Göteborg: Elektroniktekniker / Programmerare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Elektroniktekniker / Programmerare i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Om Tele Radio
Tele Radio AB är ett expansivt och teknikorienterat företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför radiostyrning för industriellt bruk. Vi säljer produkter, idéer, kunnande och funktionslösningar på både nationell och internationell nivå. Vårt huvudkontor finns i Askim, Göteborg och vi har över tjugo dotterbolag belägna i Europa, USA, och Asien. Utveckling och produktion sker av oss både i och utanför Sverige. Mer information om oss och våra produkter finns på www.tele-radio.com.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver förstärkning i vårt team inom Teknisk Support. Vi söker en elektroniktekniker med programmeringserfarenhet till vårt huvudkontor i Göteborg. Rollen innebär ett brett tekniskt arbete inom fjärrstyrning. Du kommer att utveckla, anpassa och bygga produktlösningar, löda, programmera och bistå dotterbolag med tekniska frågor samt utbilda dotterbolag i våra produkter och verktyg, vilket kommer innebära en del resor i tjänsten.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen tror vi att du behöver följande kvalifikationer och kompetenser:
Tekniskt intresse
Kunskap inom elektronik
Teknisk utbildning eller liknande erfarenhet
Programmering Python, C, Rust
Svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande
Erfarenhet från liknande roll
Erfarenhet av CAN/Open, J1939 eller liknande
Lödning
Flera språkkunskaper
Körkort B

Som person tror vi att du brinner för teknik och problemlösning. Du är serviceinriktad, tillmötesgående i bemötande och har intresse och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Du är relationskapande och kommunikativ och du har lätt för att lära och att lära ut till andra.
Tele Radio erbjuder ett utmanande arbete i ett lönsamt, dynamiskt och växande företag. Du kommer att arbeta i en trivsam miljö och ha möjlighet till utveckling. Personalförmåner finns som tex. frukost varje dag, flextid och friskvårdsbidrag.
Ansökan
Välkommen att skicka din ansökan till e-post: ansokan3@tele-radio.com, märk din ansökan genom att skriva ”Elektroniktekniker / Programmerare” i ämnesraden. Vi tillämpar löpande urval; sök så fort som möjligt.
Vid frågor kring rekryteringsprocessen, tjänsten eller företaget kontakta Caroline Svensson HR via epost: c.svensson@tele-radio.com
Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Elektrotekniker

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Elektrotekniker.

Picadeli söker en teknisk superhjälte - Technical support manager

Läs mer Apr 11
Picadeli söker en teknisk superhjälte - Technical support manager

Vänta nu, tror du att Picadeli är som vilket annat salladsföretag som helst? Nope, skulle inte tro det. Vi är här för att omdefiniera själva begreppet snabbmat. Vi har visionen (en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat), vi har konceptet (goda salladsingredienser som säljs ur världens smartaste och säkraste salladsbar) och vi har människorna. Tillsammans arbetar vi för att demokratisera hälsosam mat genom att göra den tillgänglig, prisvärd och god - för alla.

Nu letar vi efter en teknisk superhjälte som vill vara med på vår fortsatta resa och göra en redan grym support ännu bättre. Är du nyfiken, lösningsorienterad och en trygg ledare? wow- you must be the one!

Här kommer snabbfakta om oss

- Vi är ett snabbväxande globalt foodtech bolag som erbjuder ett helhetskoncept av hälsosam snabbmat.
- Har världens säkraste, smartaste och mest digitaliserade salladsbar (som vi konstruerat & utvecklat själva).
- På 10 år har vi vuxit till ett globalt bolag med cirka 2000 salladsbarer i Europa och USA.
- Är en del av Greenfood group och tillsammans arbetar vi hårt för en mer hållbar värld.
- Vi ställer höga krav på oss själva och vårt mål är att ta ännu fler marknadsandelar och förverkliga vår vision; en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat.








Om tjänsten

I uppdraget som Technical Support Manager ansvarar du för den tekniska supporten (hårdvara och mjukvara) mot kund där vår självklara inställning är att bara den bästa supporten är bra nog! Genom KPI:er och mål som du sätter upp utvecklar du vår tekniska avdelning och fokuserar ständigt på förstklassig service där alla gör sitt yttersta för att lyckas. Teamet på teknisk support består idag av tre kompetenta människor där förutom support till kunder; även logistik gällande våra salladsbarer ingår. Ditt uppdrag är att leda, coacha och utveckla det tekniska support-teamet där du ger dem förutsättningar för att kunna prestera och vara den bästa versionen av sig själva.

I uppdraget ingår även ansvar för logistisk gällande salladsbarerna samt reservdelar. Det innebär att du ansvarar för transportplanering och har budgetansvar för reservdelar och servicekostnader som du ständigt följer upp med fokus på att förbättra.

Vårt IT-team och Operations-team blir nära kollegor till dig och besitter specialistkompetenser där ni tillsammans optimerar flöden, hittar synergieffekter och hjälper varandra. Du rapporterar till Country Manager Sweden och utgår från vårt HQ-kontor i Göteborg (Gamlestaden).



Du kommer också att:



- Ansvara för den interna kommunikationen för ditt affärsområde i Sverigeorganisationen.
- Ansvara för att utveckling- och uppgraderingar från IT och drift implementeras i teknisk support och säljorganisationen.
- Arbeta proaktivt med teknikerflottan för att säkerställa god kunskap och information gällande förändringar och uppgraderingar. Detta innebär även fysisk närvaro för att få hands-on förståelse av hårdvaran.
- Planera och utföra förebyggande service i nära samarbete med HQ Operations team.


Din profil

För att lyckas med uppdraget tror vi att du är en teknisk superhjälte som tidigare haft en liknande roll där du arbetat verksamhetsnära och haft personalansvar. Du har djupgående teknisk kunskap och erfarenhet från IT-kommunikation.

För dig är kundupplevelsen alltid top of mind och du växlar lätt mellan operativa uppgifter i ena stunden för att i nästa stund utveckla nya strategier. Förutom din tekniska kunskap och ständiga förbättringsfokus har du ett genuint intresse för att lära känna produkterna du arbetar med och ger dig inte förrän du hittat rotorsaken till ett problem. Du är trygg i din ledarroll och drivs av att hjälpa andra med att lyckas.



Vidare ser vi att du:

- Har utmärkt kommunikationsförmåga i tal och skrift
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Har en eftergymnasial utbildning inom teknik/IT eller relevant erfarenhet


Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta för ett företag som finns med på Sveriges topp 25 bästa bolag att arbeta för (enligt GPTW). Att arbeta för Picadeli innebär att ständigt utveckla och att utvecklas. Vi tror på att locka fram superkrafterna i varje människa och arbetar hårt för att skapa en miljö där du kan blomstra och vara den bästa versionen av dig själv. Vår vision: En värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat är en del i allt vi gör och finns med oss varje dag!

Hos oss får du flexibla arbetstider, privat sjukvårdsförsäkring, generöst friskvårdsbidrag och modern teknisk utrustning. Varje år ser vi till att träffa alla anställda från alla våra länder där vi firar framgång och planerar för framtiden.

Ansökan

Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med en ansökan innehållande CV och personligt brev via annonsen på recruitpartner.se snarast, dock senast 8 maj 2022, då vi gör ett löpande urval. Vid eventuella frågor kontakta vår rekryterare Martina Nordberg på martina.nordberg@recruitpartner.se eller tel. 073-624 77 24 .

Ansök nu

System Design Engineer/ Function architect Instrument Cluster

Läs mer Jun 13
System Design Engineer/ Function architect Instrument Cluster
Are you an experienced and curious Electrical & Electronics engineer with a passion for technical solutions? Do you like understanding and exploring new domains in product development and sharing your passion with your colleagues? Good, then continue reading, we have an opportunity for you.


What kind of challenge you might wonder?
The wind is changing within the automotive industry and current digital and connected solutions are constantly challenging us in how we develop and sell our products. It also pushes us to explore what’s outside of that comfortable and famous “box” in order to find solutions and opportunities that will shape the future of public transportation.
And it is in the middle of all this that Volvo Buses needs you. You, who are creative, driven and can lead and guide this development from the driver’s seat through collaboration, enthusiasm and passion.


This is us, your new colleagues
Our team currently consists of 20 engineers with different professional backgrounds, interests and history but with one common mindset: To develop our products and ourselves! With the sea as our closest neighbour, where a lunch walk along the seaside in Arendal is an energy boosting and relaxing activity, we gather every day to secure the quality and competitiveness of our products in a fast-evolving business.
In our group, we focus on the development of Vehicle Connectivity and Driver Environment. Having a global responsibility, the solutions developed within the team can be found in Volvo buses all over the world helping millions of people every day to reach their destination. Imagine that as a legacy!
In our global responsibility, we cooperate with our sites in Poland, Mexico and Brazil, as well as with our Volvo-owned brands Prevost and Nova in North America. Together, we secure knowledge transfer and competence development in an effort to become an even higher performing team consisting of highly passionate people.


What can we offer?
You will contribute to our world-class development for present and future transport solutions. You will work in an agile/lean way, where you will be a member of a high performing cross functional team that will work closely together with different stakeholders within AB Volvo to achieve our driver environment business targets.


Main area of responsibility:
You will be a part of the Vehicle Connectivity & Driver Environment group within the Electrical & Software Architecture Department. You will play an important role in securing the competitiveness of our vehicles for the Instrument Cluster area and your main responsibilities are:
Identify, analyze and break down requirements on system and components level in System Weaver
Write technical reports and specifications for design solutions
Participate in the development and maintenance of roadmaps
Secure strategy compliance, quality, diagnostics and requirement fulfillment



And this is you
Becoming part of our team is easy. You just need to be a skilled team player with excellent communication and collaboration skills and to be genuinely interested in product development.
BSc or MSc degree in electrical/software engineering or equivalent is highly valuable as well as previous experience of system and architectural design within the Instrument Cluster or vehicle functions area. Previous experience and/or network from AB Volvo are considered as meritorious.
Since you have good engineering judgment and priorities, you have the ability and interest to technically support and challenge colleagues in their work and their mindset. You like to share your passion for technical solutions and you have strong analytical and problem-solving skills. As a person you are positive, you display driving force, have a structured way of working and are eager to learn new skills and driven by self-development.


Are we the perfect match?
So how does this sound? Are you prepared to join us at Volvo Buses and be part of the company’s future? Why not pay us a visit here in Arendal for a coffee, a chat or maybe a walk along the seaside to discuss more what we can offer you!
For further information about the position, please contact Group Manager Linda Frank phone +46 739 02 76 97


Kindly note that due to GDPR, we will not accept applications via mail. Please use our career site.

Ansök nu

System Design Engineer Immobilizer / Vehicle functions

Läs mer Jun 9
System Design Engineer Immobilizer / Vehicle functions
Are you an experienced and curious Electrical & Electronics engineer with a passion for technical solutions? Do you like understanding and exploring new domains in product development and sharing your passion with your colleagues? Good, then continue reading, we have an opportunity for you.


What kind of challenge you might wonder?
The wind is changing within the automotive industry and current digital and connected solutions are constantly challenging us in how we develop and sell our products. It also pushes us to explore what’s outside of that comfortable and famous “box” in order to find solutions and opportunities that will shape the future of public transportation.
And it is in the middle of all this that Volvo Buses needs you. You, who are creative, driven and can lead and guide this development from the driver’s seat through collaboration, enthusiasm and passion.


This is us, your new colleagues
Our team currently consists of 20 engineers with different professional backgrounds, interests and history but with one common mindset: To develop our products and ourselves! With the sea as our closest neighbour, where a lunch walk along the seaside in Arendal is an energy boosting and relaxing activity, we gather every day to secure the quality and competitiveness of our products in a fast-evolving business.
In our group, we focus on the development of Vehicle Connectivity and Driver Environment. Having a global responsibility, the solutions developed within the team can be found in Volvo buses all over the world helping millions of people every day to reach their destination. Imagine that as a legacy!
In our global responsibility, we cooperate with our sites in Poland, Mexico and Brazil, as well as with our Volvo-owned brands Prevost and Nova in North America. Together, we secure knowledge transfer and competence development in an effort to become an even higher performing team consisting of highly passionate people.


What can we offer?
You will contribute to our world-class development for present and future transport solutions. You will work in an agile/lean way, where you will be a member of a high performing cross functional team that will work closely together with different stakeholders within AB Volvo to achieve our driver environment business targets.


Main area of responsibility:
You will be a part of the Vehicle Connectivity & Driver Environment group within the Electrical & Software Architecture Department. You will play an important role in securing the competitiveness of our vehicles for the Immobilizer area and your main responsibilities are:
Discussions with internal and external stakeholders
Identify, analyze and break down requirements on system and components level.
Write technical reports and specifications for design solutions.
Secure strategy compliance, quality and requirement fulfillment.
Participate in the development and maintenance of roadmaps



And this is you
Becoming part of our team is easy. You just need to be a skilled team player with excellent communication and collaboration skills and to be genuinely interested in product development.
BSc or MSc degree in electrical/software engineering or equivalent is highly valuable as well as previous experience of system and architectural design within immobilizer or other vechicle functions Previous experience and/or network from AB Volvo are considered as meritorious.
Since you have good engineering judgment and priorities, you have the ability and interest to technically support and challenge colleagues in their work and their mindset. You like to share your passion for technical solutions and you have strong analytical and problem-solving skills. As a person you are positive, you display driving force, have a structured way of working and are eager to learn new skills and driven by self-development.


Are we the perfect match?
So how does this sound? Are you prepared to join us at Volvo Buses and be part of the company’s future? Why not pay us a visit here in Arendal for a coffee, a chat or maybe a walk along the seaside to discuss more what we can offer you!
Diversity is very important for us at Volvo Buses, therefore we strongly encourage women to apply to this position.
For further information about the position, please contact Group Manager Linda Frank phone +46 739 02 76 97


Kindly note that due to GDPR, we will not accept applications via mail. Please use our career site.

Ansök nu

EE Platform Architect - Future architecture

Läs mer Jun 10
Ever since the start, we at Volvo Group have been known for our strong commitment to safety. It is at our very core as we’re constantly pushing boundaries to drive change in the automobile industry. Now we’re looking for you who want to work with the next generation EE Architecture! Are you an innovative and committed person who want to join us in this endeavour? Together we drive transformation based on cutting-edge engineering, state-of-the-art research, and well-proven technology. By joining us, you’ll be part of a global and diverse team of highly skilled professionals who work with passion, trust each other, and embrace change to stay ahead. We make our customers win.


About the role
Are you passionate about taking the electrical and electronic systems in our vehicles to the next level? As our EE Platform Architect, you will work in close collaboration with stakeholders and focus on the future. You are responsible for leading the design and evolution of the EE architecture, both software and hardware topology-wise, as well as establishing the roadmaps capturing that evolution. Together with system architects, product owners, and other stakeholders, you will lead and coordinate to concretize the strategies and visions into concrete technical concepts. Welcome to an exciting role, where you will have the opportunity to shape the future.


More information about the role:
You will align the architecture evolution with technical concepts.
You are expected to plan and prepare for the technical introduction in the vehicle. That’s why you will propose which changes should be introduced at which point in time.
You will anchor the changes with the development organizations and
higher management.
It’s a benefit if you have a well-developed and profound system thinking and holistic view while having a good insight in major technologies present in contemporary automotive embedded systems. Can you get stakeholder managers onboard on your ideas? Great.

We are looking for you...
… with eyes on the future while staying grounded with today’s solutions. You are a responsible team player who likes to collaborate to meet shared objectives. You have a strategic mindset and the ability to lead others and drive investigations to completion. You never say no at first – you try things out before deciding if something works or doesn’t work. With your holistic view, you want to improve the area and find better solutions and ways of working – to be better tomorrow than today. You are a positive person who makes the best out of every situation, and you enjoy building relationships – both inside and outside the organization.


Requirements:
MSc in Electrical Engineering, Mechanical Engineering or equivalent.
Long practical experience in EE and software related system and product development, leadership, and strategy work.
Good verbal and written communication skills in English
Excellent insight and understanding of the challenges and trends in EE Architecture.
A good eye on identifying gaps, flaws, and contradictions, as well as finding solutions for them.
A natural inclination towards linking technology into product plans and implementation.
You are a people person who loves to collaborate and build relationships.

Why Volvo Group Trucks Technology?
Our work environment is based on trust and cooperation. We believe in personal development in a humble and friendly atmosphere, while developing world-class user interface for our trucks. Here, you will get an opportunity to work together with highly skilled colleagues in an exciting, global environment which provides opportunities to develop both professionally and personally. Our daily work is performed in an international environment, allowing us to interact with highly committed colleagues from different cultures. We trust the individual and act as a team, stay close to the product and provide opportunities for professional and personal growth.




For further information, please contact Daniel Karlsson, manager EE Platform Architecture mgmt. Tel: +46 31 322 9949.


Interviews will be made on a continuous basis.
Kindly note that due to GDPR, we will not accept applications via mail. Please use our career site.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Tele-Radio i Lysekil AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Tele-Radio i Lysekil AB .

Lead Hardware Design / Systems engineer

Hårdvarukonstruktör
Läs mer Apr 29
Tele Radio develops, manufactures and sells solutions for industrial wireless remote-control systems. The company was founded in Lysekil, Sweden in 1955 and has since expanded to become Tele Radio Group with world-wide presence. Headquarter is located in Gothenburg with subsidiaries in Europe, USA and in Asia. In addition to our subsidiaries we have dealerships and partners all over the world. Learn more about us at www.tele-radio.com.
About Tele Radio R&D
We are a small development team in Gothenburg who believes that developing great products is the result of having skilled, passionate and empowered individuals. At our R&D you will experience the joy and freedom of a smaller company with short decision paths, flat organization and where the communication with colleagues, other departments and customers always are open. At the same time, you’ll have the resources, development potential and international context that often only could be found at much bigger companies. Our product development is today taking place in Sweden and China which are all managed from R&D at our Headquarter in Gothenburg.
About The Position
We are now in the process of expanding our R&D in Gothenburg with a Lead Hardware Design / Systems engineer. We seek you that loves technology, has a strong drive to develop safe, high quality products and appreciate being an important colleague within a team where you have a lot of possibilities to influence.
We believe you have:
A passion for technology and hardware system development.
Expertise in Embedded MCU design.
Skilled with small signal analog design, DC/DC converters and battery powered products.
Basic understanding of embedded software programming.
Appreciate to work both in small teams and independently. You are self-driven and takes a lot of own responsibility.
Fluent English language, both written and verbal.

If you have experience in one or several of the following areas, it is an extra plus:
Swedish language
Radio design
Mobile and industrial applications.
Industrial field buses e.g. CAN/Open, J1939, Profibus
Designing hardware systems for functional safety
Wireless technologies

We are growing so come and grow with us!
Application
Application: send your application to ansokan1@tele-radio.com
For more information: Linda Amby HR, email: l.amby@tele-radio.com
www.tele-radio.com

Ansök nu

Embedded Software Developer

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Apr 29
Tele Radio develops, manufactures and sells solutions for industrial wireless remote-control systems. The company was founded in Lysekil, Sweden in 1955 and has since expanded to become Tele Radio Group with world-wide presence. Headquarter is located in Gothenburg with subsidiaries in Europe, USA and in Asia. In addition to our subsidiaries we have dealerships and partners all over the world. Learn more about us at www.tele-radio.com.


About Tele Radio R&D
We are a small development team in Gothenburg who believes that developing great products is the result of having skilled, passionate and empowered individuals. At our R&D you will experience the joy and freedom of a smaller company with short decision paths, flat organization and where the communication with colleagues, other departments and customers always are open. At the same time you’ll have the resources, development potential and international context that often only could be found at much bigger companies. Our product development is today taking place in Sweden, Turkey and China which are all managed from R&D at our Headquarter in Gothenburg.


About The Position
We are now in the process of expanding our R&D in Gothenburg with more embedded software developers. We seek you that loves technology, has a strong drive to develop safe, high quality products and appreciate being an important colleague within a team where you have a lot of possibilities to influence.
We believe you have:
A passion for technology and software development.
Experience in embedded software development. We develop mainly in C for embedded systems for industrial remote controls.
Basic understanding of electronics and ability to read electronic circuit diagrams
Appreciate to work both in small teams and independently. You are self-driven and takes a lot of own responsibility.
Fluent English language, both written and verbal.

If you have experience in one or several of the following areas, it is an extra plus:
Swedish language
Industrial field buses e.g. CAN/Open, J1939, Profibus
Designing software for functional safety
Wireless technologies



For more information: Linda Amby HR, email: l.amby@tele-radio.com
Application: send your application to ansokan1@tele-radio.com


We are growing so come and grow with us!
www.tele-radio.com


#jobbjustnu

Ansök nu

Back End Developer

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Apr 29
About Tele Radio
Tele Radio develops, manufactures, and markets radio control systems for industrial use. The company was founded in Lysekil, Sweden in 1955 and has since expanded into the Tele Radio Group. Headquartered in Gothenburg with subsidiaries in Europe, USA and in Asia. In addition to our subsidiaries, we have dealerships and partners all over the world. Learn more about us at www.tele-radio.com.


Available Position
We are looking for a backend developer to our HQ in Gothenburg who will manage and develop our web based in-house tools. You will be part of an international and growing team of developers.
Required skills
· A passion for technology
· Knowledge of frameworks such as Django, Flask, Laravel or such
· Ability to design web-based systems
· API
· Integration
· Relevant education within IT or experience working as a developer
· The ability to work in small teams and independently
· Self-driven, able to take your own responsibility
· Fluent English language, both written and verbal
Desirable skills
· Python
· JavaScript
· Knowledge in server management and operations
· AWS, Azure or such
· Docker, Jenkins
· GIT
· Swedish language


Why Tele Radio?
· Fast growing global organisation with interesting products
· Technical oriented organization.
· We are a small company. You can be seen and heard and have an opportunity to impact the product you work on.
· We are growing so come and grow with us!


Please, if you have questions about the recruitment process, the position or company send an email or call Linda Amby HR email: l.amby@tele-radio.com
Application
Please, send your application to ansokan1@tele-radio.com

Ansök nu

Teknisk Produktutveckling/kundanpassning

Serviceingenjör, elektronik
Läs mer Apr 28
Tele Radio AB är ett expansivt och teknikorienterat företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför radiostyrning för industriellt bruk. Vi säljer produkter, idéer, kunnande och funktionslösningar på både nationell och internationell nivå.
Vårt huvudkontor finns i Askim, Göteborg och vi har över tjugo dotterbolag belägna i Europa, USA, och Asien. Utveckling och produktion sker av oss både i och utanför Sverige. Mer information om oss och våra produkter finns på www.tele-radio.com.

Arbetsbeskrivning
Vi behöver förstärkning i vårt team för teknisk Utveckling / Kundanpassning på vårt huvudkontor i Göteborg. Rollen innebär ett brett tekniskt arbete inom fjärrstyrning. Du kommer att utveckla, anpassa och bygga produktlösningar, löda, programmera och bistå dotterbolag med tekniska frågor samt utbilda dotterbolag i våra produkter och verktyg, vilket kommer innebära en del resor i tjänsten.

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen tror vi att du behöver följande kvalifikationer och kompetenser.
• Tekniskt intresse
• Kunskap inom elektronik
• Teknisk utbildning eller liknande erfarenhet
• Programmering python/rust/C
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Körkort B

Meriterande
• Erfarenhet från liknande roll
• Lödning
• Flera språkkunskaper

Som person tror vi att du brinner för teknik och problemlösning. Du är serviceinriktad, tillmötesgående i bemötande och har intresse och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Du är relationskapande och kommunikativ och du har lätt för att lära och att lära ut till andra.

Tele Radio erbjuder ett utmanande arbete i ett lönsamt, dynamiskt och växande företag. Du kommer att arbeta i en trivsam miljö och ha möjlighet till utveckling. Personalförmåner finns som tex. frukost varje dag, flextid och friskvårdsbidrag.

Vi intervjuar löpande och skall anställa flera under året, så skicka in din ansökan snarast.
Sänd in din ansökan till j.lundberg@tele-radio.com


Varmt välkommen med din ansökan.

Ansök nu

Lagerarbetare

Lagerarbetare
Läs mer Apr 28
Tele Radio AB är ett expansivt och teknikorienterat företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför radiostyrning för industriellt bruk. Vi säljer produkter, idéer, kunnande och funktionslösningar på både nationell och internationell nivå. Vårt huvudkontor ligger i Göteborg och vi har över tjugo dotterbolag belägna i Europa, USA, och Asien. Mer information om oss och våra produkter finns på www.tele-radio.com.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en lagerarbetare till vårt plocklager i Göteborg. Arbetet innebär att hantera:
· Inleverans av gods och material
· Utleverans via Plockorder
· Orderplock
· Paketering/sortering
· Allmänt sköta lager städning, hålla ordning, pallhantering
Kvalifikationer
· Erfarenhet av lagerarbete och/eller orderadministration
· Datavana
· Tidigare erfarenhet av affärssystem, meriterande Dynamics 365.
· Svenska och engelska, goda kunskaper i både tal och skrift
· Noggrann, strukturerad och organiserad
· Stort driv och god serviceanda
· Meriterande med tidigare erfarenhet av internationell godshantering
Ansökan
Välkommen att skicka din ansökan till e-post: ansokan3@tele-radio.com, märk din ansökan genom att skriva ”Lagerarbete” i ämnesraden. Vi tillämpar löpande urval; sök så fort som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu