Göteborg: Kundtjänst till välkänt inredningsföretag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänst till välkänt inredningsföretag i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-11 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Vi söker nu personal till ett välkänt inredningsföretags kundservice på uppdrag av Teleperformance med placering i Göteborg redan i juni. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke.

Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Schemalagd arbetstid. Både dag, kväll och helgarbete förekommer. Viktigt att du kan jobba obekväma arbetstider.

Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som sedan övergår till tillsvidareanställning om alla parter är nöjda.

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov
• Med hjälp av manual guida kunden genom montering av hens nyinköpta möbler
• Ta ansvar för kundens problem från start till slut
• Ha kul och skratta med dina kollegor



Din profil
Din erfarenhet

• Flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska
• Fullgjord gymnasieexamen är ett krav


Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

Vi tror att du känner igen dig på dessa beskrivningar:

• Lagspelare
• Utåtriktad
• Serviceinriktad
• Vältalig/trevlig
• Fokuserad och organiserad
• Tävlingsinriktad


Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal
• Fräscha kontorslokaler i Göteborg nära till kommunikationer med buss och spårvagn
• Betald utbildning på ca 3 veckor att börja med, samt kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöljigheter

Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig.

Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Ansök idag! Urval sker löpande.

Har du inte förberett ditt CV? Ingen fara! Skicka in de dokument du har. För oss är CV inte avgörande, det är din personlighet vi faller för!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Kundtjänstmedarbetare sökes till Telia

Läs mer Apr 12
Vi på Sprio söker dig som vill växa inom kundservice.Här kommer du arbeta med att ta inkommande samtal från kundersom har frågor om bland annat appar, smartphones, fiber och mobilabonnemang.
Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell.
Vi söker dig som: Brinner för högklassig service
Är engagerad och tycker om att jobba mot högt uppsatta mål
Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
Vill jobba med merförsäljning
Har en fullständig gymnasieexamen
Vi erbjuder: En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter
En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym
En fullt betald utbildning i början av din anställning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak
Generösa säljtävlingar
Om företaget: Heltidstjänst på 80-100%
Måndag - Fredag 08:00 - 19:00
Lördagar 09:00 -18:00
Jobba efter ett schema
Fina och fräscha lokaler vid Backaplan

Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Flera kundtjänstmedarbetare sökes till Telia på deltid

Läs mer Apr 10
Vi på Sprio söker en person som är intresserad av att jobba deltid och växa inom kundtjänst. I denna roll kommer du att hantera inkommande samtal från kunder med frågor om bredband, TV-abonnemang, fiber och mobila tjänster. Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell.
Vi söker dig som: Brinner för högklassig service
Är engagerad och trivs med att arbeta mot högt uppsatta mål
Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
Vill arbeta med merförsäljning
Vi erbjuder: En spännande deltidsroll inom kundservice med möjligheter till utveckling
En ung och modern arbetsmiljö
En fullt betald utbildning i början av din anställning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak
Generösa säljtävlingar
Om tjänsten: Deltidstjänst på 50 %
Öppettider måndag–fredag 08:00–19:00
Arbetstiderna följer ett veckovis schema där man växelvis kommer jobba förmiddagar eller eftermiddagar
Fina och fräscha lokaler på Backaplan

OBS! Anställningen startar med en utbildning på heltid under tre veckor.
Låter detta som en passande tjänst för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Jobba med Telias kundtjänst - inget CV krävs

Läs mer Apr 10
Söker du jobb som kundtjänstmedarbetare och är en person som motiveras av möjligheten att komma framåt i din yrkeskarriär? Lockas du av tanken på att kunna utvecklas långsiktigt på en arbetsplats? Då kan Telia i Göteborg som just nu söker flera kundtjänstmedarbetare vara din nästa arbetsgivare. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till oss på Sprio!
Om jobbet som kundtjänstmedarbetare Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal och mail från kunder
Hantera frågor om fakturor och betalningar
Arbeta med en enklare typ av merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision/bonus
Din profil
Vi söker dig som har ett stort driv och engagemang. Vi ser gärna att du är tävlingsinriktad och tycker om att jobba mot målsättningar. Det är även positivt om du har ett intresse för försäljning, även om denna tjänst endast innefattar en enklare typ av sälj via inkommande samtal.
Vi erbjuder dig En fullt betald utbildning samt stora interna utvecklingsmöjligheter
Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus
En härlig gemenskap i fräscha lokaler
Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner enligt kollektivavtal
Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % vilket kommer fördelas över kundtjänstens arbetstider som är följande: Måndag - Fredag 08–19
Lördagar 09–18

Du erbjuds en provanställning som efter 6 månader övergårtill en tillsvidareanställning. Vår förhoppning är givetvis att du ser långsiktigt på denna tjänst, här får du alla förutsättningar att utvecklas i rollen och bli en stjärna inom service!

Ansök nu

Leveranskoordinator

Läs mer Apr 10
Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng.
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team!Är du strukturerad, utåtriktad och vill lära dig mer om telefonväxlar? Cloudgruppen expanderar kraftigt, och nu söker vi en leveranskoordinator som vill utvecklas tillsammans med oss.Som leveranskoordinator kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i driftsättningarna utav kundernas nya växellösningar, från beställning till driftsättning.Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Kontakta kunderna för kunddatainsamling
Bygga upp kundens växellösning enligt deras behov och önskemål
Stötta kund fram till, och viss tid efter, driftsättning

Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd.
Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.Vi söker någon som har:
Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service
Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer
En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion
En positiv och lösningsorienterad inställning
Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker
Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs.

Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig!
Krav:
Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö

Vi erbjuder:
Fast månadslön och förmåner
Mycket rolig och fin arbetsmiljö
Goda möjligheter till utveckling inom företaget
Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen
Heltid

Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

Ansök nu

Customer Success Manager

Läs mer Apr 10
Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng.
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team!Som Customer Success-representant kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i att bygga starka relationer med våra kunder och att ge dem en enastående kundupplevelse.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Hantering av kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt
Leverera enastående kundservice och support
Samarbeta med andra teammedlemmar för att hantera kundernas utmaningar och säkerställa snabba och effektiva lösningar

Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd.
Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.Vi söker någon som har:
Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service
Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer
Du vågar ta initiativ och är hungrig efter att hela tiden överträffa dig själv och förväntningar du har på dig
En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion
En positiv och lösningsorienterad inställning
Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker
Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs.Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig!

Krav:
Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö

Vi erbjuder:
Fast månadslön och förmåner
Mycket rolig och fin arbetsmiljö
Goda möjligheter till utveckling inom företaget
Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen
Heltid

Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Recruitive AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Recruitive AB .

Norsktalande Kundtjänst

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 12
Om tjänsten
Vi söker norskalande medarbetare till Samsungs kundtjänst!

Trivs du med att hjälpa människor och att ha många glada kollegor omkring dig? Då är jobbet som norsktalande Kundtjänstmedarbetare på Samsung något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att arbeta på det globala teknikföretaget Samsungs kundtjänst i Göteborg. Arbetstiderna är varierande över veckans alla dagar och arbetsplatsen ligger i fräscha lokaler på Lindholmen. Arbetsplatsen präglas av hög energi och trivsel, du kommer att bli välkomnad av ett 100-tal trevliga kollegor.


Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter i den här rollen handlar främst om att ta emot inkommande samtal, ge professionell service och teknisk support. Du kommer representera Samsung med deras breda produktportfölj. Allt från mobiltelefoner till kylskåp.

I jobbet ingår till exempel att
* Hantera inkommande samtal och mail från kunder
* Hantera viss administration
* Via remote styra kundens mobiltelefon/dator och hjälpa till med inställningar

Din profil

Vi ser gärna att du
* har en gymnasieexamen
* behärskar engelska och norska i tal och skrift
* fallenhet för teknik



Om företaget
Vi erbjuder dig
* Lön enligt kollektivavtal, friskvårdsbidrag
* Betald utbildning de första veckorna
* Ovärderlig arbetserfarenhet
* En social arbetsplats som präglas av gemenskap
* En dedikerad konsultchef som kommer stötta dig under hela uthyrningsperioden.

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare på deltid!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 12
Om tjänsten
Vi söker nu nya stjärnor till Telias kundservice på deltid!
I rollen kommer du att få lära dig att ta emot inkommande samtal, chatt och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer bland annat hantera frågor kring Telias olika tjänster och se till att lösa alla situationer på bästa sätt. Utöver service kommer du även att arbeta med merförsäljning. Du kommer dessutom att få möjlighet att utvecklas i din karriär inom service då vi kan erbjuda stora utvecklingsmöjligheter som till exempel att bli coach, teamledare eller utbildare längre fram. Utbildningen sker under heltid de första tre veckorna, för att sedan övergå till en deltidstjänst på 50% därefter.


Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos Teleperformance. Vår förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där vi gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Dina arbetsuppgifter

• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov
• Identifiera behov hos kunden och erbjuda merförsäljning
• Följa upp och administrera kundserviceärenden


Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

Vi tror att du:
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
• Brinner för att jobba med service




Din erfarenhet:
• Fullgjorda gymnasiestudier
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• God kompetens i skrift
• Tidigare erfarenhet av service
• Tidigare erfarenhet av merförsäljning är meriterande


Om företaget
Om företaget
Du kommer att arbeta i Teleperformance lokaler vid Backaplan.
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal
• Minst 50% i arbetstid.
• Fina kontorslokaler vid Backaplan, nära till kommunikationer
• Arbetstid måndag-lördag mellan 08.00- 19.30
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande!

Sökord: Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till telekombolag!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 12
Om tjänsten
Vi söker nu personal till kundservice inom telecom-branschen med placering i centrala Göteborg. Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.

Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Enklare supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden



Din profil
Din erfarenhet

• Flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska
• Fullgjord gymnasieexamen är ett krav
• Erfarenhet inom sälj är meriterande

På den här arbetsplatsen är det hög trivsel och som anställd får du många härliga kollegor men även nya vänner och gedigen erfarenhet av kundservicearbetet.

Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision
• Fräscha kontorslokaler i Göteborg nära till kommunikationer med buss spårvagn
• Betald utbildning på ca 3 veckor att börja med, samt kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöljigheter
• Friskvård, pension och kollektivavtal


Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Ansök idag! Urval sker löpande.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Jobba på kundtjänst med logistik

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 12
Om tjänsten
Till vår kund i centrala Göteborg söker vi kundtjänstmedarbetare. Detta börjar som ett konsultuppdrag på 100% men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget efter ca 6-8 månader! Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt logistikföretag med ett starkt varumärke i centrala Göteborg.

Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor. Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans. Man blir en del av ett team och man har ständigt en teamleader till hands som stöttar och följer dig i din utveckling.

Dina arbetsuppgifter
• Hjälpa kunder över telefon med spårning av paket
• Hjälpa kunder via mail och chatt med div frågor kring frakt och logistik
• Ge kunderna snabb och rätt service

Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Fullständiga gymnasiebetyg är ett krav
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska är ett krav



Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Nya kontorslokaler och många härliga kollegor
• Lön enligt kollektivavtal
• Betald utbildning

Ansök idag! Urval sker löpande.

Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Orderkoordinator till stort företag inom bilindustrin!

Orderadministratör
Läs mer Apr 9
Om tjänsten
Vår kund som är ett välkänt, globalt och framgångsrikt företag inom bilindustrin med huvudkontor i Göteborg, letar nu efter en orderkoordinator till sitt orderhanteringsteam. Teamet är ansvariga för att fullfölja företagets orderbok genom daglig orderplanering med högt kundfokus som stödjer företagets mål. Det är viktigt att du som orderkoordinator kan hantera oförutsägbara och komplexa situationer då du kommer arbeta i en föränderlig miljö. Du kommer arbeta hos vår kund i fräscha, öppna och trivsamma lokaler i utkanten av Göteborg, närmare bestämt Torslanda.

Dina arbetsuppgifter
- Ansvara för och säkra uppfyllelse av orderbok i tid för aktuell marknad och region
- Behandla orderförfrågningar
- Analysera produktionsorderbokens situation och proaktivt ta itu med problem och utmaningar
- Skapa dagliga orderrapporter
- Utveckla och implementera förbättringar nya arbetssätt, IT-system och verktyg

Din profil
- Har en universitetsexamen, akademisk examen eller motsvarande erfarenhet
- Arbetat som administratör tidigare
- Van att arbeta i Microsoft Excel, Power BI mm.
- Flytande i engelska i tal och skrift. Andra språk är fördelaktiga
- Viss grad av analytisk förmåga
- Meriterande om du har tidigare kunskaper inom Supply Chain-områden eller arbete inom orderhantering, marknadsorderprocesser eller kundsupport.

Om företaget
Här erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt. Ta chansen att bli en del av ett stort och framgångsrikt företag i Torslanda!

Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Utbildare inom hudvård och hårvård

Hudterapeut
Läs mer Apr 9
Om tjänsten
Brinner du för skönhet och hudvård och hårvård? Är du en ansvarstagande person som drivs av goda resultat? Då har vi jobbet för dig!

På uppdrag av vår kund söker vi nu en utbildad hudterapeut med stort intresse för skönhet. Vi letar efter någon som värdesätter att ge hög försäljnings- och servicenivå samtidigt som de behåller en professionell och personlig inställning vid alla tillfällen. Du är positiv och arbetar aktivt med att utveckla din egen profession.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besöka återförsäljare och hålla utbildningssessioner för att öka medvetenheten om varumärket och dess produkter. I rollen kommer du att göra resor runt om till återförsäljare och du kommer att ansvara för att alla återförsäljare är utbildade i företaget produkter. Rollen kommer vara på deltid där det kommer innefatta cirka 10 timmars arbete per vecka.

Din profil
Vi tror att du har dokumenterad utbildning inom hudterapi och har ett genuint intresse för hud- och hårvård. Du är som person framåt och inte rädd för att ta tag i taktpinnen. Tidigare erfarenhet från butik är meriterande.

Om företaget
Företaget är ett framåt skönhetsbolag som tror på att hållbarhet och exklusivitet kan gå hand i hand!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu