Göteborg: Är du vår nya dansktalande kundtjänstmedarbetare Se hit

Hitta ansökningsinfo om jobbet Är du vår nya dansktalande kundtjänstmedarbetare Se hit i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Om företaget
Vår kund inom e-handelsbranschen söker nu dansktalande kundtjänstmedarbetare med start i slutet av sommaren eller början av hösten. Kunden jobbar med försäljning av produkter inom kök och design.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare kommer du jobba med att ta emot inkommande samtal, mejl och chattmeddelanden från kunder. Din uppgift blir att med service och kvalitet besvara dessa. Frågorna kan exempelvis gälla produkternas funktioner, leveranser eller reklamationer. Du blir en del av ett team med både svensktalande och dansktalande kundtjänstmedarbetare.

Tjänsten är på heltid på vardagar. Kundtjänsten har öppet 8–18, och man varierar mellan två olika skift under den tiden. Du blir anställd av Söder & Co men jobbar ute hos vår kund.


Din profil
För att ta dig an denna roll ser vi att du har tidigare erfarenhet av att jobba med kundservice. Vidare är det ett krav att du kan flytande danska i såväl tal som skrift. Som person tror vi att du är serviceminded, noggrann och samarbetsvillig. Du bör vara van vid att jobba med datorn som främsta arbetsverktyg.

Vi tror att du har ett intresse för matlagning och bakning. Du behöver ha körkort och tillgång egen bil.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Hos oss gör människor skillnad.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Arbeta med kundtjänst – var ledig mitt på dagen

Läs mer Mar 25
Har du någon gång
funderat på hur det skulle vara att jobba heltid, men ändå ha tid att ägna dig
åt fritidsaktiviteter mitt på dagen? Vi söker nu passionerade
kundservicemedarbetare som vill ta del av en unik arbetsupplevelse. Säg hejdå till traditionella arbetstider - hos oss får du
en "siesta" mitt på dagen för att främja en god balans mellan arbete
och fritid.



Om oss
Vi är ett dynamiskt kundtjänstteam som värdesätter både arbetsglädje och personlig utveckling. Dina
arbetspass sträcker sig mellan klockan 8-12 på förmiddagen samt 15-19 på
kvällen. Detta ger dig den unika möjligheten att ha flera timmar ledigt mitt på
dagen. Under denna tid kan du unna dig själv en välförtjänt paus, träna, umgås
med vänner eller helt enkelt ägna dig åt dina passioner.

I tjänsten kommer du att

- Representera ett av Sveriges största telefonoperatörer

- Hantera tekniska ärenden och fakturafrågor via telefon, e-post och chatt

- Vara en viktig länk mellan företaget och kunderna

- Arbeta med enklare merförsäljning mot företagets befintliga kunder

Vem vi söker
Vi letar efter
självständiga och engagerade personer som trivs med att ge kvalitativ service
till våra kunder. Du behöver vara flexibel, ha god kommunikationsförmåga och
vara redo att ta dig an olika utmaningar. Du är flytande i tal och skrift på
svenska, samt har goda kunskaper i engelska.

Tror du att detta är
rätt för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team! Vi
ser fram emot att lära känna dig och välkomna dig till vårt härliga team.

Ansök nu

Unik möjlighet inom kundtjänst – Siesta mellan 12-15

Läs mer Mar 25
Har du någon gång
funderat på hur det skulle vara att jobba heltid, men ändå ha tid att ägna dig
åt fritidsaktiviteter mitt på dagen? Vi söker nu passionerade
kundservicemedarbetare som vill ta del av en unik arbetsupplevelse. Säg hejdå till traditionella arbetstider - hos oss får du
en "siesta" mitt på dagen för att främja en god balans mellan arbete
och fritid.



Om oss
Vi är ett dynamiskt kundtjänstteam som värdesätter både arbetsglädje och personlig utveckling. Dina
arbetspass sträcker sig mellan klockan 8-12 på förmiddagen samt 15-19 på
kvällen. Detta ger dig den unika möjligheten att ha flera timmar ledigt mitt på
dagen. Under denna tid kan du unna dig själv en välförtjänt paus, träna, umgås
med vänner eller helt enkelt ägna dig åt dina passioner.

I tjänsten kommer du att

- Representera en av Sveriges största telefonoperatörer

- Hantera tekniska ärenden och fakturafrågor via telefon, e-post och chatt

- Vara en viktig länk mellan företaget och kunderna

- Arbeta med enklare merförsäljning mot företagets befintliga kunder

Vem vi söker
Vi letar efter
självständiga och engagerade personer som trivs med att ge kvalitativ service
till våra kunder. Du behöver vara flexibel, ha god kommunikationsförmåga och
vara redo att ta dig an olika utmaningar. Du är flytande i tal och skrift på
svenska, samt har goda kunskaper i engelska.

Tror du att detta är
rätt för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team! Vi
ser fram emot att lära känna dig och välkomna dig till vårt härliga team.

Ansök nu

Sommarjobb - finsktalande kundservice

Läs mer Mar 27
Som Customer Care Specialist är du nyckeln till att sammanföra företagets varumärken, kunder och återförsäljare. Denna tjänst erbjuder inte bara möjligheten att överträffa kundernas förväntningar genom din serviceexpertis, utan ger även dig chansen att vara en del av den pågående digitala transformationen. Ansök nu och vara med och forma framtiden!
OM FÖRETAGET
Här kan du jobba på ett av Sveriges största företag med cirka 23 000 anställda. Tillsammans strävar vi efter att skapa frihet för människor att röra sig personligt, hållbart och säkert. Företagskulturen präglas av nyfikenhet, samhörighet och samarbete med en stark vilja att påverka och göra skillnad.
Arbetsmiljön är modern och bekväm i nyrenoverade lokaler. Du får förmåner som SATS-gym, lunchrestauranger i närheten och enkla kollektiva förbindelser. Gratis parkering finns också. Vid intervjun delar vi mer om företaget och dess unika karaktär. Välkommen till en plats där du inte bara jobbar, utan även påverkar och gör skillnad!OM TJÄNSTEN
Du kommer, tillsammans med dina fantastiska kollegor, spela en nyckelroll i att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport, där ni fungerar som länken mellan koncernens olika varumärken, kunder och återförsäljare. I den pågående digitala resan är du en viktig del av skapandet av en ny kundresa för ett stort välkänt bolag. Genom att assistera både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl, blir du en central del av den digitala omvandlingen.
I dina kundärenden inkluderas även administrativt arbete. Med ett varierande arbete i kundservice är det essentiellt att du analyserar kundens behov och proaktivt arbetar för att hitta unika lösningar för varje situation. Din roll är också central när det gäller att notera och eskalera avvikelser, samt att hänvisa kunder vidare till andra avdelningar vid behov. VEM ÄR DU?
Du drivs av att skapa nya relationer och är en skicklig kommunikatör. Med intresse och förmåga att samarbeta gör dig till en viktig stöttepelare för dina kollegor. Din positiva inställning gör att du ser möjligheter där andra ser problem.
För oss är det även viktigt att du har god dator- och systemvana samt att du är öppen för att lära dig nya saker. Din förmåga att vara problemlösande och din nyfikenhet gör dig till en resurs som ständigt söker nya vägar framåt.
Vi värdesätter en hög ambitionsnivå och en stark vilja att utvecklas, då rollen erbjuder betydande möjligheter till både personlig och professionell tillväxt. VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Talar och skriver obehindrat på svenska,engelska och finska

Språkkunskaper i nordiska språk är mycket meriterande för tjänsten.
PRAKTISK INFORMATION
Start:28 maj - 31 augOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Torslanda, Göteborg Arbetstider: Varierade tider, måndag till fredag
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. I denna process ser vi även att du bifogar dina ansökningshandlingar på engelska, samt har en bild i dina ansökningshandlingar för att effektivisera rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Sommarjobb - finsktalande kundservice

Läs mer Mar 25
Som Customer Care Specialist är du nyckeln till att sammanföra företagets varumärken, kunder och återförsäljare. Denna tjänst erbjuder inte bara möjligheten att överträffa kundernas förväntningar genom din serviceexpertis, utan ger även dig chansen att vara en del av den pågående digitala transformationen. Ansök nu och vara med och forma framtiden!

OM FÖRETAGET

Här kan du jobba på ett av Sveriges största företag med cirka 23 000 anställda. Tillsammans strävar vi efter att skapa frihet för människor att röra sig personligt, hållbart och säkert. Företagskulturen präglas av nyfikenhet, samhörighet och samarbete med en stark vilja att påverka och göra skillnad.

Arbetsmiljön är modern och bekväm i nyrenoverade lokaler. Du får förmåner som SATS-gym, lunchrestauranger i närheten och enkla kollektiva förbindelser. Gratis parkering finns också.

Vid intervjun delar vi mer om företaget och dess unika karaktär. Välkommen till en plats där du inte bara jobbar, utan även påverkar och gör skillnad!

OM TJÄNSTEN

Du kommer, tillsammans med dina fantastiska kollegor, spela en nyckelroll i att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport, där ni fungerar som länken mellan koncernens olika varumärken, kunder och återförsäljare. I den pågående digitala resan är du en viktig del av skapandet av en ny kundresa för ett stort välkänt bolag. Genom att assistera både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl, blir du en central del av den digitala omvandlingen.

I dina kundärenden inkluderas även administrativt arbete. Med ett varierande arbete i kundservice är det essentiellt att du analyserar kundens behov och proaktivt arbetar för att hitta unika lösningar för varje situation. Din roll är också central när det gäller att notera och eskalera avvikelser, samt att hänvisa kunder vidare till andra avdelningar vid behov.

VEM ÄR DU?

Du drivs av att skapa nya relationer och är en skicklig kommunikatör. Med intresse och förmåga att samarbeta gör dig till en viktig stöttepelare för dina kollegor. Din positiva inställning gör att du ser möjligheter där andra ser problem.

För oss är det även viktigt att du har god dator- och systemvana samt att du är öppen för att lära dig nya saker. Din förmåga att vara problemlösande och din nyfikenhet gör dig till en resurs som ständigt söker nya vägar framåt.

Vi värdesätter en hög ambitionsnivå och en stark vilja att utvecklas, då rollen erbjuder betydande möjligheter till både personlig och professionell tillväxt.

VI SÖKER DIG SOM

- Har en fullständig gymnasieutbildning

- Talar och skriver obehindrat på svenska, engelska och finska

Språkkunskaper i nordiska språk är mycket meriterande för tjänsten.

PRAKTISK INFORMATION

Start: 28 maj - 31 aug
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Torslanda, Göteborg
Arbetstider: Varierade tider, måndag till fredag

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

I denna process ser vi även att du bifogar dina ansökningshandlingar på engelska, samt har en bild i dina ansökningshandlingar för att effektivisera rekryteringsprocessen.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Orderhantering och kundservice

Läs mer Mar 21
Kundservice med orderadministration. Vi söker dig som vill arbeta i en global koncern med lång erfarenhet och expertis inom skatt, ekonomi och juridik. Vår kund i Göteborg växer och söker därför en ny kollega med erfarenhet av kundkontakt och fakturahantering. Vi ser gärna att du som söker har god systemförståelse, gärna inom SAP, och ett serviceinriktat sätt. Om detta passar in på dig, är du varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

I tjänsten kommer dina arbetsuppgifter i huvudsak att bestå av orderläggning, fakturaservice samt ärendehantering, både via mail och telefon. Du kommer ingå i ett team om fyra personer som präglas av en bra teamkänsla där ni tillsammans börjar dagen med ett morgonmöte. Du och ditt team kommer arbeta uteslutande mot företagskunder. Det kommer även att finnas möjlighet till att jobba på distans två dagar i veckan, varav man arbetar resterande tre dagar på kontoret.

Tjänsten innefattar även mer komplexa administrativa uppgifter som kräver systemkunskap och förståelse, därför ser vi att du som söker har ett stort intresse för analys och systemhantering.

Vår kunds produkter riktar sig till kunder inom ekonomi ser vi också att du som söker har en bakgrund och god kunskap inom service och fakturering.

Arbetsuppgifter

- Ärendehantering, främst via mail men även telefon

- Fakturaservice

- Kundservice

- Orderläggning

- Systemadministration

Vi söker dig som
- Minst har en gymnasieexamen inom relevanta områden, med fördel ekonomi eller IT

- Har tidigare erfarenhet av kundservice, gärna mot B2B

- Är tekniskt kunnig och har mycket goda systemkunskaper, där SAP är meriterande

- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

- Har bra generell datorkunskap, samt goda kunskaper inom Office-paketet

Det är meriterande om du har tidigare bokförings- och faktureringskunskaper.

Som person är du

- Serviceinriktad

- Självgående

- Ansvarstagande

- Flexibel

Övrig information

- Start: Omgående/enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid konsult uppdrag du blir anställd av A-hub

- Vi har kollektivavtal med unionen

- Placering: Göteborg

Vi går igenom urvalet löpande.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från AB Söder & Co Consulting

Nedan visas andra jobb i Göteborg från AB Söder & Co Consulting .

Vi söker en Supplier Performance Inspector till Emerson!

Kontrolltekniker, elektronik
Läs mer Dec 14
Om företaget
Vi söker nu en ny kollega till Emerson i deras moderna lokaler i Mölnlyckes företagspark. Emerson är världsledande inom högteknologiska radarlösningar. De kombinerar avancerad teknologi och branschledande expertis för att skapa hållbara lösningar för de viktiga kunder och verksamheter de hjälper till att utveckla.

Vill du jobba i en innovativ miljö med goda utvecklingsmöjligheter? Läs vidare!


Dina arbetsuppgifter
Som Supplier Performance Inspector kommer du tillsammans med ett team på 5 personer ansvara för kontroll och inspektion av inlevererat material. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är inspektion av elektronik mot IPC-610.

Arbetet innefattar vidare:

• Att utvärdera material avseende uppfyllande av ritningskrav och övriga specifikationer
• Att skapa avvikelserapporter och förmedla detta till leverantörer såväl som till berörda interna funktioner
• Daglig dialog med Supplier Quality Engineers för beslut om vad som ska hända med avvikande material

Du kommer jobba mot svenska såväl som internationella leverantörer.


Din profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av en liknande tjänst inom kvalitetskontroll, med inriktning mot elektronik. Vi tror även att du har erfarenhet av mekanisk uppmätning.

Du behöver även:

• Ha god kommunikationsförmåga
• Vara lösningsorienterad
• Hantera svenska och engelska mycket bra i tal och skrift

Tjänsten är ett långsiktigt konsultuppdrag via Söder & Co, men du jobbar på plats hos vår kund Emerson.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Ansök nu

Vi söker innesäljare till kund i Göteborgsområdet!

Innesäljare
Läs mer Dec 8
Om företaget
Vår kund ligger i Göteborgsområdet och är ett välkänt bolag.

Dina arbetsuppgifter
Vi på Söder & Co hjälper nu vår kund att hitta innesäljare. I rollen som innesäljare kommer du vara en nyckelperson för att kunna ta organisationen till nästa era.

Du kommer i din roll jobba med utgående och inkommande telefonförsäljning och mötesbokning till föreningar och lag i Sverige. Du kommer vidare vara med och genomföra dessa möten, med Microsoft Teams som huvudverktyg.

Arbetet innefattar vidare bland annat:

• Att logga kundinformation i CRM-system
• Resultatansvar och måluppfyllning
• Relationsbyggande med föreningar


Din profil
Vi söker dig som har höga ambitioner och ett stort inre driv. Du har god förmåga att bygga relationer och långsiktiga affärer. Du bör ha ett par års tidigare erfarenhet av försäljning med telefonen och Office-paketet som främsta verktyg. Vi tror även att du har tidigare erfarenhet av arbete i CRM-system. Det är meriterande med relevant eftergymnasialutbildning.

Vidare ser vi gärna att du har en bakgrund i föreningslivet. Som person tror vi att du:

• Har god försäljningsteknik
• Är social och affärsmässig
• Jobbar bra självständigt såväl som i grupp

Tjänsten är på heltid och du jobbar från huvudkontoret i Göteborg. Du erbjuds grundlön samt provision.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullservice företag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu

Vi söker mötesbokare till våra kunder i Göteborg!

Säljassistent
Läs mer Dec 8
Om företaget
Vi söker mötesbokare till våra kunder runt om i Göteborgsområdet. Tjänsten kan vara hos större såväl som mindre företag, inom varierande branscher.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer i denna tjänst jobba med mötesbokning genom utgående samtal. Du kommer jobba med telefonen som främsta verktyg, och ha kontakt med flertalet personer och/eller företag dagligen. Tjänsten innefattar vidare administrativa arbetsuppgifter kopplat till mötesbokningen.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba med utringande samtal. Du behöver vidare ha vana av office-paketet och vara administrativt lagd. Annan erfarenhet av försäljning är meriterande.

Som person behöver du:
• Vara strukturerad
• Vara resultatinriktad
• Kunna ha många bollar i luften
• Trivas med att jobba med högt tempo

Det är meriterande om du har erfarenhet inom IT då en del uppdrag är inom IT-branschen.

Vi söker dig som vill jobba deltid, såväl som heltid.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu

Vi söker registrator till myndighet i Göteborg!

Registrator
Läs mer Dec 5
Om företaget
Myndighet i Göteborg söker en registrator för ett konsultuppdrag med start i januari och ca 6 månader framåt, med chans till förlängning till december 2025.

Dina arbetsuppgifter
Då myndigheten nu implementerar ett nytt ärendehanteringssystem, klassificeringsstruktur samt informationshanteringsplaner behöver de nu stärka upp med en person som kan avlasta med ordinarie löpande registrering.

Arbetsuppgifterna kan exempelvis innefatta:

• Postöppning, registrering, diarieföring och expediering
• Arkivering
• Ta fram statistik och information gällande ärenden
• Kontakter med anställda och allmänheten


Din profil
Vi söker dig som har minst 6 månaders arbetslivserfarenhet som registrator. Vi ser vidare att du har som lägst gymnasieutbildning som registrator eller liknande administrativt område.

Du behöver vidare ha:

• Goda kunskaper i MS Office eller liknande
• God kännedom inom lagar och förordningar inom offentlig sektor
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal såväl som skrift

Tjänsten är ett konsultuppdrag. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu

Vi söker seniora ekonomer för kommande uppdrag hos våra kunder!

Redovisningsekonom
Läs mer Dec 13
Om företaget
Söder & Co Göteborg är i en expansiv fas och vi söker nu seniora ekonomer till kommande uppdrag.
Är du intresserad av en ny tjänst som redovisningsekonom, ekonomichef eller liknande? Skicka in en spontanansökan så hör vi av oss när vi har hittat ett uppdrag som matchar din profil!


Dina arbetsuppgifter
Som ekonom hos någon av våra kunder i Göteborgsområdet kan du jobba med breda arbetsuppgifter inom ekonomiområdet.

Jobbet även innefatta redovisning, bokföring, moms- och skatteredovisning och dylikt.

Ange i din ansökan vilken typ av roll som intresserar dig – ju tydligare information desto bättre! Tjänsterna kan vara i form av konsultuppdrag eller rekrytering direkt till någon av våra kunder.


Din profil
Vi söker dig som är öppen för nya utmaningar inom ekonomi. Vi tror att du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt flera års tidigare erfarenhet inom området. Vi ser att du tidigare har arbetet med controlling såväl som redovisning.

Vi ser att du har ett stort intresse för siffror och administration, och god vana av datorer och system. Som person är du driven, engagerad och lösningsorienterad.

Vidare behöver du:

• Ha mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska, fler språk är meriterande
• Drivas av att växa och nå mål

Det är meriterande om du har B-körkort och tillgång till bil.

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Ansök nu

Vi söker mötesbokare till våra kunder i Göteborg!

Säljassistent
Läs mer Nov 23
Om företaget
Vi söker mötesbokare till våra kunder runt om i Göteborgsområdet. Tjänsten kan vara hos större såväl som mindre företag, inom varierande branscher.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer i denna tjänst jobba med mötesbokning genom utgående samtal. Du kommer jobba med telefonen som främsta verktyg, och ha kontakt med flertalet personer och/eller företag dagligen. Tjänsten innefattar vidare administrativa arbetsuppgifter kopplat till mötesbokningen.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba med utringande samtal. Du behöver vidare ha vana av office-paketet och vara administrativt lagd. Annan erfarenhet av försäljning är meriterande.

Som person behöver du:
• Vara strukturerad
• Vara resultatinriktad
• Kunna ha många bollar i luften
• Trivas med att jobba med högt tempo

Det är meriterande om du har erfarenhet inom IT då en del uppdrag är inom IT-branschen.

Vi söker dig som vill jobba deltid, såväl som heltid.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu