Göteborg: Kundrådgivare till Allente i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundrådgivare till Allente i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundjänst för nordens största tv-leverantör.

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du stormtivas.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Mail
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-19.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Trafikledare till bolag i Göteborg

Läs mer Jun 26
Nytt
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Skift
Ort: Göteborg
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Bara Posten Bemanning söker nu flertalet trafikledare till vår kund som är verksam inom taxibranschen. Företaget gör nu en större satsning och söker därav flertalet nya medarbetare till trafikledningen. Deras kontor är beläget i Göteborg. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

DIN ROLL
I rollen som trafikledare kommer du arbeta inom trafikledningen för företagets taxibeställningscentral. Arbetsuppgifterna innefattar att på ett snabbt och effektivt sätt ta emot beställningar som i sin tur skall fördelas ut till företagets bilar. Vidare ingår arbetsuppgifter som att planera och slinglägga olika typer av köruppdrag. Som trafikledare är du spindeln i nätet för kund och för förare. Tjänsten är på heltid på ett skiftschema dag, kväll och helg.

VEM ÄR DU?
Som person är du serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad. Vidare måste du gilla när det händer mycket samtidigt. Du är stresstålig, proaktiv och kan hantera olika typer av människor och situationer, både i samtal och möten.

VI SÖKER DIG SOM:

- Har erfarenhet från serviceyrket eller kundtjänst
- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
- God datavana med grundläggande kunskaper i office


Tidigare erfarenhet av trafikplanering, trafikledning, transport eller logistik, slingläggning samt dokumenterad it-utbildning är meriterande.

ÖVRIG INFORMATION:

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet.

Ansök nu

Trafikledare till bolag i Göteborg

Läs mer Jun 22
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Skift
Ort: Göteborg
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Bara Posten Bemanning söker nu flertalet trafikledare till vår kund som är verksam inom taxibranschen. Företaget gör nu en större satsning och söker därav flertalet nya medarbetare till trafikledningen. Deras kontor är beläget i Göteborg. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

DIN ROLL
I rollen som trafikledare kommer du arbeta inom trafikledningen för företagets taxibeställningscentral. Arbetsuppgifterna innefattar att på ett snabbt och effektivt sätt ta emot beställningar som i sin tur skall fördelas ut till företagets bilar. Vidare ingår arbetsuppgifter som att planera och slinglägga olika typer av köruppdrag. Som trafikledare är du spindeln i nätet för kund och för förare. Tjänsten är på heltid på ett skiftschema dag, kväll och helg.

VEM ÄR DU?
Som person är du serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad. Vidare måste du gilla när det händer mycket samtidigt. Du är stresstålig, proaktiv och kan hantera olika typer av människor och situationer, både i samtal och möten.

VI SÖKER DIG SOM:

- Har erfarenhet från serviceyrket eller kundtjänst
- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
- God datavana med grundläggande kunskaper i office


Tidigare erfarenhet av trafikplanering, trafikledning, transport eller logistik, slingläggning samt dokumenterad it-utbildning är meriterande.

ÖVRIG INFORMATION:

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet.

Ansök nu

Operations & Support Lead till BusinessBike // Göteborg

Läs mer Jun 21
Bike Mobility Services är en del av Pon, världens största cykelkoncern, och vår mission är att göra cykelleasing lika enkelt som att cykla. Vi utvecklar cykelmobilitetstjänster för arbetsgivare och deras anställda med varumärken som BusinessBike, Lease a Bike och Movelo. Produkten är en win-win för alla involverade och 100% kostnadsneutral för kunden. Arbetsgivaren är beställaren och de anställda erbjuds cykelhyrning som en förmån. I början av 2022 startade vi upp i Sverige under vårt brand BusinessBike - det är här du kommer in. Tillsammans med Oddwork söker vi vår Operations & Support Lead, en naturlig relationsskapare som vill skapa någonting från grunden. Ansök idag!



Som Operations & Support Lead
Låter kombinationen av storbolagstyngd och entreprenöriell startup-feeling som något för dig? Läs vidare. Hos oss kommer du få vara med på en tillväxtresa där ditt fokus är att se till så våra kunder och samarbetspartners får det bästa bemötandet. Med dig utökas teamet från tre till fyra kollegor, men internationellt är ni många, många fler. Som Operations & Support Lead har du direktkontakt med våra kundgrupper - alltifrån potentiella och befintliga kunder till återförsäljare. Du kommer att ansvara för supporten via telefon, mejl och hantera inkommande frågor från vår hemsida. Kort och gott är ditt fokus att skapa en så smidig kundresa som möjligt genom att förbättra vår digitala plattform och våra verksamhetsprocesser. Här kommer du jobba nära både affärsutvecklingschef och säljare samtidigt som du kommer ha stenkoll på vårt lead-skapande och underhålla vårt CRM HubSpot. Det är en hybrid arbetsplats som väntar dig, där du kan jobba både från vårt co-working kontor och hemifrån.


Vi söker dig som…
är en serviceinriktad och genuin lagspelare som aldrig ser problem, bara lösningar. Du behöver inga satta strukturer för att köra på, utan jobbar självständigt och hittar ditt eget arbetssätt längs vägen. Det ingår i startupkänslan som du tycker om. Att hitta förbättringsområden är också lite av ditt gebit och tar dig gärna friheten att testa vad som funkar bäst för hela bolaget. Du är både snabblärd och snabbfotad där du gärna visar vägen för hur service går till - med en ödmjuk approach, såklart! När det nalkas företagsevent är du givetvis den första att räcka upp handen och ge din support, för sociala sammanhang är lite av din grej!



Våra önskemål till dig:

- 3+ års erfarenhet inom kundservice, support eller liknande
- Plus i kanten om du har jobbat inom mobility, leasing, finans,
försäkring eller IT
- Passionerad över tillväxtresan och har en go-getter mentalitet
- Svenska och engelska




Varför BusinessBike?
I Sverige är vi i startup-skedet men vi har det internationella bolaget med den stora koncernen i ryggen. Här finns allt från IT till HR redan på plats, så att vi kan fokusera på att bygga. Och viktigast av allt - på att ha riktigt kul på vägen, både under arbetstid och utanför. En av våra värderingar är trots allt ”make it fun”. De andra är “trust to act”, ”act responsible” och ”passion to perform”. Ord som för oss inte bara är ord. Vi litar på våra anställda, agerar ansvarsfullt och brinner för att leverera. Låter det som din nästa arbetsplats?



START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Senior Talent Manager Madeleine Linge, madeleine.linge@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-07-13

Skicka din ansökan så snart som möjligt! Platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.



Vi på?Oddwork?är övertygade om att världen blir en bättre plats när alla vågar och kan följa sina drömmar. Genom att hjälpa organisationer att skapa ärliga och transparenta företagskulturer och genom att hjälpa talanger mot sina mål jobbar vi mot drömmen - varje dag. Vi är här för att revolutionera vår bransch, för att matcha talang med företagskultur och för att stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Det betyder att vi aktivt jobbar med att inkludera alla i våra rekryteringsprocesser för att spegla samhället på ett rättvist sätt. Därför vill vi uppmana dig som kanske inte tänkt söka detta jobb att ändå göra det. Skicka in din ansökan, bredda vår kompetens och bidra med dina erfarenheter och din expertis. För oss är det självklart att det är när rätt personlighet möter rätt företag som magi uppstår. Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka?här.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Läs mer Jun 20
Jobbeskrivning

Vår kund inom fordonsindustrin söker kundtjänst medarbetare som talar flytande Svenska och Engelska. Tjänsten är på heltid med varierande schema där även kväll/natt och helgjobb tillkommer. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Danda och uthyrd till vår kund med placering i Torslanda.



Om dig: Du har minst ett års erfarenhet av liknande jobb, gärna inom service eller försäljning. Du är lyhörd, trevlig och har lätt för att arbeta i team.Det är viktigt att du har god dator vana då detta tillsammans med telefonen kommer att vara dina främsta arbetsverktyg.

Omfattning: Heltid

Plats Torslanda

Språk: Svenska/Engelska

Ansök nu

Trafikledare till bolag i Göteborg

Läs mer Jun 20
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Skift
Ort: Göteborg
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Bara Posten Bemanning söker nu flertalet trafikledare till vår kund som är verksam inom taxibranschen. Företaget gör nu en större satsning och söker därav flertalet nya medarbetare till trafikledningen. Deras kontor är beläget i Göteborg. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

DIN ROLL
I rollen som trafikledare kommer du arbeta inom trafikledningen för företagets taxibeställningscentral. Arbetsuppgifterna innefattar att på ett snabbt och effektivt sätt ta emot beställningar som i sin tur skall fördelas ut till företagets bilar. Vidare ingår arbetsuppgifter som att planera och slinglägga olika typer av köruppdrag. Som trafikledare är du spindeln i nätet för kund och för förare. Tjänsten är på heltid på ett skiftschema dag, kväll och helg.

VEM ÄR DU?
Som person är du serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad. Vidare måste du gilla när det händer mycket samtidigt. Du är stresstålig, proaktiv och kan hantera olika typer av människor och situationer, både i samtal och möten.

VI SÖKER DIG SOM:

- Har erfarenhet från serviceyrket eller kundtjänst
- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
- God datavana med grundläggande kunskaper i office


Tidigare erfarenhet av trafikplanering, trafikledning, transport eller logistik, slingläggning samt dokumenterad it-utbildning är meriterande.

ÖVRIG INFORMATION:

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige

Nedan visas andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige .

Extrajobba som receptionist

Receptionist, telefonist
Läs mer Jun 21
Nu söker vi dig som vill arbeta extra som receptionist hos vår företagskund i centrala Göteborg.

Arbetstider är förlagda 10.10-14.05 måndag-fredag

Omgående start

Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi söker en person som har annan sysselsättning och som vill komplettera med extra timmar. Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete och har möjlighet att arbeta mer i sommar samt även till hösten.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet ocg du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera

Ansök nu

Receptionist sommarjobb

Receptionist, telefonist
Läs mer Jun 8
Nu söker vi dig som vill arbeta som receptionist under sommaren hos vår företagskunder i Göteborg med omnejd.
Arbetstider är förlagda mån-fre kontorstider.
Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet ocg du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.
Kan arbeta juli-augusti

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera

Ansök nu

Tar du studenten? - Se hit!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Tar du studenten och är arbetsökande? Se hit!
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundjänst

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats med många kollegor?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av världens största företag inom kuntjänst.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare så är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kan komma att besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Mail
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-19.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.



Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till Postnord i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi kundagenter till Postnord som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga genom hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Leveransdatum
- Paketspårning
- Kontakt med ombud
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda mellan 8.00-19:00.

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till stort möbelvaruhus i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av målinriktat arbete?

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba fören av världens största inredning och möbelvaruhus.

I dina arbetsuppgifter som kundrådgivare så är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga under hela processen.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Fakturor
- Leverans och order
- Vissa administrativa uppgifter
- Reklamation


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-20:00, samt vissa helger 09.30-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu