Göteborg: Kundtjänstmedarbetare sökes till branschledande företag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare sökes till branschledande företag i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-15 // Varaktighet: Heltid

A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet.

För kunds räkning söker vi nu nya stjärnor till deras kundtjänst. Vi söker dig som vill få in en fot på arbetsmarknaden och som vill lära dig mer om kundtjänst, affärsutveckling och service.

Vår kund Teleperformance är ett av världens ledande kundtjänstföretag med över 400 000 anställda runt om i världen, och med många stora kunder. De har fräscha lokaler på Backaplan i Göteborg och erbjuder en arbetsplats där glädje och god service är två viktiga beståndsdelar. De erbjuder goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget för att stärka gemenskapen genomför de roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen. Med ca 400 medarbetare bara i Göteborg möjliggör de även utvidgande av ditt eget nätverk, och chansen att skapa kollegor och vänner för livet. Teleperformance erbjuder även goda förmåner så som friskvårdsbidrag och matbidrag.

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara representant för någon av Teleperformance klienter. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta att via mail, chatt och samtal besvara inkommande frågor gällande klientens tjänster eller produkter.

När du börjar kommer du få en betald utbildning inom försäljning, kundhantering samt företagets produkter och tjänster. Du kommer även få vägledning under arbetets gång. Du behöver därför behöver inte ha några förkunskaper för att söka denna tjänst.

Vi söker dig som

- Vill få en fot in på arbetsmarknaden och vill jobba i sommar.
- Har en känsla för service och sälj, och har en förståelse för individers olika förutsättningar och behov.
- Har ett driv att lära dig nya saker och har en förståelse för vikten av att alltid göra sitt bästa gentemot både kunder och arbetsgivare.
- Du gillar att ta ansvar och drivs av att nå både egna mål men också gemensamma mål.
- Du har god datorvana och är en är en duktig kommunikatör och kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska både i tal och skrift.


Övrigt:

Start: 4 juli. Även möjligt att starta senare i juli.

Anställningsform: Direktrekrytering, anställning sker hos kund.

Arbetstider: Heltid med variation; måndag-söndag, dagtid och kvällstid.

Lön: Enligt kollektivavtal.

Hoppas vi fångat ditt intresse, varmt välkommen in med din ansökan! Urvalet sker löpande och rekryteringsprocessen hanteras av A-Hub. Vänligen kontakta saga@a-hub.se vid frågor kring tjänsten!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Innesäljare till välkänt energibolag

Läs mer Apr 24
Nytt
Om företaget
Bolaget presenteras vid första intervjutillfället med ansvarig rekryterare.

Din roll
Vi söker nu dig med hög energi och ett stort driv för att ta sig an kunder med stor servicekänsla. Sominnesäljare kommer du få bearbeta befintliga kunder och sälja in bolagetstilläggstjänster som erbjuds. Både för kunder som precis startat upp, men även de som varit kund underlängre perioder. Du ska ha ett stort självledarskap att nå dina försäljningsmål och du har ett högt driv föratt uppnå dessa mål genom god kvalité för varje säljsamtal med kund.För vår kund är det viktigt att deras säljare får en bra start. Därför får du bland annat en utförlig sälj- ochproduktutbildning i samband med uppstart. Bolaget jobbar ständigt med att bibehålla deras goda teamkänslamed teambuilding, tävlingar och annat roligt!Då det är du som representerar bolaget utåt mot kund så önskar vi att du har nedan kvalitéer
Stort intresse för försäljning
Goda språkfärdigheter inom svenska såväl som engelska
Högt driv för att lyckas, tävlingsinriktad och nyfiken
God datorvana, lätt för att ta dig an nya system
Hög social kompetens
Arbetslivserfarenhet av försäljning ses som mycket meriterande

Omfattning: Tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid i 6 månader med chans till förlängningStart: 27/5 - 2024Slut: 29/11 - 2024Arbetstider: 08.30-17.00, måndag-fredagKontor: Centrala Göteborg
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare per mail på clara.strignert@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Ansök nu

Vi söker dig som tar studenten i juni

Läs mer Apr 23
Ska du snart ta studentenfrån gymnasiet och söker ditt nästa äventyr på heltid? Vill du utvecklas inom kundtjänst och service? Kickstarta karriären hos Teleperformance på en av våra kundtjänster med en fullt betalt utbildning i början av din tjänst!
I ditt arbete som kundservicemedarbetare kommer du att kommunicera med kunder via telefon, chatt eller mail där du på ett pedagogiskt sätt kommer förmedla information ochvara behjälplig kunden. Du kommer ingå i ett team med härliga kollegor och stark sammanhållning där utvecklingsmöjligheterna är goda. Arbetet är på kontoret på Backaplan.
Vi söker dig som:
Är serviceinriktad
Är bra på att arbeta i team
Vill utvecklas och ständigt strävar efter att lära sig mer
Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
Har en fullständigt gymnasieexamen

Du erbjuds:
En tillsvidareanställning på heltid
Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt
Ett glatt team med en stark gemenskap
Fräscha kontorslokaler
Lön och förmåner enligt kollektivavtal

Vi videointervjuar löpande och ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Jobba med Telias kundtjänst - inget CV krävs

Läs mer Apr 22
Söker du jobb som kundtjänstmedarbetare och är en person som motiveras av möjligheten att komma framåt i din yrkeskarriär? Lockas du av tanken på att kunna utvecklas långsiktigt på en arbetsplats? Då kan Telia i Göteborg som just nu söker flera kundtjänstmedarbetare vara din nästa arbetsgivare. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till oss på Sprio!
Om jobbet som kundtjänstmedarbetare Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal och mail från kunder
Hantera frågor om fakturor och betalningar
Arbeta med en enklare typ av merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision/bonus
Din profil
Vi söker dig som har ett stort driv och engagemang. Vi ser gärna att du är tävlingsinriktad och tycker om att jobba mot målsättningar. Det är även positivt om du har ett intresse för försäljning, även om denna tjänst endast innefattar en enklare typ av sälj via inkommande samtal.
Vi erbjuder dig En fullt betald utbildning samt stora interna utvecklingsmöjligheter
Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus
En härlig gemenskap i fräscha lokaler
Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner enligt kollektivavtal
Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % vilket kommer fördelas över kundtjänstens arbetstider som är följande: Måndag - Fredag 08–19
Lördagar 09–18

Du erbjuds en provanställning som efter 6 månader övergårtill en tillsvidareanställning. Vår förhoppning är givetvis att du ser långsiktigt på denna tjänst, här får du alla förutsättningar att utvecklas i rollen och bli en stjärna inom service!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare sökes till Telia

Läs mer Apr 22
Vi på Sprio söker dig som vill växa inom kundservice.Här kommer du arbeta med att ta inkommande samtal från kundersom har frågor om bland annat appar, smartphones, fiber och mobilabonnemang.
Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell.
Vi söker dig som: Brinner för högklassig service
Är engagerad och tycker om att jobba mot högt uppsatta mål
Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
Vill jobba med merförsäljning
Har en fullständig gymnasieexamen
Vi erbjuder: En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter
En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym
En fullt betald utbildning i början av din anställning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak
Generösa säljtävlingar
Om företaget: Heltidstjänst på 80-100%
Måndag - Fredag 08:00 - 19:00
Lördagar 09:00 -18:00
Jobba efter ett schema
Fina och fräscha lokaler vid Backaplan

Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Arbeta heltid med kundtjänst – inget CV krävs

