Göteborg: Rekryteringsadministratör till Cypern

Hitta ansökningsinfo om jobbet Rekryteringsadministratör till Cypern i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Är du en utåtriktad och strukturerad person som vill vara en del av ett växande företag som erbjuder bra utvecklingsmöjligheter med placering på Cypern? Sök då jobbet redan idag!

Om oss

Vi är en trygg partner för dem som ska investera i solceller, elbilsladdare eller batterier.

Idag är vi över 500 medarbetare med huvudkontor i Jönköping, vi har också etablerat oss i bland annat Kalmar, Helsingborg, Stockholm, Örebro, Göteborg, Norrköping och Uppsala. Detta innebär att samtliga som arbetar hos oss i Cypern kommer att få stora möjligheter att växa inom bolaget även när det är dags att flytta hem, vilket ger våra anställda en stor trygghet. All vår personal är behörig och anställda direkt i Sesolkoncernen men tillhör även Sekraft som är vårt varumärke för elbilsladdare.

Vi erbjuder bra förmåner och en trygg anställning för dig som vill flytta till härliga Paphos, Cypern. Kontoret på Cypern är beläget i underbara Paphos och har funnits sedan juni 2021. Vi är i dagsläget 40 medarbetare, en härlig blandning av säljare, mötesbokare, coacher, chefer och även en HR/ekonomi avdelning. Tillsammans jobbar vi varje dag för att skapa en familjär företagskultur!

Om Paphos

Paphos som är en liten kuststad på sydvästra sidan av Cypern är en idyllisk pärla som många inte känner till. Paphos är det perfekta resmålet för dig som vill koppla av och njuta av vacker natur, lugnet och bada i kristallklart hav. Vi rekommenderar också alla ett besök till det populära turistmålet Blue Lagoon.

Vill du veta mer om livet i Paphos, Cypern och vad vi erbjuder klicka HÄR (https://sesol-sekraft.se/) ????

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig, en Rekryteringsadministratör som kommer stötta våra chefer inom rekrytering samt administration nere på Paphos, Cypern. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av stöttning till våra chefer med rekrytering men du kommer även arbeta med en aktiv sökning efter nya kandidater. Delar av din dag kommer bestå av bland annat telefonintervjuer, referenstagning, bokning av intervjuer, avtal och research. Du kommer även ansvara för olika administrativa uppgifter på Cypern, bland annat söka samt inspektera lägenheter, boka flygbiljetter, genomföra beställningar till kontoret och skapa aktiviteter för medarbetarna etc.

Vem är du?

Vi söker dig som har en bakgrund inom rekrytering alternativt försäljning. Du behöver vara en social och utåtriktad person som har skinn på näsan och som kan arbeta strukturerat för att trivas i denna roll. Vi är ett företag som är i en tillväxtfas så du behöver kunna trivas i en flexibel arbetsmiljö där du kan hantera olika typer av uppgifter.

Kvalifikationer

Vi ser gärna att du har erfarenhet inom rekrytering eller försäljning då majoriteten av ditt arbete kommer utgöras av rekrytering och research efter nya kandidater. Det är även meriterande om du har vana vid administrativt arbete då tjänsten innefattar hantering av administrativa uppgifter. För att trivas i rollen som rekryterings-administratör hos oss ska du ha erfarenhet inom något av nedan:

- Erfarenhet inom rekrytering
- Erfarenhet inom försäljning
- Meriterande är om du har erfarenhet inom administrativt arbete




Om anställningen
Lön: Fast

Placering: Paphos, Cypern

Tillträde: Augusti/ September

Anställningsvillkor: Heltid



Välkommen in med din ansökan!

Har du frågor kring tjänsten kontakta maria.gonzalez@sesol.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som HR-assistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som HR-assistent.

Recruiter på deltid till Friday

Läs mer Maj 30
Friday är talangbyrån som matchar drivna juniora talanger med arbetsgivare inom Tech. Vi är idag ett av de snabbast växande bolagen i vår bransch och vi har bara börjat vår resa! 

På Friday lägger vi stolthet i vår kvalité, kunskap, hängivenhet och strävan efter att överträffa våra kunder och kandidaters förväntningar. Tillsammans tar vi oss an de utmaningar vi ställs inför och firar de framgångar vi når.   

För att trivas i rollen tror vi att du är nyfiken som person och intresserad av att utvecklas i en entreprenörsmiljö. Även om vi har mycket på plats i organisationen finns det en massa kvar att påverka. 

Friday har kontor både i Göteborg och Stockholm, i denna rollen kommer du sitta på vårt kontor i Vasastan i Göteborg. I rollen som Recruiter kommer du ingå i vårt leveransteam där du kommer få möjlighet att jobba med alla delar av rekryterings- och konsultprocessen. 

VAD KOMMER DU ATT GÖRA?

Ditt primära ansvarsområde kommer vara att stötta våra konsultchefer i det dagliga arbetet. Det kan exempelvis vara selektering, annonsskrivning, intervjuer, tester eller tidsrapportering. Allt eftersom du blir varm i kläderna kommer du få fler ansvarsområden. Professionalism och relationsskapande är nyckeln till vår framgång. Det gör du genom att agera partner och specialist gentemot våra kandidater i tätt samarbete med övriga kollegor. För oss är teamet allt! Laget före jaget. För att lyckas hos oss så värdesätter du samarbete. Glöm inte, vi firar alltid tillsammans!

VEM ÄR DU?
Läser en relevant utbildning som exempelvis IT/HR och har möjlighet att arbeta extra vid sidan om, runt 1-2 gånger i veckan
Du har ett stort intresse och fallenhet för affärer. Du drivs av att göra affärsnytta tillsammans med oss på Friday
Du har med största sannolikhet en bakgrund från service och trivs i en roll där din prestation uppmärksammas
Du talar och skriver flytande på svenska samt du är bekväm i att även använda engelska i både tal och skrift, då detta används dagligen i kontakt med kandidater och kunder


Det är meriterande om du har erfarenhet från rekryteringsbranschen och/eller IT/Teknikrelaterat arbete. Du ska vara nyfiken på IT/teknik, men viktigast av allt, du brinner för att jobba med människor. En stor del av bedömningen kommer att ske utifrån personliga egenskaper. För att trivas i rollen ser vi att du är en prestigelös och flexibel person då arbetsuppgifterna kommer att variera. Det viktigaste är att du, liksom vi, är orädd att testa nya vägar med strävan att bli bäst på det vi gör. Ser du dig som en ambitiös, engagerad och vetgirig person, då kan du vara vår nästa kollega!

VAD ERBJUDER VI HOS OSS?

Utvecklingsmöjligheten hos oss är enorm. Vi har bara startat vår resa och för rätt person finns det ingen begränsning. Kanske är det du som leder företaget i framtiden? Dagligen kommer du omges av vårt inspirerande nätverk både gällande, kandidater, konsulter & kunder. Du kommer få arbeta i en kreativ, utvecklande och ambitiös miljö med peppande och erfarna kollegor som varit inom branschen länge.

ÖVRIG INFORMATION:
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placering: Vasaplatsen 8, Göteborg
Kontaktperson: Rebecka Forsman, rebecka@friday.se
Ansök genom att klicka på länken nedan


Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

OM OSS:

Friday startades 2018 av personer med gedigen erfarenhet från rekrytering och konsultuthyrning inom tech, med ambitionen att erbjuda en bättre tjänst för både kandidater och kunder. Idag arbetar vi med kunder i alla storlekar, från stora, välkända och globala företag till mindre startups och allt däremellan. För oss är det viktigt att kunna erbjuda våra kandidater möjligheter, oavsett vad de värdesätter i sina nästa utmaningar.  

Friday finns med kontor i Göteborg och Stockholm och genomför över 1000 karriärmöten årligen. Vi arbetar fokuserat med juniora tjänster inom IT & Teknik! Vi är experter på det vi gör och vill hjälpa våra kandidater i sina karriärsval. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när de ser fram emot att gå till jobbet varje morgon.

Ansök nu

Rekryteringsadministratör till Cypern!

Läs mer Jun 21
Är du en utåtriktad och strukturerad person som vill vara en del av ett växande företag som erbjuder bra utvecklingsmöjligheter med placering på Cypern? Sök då jobbet redan idag!

Om oss

Vi är en trygg partner för dem som ska investera i solceller, elbilsladdare eller batterier.

Idag är vi över 500 medarbetare med huvudkontor i Jönköping, vi har också etablerat oss i bland annat Kalmar, Helsingborg, Stockholm, Örebro, Göteborg, Norrköping och Uppsala. Detta innebär att samtliga som arbetar hos oss i Cypern kommer att få stora möjligheter att växa inom bolaget även när det är dags att flytta hem, vilket ger våra anställda en stor trygghet. All vår personal är behörig och anställda direkt i Sesolkoncernen men tillhör även Sekraft som är vårt varumärke för elbilsladdare.

Vi erbjuder bra förmåner och en trygg anställning för dig som vill flytta till härliga Paphos, Cypern. Kontoret på Cypern är beläget i underbara Paphos och har funnits sedan juni 2021. Vi är i dagsläget 40 medarbetare, en härlig blandning av säljare, mötesbokare, coacher, chefer och även en HR/ekonomi avdelning. Tillsammans jobbar vi varje dag för att skapa en familjär företagskultur!

Om Paphos

Paphos som är en liten kuststad på sydvästra sidan av Cypern är en idyllisk pärla som många inte känner till. Paphos är det perfekta resmålet för dig som vill koppla av och njuta av vacker natur, lugnet och bada i kristallklart hav. Vi rekommenderar också alla ett besök till det populära turistmålet Blue Lagoon.

Vill du veta mer om livet i Paphos, Cypern och vad vi erbjuder klicka HÄR (https://sesol-sekraft.se/) ????

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig, en Rekryteringsadministratör som kommer stötta våra chefer inom rekrytering samt administration nere på Paphos, Cypern. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av stöttning till våra chefer med rekrytering men du kommer även arbeta med en aktiv sökning efter nya kandidater. Delar av din dag kommer bestå av bland annat telefonintervjuer, referenstagning, bokning av intervjuer, avtal och research. Du kommer även ansvara för olika administrativa uppgifter på Cypern, bland annat söka samt inspektera lägenheter, boka flygbiljetter, genomföra beställningar till kontoret och skapa aktiviteter för medarbetarna etc.

Vem är du?

Vi söker dig som har en bakgrund inom rekrytering alternativt försäljning. Du behöver vara en social och utåtriktad person som har skinn på näsan och som kan arbeta strukturerat för att trivas i denna roll. Vi är ett företag som är i en tillväxtfas så du behöver kunna trivas i en flexibel arbetsmiljö där du kan hantera olika typer av uppgifter.

Kvalifikationer

Vi ser gärna att du har erfarenhet inom rekrytering eller försäljning då majoriteten av ditt arbete kommer utgöras av rekrytering och research efter nya kandidater. Det är även meriterande om du har vana vid administrativt arbete då tjänsten innefattar hantering av administrativa uppgifter. För att trivas i rollen som rekryterings-administratör hos oss ska du ha erfarenhet inom något av nedan:

- Erfarenhet inom rekrytering
- Erfarenhet inom försäljning
- Meriterande är om du har erfarenhet inom administrativt arbete




Om anställningen
Lön: Fast

Placering: Paphos, Cypern

Tillträde: Augusti/ September

Anställningsvillkor: Heltid



Välkommen in med din ansökan!

Har du frågor kring tjänsten kontakta maria.gonzalez@sesol.se

Ansök nu

Rekryteringsadministratör till Cypern!

Läs mer Jun 23
Är du en utåtriktad och strukturerad person som vill vara en del av ett växande företag som erbjuder bra utvecklingsmöjligheter med placering på Cypern? Sök då jobbet redan idag!

Om oss

Vi är en trygg partner för dem som ska investera i solceller, elbilsladdare eller batterier.

Idag är vi över 500 medarbetare med huvudkontor i Jönköping, vi har också etablerat oss i bland annat Kalmar, Helsingborg, Stockholm, Örebro, Göteborg, Norrköping och Uppsala. Detta innebär att samtliga som arbetar hos oss i Cypern kommer att få stora möjligheter att växa inom bolaget även när det är dags att flytta hem, vilket ger våra anställda en stor trygghet. All vår personal är behörig och anställda direkt i Sesolkoncernen men tillhör även Sekraft som är vårt varumärke för elbilsladdare.

Vi erbjuder bra förmåner och en trygg anställning för dig som vill flytta till härliga Paphos, Cypern. Kontoret på Cypern är beläget i underbara Paphos och har funnits sedan juni 2021. Vi är i dagsläget 40 medarbetare, en härlig blandning av säljare, mötesbokare, coacher, chefer och även en HR/ekonomi avdelning. Tillsammans jobbar vi varje dag för att skapa en familjär företagskultur!

Om Paphos

Paphos som är en liten kuststad på sydvästra sidan av Cypern är en idyllisk pärla som många inte känner till. Paphos är det perfekta resmålet för dig som vill koppla av och njuta av vacker natur, lugnet och bada i kristallklart hav. Vi rekommenderar också alla ett besök till det populära turistmålet Blue Lagoon.

Vill du veta mer om livet i Paphos, Cypern och vad vi erbjuder klicka HÄR (https://sesol-sekraft.se/) ????

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig, en Rekryteringsadministratör som kommer stötta våra chefer inom rekrytering samt administration nere på Paphos, Cypern. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av stöttning till våra chefer med rekrytering men du kommer även arbeta med en aktiv sökning efter nya kandidater. Delar av din dag kommer bestå av bland annat telefonintervjuer, referenstagning, bokning av intervjuer, avtal och research. Du kommer även ansvara för olika administrativa uppgifter på Cypern, bland annat söka samt inspektera lägenheter, boka flygbiljetter, genomföra beställningar till kontoret och skapa aktiviteter för medarbetarna etc.

Vem är du?

Vi söker dig som har en bakgrund inom rekrytering alternativt försäljning. Du behöver vara en social och utåtriktad person som har skinn på näsan och som kan arbeta strukturerat för att trivas i denna roll. Vi är ett företag som är i en tillväxtfas så du behöver kunna trivas i en flexibel arbetsmiljö där du kan hantera olika typer av uppgifter.

Kvalifikationer

Vi ser gärna att du har erfarenhet inom rekrytering eller försäljning då majoriteten av ditt arbete kommer utgöras av rekrytering och research efter nya kandidater. Det är även meriterande om du har vana vid administrativt arbete då tjänsten innefattar hantering av administrativa uppgifter. För att trivas i rollen som rekryterings-administratör hos oss ska du ha erfarenhet inom något av nedan:

- Erfarenhet inom rekrytering
- Erfarenhet inom försäljning
- Meriterande är om du har erfarenhet inom administrativt arbete




Om anställningen
Lön: Fast

Placering: Paphos, Cypern

Tillträde: Augusti/ September

Anställningsvillkor: Heltid



Välkommen in med din ansökan!

Har du frågor kring tjänsten kontakta maria.gonzalez@sesol.se

Ansök nu

Framtida uppdrag inom HR och rekrytering

Läs mer Jun 16
Studerar du HR eller har du en utbildning inom HR och söker en ny utmaning i karriären? Vi söker nu HR-talanger för framtida uppdrag inom HR och rekrytering hos våra kunder i Göteborgsområdet. Ansök för chansen att bli kontaktad med spännande karriärmöjligheter innan och efter din examen!

Om tjänsten
Din roll kan innebära ett brett spektrum av arbetsuppgifter där du fungerar som ett stöd för organisationen i HR-relaterade frågor.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan t.ex. vara:
• Driva HR administrativa uppgifter
• Arbeta med rekryteringsdelar som search, screening och intervjuer
• Administrera personalfrågor
• Förbereda dokument, presentationer och rapporter

Om dig
Vi söker dig som tar examen från HR-programmet/dylikt. Vi söker dig som är nyfiken och vill utvecklas inom HR. Det krävs inte att du har tidigare erfarenhet inom HR-yrket men givetvis är det meriterande. Ditt engagemang och driv samt din goda kommunikations- och samarbetsförmåga gör att du också får med dig andra framåt. Som rekryterare arbetar du i en dynamisk miljö där du behöver kunna prioritera bland arbetsuppgifter. Vi tror också att du inger ett stort förtroende, har en hög personlig integritet, ett affärsfokus samt att du är en relationsbyggande person med förmågan att hantera såväl kandidater som beställande chefer och andra intressenter på bästa sätt.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Adecco är en av världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden, både som konsult och för direktrekrytering.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänster tillsätts löpande och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan.

 

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Tidblom via Elsa.Tidblom@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord
Rekryterare, PA-programmet, Personal- och arbetsliv, HR, rekrytering, HR, HR-generalist, HR-specialist, admin, administratör, HR-koordinator, HR-assistent, HR-koordinator, internationellt, konsult, consultant, HRBP, Sverige, Göteborg, Gothenburg

Ansök nu

HR-generalist till framtida uppdrag i Göteborg

Läs mer Jun 16
Har du tidigare erfarenhet av brett HR arbete? Är du resultatorienterad, kommunikativ och drivs av nya utmaningar? Gillar du att arbeta såväl operativt som strategiskt? Adecco söker nu drivna HR-generalister till framtida uppdrag i Göteborg!

Om tjänsten
Som HR-generalist kan du bland annat arbeta i nära samarbete med HR Chef, HRBP´s och linjechefer. Din roll kan innebära ett brett spektrum av arbetsuppgifter inkluderat både strategiskt och operativt HR-arbete såväl som kvalificerat chefsstöd.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan t.ex. vara:

• Vara en central kontaktpunkt för HRBP´s
• Samordna och följa upp årliga HR roadmaps
• Ansvara för rapportering och prognoser kopplat till personalen samt utformning av olika typer av enkäter och medarbetarundersökningar
• Driva HR administrativa uppgifter
• Administrera personalfrågor, hålla reda på nyckeltal och samordna datainsamling och statistik
• Delta i HR-aktiviteter och processer t.ex. arbete med student relations, Talent Management och Employer Branding
• Administration av order, fakturor och kostnader och administration av HR budget
• Planera och organisera möten, seminarier och konferenser
• Delta på ledningsgruppsmöten
• Förbereda dokument, presentationer och rapporter
• Hantera kontakter och nätverk internt och externt
• Driva kompetensförsörjningsarbete, t ex i form av att projektleda långsiktig rekrytering
• Genomföra och analysera avgångsintervjuer

Ditt arbete sker i ett öppet och dynamiskt klimat och dina uppgifter är att guida och ge support till företagets chefer samt att tillsammans med dina kollegor se till att HR-funktionen levererar enligt företagets strategiska mål.

Om dig
Vi söker dig som har en utbildning inom HR, företagsekonomi eller annat närliggande område. Du har tidigare minst ett års erfarenhet av brett HR-arbete och är van vid att arbeta i en internationell miljö där förändringar sker snabbt och arbetstempot är högt. Vidare är du van vid att supportera chefer på olika nivåer samt bekväm med att använda såväl svenska som engelska i ditt arbete.

Med driv, handlingskraft och en stark tilltro till din egen förmåga samtidigt som du har stor integritet och är van vid att hantera konfidentiell information kommer du långt på din nya arbetsplats. I rollen är det viktigt att du är proaktiv, lösningsinriktad samt har förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Vidare trivs du i en teambaserad roll och med ett nära samarbete med dina kollegor och chefer. Du har även förmåga att strukturera, organisera och planera din arbetsdag samt lösa problem snabbt och effektivt. Du gillar nya spännande utmaningar och värnar om att bygga goda relationer både internt och externt.

Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden, med reservation för semestertider. Våra kundföretag är av olika storlek och verkar i många olika branscher i Göteborg med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid eller deltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Elsa Tidblom via Elsa.Tidblom@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Sesol AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Sesol AB .

Säljare till Cypern med start augusti

Telefonförsäljare
Läs mer Jun 23
Vill du även ta chansen och arbeta med en attraktiv produkt där framtidsbehovet är enormt? Elbilsladdare är ett måste för att EU ska kunna nå sina klimatmål. I dag är över 50% av nybilsförsäljningen i Sverige laddbar. Hjälp oss elektrifiera Sverige!

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta med försäljning på ett expansivt bolag och ingå i vårt familjära säljteam på Cypern. Större delen av tjänsten består av att söka upp kunder via telefon och sälja våra produkter till kunder. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper men det är självklart meriterande om du har arbetat med försäljning tidigare. Du är van vid att sätta upp mål för dig själv i ditt arbete och leverera goda resultat.

Vad erbjuder vi dig?
Vi förstår att detta kan vara ett stort steg för dig som är sökande, därför erbjuder vi som företag tryggheten där vi hjälper till med allt ifrån boende till bankkonton och arbetstillstånd. Utöver detta står vi även för flygresan ner till Cypern.

Utöver detta erbjuder vi även:
- Storslagna tävlingar och kickoffer
- En energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning.
- Stor möjlighet till utveckling inom bolaget
- Motiverande arbetsplats med coachande chefer
- Gedigen utbildning i produkter och försäljning
- Möjlighet till att få vara kvar inom bolaget även om man flyttar till Sverige

Vill du veta mer om livet i Paphos, Cypern och vad vi erbjuder klicka HÄR (https://sesol-sekraft.se/) ????

Övriga Anställningsvillkor
Lön: Grundlön och provision
Placering: Cypern, Paphos
Anställningsvillkor: Heltid

Om Sekraft & Sesol
Sekraft är en trygg partner för dem som ska investera i elbilsladdare. Vi är idag över 450 medarbetare i koncernen som består av Sesol som fokuserar på solceller och batterilösningar samt Sekraft som fokuserar på elbilsladdare och smarta fastighetslösningar. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi har också etablerat oss i Kalmar, Helsingborg, Stockholm, Karlstad, Uppsala, Norrköping och Örebro.

Detta innebär att samtliga som arbetar hos oss på Cypern kommer att få stora möjligheter att växa inom bolaget även när det är dags att flytta hem, vilket ger våra anställda en stor trygghet!

Kontoret på Cypern är beläget i underbara Paphos och har funnits sedan juni 2021. Vi är i dagsläget 35 medarbetare, en härlig blandning av säljare, mötesbokare, coacher, chefer och även en HR/ekonomi avdelning. Tillsammans jobbar vi varje dag för att skapa en familjär företagskultur!

Välkommen in med din ansökan!
Har du frågor kring tjänsten kontakta maria.gonzalez@sesol.se

Ansök nu

Säljare till Cypern med start augusti

Telefonförsäljare
Läs mer Jun 22
Vill du även ta chansen och arbeta med en attraktiv produkt där framtidsbehovet är enormt? Elbilsladdare är ett måste för att EU ska kunna nå sina klimatmål. I dag är över 50% av nybilsförsäljningen i Sverige laddbar. Hjälp oss elektrifiera Sverige!

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta med försäljning på ett expansivt bolag och ingå i vårt familjära säljteam på Cypern. Större delen av tjänsten består av att söka upp kunder via telefon och sälja våra produkter till kunder. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper men det är självklart meriterande om du har arbetat med försäljning tidigare. Du är van vid att sätta upp mål för dig själv i ditt arbete och leverera goda resultat.

Vad erbjuder vi dig?
Vi förstår att detta kan vara ett stort steg för dig som är sökande, därför erbjuder vi som företag tryggheten där vi hjälper till med allt ifrån boende till bankkonton och arbetstillstånd. Utöver detta står vi även för flygresan ner till Cypern.

Utöver detta erbjuder vi även:
- Storslagna tävlingar och kickoffer
- En energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning.
- Stor möjlighet till utveckling inom bolaget
- Motiverande arbetsplats med coachande chefer
- Gedigen utbildning i produkter och försäljning
- Möjlighet till att få vara kvar inom bolaget även om man flyttar till Sverige

Vill du veta mer om livet i Paphos, Cypern och vad vi erbjuder klicka HÄR (https://sesol-sekraft.se/) ????

Övriga Anställningsvillkor
Lön: Grundlön och provision
Placering: Cypern, Paphos
Anställningsvillkor: Heltid

Om Sekraft & Sesol
Sekraft är en trygg partner för dem som ska investera i elbilsladdare. Vi är idag över 450 medarbetare i koncernen som består av Sesol som fokuserar på solceller och batterilösningar samt Sekraft som fokuserar på elbilsladdare och smarta fastighetslösningar. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi har också etablerat oss i Kalmar, Helsingborg, Stockholm, Karlstad, Uppsala, Norrköping och Örebro.

Detta innebär att samtliga som arbetar hos oss på Cypern kommer att få stora möjligheter att växa inom bolaget även när det är dags att flytta hem, vilket ger våra anställda en stor trygghet!

Kontoret på Cypern är beläget i underbara Paphos och har funnits sedan juni 2021. Vi är i dagsläget 35 medarbetare, en härlig blandning av säljare, mötesbokare, coacher, chefer och även en HR/ekonomi avdelning. Tillsammans jobbar vi varje dag för att skapa en familjär företagskultur!

Välkommen in med din ansökan!
Har du frågor kring tjänsten kontakta maria.gonzalez@sesol.se

Ansök nu

Resande Montör till Sesol

Tak- och tätskiktsmontör
Läs mer Maj 2
Ta chansen att vara en del av ett team i ett växande företag som erbjuder bra utvecklingsmöjligheter. Skicka in din ansökan redan idag, rätt person kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.



Arbetsbeskrivning:
Som en del i ett team är ni företagets ansikte utåt när ni installerar anläggningarna ute hos olika kunder. Din uppgift som Resande Solcellsmontör kommer vara att montera och installera solpanelerna på tak samt förbereda för elektrikern. Det är ett varierande arbete med många olika moment. Resor med övernattning förekommer veckovis.

Du erbjuds vid start relevant utbildning i att bygga byggnadsställningar och höghöjdsarbete, tidigare erfarenhet av detta är givetvis meriterande. Så småningom kommer du även att erbjudas spännande utvecklingsmöjligheter samt vara delaktig i planering och mer avancerade monteringsmoment.



Profil:
Det är ett fysiskt krävande arbete, som sätter stora krav på din förmåga att arbeta med kroppen, händerna och olika verktyg.

Du ingår i ett team av två eller tre solcellsmontörer därav lägger vi stor vikt vid att du är bra på att samarbeta, kommunicera, hantera feedback och framför allt att du tycker om att hugga i och jobba hårt. Arbetet med att montera solpaneler på tak kan innebära oväntade utmaningar vad gäller yta, mått och dylikt, vi letar därför efter dig som är lösningsorienterad, vågar ta egna initiativ och komma med kreativa idéer. Givetvis ser vi också att du är flexibel, snabblärd och att du bidrar med en god stämning till ditt team, och vid eventuell kundkontakt.



Kravet för att söka tjänsten
- Erfarenhet av montagejobb, snickeri, takläggning eller liknande
- Att du har B-körkort
- Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift




Följande är meriterande:
- Utökad B-körkort - B96 eller BE
- Erfarenhet av ställningsbyggnation
- Erfarenhet av solcellsmontage




Vad innebär det att arbeta som solcellsmontör hos Sesol?
- Mycket frihet under ansvar
- Goda möjligheter till utveckling
- Varierande vardag med olika typer av installationer hos våra kunder
- Du får vara med och påverka de beslut som fattas för Sesol och vår utveckling
- Goda förmåner och arbetsvillkor
- Delta i diverse tävlingar med bonussystem




Om anställningen:
Lön: Fast lön

Placering: Göteborg

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse

Anställningsvillkor: Heltid, 6 månaders provanställning.

Arbetstider: Måndag-fredag 07-16



Ta chansen till ett roligt, fysiskt jobb, med goda möjligheter till att utvecklas och växa.

Välkommen med din ansökan! OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.



Om Sesol AB
Vi är en trygg partner för dem som ska investera i solceller, elbilsladdare eller batterier.

Vi är idag över 450 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi har också etablerat oss i Kalmar, Helsingborg, Södertälje, Göteborg, Örebro, Norrköping, Uppsala och Karlstad.

Varje dag levererar vi anläggningar med högsta kundnöjdhet i fokus. Eftersom fler och fler får upp ögonen för solceller, elbilsladdare och batterier så innebär det att vi arbetar med anläggningar i alla storlekar, från en helt vanlig villa till stora parker. All vår personal är behörig och anställda direkt i Sesol vilket är viktigt för oss för att kunna leverera den kvalité vi står för som företag. Vi kan stolt säga att vi är en helhetsleverantör, på riktigt.

Ansök nu

Resande Montör till Sesol

Tak- och tätskiktsmontör
Läs mer Apr 25
Ta chansen att vara en del av ett team i ett växande företag som erbjuder bra utvecklingsmöjligheter. Skicka in din ansökan redan idag, rätt person kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.



Arbetsbeskrivning:
Som en del i ett team är ni företagets ansikte utåt när ni installerar anläggningarna ute hos olika kunder. Din uppgift som Resande Solcellsmontör kommer vara att montera och installera solpanelerna på tak samt förbereda för elektrikern. Det är ett varierande arbete med många olika moment. Resor med övernattning förekommer veckovis.

Du erbjuds vid start relevant utbildning i att bygga byggnadsställningar och höghöjdsarbete, tidigare erfarenhet av detta är givetvis meriterande. Så småningom kommer du även att erbjudas spännande utvecklingsmöjligheter samt vara delaktig i planering och mer avancerade monteringsmoment.



Profil:
Det är ett fysiskt krävande arbete, som sätter stora krav på din förmåga att arbeta med kroppen, händerna och olika verktyg.

Du ingår i ett team av två eller tre solcellsmontörer därav lägger vi stor vikt vid att du är bra på att samarbeta, kommunicera, hantera feedback och framför allt att du tycker om att hugga i och jobba hårt. Arbetet med att montera solpaneler på tak kan innebära oväntade utmaningar vad gäller yta, mått och dylikt, vi letar därför efter dig som är lösningsorienterad, vågar ta egna initiativ och komma med kreativa idéer. Givetvis ser vi också att du är flexibel, snabblärd och att du bidrar med en god stämning till ditt team, och vid eventuell kundkontakt.



Kravet för att söka tjänsten
- Erfarenhet av montagejobb, snickeri, takläggning eller liknande
- Att du har B-körkort
- Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift




Följande är meriterande:
- Utökad B-körkort - B96 eller BE
- Erfarenhet av ställningsbyggnation
- Erfarenhet av solcellsmontage




Vad innebär det att arbeta som solcellsmontör hos Sesol?
- Mycket frihet under ansvar
- Goda möjligheter till utveckling
- Varierande vardag med olika typer av installationer hos våra kunder
- Du får vara med och påverka de beslut som fattas för Sesol och vår utveckling
- Goda förmåner och arbetsvillkor
- Delta i diverse tävlingar med bonussystem




Om anställningen:
Lön: Fast lön

Placering: Göteborg

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse

Anställningsvillkor: Heltid, 6 månaders provanställning.

Arbetstider: Måndag-fredag 07-16



Ta chansen till ett roligt, fysiskt jobb, med goda möjligheter till att utvecklas och växa.

Välkommen med din ansökan! OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.



Om Sesol AB
Vi är en trygg partner för dem som ska investera i solceller, elbilsladdare eller batterier.

Vi är idag över 450 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi har också etablerat oss i Kalmar, Helsingborg, Södertälje, Göteborg, Örebro, Norrköping, Uppsala och Karlstad.

Varje dag levererar vi anläggningar med högsta kundnöjdhet i fokus. Eftersom fler och fler får upp ögonen för solceller, elbilsladdare och batterier så innebär det att vi arbetar med anläggningar i alla storlekar, från en helt vanlig villa till stora parker. All vår personal är behörig och anställda direkt i Sesol vilket är viktigt för oss för att kunna leverera den kvalité vi står för som företag. Vi kan stolt säga att vi är en helhetsleverantör, på riktigt.

Ansök nu

Resande Montör till Sesol

Tak- och tätskiktsmontör
Läs mer Apr 20
Ta chansen att vara en del av ett team i ett växande företag som erbjuder bra utvecklingsmöjligheter. Skicka in din ansökan redan idag, rätt person kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.



Arbetsbeskrivning:
Som en del i ett team är ni företagets ansikte utåt när ni installerar anläggningarna ute hos olika kunder. Din uppgift som Resande Solcellsmontör kommer vara att montera och installera solpanelerna på tak samt förbereda för elektrikern. Det är ett varierande arbete med många olika moment. Resor med övernattning förekommer veckovis.

Du erbjuds vid start relevant utbildning i att bygga byggnadsställningar och höghöjdsarbete, tidigare erfarenhet av detta är givetvis meriterande. Så småningom kommer du även att erbjudas spännande utvecklingsmöjligheter samt vara delaktig i planering och mer avancerade monteringsmoment.



Profil:
Det är ett fysiskt krävande arbete, som sätter stora krav på din förmåga att arbeta med kroppen, händerna och olika verktyg.

Du ingår i ett team av två eller tre solcellsmontörer därav lägger vi stor vikt vid att du är bra på att samarbeta, kommunicera, hantera feedback och framför allt att du tycker om att hugga i och jobba hårt. Arbetet med att montera solpaneler på tak kan innebära oväntade utmaningar vad gäller yta, mått och dylikt, vi letar därför efter dig som är lösningsorienterad, vågar ta egna initiativ och komma med kreativa idéer. Givetvis ser vi också att du är flexibel, snabblärd och att du bidrar med en god stämning till ditt team, och vid eventuell kundkontakt.



Kravet för att söka tjänsten
- Erfarenhet av montagejobb, snickeri, takläggning eller liknande
- Att du har B-körkort
- Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift




Följande är meriterande:
- Utökad B-körkort - B96 eller BE
- Erfarenhet av ställningsbyggnation
- Erfarenhet av solcellsmontage




Vad innebär det att arbeta som solcellsmontör hos Sesol?
- Mycket frihet under ansvar
- Goda möjligheter till utveckling
- Varierande vardag med olika typer av installationer hos våra kunder
- Du får vara med och påverka de beslut som fattas för Sesol och vår utveckling
- Goda förmåner och arbetsvillkor
- Delta i diverse tävlingar med bonussystem




Om anställningen:
Lön: Fast lön

Placering: Göteborg

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse

Anställningsvillkor: Heltid, 6 månaders provanställning.

Arbetstider: Måndag-fredag 07-16



Ta chansen till ett roligt, fysiskt jobb, med goda möjligheter till att utvecklas och växa.

Välkommen med din ansökan! OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.



Om Sesol AB
Vi är en trygg partner för dem som ska investera i solceller, elbilsladdare eller batterier.

Vi är idag över 450 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi har också etablerat oss i Kalmar, Helsingborg, Södertälje, Göteborg, Örebro, Norrköping, Uppsala och Karlstad.

Varje dag levererar vi anläggningar med högsta kundnöjdhet i fokus. Eftersom fler och fler får upp ögonen för solceller, elbilsladdare och batterier så innebär det att vi arbetar med anläggningar i alla storlekar, från en helt vanlig villa till stora parker. All vår personal är behörig och anställda direkt i Sesol vilket är viktigt för oss för att kunna leverera den kvalité vi står för som företag. Vi kan stolt säga att vi är en helhetsleverantör, på riktigt.

Ansök nu

Account Manager till företag inom elbilsladdning!

Account manager
Läs mer Feb 24
Om Sekraft
Sekraft är en trygg partner för dem som ska investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar

Vi är idag över 350 medarbetare i koncern som består av Sekraft som är en helhetsleverantör inom elbilsladdning och smarta fastighetslösningar och Sesol som är helhetsleverantör inom solcellsanläggningar. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi har också etablerat oss i Kalmar, Helsingborg, Södra Stockholm, Göteborg och Örebro.

Varje dag levererar vi anläggningar med högsta kundnöjdhet i fokus. Eftersom fler och fler får upp ögonen för elbilsladdare så innebär det att vi arbetar med anläggningar i alla storlekar, från en villa till stora offentliga parkeringsplatser. All vår personal är behörig och anställda direkt hos oss vilket är viktigt för oss för att kunna leverera den kvalité vi står för som företag. Vi kan stolt säga att vi är en helhetsleverantör, på riktigt.

Vi på Sekraft erbjuder bra utvecklingsmöjligheter samtidigt som vi varje dag arbetar hårt för att nå vårt mål, att vara det självklara valet för dig som vill investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar.

Är du redo för ett nytt jobb i en växande bransch? Sök då redan idag!

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Account Manager som vill vara med och bidra till goda resultat och trevlig stämning. Efter en gedigen introduktion så hjälper du bostadsrättsföringar, företag och fastighetsägare att etablera laddplatser framförallt i Göteborg med omnejd. Här jobbar vi tillsammans i en trivsam miljö där alla tar eget ansvar för att nå sina mål. Vi tillämpar fast lön plus provision. Som Account Manager hos oss ger vi dig rätt verktyg för att lyckas, bland annat genom förbokade möten från vår mötesbokningsavdelning. Du skall dock vara beredd på att själv söka upp nya kunder.



Profil
Vi söker dig som är ansvarsfull och van vid att leverera goda resultat. Du har tidigare erfarenhet inom försäljning. Du trivs i samspel med andra men jobbar även bra självständigt. Du har hög social kompetens och god vana vid att bygga kundrelationer.

Vi ser att du har minst 3 års erfarenhet inom försäljning med goda resultat. Tidigare försäljning till liknande kunder är meriterande.



Vad erbjuder vi dig?
- Mycket frihet under ansvar.
- Bearbetning av främst bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag och företag.
- En unik möjlighet att påverka din egen roll och vara med och utveckla företagets fortsatta verksamhet i en bransch där du verkligen kan göra en positiv skillnad för samhället.
- En energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning.
- Regelbundna träffar med övriga kollegor inom försäljning för utbyte av erfarenheter och kompetenser
- Möjligheten till en karriär inom bolaget såväl. Vi växer och ledaregenskaper och ambitioner är något vi ser mycket positivt på.


Lön: Fast och rörlig

Placering: Göteborg

Tillträde: Omgående

Anställningsvillkor: Heltid


Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår ansvarige rekryterare på sarah.nqila@sesol.se

Välkommen in med din ansökan! OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.

Ansök nu