Göteborg: Service Manager / Serviceansvarig till attraktivt Fastighetsbolag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Service Manager / Serviceansvarig till attraktivt Fastighetsbolag i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Om vår kund

Vår kund är idag Sveriges ledande aktör inom kontorshotell och är en del av ett börsnoterat fastighetsbolag. Företaget bjuder individanpassade och smarta kontorsmöjligheter med digitala och flexibla lösningar. De hjälper varje företagare att skräddarsy sin arbetsmiljö för att kunna arbeta smart och effektivt. Moderna lösningar gör det enkelt för varje medlem att varje dag kunna byta kontor för att på bästa sätt möta en arbetsdag med sin expertis inom respektive område utan att behöva oroa sig över fysiska hinder. Idag har bolaget nästan ett stort antal kontorshotell runt om i landet. De växer snabbt och kommer under närmsta år öppna runt 20 nya enheter. förväntningar. Idag har bolaget fem kontorshotell i Göteborgsregionen.

Du blir initialt anställd av Carotte under sex månader, därefter är ambitionen att du rekryteras över och blir tillsvidareanställd direkt hos företaget.

Om tjänsten

I rollen som Service Manager/Serviceansvarig har du en avgörande roll i att säkerställa kundnöjdheten hos hyresgästerna. Du ansvarar för hyresgästservicen och att den dagliga driften fungerar för deras kontorshotell i Göteborg. Du arbetar i tät dialog med företagets regionens Site Manager och säkerställer att allt fungerar på anläggningarna. I ditt dagliga arbete är du ofta ut på plats för att se till att allt är rent, snyggt och fungerar. Du har tät dialog med hyresgäster och leverantörer där du ansvarar för att koordinera felanmälningar.

I arbetsuppgifterna ingår även:

- Inköp och beställning av förbrukningsmaterial
- Förbereda lokalerna inför inflytt och besiktiga vid utflytt
- Ta emot leveranser och ansvara för leveranser i samband med nyöppnade anläggningar
- Hantera lås- och nyckelservice
- Hantera och koordinera teknik och IT-frågor mellan hyresgäst och leverantör
- Hjälpa till vid marknadsföringsevent och gemensamma aktiviteter på anläggningarna
- Andra administrativa uppgifter kan tillkomma


Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av service, koordinering och administration. Vi ser med fördel att du har erfarenhet av servicearbete mot slutkund gärna inom fastighet- och lokalfrågor alternativt inom hotell och andra serviceyrken. Det är meriterande om du har intresse av IT- och teknikfrågor. Du har B-körkort samt talar och skriver flytande svenska och engelska.

Som person ser vi att du är självgående, serviceinriktad, strukturerad och alltid ser till kundens behov först. Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst och älskar känslan när du kan säga "jag anade det så jag har redan kollat upp det". Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera.

För att passa i rollen som Service Manager har du ett serviceinriktat förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.

Om Carotte

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.



Sökord: Service Manager, Serviceansvarig, fastighetsförvaltare, fastighet, Göteborg, koordinator, kundservice, leverantörsansvarig, SDM

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Fastighetsmäklarassistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Fastighetsmäklarassistent.

Visningsvärd till Bonava på deltid

Läs mer Apr 29
Bonava är en ledande bostadsutvecklare i norra Europa. Bonava har skapat hem och grannskap sedan 1930-talet. Bonava har 2 100 anställda med verksamhet i Tyskland, Sverige, Finland, Danmark, Norge, St Petersburg, Estland och Lettland och en omsättning på 15,5 miljarder kronor år 2019. Bonava är noterat på Nasdaq Stockholm.



Dina arbetsuppgifter
I rollen som visningsvärd hos Bonava kommer du att delta på bostadsvisningar tillsammans med ansvarig säljare. Arbetet kommer innebära att delta i förberedelser inför visning, informera och kommunicera med spekulanter samt stötta ansvarig säljare under visningen. Tjänsten passar dig som har lätt att för att kommunicera med människor och trivs i en social roll. Ett perfekt deltidsarbete för dig som söker efter ett roligt och spännande arbete att kombinera dina studier med.

Placering: Visningarna sker i projekt inom/strax utanför Göteborg.

Start: Omgående

Arbetstider: Varierat men främst helger, även eftermiddagar kan förekomma.

Omfattning: Arbetet kommer att variera med hänsyn till antal visningar och dina studier. Men ca 3-6h / v fördelat på 1-2 visningar/v.

Då vissa av projekten är kringliggande inom och utanför Göteborg så är det ett krav att du som söker har körkort och gärna egen tillgång till bil.

I denna rollen kommer du att bli anställd som konsult på Studentwork och arbeta hos Bonava. För denna rollen så ser vi en uppstart under våren 2021. Vi tillämpar ett löpande urval, vilket innebär att rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Din profil
Vi söker dig som är student, i början av din utbildning och vill ha ett roligt, socialt samt långsiktigt deltidsarbete. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom service och trivs i mötet med människor. Som person är du kommunikativ, ger ett varmt och professionellt intryck i person och är ansvarsfull. I rollen som visningsvärd är det viktigt att du har en förmåga att ta initiativ och försöka göra det lilla extra för att skapa en positiv upplevelse för bostadsspekulanterna, från start till slut. Vi ser gärna att du är flexibel och är anpassningsbar i förhållande till de planerade visningarna, samt att du ser samarbetet långsiktigt. För rätt person med positiv inställning kan ansvaret på sikt utökas till fler arbetsuppgifter och ansvarsområden.

Om oss

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Mäklarassistent / Koordinator

Läs mer Jun 9
Är du sugen på att jobba med Göteborgs mest drivna företagsmäklarbyrå?
Vi stärker nu upp vårt team och söker en koordinator på halvtid som eventuellt kan utvecklas till heltid. Driven, kunnig, med en positiv inställning till livet, likväl som du är en lagspelare då vi är mycket flexibla inom teamet. Du behöver kunna hålla många bollar i luften då arbetsuppgifterna varierar mellan kundkontakt och samordning. Mäklarsystem som t ex MSPECS hanterar du utan problem. Vidare har du gedigen datorvana samt utmärkta kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Erfarenhet från mäklarbranschen är alltså till stor fördel.
H mäklare AB är en etablerad mäklarfirma som riktar sig mot förmedling av företag, kommersiella fastigheter, lokaler och bostad/fastigheter i Göteborg med omnejd.
Vår främsta strävan är att ge våra kunder stöd genom hela sälj- och köpprocessen och alltid bemöta dem med konstruktivitet och de bästa lösningarna.
Dina ansvarsområden
I huvudsak skall du löpande arbeta med olika uppdrag från mäklaren under eget ansvar. Det är naturligtvis av yttersta vikt av juridiska skäl att du är noggrann och följer upp dina arbetsuppgifter.
Stötta mäklaren med information och dokumentation
Koordinera kalendrar för visningar, intagsbesök, fotograferingar mm
Arbeta med befintliga kunder och skapa nya via e-mail, telefon och personligen
Kontakt med fastighetsägare, säljare, köpare m fl rörande dokumentation och övriga frågor
Ta fram/söka information om nya objekt
Komplettera akter, journaler och visningsmaterial
Följa och utveckla vår säljprocess
Publicering av nya objekt i MSPEC, Hemnet, Blocket, sociala medier mm
Uppdatera hemsida och sociala medier

Kuskapskrav
MSPECS eller likvärdigt mäklarsystem
Erfarenhet av CRM-system
Gedigen datorkunskap, framför allt O365
Mycket goda skrivkunskaper på svenska

Ansök nu

Visningsvärd till Bonava i Göteborg

Läs mer Feb 3
Bonava är en ledande bostadsutvecklare i norra Europa. Bonava har skapat hem och grannskap sedan 1930-talet. Bonava har 2 100 anställda med verksamhet i Tyskland, Sverige, Finland, Danmark, Norge, St Petersburg, Estland och Lettland och en omsättning på 15,5 miljarder kronor år 2019. Bonava är noterat på Nasdaq Stockholm.



Dina arbetsuppgifter
I rollen som visningsvärd hos Bonava kommer du att delta på bostadsvisningar tillsammans med ansvarig säljare. Arbetet kommer innebära att delta i förberedelser inför visning, informera och kommunicera med spekulanter samt stötta ansvarig säljare under visningen. Tjänsten passar dig som har lätt att för att kommunicera med människor och trivs i en social roll. Ett perfekt deltidsarbete för dig som söker efter ett roligt och spännande arbete att kombinera dina studier med.

Placering: Visningarna sker i projekt inom/strax utanför Göteborg.

Start: Omgående

Arbetstider: Varierat men främst helger, även eftermiddagar kan förekomma.

Omfattning: Arbetet kommer att variera med hänsyn till antal visningar och dina studier. Men ca 3-6h / v fördelat på 1-2 visningar/v.

Då vissa av projekten är kringliggande inom och utanför Göteborg så är det ett krav att du som söker har körkort och gärna egen tillgång till bil.

I denna rollen kommer du att bli anställd som konsult på Studentwork och arbeta hos Bonava. För denna rollen så ser vi en uppstart under våren 2021. Vi tillämpar ett löpande urval, vilket innebär att rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Din profil
Vi söker dig som är student, i början av din utbildning och vill ha ett roligt, socialt samt långsiktigt deltidsarbete. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom service och trivs i mötet med människor. Som person är du kommunikativ, ger ett varmt och professionellt intryck i person och är ansvarsfull. I rollen som visningsvärd är det viktigt att du har en förmåga att ta initiativ och försöka göra det lilla extra för att skapa en positiv upplevelse för bostadsspekulanterna, från start till slut. Vi ser gärna att du är flexibel och är anpassningsbar i förhållande till de planerade visningarna, samt att du ser samarbetet långsiktigt. För rätt person med positiv inställning kan ansvaret på sikt utökas till fler arbetsuppgifter och ansvarsområden.



Om Studentwork
Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och examinerade kandidater med upp till fem års arbetslivserfarenhet.

Vi erbjuder främst tjänster inom ekonomi, försäljning, marknadsföring, teknik och administration. Vi är experter på att matcha våra kunders behov med kandidaternas egenskaper och kompetens. Hos oss kommer kulturen först och vår verksamhet styrs av våra värderingar: Always Deliver, Be Creative, Take Responsibility och Share Fun.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Carotte Staff AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Carotte Staff AB .

Köksbiträden med stora utvecklingsmöjligheter!

Köksbiträde
Läs mer Nov 9
Vi söker nu dig som älskar att stå i köket och är hungrig på att lära dig mer. Carotte Staff är ett bemanningsföretag som jobbar med olika restauranger, hotell, konferensanläggningar och mycket mer runtom i Göteborg. Nya uppdrag och roliga tjänster dyker ständigt upp och oavsett om man vill jobba ett fåtal gånger i månaden eller på heltid har vi något för dig. Arbetstid och tillgänglighet varierar stort och många pass kommer med kort framförhållning.

På Carotte är personligheten det viktigaste och att man har ett driv och en passion för det man gör. Har du dessutom tidigare erfarenhet som köksbiträde eller av att ha jobbat i storkök/restaurangkök är du precis den vi letar efter.

Som köksbiträde hjälper du till där det behövs. Allt från att hacka gurka, tvätta sallad och blanda dressing till att lägga upp mat, dekorera tårtor och kanske förbereda en underbar frukostfralla. Uppgifterna variera stort beroende på arbetsplats och erfarenhet men i rollen som köksbiträde får man lära sig mycket om olika stationer och har stor chans att utvecklas och ta på sig mer ansvar.



Vi söker dig som

- Har dokumenterad arbetslivserfarenhet inom á la Carte, catering eller storkök.
- Känner dig trygg i köksmiljöer, van att jobba i team och har ett stort intresse för mat.
- Är prestigelös, flexibel och lyhörd i ditt arbete.
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning
- Talar svenska och engelska obehindrat
- Är villig att bidra till och sprida Carottes kultur och rykte och delar våra värderingar: Förebilder, Personliga, Kvalitet, Nyskapande


Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Med rätt inställning får du möjligheten att avancera inom bolaget och kan bli en Carotte Leader.

Om oss

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Göteborg

Välkommen med din ansökan !

Ansök nu

Souschef till säsongsuppdrag i centrala Göteborg

Souschef
Läs mer Okt 22
Soushef till säsongsuppdrag

Om tjänsten

Vi söker nu en driven, noggrann och passionerad souschef på uppdrag till en av våra kunder i centrala Göteborg. Du kommer jobba i en temamiljö med mycket puls med och liv. Uppdraget är tidsbegränsat till året ut men för rätt person finns det goda utsikter för vidare anställning. Som souschef kommer du ingå i kökets ordinarie team och kommer vara köksmästarens högra hand. Utöver matlagning kommer inköp, personalplanering, uppföljning av kvalitativa mål och utvecklingsarbete ingå i de dagliga uppgifterna. Det är varierande arbetstider både dagtid, kvällstid och helger.

Vi söker dig som

- Har dokumenterad arbetslivserfarenhet som Souschef inom restaurangkök i minst 5 år
- Har gott renommé från arbetsgivare och kollegor.
- Känner dig trygg i köket och trygg i att kunna leda och fördela arbetet
- Van att snabbt kunna ställa om fokus och är lösningsorienterad till sinnet.
- Är social och alltid sugen på att lära känna nya människor
- Är prestigelös, flexibel och lyhörd i ditt arbete.
- Talar svenska och engelska obehindrat.
- Är villig att bidra till och sprida Carottes kultur och rykte och delar våra värderingar: Förebilder, Personliga, Kvalitet, Nyskapande.


Om oss

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Omfattning: Tidsbegränsat till 27/12 med möjlighet till förlängning

Lön: Efter överenskommelse

Placering: Göteborg

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att kontakta ansvarig rekryterare

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Köksbiträden med stora utvecklingsmöjligheter!

Köksbiträde
Läs mer Okt 16
Vi söker nu dig som älskar att stå i köket och är hungrig på att lära dig mer. Carotte Staff är ett bemanningsföretag som jobbar med olika restauranger, hotell, konferensanläggningar och mycket mer runtom i Göteborg. Nya uppdrag och roliga tjänster dyker ständigt upp och oavsett om man vill jobba ett fåtal gånger i månaden eller på heltid har vi något för dig. Arbetstid och tillgänglighet varierar stort och många pass kommer med kort framförhållning.

På Carotte är personligheten det viktigaste och att man har ett driv och en passion för det man gör. Har du dessutom tidigare erfarenhet som köksbiträde eller av att ha jobbat i storkök/restaurangkök är du precis den vi letar efter.

Som köksbiträde hjälper du till där det behövs. Allt från att hacka gurka, tvätta sallad och blanda dressing till att lägga upp mat, dekorera tårtor och kanske förbereda en underbar frukostfralla. Uppgifterna variera stort beroende på arbetsplats och erfarenhet men i rollen som köksbiträde får man lära sig mycket om olika stationer och har stor chans att utvecklas och ta på sig mer ansvar.



Vi söker dig som

- Har dokumenterad arbetslivserfarenhet inom á la Carte, catering eller storkök.
- Känner dig trygg i köksmiljöer, van att jobba i team och har ett stort intresse för mat.
- Är prestigelös, flexibel och lyhörd i ditt arbete.
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning
- Talar svenska och engelska obehindrat
- Är villig att bidra till och sprida Carottes kultur och rykte och delar våra värderingar: Förebilder, Personliga, Kvalitet, Nyskapande


Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Med rätt inställning får du möjligheten att avancera inom bolaget och kan bli en Carotte Leader.

Om oss

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Göteborg

Välkommen med din ansökan !

Ansök nu

Köksbiträden med stora utvecklingsmöjligheter!

Köksbiträde
Läs mer Okt 27
Vi söker nu dig som älskar att stå i köket och är hungrig på att lära dig mer. Carotte Staff är ett bemanningsföretag som jobbar med olika restauranger, hotell, konferensanläggningar och mycket mer runtom i Göteborg. Nya uppdrag och roliga tjänster dyker ständigt upp och oavsett om man vill jobba ett fåtal gånger i månaden eller på heltid har vi något för dig. Arbetstid och tillgänglighet varierar stort och många pass kommer med kort framförhållning.

På Carotte är personligheten det viktigaste och att man har ett driv och en passion för det man gör. Har du dessutom tidigare erfarenhet som köksbiträde eller av att ha jobbat i storkök/restaurangkök är du precis den vi letar efter.

Som köksbiträde hjälper du till där det behövs. Allt från att hacka gurka, tvätta sallad och blanda dressing till att lägga upp mat, dekorera tårtor och kanske förbereda en underbar frukostfralla. Uppgifterna variera stort beroende på arbetsplats och erfarenhet men i rollen som köksbiträde får man lära sig mycket om olika stationer och har stor chans att utvecklas och ta på sig mer ansvar.



Vi söker dig som

- Har dokumenterad arbetslivserfarenhet inom á la Carte, catering eller storkök.
- Känner dig trygg i köksmiljöer, van att jobba i team och har ett stort intresse för mat.
- Är prestigelös, flexibel och lyhörd i ditt arbete.
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning
- Talar svenska och engelska obehindrat
- Är villig att bidra till och sprida Carottes kultur och rykte och delar våra värderingar: Förebilder, Personliga, Kvalitet, Nyskapande


Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Med rätt inställning får du möjligheten att avancera inom bolaget och kan bli en Carotte Leader.

Om oss

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Göteborg

Välkommen med din ansökan !

Ansök nu