Läs mer Apr 22
Är du i början av din karriär? Brinner du för service och att hjälpa människor? Då har vi tjänsten för just dig! På uppdrag av Teleperformance söker vi på Sprio nu nya kundtjänstmedarbetare som vill assistera kunder via telefon, mail och chatt.
Tjänsterna avser 80–100% där arbetstiderna är varierande och du kan arbeta allt från kontorstider till kvällar och helger och du kommer arbeta på kontoret i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter: Hjälpa kunder via telefon, mail och chatt
Tillkommande administrativa uppgifter efter varje kunddialog
Leverera högkvalitativ service
Vi söker dig som: Brinner för service och sätter kunden i första hand
Är lösningsorienterad och initiativtagande
Vill utvecklas och drivs av nya utmaningar
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har fullständig gymnasieexamen
Vi erbjuder dig: Fullbetald utbildning i början av din anställning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Ett härligt och inspirerande team som präglas av gemenskap
Fräscha och nyrenoverade lokaler

Väcker detta ditt intresse? Tveka då inte på att skicka in din ansökan redan idag, inget CV krävs!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från A Hub AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från A Hub AB .

Event Director till Live Expo

Marknadschef
Läs mer Apr 9
Nu söker vi en vass projektledare som har goda erfarenheter från marknadsföring och event till Live Expo i Göteborg. Vi söker dig som brinner för möten, kommunikation och sälj. Är du driven, strukturerad och orädd – då är detta rollen för dig! På Live Expo erbjuds du utmaningar och utveckling i en bred roll där idérikedom, koncept och upplevelse är nyckelord.
Om rollen
Som Event Director på Live Expo kommer du att vara helhetsansvarig för flertalet mässor per år där du gör allt från att ta fram marknadsplan till att fylla mässan med relevant innehåll och genomföra eventen. Du arbetar strategiskt och kreativt för att attrahera utställare, föreläsare och besökare. Du agerar också beställare gentemot grafiker, digitala specialister och PR byrå. Du är helt ansvarig för att besökarantalen säkerställs och att mötesplatsen besöks av rätt personer och rätt besökarantal. Du är ytterst ansvarig för marknadsföring, innehåll och genomförande.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ansvarig för koncept och strategi för marknadsplanen
Göra ut marknadsplan och tidsplan
Ta kontakt och förhandla med partners och leverantörer
Ansvara för budget
Säkerställa databasens storlek och kvalitet – utöka och mäta
Boka föreläsare och aktiviteter
Sälja in mässorna till samarbetsorganisationer

Din profil
Vi ser att du har en relevant eftergymnasial utbildning inom marknadsföring och minst ett par års erfarenhet i en liknande roll. Som person är du resultatdriven och relationsbyggande med ett gott sinne för förhandling. För att trivas bäst i rollen gillar du att ha många bollar i luften och är van att jobba i ett högt tempo på ett strukturerat och lösningsfokuserat sätt. Vidare ser vi att du:
Du gillar att ta ansvar, är en riktig doer och har mycket energi
Har erfarenhet av projektledning inom marknadsföring – du är en duktig marknadsförare
Är trygg i att leda och en van beställare av marknadsmaterial och digital kommunikation
Är en stark kommunikatör både muntligt och skriftligt
Tydliga ledarskapsegenskaper – du är vårt ansikte som representerar varumärket gentemot makthavare och press
Har erfarenhet av att ha lagt marknadsplaner med gott resultat

Om företaget
Live Expo producerar mässor och konferenser och startades av personerna bakom framgångssagan Easyfairs. Vi fokuserar på att arrangera Smarta mässor och event; mötesplatser inom IT, digitala lösningar, produktion 4.0 och övriga framtidsområden. Här sammankopplas människor och företag för att göra affärer, nätverka och inspireras av varandra. Med ett fulladdat innehåll inspirerar, utvecklar och uppdaterar vi vår mässpublik och gör dem redo för något nytt. Vi skapar mötesplatser där nyheter och innovationer visas för första gången av både etablerade företag och startups. Här skapas nya insikter som i sin tur genererar spännande och nya affärsmöjligheter som gör skillnad för både säljare och inköpare.
Vi gör det möjligt för våra mässbesökare att bli de första att uppleva ”nästa stora grej” inom hi-tech, samhällsutveckling och affärsutveckling. Våra event förbereder dig inte bara på förändring – de ger energi och gör dig fullt förberedd att ta dig an utveckling och transformation. Allt för att du enkelt, tryggt och med fullt självförtroende ska kunna navigera dagens innovationsrevolution.
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Du är placerad på Live Expos huvudkontor i Göteborg, vi arbetar i team och det är av yttersta vikt att vi arbetar på kontoret, vi tror att vi blir starka tillsammans. Vi intervjuar löpande så vänta inte med din ansökan. Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Så har du frågor om rollen kontakta John Andersson på: john@a-hub.se Mobil 0731523129

Ansök nu

Associerad sales partner

Account manager
Läs mer Apr 8
Vill du vara med och utveckla branschen?Arbeta som affärspartner och sälja in rekryterings och konsultlöningar inom kvalificerade tjänstemän.
A-hub erbjuder en arbetsplats som aldrig står still. Vi tror på kraften i ambition och viljan hos människor att utvecklas under stort eget ansvar. Med högt engagemang och rätt inställning så finns det inga begränsningar för hur långt vi kan nå tillsammans.
För att möta den enorma efterfrågan på nytänk, flexibilitet och för att utmana det traditionella tar vi oss an marknaden med helt lokalägda bolag som verkar under ett gemensamt varumärke.
VI SÖKER DIG SOM;
Vi söker dig som brinner för för affärer och försäljning. Du ser stora möjligheter inom konsult och rekryteringsbranschen.
- Har dokumenterade försäljningsframgångar och önskan att kunna påverka din egen intäkt till stor del.
- Stort engagemang och trivs med att utmana det traditionella. Du är en person som ser möjligheter och har stort mod.
- En önskan om att få vara med och påverka utvecklingen av ett bolag. Vi inom A-hub gruppen vill knyta till oss partners och kollegor som tror på den egna kraften i genomförandet.
- Drivs av att göra affärer och skapa resultat tillsammans med likasinnade.VI GER DIG;
Du kommer arbeta tillsammans med branschen bästa leveransorganisation som kommer leverera på de uppdrag som du sålt in. Du har möjlighet att rikta din försäljning mot de tjänsteområden där du har din främsta kompetens.
Stöd, struktur och ett växande - starkt varumärke att bygga dina drömmar på! Riktigt härliga kollegor som tillsammans skapar arbetsglädje varje dag. Att jobba hos A-hub innebär både frihet och möjligheter, här får du chansen att utnyttja din fulla potential.
Vår vision är att göra det enkelt för ambitiösa människor att ta nästa kliv i karriären och på riktigt vara med och ta del av framgångarna tillsammans.
Vi tror på kraften i entreprenörskapet och den lokala kännedomen/nätverkandet!
ANSÖKAN;
Är du nyfiken på att höra mer? Kontakta John Andersson john@a-hub.se, 0731523129 för mer info
För ett gott samarbete tror vi att du har förmågan och viljan att överträffa förväntningar. Personer som uppmuntrar istället för att begränsa och som inte glömmer bort att ha roligt och fira längs vägen.
ÖVRIG INFORMATION OM TJÄNSTEN
Start: Enligt överenskom
Lön:Provisionsbaserad, vi erbjuder en expansivmodell där det finns möjlighet att vara anställd eller verka som underkonsult.
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg eller annan ort i väst Sverige

Ansök nu

Associerad Rekryteringskonsult

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Apr 8
Vill du vara med och utveckla branschen?
A-hub erbjuder en arbetsplats som aldrig står still. Vi tror på kraften i ambition och viljan hos människor att utvecklas under stort eget ansvar. Med högt engagemang och rätt inställning så finns det inga begränsningar för hur långt vi kan nå tillsammans.
För att möta den enorma efterfrågan på nytänk, flexibilitet och för att utmana det traditionella tar vi oss an marknaden med helt lokalägda bolag som verkar under ett gemensamt varumärke.
Hos oss på A-hub får du ett sammanhang men också en stor personlig frihet och bra digitala plattformar för att du skall kunna leverera rekryteringar av högsta nivå.
VI SÖKER DIG SOM;
Vi söker dig som trivs i branschen. Du ser stora möjligheter inom konsult och rekryteringsbranschen. Du vill arbeta i en 360 roll där du får skapa bra upplevelser för kunden och kandidaterna.
Du har några års erfarenhet från branschen och driver idag en egen rekryteringsverksamhet eller arbetar som rekryteringskonsult hos någon av våra konkurrenter.
Vi söker erfarna rekryteringskonsulter för anställning, men även dig som vill jobba som associerad rekryteringskonsult. Du väljer själv!
Stort engagemang och trivs med att utmana det traditionella. Du är en person som ser möjligheter och vi ta del av intäkterna som du genererar.
En önskan om att få vara med och påverka utvecklingen av ett bolag. Vi inom A-hub vill knyta till oss partners och kollegor som tror på den egna kraften i genomförandet.
Du är en rekryteringskonsult som trivs med både försäljningen och leveransen.

ANSÖKAN;
Är du nyfiken på att höra mer? Kontakta John Andersson john@a-hub.se, 0731523129 för mer infoVi sökerpersoner som uppmuntrar istället för att begränsa och som inte glömmer bort att ha roligt och fira längs vägen.
ÖVRIG INFORMATION OM TJÄNSTEN
Start: Enligt överenskommelse
Lön: Provisionsbaserad, vi erbjuder en expansivmodell där det finns möjlighet att vara anställd eller verka som underkonsult.
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg eller annan ort i väst Sverige

Ansök nu

Projektledare för maskininköp

Inköpare
Läs mer Apr 2
För kunds räkning söker vi nu en erfaren projektledare för maskininköp till ett av Sveriges största industribolag.Är du en erfaren projektledare med passion för teknik och innovation? Trivs du i en miljö där du får kombinera dina färdigheter inom maskininköp med att leda projekt från idé till genomförande? Om detta stämmer in på dig, kan du vara den perfekta kandidaten vi söker!
Som projektledare för maskininköp kommer du att spela en avgörande roll i teamet. Du kommer att ansvara för hela processen från behovsanalys, utvärdering av tekniska lösningar, förhandling med leverantörer, till implementering och uppföljning av nya maskiner och utrustning. Ditt arbete kommer att ha en direkt inverkan på företagets produktivitet och lönsamhet.
Som projektledare för manskininköp kommer du att:
Genomföra behovsanalyser och utvärdera potentiella maskininköp utifrån tekniska specifikationer och affärsmässiga krav.
Skapa och underhålla relationer med leverantörer
Förhandla avtal och priser.
Fatta beslut om tekniska lösningar.
Leda och hantera projekt relaterade till inköp och implementering av nya maskiner och utrustning.
Rapportera projektets framsteg till ledning och andra insatser.


Vi söker dig som:
Har teknisk kompetens och projektledningsfärdigheter.
Har erfarenhet av inköp av maskiner.
Har erfarenhet av att leda det tekniska utvecklingsarbetet relaterat till inköp av maskiner för produktionsändamål.


Starta: Enligt överenskommelse.
Placering: Göteborg
Anställning: Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på A-hub.
Vid eventuella frågor kontakta adela.zingmark@a-hub.se

Ansök nu

Projektör Elnät

Elingenjör
Läs mer Apr 2
A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet.
För vår kunds räkning söker vi nuerfarna och kunniga projektörer inom elnät för att bidra till spännande projekt inom låg- och högspänningsnät samt stationer förGöteborg Energi.
Vår kund är specialiserade inom energibranschen, men de tar också uppdrag inom andra sektorer såsom detaljhandeln, tillverkningsindustrin och den offentliga sektorn. Detta breddar deras kompetensområde och ger flexibilitet att stödja olika verksamheter.
Med en platt organisation är vägen till beslutsfattarna kort. Det finns därför en stor möjlighet att påverka både företagets och din personliga utveckling. Genom rätt ledarskap strävar vår kund efter att skapa optimala förutsättningar för sina medarbetare.
Dina ansvarsområden:
Projektera låg- och högspänningsnät samt stationer.
Upprätta kompletta projekteringshandlingar och samordna interna och externa delar vid projektering.
Utföra nätberäkningar, analyser och tekniska utredningar för att bedöma olika handlingsalternativ.

Din bakgrund:
Minst 4 års erfarenhet inom distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV.
Självständigt utfört projektering inom distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV innehållande olika kundanslutningar och stationer.
Erfarenhet av projektering i stadsmiljö.
Erfarenhet från EBR gällande projektering distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV.
Självständigt arbetat med tillståndsansökningar för bygglov och rivning, ledningsrätt och servitutsavtal hos olika myndigheter och fastighetsägare.
Kan självständigt upprätta färdiga ritningar och posta/dokumentera projekt.
Kan delta i stadsutvecklingen genom att föra bolagets talan i planprocessen.
Har kännedom om AMA-Anläggning och AMA-El gällande projektering distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV.

Krav:
Teknisk utbildning (gymnasium/högskola/universitet) inom elkraft eller likvärdig erfarenhet.
Dokumenterad ESA-utbildning Grund och Arbete.
Dokumenterad Arbete på Väg-utbildning.
Dokumenterad BAS-P utbildning.
Grundläggande kunskaper i nätplaneringssystem såsom dpPower (Digpro dpSpatial) eller liknande, AutoCAD och Excel.
Självständig och teamorienterad.
B-körkort.
God kommunikationsförmåga på svenska.

ÖVRIG INFORMATION
Start: Enligt överenskommelse.
Arbetstider: Heltid.
Plats: Göteborg.
Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Beredare Inom Elnät

Elingenjör
Läs mer Mar 22
A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet.

För vår kunds räkning letar vi efter en noggrann och skicklig beredare för att ta fram detaljerade underlag till bygghandlingar för eldistributionsnät för Göteborg Energi.

Vår kund är specialiserade inom energibranschen, men de tar också uppdrag inom andra sektorer såsom detaljhandeln, tillverkningsindustrin och den offentliga sektorn. Detta breddar deras kompetensområde och ger flexibilitet att stödja olika verksamheter.

Med en platt organisation är vägen till beslutsfattarna kort. Det finns därför en stor möjlighet att påverka både företagets och din personliga utveckling. Genom rätt ledarskap strävar vår kund efter att skapa optimala förutsättningar för sina medarbetare.

Dina ansvarsområden:

- Skapa detaljerade underlag till bygghandlingar såsom mängdförteckningar, ritningar och specifikationer.

- Hantera kommunikationen med projektörer, projektledare och andra ledningsägare.

- Arbeta både självständigt och i grupp för att säkerställa att projektets krav och mål uppfylls.

Din bakgrund:

- Teknisk utbildning (gymnasium/högskola/universitet) inom elkraft eller likvärdig erfarenhet.

- Minst 4 års erfarenhet inom distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV.

- Egenhändigt skapat beredning inom distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV innehållande olika kundanslutningar och stationer.

- Erfarenhet av beredning i stadsmiljö.

- Självständigt sökt erforderliga markavtal och tillståndsansökningar hos olika myndigheter.

- Kännedom om AMA-Anläggning gällande beredning distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV

- Dokumenterad ESA-utbildning Grund och Arbete.

- Dokumenterad Arbete på Väg-utbildning.

- Dokumenterad BAS-P/U utbildning.

- Grundläggande förståelse av nätplaneringssystem såsom dpSpatial eller liknande, AutoCAD och Excel.

- Självständig och teamorienterad.

- God kommunikationsförmåga på svenska i tal och skrift.

- B-körkort.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse.

Arbetstider: Heltid.

Plats: Göteborg.

Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu