Göteborg: Butikschef till foodora Market i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Butikschef till foodora Market i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: 40h/vecka
Ort: Göteborg
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

VILKA ÄR FOODORA?:

Foodora är ett gäng matälskare som drivs av att skapa framtidens leveranstjänst, där ödmjukhet, innovation och teamwork står allra närmast.

På Foodora är medarbetarna från olika bakgrunder, med olika erfarenheter i bagaget och med vitt skilda synsätt och idéer. Det här ses som självklarheter, då Foodora helt och fullt tror att mångfald bygger grunden till Foodoras kultur och framgång.

För Foodora är det också viktigt att snabb tillväxt och framgång inte sker på bekostnad av hållbarhetsarbetet. Sedan januari 2020 är Foodora koldioxidneutrala, inte bara i Sverige utan i hela Foodoras europeiska verksamhet, och målet inför framtiden är högt satta för att bli ledande för hållbarhet inom branschen.

DIN ROLL:

Foodora Market fortsätter att växa, utvecklas och expandera i ett extremt snabbt tempo! Bryter just nu ny mark för hela dagligvaruhandeln. Foodora tillhandahåller så kallade Dmarts (darkstores) och ser till att alla Foodoras kunder, utifrån ett brett sortiment av livsmedel, får sina varor från 15 minuter. Foodora söker just nu en Butikschef till foodora Market i Göteborg. I rollen som butikschef kommer du att utbilda medarbetarna i bland annat effektivtiet och hur man arbetar enklast inom varuplock. Vidare arbetar du med schemaläggning av personal, erhålla motiverande medarbetarsamtal, ansvara för rekrytering av plockare samt budgetarbete. Om du också drivs av budgetarbete, logistik och varubeställningar kommer du säkerligen trivas i denna roll.

Dina arbetsuppgifter:

- Övergripande ansvar för butikens drift och dess dagliga verksamhet

- Leda, coacha samt lära upp ditt team och tillsammans arbeta för att skapa både en trivsam arbetsplats samt optimera butikens resultat


- Ansvara för det systematiska arbetsmiljöarbetet, personalmöten, medarbetar- och lönesamtal samt personaladministration

- Leda och planera det löpande arbetet med både personal och budget, inklusive bemanning, schemaläggning, rekrytering, varubeställningar och lagerhållning

- Arbeta för att effektivisera arbetssätt och metoder

VEM ÄR DU?

I denna roll ser vi att du är en ansvarstagande och prestigelös person med god samarbetsförmåga. Foodora är ett snabbrörligt företag vilket också ställer höga krav på din flexibilitet och förändringsbenägenhet.

KRAV:

- Tidigare erfarenhet som butikschef, biträdande butikschef, lageransvarig, eller arbetsledare

- Du är en mästare när det kommer till effektivitet inom varuplock vilket du mer än gärna coachar din personal inom


- Erfarenhet av att arbetat mot budget och olika nyckeltal

- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift

- Det är meriterande om du haft personalansvar samt om du har någon tidigare erfarenhet inom livsmedelsbranschen

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Butikschef

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Butikschef.

Stationschef till Preem Göteborg (Bjurslätts torg)

Läs mer Jan 2
Vill du följa med på en bättre resa tillsammans med dina kollegor?
Om så är fallet så kan vi erbjuda dig en plats i bilen på väg mot en bättre resa. På våra cirka 100 bemannade stationer så är ingen dag den andra lik och du kommer att ha ett otroligt varierande arbete, likväl som lika stor variation i människor som besöker nån av våra stationer.

Lite kort om Preem
Preem är Sveriges största drivmedelsbolag. Vår vision är att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. Preems två raffinaderier som är belägna i Göteborg och Lysekil räknas till de mest moderna och miljöanpassade i Europa med en raffineringskapacitet på över 18 miljoner kubikmeter råolja per år. Läs allt om detta på preem.se

Vi har också ett rikstäckande servicenät med 570 drivmedelsstationer för privat- och yrkestrafik. Det är till ett av dessa drivmedelsstationer som vi nu söker en Stationschef!

Om rollen som Stationschef
Är du en driven och engagerad blivande Stationschef på Preem? Vi söker dig som vill vara med och utveckla en självklar och trivsam mötesplats på vår station på Bjurslätts torg i Göteborg.

Vi söker dig som vill ta en anställning hos oss med chans att senare ta steget att bli franchisetagare och bli din egen chef.

Som Stationschef på Preem får du fullt ansvar för lönsamhet, försäljning och att du driver din station som om det vore din egen samtidigt som du får möjligheten att representera ett välkänt och starkt varumärke i branschen. Du följer Preems butikskoncept och får stöttning av Preem för verksamhetsstyrning, HR, marknadsföring, administration, sortiment, kategoristyrning, butiksmiljö och utbildning.

Som stationschef är du ansvarig för personal, rekrytering, inköp och myndighetskrav för butiksverksamheten. Du driver försäljning och aktiviteter kopplade till kampanjer, budget samt resultat och service.

Förutom att du kan ta hjälp av medarbetare på Preem finns det även ett etablerat nätverk av franchisetagare och stationschefer inom Preem som delar erfarenheter med.

Du blir en viktig del av Preems varumärke
För oss är det viktigt att du delar våra värderingar, ansvarstagande, nyskapande och inkluderande eftersom de ligger till grund för allt vi gör. Som stationschef är du Preems ansikte utåt. Du är en viktig ambassadör för vårt varumärke och ser vikten i att skapa starka kundrelationer!

Vad ser vi att du behöver för att lyckas?
Vi söker dig som har erfarenhet av ledarskap, sälj och service. Du har förmågan att kunna utveckla dina medarbetare och butiken. Har du erfarenhet av att driva eget företag är detta starkt meriterande.

Du har minst gymnasial utbildning. Du behöver vara ekonomiskt sinnad och kunna ta ansvar för stationens omsättning och resultat.

Vi lägger stort vikt på dina personliga egenskaper.

Är det här du?
Som Stationschef hos oss är du driven, prestigelös och deltar i det dagliga arbetet, är inte rädd för ”att kavla upp armarna”. Du har förmågan att skapa en god arbetsmiljö och får dina medarbetare att trivas på arbetet vilket kommer återspeglas i en trivsam och lönsam station. Vidare är det viktigt att ha ordning och struktur då det är många frågor att hantera som myndighetstillstånd, budget, schemaläggning etc.

En drivmedelsstation för alla
På Preem är mångfald och inkludering en av våra viktigaste frågor.

Varje person bidrar genom sin unika bakgrund, kompetens, personlighet och erfarenhet till att vi ständigt ska kunna bli bättre.

Vi på Preem ser mångfalden som en förutsättning för att vi hela tiden ska utveckla det vi gör och vara en ledande aktör i omställningen till ett hållbart samhälle.

Vi lägger ett stort värde i våra olikheter där vi som bolag kan spegla samhället och våra besökare på station.

Anställningsvillkor

Lön: Enligt överenskommelse

Anställningsform: Tillsvidare med inledande 6 månaders provanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Startdatum: 1 mars eller enligt överenskommelse.

Arbetstider: Vardagar, men helg- och kvällsarbete kan förekomma

Ta reda på mer!
Om du är nyfiken på Preem som bolag så kan läsa mer på Preem.se. Om du har ytterligare funderingar om rollen så kan du nå ut till Distriktchef Patricia Romppainen här nedan;

Mail: patricia.romppainen@preem.se

Urval och Intervjuer kommer att ske löpande så dröj inte med din ansökan.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Butikschef - NK Göteborg

Läs mer Dec 22
John Henric grundades av John Ekström och Nicklas Nordbergh 2008 i Malmö. Sedan starten har vårt bolag och våra produkter präglats av en passion för hantverk och kvalitet, där det moderna möter det klassiska. Vi har sedan start vuxit med lönsamhet, och erhållit DI:s utmärkelser Gasell och SuperGasell. Idag är vi det mest snabbväxande herrmodemärket i Skandinavien inom e-handel, och har målet om att fortsätta växa vidare internationellt. . Genom vår e-handel och våra butiker når vi den modemedvetne mannen med prisvärda och högkvalitativa kläder och accessoarer på över 150 marknader globalt. Läs gärna mer om vilka vi är här. (https://johnhenric.com/se/about-us/)

Butikschef - NK Göteborg
Vad innebär det att vara butikschef på John Henric?
Våra kunder ska känna sig som hemma hos oss, detta skapar vi genom unik toppservice.

Vi ser till att kunden alltid känner sig sedd och dessutom ser vi till att klä kunden från topp till tå i kollektioner med ledorden affordable luxury.

Som butikschef skapar du förutsättningar för att alla i ditt team ska kunna hjälpa kunderna att hitta de produkter som de behöver, både visuellt men också genom det personliga mötet. Genom att sätta upp mål för butiken, följa upp dem och sätta in åtgärder vid behov så når ni tillsammans önskade resultat.

Du är förebilden i butiken som alltid agerar enligt John Henrics värdeord GRIT, TEAMWORK, PASSION och är en person som tycker om att arbeta med tydliga mål.



Vem är du?
Vi tror att du är en person som är lyhörd till ditt team och som med enkelhet leder och ser till att just din butik är butiken alla vill gå till. Du har tidigare erfarenhet från ledande roller inom retail. Du har också goda kunskaper i svenska och engelska språket och god datavana. Genom god samarbetsförmåga, lösningsfokus och den energi som du ger till teamet bidrar du till John Henrics framgång.

Vad erbjuder vi dig?

Arbetstid: Tjänsten är tillsvidare på heltid och inleds med provanställning på 6 månader.

Våra förmåner

En arbetsplats där alla är välkomna

Kul och hög energi

Rättvis lön som följer kollektivavtalet

Personalrabatt

Eftersom vi alltid vill göra saker så enkelt som möjligt är det inte säkert att vi väntar till sista ansökningsdag innan vi går vidare i rekryteringsprocessen. Så vänta inte, sök redan nu

Ansök nu

Nu söker vi en ny stjärna som vill driva 7-Eleven Kungsportsavenyn I Götebo

Läs mer Mar 13
En fantastisk möjlighet att få driva en 7 /Eleven butik mitt i hjärtat av Göteborg, på Kungsportsavenyn.

Varför 7-Eleven?
Drömmer du om att starta eget, brinner för försäljning och älskar citypuls? Då kanske det är din grej att driva en alldeles egen 7-Eleven. 7-Eleven är världens största conveniencekedja som under snart 100 år funnits för att lösa vardagliga behov under dygnets alla timmar. Den första 7-Elevenbutiken i Sverige öppnade 1984 och idag finns närmare 90 butiker över landet.

Alla 7-Elevens butiker ägs av Reitan Convenience i Sverige och drivs av egenföretagare, så kallade franchisetagare. Franchisetagaren driver sin egen butik enligt ett koncept som bygger på ett nära samarbete med oss. Tillsammans bygger vi drömmen om ditt företag.
Rollen som franchisetagare hos 7-Eleven
Som franchisetagare för en 7-Elevenbutik är du en viktig del i människors vardag. Du älskar försäljning, är orädd och lockas av att få personal att utvecklas.

Självklart har du eget driv och är van att jobba hårt för att nå resultat. Du driver och utvecklar din egen butik medan vi sköter administrativa uppgifter och ansvarar för lokal, butiksinredning med mera. Vi hjälper dig att komma igång och ger dig och din personal utbildning inom bland annat försäljning. Du får också tillgång till vårt breda nätverk av andra franchisetagare så att ni som driver 7-Elevenbutiker i Sverige kan utbyta erfarenheter med varandra.

Att ha en egen butik innebär ett stort ansvar och du kommer att få jobba hårt för att få din butik och ditt aktiebolag att ta fart, men du kommer också att ha mycket kul längs vägen.

Vi på Reitan Convenience i Sverige står för bokföring, löneadministration, utbildningar, sortiment, inredning och rikstäckande marknadsföring.

Dina erfarenheter
Vi ser gärna att du har erfarenhet inom handel, ekonomi eller administration. Du behöver också ha grundläggande datakunskaper.

Läs mer om oss på 7-Eleven.se. Där finns även mer information om hur det att vara franschistagare hos oss.

Varmt välkommen – tillsammans bygger vi drömmar!

För kandidater som går vidare i vår rekryteringsprocess gör vi en bakgrundskontroll. Detta för att bekräfta information som framgår i ansökan och vid intervju. Bakgrundskontrollen genomförs efter samtycke av kandidat.

Om 7-Eleven
7-Eleven är den lokala och schyssta lilla butiken med ett brett och matigt erbjudande, produkter som löser vardaglig problem samt ett personligt bemötande.

Våra butiker ägs av Reitan Convenience i Sverige och drivs av egenföretagare enligt vårt franchisingskoncept.

Reitan Convenience i Sverige Reitan Convencience Sverige äger Pressbyrån, 7-Eleven och PBX. Bolaget är en del av Reitan Convenience som driver 2 000 conveniencebutiker i sju olika länder i Norden och Baltikum.

Ansök nu

Nu söker vi en ny stjärna som vill driva Pressbyrån Marklandsplatsen i Göte

Läs mer Mar 17
Varför Pressbyrån?
Drömmer du om att göra vardagen roligare för människor och samhället lite bättre? Varje dag i över ett sekel har Pressbyrån funnits vid svenska folkets sida och gett service för människor på väg. Idag är vi Sveriges mest omtyckta servicehandel och har runt 300 butiker över hela Sverige. Pressbyrån engagerar sig dessutom i en rad sociala frågor. Vi samlar in pengar till välgörenhet, står upp för hbtq-rörelsens rättigheter, stödjer fri press och driver projekt för att få fler barn och ungdomar att läsa.

Alla Pressbyråns butiker ägs av Reitan Convenience i Sverige och drivs av egenföretagare, så kallade franchisetagare. Franchisetagaren driver sin egen butik enligt ett koncept som bygger på ett nära samarbete med oss. Tillsammans bygger vi drömmar.
Rollen som franchisetagare hos Pressbyrån
Som franchisetagare driver du din egen butik enligt ett koncept som bygger på ett nära samarbete med oss. Vi hjälper vi dig att komma i gång ordentligt och ger dig det stöd du behöver längs vägen. Tillsammans hjälps vi åt att göra verklighet av din dröm om att starta och driva en egen butik.

Du driver din butik som ett eget aktiebolag och har friheten att driva och utveckla den med fokus på hög service till kunderna. Vi på Reitan Convenience i Sverige står för bokföring, löneadministration, utbildningar, sortiment, inredning och rikstäckande marknadsföring. Du får stöd och råd från oss, och får även kontakt med andra franchisetagare inom Pressbyrån så att ni kan stötta varandra och utbyta erfarenheter.

Dina erfarenheter
Vi ser gärna att du har erfarenhet inom handel, ekonomi eller administration. Du behöver också ha grundläggande datakunskaper. Du är en duktig säljare som ger god och omtänksam service mot kunderna och motivation till din personal.

Läs mer om oss på pressbyran.se. Där finns även mer information om hur det är att vara franchisetagare hos oss.

Varmt välkommen – tillsammans bygger vi drömmar!

För kandidater som går vidare i vår rekryteringsprocess gör vi en bakgrundskontroll. Detta för att bekräfta information som framgår i ansökan och vid intervju. Bakgrundskontrollen genomförs efter samtycke av kandidat.

Om Pressbyrån
Pressbyrån är Sveriges mest nytänkande och tillgängliga kiosk. Visste du till exempel att Pressbyrån ligger bakom både Sveriges första pinnglass och det svenska inrikesflyget? Vi är Sveriges största conveniencekedja med runt 300 butiker över hela Sverige.

Våra butiker ägs av Reitan Convenience i Sverige och drivs av egenföretagare enligt vårt franchisingskoncept.

Reitan Convenience i Sverige
Reitan Convencience Sverige äger Pressbyrån, 7-Eleven och PBX. Bolaget är en del av Reitan Convenience som driver 2 000 conveniencebutiker i sju olika länder i Norden och Baltikum.

Ansök nu

Nu söker vi en ny stjärna som vill driva 7-Eleven Korsvägen

Läs mer Mar 17
Varför 7-Eleven?
Drömmer du om att starta eget, brinner för försäljning och älskar citypuls? Då kanske det är din grej att driva en alldeles egen 7-Eleven. 7-Eleven är världens största conveniencekedja som under snart 100 år funnits för att lösa vardagliga behov under dygnets alla timmar. Den första 7-Elevenbutiken i Sverige öppnade 1984 och idag finns närmare 90 butiker över landet.

Alla 7-Elevens butiker ägs av Reitan Convenience i Sverige och drivs av egenföretagare, så kallade franchisetagare. Franchisetagaren driver sin egen butik enligt ett koncept som bygger på ett nära samarbete med oss. Tillsammans bygger vi drömmen om ditt företag.
Rollen som franchisetagare hos 7-Eleven
Som franchisetagare för en 7-Elevenbutik är du en viktig del i människors vardag. Du älskar försäljning, är orädd och lockas av att få personal att utvecklas.

Självklart har du eget driv och är van att jobba hårt för att nå resultat. Du driver och utvecklar din egen butik medan vi sköter administrativa uppgifter och ansvarar för lokal, butiksinredning med mera. Vi hjälper dig att komma igång och ger dig och din personal utbildning inom bland annat försäljning. Du får också tillgång till vårt breda nätverk av andra franchisetagare så att ni som driver 7-Elevenbutiker i Sverige kan utbyta erfarenheter med varandra.

Att ha en egen butik innebär ett stort ansvar och du kommer att få jobba hårt för att få din butik och ditt aktiebolag att ta fart, men du kommer också att ha mycket kul längs vägen.

Vi på Reitan Convenience i Sverige står för bokföring, löneadministration, utbildningar, sortiment, inredning och rikstäckande marknadsföring.

Dina erfarenheter
Vi ser gärna att du har erfarenhet inom handel, ekonomi eller administration. Du behöver också ha grundläggande datakunskaper.

Läs mer om oss på 7-Eleven.se. Där finns även mer information om hur det att vara franschistagare hos oss.

Varmt välkommen – tillsammans bygger vi drömmar!

För kandidater som går vidare i vår rekryteringsprocess gör vi en bakgrundskontroll. Detta för att bekräfta information som framgår i ansökan och vid intervju. Bakgrundskontrollen genomförs efter samtycke av kandidat.

Om 7-Eleven
7-Eleven är den lokala och schyssta lilla butiken med ett brett och matigt erbjudande, produkter som löser vardaglig problem samt ett personligt bemötande.

Våra butiker ägs av Reitan Convenience i Sverige och drivs av egenföretagare enligt vårt franchisingskoncept.

Reitan Convenience i Sverige Reitan Convencience Sverige äger Pressbyrån, 7-Eleven och PBX. Bolaget är en del av Reitan Convenience som driver 2 000 conveniencebutiker i sju olika länder i Norden och Baltikum.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Rp Rekrytering Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Rp Rekrytering Bemanning AB .

Trafikledare till bolag i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 8
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Skift
Ort: Göteborg
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Bara Posten Bemanning söker nu flertalet trafikledare till vår kund som är verksam inom taxibranschen. Företaget gör nu en större satsning och söker därav flertalet nya medarbetare till trafikledningen. Deras kontor är beläget i Göteborg. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

DIN ROLL
I rollen som trafikledare kommer du arbeta inom trafikledningen för företagets taxibeställningscentral. Arbetsuppgifterna innefattar att på ett snabbt och effektivt sätt ta emot beställningar som i sin tur skall fördelas ut till företagets bilar. Vidare ingår arbetsuppgifter som att planera och slinglägga olika typer av köruppdrag. Som trafikledare är du spindeln i nätet för kund och för förare. Tjänsten är på heltid på ett skiftschema dag, kväll och helg.

VEM ÄR DU?
Som person är du serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad. Vidare måste du gilla när det händer mycket samtidigt. Du är stresstålig, proaktiv och kan hantera olika typer av människor och situationer, både i samtal och möten.

VI SÖKER DIG SOM:

- Har erfarenhet från serviceyrket eller kundtjänst
- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
- God datavana med grundläggande kunskaper i office


Tidigare erfarenhet av trafikplanering, trafikledning, transport eller logistik, slingläggning samt dokumenterad it-utbildning är meriterande.

ÖVRIG INFORMATION:

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet.

Ansök nu

Trafikledare till bolag i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 4
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Skift
Ort: Göteborg
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Bara Posten Bemanning söker nu flertalet trafikledare till vår kund som är verksam inom taxibranschen. Företaget gör nu en större satsning och söker därav flertalet nya medarbetare till trafikledningen. Deras kontor är beläget i Göteborg. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

DIN ROLL
I rollen som trafikledare kommer du arbeta inom trafikledningen för företagets taxibeställningscentral. Arbetsuppgifterna innefattar att på ett snabbt och effektivt sätt ta emot beställningar som i sin tur skall fördelas ut till företagets bilar. Vidare ingår arbetsuppgifter som att planera och slinglägga olika typer av köruppdrag. Som trafikledare är du spindeln i nätet för kund och för förare. Tjänsten är på heltid på ett skiftschema dag, kväll och helg.

VEM ÄR DU?
Som person är du serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad. Vidare måste du gilla när det händer mycket samtidigt. Du är stresstålig, proaktiv och kan hantera olika typer av människor och situationer, både i samtal och möten.

VI SÖKER DIG SOM:

- Har erfarenhet från serviceyrket eller kundtjänst
- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
- God datavana med grundläggande kunskaper i office


Tidigare erfarenhet av trafikplanering, trafikledning, transport eller logistik, slingläggning samt dokumenterad it-utbildning är meriterande.

ÖVRIG INFORMATION:

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet.

Ansök nu

Trafikledare till bolag i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 30
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Skift
Ort: Göteborg
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Bara Posten Bemanning söker nu flertalet trafikledare till vår kund som är verksam inom taxibranschen. Företaget gör nu en större satsning och söker därav flertalet nya medarbetare till trafikledningen. Deras kontor är beläget i Göteborg. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

DIN ROLL
I rollen som trafikledare kommer du arbeta inom trafikledningen för företagets taxibeställningscentral. Arbetsuppgifterna innefattar att på ett snabbt och effektivt sätt ta emot beställningar som i sin tur skall fördelas ut till företagets bilar. Vidare ingår arbetsuppgifter som att planera och slinglägga olika typer av köruppdrag. Som trafikledare är du spindeln i nätet för kund och för förare. Tjänsten är på heltid på ett skiftschema dag, kväll och helg.

VEM ÄR DU?
Som person är du serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad. Vidare måste du gilla när det händer mycket samtidigt. Du är stresstålig, proaktiv och kan hantera olika typer av människor och situationer, både i samtal och möten.

VI SÖKER DIG SOM:

- Har erfarenhet från serviceyrket eller kundtjänst
- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
- God datavana med grundläggande kunskaper i office


Tidigare erfarenhet av trafikplanering, trafikledning, transport eller logistik, slingläggning samt dokumenterad it-utbildning är meriterande.

ÖVRIG INFORMATION:

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet.

Ansök nu