till ekonomichefen för regionen.

Vem söker vi till denna spännande roll?
Vi söker dig som har arbetat flera år med redovisning från ax till limpa och som trivs att arbeta i en bred och operativ roll. Du är trygg i hela ekonomiflödet, ser helheten och arbetar strukturerat och tar ansvar för leverans med hög kvalitet och inom givna deadlines.

Har du några års erfarenhet av entreprenörsbolag eller liknande är detta mycket positivt. Du har relevant ekonomisk utbildning och god erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har erfarenhet av projektredovisning, successiv vinstavräkning och systemimplementationer. Vidare behärskar du svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Som person tror vi att du är serviceinriktad och trivs i en roll med flertalet kontaktytor- såväl internt som externt. Vidare så är du prestigelös, driven och trygg i din roll; du vågar komma med nya idéer och har ett proaktivt arbetssätt. Då du kommer vara delaktig i utvecklingen av rutiner och processer ser vi att du är lösningsorienterad samt drivs av att verka i en föränderlig miljö.

Då det förekommer besök hos dotterbolagen inom koncernen ser vi att du som söker har körkort.

Du erbjuds
En riktigt rolig och intressant tjänst som kvalificerad redovisningsekonom på Fasadgruppen. Här får du möjligheten att utvecklas i en trivsam arbetsmiljö tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor. Tjänstens omfattning är på heltid och inleds med en provanställning på 6 månader.

Vi använder tester som en del utav rekryteringsprocessen. Vi kommer även att genomföra en bakgrundskontroll före anställning.

Om Fasadgruppen
Fasadgruppen bildades 2016 och är Nordens största helhetsleverantör för fastighetens yttre skal. Vi erbjuder energieffektiva och hållbara tjänster, såsom fasader, fönster, balkonger och tak. Verksamheten bygger på lokala entreprenörsdrivna företag med ett tydligt fokus på samverkan, engagemang och kompetens.

Koncernen arbetar för den nordiska marknaden och våra huvudsakliga kunder är fastighetsägare, byggbolag, fastighetsförvaltare, konsulter, bostadsrättsföreningar, stat, kommun och landsting. Fasadgruppen är i en expansiv fas och marknadsledande i branschen. Fasadgruppen har drygt 1500 anställda och är börsnoterat på Nasdaq Stockholm.

Din ansökan
I den här rekryteringen samarbetar Fasadgruppen med Jurek Rekrytering. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Julia Järvholm på julia.jarvholm@jurek.se. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vi ser framemot din ansökan!

Ansök nu

Processjurist till Axactor

Företagsjurist
Läs mer Nov 24
Är du jurist och har ett brinnande intresse för processföring och tvistemålshantering? Vill du jobba i ett av Sveriges snabbast växande inkassobolag med spännande kunder inom framförallt bank och finans? Då kanske det är du som är Axactor Swedens nästa processjurist?

Om Axactor

Axactor Sweden har sedan starten 2017 vuxit till ett av Sveriges största inkassobolag. Som den stora utmanaren i branschen kommer vi ständigt med nya lösningar för att ge våra kunder ett effektivare kassaflöde. Vi har byggt vårt bolag på våra grundvärderingar passion, förtroende och proaktivitet, men också på grundstenen att vi hjälper hårt arbetande företag att få betalt. Tack vare dessa värderingar tillsammans med glasklara kommersiella mål har vi lyckats samla några av branschens bästa när vi byggt vårt team. Axactor Sweden certifierades i september 2021 som ett Great Place to Work.

Axactor finns i hela sex länder; Sverige, Norge, Finland, Italien, Tyskland och Spanien med över 1200 anställda. Vårt svenska kontor ligger i Göteborg, där vi sitter i moderna, fräscha lokaler i Nordstan.

Arbetsbeskrivning

Som processjurist (Litigation Counsel) hos oss blir du en del av vår tvistemålsavdelning Law Office. Avdelningen består i dagsläget av fem jurister samt en Paralegal. Vi söker vi nu ytterligare en driven processjurist.

Som processjurist så kommer du i huvudsak att arbeta med tvister och processer där du är ombud för såväl våra klienters som för våra egenägda fordringar. Du kommer därmed självständigt att driva och ansvara för dina egna processer inom och utom rätta. Typiskt sett innebär detta att uppta och hantera mål vid allmän domstol och därtill ha kontakt med motparter, myndigheter etc.

Du kommer även ha direktkontakt med våra kunder, vilket innebär att du bidrar till att bygga och upprätthålla en stark kundrelation. Utöver detta är du även en del av den juridiska support som erfordras inom den dagliga verksamheten hos andra avdelningar på Axactor.

Du rapporterar direkt till vår Department Manager. Placeringsort är Göteborg men vissa resor förekommer i tjänsten.

Vem är du?

Vi söker dig med jur.kand.-/juristexamen och med ett stort intresse för processföring och tvistemålshantering. Du har en väl utvecklad analytisk förmåga och ett självständigt, engagerat, affärsmässigt samt serviceinriktat arbetssätt. Med fördel har du något eller några års relevant erfarenhet som kvalificerad jurist på bolag, byrå eller myndighet. Har du även en slutförd notarietjänstgöring är detta meriterande. Du innehar B-körkort då resor förekommer i arbetet.

Som person är du utåtriktad, målinriktad och prestigelös. Du trivs med en varierande och fartfylld arbetsdag. Vidare så är du kommunikativ i så väl tal som skrift samt har lätt för att etablera relationer och vinna förtroende. Eftersom Axactor har många internationella kunder samt ett intensivt samarbete mellan länderna i koncernen är det viktigt att du talar svenska och engelska flytande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som stämmer överens med våra värderingar passion, förtroende och proaktivitet.

Är du en person som gillar att jobba med affärer i kombination med människor så kommer du att trivas på Axactor!

Ansökan

I denna rekryteringsprocess samarbetar Axactor med Jurek varpå du vid frågor om tjänsten är välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ida Odelius via ida.odelius@jurek.se eller 0760026919 för frågor.

Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Välkommen med din ansökan innehållande CV, personligt brev samt examensbevis och betyg från juristprogrammet så snart som möjligt.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail pga. GDPR.

Vi tar utdrag ur belastningsregistret samt gör kreditupplysning som en del i rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Jurist och kontorschef till etablering av Insatt på din ort

Bolagsjurist
Läs mer Nov 26
Vi på Insatt växer geografiskt och söker nu en driven kontorschef med bred affärsjuridisk bakgrund för nyetablering av ett Insatt-kontor. Vill du förändra juristbranschen med verksamhetsnära juridik och handfast rådgivning som en del av Insatt – din bolagsjurist?

Vi söker dig som med full kraft och energi vill vara med och starta upp Insatts verksamhet i främst Göteborg, Norrköping, Linköping, Västerås eller Uppsala. 
Arbetsbeskrivning
Som Kontorschef på Insatts nästa kontor kommer du att ansvara för etableringen av Insatt på orten. Du kommer att bygga upp kundrelationer men också rekrytera medarbetare vartefter verksamheten växer. Här erbjuds du en roll som är både operativ och strategisk. Du kommer att få använda dina juristkunskaper men även utveckla ditt ledarskap och ditt affärsmannaskap. Huvudkontoret stöttar vad gäller försäljning, marknad och ekonomi och du kommer att jobba tätt tillsammans med både ägare och övriga medarbetare.

Insatt jobbar i långsiktiga uppdrag med globala börsbolag och snabbfotade scale up-bolag. Vi erbjuder kunderna stöd i verksamhetsnära juridik och bolagsstyrning och arbetet är därför varierande och spänner över många rättsområden.
Vem är du?
Du är en engagerad person som vill vara en del av en nytänkande organisation. Du trivs i en säljande miljö och har vana av kundrelationer. Vi ser gärna att du tidigare har jobbat verksamhetsnära, troligen som bolagsjurist, advokat eller likande konsultroll eller i en annan projektledande roll. Du är trygg i dina juridiska kunskaper och är en generalist med brett affärsjuridiskt kunnande.

Du måste inte ha haft personalansvar tidigare med du ser det som en naturlig nästa utmaning för dig att jobba i en ledande roll. Har du andra ledarerfarenheter är det meriterande.

Då Insatt är en platt organisation och du kommer att tillhöra ett mindre kontor, så är det viktigt att du är prestigelös och kan kavla upp ärmarna när det behövs. För rätt person erbjuds en unik möjlighet att få vara med och bygga ett nytt kontor från start. För att lyckas och trivas i rollen bör du gilla att bygga relationer. Har du lokal förankring och ett bra kontaktnät i din region så är det en stor fördel.
Om verksamheten
Insatt är ett modernt och snabbväxande juristbolag med kontor i Jönköping och ett nyetablerat kontor i Örebro. Vår vision är att förändra juristbranschen.

Ett sätt vi gör det på är genom din bolagsjurist – verksamhetsnära juridik och bolagsstyrning där vi lämnar konkreta råd som gör skillnad. Med oss får kunden en bolagsjurist som lär känna verksamheten och som de kan bolla alla juridiska frågor med. Vi utmanar även branschen genom digitalisering av juridik under varumärket Qnister. Med vår molntjänst Qnister underlättar vi för våra kunder att följa lagar och regler.
Med oss blir du en del av en entreprenöriell organisation där nya idéer välkomnas och där vi utmanar varandra att växa både som individer och som företag. Beslutsvägarna är korta, tempot är högt och vi driver framåt tillsammans. Vi har fötterna stadigt i jorden men tvekar inte att kasta oss ut på okänd mark.

Start
Tillträde så snart som möjligt enligt överenskommelse

Ansökan
I denna rekryteringsprocess samarbetar Insatt med Jurek Rekrytering & Bemanning. Urval sker löpande så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Maria Bouvin på telefonnummer 076-002 69 22 alternativt maria.bouvin@jurek.se

Ansök nu

Är du controller och redo för nya utmaningar?

Controller
Läs mer Nov 19
Nu söker vi både Business och Financial Controllers som är intresserade för nästa utmaning hos våra kunder. Har du arbetat som Controller tidigare och trivs i en sådan roll? Är du van vid bokslutsarbete, redovisning, periodisering, prognos, uppföljning och analys ur ett övergripande perspektiv? Vi är i regelbundet behov av controllers till uppdrag hos våra kunder i olika branscher, med varierande uppdragslängd. Oavsett hur lång tidigare erfarenhet du har som controller och inom vilken bransch du tidigare varit verksam i, är du varmt välkommen med din ansökan!

Vem söker vi?
Vi söker dig som har arbetat som Controller tidigare och är van vid att arbeta med breda kompetensområden. Vi tror att du behärskar samtliga steg i den ekonomiska processen, samt är van vid att hantera både operativa och strategiska uppdrag. Vi tror att du har god systemvana, av bl.a. Office-paketet, med fokus på Excel. Vi tror att du har en akademisk utbildning inom ekonomi, eller motsvarande relevant område.
Du erbjuds:
Detta är en utmärkt chans att få lära sig nytt samt att utvecklas på nya, inspirerande arbetsplatser. Kunder och uppdragslängd samt arbetsuppgifter kan variera beroende på kundens behov.
Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta Konsultchef Albin Caspersen; Albin.caspersen@jurek.se.
Om företaget:
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och konsultlösningar. Genom vår entreprenörsanda och vårt nytänkande arbetssätt är vi idag unika i Sverige. Våra uppdrag finns inom Juridik, Ekonomi, HR, Marknad & Kommunikation och Administration.

Ansök nu

Är du inköpare och redo för nya utmaningar?

Inköpare
Läs mer Nov 19
Nu söker vi inköpare som är tillgängliga för nästa utmaning hos våra kunder. Har du arbetat som inköpare tidigare och trivs i en sådan roll? Är du van vid breda kontaktytor, både internt och externt? Vi är regelbundet i behov av inköpare till uppdrag ute hos våra kunder i olika branscher och med varierande uppdragslängd. Oavsett hur lång tidigare erfarenhet du har som inköpare och inom vilken bransch du tidigare varit verksam, är du varmt välkommen med din ansökan!

Vem söker vi?

Vi söker dig som har arbetat med inköp tidigare och är van vid att arbeta med breda kontaktytor, både internt och externt. Vi tror att du behärskar samtliga steg i inköpsprocessen samt att du är van vid att hantera både operativa och strategiska inköpsfrågor. Vi tror att du har god systemvana, av bl.a. Office-paketet, med fokus på Excel. Vi tror att du har utbildning inom ekonomi, eller annat relevant område.

Du erbjuds:

Detta är en utmärkt chans att få lära sig nytt samt att utvecklas på nya, inspirerande arbetsplatser. Kunder och uppdragslängd samt arbetsuppgifter kan variera beroende på kundens behov.
Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta Konsultchef Albin Caspersen; Albin.caspersen@jurek.se.

Om företaget:

Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och konsultlösningar. Genom vår entreprenörsanda och vårt nytänkande arbetssätt är vi idag unika i Sverige. Våra uppdrag finns inom Juridik, Ekonomi, HR, Marknad & Kommunikation och Administration.

Ansök nu