Göteborg: Söles elevassistenter till grund- och särskolor i Göteborg stad

Hitta ansökningsinfo om jobbet Söles elevassistenter till grund- och särskolor i Göteborg stad i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-12-17 // Varaktighet: Deltid

Är du intresserad av att vikariera som elevassistent och har erfarenhet av att bemöta barn och unga med olika diagnoser?

Om uppdraget

Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering inom en mängd olika tjänster.
Vi har i nuläget avtal med bland annat Göteborgs stad och Härryda kommun för elevassistenter och lärarvikarier.

Dina arbetsuppgifter

Som elevassistent ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du stöttar eleven i det hen behöver extra hjälp med och ansvarar för att dagen blir så produktiv som möjligt.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen och brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Du är en tydlig ledare och en bra förebild. Du har tidigare erfarenheter av arbete med barn med diagnos. Du kan arbeta minst två dagar per vecka och har möjlighet att arbeta inom stora delar av Göteborgs kommun. Är du utbildad elevassistent eller på väg att bli det är det meriterande.

Vad vi erbjuder dig

Det är du som väljer vilka dagar i veckan du är tillgänglig, men du behöver vara tillgänglig minst 2 dagar i veckan i snitt och vara förberedd på att du bokas på arbete med kort varsel, oftast samma morgon.
Du har din egna vikarieprofil hos oss där du tillsammans med en av våra rekryterare har kommit överens om vilka typer av vikariat som du skall hoppa in på.
Vi ser till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450 under kontorstid.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Elevassistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Elevassistent.

Lärare, elevassistanter och barnskötare sökes.

Läs mer Mar 17
Om jobbet
Vi på Vikariecentralen arbetar med rekrytering och bemanning av vikarier till skolverksamheter från förskoleålder upp till gymnasiet. Vi söker nu vikarier till Göteborg Stad.


Du erbjuds jobb i hela Göteborg Stad och det kan även förekomma arbete i kranskommuner så som Kungsbacka och Kungälv.


Som vikarie förväntas du vara tillgänglig för arbete minst 2 dagar i veckan, men du väljer själv vilka dagar och tider du är tillgänglig för arbete. Antalet arbetspass kan variera utefter skolornas behov men just nu har vi ett högt behov och många av våra vikarier erbjuds arbete motsvarande heltid. Det är en perfekt tjänst att kombinera med eget företagande, annat arbete på 50% eller studier.


Arbetsuppgifter:
På fritids arbetar du med elever i åldrarna 6-12 år, du är med eleverna under skoldagen på raster, som resurs i klassrummet och sedan på fritids efter skolan. Du kommer vara med på flera olika aktiviteter och mycket utomhuslek. Du kommer vara med och skapa en lekfull miljö dagligen.


Som elevassistent arbetar du med elever som är i behov av särskilt stöd av olika anledningar. Du följer eleven under skoldagen och stöttar i klassrummet, på raster, under lunchen och på eventuellt fritids


Som barnskötare är du på förskola och tar hand om barnen. Där får du direktiv på dina arbetsuppgifter.


Som vikarielärare täcker du för den lärare som är borta. Beroende på hur snabb varsel så kan du behöva planera din lektion, eller så får du en färdig planering.


Kvalifikationer
• Du ska ha en relevant slutförd eller pågående utbildning
• Du ska ha en vilja för att jobba i skolan och med barn/ungdomar.
• Giltigt och godkänt utdrag från belastningsregistret
• Över 18 år
• Behärskar svenska i tal och skrift


Hur är du som person?
• Du som person ska vara anpassningsbar och flexibel
• Du är nyfiken och intiativtagande
• Du tar ansvar för de uppgifter du får och slutför dom på ett bra sätt




Mejla CV och ett personligt brev till:
kontakt@vikariecentralen.se

Ansök nu

Timvikarier till bemanningen grund- och anpassad grundskola-Intresseanmälan

Läs mer Feb 9
I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen.

Bli en av oss!
Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att:
• öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande.
• skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat.
• öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar.

Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, anpassad grundskola, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola.

Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning

ARBETSUPPGIFTER
Vill du ha ett av samhällets viktigaste jobb där du får möjlighet att påverka och inspirera barn och ungdomar? Vill du utvecklas och dela med dig av det du är bra på? Då söker vi dig!

Vi går igenom samtliga intresseanmälningar regelbundet. När vi har ett behov att rekrytera kontaktar vi dig om det är aktuellt. Vänligen notera att detta endast är en intresseanmälan, återkoppling kan därför komma att dröja.

ATT VARA TIMVIKARIE HOS OSS
Som timvikarie i grundskola eller anpassad grundskola erbjuder vi dig ett omväxlande arbete med många nya möten. Framför allt får du ett meningsfullt arbete där du kan utvecklas och göra skillnad för våra elever. Bemanningsenheten ansvarar för att förmedla vikarier till Göteborgs Stads kommunala grundskolor och anpassade grundskolor.

Verksamheterna är indelade i fyra geografiska områden, som vikarie arbetar du där behovet finns. Du lägger själv in de tider och dagar du kan arbeta i vårt bokningssystem och får därefter förfrågningar via sms.

TIMVIKARIE GRUNDSKOLA
Som timvikarie i grundskolan kan du arbeta som lärare, lärare i fritidshem eller elevassistent.

Som lärare bedriver du undervisning för en hel klass, antingen i olika ämnen (årskurs F-6) eller i särskilda ämnen (årskurs 79). Som lärare är ditt uppdrag att vägleda eleverna samt bidra till elevernas kunskapsutveckling.

Som lärare i fritidshem deltar du i aktiviteter med elever i årskurs F-6 innan skolan startar och efter att skoldagen slutat. Under skoldagen är du med i klassrummet och stöttar ordinarie lärare.

Som elevassistent arbetar du med elever i behov av särskilt stöd. Det kan till exempel handla om läs- och skrivsvårigheter eller olika typer av funktionsnedsättningar.

TIMVIKARIE ANPASSAD GRUNDSKOLA
I den anpassade grundskolan går elever som har en intellektuell funktionsnedsättning eller en förvärvad hjärnskada. Skolans uppgift är att ge elever förutsättningar att vara delaktiga i olika undervisningssituationer och vardagliga aktiviteter. Du kan arbeta med en specifik elev, en grupp elever eller med hela klassen. Befattningarna i den anpassade grundskolan är desamma som i grundskolan.

Som timvikarie assisterar du elever i behov av särskilt stöd. Det innebär att du vägleder elever i sina studier, är ett stöd för elever i klassrummet samt på utflykter. Uppdragen innebär även omvårdnadsarbete, där du hanterar tekniska hjälpmedel och är behjälplig vid hygienarbete.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har ett genuint intresse av att arbeta med barn och ungdomar. Oavsett vilken verksamhet du vill jobba inom har du i uppdrag att vara en god förebild, möta eleverna på deras nivå och agera lågaffektivt.

Du har ett flexibelt förhållningssätt till arbetstider eftersom arbetet kan innebära att du bokas med kort varsel. Hög anpassningsförmåga och lyhördhet är en förutsättning för att snabbt sätta sig in i nya miljöer och därmed kunna bidra till en fungerande verksamhet. Det är viktigt att du är ansvarsfull, initiativtagande, har en god samarbetsförmåga och kan sätta gränser när det behövs. Har du dessutom relevant utbildning och/eller arbetslivserfarenhet är det meriterande.

Svenska är det gemensamma arbetsspråket på våra skolor därför behöver du ha goda språkkunskaper i både tal och skrift.

Vänligen notera att detta endast är en intresseanmälan.

I denna rekrytering har vi valt att inte ta hänsyn till personligt brev.

ÖVRIGT
Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd.

Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida via länken nedan.

https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Har du skyddade personuppgifter och vill söka tjänsten? Kontakta Göteborgs Stads växel, Kontaktcenter på telefonnummer 031-365 00 00 och förklara ditt ärende så kopplas du vidare till ansvarig rekryterare på timrekryteringen. Fortsätt alltså inte med din ansökan här. För mer information, läs nedan:

https://skatteverket.se/omoss/jobbahososs/ledigajobb/hurvibehandlardinapersonuppgifter.4.8cd61f61691938ed1a1e89.html

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Ansök nu

Timvikarier sökes till anpassad grundskola och SU-grupp- Intresseanmälan

Läs mer Feb 9
I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen.

Bli en av oss!
Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att:
• öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande.
• skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat.
• öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar.

Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, anpassad grundskola, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola.

Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning

ARBETSUPPGIFTER
Vill du ha ett av samhällets viktigaste jobb där du får möjlighet att följa och stimulera elevernas kunskapsutveckling och personliga utveckling, Då söker vi dig!

Vi går igenom samtliga intresseanmälningar regelbundet. När vi har ett behov att rekrytera kontaktar vi dig om det är aktuellt. Vänligen notera att detta endast är en intresseanmälan, återkoppling kan därför komma att dröja.

I den anpassade grundskolan går elever som har en intellektuell funktionsnedsättning eller en förvärvad hjärnskada. Skolans uppgift är att ge elever förutsättningar att vara delaktiga i gemensamt lärande, olika undervisningssituationer och vardagliga aktiviteter. I anpassad grundskola kan du arbeta med en specifik elev, en grupp elever eller med hela klassen. Befattningarna i den anpassade grundskolan är desamma som i grundskolan. Som timvikarie assisterar du elever i behov av särskilt stöd. Det innebär att du vägleder elever i sina studier och är ett stöd för eleverna i och utanför klassrummet. Uppdraget innebär även omvårdnadsarbete, där du hanterar tekniska hjälpmedel och är behjälplig vid hygienarbete.

Bemanningsenheten ansvarar för att förmedla vikarier till de kommunala anpassade grundskolorna i Göteborgs stad. Verksamheterna är indelade i fyra geografiska områden och som vikarie arbetar du där det finns behov. Du lägger själv in de tider och dagar du kan arbeta i vårt bokningssystem och får därefter förfrågningar via sms.

KVALIFIKATIONER
Inom anpassad grundskola söker vi dig som har relevant erfarenhet eller utbildning inom området. Det är även meriterande om du exempelvis har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med alternativa och kompletterande kommunikationsverktyg, bildstöd och har kompetens inom neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF).

Vi söker dig som har ett genuint intresse av att arbeta med barn och ungdomar. Oavsett vilken verksamhet du vill jobba i har du i uppdrag att vara en god förebild, möta eleverna på deras nivå och agera lågaffektivt.

Du har ett flexibelt förhållningssätt till arbetstider eftersom arbetet kan innebära att du bokas på en skola med kort varsel. Hög anpassningsförmåga och lyhördhet är en förutsättning för att snabbt sätta sig in i nya miljöer och därmed kunna bidra till en fungerande verksamhet. Det är viktigt att du är ansvarsfull, initiativtagande, har en god samarbetsförmåga och kan sätta gränser när det behövs.

Svenska är det gemensamma arbetsspråket på våra skolor därför behöver du ha goda språkkunskaper i både tal och skrift.

Vänligen notera att detta endast är en intresseanmälan.

I denna rekrytering har vi valt att inte ta hänsyn till personligt brev.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd.

Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida via länken nedan.

https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Har du skyddade personuppgifter och vill söka tjänsten? Kontakta Göteborgs Stads växel, Kontaktcenter på telefonnummer 031-365 00 00 och förklara ditt ärende så kopplas du vidare till ansvarig rekryterare på timrekryteringen. Fortsätt alltså inte med din ansökan här. För mer information, läs nedan:

https://skatteverket.se/omoss/jobbahososs/ledigajobb/hurvibehandlardinapersonuppgifter.4.8cd61f61691938ed1a1e89.html

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Ansök nu

Elevassistent till Gamlestadsskolans anpassade grundskola

Läs mer Mar 28
Nytt
I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen.

Bli en av oss!
Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att:
• öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande.
• skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat.
• öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar.

Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, anpassad grundskola, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola.

Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning

ARBETSUPPGIFTER
Gamlestadsskolan är en F-9 skola belägen mitt i det anrika Gamlestaden med barn och elever främst från närområdet och övriga Östra Göteborg. Stadsdelen Gamlestaden befinner sig just nu i ett mycket expansivt skede med ett flertal inplanerade projekt för att i framtiden utgöra en av Göteborgs viktigaste knutpunkter gällande kommunikation, bostäder och service.

På Gamlestadsskolan går det cirka 600 elever i årskurs F-9 och vi har även fyra fritidshem där våra yngsta elever kan få omsorg. Skolan är organiserad så att det finns mindre skolor i den stora skolan, allt för att öka närheten och för att alla skall känna sig sedda. Vi arbetar aktivt för att skapa en Vi-känsla där skolans lärare och elever gemensamt skall känna ett ansvar för skolans miljö och trivsel.

Gamlestadsskolans anpassade grundskola är en skola för barn och unga med intellektuell funktionsnedsättning. Vi har fem klasser och drygt 30 elever, en fritidsavdelning och en LSS-verksamhet. Grunden i skolans arbetssätt är de båda kursplanerna i ämnen och ämnesområden samt fritidshemmets läroplan. I det pedagogiska arbetet med eleverna har vi en helhetssyn utifrån behov, förutsättningar och intressen. Arbetslagen planerar, genomför och utvecklar varierad undervisning, övning och stöd för eleverna på skol- och fritidstid med syfte att eleverna utvecklas till självständiga individer utifrån sina förutsättningar. Vi är flexibla och ser möjligheter före hinder. I arbetet krävs tydlighet, flexibilitet, tydliggörande pedagogik samt alternativ och kompletterande kommunikation.
På Gamlestadsskolan är vår målsättning är att eleverna ska möta en lärande miljö under hela skoldagen.

Tjänsten är en kombinationstjänst. Under skoldagen arbetar du som elevassistent i klass tillsammans med lärare och elevassistent. Efter skoltid är du ansvarig för LSS- verksamheten korttidstillsyn för skolungdom över 12 år. Du planerar och leder verksamheten och utför uppdraget tillsammans med elevassistenter. Ungdomarna du möter har intellektuell funktionsnedsättning och/eller autism samt tilläggsdiagnoser.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av arbete med barn med intellektuell funktionsnedsättning, autism och ADHD. Ett krav för tjänsten är att du har dokumenterad erfarenhet av att bemöta elever med problemskapande beteende och utåtagerande beteende med lugn och professionalitet.

Du har minst treårig gymnasieutbildning med pedagogisk inriktning och utbildning inom funktionshinder såsom stödassistent eller resurspedagog. Du behöver ha erfarenhet och kunskap om hur du skriver genomförandeplaner enligt uppdrag från socialsekreterare i systemet Treserva. Du har god kännedom om LSS-lagen och kan utföra den delen av uppdraget med god kvalitet.

Du använder TAKK obehindrat, tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande. Du är lösningsfokuserad, ansvarstagande i alla situationer och hittar lösningar för att kompensera svårigheter för eleverna i lärandemiljön. Du är relationsskapande och har en professionell hållning gentemot elever, medarbetare och vårdnadshavare. Du har en god samarbetsförmåga och är lyhörd gentemot dina kollegor. Du reflekterar kring etik och värdegrundsfrågor. Du har ett stort engagemang och god förmåga att se varje elevs möjligheter och behov och ligger steget före. För att motivera, inspirera och utmana eleverna använder du din förmåga att visa ödmjukhet, värme och kunna sätta gränser. Du är lyhörd, flexibel och har tålamod.

Eleverna/Ungdomarna har behov av stöd i socialt samspel, i kommunikation och i omvårdnad. Du behöver därför vara trygg, lugn och stabil i dig själv som person. Du måste även kunna arbeta självständigt och vara stresstålig. Du behöver vara en språklig förebild för eleverna kunna uttrycka dig väl i det svenska språket i både tal och skrift.

Tjänsten tillsätts under förbehåll att den inte tas i anspråk av interna skäl.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd.

Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Ansök nu

Ungdomshandledare med erfarenhet inom kultur

Läs mer Mar 21
Socialförvaltningen Hisingen är en del av socialtjänsten i Göteborgs Stad. Vi är en av fyra socialförvaltningar. Vi arbetar målmedvetet för att skapa en bättre vardag för invånarna på Hisingen.
Vi erbjuder stöd inom individ- och familjeomsorg, socialjour, hjälp vid missbruk och i integrationsfrågor. Vi arbetar även med fritidsverksamhet samt förebyggande arbete kring till exempel folkhälsoarbete, samhällsplanering, lokalt trygghetsarbete och integrationsfrågor.
Vill du ha ett viktigt och meningsfullt arbete där vi alla tillsammans utvecklar socialförvaltningen Hisingen där "vi är ett starkare ord än jag". Välkommen med din ansökan!

ARBETSUPPGIFTER
Välkommen att söka en rolig och utvecklande tjänst med världens roligaste målgrupp - barn och unga!

Vi på Fritid Hisingen söker nu en ny kollega.

Vi är en modern fritidsverksamhet som arbetar för att möjliggöra att barn och unga som bor på Hisingen har en aktiv och främjande fritid. Vi erbjuder ett stort utbud av aktiviteter och projekt riktade till unga. Vi har även öppen verksamhet.

Hos oss kan unga umgås med sina vänner, de kan vara kreativa på våra mötesplatser och de kan, med stöd av oss, forma egna projekt efter sina idéer

Inom fritid arbetar vi nära andra partners som också når barn och unga för att minska risken för ungdomsbrott och erbjuda målgruppen ett sunt sammanhang. Vi arbetar på skolor i närområdet och vi har riktade aktiviteter mot vår målgrupp i samverkan med stadens interna och externa aktörer.

Vi söker nu en ny stjärna som har erfarenhet av att arbeta projektbaserat med och för barn och unga. Vi ser gärna att du har en utbildning/erfarenhet inom konst, musik eller annat konstnärligt uttryck.

Du har en utgångspunkt i Tuve, Norra Hisingen men uppdraget spänner sig över hela Hisingen. Du jobbar inom bland annat lovverksamhet, öppen verksamhet och projektgrupper för och med vår primära målgrupp ungdomar mellan 10-20 år.
Dag/helg och arbete kvällstid kommer att ingå i tjänsten.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning.
Det är högst meriterande om du har studier och/eller erfarenhet av att arbeta med konstnärligt arbete tillsammans med och för unga.

Du inspirerar och stöttar ungdomar till eget engagemang, ansvarstagande och genomförande. Du står stadigt i din självuppfattning och du känner dig trygg med att kunna vara en god förebild för unga.

Du har förmåga att arbeta målorienterat, att planera, genomföra och följa upp ett projekt tillsammans med unga, kollegor och andra aktörer. Du har en god samarbetsförmåga och är lyhörd och lösningsfokuserad för att nå resultat.

Vid rekrytering av medarbetare som möter barn och unga i sin tjänst krävs utdrag ur belastningsregistret.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Bemannia Kontor AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Bemannia Kontor AB .

Kvalificerad redovisningsekonom till Stadsmiljöförvaltningen i Göteborg

Redovisningsekonom
Läs mer Nov 20
Nu söker vi för kunds räkning en kvalificerad redovisningsekonom till ett uppdrag på ca 5 månader med start i början av december.

Om uppdraget

Uppdraget är ett heltidsuppdrag med start 231201 till och med 240430. Du kommer att vara placerad på kundens centrala kontor med viss möjlighet till distansarbete. Du kommer att arbeta på ekonomiavdelningen med ca 25 personer fördelad på 1 redovisningsenhet, 1 controllerenhet och ett investeringsteam.

Förvaltningen som du kommer att arbeta på har ett helhetsansvar för stadens offentliga rum och samlade framkomlighet och ska arbeta för att skapa tillgängliga attraktiva och levande stadsmiljöer och naturområden. På förvaltningen arbetar cirka 1000 personer.

Dina arbetsuppgifter

- Arbete med redovisning och bokföring (exempelvis kundreskontra, leverantörsreskontra, huvudbokföring, kassa- och bankavstämningar)

- Övergripande ansvar för redovisnings- och bokslutsarbetet

- Ta fram rapporter och göra analyser kring redovisning

- Arbete med avstämningar, felsökningar och kontroller

- Arbete med månads, delårs och årsbokslut

- Eventuellt kan viss redovisning av EU projekt förkomma

- Göra analyser och simuleringar

- Arbete i ekonomisystem (främst Unit4 och hypergene)

Dina kvalifikationer

För att vara kvalificerad för rollen har du följande kompetens och erfarenheter:

- Relevant högskoleutbildning omfattande minst 3 år eller likvärdig utbildning

- Minst 3 års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom alternativt minst 5 års erfarenhet som redovisningsansvarig

- Minst 3 års erfarenhet och kunskap kunskaper i förekommande bokföringssystem (exempelvis U4 (Agresso), Raindance med flera)

- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

- Minst 2 års erfarenhet av arbete i medelstor eller stor organisation

- Erfarenhet från arbete offentlig verksamhet

- Självständig, driven och med god samarbetsförmåga

- Erfarenhet av att arbeta med Eu projekt eller annan projektredovisning

- Svenska flytande i såväl tal som skrift

Vi ser att du som person har god samarbetsförmåga, arbetar självständigt samt kan snabbt sätta dig in i olika arbetsuppgifter.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 23-11-24

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe. anna.radhe@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0708934700

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Verksamhetschef till Föreningen Fastighetsägare i Frölunda och Tynnered

Förvaltningschef, kommun
Läs mer Nov 14
Nu söker vi för ett långt uppdrag en Verksamhetschef till Föreningen Fastighetsägare i Frölunda och Tynnered.

Om uppdraget

Uppdraget är på heltid med start 240101 och under ett år, med möjlighet till förlängning i upp till ytterligare tre år.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att utveckla och driva samarbetet mellan fastighetsägare och andra aktörer för att öka tryggheten och attraktiviteten i ett geografiskt område i storstadsmiljö.



Dina kvalifikationer

- Relevant akademisk examen eller annan utbildning och erfarenhet som av beställaren bedöms som likvärdig.

- Minst 5 års arbetslivserfarenhet som verksamhetschef med uppdrag att organisera och driva samarbete mellan fastighetsägare eller motsvarande befattning som av beställaren bedöms som likvärdig. Omfattningen av arbetslivserfarenheten ska ha varit minst 75 % av en heltid under den angivna 5 års perioden.

- Minst 5 års arbetslivserfarenhet av att utveckla och driva samarbete mellan fastighetsägare och andra aktörer för att öka tryggheten och attraktiviteten i ett geografiskt område i storstadsmiljö med dokumenterat goda resultat.

- Minst 5 års arbetslivserfarenhet av övergripande verksamhets- och budgetansvar.

- Genomfört kartläggningar, utvärderingar och uppföljningar av brottslighet och andra ordningsstörningar samt formulerat konkreta aktiviteter med dokumenterat goda resultat.

- Erfarenhet av, och inom ramen för det aktuella uppdraget, själv kunna genomföra trygghetsbesiktningar av bostadshus, parkeringar och lokalfastigheter åt medlemmar.

- Vara förtrogen med nationella lagar och regler samt hur en kommun styr och reglerar sin verksamhet inom relevant område för uppdraget.

- Arbetslivserfarenhet av att samverka med berörda aktörer i storstad kring infrastruktur-, stadsbyggnads- och stadsplanefrågor, trafik, parkering och kommunikationer samt svara på remisser i nämnda områden.

- Erfarenhet av att stödja en föreningsstyrelse med administration som att ta fram handlingar inför årsmöten såsom budget och verksamhetsplan till att löpande bereda ärenden och ta fram handlingar inför styrelsemöten gällande verksamhet och ekonomi.

- Behärska svenska språket i både tal och skrift och kunna förmedla aktuell information och resultat från projekt och processer via hemsida, nyhetsbrev och sociala media.

- Mycket god vana av att företräda en verksamhet i publika sammanhang.

- Ha mycket god datorvana.

För att lyckas i rollen behöver du vara resultatinriktad, ha en god samarbetsförmåga, vara strukturerad och noggrann samt självständig och ansvarstagande.

Meriterande

- Hög kunskap inom området med en god förståelse för uppdraget och ett strukturellt arbetssätt.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 5/12 -2023.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, jan.snellman@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-194 5000.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Internservicemedarbetare för uppdrag på Högskolan Väst!

Kontorsvaktmästare
Läs mer Mar 18
Har du tidigare arbetslivserfarenhet inom vaktmästeri, underhåll av lokaler eller annan fastighetsrelaterad erfarenhet? Då kan det vara dig vi söker!

Om uppdraget

Vår kund Högskolan Väst, belägen i Trollhättan, söker nu tillskott till sitt befintliga team inom service och som stödfunktion internt. Du har nu chansen att kliva på ett roligt, stimulerande och utvecklande uppdrag med möjligheten att få bidra till utveckling och träffa nya människor i en omväxlande och stimulerande miljö. Arbetet utgår helt från kundens lokaler beläget i Trollhättan, tjänsten är på 100% med arbetstider på vardagar mellan kl. 08-16:30. Uppdraget påbörjas senast 20/5 2024 och kommer pågå till 30/9 2025 med möjlighet till förlängning.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten som internserivcemedarbetare krävs det att du är serviceinriktad, har stor ansvarskänsla, kan arbeta självständigt och kunna ta egna beslut utifrån de utmaningar du ställs inför. Du är även med och deltar i möten och utvecklar och driver verksamhetsområdet framåt.
Som internserivcemedarbetare arbetar du med den dagliga driften av sektionens uppdrag vilket bland annat innebär följande arbetsområden:

- Campusdrift -tillsyn och underhåll av inredning och utrustning i lokalerna

- Volymkopiering

- Skanning av tentor

- Inköp, och hantering av leverantörskontakter

- Jobba med supportärenden som inkommer via vårt Servicecenter

- Flytthjälp och tillhörande logistik

- Post och paket

- Godsmottagning och lagerhållning

- Arbeta med campusrelaterad säkerhet (lås och passager)



Dina kvalifikationer

- Fullständig gymnasieexamen

- Erfarenhet av fastighetsrelaterad drift och support eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig

- Förmåga att delta i flytt-arbete och utföra en del tunga lyft

- Goda datorvana och kunskaper i Microsoft Office 365

- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och på engelska

- B-körkort

Utöver detta ser vi att du som person gillar att ge god service och att möta människor, har lätt för att identifiera och lösa tekniska problem. Det är positivt om du tycker om att befinna dig i en verksamhet som ständigt utvecklas och kan hantera perioder av arbetstoppar. Samt att du trivs med att arbeta såväl självständigt som i grupp med ett stort intresse för att förstå verksamheten.

Meriterande

- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem

- Erfarenhet av copy/print

- Erfarenhet av passagesystem

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 15 april

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Sommarjobb på heltid inom underhåll och tillsyn i Göteborg

Miljöarbetare/Renhållningsarbetare
Läs mer Mar 21
Vi söker nu för vårt systerbolag BemannIQs räkning personal för arbete till enheten hållplatsservice i Göteborg. Kunden söker dig som kan arbeta ca 75-100% under sommaren med god möjlighet till förlängning under hösten. Är du en lagspelare som trivs med ordning och reda så tveka inte på att söka!

Om uppdraget

Som underhållspersonal på Hållplats service ingår du i ett lag som arbetar med drift och underhåll av hållplatser, terminaler och stationer. Du ansvarar för att upprätthålla och förbättra kvalitén på ert område. Förutom att arbeta mot felanmälan så utförs kontinuerlig tillsyn enligt fastställt intervall för att upptäcka vandalism. Till detta uppdrag så letar vi efter personal till området tillsyn av hållplatser.

Vi söker dig som vill ha en timanställning som kan förlängas samt utökas till del- eller heltidsarbete över vissa perioder, exempelvis under sommaren. Arbetstiderna som förekommer är måndag till torsdag kl. 06:30-15:10 och fredag kl. 06:30-14:20. Det kan ibland även vara arbete på helgen. Utbildning sker under fem dagar som vi bestämmer tillsammans.

Dina arbetsuppgifter

Huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar tillsyn där ni åker runt till era olika hållplatser och fastställer att allt är helt och rent. Det som inte är helt eller rent ansvarar du för att åtgärda. Det kan därför vara en ganska ombytlig tjänst med allmän städ, reparation, klottersanering, glasning, uppsättning och nedtagning av info-material samt beställa material som behöver bytas.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som kan arbeta både självgående samt i team då båda förekommer. Vi ser att du är drivande i ditt dagliga arbete. Du är ansvarstagande, hjälpsam och van vid att arbeta självständigt utomhus. Du arbetar noggrant, metodiskt och har ett stort tålamod. Du är en lagspelare med helhetssyn på företagets verksamhet och har lätt för att samarbeta.

Krav:

- Erfarenhet av att arbeta systematiskt, noggrant och metodiskt

- Erfarenhet av fysiskt arbete utomhus

- Högt ansvarstagande, ordning och reda

- Erfarenhet av självständigt arbete liksom god samarbetsförmåga

- Gymnasiekompetens eller motsvarande

- B-körkort och god körvana i stadstrafik

- God allmänhälsa eftersom det förekommer tunga lyft

- Dator- och systemvana

- Mycket goda kunskaper i svenska språket

Meriterande:

- Erfarenhet av klottersanering

- Erfarenhet av reparationsarbeten

- Utbildning med inriktning mot reparation/ service/ transport/ verkstad

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på BemannIQ erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på vikarie@bemanniq.se alternativt 08-122 00 450.

BemannIQ är ett svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader. BemannIQ är kvalitetscertifierat enligt ISO 9001:2015, Miljöcertifierade enligt ISO 14001:2004, Arbetsmiljöcertifierade enligt OHSAS 18001:2007 samt certifierade inom Informationssäkerhet ISO/IEC 27001:2015.

Ansök nu

Extrajobb som trafikinformatör i Göteborg

Trafikvärd/Taxivärd
Läs mer Mar 19
Är du serviceinriktad enda ut i fingerspetsarna och på jakt efter ett extrajobb? Vi söker nu för vårt systerbolag BemannIQs räkning trafikinformatörer. Det är ett flexibelt extraarbete med varierande arbetstider under främst vardagar i Göteborg med omnejd.

Om uppdraget

Vår kund i Göteborg är behov av trafikinformatörer till främst centrala och nordöstra Göteborg. Du behöver kunna arbeta minst fyra arbetspass per vecka under vår- och sommar. Vi ser gärna att man kan fortsätta som informatör även under hösten och framåt.

Dina arbetsuppgifter

Din huvudsakliga uppgift kommer vara att informera resenärer om händelser som påverkar kollektivtrafiken, såsom olyckor och evenemang samt alternativa resvägar. Arbetstiderna är varierande och går oftast i linje med när det är högst tryck i både resenärflöde och trafik. Du arbetar oftast i team utomhus och möter nya människor varje dag.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som har en fullständig gymnasieexamen.

Du har en god kommunikationsförmåga samt är självgående.

Vi ser gärna att du behärskar både svenska och engelska.

Mycket meriterande är kunskaper inom ytterligare språk.

Du behöver kunna arbeta minst fyra arbetspass per vecka under vår- och sommar.

Denna tjänst kräver att man inledningsvis närvarar på en utbildning. Kunden ansvarar för utbildningen och det finns utbildningstillfällen under v.16 och v.18.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på BemannIQ ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en ordentlig introduktionsutbildning. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta i en flexibel tjänst där du styr din arbetstid.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 19 mars 2024.

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på vikarie@bemanniq.se alternativt 08-122 00 450.

BemannIQ är ett svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader. BemannIQ är kvalitetscertifierat enligt ISO 9001:2015, Miljöcertifierade enligt ISO 14001:2004, Arbetsmiljöcertifierade enligt OHSAS 18001:2007 samt certifierade inom Informationssäkerhet ISO/IEC 27001:2015.

Ansök nu

Projektkommunikatör 20% till Göteborgs Stad

Kommunikationsstrateg
Läs mer Mar 1
Här får du som projektkommunikatör arbeta som ansvarig för kommunikationsarbetet i projekt Mjörns vattentäkt samt andra eventuella projekt.

Om uppdraget

Vi söker en underkonsult för detta uppdrag som ska starta 2024-05-01 och pågå till och med 2030-04-30. Omfattningen bedöms uppgå till 20% i snitt med variationer över tid.

Projekt Mjörns vattentäkt är ett samarbetsprojekt mellan Lerums kommun och Kretslopp och vatten där man tillsammans utreder möjligheten att nyttja sjön Mjörn som råvattentäkt. Nu pågår arbete i tidigt skede med utredningar och underlag inför planerad ansökan om tillståndsansökan för råvattenuttag (vattendom) och vattenskyddsområde.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du var ansvarig för att ta fram strategier för kommunikation internt och externt i projektet, samt hålla dig insatt och informerad om projektet genom att delta på utvalda projektmöten. Kommunikation kommer ske med politiker, styrgrupper, projektgrupper, intressenter, allmänheten och media.

Tillsammans med projektledaren tar du fram och arbetar med kommunikationsstrategier och kommunikationsplanen för projektet, (utifrån Göteborgs Stads kommunikationspolicy och riktlinjer) för kommunikation samt förvaltningens Kretslopp och vattens övergripande mål.
Vidare kommer du planera, samordna och utföra kommunikationsinsatser i projektet.
En ytterligare del av rollen innebär att planera, ta fram och uppdatera:
Kommunikationsplaner
Kommunikationsmaterial (produktion av text, bild, film till relevanta kanaler)
Grafiska profiler (Göteborgs Stads grafiska profil följs)
Rutiner, verktyg och dokument kopplade till kommunikation i projektet
Vidare kommer du hantera inkomna synpunkter från intressenter och allmänheten
i nära samråd med projektledare planera och genomföra kommunikationsinsatser vid samråd och information till allmänheten.

Dina kvalifikationer

- Minst 5 års erfarenhet som kommunikatör

- Arbetet med strategisk kommunikation i minst tre (3) uppdrag där minst ett (1) ska ha haft medialt intresse

- Arbetslivserfarenhet av de arbetsuppgifter som är angivna i Dina arbetsuppgifter

- Kan ange 2 referensuppdrag som uppfyller kraven:

- Båda referensuppdragen ska avse rollen som ansvarig projektkommunikatör med ansvar för kommunikationsstrategi och kommunikationsproduktion internt och externt.
- Ett av referensuppdragen ska avse ett projekt med stort medialt intresse

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 21/3.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe anna.radhe@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 893 47 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu