Göteborg: VD-assistent sökes till kund i Göteborg i höst

Hitta ansökningsinfo om jobbet VD-assistent sökes till kund i Göteborg i höst i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Är du en van och serviceinriktad administratör? Välkommen med din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Kunden har behov av en administratör på heltid från och med den 10e augusti och två månader framåt. Arbetstiderna är enligt Unionens kollektivavtal 7:45-16:30. Placeringsort: Göteborg, Hisingsbacka.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer du i första hand ge stöd åt verksamhetens VD men även till viss del till ledningsgruppen och övriga organisationen.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Hantera kontakter med styrelsen
- Samordna möten
- Administrera handlingar
- Boka konferenser och möten
- Föra protokoll vid bolagsgemensamma möten


Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Du har erfarenhet av administrativt arbete
- Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet
- Du är strukturerad och serviceinriktad


Meriterande för tjänsten:

- Du har erfarenhet av arbete i Sharepoint.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet.

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Administrativ assistent.

Logistikadministratör hos DFDS Logistics Contracts

Läs mer Jun 15
Om DFDS Logistics Contracts
DFDS Logistics Contracts är en är en fullservice-terminal inom kontraktslogistik som är belägen i Arendal, omedelbar anslutning till Göteborgs ytterhamnar. Terminalens största kund är AB Volvo och verksamhet utgörs av omlastning så kallad Crossdockning, lagring, reparation och rengöring av emballage. DFDS Logistics Contracts hanterar både import- och exportgods, utöver detta utför vi även förtullningar. Terminalen är i drift dygnet runt sex dagar i veckan och vi sysselsätter omkring 160 personer på heltid.

Om tjänsten
Som Logistikadministratör på DFDS hanterar du administrationen kring transporter genom att navigera i lokala datasystem. Du kommer vara en viktig del i den dagliga verksamheten och befinna dig mitt i Göteborgs logistiska centrum och samla på dig mängder av erfarenhet.

Om dig
För att lyckas i tjänsten behöver du trivas med att arbeta med tung administration och ha god datavana eftersom du kommer agera och kontrollera i olika system. Du har även lätt för att arbeta tillsammans med andra, då det är en naturlig del på den här arbetsplatsen. En hög arbetsmoral och viljan att varje dag göra ett bra arbete är en viktig sida hos dig!

- Administrationsvana och intresse för administration

- Kunna arbeta och navigera i Excel

- Lösningsorienterad

- Prestigelös

- Uttrycker dig väl på svenska såväl som engelska i tal och skrift



Ambulerandekonsult:

Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen.

Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: dfdsprofessionals@dfds-group.com

Rekryteringsarbetet sker löpande.

Det går ej att ansöka via mail.

DFDS Group

DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda.

DFDS Professionals

DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap.

Sökord
DFDS | Göteborg | Transport | Logistik |

Ansök nu

Admin Support Specialist Propulsion

Läs mer Apr 19
We are looking for an "admin wizard" to be a part of R&D Propulsion, which is a department with a mission to deliver results which exceed the customers’ expectations.



Let us describe the challenge we offer

Polestar is blazing a new trail, dedicating ourselves to the development and refinement of electric vehicle performance. Your experience as an Administrative Support Specialist would be invaluable to support the Propulsion department.

If you are an innovative, open-minded person who believes that electrification is the future of the auto industry, we would like to hear from you.



What you’ll do

Propulsion is a part of the Polestar R&D, is a department with a mission to deliver results which exceed the customers’ expectations. The department is under growth and we are developing our own technical portfolio. The area of responsibility spans from battery management software, inverter software and electric motor calibration, and charger software together and electric motor and drive system design.

Your responsibilities will be:

- Automating our processes and approval flows
- Support budget accounting and monitoring our ongoing programs
- Support the managers with approval processes and educations
- Manage flow in our approval processes, coordinating with finance and purchasing
- Keeping track of our business plan, staffing and programs
- Support with technical presentations, townhalls and managing events


Essentially, you will be our expert in automating processes, keeping track of the department health and using new innovative tools to help us in our planning.



Who you are

You have a strong will to create the future of electric vehicles - it’s probably fair to call you an EV nerd passionate about solving climate changes. You are enthusiastic, motivated, well-organized and driven. You’re not afraid to try new approaches and out of the box methods. You are eager to find solutions even if the path forward is not straight. You are talented in various programs like Office (Excel) and other tools. You are a good collaborator with good presentation skills. You are good with numbers and have no trouble finding facts and figures. Previous experience in this area is an advantage.

At Polestar, you will be a part of a cross-functional and international team, with English as a natural language for written and spoken communication.

Personal fit will be of great importance in this recruitment.



Polestar - the guiding star.

We are an electric performance brand, determined to improve the society we live in. Our focus is on uncompromised design and technology. Passion and emotion drive us, electricity and innovation drive our cars. Our products are excellent, efficient and entertaining. In Polestar’s future, there is no room for shortcuts, excuses or compromises. We are all in, dedicated on our ambition. Guiding our industry forward through pure, progressive, performance.



Is this you? If you are interested in joining the Polestar family, don't wait with submitting your application. We apply a continuous selection process and the job post will be open until the position is filled.

Are you ready for the journey? Which is electric by the way...

Ansök nu

Admin Support Specialist Propulsion

Läs mer Apr 28
We are looking for an "admin wizard" to be a part of R&D Propulsion, which is a department with a mission to deliver results which exceed the customers’ expectations.



Let us describe the challenge we offer

Polestar is blazing a new trail, dedicating ourselves to the development and refinement of electric vehicle performance. Your experience as an Administrative Support Specialist would be invaluable to support the Propulsion department.

If you are an innovative, open-minded person who believes that electrification is the future of the auto industry, we would like to hear from you.



What you’ll do

Propulsion is a part of the Polestar R&D, is a department with a mission to deliver results which exceed the customers’ expectations. The department is under growth and we are developing our own technical portfolio. The area of responsibility spans from battery management software, inverter software and electric motor calibration, and charger software together and electric motor and drive system design.

Your responsibilities will be:

- Automating our processes and approval flows
- Support budget accounting and monitoring our ongoing programs
- Support the managers with approval processes and educations
- Manage flow in our approval processes, coordinating with finance and purchasing
- Keeping track of our business plan, staffing and programs
- Support with technical presentations, townhalls and managing events


Essentially, you will be our expert in automating processes, keeping track of the department health and using new innovative tools to help us in our planning.



Who you are

You have a strong will to create the future of electric vehicles - it’s probably fair to call you an EV nerd passionate about solving climate changes. You are enthusiastic, motivated, well-organized and driven. You’re not afraid to try new approaches and out of the box methods. You are eager to find solutions even if the path forward is not straight. You are talented in various programs like Office (Excel) and other tools. You are a good collaborator with good presentation skills. You are good with numbers and have no trouble finding facts and figures. Previous experience in this area is an advantage.

At Polestar, you will be a part of a cross-functional and international team, with English as a natural language for written and spoken communication.

Personal fit will be of great importance in this recruitment.



Polestar - the guiding star.

We are an electric performance brand, determined to improve the society we live in. Our focus is on uncompromised design and technology. Passion and emotion drive us, electricity and innovation drive our cars. Our products are excellent, efficient and entertaining. In Polestar’s future, there is no room for shortcuts, excuses or compromises. We are all in, dedicated on our ambition. Guiding our industry forward through pure, progressive, performance.



Is this you? If you are interested in joining the Polestar family, don't wait with submitting your application. We apply a continuous selection process and the job post will be open until the position is filled.

Are you ready for the journey? Which is electric by the way...

Ansök nu

Junior Administratör

Läs mer Apr 11
Vill du arbeta på ett expansivt företag som utvecklar betallösningar för hotell- och restaurangbranschen i Europa? Trivec är ledande i Norden inom betallösning för restaurang, bar och hotell.

Nu söker vi en Junior Administratör till vårt kontor i Göteborg.

I din roll som Junior Administratör kan ansvarsområdet innefatta:

- Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
- Hantera ordrar
- Lägga beställningar
- Registervård
- Allmän administration




Främst kommer arbetsuppgifterna vara att föra över information mellan våra olika system, skapa kundbilder och lägga in kontaktuppgifter.

Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta.

Vi söker dig som:

- Är ordningsam och strukturerad
- Gillar att arbeta i ett högt tempo
- God vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg
- Obehindrade kunskaper i svenska språket, tal och skrift samt goda kunskaper i det engelska språket.


Vi erbjuder:

- Ett självständigt och omväxlande arbete
- Kompetenta och engagerande kollegor
- Ett expansivt företag med mål att bli nummer ett på varje marknad vi går in i




Tidigare erfarenhet är ej ett krav.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Bemannia Kontor AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Bemannia Kontor AB .

HR-specialist sökes till Göteborg

HR-specialist/HR-adviser
Läs mer Jun 21
Har du flera års arbetslivserfarenheter inom HR och har arbetat med majoriteten av alla HR-processer? Ansök till tjänsten redan idag.

Om uppdraget

Verksamheten är ett regionalt bolag som arbetar för ett renare hav och en bättre miljö på en modern arbetsplats i Göteborg. Uppdraget gäller under perioden 2022-08-22 till 2023-01-31. Tjänstgöringsgraden är på heltid, under dagtid.

Dina arbetsuppgifter

- Ge råd och stöd inom HR till chefer och tillsammans med verksamhetens egna HR-specialist vara med och strategiskt utveckla HR-arbetet
- Arbeta inom hela HR-området med bland annat: kompetensförsörjning, arbetsmiljö, lag- och avtalstolkning, lön, samverkan, likabehandling, personalärenden etc.
- Ett tätt samarbete med den andra HR-specialisten, chefsstöd, lön, avdelningschef och övriga inom staben i verksamheten
- Gemensamt ansvarstagande för planering och genomförande av HR-arbetet



Dina kvalifikationer

- Några års erfarenhet av kvalificerat arbete inom HR-funktionen
- Bred kompetens då du har arbetat med majoriteten av alla HR-processer
- Relevant utbildning inom HR/Personal



Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare: nadine.ayari@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Interim ekonomichef sökes till Familjebostäder

Ekonomichef
Läs mer Jun 16
Familjebostäder har genomfört en organisationsförändring på ekonomiavdelningen. Vi har renodlat ekonomifunktionen och avser att rekrytera en ny ekonomichef då vår nuvarande ekonomichef kommer övergå i en roll som vice VD. I avvaktan på att denna rekrytering blir klar vill vi ta in en ekonomichef på konsultbasis i ca 6 månader.

Arbetsuppgifter:
Uppdraget avser ytterst en kvalitetssäkring av dagens arbetsflöde. Inte utveckla nytt utan att leverera på det som ligger på bordet. Att ha ansvar för personalen som består av 11 personer och ha fokus på arbetsmiljön och att gruppen fungera som en enhet. Avdelningen består av redovisningspersonal, controller, redovisningschef och hyresadministration. Målet är en väl fungerande ekonomifunktion efter sex månader.
Din uppgift blir att leda den operativa verksamheten så att rutiner fungerar, kvalitetssäkring av bokföringen och att personalens förmåga tillvaratas fullt ut. Rapportering sker till vd för redovisning i styrelsen.

Dina kvalifikationer
Civilekonom med personalansvar
Erfarenhet av större bolag (över 50 personer)
Konkret kunskap om affärssystemet/ekonomisystemet Agresso/Unit4
Erfarenhet av e-handelssystem typ Proceedo (inköps- och faktureringssystem).
Erfarenhet av operativt bokslut, budgetprocesser och investeringsprocesser
Meriterande om erfarenhet från fastighetssystem och fastighetsbranschen
Goda erfarenheter av att ta fram rapporter och uppföljning till organisationen
Dokumenterad erfarenhet som arbetsledare och gärna kompletterad med ledarskapsutbildning

Dina egenskaper
Ett inkännande ledarskap som bygger på involvering och dialog
God förståelse och intresse av att hjälpa hela organisationen att bli bättre på ”ekonomi” - att se ekonomiavdelningen som både service och experter.
Ansvarsfull och förmåga att leverera i tid
Positiv och engagerad
Förmåga att söka efter lösningar på ett systematiskt sätt
Ödmjukhet och prestigefri

Övrigt:
Snabb start är önskvärt
Fokus på personlighet när kraven är uppfyllda
Närvaro fem dagar i veckan
Boende i Göteborg med omnejd

Övrig information
Arbetstid: Heltid
Start: 1 september 2022
Varaktighet: Tom 2023-02-28

Du som är egen företagare är också välkommen att ansöka.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Privatrådgivare sökes till Göteborg

Växeltelefonist
Läs mer Jun 16
Om uppdraget

I denna roll som Privatrådgivare kommer du att arbeta för en myndighet i Göteborg. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start i början på september och pågå ett år framåt.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Privatrådgivare kommer du att arbeta med att svara på frågor från privatpersoner om tullhantering. Frågorna handlar om näthandel, resa med djur, alkohol och tobak, eller om att flytta till/från Sverige. Arbetet sker på plats i kundens lokaler i Göteborg där du kommer arbeta med frågor som kommer in till dom via telefon och e-post. Du kommer få en utbildning som kommer pågå under 2-3 veckor.

För att trivas i rollen tror vi att du är en lugn person och en god kommunikatör som är klar och tydlig. Vidare är du ansvarstagande, noggrann och arbetar strukturerat.

Dina kvalifikationer

- Treårig gymnasieutbildning.
- Minst två års arbetserfarenhet ifrån kundservice och tjänster i digitala kanaler.
- Kunnig inom service och kundbemötande.
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
- Mycket goda skriftliga och muntliga kunskaper i engelska.
- Erfarenhet av moderna kundhanteringssystem.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Kreativ kommunikatör till Göteborg

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Maj 23
Är du en erfaren kommunikatör som trivs i att arbeta med kommunikationsuppdrag? Då kan det här uppdraget vara något för dig.

Om uppdraget

Uppdraget kommer att innebära en roll som Kommunikatör inom ett miljöbolag med fokus på webb, sociala medier och trycksaksproduktion. Uppdraget har start 15 augusti och förväntas pågå i sex månader. Placeringsort: Göteborg

Dina arbetsuppgifter

- Producera och koordinera säljstödsmaterial, trycksaker, presentationer, skyltar, annonser, utställningsmaterial etc.
- Producera och uppdatera innehåll i våra centrala kanaler i sociala medier/webbplatser
- Film, foto, text- och bildproduktion
- Skriva målgruppsanpassade texter för samtliga digitala kanaler
- Delta i kommunikationsavdelningens övriga löpande arbete


Dina kvalifikationer

- Relevant utbildning och minst tre års arbetserfarenhet inom kommunikation/media/marknadsföring
- Mycket goda kunskaper i EpiServer, Photoshop, Indesign, Illustrator, Microsofts verktyg, Sharepoint och Office 365
- Mycket god förmåga att kommunicera på svenska och engelska både i tal och text
- God skribent
- Mycket goda kunskaper i program för bildhantering, sociala medier, webb och grafisk produktion
- Mycket goda kunskaper inom grafisk design
- B-körkort


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare: nadine.ayari@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Ansök nu

Erfaren Helpdesk support sökes till Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Maj 23
Om uppdraget
Vi på Bemannia söker vi en Helpdesk support till vår kund i Göteborg. Tjänsten avser ett konsultuppdrag på en sysselsättningsgrad på 100%. Uppdraget kommer att start 20 juni 2022 och pågå till 20 juni 2023 år med stor chans till förlängning. Placeringsort: Göteborg.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Helpdesk support kommer du att arbeta med att se till att den rullande IT-utrustning fungerar. Du kommer att tillhandahålla servicestöd via t.ex. telefon, e-post och chatt mot användare avseende hård- och mjukvara. Du kommer även att administrera IT-miljöer t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer samt instruera användare i hur de ska arbeta med olika program.
För att trivas i rollen tror vi att du är en god kommunikatör som uttrycker dig väl. Du har även en känsla för service och mycket god samarbetsförmåga. Som person är du flexibel och kan organisera och prioritera dina uppgifter.

Dina kvalifikationer

- Du har en högskoleutbildning inom IT eller annan likvärdig IT-utbildning och minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt gymnasium eller likvärdig kunskap samt två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete

- Du har mycket goda datakunskaper och arbetar obehindrat i MS Office.
- Du är en god kommunikatör och uttrycker dig väl i såväl tal som skrift på både svenska och engelska.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofia Sundberg sofia.sundberg@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Ansök nu