Göteborg: Teamleader

Hitta ansökningsinfo om jobbet Teamleader i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-05 // Varaktighet: Heltid

Häng med på en fantastisk tillväxtresa och var med och bidra till tryggare tillvaro.

Garda Alarm är inne i en stor expansionsfas. Nu växlar vi upp och utökar vår säljorganisation ytterligare. Du kommer representera några av marknadens bästa produkter.

Nu söker vi därför dig som är en social stjärna, har ett starkt driv, en vilja av stål och en önskan att vara med och bidra till en tryggare framtid. Vi erbjuder en arbetsplats som präglas av engagemang, glädje, utveckling och viljan att skapa Sveriges absolut nöjdaste kunder.

Kolla gärna in våran brochyr: https://www.sebroschyr.se/gardaalarm/WebView/

Vi erbjuder dig:

- Utbildning som säkerhetskonsult
- Produktutbildningar
- Generös lönemodell med grundlön, provision och bonusar utan tak
- Säljutbildningar med certifiering i Garda Alarm Business Academy
- Arbetsveckor- en chans att träffa kollegor och dela erfarenheter och tips
- Karriärmöjligheter till att klättra inom bolaget
- Säljtävlingar




Vad innebär tjänsten

En Teamleader hos oss är den person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och pushar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen! Den person som visat att den inte tror att någonting kommer lättvindigt utan som tror på hårt och strategiskt arbete och tycker om att bli både berömd såväl som belönad efter det! En Teamleader är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat. Utgår från kontoret tillsammans med kollegorna i våra firmabilar.



Vi söker dig som:

- Talar flytande svenska och rent belastningsregister
- B-Körkort
- Är social
- Har ett driv
- Är målmedveten
- Har en hög arbetsmoral
- Kan arbeta eftermiddagar och kvällar


Erfarenhet av att ha jobbat med liknande försäljning är meriterande men inget krav.

Skicka in din ansökan redan idag! Du ansöker lätt utan CV!

Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För alla då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.

Välkommen till Garda Alarms familjen du också!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Teamledare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Teamledare.

Är du vår nästa Teamleader för ett sammarbete med Media Markt?

Läs mer Aug 3
Har du ett brinnande intresse för att utveckla och pusha andra säljare? Får du ofta höra att du är en förebild som andra gärna följer? Då är tiden inne för att söka den eftertraktade tjänsten som Teamleader för konceptet Jämför Hemma i samarbete med Media Markt!

Vilka är vi?

Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder en rad tjänster inom affärsområdena Sales, Retail och Staffing. För oss på Impressive Relations är relationen med våra kunder, anställda och samarbetspartners prio ett. Utan en god relation och dialog blir det inte heller någon bra affär. Vår filosofi är att alltid bidra till att utveckla och förbättra verksamheten för våra kunder. Detta genom gör vi genom att vara engagerade och intresserade av våra kunders utmaningar och drivna av ständigt utvecklas. Under 2022 startar vi ett nytt projekt där du kommer träffa hundratals konsumenter varje dag. Våra värderingar präglas av entreprenörskap, öppenhet och en vilja att alltid skapa ett Impressive intryck för våra kunder och uppdragsgivare.

Tjänstebeskrivning

Som Teamleader kommer du att vara en nyckelperson för Jämför Hemma. Vi tror på ett deltagande ledarskap och därför arbetar du både med egen försäljning ute på fält, samt med att bygga upp ditt team. Du kommer att planera och strukturera arbetet samt coacha och motivera teamet. Du kommer även ha ett visst ansvar för rekryteringen. Som Teamleader ansvarar du för mål och rapporterar till närmsta chef.

Uppdraget för både dig och ditt team är att sälja 6 olika tilläggsprodukter på Media Markt. Du kommer att jobba uppsökande inomhus och visa kunden olika produkter som går under konceptet ”Jämför Hemma”.

Vi söker dig som vill lyckas, är hungrig och har en vilja av stål. Du drivs av personlig utveckling och ser positivt på utmaningar. Du tycker om att prata och ta kontakt med främmande människor och räds inte att göra det lilla extra som krävs för att lyckas. Vi söker dig som vågar drömma och har starka målsättningar, men framförallt har modet att uppfylla dem. Du drivs av att utvecklas och ser möjligheter överallt.

Ansvarsområden & arbetsuppgifter

- Du bygger, driver och utvecklar ditt säljteam

- Du motiverar och inspirerar ditt team till att uppnå sina mål och visioner

- Du ansvarar för försäljningsresultatet för din personal

- Du är drivande i arbetet att skapa en kraftfull och målfokuserad grupp

- Du deltar och är drivande i försäljningen

Kompetens- & erfarenhetskrav

- Du har minst 6 månaders erfarenhet av framgångsrikt arbete inom försäljningsverksamhet

- Meriterande är historik inom event/fältförsäljning

Värdefulla egenskaper

- Du är en ödmjuk och arbetsvillig person med starka ledaregenskaper

- Du är en strukturerad person med goda värderingar och höga ambitioner

- Du tar stort eget ansvar för dina uppgifter och är noggrann med att leverera enligt uppsatta mål

- Du är en initiativtagare och glädjespridare

Vi erbjuder

- Vi ger dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och har stort ansvar för din egen tid.

- Möjlighet att utvecklas både inom företaget och personligt med coachning av andra ledare.

- En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör.

- Vi ger dig en möjlighet att få vara med att bygga ett team ifrån grunden.

- En långsiktig ledarskapsutbildning.

- Ett äventyr inom personlig utveckling och social kompetens.

- Alla materiella verktyg för att lyckas i rollen.

Vad erbjuder vi?

Hos oss på Impressive Relations får du varierande arbetsuppgift som du kan växa både med och i. Vi ger våra anställda möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att utvecklas inom företaget. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder utbildningar av professionella coacher med hög kompetens. Du kommer att vara med att skapa ett nytt team där målet är att sprida positiv stämning och att ha roligt på jobbet. Som anställd på Impressive Relations vill vi kunna erbjuda en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare och ledare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en bra grundlön plus provisionen som du själv kommer kunna påverka.

Passar rollen perfekt för dig? Sök redan idag, vi ser fram emot att få träffa våra nya teamledare!

Ansök nu

Teamleader med starkt intresse för sälj i Göteborg

Läs mer Jun 15
Är du en person som brinner för försäljning och är redo att ta nästa steg i karriären? Har du naturliga ledaregenskaper med förmåga att sprida glädje omkring dig? Och/eller har drömmar om att någon gång driva eget företag? Då har vi på Unisale tjänsten för dig!

Vad gör man?
Som teamleader på Unisale blir du nyckelperson för försäljningsverksamheten i Göteborg och får leda Sveriges bästa ungdomsteam inom door-to-door-försäljning bestående av 40-60 passionerade och målmedvetna gymnasieelever. Samtidigt som du får chans att utvecklas inom företagande, försäljning och ledarskap i ett av Sveriges mest snabbväxande företag med enorma utvecklingsmöjligheter. Vår ambition är att alltid utvecklas och brinna för det vi gör. Vi välkomnar förändring och du kommer därför ha stora möjligheter att påverka mycket i företaget.



I team med en till teamleader sköter ni tillsammans det gemensamma i arbetet och ansvarar för att skapa de bästa förutsättningarna för säljarna på företaget. Ni jobbar mot tydliga mål inom ert säljdistrikt med stort utrymme för att självständigt skapa försäljningsmöjligheter på ett kreativt sätt. Arbetsrollen innefattar därmed en möjlighet till att påverka ditt eget arbetssätt och arbetsschema men också din egna lön.

Utöver att skapa en positiv och motiverande arbetsmiljö inkluderar även rollen att hålla arbetsintervjuer, lära ut försäljning, planering såsom schemaläggning etc. Kort och gott arbetar du med åtta taggade säljare varje dag. Med hjälp av våra minibussar bearbetar ni olika områden i Göteborg och tävlar om vem som kan få sitt team att sälja mest produkter.



Vad erbjuder vi?

- Ett generöst löneupplägg med både grundlön och hög provision utan tak
- En givande arbetsroll som en perfekt utvecklingsmöjlighet eller som ett första steg inom entreprenörskap, ledarskap och företagande
- Ett flexibelt arbete som tror på utvecklingsmöjligheter och personligt ansvar
- Insikt i alla avdelningar du önskar såsom inköp, administration, marknadsföring och ekonomi
- Som en part i ett snabbväxande företag som brinner för att utveckla framtidens bästa säljare, blir du en del av ett sammansvetsat gäng av engagerade och kompetenta ledare.




Vem är du?

För denna arbetsroll lägger vi stor vikt i vem du är som person och vi ställer inga krav på flera års arbetserfarenhet eller utbildning på CV:t. Dock söker vi inte en chef - vi söker en ledare. För att bli en stjärna i denna arbetsroll ser vi att du som person är driven, stresstålig, självgående och lösningsorienterad. Samt att du har förmåga att bygga relationer och påverka andra i din omgivning. Eftersom en stor del av jobbet handlar om att lära ut positivitet och arbetsmoral - krävs det att du förstår vikten av dessa ledord.

Utöver det ser vi gärna att du har följande kvalifikationer;

- Erfarenhet av försäljning, kundservice eller dylikt
- Erfarenhet från liknande arbetsroller är meriterande men inget krav
- B-körkort
- Flytande i svenska och/eller engelska




Bra att veta:

- Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse
- Anställningsgrad: Heltid
- Arbetstider: Jobbet utförs på kvällar och helger - onsdag till söndag


Urvalet hanteras löpande och rollen kan tillsättas fort så tveka inte med att skicka in din ansökan!



Om Unisale:

Vår målsättning är att utbilda ungdomar till framtidens främsta och mest inspirerande säljare. På bara fyra år har vi gått från 0 till 15 000 unika köp varje månad. Vi har vårt eget varumärke som liksom Unisale utvecklas i raketfart. Vi säljer världens bästa strumpor och underkläder, i världens bästa material - BAMBU. Varje år säljer vi över en miljon strumpor och du har säkert stött på oss i vardagen utan att reflektera över det. Fler och fler får upp ögonen för våra produkter vilket gör dom mer och mer lättsålda för varje dag. Vi har mer än dubblat vår omsättning varje år vi varit igång och vi fortsätter i samma takt.

Och vi har bara börjat. 2022 lanserar vi en mängd nyheter som kommer göra att Unisale inte kommer gå någon obemärkt förbi.

Ansök nu

Teamchef Göteborg

Läs mer Maj 19
Om jobbet

Häng med på en fantastisk tillväxtresa och var med och bidra till en grönare värld. Financial Times rankar Energihem som Sveriges 4:e snabbast växande företag!

Energihem är inne i en stor expansionsfas med målsättningen att passera 1 miljard i omsättning år 2023. Nu växlar vi upp och utökar vår säljorganisation ytterligare. Vi representerar några av marknadens bästa produkter för energibesparing bland annat fönster och solel.

Nu söker vi därför dig som är en naturlig ledare, har ett starkt driv, en vilja av stål, hög energi och en önskan att vara med och bidra till en grönare framtid. Vi erbjuder en arbetsplats som präglas av engagemang, glädje, utveckling och viljan att skapa Sveriges absolut nöjdaste kunder.

Vi erbjuder dig:

- Grundlön och provision

- Egen företagsbil

- Möjlighet till förmånsbil efter 6 månader

- Goda karriärmöjligheter


Vem är du:
För att lyckas i rollen hos oss ser vi att du har jobbat med försäljning i några år och känner dig trygg i hela försäljningsprocessen. Du är insatt i behovsanalyser och invändningshantering och drivs av att inspirera, coacha och utveckla ditt team. Du trivs med att arbeta i högt tempo och älskar utmaningar. Du har tidigare erfarenhet av ledande befattning och har en sund inställning och arbetar målinriktat och resultatbaserat.

- Har drivet och engagemanget att leda och utveckla nya säljstjärnor.

- Har erfarenhet av ett operativt ledarskap där du är närvarande för teamet och själv visar vägen

- Har erfarenhet av ledarskap


Utöver detta har du naturligtvis B-körkort samt en mycket god förmåga att uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift.

Din anställning börjar med en grundutbildning följt av en tids arbete i fält med fullt fokus på att lära dig Energihems processer och att bli trygg i Energihems koncept - produkter och tjänster. Samtidigt ansvarar du för att fortlöpande leda och coacha säljteamet. Du arbetar aktivt för att nå uppsatta mål tillsammans med ditt Team.

Krav för tjänsten:

- Har B-körkort

- Talar flytande svenska

- Dokumenterad erfarenhet av försäljning

- Ett strukturerat arbetssätt

- Är målmedveten och ambitiös

- Kan arbeta eftermiddagar och vissa kvällar

- Trivs i en operativ roll bättre än bakom ett skrivbord




Vad innebär tjänsten

Energihem levererar hållbara helhetslösningar inom energibesparing till privatkund i form av produkter såsom solel och energibesparande fönster. Rollen som teamchef är en operativ roll och du förväntas vara mycket ute på fält, dit du tar dig i din tilldelade Energihems-tjänstebil. Du kommer att styra, motivera och utveckla dina medarbetare så att varje enskild medarbetare samt hela teamet når sina uppsatta mål. Detta innebär att du har stor frihet kring hur du väljer att lägga upp arbetet - nya idéer och förbättringsförslag över hur vi kan fortsätta att utveckla Sveriges bästa säljteam välkomnas såklart!

Vi anpassar oss förstås till våra kunder varför du måste vara bekväm med att arbeta både eftermiddagar och kvällar. Du utgår hemifrån och jobbar i din region.

Din roll kommer att innebära…

- Utbildning och coachning av ett säljteam

- Aktivt leda ditt team till att framgångsrikt genomföra Energihem Business School (vår digitala säljskola)

- Budgetering och planering

- Rapportering av resultat till Regionschef

- Samarbeta och hålla tät kontakt med andra avdelningar i bolaget för att optimera arbetssätt och skapa Nöjda kunder

- Chefsansvar över ditt säljteam

- Att sträva efter att ständigt förbättra och utveckla rutiner och resultat


Skicka in din ansökan redan idag!

Om arbetsgivaren

Energihem hjälper fastighetsägare att spara pengar samtidigt som de ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter som solceller, dörrar, fönster- och takbyte samt värmepumpar. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar montering eller installation av våra egna montörer.

Vi är ett snabbt växande företag på kraftig frammarsch. På kort tid har vi också tagit stora marknadsandelar inom fönsterbyte med vårt unika koncept - snabba säkra montage till rätt pris med färdiga lösningar. Tack vare lång erfarenhet från den privata marknaden och produkter som ligger i tiden förutspås vi med goda recensioner, bli en ledande aktör i landet.

Vår mission är att både våra kunder och vår natur ska bli vinnare av de lösningar vi säljer och monterar. Vår vision är att bli just den ledande aktören i Sverige inom försäljning av framförallt solel och fönsterbyten.

Välkommen till Energihemsfamiljen du också!

Ansök nu

Customer Insight & Analytics EMEA Lead

Läs mer Apr 20
We are Polestar. We are detail obsessed, performance focused and determined to make the most advanced and exciting electric cars the world has ever seen. We blaze our own trail, one without compromise. We don’t believe in shortcuts. We innovate constantly, and we are relentless in our pursuit of the best. We’re expanding, and we need people who share our vision and want to be part of something different.

Let us describe the challenge we offer

At Polestar, our customers are in the center of everything we do. The Customer Insight & Analytics team (CI&A) includes geo units alongside the global center of excellence. As EMEA Lead for CI&A you will therefore play an important role in the contribution to create a foundation for a game-changing customer experience and drive impact by turning gathered customer data into actions and proven impact.

The role will receive support, knowledge and tools from the Global CI&A team with team members like researchers, feedback manager, data analysts, implementation specialists, user testers and visualizations experts to further accelerate our global strategy by local market adoption. The role reports directly to Global Head of Customer Insight & Analytics and sits within the Global CI&A Management Team. This role is located at our HQ in Gothenburg, Sweden.

What you’ll do

In this role, you will act as a customer champion, making sure our organization utilize customer feedback so that our customers can expect solutions to their concerns. You will establish a customer centric mindset together with our EMEA markets, making sure we listen and learn as well as act and improve. By using our already established tools and frameworks, you will facilitate cross functional teams, guide stakeholders and build a process that helps our business to identify problems and solutions all the way to implementation and follow up. You will work closely with markets and apply local thinking based on global strategies, frameworks, and existing ways of working.

For example, you will:

- Drive, monetize and socialize gained insights and drive suggested actions
- Define, lead and develop our Global CI&A activities with a bottom up, top-down approach
- Broadcasting the voice of the customer within EMEA to learn, act and improve
- Support in setting up a local CX Measurement; and close the loop program
- Adapt a local customer journey program based on existing global strategy
- Guiding, engaging and inspiring people to understand the customer perspective and how the shift of mindset will help improve our business




Who you are

To be a great fit for this role, we expect you to be a highly motivated and flexible professional with the ability collaborate cross-functional and deliver results successful and efficiently. Also, you are proactive and structured, with a passionate interest to try innovative and creative solutions to deliver a seamless customer experience.

Additionally, we are looking for you with:

- Extensive experience as a manager and executing strategy and/or transformation projects
- Strong senior stakeholder management, where planning, project management and organizational skills were involved
- Ability to effectively communicate actionable data-driven insights to all audiences and influence decision makers and roadmaps
- Excellent oral and written communication in English


At Polestar, you will be part of a cross-functional and international team, with English as a natural language for written and spoken communication. Since Polestar’s in a scale up phase you thrive by working in a fast-paced environment.



People at Polestar

We know that a change is needed. We also know that each one of us can help bring about that change. Our commitment to becoming climate-neutral by 2040 is just as important to us as being inclusive, diverse, and innovative. Together, we are creating, collaborating and experimenting to usher in a new era of sustainable mobility.

We are an electric performance brand, determined to improve the society we live in.



Is this you? If you are interested in joining the Polestar family, don't wait with submitting your application. We apply a continuous selection process and the job post will be open until the position is filled.

Are you ready for the journey? Which is electric by the way...

Ansök nu

Teamledare till Bjurfors,Göteborg

Läs mer Aug 8
Bjurfors är Sveriges största privatägda fastighetsmäklare med närmare 600 medarbetare på ca 85 kontor runt om i Sverige och vid Medelhavet. Bjurfors Göteborg är det största mäklarföretaget i regionen och förmedlar cirka 4.700 bostäder varje år. Vi är ca 200 medarbetare med 12 helägda kontor samt ett växande antal franchisetagare. Mäklartjänsterna omfattar såväl bostadsrätter, villor, tomter och fritidshus som nyproduktion, tjänster inom förmedling av kommersiella fastigheter och ombildningar till bostadsrätter. Genom en kvalitetssäkrad arbetsmetod och branschens mest dedikerade mäklare har Bjurfors under mer än 50 års tid tagit kunderna till lyckade bostadsaffärer.

Vad innebär rollen som Teamledare?

I rollen som Teamledare kommer du att både ansvara för att coacha teamet att nå avdelningens uppsatta mål samtidigt som du arbetar med förädling och utveckling av vårt arbete med vårt kundregister och vår tjänst. Vidare ansvarar du för rekrytering, onboarding och övrig administration kopplat till teamet på kundvård.

Du ska med andra ord kunna vara både strategisk och kunna lyfta kundvårds tjänster till nästa nivå samtidigt som du är operativ och närvarande i det dagliga arbetet. Kundvård är ett oerhört viktig nav hos Bjurfors och avdelningen ska leverera både en högkvalitativ tjänst gentemot bolagets kunder i deras bostadskarriär så väl som till mäklare och deras försäljningsframgångar.

På Bjurfors Kundvårdsavdelning arbetar idag fler än 30 innesäljare parallellt med att de läser till fastighetsmäklare och du kommer ansvara för schemaläggning, tidrapportering, utbildning, målstyrning, uppföljning, statistik samt rekrytering av nya blivande mäklarstjärnor. Bjurfors kundvårdsavdelning arbetar med att driva vårt spekulantregister, sälja in leads till våra mäklare och samarbetspartners samt rekrytera och utbilda framtida mäklarstjärnor. Du rapporterar till Kundvårdchef.

Tjänsten är placerad på vårt kontor på Eriksberg och arbetet är en heltidstjänst onsite, vardagar kl 8.30 – 17.00. Viss övertid kan förekomma i samband med personalevents och rekrytering.

Andra exempel på arbetsuppgifter:

• Rekrytering av personal till kundvårdsavdelningen tillsammans med kundvårdschefen
• Planera och ansvara för i veckomöten och månadsmöten
• Medarbetarsamtal
• Ansvara för planering och genomförande av studentevent, närvara på högskolor och mässor
• Hålla i utbildningar för innesäljarna
• Projektarbete och utveckling kring vårt CRM-system, arbetssätt och kundregister

Din erfarenhet

Du har troligen någon form av erfarenhet att leda team inom innesälj där telefonen är det främsta verktyget. Du har god vana att arbeta med CRM-system. Du är van att leda medarbetare mot uppsatta mål och nyckeltal. Vi ser gärna att du kommer från en kundorienterad bransch med högt tempo. Det är även stark meriterande om du har erfarenhet från att jobba med kundregister, kundens resa och någon form av affärsutveckling kopplat till utveckling av kundens engagemang Det är viktigt med goda kunskaper i Officepaket.

Vem du är

Vi söker dig som är positiv, kommunikativ och att du trivs i en ledande roll där du tar ansvar för gruppens resultat och välmående. Du har en analytisk ådra och ett sinne för affärsutveckling, du motiveras av att se hur saker kan bli ännu bättre. Med en nyfikenhet ser du möjligheter för utveckling i arbetet och du har en drivkraft att själv ta tag i saker och slutföra dem.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder en bred, varierad och självständig tjänst i ett expansivt och framgångsrikt bolag i mäklarbranschen. Du får leda ett härligt team med motiverade, målfokuserade och ambitiösa innesäljare. Vidare får du stora möjligheter att utvecklas i rollen och vara med och påverka Bjurfors framtida framgång då det är alla på Bjurfors tillsammans som med sin ambitionsnivå, initiativförmåga och vilja att ständigt utveckla sig som gör skillnaden.

Hur söker jag jobbet?

I denna rekrytering samarbetar Bjurfors med Jerrie. Sök tjänsten via www.jerrie.se med bifogat CV och Personligt brev kopplat till tjänsten. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Frida Dire på Frida.dire@jerrie.se eller 0703 001016

Välkommen med din ansökan!

Om Bjurfors

Bjurfors är ett av Sveriges största privatägda mäklarföretag och grundades i mitten av 60-talet. Företaget är verksamt inom såväl den kommersiella som den privata fastighetsmarknaden. Bjurfors har över 600 medarbetare och fler än 70 kontor i Sverige och Spanien. Det är Bjurfors filosofi att vara det mest betydande mäklarföretaget på den ort där de verkar. Viktiga ledord är affärsmässighet, handlingskraft och engagemang. För mer information se www.bjurfors.se

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Garda Alarm AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Garda Alarm AB .

Teamleader!

Teamledare
Läs mer Aug 5
Häng med på en fantastisk tillväxtresa och var med och bidra till tryggare tillvaro.

Garda Alarm är inne i en stor expansionsfas. Nu växlar vi upp och utökar vår säljorganisation ytterligare. Du kommer representera några av marknadens bästa produkter.

Nu söker vi därför dig som är en social stjärna, har ett starkt driv, en vilja av stål och en önskan att vara med och bidra till en tryggare framtid. Vi erbjuder en arbetsplats som präglas av engagemang, glädje, utveckling och viljan att skapa Sveriges absolut nöjdaste kunder.

Kolla gärna in våran brochyr: https://www.sebroschyr.se/gardaalarm/WebView/

Vi erbjuder dig:

- Utbildning som säkerhetskonsult
- Produktutbildningar
- Generös lönemodell med grundlön, provision och bonusar utan tak
- Säljutbildningar med certifiering i Garda Alarm Business Academy
- Arbetsveckor- en chans att träffa kollegor och dela erfarenheter och tips
- Karriärmöjligheter till att klättra inom bolaget
- Säljtävlingar




Vad innebär tjänsten

En Teamleader hos oss är den person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och pushar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen! Den person som visat att den inte tror att någonting kommer lättvindigt utan som tror på hårt och strategiskt arbete och tycker om att bli både berömd såväl som belönad efter det! En Teamleader är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat. Utgår från kontoret tillsammans med kollegorna i våra firmabilar.



Vi söker dig som:

- Talar flytande svenska och rent belastningsregister
- B-Körkort
- Är social
- Har ett driv
- Är målmedveten
- Har en hög arbetsmoral
- Kan arbeta eftermiddagar och kvällar


Erfarenhet av att ha jobbat med liknande försäljning är meriterande men inget krav.

Skicka in din ansökan redan idag! Du ansöker lätt utan CV!

Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För alla då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.

Välkommen till Garda Alarms familjen du också!

Ansök nu

Teamleader i Göteborg

Teamledare
Läs mer Jul 25
Häng med på en fantastisk tillväxtresa och var med och bidra till tryggare tillvaro.

Garda Alarm är inne i en stor expansionsfas. Nu växlar vi upp och utökar vår säljorganisation ytterligare. Du kommer representera några av marknadens bästa produkter.

Nu söker vi därför dig som är en social stjärna, har ett starkt driv, en vilja av stål och en önskan att vara med och bidra till en tryggare framtid. Vi erbjuder en arbetsplats som präglas av engagemang, glädje, utveckling och viljan att skapa Sveriges absolut nöjdaste kunder.



Vi erbjuder dig:

- Utbildning som säkerhetskonsult
- Produktutbildningar
- Generös lönemodell med grundlön, provision och bonusar utan tak
- Säljutbildningar med certifiering i Garda Alarm Business Academy
- Arbetsveckor- en chans att träffa kollegor och dela erfarenheter och tips
- Karriärmöjligheter till att klättra inom bolaget
- Säljtävlingar




Vad innebär tjänsten

En Teamleader hos oss är den person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och pushar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen! Den person som visat att den inte tror att någonting kommer lättvindigt utan som tror på hårt och strategiskt arbete och tycker om att bli både berömd såväl som belönad efter det! En Teamleader är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat. Utgår från kontoret tillsammans med kollegorna i våra firmabilar.



Vi söker dig som:

- Talar flytande svenska och rent belastningsregister
- B-Körkort
- Är social
- Har ett driv
- Är målmedveten
- Har en hög arbetsmoral
- Kan arbeta eftermiddagar och kvällar


Erfarenhet av att ha jobbat med liknande försäljning är meriterande men inget krav.

Skicka in din ansökan redan idag! Du ansöker lätt utan CV!

Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För alla då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.

Välkommen till Garda Alarms familjen du också!

Ansök nu

Nu växer vi igen - en säljchef till sökes i Göteborg! Bygg ett toppteam ...

Säljledare
Läs mer Jun 28
Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och mest familjära larmföretag en ny, viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Vi gasar på och startat flera nya team redan under början av 2022 och vi gör året till ett riktigt framgångsrikt år. Men vi är inte färdiga än - vi behöver en säljchef till i vackra Göteborg med! Kanske är det dig vi söker?

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter
- Chansen att utveckla ett eget dreamteam
- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak

- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort. Vår resetävling som vi hoppas kunna njuta av 2022 igen tex.
- Teamevents varje månad

- Intern vidareutbildning i försäljning och ledarskap



Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Du är en person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen! En säljchef/teamleader är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat.


Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.
- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.
- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.
- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.
- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.
- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.




Vilka är vi?

Garda Alarm fyller 10 år i sommar och grundades med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För alla då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu

Teamleader i Göteborg (2 jobb)

Teamledare
Läs mer Jun 10
Häng med på en fantastisk tillväxtresa och var med och bidra till tryggare tillvaro.

Garda Alarm är inne i en stor expansionsfas. Nu växlar vi upp och utökar vår säljorganisation ytterligare. Du kommer representera några av marknadens bästa produkter.

Nu söker vi därför dig som är en social stjärna, har ett starkt driv, en vilja av stål och en önskan att vara med och bidra till en tryggare framtid. Vi erbjuder en arbetsplats som präglas av engagemang, glädje, utveckling och viljan att skapa Sveriges absolut nöjdaste kunder.



Vi erbjuder dig:

- Utbildning som säkerhetskonsult
- Produktutbildningar
- Generös lönemodell med grundlön, provision och bonusar utan tak
- Säljutbildningar med certifiering i Garda Alarm Business Academy
- Arbetsveckor- en chans att träffa kollegor och dela erfarenheter och tips
- Karriärmöjligheter till att klättra inom bolaget
- Säljtävlingar




Vad innebär tjänsten

En Teamleader hos oss är den person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och pushar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen! Den person som visat att den inte tror att någonting kommer lättvindigt utan som tror på hårt och strategiskt arbete och tycker om att bli både berömd såväl som belönad efter det! En Teamleader är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat. Utgår från kontoret tillsammans med kollegorna i våra firmabilar.



Vi söker dig som:

- Talar flytande svenska och rent belastningsregister
- B-Körkort
- Är social
- Har ett driv
- Är målmedveten
- Har en hög arbetsmoral
- Kan arbeta eftermiddagar och kvällar


Erfarenhet av att ha jobbat med liknande försäljning är meriterande men inget krav.

Skicka in din ansökan redan idag! Du ansöker lätt utan CV!


Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För alla då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.

Välkommen till Garda Alarms familjen du också!

Ansök nu

Bli Team Leader i Göteborg (2 jobb)

Teamledare
Läs mer Maj 20
Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och snabbast växande larmföretag en ny, viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Någon som vill driva och ett av landets bästa team i det starka distriktet i och runt Göteborg!

En Teamleader/Säljchef hos oss är den person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och pushar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen! Den person som visat att den inte tror att någonting kommer lättvindigt utan som tror på hårt och strategiskt arbete och tycker om att bli både berömd såväl som belönad efter det! En Teamleader/Säljchef är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat.

Vet du med Dig att det är Dig som vi kommer behöva ha med för att fortsätta vårt byggande och vår expandering? Hör av Dig direkt till oss så kanske Du är en av dem vi kallar in till en personlig intervju!

Detta får den som vi rekryterar:

- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget dreamteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak

- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort. Vår resetävling som bar av till Spanien i augusti tex.

- Teamevents varje månad

- Intern vidareutbildning i försäljning och ledarskap

Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För alla då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.

Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu

Säljchef

Teamledare
Läs mer Apr 22
Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och snabbast växande larmföretag en ny, viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Någon som vill driva och ett av landets bästa team i det starka distriktet i och runt Göteborg!

En Säljchef hos oss är den person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och pushar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen! Den person som visat att den inte tror att någonting kommer lättvindigt utan som tror på hårt och strategiskt arbete och tycker om att bli både berömd såväl som belönad efter det! En Säljchef är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat.

Vet du med Dig att det är Dig som vi kommer behöva ha med för att fortsätta vårt byggande och vår expandering? Hör av Dig direkt till oss så kanske Du är en av dem vi kallar in till en personlig intervju!

Detta får den som vi rekryterar:

- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget dreamteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak

- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort. Vår resetävling som bar av till Spanien i augusti tex.

- Teamevents varje månad

- Intern vidareutbildning i försäljning och ledarskap

Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För alla då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.

Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu