Göteborg: Kundtjänstmedarbetare till Fello

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare till Fello i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-07-21 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi 3 kundtjänstmedarbetare till Fello!

Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Deras abonnemang är flexibla, lätta att förstå och har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste!

Din roll

Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga fellos. Kundupplevelsen är i fokus i allt du gör och rollen är central för hela verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på 6 månader med ambitionen om en överrekrytering.

Rollen innebär att du tar emot ärenden via telefon, chatt och mail. Teamet är litet men växande och du kommer att jobba nära dina kollegor där ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hantera ärenden via telefon, chatt och mail
- Behjälplig gentemot kollegor



Omfattning: Heltid

Placering: Centrala Göteborg

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Din profil

Vi värdesätter dina personliga egenskaper, utöver det önskar vi att du har:

- Erfarenhet av service och kontakt med människor
- Goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska
- Gymnasial utbildning


Meriterande är om du jobbat i en liknande roll eller har annan serviceerfarenhet. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och systemvana eller har använt telefon som verktyg i tidigare arbete.

Bolaget är familjärt där du har möjlighet att vara med och påverka. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en stabil arbetsplats där det över tid finns stora möjligheter att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 700 984 170 eller via mail anna.almen@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

First line support till Picadeli

Läs mer Sep 23
Vänta nu, tror du att Picadeli är som vilket annat salladsföretag som helst? Nope, skulle inte tro det. Vi är här för att omdefiniera själva begreppet snabbmat. Vi har visionen (en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat), vi har konceptet (goda salladsingredienser som säljs ur världens smartaste och säkraste salladsbar) och vi har människorna. Tillsammans arbetar vi för att demokratisera hälsosam mat genom att göra den tillgänglig, prisvärd och god - för alla.

Nu letar vi efter ännu en superhjälte som vill ingå i vårt serviceteam First line support som är våra kunder- konsumenter- och kollegors första kontakt. Har du passionen för människor och inställningen att bara högsta service är bra nog och dessutom drivs av att hitta lösningar; wow-you must be the one!

Picadeli

Här kommer snabbfakta:

- Vi är ett snabbväxande globalt foodtech bolag som erbjuder ett helhetskoncept av hälsosam snabbmat.

- Har världens säkraste, smartaste och mest digitaliserade salladsbar (som vi konstruerat & utvecklat själva).

- På 10 år har vi vuxit till ett globalt bolag med cirka 2000 salladsbarer i Europa och USA.

- Är en del av Greenfood group och tillsammans har vi ett stort hållbarhetsfokus.

- Vi ställer höga krav på oss själva och vårt mål är att ta ännu fler marknadsandelar och förverkliga vår vision; en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat.

Uppdrag

Picadelis First line support är ett sammansvetsat gäng som tillsammans gör sitt yttersta för att hålla förstklassig service till kunder, konsumenter och kollegor på den svenska marknaden. Genom främst telefon och mail tar du emot ärenden av stor variation; allt från kvalitet, logistik, order, produktinformation och fakturafrågor. Du ansvarar för att samla och dokumentera alla inkommande ärenden i Zendesk för statistik och uppföljning.

FLS-teamet är också våra express-hjältar som tillsammans ringer upp kunder som glömt lägga sin beställning i rätt tid. Det betyder att för butikerna blir du en äkta hjälte samtidigt som du blir en viktig del i vår totala försäljning. En annan del i uppdraget är att stötta våra Affärsutvecklare ute på fältet så att de kan ge bästa service och få den hjälp de behöver för att prestera sitt bästa. Picadeli utvecklas ständigt och du är aktiv i vissa förbättringsprojekt och arbetar nära flera av våra andra team. Placeringsort; Göteborg och du rapporterar till bolagets First line support Manager.

Din profil

Du är den människa som det alltid är roligt att kontakta eftersom du ger högsta möjliga service och alltid gör ditt yttersta för att hjälpa kunder, konsumenter och kollegor. Du trivs med att vara i en miljö med högt tempo och du mår som bäst när du lyckats omvandla problem till lösningar. Att arbeta affärs-fokuserat är en självklarhet för dig. Du har något- eller några års erfarenhet från kundsupport.

Du är välorganiserad, snabblärd och trivs i en miljö med mycket engagemang där arbetsuppgifterna är varierande och alla gör sitt yttersta för att lyckas med uppsatta mål. Du talar och skriver utmärkt på svenska och är bekväm med att prata engelska när det behövs (bolagets koncernspråk).



Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig en möjlighet att arbeta på ett företag som kryllar av drivna, målmedvetna och skarpa människor som tillsammans har skapat en miljö där arbetsglädjen och engagemanget är högt. I feedback från våra anställda är det stoltheten över konceptet och den fina kamratskap mellan oss som ger oss högsta möjliga poäng. Vi tror på att locka fram superkrafterna i varje människa och arbetar hårt för att skapa en miljö där du kan blomstra och vara den bästa versionen av dig själv. Vi är ett av Sveriges bästa företag att arbeta för enligt Great place to work. Hos oss får du privat sjukvårdsförsäkring, generöst friskvårdsbidrag och modern teknisk utrustning och generösa konferenser där alla Picadeli-anställda från hela världen möts.

Ansökan

Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med en ansökan innehållande CV och personligt brev via annonsen på recruitpartner.se senast den 2 oktober 2022. Vid eventuella frågor kontakta vår rekryterare Martina Nordberg på martina.nordberg@recruitpartner.se eller tel. 073-624 77 24 .

Ansök nu

Kund/Teknisk support till ledande laddoperatören EWAYS

Läs mer Sep 21
Nu söker vi på Cronwik åt vår uppdragsgivare Eways fler duktiga och teknikintresserade kundservicehjältar!

För att hjälpa alla som vill ladda behövs flera stjärnor med teknikintresse till kundtjänst i Stockholm, Göteborg eller Ängelholm). Vi söker dig som vill jobba både heltid, deltid eller kvällar/helger.

Om tjänsten

Våra kunder ringer eller skickar email till oss när de inte kan ladda eller när de har frågor om laddning av sin elbil. Ofta är det bråttom eftersom de kanske inte kan använda sin bil annars.

Vår kundtjänst hjälper alltid våra kunder på ett trevligt och kunnigt sätt. Vi har tillgång till våra +20 000 laddstationer via Internet och ofta kan vi avhjälpa felet direkt.

När du jobbar i vårt kundtjänstteam så

- svarar du på löpande kundfrågor i vårt ärendehanteringssystem
- svarar du i kundtjänst när kunder ringer
- skapar ärenden och följer upp ärenden
- jobbar i backoffice med olika administrativa göromål


Vem är du?

Vi ser gärna att du precis som oss drivs av att ställa om till ett fossilfritt samhälle. Att vara en del i denna omställning och skaffa dig framstående kompetens och erfarenhet är något som driver dig.

- Du har ett stort intresse för teknik (elutbildning är meriterande)
- God datorvana och grundläggande Internetkompetens
- Gillar tekniska utmaningar och är duktig på felsökning
- Är van att hantera kunder och du har lätt för att få förtroende
- Är en positiv och social lagkamrat som gillar att jobba i team


Om du har arbetat i liknande roll ser vi det som meriterande.

Vi erbjuder dig:

- En positiv och energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning
- Möjlighet till karriär i bolagets snabba tillväxt, såväl i Sverige som internationellt
- Ett fritt och roligt teknikinriktat arbete.
- En unik möjlighet att arbeta i ett snabbväxande GreenTech-företag som bidrar till ett hållbart samhälle.
- En möjlighet att påverka din egen roll och framtid i en bransch där du verkligen kan göra en positiv skillnad för samhället och kommande generationer.
- Fast lön med bonus-möjlighet, samt verktyg som du dagligen behöver.



Placering

Huvudkontoret i Stocksund (Stockholm), Göteborg eller Ängelholm

Om Eways - el till alla bilar

Eways är den ledande oberoende laddoperatören i Sverige. Vi underlättar för både företag och privatpersoner att köra elbil genom att leverera och drifta nyckelfärdiga laddningslösningar. Vi erbjuder enkel, snabb och säker laddning hemma, vid arbetsplatsen och publikt. Vårt nätverk av laddpunkter växer snabbt och vi har över 19 000 uppkopplade laddplatser, varav cirka 4 000 publika, över hela Sverige. Vi vill vara en ledande kraft för att ställa om till det fossilfria samhället. Läs mer om oss på www.eways.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=https://www.google.com/url?q=https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.eways.se%252F%26data%3D05%257C01%257C%257C8320def9885b4062e90908da59f6555d%257C83d6c77e2f474b45b14b03906966ff75%257C1%257C0%257C637921211806901100%257CUnknown%257CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%253D%257C3000%257C%257C%257C%26sdata%3DUIM0ew7oxowUOkrigh32EeAsfTMP9ThgSlqSNoWHJ2w%253D%26reserved%3D0&source=gmail-imap&ust=1657272644000000&usg=AOvVaw0qvApm7oea2qYaSOysEudW&data=05|01||8880f5f959694ac8c65a08da8cd903af|83d6c77e2f474b45b14b03906966ff75|1|0|637977160933963686|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=zkN8Wtg2JpGP6/1VqHFCuZTuKACNFMS55uylB/QQ7tY=&reserved=0).

Om Cronwik

CronWik startades 2014 av personer som själva har arbetat inom kundservice och operativa serviceorganisationer i sammanlagt mer än 25 års tid. Vi har innehaft roller i både stora börsnoterade bolag samt mindre tillväxtbolag och har under åren rekryterat mer än 450 personer. Detta har gjort att vi samlat på oss många erfarenheter om vilka typer av kandidater som presterar bäst i olika kundservice- och säljmiljöer. Läs mer på www.cronwik.se

Ansök nu

Kund/Teknisk support till ledande laddoperatören EWAYS

Läs mer Sep 21
Nu söker vi på Cronwik åt vår uppdragsgivare Eways fler duktiga och teknikintresserade kundservicehjältar!

För att hjälpa alla som vill ladda behövs flera stjärnor med teknikintresse till kundtjänst i Stockholm, Göteborg eller Ängelholm). Vi söker dig som vill jobba både heltid, deltid eller kvällar/helger.

Om tjänsten

Våra kunder ringer eller skickar email till oss när de inte kan ladda eller när de har frågor om laddning av sin elbil. Ofta är det bråttom eftersom de kanske inte kan använda sin bil annars.

Vår kundtjänst hjälper alltid våra kunder på ett trevligt och kunnigt sätt. Vi har tillgång till våra +20 000 laddstationer via Internet och ofta kan vi avhjälpa felet direkt.

När du jobbar i vårt kundtjänstteam så

- svarar du på löpande kundfrågor i vårt ärendehanteringssystem
- svarar du i kundtjänst när kunder ringer
- skapar ärenden och följer upp ärenden
- jobbar i backoffice med olika administrativa göromål


Vem är du?

Vi ser gärna att du precis som oss drivs av att ställa om till ett fossilfritt samhälle. Att vara en del i denna omställning och skaffa dig framstående kompetens och erfarenhet är något som driver dig.

- Du har ett stort intresse för teknik (elutbildning är meriterande)
- God datorvana och grundläggande Internetkompetens
- Gillar tekniska utmaningar och är duktig på felsökning
- Är van att hantera kunder och du har lätt för att få förtroende
- Är en positiv och social lagkamrat som gillar att jobba i team


Om du har arbetat i liknande roll ser vi det som meriterande.

Vi erbjuder dig:

- En positiv och energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning
- Möjlighet till karriär i bolagets snabba tillväxt, såväl i Sverige som internationellt
- Ett fritt och roligt teknikinriktat arbete.
- En unik möjlighet att arbeta i ett snabbväxande GreenTech-företag som bidrar till ett hållbart samhälle.
- En möjlighet att påverka din egen roll och framtid i en bransch där du verkligen kan göra en positiv skillnad för samhället och kommande generationer.
- Fast lön med bonus-möjlighet, samt verktyg som du dagligen behöver.



Placering

Huvudkontoret i Stocksund (Stockholm), Göteborg eller Ängelholm

Om Eways - el till alla bilar

Eways är den ledande oberoende laddoperatören i Sverige. Vi underlättar för både företag och privatpersoner att köra elbil genom att leverera och drifta nyckelfärdiga laddningslösningar. Vi erbjuder enkel, snabb och säker laddning hemma, vid arbetsplatsen och publikt. Vårt nätverk av laddpunkter växer snabbt och vi har över 19 000 uppkopplade laddplatser, varav cirka 4 000 publika, över hela Sverige. Vi vill vara en ledande kraft för att ställa om till det fossilfria samhället. Läs mer om oss på www.eways.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=https://www.google.com/url?q=https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.eways.se%252F%26data%3D05%257C01%257C%257C8320def9885b4062e90908da59f6555d%257C83d6c77e2f474b45b14b03906966ff75%257C1%257C0%257C637921211806901100%257CUnknown%257CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%253D%257C3000%257C%257C%257C%26sdata%3DUIM0ew7oxowUOkrigh32EeAsfTMP9ThgSlqSNoWHJ2w%253D%26reserved%3D0&source=gmail-imap&ust=1657272644000000&usg=AOvVaw0qvApm7oea2qYaSOysEudW&data=05|01||8880f5f959694ac8c65a08da8cd903af|83d6c77e2f474b45b14b03906966ff75|1|0|637977160933963686|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=zkN8Wtg2JpGP6/1VqHFCuZTuKACNFMS55uylB/QQ7tY=&reserved=0).

Om Cronwik

CronWik startades 2014 av personer som själva har arbetat inom kundservice och operativa serviceorganisationer i sammanlagt mer än 25 års tid. Vi har innehaft roller i både stora börsnoterade bolag samt mindre tillväxtbolag och har under åren rekryterat mer än 450 personer. Detta har gjort att vi samlat på oss många erfarenheter om vilka typer av kandidater som presterar bäst i olika kundservice- och säljmiljöer. Läs mer på www.cronwik.se

Ansök nu

Supportmedarbetare till fordonsföretag bra villkor!

Läs mer Sep 21
Vi söker nu fler duktiga personer som vill bli en del i våra konsultteam. Hos oss får du fast månadslön, tjänstepension enligt ITP, friskvårdsbidrag på 400kr/mån samt en dedikerad konsultchef.



Vi får regelbundet nya förfrågningar om konsulter så om du älskar kundservice och att överträffa kundens förväntan så kan du nu ansöka om att bli konsult hos oss

Vi hjälper flera olika kunder inom bla energi, åkeri, fastighet, ehandel och bank/finans så hos oss kan du få testa flera olika branscher beroende på vilka uppdrag som är aktuella.

Vem är du?

- Vi ser gärna att du har minst 1 års erfarenhet av att arbeta inom kundservice/contactcenter
- Är van vid att arbeta i Microsoft officepaket
- Talar och skriver flytande svenska samt meriterande med andra nordiska språk
- Gillar att ta egna initiativ och ständigt bidra med att förenkla och förbättra arbetssätt och processer
- Vill ha kul på jobbet och är en glädjespridare!


Cronwik startade 2014 och drivs av personer som själva arbetat i samtliga roller inom kundservice. Vi kan kundservice på riktigt!

Ansök nu

Teknikintresserad supportstjärna till ledande laddoperatören EWAYS

Läs mer Sep 20
Nu söker vi på Cronwik åt vår uppdragsgivare Eways fler duktiga och teknikintresserade kundservicehjältar!

För att hjälpa alla som vill ladda behövs flera stjärnor med teknikintresse till kundtjänst i Stockholm, Göteborg eller Ängelholm). Vi söker dig som vill jobba både heltid, deltid eller kvällar/helger.

Om tjänsten

Våra kunder ringer eller skickar email till oss när de inte kan ladda eller när de har frågor om laddning av sin elbil. Ofta är det bråttom eftersom de kanske inte kan använda sin bil annars.

Vår kundtjänst hjälper alltid våra kunder på ett trevligt och kunnigt sätt. Vi har tillgång till våra +20 000 laddstationer via Internet och ofta kan vi avhjälpa felet direkt.

När du jobbar i vårt kundtjänstteam så

- svarar du på löpande kundfrågor i vårt ärendehanteringssystem
- svarar du i kundtjänst när kunder ringer
- skapar ärenden och följer upp ärenden
- jobbar i backoffice med olika administrativa göromål


Vem är du?

Vi ser gärna att du precis som oss drivs av att ställa om till ett fossilfritt samhälle. Att vara en del i denna omställning och skaffa dig framstående kompetens och erfarenhet är något som driver dig.

- Du har ett stort intresse för teknik (elutbildning är meriterande)
- God datorvana och grundläggande Internetkompetens
- Gillar tekniska utmaningar och är duktig på felsökning
- Är van att hantera kunder och du har lätt för att få förtroende
- Är en positiv och social lagkamrat som gillar att jobba i team


Om du har arbetat i liknande roll ser vi det som meriterande.

Vi erbjuder dig:

- En positiv och energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning
- Möjlighet till karriär i bolagets snabba tillväxt, såväl i Sverige som internationellt
- Ett fritt och roligt teknikinriktat arbete.
- En unik möjlighet att arbeta i ett snabbväxande GreenTech-företag som bidrar till ett hållbart samhälle.
- En möjlighet att påverka din egen roll och framtid i en bransch där du verkligen kan göra en positiv skillnad för samhället och kommande generationer.
- Fast lön med bonus-möjlighet, samt verktyg som du dagligen behöver.



Placering

Huvudkontoret i Stocksund (Stockholm), Göteborg eller Ängelholm

Om Eways - el till alla bilar

Eways är den ledande oberoende laddoperatören i Sverige. Vi underlättar för både företag och privatpersoner att köra elbil genom att leverera och drifta nyckelfärdiga laddningslösningar. Vi erbjuder enkel, snabb och säker laddning hemma, vid arbetsplatsen och publikt. Vårt nätverk av laddpunkter växer snabbt och vi har över 19 000 uppkopplade laddplatser, varav cirka 4 000 publika, över hela Sverige. Vi vill vara en ledande kraft för att ställa om till det fossilfria samhället. Läs mer om oss på www.eways.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=https://www.google.com/url?q=https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.eways.se%252F%26data%3D05%257C01%257C%257C8320def9885b4062e90908da59f6555d%257C83d6c77e2f474b45b14b03906966ff75%257C1%257C0%257C637921211806901100%257CUnknown%257CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%253D%257C3000%257C%257C%257C%26sdata%3DUIM0ew7oxowUOkrigh32EeAsfTMP9ThgSlqSNoWHJ2w%253D%26reserved%3D0&source=gmail-imap&ust=1657272644000000&usg=AOvVaw0qvApm7oea2qYaSOysEudW&data=05|01||8880f5f959694ac8c65a08da8cd903af|83d6c77e2f474b45b14b03906966ff75|1|0|637977160933963686|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=zkN8Wtg2JpGP6/1VqHFCuZTuKACNFMS55uylB/QQ7tY=&reserved=0).

Om Cronwik

CronWik startades 2014 av personer som själva har arbetat inom kundservice och operativa serviceorganisationer i sammanlagt mer än 25 års tid. Vi har innehaft roller i både stora börsnoterade bolag samt mindre tillväxtbolag och har under åren rekryterat mer än 450 personer. Detta har gjort att vi samlat på oss många erfarenheter om vilka typer av kandidater som presterar bäst i olika kundservice- och säljmiljöer. Läs mer på www.cronwik.se

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Clevry Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Clevry Sweden AB .

Ekonomiassistent kravhantering

Ekonomiassistent
Läs mer Sep 7
Om företaget

För kunds räknings söker vi nu en Ekonomiassistent inom kravhantering!

Din roll

Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis 6 månader via oss på Clevry med goda möjligheter till förlängning och/eller överrekrytering.

I rollen som Ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med kravhanteringen gällande betalningspåminnelser på leverantörsfakturor och eventuella inkassokrav som inkommer. I rollen ingår även många kontaktytor både internt och externt. Till följd av stora inflöden tillkommer krav på struktur, noggrannhet samt att kunna prioritera arbetsuppgifterna på bästa vis. Du kommer att ingå i ett härligt team om 12 personer med god sammanhållning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Kravhantering
- Betalningspåminnelser
- Kontaktytor internt såväl externt



Start: omgående

Omfattning: heltid

Arbetstider: 8-17

Kontor: centrala Göteborg



Din profil

Vi ser gärna att du som söker har någon erfarenhet av kravhantering och/eller kundservicearbete och gärna har en utbildning inom ekonomi. Du behöver känna dig bekväm med hantering av stora volymer och flöden samt trivas med att arbeta i en roll där man självständigt driver arbetet framåt, men samtidigt är en del av en grupp där man tillsammans löser arbetsuppgifterna gemensamt på ett prestigelöst sätt.

Vi söker dig som är noggrann och tar ansvar för att driva ditt eget och teamets arbete framåt. Du behöver inneha förmåga att kombinera detaljer med ett helhetsfokus och vara mån om att lämna ifrån dig korrekta uppgifter. För att trivas på denna arbetsplats behöver du vara prestigelös och social samt trivas i en öppen atmosfär och sprida god stämning och positiv energi omkring dig. Då det i rollen ingår mycket kontakter är det viktigt att kunna kommunicera väl och tydligt. Vidare behöver du även trivas och motiveras av att arbeta i högt tempo i en föränderlig miljö och trivas när det händer mycket omkring dig.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.


Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Säljadministratör till Specsavers!

Backofficepersonal
Läs mer Sep 5
Om företaget

Specsavers är idag världens största privatägda optikerkedja med butiker i elva länder och över 40 000 anställda. Specsavers medarbetare arbetar tillsammans varje dag för att erbjuda bättre syn och ögonhälsa till över 38 miljoner kunder världen över. På supportkontoret i Göteborg arbetar ett 80-tal medarbetare som stöttar de 118 butikerna i Sverige. Specsavers blev utsedda till Sveriges bästa arbetsplats 2022 i Great Place to Work.

Din roll

Just nu söker vi en säljadministratör till Specsavers i Göteborg med start omgående. Tjänsten är ett konsultuppdrag som sträcker sig över tre månader, där du blir anställd av oss på Clevry men arbetar för Specsavers. Uppdraget är en heltidstjänst förlagd på vardagar, huvudsakligen 8.30-17.00, möjlighet till flextid finns.

I rollen som säljadministratör kommer du att arbeta med att avlasta befintlig personal med diverse administrativa uppgifter. Du blir en del av ett sammansvetsat team som arbetar nära produkt- och ekonomiavdelningen men även butikerna.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Registrera myndigheters pappersrekvisioner

- Avtalsregistrering
- Svara på enklare externa samt interna frågor via telefon och mail



Din profil

Vi söker en prestigelös teamplayer som gärna får ha ett intresse för försäljning. Vi ser även att du är en god kommunikatör både via telefon och mail samt är serviceinriktad. För att passa i denna roll tror vi att du är noggrann, strukturerad och en problemlösare som trivs att arbeta med administrativa arbetsuppgifter.

Krav för tjänsten:

- Du kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska
- Fullständig gymnasieexamen
- God datorvana


Det är meriterande om du besitter erfarenhet av:

- Superoffice & Navison
- PowerBI
- Arbete med offentlig upphandling


Vi tillämpar en löpande urvalsprocess och välkomnar din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.


Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Arbeta med Elscheman på stort bolag!

Elektronikkonstruktör
Läs mer Aug 22
Om företaget

Du kommer att arbeta via Infotiv på ett stort företag i Göteborg som jobbar inom fordonsindustrin.

Läs mer om Infotiv här! (https://www.infotiv.se/)

Din roll

I denna roll kommer du jobba med att samla in information kring samt att skapa elscheman och annan information som beskriver elsystemen i olika bilprojekt. Dokumentationen du skapar kommer att användas av verkstäderna och därför är det viktigt att informationen är korrekt och lättförståelig. Du kommer arbeta i ett agilt team där du och din kompetens kommer att bli en viktig del av teamet. Du arbetar främst med cad i programmet Fager.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Samla in och granska nödvändig information för framställning av kopplingsscheman och tillhörande dokumentation. Rapportering av avvikelser.
- Stödja kunder med informationen vad gäller innehåll, struktur och presentation.
- Gör korrigeringar och förbättringar.
- Bidra till ett bra samarbete i teamet och förbättring av processer.


Din profil

För att lyckas i rollen har du en studiebakgrund mot el, en ingenjörsutbildning eller yrkeshögskola. Vi ser även att du har relevant arbetslivserfarenhet och en förståelse för elektriska system och kablage. Du har en god problemlösningsförmåga och som person är du noggrann, anpassningsbar och strukturerad.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta mig på linnea.tylenius@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Receptionist på deltid till Bonava!

Backofficepersonal
Läs mer Aug 18
Bonava är en ledande bostadsutvecklare i Europa med syftet att skapa lyckliga grannskap för fler. Bolaget är den första bostadsutvecklaren i Europa att få sina klimatmål godkända av Science Based Targets initiative. Med sina 2 100 medarbetare utvecklar Bonava bostäder i Tyskland, Sverige, Finland, Norge, S:t Petersburg, Estland, Lettland och Litauen, med en nettoomsättning om cirka 15,5 miljarder kronor år 2021. Bonavas aktier och gröna obligation är noterade på Nasdaq Stockholm.

Din roll

Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag på 12 månader via oss på Clevry med chans till förlängning.

Vår kund Bonava är i behov av en Receptionist på deltid, behovet omfattar 4 arbetstimmar om dagen under fem vardagar i veckan. I rollen som Receptionist kommer du att ta emot och skicka post samt bud, ta emot leveranser och växtservice, släppa in och välkomna besökare och en viss del ansvara för växeltelefonen. Du kommer även få medverka i planering av kontorsaktiviteter och arbeta med trivselfrågor för bättre gemenskap på arbetsplatsen.

Arbetstider: 4h under FM måndag till fredag

Kontor: Centrala Göteborg

Omfattning: 50%

Start: enligt ök.

Din profil

Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet från liknande roll inom området för service eller administration. Vidare är du duktig på att samordna, ta initiativ och har öga för detalj på kontoret. Som person är du serviceinriktad och vet hur man bemöter personer på bästa vis. Du är vidare pålitlig, noggrann och strukturerad.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Spelvärdar för Nintendo på olika IKEA-varuhus i Göteborgsområdet!

Demonstratör
Läs mer Jul 25
Om företaget

Nintendo är ett världsledande företag inom interaktiv underhållning som strävar efter att erbjuda produkter och tjänster som uppskattas av människor oavsett ålder, kön, eller tidigare erfarenheter av spel. Nintendo har sålt spel och spelkonsoler världen över sedan 1980-talet, och skapat älskade frontfigurer såsom Mario och Donkey Kong. Nintendo har också lanserat serier som The Legend of Zelda, Metroid och fenomen som Pokémon. Idag tillverkar och marknadsför Nintendo hård- och mjukvara för Nintendo Switch.



Bergsala AB, med huvudkontor i Kungsbacka, innehar sedan 1981 generalagenturen för Nintendo på den nordiska och baltiska marknaden och är därmed Nintendos äldsta exportkund. Vi arbetar hårt med service, distribution och marknadsföring av Nintendos produkter för att kunna sprida upplevelserna på våra lokala marknader. För mer information om Nintendo och deras produkter, gör ett besök på www.nintendo.se (http://www.nintendo.se/)!



Din roll



Vi söker nu ett flertal personer som vill vara med och dema Nintendos spel; Nintendo Switch Sports på olika IKEA-varuhus i Göteborgsområdet. Som eventpersonal kommer du att ansvara för att marknadsföra, dema och inspirera besökare i alla åldrar att testa spelen.

Datum: 27, 28, 31 augusti och 2-4, 7, 9-10 september

Varuhus: IKEA Kållered, IKEA Bäckebol och IKEA Uddevalla



Din profil



Vi söker dig som är väl bekant med spelkonsolen Nintendo, det är ett extra plus om du har spelat Nintendo Switch Sports.. Du är en engagerad spelvärd, kommunikativ och service minded. Du tycker om att möta människor. Samt är tillgänglig samtliga datum ovan!

Detta är ett konsultuppdrag via Clevry.



Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer (tel:+46 (0) 70 430 76 65)

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Fello!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 21
Nu söker vi 3 kundtjänstmedarbetare till Fello!

Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Deras abonnemang är flexibla, lätta att förstå och har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste!

Din roll

Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga fellos. Kundupplevelsen är i fokus i allt du gör och rollen är central för hela verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på 6 månader med ambitionen om en överrekrytering.

Rollen innebär att du tar emot ärenden via telefon, chatt och mail. Teamet är litet men växande och du kommer att jobba nära dina kollegor där ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hantera ärenden via telefon, chatt och mail
- Behjälplig gentemot kollegor



Omfattning: Heltid

Placering: Centrala Göteborg

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Din profil

Vi värdesätter dina personliga egenskaper, utöver det önskar vi att du har:

- Erfarenhet av service och kontakt med människor
- Goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska
- Gymnasial utbildning


Meriterande är om du jobbat i en liknande roll eller har annan serviceerfarenhet. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och systemvana eller har använt telefon som verktyg i tidigare arbete.

Bolaget är familjärt där du har möjlighet att vara med och påverka. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en stabil arbetsplats där det över tid finns stora möjligheter att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 700 984 170 eller via mail anna.almen@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu