Göteborg: Receptionist

Hitta ansökningsinfo om jobbet Receptionist i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Vi söker just nu ambulerande receptionister till vår bemanningspool i Göteborg.

Uppdraget startar omgående.

Tjänsten som receptionist är ett roligt arbete som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter. Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos våra kunder i Göteborg med omnejd.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda kontorstid.

I dina arbetsuppgifter kommer du att
- Vara ansiktet utåt
- Ta emot besökare
- Passerkort
- Beställa bud
- Posthantering och leveranser
- Administrativa arbetsuppgifter

Vi söker dig som har
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service, gärna reception
- Flytande engelska
- Ett gott morgonhumör!
- Flexibel
- Tar initiativ

Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga.
Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder. För oss är det en självklarhet att det blir ett långsiktigt samarbete!

Tjänsten är på heltid och vi tillämpar provanställning.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kontorsreceptionist

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kontorsreceptionist.

Engagerad Receptionist till ikoniska Läppstiftet

Läs mer Jun 13
OM FÖRETAGET

Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag. De äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i 2019 års upplaga av Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen.

OM LÄPPSTIFTET

Ett av Göteborgs mest kända landmärken "Läppstiftet" är en byggnad som sticker ut och gör sig uppmärksammad längst med Älvkanten intill Lilla bommen. Med en vacker utsikt över Göteborg, vattnet och nybyggda platinan är detta den perfekta platsen för företag att utvecklas på. I läppstiftets byggnad på 22 våningar erbjuds toppmoderna och unika kontor med en plats för nätverkanden, affärer och kreativa möten.

OM TJÄNSTEN

Till Läppstiftet, vid Lilla Bommen söker vi nu en engagerad receptionist som strävar efter en långsiktig och bred tjänst.

I vår reception krävs det att du är flexibel och alltid möter kunden med ett glatt humör för att leverera den bästa servicen. Samtidigt som du arbetar brett med service och administration så kommer även vår reception att bestå av en bar/café del. Detta innebär att likväl som du tar emot en kund för ankomst, vet du precis när det är rätt läge att fråga om en kopp kaffe eller ett glas vin för att göra deras vistelse till det lilla extra. Detta kommer alltså innebära att du även ansvarar för att sälja olika typer av drycker samt gott fikabröd för att ge våra kunder en helhetsupplevelse.

Du kommer att vara ansiktet utåt och dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att ta emot besökare, hantera och besvara inkommande frågor och kundärenden via telefon, webb och mail, samt ansvara för tillsyn och skötsel av konferens och allmänna ytor och arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande kontorsmiljö. Utöver detta har du ett säljande förhållningssätt och har inga problem med att hälla upp ett glas bubbel till en kund, för att sedan förbereda ett konferensrum.

Vidare ansvarar du för att boka, ta emot och hjälpa konferensgäster där uppgifterna varierar från att hålla rent och snyggt i lokalen och alltid se till att det finns skrivmaterial och förfriskningar, till att ta hand om enklare teknikstrul.

Tjänsten innebär att du är anställd av Carotte Staff och arbetar som konsult hos vår kund Vasakronan. Omfattningen är heltid med start 15 augusti och arbetstiderna är vardagar ca 08.00-17.00. Enstaka kvällar kan förekomma vid större event.



DIN PROFIL

Erfarenhet av service och administration är en förutsättning för att lyckas i rollen och vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror att du är en självgående och strukturerad person som driver ditt eget arbete framåt, är serviceinriktad samt alltid sätter kunden först.

Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst och älskar känslan när du kan säga att "jag anade det så jag har redan kollat upp det". Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera.

Vidare har du ett säljande förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med.

Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift och givetvis delar du våra värderingar; kvalitet, förebild, service och nyskapande.

I denna roll lägger vi stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, dock har du inga problem med att jobba självständigt.



OM CAROTTE

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

ÖVRIG INFORMATION

Start: 15/8-2022

Placering: Läppstiftet, Göteborg

Sista ansökningsdag: 2022-06-23

Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar ej emot ansökningar via mail, men vid eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare.

Sökord: reception, göteborg, hotellreception, coworking, värd, värdinna.

Ansök nu

Kontorsassistent

Läs mer Apr 25
Brinner du för att leverera ett professionellt bemötande och service i världsklass? Låter det spännande att jobba i en global kontext på ett lokalt familjärt bolag? Vill du arbeta i ett dynamiskt team och ansvara för mötesservice och kontorets dagliga drift? Då har vi just nu tjänsten för dig!

Om tjänsten

Som kontorsassistent är du vårt ansikte utåt och det är du som ser till att kontoret rullar; att paket skickas, att telefonsamtal besvaras, att besökare tas emot på ett sätt som gör att de ser fram emot att komma tillbaka. Du ser till att pappret i skrivaren inte tar slut och att det finns mjölk till kaffet även en måndag morgon. Du har ett sinne för detaljer och ser till att kontoret är snyggt och fint och att konferensrummen är preppade inför möten.

Ditt arbete kommer bland annat innefatta:

- Välkomna besökare
- Svara i telefon
- Förbereda kaffe, fika och luncher för möten
- Skicka och ta emot post och paket
- Hjälpa till att fixa afterworks och annan trivsel
- Inköp av kontorsmaterial, frukt, kaffe mm till kontoret


Om dig

Du behöver vara prestigelös, gilla att hjälpa till och aldrig tveka inför att hugga i där det behövs. Du bör ha en bra förmåga att kommunicera och samverka med kollegor, kunder och leverantörer. Som person är det viktigt att du är empatisk, engagerad, ordningsam och gillar att ha många bollar i luften. Hos oss kan du räkna med omväxlande arbetsuppgifter med stor möjlighet att vara med och påverka din egen, bolagets och till och med planetens framtid.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Du hanterar office-paketet galant. Du skriver och talar svenska och engelska obehindrat. B-körkort är ett måste.

För alla tjänster hos oss gäller att dina personliga egenskaper är viktigare än att du till punkt och pricka uppfyller en kravspecifikation. För att trivas hos oss behöver du gilla när det rör på sig och kunna ta egna initiativ i en föränderlig miljö.

Tjänsten är en heltids tillsvidareanställning med provanställning och är placerad på vårt kontor i Högsbo, Göteborg.

Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Eventuella frågor besvaras av HR Daniella Dahlbom på 0768-881521 eller daniella.dahlbom@pulpac.com.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om PulPac

PulPac är ett R&D- och IP-bolag som utvecklar och säljer en banbrytande tillverkningsteknik för fiberbaserade förpackningar och engångsprodukter med hög prestanda och lågt pris. Genom att revolutionera tekniken för cellulosaformning gör vi det möjligt för våra kunder att ersätta engångsplast med ett hållbart och kostnadseffektivt alternativ. Vår marknad är global och vårt mål är att ersätta världens engångsplast genom att licensiera vår teknik till etablerade förpackningstillverkare.

https://www.youtube.com/watch?v=IKgfMxi8U0Y

https://www.pulpac.com/

Ansök nu

Receptionist / Kontorsassistent till Vector på Lindholmen

Läs mer Apr 20
Om vår kund

Vår kund Vector har i mer än 30 år varit en ledande aktör inom utvecklingen av verktyg och mjukvarukomponenter för fordonselektronik. Vector har mer än 3 000 anställda över hela världen och de stödjer tillverkare och leverantörer främst inom fordonsindustrin men också inom liknande industrier. Vector har en stor plattform av verktyg, programvarukomponenter och tjänster för att utveckla inbyggda system.

Om tjänsten

Till Vectors rymliga kontor på Lindholmen söker vi nu en engagerad receptionist och kontorsassistent som strävar efter en långsiktig tjänst.

I rollen som receptionist och kontorsassistent arbetar du brett med varierande uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du kommer att vara ansiktet utåt för bolaget och din huvudsakliga uppgift är att se över kontorets samtliga ytor som är fördelad på fyra våningar. Vidare innefattar dina arbetsuppgifter inköp av kontorsmaterial, mejl- och telefonhantering samt annan administration kring kontoret. Du fungerar som spindeln i nätet och arbetar flexibelt med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden.

Tjänsten innebär att du är anställd av Carotte Staff och arbetar som konsult hos vår kund. Omfattningen är heltid eller deltid med start omgående och arbetstiderna är vardagar ca 09.00-17.00.

Din profil

Erfarenhet av service och administration är en förutsättning för att lyckas i rollen och vi söker dig som erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror att du är en självgående och strukturerad person som driver ditt eget arbete framåt, är serviceinriktad och har ett extra öga för detaljer.

Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst och älskar känslan när du kan säga att jag anade det så jag har redan kollat upp det. Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift och givetvis delar du våra värderingar; kvalitet, förebild, service och nyskapande.

I denna roll lägger vi stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.

Om Carotte

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Receptionist sökes för extrajobb i Göteborg

Läs mer Mar 14
Om tjänsten
Är du student och söker ett serviceinriktat och kul extrajobb, då har du kommit helt rätt! Vi letar efter en riktig servicestjärna som är intresserad av att kombinera sina studier med ett socialt extrajobb.

I denna tjänst finns möjlighet att jobba inom alla våra olika områden: kontorsreception, infodisk i köpcentrum och event. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Välkomna medarbetare och kunder
- Telefon och mail
- Kontakt med leverantörer
- Administrativt arbete i system
- Post- och fakturahantering samt bud
- Bokningar och beställningar
- Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare
- Ansvara för konferensrum samt ronderingar på kontoret
- Arbeta på olika event


Vem är du?
Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska.

Anställningen
Anställningsform: Timanställning med möjlighet att jobba mycket
Sysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, man kan själv söka lediga pass samt lägga in sin tillgänglighet i vår schemaläggningsapp.
Start: Omgående
Arbetstider: Varierande, man kan jobba både vardagar, kvällar och helger.

Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Se mer om vad vi hittar på för kul på vår instagram, och glöm inte att följa oss! https://www.instagram.com/middlepointab/

Vännerna på Middlepoint

Ansök nu

Receptionist till nytt team till Förlunda torg sökes!

Läs mer Mar 14
Om tjänsten

I denna roll som receptionist och service manager får du vara med i uppstarten att tillsammans med ett helt nytt team etablera ett nytt receptionsuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum. Som receptionist är du en del av serviceupplevelsen för såväl besökare som medarbetare. Kunden eftersträvar en upplevelse i världsklass och som ska ge besökare en upplevelse utöver det vanliga. Du kommer vara en del av denna upplevelse vilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kolleger. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden.

Vem är du?
Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an alla arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är energisk, positiv, flexibel och gillar att jobba i team. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet innan samt talar flytande svenska och engelska.

Anställningen
Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning Sysselsättningsgrad: 86%
Start: 1 maj 2022
Arbetstider: måndag till fredag varannan vecka ca kl. 9-15.30 och varannan vecka 13-20.10 samt lördagar 9.30-14.


Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. I denna tjänst är du anställd hos oss på Middlepoint och arbetar ute hos vår kund, i detta fall på ett stort företag i Frölunda. Vi är ISO certifierade för miljö och kvalitet och vi har självklart kollektivavtal. Tjänsten har stora utvecklingsmöjligheter och vi söker dig som är driven och ambitiös och vill vara med och växa hos oss.

Ansök på länken nedan och glöm inte att spana in vår instagram för att se mer om vad vi gör:

http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab/)

Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige

Nedan visas andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige .

Extrajobba som receptionist

Receptionist, telefonist
Läs mer Jun 21
Nu söker vi dig som vill arbeta extra som receptionist hos vår företagskund i centrala Göteborg.

Arbetstider är förlagda 10.10-14.05 måndag-fredag

Omgående start

Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi söker en person som har annan sysselsättning och som vill komplettera med extra timmar. Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete och har möjlighet att arbeta mer i sommar samt även till hösten.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet ocg du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera

Ansök nu

Receptionist sommarjobb

Receptionist, telefonist
Läs mer Jun 8
Nu söker vi dig som vill arbeta som receptionist under sommaren hos vår företagskunder i Göteborg med omnejd.
Arbetstider är förlagda mån-fre kontorstider.
Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet ocg du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.
Kan arbeta juli-augusti

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera

Ansök nu

Tar du studenten? - Se hit!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Tar du studenten och är arbetsökande? Se hit!
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundjänst

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats med många kollegor?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av världens största företag inom kuntjänst.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare så är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kan komma att besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Mail
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-19.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.



Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till Postnord i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi kundagenter till Postnord som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga genom hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Leveransdatum
- Paketspårning
- Kontakt med ombud
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda mellan 8.00-19:00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till stort möbelvaruhus i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av målinriktat arbete?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba fören av världens största inredning och möbelvaruhus.

I dina arbetsuppgifter som kundrådgivare så är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga under hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Fakturor
- Leverans och order
- Vissa administrativa uppgifter
- Reklamation


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-20:00, samt vissa helger 09.30-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu