Göteborg: Konsultchef till Recruitive

Hitta ansökningsinfo om jobbet Konsultchef till Recruitive i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-22 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Har du ett brinnande intresse för människor och rekrytering? Har du tidigare erfarenhet av arbete som teamledare och kanske till och med inom kundtjänst? Är du dessutom redo att anta nästa utmaning som konsultchef hos oss på Recruitive? Då kan det vara dig vi söker!

Vi är i behov av att stärka upp vårt team i Göteborg och söker därför en konsultchef med känsla för personlighet och affärsmannaskap. På Recruitive arbetar vi med rekrytering och bemanning inom tjänstemannasektorn och är experter på kundtjänst, försäljning, HR och administration. I din roll som konsultchef kommer du att arbeta med både rekrytering och personalansvar för konsulter ute hos våra kunder. Du kommer att utgå från vårt kontor i Göteborg.

Vi intervjuar löpande, ansök redan idag!


Dina arbetsuppgifter
- Övergripande ansvar för rekryterings- och konsultprocesser
- Intervjua kandidater och matcha dem mot rätt uppdrag
- Ansvara för konsulters välmående och utveckling
- Uppföljning och kontinuerlig dialog med kunder


Din profil
Vi söker dig som har studerat personalvetarprogrammet alternativt tidigare erfarenhet av liknande roll. Ditt tävlingsfokus och din strukturerade sida kommer att göra att du trivs utmärkt i rollen som konsultchef. Du drivs av att leverera resultat och strävar alltid mot förbättring då vi ständigt utmanar oss själva i att hitta nya lösningar och metoder. Om du dessutom är kommunikativ och kan uttrycka dig väl i både det svenska och engelska språket är detta rätt arbetsplats för dig.
Hos oss finns stora möjligheter att vara med och påverka verksamheten och utvecklas inom företaget då vi växer snabbt! Vår målsättning är att vara i framkant gällande digitalisering och vi hoppas att du delar vårt intresse för utveckling och ständiga förbättringar.

Varje år åker vi på kick-off till spännande resmål och utvecklar vårt samarbete genom teambuilding.


Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Rekryterings- & Bemanningsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Vi är även miljö- och kvalitetscertifierade enligt ISO9001 samt ISO14001. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar.

Vårt motto är att vi rekryterar morgondagens kunder och vi tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Personalansvarig

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Personalansvarig.

Heltid - Varm kvinnlig assistent sökes till kvinna i 30 årsåldern,

Läs mer Feb 7
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Umeå, Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö.

Vill du ha ett arbete där du varje dag känner att du gör skillnad?

Vi är en grupp på 7 assistenter som omgående behöver förstärkning i Gråbo.
Bil underlättar resan till arbetsplatsen men det går tåg, buss.
8-18.30, 11-21.15 Vi är två kollegor som arbetar ihop en del av dagen, övrig tid är man själv.
Behovet är omgående from nu och framåt.
Vi söker en positiv, varm, erfaren kvinnlig assistent och kollega som är duktig på att läsa av brukarens språk och signaler.
Gärna erfarenhet av ep, sond, inhalationer men är också något som du kan lära dig på plats.
Vi ser helst att man kan fortsätta vara vår kollega även till höst och vinter. Fast anställning för rätt person.

Ansök nu

Assistans- och personalansvarig

Läs mer Apr 4
Vi söker en till assistans- och personalansvarig på 75 %. I ett nära samarbete med övrig personal på vårt kontor i Västra Frölunda kommer du vara en viktig del i vårt team. Vi erbjuder ett spännande och varierande arbete i nära kontakt med våra uppdragsgivare och anställda.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta varierande uppgifter inom administration av personlig assistans. Du kommer tillsammans med uppdragsgivarna utforma assistansen utifrån deras individuella livssituation och önskemål. Tjänsten innebär mycket kontakt genom telefon, mail och personliga möten med våra uppdragsgivare, anställda och olika myndigheter.
Arbetsuppgifterna innebär att ge stöd och råd i assistans- och personalfrågor, arbetsmiljö, rekrytering, schemaläggning, bemanning, ansökningar, dokumentation samt övrig administration.
Telefonberedskap efter ordinarie kontorstid ingår i enlighet med rullande schema.
Kvalifikationer och personliga egenskaper:
Vi söker dig som trivs med nya utmaningar i ett jobb med stort eget ansvar och initiativtagande. Du har god känsla för service och är trygg i dig själv och i mötet med andra.
Viktiga egenskaper är förmåga att vara lyhörd och ha empati, men samtidigt vara tydlig och kunna vara bestämd. Du har en god organisatorisk förmåga och gillar struktur och ordning, men har också förmåga att vara flexibel och kunna prioritera om din arbetsdag då något oplanerat dyker upp.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av personlig assistans. Har du tidigare haft arbete som t.ex. arbetsledare inom området och bemanning är det meriterande.
Vana av att arbeta i Office-paketet är ett måste. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i Tidvis eller SuperOffice är det ett stort plus.


Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, sista ansökningsdatum är den 4/5, men urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.
Provanställning på 6 mån tillämpas.

Ansök nu

People Manager

Läs mer Nov 13
We are looking for an experienced People Manager/HR Manager to join our team of creatives. As a People Manager, you are passionate about nurturing talent in a rich and vibrant world of creativity and innovation. As the foundational pillar of our agency’s culture, you’ll be crucial in sculpting our team's future, transforming talent management into an art form. Sound exhilarating? We believe so too.

Our diverse team of thinkers, creators, and innovators work collaboratively to deliver exceptional work for our clients across various industries. As a People Manager, you'll be supporting personal and professional growth, contributing to the creative development of our team, and helping shape the future leaders of our industry. This position requires a thoughtful approach, genuine dedication, and a commitment to push the boundaries of what it means to be an employer in the future.

We are a fast-moving company, and we are looking for someone who enjoys driving engagement and building organizational scalability. You will be responsible for supporting the organization and the management team in HR-related questions. You will not be alone in the day-to-day work, even if you have a profound responsibility. No day is the same, and the ideal fit is someone who thrives in a dynamic organization where anything is possible, and much is still being built.

Benefits:

- Annual holiday allowance - 25 days excluding Bank Holidays.

- Flexible working hours

- Remote work up to two days per week

- Education (workshops, courses)

- Swedish health care (friskvård)

- Social Events (lunches, office events, trips, and after work)

Preferable experience and skills:

- Bachelor’s degree in human resources, Business Administration, or related field.

- Being fluent in Swedish is mandatory, along with excellent English skills.

- A minimum of 3 years of experience in People Management or a related role. Previous experience working in the creative industries is a plus.

- Strong leadership and management skills, with a proven track record of developing and leading high-performing teams.

- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build strong relationships at all levels.

- Strong problem-solving skills, with the ability to make sound decisions in a fast-paced environment.

- Knowledge of developing policies and work methods based on employment laws, and best practices.

- A commitment to diversity, equity, and inclusion.

Key Responsibilities:

- Lead and manage a team, providing direction, feedback, and support to ensure individual and collective success.

- Foster a positive and inclusive team culture, promoting engagement, collaboration, and continuous improvement.

- Conduct regular performance reviews, providing constructive feedback and development opportunities.

- Manage employee relations, address concerns, resolve conflicts, and ensure a healthy work environment.

- Collaborate with our teams to write job descriptions, and recruit, onboard, and train new team members.

- Administrate contracts and similar documentation.

- Develop and implement strategies to improve team performance and achieve organizational goals.

- Ensure compliance with company policies and procedures, as well as applicable laws and regulations.

- Act as a role model, embodying the company's values and contributing to a positive and productive workplace.

Ansök nu

Bemanningsplanerare internt till Manpower | Extrajobb

Läs mer Mar 25
Bemanningsplanerare till Manpower i Göteborg! Extrajobb

Är du student på universitet/högskola och drivs av att ge service i världsklass? Perfekt! Nu söker vi efter dig som vill jobba extra internt till ett nystartat team på Manpower CORE i Göteborg. Som Bemanningsplanerare på Manpower kommer du bland annat genomföra onboarding av nya konsulter och boka ut ersättare vid frånvaro. Låter tjänsten intressant för dig?

Bemanningsplanerare till Manpower i Göteborg! Extrajobb

Är du student på universitet/högskola och drivs av att ge service i världsklass? Perfekt! Nu söker vi efter dig som vill jobba extra internt till ett nystartat team på Manpower CORE i Göteborg. Som Bemanningsplanerare på Manpower kommer du bland annat genomföra onboarding av nya konsulter och boka ut ersättare vid frånvaro. Låter tjänsten intressant för dig?

Ansök idag!
Hur är det att jobba som bemanningsplanerare internt på Manpower?
Som Bemanningsplanerare på CORE kommer du jobba tillsammans med ansvariga konsultchefer där ni bland annat sköter bemanningsplaneringen, tar samtal med kund och konsult, bokar ersättare vid frånvaro mm. Din arbetsplats blir delvis Manpowers kontor i Göteborg samt hemifrån kvällstid där du kommer ha kontakt med kunder och konsulter som arbetar runt om i landet.

Vad innebär tjänsten?
I den här tjänsten får du chansen att jobba med Göteborgs härligaste gäng, CORE Planning, som har högt i tak och har roligt både på och utanför jobbet. Extrajobbet som bemanningsplanerare kommer att vara internt på Manpower och du kommer både arbeta inne på vårt kontor dagtid, men även att jobba kvällstid hemifrån på ett fast rullande schema.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av följande:
Dagtid:
* Arbetar på kontoret
* Onboarding av nya konsulter
* Ta emot nybeställningar från kunder
* Boka ut ersättare vid frånvaro
* Ha dialog löpande med våra beställare och konsulter
Kvällstid
* Arbetar hemifrån
* Ta emot sjukanmälningar via telefon från konsulter
* Boka ut ersättare vid frånvaro
* Ta emot nya nybeställningar via telefon från kunder
* Ring upp och boka in konsulter från vår bemanningspool
* Registrera samtalen

Vilka tider måste jag kunna jobba?
Då tjänsten kommer att utföras både dag- och kvällstid så kommer schemat variera vecka för vecka. Kvällstid kommer du ha ett rullande schema med en 4 veckors intervall. Dagtid kommer vi veckovis be om din tillgänglighet och boka dig efter behov, antal pass dagtid kommer att variera vecka för vecka. Nedan ser du en specifikation på hur veckorna kan se ut.
Kvällstid:
* Vecka 1: Måndag - Fredag kl.15:30-24:45
* Vecka 2: Inget jourjobb nattid
* Vecka 3: Lördag - Söndag kl. 15:30-24:45
* Vecka 4: Inget jourjobb nattid
Dagtid:
* Vecka 1: Inget jobb dagtid
* Vecka 2: 2 pass på dagtid på kontoret
* Vecka 3: Inget jobb dagtid
* Vecka 4: 2 pass på dagtid på kontoret

Vad måste jag uppfylla innan jag börjar som Bemanningsplanerare på Manpower?
* Du har en annan sysselsättning på minst 50%, till exempel studier, deltidsjobb, elitidrott mm
* Kunna jobba 1-2 vardagar i veckan, dagtid på plats på kontoret
* Under sommaren ser vi dock att du kan jobba ca 100 % på kontoret de dagar du inte har din jourvecka
* Kunna jobba enligt ovan nämnda nattschema, hemifrån
* Du som person är noggrann, strukturerad och kommunikativ
* Du är pigg och alert, och redo att svara i telefonen professionellt och representativt direkt när det ringer
* Du har ett fungerande nätverk hemma samt möjlighet att jobba ostört
* Du har inga utmaningar med att hantera ett mycket varierat tempo, där lugna stunder plötsligt växlar över till perioder av intensivare tempo.
* Vi ser gärna att du har personalrelaterad utbildning och har erfarenhet av exempelvis administration och/eller kundservice
* God kunskap i Office-paketet
* God verbal och skriftlig förmåga

Det är meriterande för tjänsten om du har tidigare erfarenhet ifrån bemanningsbranschen och ett B-körkort.
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Som person är du utåtriktad, positiv och drivs av att nå uppsatta mål. Du trivs med att arbeta under högt tempo utan att tumma på noggrannhet och kvalitet samt känner dig trygg i att självständigt kunna fatta egna beslut.
Vi ser gärna att du är nyfiken som person och tycker det är spännande med förändringar. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är strukturerad, har ett stort driv samt gillar att arbeta i team.
I den här tjänsten kommer du få ovärderlig erfarenhet och knyta många värdefulla kontakter! Efter dina studier finns chans till mycket goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget.
Vad kan ni erbjuda mig?

* En unik möjlighet att vara med och bygga upp ett team och arbetssätt från början
* Du blir en del av ett härligt och nyskapande team som hela tiden ligger i framkant
* Du kommer att utvecklas i ett rasande tempo då vi arbetar med ständig affärsutveckling
* Förmåner som Friskvårdsbidrag, tillgång mer än 4500 interaktiva utbildningar mm.
* Denna tjänst är ett konsultuppdrag där du blir anställd på Manpower Student.
* Anställning enligt kollektivavtal med Unionen
* Efter avslutad utbildning har du möjlighet att söka dig vidare till andra heltidstjänster på Manpower, eller hos något av våra systerbolag. Jefferson Wells, som rekryterar chefer och specialister och Experis, som rekryterar IT-kompetens.

Hur söker jag jobbet?
Sök tjänsten via ansökningslänken. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten? Mejla Teamledare Nellie Lilja på nellie.lilja@manpower.se.
Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Vi söker en Kundansvarig till Personlig assistans i Södra Sverige

Läs mer Mar 25
Vi söker en Kundansvarig till Personlig assistans i Södra Sverige
Du har möjlighet att utveckla och forma en framgångsrik organisation tillsammans med härliga kollegor.
I rollen som kundansvarig ska du ansvara för våra kunder i södra Sverige. Du ska ha daglig kontakt med kunderna, vara lyhörd och skapa en bättre vardag för kunden. Rekrytera och anställa assistenter, ansvara för personalmöten, göra genomförandeplaner och värna om en god arbetsmiljö.
?Rollen ställer höga krav på självständighet, handlingskraft och service. Genom ett coachande och engagerande ledarskap ska du motivera assistenterna så de känner sig delaktiga. Du ska vara flexibel, organiserad, lösningsfokuserad och kommunikativ.
Du ska ha en förmåga att se helheter i arbetsflödet, kunna prioritera och hantera många frågor samtidigt
Vem är du:
Kunskap och erfarenhet inom assistans och LSS
Erfarenhet av schemaläggning och bemanning
Rekrytering och personalfrågor
Jobbat som chef, ledare eller som personalansvarig
Erfarenhet av digitala system
Att du kan uttrycka dig obehindrat på svenska i tal och skrift
Körkort och bil är ett krav då kunderna finns på olika orter

Vilka är vi:
Omsorg Assistans är en privatägd assistansanordnare som verkat sedan 2013. Vårt huvudkontor ligger i Eskilstuna, men våra kunder finns över hela landet.
Vi arbetar ständigt för att kunna ge våra kunder den bästa servicen, assistansen och tryggheten. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans.
Vi är det personliga assistansbolaget med hög kompetens och lång erfarenhet inom rekrytering. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet.
Vi erbjuder:
Tillsvidareanställning
Flexibla arbetstider (kvällar och helger kan förekomma)
Kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Försäkringar och pensionsavsättning
Lönesättning sker enligt överenskommelse
Ett spännande och varierande arbete med goda anställningsvillkor

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vänligen kontakta oss för mer information.


Märk din ansökan med Kundansvarig, södra Sverige.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Recruitive AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Recruitive AB .

Orderkoordinator till stort företag inom bilindustrin!

Orderadministratör
Läs mer Apr 17
Om tjänsten
Vår kund som är ett välkänt, globalt och framgångsrikt företag inom bilindustrin med huvudkontor i Göteborg, letar nu efter en orderkoordinator till sitt orderhanteringsteam. Teamet är ansvariga för att fullfölja företagets orderbok genom daglig orderplanering med högt kundfokus som stödjer företagets mål. Det är viktigt att du som orderkoordinator kan hantera oförutsägbara och komplexa situationer då du kommer arbeta i en föränderlig miljö. Du kommer arbeta hos vår kund i fräscha, öppna och trivsamma lokaler i utkanten av Göteborg, närmare bestämt Torslanda.

Dina arbetsuppgifter
- Ansvara för och säkra uppfyllelse av orderbok i tid för aktuell marknad och region
- Behandla orderförfrågningar
- Analysera produktionsorderbokens situation och proaktivt ta itu med problem och utmaningar
- Skapa dagliga orderrapporter
- Utveckla och implementera förbättringar nya arbetssätt, IT-system och verktyg

Din profil
- Har en universitetsexamen, akademisk examen eller motsvarande erfarenhet
- Arbetat som administratör tidigare
- Van att arbeta i Microsoft Excel, Power BI mm.
- Flytande i engelska i tal och skrift. Andra språk är fördelaktiga
- Viss grad av analytisk förmåga
- Meriterande om du har tidigare kunskaper inom Supply Chain-områden eller arbete inom orderhantering, marknadsorderprocesser eller kundsupport.

Om företaget
Här erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt. Ta chansen att bli en del av ett stort och framgångsrikt företag i Torslanda!

Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare på deltid!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Om tjänsten
Vi söker nu nya stjärnor till Telias kundservice på deltid!
I rollen kommer du att få lära dig att ta emot inkommande samtal, chatt och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer bland annat hantera frågor kring Telias olika tjänster och se till att lösa alla situationer på bästa sätt. Utöver service kommer du även att arbeta med merförsäljning. Du kommer dessutom att få möjlighet att utvecklas i din karriär inom service då vi kan erbjuda stora utvecklingsmöjligheter som till exempel att bli coach, teamledare eller utbildare längre fram. Utbildningen sker under heltid de första tre veckorna, för att sedan övergå till en deltidstjänst på 50% därefter.


Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos Teleperformance. Vår förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där vi gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Dina arbetsuppgifter

• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov
• Identifiera behov hos kunden och erbjuda merförsäljning
• Följa upp och administrera kundserviceärenden


Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

Vi tror att du:
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
• Brinner för att jobba med service




Din erfarenhet:
• Fullgjorda gymnasiestudier
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• God kompetens i skrift
• Tidigare erfarenhet av service
• Tidigare erfarenhet av merförsäljning är meriterande


Om företaget
Om företaget
Du kommer att arbeta i Teleperformance lokaler vid Backaplan.
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal
• Minst 50% i arbetstid.
• Fina kontorslokaler vid Backaplan, nära till kommunikationer
• Arbetstid måndag-lördag mellan 08.00- 19.30
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande!

Sökord: Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Norsktalande Kundtjänst

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Om tjänsten
Vi söker norskalande medarbetare till Samsungs kundtjänst!

Trivs du med att hjälpa människor och att ha många glada kollegor omkring dig? Då är jobbet som norsktalande Kundtjänstmedarbetare på Samsung något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att arbeta på det globala teknikföretaget Samsungs kundtjänst i Göteborg. Arbetstiderna är varierande över veckans alla dagar och arbetsplatsen ligger i fräscha lokaler på Lindholmen. Arbetsplatsen präglas av hög energi och trivsel, du kommer att bli välkomnad av ett 100-tal trevliga kollegor.


Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter i den här rollen handlar främst om att ta emot inkommande samtal, ge professionell service och teknisk support. Du kommer representera Samsung med deras breda produktportfölj. Allt från mobiltelefoner till kylskåp.

I jobbet ingår till exempel att
* Hantera inkommande samtal och mail från kunder
* Hantera viss administration
* Via remote styra kundens mobiltelefon/dator och hjälpa till med inställningar

Din profil

Vi ser gärna att du
* har en gymnasieexamen
* behärskar engelska och norska i tal och skrift
* fallenhet för teknik



Om företaget
Vi erbjuder dig
* Lön enligt kollektivavtal, friskvårdsbidrag
* Betald utbildning de första veckorna
* Ovärderlig arbetserfarenhet
* En social arbetsplats som präglas av gemenskap
* En dedikerad konsultchef som kommer stötta dig under hela uthyrningsperioden.

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Utbildare inom hudvård och hårvård

Hudterapeut
Läs mer Apr 16
Om tjänsten
Brinner du för skönhet och hudvård och hårvård? Är du en ansvarstagande person som drivs av goda resultat? Då har vi jobbet för dig!

På uppdrag av vår kund söker vi nu en utbildad hudterapeut med stort intresse för skönhet. Vi letar efter någon som värdesätter att ge hög försäljnings- och servicenivå samtidigt som de behåller en professionell och personlig inställning vid alla tillfällen. Du är positiv och arbetar aktivt med att utveckla din egen profession.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besöka återförsäljare och hålla utbildningssessioner för att öka medvetenheten om varumärket och dess produkter. I rollen kommer du att göra resor runt om till återförsäljare och du kommer att ansvara för att alla återförsäljare är utbildade i företaget produkter. Rollen kommer vara på deltid där det kommer innefatta cirka 10 timmars arbete per vecka.

Din profil
Vi tror att du har dokumenterad utbildning inom hudterapi och har ett genuint intresse för hud- och hårvård. Du är som person framåt och inte rädd för att ta tag i taktpinnen. Tidigare erfarenhet från butik är meriterande.

Om företaget
Företaget är ett framåt skönhetsbolag som tror på att hållbarhet och exklusivitet kan gå hand i hand!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Fransktalande kundvärd på deltid!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 16
Om tjänsten
Trivs du i rollen att ge god service, vara lösningsorienterad och träffa nya människor? Vår kund inom transportbranschen söker efter en kundvärd på deltid med utgångspunkt på Landvetter Flygplats. Är du ute efter ett servicejobb på deltid i en mångkulturell miljö och brinner för att alltid ge den bästa servicen? Då är detta tjänsten för dig!
Arbetstiderna kommer vara belagda måndag och torsdag mellan klockan 20.00 - 00.00, ej röda dagar.

Dina arbetsuppgifter
- Du kommer ta emot och guida passagerare från flygplatsen till bokat fordon.
- Bidra med ett gott bemötande och det lilla extra i servicen.

Din profil
- Du har tidigare erfarenhet inom serviceyrket.
- Du är serviceminded, orädd och trivs i rollen att ständigt möta nya människor.
- Du talar svenska och engelska obehindrat. Starkt meriterande att behärska franska i tal.
- Du har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier.
-

Om företaget
Vård kund är Västsveriges största taxibolag, med drygt 300 taxifordon och cirka 700 taxiförare. De kör dygnet runt, 365 dagar om året, och utför cirka 3 000 resor varje dygn.

Ansök nu

Norsktalande Kundtjänst

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 12
Om tjänsten
Vi söker norskalande medarbetare till Samsungs kundtjänst!

Trivs du med att hjälpa människor och att ha många glada kollegor omkring dig? Då är jobbet som norsktalande Kundtjänstmedarbetare på Samsung något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att arbeta på det globala teknikföretaget Samsungs kundtjänst i Göteborg. Arbetstiderna är varierande över veckans alla dagar och arbetsplatsen ligger i fräscha lokaler på Lindholmen. Arbetsplatsen präglas av hög energi och trivsel, du kommer att bli välkomnad av ett 100-tal trevliga kollegor.


Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter i den här rollen handlar främst om att ta emot inkommande samtal, ge professionell service och teknisk support. Du kommer representera Samsung med deras breda produktportfölj. Allt från mobiltelefoner till kylskåp.

I jobbet ingår till exempel att
* Hantera inkommande samtal och mail från kunder
* Hantera viss administration
* Via remote styra kundens mobiltelefon/dator och hjälpa till med inställningar

Din profil

Vi ser gärna att du
* har en gymnasieexamen
* behärskar engelska och norska i tal och skrift
* fallenhet för teknik



Om företaget
Vi erbjuder dig
* Lön enligt kollektivavtal, friskvårdsbidrag
* Betald utbildning de första veckorna
* Ovärderlig arbetserfarenhet
* En social arbetsplats som präglas av gemenskap
* En dedikerad konsultchef som kommer stötta dig under hela uthyrningsperioden.

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu