Göteborg: Affärsresesäljare till Travel Service

Hitta ansökningsinfo om jobbet Affärsresesäljare till Travel Service i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-12 // Varaktighet: Heltid

Är du redo för en ny utmaning i rollen som affärsresesäljare på Travel Service?

Travel Service är ingen vanlig resebyrå. Tvärtom är vi en av Sveriges största affärsresebyråer som utifrån stor erfarenhet och passion skapar produktpaket som är anpassade för varje kund. Sedan vår resa startade 1991 har vårt huvudfokus att leverera service genom stort engagemang för våra kunder aldrig förändrats. Vårt spann av tjänster vi erbjuder är stort - men alla har de gemensamt att de underlättar en resa, ett evenemang eller upplevelse för vår kund. Varje kollega hos oss är nyckeln till att vi är bland de bästa i branschen och vi vågar utmana oss för att bli lite bättre varje dag.

Du erbjuds:

Travel Services vision är att vara marknadens bästa arbetsplats för anställda och att vi ska ha skoj tillsammans! Vi är övertygade om att glädje och trivsel tillsammans med en unik affärsstruktur är nyckeln till vår framgång. På vårt fina kontor mitt på avenyn är stämningen hög och vi gillar att umgås med varandra. Vi firar våra måluppfyllnader tillsammans och anordnar aktiviteter och resor även inom organisationen.

I teamet kommer du befinna dig tillsammans med erfarna kollegor som gärna delar med sig av sin mångåriga erfarenhet från hela världen. Dina kollegors engagemang tillsammans med bolagets framåtlutade vision ger dig möjlighet att få befinna dig i ett spännande bolag som siktar framåt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:

I rollen som affärsresesäljare på Travel Service kommer du arbeta med försäljning av resor till våra befintliga kunder och vara vår röst utåt. Du kommer arbeta med administrering av resor genom ordermottagning- och orderhantering genom mail eller telefon.

Du kommer arbeta business-to-business och genom din serviceförmåga kommer våra kunder att få ett snabbt och trevligt bemötande när de vill göra sin bokning. Din säljinriktade kommunikation och leverans leder till att dina kunder ger 11 av 10 poäng till upplevelsen.

Vi söker en person som har följande egenskaper och kunskaper:

- En relationsbyggare. Du skapar och upprätthåller stabila och långsiktiga relationer med människor på alla nivåer, både internt och externt. Du har en tydlig och säljande kommunikation såväl skriftligt som muntligt.

- Detaljorienterad. Du gillar att befinna dig i en miljö där kommunikation med människor är ditt arbetsverktyg och varierande i sin natur. Du är lyhörd inför både små och stora kunders behov och önskemål och strävar alltid efter att överträffa dessa.

- Initiativtagare och pålitlig. Du söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra och slutför de uppdrag du tagit dig an på bästa sätt.

Tack vare din tidigare erfarenhet från resebranschen är du insatt i vikten av att kunna arbeta strukturerat med en hög servicekänsla. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i Amadeus för bokningar av flygbiljetter.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse.

Plats: Kungsportsavenyn 33

Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering på heltid och anställningen sker direkt hos Travel Service.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta agnes@a-hub.se vid frågor kring tjänsten.

Hoppas att vi har fångat ditt intresse! Ansökningarna behandlas löpande så ansök redan idag.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Reseproducent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Reseproducent.

Producent grupp & konferens Travel Service

Läs mer Apr 5
Är du en driven och kreativ person som älskar att arbeta med människor och skapa minnesvärda upplevelser? Sök då denna tjänst!
Travel Service är en affärsresebyrå med stor erfarenhet och passion som skapar produktpaket som är individuellt anpassade för varje kund. Det är gruppresor, konferenser och event i olika storlekar. Travel Service levererar service med stort engagemang och gör resan till något speciellt för kunden.
Hos Travel Service jobbar du på ett fint kontor mitt på avenyn, du får en arbetsplats där du har roligt och du får härliga resebyråkollegor. Teamet består av erfarna kollegor som har mycket kompetens och erfarenhet som de gärna delar med sig av.Detta är dina arbetsuppgifter:
Du kommer att jobba med att planera, koordinera, organisera och genomföra gruppresor, konferenser och event. Du blir en viktig länk mellan kunden och Travel Service. Du är den kreativa kraften bakom unika resor och konferenser.Vi söker dig som:
har jobbat med paketering av gruppresor i resebranschen
har geografisk kunskap och kan mycket om Europas städer
är van vid att vara spindeln i nätet
kan boka grupper i Amadeus
kan Excel och Word
är flytande på svenska och engelska i tal och skrift

Har du gått TRAC utbildningen samt kan biljettering för grupp i Amadeus så är det meriterande.
Detta får du:
Travel Services vision är att vara marknadens bästa arbetsplats för anställda och att alla har roligt tillsammans! Glädje och trivsel tillsammans med en unik affärsstruktur är nyckeln till framgång. Teamet består av erfarna och kreativa personer som alla delar samma ambition att ge kunderna den bästa servicen.
Hos Travel Service får du grundlön, bonus, generöst träningsbidrag, bra försäkringar och pension.
Är du redo att ta dig an en spännande utmaning och vill vara en del av ett engagerat team? Sök då rollen som Producent för Grupp och Konferens idag!Dina arbetstider är vardagar 08.00-17.00 på ett kontor centralt i Göteborg
HeltidStart enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt
Vid frågor kontakta rekryterare Sonja Gertz på Sonja@resebemanning.se

Ansök nu

Producent till grupp & konferens Travel Service

Läs mer Jan 23
Är du en driven och kreativ person som älskar att arbeta med människor och skapa minnesvärda upplevelser? Sök då denna tjänst!

Travel Service är en affärsresebyrå med stor erfarenhet och passion som skapar produktpaket som är individuellt anpassade för varje kund. Det är gruppresor, konferenser och event i olika storlekar. Travel Service levererar service med stort engagemang och gör resan till något speciellt för kunden.

Hos Travel Service jobbar du på ett fint kontor mitt på avenyn, du får en arbetsplats där du har roligt och du får härliga resebyråkollegor. Teamet består av erfarna kollegor som har mycket kompetens och erfarenhet som de gärna delar med sig av.

Detta är dina arbetsuppgifter:

Du kommer att jobba med att planera, koordinera, organisera och genomföra gruppresor, konferenser och event. Du blir en viktig länk mellan kunden och Travel Service. Du är den kreativa kraften bakom unika resor och konferenser.

Vi söker dig som:

- har jobbat med paketering av gruppresor i resebranschen

- har geografisk kunskap och kan mycket om Europas städer

- är van vid att vara spindeln i nätet

- kan boka grupper i Amadeus

- kan Excel och Word

- är flytande på svenska och engelska i tal och skrift

Har du gått TRAC utbildningen samt kan biljettering för grupp i Amadeus så är det meriterande.

Detta får du:

Travel Services vision är att vara marknadens bästa arbetsplats för anställda och att alla har roligt tillsammans! Glädje och trivsel tillsammans med en unik affärsstruktur är nyckeln till framgång. Teamet består av erfarna och kreativa personer som alla delar samma ambition att ge kunderna den bästa servicen.

Hos Travel Service får du grundlön, bonus, generöst träningsbidrag, bra försäkringar och pension.

Är du redo att ta dig an en spännande utmaning och vill vara en del av ett engagerat team? Sök då rollen som Producent för Grupp och Konferens idag!

Dina arbetstider är vardagar 08.00-17.00 på ett kontor centralt i Göteborg

Heltid

Start enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt

Vid frågor kontakta rekryterare Sonja Gertz på Sonja@resebemanning.se

Ansök nu

Producent grupp & konferens Travel Service

Läs mer Mar 20
Är du en driven och kreativ person som älskar att arbeta med människor och skapa minnesvärda upplevelser? Sök då denna tjänst!

Travel Service är en affärsresebyrå med stor erfarenhet och passion som skapar produktpaket som är individuellt anpassade för varje kund. Det är gruppresor, konferenser och event i olika storlekar. Travel Service levererar service med stort engagemang och gör resan till något speciellt för kunden.

Hos Travel Service jobbar du på ett fint kontor mitt på avenyn, du får en arbetsplats där du har roligt och du får härliga resebyråkollegor. Teamet består av erfarna kollegor som har mycket kompetens och erfarenhet som de gärna delar med sig av.

Detta är dina arbetsuppgifter:

Du kommer att jobba med att planera, koordinera, organisera och genomföra gruppresor, konferenser och event. Du blir en viktig länk mellan kunden och Travel Service. Du är den kreativa kraften bakom unika resor och konferenser.

Vi söker dig som:

- har jobbat med paketering av gruppresor i resebranschen

- har geografisk kunskap och kan mycket om Europas städer

- är van vid att vara spindeln i nätet

- kan boka grupper i Amadeus

- kan Excel och Word

- är flytande på svenska och engelska i tal och skrift

Har du gått TRAC utbildningen samt kan biljettering för grupp i Amadeus så är det meriterande.

Detta får du:

Travel Services vision är att vara marknadens bästa arbetsplats för anställda och att alla har roligt tillsammans! Glädje och trivsel tillsammans med en unik affärsstruktur är nyckeln till framgång. Teamet består av erfarna och kreativa personer som alla delar samma ambition att ge kunderna den bästa servicen.

Hos Travel Service får du grundlön, bonus, generöst träningsbidrag, bra försäkringar och pension.

Är du redo att ta dig an en spännande utmaning och vill vara en del av ett engagerat team? Sök då rollen som Producent för Grupp och Konferens idag!

Dina arbetstider är vardagar 08.00-17.00 på ett kontor centralt i Göteborg

Heltid

Start enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt

Vid frågor kontakta rekryterare Sonja Gertz på Sonja@resebemanning.se

Ansök nu

Senior Reseledare med hjärtat på rätt ställe

Läs mer Apr 25
Senior Reseledare med hjärtat på rätt ställe

Vi återkommer ofta till att vi vill bli mindre. Kan låta som en direkt motsatt strategi om man vill skapa tillväxt och fler arbetstillfällen men vi menar ändå att detta går att kombinera. Människorna som jobbar hos oss, vår kultur och vår historia som en familj av entreprenörsdrivna företag är ett fokus och ett område som vi vill bli än bättre på. Att människor känner att de är en del av resan, känner mening och engagemang är att vara personlig och genomsyrar allt vi gör. Den här tjänsten handlar verkligen om att vara en del av den resan. Nu söker vi seniora reseledare!

När vi säger ”Senior reseledare” betyder det absolut inte att du är en rutinerad och erfaren reseledare, snarare att du åldersmässigt är äldre än 55 år och mer. Vi letar efter dig som vill göra något nytt med likasinnade och som vill vara med på det vi hoppas blir ett spännande äventyr i vacker natur, sköna pooler och bra middagar.

Om vi beskriva rollen mer i detalj så har du som ett reseledare ansvar för våra paketerade grupper till våra destinationer, och nu när startskottet går så handlar det först om resan till Fyri Resort i Hemsedal. Du ansvarar också för att positivt sprida våra värderingar och kultur.

Du behöver ingen tidigare erfarenhet av att vara reseledare. Vi söker dock personer som får andra människor att le, men också att göra det där lilla extra. Vi tror att du får energi av andra människor och att du gillar att vara lite spindeln i nätet. När du träffar andra människor är du den som gillar att berätta historier, på sociala medier tror vi också att du är duktig på att dela dina historier. Du tycker om att vara social fysiskt såväl som digitalt. Du har säkert redan idag ett stort nätverk, men du tycker det hade varit roligt att lära känna fler glada människor i och omkring din egna ålder.

Du kommer inte ha något personalansvar utan får istället fokusera på allt det roliga inklusive att äga din grupps övergripande trevnad och upplevelse. Du rapporterar till en bra kille som heter Jonas Svengård, har är Project manager Sports & Travel här på ESS.

Här kommer några förutsättningar för att vi ska lyckas tillsammans och som du aktivt driver framåt:

- Samordna och äga din grupps upplevelse av resan genom att vara närvarande och leva det vi kallar för ”Den lilla röda (service guide lines, core values och vikten av att alltid säga hej)

- Äga agendan och att vara en levande anslagstavla

- Säkerställa att vi levererar underhållning på bussresan upp och tillbaks till Fyri Resort

- Säkerställa att vi möter uppsatta gästnöjdhetsmål på resan

- Promota dig själv och din nästa resa inom Ess Group

Förmåner- Ersättning

- Gratis boende, resa, mat och dryck under resan

- Delaktig i ESS kulturen (socialt sammanhang)

- ESS klädkollektion - du får fina kläder i rätt storlek

- 1 vistelse för två på valfri ESS destination (efter genomförd resa)

- Inbjuden på ESS aktiviteter

Om Ess Group:

Vi på ESS Group vill bygga destinationer, resorts och upplevelser som får gäster att vilja komma tillbaka. Starten gick 2007 på Ystad Saltsjöbad med en stark tanke om att skapa unika mötesplatser gestaltade av unika karaktärer. Vi drivs av passion, lekfullhet och professionalism och vill med personlig prägel skapa lönsamhet och gästupplevelser i världsklass. Om vi ska summera allt, och på dagar då vi gör allt rätt, så säger vi ofta att ”We create moments of happiness”.

Nu har ESS Groups familj växt till totalt 15 hotell- och resortdestinationer i Sverige, Norge och Danmark, samt en yacht i Palma Mallorca med 4 dubbelrum.

I Göteborg finns city-resorten Jacy’z Hotel & Resort, Luxury Boutiquehotellet Pigalle och Lifestylehotellet Bellora. Söderöver ligger destinationshotellen, Falkenberg Strandbad, Ystad Saltsjöbad och det lilla gourmethotellet Villa Strandvägen. MJ'S (https://mjs.life/) hittar du i Malmö och i Västerås finns The Steam Hotel byggt i ett 100 år gammalt ångkraftverk. Ellery Beach House är placerad i den vackra naturen på Lidingö och Fýri - Resort of Norway är vår första mountain boutique resort i Hemsedal, Norge. I Danmark ser det riktigt godt ut med strandhotellet Marienlyst i Helsingör. Just nu jobbar vi med att utveckla Örenäs Slott som blir Maryhill, Hjortviken i Hindås, en ny sorts hästgård som heter Skönabäck och en till dansk resortupplevelse i Köge.

Vi älskar mat, dryck och musik vilket gjort att vi också är partners i restauranger så som Cheri-Lee, Barabicu (http://www.barabicu.se/), Tranquilo (http://www.tranquilo.se/), Villa Odinslund, Villa Johanneberg, Port du Soleil, Excet (https://www.excethuset.se/) och 8ight.

Innovation och andra närliggande branscher har alltid intresserat oss vilket gjort att vi också är en del av inrednings- och konceptbyrån SPIK Studios, e-handeln Home of ESS, bryggeriet Råå/CO, Mandales samt co-living-bolaget 20-30 Coliving.

Varmt välkommen till oss!

Ansök nu

GST - Bokningsagent

Läs mer Apr 17
Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för våra gäster och kollegor?

Perfekt! Då är du den vi söker. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte och det är det som gör oss till det vi är tillsammans - ESS.

Vilka är vi?

Guest Service Team är platsen där gästens resa börjar. Vi äger all inkommande trafik på telefon, mail och chatt för privatgästen som ska besöka någon av ESS Groups alla destinationer. Här säljer vi upplevelser med mål att skapa Moments of Happiness och överträffa gästens förväntningar redan i första mötet med ESS.

Hos oss får gästen pricksäker information och styrning som gör att de utifrån sina förutsättningar och önskemål kan njuta av en fantastisk upplevelse. Vår mångkunnighet gör oss till en ”One Stop Shop” för gästen, utan att de behöver slussas mellan olika avdelningar. När vi är klara med samtalet har gästen bokat sitt rum där det vid ankomst står bubbel och väntar, en härlig spabehandling, bord i restaurangen och kanske att vistelsen avslutas med en Padel-match innan det är dags att åka hem.

Lyckas vi med ovan nämnt har vi banat väg för våra kollegor på destination så att de kan lägga allt sitt fokus på att leverera service i världsklass och gästen kan bara sömlöst njuta av sin upplevelse. Dessutom har vi på köpet, förhoppningsvis, skapat oss en stamgäst - vårt yttersta mål och syfte.

Vem är du?

Att försäljning och service går hand i hand är en självklarhet för dig och du älskar att prata i telefon! Du trivs i ett högt tempo - för högt tempo är det hos oss! Ibland tar du 110 samtal, 50 mail och 22 chattar på en dag - HUR KUL?! Mitt i virvelvinden är du ändå noggrann och har inga problem med multitasking.

- Du är en utåtriktad och resultatinriktad person men framför allt är du nyfiken, orädd och har förmågan att tänka utanför boxen.

- Du taggas igång av att tävla! Om det så är en intern tävling med kollegan om vem som tagit flest samtal den dagen eller en större sälj-tävling med fin-fina priser i potten, så som övernattningar på våra destinationer exempelvis ;-)

- Ett starkt självledarskap och viljan att utvecklas, det är nyckeln till din framgång hos oss.

- Du pratar flytande svenska och engelska men det är också meriterande med danska och norska, då våra destinationer sträcker sig över hela norden.

Vad har vi att erbjuda dig?

Vi erbjuder en tjänst med 100% sysselsättningsgrad. Arbetstiderna varierar under våra öppettider (8-20 på vardagar & 9-17 på helg). Du kommer tillhöra familjen på OffESS, du hittar oss på våning 24 på Jacy'z Hotel i Gårda, Göteborg.

Du kommer att få coaching, feedback och mätbara mål för att utvecklas samt ha cirka 30 drivna kollegor omkring dig för att både själv kunna inspireras men även inspirera andra. För dig som visar engagemang och gör det lilla extra så lovar vi att vi kommer göra detsamma för dig!

Blir du nyfiken på att höra mer eller vet du kanske redan att du skulle stortrivas i rollen - skicka in din ansökan idag! Vem vet, kanske är det våra vägar som korsas i framtiden...

Om tjänsten

Anställningsform: Provanställning på 6månader som efter överenskommelse går över till tillsvidareanställning.
Tillträde och lön: Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse (slutet av augusti/början av september).

Om processen:
Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag söndagen den 30e april.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från A Hub AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från A Hub AB .

Event Director till Live Expo

Marknadschef
Läs mer Apr 9
Nu söker vi en vass projektledare som har goda erfarenheter från marknadsföring och event till Live Expo i Göteborg. Vi söker dig som brinner för möten, kommunikation och sälj. Är du driven, strukturerad och orädd – då är detta rollen för dig! På Live Expo erbjuds du utmaningar och utveckling i en bred roll där idérikedom, koncept och upplevelse är nyckelord.
Om rollen
Som Event Director på Live Expo kommer du att vara helhetsansvarig för flertalet mässor per år där du gör allt från att ta fram marknadsplan till att fylla mässan med relevant innehåll och genomföra eventen. Du arbetar strategiskt och kreativt för att attrahera utställare, föreläsare och besökare. Du agerar också beställare gentemot grafiker, digitala specialister och PR byrå. Du är helt ansvarig för att besökarantalen säkerställs och att mötesplatsen besöks av rätt personer och rätt besökarantal. Du är ytterst ansvarig för marknadsföring, innehåll och genomförande.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ansvarig för koncept och strategi för marknadsplanen
Göra ut marknadsplan och tidsplan
Ta kontakt och förhandla med partners och leverantörer
Ansvara för budget
Säkerställa databasens storlek och kvalitet – utöka och mäta
Boka föreläsare och aktiviteter
Sälja in mässorna till samarbetsorganisationer

Din profil
Vi ser att du har en relevant eftergymnasial utbildning inom marknadsföring och minst ett par års erfarenhet i en liknande roll. Som person är du resultatdriven och relationsbyggande med ett gott sinne för förhandling. För att trivas bäst i rollen gillar du att ha många bollar i luften och är van att jobba i ett högt tempo på ett strukturerat och lösningsfokuserat sätt. Vidare ser vi att du:
Du gillar att ta ansvar, är en riktig doer och har mycket energi
Har erfarenhet av projektledning inom marknadsföring – du är en duktig marknadsförare
Är trygg i att leda och en van beställare av marknadsmaterial och digital kommunikation
Är en stark kommunikatör både muntligt och skriftligt
Tydliga ledarskapsegenskaper – du är vårt ansikte som representerar varumärket gentemot makthavare och press
Har erfarenhet av att ha lagt marknadsplaner med gott resultat

Om företaget
Live Expo producerar mässor och konferenser och startades av personerna bakom framgångssagan Easyfairs. Vi fokuserar på att arrangera Smarta mässor och event; mötesplatser inom IT, digitala lösningar, produktion 4.0 och övriga framtidsområden. Här sammankopplas människor och företag för att göra affärer, nätverka och inspireras av varandra. Med ett fulladdat innehåll inspirerar, utvecklar och uppdaterar vi vår mässpublik och gör dem redo för något nytt. Vi skapar mötesplatser där nyheter och innovationer visas för första gången av både etablerade företag och startups. Här skapas nya insikter som i sin tur genererar spännande och nya affärsmöjligheter som gör skillnad för både säljare och inköpare.
Vi gör det möjligt för våra mässbesökare att bli de första att uppleva ”nästa stora grej” inom hi-tech, samhällsutveckling och affärsutveckling. Våra event förbereder dig inte bara på förändring – de ger energi och gör dig fullt förberedd att ta dig an utveckling och transformation. Allt för att du enkelt, tryggt och med fullt självförtroende ska kunna navigera dagens innovationsrevolution.
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Du är placerad på Live Expos huvudkontor i Göteborg, vi arbetar i team och det är av yttersta vikt att vi arbetar på kontoret, vi tror att vi blir starka tillsammans. Vi intervjuar löpande så vänta inte med din ansökan. Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Så har du frågor om rollen kontakta John Andersson på: john@a-hub.se Mobil 0731523129

Ansök nu

Associerad sales partner

Account manager
Läs mer Apr 8
Vill du vara med och utveckla branschen?Arbeta som affärspartner och sälja in rekryterings och konsultlöningar inom kvalificerade tjänstemän.
A-hub erbjuder en arbetsplats som aldrig står still. Vi tror på kraften i ambition och viljan hos människor att utvecklas under stort eget ansvar. Med högt engagemang och rätt inställning så finns det inga begränsningar för hur långt vi kan nå tillsammans.
För att möta den enorma efterfrågan på nytänk, flexibilitet och för att utmana det traditionella tar vi oss an marknaden med helt lokalägda bolag som verkar under ett gemensamt varumärke.
VI SÖKER DIG SOM;
Vi söker dig som brinner för för affärer och försäljning. Du ser stora möjligheter inom konsult och rekryteringsbranschen.
- Har dokumenterade försäljningsframgångar och önskan att kunna påverka din egen intäkt till stor del.
- Stort engagemang och trivs med att utmana det traditionella. Du är en person som ser möjligheter och har stort mod.
- En önskan om att få vara med och påverka utvecklingen av ett bolag. Vi inom A-hub gruppen vill knyta till oss partners och kollegor som tror på den egna kraften i genomförandet.
- Drivs av att göra affärer och skapa resultat tillsammans med likasinnade.VI GER DIG;
Du kommer arbeta tillsammans med branschen bästa leveransorganisation som kommer leverera på de uppdrag som du sålt in. Du har möjlighet att rikta din försäljning mot de tjänsteområden där du har din främsta kompetens.
Stöd, struktur och ett växande - starkt varumärke att bygga dina drömmar på! Riktigt härliga kollegor som tillsammans skapar arbetsglädje varje dag. Att jobba hos A-hub innebär både frihet och möjligheter, här får du chansen att utnyttja din fulla potential.
Vår vision är att göra det enkelt för ambitiösa människor att ta nästa kliv i karriären och på riktigt vara med och ta del av framgångarna tillsammans.
Vi tror på kraften i entreprenörskapet och den lokala kännedomen/nätverkandet!
ANSÖKAN;
Är du nyfiken på att höra mer? Kontakta John Andersson john@a-hub.se, 0731523129 för mer info
För ett gott samarbete tror vi att du har förmågan och viljan att överträffa förväntningar. Personer som uppmuntrar istället för att begränsa och som inte glömmer bort att ha roligt och fira längs vägen.
ÖVRIG INFORMATION OM TJÄNSTEN
Start: Enligt överenskom
Lön:Provisionsbaserad, vi erbjuder en expansivmodell där det finns möjlighet att vara anställd eller verka som underkonsult.
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg eller annan ort i väst Sverige

Ansök nu

Associerad Rekryteringskonsult

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Apr 8
Vill du vara med och utveckla branschen?
A-hub erbjuder en arbetsplats som aldrig står still. Vi tror på kraften i ambition och viljan hos människor att utvecklas under stort eget ansvar. Med högt engagemang och rätt inställning så finns det inga begränsningar för hur långt vi kan nå tillsammans.
För att möta den enorma efterfrågan på nytänk, flexibilitet och för att utmana det traditionella tar vi oss an marknaden med helt lokalägda bolag som verkar under ett gemensamt varumärke.
Hos oss på A-hub får du ett sammanhang men också en stor personlig frihet och bra digitala plattformar för att du skall kunna leverera rekryteringar av högsta nivå.
VI SÖKER DIG SOM;
Vi söker dig som trivs i branschen. Du ser stora möjligheter inom konsult och rekryteringsbranschen. Du vill arbeta i en 360 roll där du får skapa bra upplevelser för kunden och kandidaterna.
Du har några års erfarenhet från branschen och driver idag en egen rekryteringsverksamhet eller arbetar som rekryteringskonsult hos någon av våra konkurrenter.
Vi söker erfarna rekryteringskonsulter för anställning, men även dig som vill jobba som associerad rekryteringskonsult. Du väljer själv!
Stort engagemang och trivs med att utmana det traditionella. Du är en person som ser möjligheter och vi ta del av intäkterna som du genererar.
En önskan om att få vara med och påverka utvecklingen av ett bolag. Vi inom A-hub vill knyta till oss partners och kollegor som tror på den egna kraften i genomförandet.
Du är en rekryteringskonsult som trivs med både försäljningen och leveransen.

ANSÖKAN;
Är du nyfiken på att höra mer? Kontakta John Andersson john@a-hub.se, 0731523129 för mer infoVi sökerpersoner som uppmuntrar istället för att begränsa och som inte glömmer bort att ha roligt och fira längs vägen.
ÖVRIG INFORMATION OM TJÄNSTEN
Start: Enligt överenskommelse
Lön: Provisionsbaserad, vi erbjuder en expansivmodell där det finns möjlighet att vara anställd eller verka som underkonsult.
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg eller annan ort i väst Sverige

Ansök nu

Projektledare för maskininköp

Inköpare
Läs mer Apr 2
För kunds räkning söker vi nu en erfaren projektledare för maskininköp till ett av Sveriges största industribolag.Är du en erfaren projektledare med passion för teknik och innovation? Trivs du i en miljö där du får kombinera dina färdigheter inom maskininköp med att leda projekt från idé till genomförande? Om detta stämmer in på dig, kan du vara den perfekta kandidaten vi söker!
Som projektledare för maskininköp kommer du att spela en avgörande roll i teamet. Du kommer att ansvara för hela processen från behovsanalys, utvärdering av tekniska lösningar, förhandling med leverantörer, till implementering och uppföljning av nya maskiner och utrustning. Ditt arbete kommer att ha en direkt inverkan på företagets produktivitet och lönsamhet.
Som projektledare för manskininköp kommer du att:
Genomföra behovsanalyser och utvärdera potentiella maskininköp utifrån tekniska specifikationer och affärsmässiga krav.
Skapa och underhålla relationer med leverantörer
Förhandla avtal och priser.
Fatta beslut om tekniska lösningar.
Leda och hantera projekt relaterade till inköp och implementering av nya maskiner och utrustning.
Rapportera projektets framsteg till ledning och andra insatser.


Vi söker dig som:
Har teknisk kompetens och projektledningsfärdigheter.
Har erfarenhet av inköp av maskiner.
Har erfarenhet av att leda det tekniska utvecklingsarbetet relaterat till inköp av maskiner för produktionsändamål.


Starta: Enligt överenskommelse.
Placering: Göteborg
Anställning: Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på A-hub.
Vid eventuella frågor kontakta adela.zingmark@a-hub.se

Ansök nu

Projektör Elnät

Elingenjör
Läs mer Apr 2
A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet.
För vår kunds räkning söker vi nuerfarna och kunniga projektörer inom elnät för att bidra till spännande projekt inom låg- och högspänningsnät samt stationer förGöteborg Energi.
Vår kund är specialiserade inom energibranschen, men de tar också uppdrag inom andra sektorer såsom detaljhandeln, tillverkningsindustrin och den offentliga sektorn. Detta breddar deras kompetensområde och ger flexibilitet att stödja olika verksamheter.
Med en platt organisation är vägen till beslutsfattarna kort. Det finns därför en stor möjlighet att påverka både företagets och din personliga utveckling. Genom rätt ledarskap strävar vår kund efter att skapa optimala förutsättningar för sina medarbetare.
Dina ansvarsområden:
Projektera låg- och högspänningsnät samt stationer.
Upprätta kompletta projekteringshandlingar och samordna interna och externa delar vid projektering.
Utföra nätberäkningar, analyser och tekniska utredningar för att bedöma olika handlingsalternativ.

Din bakgrund:
Minst 4 års erfarenhet inom distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV.
Självständigt utfört projektering inom distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV innehållande olika kundanslutningar och stationer.
Erfarenhet av projektering i stadsmiljö.
Erfarenhet från EBR gällande projektering distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV.
Självständigt arbetat med tillståndsansökningar för bygglov och rivning, ledningsrätt och servitutsavtal hos olika myndigheter och fastighetsägare.
Kan självständigt upprätta färdiga ritningar och posta/dokumentera projekt.
Kan delta i stadsutvecklingen genom att föra bolagets talan i planprocessen.
Har kännedom om AMA-Anläggning och AMA-El gällande projektering distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV.

Krav:
Teknisk utbildning (gymnasium/högskola/universitet) inom elkraft eller likvärdig erfarenhet.
Dokumenterad ESA-utbildning Grund och Arbete.
Dokumenterad Arbete på Väg-utbildning.
Dokumenterad BAS-P utbildning.
Grundläggande kunskaper i nätplaneringssystem såsom dpPower (Digpro dpSpatial) eller liknande, AutoCAD och Excel.
Självständig och teamorienterad.
B-körkort.
God kommunikationsförmåga på svenska.

ÖVRIG INFORMATION
Start: Enligt överenskommelse.
Arbetstider: Heltid.
Plats: Göteborg.
Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Beredare Inom Elnät

Elingenjör
Läs mer Mar 22
A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet.

För vår kunds räkning letar vi efter en noggrann och skicklig beredare för att ta fram detaljerade underlag till bygghandlingar för eldistributionsnät för Göteborg Energi.

Vår kund är specialiserade inom energibranschen, men de tar också uppdrag inom andra sektorer såsom detaljhandeln, tillverkningsindustrin och den offentliga sektorn. Detta breddar deras kompetensområde och ger flexibilitet att stödja olika verksamheter.

Med en platt organisation är vägen till beslutsfattarna kort. Det finns därför en stor möjlighet att påverka både företagets och din personliga utveckling. Genom rätt ledarskap strävar vår kund efter att skapa optimala förutsättningar för sina medarbetare.

Dina ansvarsområden:

- Skapa detaljerade underlag till bygghandlingar såsom mängdförteckningar, ritningar och specifikationer.

- Hantera kommunikationen med projektörer, projektledare och andra ledningsägare.

- Arbeta både självständigt och i grupp för att säkerställa att projektets krav och mål uppfylls.

Din bakgrund:

- Teknisk utbildning (gymnasium/högskola/universitet) inom elkraft eller likvärdig erfarenhet.

- Minst 4 års erfarenhet inom distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV.

- Egenhändigt skapat beredning inom distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV innehållande olika kundanslutningar och stationer.

- Erfarenhet av beredning i stadsmiljö.

- Självständigt sökt erforderliga markavtal och tillståndsansökningar hos olika myndigheter.

- Kännedom om AMA-Anläggning gällande beredning distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV

- Dokumenterad ESA-utbildning Grund och Arbete.

- Dokumenterad Arbete på Väg-utbildning.

- Dokumenterad BAS-P/U utbildning.

- Grundläggande förståelse av nätplaneringssystem såsom dpSpatial eller liknande, AutoCAD och Excel.

- Självständig och teamorienterad.

- God kommunikationsförmåga på svenska i tal och skrift.

- B-körkort.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse.

Arbetstider: Heltid.

Plats: Göteborg.

Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu