Göteborg: Säljare till Ulefos i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare till Ulefos i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-22 // Varaktighet: Heltid

Nu söker Ulefos dig som vill jobba med försäljning inom segmentet bygg, VA och anläggning.

Vill du utvecklas i din roll som försäljare mot ett föreskrivande led? Vill du utbilda och arbeta aktivt med att rådgiva kunder? Vi stärker vårt segment mot bygg, anläggning och utemiljö och där kommer du att vara en viktig del av vår kundresa. Låter det som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan!Hos Ulefos får du vara med att stärka vår marknadsposition och vara en del i en växande koncern i Norden. Ulefos i Sverige är på en tillväxtresa inom VA-branschen samt inom bygg och anläggningssektorn. Vi erbjuder nu en tjänst med många kontaktytor där du får bearbeta och utbilda intressenter mot ett föreskrivande led. Välkommen till Ulefos!

Ditt anställningserbjudande

Du kommer till en arbetsplats med medarbetare som har en hög samlad kunskap inom VA-området som du kan utvecklas med. Vi erbjuder dig ett välrenommerat företag och som har ett väl etablerat produktsortiment, vi har också ett tillväxtfokus och är pragmatiska i synen på att bredda vår produktportfolio och samarbetspartners.

Vi erbjuder också:

• En utmanande tjänst i en solid verksamhet och väletablerad affär.
• En trevlig och informell arbetsmiljö med korta beslutsvägar.
• Frihet under ansvar med möjlighet att forma sin egen position.
• En marknadsmässig lön med pension och försäkringar.

Dina arbetsuppgifter

• Utbilda och demonstrera Ulefos produkter för föreskrivande led, exempelvis konsulter.
• Teknisk rådgivning mot konsulter och föreskrivande led inom VA och bygg.
• Bygga upp och utveckla starka relationer samt vara den naturliga samarbetspartnern mot kommuner.
• Vara delaktig och arbeta i projekt i ett nära samarbete med regionala säljare och externa intressenter.
• Regelbundna resor över landet för att nätverka och finnas på plats för rådgivning och trygga produktval.

Värt att veta

Ulefos ser en framtid där projektupphandlingar ökar vilket ligger till grund för en förändringsresa framåt där Ulefos skapar rutiner för ett effektivare och tydligare arbetssätt med kundresan i fokus. Ledarskapet är prestigelöst och du kommer få ett involverande ledarskap. D.v.s. tydlig kommunikation internt och delaktighet i utformning samt ett stort eget medarbetaransvar.

Till din hjälp i rollen har du övriga medarbetare som en operativ VD, försäljningschef och 6 distriktsansvariga säljare och 2 innesäljare. Samarbete kommer att ske med distriktssäljare som verkar i hela landet. Du utgår från vårt huvudkontor som ligger i Stenkullen utanför Göteborg.

Våra förväntningar

Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning och en teknisk förståelse. Meriterande är en bakgrund från teknisk projektförsäljning och tidigare dialog med konsulter och ingenjörer inom bygg anläggning eller utemiljö, detta är dock inget krav.

Du gillar att skapa relationer, har god kommersiell förståelse och förmåga att arbeta i en teamuppsättning samt arbeta självständigt på egen hand. Du har goda kunskaper i MS Office och erfarenhet av CRM/ERP system samt uttrycker dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift.

Som person behöver du vara social och strukturerad då du självständigt bedriver dina projekt och din bearbetning av konsulter. Du kommer i tjänsten att vara i kontakt med många kunder och kollegor på olika nivåer så det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga och ett gott affärsmannaskap. Då rollen innebär många nya möten och kontakter är det av stor vikt att du är driven och känner trygghet i dig själv som person.

Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Utesäljare.

Värvare hos Naturskyddsföreningen i Göteborg.

Läs mer Apr 10
Bli en del av vårt framgångsrika team.
Är du driven, säljinriktad och karriärsugen? Vill du vara en del av ett team som arbetar för att bevara och skydda vår natur? Då är du precis den vi letar efter!
Naturskyddsföreningen söker engagerade och entusiastiska värvare som vill vara med och driva vårt arbete framåt. Som värvare hos oss får du möjlighet till fast anställning med månadslön, periodbiljett (A) och andra förmåner. Men det bästa är att du inte bara får en lön – du får också möjligheten till personlig och professionell utveckling.
Vi erbjuder kanske den bästa sälj- och kommunikationsträningen i branschen, vilket ger dig de verktyg du behöver för att lyckas. Dessutom finns det stora karriär- och utvecklingsmöjligheter inom organisationen. Jobbet som värvare innebär inte bara en möjlighet till att påverka vår värld positivt, det ger också kunskaper och färdigheter som du kommer ha nytta av resten av livet.
Så om du är redo att ta nästa steg i din karriär och samtidigt göra en insats för miljön, ansök redan idag och bli en del av vårt fantastiska team!
Krav:
Engagemang för miljöfrågor
God kommunikationsförmåga
Förmåga att arbeta självständigt och i team
Positiv attityd och vilja att lära

Ansökan: Skicka ditt CV och ett personligt brev där du berättar varför du vill arbeta som värvare hos Naturskyddsföreningen till [kontaktinformation].
Vi ser fram emot att höra från dig!

Vill du komma i kontakt med oss?
Raluca Roiescu,F2F chef,073-782 01 65,raluca.roiescu@naturskyddsforeningen.se
Göran BeskowF2F säljledare073-675 57 17


Fackliga kontaktpersoner
Unionen: GertStraschewski, 08-702 65 52, gert.straschewski@naturskyddsforeningen.se
Saco: Petra Holgersson, 072-565 44 05, petra.holgersson@naturskyddsforeningen.se

Ansök nu

Säljande Distributör i Göteborg

Läs mer Apr 4
Nu tar Polfärskt nästa steg, vill du vara med på resan?
Polfärskt har genom åren byggt upp en framgångsrik organisation för att sälja och samdistribuera bröd från olika bagerier. Vår lokala förankring och det starka entreprenörskap som genomsyrar hela vår organisation kombinerat med den stordrift vi får genom samordnad kedjedrift har gjort oss framgångsrika på marknaden.



Om tjänsten
Som säljare hos oss är du en viktig länk i Polfärskts leveranskedja, där vi ansvarar för att rätt bröd, i rätt mängd, kommer i rätt tid, till livsmedelsbutiker i Göteborg med omnejd. Du är serviceinriktad och förvaltar relationer med våra kunder. Du ansvarar för ordertagning, påfyllnad och försäljning på dina butiker. Körkort B krävs då detta är en rörlig roll där du kör lätt lastbil mellan butikerna. Körkort C och YKB är meriterande.

Vem är du?
Det här är ett jobb för dig som är ansvarstagande och gillar att jobba med frihet under ansvar. Som person är du noggrann, serviceinriktad och gillar att ge det lilla extra. Det är meriterande om du har jobbat i livsmedelsbutik tidigare.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi erbjuder dig ett jobb där du blir en viktig del i en växande organisation som utvecklas och satsar! Hos oss får du jobba med kända varumärken, kvalitetsprodukter och med kollegor som brinner för det de gör!

Låter detta som din nästa utmaning?
Då är du varmt välkommen med din ansökan via www.recruitpartner.se . Skicka gärna in din ansökan snarast då urval görs löpande, dock senast 2024-05-05. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Emma Engdal, 0706-658448 eller emma.engdal@polfarskt.se
Om oss
Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Företaget omsätter ca 3 miljarder kronor och säljer och levererar några av marknadens starkaste varumärken inom matbröd så som Polarbröd, Korvbrödsbagarn, Fazer och Skogaholm. Polfärskt säljer även bröd från Hatting och Brödverket samt kaffebröd från Gille och Hägges. 51 procent av Polfärskt Bröd AB ägs av Polarbröd AB. Resten ägs av de regionala och egenägda Polfärsktföretagen som står för distribution, försäljning och lokal service.
Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi attraktiva, lönsamma och säljande brödavdelningar i Sveriges alla dagligvarubutiker. Detta gör vi genom lokalt ägandeskap och central gemenskap i en unik kombination.
Totalt har Polfärskt över 1100 anställda varav över 500 säljande distributörer som utgår från 31 strategiskt utplacerade brödterminaler över hela Sverige. Läs mer på www.polfarskt.se.

Ansök nu

Säljande Distributör i Göteborg

Läs mer Apr 11
Nu tar Polfärskt nästa steg, vill du vara med på resan?
Polfärskt har genom åren byggt upp en framgångsrik organisation för att sälja och samdistribuera bröd från olika bagerier. Vår lokala förankring och det starka entreprenörskap som genomsyrar hela vår organisation kombinerat med den stordrift vi får genom samordnad kedjedrift har gjort oss framgångsrika på marknaden.



Om tjänsten
Som säljare hos oss är du en viktig länk i Polfärskts leveranskedja, där vi ansvarar för att rätt bröd, i rätt mängd, kommer i rätt tid, till livsmedelsbutiker i Göteborg med omnejd. Du är serviceinriktad och förvaltar relationer med våra kunder. Du ansvarar för ordertagning, påfyllnad och försäljning på dina butiker. Körkort B krävs då detta är en rörlig roll där du kör lätt lastbil mellan butikerna. Körkort C och YKB är meriterande.

Vem är du?
Det här är ett jobb för dig som är ansvarstagande och gillar att jobba med frihet under ansvar. Som person är du noggrann, serviceinriktad och gillar att ge det lilla extra. Det är meriterande om du har jobbat i livsmedelsbutik tidigare.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi erbjuder dig ett jobb där du blir en viktig del i en växande organisation som utvecklas och satsar! Hos oss får du jobba med kända varumärken, kvalitetsprodukter och med kollegor som brinner för det de gör!

Låter detta som din nästa utmaning?
Då är du varmt välkommen med din ansökan via www.recruitpartner.se . Skicka gärna in din ansökan snarast då urval görs löpande, dock senast 2024-05-05. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Emma Engdal, 0706-658448 eller emma.engdal@polfarskt.se
Om oss
Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Företaget omsätter ca 3 miljarder kronor och säljer och levererar några av marknadens starkaste varumärken inom matbröd så som Polarbröd, Korvbrödsbagarn, Fazer och Skogaholm. Polfärskt säljer även bröd från Hatting och Brödverket samt kaffebröd från Gille och Hägges. 51 procent av Polfärskt Bröd AB ägs av Polarbröd AB. Resten ägs av de regionala och egenägda Polfärsktföretagen som står för distribution, försäljning och lokal service.
Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi attraktiva, lönsamma och säljande brödavdelningar i Sveriges alla dagligvarubutiker. Detta gör vi genom lokalt ägandeskap och central gemenskap i en unik kombination.
Totalt har Polfärskt över 1100 anställda varav över 500 säljande distributörer som utgår från 31 strategiskt utplacerade brödterminaler över hela Sverige. Läs mer på www.polfarskt.se.

Ansök nu

Säljare inom cleantech till ledande solcellsföretag i Göteborg!

Läs mer Apr 9
Om oss 1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.
Vi kommer ge dig:
Möjlighet att sälja våra innovativa produkter
En fast lön och en attraktiv provisionsmodell
En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter
Kompentensutveckling inom försäljning
Utbildning av våra produkter och branschen
Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Vi tror att du:
Har tidigare erfarenhet av försäljning
Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem
Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid
Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska
Arbetat med CRM-system (meriterande)
Har b-körkort (meriterande)

START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16
1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Säljare inom cleantech till ledande solcellsföretag i Göteborg!

Läs mer Mar 19
Om oss ??
1KOMMA5° satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5° siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.??Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollen
Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.

Vi kommer ge dig:

- Möjlighet att sälja våra innovativa produkter

- En fast lön och en attraktiv provisionsmodell

- En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter

- Kompentensutveckling inom försäljning

- Utbildning av våra produkter och branschen

- Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Vi tror att du:

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem

- Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid

- Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska

- Arbetat med CRM-system (meriterande)

- Har b-körkort (meriterande)

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Stockholm
OMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagar
LÖN: Fast lön + provision
ARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16

1KOMMA5° strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Tng Group AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Tng Group AB .

Utveckla i vue.js på Postnord Strålfors i Alingsås

Frontend-utvecklare
Läs mer Apr 11
Har du erfarenhet av, eller intresse för vue.js? Vi söker en frontend-utvecklare till området Customer Experience!

Vi satsar stort på smidigare, enklare och bättre lösningar för våra kunder och området Customer Experience är ett av våra viktigaste strategiska initiativ. Vi har precis lanserat en ny kundplattform (=minimal legacy), där vi under samma gränssnitt samlat alla applikationer som våra nordiska kunder möter varje dag, och nu letar vi efter dig som erfaren frontendare i vue.js eller andra frontendtekniker. Här blir du en viktig del av vårt team, område och i resan framåt för att fortsätta lyfta kundupplevelsen. Välkommen!

Vi erbjuder dig

• Att bygga lösningar som får vår digitala infrastruktur att flyta på där vi tillsammans underlättar vardagen för våra kunder och bidrar till samhällsnytta
• Att vara en del av vårt agila, ´tekniknördiga´ team, med fullt fokus på att leverera värde till våra kunder och där lärande, testande och bollande är en naturlig del av vardagen
• Att utveckla lösningar byggda i (bland annat!) vue.js och node.js på vår Openshift-plattform
• Ett steg in i en organisation i förändring – vi förstår och ser både kund- och affärsvärdet som en digital transformation möjliggör och här är du en viktig del i vår resa framåt!

Det här gör du hos oss

Tjänsterna som du kommer att arbeta med är främst front-end och access-relaterade lösningar som är byggda för att optimera och göra det enkelt för våra kunder att uppleva och interagera med det Postnord Strålfors erbjuder – från betaltjänster till kommunikationslösningar och digitaliserade flöden.
Vår teknikstack består bland annat av vue.js och TypeScript, node.js, Azure, OpenShift, Elastic Search och Rest-API:er på en mikrotjänstarkitektur. Här kommer du syssla med att:

• Optimera plattformen med kunden i fokus
• Ansvara för gränssnitten på Strålfors tillsammans med teamet och bl.a ta fram best practice och bygga standardiserade komponenter
• Utveckla tjänster enligt DevOps-principer
• Utveckla företagets IT-strategi och arbeta mot en tjänstebaserad arkitektur

Ditt team och arbetsplats

Du kommer att tillhöra ett team som består av fullstack-utvecklare, frontend-utvecklare, UX, PO och Scrum Master. Vi jobbar agilt enligt SAFE och Scrum och sitter på fint kontor i Alingsås. Vi erbjuder en hybrid-lösning av arbete på kontoret och arbete hemifrån.

Mer om dig

Vi söker dig som motiveras av tekniska utmaningar och att hitta bäst lösningar tillsammans med andra. Du är ansvarstagande och vill och kan fatta beslut både kring teknik och arbetssätt!

Vi söker dig med en högskole- eller universitetsexamen och som arbetat flera år med frontend-utveckling. Du har hunnit gå på några nitar och har en idé om varför man väljer en väg före en annan. Det är ett plus, men inte ett krav att ha arbetat med just vue.js – även du med bakgrund inom ex. Javascript, React, next.js, Angular eller andra frontendtekniker är varmt välkommen att söka.

Så här får vi kontakt
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Ansök nu

Systemingenjör till Plantvision i Göteborg

Processingenjör, el-tele
Läs mer Apr 9
Har du erfarenhet av automation, elkonstruktion eller instrument inom processindustrin? Plantvision söker nu en Systemkonsult!

Är du ingenjör och har ett intresse för hur programmering och IT-lösningar kan användas i effektiviseringen av processindustrin? Vill du förbättra processteknik inom svensk industri genom systemoptimering samtidigt som du har en schysst och trygg anställning som konsult hos en av Skandinaviens ledande konsultbolag? Plantvision söker dig som har ett intresse för system, programmering och som har arbetat på en anläggning inom processindustrin såsom pappersbruk, stålindustrin, läkemedelstillverkning eller liknande.Välkommen med din ansökan idag!

Ditt anställningserbjudande

I rollen som systemingenjör (eller systemkonsult som rollen kallas internt) kommer du få möjlighet att hjälpa Plantvisions kunder med processoptimering för att effektivisera deras verksamheter. Du blir en del av Plantvisions Plant Asset Management team som arbetar tätt tillsammans i olika projekt. Du kommer göra nytta hos Plantvisions spännande kunder varje dag, du får ständig kompetensutveckling och kommer att utbildas till en expert inom Siemens COMOS.

Plantvision har utsetts till Sveriges sjätte bästa arbetsplats 2023 av "Great Place to Work" och har tilldelats utmärkelsen "Great Place to Work" varje år sedan 2017, så du kan räkna med en trygg anställning med fina förmåner och en familjär kultur.

Dina arbetsuppgifter

Som systemkonsult kommer du:

• ansvara för att översätta kundens behov till en praktisk och anpassad IT-lösning.
• använda din kunskap av processoptimering för att implementera, konfigurera och förbättra systemet hos olika kunder.
• utför anpassningar av olika system genom scriptning (snarare än avancerade programmering).

Du behöver ha en god förståelse för kundernas verksamheter inom processindustrin för att kunna omsätta deras behov till en lämplig lösning.

Värt att veta

Som systemkonsult arbetar du som konsult på plats hos kund eller från något av Plantvisions kontor som är belägna i Uppsala, Kista, Södertälje, Göteborg, och Lund. När du är varm i kläderna i arbetet och hos kund finns det även möjlighet att arbeta hemifrån.

Du blir en del av ett kompetent och sammansvetsat team som rapporterar till Konsultchefen. Som nyanställd hos Plantvision kommer du gå ett onboarding-program och när du kommit igång finns det flera interna utbildningar och aktiviteter att ta del av.

Våra förväntningar

Vi ser helst att du: 

• är utbildad ingenjör och har arbetat inom processindustrin 
• har ett intresse för programmering såsom Excel Makro / VBScript / C#.
• har mycket goda kunskaper i svenska samt engelska i tal och skrift.
• har kunskaper inom CAD eller Microstation kopplade till Excel eller någon databas.
• har arbetat med CAD-administration eller liknande.

Utöver ovanstående lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en person som är nyfiken och vill ständigt lära dig nya saker! För att vara framgångsrik i rollen och representera Plantvision ute hos kunder ser vi att du är självgående och har en förmåga att söka efter information för att lösa uppgifter på ett effektivt sätt. Du är också en person som kan ta initiativ och samarbetar väl med andra.

Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG Tech som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Ansök nu

Driftansvarig till Cleandax i Göteborg

Handläggare, offentlig förvaltning/Utredare, offentlig förvaltning
Läs mer Apr 8
Är du van att leda och driva en verksamhet? Cleandax i Göteborg söker en Driftansvarig

Är du en driven och engagerad individ som brinner för att leda och säkerställa hög kvalitet inom städning och service? Då kan du vara den vi letar efter! Cleandax söker en erfaren Driftansvarig för att ta ansvar för det dagliga arbetet och säkerställa att våra kunders behov möts på bästa möjliga sätt.

Ditt anställningserbjudande

Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av ett dynamiskt och växande företag, skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till Cleandax-teamet.

Dina arbetsuppgifter

• Hantera HR-frågor, inklusive rekrytering, personaladministration och utveckling.
• Upprätta och hantera arbetsscheman för vårt personalteam.
• Sköta alla aspekter av personalfrågor och fackliga förhandlingar.
• Övervaka den dagliga driften, vilket innebär att hantera variationer och utmaningar som kan uppstå.
• Snabbt lösa eventuella problem och vara beredd att agera ute hos kunden vid behov.
• Anpassa och justera arbetssätt efter behov för att säkerställa effektivitet och kvalitet.
• Ansvara för kundvård och säkerställa hög kvalitet på våra tjänster.
• Aktivt delta i säljprocessen och bidra till att hitta nya kunder.

Värt att veta

Då vår personal jobbar skift mellan 03.00-23.00 uppskattar vi om du har möjlighet att ha en viss flexibilitet i dina arbetstider.  

Våra förväntningar

• Flytande engelska och svenska i både i tal och skrift.
• Meriterande om du har kunskaper i bosniska.
• Erfarenhet av ledarskap och personalhantering.
• Stark problemlösningsförmåga och förmåga att hantera förändringar.

 

Intresserad?
Rekryteringen sker i samarbete med TNG, specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Ansök nu

Clinical Supply Associate at AZ Gothenburg

Logistiker
Läs mer Apr 16
Nytt
Join AstraZeneca in Gothenburg as a Clinical Supply Associate.

Are you a team player with a problem-solving mindset and a focus on quality? AstraZeneca in Gothenburg is seeking a Clinical Supply Associate to join the team, offering an excellent opportunity to work in a task-oriented, agile, and global environment.Don´t miss the chance - Apply now for an exciting opportunity!

Purpose, Offer and Benefits

This is a consulting assignment for 1 year starting in May. You will be employed by TNG during the assignment period. Please note that selection will be ongoing.

At AstraZeneca when we see an opportunity for change, we seize it and make it happen, because any opportunity no matter how small, can be the start of something big. Delivering life-changing medicines is about being entrepreneurial - finding those moments and recognising their potential. Join us on our journey of building a new kind of organisation to reset expectations of what a bio-pharmaceutical company can be. This means we are opening new ways to work, pioneering ground-breaking methods, and bringing unexpected teams together. 

At AstraZeneca, we believe in the potential of our people, and you´ll develop beyond what you thought possible! We make the most of your skills and passion by actively supporting you to see what you can achieve no matter where you start with us.

Your Responsibilities

The CSA supports GCSC teams with task-based activities that include:

• Timely management of temperature excursion assessment affecting clinical trial material.
• Coordination of the country release requests of study labelled material.
• Electronic document archiving and quality control.
• User Acceptance Testing of digital systems.
• Support the coordination of the purchase and delivery of External Commercial Products.
• Facilitation of documentation activities ensuring inspection readiness to meet international GMP standards.
• Documentation and coordination of product complaints and GMP deviations.
• Utilising Supply Chain Management systems to support agile ways of working.
• Continually improving the Clinical Supply Chain processes through visual management, problem solving, global standardisation and process confirmation.

The Bigger Picture

In Pharmaceutical Technology and Development (PT&D) we are the bridge which turns forward-thinking science into actual medicines that help millions of people around the world. We work across the entire value chain, crafting and delivering active ingredients, formulations and devices required to support new medicines – from supplies for use in early toxicology studies and clinical trials to developing the technology to ensure drugs can be scaled up for commercial manufacture.

In this role you will have the opportunity to develop leadership skills and enterprise acumen, quickly becoming a Super User within a core role and/or leading improvement initiatives. You will work with multiple customers and partners internally and externally across all phases of the drug development lifecycle, covering small and large molecule drug products. You will follow SHE and GMP standards and will be personally accountable for these areas within your own work plans.

 

Our Expectations

• Excellent communication skills.
• A scientific / business / supply chain ambition.
• Organised and structured with an excellent aptitude for digital systems.
• Thrives in a process orientated workplace, on task-based activities and with a focus on the customer/patient.
• Team player with a problem-solving mindset and a focus on quality.
• Comfortable in a high paced and agile environment.
• Ability to reflect, see the bigger picture, whilst also having a focus on the detail.

Interested?
This is a staffing assignment which means that you are employed by TNG, but work for one of our customers. If you are interested in this position, apply right now! The selection process is ongoing and the position can be filled before the last apply-date. If you have any questions, please contact the recruiter.

Ansök nu

Scientist In vivo Bioscience at AZ Gothenburg

Forskare, farmakologi
Läs mer Apr 10
Scientist In vivo Bioscience at AstraZeneca Gothenburg!

We are now looking for a Scientist to join the In vivo Bioscience team within Research and Early Development, Respiratory & Immunology at AstraZeneca in Gothenburg, Sweden. Respiratory & Immunology is one of AstraZeneca´s main therapy areas. From a research perspective we work to understand, treat, modify and ultimately cure respiratory and autoimmune diseases. In this role, you will focus on mouse models of inflammatory bowel disease (IBD)

Purpose, Offer and Benefits

This is a 9-month consulting assignment starting in May. You will be employed by TNG during the assignment period. Please note that the selection process is ongoing.

At AstraZeneca we´re dedicated to being a Great Place to Work. Where you are empowered to push the boundaries of science and unleash your entrepreneurial spirit. There´s no better place to make a difference to medicine, patients, and society. An inclusive culture that champions diversity and collaboration. Always committed to lifelong learning, growth, and development.

Your Responsibilities

As part of the team, you will plan, execute and analyse ex vivo samples generated from in vivo studies to progress our drug discovery projects and generate publishable scientific insights. You will actively take part in scientific discussions to add valuable inputs in experimental design and data interpretation.

• You will be a vital member of the in vivo community and will contribute to the development and characterization of pre-clinical models of IBD to discover novel therapeutics.
• You will contribute to the analysis of in vivo studies with a specific focus on FACS analysis.

The Bigger Picture

This is a mainly lab-based role where you will be involved in ongoing projects focusing on pre-clinical experiments.

 

Our Expectations

• At last 5 years of experience with regular FACS analysis of mouse samples (organ processing and digestion, cell staining, antibody panel set up, proficient in the use of BD FACS DIVA machines and Flowjo).
• Ability to organize, execute and interpret the results from in vivo studies according to study plans in agreement with the team leader or other colleagues.
• Experience with other in vitro methodology in addition to FACS (ELISA/MSD and/or qRT-PCR) to analyze ex vivo samples generated from in vivo studies.
• Experience of maintaining the highest standards of welfare and ethical compliance and ensuring the integrity of the generated data. Familiar with using Good Statistical Practice in animal research and applying the 3R´s (reduction, refinement and replacement) across the full range of studies.
• Valid education required for compliance to work with live animals in Sweden.
• Excellent English written and oral communication skills, including presentation skills.

Desirable for the role:

• Degree in immunology (master or PHD) and understanding of autoimmune diseases with a specific focus on gut immunology.
• Several years of hands-on experience with rodents including live animal handling, drug administration through different routes (i.v, i.p., p.o.), blood and organ sampling and processing (colon, small intestine, spleen, lymph nodes).
• Experience with animal models of inflammatory bowel disease (IBD) and in vivo PK/PD relationships.

Interested?
This is a staffing assignment which means that you are employed by TNG, but work for one of our customers. If you are interested in this position, apply right now! The selection process is ongoing and the position can be filled before the last apply-date. If you have any questions, please contact the recruiter.

Ansök nu

Ekonomiassistent till Nordic Wellness

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 15
Är du en erfaren ekonomiassistent som söker en ny utmaning? Nordic Wellness i Göteborg letar efter dig!

Vi söker en erfaren och engagerad ekonomiassistent som kan hantera bokföring, avstämningar och andra ekonomiska uppgifter. Om du trivs med att arbeta i en fartfylld miljö och vill vara en del av ett spännande företag i stark tillväxt, då kan detta jobbet vara för dig. Skicka in din ansökan redan idag och ta steget mot en spännande karriär hos Nordic Wellness i Göteborg!

Ditt anställningserbjudande

Det här uppdraget är ett konsultuppdrag som pågår i sex månader med möjlighet till förlängning. Vi letar efter någon som kan börja omgående. Nordic Wellness erbjuder personalförmåner för längre konsultuppdrag.

Dina arbetsuppgifter

• Löpande redovisning och betalningar
• Upprätta avstämningar och kontroller av balanskonton
• Kundfakturering, extern och intern
• Kassaredovisning samt administration av betalterminaler
• Delaktighet i månads-, kvartals- och årsbokslut
• Ansvara för att deklarera moms samt skatter och avgifter månadsvis.
• I denna roll ingår även diverse kontorsadministration

Värt att veta

Din arbetsplats kommer att vara på Nordic Wellness´ huvudkontor, beläget på Backaplan, Hisingen. På ekonomiavdelningen arbetar totalt 20 personer, fördelade mellan redovisning och lön.

Nordic Wellness är en av de ledande friskvårdskedjorna i Sverige med över 300 klubbar från Trelleborg i syd till Luleå i norr. 

Våra förväntningar

Vi ser gärna att du är gymnasieekonom och har minst 3 års erfarenhet från en ekonomiavdelning/redovisningsbyrå.

Som person är du trevlig och social med tålamod. Du är noggrann och stresstålig. Du har
också lätt att anpassa dig efter nya uppgifter och personer och lägger ingen prestige i vilken arbetsuppgift som behöver utföras. Du uppskattar att jobba i en intensiv miljö på ett spännande företag i tillväxt. Vi arbetar i Visma Business för bokföring och Capego bokslut. Erfarenhet i dessa system är ett plus men är ej en nödvändighet

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Ansök nu