Göteborg: Lärare åk 4-6 sökes till Vättleskolan

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lärare åk 4-6 sökes till Vättleskolan i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen.

Bli en av oss!
Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att:
• öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande.
• skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat.
• öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar.

Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, grundsärskolan, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola.

Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning

ARBETSUPPGIFTER
Till Vättleskolan söker vi nu grundskollärare till årskurs 4 till 6. När du arbetar som lärare hos oss ingår du i ett arbetslag runt årskursens tre klasser tillsammans med flera lärare med olika ämneskompetenser. Genom ett lagarbete där alla elever är allas elever får vi möjlighet att verkligen möta varje individ utifrån deras förutsättningar. Vi tror på att bygga goda relationer med såväl elever som vårdnadshavare för att skapa bästa möjliga förutsättningar för lärande. Du kommer få vara med och utveckla skolans pedagogiska verksamhet, både inom arbetslaget och tillsammans med övriga lärare på skolan.

Arbetet består av att tillsammans med arbetslaget planera, genomföra, utvärdera och utveckla undervisningen utifrån verksamhetens mål. Du ska tydligt arbeta med kunskapsmål och kunskapskrav för att eleverna ska motiveras och nå goda resultat i deras utveckling, både socialt och kunskapsmässigt. Du använder varierade arbetssätt och utgår från varje elevs tänkande och kunnande. Du har också god kännedom om digitala verktyg och läromedel.

KVALIFIKATIONER
Vi söker nu legitimerade lärare med behörighet att undervisa i ett brett antal ämnen i åk 4-6 och störst behov har vi i SO-ämnen.

Du är en tydlig ledare i klassrummet och kan förhålla dig till både enskild elev och grupp. Du ser individen och har förmåga att utveckla en lärmiljö som gynnar elevens lärande. Stor vikt läggs vid din förmåga att möta elever med olika pedagogiska behov.

Vi ser gärna att du arbetat som lärare i flera ämnen i den aktuella åldersgruppen, att du är trygg i din lärarroll samtidigt som du har god känsla för kollegialt arbetssätt. Du har en väl utvecklad kommunikativ förmåga, vilket innebär att du skapar bra möten med både individer och grupper.
På vår skola är det svenska språket en viktig grundsten. Vi arbetar i alla ämnen för att bredda och fördjupa elevernas förståelse av både det lästa och det talade ordet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Urval och intervjuer sker löpande.

ÖVRIGT
Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd.

Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Lärare i grundskolan, årskurs 4-6

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Lärare i grundskolan, årskurs 4-6.

Engagerade vikarier till grundskolor i Göteborg sökes

Läs mer Jun 2
Har du erfarenhet av att arbeta som lärarvikarie sedan innan, har breda ämneskunskaper, är en naturlig ledare i klassrummet som vill bidra till ungas lärande och söker ett utvecklande extrajobb? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som lärarvikarie till olika grundskolor i Göteborgs stad, Härryda kommun och Mölndals kommun.

Om uppdraget

Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering inom en mängd olika tjänster.
Vi har i nuläget avtal med bland annat Göteborgs stad, Härryda kommun och Mölndals kommun för lärarvikarier.

Dina arbetsuppgifter

Som lärarvikarie ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du ansvarar för- och leder undervisningen. I de flesta fallen har du en planering att utgå ifrån men du kan även bli ansvarig för att sköta planeringen själv under vissa vikariat.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen eller motsvarande och ett brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Du är en tydlig ledare i klassrummet och en bra förebild. Du har tidigare erfarenhet av arbete som lärarvikarie samt har breda ämneskunskaper och kan vikariera i flera årskurser samt ämnen. Du är bekväm att åka runt inom Göteborgs stad samt Härryda kommun och vikariera inom stora delar av dessa områden.

Du ska kunna arbeta minst 2 vardagar per vecka och vara bekväm med att bokas till pass samma morgon.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en digital introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450 under kontorstid.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Ansök nu

Sökes engagerade vikarier till grundskolor i Göteborg i höst

Läs mer Jun 23
Har du erfarenhet av att arbeta som lärarvikarie sedan innan, har breda ämneskunskaper, är en naturlig ledare i klassrummet som vill bidra till ungas lärande och söker ett utvecklande extrajobb? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som lärarvikarie till olika grundskolor i Göteborgs stad, Härryda kommun och Mölndals kommun.

Om uppdraget

Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering inom en mängd olika tjänster. Vi rekryterar just nu vikarier till höstterminen.
Vi har i nuläget avtal med bland annat Göteborgs stad, Härryda kommun och Mölndals kommun för lärarvikarier.

Dina arbetsuppgifter

Som lärarvikarie ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du ansvarar för- och leder undervisningen. I de flesta fallen har du en planering att utgå ifrån men du kan även bli ansvarig för att sköta planeringen själv under vissa vikariat.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen eller motsvarande och ett brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Du är en tydlig ledare i klassrummet och en bra förebild. Du har tidigare erfarenhet av arbete som lärarvikarie samt har breda ämneskunskaper och kan vikariera i flera årskurser samt ämnen. Du är bekväm att åka runt inom Göteborgs stad samt Härryda kommun och vikariera inom stora delar av dessa områden.

Du ska kunna arbeta minst 2 vardagar per vecka och vara bekväm med att bokas till pass samma morgon.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en digital introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450 under kontorstid.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Ansök nu

Engagerade vikarier till grundskolor i Göteborg i höst sökes

Läs mer Jun 17
Har du erfarenhet av att arbeta som lärarvikarie sedan innan, har breda ämneskunskaper, är en naturlig ledare i klassrummet som vill bidra till ungas lärande och söker ett utvecklande extrajobb? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som lärarvikarie till olika grundskolor i Göteborgs stad, Härryda kommun och Mölndals kommun.

Om uppdraget

Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering inom en mängd olika tjänster. Vi rekryterar just nu vikarier till höstterminen.
Vi har i nuläget avtal med bland annat Göteborgs stad, Härryda kommun och Mölndals kommun för lärarvikarier.

Dina arbetsuppgifter

Som lärarvikarie ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du ansvarar för- och leder undervisningen. I de flesta fallen har du en planering att utgå ifrån men du kan även bli ansvarig för att sköta planeringen själv under vissa vikariat.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen eller motsvarande och ett brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Du är en tydlig ledare i klassrummet och en bra förebild. Du har tidigare erfarenhet av arbete som lärarvikarie samt har breda ämneskunskaper och kan vikariera i flera årskurser samt ämnen. Du är bekväm att åka runt inom Göteborgs stad samt Härryda kommun och vikariera inom stora delar av dessa områden.

Du ska kunna arbeta minst 2 vardagar per vecka och vara bekväm med att bokas till pass samma morgon.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en digital introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450 under kontorstid.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Ansök nu

Engagerade vikarier till grundskolor i Göteborg sökes

Läs mer Jun 9
Har du erfarenhet av att arbeta som lärarvikarie sedan innan, har breda ämneskunskaper, är en naturlig ledare i klassrummet som vill bidra till ungas lärande och söker ett utvecklande extrajobb? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som lärarvikarie till olika grundskolor i Göteborgs stad, Härryda kommun och Mölndals kommun.

Om uppdraget

Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering inom en mängd olika tjänster. Vi rekryterar just nu vikarier till höstterminen.
Vi har i nuläget avtal med bland annat Göteborgs stad, Härryda kommun och Mölndals kommun för lärarvikarier.

Dina arbetsuppgifter

Som lärarvikarie ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du ansvarar för- och leder undervisningen. I de flesta fallen har du en planering att utgå ifrån men du kan även bli ansvarig för att sköta planeringen själv under vissa vikariat.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen eller motsvarande och ett brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Du är en tydlig ledare i klassrummet och en bra förebild. Du har tidigare erfarenhet av arbete som lärarvikarie samt har breda ämneskunskaper och kan vikariera i flera årskurser samt ämnen. Du är bekväm att åka runt inom Göteborgs stad samt Härryda kommun och vikariera inom stora delar av dessa områden.

Du ska kunna arbeta minst 2 vardagar per vecka och vara bekväm med att bokas till pass samma morgon.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en digital introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450 under kontorstid.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Ansök nu

Engagerade vikarier till grundskolor i Göteborg sökes

Läs mer Jun 3
Har du erfarenhet av att arbeta som lärarvikarie sedan innan, har breda ämneskunskaper, är en naturlig ledare i klassrummet som vill bidra till ungas lärande och söker ett utvecklande extrajobb? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som lärarvikarie till olika grundskolor i Göteborgs stad, Härryda kommun och Mölndals kommun.

Om uppdraget

Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering inom en mängd olika tjänster. Vi rekryterar just nu vikarier till höstterminen.
Vi har i nuläget avtal med bland annat Göteborgs stad, Härryda kommun och Mölndals kommun för lärarvikarier.

Dina arbetsuppgifter

Som lärarvikarie ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du ansvarar för- och leder undervisningen. I de flesta fallen har du en planering att utgå ifrån men du kan även bli ansvarig för att sköta planeringen själv under vissa vikariat.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen eller motsvarande och ett brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Du är en tydlig ledare i klassrummet och en bra förebild. Du har tidigare erfarenhet av arbete som lärarvikarie samt har breda ämneskunskaper och kan vikariera i flera årskurser samt ämnen. Du är bekväm att åka runt inom Göteborgs stad samt Härryda kommun och vikariera inom stora delar av dessa områden.

Du ska kunna arbeta minst 2 vardagar per vecka och vara bekväm med att bokas till pass samma morgon.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en digital introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450 under kontorstid.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från GÖTEBORGS KOMMUN

Nedan visas andra jobb i Göteborg från GÖTEBORGS KOMMUN .

Ledsagare till Lundby, Hisings-Backa, Örgryte-Härlanda

Ledsagare
Läs mer Jun 22
Förvaltningen för funktionsstöd i Göteborgs Stad arbetar för att människor med funktionsnedsättning ska kunna leva självständiga liv med meningsfull sysselsättning, rik social samvaro och full delaktighet i samhället utifrån sina förutsättningar. Vi beslutar utifrån lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade samt socialtjänstlagen, och arbetar med boende, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, olika former av avlastning, stöd och ledsagning.

Med ca 6 000 medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning och vill vara med och utveckla kunskapsområdet och bidra till att rättigheterna om delaktighet och tillgänglighet gäller alla.

Här finns plats för dig som är bra på att inkludera andra, tänker nytt och som med engagemang skapar bättre vardagar för göteborgarna. Välkommen att bli en av oss! Du är Göteborg.

Följ oss gärna på LinkedIn: www.linkedin.com/company/goteborg-funktionsstod

ARBETSUPPGIFTER
Har du tid några timmar i månaden och kan tänka dig ett uppdrag som ledsagare? Vi letar efter dig som vill arbeta några timmar i veckan eller månaden med att stötta personer med funktionsvariation till en aktiv, social och meningsfull fritid.
Just nu har vi flera ungdomar som vill komma iväg till aktiviteter utan sina föräldrar vi har även flera vuxna individer som behöver stöd i att komma ut till aktiviteter. Arbetet utgår från någon av stadsområdena Lundby, Hisings-Backa, Örgryte-Härlanda.

Aktiviteterna är varierande och kan exempelvis vara att följa med till fritidsaktivitet som simning, fotboll, ridning, gymträning mm. Arbetsuppgifterna kan också vara att följa med och se en film; besöka Universeum, Liseberg eller ta en promenad i staden eller i den enskildes närområde.

Arbetstiderna är förlagda vardagar, kvällar och helger utifrån den enskildes behov. Som ledsagare innebär det att man har en uppdragsanställning på ett bestämt antal timmar per månad. Uppdragen ser olika ut beroende på den enskilde brukarens behov och situation. Som ledsagare arbetar man nära sin/sina brukare och det är viktigt att alltid ha ett professionellt förhållningssätt.

Som ledsagare stöttar man en person med funktionsvariation till en aktiv, social och meningsfull fritid. Ledsagning/Ledsagarservice är en individuellt utformad insats. Ledsagarservice sker alltid utanför hemmet. De lagar som reglerar ledsagningen är Lag om särskilt stöd och service till vissa funktionshindrade och Socialtjänstlagen.
Andra personliga egenskaper eller färdigheter kan efterfrågas utifrån brukarens behov och önskemål. Matchning sker utifrån uppdrag och behov.

Välkommen med din ansökan!

KVALIFIKATIONER
Gymnasiekompetens med fullständiga betyg är ett krav. Arbetet kräver god svenska i tal och skrift. Har du kunskap i ett annat språk än svenska så ser vi det som positivt. Det är även önskvärt att du har tidigare erfarenhet från ett vårdyrke eller socialt arbete.

Du står för den värdegrund som finns på din arbetsplats och är mån om att denna översätts i handling utifrån följande kompetensområden:

Ansvarsfull
Du tar ansvar för dina och de gemensamma arbetsuppgifterna med verksamhetens/brukarnas bästa i fokus. Du tar dina uppgifter på allvar, är mån om att slutföra det du påbörjat och ser till att arbetet blir utfört på rätt sätt.

Flexibel
Du har lätt för att anpassa dig och ditt arbetssätt utifrån ändrade förutsättningar och ny information. Du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt samt se möjligheter i förändringar.

Serviceinriktad
Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att framföra lösningar. Du är mån om att ta reda på vilka förväntningar som finns hos uppdragsgivare och andra intressenter samt följer upp att dessa införlivas. Du är balanserad, positiv och observant i ditt kundbemötande.


ÖVRIGT
Urval påbörjas under ansökningstiden. I denna rekrytering kommer vi inte att efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling. Istället kommer du som söker att få svara på ett antal frågor där vi ber dig beskriva din kompetens inom efterfrågat område.

Intervjuer för denna tjänst kan komma att hållas digitalt.

Med hänvisning till gällande lagar om registerkontroll måste den som erbjuds denna tjänst vid behov uppvisa utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtal kan upprättas.

Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, rabatterade träningskort och cykelförmån. Vi har rökfri arbetstid.

När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, i enlighet med GDPR.

Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningens eller stadens omställningsarbete.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Projektledare till Göteborgs mest spännande byggprojekt

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Maj 31
Lokalförvaltningen skapar miljöer där livet får ta plats genom att bygga, anpassa och förvalta lokaler och boenden för Göteborgs Stads verksamheter. Vi är en av Sveriges största förvaltare av offentliga lokaler. Varje dag är 150 000 göteborgare verksamma i skolor, förskolor, kontor och äldreboenden som vi sköter om.

ARBETSUPPGIFTER
Vi vill bli fler projektledare!
Just nu växer Göteborg i rekordfart och vi har inte sett en sådan här upptakt sen miljonprogrammets dagar. Vill du vara med och bygga Göteborgs Stad tillsammans med oss och skapa stadsmiljöer där livet får ta plats ?

Vi har börjat vår resa till att bli en av Sveriges största offentliga byggherrar med ca: 2000 spännande projekt i storleksordningen upp till 500 mkr och en samlad projektbudget på närmare 11 miljarder de kommande åren. Du som vill med oss på resan erbjuds ett tryggt och utvecklande jobb med stor variation och utmaning. Hos oss värnar vi om ett gott arbetsklimat och sätter individen i fokus.

Den samlade projektledarkompetensen hos våra projektledare, ingenjörer och specialister är verkligen unik. Som projektledare i vårt team arbetar du i en beställarroll för projekt som innefattar hela byggprocessen från tidiga skeden/förstudier till överlämnande.

Du kommer att ingå i någon av våra enheter på projektavdelningen. Här finns byggprojektledning, underhållsprojektledning, inhyrningsprojektledning och installationsprojektledning, Projekten hanterar ny-, om- och tillbyggnad av skolor, förskolor, kontor samt vård- och omsorgsboenden. Vårt område är något att vara stolt över där du får bidra till innovativ samhällsbyggnad för göteborgarnas bästa.

Ett av våra spännande projekt är Lundbyskolan som är Lokalförvaltningens största med en budget på över en halv miljard. För det får Göteborg förutom skolan, två fullstora idrottshallar, kulturskola och en renoverad 1950-talsaula med plats för 800 åskådare.

Vi på lokalförvaltningen arbetar för ett hållbart arbetsliv. Med detta menar vi att du skall kunna kombinera ett spännande och givande yrkesliv med ett hållbart och rikt liv utanför arbetet. För att göra det möjligt har vi efter pandemin skapat möjligheter till växelvis arbete, att kunna förlägga delar av sin arbetstid upp till 50% i hemmet. Vi erbjuder dig utveckling, framåtanda och ett innovationsklimat som ger dig goda möjligheter till karriärutveckling.


KVALIFIKATIONER
Vi tror att du har en byggteknisk utbildningsbakgrund eller annan relevant utbildning på högskolenivå inom tex. arkitektur, ekonomi eller projektledning. Du är redan en etablerad projektledare med minst 2 års erfarenhet av att driva projekt inom fastighetsbranschen. Du har också en god förståelse för ekonomistyrning av dina projekt.

För att lyckas i rollen krävs förmåga att kommunicera, motivera och återkoppla på ett tydligt sätt. Du behöver vara en lagbyggare med en god ledarskapsförmåga och du motiveras av att arbeta i en verksamhet med hög förändringstakt.
Du är en driven projektledare som tar ditt ansvar och når uppsatta mål. Du strukturerar ditt arbete genom god planering, prioritering och tidsplanering.

Gör en ansökan så återkommer vi till dig! Urval och intervjuer kommer ske löpande.



ÖVRIGT
Vi erbjuder en arbetsplats i utveckling och med framåtanda och har medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Vi strävar efter att ha en jämn fördelning mellan kvinnor och män och en spridning när det gäller ålder på enheten. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Servicevägledare till Kontaktcenter

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 23
Enkel och hållbar vardag i en öppen stad där alla kan vara delaktiga – det är vår vision! Demokrati och medborgarservices uppdrag är att underlätta för boende, besökare och företagare när de ska kontakta Göteborgs Stad. Vi samordnar och utvecklar stadens service. Det innebär att vi ansvarar för Göteborgs Stads kontaktcenter, utvecklar e-tjänster, ger metodstöd för serviceutveckling och samordnar och utvecklar externa digitala kanaler. Vi driver stadens medborgarkontor och tillsammans med andra aktörer arbetar vi för att öka medborgares möjligheter till delaktighet och inflytande i demokratiska processer. Vi ansvarar för samordningen av Göteborg Stads medborgarvittnen. Vi erbjuder konsumentrådgivning, budget- och skuldrådgivning och arbetar för mer hållbara konsumtionsmönster. Dessutom ansvarar vi för stadens överförmyndarverksamhet samt Romano Center i Väst, som är ett romskt informations- och kunskapscenter. På vår förvaltning är vi drygt 200 medarbetare.

ARBETSUPPGIFTER
Brinner du för service och vill göra skillnad för boende, besökare och företagare?

Göteborgs Stads kontaktcenter är vägen in till information och vägledning om stadens tjänster för boende, besökare och företagare. Kontaktcenter bemannar stadens huvudnummer 031-365 00 00, och har även kundtjänster för bland annat stadens utomhusmiljöer, för- och grundskola, parkeringar, gator och torg.
För närvarande ger vi service på 25 språk och besvarar ca 85 000 telefonsamtal per månad. Våra främsta service och informationskanaler är telefon och e-post, men vi arbetar också via webb och vill ge dem som kontaktar oss en enhetlig serviceupplevelse.

Vår arbetsplats har verksamheter i utveckling och med framåtanda och våra medarbetare har breda och varierade kompetenser.
Förvaltningen ligger centralt i Göteborg i trevliga lokaler. Vi har medarbetarförmåner så som friskvårdsbidrag, cykelförmåner med mera.

Nu söker vi nya medarbetare att dela vardag med oss. Du kommer till en arbetsgrupp som har en fantastisk sammanhållning där humor och glädje har sin självklara plats i vardagen och där ett gott bemötande och hög servicenivå står i centrum.
Som servicevägledare kommer du att vara en viktig del av stadens satsning på god medborgarservice och vi erbjuder dig ett kvalificerat arbete med många roliga utmaningar och goda möjligheter att utvecklas i yrkesrollen.
Dina arbetsuppgifter är att svara på frågor från boende, besökare och företagare främst via telefon och e-post.
Du kommer att hantera många olika typer av ärenden och besvara mellan 60-160 telefonsamtal under en dag och även använda dig av flera olika verksamhetssystem.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har gymnasiekompetens samt minst tre års erfarenhet av liknande arbete från kundtjänst, callcenter, annat arbete med kundservice via telefon eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.
Du har förmåga att snabbt söka upp samt ta till dig information i verksamhetssystem, databaser och på webben samt att tolka, och förmedla den på ett lättförståeligt sätt. Vi ser därför att du har en god IT-kunskap, har du dessutom kännedom om Office 365 är det meriterande
Du kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. Vi ser också att du har goda kunskaper i engelska. Ytterligare språkkunskaper är också meriterande.
Då Göteborg är ett finskt förvaltningsområde så ser vi gärna sökanden med finska språkkunskaper särskilt.
Har du tidigare kunskaper om Göteborgs Stads verksamheter och organisation är det också meriterande.

Som person vill vi att du är serviceinriktad och har ett gott bemötande med kunden i fokus samt att du har en mycket god förmåga att skapa goda relationer med både allmänhet och arbetskamrater. Du är kommunikativ, lyhörd och flexibel och arbetar lösningsfokuserat med förmåga att hantera svåra situationer som ställer krav på snabbt agerande.
Vi ser även att du är omvärldsorienterad med intresse av vad som händer i samhället och tycker om att ha kontakt med många människor i ett högt tempo i en miljö som är i ständig förändring.
Självklart delar du förvaltningens och stadens förhållningssätt: Vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för, vi bryr oss, vi arbetar tillsammans och vi tänker nytt.

ÖVRIGT
Vi erbjuder 3 st tillsvidaretjänst och 3 stycken tidsbegränsade anställningar som sträcker sig till 2022-12-31
Arbetstiden är schemalagd under helgfria vardagar och varierar mellan 6,45-18,15.
Urval och intervjuer kommer att ske efter att ansökningstiden har gått ut.
Vi vill att demokrati och medborgarservice ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald och en jämn könsfördelning bidrar till att utveckla vår verksamhet.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Om du av särskilda skäl, t.ex. vid skyddad identitet eller annan anledning inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system, kontakta någon av chefskontakterna i annonsen.
Vi undanber oss vänligt men bestämt samtal från försäljare av ytterligare platsannonser och rekryteringstjänster.

Ansök nu

Ekonomichef till Göteborgs Stadshus AB

Ekonomichef
Läs mer Jun 22
Göteborgs Stadshus AB (Stadshus) svarar sedan 2014 för ägarstyrningen av samtliga kommunala bolag i Göteborgs Stad. Bolagen är strukturerade i sju kluster/underkoncerner, tre regionala bolag, två interna bolag samt Boplats. Koncernen har totalt 34 hel- eller majoritetsägda verksamhetsdrivande bolag varav 13 bolag är direktrapporterande till Stadshus. Totalt arbetar omkring 6500 personer i stadens bolag.

Bolagen verkar relativt självständigt inom ramen för av kommunfullmäktige beslutat ägardirektiv och budget. Stadshus uppdrag är att stärka och effektivisera den politiska styrningen av bolagen och genom ägarstyrningen stödja bolagen i deras verksamhetsuppdrag. Syftet är att tillsammans utveckla bolagens och den samlade koncernens förmåga att leverera nytta för Göteborg och dess boende, besökare och näringsliv samt medverka till utvecklingen av ett hållbart göteborgssamhälle.

Stadshus består av ett tiotal medarbetare och har en politiskt tillsatt styrelse där flertalet ledamöter även ingår i kommunstyrelsen. Verksamheten leds av vd jämte vice vd. Göteborgs Stads filial i Bryssel med tre medarbetare är organisatoriskt tillhörig Stadshus.

ARBETSUPPGIFTER
Göteborgs Stadshus AB (Stadshus) är koncernmoderbolag för samtliga kommunala bolag i Göteborgs Stad. Vårt uppdrag är att på kommunfullmäktiges uppdrag stärka och effektivisera den politiska styrningen av bolagen och stödja dem i deras verksamhetsuppdrag. Tillsammans med Göteborgs Stads bolag och förvaltningar utvecklar vi Stadhuskoncernens förmåga att leverera nytta för Göteborg och dess boende, besökare och näringsliv och medverka till utvecklingen av ett hållbart göteborgssamhälle.

Vi söker nu en efterträdare till vår omtyckta kollega och ekonomichef som ska gå i pension. Vi tror att du som söker tjänsten hos oss kanske idag är ekonomichef eller controller med gedigna erfarenheter och kompetenser enligt nedan. Vill du vara en del i Göteborgs Stad och tillsammans med vårt team på Stadshus verka i en spännande organisation och roll är det här en tjänst för dig!

Uppdraget som ekonomichef på Stadshus innebär att du har ett övergripande ansvar för ekonomiområdet utifrån koncernperspektivet samt att du ansvarar för förvaltning och utveckling av ekonomistyrning och processer. En viktig del är att driva framåtsyftande analyser av koncernens långsiktiga ekonomiska förutsättningar samt bidra till helhetsanalys av den samlade koncernen och dess bolag. Det ligger också i rollen att samordna och stödja bolagen i komplexa ekonomifrågor samt att leda forum med koncernens direktrapporterande ekonomichefer.

Som ekonomichef är du en del i Stadshus samlade arbete med ägarstyrning, strategisk planering och ägardialoger. Rollen har tillsammans med bolagets redovisningschef huvudansvaret för koncernens årsredovisning samt bidrar med analys och innehåll i delårs- och årsrapport samt övrig ekonomisk rapportering. Att driva projekt, genomföra utredningar/uppdrag samt bidra i moderbolagets arbete med exempelvis riskanalys, internkontroll, budget, verksamhetsutveckling och omvärldsbevakning är också en del i uppdraget.

Stadshus som enskilt bolag är en liten organisation och ekonomichefen jämte ca tio kollegor rapporterar alla i det löpande arbetet till vice vd. Ägarstyrning är mångfacetterat arbete och innehåller en stor variation av långsiktiga uppdrag och uppgifter jämte löpande ärendeberedning, rapportering och uppföljning. Fokus i rollen är på koncernnivå men du behöver kunna växla mellan övergripande helhetsnivå och bolagsspecifika frågor. Arbetet pendlar också mellan långsiktigt strategiskt arbete och operativa arbetsuppgifter inom det egna bolaget.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med relevant akademisk examen och som har tillägnat dig en bred och djup företagsekonomisk kompetens. Du har såväl intresse som förmåga att verka i en kommunal kontext med en ägarstyrning anpassad för en politiskt styrd organisation. Gedigen affärsmässig erfarenhet och förmåga att förstå och hantera olika affärsmodeller är av stor vikt.

Du har med dig erfarenheter från arbete på koncernnivå eller övergripande nivå i en större organisation med bred/komplex verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet från anläggningstung verksamhet, såsom exempelvis fastighet eller industri. Tidigare erfarenhet från politiskt styrd verksamhet är meriterande liksom erfarenhet av arbete med ägarstyrning samt fastighetsutveckling.

Rollen ställer höga krav på analytisk förmåga och helhetssyn samt förmåga att kunna navigera i en komplex politisk och affärsmässig miljö med ständiga förändringar. Du har även god pedagogisk och kommunikativ förmåga och kan samordna, driva projekt och utöva ledarskap i en koncernmiljö utan att ha formell roll som chef. Uppdraget kräver att du har hög integritet samt är trygg och tydlig i dina ställningstaganden och värderingar.

Du är ambitiös och fokuserad på att åstadkomma resultat samt påvisa nytta och du förmår agera och verka professionellt även med ovissa förutsättningar. Förmåga till samarbete och samverkan är centralt. Som person inger du förtroende och genom kunskap och dialog skapar du långsiktiga goda relationer i alla dina kontaktytor. Ditt förhållningssätt kännetecknas av prestigelöshet och öppenhet och i ditt arbete är du initiativrik, proaktiv och inbjudande.

Som ledare delar du självklart Göteborgs Stads gemensamma förhållningssätt: Vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för, Vi bryr oss, Vi arbetar tillsammans och Vi tänker nytt. Vi är måna om att attrahera alla människor med rätt kompetens och vi ser mångfald och jämställdhet som viktiga framgångsfaktorer.

Vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper.

ÖVRIGT
I denna rekrytering samarbetar Göteborgs Stadshus AB med Randstad. Vid frågor gällande rekryteringsprocessen vänligen återkom till rekryteringskonsult Petra Pettersson på e-post petra.pettersson@randstad.se eller Amanda Johansson på e-post amanda.johansson@randstad.se

Vid sakfrågor gällande tjänsten vänligen kontakta Anders Söderberg vice vd på anders.soderberg@gshab.goteborg.se

Sista ansökan för tjänsten är 2022-08-21

Ansök nu

Verksamhetsutvecklare parkering

Trafikplanerare, offentlig förvaltning
Läs mer Jun 21
Göteborg är mitt uppe i ett stort stadsutvecklingssprång. Vår stad växer varje år och har ambitioner att fortsätta växa som regionens kärna. Trafikkontoret har en central roll i utvecklingen av staden, men också att förvalta den befintliga staden. Idag är vi ca 500 medarbetare som planerar, bygger, förvaltar och utvecklar stadens infrastruktur, gator och offentliga rum till största möjliga nytta för stadens boende, besökare och verksamma. I vårt uppdrag finns också att boka och administrera färdtjänstresor och andra serviceresor. Tillsammans med övriga förvaltningar och bolag i Göteborgs stad arbetar vi för att Göteborg ska fortsätta växa och utvecklas till en stad för alla.

ARBETSUPPGIFTER
Har du ett brinnande intresse för trafik- och parkeringsfrågor och tycker om att arbeta i en samverkande roll? Vill du vara med på Göteborgs stads resa mot en grön och nära storstad? Då kan Trafikkontoret erbjuda ett spännande uppdrag som verksamhetsutvecklare inom parkering!

Som verksamhetsutvecklare är du en nyckelspelare i det strategiska arbetet kopplat till parkering i staden. Du genomför utredningar kopplat till parkering på allmän plats både självständigt och i grupp. Vidare stöttar du verksamheten i frågor rörande trafiklagstiftningen samt parkering i planarbeten, bygglov och på allmän plats. I uppdraget har du också ett ansvar för att utbilda inom området parkering och mobilitet.

Rollen bygger mycket på samverkan både internt inom Göteborgs stad och med externa aktörer inom parkering och samhällsutveckling. En betydande del av arbetet innefattar omvärldsbevakning i frågor rörande parkering, mobilitet och trafik, vilket bland annat innebär att du kommer delta i forskningsprojekt samt medverka på nationella och internationella nätverksträffar. Vidare kommer du utreda och svara på frågor från politiken samt lämna remissvar på nationella utredningar inom området parkering. Arbetet inbegriper även viss ärendehantering.

Uppdraget passar dig som vill ha stor frihet, men också vill arbeta nära i team.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har högskoleutbildning eller likvärdig kompetens genom erfarenhet. Det är önskvärt om du tidigare har arbetat med trafik- och parkeringsfrågor kopplat till trafikförfattningar samt plan- och bygglagen.

Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift samt göra dig förstådd på engelska i tal och skrift. Vi ser helst att du har körkort B. Det är meriterande med baskunskaper inom (Structured Query Language).

För att lyckas som verksamhetsutvecklare ser vi att du är strukturerad och kan planera ditt arbete på effektivt sätt, då rollen innefattar flera olika ansvarsområden. Därtill ska du vara noggrann och lägga vikt vid att ditt arbete håller en hög kvalitet. Verksamhetsnytta och kundbehov är fokusområden i tjänsten, därav behöver du ha förmågan att vara lyhörd och anamma ett helhetsperspektiv. Du ser det som naturligt att arbeta tillsammans med andra, då du i rollen har många kontaktytor och behöver samverka med olika yrkesgrupper.

Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Vi erbjuder en arbetsplats i en förvaltning där utveckling står i fokus, både internt hos oss och även i flertalet av de uppdrag vi bedriver i staden. Våra medarbetare har breda och varierande kompetenser. Vår arbetsplats är belägen i centrala Göteborg och vi erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Ett hållbart arbetsliv är viktigt för oss där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ditt privatliv. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet.

Om rekryteringsprocessen:
För din kännedom arbetar vi med kompetensbaserade rekryteringsprocesser, en metod som innebär att vi fokuserar på kompetens för tjänsten samt personliga egenskaper. Ansökningarna hanterar vi löpande och kan komma att bjuda in till intervjuer innan sista ansökningsdag. För en del av våra rekryteringar tillämpar vi testning som en del av vårt urvalsarbete. Mer information gällande testning får du om du går vidare i processen.

På grund av semestertider kan möjligheten att svara på frågor om tjänsten vara begränsad.

Vill du veta mer om oss? Följ vår företagssida på LinkedIn:
https://www.linkedin.com/company/trafikkontoret-goteborgs-stad/

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings-, kandidatsöknings- och rekryteringsföretag samt försäljning av ytterligare annonser.

Ansök nu

Livsmedelsinspektör

Livsmedelsinspektör
Läs mer Jun 23
Miljö- och klimatnämndens uppdrag är att vara drivande i stadens miljöarbete samt i skyddet av människors hälsa och miljön. I praktiken betyder det att miljöförvaltningen driver och samordnar stadens arbete inom den ekologiska dimensionen av hållbar utveckling och därunder stödjer och driver på arbetet med att genomföra stadens miljö- och klimatprogram och nyttjandet av stadens miljöledningssystem. Dessutom har vi i vår myndighetsroll ansvar för tillsyn, prövning och kontroll enligt bland annat miljöbalken, samt livsmedels-, alkohol- och tobakslagarna. Detta också med syfte att skydda människors hälsa och miljön. Mer information om miljöförvaltningen och Göteborgs stad hittar du på www.goteborg.se.

ARBETSUPPGIFTER
Vill du göra skillnad och vara med och skapa förutsättningar för en säker livsmedelshantering i Göteborgs Stad? Vårt uppdrag är skapa dessa förutsättningar och vi söker nu fler livsmedelsinspektörer till vårt team med erfarna och engagerade medarbetare. Vi tror på ett nyfiket och reflekterande arbetssätt, där vi lär oss av varandra och arbetar tillsammans.

Vi söker dig som med kunskap, erfarenhet, engagemang och vilja bidrar till livsmedelskontrollens gemensamma framgång och resultat. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Anställningen är tidsbegränsad 6 månader med möjlighet till förlängning.

Livsmedelskontrollen är en del av miljöförvaltningen och på avdelningen arbetar ca 65 personer, varav ca 45 som livsmedelsinspektörer fördelade på två enheter. Som livsmedelsinspektör har du ett omfattande och varierat uppdrag där du kontrollerar de livsmedelsverksamheter som finns i kommunen, exempelvis restauranger, livsmedelsbutiker, skolkök samt livsmedelsindustrier. Vi har cirka 5000 verksamheter i vårt register. Vårt uppdrag är att kontrollera att verksamheterna följer kraven i livsmedelslagstiftningen och producerar säkra livsmedel. Om vi hittar brister ställer vi som myndighet krav så att dessa åtgärdas. Vi arbetar också med inkomna klagomål som rör livsmedelshantering, utreder misstänkta matförgiftningar, undersöker misstänkt livsmedelsfusk och besvarar frågor från allmänheten.

Du arbetar både på egen hand med stort eget ansvar men också i team. Utifrån avdelningens verksamhetsmål har du frihet i hur du planerar ditt arbete. Tillsammans utvecklar vi livsmedelskontrollen så den gör så stor nytta som möjligt för dem vi är till för, det vill säga boende, besökare och näringsliv. Hos oss är du en representant för en modern myndighet med ett tydligt kundfokus där vi är lyhörda och förändringsorienterade utifrån samhällets behov och förväntningar. God kommunikation och rättssäkerhet är viktiga byggstenar i vårt arbete.

Vi kan erbjuda dig en arbetsplats i utveckling och med framåtanda. Vi har engagerade medarbetare med breda, djupa och varierade kompetenser. Vi arbetar i aktivitetsbaserade lokaler och erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, semesterväxling, friskvårdsbidrag och cykelförmåner.


KVALIFIKATIONER
Du har relevant högskoleutbildning med inriktning livsmedel eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Erfarenhet från arbete i livsmedelsbranschen är meriterande.

Du behöver ha körkort då resor i tjänsten förekommer.

Vi ser gärna att du:
- har god kunskap om och erfarenhet av arbetsområdet och livsmedelslagstiftningen,
- arbetar systematiskt och strukturerat samt har förmåga att ta självständiga beslut inom ramen för ditt uppdrag,
- trivs med att ingå i ett arbetslag men också har förmåga att arbeta självständigt,
- har lätt för att samarbeta, är utåtriktad, lyhörd, positiv och har ett gott bemötande,
- förstår det gemensamma uppdraget samt agerar utifrån det och bidrar till helheten,
- tycker om att möta människor och anpassar din kommunikation efter mottagare, målgrupp och situation,
- arbetar effektivt, kan balansera olika krav och behåller lugnet i svåra situationer,
- kan uttrycka dig väl och lättförståeligt i tal och skrift

Vi söker dig som med kunskap, erfarenhet, engagemang och vilja bidrar till livsmedelskontrollens gemensamma framgång och resultat. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.







ÖVRIGT
Arbetet utförs huvudsakligen dagtid men vissa kontroller behöver utföras utanför ordinarie kontorstid.

Frågor om tjänsten
På grund av semesterledighet önskar vi att du kontaktar oss via mail i första hand. Mailen läses av en chef i tjänst hela sommaren. Den person som är i tjänst kommer då att ringa upp dig om du önskar det.

Ansök nu