Göteborg: Projektledare till kombinerad roll

Hitta ansökningsinfo om jobbet Projektledare till kombinerad roll i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-01-28 // Varaktighet: Heltid

Har du idag en roll inom byggbranschen och vill ta chansen till en kombinerad roll? Där du får möjlighet att arbeta rent operativt i projekten men dessutom strategiskt ur ett verksamhetsperspektiv? Kålltorps Glasmästeri AB växer och söker dig som projektledare som vill vara med och påverka bolagets fortsatta framväxt. Nyfiken? Läs mer om tjänsten och vem vi söker!

Om Kålltorps Glasmästeri
Med anor från 1930-talet är Kålltorps Glasmästeri en del av Sveriges mest moderna byggkoncern. De utför all typ av reparationer och restaurerar enligt traditionella tillvägagångssätt. Kålltorps Glasmästeri är specialister inom fönsterrenovering på kulturbyggnader, kyrkor, bostadsrättsföreningar och k-märkta fastigheter. Här blir man en del av en platt organisation med högt i tak och härlig gemenskap. I dagsläget är det ca 20 fönsterhantverkare som delar samma passion för hantverk. Hos Kålltorps Glasmästeri erbjuds en familjär känsla där man värdesätter personalen som den viktigaste tillgången. För att upprätthålla en bra gemenskap brukar det hållas ett par gemensamma aktiviteter per år. För rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget och koncernen.

Tjänsten
Som projektledare kommer du ha tydligt affärsfokus med nära relation till kunden och projektets medarbetare. Rollen innebär en kombination av operativt och strategiskt arbete utifrån ett projekt- och verksamhetsnära perspektiv. Den operativa delen i tjänsten innebär att du kommer arbeta med fönsterrenoveringens alla moment ute hos våra kunder och i verkstaden. Men du kommer även aktivt arbeta med att utveckla befintliga processer och rutiner för att alltid ligga i framkant med förbättringsarbetet. Du kommer delta på bygg/kundmöten och hålla våra kunder väl informerade under projektets gång.

I rollen ingår också att löpande hantera beställningar, resursplanering, ÄTA-rapportering och kostnadskontroller. Du kommer ansvara för att arbetet fortlöper i enlighet med utsatt tidsplan och rapportera eventuella brister. Rollen innebär också att du kommer vara delaktig i arbetet att löpande upprätthålla en god kvalitet och arbetsmiljö. Administrativa delen av tjänsten uppgår till ca 40%, resterande arbetar du mer operativt i verksamheten. Du ingår i företagets planerings- och ledningsgrupp.

Vem söker vi?
Vi söker dig som vill utvecklas i rollen som projektledare inom byggsektorn, gärna med erfarenhet. Du ser fördelen i en kombinerad roll där du får möjlighet att arbeta aktivt i projekten men samtidigt ha en verksamhetsnära roll där du ges stor möjlighet att vara med att förändra och förbättra strategiska processer i bolaget. Du är en initiativtagare och har lätt för att se vad som behöver göras och hur man når målet. Som person är social, lättsam och trivs i en roll med mycket kundkontakt. Du är prestigelös i ditt sätt och delar gärna med dig av dina kunskaper och erfarenheter, samtidigt som du gärna tar emot från andra. För dig är det viktigt att vara en del av ett företag där din insats spelar roll, och inte där du bara blir en i mängden. Du lägger stor vikt vid att vara en del av ett gott gäng och är alltid med och försöker bidra med lite extra glädje!

Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig en varierad arbetsroll där det finns stort utrymme att vara med att påverka företagets fortsätta utveckling och sätta din egen prägel på verksamheten. En tjänst med mycket frihet under ansvar och möjligheter att vara med och påverka din arbetsroll.

Meriterande

- Erfarenhet av projekt och projektledning inom byggsektorn
- Praktisk erfarenhet inom bygg och hantverk
- Bas P/ BAS U
- Projektekonomi och ÄTA-hantering
- Kalkyl
- Relevant utbildning


Vi ser fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, därför kan tjänsten tillsättas före utsatt tid.

Sista ansökningsdatum: 2022-02-28

Tillträde: Enligt överenskommelse

Tjänst: Heltid, måndag-fredag

Ort: Göteborg

Välkommen med din ansökan! Platsa ansvar för rekryteringen av denna tjänst. Vid en anställning blir du anställd direkt av kund. Eventuella frågor hänvisas direkt till ansvarig rekryterare:

Evelina Löfberg, civ. ek, evelina.lofberg@platsa.se, 0733-28 18 60

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Byggledare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Byggledare.

Kontrollansvarig, Plan- och bygglagen (PBL)

Läs mer Feb 28
Vi söker en kontrollansvarig, Plan- och bygglagen (PBL) till Trafikverket.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Centio Consulting Group AB och arbeta som konsult.

Tjänsten är på deltid.

Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga.

Uppdraget

Uppdraget består av följande:

Att för Trafikverkets räkning genomföra de åtaganden som krävs enligt Plan och Bygglagen för rivnings och byggnadsarbeten.

Vi söker en kontrollansvarig PBL för Västlänken. Ditt uppdrag i projekt Västlänken är företrädesvis för delprojekt Korsvägen. Delprojekten utförs som en totalentreprenad med hög nivå av samverkan. För mer information, se länk Korsvägen.

I uppdraget ingår även att vid behov bistå andra delprojekt i projekt Västlänken/projekt

Olskroken.

I uppdraget ingår överföring av kunskap till anställda på Trafikverket avseende de arbetsuppgifter som resurskonsulten utför åt Trafikverket.

Precisering av uppdraget

Arbetsuppgifter/Ansvar

upprätta kontrollplan

ansöka om startbesked.

deltaga i teknik- och produktionsmöten med entreprenören.

delta i tekniska samråd

bistå byggnaqdsnämnden vid ev, besök

utföra erforderliga kontroller

tillse att kontrollplanen är korrekt ifylld och signerad

ansöka om slutbesked

Krav (OBS, obligatoriska)

Flytande svenska i tal och skrift.

Resursen ska vara certifierad enligt Boverket föreskrifter kategori K (kontrollansvarig

för projekt av komplicerad art).

Konsulten ska ha dokumenterad kunskap om ABT.

Konsulten ska ha dokumenterad kunskap om plan och bygglagen med tillhörande råd

och författningar.

Resursen ska minst ha genomfört ett uppdrag som kontrollansvarig för komplexa anläggningsprojekt.

God kännedom om kvalitets och miljöledningssystem.



Om oss

Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt.

Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov.

Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet.

För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst.

Läs gärna mer om oss på centio.se.

Vänligen skicka ditt CV på svenska.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Erfaren byggledare som vill utmanas i komplexa bygg- och anläggningsprojekt

Läs mer Feb 13
Job Description
Vill du använda din erfarenhet som byggledare för att driva stora, komplexa projekt? Trivs du i en rådgivande roll med fokus på produktionsfrågor? Vill du vara med och göra skillnad som en del av en organisation vars främsta drivkraft är att bidra till hållbara samhällen? Då kan du vara vår nya Byggledare!


Din nya befattning
Som byggledare ansvarar du för att organisera, planera, samordna och styra byggprocessen i stora, komplexa projekt, t.ex. sjukhusuppdrag. Du säkerställer att byggprojektet genomförs effektivt och med kvalitet, i linje med projektets specifikationer, tidsramar och budget. Med dina kompetenser inom samordning, ekonomi och teknik kommer du att vara nyckeln till ett effektivt utförande och ett gott resultat.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Byggledning under främst den senare delen av projekteringsfasen och under genomförandefasen
Fungera som beställarens representant på byggplatsen
Kontroll och uppföljning av produktion
Resurs-, tidsplanering och ekonomistyrning
Försäljning och marknadsföring mot kunder och beställare samt anbudsarbete
Bidra med kunskap inom kontrakt och avtal, riskhantering och projektplanering.



Din nya arbetsgrupp
Du kommer att utgöra en del av vår enhet i Göteborg, där vi arbetar i många olika projekt för de större aktörerna i regionen inom sjukvård, industri och fastighetsbranschen. Enheten består idag av ett 20-tal kompetenta medarbetare med bred erfarenhet inom projektledning, byggledning, arbetsmiljö och kalkylering, vilket gör det möjligt for oss att bistå våra kunder i alla delar av ett projekt – från tidigare skeden med att utveckla projekt och förstå kundens intäktskalkyl till genomförandefasen med att driva, genomföra och slutföra kundens projekt.


Om dig
När du blir en del av Ramboll kommer vi att göra vårt bästa för att stötta dig i din personliga och professionella utveckling. För att lyckas och trivas i den här rollen tror vi att följande stämmer in på dig:
Du har minst 5 års erfarenhet av byggledning
Du har erfarenhet av att leda stora projekt inom bygg och anläggning, gärna från entreprenadsidan
Du har en civilingenjör/högskoleutbildning eller motsvarande
Du har erfarenhet från förhandlingar och trivs i dialogen med kunden
Du talar och skriver flytande svenska och engelska.



Vad vi kan erbjuda dig
Utvecklingsmöjligheter där dina drivkrafter och motivation är styrande
Trygga ledare i ett värderingsstyrt bolag med medarbetaren i fokus
En inkluderande arbetsmiljö där olika erfarenheter och perspektiv värdesätts
En internationell kunskapsmiljö med erfarenheter från 35 länder
Långsiktiga mål i ett stiftelseägt företag som investerar i sina medarbetare samt i forskning och humanitära insatser runt om i världen.



Arbeta med hållbar förändring
Vi är övertygade om att hållbara förändringar ska vara till nytta för både människor och miljö. Det är vår utgångspunkt - och grunden för vårt arbetssätt. Våra medarbetare är vår främsta tillgång, och våra grundare hade en tydlig vision av hur ett ansvarstagande företag ska agera. Öppenhet och nyfikenhet är hörnstenar i vår företagskultur. Vi har ett mindset där vi alltid håller ögonen öppna efter nya och innovativa synsätt. Vi respekterar och välkomnar mångfald och fokuserar på att aktivt främja en inkluderande miljö till förmån för alla medarbetares yrkesmässiga och personliga utveckling.


Är du redo att börja jobba hos oss?
Skicka in din ansökan. Glöm inte att bifoga viktiga dokument som CV, personligt brev m.m.
Sista ansökningsdag: 2024-04-01.
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan.


Ramboll i Sverige
Ramboll grundades i Danmark och är en stiftelseägd, internationell teknik-, och arkitektkonsult. Vår målsättning är att vara med och bygga framtidens hållbara städer och samhällen. Vi har tusentals anställda världen över, varav ca 2 000 i Sverige. Vi inriktar oss på hållbara förändringar i marknader som byggnader & fastigheter, infrastruktur, urban utveckling, energi samt vatten- miljö- och managementkonsulttjänster. Vår tillväxt bygger på de etiska värderingar som kommer med ägarformen och på våra individfokuserade lösningar. Hos oss får du bidra till en hållbar framtid på ett företag som främjar öppenhet, samarbete och personlig utveckling. Genom att kombinera lokala erfarenheter med globala kunskaper kan vi tillsammans forma morgondagens samhällen.


Lika möjligheter för alla
För att skapa samhällen och städer där både människor och natur kan blomstra behöver olika erfarenheter och perspektiv finnas representerade hos oss – det är våra olikheter som gör att Ramboll och våra medarbetare hela tiden utvecklas! Vi välkomnar ansökningar oavsett ålder, könstillhörighet, kulturella perspektiv, livssituation eller livsåskådning. Vi värdesätter en inkluderande arbetsmiljö och kultur och strävar efter att våra arbetsplatser ska ha god tillgänglighet för alla medarbetare oavsett behov. Vi lyssnar och lär av varandra, och ser till att det finns en balans mellan arbete och fritid.

Ansök nu

Byggledare VA-Vent Västlänken avseende Förberedels

Läs mer Feb 14
Vi söker en Byggledare VA-Vent Västlänken avseende Förberedels till Trafikverket.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Centio Consulting Group AB och arbeta som konsult.

Tjänsten är på heltid.

Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga.

Uppdraget

Som en del av förberedelsearbetet inför öppnandet av Västlänken behöver Trafikverket stärka sin organisation inom drift- och underhåll av de systemen och installationerna i stationsmiljöer och tunnelanläggningar.
Uppdraget går ut på att stärka Beställarens kompetens och resurs för tekniska systemen och installationer inom VA-Vent.
Initialt kommer uppdraget fokusera på mottagande av anläggningen där arbetsuppgifter går ut på att:
- Förstå anläggningens upbyggnad och omfattning
- Vara Underhålls representant gentemot projekt Västlänken i sakfrågor inom aktuellt
teknikområde
- Vara med och granska dokumentation ur ett underhållsperspektiv

- Vara med och utforma och ställa tekniska krav i förfrågningsunderlag till de nya Driftoch Underhållsupphandlingar som skapas inför drift och förvaltning av anläggningen.
I ett senare skede när program Västlänken lämnar över delprojekt centralen till Underhåll
kommer uppdraget att övergå till en Byggledande roll där konsulten kommer hjälpa Beställaren att driva kontrakt gentemot entreprenör samt följa upp kontrakt. Byggledaren kommer även stödja ansvarig projektledare på underhåll med generella förvaltningsfrågor som att att utveckla processer och följa upp anläggningens status.

Arbetsuppgifter:

Se till att projektet följer Trafikverkets interna
process för hantering av projekt (GÅ-processen)
Följer upp entreprenörens operativa arbeta samt
att entreprenaden följer kontrakt
Bereder och leder byggmöten
Löpande dialog med entreprenör - övergripande planering, prioritering vid behov
Bereder beställning förändring av kontrakt
URB/ÄTA
För dialog med entreprenör i operativt arbete
med förändring av anläggningsmassa
Statusrapporter till projektledare

Bevaka att projektets/entreprenörens egenkontroll, kvalitets- och miljöprogram efterlevs inom
entreprenörens kontrakt.
Kontrollera att entreprenören har genomfört
överenskommet FU- och AU-arbete enligt fastställda krav
Sammanställ och kontinuerligt genomföra riskhantering inom entreprenörens kontrakt.

Krav (OBS, obligatoriska)

Gymnasieutbildning el minst 3 år alternativt annan utbildning
kompletterad med erfarenhet som vi bedömer likvärdig.

Genomfört utbildning i Elsäkerhet vid arbete - skötsel av elanläggningar SS-EN 50110-1.

Genomfört utbildning i BAS-P / BAS-U

Erfarenhet av byggledning eller projektledning inom VA-Vent i
minst 3 år (minst 1500 timmar) inom komplexa infrastrukturanläggningar/fastighetsinstallationer alternativt likvärdigt
sammansatt tekniskt system.
Arbetslivserfarenheten får ej vara äldre än 8 år.

Erfarenhet av byggledning eller projektledning under minst 3
år (minst 1500 timmar) av operativt arbete inom drift och underhåll, reparationer och reinvesteringar inklusive test och uppföljning.

Erfarenhet från hantering av digitala ärendehanteringssystem och förvaltningssystem. Beställaren använder EBBA/Chaos samt GUS/Maximo.

Inneha giltigt B-körkort.

Kunna kommunicera på svenska i såväl tal som skrift.

Office-paketet eller likvärdigt.

Meriterande

Resurskonsulten har kunskap i entreprenadjuridik. Konsulten ska
ha minst två dagars utbildning inom minst en av följande: AB, ABT eller ABFF
samt referensuppdrag som påvisar att konsulten har
erfarenhet av entreprenadjuridik om minst 1000 timmar.

Resurskonsulten har erfarenhet av utformning av förfrågningsunderlag inom infrastrukturanläggningar eller fastighetsinstallationer alternativt likvärdigt sammasatt tekniskt system enligt beskrivning under kap 2.2 i UB. Uppdrag om minst 100
timmar.

Resurskonsulten har minst 2 års erfarenhet av XLPM, uppdrag om
minst 500 timmar.

Resurskonsulten har vana att arbeta i järnvägsanläggning där resurskonsulten har utbildning som SOS-ledare.

Om oss

Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt.

Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov.

Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet.

För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst.

Läs gärna mer om oss på centio.se.

Vänligen skicka ditt CV på svenska.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Byggledare Telesystem Västlänken

Läs mer Feb 14
Vi söker en Byggledare Telesystem Västlänken

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Centio Consulting Group AB och arbeta som konsult.

Tjänsten är på heltid.

Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga.

Uppdraget

Som en del av förberedelsearbetet inför öppnandet av Västlänken behöver Trafikverket stärka sin organisation inom drift- och underhåll av de systemen och installationerna i stationsmiljöer och tunnelanläggningar.
Uppdraget går ut på att stärka Beställarens kompetens och resurs för tekniska systemen och installationer inom telesystem omfattande brandlarm, branddetektering, inbrottslarm och passagesystem, låssystem samt videosystem.
Initialt kommer uppdraget fokusera på mottagande av anläggningen där arbetsuppgifter går ut på att:
- Förstå anläggningens upbyggnad och omfattning
- Vara Underhålls representant gentemot projekt Västlänken i sakfrågor inom aktuellt
teknikområde
- Vara med och granska dokumentation ur ett underhållsperspektiv

- Vara med och utforma och ställa tekniska krav i förfrågningsunderlag till de nya Drift och Underhållsupphandlingar som skapas inför drift och förvaltning av anläggningen.



Arbetsuppgifter

Se till att projektet följer Trafikverkets interna
process för hantering av projekt (GÅ-processen)
Följer upp entreprenörens operativa arbeta samt
att entreprenaden följer kontrakt
Bereder och leder byggmöten
Löpande dialog med entreprenör - övergripande planering, prioritering vid behov
Bereder beställning förändring av kontrakt
URB/ÄTA
För dialog med entreprenör i operativt arbete
med förändring av anläggningsmassa
Statusrapporter till projektledare

Bevaka att projektets/entreprenörens egenkontroll, kvalitets- och miljöprogram efterlevs inom entreprenörens kontrakt.
Kontrollera att entreprenören har genomfört
överenskommet FU- och AU-arbete enligt fastställda krav
Sammanställ och kontinuerligt genomföra riskhantering inom entreprenörens kontrakt.

Krav (OBS, obligatoriska)

Gymnasieutbildning el minst 3 år alternativt annan utbildning kompletterad med erfarenhet som vi bedömer likvärdig

Erfarenhet av byggledning eller projektledning inom telesystem i minst 3 år (minst 1500 timmar) inom komplexa infrastrukturanläggningar/fastighetsinstallationer alternativt likvärdigt sammansatt tekniskt system enligt beskrivning under
kap 2.2. Arbetslivserfarenheten får ej vara äldre än 8 år.
För att uppfylla krav på erfarenhet inom telesystem ska erfarenhet från minst tre av nedanståede system ingå i referensuppdrag:
-Brandlarm
-Branddetekteringssystem
-Passagesystem
-Inbrottslarm
-Låssystem (mekaniska lås)
-Videosystem

Erfarenhet av byggledning eller projektledning under minst 3
år (minst 1500 timmar) av operativt arbete inom drift och underhåll, reparationer och reinvesteringar inklusive test och
uppföljning.

Erfarenhet från hantering av digitala ärendehanteringssystem
och förvaltningssystem. Beställaren använder EBBA/Chaos
samt GUS/Maximo.

Genomfört utbildning i BAS-P / BAS-U

Inneha giltigt B-körkort
Kunna kommunicera på svenska i såväl tal som skrift
Office-paketet eller likvärdigt

Meriterande

Resurskonsulten har kunskap i entreprenadjuridik. Konsulten ska
ha minst två dagars utbildning inom minst en av följande: AB, ABT eller ABFF
samt referensuppdrag som påvisar att konsulten har erfarenhet av entreprenadjuridik om minst 1000 timmar.

Resurskonsulten har erfarenhet av utformning av förfrågningsunderlag inom infrastrukturanläggningar eller fastighetsinstallationer alternativt likvärdigt sammansatt tekniskt system enligt beskrivning under kap 2.2 i UB. Uppdrag om minst 100 timmar.

Resurskonsulten har minst 2 års erfarenhet av XLPM, uppdrag om
minst 500 timmar.

Resurskonsulten har vana att arbeta i järnvägsanläggning där resurskonsulten har utbildning som SOS-ledare.

Om oss

Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt.

Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov.

Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet.

För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst.

Läs gärna mer om oss på centio.se.

Vänligen skicka ditt CV på svenska.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Byggledare EL och Belysning Västlänken

Läs mer Feb 14
Vi söker en Byggledare EL och Belysning Västlänken till Trafikverket.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Centio Consulting Group AB och arbeta som konsult.

Tjänsten är på heltid.

Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga.

Uppdraget

Som en del av förberedelsearbetet inför öppnandet av Västlänken behöver Trafikverket stärka sin organisation inom drift- och underhåll av de systemen och installationerna i stationsmiljöer och tunnelanläggningar.
Uppdraget går ut på att stärka Beställarens kompetens och resurs för tekniska systemen och installationer inom Elkraft samt belysning.
Initialt kommer uppdraget fokusera på mottagande av anläggningen där arbetsuppgifter går ut på att:
- Förstå anläggningens upbyggnad och omfattning
- Vara Underhålls representant gentemot projekt Västlänken i sakfrågor inom aktuellt
teknikområde
- Vara med och granska dokumentation ur ett underhållsperspektiv

- Vara med och utforma och ställa tekniska krav i förfrågningsunderlag till de nya Drift och Underhållsupphandlingar som skapas inför drift och förvaltning av anläggningen.

Arbetsuppgifter

Se till att projektet följer Trafikverkets interna
process för hantering av projekt (GÅ-processen)
Följer upp entreprenörens operativa arbeta samt
att entreprenaden följer kontrakt
Bereder och leder byggmöten
Löpande dialog med entreprenör - övergripande planering, prioritering vid behov
Bereder beställning förändring av kontrakt
URB/ÄTA
För dialog med entreprenör i operativt arbete
med förändring av anläggningsmassa
Statusrapporter till projektledare
Ansvar • Bevaka att projektets/entreprenörens egenkontroll, kvalitets- och miljöprogram efterlevs inom
entreprenörens kontrakt.
Kontrollera att entreprenören har genomfört
överenskommet FU- och AU-arbete enligt fastställda krav
Sammanställ och kontinuerligt genomföra riskhantering inom entreprenörens kontrakt.

Krav (OBS, obligatoriska)

Erfarenhet av byggledning eller projektledning inom eldistribution i minst 3 år (minst 1500 timmar) inom komplexa infrastrukturanläggningar/fastighetsinstallationer alternativt likvärdigt sammansatt tekniskt system.
Arbetslivserfarenheten får ej vara äldre än 8 år.

Erfarenhet av byggledning eller projektledning under minst 3
år (minst 1500 timmar) av operativt arbete inom drift och underhåll, reparationer och reinvesteringar inklusive test och uppföljning.

Erfarenhet från hantering av digitala ärendehanteringssystem
och förvaltningssystem. Beställaren använder EBBA/Chaos
samt GUS/Maximo.

Gymnasieutbildning el minst 3 år alternativt annan utbildning kompletterad med erfarenhet som vi bedömer likvärdig.

Genomfört utbildning i Elsäkerhet vid arbete - skötsel av elanläggningar SS-EN 50110-1.

Genomfört utbildning i BAS-P / BAS-U.

Inneha giltigt B-körkort.
Kunna kommunicera på svenska i såväl tal som skrift.
Office-paketet eller likvärdigt.

Meriterande

Resurskonsulten har kunskap i entreprenadjuridik. Konsulten ska
ha minst två dagars utbildning inom minst en av följande: AB, ABT eller ABFF
samt referensuppdrag som påvisar att konsulten har erfarenhet av entreprenadjuridik om minst 1000 timmar.

Resurskonsulten har erfarenhet av utformning av förfrågningsunderlag inom infrastrukturanläggningar eller fastighetsinstallationer alternativt likvärdigt sammansatt tekniskt system enligt beskrivning under kap 2.2 i UB. Uppdrag om minst 100 timmar.

Resurskonsulten har minst 2 års erfarenhet av XLPM, uppdrag om
minst 500 timmar.

Resurskonsulten har vana att arbeta i järnvägsanläggning där resurskonsulten har utbildning som SOS-ledare.

Om oss

Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt.

Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov.

Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet.

För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst.

Läs gärna mer om oss på centio.se.

Vänligen skicka ditt CV på svenska.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Platsa AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Platsa AB .

Rekryteringsassistent Platsa

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Mar 1
Nu finns en fantastisk möjlighet för dig som vill utvecklas och växa inom rekrytering! Kanske vill du ta klivet in i rekryteringsvärlden, eller är det dags för nästa steg? Oavsett vilket så söker vi dig med rätt engagemang, vilja och passion för att skapa fantastiska möjligheter för såväl kunder som kandidater. Platsa är en liten byrå med stor passion, där du har möjlighet att vara med och påverka vår fortsatta utveckling framåt. Magiskt! Läs vidare för mer information kring rollen.

Rekryteringsassistent

Som rekryteringsassistent kommer du ha en mångsidig roll där du stöttar i hela rekryteringsprocessen. Du kommer ha en kombinerad roll där du bland annat kommer vara en viktig del i att säkerställa en bra kandidatupplevelse, detta genom återkoppling, avstämning och uppföljning med våra kandidater som är aktuella i olika processer. Du kommer genomföra telefonavstämningar, boka in intervjuer och search via LinkedIn. Du kommer också stötta upp och ha en viktig roll i att skapa nya kundrelationer genom uppsökande mötesbokning via telefon. Tjänsten är initialt deltid, 40-60 %, med möjlighet till heltid inom kort. Sammanfattningsvis innebär tjänsten:

- Telefonavstämning och uppföljning med kandidater

- Boka in intervjuer med kandidater

- Search via LinkedIn

- Upprätthålla en bra kandidatupplevelse

- Nykundsbearbetning



Vad erbjuder vi dig?

Vi erbjuder dig en fri och varierad arbetsplats hos oss som personlig rekryteringsbyrå med högt engagemang. Vi är kunskapsdrivna, tar snabba beslut och har höga ambitioner. Vi är måna om att ge dig bra förutsättningar för att du ska lyckas i din nya roll. Utöver kontinuerlig internutbildning kommer du därför få vägledning av en erfaren rekryterare som agerar både mentorer och bollplank för dig. Trivsel, engagemang och eget ansvar genomsyrar allt i vårt arbete. Förutom fast lön erbjuder vi ekonomiska incitament utifrån resultat, friskvårdsbidrag och ett mycket trivsamt kontor i Sisjön. Jobbar du ännu bättre hemifrån finns den möjligheten också. I ett lite längre perspektiv skulle vi bli mycket glada om du utvecklas till en självgående rekryterare med eget kundansvar.

Vem söker vi?

Vi söker dig som passionerad och engagerad person som redan ser sin framtid inom rekrytering och bemanning. Du är resultatinriktad och trivs i en intensiv och dynamisk miljö där nya idéer välkomnas och implementeras snabbt. Du har en mycket god kommunikationsförmåga och trivs i sociala sammanhang. Även om vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet inom rekryteringsbranschen, är det framför allt din potential och dina personliga egenskaper som kommer vara avgörande för oss.

Platsa. Komplett rekryteringsbyrå
Platsa är en auktoriserad och ägardriven rekryteringsbyrå som genom kunskap, engagemang och en kvalitetssäkrad rekryteringsprocess rekryterar kompetens till de flesta branscher. För att bibehålla den höga kvaliteten i vårt arbete behöver vi förstärka vårt team med någon som delar vår passion för människor, rekrytering och långsiktiga affärsrelationer.

Krav

- Brinnande intresse för rekrytering

- Social och affärsdriven personlighet

- God kommunikationsförmåga i svenska

- Förmåga att arbeta självständigt

Meriterande

- Erfarenhet inom rekrytering, talent acquisition etc.

- Kunskap om sociala medier

- Erfarenhet inom mötesbokning

- Erfarenhet av försäljning



Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi arbetar med löpande urval, vilken innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum

Sista ansökningsdatum: 2024-04-30

Tillträde: Enligt överenskommelse

Tjänst: Deltid

Ort: Göteborg

Eventuella frågor hänvisas direkt till ansvarig rekryterare:

Evelina Löfberg, civ. ek, evelina.lofberg@platsa.se, 0733-28 18 60

Ansök nu

Industrilackerare All Coating AB

Industrilackerare
Läs mer Nov 2
Har du flerårig erfarenhet som industrilackerare och känner att det är dags för en ny möjlighet? Trivs du dessutom i ett mindre bolag där vi tillsammans når gemensamma mål? Vi på All Coating Industrilackeringar AB växer och behöver stärka upp med en erfaren industrilackerare som vill fortsätta resan tillsammans med oss. Läs mer om tjänsten och vem vi söker!

All Coating AB
Familjeföretaget All Coating Industrilackeringar AB grundades år 1986 av Thore Berntsson tillsammans med sönerna Peter och Bo-Anders. Målsättningen var att skapa den bästa och heltäckande legolackeringen i Göteborgsregionen. Vi är ett serviceinriktat företag som lägget stor vikt vid att kunna erbjuda kundanpassade lösningar, korta ledtider och hög kvalitet oavsett om det är större industrier eller mindre företag. Med gedigen erfarenhet inom olika ytbehandlingsmetoder erbjuder vi en rad olika tjänster inom framför allt våt- och pulverlackering. Vi lackerar med den senaste tekniken och har stor flexibilitet när det gäller att lackera både manuellt och i vår automatbox. Vi fortsätter vår resa framåt och behöver nu förstärka verksamheten med en industrilackerare, kanske är det dig vi söker?

Industrilackerare
I rollen som industrilackerare hos oss kommer du ha en varierad tjänst där du främst kommer jobba med elektrostatisk och vanlig våtlack. Du kommer också jobba en del med pulverlackering, truckkörning och godshantering. Tjänstens sysselsättningsgrad är heltid och arbetstider måndag-fredag kl. 07:00-16:00.

Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig en varierad tjänst med möjlighet att växa och utvecklas internt inom företaget. Vi stöttar dig under resans gång och ser till att du får rätt förutsättningar för att kunna göra ditt yttersta tillsammans med oss. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag.

Vem söker vi?
Vi söker dig med några års erfarenhet inom industrilackering och som söker en möjlighet att fortsätta utvecklas tillsammans med ett bolag som vill framåt. För att trivas hos oss är du lojal, har social kompetens och känner ansvarskänsla för det du tar dig för. Vi ser gärna att du har ett genuint tekniskt intresse och att ordning och reda är något som faller sig naturligt för dig. Du är en "doer" och tar tag i det som behöver göras och har förmågan att se vad som behöver prioriteras. Du är en person som ställer upp när det behövs och tar emot hjälp vid behov. För dig är det viktigt att man jobbar tillsammans som ett lag och hjälps åt för att nå bästa möjliga resultat.

Kvalifikationer
Flerårig erfarenhet som industrilackerare
Flytande svenska i tal och skrift

Meriterande
B-körkort
Truckkort A + B

Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi jobbar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum.
Sista ansökningsdatum: 2023-12-15

Tillträde: Enligt överenskommelse

Tjänst: Heltid, måndag-fredag kl 07:00-16:00

Ort: Göteborg

Varmt välkommen med din ansökan! Platsa ansvarar för rekryteringen av denna tjänst. Vid en anställning blir du anställd direkt av vår kund. Eventuella frågor hänvisas direkt till ansvarig rekryterare:

Evelina Löfberg, civ. ek, evelina.lofberg@platsa.se, 0733-28 18 60

Ansök nu

Backoffice UK Portservice AB

Backofficepersonal
Läs mer Feb 28
Är du en nyfiken och initiativtagande person som trivs i en föränderlig miljö? Har du dessutom erfarenhet inom Backoffice och söker en möjlighet där du kan vara med och påverka din arbetsroll på riktigt? Vi på UK Portservice växer och behöver förstärka organisationen med en person som stöttar upp verksamheten administrativt. Låter det intressant? Läs mer om tjänsten och vem vi söker!

UK Portservice AB
UK Portservice har sedan starten år 1997 expanderat och har två framgångsrika avdelningar i Borås och Göteborg med totalt 20 medarbetare. Med syfte att erbjuda kunden helhetslösningar fungerar vi som en komplett partner inom portar. Vår vision är att skapa långsiktiga relationer för framtiden genom att utveckla samarbetet med olika leverantörer för att kunna möta de högra krav våra kunder ställer på oss avseende funktion, kvalité och miljö. För att främja trivsel, samhörighet och vänskap över tid i organisationen arbetar vi aktivt med våra kärnvärden som syftar till att fungera som en guide i hur vi behandlar varandra.

Våra kärnvärden är ryggraden i vår verksamhet där vi aktivt arbetar för ett öppet klimat som stärker respekten både inom vår organisation med också ut mot kund. Det är med vårt engagemang, nyfikenhet, lyhördhet och intresse som vi vill driva bolaget framåt i en positiv anda där vi också tar hand om och värnar om varandra. Vi ser till att aktivt jobba smart, där vi löpande ser till att utvärdera våra tillvägagångssätt. Vårt mål är inte att bli störst- men bäst! För att trivas hos oss är det viktigt med en samsyn och vilja att fortsätta upprätthålla dessa grundstenar tillsammans med oss.

Backoffice
I rollen som Backoffice kommer du ha en verksamhetsnära och varierad tjänst med fokus att stötta upp verksamheten så det fortlöper så friktionsfritt som möjligt ur ett administrativt perspektiv. Du kommer bland annat arbeta med att löpande se över och förbättra befintliga processer och rutiner, administrera vår fordonspark, upprätta underhållsdokumentation, beställa arbetskläder/skyddsutrustning, inköp av förbrukningsvaror och viss offerthantering. Du kommer fungera som en supportfunktion för vår personal och hjälpa till att boka in utbildningar, ta hand om it- och telefonärenden och hålla dig uppdaterad kring aktuella bestämmelser för vår bransch. Vi ser gärna att du har intresse och lite kunskap kring sociala medier och kan hjälpa oss i resan att bli mer synliga digitalt.

Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig en varierad tjänst med möjlighet att själv vara med och forma och utveckla din arbetsroll utifrån din kompetens och intresse. Hos oss blir du en del av ett inkluderande bolag som tar hand om varandra och aktivt arbetar med våra kärnvärden. Vi tycker om att hitta på aktiviteter tillsammans och försöker få till några tillfällen per år. Vi har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Vem söker vi?
Vi söker dig som är genuint nyfiken med en vilja och engagemang att bli en del av en verksamhet där du kan vara med och påverka på riktigt. Här tänker vi bortom fyrkantiga arbetsbeskrivningar och ser till det faktiska behovet. Du är en idérik och initiativtagande person som är trygg i dig själv och som vågar ifrågasätta befintliga rutiner. Du motiveras av att vara i en dynamisk miljö och att hela tiden våga utmana dig själv och ditt arbetssätt men också våga stanna upp och landa och inte förändra för förändringens skull. Du lägger stor vikt vid att arbeta på ett strukturerat och noggrant sätt och har lätt för att skifta fokus. Självklart ser vi det som en fördel om du har erfarenhet från en liknande roll inom byggbranschen, men det är du som person som är viktigast för oss!

Krav

- Erfarenhet från liknande roll
- Microsoft Office-paketet
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift


Meriterande

- Några års erfarenhet från liknande roll inom byggbranschen
- Erfarenhet inom sociala medier/marknadsföring
- Erfarenhet inom regelverk


Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi arbetar med löpande urval vilket kan innebära att tjänsten blir tillsatt före sista ansökningsdatum.

Sista ansökningsdatum: 2024-03-15

Tillträde: Enligt överenskommelse

Tjänst: Heltid, mån-fredag

Ort: Göteborg

Platsa ansvarar för rekryteringen av denna tjänst. Vid en anställning blir du anställd direkt av vår kund. Eventuella frågor hänvisas direkt till ansvarig rekryterare:

Evelina Löfberg, civ. ek, evelina.lofberg@platsa.se, 0733-28 18 60

Ansök nu

Resande servicetekniker Intergate AB

Installationstekniker
Läs mer Feb 13
Är du en handlingskraftig person som drivs av teknisk problemlösning och att bygga långsiktiga kundrelationer? Har du dessutom praktisk erfarenhet inom el, mekanik och/eller hydraulik? Vi på Intergate fortsätter vår förändringsresa framåt och söker dig som vill bli en viktig nyckelspelare hos oss och ansluta dig till vårt serviceteam i Göteborg. Läs mer om tjänsten och vem vi söker!

Servicetekniker
I rollen som servicetekniker kommer du att utgå hemifrån med servicebil och åka ut till våra kunder där du kommer genomföra installationer, service och underhåll på våra produkter. Du kommer bland annat att arbeta med våra säkerhetsprodukter så som vägbommar, säkerhetsslussar och speedgates. Du kommer ha en konsultativ roll där du vägleder våra kunder med teknisk support och ser till att hitta rätt lösning som möter deras behov. I huvudsak kommer du utföra uppdrag i Göteborg med omnejd, men innebär också resor med övernattningar.

Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig ett varierat arbete med frihet under ansvar och möjlighet att vara med och planera dina arbetsveckor. Vi erbjuder kontinuerlig kompetensutveckling, friskvårdsbidrag och servicebil.

Vem söker vi?
Vi söker dig som är trygg i dig själv, är kommunikativ och handlingskraftig. Du motiveras av en roll med teknisk problemlösning och kundrelationer i fokus. Som person har du lätt att gå från ord till handling och värdesätter att arbeta och planera arbetet på ett strukturerat sätt. Du är flexibel och har lätt att ställa om och skifta fokus när arbetet kräver det. Vi tror också att du är en lagspelare som ser värdet i att arbeta tillsammans och hjälpa varandra för att nå våra gemensamma mål på bästa sätt.

Intergate AB
Intergate AB är på en utvecklingsresa full av möjligheter! En resa där engagerade och passionerade medarbetare är med och förändrar branschen, utvecklar verksamheten och omdefinierar framtidens säkerhetslösningar. Innovation och hållbarhet är kärnan i vårt arbete. Vi säljer och levererar toppmoderna automatiserade säkerhetslösningar inom fordon och persontrafik till högprofilskunder. Med flera tusen installationer av allt från vägbommar i parkeringshus till passagesystem i Kärnkraftverk vet vi vad som krävs för att skapa unika och kundanpassade lösningar för specifika behov. Vårt huvudkontor med nya, fräscha kontorsytor finns i Stenungsund utanför Göteborg.

Intergate AB ägs av Indutrade som är ett börsnoterat svenskt företag.
Indutrade är en långsiktig ägare som har för avsikt att äga, utveckla och förvalta sina bolag. Koncernen består idag av över 200 dotterbolag med ca 7300 anställda i 32 länder och i sex världsdelar.

Krav

- Erfarenhet som tekniker från liknande bransch

- Erfarenhet inom el/mekanik/hydraulik

- Flytande svenska och engelska i tal och skrift

- B-körkort

Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi arbetar med löpande urval, vilken innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum.

Sista ansökningsdatum: 2024-03-05

Tillträde: Enligt överenskommelse

Tjänst: Heltid

Ort: Göteborg

Platsa ansvarar för rekryteringen av denna tjänst. Vid en anställning blir du anställd direkt av vår kund. Eventuella frågor hänvisas direkt till ansvarig rekryterare:

Evelina Löfberg, civ. ek, evelina.lofberg@platsa.se, 0733-28 18 60

Ansök nu

Servicetekniker Intergate AB

Installationstekniker
Läs mer Feb 28
Är du en handlingskraftig person som drivs av teknisk problemlösning och att bygga långsiktiga kundrelationer? Har du dessutom praktisk erfarenhet inom el, mekanik och/eller hydraulik? Vi på Intergate fortsätter vår förändringsresa framåt och söker dig som vill bli en viktig nyckelspelare hos oss och ansluta dig till vårt serviceteam i Göteborg. Läs mer om tjänsten och vem vi söker!

Servicetekniker
I rollen som servicetekniker kommer du att utgå hemifrån med servicebil och åka ut till våra kunder där du kommer genomföra installationer, service och underhåll på våra produkter. Du kommer bland annat att arbeta med våra säkerhetsprodukter så som vägbommar, säkerhetsslussar och speedgates. Du kommer ha en konsultativ roll där du vägleder våra kunder med teknisk support och ser till att hitta rätt lösning som möter deras behov. Du kommer i huvudsak utföra uppdrag i Göteborg med omnejd, men tjänsten innebär också resor med ca 2-6 övernattningar per månad.

Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig ett varierat arbete med frihet under ansvar och möjlighet att vara med och planera dina arbetsveckor. Vi erbjuder kontinuerlig kompetensutveckling, friskvårdsbidrag och servicebil.

Vem söker vi?
Vi söker dig som är trygg i dig själv, är kommunikativ och handlingskraftig. Du motiveras av en roll med teknisk problemlösning och kundrelationer i fokus. Som person har du lätt att gå från ord till handling och värdesätter att arbeta och planera arbetet på ett strukturerat sätt. Du är flexibel och har lätt att ställa om och skifta fokus när arbetet kräver det. Vi tror också att du är en lagspelare som ser värdet i att arbeta tillsammans och hjälpa varandra för att nå våra gemensamma mål på bästa sätt.

Intergate AB
Intergate AB är på en utvecklingsresa full av möjligheter! En resa där engagerade och passionerade medarbetare är med och förändrar branschen, utvecklar verksamheten och omdefinierar framtidens säkerhetslösningar. Innovation och hållbarhet är kärnan i vårt arbete. Vi säljer och levererar toppmoderna automatiserade säkerhetslösningar inom fordon och persontrafik till högprofilskunder. Med flera tusen installationer av allt från vägbommar i parkeringshus till passagesystem i Kärnkraftverk vet vi vad som krävs för att skapa unika och kundanpassade lösningar för specifika behov. Vårt huvudkontor med nya, fräscha kontorsytor finns i Stenungsund utanför Göteborg.

Intergate AB ägs av Indutrade som är ett börsnoterat svenskt företag.
Indutrade är en långsiktig ägare som har för avsikt att äga, utveckla och förvalta sina bolag. Koncernen består idag av över 200 dotterbolag med ca 7300 anställda i 32 länder och i sex världsdelar.

Krav

- Erfarenhet som tekniker från liknande bransch

- Erfarenhet inom el/mekanik/hydraulik

- Flytande svenska och engelska i tal och skrift

- B-körkort

Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi arbetar med löpande urval, vilken innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum.

Sista ansökningsdatum: 2024-03-05

Tillträde: Enligt överenskommelse

Tjänst: Heltid

Ort: Göteborg

Platsa ansvarar för rekryteringen av denna tjänst. Vid en anställning blir du anställd direkt av vår kund. Eventuella frågor hänvisas direkt till ansvarig rekryterare:

Evelina Löfberg, civ. ek, evelina.lofberg@platsa.se, 0733-28 18 60

Ansök nu

Nattportier Hotel Riverton AB

Nattreceptionist/Nattportier
Läs mer Jan 24
Älskar du mötet med människor, att vara ansiktet utåt och leverera förstklassig service? Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i front office? Nu söker vi dig som vill växa och utvecklas tillsammans med oss på Hotel Riverton AB. Läs mer om tjänsten och vem vi söker!

Nattportier
I rollen som nattportier kommer du ansvara för hotellets drift och administration under natten. Du kommer hantera in- och utcheckningar, dagsavslut i våra system och gå igenom de bokningar som inkommer. Du kommer ha kontakt med våra gäster och bemöta på ett proffesionellt sätt och se till att de är nöjda under sin vistelse. Vi arbetar i Opera Cloud, som är den senaste och mer innovativa versionen av Opera PMS. Arbetstider är kl 22:00-07:30 där du kommer jobba sju dagar och vara ledig i sju dagar.

Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig en familjär arbetsplats med hjärta, där vi verkligen värdesätter vår personal och strävar efter att skapa en personlig, behaglig och engagerad atmosfär. För oss är det viktigt att varje människa känner sig fri att vara sig själv och skapa förutsättningar för kompetensutveckling här hos oss.

Vem söker vi?
Vi söker dig som är trygg i dig själv och trivs att arbeta självständigt. Vi ser gärna att du har vana från nattarbete och vet vad det innebär. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du arbetat på hotell tidigare och hanterat de löpande flöden som ingår i front office. Du är kommunikativ och har ett högt säkerhetstänk där du ser till att våra gäster känner sig trygga hos oss.

Hotel Riverton AB
Hotel Riverton är ett familjeägt och drivet designhotell beläget vid vattnet i centrala Göteborg. Vi lägger stor vikt på vår personal, på dig som individ, dina kunskaper och egenskaper. Vår största konkurrensfördel är utan tvekan vår organisation med dess individuella personligheter, men också att vi värdesätter moderna arbetsverktyg. Under år 2019/2020 valde vi att göra en större investering för att utveckla ett starkt och attraktivt koncept för framtiden inom hotell, restaurang, konferens, gym och spa. I samband med renoveringen genomgick vi också en re-branding av företaget för att bygga ett starkare varumärke på framtiden. Nu behöver vi förstärka vår front office med en supervisor, för att komplettera vårt team.

Krav
- Erfarenhet inom front office
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Erfarenhet från bokningssystem

Meriterande
- Erfarenhet av nattarbete
- Erfarenhet som nattportier

Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum.

Sista ansökningsdatum: 2024-02-22

Tillträde: Enligt överenskommelse

Tjänst: 85%

Ort: Göteborg

Platsa ansvarar för rekryteringen av denna tjänst. Vid en anställning blir du anställd direkt av vår kund. Eventuella frågor hänvisas direkt till ansvarig rekryterare:

Evelina Löfberg, civ. ek, evelina.lofberg@platsa.se, 0733-28 18 60

Ansök nu