Göteborg: Rekryterare till kund i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Rekryterare till kund i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-29 // Varaktighet: Heltid

Vill du jobba med rekrytering, coaching av chefer och konsulter? Nu söker vi dig till vår kund inom Life-Science i Göteborg

Nu hjälper vi vår kund att hitta sin nästa stjärna till rollen som rekryterare/konsultmäklare. Har du tidigare erfarenhet från konsultbranschen eller rekrytering? Vill du jobba i en koordinerande roll där du får arbeta både som en konsultmäklare, kontaktperson och rådgivare gentemot chefer? Då är detta en roll för dig! Vår kund kan erbjuda dig en roll där du är länken mellan konsultbolaget och deras kund inom Life Science. Du får möjligheten att bidra till att utveckla rekryteringsprocesser, kompetensförsörjning med mera. I denna process arbetar vi med ett löpande urval, så vänta inte, sök nu och starta ett nytt spännande jobb efter semestern.

Ditt anställningserbjudande

Vill du tillhöra en internationell organisation som arbetar nära sina kunder och hjälper till att utveckla deras arbete inom kompetensförsörjning och rekrytering ska du söka denna tjänst. Förutom att du kommer bli en expert på roller inom Life Science kommer du även lära dig att kravställa både kund och konsultfirmor för att få rätt kompetens på rätt plats.

Utöver allt detta får du tillhöra ett gott gäng som gillar att ha roligt på jobbet! Gillar du högt i tak och bolla tankar och idéer med dina kollegor har du hamnat på rätt plats. Du får även möjligheten att skapa din egen flexibla vardag med hybridarbete.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att:

• Granska CV:n
• Ta kravprofiler
• Gå ut med förfrågningar till leverantörer
• Presentera kandidater till chefer
• Utveckla arbetet kring rekrytering och kompetensförsörjning

Värt att veta

Detta är en rekrytering till kund och intervjuer kommer att ske direkt med kund. Deras kontor är placerat i Mölndal men du får stora möjlighet till hybridarbete och en flexibel vardag. 

Du kommer att ingå i ett härligt sammansvetsat gäng som alltid ställer upp för varandra.

 

Våra förväntningar

Vi ser att du är en strukturerad och serviceinriktad person med god förståelse för konsultverksamheten och hur den fungerar. Du har erfarenhet av att arbeta administrativt och är van vid att jobba i olika system. Vidare känner du dig bekväm med engelska i tal och skrift. 

Kanske har du jobbat något år med bemanning & rekrytering, och vill ta nästa steg där man släpper själva sourcing/rekryterings jobbet och mer fungerar som "mäklare" mot chefer inom verksamheten. Du får möjlighet att optimera samarbetet med många olika stakeholders, såsom rekryterande chefer, leverantörer, globala team, etc. För att trivas i rollen bör man gilla att driva sitt eget arbete och vara nyfiken. 

Intresserad?
Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Rekryterare/Rekryteringskonsult

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Rekryterare/Rekryteringskonsult.

Talent Acquisition Specialist på TechSeed

Läs mer Apr 12
Vi tror att innovation med teknik kommer att vara lösningen på många av världens största utmaningar. Det här är vårt WHY och det fyller oss med energi varje dag. Vår värld består alltmer av lösningar där IoT (Internet of Things) och Intelligent Edge integreras med molnet och business IT. Den fysiska världen återspeglas i digitala tvillingar, och maskinlärning, AI och cybersäkerhet är centrala delar. Det här är vår arena.
På TechSeed är vi övertygade om att teknik kan göra världen till en bättre plats. Vi brinner för att skapa innovativaoch samhällsnyttiga lösningar som gör skillnad i människors liv.Som ett medarbetarägtbolag med vikt i att skapa så mycketfaktiskt värde för våra kunder som möjligt erbjuder vi konsulttjänster inom flera domäner, samtidigt som vi internt bygger en organisation som ska ta ett helhetsgrepp om uppkopplade lösningar.
Som Talent Acquisition Specialist kommer du vara del av en nyckelfunktion på TechSeed genom att identifiera och attrahera kvalificerade kandidater till vårt företag – dina framtida kollegor. Idag består majoriteten av vårt kandidatinflöde av sourcade kandidater men vi blir mer och mer synliga både genom annons och nätverk. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:
Söka efter och attrahera potentiella kandidater framför allt genom sourcing, just nu sker detta genom LinkedIn där vi har hög svarsfrekvens
Samarbeta nära avdelningschefer för att förstå deras behov och önskemål när det gäller nya teammedlemmar
Ta fullt ägandeskap över vissa av våra enheters rekrytering, både som rekryterare och som partner
Delta i och organisera mässor, evenemang och andra initiativ i samråd och samarbete med våra kollegorför att öka vår närvaro och attraktion på arbetsmarknaden.

I den här rollen kommer du tillhöra TechSeed West, som består av Göteborgskontorets stödfunktioner. Du kommer ha nära samarbete med Talent Acquisition Manager, William, samt med kontorets regionansvarige och våra säljare. Eftersom vi är ett litet team med stora ambitioner och hög kompetens lägger vi mycket vikt i att få in rätt person med en byggaranda och som vill vara med och utveckla både verksamheten i stort och vårt teams arbetssätt. Som delägare och anställd kommer du vara med i utvecklingen av våra erbjudanden, få möjlighet att påverka de områden som du drivs av och samtidigt få tryggheten av ett team med gemensamt mål och gemensamma intressen.
TechSeeds grund ligger i att vi delar med oss av vår passion för teknik och värdet vi skapar. Det handlar bland annat om kunskapsutbyte och att dela idéer, bidra med god stämning såväl som att skapa värde genom vårt delägarskap. Vi erbjuder dig:
Inflytande i hur vi bygger TechSeed tillsammans
En öppen kultur där vi värdesätter olikheter, insikter och innovationer
Direkt värde från våra finansiella resultat genom bonus och delägarskap
Möjligheten att växa in i olika tekniska områden / ansvarsområden utifrån dina önskemål
Vem söker vi?
Vi söker dig som är nyfiken på ny teknik, trivs i roller där du utvecklas och trivs i en kultur där vi hjälps åt och bygger bolaget tillsammans. Du är bekväm i rollen som rekryterareoch har minst 2 års arbetslivserfarenhet av att driva parallella rekryteringsprocesser. Du har en god vana av att arbeta med rekryterande chefer med stort fokus på att vara serviceinriktad och lösningsorienterad, samt har en god förmåga att arbeta fram nya tillvägagångssätt. Du har god vana av sourcing i LinkedIn och har en bakgrund inom Tech-rekrytering. Du är även obehindrad i både svenska och engelska, tal och skrift.
Det är meriterande för rollen om du har erfarenhet av att arbeta med rekrytering mot externa kunder och genom det arbetat med rekryterande chef ur ett kundperspektiv. Det är även meriterande om du har rekryterat inom våra domäner, har en relevant eftergymnasial utbildningeller har erfarenhet av att driva employer branding-initiativ.
Om TechSeed
TechSeed är ett medarbetarägt konsultbolag i scale-up-fasen med visionen att skapa värde med uppkopplade lösningar. Vi använder tekniker som IoT och Edge Computing för att skapa uppkopplade tjänster och system som möjliggör lösningar i ekosystem som Smart City, Smart Factory, Smart Company och Smart Building.Vi jobbar med tekniker som Embedded SW, IoT, Hyperautomation, Analytics/BI och andra IT-discipliner med stort fokus på användaren. För att säkerställa att våra tjänster skapar värde och inte bara blir en ”teknisk produkt” hjälper vi våra kunder med helheten och erbjuder kompetens inom flera områden som Innovation, UX, Cyber Security, Strategi, Business Consulting, Service Design och Sustainability.
Vår kultur präglas av samarbete och gemenskap. Vi är alla grundare och delägare i TechSeed och delar på det värde vi skapar tillsammans. Detta återspeglas även i vår kultur medgemensamma aktiviteter, en god stämning och en entreprenörsanda där vi bygger TechSeed tillsammans.

Ansök nu

Associerad Rekryteringskonsult

Läs mer Apr 8
Vill du vara med och utveckla branschen?
A-hub erbjuder en arbetsplats som aldrig står still. Vi tror på kraften i ambition och viljan hos människor att utvecklas under stort eget ansvar. Med högt engagemang och rätt inställning så finns det inga begränsningar för hur långt vi kan nå tillsammans.
För att möta den enorma efterfrågan på nytänk, flexibilitet och för att utmana det traditionella tar vi oss an marknaden med helt lokalägda bolag som verkar under ett gemensamt varumärke.
Hos oss på A-hub får du ett sammanhang men också en stor personlig frihet och bra digitala plattformar för att du skall kunna leverera rekryteringar av högsta nivå.
VI SÖKER DIG SOM;
Vi söker dig som trivs i branschen. Du ser stora möjligheter inom konsult och rekryteringsbranschen. Du vill arbeta i en 360 roll där du får skapa bra upplevelser för kunden och kandidaterna.
Du har några års erfarenhet från branschen och driver idag en egen rekryteringsverksamhet eller arbetar som rekryteringskonsult hos någon av våra konkurrenter.
Vi söker erfarna rekryteringskonsulter för anställning, men även dig som vill jobba som associerad rekryteringskonsult. Du väljer själv!
Stort engagemang och trivs med att utmana det traditionella. Du är en person som ser möjligheter och vi ta del av intäkterna som du genererar.
En önskan om att få vara med och påverka utvecklingen av ett bolag. Vi inom A-hub vill knyta till oss partners och kollegor som tror på den egna kraften i genomförandet.
Du är en rekryteringskonsult som trivs med både försäljningen och leveransen.

ANSÖKAN;
Är du nyfiken på att höra mer? Kontakta John Andersson john@a-hub.se, 0731523129 för mer infoVi sökerpersoner som uppmuntrar istället för att begränsa och som inte glömmer bort att ha roligt och fira längs vägen.
ÖVRIG INFORMATION OM TJÄNSTEN
Start: Enligt överenskommelse
Lön: Provisionsbaserad, vi erbjuder en expansivmodell där det finns möjlighet att vara anställd eller verka som underkonsult.
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg eller annan ort i väst Sverige

Ansök nu

Talent Acquisition Specialist på TechSeed

Läs mer Apr 9
Vi tror att innovation med teknik kommer att vara lösningen på många av världens största utmaningar. Det här är vårt WHY och det fyller oss med energi varje dag. Vår värld består alltmer av lösningar där IoT (Internet of Things) och Intelligent Edge integreras med molnet och business IT. Den fysiska världen återspeglas i digitala tvillingar, och maskinlärning, AI och cybersäkerhet är centrala delar. Det här är vår arena.
På TechSeed är vi övertygade om att teknik kan göra världen till en bättre plats. Vi brinner för att skapa innovativaoch samhällsnyttiga lösningar som gör skillnad i människors liv.Som ett medarbetarägtbolag med vikt i att skapa så mycketfaktiskt värde för våra kunder som möjligt erbjuder vi konsulttjänster inom flera domäner, samtidigt som vi internt bygger en organisation som ska ta ett helhetsgrepp om uppkopplade lösningar.
Som Talent Acquisition Specialist kommer du vara del av en nyckelfunktion på TechSeed genom att identifiera och attrahera kvalificerade kandidater till vårt företag – dina framtida kollegor. Idag består majoriteten av vårt kandidatinflöde av sourcade kandidater men vi blir mer och mer synliga både genom annons och nätverk. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:
Söka efter och attrahera potentiella kandidater framför allt genom sourcing, just nu sker detta genom LinkedIn där vi har hög svarsfrekvens
Samarbeta nära avdelningschefer för att förstå deras behov och önskemål när det gäller nya teammedlemmar
Ta fullt ägandeskap över vissa av våra enheters rekrytering, både som rekryterare och som partner
Delta i och organisera mässor, evenemang och andra initiativ i samråd och samarbete med våra kollegorför att öka vår närvaro och attraktion på arbetsmarknaden.

I den här rollen kommer du tillhöra TechSeed West, som består av Göteborgskontorets stödfunktioner. Du kommer ha nära samarbete med Talent Acquisition Manager, William, samt med kontorets regionansvarige och våra säljare. Eftersom vi är ett litet team med stora ambitioner och hög kompetens lägger vi mycket vikt i att få in rätt person med en byggaranda och som vill vara med och utveckla både verksamheten i stort och vårt teams arbetssätt. Som delägare och anställd kommer du vara med i utvecklingen av våra erbjudanden, få möjlighet att påverka de områden som du drivs av och samtidigt få tryggheten av ett team med gemensamt mål och gemensamma intressen.
TechSeeds grund ligger i att vi delar med oss av vår passion för teknik och värdet vi skapar. Det handlar bland annat om kunskapsutbyte och att dela idéer, bidra med god stämning såväl som att skapa värde genom vårt delägarskap. Vi erbjuder dig:
Inflytande i hur vi bygger TechSeed tillsammans
En öppen kultur där vi värdesätter olikheter, insikter och innovationer
Direkt värde från våra finansiella resultat genom bonus och delägarskap
Möjligheten att växa in i olika tekniska områden / ansvarsområden utifrån dina önskemål
Vem söker vi?
Vi söker dig som är nyfiken på ny teknik, trivs i roller där du utvecklas och trivs i en kultur där vi hjälps åt och bygger bolaget tillsammans. Du är bekväm i rollen som rekryterareoch har minst 2 års arbetslivserfarenhet av att driva parallella rekryteringsprocesser. Du har en god vana av att arbeta med rekryterande chefer med stort fokus på att vara serviceinriktad och lösningsorienterad, samt har en god förmåga att arbeta fram nya tillvägagångssätt. Du har god vana av sourcing i LinkedIn och har en bakgrund inom Tech-rekrytering. Du är även obehindrad i både svenska och engelska, tal och skrift.
Det är meriterande för rollen om du har erfarenhet av att arbeta med rekrytering mot externa kunder och genom det arbetat med rekryterande chef ur ett kundperspektiv. Det är även meriterande om du har rekryterat inom våra domäner, har en relevant eftergymnasial utbildningeller har erfarenhet av att driva employer branding-initiativ.
Om TechSeed
TechSeed är ett medarbetarägt konsultbolag i scale-up-fasen med visionen att skapa värde med uppkopplade lösningar. Vi använder tekniker som IoT och Edge Computing för att skapa uppkopplade tjänster och system som möjliggör lösningar i ekosystem som Smart City, Smart Factory, Smart Company och Smart Building.Vi jobbar med tekniker som Embedded SW, IoT, Hyperautomation, Analytics/BI och andra IT-discipliner med stort fokus på användaren. För att säkerställa att våra tjänster skapar värde och inte bara blir en ”teknisk produkt” hjälper vi våra kunder med helheten och erbjuder kompetens inom flera områden som Innovation, UX, Cyber Security, Strategi, Business Consulting, Service Design och Sustainability.
Vår kultur präglas av samarbete och gemenskap. Vi är alla grundare och delägare i TechSeed och delar på det värde vi skapar tillsammans. Detta återspeglas även i vår kultur medgemensamma aktiviteter, en god stämning och en entreprenörsanda där vi bygger TechSeed tillsammans.

Ansök nu

Talent Acquisition Partner

Läs mer Feb 28
- Bygga och underhålla talangpooler genom att kontinuerligt engagera sig med nyckelpersoner för att säkra deras medverkan och en stark talangpipeline.

- Delta aktivt inom områden som Employer Branding, Succession Management och Assessment för att säkerställa en enhetlig och utmärkt extern profilering och kandidatupplevelse för klienten.

- Delta i rekryteringsnätverk och dela interna bästa praxis för att kontinuerligt utveckla rekryteringsprocesserna inom Powertrain Engineering.

- Arbeta nära interna intressenter och rekryterande chefer för att säkerställa framgångsrika rekryteringar, samt bygga kunskap om marknaden och hålla sig uppdaterad med extern benchmarking och senaste trender inom rekryteringstjänsternas industri och arbetsmarknaden.

- Följa och hålla sig uppdaterad med företagets etiska regler, relaterade policys och aktuell lagstiftning för att säkerställa att alla rekryteringar följer etiska aspekter och diskrimineringslagar, samt säkra klientens och arbetsgivarens varumärkesvärde.

Krav:

- Förmåga att tänka och agera både operationellt och strategiskt.

- Analytisk förmåga för att göra lämpliga analyser.

- Tillräcklig affärsmässig insikt för att engagera och kommunicera effektivt med nyckelintressenter internt.

- Expertkunskap om policys, processer och procedurer inom ansvarsområdet.

- Förmåga att delta i utvecklingen av taktisk och operativ översättning av högnivåkoncept till handlingar som levererar affärsvärde.

Ansök nu

rekryteringskonsult till randstad technologies i göteborg

Läs mer Jan 25
Är du en sann relationsbyggare som brinner för att hitta den perfekta matchningen mellan människor och företag? Trivs du som bäst i en omväxlande roll med varierande arbetsuppgifter och ett stort ansvar för hela processer? Gillar du (som vi) att nörda ner dig i IT/Tech-världen och motiveras av att få träffa kunder samt kandidater som har koll på de senaste teknikerna? Då är rollen som rekryteringskonsult hos oss på Randstad Technologies i Göteborg helt rätt för dig.

Som rekryteringskonsult hos oss på Randstad Tech arbetar du i en omväxlande roll där du ansvarar för att etablera och fördjupa relationer med kunder och kandidater samt driva hela rekryteringsprocessen från affär till tillsatt kandidat. Rollen som rekryteringskonsult är en 360- gradersroll, vilket innebär att du har ett helhetsansvar för rekryteringsprocessen från start till mål med allt vad det innebär.

varför ska du jobba hos oss?

Hos Randstad Technologies har du alla möjligheter att växa inom bolaget och ta mycket ansvar. Du blir en del av ett tight gäng som har fullt upp med roliga affärer och vi ser fram emot att välkomna ytterligare en ny kollega till teamet! Här arbetar vi i olika åldrar med differentierad erfarenhet och bakgrund, både självständigt och som team. Vi är med andra ord som våra kandidater; olika. Med en tillåtande och öppen kultur ser vi det som en självklarhet att samarbeta och jobba som ett team. Hos Randstad Technologies får du möjlighet att arbeta med några av de mest attraktiva företagen i landet och skapa dig ett brett nätverk. Vi ser fram emot att höra vad du kan bidra med!

På Randstad vet vi att våra medarbetare är vår största tillgång. Du kommer att trivas hos oss om du tycker om att arbeta på ett marknadsledande och värderingsstyrt företag med kompetenta och

prestigelösa kollegor. För oss är det viktigt att påverka vårt samhälle positivt, därför engagerar vi oss i arbetsmarknadsfrågor, donerar till välgörande ändamål samt erbjuder volontärarbete på arbetstid. Läs mer om oss: https://www.randstad.se/om-oss (https://www.randstad.se/om-oss/)

ansvarsområden

Du kommer att ansvara för:

- försäljning - bearbetning av befintliga och nya kunder.

- framtagning av kravprofil i samarbete med kund, urval, kompetensbaserade intervjuer samt kvalitetssäkring av kandidater med hjälp av olika tester.

- search i olika forum såsom Linkedin Recruiter, Stackoverflow, GitHub, Monster mm.

- att utveckla ditt nätverk och skapa långsiktiga, goda relationer med såväl kunder som kandidater.

I din roll får du ett ombytligt uppdrag där du både har tryggheten i ett sammansvetsat team på hemmaplan, och utmaningen i en ständigt föränderlig kund- och uppdragslista. Ständig förändring präglar även de organisationer du jobbar med och mot bakgrund av det kan variationen på tjänster som du kommer att rekrytera spänna från supporttekniker till IT-chefer och vi tror att det är just det du tycker är roligt!

din bakgrund

Vi söker dig som har en akademisk examen eller likvärdig erfarenhet och som tidigare har arbetat i en roll med helhetsansvar för rekryteringsprocessen. Allra helst har du erfarenhet av just specialistrekrytering inom IT/Tech. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift då vi möter mycket människor med olika bakgrund.

Det är en fördel, men inget krav, om du har erfarenhet av att arbeta i en större organisation.

personliga egenskaper

Som person trivs du i det personliga mötet, du är lyhörd och har förmågan att bygga förtroende samtidigt som du inte är rädd för att våga utmana och driva affärer till avslut. Du är en social person som arbetar naturligt med hjälp av ditt nätverk för att fördjupa relationer med kunder och kandidater. Vi ser gärna att du är prestigelös, har lätt för att dela med dig och som också bjuder in till såväl samarbete som nätverk. Du är strukturerad, kan administrera och planera din tid på ett effektivt sätt. Dessutom har du erfarenhet av tjänsteförsäljning och tycker att försäljning och kundbearbetning är bland det roligaste som finns.

Det viktigaste är att du har ett eget driv och kan sätta din egen agenda. Din tidigare erfarenhet gör dig trygg i dialog med såväl kunder som kandidater och du är professionell i ditt bemötande. Vi ser gärna att du är kreativ och tänker utanför boxen när det gäller IT-rekrytering och hur man lockar de bästa IT- specialisterna.

placering och omfattning

Tjänsten omfattar heltid och löper tillsvidare. Våra anställningar inleds med sex månaders provanställning. Du kommer utgå från Randstads kontor i Göteborg men vi värnar om flexibilitet i arbetslivet, därför finns möjlighet att delvis arbeta hemifrån.

information om ansökan, rekryteringsprocessen och kontaktpersoner
Något för dig? Då är du varmt välkommen att visa intresse för tjänsten senast 2024-02-25. Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Vår rekryteringsprocess består av ett par olika moment i form av intervjuer och tester och vi genomför kontroll av straffrättsligt register på samtliga slutkandidater. En del kommunikation i processen kommer ske via mail, vi ber dig därför ha uppsikt på din inkorg efter att du skickat in din ansökan.

För frågor som rör tjänsten och dess innehåll är du varmt välkommen att vända dig till Business Unit Manager Fanny Cederberg via: fanny.cederberg@randstad.se.

om randstad technologies

Randstad Technologies är specialiserade inom kompetensområdet IT och är en del av Randstad, som med verksamhet i 38 länder är världsledande inom rekrytering och konsultuthyrning. Genom detta globala nätverk och i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är specialist inom IT-området. Vår mission är att med din karriär i fokus hjälpa dig att uppnå din fulla potential!

https://www.randstad.se/technologies

Vi ser mycket fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Tng Group AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Tng Group AB .

Utveckla i vue.js på Postnord Strålfors i Alingsås

Frontend-utvecklare
Läs mer Apr 11
Har du erfarenhet av, eller intresse för vue.js? Vi söker en frontend-utvecklare till området Customer Experience!

Vi satsar stort på smidigare, enklare och bättre lösningar för våra kunder och området Customer Experience är ett av våra viktigaste strategiska initiativ. Vi har precis lanserat en ny kundplattform (=minimal legacy), där vi under samma gränssnitt samlat alla applikationer som våra nordiska kunder möter varje dag, och nu letar vi efter dig som erfaren frontendare i vue.js eller andra frontendtekniker. Här blir du en viktig del av vårt team, område och i resan framåt för att fortsätta lyfta kundupplevelsen. Välkommen!

Vi erbjuder dig

• Att bygga lösningar som får vår digitala infrastruktur att flyta på där vi tillsammans underlättar vardagen för våra kunder och bidrar till samhällsnytta
• Att vara en del av vårt agila, ´tekniknördiga´ team, med fullt fokus på att leverera värde till våra kunder och där lärande, testande och bollande är en naturlig del av vardagen
• Att utveckla lösningar byggda i (bland annat!) vue.js och node.js på vår Openshift-plattform
• Ett steg in i en organisation i förändring – vi förstår och ser både kund- och affärsvärdet som en digital transformation möjliggör och här är du en viktig del i vår resa framåt!

Det här gör du hos oss

Tjänsterna som du kommer att arbeta med är främst front-end och access-relaterade lösningar som är byggda för att optimera och göra det enkelt för våra kunder att uppleva och interagera med det Postnord Strålfors erbjuder – från betaltjänster till kommunikationslösningar och digitaliserade flöden.
Vår teknikstack består bland annat av vue.js och TypeScript, node.js, Azure, OpenShift, Elastic Search och Rest-API:er på en mikrotjänstarkitektur. Här kommer du syssla med att:

• Optimera plattformen med kunden i fokus
• Ansvara för gränssnitten på Strålfors tillsammans med teamet och bl.a ta fram best practice och bygga standardiserade komponenter
• Utveckla tjänster enligt DevOps-principer
• Utveckla företagets IT-strategi och arbeta mot en tjänstebaserad arkitektur

Ditt team och arbetsplats

Du kommer att tillhöra ett team som består av fullstack-utvecklare, frontend-utvecklare, UX, PO och Scrum Master. Vi jobbar agilt enligt SAFE och Scrum och sitter på fint kontor i Alingsås. Vi erbjuder en hybrid-lösning av arbete på kontoret och arbete hemifrån.

Mer om dig

Vi söker dig som motiveras av tekniska utmaningar och att hitta bäst lösningar tillsammans med andra. Du är ansvarstagande och vill och kan fatta beslut både kring teknik och arbetssätt!

Vi söker dig med en högskole- eller universitetsexamen och som arbetat flera år med frontend-utveckling. Du har hunnit gå på några nitar och har en idé om varför man väljer en väg före en annan. Det är ett plus, men inte ett krav att ha arbetat med just vue.js – även du med bakgrund inom ex. Javascript, React, next.js, Angular eller andra frontendtekniker är varmt välkommen att söka.

Så här får vi kontakt
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Ansök nu

Systemingenjör till Plantvision i Göteborg

Processingenjör, el-tele
Läs mer Apr 9
Har du erfarenhet av automation, elkonstruktion eller instrument inom processindustrin? Plantvision söker nu en Systemkonsult!

Är du ingenjör och har ett intresse för hur programmering och IT-lösningar kan användas i effektiviseringen av processindustrin? Vill du förbättra processteknik inom svensk industri genom systemoptimering samtidigt som du har en schysst och trygg anställning som konsult hos en av Skandinaviens ledande konsultbolag? Plantvision söker dig som har ett intresse för system, programmering och som har arbetat på en anläggning inom processindustrin såsom pappersbruk, stålindustrin, läkemedelstillverkning eller liknande.Välkommen med din ansökan idag!

Ditt anställningserbjudande

I rollen som systemingenjör (eller systemkonsult som rollen kallas internt) kommer du få möjlighet att hjälpa Plantvisions kunder med processoptimering för att effektivisera deras verksamheter. Du blir en del av Plantvisions Plant Asset Management team som arbetar tätt tillsammans i olika projekt. Du kommer göra nytta hos Plantvisions spännande kunder varje dag, du får ständig kompetensutveckling och kommer att utbildas till en expert inom Siemens COMOS.

Plantvision har utsetts till Sveriges sjätte bästa arbetsplats 2023 av "Great Place to Work" och har tilldelats utmärkelsen "Great Place to Work" varje år sedan 2017, så du kan räkna med en trygg anställning med fina förmåner och en familjär kultur.

Dina arbetsuppgifter

Som systemkonsult kommer du:

• ansvara för att översätta kundens behov till en praktisk och anpassad IT-lösning.
• använda din kunskap av processoptimering för att implementera, konfigurera och förbättra systemet hos olika kunder.
• utför anpassningar av olika system genom scriptning (snarare än avancerade programmering).

Du behöver ha en god förståelse för kundernas verksamheter inom processindustrin för att kunna omsätta deras behov till en lämplig lösning.

Värt att veta

Som systemkonsult arbetar du som konsult på plats hos kund eller från något av Plantvisions kontor som är belägna i Uppsala, Kista, Södertälje, Göteborg, och Lund. När du är varm i kläderna i arbetet och hos kund finns det även möjlighet att arbeta hemifrån.

Du blir en del av ett kompetent och sammansvetsat team som rapporterar till Konsultchefen. Som nyanställd hos Plantvision kommer du gå ett onboarding-program och när du kommit igång finns det flera interna utbildningar och aktiviteter att ta del av.

Våra förväntningar

Vi ser helst att du: 

• är utbildad ingenjör och har arbetat inom processindustrin 
• har ett intresse för programmering såsom Excel Makro / VBScript / C#.
• har mycket goda kunskaper i svenska samt engelska i tal och skrift.
• har kunskaper inom CAD eller Microstation kopplade till Excel eller någon databas.
• har arbetat med CAD-administration eller liknande.

Utöver ovanstående lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en person som är nyfiken och vill ständigt lära dig nya saker! För att vara framgångsrik i rollen och representera Plantvision ute hos kunder ser vi att du är självgående och har en förmåga att söka efter information för att lösa uppgifter på ett effektivt sätt. Du är också en person som kan ta initiativ och samarbetar väl med andra.

Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG Tech som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Ansök nu

Driftansvarig till Cleandax i Göteborg

Handläggare, offentlig förvaltning/Utredare, offentlig förvaltning
Läs mer Apr 8
Är du van att leda och driva en verksamhet? Cleandax i Göteborg söker en Driftansvarig

Är du en driven och engagerad individ som brinner för att leda och säkerställa hög kvalitet inom städning och service? Då kan du vara den vi letar efter! Cleandax söker en erfaren Driftansvarig för att ta ansvar för det dagliga arbetet och säkerställa att våra kunders behov möts på bästa möjliga sätt.

Ditt anställningserbjudande

Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av ett dynamiskt och växande företag, skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till Cleandax-teamet.

Dina arbetsuppgifter

• Hantera HR-frågor, inklusive rekrytering, personaladministration och utveckling.
• Upprätta och hantera arbetsscheman för vårt personalteam.
• Sköta alla aspekter av personalfrågor och fackliga förhandlingar.
• Övervaka den dagliga driften, vilket innebär att hantera variationer och utmaningar som kan uppstå.
• Snabbt lösa eventuella problem och vara beredd att agera ute hos kunden vid behov.
• Anpassa och justera arbetssätt efter behov för att säkerställa effektivitet och kvalitet.
• Ansvara för kundvård och säkerställa hög kvalitet på våra tjänster.
• Aktivt delta i säljprocessen och bidra till att hitta nya kunder.

Värt att veta

Då vår personal jobbar skift mellan 03.00-23.00 uppskattar vi om du har möjlighet att ha en viss flexibilitet i dina arbetstider.  

Våra förväntningar

• Flytande engelska och svenska i både i tal och skrift.
• Meriterande om du har kunskaper i bosniska.
• Erfarenhet av ledarskap och personalhantering.
• Stark problemlösningsförmåga och förmåga att hantera förändringar.

 

Intresserad?
Rekryteringen sker i samarbete med TNG, specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Ansök nu

Clinical Supply Associate at AZ Gothenburg

Logistiker
Läs mer Apr 16
Join AstraZeneca in Gothenburg as a Clinical Supply Associate.

Are you a team player with a problem-solving mindset and a focus on quality? AstraZeneca in Gothenburg is seeking a Clinical Supply Associate to join the team, offering an excellent opportunity to work in a task-oriented, agile, and global environment.Don´t miss the chance - Apply now for an exciting opportunity!

Purpose, Offer and Benefits

This is a consulting assignment for 1 year starting in May. You will be employed by TNG during the assignment period. Please note that selection will be ongoing.

At AstraZeneca when we see an opportunity for change, we seize it and make it happen, because any opportunity no matter how small, can be the start of something big. Delivering life-changing medicines is about being entrepreneurial - finding those moments and recognising their potential. Join us on our journey of building a new kind of organisation to reset expectations of what a bio-pharmaceutical company can be. This means we are opening new ways to work, pioneering ground-breaking methods, and bringing unexpected teams together. 

At AstraZeneca, we believe in the potential of our people, and you´ll develop beyond what you thought possible! We make the most of your skills and passion by actively supporting you to see what you can achieve no matter where you start with us.

Your Responsibilities

The CSA supports GCSC teams with task-based activities that include:

• Timely management of temperature excursion assessment affecting clinical trial material.
• Coordination of the country release requests of study labelled material.
• Electronic document archiving and quality control.
• User Acceptance Testing of digital systems.
• Support the coordination of the purchase and delivery of External Commercial Products.
• Facilitation of documentation activities ensuring inspection readiness to meet international GMP standards.
• Documentation and coordination of product complaints and GMP deviations.
• Utilising Supply Chain Management systems to support agile ways of working.
• Continually improving the Clinical Supply Chain processes through visual management, problem solving, global standardisation and process confirmation.

The Bigger Picture

In Pharmaceutical Technology and Development (PT&D) we are the bridge which turns forward-thinking science into actual medicines that help millions of people around the world. We work across the entire value chain, crafting and delivering active ingredients, formulations and devices required to support new medicines – from supplies for use in early toxicology studies and clinical trials to developing the technology to ensure drugs can be scaled up for commercial manufacture.

In this role you will have the opportunity to develop leadership skills and enterprise acumen, quickly becoming a Super User within a core role and/or leading improvement initiatives. You will work with multiple customers and partners internally and externally across all phases of the drug development lifecycle, covering small and large molecule drug products. You will follow SHE and GMP standards and will be personally accountable for these areas within your own work plans.

 

Our Expectations

• Excellent communication skills.
• A scientific / business / supply chain ambition.
• Organised and structured with an excellent aptitude for digital systems.
• Thrives in a process orientated workplace, on task-based activities and with a focus on the customer/patient.
• Team player with a problem-solving mindset and a focus on quality.
• Comfortable in a high paced and agile environment.
• Ability to reflect, see the bigger picture, whilst also having a focus on the detail.

Interested?
This is a staffing assignment which means that you are employed by TNG, but work for one of our customers. If you are interested in this position, apply right now! The selection process is ongoing and the position can be filled before the last apply-date. If you have any questions, please contact the recruiter.

Ansök nu

Scientist In vivo Bioscience at AZ Gothenburg

Forskare, farmakologi
Läs mer Apr 10
Scientist In vivo Bioscience at AstraZeneca Gothenburg!

We are now looking for a Scientist to join the In vivo Bioscience team within Research and Early Development, Respiratory & Immunology at AstraZeneca in Gothenburg, Sweden. Respiratory & Immunology is one of AstraZeneca´s main therapy areas. From a research perspective we work to understand, treat, modify and ultimately cure respiratory and autoimmune diseases. In this role, you will focus on mouse models of inflammatory bowel disease (IBD)

Purpose, Offer and Benefits

This is a 9-month consulting assignment starting in May. You will be employed by TNG during the assignment period. Please note that the selection process is ongoing.

At AstraZeneca we´re dedicated to being a Great Place to Work. Where you are empowered to push the boundaries of science and unleash your entrepreneurial spirit. There´s no better place to make a difference to medicine, patients, and society. An inclusive culture that champions diversity and collaboration. Always committed to lifelong learning, growth, and development.

Your Responsibilities

As part of the team, you will plan, execute and analyse ex vivo samples generated from in vivo studies to progress our drug discovery projects and generate publishable scientific insights. You will actively take part in scientific discussions to add valuable inputs in experimental design and data interpretation.

• You will be a vital member of the in vivo community and will contribute to the development and characterization of pre-clinical models of IBD to discover novel therapeutics.
• You will contribute to the analysis of in vivo studies with a specific focus on FACS analysis.

The Bigger Picture

This is a mainly lab-based role where you will be involved in ongoing projects focusing on pre-clinical experiments.

 

Our Expectations

• At last 5 years of experience with regular FACS analysis of mouse samples (organ processing and digestion, cell staining, antibody panel set up, proficient in the use of BD FACS DIVA machines and Flowjo).
• Ability to organize, execute and interpret the results from in vivo studies according to study plans in agreement with the team leader or other colleagues.
• Experience with other in vitro methodology in addition to FACS (ELISA/MSD and/or qRT-PCR) to analyze ex vivo samples generated from in vivo studies.
• Experience of maintaining the highest standards of welfare and ethical compliance and ensuring the integrity of the generated data. Familiar with using Good Statistical Practice in animal research and applying the 3R´s (reduction, refinement and replacement) across the full range of studies.
• Valid education required for compliance to work with live animals in Sweden.
• Excellent English written and oral communication skills, including presentation skills.

Desirable for the role:

• Degree in immunology (master or PHD) and understanding of autoimmune diseases with a specific focus on gut immunology.
• Several years of hands-on experience with rodents including live animal handling, drug administration through different routes (i.v, i.p., p.o.), blood and organ sampling and processing (colon, small intestine, spleen, lymph nodes).
• Experience with animal models of inflammatory bowel disease (IBD) and in vivo PK/PD relationships.

Interested?
This is a staffing assignment which means that you are employed by TNG, but work for one of our customers. If you are interested in this position, apply right now! The selection process is ongoing and the position can be filled before the last apply-date. If you have any questions, please contact the recruiter.

Ansök nu

Ekonomiassistent till Nordic Wellness

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 15
Är du en erfaren ekonomiassistent som söker en ny utmaning? Nordic Wellness i Göteborg letar efter dig!

Vi söker en erfaren och engagerad ekonomiassistent som kan hantera bokföring, avstämningar och andra ekonomiska uppgifter. Om du trivs med att arbeta i en fartfylld miljö och vill vara en del av ett spännande företag i stark tillväxt, då kan detta jobbet vara för dig. Skicka in din ansökan redan idag och ta steget mot en spännande karriär hos Nordic Wellness i Göteborg!

Ditt anställningserbjudande

Det här uppdraget är ett konsultuppdrag som pågår i sex månader med möjlighet till förlängning. Vi letar efter någon som kan börja omgående. Nordic Wellness erbjuder personalförmåner för längre konsultuppdrag.

Dina arbetsuppgifter

• Löpande redovisning och betalningar
• Upprätta avstämningar och kontroller av balanskonton
• Kundfakturering, extern och intern
• Kassaredovisning samt administration av betalterminaler
• Delaktighet i månads-, kvartals- och årsbokslut
• Ansvara för att deklarera moms samt skatter och avgifter månadsvis.
• I denna roll ingår även diverse kontorsadministration

Värt att veta

Din arbetsplats kommer att vara på Nordic Wellness´ huvudkontor, beläget på Backaplan, Hisingen. På ekonomiavdelningen arbetar totalt 20 personer, fördelade mellan redovisning och lön.

Nordic Wellness är en av de ledande friskvårdskedjorna i Sverige med över 300 klubbar från Trelleborg i syd till Luleå i norr. 

Våra förväntningar

Vi ser gärna att du är gymnasieekonom och har minst 3 års erfarenhet från en ekonomiavdelning/redovisningsbyrå.

Som person är du trevlig och social med tålamod. Du är noggrann och stresstålig. Du har
också lätt att anpassa dig efter nya uppgifter och personer och lägger ingen prestige i vilken arbetsuppgift som behöver utföras. Du uppskattar att jobba i en intensiv miljö på ett spännande företag i tillväxt. Vi arbetar i Visma Business för bokföring och Capego bokslut. Erfarenhet i dessa system är ett plus men är ej en nödvändighet

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Ansök nu