Göteborg: Säkerhetschef till Älvstranden Utveckling AB

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säkerhetschef till Älvstranden Utveckling AB i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-29 // Varaktighet: Heltid

Arbetsbeskrivning
Säkerhet, krisberedskap och brandskyddsarbete är viktiga områden inom Älvstranden Utvecklings säkerhetsarbete. Vi söker en driven och engagerad person som arbetar strukturerat, analytiskt och noggrant både på egen hand och tillsammans med andra. Rollen är bred och innebär både strategiskt och operativt arbete. 

Ansvarsområden
Du har en viktig funktion i både det strategiska såväl som det operativa arbetet. I ditt dagliga arbete initierar du och samordnar processer och aktiviteter kopplat till dina ansvarsområden. Följande arbetsområden ser vi som grundläggande för den här tjänsten.

• Formellt säkerhetsansvarig och stötta organisationen i säkerhetsrelaterade frågor. 
• Omsätta Göteborgs Stads policys och riktlinjer inom säkerhetsområdet. 
• Krisberedskap, civilt försvar och säkerhetsskydd (du är stabschef för bolagets krisledning och bolagets säkerhetsskyddschef).
• TIB (tjänsteman i beredskap) för bolaget.
• Medverka vid nätverksträffar med Göteborgs Stad, Polismyndigheten och andra myndighetskontakter.
• Trygghet och brottsförebyggande arbete.
• Personsäkerhet / Otillåten påverkan / Hot och våld i tjänsten. 
• Systematiskt brandskyddsarbete. 
• Omvärldsbevakning inom säkerhetsområdet.
• Hantering av säkerhetsrisker på alla nivåer.
• Bolagets kontaktperson avseende försäkringar.

Meriterande är om du erfarenhet inom byggarbetsmiljösamordning. 

Kvalifikationer
• Utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer lämplig.
• Ett par års dokumenterad erfarenhet av säkerhets- och krisberedskapsarbete utifrån nämnda ansvarsområden – gärna från offentlig verksamhet.
• Erfarenhet från fastighetsbranschen.
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska.
• Goda kunskaper i Office-paketet.

Tjänsten kan längre fram komma att bli säkerhetsklassad vilket innebär att du då kommer att behöva genomgå en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen. 

Ansökan
Tjänsten är heltid och en tillsvidaretjänst.

Rekryteringen sker i samarbete med Randstad. För mer information om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Petra Pettersson, petra.pettersson@randstad.se eller Sara Davidsdottir, sara.davidsdottir@randstad.se. När du söker jobb hos Älvstranden Utveckling blir din ansökan en allmän handling.
Vill du bli en del av vårt kompetenta och engagerade team? Välkommen med din ansökan senast 2022-01-02. 

Fackliga representanter: 
SACO
Kristian Käll
0706–959603
Unionen
Camilla Andersson
031-368 96 31

Om företaget
Älvstranden Utveckling är ett kommunalt bolag med uppdrag att förverkliga Vision Älvstaden – Nordens största stadsutvecklingsprojekt. Älvstaden skall utvecklas till en tät och levande innerstad med en stor variation av verksamheter, bostäder och mötesplatser som minskar klimatavtrycket och bidrar till jämlika livsvillkor.
På Älvstranden Utveckling är vi värderingsdrivna i ledarskap och arbetssätt. Genom våra grundläggande värderingar: att samarbeta, tänka nytt, ansvara och driva (STAD), skapar vi tillsammans resultat i vår verksamhet. Vi är ca 90 medarbetare som sitter i trivsamma lokaler högst upp på sjätte våningen med älven och Ramberget som utsikt. Adressen är Lindholmsallén 10.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Säkerhetschef

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Säkerhetschef.

Säkerhetschef

Läs mer Mar 15
Got Event är Göteborgs Stads evenemangs- och arenabolag och driver några av Sveriges mest älskade arenor: Scandinavium, Ullevi, Gamla Ullevi, Frölundaborg, Bravida Arena, Valhallarinken, Valhallabadet, Valhalla IP och Valhalla Sporthallar. Starka varumärken som alla bidrar till att Göteborg upplevs som en attraktiv och spännande stad att bo i, att arbeta i och att besöka.

Vi arrangerar också, tillsammans med Svenska Ridsportförbundet, Gothenburg Horse Show?som är en av världens främsta inomhustävlingar för ridsport.

Vi är Miljödiplomerade enligt Svensk Miljöbas sedan 2004 och bedriver ett aktivt hållbarhetsarbete och allt vi gör genomsyras av hållbar utveckling.

Varje år besöker cirka 2 miljoner människor ungefär 400 idrotts- och underhållningsevenemang på någon av våra arenor. Dessutom välkomnar vi årligen nästan en halv miljon badbesökare till Valhallabadet.

Bolaget omsätter ungefär 200 miljoner kronor och vi är cirka 140 medarbetare som ger allt för att skapa bra förutsättningar för att genomföra evenemang i världsklass. Vi brukar säga att vi bidrar till att skapa magiska ögonblick!

ARBETSUPPGIFTER
Vår säkerhetschef går vidare till nya, spännande uppdrag och vi söker nu dig som vill ta arbetet vidare till nästa nivå.

Säkerhet ingår som en naturlig del i vår verksamhet och spänner över flera områden. Vår målsättning är trygga evenemang och arenor för publik och arrangörer.

Utgångspunkten är relevant lagstiftning, Göteborgs stads säkerhetspolicy liksom förändringar i omvärlden. Säkerhetsarbetet inom Göteborgs Stad styrs genom stadens gemensamma säkerhetspolicy vilket innebär att verksamheten ska vara förenlig med stadens övriga kompetens inom säkerhetsområdet. Got Event följer stadens riktlinjer och bedriver säkerhetsarbetet strategiskt, systematiskt och operativt med fokus på att utveckla konceptet Safety, Security & Service. Säkerhetsarbetet omfattar fysisk säkerhet, IT- och informationssäkerhet, krisberedskap, personsäkerhet, riskreducerande arbete, evenemangssäkerhet samt systematiskt brandskyddsarbete.

Som säkerhetschef planerar, leder, organiserar och utvecklar du bolagets säkerhetsarbete i nära dialog med myndigheter, stadens olika verksamheter, arrangörer och externa parter. En viktig del i ditt uppdrag är att ansvara för omvärldsanalys samt utvecklings- och förbättringsåtgärder inom säkerhetsområdet. Du har självklart ett nära samarbete med arrangörer, myndigheter och nätverk inom Göteborgs stad.

Avdelningens uppdrag inkluderar även:
• Evenemangssäkerhet inklusive bemanning och arbetsledning av avdelningens timavlönande under evenemang
• Informationssäkerhet samt drift och service av bolagets IT-system med data och telefoni
• Säkerhetssystem och skalskydd
• Övergripande hantering av låssystem och nycklar
• Systematiskt brandskyddsarbete
• Internutbildningar, uppföljningsrapporter och analyser
• Krisberedskap

Du ansvarar för en avdelning bestående av 7 personer och rapporterar direkt till VD.

KVALIFIKATIONER
Uppdraget som säkerhetschef är komplext och passar dig som är trygg, socialt säker och utvecklingsorienterad. Uppdraget kräver att du har ett strukturerat arbetssätt, god administrativ förmåga och hög leveranssäkerhet. Du har god kommunikativ förmåga, både tal och skrift, på svenska och engelska.

Du har högskoleutbildning eller motsvarande utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi söker dig som har mångårig erfarenhet av systematiskt säkerhetsarbete, gärna inom evenemang, publika verksamheter och/eller i offentlig miljö. Kunskap inom krisberedskap och risk- och hotbildsanalyser är meriterande.

Du är en naturlig ledare med chefserfarenhet som vill se dina medarbetare växa.
Din ödmjukhet och tydlighet gör att medarbetare och kollegor trivs med ditt ledarskap.

Du är värderingsstyrd och en viktig ambassadör för våra ledord - glädje, omtanke, tillsammans och kreativitet.

Got Event följer Göteborgs Stads Medarbetar- och arbetsmiljöpolicy där staden understryker sin roll som inkluderande och icke diskriminerande arbetsgivare samt att vårt uppdrag är att åstadkomma likvärdig service och likvärdiga tjänster. Vi är mycket måna om att attrahera alla människor med rätt kompetens och se jämställdhet och mångfald som en viktig framgångsfaktor.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säkerhetschef

Läs mer Dec 15
Arbetsbeskrivning
Brinner du för säkerhetsfrågor kopplat till att vara fastighetsägare? Hos oss får du möjlighet att driva dessa frågor och ansvara för hela bolagets verksamhetsskydd. Tillsammans bidrar vi till trygga och säkra campus!
Akademiska Hus bedriver idag säkerhetsarbete inom områdena cyber-, och informationssäkerhet, fysisk säkerhet, säkerhetsskydd, kris- och riskhantering. Allt med utgångspunkt i att vi bygger, äger och förvaltar fastigheter inom större campusområden. För att få ett mer samlat grepp och säkerställa ett systematiskt säkerhetsarbete med rätt ambitionsnivå, har vi valt att samla de olika säkerhetsområdena i en nybildad funktion för verksamhetsskydd. Vi söker nu en engagerad säkerhetschef som kan leda och samordna arbetet inom verksamhetsskydd tillsammans med respektive ansvarig för de olika områdena samt bidra till en förflyttning inom framför allt fysisk säkerhet och informationssäkerhet.
Då rollen är ny i bolaget ser vi framför oss att du kommer att kunna bidra med att: Driva, planera, leda och samordna verksamhetsskyddet. Sätta upp mål för bolagets samlade säkerhetsarbete samt följa upp dessa. Säkerställa genomförande av framtagen handlingsplan inom informationssäkerhet Genomföra riskbedömningar och analyser samt utvärdera identifierade risker. Skapa och implementera riktlinjer inom säkerhetsområdet. Utbilda och informera medarbetare inom säkerhetsområdet. Utveckla och implementera planer för att hantera säkerhetsincidenter, inklusive förlust av data, intrång och andra säkerhetsbrott. Samarbeta med bolagets linjeverksamheter och stödfunktioner, för att säkerställa en helhetsbild av bolagets och kundernas säkerhetsbehov. Det är viktigt att notera att dessa uppgifter kan variera och att säkerhetschefens roll kan anpassas efter bolagets specifika behov och utifrån vad som framkommer under arbetets gång. En viktig del i rollen är att just driva arbetet med att få ett effektivt och samlat verksamhetsskydd med rätt ambitionsnivå för Akademiska Hus.
Då tjänsten innebär många kontakter inom bolaget och interna samarbeten men också kontakter med kunders säkerhetschefer, värdesätter vi din förmåga att bygga och vårda relationer samt ha en god kommunikativ förmåga. Genom ditt sätt att vara bidrar du med nya initiativ, samverkan och affärsmässighet. Tjänsten innebär inte personalansvar men du kommer att behöva ha ett gott ledarskap och förmåga att leda utan att vara chef.
I rollen som säkerhetschef bidrar du till Akademiska Hus uppdrag genom att säkerställa trygga och säkra campus. Du kommer att rapportera till bolagets chefsjurist/säkerhetsskyddschef, som är placerad i Göteborg. Din placering är Göteborg, eventuellt kan Stockholm bli aktuellt.
På Akademiska Hus har alla våra kollegor tydliga uppdrag och genom samarbete och erfarenhetsutbyte utvecklas vi ständigt. Vår egen Akademi erbjuder utbildningar och möjlighet till utveckling i många olika former. Vi har goda ledare som ger oss förutsättningar, förtroende och mandat att leverera, på så sätt utvecklas vi både som människor och bolag. Hållbarhet är ledstjärnan i allt vi gör. Och hållbara blir vi tillsammans. Vi vet att våra medarbetare är avgörande för vår framgång och erbjuder därför många olika initiativ inom friskvård och hälsa samt goda förmåner.   
Vi är nyfikna på varandras olika perspektiv. Vi vet att våra olika personligheter, kompetenser och erfarenheter gör oss bättre och arbetar därför gärna i tvärfunktionella team. Tillsammans lyfter vi varandra och stärker Sverige som kunskapsnation.
I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansvarsområden
Då rollen är ny i bolaget ser vi framför oss att du kommer att kunna bidra med att;
Driva, planera, leda och samordna verksamhetsskyddet
Sätta upp mål för bolagets samlade säkerhetsarbete samt följa upp dessa
Säkerställa genomförande av framtagen handlingsplan inom informationssäkerhet
Genomföra riskbedömningar och analyser samt utvärdera identifierade risker
Skapa och implementera riktlinjer inom säkerhetsområdet
Utbilda och informera medarbetare inom säkerhetsområdet
Utveckla och implementera planer för att hantera säkerhetsincidenter, inklusive förlust av data, intrång och andra säkerhetsbrott

Det är viktigt att notera att dessa uppgifter kan variera och att säkerhetschefens roll kan anpassas efter bolagets specifika behov och utifrån vad som framkommer under arbetets gång. En viktig del i rollen är att just driva arbetet med att få ett effektivt och samlat verksamhetsskydd med rätt ambitionsnivå för Akademiska Hus.

Kvalifikationer
Relevant utbildning samt gedigen erfarenhet av att arbeta med flera delar inom säkerhetsarbetet

Meriterande
Kunskaper inom informationssäkerhet
Erfarenhet från fastighetsbranschen och kunskap om förvaltning av byggnader


Om företaget

Akademiska Hus AB
Som ett av Sveriges största fastighetsbolag möter vi våra kunder och partners där de är. I förvaltning och utveckling av effektiva och attraktiva kunskapsmiljöer, genom tjänster och produkter som förenklar för studenter och forskare, och i skapandet av hållbara campus som en tillgång för hela samhället. Genom erfarenhet och innovation skapar vi förutsättningar för framgångsrik forskning och utbildning. Tillsammans lyfter vi Sverige som kunskapsnation.

Ansök nu

Säkerhetschef

Läs mer Dec 15
Arbetsbeskrivning
Brinner du för säkerhetsfrågor kopplat till att vara fastighetsägare? Hos oss får du möjlighet att driva dessa frågor och ansvara för hela bolagets verksamhetsskydd. Tillsammans bidrar vi till trygga och säkra campus!
Akademiska Hus bedriver idag säkerhetsarbete inom områdena cyber-, och informationssäkerhet, fysisk säkerhet, säkerhetsskydd, kris- och riskhantering. Allt med utgångspunkt i att vi bygger, äger och förvaltar fastigheter inom större campusområden. För att få ett mer samlat grepp och säkerställa ett systematiskt säkerhetsarbete med rätt ambitionsnivå, har vi valt att samla de olika säkerhetsområdena i en nybildad funktion för verksamhetsskydd. Vi söker nu en engagerad säkerhetschef som kan leda och samordna arbetet inom verksamhetsskydd tillsammans med respektive ansvarig för de olika områdena samt bidra till en förflyttning inom framför allt fysisk säkerhet och informationssäkerhet.
Då rollen är ny i bolaget ser vi framför oss att du kommer att kunna bidra med att: Driva, planera, leda och samordna verksamhetsskyddet. Sätta upp mål för bolagets samlade säkerhetsarbete samt följa upp dessa. Säkerställa genomförande av framtagen handlingsplan inom informationssäkerhet Genomföra riskbedömningar och analyser samt utvärdera identifierade risker. Skapa och implementera riktlinjer inom säkerhetsområdet. Utbilda och informera medarbetare inom säkerhetsområdet. Utveckla och implementera planer för att hantera säkerhetsincidenter, inklusive förlust av data, intrång och andra säkerhetsbrott. Samarbeta med bolagets linjeverksamheter och stödfunktioner, för att säkerställa en helhetsbild av bolagets och kundernas säkerhetsbehov. Det är viktigt att notera att dessa uppgifter kan variera och att säkerhetschefens roll kan anpassas efter bolagets specifika behov och utifrån vad som framkommer under arbetets gång. En viktig del i rollen är att just driva arbetet med att få ett effektivt och samlat verksamhetsskydd med rätt ambitionsnivå för Akademiska Hus.
Då tjänsten innebär många kontakter inom bolaget och interna samarbeten men också kontakter med kunders säkerhetschefer, värdesätter vi din förmåga att bygga och vårda relationer samt ha en god kommunikativ förmåga. Genom ditt sätt att vara bidrar du med nya initiativ, samverkan och affärsmässighet. Tjänsten innebär inte personalansvar men du kommer att behöva ha ett gott ledarskap och förmåga att leda utan att vara chef.
I rollen som säkerhetschef bidrar du till Akademiska Hus uppdrag genom att säkerställa trygga och säkra campus. Du kommer att rapportera till bolagets chefsjurist/säkerhetsskyddschef, som är placerad i Göteborg. Din placering är Göteborg, eventuellt kan Stockholm bli aktuellt.
På Akademiska Hus har alla våra kollegor tydliga uppdrag och genom samarbete och erfarenhetsutbyte utvecklas vi ständigt. Vår egen Akademi erbjuder utbildningar och möjlighet till utveckling i många olika former. Vi har goda ledare som ger oss förutsättningar, förtroende och mandat att leverera, på så sätt utvecklas vi både som människor och bolag. Hållbarhet är ledstjärnan i allt vi gör. Och hållbara blir vi tillsammans. Vi vet att våra medarbetare är avgörande för vår framgång och erbjuder därför många olika initiativ inom friskvård och hälsa samt goda förmåner.   
Vi är nyfikna på varandras olika perspektiv. Vi vet att våra olika personligheter, kompetenser och erfarenheter gör oss bättre och arbetar därför gärna i tvärfunktionella team. Tillsammans lyfter vi varandra och stärker Sverige som kunskapsnation.
I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansvarsområden
Då rollen är ny i bolaget ser vi framför oss att du kommer att kunna bidra med att;
Driva, planera, leda och samordna verksamhetsskyddet
Sätta upp mål för bolagets samlade säkerhetsarbete samt följa upp dessa
Säkerställa genomförande av framtagen handlingsplan inom informationssäkerhet
Genomföra riskbedömningar och analyser samt utvärdera identifierade risker
Skapa och implementera riktlinjer inom säkerhetsområdet
Utbilda och informera medarbetare inom säkerhetsområdet
Utveckla och implementera planer för att hantera säkerhetsincidenter, inklusive förlust av data, intrång och andra säkerhetsbrott

Det är viktigt att notera att dessa uppgifter kan variera och att säkerhetschefens roll kan anpassas efter bolagets specifika behov och utifrån vad som framkommer under arbetets gång. En viktig del i rollen är att just driva arbetet med att få ett effektivt och samlat verksamhetsskydd med rätt ambitionsnivå för Akademiska Hus.

Kvalifikationer
Relevant utbildning samt gedigen erfarenhet av att arbeta med flera delar inom säkerhetsarbetet

Meriterande
Kunskaper inom informationssäkerhet
Erfarenhet från fastighetsbranschen och kunskap om förvaltning av byggnader


Om företaget

Akademiska Hus AB
Som ett av Sveriges största fastighetsbolag möter vi våra kunder och partners där de är. I förvaltning och utveckling av effektiva och attraktiva kunskapsmiljöer, genom tjänster och produkter som förenklar för studenter och forskare, och i skapandet av hållbara campus som en tillgång för hela samhället. Genom erfarenhet och innovation skapar vi förutsättningar för framgångsrik forskning och utbildning. Tillsammans lyfter vi Sverige som kunskapsnation.

Ansök nu

Security Officer till Saab i Göteborg

Läs mer Dec 7
Vill du arbeta inom säkerhet med dokumenthantering och säkerhetsprövningar? Då kan jobbet som Security Officer på Saab vara en spännande möjlighet för dig. Varmt välkommen med din ansökan!

Om uppdraget
Som Security Officer kommer du ansvara för dokumenthantering relaterad till säkerhetsområdet och genomföra säkerhetsprövningssamtal. Du kommer vara en nyckelperson i Saabs säkerhetssupport och arbeta inom två huvudsakliga områden; Säkerhetsexpeditionen och Säkerhetsprövnings- och Supportavdelningen.

Rollen som Security Officer kommer innebära ett nära samarbete med verksamheten på plats samt över andra orter och funktioner inom företaget, där en del resor kan förekomma.

Arbetsuppgifterna inkluderar säkerhetssupport, säkerhetshandläggning och registrering av handlingar. Du kommer också inventera dokument, hålla i säkerhetsprövningssamtal samt göra bakgrundskontroller.

Om bolaget
Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 19 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare, mer hållbar och mer rättvis värld.

Affärsområdet Surveillance erbjuder världsledande sensorteknik inom övervakning och beslutsstöd för att skydda mot hot. Portföljen omfattar luftburna, markbaserade och marina radar, elektronisk krigföring, stridsledning, flygsystem och cybersäkerhet.

Läs mer om bolaget på www.saab.com.

Om oss
Du kommer vara anställd hos oss på Speed, ett bolag inom Speed Group, men arbetar på uppdrag hos vår kund. För oss är det viktigt att du känner en stor trygghet i din anställning. Speed är ett auktoriserat bemanningsföretag, vilket är ett kvitto på hög kvalitet och affärsmässighet. Självklart har du som anställd möjlighet att ta del av vårt friskvårdsbidrag samt delta i olika konsultaktiviteter. I den här rollen har du månadslön.

Arbetsmiljö och säkerhet är en viktig fråga för oss på Speed Group. Vi är en alkohol- och drogfri arbetsplats och drogtest kan komma att ske inför och under anställning.

Som anställd hos oss på Speed blir du en del av ett företag som präglas av kreativitet, engagemang och kompetens. Dessa kärnvärden har vi med oss i vardagen och ser på så vis till att såväl våra kunder som du som medarbetare är riktigt nöjda. Välkommen till oss på Speed!

Läs mer om oss på www.speedgroup.se

Om dig
För att lyckas i rollen som Security Officer, tror vi att du är serviceminded, strukturerad och har förmågan att hantera ett högt tempo. Med din analytiska förmåga kan du navigera genom komplexa frågor. Du trivs med att arbeta självständigt men också i grupp och har ett positivt mindset.

Du har som minst en gymnasieutbildning och flytande kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som skrift. Du har några års arbetslivserfarenhet i en koordinerande och administrativ roll, god systemvana samt B-körkort. Meriterande för tjänsten är om du har säkerhetsutbildning, studerat någon/några kurser i juridik och erfarenhet av intervjuteknik.

Som Security Officer på Saab, är du förtroendeingivande och har förmågan att hantera känslig information på ett professionellt sätt.

I rollen som Security Officer samarbetar du med kollegor i Göteborg och övriga Sverige, där gruppen består av ett 20-tal säkerhetsmedarbetare. Du kommer arbeta i en utvecklande miljö där varje dag är unik.

Ansökan
Ansökan sker på www.speedgroup.se, tryck på annonsens ansök-knapp och följ instruktionerna. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd.

För mer information om tjänsten, välkommen att kontakta Klara Kroksjö på klara.kroksjo@speedgroup.se

Urval sker löpande, så missa inte chansen – ansök redan idag!

____

Sökord: Säkerhetsansvarig, Skyddsansvarig, Säkerhetschef, Säkerhetsspecialist, Riskhanteringsansvarig, Säkerhetskonsult, Säkerhetskoordinator, Säkerhetsinspektör, Företagssäkerhetschef, Säkerhetsrapporteringsanalytiker, Säkerhet

Ansök nu

Utvecklingsstaben söker en chef för enheten säkerhet

Läs mer Dec 13
Sjukhusen i väster är en förvaltning inom Västra Götalandsregionen och består av fyra sjukhus –

Alingsås lasarett, Angereds närsjukhus, Högsbo närsjukhus (tidigare Frölunda specialistsjukhus) och Kungälvs sjukhus. Cirka 3000 medarbetare arbetar varje dag hos oss för att ge en god och säker specialistsjukvård av högsta kvalitet.



Söker du en ny utmaning och vill vara med och arbeta strategiskt och operativt med att leda och utveckla enheten för Säkerhet på Sjukhusen i väster? Vi söker en chef som brinner för säkerhetsfrågor och som med sin erfarenhet och kunskap vill vara med och utveckla en nybildad enhet på Sjukhusen i väster.

Bakgrund
Utvecklingsstabens uppdrag är att tillsammans med verksamheterna verka för att vården ständigt ska bli bättre för patienter, medarbetare och invånare. Utvecklingsstaben erbjuder verksamheterna på Sjukhusen i väster sin expertkunskap inom områdena kvalitetsdriven verksamhetsutveckling, miljö, utbildning, forskning, e-hälsa IS/IT och säkerhet. I utvecklingsstaben får du ett givande och utvecklande arbete som bygger på ett nära samarbete mellan enhetschefer och medarbetare i syfte att utveckla de bästa lösningarna för organisationen.

Arbetsuppgifter
Vi erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete som erbjuder stor variation i arbetsuppgifter och ett stort mått av frihet under ansvar. Hos oss finns en kultur som ger dig möjlighet att påverka och utveckla.

Som chef för Säkerhetsenheten har du verksamhets-, budget- och personalansvar.

Säkerhetsenheten består av sju medarbetare med olika kompetenser. Du leder och utvecklar dina medarbetare och fortsätter enhetens arbete kring samarbete och samhörighet. Tillsammans med övriga enheter och medarbetare i utvecklingsstaben på Sjukhusen i väster arbetar ni för att leverera bra och ändamålsenliga lösningar som underlättar och tryggar vardagen för sjukhusens verksamheter.

Som chef för enheten Säkerhet har du ett övergripande ansvar för säkerhetsområdet inklusive krisberedskap. Arbetet drivs inom ramen för Säkerhetsskyddslagen och du arbetar även operativt med dessa frågor. I din roll ingår bl a att vara samordnande, rådgivande, ge stöd och utbildning, bevaka att lagar och förordningar följs, leda och genomföra riskanalyser samt utveckla och förbättra rutiner, dokumentation och processer. I ditt arbete kommer du även att arbeta som kravställare t ex vid byggnadsprojekt där bl a den fysiska säkerheten är en viktig del.

Du leder arbetet och ansvarar för övergripande planering inom området och arbetar för ett effektivt och säkert omhändertagande av dessa frågor. Tillsammans med säkerhetskollegor på övriga förvaltningar inom VGR arbetar du med den gemensamma och övergripande planeringen kring leveranser, förvaltning och service samt utveckling av säkerhetsfrågor. Du ingår i utvecklingsstabens ledningsgrupp och rapporterar direkt till utvecklingschef.

Krav
Vi söker dig som har yrkes- eller högskoleutbildning med inriktning mot beredskap och säkerhet. Du har erfarenhet av att ha arbetat som chef med personalansvar.

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som säkerhetschef behöver du ha goda kunskaper och erfarenhet inom säkerhet. Du trivs med att ta ett stort ansvar och vill var med och påverka och utveckla verksamheten. Erfarenhet av att ha arbetat med säkerhetsfrågor inom VGR är meriterande.

Att vara chef kräver att du arbetar på ett strukturerat och tydligt sätt. Din servicenivå behöver vara hög och samarbete är en självklarhet för dig då du möter många olika människor i dina olika roller. Som chef har du lätt att se din enhet i helheten och hur helheten påverkar din enhet. Du är tydlig gentemot, och lyhörd för dina medarbetare, har tilltro till deras kompetens och välkomnar förslag och idéer. Du ser lösningar och vill framåt och involverar dina medarbetare i mål och hur ni ska ta er dit tillsammans. Då arbetet även innefattar en del administration är det en fördel om du har en god administrativ förmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Placering
Placering på ett av våra fyra sjukhus, Kungälv, Alingsås, Angered eller Högsbo. Detta är en gemensam annons oavsett var du önskar din placering.

Övrigt
Urval och intervjuer sker fortlöpande.

Frågor
Vid frågor kan kontakt tas med utvecklingschef Petra Dannapfel, mailto:petra.dannapfel@vgregion.se 072- 717 43 70.

Varmt välkommen att inkomma med din ansökan!

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt.


Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate


Ansökan
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.


Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Randstad AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Randstad AB .

Studio Engineer Interior Icon Specialist

Civilingenjör, maskin
Läs mer Apr 15
Job description
We are looking for new colleague to join our team in a new automotive assignment as a Studio Engineer Interior Icon Specialist.
In this role, you will ensure the communication of component functionalities are conveyed in an intuitive manner using the correct icons, following ISO
regulations and other standards. This role involves close collaboration with various stakeholders including designers, engineers, digital modelers and project leads to facilitate the timely delivery of necessary assets and support materials. You participate throughout the entire design process, from first concept to detailed design, although you will be most active after the project has reached theme definition phase.
As a consultant with us at Randstad Digital, you get a competitive salary, benefits and collective agreements. Your consultant manager is always there for you and ensures that you get varying and developing assignments at different companies, within different industries. At Randstad Digital, your personal development is in focus, and you are offered a large network and many social activities.
Please apply at www.randstad.se, no later than 2024-05-02. If you have questions, please contact emma.johansson@randstad.se. For us, it is important that all competence and skills in the labor market are utilized. We welcome all applicants and strive for diversity.

Responsibilities
Receiving and Processing Requests:
Gather component function lists and switchmaps at project initiation.
Monitor component evolution, providing support to Interior designers and syncing with HMI icon library responsible.
Receive requests via project meetings, emails, chat, Jira, or self-generated from design reviews.
Ensure existing function icons are documented from approved data sources and maintain version control.

Timely Deliveries:
Deliver assets anywhere from concept stage to final design, depending on availability and project phase.
Distribute deliverables to designers and modellers via project collaboration platforms.

Delivery Format:
Provide assets in PDF format for reference and DXF format for CAD/DSM import.
Fulfill requests for other formats such as SVG/PNG for VR applications.
Include icons and metadata, scaled, with appropriate line-weight and positioning on CAD designs.

Adapting to Workflow Changes:
Adjust workflow as design operations transition between entities.
Continue support through collaboration folders, ensuring smooth handover.
Adapt to changes in transparency and structure, particularly in response to trends.

Collaboration with Design and Engineering Teams:
Respond to requests and tasks from the Interior Component team and occasionally from the HMI & UX team on a weekly basis, focusing more heavily on later project phases.
Address functions transitioning between digital and physical realms, ensuring consistency and visual integrity.
Be the speaking partner to Engineering side in all projects and the one who actively seeks out what parts need icons and what symbol is to be represented in every project.

Legal requirements:
Stay up to date on ISO regulations and other legal demands related to automotive icons.


Qualifications
Requirements
Degree in Graphics design, Interaction design, human computer interaction, or related field. Or equivalent relevant education.
Proficiency in a graphic design or CAD software, particularly Adobe Illustrator.
Proficiency in Figma, the industry-leading design and prototyping tool
Proficiency in project management tools such as Jira and collaboration platforms like Teams and SharePoint.
Knowledge about ISO regulations and other legal demands around automotive icons.
Knowledge about different demands on line thicknesses, curvature etc, for different manufacturing methods (printing, etching, molded, backlit, chromed etc).
Minimum 7 years relevant work experience.
+10 years solid working experience from automotive industry is required.
Experience from collaborating with multidisciplinary teams of designers, researchers, engineers, strategists and product managers throughout the design process.
Fluent in English, spoken and written.
Work will be performed in Studio in Sweden

Personal attributes:
Strong attention to detail with the ability to maintain accurate documentation and version control.
Excellent communication skills to collaborate effectively with cross-functional teams.
Ability to adapt to changing workflows and priorities.
Self-organized with a strong ability to manage own projects and timelines effectively.


About the company

Randstad
At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential.

With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

Ansök nu

rekryteringskonsult till randstad technologies i göteborg

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Jan 25
Är du en sann relationsbyggare som brinner för att hitta den perfekta matchningen mellan människor och företag? Trivs du som bäst i en omväxlande roll med varierande arbetsuppgifter och ett stort ansvar för hela processer? Gillar du (som vi) att nörda ner dig i IT/Tech-världen och motiveras av att få träffa kunder samt kandidater som har koll på de senaste teknikerna? Då är rollen som rekryteringskonsult hos oss på Randstad Technologies i Göteborg helt rätt för dig.

Som rekryteringskonsult hos oss på Randstad Tech arbetar du i en omväxlande roll där du ansvarar för att etablera och fördjupa relationer med kunder och kandidater samt driva hela rekryteringsprocessen från affär till tillsatt kandidat. Rollen som rekryteringskonsult är en 360- gradersroll, vilket innebär att du har ett helhetsansvar för rekryteringsprocessen från start till mål med allt vad det innebär.

varför ska du jobba hos oss?

Hos Randstad Technologies har du alla möjligheter att växa inom bolaget och ta mycket ansvar. Du blir en del av ett tight gäng som har fullt upp med roliga affärer och vi ser fram emot att välkomna ytterligare en ny kollega till teamet! Här arbetar vi i olika åldrar med differentierad erfarenhet och bakgrund, både självständigt och som team. Vi är med andra ord som våra kandidater; olika. Med en tillåtande och öppen kultur ser vi det som en självklarhet att samarbeta och jobba som ett team. Hos Randstad Technologies får du möjlighet att arbeta med några av de mest attraktiva företagen i landet och skapa dig ett brett nätverk. Vi ser fram emot att höra vad du kan bidra med!

På Randstad vet vi att våra medarbetare är vår största tillgång. Du kommer att trivas hos oss om du tycker om att arbeta på ett marknadsledande och värderingsstyrt företag med kompetenta och

prestigelösa kollegor. För oss är det viktigt att påverka vårt samhälle positivt, därför engagerar vi oss i arbetsmarknadsfrågor, donerar till välgörande ändamål samt erbjuder volontärarbete på arbetstid. Läs mer om oss: https://www.randstad.se/om-oss (https://www.randstad.se/om-oss/)

ansvarsområden

Du kommer att ansvara för:

- försäljning - bearbetning av befintliga och nya kunder.

- framtagning av kravprofil i samarbete med kund, urval, kompetensbaserade intervjuer samt kvalitetssäkring av kandidater med hjälp av olika tester.

- search i olika forum såsom Linkedin Recruiter, Stackoverflow, GitHub, Monster mm.

- att utveckla ditt nätverk och skapa långsiktiga, goda relationer med såväl kunder som kandidater.

I din roll får du ett ombytligt uppdrag där du både har tryggheten i ett sammansvetsat team på hemmaplan, och utmaningen i en ständigt föränderlig kund- och uppdragslista. Ständig förändring präglar även de organisationer du jobbar med och mot bakgrund av det kan variationen på tjänster som du kommer att rekrytera spänna från supporttekniker till IT-chefer och vi tror att det är just det du tycker är roligt!

din bakgrund

Vi söker dig som har en akademisk examen eller likvärdig erfarenhet och som tidigare har arbetat i en roll med helhetsansvar för rekryteringsprocessen. Allra helst har du erfarenhet av just specialistrekrytering inom IT/Tech. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift då vi möter mycket människor med olika bakgrund.

Det är en fördel, men inget krav, om du har erfarenhet av att arbeta i en större organisation.

personliga egenskaper

Som person trivs du i det personliga mötet, du är lyhörd och har förmågan att bygga förtroende samtidigt som du inte är rädd för att våga utmana och driva affärer till avslut. Du är en social person som arbetar naturligt med hjälp av ditt nätverk för att fördjupa relationer med kunder och kandidater. Vi ser gärna att du är prestigelös, har lätt för att dela med dig och som också bjuder in till såväl samarbete som nätverk. Du är strukturerad, kan administrera och planera din tid på ett effektivt sätt. Dessutom har du erfarenhet av tjänsteförsäljning och tycker att försäljning och kundbearbetning är bland det roligaste som finns.

Det viktigaste är att du har ett eget driv och kan sätta din egen agenda. Din tidigare erfarenhet gör dig trygg i dialog med såväl kunder som kandidater och du är professionell i ditt bemötande. Vi ser gärna att du är kreativ och tänker utanför boxen när det gäller IT-rekrytering och hur man lockar de bästa IT- specialisterna.

placering och omfattning

Tjänsten omfattar heltid och löper tillsvidare. Våra anställningar inleds med sex månaders provanställning. Du kommer utgå från Randstads kontor i Göteborg men vi värnar om flexibilitet i arbetslivet, därför finns möjlighet att delvis arbeta hemifrån.

information om ansökan, rekryteringsprocessen och kontaktpersoner
Något för dig? Då är du varmt välkommen att visa intresse för tjänsten senast 2024-02-25. Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Vår rekryteringsprocess består av ett par olika moment i form av intervjuer och tester och vi genomför kontroll av straffrättsligt register på samtliga slutkandidater. En del kommunikation i processen kommer ske via mail, vi ber dig därför ha uppsikt på din inkorg efter att du skickat in din ansökan.

För frågor som rör tjänsten och dess innehåll är du varmt välkommen att vända dig till Business Unit Manager Fanny Cederberg via: fanny.cederberg@randstad.se.

om randstad technologies

Randstad Technologies är specialiserade inom kompetensområdet IT och är en del av Randstad, som med verksamhet i 38 länder är världsledande inom rekrytering och konsultuthyrning. Genom detta globala nätverk och i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är specialist inom IT-området. Vår mission är att med din karriär i fokus hjälpa dig att uppnå din fulla potential!

https://www.randstad.se/technologies

Vi ser mycket fram emot din ansökan!

Ansök nu

montör

Maskinmekaniker, industri/Maskinmekaniker, varvsindustri
Läs mer Mar 19
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet från produktion och montering? Eller önskar du att få in en fot i denna bransch? Då kan detta vara tjänsten för dig! Nu söker vi på Randstad montörer till kommande uppdrag i Göteborg.
 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Arbetsuppgifterna kommer variera beroende på uppdrag men kan innefatta montering i produktionen, maskin- samt processoperatör.

Kvalifikationer
Har goda kunskaper i svenska tal och skrift
Har ett tekniskt intresse
Är noggrann och kvalitetsmedveten
Har lätt att lära sig samt följa instruktioner
Har god samarbetsförmåga
B-körkort
Flexibilitet med arbetsplats samt arbetstid

Har du arbetat med montering tidigare eller har en annan teknisk bakgrund eller en gymnasieexamen från ett praktiskt program är det meriterande.
Det viktigaste är dock att du är positiv, engagerad och har en vilja att lära dig nytt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Administratör

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Mar 21
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren administratör med ett intresse för HR-frågor? Är du van vid att hantera en stor mängd data på ett strukturerat sätt, samtidigt som du har många bollar i luften? Då är du den administratör vi söker till vår kund i Mölnlycke! 
Som administratör kommer du att arbeta med att stödja kunden inom HR-relaterade frågor såsom att säkerställa att korrekt information finns inne i personaldatabasen, assistera med anställnings förändringar, övervaka HR-avdelningens mailinkorg, samt vara behjälplig när det kommer till att ta fram nödvändig dokumentation till medarbetare som reser med A1 intyg. Vi ser därför att du som person är van vid att hantera en stor mängd data, samt att du gärna har ett intresse för människor. Vidare är du en social person som är duktig på att arbeta noggrant och strukturerat. 
Tillträde för denna tjänst är omgående och intervjuer kommer att ske löpande. Ifall du är intresserad sök redan idag! 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss

Ansvarsområden
Säkerställa noggrannhet i personaldatabasen
Bevaka personal mailen
Extrahera och analysera data från HR-systemet för att generera rapporter
Uppdatering av mallar och intranät
Koordinera alkohol och drogtester
Assistera medarbetare med nödvändig dokumentation och support


Kvalifikationer
Mycket goda kunskaper i excel
Erfarenhet av att hantera stor mängd data
Tidigare arbetslivserfarenhet som administratör
Stark kommunikationsförmåga
Förmåga att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt

Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta med HR-system


Erfarenhet
Microsoft Office
HR Analytics
Administrativ verksamhet


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Algorithm developers

Kravanalytiker
Läs mer Mar 27
Job description
We have a customer who is building AI based solutions for product development in
automotive industry. We are now looking for algorithm developers for one of their product teams. As
member of this team, you will take part in building the new AI powered toolchain for product development
within automotive.


To thrive in this role, we think that not only do you have a passion for cutting edge technology and software
development, but also to take part in forming a brand-new development organization with the values,
mindset and software development culture to become the most attractive workplace in Gothenburg.

Responsibilities


• Contribute to the scientific core concept of the product
• Create algorithms for AI powered frameworks
• Develop dedicated interfaces for specific engineering programs
• Contribute to software implementation for AI powered frameworks
• Work together with stakeholders in other product teams
• Align product core concept with domain experts within the company
• Support the product owner with test strategies and follow up of core product functions

Qualifications
Familiar with Devops and software release process
Python, Postgre, Rest api, Linux, CI/CD
Experienced in AI frameworks such as LangChain, AutoGPT, AutoGen, MetaGPT, etc.
Strong experience working with LLMs (Open source LLMs, OpenAI, etc.)
Prompt Engineering, RAG, Fine-Tuning
Microsoft Azure AI Services
OpenAI api
Experience of working in Agile environment


Nice to have:
Web development
CAD design, CATIA
Visual Basic, C++
Multitalented in Linux technologies
Work experience in multicultural environments
Continuous Integration experience

About the company

Randstad
At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

Ansök nu

kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 22
Arbetsbeskrivning
Mölnlycke Health Care söker nu en Customer Experience Specialist. Syftet med denna position är att bidra till en smidig och problemfri kundupplevelse för Mölnlycke Health Cares kunder. I rollen som Customer Experience Specialist kommer du att ansvara för ta emot och behandla beställningar och förfrågningar enligt Mölnlyckes riktlinjer. Du kommer även att hantera klagomål relaterade till leverans och fakturering för att säkerställa en högkvalitativ kundupplevelse.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
vara den första och främsta kontaktpersonen för alla kundinteraktioner
ta ansvar för order till faktura-processerna för att säkerställa efterlevnad
ta emot och behandla beställningar
spåra kunders leveranser från orderregistrering till leverans
följa logistikproblem och koordinera leveranser


Kvalifikationer
Vi tror att du har arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom kundservice där ditt arbete har inneburit ett högt affärsmässigt tänk. 
relevant utbildning
erfarenhet av kundservice i en internationell miljö
kunskap och förståelse för order-till-faktura-processer
erfarenhet av att arbeta i Microsoft suite och SAP
mycket goda kunskaper i svenska och engelska


Om företaget

Mölnlycke Health Care AB
Mölnlycke is a world-leading medical products and solutions company that equips healthcare professionals to achieve the best patient, clinical and economic outcomes. Our business is organised in the four business areas Wound Care, Operating Room Solutions, Gloves and Antiseptics, where customer centricity, sustainability and digitalisation are at the heart of everything we do.
Mölnlycke employs around 8,400 people. The company headquarters are in Gothenburg, Sweden and we operate in more than 100 countries worldwide. Since 2007, the company has been part of Investor AB, an engaged owner of high-quality, global companies which was founded by the Wallenberg family in 1916. For more information, please visit www.molnlycke.com.

Ansök nu