Göteborg: Kundrådgivare till Allente i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundrådgivare till Allente i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundjänst för nordens största tv-leverantör.

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du stormtivas.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Mail
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-19.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Arbeta med kundtjänst – var ledig mitt på dagen

Läs mer Mar 25
Har du någon gång
funderat på hur det skulle vara att jobba heltid, men ändå ha tid att ägna dig
åt fritidsaktiviteter mitt på dagen? Vi söker nu passionerade
kundservicemedarbetare som vill ta del av en unik arbetsupplevelse. Säg hejdå till traditionella arbetstider - hos oss får du
en "siesta" mitt på dagen för att främja en god balans mellan arbete
och fritid.



Om oss
Vi är ett dynamiskt kundtjänstteam som värdesätter både arbetsglädje och personlig utveckling. Dina
arbetspass sträcker sig mellan klockan 8-12 på förmiddagen samt 15-19 på
kvällen. Detta ger dig den unika möjligheten att ha flera timmar ledigt mitt på
dagen. Under denna tid kan du unna dig själv en välförtjänt paus, träna, umgås
med vänner eller helt enkelt ägna dig åt dina passioner.

I tjänsten kommer du att

- Representera ett av Sveriges största telefonoperatörer

- Hantera tekniska ärenden och fakturafrågor via telefon, e-post och chatt

- Vara en viktig länk mellan företaget och kunderna

- Arbeta med enklare merförsäljning mot företagets befintliga kunder

Vem vi söker
Vi letar efter
självständiga och engagerade personer som trivs med att ge kvalitativ service
till våra kunder. Du behöver vara flexibel, ha god kommunikationsförmåga och
vara redo att ta dig an olika utmaningar. Du är flytande i tal och skrift på
svenska, samt har goda kunskaper i engelska.

Tror du att detta är
rätt för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team! Vi
ser fram emot att lära känna dig och välkomna dig till vårt härliga team.

Ansök nu

Unik möjlighet inom kundtjänst – Siesta mellan 12-15

Läs mer Mar 25
Har du någon gång
funderat på hur det skulle vara att jobba heltid, men ändå ha tid att ägna dig
åt fritidsaktiviteter mitt på dagen? Vi söker nu passionerade
kundservicemedarbetare som vill ta del av en unik arbetsupplevelse. Säg hejdå till traditionella arbetstider - hos oss får du
en "siesta" mitt på dagen för att främja en god balans mellan arbete
och fritid.



Om oss
Vi är ett dynamiskt kundtjänstteam som värdesätter både arbetsglädje och personlig utveckling. Dina
arbetspass sträcker sig mellan klockan 8-12 på förmiddagen samt 15-19 på
kvällen. Detta ger dig den unika möjligheten att ha flera timmar ledigt mitt på
dagen. Under denna tid kan du unna dig själv en välförtjänt paus, träna, umgås
med vänner eller helt enkelt ägna dig åt dina passioner.

I tjänsten kommer du att

- Representera en av Sveriges största telefonoperatörer

- Hantera tekniska ärenden och fakturafrågor via telefon, e-post och chatt

- Vara en viktig länk mellan företaget och kunderna

- Arbeta med enklare merförsäljning mot företagets befintliga kunder

Vem vi söker
Vi letar efter
självständiga och engagerade personer som trivs med att ge kvalitativ service
till våra kunder. Du behöver vara flexibel, ha god kommunikationsförmåga och
vara redo att ta dig an olika utmaningar. Du är flytande i tal och skrift på
svenska, samt har goda kunskaper i engelska.

Tror du att detta är
rätt för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team! Vi
ser fram emot att lära känna dig och välkomna dig till vårt härliga team.

Ansök nu

Sommarjobb - finsktalande kundservice

Läs mer Mar 27
Som Customer Care Specialist är du nyckeln till att sammanföra företagets varumärken, kunder och återförsäljare. Denna tjänst erbjuder inte bara möjligheten att överträffa kundernas förväntningar genom din serviceexpertis, utan ger även dig chansen att vara en del av den pågående digitala transformationen. Ansök nu och vara med och forma framtiden!
OM FÖRETAGET
Här kan du jobba på ett av Sveriges största företag med cirka 23 000 anställda. Tillsammans strävar vi efter att skapa frihet för människor att röra sig personligt, hållbart och säkert. Företagskulturen präglas av nyfikenhet, samhörighet och samarbete med en stark vilja att påverka och göra skillnad.
Arbetsmiljön är modern och bekväm i nyrenoverade lokaler. Du får förmåner som SATS-gym, lunchrestauranger i närheten och enkla kollektiva förbindelser. Gratis parkering finns också. Vid intervjun delar vi mer om företaget och dess unika karaktär. Välkommen till en plats där du inte bara jobbar, utan även påverkar och gör skillnad!OM TJÄNSTEN
Du kommer, tillsammans med dina fantastiska kollegor, spela en nyckelroll i att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport, där ni fungerar som länken mellan koncernens olika varumärken, kunder och återförsäljare. I den pågående digitala resan är du en viktig del av skapandet av en ny kundresa för ett stort välkänt bolag. Genom att assistera både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl, blir du en central del av den digitala omvandlingen.
I dina kundärenden inkluderas även administrativt arbete. Med ett varierande arbete i kundservice är det essentiellt att du analyserar kundens behov och proaktivt arbetar för att hitta unika lösningar för varje situation. Din roll är också central när det gäller att notera och eskalera avvikelser, samt att hänvisa kunder vidare till andra avdelningar vid behov. VEM ÄR DU?
Du drivs av att skapa nya relationer och är en skicklig kommunikatör. Med intresse och förmåga att samarbeta gör dig till en viktig stöttepelare för dina kollegor. Din positiva inställning gör att du ser möjligheter där andra ser problem.
För oss är det även viktigt att du har god dator- och systemvana samt att du är öppen för att lära dig nya saker. Din förmåga att vara problemlösande och din nyfikenhet gör dig till en resurs som ständigt söker nya vägar framåt.
Vi värdesätter en hög ambitionsnivå och en stark vilja att utvecklas, då rollen erbjuder betydande möjligheter till både personlig och professionell tillväxt. VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Talar och skriver obehindrat på svenska,engelska och finska

Språkkunskaper i nordiska språk är mycket meriterande för tjänsten.
PRAKTISK INFORMATION
Start:28 maj - 31 augOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Torslanda, Göteborg Arbetstider: Varierade tider, måndag till fredag
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. I denna process ser vi även att du bifogar dina ansökningshandlingar på engelska, samt har en bild i dina ansökningshandlingar för att effektivisera rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Sommarjobb - finsktalande kundservice

Läs mer Mar 25
Som Customer Care Specialist är du nyckeln till att sammanföra företagets varumärken, kunder och återförsäljare. Denna tjänst erbjuder inte bara möjligheten att överträffa kundernas förväntningar genom din serviceexpertis, utan ger även dig chansen att vara en del av den pågående digitala transformationen. Ansök nu och vara med och forma framtiden!

OM FÖRETAGET

Här kan du jobba på ett av Sveriges största företag med cirka 23 000 anställda. Tillsammans strävar vi efter att skapa frihet för människor att röra sig personligt, hållbart och säkert. Företagskulturen präglas av nyfikenhet, samhörighet och samarbete med en stark vilja att påverka och göra skillnad.

Arbetsmiljön är modern och bekväm i nyrenoverade lokaler. Du får förmåner som SATS-gym, lunchrestauranger i närheten och enkla kollektiva förbindelser. Gratis parkering finns också.

Vid intervjun delar vi mer om företaget och dess unika karaktär. Välkommen till en plats där du inte bara jobbar, utan även påverkar och gör skillnad!

OM TJÄNSTEN

Du kommer, tillsammans med dina fantastiska kollegor, spela en nyckelroll i att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport, där ni fungerar som länken mellan koncernens olika varumärken, kunder och återförsäljare. I den pågående digitala resan är du en viktig del av skapandet av en ny kundresa för ett stort välkänt bolag. Genom att assistera både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl, blir du en central del av den digitala omvandlingen.

I dina kundärenden inkluderas även administrativt arbete. Med ett varierande arbete i kundservice är det essentiellt att du analyserar kundens behov och proaktivt arbetar för att hitta unika lösningar för varje situation. Din roll är också central när det gäller att notera och eskalera avvikelser, samt att hänvisa kunder vidare till andra avdelningar vid behov.

VEM ÄR DU?

Du drivs av att skapa nya relationer och är en skicklig kommunikatör. Med intresse och förmåga att samarbeta gör dig till en viktig stöttepelare för dina kollegor. Din positiva inställning gör att du ser möjligheter där andra ser problem.

För oss är det även viktigt att du har god dator- och systemvana samt att du är öppen för att lära dig nya saker. Din förmåga att vara problemlösande och din nyfikenhet gör dig till en resurs som ständigt söker nya vägar framåt.

Vi värdesätter en hög ambitionsnivå och en stark vilja att utvecklas, då rollen erbjuder betydande möjligheter till både personlig och professionell tillväxt.

VI SÖKER DIG SOM

- Har en fullständig gymnasieutbildning

- Talar och skriver obehindrat på svenska, engelska och finska

Språkkunskaper i nordiska språk är mycket meriterande för tjänsten.

PRAKTISK INFORMATION

Start: 28 maj - 31 aug
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Torslanda, Göteborg
Arbetstider: Varierade tider, måndag till fredag

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

I denna process ser vi även att du bifogar dina ansökningshandlingar på engelska, samt har en bild i dina ansökningshandlingar för att effektivisera rekryteringsprocessen.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Orderhantering och kundservice

Läs mer Mar 21
Kundservice med orderadministration. Vi söker dig som vill arbeta i en global koncern med lång erfarenhet och expertis inom skatt, ekonomi och juridik. Vår kund i Göteborg växer och söker därför en ny kollega med erfarenhet av kundkontakt och fakturahantering. Vi ser gärna att du som söker har god systemförståelse, gärna inom SAP, och ett serviceinriktat sätt. Om detta passar in på dig, är du varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

I tjänsten kommer dina arbetsuppgifter i huvudsak att bestå av orderläggning, fakturaservice samt ärendehantering, både via mail och telefon. Du kommer ingå i ett team om fyra personer som präglas av en bra teamkänsla där ni tillsammans börjar dagen med ett morgonmöte. Du och ditt team kommer arbeta uteslutande mot företagskunder. Det kommer även att finnas möjlighet till att jobba på distans två dagar i veckan, varav man arbetar resterande tre dagar på kontoret.

Tjänsten innefattar även mer komplexa administrativa uppgifter som kräver systemkunskap och förståelse, därför ser vi att du som söker har ett stort intresse för analys och systemhantering.

Vår kunds produkter riktar sig till kunder inom ekonomi ser vi också att du som söker har en bakgrund och god kunskap inom service och fakturering.

Arbetsuppgifter

- Ärendehantering, främst via mail men även telefon

- Fakturaservice

- Kundservice

- Orderläggning

- Systemadministration

Vi söker dig som
- Minst har en gymnasieexamen inom relevanta områden, med fördel ekonomi eller IT

- Har tidigare erfarenhet av kundservice, gärna mot B2B

- Är tekniskt kunnig och har mycket goda systemkunskaper, där SAP är meriterande

- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

- Har bra generell datorkunskap, samt goda kunskaper inom Office-paketet

Det är meriterande om du har tidigare bokförings- och faktureringskunskaper.

Som person är du

- Serviceinriktad

- Självgående

- Ansvarstagande

- Flexibel

Övrig information

- Start: Omgående/enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid konsult uppdrag du blir anställd av A-hub

- Vi har kollektivavtal med unionen

- Placering: Göteborg

Vi går igenom urvalet löpande.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige

Nedan visas andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige .

Konferensvärdinna / konferensvärd

Konferensvärd/Konferensvärdinna
Läs mer Mar 26
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi enserviceminded konferensvärdinna/konferensvärd till vår kund i Mölndal.

Som konferensvärdinna hos vår kund arbetar du i en internationell miljö och är kundens ansikte utåt. Vi söker dig som vill arbeta med service och har erfarenhet av att utföra lyckade konferenser. För att trivas hos vår kund och i ditt team är du en flexibel, trivs med att samarbeta med andra och har ett driv. Du är positiv, lyhörd och du har också en god förmåga att se vad som behöver göras och tar egna initiativ.

Du hanterar svenska och engelska mycket väl i tal och skrift då företaget har internationella kunder.

Arbetsbeskrivning

I dina arbetsuppgifter ingår det att samordna konferenser för interna och externa gäster. Du bokar konferenser och tar in offerter, bokar resor som ex flyg och hotellövernattningar, samarbetar med restaurangen, planerar event, samordnar anmälningar och utvärderingar. Du har ett öga för detaljer och gör gärna det lilla
extra och tycker om att komma med idéer.
Du har också ansvar för att konferensrummen är välkomnande och väl fungerande med faciliteter samt AV-teknik.

Vi söker dig:
B-körkort
Engelska obehindrat
Konferensvana
Serviceminded, prestigelös i ditt arbetssätt
En doer, ser till att saker och ting händer.
Ett öga för detaljer
Strukturerad

Arbetstider 07.30-16.30 mån-fre
Då det är event och konferenser förekommer det planerat kvällsarbete då och då.

Vi söker dig som har
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service, gärna reception
- Flytande engelska
- Ett gott morgonhumör!
- Flexibel
- Tar initiativ

Uppdraget startar omgående och är på minst 6 månader.

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg 50%

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 18
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill arbeta med att ge service och då som kundtjänstmedarbetare hos vår kund på centrala Hisingen. Uppdraget är på 50% och distansarbete är ej aktuellt.

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du trivs att arbeta med teknik och ett målinriktat arbete? Gillar du att se resultat?

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Fiber

- Fakturor, abonnemang

- Teknisk support

- Merförsäljning

- Nykundshantering

- Vissa administrativa uppgifter

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt lördagar 09.00-18.00. Det finns möjlighet till flexibilitet att arbeta förmiddagar eller eftermiddagar.

Utbildningen är på heltid under 3 veckor med start 15 april och det är ett krav att du har möjlighet att närvara under hela utbildningen, mån-fre kl 8-17.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras kontorslokaler. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund.

Vi erbjuder:

Ett utvecklande arbete
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 50%

Ansök nu

Montörer sökes till fordonsindustrin

Fordonsmontör
Läs mer Feb 22
Vår kund som är verksamma inom fordonsindustrin växer, och vi behöver därför utöka med ytterligare nya montörer till en utav deras anläggningar i Norra Göteborg. Har du tidigare erfarenhet utav att ha arbetat som montör med inriktning mot bilar, båtar eller kanske annan likvärdig produktion eller bransch?

Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag - torsdag 06:00-15:30, fredag 06:00-12:30. Skiftarbete dvs kvällsarbete kan komma att förekomma under vissa perioder med start under q2 2024.

Du kommer att ingå i ett team som fordonsmontör med inriktning på tunga fordon. Felsökning, tester och montering. Tjänsterna är tänkt att starta upp under februari 2024

Din profil:

- God monterings och verktygsvana

- B-Körkort

- Engelska & svenska tal och skrift

Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 15
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill arbeta med att ge service och då som kundtjänstmedarbetare hos vår kund på centrala Hisingen.

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du trivs att arbeta med teknik och ett målinriktat arbete? Gillar du att se resultat?

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Fiber

- Fakturor, abonnemang

- Teknisk support

- Merförsäljning

- Nykundshantering

- Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning på fem veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt lördagar 09.00-18.00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras kontorslokaler. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning på ca 5 veckor för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett utvecklande arbete
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 12
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill arbeta med att ge service och då som kundtjänstmedarbetare hos vår kund på centrala Hisingen.

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du trivs att arbeta med teknik och ett målinriktat arbete? Gillar du att se resultat?

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Fiber

- Fakturor, abonnemang

- Teknisk support

- Merförsäljning

- Nykundshantering

- Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning på fem veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt lördagar 09.00-18.00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras kontorslokaler. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning på ca 5 veckor för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett utvecklande arbete
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%

Ansök nu

Drift/Fastighetstekniker

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Feb 20
För vår kunds räkning så söker vi nu efter en Drift/Fastighetstekniker till deras verksamhet i Göteborg. Du kommer att börja i en konsultroll och bli uthyrd till kundföretaget med möjlighet till anställning hos dem efter 6 månader då tjänsten är tänkt att gå över till en tillsvidareanställning.

Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och god planering samt prioritering. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor och du får stor frihet att på egen hand lösa de utmaningar du ställs inför i ditt arbete.

Arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av:

- Ventilationsteknik, både service och installation

- El-installationer

- Tillsyn och skötselarbete/rondering (fastigheter)

- Felavhjälpande underhåll

- SBA-arbete

- Innovationsarbete: att jobba med ständiga förbättringar och verka för hållbar utveckling

Arbetstiderna är förlagda måndag - fredag 07:00 - 16:00.

Vi söker dig som har en drift/fastighetsteknisk utbildning eller motsvarande samt kunskaper inom el, styr- och regler. Vi tror att du har minst 1-2 års erfarenhet av att jobba med underhåll och reparation av ventilation. Du kanske på längre sikt söker en tjänst där du kan växa i företaget och även i framtiden ta dig an en arbetsledande roll/tjänst?

Som person ser vi att du är servicemedveten, driven och arbetar målmedvetet.

Övriga krav för denna tjänsten är: B-körkort, God Svenska och Engelska i både tal och skrift.

Ansök nu