Göteborg: Webhelp is hiring Real Time Managers for new client

Hitta ansökningsinfo om jobbet Webhelp is hiring Real Time Managers for new client i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-07-22 // Varaktighet: Heltid

Webhelp has just signed a new, exciting client and is building the operations part of the assignment as we speak! Right now we are looking for two Real Time Managers to join this crew.

As a Real Time Manager, you analyze and proactively plan the day based on the changes that take place in the assignment with the goal of securing agreed service levels in an optimal and efficient way for Webhelp Nordic. This means, among other things, that you interpret and analyze statistics, handle issues related to the staffing schedule, case volumes and current events. Furthermore, you will work widely with many contact areas, including advisors, Team Leaders and the customer.

In this role as Real Time Manager, you will be part of a cross Scandinavian team and you will therefore manage advisors both in Sweden, Norway, Denmark and Finland. In addition to ensuring the requirements for service levels, you also have an understanding of other key performance indicators that are linked to delivering world-class customer service!

Example of work tasks:
- In real time, allocate tasks in an optimal way and ensure that they are carried out.
- Make sure advisors follow their schedule.
- Ensure, for the current time, an optimal staffing.
- Have a close dialogue with Team Leader about staffing and follow-up.
- Manage schedule questions from employees regarding, among other things, absences, leave and schedule changes.
- Proactively develop processes and routines related to the role.
- Follow the emergency plan routine in crisis situations.
- Document what happens during each shift.




We are looking for someone who has:
- High school competence with at least passed high school grades in Swedish A and English A.
- Good language skills in native language and English, both oral as well as written.
- Good knowledge of MS Office.
- Easy for problem analysis, planning and organization.
- Previous experience with Teleopti is a merit.


START: Early September

LOCATION: At our office in Gothenburg, Sweden

TYPR OF EMPLOYMENT: Full-time (with 6 months probationary period)

APPLICATION DEADLINE: 2022-08-22

SALARY: Individual salary setting

Please note that the position may be filled before the application deadline.

If you have questions or concerns about the position, please contact the responsible recruiter!

Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?

Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

swedish #english

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Administrativ chef

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Administrativ chef.

CDO till Bengt Dahlgren AB

Läs mer Jan 24
Konsultbranschen inom bygg- och fastighetssektorn står inför unika utmaningar i det digitala skiftet. Med en snabbt föränderlig teknologisk miljö och ökande krav på effektivitet och hållbarhet, ser vi ett växande behov av att investera i digitalisering och teknik för att möta dessa utmaningar. Genom att införliva digitala lösningar, AI och andra innovationer strävar vi efter att överbrygga komplexa arbetsflöden och förbättra vårt erbjudande till kunderna. Rollen som Chief Digital Officer (CDO) blir därför av avgörande betydelse för att leda och implementera digital transformation, säkerställa konkurrenskraft och framtidssäkra vår position inom branschen. Vi söker en erfaren ledare som kan navigera genom dessa utmaningar och driva vår organisation mot framgång i den digitala eran

Bengt Dahlgren AB

Bengt Dahlgren är entreprenören som bildade vårt företag 1952. Idag är vi ca 700 samhällsbyggnadskonsulter som stolt bär hans namn vidare. Då, som nu, ägs vi av personer som arbetar i företaget och inte av några investerare. Tillsammans har vi valt att bli riktigt bra på allt det där som får fastigheter att leva och människor att må bra: Värme, kyla, luft, brandskydd, hållbarhet och energi är vår värld och ingen kan det bättre. Vi jobbar alltid sida vid sida med våra kunder och inser att innovation och hållbarhet är nyckeln till ett lyckligt samhälle. Vår företagskultur präglas också av att leva och må bra. Vi är en inkluderande samling Bengtar som vet att harmoni och bäst i klassen kan gå hand i hand. Medarbetarna står i centrum hos oss och vi gör gemensamma resor, satsar på utbildning och hälsofrämjande aktiviteter.

Om Tjänsten

Som Chief Digital Officer (CDO) har du det övergripande ansvaret för att leda och implementera den digitala transformationen inom Bengt Dahlgren. Din roll är strategiskt inriktad och fokuserar på att integrera digitala insatser över hela koncernen för att positionera och stärka vår affär och inre effektivitet som helhet. Du arbetar med förändringsledning och översätter strategi till handlingsplan samt ansvarar för budget och genomförande av relevanta projekt.

Du rapporterar till koncernledning Bengt Dahlgren AB.

Placering Stockholm, Göteborg eller Malmö.

Om Dig

För att lyckas i denna nyinrättade, koncernövergripande tjänst tror vi att du behärskar nedan till fullo

- Strategiskt Beslutsfattande

- Förändringsledning och Resultat

- Relationsskapande och Nätverk

- Inspirerande Ledarskap

- Trendanvändning och Innovation, AI

- Helhetsförståelse av Projekt och Verksamheter

- Branscherfarenhet

- Nyfikenhet

- Affärsgenerering

Vi tror att du omfamnar innovativa idéer och delar vår ambition om att spänna bågen för att forma vår framtida affär och vårt digitala sätt att arbeta. Du trendspanar, stimulerar nyfikenhet i organisationen och ser till att vi är framåtlutade i vårt sätt att arbeta. Tillsammans förverkligar vi morgondagen redan idag!

Låter det intressant?

Perfekt. Svara på några frågor och sänd med ditt CV. Sista ansökningsdag 19 feb. För frågor kontakta rekryteringskonsult Patrik Petersson patrik.petersson@pspartner.se och Anna Petersson anna.petersson@pspartner.se

Ansök nu

Hållbarhetsstrateg med entreprenörsanda till Bengt Dahlgren AB

Läs mer Jan 14
Bengt Dahlgren bidrar till ett hållbart samhälle genom att ständigt utveckla våra kompetenser och tjänster. Vi fortsätter att ta kliv framåt och ser en ökad efterfrågan på marknaden gällande strategiskt hållbarhetsarbete och hållbarhetsredovisning inom bygg- och fastighetsbranschen. Därför vill vi stärka och bredda vårt erbjudande genom att utveckla ett nytt tjänsteområde. Vi söker dig som har entreprenörsanda, drivs av konsultaffären och på strategisk nivå vill utmana och utveckla våra kunder mot en grön omställning. Vi vill påverka samhället i stort och samhällsbyggnadssektorn i synnerhet. Nu söker dig som vill vara med på resan!

Vad vi erbjuder

Vi vill spänna bågen och ser en möjlighet att i större utsträckning arbeta för att erbjuda våra kunder kvalificerat konsultstöd i deras hållbarhetsarbete på bolagsnivå. Därför vill vi bygga ett nytt team inom området med en driven hållbarhetsstrateg i spetsen. Till stöd finns kvalificerad kompetens inom energi- och miljö på bolaget likväl som inom koncernen. Som konsult arbetar du med flera bolagsledningar där du kan göra stor skillnad för att flytta bygg- och fastighetsbranschens utveckling mot grön omställning.

Som hållbarhetsstrateg har du möjlighet att erbjuda; stöd i strategi- och affärsplansarbete, klimatredovisning enligt GRI och CSRD, redovisning i förhållande till EU-taxonomin samt stöd avseende målformulering och måluppföljning. Drivkraften hos våra kunder kan variera och med din vägledning finns möjlighet till en större genomslagskraft mot en grön förflyttning. Som konsult inspirerar, vägleder och motiverar du våra kunder att ta ett helhetsgrepp om hållbarhetsfrågan.

Vem är du?

Du brinner för hållbarhetsarbete och motiveras av att bygga något nytt. Rollen som konsult förutsätter att du gillar att skapa och behålla relationer med människor. Du har förmåga att inge förtroende och agera rådgivande mot olika bolagsledningar där kompetensen inom hållnarhetsområdet varierar. Vi tror att du har ett stort driv, nätverkar och knyter kontakter samt är skicklig på att identifiera affärsmöjligheter som kan stärka vår affär.

Du har din kärnkompetens inom hållbarhet på strategisk nivå och är en van workshopsledare. Det är extra meriterande om du har ett befintligt kundnätverk inom Göteborgsregionen. Du har förmåga att hantera nya utmaningar och situationer och vågar gå utanför din trygghetszon. Du har god branschkunskap, är nyfiken och vill lära dig och andra mer!

Din förmåga att leda och inspirera andra blir en drivkraft såväl internt som externt. Internt förväntas du bygga och utveckla teamet. Som ledare har du en förmåga att göra detta inkluderande och prestigelöst.

Din framtida arbetsgivare

Bengt Dahlgren är entreprenören som bildade vårt företag 1952. Idag är vi ca 700 samhällsbyggnadskonsulter som stolt bär hans namn vidare. Då som nu ägs vi av personer som arbetar i företaget och inte av några investerare. Tillsammans har vi valt att bli riktigt bra på allt det där som får fastigheter att leva och människor att må bra: Värme, kyla, luft, brandskydd, hållbarhet och energi är vår värld och ingen kan det bättre. Vi jobbar alltid sida vid sida med våra kunder och inser att innovation och hållbarhet är nyckeln till ett lyckligt samhälle. Vår företagskultur präglas också av att leva och må bra. Vi är en inkluderande samling Bengtar som vet att harmoni och bäst i klassen kan gå hand i hand. Medarbetarna står i centrum hos oss och vi gör gemensamma resor, satsar på utbildning och har ett generöst vinstdelningssystem.

Göteborgsbolaget är byggt på hög kvalitet och goda nära relationer med våra kunder. Våra kunder har ett stort förtroende för oss och uppskattar vår helhetssyn i projekt. Vi hjälps åt och bryr oss om varandra. Vår strävan är att bedriva ett trovärdigt och långsiktigt hållbarhetsarbete såväl internt som i förhållande till vår omvärld. Nu välkomnar vi dig som vill växa tillsammans med oss!

Låter det intressant?

Perfekt! Svara på frågorna och bifoga din CV. Sista ansökningsdag är den 4 feb 2024. För frågor kontakta rekryteringskonsult Patrik Petersson patrik.petersson@pspartner.se eller Anna Petersson anna.petersson@pspartner.se

Ansök nu

Uppdragsansvarig chef inom personlig assistans i Göteborg

Läs mer Dec 22
Vi vill bli fler hos oss på Olivia Personlig Assistans och söker dig som också vill göra varje enskilt liv rikare, varje dag. Vi söker dig som motiveras av att arbeta med människor, kvalitet, utveckling och vars hjärta klappar extra hårt för omsorg.

I rollen som uppdragsansvarig chef har du ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Du säkerställer, genom vårt dagliga arbete med både upplevd och formell kvalitet, att dina assistansuppdrag upprätthåller god kvalitet och standard. Dina kontaktytor är både internt med centrala stödfunktioner samt externt med exempelvis Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer mfl. Du är också chef och ledare för våra personliga assistenter där du är en motiverande, trygg och tydlig ledare med våra medarbetare i fokus.

I rollen ingår arbetsuppgifter kopplade till:

Kvalitetsarbetet och dokumentation

Ekonomi och budget

Personalansvar och medarbetarprocesser för dina kunders assistenter

Arbetsmiljöfrågor

Vi söker dig som:

Trivs i en ansvarsfull ledarroll

Föredrar sociala sammanhang och att skapa relationer

Är serviceminded och en pedagogisk kommunikatör

Gillar självständigt arbete samtidigt som du har en god samarbetsförmåga

Är strukturerad, duktig på att planera och lösningsfokuserad

Har grundläggande förståelse kring ekonomi och budget

Kvalifikationer:

Relevant utbildning inom vård-och omsorg, beteendevetenskap eller likvärdigt

Har tidigare chefs och/eller ledarerfarenhet, gärna från personalintensiv verksamhet

Van att jobba arbeta administrativt i olika system

Har B-körkort

Gärna har erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsvariationer, det ser vi som meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och driv att vilja utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss.

Mer om tjänsten:

Tjänsten utgår från vårt kontor i Göteborg.

Tjänsten är heltid och tillsvidare, vi tillämpar provanställning.
Arbetstiden är måndag till fredag, där det även kan tillkomma arbete förlagt på kvällstid i form av möten och kundaktiviteter. Resor ingår i tjänsten där övernattning kan förekomma.

Tillträde: Februari 2024, enligt överenskommelse.

Vid frågor och mer om rekryteringen

Sista ansökningsdag den 22 januari 2024. Urval sker löpande efter jul- och nyårshelgen, så vänta inte med din ansökan!

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Regionchef Kristian Wedlin per mail: kristian.wedlin@olivia.se eller vår Rekryterare Regina Lindstedt per mail: regina.lindstedt@teamolivia.se

Personlighetstester under rekryteringen
Under rekryteringen kan vi genomföra personlighetstester som en del i vår urvalsprocess. Tester gör urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis för dig som söker arbete hos oss och återkopplar till det som är relevant för tjänsten. Om du går vidare till detta steg får du länkar skickade till dig, och återkopplingen sker automatiskt via systemet direkt efter genomförda tester.

Om oss

Olivia Personlig Assistans är en av de större privata aktörerna inom personlig assistans i Sverige och är en del av Team Olivia. Vi erbjuder omsorgs- och rehabiliteringstjänster och har tio lokalkontor från Uppsala till Malmö. Vårt mål är att erbjuda den bästa omsorgen på ett omtänksamt och engagerat sätt.

Läs gärna mer om oss här: www.oliviapersonligassistans.se (http://www.oliviapersonligassistans.se/)

En del av Team Olivia

Olivia Personlig Assistans ingår i koncernen Team Olivia. Team Olivia har utvecklats till ett ledande omsorgsföretag med ett 40-tal etablerade bolag under lokala varumärken med drygt 200 verksamheter i Sverige, Norge och Danmark.

Inom Team Olivia är vi meningsfullt olika men vår kod och våra värdeord binder oss samman. Vi vill leva upp till, och leva efter att vara: Kvalitativa, Lyhörda, Stolta och Aktuella.

Läs mer om Team Olivia här: www.teamolivia.se

Ansök nu

Erfaren enhetschef sökes till Detaljplan nordost i Göteborg!

Läs mer Apr 12
Förvaltningen ansvarar för att driva och samordna den fysiska stadsplaneringen i Göteborgs Stad. Den ansvarar även för stadens reglering av bebyggelse, mark och vatten. Vi skapar förutsättningar för en stor arbetsmarknadsregion, bostäder med kvalitet och en inbjudande offentlig miljö. På förvaltningen arbetar cirka 450 personer.

Vi söker nu en erfaren enhetschef till vår detaljplanenhet nordost som vill vara med och driva komplexa och strategiska stadsbyggnadsfrågor, leda, utveckla och följa upp verksamheten samt medverka till att avdelningen når sina mål.

Göteborg befinner sig i den mest omfattande utvecklingen i modern tid. Göteborgs Stad har sedan årsskiftet 22/23 en ny organisation för stadsutveckling. Syftet med förändringen är att skapa en mer sammanhållen stadsutvecklingsprocess, i såväl planering, genomförande som förvaltning av staden. Förändringen ska bidra till ökad effektivitet och transparens i arbetet med stadsutveckling för boende, besökare och näringsliv.

I Göteborgs Stad arbetar vi utifrån demokratins värdegrund. Den avspeglar sig i stadens fyra gemensamma förhållningssätt; Vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för, Vi bryr oss, Vi arbetar tillsammans och Vi tänker nytt.

Om rollen
Hos oss på Stadsbyggnadsförvaltningens detaljplanavdelning arbetar idag ca 100 personer med planering, projektledning och projektstöd. Vårt spännande uppdrag innebär att, tillsammans med andra kompetenser och olika intressenter i staden, arbeta för att Göteborg ska bli en grön, nära och dynamisk storstad. Avdelningen består av sex geografiskt indelade detaljplanenheter samt en administrativ planstödenhet.

Vi söker nu en erfaren enhetschef till vår detaljplanenhet nordost som vill vara med och driva komplexa och strategiska stadsbyggnadsfrågor, leda, utveckla och följa upp verksamheten samt medverka till att avdelningen når sina mål. I uppdraget ingår att vara projektägare inom det geografiska området samt personal- och budgetansvar för 14 engagerade och kompetenta medarbetare som, precis som du, brinner för att forma goda stadsmiljöer. Som enhetschef arbetar du på uppdrag av avdelningschefen och ingår i avdelningens ledningsgrupp.

Enheten är inriktat på att driva utvecklingen i nordöstra Göteborg. Här sker en omfattande planering för att Göteborg ska kunna växa och variationen i projekten är stor. Allt från mindre projekt i lantlig miljö till tät stadsutveckling och från attraktiva exploateringsområden till områden klassade som särskilt utsatta. Vi har höga ambitioner i arbetet för att med hänsyn till vårt moderna kulturarv och de sociala sammanhangen skapa en bra stad att leva och verka i.

I enhetschefsrollen ingår att utveckla och etablera såväl effektiva arbetssätt som god struktur för att säkra enhetens leveranser samt genom ett coachande förhållningssätt stödja dina medarbetare i deras dagliga arbete så att de kan växa och utvecklas utifrån sin profession. Mot bakgrund av stadens nya organisation för stadsutveckling kommer en första viktig utmaning vara att leda din enhet mot ökad samverkan och helhetssyn och i uppfyllandet av nämndens förväntningar om att få ett större grepp över stadens form och utveckling.

Som ledare är du tydlig och lyhörd, söker aktivt efter andras synpunkter och perspektiv och skapar utrymme för dialog. Du har ett stort engagemang och utvecklingsfokus och tar ansvar för att tillsammans med dina medarbetare driva verksamheten framåt. Ditt helhetsperspektiv, strategiska tänk och din analytiska förmåga gör att du har lätt för att arbeta metodiskt med komplicerade frågor och sammanhang. Du är nyfiken på andras verksamheter och söker samverkan för att tillsammans se till stadens samlade nytta.

För att lyckas i rollen ser vi att du har:
• högskoleutbildning med inriktning arkitekt/fysisk planering, samhällsbyggnad eller motsvarande
• flerårig ledarerfarenhet med personal-, arbetsmiljö, ekonomi- och budgetansvar samt ledningsgruppsarbete
• erfarenhet av strategiska frågor inom verksamhetsutveckling och arbetsledning i sakfrågor kring stadsutveckling på detaljplanenivå
• erfarenhet av förändringsledning i en stor eller medelstor organisation
• kunskaper i detaljplaneläggning enligt Plan- och bygglagen (PBL)
• kunskap i projektledning och vana att driva arbete i projektform
• IT-mognad och vana att rapportera i olika stödsystem såsom projektverktyg och personalsystem.

Meriterande är om du har:
• erfarenhet av ledarskap i en politiskt styrd organisation och arbete med samhällsbyggnadsfrågor
• kunskaper i Miljöbalken.

Du erbjuds
I rollen erbjuds du möjligheten att vara med och leda stadsutveckling i Sveriges näst största stad. Tjänsten är en tillsvidareanställning.
Läs mer om förmåner här: https://goteborg.se/wps/portal/start/jobba-i-goteborgs-stad/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/formaner-och-lon

Din ansökan
I denna rekryteringsprocess samarbetar Göteborgs Stad med Jurek Recruitment & Consulting AB. Vid frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Hellner, malin.hellner@jurek.se. Skicka in din ansökan genom länken i annonsen. Med hänsyn till GDPR tar vi ej emot ansökningar via epost.
Sista ansökningsdag 5 maj 2024.

Ansök nu

Service Director/Regionchef, Göteborg

Läs mer Apr 3
Talenom är en modern redovisningsbyrå som erbjuder anpassade redovisningslösningar med fokus på enkelhet och automation. Vår vision är att erbjuda oslagbara redovisningstjänster för små och medelstora företag. Sedan inträdet på den svenska marknaden 2019 har vi vuxit snabbt och är idag närmare 400 medarbetare. Vi har stora ambitioner att växa ytterligare och söker nu en affärsdriven ledare som vill ta sig an rollen som Service Director/Regionchef och vara med på vår fortsatta resa!
Om tjänsten
Som Service Director/Regionchef ansvarar du för ett tiotal Service Managers/ Kontorschefer och deras respektive kontor, med konsulter inom redovisning, rådgivning och lön. En stor del av rollen innebär att leda dina medarbetare i förändring och tillväxt. Därtill hör att inrätta best practice i enlighet med Talenoms strategier samt bygga en gemensam kultur. Du har fullt budget, prognos och resultatansvar för din region och du förväntas bidra till utveckling och effektivisering av arbetsprocesser samt omsättningstillväxt.
Vidare ansvarar du för långsiktig kundnöjdhet och värdeskapande aktiviteter för att bygga mervärde och stärka kundrelationer. Även uppföljning och utveckling av medarbetarnöjdhet ingår i rollen. Du sitter i ledningsgruppen för affärsverksamheten, tillsammans med andra regionchefer inom redovisning, rådgivning och lön, och du rapporterar direkt till Sveriges Country Director. Här finns möjlighet att förändra redovisningsbranschen och spela en avgörande roll för ett internationellt snabbväxande företags fortsatta utveckling.
Tjänsten är med fördel placerad i Göteborg men även andra orter där Talenom har kontor kan vara aktuella. Resande förekommer med kontinuerliga besök hos regionens kontor.
För att lyckas i rollen behöver du:
Relevant utbildning från universitet eller högskola
Erfarenhet som ledare med budget- och personalansvar, gärna i ett snabbväxande företag
Erfarenhet av roll som regionchef, affärsområdeschef, kontorschef eller liknande, gärna från konsultverksamhet
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Det är meriterande om du:
Har kunskaper i Fortnox och TimeLog
Har erfarenhet inom redovisning och vår bransch

Vi söker dig som har ett genuint intresse för ledarskapsfrågor med erfarenhet från att coacha, utveckla och leda. Du inspirerar, påverkar och driver förändring i arbetet. Din omgivning ser dig som en trygg och positiv ledare med förmåga att motivera andra och du tycker om att skapa nya kontakter. Affärsfokus och ett resultatorienterat förhållningssätt blir framgångsfaktorer i rollen, liksom en mycket god analytisk förmåga och tidigare erfarenhet av strategiarbete. Du är en lagspelare som har lätt för att anpassa dig till förändring och gör det med ett strukturerat tillvägagångssätt.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Om Talenom
Talenom är ett modernt redovisnings- och rådgivningsföretag som lägger stort fokus på effektiva, digitala arbetssätt som gynnar såväl medarbetare som kund. Bolaget grundades i Finland 1972 och är idag börsnoterat på Helsingforsbörsen. I maj 2019 togs det första steget in på den svenska marknaden när en befintlig redovisningsbyrå förvärvades i Stockholm. Efter det har utvecklingen gått snabbt och våra kontor sträcker sig från Åre till Ystad. Sedan 2021 är Talenom även etablerat i Spanien och 2023 fortsätter tillväxten genom etablering i Italien.
Vi erbjuder våra medarbetare en modern arbetsplats med stort fokus på framtid och utveckling. Vårt ledarskapslöfte innebär tydliga mål och individuella karriärplaner för alla medarbetare. Vi månar om medarbetarnas hälsa och en bra balans mellan arbete och fritid. För att främja detta erbjuder vi bland annat friskvårdsersättning och massage i förebyggande syfte. Vi är stolta över att ha certifierats som A Great Place to Work och ser det som ett kvitto på att vi är på rätt väg.
Talenoms arbete präglas av våra värdeord – mod, vilja och omtanke och vi arbetar tillsammans för att det ska genomsyra hela organisationen. Vi är en inkluderande arbetsgivare och förespråkar mångfald och jämlikhet. Alla ansökningar behandlas utifrån ett likabehandlingsperspektiv.
Ansökan
Tycker du att tjänsten låter spännande och tror dig vara rätt person? Då är du varmt välkommen med din ansökan! Intervjuer och urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning
Sista ansökningsdag: 2024-04-25
Har du frågor är du välkommen att kontakta Sofie Pemer, Rekryteringsspecialist, sofie.pemer@talenom.se
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl.
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Webhelp Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Webhelp Sweden AB .

Kundtjänstmedarbetare till Elgiganten i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 15
Har du någonsin tänkt dig själv i en kundsupport roll?Vi kommer att lära dig allt annat du behöver veta.

I denna tjänsten kommer duta samtalen på svenska medan de talar norska. De är ingen fara att du inte talar flytande norska.För att bemästra rollen kommer du stöttas av dina ledare som har erfarenhet av tjänsten samt ha tillgång till verktyg för att kunna bemöta kunderna på bästa sätt. Här har du chansen och bredda ditt CV med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk!
Varför jobba med oss?
På Concentrix + Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team i ett öppet kontorslandskap med nära kontakt till dina kollegor och ledare.

Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av:
En bonusmodell baserad på din prestation
Ett årligt friskvårdsbidrag om 3500:-
En chans att utveckla din karriär med hjälp av vårt interna karriärutvecklingsprogram "Get Ready!"
Möjligheten att skaffa erfarenhet och färdigheter inom norsk kundservice
Teamaktiviteter för att göra arbetet roligare
En snygg kontorsmiljö med bra kommunikationsförbindelser
Kollektivavtal med Unionen

I din roll som kundtjänstmedarbetarekommer du exklusivt hantera våra norsktalande kunder, främst genom inkommande samtal. I takt med att du utvecklas kommer du också hantera frågor via e-post och chatt.Elgigantens kunder är mestadels nyfikna på leveransfrågor, produktinformation och fakturafrågor.Vi söker inte efter erfarenhet, utan vi anser att med rätt inställning och motivation kan man komma långt! Vi kommer lära dig allt annat du behöver kunna för att lyckas i rollen.

Vi söker dig som:
Är serviceinriktad.
Motiverad till att lära dig nya saker.
Har godkända betyg i svenska 1/A och engelska 5/A.
Har god datorvana.
Godkänner bakgrundkontroll via Verifiera.

Vem är vi?
Concentrix + Webhelp är ett företag inom outsourcingbranschen, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice, ekonomi och andra affärsprocesser. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Concentrix + Webhelp men arbeta på Elgigantens kundtjänst.
Varmt välkommen att ansöka!Vi ser fram emot din ansökan!
START:2024-05-13
PLACERINGSORT:Göteborg, Kontoret ligger påJohan Willins gata 8
ANSTÄLLNINGSFORM:Heltid, 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER:Varierande under vardagar mellan kl. 08.00-22.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM:2024-05-06(Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum)

We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Elgiganten i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Har du någonsin tänkt dig själv i en kundsupportroll?Vi kommer att lära dig allt annat du behöver veta.

I denna tjänsten kommer duta samtalen på svenska medan de talar norska. De är ingen fara att du inte talar flytande norska.För att bemästra rollen kommer du stöttas av dina ledare som har erfarenhet av tjänsten samt ha tillgång till verktyg för att kunna bemöta kunderna på bästa sätt. Här har du chansen och bredda ditt CV med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk!
Varför jobba med oss?
På Concentrix + Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team i ett öppet kontorslandskap med nära kontakt till dina kollegor och ledare.

Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av:
En bonusmodell baserad på din prestation
Ett årligt friskvårdsbidrag om 3500:-
En chans att utveckla din karriär med hjälp av vårt interna karriärutvecklingsprogram "Get Ready!"
Möjligheten att skaffa erfarenhet och färdigheter inom norsk kundservice
Teamaktiviteter för att göra arbetet roligare
En snygg kontorsmiljö med bra kommunikationsförbindelser
Kollektivavtal med Unionen

I din roll som kundtjänstmedarbetarekommer du exklusivt hantera våra norsktalande kunder, främst genom inkommande samtal. I takt med att du utvecklas kommer du också hantera frågor via e-post och chatt.Elgigantens kunder är mestadels nyfikna på leveransfrågor, produktinformation och fakturafrågor.Vi söker inte efter erfarenhet, utan vi anser att med rätt inställning och motivation kan man komma långt! Vi kommer lära dig allt annat du behöver kunna för att lyckas i rollen.

Vi söker dig som:
Är serviceinriktad.
Motiverad till att lära dig nya saker.
Har godkända betyg i svenska 1/A och engelska 5/A.
Har god datorvana.
Godkänner bakgrundkontroll via Verifiera.

Vem är vi?
Concentrix + Webhelp är ett företag inom outsourcingbranschen, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice, ekonomi och andra affärsprocesser. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Concentrix + Webhelp men arbeta på Elgigantens kundtjänst.
Varmt välkommen att ansöka!Vi ser fram emot din ansökan!
START:2024-04-15
PLACERINGSORT:Göteborg, Kontoret ligger påJohan Willins gata 8
ANSTÄLLNINGSFORM:Heltid, 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER:Varierande under vardagar mellan kl. 08.00-22.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM:2024-04-01(Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum)

We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

Ansök nu

Jobba som kundtjänstmedarbetare på Elgiganten i Göteborg!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 6
Hoppa på möjligheten att utvecklas inom kundservice! Elgiganten söker nya kundtjänstmedarbetare till den norska och svenska kundbasen med start 6 november!



Elgiganten är ett marknadsledande företag inom återförsäljning av hemelektronik i Norden. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du därför få ta del av de nyaste produkterna och leverera service i toppklass till deras tusentals kunder!

Varför jobba med oss? På Concentrix + Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team i ett öppet kontorslandskap med nära kontakt till dina kollegor och ledare. Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av:

Friskvårdsbidrag på 2200kr/år

Betald utbildningsperiod

Kollektivavtal med Unionen

Boosta din lön genom att dra in en bonus!

Stora möjligheter att växa i din Concentrix + Webhelp-karriär

Möjligheten att skaffa erfarenhet och färdigheter inom norsk kundservice

Kontor i centrala Göteborg, med utmärkta pendlingsmöjligheter



På Concentrix + Webhelp jobbar vi med outsourcad kundtjänst där vi rekryterar kundtjänstmedarbetare till våra externa uppdragsgivare. Som en del av vårt team kommer du att vara anställd av Concentrix + Webhelp, men du kommer att arbeta med Elgigantens kunder, särskilt den växande norska kundbasen!

På den norska kundbasen kommer du tillhöra vår exklusiva grupp som enbart hanterar Elgigantens norsktalande kunder. Här har du chansen och bredda ditt cv med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk! Här kommer du få hantera inkommande samtal från Elgigantens norska kunder, men även hantera kundärenden via chatt och mail.

På den svenska kundbasen kommer du hantera kundärenden via telefon och mail. I dagsläget är chatten inte en del arbetsuppgifterna, men du kan förvänta dig att introduceras till detta även i svenska kundbasen längre fram.

Gemensamt för den norska- och svenska kundbasen är att du kommer ha en viktig roll i att guida och lösa kundernas ärenden. Kundärenden kan exempelvis bestå utav frågor gällande fakturor, leveranser, försäkringar och lagersaldo i butik. Här kommer ditt fokus ligga i att leverera ett positivt bemötande samtidigt som kunderna får svar på sina frågor.

För att trivas på Concentrix + Webhelp bör du vara motiverad att hjälpa människor och lära dig nya saker. För att kunna kommunicera och hjälpa kunderna på bästa sätt behöver du ha godkända betyg i Svenska 1/A och Engelska 5/A. Under rekryteringsprocessen genomför vi även bakgrundskontroller som du behöver godkänna för att vara aktuell för tjänsten.

Rekryteringsprocessen: I samband med din ansökan kommer vi be dig att genomföra ett personlighetstest, där vi gör en helhetsbedömning gällande personlighet, datorkunskap och språknivå. Om personlighetstet är godkänt kommer vi ringa upp dig för en kort telefonintervju och därefter bjuda in dig till en digital intervju. Slutligen genomför vi referenstagning och bakgrundkontroll - efter det ser vi fram emot att ha just dig som vår kollega!

Ta chansen - Sök redan idag!

Start: 2023-11-06

Placeringort: Kontoret i Göteborg (Johan Willins gata 8).

Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning).

Arbetstider: Varierande under vardagar mellan kl. 08.00-22.00.

Sista ansökningsdag: 2023-10-30 (Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum).

Concentrix + Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By?choosing Concentrix + Webhelp,?you will be part of a community of over 440´000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 70+ countries.?

Join us at?Concentrix + Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Concentrix + Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Swedish

Ansök nu

Concentrix + Webhelp söker en Senior HR Business Partner

Personalchef/HR-chef
Läs mer Okt 3
Concentrix + Webhelp är ett multinationellt outsourcingföretag för affärsprocesser med vårt huvudkontor i Paris, Frankrike. Vår vision är att "make business more human" för våra kunder - några utav världens mest spännande varumärken. Om du väljer att arbeta hos oss blir du en del av ett community av nästan en halv miljon medarbetare i 70 olika länder. Join our crew of Game-changers!

Om tjänsten som Senior HR Business Partner
I rollen som Senior HR Business Partner kommer du arbeta såväl strategiskt som operativt med diverse HR-relaterade ärenden. Rollen som Senior HR Business Partner är bred och i takt med att verksamheten förändras kommer även dina arbetsuppgifter att anpassas därefter. Ditt primära uppdrag i denna roll är att stötta, coacha och utbilda våra ledare i HR-relaterade frågor, däribland arbetsmiljö, policys och rutiner. Du säkerställer kvalitén på befintliga processer och rutiner och arbetar även löpande med utvecklingen av dessa. I denna roll kommer du också arbeta med lönerevision samt löpande arbetsmiljöarbete. Vidare deltar du i fackliga förhandlingar och har inga problem med att hantera samtal samt diskussioner av konfidentiell och känslig karaktär.

I rollen som Senior HR Business Partner kommer du också att bli Team Leader för det svenska teamet på totalt fyra medarbetare. Som Team Leader innehar du ansvar över personalgruppen och således blir även arbetsuppgifter som att genomföra medarbetarsamtal och vara deras point of contact en naturlig del av rollen.

Hos oss arbetar du i en dynamisk och fartfylld organisation under tillväxt som ställer krav på flexibilitet och förmåga att både arbeta självständigt men också samarbeta med olika intressenter inom organisationen. Utveckling och förändring är två ord som genomsyrar vår verksamhet och du är således inte rädd för att utmana, utveckla och anpassa dina arbetssätt efter vad situationen kräver. Planering och organisering är två självklarheter för dig då vi jobbar en del med projektarbete inom HR organisationen. Vidare anser vi att ett affärsinriktat förhållningssätt är en vinnande egenskap i denna organisation.

Du rapporterar till Head of HR Business Partnering, Maria Larsen.

Vem är du?
För att lyckas och trivas i rollen som HR Business Partner söker vi dig med tidigare erfarenheter samt kunskaper inom HR och arbetsrätt. För denna roll behöver du inneha en relevant utbildning inom området, samt praktiskt erfarenhet av HR-relaterade frågor. Då du i denna roll kommer vara Team Leader och således ytterst ansvarig för att fatta beslut inom arbetsrättsliga frågor är ovan nämnda kvalifikationer ett krav för anställning.

Vidare söker vi dig med hjärtat på rätt ställe som är duktig på att såväl skapa som upprätthålla goda relationer. Vi tror att du som person är öppen, ärlig och kommunikativ. Du arbetar självständigt och tar stort ägandeskap för ditt eget såväl som teamets arbete.



Vad vi erbjuder dig!
Som en av de branschledande aktörerna på marknaden möjliggör Concentrix + Webhelp stora utvecklingsmöjligheter inom en välutvecklad och gediget uppbyggd HR-stab där du samarbetar tätt med kollegor i hela den nordiska regionen. Outsourcingbranschen är i ständig förändring och du kommer här att ges möjligheten att kontinuerligt utveckla ditt affärsmannaskap och din kompetens inom HR-området. Vidare tror vi att en god start ger goda förutsättningar för att göra ett bra jobb, av den anledningen startar denna tjänst med en välplanerad introduktion som leds av din närmsta chef med stöd av dina kollegor inom HRBP-teamet.



START: Tillträde snarast enligt överenskommelse.

PLACERINGSORT: Flexibelt inom Sverige.

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare.

ARBETSTIDER: Förtroendearbetstid, kontorstider.

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-10-11

Concentrix + Webhelp ?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By?choosing Concentrix + Webhelp,?you will be part of a community of over 440´000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 70+ countries.?

Join us at?Concentrix + Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Concentrix + Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Swedish

Ansök nu

Platschef med kundansvar till Elgiganten

Försäljningschef
Läs mer Okt 5
Är du redo för en ny spännande utmaning? Nu har du en fantastisk möjlighet att söka tjänsten som Platschef med kundansvar på Elgiganten!

Concentrix + Webhelp är ledande inom outsourcad kundtjänst över hela världen med över 440 000 medarbetare globalt och växer i rasande takt. Elgiganten på Concentrix + Webhelp är ett ungt konto som från sommaren 2022 växt till över 100 medarbetare fram tills idag. Kontot är internationellt och växer ständigt i samtliga länder, Sverige, Danmark och Finland. I takt med uppdragets tillväxt har behovet av ytterligare en Platschef tillkommit.

I denna roll kommer du arbeta i en dynamisk bransch där krav på hög kompetens och ett stort fokus på kundupplevelsen alltid finns närvarande. Du kommer inneha det primära ansvaret över att leda produktionen av kundservicetjänster på kontot samt ansvara för finansiella- och kvalitativa nyckeltal och säkerställer kontinuerligt att uppdraget arbetar i enlighet med dessa nyckeltal. Eftersom du i denna roll även innehar personalansvar blir arbetsuppgifter så som att att coacha, leda och utveckla våra Team Managers en naturlig del av ditt arbete. Vi söker dig som har en god ledarförmåga, även på distans, då dina medarbetare finns i samtliga tre länder. Du har en nyckelroll i att uppdraget är välfungerande vilket ställer stora krav på såväl engagemang som kompetens.

Platschef med kundansvar är tjänsten för dig som vill arbeta i en operativ, strategisk roll i en ständigt föränderlig miljö. För att lyckas samt trivas i rollen ser vi att du är en strukturerad och inspirerande ledare med kompetens, mod och vilja att hitta snabba lösningar. Vidare är du en ledare som föregår med gott exempel, du är lösningsorienterad, engagerad, kundorienterad samt drivs att utveckla såväl affären som dina medarbetare. Vi ser att du är en flexibel, anpassningsbar doer som inte dras för att ta beslut och ställa krav.

Exempel på konkreta arbetsuppgifter

- Personalansvar för våra Team Managers och Real Time Managers, vilket innebär bl.a medarbetarsamtal och lönesättning, men även coaching och ledarskapsutveckling.

- Ansvar över de operativa nyckeltalen för kontot i samtliga länder, Sverige, Danmark och Finland.

- Ekonomisk uppföljning tillsammans med ledningen av kontot.

- Att vara kontaktperson samt kontinuerligt arbeta för att bibehålla och utveckla relationen till uppdragsgivaren.

- Kontinuerlig uppföljning av såväl Webhelps som Elgigantens processer i relation till kvalitet och samtliga processer.

- Kontinuerlig uppföljning av KPI-uppfyllnad för kontot i sin helhet.

Kvalifikationer för tjänsten

- En mycket god social och verbal förmåga.

- God datorvana är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska, såväl muntliga som skriftliga.

- Omfattande erfarenhet inom BPO/callcenter-branschen

- Meriterande med tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap.

- Ledarskapserfarenhet inom liknande roll och/eller bransch

- Erfarenhet att leda ledare

- God analytisk förmåga

- Meriterande med erfarenhet av att leda på distans.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Resor kan tillkomma i tjänsten.

START: Omgående, enligt överenskommelse

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning heltid, förtroendearbetstid

ARBETSTIDER: Kontorstider

PLACERINGSORT: På vårt kontor i Göteborg

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-10-01

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Matilda Olsson, matilda.olsson@webhelp.com

Concentrix + Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By?choosing Concentrix + Webhelp,?you will be part of a community of over 440´000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 70+ countries.?

Join us at?Concentrix + Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Concentrix + Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Swedish

Ansök nu

Operations Manager till Elgiganten

Personalchef/HR-chef
Läs mer Sep 22
Är du redo för en ny spännande utmaning? Nu har du en fantastisk möjlighet att söka tjänsten som Operations Manager på Elgiganten!

Webhelp är ledande inom outsourcad kundtjänst över hela världen med över 120 000 medarbetare globalt och växer i rasande takt. Elgiganten på Webhelp är ett ungt konto som från sommaren 2022 växt till över 100 medarbetare fram tills idag. Kontot är internationellt och växer ständigt i samtliga länder, Sverige, Danmark och Finland. I takt med uppdragets tillväxt har behovet av ytterligare en Operations Manager tillkommit.

I denna roll kommer du arbeta i en dynamisk bransch där krav på hög kompetens och ett stort fokus på kundupplevelsen alltid finns närvarande. Du kommer inneha det primära ansvaret över att leda produktionen av kundservicetjänster på kontot samt ansvara för finansiella- och kvalitativa nyckeltal och säkerställer kontinuerligt att uppdraget arbetar i enlighet med dessa nyckeltal. Eftersom du i denna roll även innehar personalansvar blir arbetsuppgifter så som att att coacha, leda och utveckla våra Team Managers en naturlig del av ditt arbete. Vi söker dig som har en god ledarförmåga, även på distans, då dina medarbetare finns i samtliga tre länder. Du har en nyckelroll i att uppdraget är välfungerande vilket ställer stora krav på såväl engagemang som kompetens.

Operations Manager är tjänsten för dig som vill arbeta i en operativ, strategisk roll i en ständigt föränderlig miljö. För att lyckas samt trivas i rollen ser vi att du är en strukturerad och inspirerande ledare med kompetens, mod och vilja att hitta snabba lösningar. Vidare är du en ledare som föregår med gott exempel, du är lösningsorienterad, engagerad, kundorienterad samt drivs att utveckla såväl affären som dina medarbetare. Vi ser att du är en flexibel, anpassningsbar doer som inte dras för att ta beslut och ställa krav.

Exempel på konkreta arbetsuppgifter

- Personalansvar för våra Team Managers och Real Time Managers, vilket innebär bl.a medarbetarsamtal och lönesättning, men även coaching och ledarskapsutveckling.

- Ansvar över de operativa nyckeltalen för kontot i samtliga länder, Sverige, Danmark och Finland.

- Ekonomisk uppföljning tillsammans med ledningen av kontot.

- Att vara kontaktperson samt kontinuerligt arbeta för att bibehålla och utveckla relationen till uppdragsgivaren.

- Kontinuerlig uppföljning av såväl Webhelps som Elgigantens processer i relation till kvalitet och samtliga processer.

- Kontinuerlig uppföljning av KPI-uppfyllnad för kontot i sin helhet.

Kvalifikationer för tjänsten

- En mycket god social och verbal förmåga.

- God datorvana är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska, såväl muntliga som skriftliga.

- Omfattande erfarenhet inom BPO/callcenter-branschen

- Meriterande med tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap.

- Ledarskapserfarenhet inom liknande roll och/eller bransch

- Erfarenhet att leda ledare

- God analytisk förmåga

- Meriterande med erfarenhet av att leda på distans.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Resor kan tillkomma i tjänsten.

START: Omgående, enligt överenskommelse

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning heltid, förtroendearbetstid

ARBETSTIDER: Kontorstider

PLACERINGSORT: På vårt kontor i Göteborg

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-10-01

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Matilda Olsson, matilda.olsson@webhelp.com

Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?

Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Swedish

Ansök nu