Göteborg: Lärare i fritidshem till Långedragsskolan

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lärare i fritidshem till Långedragsskolan i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen.

Bli en av oss!
Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att:
• öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande.
• skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat.
• öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar.

Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, grundsärskolan, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola.

Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning

ARBETSUPPGIFTER
Långedragsskolan är en nybyggd skola och vi flyttade in i de nya lokalerna vid höstterminens start. Skolan ligger i en havsnära miljö med stora möjligheter till rika naturupplevelser. På skolan undervisas elever från förskoleklass till årskurs 6. All personal arbetar i nära samverkan för att utveckla och stödja eleverna i deras lärprocess. Personalen arbetar i lag som tillsammans verkar för att utveckla elevernas självkänsla, kreativitet, nyfikenhet och lust att lära. På Långedragsskolan arbetar vi med åldersblandade grupper på fritidshemmet. Alla våra elever är välkomna att ansöka om plats till fritidshemmet.

Vi söker nu en lärare i fritidshem för en tillsvidareanställning.

Som lärare i fritidshem på Långedragsskolan är du ansvarig för planering, genomförande och utvärdering av undervisningen i fritidshemmet. Du är ansvarig för att driva fritidshemsverksamheten utifrån gällande styrdokument och vara drivande och delaktig i att implementera läroplanen för fritidshem i verksamheten.

Långedragsskolan ingår i ett skolområde tillsammans med Hagenskolan och Nya Varvetskolan. Vårt skolområde består av tre F-6-skolor med totalt 900 elever och 90 personal. Skolorna har likvärdigt elevunderlag och eleverna har god måluppfyllelse. Alla skolorna har oerhört engagerad och kompetent personal.

KVALIFIKATIONER
Du som söker är utbildad och legitimerad lärare med inriktning mot fritidshem. Även du som studerar sista terminen till lärare i fritidshem och förväntas ta din examen våren 2022 är välkommen att söka. Om du erhåller tjänsten kommer du att få en tidsbegränsad anställning under 6 månader i avvaktan på legitimation.

Som person är du lugn och stabil och har förmågan att skapa en trygg miljö för alla elever. Du drivs av att samarbeta med andra människor och är duktig på att skapa goda relationer till elever, kollegor och föräldrar. Din kreativitet smittar av sig på andra och skapar ett engagemang och motiverar till lärande. Du bidrar gärna med idéer och nya tankesätt för att hela tiden driva verksamheten framåt.

Du har förmåga att skapa riktigt goda relationer med eleverna vilket gör dig och teamet till det mest kraftfulla verktyget att upprätthålla såväl trygghet som studiero i och utanför skolan. Du använder en rad metoder för att inkludera alla elever och du är beredd att prova och ständigt ompröva din metodik för att tillgodose de behov som finns i den grupp ditt team ansvarar för. Du är väl förtrogen med de kommande läroplansförändringarna och är beredd att utveckla din och elevernas digitala kompetens. Vidare är du nyfiken på och beredd att arbeta utifrån den verksamhetsidé som är framtagen, och både modig och prestigelös att fortsätta utveckla den tillsammans med oss.

Välkommen med din ansökan!
Tjänsten tillsätts under förbehåll att den inte tas i anspråk av interna skäl.

ÖVRIGT
Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd.

Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Lärare i fritidshem/Fritidspedagog

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Lärare i fritidshem/Fritidspedagog.

Lärare i fritidshem till Flatåsskolan

Läs mer Jun 23
I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen.

Bli en av oss!
Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att:
• öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande.
• skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat.
• öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar.

Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, grundsärskolan, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola.

Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning

ARBETSUPPGIFTER
Välkommen till Flatåsskolan som är en F-6 skola med ca 550 elever från förskoleklass och upp till årskurs 6. Skolan har trevliga lokaler och en inspirerande och fin skolgård med utomhusklassrum som har tillgång till en odlingsträdgård. Flatåsskolan arbetar sedan många år tillbaka med profilen utomhuspedagogik vilken innebär att eleverna får möjlighet att arbeta utomhus och i andra miljöer än i skolans lokaler. Syftet är att koppla undervisningen till samhället och naturen runtomkring och på så sätt skapa en undervisning med mening och engagemang.

Som lärare hos oss möter du positiva och glada kollegor som tillsammans utvecklar undervisningen och ser till alla elevers bästa. Vi som arbetar på skolan tror på alla elevers vilja och förmåga att inhämta kunskap. Vi uppmuntrar och stimulerar eleverna till att växa och utvecklas under hela skoldagen.

Nu söker vi två legitimerade lärare i fritidshem, en för åk 1 och en för förskoleklass. Vi söker dig som brinner för att utveckla fritidshemmets verksamhet och att arbeta med de yngre eleverna i skolan. Du är väl förtrogen med fritidshemmets uppdrag.

Du kommer att arbeta på fritidshemmet där du leder och stimulerar eleverna i deras lärande och personliga utveckling på ett konstruktivt och inspirerande sätt utifrån elevernas egna förutsättningar. Du planerar, genomför och följer upp fritidsverksamheten tillsammans med dina kollegor i arbetslaget. Under skoltid kommer du främst att vara i åk F-3 där du kommer ha resursuppdrag i klass samt vara rastvärd.

KVALIFIKATIONER
Vi söker en legitimerad lärare i fritidshem. Har du erfarenhet och ett brinnande intresse av att arbeta i fritidshem samt med elever i förskoleklass är det meriterande.

För att passa i rollen vill vi att du har en god förmåga att arbeta målinriktat och att utveckla kvalitén på verksamheten. Du bidrar med nya idéer och perspektiv i arbetsrelaterade frågor samt i situationer som behöver lösas. Du tar initiativ och ansvar för att arbetet går framåt, oavsett om du arbetar ensam eller tillsammans med andra.

Vi ser även gärna att du är en tydlig och god kommunikatör som får gehör för tankar och idéer. Samtidigt ser du möjligheter och finner glädje i att arbeta tillsammans med andra för att skapa en så utvecklande, inspirerande och utmanande fritidshemsverksamhet som möjligt. Du är nyfiken, initiativrik, nytänkande och vill utvecklas i ditt arbete. Du har förmåga att skapa goda relationer till elever, vårdnadshavare och till dina kollegor.

Du arbetar lågaffektivt och är lyhörd för elevernas olika behov. Du ger eleverna trygghet genom tydliga ramar samtidigt som du inbjuder till inflytande. Du har förmåga att sätta tydliga gränser och vara en god ledare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Tjänsten tillsätts under förbehåll att den inte tas i anspråk av interna skäl.

ÖVRIGT
Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd.

Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Ansök nu

Fritidspedagog/ lärare fritidshem i kombination med musik eller bild

Läs mer Jun 20
Som fritidspedagog ansvarar du tillsammans med dina kollegor för planering, genomförande, reflektion och utvärdering av fritidsverksamheten. Du erbjuder en stimulerande och utmanande undervisning genom aktiviteter som bidrar till elevernas utveckling och lärande och ger dem en meningsfull och rolig fritid. I rollen ingår också att komplettera den pedagogiska verksamheten i klassrummet. Du är väl förankrad i rådande styrdokument och ansvarar för att skolan arbetar mot uppställda mål och för den pedagogiska utvecklingen framåt. Är du den vi söker?
Vi söker i första hand dig som är utbildad fritidspedagog eller lärare i fritidshem. Du är en tydlig ledare som är målinriktad och tycker det är viktigt att ha en bra relation till elever, föräldrar och kollegor. Vi tror också att du har en god samarbetsförmåga och god förmåga att kommunicera i både tal och skrift. Vidare ser vi gärna att du är van att arbeta med digitala verktyg och kommer med nya tankar och idéer till vår verksamhet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och tillträde sker enligt överenskommelse.
Intervjuer sker fortlöpande så tveka inte att ansöka omgående. Tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdag.
Obs! Rekryteringsföretag eller liknande undanbedes ta kontakt med oss inför rekryteringen.

Ansök nu

Vikarier sökes till skolans fritidsverksamhet

Läs mer Feb 2
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet

Arbetslivserfarenhet krävs och erfarenhet av pedagogiskt arbete är meriterande.

Utbildning
Krav: Gymnasieexamen
Meriterande: Pågående eller avslutad eftergymnasial utbildning, gärna med pedagogisk inriktning är meriterande.

Kompetenser
Meriterande: Erfarenhet av ledarskap, genom ditt arbete eller din fritid. Kunskaper inom och erfarenhet av kreativa och praktiska ämnen.

Språk
Krav: Svenska i tal och skrift.

För att få jobba hos Lärarpartner måste du kunna uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret i original enligt skollagen (2010:800).



Din profil
Är du en varm, nyfiken och engagerad person som har lätt för att engagera andra? Är du trygg i dig själv och kan möta barn och elever där de befinner sig? Är du en god förebild för barn och unga och vill växa som person genom erfarenhet som ledare i skolan? Kanske är du aktiv inom någon form av idrott eller brinner lite extra för estetiska och skapande ämnen? Då tycker vi att du ska söka dig till oss som vikarie!

För att trivas med jobbet ser vi att du:

Har lätt för att anpassa dig till nya situationer och är lösningsorienterad:
Som lärarvikarie behöver du vara förberedd på att arbeta på olika skolor och ibland med kort varsel.
Med din flexibilitet har du förmågan att ”tänka nytt” när situationen kräver det.

Känner ett engagemang för att väcka elevers nyfikenhet och intresse:
Med engagemang, intresse och vilja kommer du långt!

Är strukturerad och lyhörd för de behov du möter:
Ett strukturerat arbetssätt och din förmåga att se varje individ underlättar för både dig och eleverna.
Delar och förstår innebörden av våra värdeord; Ansvar, Driv och Personlighet. Du kan läsa mer om vad orden betyder för oss på vår hemsida.




Dina arbetsuppgifter
Vi erbjuder dig ett varierat och stimulerande arbete där du ersätter ordinarie pedagog vid dess frånvaro i skolans fritidshem.
Du kommer att vara med som ett extra stöd i klass under skoldagen för att sedan vara med barnen på skolans fritidshem. Där ansvarar du tillsammans med övriga pedagoger för att barnen erbjuds meningsfulla aktiviteter och den omsorg de behöver.

Ditt fokus ligger alltid på de barn- och ungdomar du möter i arbetet. Att skapa en trygg och positiv lärmiljö, samt stödja eleverna i deras personliga utveckling är det centrala.

Du kommer bli en av Lärarpartners noga utvalda vikarier i vårt vikarieteam där du själv bestämmer när och hur mycket du vill jobba.
Våra uppdrag sträcker sig allt ifrån en dag, några veckor till hela terminer och passar därför även utmärkt för dig som vill kombinera tjänsten med studier.
Genom att matcha våra uppdrag mot din kompetens, personlighet och önskemål ser vi till att du hamnar i situationer som du både klarar av och kan utvecklas av. Vi möter dig där du är och finns alltid här när du behöver stöd och vägledning!
Vi strävar efter kontinuitet och vill se till att du kommer tillbaka till de verksamheter där du trivs bäst.

Självklart har vi kollektivavtal.


Om oss
Lärarpartner startades i Göteborg 2006 med intentionen att bidra till en fungerande vardag för våra kunder i förskolan, grundskolan och gymnasiet samt attrahera fler duktiga pedagoger till branschen. Vi är ett personligt och familjärt företag med stort hjärta och lång erfarenhet av både bemanning och arbete inom förskola, skola och gymnasium. Våra ledord Ansvar, Driv och Personlighet är centrala i allt vi gör och grunden för den kultur vi vill att Lärarpartner ska ha. Vi är nyfikna, lyhörda och engagerade och strävar alltid efter att ge ett personligt och ärligt bemötande.

Ansök nu

Grundlärare i Fritidshem med inriktning idrott & hälsa till Victoriaskolan

Läs mer Jun 15
Victoriaskolan i Göteborg är en centralt belägen fristående grundskola med en ekonomisk förening som huvudman. Vi erbjuder undervisning från årskurs F-9 två klasser per årskurs för ca 490 elever som läser i enlighet med svensk läroplan. Vår fritidsverksamhet består av 7 avdelningar med totalt cirka 220 elever. På Victoriaskolan erbjuder vi två profiler. De båda profilerna är: Språkinriktning, som innebär att man börjar läsa tyska, samt Naturvetenskaplig- och teknisk inriktning där man fördjupar sig i de naturvetenskapliga ämnena och teknik.
Vår skola är en spännande arbetsplats med många roliga utmaningar och givande möten varje dag. Vårt centrala läge ger goda möjligheter till stadens kulturutbud och utflykter till fina parker. Vi har en mängd olika yrkesgrupper som arbetar tillsammans i ett flertal team för att möta alla elevers olika behov, bl. a elevhälsoteamet som består av skolsköterska, skolkurator, psykolog, våra specialpedagoger samt skolledning. Vill du vara med och utveckla fritidshemmets verksamhet tillsammans med oss?


Vi söker dig som är utbildad som grundlärare fritidshem med inriktning idrott och hälsa. Du är en engagerad lärare/pedagog med god samarbetsförmåga, ett positivt förhållningssätt och du har förmågan att skapa goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. Du möter varje elev utifrån individuella förutsättningar och behov. Du har ett strukturerat arbetssätt och är duktig på att inspirera och motivera barnen till att själva upptäcka och lära. Vi söker dig som är stabil, engagerad och som tillsammans med kollegor kan skapa en god lärmiljö för våra elever. Känner du igen dig, då är du välkommen med din ansökan!
Tjänsten är ett vikariat under läsåret 2022/2023.
På Victoriaskolan organiserar vi oss i F-3 med en lärare i klass och en fritidspedagog /lärare i fritidshem som resurs, där man tillsammans ansvarar för elevernas skoldag och fritidspedagogen/lärare i fritidshem ansvara tillsammans med sin fritidskollega för fritidshemmets verksamhet. Vi har två klasser per årskurs med 24 elever i varje klass. Våra fritidshem är indelade i tre st f-1 fritids och tre st 2-3 fritids med ca 30 elever på varje avdelning, för de äldre eleverna erbjuder vi en fritidsklubb.


Lärare i fritidshem/fritidspedagoger samverkar med lärarna i klass under skoldagen och ansvarar för att planera, genomföra och följa upp fritidshemmets verksamhet så att det stimulerar elevernas utveckling och lärande, främjar delaktighet och inflytande och erbjuder en meningsfull fritid. Uppdraget under skoldagen anpassas utifrån behörighet.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från GÖTEBORGS KOMMUN

Nedan visas andra jobb i Göteborg från GÖTEBORGS KOMMUN .

Ledsagare till Lundby, Hisings-Backa, Örgryte-Härlanda

Ledsagare
Läs mer Jun 22
Förvaltningen för funktionsstöd i Göteborgs Stad arbetar för att människor med funktionsnedsättning ska kunna leva självständiga liv med meningsfull sysselsättning, rik social samvaro och full delaktighet i samhället utifrån sina förutsättningar. Vi beslutar utifrån lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade samt socialtjänstlagen, och arbetar med boende, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, olika former av avlastning, stöd och ledsagning.

Med ca 6 000 medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning och vill vara med och utveckla kunskapsområdet och bidra till att rättigheterna om delaktighet och tillgänglighet gäller alla.

Här finns plats för dig som är bra på att inkludera andra, tänker nytt och som med engagemang skapar bättre vardagar för göteborgarna. Välkommen att bli en av oss! Du är Göteborg.

Följ oss gärna på LinkedIn: www.linkedin.com/company/goteborg-funktionsstod

ARBETSUPPGIFTER
Har du tid några timmar i månaden och kan tänka dig ett uppdrag som ledsagare? Vi letar efter dig som vill arbeta några timmar i veckan eller månaden med att stötta personer med funktionsvariation till en aktiv, social och meningsfull fritid.
Just nu har vi flera ungdomar som vill komma iväg till aktiviteter utan sina föräldrar vi har även flera vuxna individer som behöver stöd i att komma ut till aktiviteter. Arbetet utgår från någon av stadsområdena Lundby, Hisings-Backa, Örgryte-Härlanda.

Aktiviteterna är varierande och kan exempelvis vara att följa med till fritidsaktivitet som simning, fotboll, ridning, gymträning mm. Arbetsuppgifterna kan också vara att följa med och se en film; besöka Universeum, Liseberg eller ta en promenad i staden eller i den enskildes närområde.

Arbetstiderna är förlagda vardagar, kvällar och helger utifrån den enskildes behov. Som ledsagare innebär det att man har en uppdragsanställning på ett bestämt antal timmar per månad. Uppdragen ser olika ut beroende på den enskilde brukarens behov och situation. Som ledsagare arbetar man nära sin/sina brukare och det är viktigt att alltid ha ett professionellt förhållningssätt.

Som ledsagare stöttar man en person med funktionsvariation till en aktiv, social och meningsfull fritid. Ledsagning/Ledsagarservice är en individuellt utformad insats. Ledsagarservice sker alltid utanför hemmet. De lagar som reglerar ledsagningen är Lag om särskilt stöd och service till vissa funktionshindrade och Socialtjänstlagen.
Andra personliga egenskaper eller färdigheter kan efterfrågas utifrån brukarens behov och önskemål. Matchning sker utifrån uppdrag och behov.

Välkommen med din ansökan!

KVALIFIKATIONER
Gymnasiekompetens med fullständiga betyg är ett krav. Arbetet kräver god svenska i tal och skrift. Har du kunskap i ett annat språk än svenska så ser vi det som positivt. Det är även önskvärt att du har tidigare erfarenhet från ett vårdyrke eller socialt arbete.

Du står för den värdegrund som finns på din arbetsplats och är mån om att denna översätts i handling utifrån följande kompetensområden:

Ansvarsfull
Du tar ansvar för dina och de gemensamma arbetsuppgifterna med verksamhetens/brukarnas bästa i fokus. Du tar dina uppgifter på allvar, är mån om att slutföra det du påbörjat och ser till att arbetet blir utfört på rätt sätt.

Flexibel
Du har lätt för att anpassa dig och ditt arbetssätt utifrån ändrade förutsättningar och ny information. Du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt samt se möjligheter i förändringar.

Serviceinriktad
Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att framföra lösningar. Du är mån om att ta reda på vilka förväntningar som finns hos uppdragsgivare och andra intressenter samt följer upp att dessa införlivas. Du är balanserad, positiv och observant i ditt kundbemötande.


ÖVRIGT
Urval påbörjas under ansökningstiden. I denna rekrytering kommer vi inte att efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling. Istället kommer du som söker att få svara på ett antal frågor där vi ber dig beskriva din kompetens inom efterfrågat område.

Intervjuer för denna tjänst kan komma att hållas digitalt.

Med hänvisning till gällande lagar om registerkontroll måste den som erbjuds denna tjänst vid behov uppvisa utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtal kan upprättas.

Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, rabatterade träningskort och cykelförmån. Vi har rökfri arbetstid.

När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, i enlighet med GDPR.

Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningens eller stadens omställningsarbete.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Projektledare till Göteborgs mest spännande byggprojekt

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Maj 31
Lokalförvaltningen skapar miljöer där livet får ta plats genom att bygga, anpassa och förvalta lokaler och boenden för Göteborgs Stads verksamheter. Vi är en av Sveriges största förvaltare av offentliga lokaler. Varje dag är 150 000 göteborgare verksamma i skolor, förskolor, kontor och äldreboenden som vi sköter om.

ARBETSUPPGIFTER
Vi vill bli fler projektledare!
Just nu växer Göteborg i rekordfart och vi har inte sett en sådan här upptakt sen miljonprogrammets dagar. Vill du vara med och bygga Göteborgs Stad tillsammans med oss och skapa stadsmiljöer där livet får ta plats ?

Vi har börjat vår resa till att bli en av Sveriges största offentliga byggherrar med ca: 2000 spännande projekt i storleksordningen upp till 500 mkr och en samlad projektbudget på närmare 11 miljarder de kommande åren. Du som vill med oss på resan erbjuds ett tryggt och utvecklande jobb med stor variation och utmaning. Hos oss värnar vi om ett gott arbetsklimat och sätter individen i fokus.

Den samlade projektledarkompetensen hos våra projektledare, ingenjörer och specialister är verkligen unik. Som projektledare i vårt team arbetar du i en beställarroll för projekt som innefattar hela byggprocessen från tidiga skeden/förstudier till överlämnande.

Du kommer att ingå i någon av våra enheter på projektavdelningen. Här finns byggprojektledning, underhållsprojektledning, inhyrningsprojektledning och installationsprojektledning, Projekten hanterar ny-, om- och tillbyggnad av skolor, förskolor, kontor samt vård- och omsorgsboenden. Vårt område är något att vara stolt över där du får bidra till innovativ samhällsbyggnad för göteborgarnas bästa.

Ett av våra spännande projekt är Lundbyskolan som är Lokalförvaltningens största med en budget på över en halv miljard. För det får Göteborg förutom skolan, två fullstora idrottshallar, kulturskola och en renoverad 1950-talsaula med plats för 800 åskådare.

Vi på lokalförvaltningen arbetar för ett hållbart arbetsliv. Med detta menar vi att du skall kunna kombinera ett spännande och givande yrkesliv med ett hållbart och rikt liv utanför arbetet. För att göra det möjligt har vi efter pandemin skapat möjligheter till växelvis arbete, att kunna förlägga delar av sin arbetstid upp till 50% i hemmet. Vi erbjuder dig utveckling, framåtanda och ett innovationsklimat som ger dig goda möjligheter till karriärutveckling.


KVALIFIKATIONER
Vi tror att du har en byggteknisk utbildningsbakgrund eller annan relevant utbildning på högskolenivå inom tex. arkitektur, ekonomi eller projektledning. Du är redan en etablerad projektledare med minst 2 års erfarenhet av att driva projekt inom fastighetsbranschen. Du har också en god förståelse för ekonomistyrning av dina projekt.

För att lyckas i rollen krävs förmåga att kommunicera, motivera och återkoppla på ett tydligt sätt. Du behöver vara en lagbyggare med en god ledarskapsförmåga och du motiveras av att arbeta i en verksamhet med hög förändringstakt.
Du är en driven projektledare som tar ditt ansvar och når uppsatta mål. Du strukturerar ditt arbete genom god planering, prioritering och tidsplanering.

Gör en ansökan så återkommer vi till dig! Urval och intervjuer kommer ske löpande.



ÖVRIGT
Vi erbjuder en arbetsplats i utveckling och med framåtanda och har medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Vi strävar efter att ha en jämn fördelning mellan kvinnor och män och en spridning när det gäller ålder på enheten. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Servicevägledare till Kontaktcenter

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 23
Enkel och hållbar vardag i en öppen stad där alla kan vara delaktiga – det är vår vision! Demokrati och medborgarservices uppdrag är att underlätta för boende, besökare och företagare när de ska kontakta Göteborgs Stad. Vi samordnar och utvecklar stadens service. Det innebär att vi ansvarar för Göteborgs Stads kontaktcenter, utvecklar e-tjänster, ger metodstöd för serviceutveckling och samordnar och utvecklar externa digitala kanaler. Vi driver stadens medborgarkontor och tillsammans med andra aktörer arbetar vi för att öka medborgares möjligheter till delaktighet och inflytande i demokratiska processer. Vi ansvarar för samordningen av Göteborg Stads medborgarvittnen. Vi erbjuder konsumentrådgivning, budget- och skuldrådgivning och arbetar för mer hållbara konsumtionsmönster. Dessutom ansvarar vi för stadens överförmyndarverksamhet samt Romano Center i Väst, som är ett romskt informations- och kunskapscenter. På vår förvaltning är vi drygt 200 medarbetare.

ARBETSUPPGIFTER
Brinner du för service och vill göra skillnad för boende, besökare och företagare?

Göteborgs Stads kontaktcenter är vägen in till information och vägledning om stadens tjänster för boende, besökare och företagare. Kontaktcenter bemannar stadens huvudnummer 031-365 00 00, och har även kundtjänster för bland annat stadens utomhusmiljöer, för- och grundskola, parkeringar, gator och torg.
För närvarande ger vi service på 25 språk och besvarar ca 85 000 telefonsamtal per månad. Våra främsta service och informationskanaler är telefon och e-post, men vi arbetar också via webb och vill ge dem som kontaktar oss en enhetlig serviceupplevelse.

Vår arbetsplats har verksamheter i utveckling och med framåtanda och våra medarbetare har breda och varierade kompetenser.
Förvaltningen ligger centralt i Göteborg i trevliga lokaler. Vi har medarbetarförmåner så som friskvårdsbidrag, cykelförmåner med mera.

Nu söker vi nya medarbetare att dela vardag med oss. Du kommer till en arbetsgrupp som har en fantastisk sammanhållning där humor och glädje har sin självklara plats i vardagen och där ett gott bemötande och hög servicenivå står i centrum.
Som servicevägledare kommer du att vara en viktig del av stadens satsning på god medborgarservice och vi erbjuder dig ett kvalificerat arbete med många roliga utmaningar och goda möjligheter att utvecklas i yrkesrollen.
Dina arbetsuppgifter är att svara på frågor från boende, besökare och företagare främst via telefon och e-post.
Du kommer att hantera många olika typer av ärenden och besvara mellan 60-160 telefonsamtal under en dag och även använda dig av flera olika verksamhetssystem.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har gymnasiekompetens samt minst tre års erfarenhet av liknande arbete från kundtjänst, callcenter, annat arbete med kundservice via telefon eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.
Du har förmåga att snabbt söka upp samt ta till dig information i verksamhetssystem, databaser och på webben samt att tolka, och förmedla den på ett lättförståeligt sätt. Vi ser därför att du har en god IT-kunskap, har du dessutom kännedom om Office 365 är det meriterande
Du kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. Vi ser också att du har goda kunskaper i engelska. Ytterligare språkkunskaper är också meriterande.
Då Göteborg är ett finskt förvaltningsområde så ser vi gärna sökanden med finska språkkunskaper särskilt.
Har du tidigare kunskaper om Göteborgs Stads verksamheter och organisation är det också meriterande.

Som person vill vi att du är serviceinriktad och har ett gott bemötande med kunden i fokus samt att du har en mycket god förmåga att skapa goda relationer med både allmänhet och arbetskamrater. Du är kommunikativ, lyhörd och flexibel och arbetar lösningsfokuserat med förmåga att hantera svåra situationer som ställer krav på snabbt agerande.
Vi ser även att du är omvärldsorienterad med intresse av vad som händer i samhället och tycker om att ha kontakt med många människor i ett högt tempo i en miljö som är i ständig förändring.
Självklart delar du förvaltningens och stadens förhållningssätt: Vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för, vi bryr oss, vi arbetar tillsammans och vi tänker nytt.

ÖVRIGT
Vi erbjuder 3 st tillsvidaretjänst och 3 stycken tidsbegränsade anställningar som sträcker sig till 2022-12-31
Arbetstiden är schemalagd under helgfria vardagar och varierar mellan 6,45-18,15.
Urval och intervjuer kommer att ske efter att ansökningstiden har gått ut.
Vi vill att demokrati och medborgarservice ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald och en jämn könsfördelning bidrar till att utveckla vår verksamhet.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Om du av särskilda skäl, t.ex. vid skyddad identitet eller annan anledning inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system, kontakta någon av chefskontakterna i annonsen.
Vi undanber oss vänligt men bestämt samtal från försäljare av ytterligare platsannonser och rekryteringstjänster.

Ansök nu

Ekonomichef till Göteborgs Stadshus AB

Ekonomichef
Läs mer Jun 22
Göteborgs Stadshus AB (Stadshus) svarar sedan 2014 för ägarstyrningen av samtliga kommunala bolag i Göteborgs Stad. Bolagen är strukturerade i sju kluster/underkoncerner, tre regionala bolag, två interna bolag samt Boplats. Koncernen har totalt 34 hel- eller majoritetsägda verksamhetsdrivande bolag varav 13 bolag är direktrapporterande till Stadshus. Totalt arbetar omkring 6500 personer i stadens bolag.

Bolagen verkar relativt självständigt inom ramen för av kommunfullmäktige beslutat ägardirektiv och budget. Stadshus uppdrag är att stärka och effektivisera den politiska styrningen av bolagen och genom ägarstyrningen stödja bolagen i deras verksamhetsuppdrag. Syftet är att tillsammans utveckla bolagens och den samlade koncernens förmåga att leverera nytta för Göteborg och dess boende, besökare och näringsliv samt medverka till utvecklingen av ett hållbart göteborgssamhälle.

Stadshus består av ett tiotal medarbetare och har en politiskt tillsatt styrelse där flertalet ledamöter även ingår i kommunstyrelsen. Verksamheten leds av vd jämte vice vd. Göteborgs Stads filial i Bryssel med tre medarbetare är organisatoriskt tillhörig Stadshus.

ARBETSUPPGIFTER
Göteborgs Stadshus AB (Stadshus) är koncernmoderbolag för samtliga kommunala bolag i Göteborgs Stad. Vårt uppdrag är att på kommunfullmäktiges uppdrag stärka och effektivisera den politiska styrningen av bolagen och stödja dem i deras verksamhetsuppdrag. Tillsammans med Göteborgs Stads bolag och förvaltningar utvecklar vi Stadhuskoncernens förmåga att leverera nytta för Göteborg och dess boende, besökare och näringsliv och medverka till utvecklingen av ett hållbart göteborgssamhälle.

Vi söker nu en efterträdare till vår omtyckta kollega och ekonomichef som ska gå i pension. Vi tror att du som söker tjänsten hos oss kanske idag är ekonomichef eller controller med gedigna erfarenheter och kompetenser enligt nedan. Vill du vara en del i Göteborgs Stad och tillsammans med vårt team på Stadshus verka i en spännande organisation och roll är det här en tjänst för dig!

Uppdraget som ekonomichef på Stadshus innebär att du har ett övergripande ansvar för ekonomiområdet utifrån koncernperspektivet samt att du ansvarar för förvaltning och utveckling av ekonomistyrning och processer. En viktig del är att driva framåtsyftande analyser av koncernens långsiktiga ekonomiska förutsättningar samt bidra till helhetsanalys av den samlade koncernen och dess bolag. Det ligger också i rollen att samordna och stödja bolagen i komplexa ekonomifrågor samt att leda forum med koncernens direktrapporterande ekonomichefer.

Som ekonomichef är du en del i Stadshus samlade arbete med ägarstyrning, strategisk planering och ägardialoger. Rollen har tillsammans med bolagets redovisningschef huvudansvaret för koncernens årsredovisning samt bidrar med analys och innehåll i delårs- och årsrapport samt övrig ekonomisk rapportering. Att driva projekt, genomföra utredningar/uppdrag samt bidra i moderbolagets arbete med exempelvis riskanalys, internkontroll, budget, verksamhetsutveckling och omvärldsbevakning är också en del i uppdraget.

Stadshus som enskilt bolag är en liten organisation och ekonomichefen jämte ca tio kollegor rapporterar alla i det löpande arbetet till vice vd. Ägarstyrning är mångfacetterat arbete och innehåller en stor variation av långsiktiga uppdrag och uppgifter jämte löpande ärendeberedning, rapportering och uppföljning. Fokus i rollen är på koncernnivå men du behöver kunna växla mellan övergripande helhetsnivå och bolagsspecifika frågor. Arbetet pendlar också mellan långsiktigt strategiskt arbete och operativa arbetsuppgifter inom det egna bolaget.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med relevant akademisk examen och som har tillägnat dig en bred och djup företagsekonomisk kompetens. Du har såväl intresse som förmåga att verka i en kommunal kontext med en ägarstyrning anpassad för en politiskt styrd organisation. Gedigen affärsmässig erfarenhet och förmåga att förstå och hantera olika affärsmodeller är av stor vikt.

Du har med dig erfarenheter från arbete på koncernnivå eller övergripande nivå i en större organisation med bred/komplex verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet från anläggningstung verksamhet, såsom exempelvis fastighet eller industri. Tidigare erfarenhet från politiskt styrd verksamhet är meriterande liksom erfarenhet av arbete med ägarstyrning samt fastighetsutveckling.

Rollen ställer höga krav på analytisk förmåga och helhetssyn samt förmåga att kunna navigera i en komplex politisk och affärsmässig miljö med ständiga förändringar. Du har även god pedagogisk och kommunikativ förmåga och kan samordna, driva projekt och utöva ledarskap i en koncernmiljö utan att ha formell roll som chef. Uppdraget kräver att du har hög integritet samt är trygg och tydlig i dina ställningstaganden och värderingar.

Du är ambitiös och fokuserad på att åstadkomma resultat samt påvisa nytta och du förmår agera och verka professionellt även med ovissa förutsättningar. Förmåga till samarbete och samverkan är centralt. Som person inger du förtroende och genom kunskap och dialog skapar du långsiktiga goda relationer i alla dina kontaktytor. Ditt förhållningssätt kännetecknas av prestigelöshet och öppenhet och i ditt arbete är du initiativrik, proaktiv och inbjudande.

Som ledare delar du självklart Göteborgs Stads gemensamma förhållningssätt: Vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för, Vi bryr oss, Vi arbetar tillsammans och Vi tänker nytt. Vi är måna om att attrahera alla människor med rätt kompetens och vi ser mångfald och jämställdhet som viktiga framgångsfaktorer.

Vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper.

ÖVRIGT
I denna rekrytering samarbetar Göteborgs Stadshus AB med Randstad. Vid frågor gällande rekryteringsprocessen vänligen återkom till rekryteringskonsult Petra Pettersson på e-post petra.pettersson@randstad.se eller Amanda Johansson på e-post amanda.johansson@randstad.se

Vid sakfrågor gällande tjänsten vänligen kontakta Anders Söderberg vice vd på anders.soderberg@gshab.goteborg.se

Sista ansökan för tjänsten är 2022-08-21

Ansök nu

Verksamhetsutvecklare parkering

Trafikplanerare, offentlig förvaltning
Läs mer Jun 21
Göteborg är mitt uppe i ett stort stadsutvecklingssprång. Vår stad växer varje år och har ambitioner att fortsätta växa som regionens kärna. Trafikkontoret har en central roll i utvecklingen av staden, men också att förvalta den befintliga staden. Idag är vi ca 500 medarbetare som planerar, bygger, förvaltar och utvecklar stadens infrastruktur, gator och offentliga rum till största möjliga nytta för stadens boende, besökare och verksamma. I vårt uppdrag finns också att boka och administrera färdtjänstresor och andra serviceresor. Tillsammans med övriga förvaltningar och bolag i Göteborgs stad arbetar vi för att Göteborg ska fortsätta växa och utvecklas till en stad för alla.

ARBETSUPPGIFTER
Har du ett brinnande intresse för trafik- och parkeringsfrågor och tycker om att arbeta i en samverkande roll? Vill du vara med på Göteborgs stads resa mot en grön och nära storstad? Då kan Trafikkontoret erbjuda ett spännande uppdrag som verksamhetsutvecklare inom parkering!

Som verksamhetsutvecklare är du en nyckelspelare i det strategiska arbetet kopplat till parkering i staden. Du genomför utredningar kopplat till parkering på allmän plats både självständigt och i grupp. Vidare stöttar du verksamheten i frågor rörande trafiklagstiftningen samt parkering i planarbeten, bygglov och på allmän plats. I uppdraget har du också ett ansvar för att utbilda inom området parkering och mobilitet.

Rollen bygger mycket på samverkan både internt inom Göteborgs stad och med externa aktörer inom parkering och samhällsutveckling. En betydande del av arbetet innefattar omvärldsbevakning i frågor rörande parkering, mobilitet och trafik, vilket bland annat innebär att du kommer delta i forskningsprojekt samt medverka på nationella och internationella nätverksträffar. Vidare kommer du utreda och svara på frågor från politiken samt lämna remissvar på nationella utredningar inom området parkering. Arbetet inbegriper även viss ärendehantering.

Uppdraget passar dig som vill ha stor frihet, men också vill arbeta nära i team.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har högskoleutbildning eller likvärdig kompetens genom erfarenhet. Det är önskvärt om du tidigare har arbetat med trafik- och parkeringsfrågor kopplat till trafikförfattningar samt plan- och bygglagen.

Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift samt göra dig förstådd på engelska i tal och skrift. Vi ser helst att du har körkort B. Det är meriterande med baskunskaper inom (Structured Query Language).

För att lyckas som verksamhetsutvecklare ser vi att du är strukturerad och kan planera ditt arbete på effektivt sätt, då rollen innefattar flera olika ansvarsområden. Därtill ska du vara noggrann och lägga vikt vid att ditt arbete håller en hög kvalitet. Verksamhetsnytta och kundbehov är fokusområden i tjänsten, därav behöver du ha förmågan att vara lyhörd och anamma ett helhetsperspektiv. Du ser det som naturligt att arbeta tillsammans med andra, då du i rollen har många kontaktytor och behöver samverka med olika yrkesgrupper.

Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Vi erbjuder en arbetsplats i en förvaltning där utveckling står i fokus, både internt hos oss och även i flertalet av de uppdrag vi bedriver i staden. Våra medarbetare har breda och varierande kompetenser. Vår arbetsplats är belägen i centrala Göteborg och vi erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Ett hållbart arbetsliv är viktigt för oss där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ditt privatliv. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet.

Om rekryteringsprocessen:
För din kännedom arbetar vi med kompetensbaserade rekryteringsprocesser, en metod som innebär att vi fokuserar på kompetens för tjänsten samt personliga egenskaper. Ansökningarna hanterar vi löpande och kan komma att bjuda in till intervjuer innan sista ansökningsdag. För en del av våra rekryteringar tillämpar vi testning som en del av vårt urvalsarbete. Mer information gällande testning får du om du går vidare i processen.

På grund av semestertider kan möjligheten att svara på frågor om tjänsten vara begränsad.

Vill du veta mer om oss? Följ vår företagssida på LinkedIn:
https://www.linkedin.com/company/trafikkontoret-goteborgs-stad/

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings-, kandidatsöknings- och rekryteringsföretag samt försäljning av ytterligare annonser.

Ansök nu

Livsmedelsinspektör

Livsmedelsinspektör
Läs mer Jun 23
Miljö- och klimatnämndens uppdrag är att vara drivande i stadens miljöarbete samt i skyddet av människors hälsa och miljön. I praktiken betyder det att miljöförvaltningen driver och samordnar stadens arbete inom den ekologiska dimensionen av hållbar utveckling och därunder stödjer och driver på arbetet med att genomföra stadens miljö- och klimatprogram och nyttjandet av stadens miljöledningssystem. Dessutom har vi i vår myndighetsroll ansvar för tillsyn, prövning och kontroll enligt bland annat miljöbalken, samt livsmedels-, alkohol- och tobakslagarna. Detta också med syfte att skydda människors hälsa och miljön. Mer information om miljöförvaltningen och Göteborgs stad hittar du på www.goteborg.se.

ARBETSUPPGIFTER
Vill du göra skillnad och vara med och skapa förutsättningar för en säker livsmedelshantering i Göteborgs Stad? Vårt uppdrag är skapa dessa förutsättningar och vi söker nu fler livsmedelsinspektörer till vårt team med erfarna och engagerade medarbetare. Vi tror på ett nyfiket och reflekterande arbetssätt, där vi lär oss av varandra och arbetar tillsammans.

Vi söker dig som med kunskap, erfarenhet, engagemang och vilja bidrar till livsmedelskontrollens gemensamma framgång och resultat. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Anställningen är tidsbegränsad 6 månader med möjlighet till förlängning.

Livsmedelskontrollen är en del av miljöförvaltningen och på avdelningen arbetar ca 65 personer, varav ca 45 som livsmedelsinspektörer fördelade på två enheter. Som livsmedelsinspektör har du ett omfattande och varierat uppdrag där du kontrollerar de livsmedelsverksamheter som finns i kommunen, exempelvis restauranger, livsmedelsbutiker, skolkök samt livsmedelsindustrier. Vi har cirka 5000 verksamheter i vårt register. Vårt uppdrag är att kontrollera att verksamheterna följer kraven i livsmedelslagstiftningen och producerar säkra livsmedel. Om vi hittar brister ställer vi som myndighet krav så att dessa åtgärdas. Vi arbetar också med inkomna klagomål som rör livsmedelshantering, utreder misstänkta matförgiftningar, undersöker misstänkt livsmedelsfusk och besvarar frågor från allmänheten.

Du arbetar både på egen hand med stort eget ansvar men också i team. Utifrån avdelningens verksamhetsmål har du frihet i hur du planerar ditt arbete. Tillsammans utvecklar vi livsmedelskontrollen så den gör så stor nytta som möjligt för dem vi är till för, det vill säga boende, besökare och näringsliv. Hos oss är du en representant för en modern myndighet med ett tydligt kundfokus där vi är lyhörda och förändringsorienterade utifrån samhällets behov och förväntningar. God kommunikation och rättssäkerhet är viktiga byggstenar i vårt arbete.

Vi kan erbjuda dig en arbetsplats i utveckling och med framåtanda. Vi har engagerade medarbetare med breda, djupa och varierade kompetenser. Vi arbetar i aktivitetsbaserade lokaler och erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, semesterväxling, friskvårdsbidrag och cykelförmåner.


KVALIFIKATIONER
Du har relevant högskoleutbildning med inriktning livsmedel eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Erfarenhet från arbete i livsmedelsbranschen är meriterande.

Du behöver ha körkort då resor i tjänsten förekommer.

Vi ser gärna att du:
- har god kunskap om och erfarenhet av arbetsområdet och livsmedelslagstiftningen,
- arbetar systematiskt och strukturerat samt har förmåga att ta självständiga beslut inom ramen för ditt uppdrag,
- trivs med att ingå i ett arbetslag men också har förmåga att arbeta självständigt,
- har lätt för att samarbeta, är utåtriktad, lyhörd, positiv och har ett gott bemötande,
- förstår det gemensamma uppdraget samt agerar utifrån det och bidrar till helheten,
- tycker om att möta människor och anpassar din kommunikation efter mottagare, målgrupp och situation,
- arbetar effektivt, kan balansera olika krav och behåller lugnet i svåra situationer,
- kan uttrycka dig väl och lättförståeligt i tal och skrift

Vi söker dig som med kunskap, erfarenhet, engagemang och vilja bidrar till livsmedelskontrollens gemensamma framgång och resultat. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.







ÖVRIGT
Arbetet utförs huvudsakligen dagtid men vissa kontroller behöver utföras utanför ordinarie kontorstid.

Frågor om tjänsten
På grund av semesterledighet önskar vi att du kontaktar oss via mail i första hand. Mailen läses av en chef i tjänst hela sommaren. Den person som är i tjänst kommer då att ringa upp dig om du önskar det.

Ansök nu