Göteborg: Extrajobba som receptionist

Hitta ansökningsinfo om jobbet Extrajobba som receptionist i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-14 // Varaktighet: Deltid

Nu söker vi dig som vill arbeta extra som receptionist hos vår företagskunder i Göteborg med omnejd.
Arbetstider är förlagda mån-fre kontorstider.
Vi uppskattar att du kan som minst ta 3 arbetspass per vecka.

Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi söker en person som har annan sysselsättning och som vill komplettera med extra timmar. Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete och har möjlighet att arbeta mer i sommar samt även till hösten.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet och du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Receptionist, telefonist

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Receptionist, telefonist.

Värd/Värdinna till Alecta Fastigheters coworkingsatsning Flexiwork

Läs mer Apr 2
OM ARBETSGIVARENAlecta Fastigheter är det innovativa fastighetsbolaget, där hållbarhet och digitalisering är navet i verksamheten för att skapa framtidsvärden för både människor, verksamheter och platser. Under 2024öppnar Alecta Fastigheter sin första coworkinganläggning i Göteborg under namnet Flexiwork i kvarteret Regina.
Kvarteret ReginaPå Rosenlund, rakt under bastion Christina Regina, hittar du Kvarteret Regina. Här kommer organisationer och verksamheter nå framgång genom den fulla frihet som Drottning Kristina eftersträvade redan för 400 år sedan.I Alecta Fastigheters nya kontorsvaruhus Regina i centrala Göteborg vid Hvitfeldtsplatsen öppnar deras första Flexiwork Hovet som slår upp portarna 15:e maj. Flexiwork, som är namnet på Alecta Fastigheters coworking, är ett nytt affärsområde inom företaget.
Fastigheten byggs i två etapper och rymmer totalt 31 000 kvadratmeter. Första etappen omfattar en flexiyta på 1 100 kvm och andra etappen en yta på 1 900 kvm. Kvarteret Regina ligger centralt placerat och attraherar innovationsdrivna och kreativa företag. Fastigheten omfamnar allt från flexibla kontraktslösningar, musikinspirerade inredningskoncept, coworking /flexiwork, färdiginredda lokaler samt restauranger och butiker. I fastigheten är det fokus på återbruk och fastigheten certifieras enligt Breeam SE. Läs mer om Hovet här: https://kvarteretregina.se/kontor/

OM TJÄNSTEN
Är du redo att vara ansiktet utåt för Hovet och skapa magiska ögonblick för våra gäster? Då kan rollen som värd vara perfekt för dig! Som värd är din viktigaste uppgift att ge våra gäster en förstklassig upplevelse från det att de kliver in genom dörrarna.
Din dagliga rutin kommer att inkludera att välkomna besökare med ett leende, svara på deras frågor samt se till att våra konferensgäster och medlemmar har allt de behöver för en smidig vistelse.Det innebär att ordna frukostar, luncher och fikapauser, samt se till att all konferensteknik är i toppskick när det behövsoch hantera allehanda administrativa uppgifter.
Ditt öga för detaljer kommer att vara ovärderligt när du ser till att våra utrymmen alltid är prydliga och presentabla för våra gäster. Du behöver ha väl kännedom av lokalerna som du är ansvarig för att visa till nya potentiella medlemmar till coworking arenan.Dessutom kommer du att vara ansvarig för att bemanna receptionen och säkerställa att varje gäst får det förstklassiga bemötande de förtjänar.
Som en del av teamet kommer du också att vara med från början och vara en del av uppbyggnaden av rutiner, processer och standarder för både receptionen och konferensavdelningen.Tjänsten innebär att du är anställd av Carotte Staff och arbetar som konsult hos vår kund. Omfattningen är heltid och arbetstiderna är förlagda vardagar 8.00-17.00. Under vissa event kan enstaka kvällar samt helgarbete förekomma.
Tillträde Slutet på april, början på maj 2024
DIN PROFIL
Erfarenhet av service och administration är en förutsättning för att lyckas i rollen och vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror att du är en självgående och strukturerad person som driver ditt eget arbete framåt, är serviceinriktad och alltid sätter kunden främst.
Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst och älskar känslan när du kan säga att jag anade det så jag har redan kollat upp det. Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera.
Vidare har du ett säljande förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. Vi ser gärna att du har arbetat i någon form avaffärssystem samt bokningssystemtidigare och har du erfarenhet av Nexudus är det meriterande.
Genom din tidigare erfarenhet av liknande roller är du även bekant med modern konferensteknik och har lätt för att lösa vanligt förekommande tekniskt strul som kan uppstå. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift och givetvis delar du våra värderingar; kvalitet, förebild, service och nyskapande.
I denna roll lägger vi stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Vill du öka dina chanser att gå vidare i rekryteringsprocessen, rekommenderar vi att du bifogar ett personligt brev i din ansökan. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.OM OSS
Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper vårakunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Viskräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifikabehov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen ochbesöksnäringen.

ÖVRIG INFORMATION
I denna process samarbetar Alecta Fastigheter med Carotte Staff. Eventuella frågor hanteras direktav Natalie Fjellström via mail natalie@carotte.se.Vibehandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan såsnart som möjligt.

Ansök nu

Receptionist till tandvårdsklinik i Göteborg

Läs mer Mar 7
På Happident blir du del av en annorlunda tandvårdskedja, där innovation och utveckling präglar vad vi gör samt hur vi gör det. Vi vill att du varje dag ska se fram emot att gå till jobbet, precis som våra kunder ska se fram emot sitt besök hos oss. Följ med oss på resan i skapandet av en kundupplevelse i världsklass!



Om Happident

Happident är den tredje största privata tandvårdskedjan i Sverige med kliniker i alla Sveriges storstäder och vi fortsätter att växa. Happident är grundat av tandläkare och ägs av tandläkare med många års erfarenhet av att bedriva kvalitativ och heltäckande tandvård i Sverige och internationellt. Kliniskt fokus genomsyrar allt vi gör och vi fortsätter att utveckla vår verksamhet med tekniska lösningar och nya behandlingsmetoder. Vi har ambitionen att vara bästa arbetsplatsen för våra anställda och genom vår unika ”klustermodell” kan vi tillgodose alla våra patienters behov samtidigt som vi skapar unika karriärmöjligheter för alla våra medarbetare.



Arbetsuppgifter

Happident söker nu en serviceinriktad receptionist till Göteborg. I denna roll söker vi dig som är riktigt vass i receptionen. Du har stenkoll på att framtagna processer och rutiner följs på kliniken, du arbetar träffsäkert med dator och har erfarenhet av kundbemötande både över disk och i telefon. Som receptionist hos oss har du en viktig roll, här blir du spindeln i nätet då det är du som ska se till att allt fungerar runt driften av kliniken och att patienten känner sig trygg och välkommen. Därför?är det viktigt att du har ett bra patientbemötande och att du delar Happidents värderingar samt vision. Du kommer arbeta i ett härligt team med ambitiösa och engagerade kollegor. Vi håller ett högt tempo, samarbetar tätt och hittar stöd hos varandra men arbetar även självständigt inom respektive område.?Vi är stolta över den klinik vi tillsammans bygger.?


Vem är du?

Vi tror att du är serviceinriktad och gillar att ha många bollar i luften.

Du är prestigelös och kännetecknas av en hög servicegrad. Du förstår vikten av kvalitativa bemötanden och du är noga med att säkerställa att både patienter och kollegor mår bra. Som receptionist hos oss utför du sedvanliga arbetsuppgifter som ryms i yrkesrollen. Det är viktigt att du har ett bra patientbemötande och att du brinner för ditt yrke, är nyfiken och vill utvecklas. Hos oss är det till din fördel om du sedan tidigare är van att arbeta självständigt samt med många kontaktytor i en snabbrörlig miljö. Huvudansvaret för klinikens drift ligger på klinikchefen, medan du är spindeln i nätet som håller i alla trådar. Tillsammans strävar vi efter att utveckla verksamheten utifrån Happidents mål och gemensamma värdegrund.


Din helhetssyn gör att du förstår vikten av teamkänsla, personligt ansvar och respekt, både inom din egen klinik och tillsammans med andra kliniker, för att på så sätt se till organisationens bästa.



Vad kan vi erbjuda dig?

Genom att erbjuda våra patienter duktiga och engagerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor vill vi höja kvaliteten och utvecklingstakten inom svensk tandvård. Vi vill göra tandvården bekvämare, ännu mer serviceinriktad och till en naturlig del av våra patienters egen friskvård.

Vi erbjuder en av marknadens bästa pensionsavsättningar samt individuellt anpassad lönesättning. Vi månar om våra anställda och erbjuder därför ett mycket generöst friskvårdsbidrag.? Hos oss får du möjlighet att utvecklas både yrkesmässigt och privat!



Praktisk information

Start:??Enligt överenskommelse

Anställningsform: Tillsvidare med provanställning 6 månader
Omfattning: Heltid,
Placering: Göteborg,

Kontaktperson
jasmina.simic@happident.se

Ansök nu

Vill du sommarjobba i Receptionen på Scandic i Göteborg?

Läs mer Feb 8
Under sommaren besöker gäster ifrån alla världens hörn västkustens pärla, Göteborg.
Nu söker vi dig som vill vara med i sommar, redo att ge gästerna en oförglömlig upplevelse och få dom att känna sig hemma i samma ögonblick som de ställer ner väskorna i lobbyn.

Vad är innebär rollen?

Du som arbetar i receptionen är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Ser till att gästens önskemål uppfylls. Du har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i bakfickan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster.

Arbetet i receptionen innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet och administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus.

Vem är du?

- Du är inlyssnande och nyfiken på din omgivning, kollegor & gäster.
- Du har en vana samt uppskattar att ha många bollar i luften samtidigt.
- Du är en lagspelare som ser vi:et före jag:et, och har en tillsammans anda.
- Du är pålitlig, tar ansvar fär dina arbetsuppgifter, och gillar ordning & reda.
- Du har en positiv inställning, och en gedigen känsla för Service.

Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap.

Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande.

Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet.

Information om tjänsten

Vi söker visstidsanställningar för sommarsäsongen, både hel-och deltid på följande hotell:

- Scandic Europa
- Scandic Opalen
- Scandic Rubinen
- Scandic Crown & No 25
- Scandic Mölndal
- Scandic Backadal
- Scandic Landvetter
- Scandic Göteborg Central

Hotellet har öppet dygnet runt, vi söker därav både sommarpersonal till dagskift (förmiddagar, eftermiddagar och helger), samt nattskift (endast eller till största del nattetid). Vänligen specificera i din ansökan om du är intresserad av dagskift, nattskift eller båda. Anställningen sträcker sig över hela sommar perioden och vi ser därför att du är tillgänglig att arbeta hela perioden.

I din ansökan söker du till Scandics alla hotell i Göteborg men har du specifika önskemål tar vi gärna emot dessa. Möjlighet finns till fortsatt tim/deltidsanställning efter sommaren.

Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt.

Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic i Göteborg!

Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner!


Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.

Delar du våra värderingar?

BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

Ansök nu

Receptionist till företag i Göteborg!

Läs mer Nov 15
Om tjänsten
Är du sugen på en ny utmaning? Se hit! Vi söker nu en härlig receptionist till vårt team i Göteborg. I denna roll arbetar du i receptionen hos en av våra kunder och är anställd av oss på Middlepoint. Som receptionist på detta roliga uppdrag får du jobba i en social och affärsmässig miljö där du får möjlighet till utveckling och eget ansvar. I din roll som receptionist levererar du service i världsklass till alla människor du möter. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Välkomna och ta emot besökare

- Växel och telefoni

- Ansvara för att ta emot och utlämna paket

- Genomföra visningar av kontoret för nyanställda

- Kvittering och korthantering

- Agera utrymningsledare

Vem är du?
Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att vara rätt person för tjänsten tror vi att du är en varm och välkomnande person, som har förmågan att prioritera rätt och ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Detta såklart med bästa möjliga service i fokus!

Krav för tjänsten

- Talar flytande svenska och engelska

- Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö

- Bekväm med Microsoft Office-paketet

- Avslutad gymnasieutbildning

Om Anställning
Anställning: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstider: Måndag till fredag 08:00-16:30

Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Deltidsreceptionist sökes till Göteborg 2024

Läs mer Mar 5
Är du en studerande som är intresserad av att arbeta extra vid sidan av dina studier? Eller har du redan ett annat huvudsakligt sysselsättning på minst 50%? Om du vill växa, ta dig an spännande utmaningar och brinner för att erbjuda service, så är detta din chans att ansöka om positionen som receptionist i vår receptionistpool. Du kommer att få möjligheten att arbeta i våra kunders lokaler i centrala Göteborg och vara en del av en dynamisk arbetsmiljö!

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och lättillgänglig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om uppdraget

Som konsult hos oss kommer du att tillhöra en vikarie-pool och arbeta i olika kontorsreceptioner. Våra arbetspass är belagda i kontorsreceptioner som är schemalagda kontorstider måndag- fredag. Hur du arbetar varierar från vecka till vecka men vi förväntar oss att du är tillgänglig 2-3 dagar/veckan då vi planerar schemat utefter våra kunders önskemål.

Arbetet omfattar klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare och vara behjälplig via telefon, posthantering, inköp av kontorsmaterial samt konferenskoordinering.

Kvalifikationer

Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt söker vi glada och serviceinriktade personer med god kommunikativ förmåga. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat inom service och trivs med det.
Har du tidigare erfarenhet av reception och/eller telefoniarbete är det meriterande. Det är viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska samt har goda datakunskaper. Vidare är du van att arbeta självständigt, är ansvarstagande och är lösningsorienterad.

Som ansiktet utåt både för kundföretaget och KFX HR-partner är det viktigt att du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.

Övrigt

Vi ser gärna att du är redo att engagera dig hos oss under minst ett års tid. Som tack för ditt engagemang erbjuder vi dig en social, rolig och varierad extratjänst. Det är en möjlighet att skaffa dig nya erfarenheter och knyta värdefulla kontakter. Dessutom får du chansen att arbeta i våra kunders receptioner under sommaren 2024!

Fast timlön enligt kollektivavtal.

Om du är student, pensionär eller har en annan huvudsaklig sysselsättning - skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på jonna.bushati@kfx.se.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige

Nedan visas andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige .

Erfaren EL- Drifttekniker till internationell kund sökes!

Serviceelektriker, installation
Läs mer Apr 12
Vill du arbeta i ett internationellt företag med stora utvecklingsmöjligheter? Trivs du med att arbeta i en kritisk och högteknologisk miljö där din kompetens och noggrannhet kommer att spela en avgörande roll? Har du hög teknisk kompetens och är allmänt bred inom området el- driftteknik så kan detta vara jobbet för dig!
För vår kunds räkning söker vi efteren driven el- drifttekniker med kompetens inom avancerad fastighetsdrift och elanläggningar. Som meriterande ser vi gärna att du har goda erfarenheter inom UPS, reservkraft, el och energimätning. Du kommer att arbeta tillsammans med vårt team hos vår kund beläggen ute i Göteborgs hamn på Hisingen. Du har tillsammans med det övriga teamet ansvaret för att säkerställa att kundens fastighetstekniska system är i gott skick med fokus på drift och underhåll.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Utföra daglig tillsyn och kvalitetssäkring samt service och underhåll på tekniska system och utrustning.
Arbeta och rapportera i vårt interna system för planerat underhåll.
Driva åtgärder och förändringar i utrustning i vår kunds fastigheter och anläggningar.
Utföra åtgärder samt dokumentera i enlighet med uppsatta rutiner.
Säkerställa att arbetet uppfyller alla myndighetskrav, lokala krav, kvalitetsnormer, hållbarhet och energieffektivitet.
Säkerställa att underleverantörers samt egna arbetsuppgifter utförs enligt framtagna processer och rutiner i enlighet med Kundföretaget:s miljö-, hälso- och säkerhetspolicy.

Vi söker dig som har:
God erfarenhet inom el. Önskvärd el-behörighet eller likvärdigt.
Vi söker dig som är driven och proaktiv.
Erfarenhet av arbete med teknisk drift eller anläggning och god fastighetsteknisk kompetens.
Erfarenhet av olika styrsystem och implementering av energibesparande åtgärder.
Vana att arbeta både självständigt samt i grupp med ex. kollegor eller underentreprenörer.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Goda datorkunskaper och gärna erfarenhet av underhållssystem.
Ett rent belastningsregister är ett krav för anställning.

Rollen är på heltid och med start efter överenskommelse. I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker efter dig som har ett stort kundfokus, som är social och noggrann i ditt arbete. Du är handlingskraftig, en initiativtagare och van att självständigt ansvara för och lösa uppkomna problem. Framförallt värdesätter du att få arbeta tillsammans med engagerade och proaktiva kollegor. Du känner stolthet i ditt yrke och tar ansvar för din och teamets leverans. Tjänsten är tänkt att övergå till en fast anställning/tillsvidareanställning ute hos kundföretagetefter 6 månaders inhyrning som konsult.
Känns denna roll intressant, skicka din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas snarast. Kontakt: Tobias WolfgangTel. +46725002677

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Nytt
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som trivs med att ge service och arbeta mot uppsatta mål. Du får också härliga kollegor och en trivsam arbetsplats!
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund. Uppdraget startar den 3 juni.
Som kundrådgivare har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Abonnemang
Fakturor
Teknisk support
Merförsäljning av Telias produkter och tjänster
Nykundshantering
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning för att du ska bli trygg i din roll och startar den 3 juni.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 08.00-19.00 samt lördagar kl 09.00-18.00
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplatsKollektivavtalFast lön + Provision
Varierande arbetstider 80- 100%Goda utvecklingsmöjligheter

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg 50%

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Nytt
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill arbeta med att ge service och då som kundtjänstmedarbetare hos vår kund på centrala Hisingen. Uppdraget är på 50% och distansarbete är ej aktuellt.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du trivs att arbeta med teknik och ett målinriktat arbete? Gillar du att se resultat?
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Fiber
Fakturor, abonnemang
Teknisk support
Merförsäljning
Nykundshantering
Vissa administrativa uppgifter

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt lördagar 09.00-18.00. Det finns möjlighet till flexibilitet att arbeta förmiddagar eller eftermiddagar.
Utbildningen är på heltid under 3 veckor med start 6 maj och det är ett krav att du har möjlighet att närvara under hela utbildningen, mån-fre kl 8-17.
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras kontorslokaler. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund.
Vi erbjuder:
Ett utvecklande arbeteKollektivavtalInledande och fullt betald utbildningVarierande arbetstider 50%

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till streamingtjänster i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Nytt
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundtjänst för nordens största tv-leverantör.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du att trivas.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Abonnemang
Fakturor
Teknisk support
Merförsäljning
Nykundshantering
Mail
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 09.00-20:00 samt helger kl 10.00-18.00
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplatsKollektivavtalInledande och fullt betald utbildningVarierande arbetstider 80- 100%Goda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till streamingtjänster i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 11
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundtjänst för nordens största tv-leverantör.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du att trivas.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Abonnemang
Fakturor
Teknisk support
Merförsäljning
Nykundshantering
Mail
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 09.00-20:00 samt helger kl 10.00-18.00
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplatsKollektivavtalInledande och fullt betald utbildningVarierande arbetstider 80- 100%Goda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Fordonselektriker - Tunga fordon/maskiner

Fordonsmontör
Läs mer Apr 11
Vår kundsom är verksamma inom fordonsindustrin växlar upp med ytterligare 1 arbetslag, och därför behöver viutöka med ytterligare 1 fordonselektriker till en utav deras anläggningar. Start för denna tjänster är under April 2024.Har du tidigare erfarenhet utav att ha arbetat med el med inriktning mot kanske bilar, båtar eller kanske annan likvärdig produktion eller bransch?
Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag - torsdag 06:30-16:00, fredag 06:30-13:00,
Du kommer att ingå i ett team som fordonselektriker med inriktning på tunga fordon. Felsökning, tester och montering. Tekniska uppdateringar av fordon.
Din profil
Kunna läsa el schema & kopplingsschema
Vana av felsökning och tester
God monterings och verktygsvana
B-Körkort
Engelska & svenska tal och skrift

Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu