Göteborg: Innesäljare till Travel Service

Hitta ansökningsinfo om jobbet Innesäljare till Travel Service i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-15 // Varaktighet: Heltid

Är du redo för ett karriärslyft inom försäljning på en häftig arbetsplats i resebranschen?

Travel Service är ingen vanlig resebyrå. Tvärtom är vi en av Sveriges största affärsresebyråer som utifrån stor erfarenhet och passion skapar mixer av tjänster som är unika för varje kund. Vårt spann av tjänster vi erbjuder är stort - men alla har de gemensamt att de underlättar en resa, ett evenemang eller upplevelse för vår kund. Varje kollega hos oss är nyckeln till att vi är bland de bästa i branschen och vi vågar utmana oss för att bli lite bättre varje dag. Vill du vara med och skapa kontakter som tar oss till nya höjder?

Du erbjuds:

Travel Services vision är att vara marknadens bästa arbetsplats för anställda och vi ska ha skoj tillsammans! Vi är övertygade om att glädje och trivsel är nyckeln till framgång.

På vårt fina kontor mitt på avenyn är stämningen hög och vi gillar att umgås med varandra. Kanske är du vår nya mästare på flipperspel eller shuffleboard? Eller så vinner du en av våra säljtävlingar och får ta del av en rolig upplevelse? Vi värnar om att fira uppnådda mål och detta är en byggsten till varför vår trivsel är hög.

Anställningen inleds med en introduktion och utbildning inom vår säljteknik och kunskap som gör dig säker på våra tjänster. Våra säljare vidareutvecklas löpande av en säljcoach och du får dessutom ta del av dina energigivande kollegors kunskap. Detta ger dig en god grund för att utföra dina arbetsuppgifter med stjärnglans och gör det möjligt för dig att fortsätta att utvecklas löpande.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:

Genom lyhörda samtal med våra kunder skapar du nya affärer. Genom dina träffsäkra reseanalyser lämnar kunden ditt samtal med vetenskapen av att vi kommer hitta det absolut bästa konceptet för just deras behov.

Du kommer arbeta business-to-business och dina kunder kommer vara i beslutsfattande position på de bolag som du har kontakt med. Ditt arbetsverktyg är telefonen och vårt unika bokningssystem Travel Core. Dina dagar består av engagerade samtal till både nya och tidigare kunder. Du brinner för att nå dina mål och genom din säljteknik tar du dig dagligen framåt. Ditt arbete mynnar ut i nya projekt som våra projektledare sedan utformar. Dina samtal är nyckeln till att vi hittar våra nästa samarbeten!

Vi söker en person som har följande egenskaper och kunskaper:

- För att lyckas i denna roll trivs du i en miljö med tempo och du vet att engagemang och en positiv inställning är vägen till framgång! Du trivs med att jobba mot mål - både individuella och gemensamma för teamet.

- Som säljare trivs du i att ha många kundkontakter och ser dig som kundorienterad och engagerad. Du kommunicerar på ett tydligt sätt och har förmågan att kunna hålla en säljande dialog som är professionell.

- Har du tidigare erfarenheter som säljare inom telemarketing och ser dig själv i ovan beskrivning? Då tror vi att vi har en perfekt match!

ÖVRIG INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse.

Plats: Kungsportsavenyn 33

Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering på heltid och anställningen sker direkt hos Travel Service.

Lön: Fast grundlönenivå + bonusbaserad, rörlig del.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta agnes@a-hub.se vid frågor kring tjänsten!

Hoppas att vi har fångat ditt intresse! Ansökningarna behandlas löpande så ansök redan idag.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Affärsresesäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Affärsresesäljare.

Affärsresesäljare Travel Service

Läs mer Mar 20
Travel Service är en av Sveriges ledande affärsresebyråer med över 30 års erfarenhet av att leverera enastående service till sina kunder. Sedan 1991 har de erbjudit skräddarsydda produktpaket som passar varje kund. Varje kollega hos Travel Service är nyckeln till att de är bland de bästa i branschen och de utmanar sig att bli bättre varje dag.

Travel Services vision är att vara marknadens bästa arbetsplats för anställda och att man har kul tillsammans! På det fina kontoret mitt på avenyn är stämningen hög och man gillar att umgås med varandra. Man firar framgångar tillsammans och anordnar aktiviteter och resor även inom organisationen.

Vi söker nu en affärsresesäljare till Travel Service. Här får du en arbetsplats med härliga arbetskollegor som har mycket kompetens och erfarenhet. Du arbetar med försäljning av resor till befintliga kunder och är rösten utåt. Du tar emot bokningsförfrågningar via mail eller telefon, ger förslag och utför bokningar.

Vi söker en person med erfarenhet från resebranschen, du ska vara insatt i vikten av att kunna arbeta strukturerat med en hög servicekänsla. Du har god systemvana från resebranschen och har arbetat minst ett år inom affärsresor. Du har goda kunskaper i Amadeus, du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, en TRAC utbildning eller liknande kunskap är meriterande.

Vi söker dig som skapar och upprätthåller stabila och långsiktiga relationer med människor på alla nivåer, både internt och externt. Du har en tydlig och säljande kommunikation såväl skriftligt som muntligt. Du är lyhörd inför både små och stora kunders behov och önskemål och strävar alltid efter att överträffa dessa.

Göteborg

Heltid, måndag - fredag 8.00 - 17.00

Start enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt

Vid frågor kontakta rekryterare Sonja Gertz på Sonja@resebemanning.se

Ansök nu

Affärsresesäljare Travel Service

Läs mer Jan 23
Travel Service är en av Sveriges ledande affärsresebyråer med över 30 års erfarenhet av att leverera enastående service till sina kunder. Sedan 1991 har de erbjudit skräddarsydda produktpaket som passar varje kund. Varje kollega hos Travel Service är nyckeln till att de är bland de bästa i branschen och de utmanar sig att bli bättre varje dag.

Travel Services vision är att vara marknadens bästa arbetsplats för anställda och att man har kul tillsammans! På det fina kontoret mitt på avenyn är stämningen hög och man gillar att umgås med varandra. Man firar framgångar tillsammans och anordnar aktiviteter och resor även inom organisationen.

Vi söker nu en affärsresesäljare till Travel Service. Här får du en arbetsplats med härliga arbetskollegor som har mycket kompetens och erfarenhet. Du arbetar med försäljning av resor till befintliga kunder och är rösten utåt. Du tar emot bokningsförfrågningar via mail eller telefon, ger förslag och utför bokningar.

Vi söker en person med erfarenhet från resebranschen, du ska vara insatt i vikten av att kunna arbeta strukturerat med en hög servicekänsla. Du har god systemvana från resebranschen och har arbetat minst ett år inom affärsresor. Du har goda kunskaper i Amadeus, du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, en TRAC utbildning eller liknande kunskap är meriterande.

Vi söker dig som skapar och upprätthåller stabila och långsiktiga relationer med människor på alla nivåer, både internt och externt. Du har en tydlig och säljande kommunikation såväl skriftligt som muntligt. Du är lyhörd inför både små och stora kunders behov och önskemål och strävar alltid efter att överträffa dessa.

Göteborg

Heltid, måndag - fredag 8.00 - 17.00

Start enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt

Vid frågor kontakta rekryterare Sonja Gertz på Sonja@resebemanning.se

Ansök nu

Affärsresesäljare Travel Service

Läs mer Dec 8
Travel Service är en av Sveriges ledande affärsresebyråer med över 30 års erfarenhet av att leverera enastående service till sina kunder. Sedan 1991 har de erbjudit skräddarsydda produktpaket som passar varje kund. Varje kollega hos Travel Service är nyckeln till att de är bland de bästa i branschen och de utmanar sig att bli bättre varje dag.

Travel Services vision är att vara marknadens bästa arbetsplats för anställda och att man har kul tillsammans! På det fina kontoret mitt på avenyn är stämningen hög och man gillar att umgås med varandra. Man firar framgångar tillsammans och anordnar aktiviteter och resor även inom organisationen.

Vi söker nu en affärsresesäljare till Travel Service. Här får du en arbetsplats med härliga arbetskollegor som har mycket kompetens och erfarenhet. Du arbetar med försäljning av resor till befintliga kunder och är rösten utåt. Du tar emot bokningsförfrågningar via mail eller telefon, ger förslag och utför bokningar.

Vi söker en person med erfarenhet från resebranschen, du ska vara insatt i vikten av att kunna arbeta strukturerat med en hög servicekänsla. Du har god systemvana från resebranschen och har arbetat minst ett år inom affärsresor. Du har goda kunskaper i Amadeus, du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, en TRAC utbildning eller liknande kunskap är meriterande.

Vi söker dig som skapar och upprätthåller stabila och långsiktiga relationer med människor på alla nivåer, både internt och externt. Du har en tydlig och säljande kommunikation såväl skriftligt som muntligt. Du är lyhörd inför både små och stora kunders behov och önskemål och strävar alltid efter att överträffa dessa.

Göteborg

Heltid, måndag - fredag 8.00 - 17.00

Start enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt

Vid frågor kontakta rekryterare Sonja Gertz på Sonja@resebemanning.se

Ansök nu

Ingen erfarenhet krävs, fast lön + provision

Läs mer Feb 23
Vi söker dig som är ansvarsfull, målmedveten och har disciplin. Vi erbjuder ett varierande arbete där ingen dag är den andra lik med grundlön på 24500:- vid heltid och ett provisionssystem utan tak. Du som säljare får konstant vidareutbildning, daglig feedback och motiverande tävlingar, kurser och resor.
För körning med egen bil har du ersättning via ett kostnadsavdrag och arbetar i en 4-5 mils radie. Egen bil och körkort är ett krav.
Du skall mot den privata marknaden åka ut på förbokade kundmöten via våran bokningsavdelning och presentera våra produkter face2face med kunder. Du kommer även i början jobba mot mindre företag där du själv bokar besöket och genomför presentationen.
Vi söker säljare för att ställa om rengöringsprocessen från handkraft och kemikalier till maskinkraft med 8-10 bars tryck med torr ånga. Vi är återförsäljare av systemet Thermostar för b2c och Mediclean för b2b. Detta är ett green cleaning concept för att öka renligheten, effektivisera arbetet, spara tid och pengar då våra kunder kan hålla rent med endast vatten och hög temperatur och därmed slipper förbrukningsmaterial och kemi.
Vi expanderar även med nya samarbetspartners och återförsäljare. Så vill du bli en del av vårat växande team och veta mer om framtidens sätt för hållbar rengöring så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.

Ansök nu

Ingen erfarenhet krävs, fast lön + provision

Läs mer Feb 12
Vi söker dig som är ansvarsfull, målmedveten och har disciplin. Vi erbjuder ett varierande arbete där ingen dag är den andra lik med grundlön på 24500:- vid heltid och ett provisionssystem utan tak. Du som säljare får konstant vidareutbildning, daglig feedback och motiverande tävlingar, kurser och resor.
För körning med egen bil har du ersättning via ett kostnadsavdrag och arbetar i en 4-5 mils radie. Egen bil och körkort är ett krav.
Du skall mot den privata marknaden åka ut på förbokade kundmöten via våran bokningsavdelning och presentera våra produkter face2face med kunder. Du kommer även i början jobba mot mindre företag där du själv bokar besöket och genomför presentationen.
Vi söker säljare för att ställa om rengöringsprocessen från handkraft och kemikalier till maskinkraft med 8-10 bars tryck med torr ånga. Vi är återförsäljare av systemet Thermostar för b2c och Mediclean för b2b. Detta är ett green cleaning concept för att öka renligheten, effektivisera arbetet, spara tid och pengar då våra kunder kan hålla rent med endast vatten och hög temperatur och därmed slipper förbrukningsmaterial och kemi.
Vi expanderar även med nya samarbetspartners och återförsäljare. Så vill du bli en del av vårat växande team och veta mer om framtidens sätt för hållbar rengöring så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från A Hub AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från A Hub AB .

Beredare Inom Elnät

Elingenjör
Läs mer Mar 22
A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet.

För vår kunds räkning letar vi efter en noggrann och skicklig beredare för att ta fram detaljerade underlag till bygghandlingar för eldistributionsnät för Göteborg Energi.

Vår kund är specialiserade inom energibranschen, men de tar också uppdrag inom andra sektorer såsom detaljhandeln, tillverkningsindustrin och den offentliga sektorn. Detta breddar deras kompetensområde och ger flexibilitet att stödja olika verksamheter.

Med en platt organisation är vägen till beslutsfattarna kort. Det finns därför en stor möjlighet att påverka både företagets och din personliga utveckling. Genom rätt ledarskap strävar vår kund efter att skapa optimala förutsättningar för sina medarbetare.

Dina ansvarsområden:

- Skapa detaljerade underlag till bygghandlingar såsom mängdförteckningar, ritningar och specifikationer.

- Hantera kommunikationen med projektörer, projektledare och andra ledningsägare.

- Arbeta både självständigt och i grupp för att säkerställa att projektets krav och mål uppfylls.

Din bakgrund:

- Teknisk utbildning (gymnasium/högskola/universitet) inom elkraft eller likvärdig erfarenhet.

- Minst 4 års erfarenhet inom distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV.

- Egenhändigt skapat beredning inom distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV innehållande olika kundanslutningar och stationer.

- Erfarenhet av beredning i stadsmiljö.

- Självständigt sökt erforderliga markavtal och tillståndsansökningar hos olika myndigheter.

- Kännedom om AMA-Anläggning gällande beredning distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV

- Dokumenterad ESA-utbildning Grund och Arbete.

- Dokumenterad Arbete på Väg-utbildning.

- Dokumenterad BAS-P/U utbildning.

- Grundläggande förståelse av nätplaneringssystem såsom dpSpatial eller liknande, AutoCAD och Excel.

- Självständig och teamorienterad.

- God kommunikationsförmåga på svenska i tal och skrift.

- B-körkort.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse.

Arbetstider: Heltid.

Plats: Göteborg.

Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Orderhantering och kundservice

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 21
Kundservice med orderadministration. Vi söker dig som vill arbeta i en global koncern med lång erfarenhet och expertis inom skatt, ekonomi och juridik. Vår kund i Göteborg växer och söker därför en ny kollega med erfarenhet av kundkontakt och fakturahantering. Vi ser gärna att du som söker har god systemförståelse, gärna inom SAP, och ett serviceinriktat sätt. Om detta passar in på dig, är du varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

I tjänsten kommer dina arbetsuppgifter i huvudsak att bestå av orderläggning, fakturaservice samt ärendehantering, både via mail och telefon. Du kommer ingå i ett team om fyra personer som präglas av en bra teamkänsla där ni tillsammans börjar dagen med ett morgonmöte. Du och ditt team kommer arbeta uteslutande mot företagskunder. Det kommer även att finnas möjlighet till att jobba på distans två dagar i veckan, varav man arbetar resterande tre dagar på kontoret.

Tjänsten innefattar även mer komplexa administrativa uppgifter som kräver systemkunskap och förståelse, därför ser vi att du som söker har ett stort intresse för analys och systemhantering.

Vår kunds produkter riktar sig till kunder inom ekonomi ser vi också att du som söker har en bakgrund och god kunskap inom service och fakturering.

Arbetsuppgifter

- Ärendehantering, främst via mail men även telefon

- Fakturaservice

- Kundservice

- Orderläggning

- Systemadministration

Vi söker dig som
- Minst har en gymnasieexamen inom relevanta områden, med fördel ekonomi eller IT

- Har tidigare erfarenhet av kundservice, gärna mot B2B

- Är tekniskt kunnig och har mycket goda systemkunskaper, där SAP är meriterande

- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

- Har bra generell datorkunskap, samt goda kunskaper inom Office-paketet

Det är meriterande om du har tidigare bokförings- och faktureringskunskaper.

Som person är du

- Serviceinriktad

- Självgående

- Ansvarstagande

- Flexibel

Övrig information

- Start: Omgående/enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid konsult uppdrag du blir anställd av A-hub

- Vi har kollektivavtal med unionen

- Placering: Göteborg

Vi går igenom urvalet löpande.

Ansök nu

Orderhantering och kundservice

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 25
Kundservice med orderadministration. Vi söker dig som vill arbeta i en global koncern med lång erfarenhet och expertis inom skatt, ekonomi och juridik. Vår kund i Göteborg växer och söker därför en ny kollega med erfarenhet av kundkontakt och fakturahantering. Vi ser gärna att du som söker har god systemförståelse, gärna inom SAP, och ett serviceinriktat sätt. Om detta passar in på dig, är du varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

I tjänsten kommer dina arbetsuppgifter i huvudsak att bestå av orderläggning, fakturaservice samt ärendehantering, både via mail och telefon. Du kommer ingå i ett team om fyra personer som präglas av en bra teamkänsla där ni tillsammans börjar dagen med ett morgonmöte. Du och ditt team kommer arbeta uteslutande mot företagskunder. Det kommer även att finnas möjlighet till att jobba på distans två dagar i veckan, varav man arbetar resterande tre dagar på kontoret.

Tjänsten innefattar även mer komplexa administrativa uppgifter som kräver systemkunskap och förståelse, därför ser vi att du som söker har ett stort intresse för analys och systemhantering.

Vår kunds produkter riktar sig till kunder inom ekonomi ser vi också att du som söker har en bakgrund och god kunskap inom service och fakturering.

Arbetsuppgifter

- Ärendehantering, främst via mail men även telefon

- Fakturaservice

- Kundservice

- Orderläggning

- Systemadministration

Vi söker dig som
- Minst har en gymnasieexamen inom relevanta områden, med fördel ekonomi eller IT

- Har tidigare erfarenhet av kundservice, gärna mot B2B

- Är tekniskt kunnig och har mycket goda systemkunskaper, där SAP är meriterande

- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

- Har bra generell datorkunskap, samt goda kunskaper inom Office-paketet

Det är meriterande om du har tidigare bokförings- och faktureringskunskaper.

Som person är du

- Serviceinriktad

- Självgående

- Ansvarstagande

- Flexibel

Övrig information

- Start: Omgående/enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid konsult uppdrag du blir anställd av A-hub

- Vi har kollektivavtal med unionen

- Placering: Göteborg

Vi går igenom urvalet löpande.

Ansök nu

Marknadsförare med specialinriktning på Google Ads

Marknadsförare
Läs mer Mar 20
För vår kund söker vi en erfaren marknadsförare med specialinriktning på Google Ads. Vår kund söker en konsult som är intresserad av att efter en tid på uppdrag diskutera möjligheten till överrekrytering.

Som Senior Marknadsföringskonsult kommer du spela en nyckelroll inom den digitala marknadsföringen hos vår kund. Kunden söker inte bara en expert på Google Ads utan även en person med teknisk skicklighet och ett strategiskt mindset. Det är viktigt med en god erfarenhet kopplat till den svenska marknaden, men du kommer även i denna roll arbeta mot den europeriska marknaden.

Du kommer vara kundens främsta expert inom Google Ads och hantera kampanjer med smart bidding som primär budgivningsteknik. Ditt fokus kommer vara på den tekniska sidan av marknadsföring snarare än den grafiska. Kunden söker en strategiskt lagd person som med djupgående förståelse arbetar med komplexa marknadsföringsfrågor. Erfarenhet av att arbeta med Customer Life Time Value (LTV) och utveckla strategier är en fördel.

Kunden söker en person som arbetar självständigt och tar eget ansvar, personen i fråga förväntas tänka utanför boxen och våga utmana. Att ifrågasätta och komma med innovativa idéer uppmuntras. I rollen förväntas du dela med dig av din expertis och stödja teamet i att förstå och implementera bästa praxis.

Kvalifikationer:

- Flerårig erfarenhet inom marknadsföring.

- Djup förståelse för Google Ads-plattformen och dess senaste funktioner och verktyg.

- Erfarenhet av att leda och driva framgångsrika Google Ads-kampanjer.

- Djup kunskap om budgivningstekniker, särskilt inom smart budgivning.

- Teknisk skicklighet och förmåga att implementera avancerade strategier inom Google Ads-plattformen.

- Analytisk förmåga och förmåga att översätta data till handlingsbara insikter.

- Stark kommunikationsförmåga.

Fördelar med att ansluta till teamet:

- Möjlighet att påverka den digitala marknadsföringsstrategin för ett framstående företag.

- Arbete i en dynamisk och kreativ miljö där idéer och innovation uppmuntras.

- Om du är en passionerad Senior Marknadsförare med expertis inom Google Ads och vill ta ledningen i att forma vår kunds digitala marknadsföringsframtid, ser vi fram emot att ta emot din ansökan.

Krav:

- Erfaren marknadsförare med betydande fokus på Google Ads.

- Djup kunskap om budgivningstekniker, primärt smart bidding.

- Erfarenhet av att arbeta med teknisk marknadsföring och Facebook-ads.

- Förmåga att arbeta självständigt och strategiskt.

- Passion för Google Ads.

- Om du är redo att ta ditt nästa steg som Senior Marknadsföringskonsult och brinner för att skapa resultat inom Google Ads, ser vi fram emot din ansökan.

Plats: Göteborg

Anställning: Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på A-hub

Start: Maj

Ansök nu

Projektledare inom marknadsföring

Marknadskoordinator
Läs mer Mar 18
Är du en ambitiös och erfaren digital ninja med högskoleutbildning och passion för marknadsföring? Vår kund söker nu en Projektledare med erfarenhet inom marknadsföring som vill ta nästa steg i karriären.

Om Dig:
Vi söker dig som är driven, framåt och älskar utmaningar! Du är orädd, modig och ser möjligheter i allt du tar dig an. Din entusiasm kombinerat med en stark arbetsvilja och resultatorientering gör dig till den perfekta kandidaten för vår kunds roll som Projektledare.

Dina Kvalifikationer:

- Högskoleutbildad och digital ninja.

- Erfarenhet av att arbeta med Wordpress, Meta och LinkedIn-annonsering med bevisade goda resultat.

- Färdigheter i Photoshop och skapande av rörligt innehåll för Meta och LinkedIn.

- Kunskap om UTM-tagging, Google Analytics samt avancerade e-mailmarknadsföringsverktyg som Apsis eller Mailchimp.

Din Erfarenhet: Vi ser att du kommer med erfarenhet från digital kommunikation och är van att arbeta hands on med projekten.

Ditt Uppdrag:
Som vår projektledare kommer du inte bara att driva vår digitala närvaro, utan även projektleda våra event och mässor. Vi letar efter någon som inte bara vill sitta bakom en skärm, utan även trivs med att vara på plats och leda projekt till framgång.

Vi Erbjuder:

- En dynamisk arbetsmiljö där din passion och drivkraft kommer att uppskattas.

- Möjlighet att göra karriär och ta nästa steg som affärchef.

- Utmanande och varierande arbetsuppgifter inom digital marknadsföring och eventhantering.

Ansökan:
Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och har den passion och erfarenhet vi söker, skicka din ansökan och CV till oss. Vi ser fram emot att välkomna en modig och ambitiös digital marknadsförare till vårt team!

Detta är en direktrekrytering till vår kund som är inom event branschen.

Start omgående: Med placering i göteborg

Ansök nu

Senior Projektledare inom Elnät

Elingenjör
Läs mer Mar 15
A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet.

För vår kunds räkning söker vi nu kompetenta och engagerade projektledare inom elnät för att samordna och leda projekt inom ny-, om- och tillbyggnad av elnät för Göteborg Energi.

Vår kund är specialiserade inom energibranschen, men de tar också uppdrag inom andra sektorer såsom detaljhandeln, tillverkningsindustrin och den offentliga sektorn. Detta breddar deras kompetensområde och ger flexibilitet att stödja olika verksamheter.

Med en platt organisation är vägen till beslutsfattarna kort. Det finns därför en stor möjlighet att påverka både företagets och din personliga utveckling. Genom rätt ledarskap strävar vår kund efter att skapa optimala förutsättningar för sina medarbetare.

Dina ansvarsområden:

- Ledning av projektmöten och samordning av processer.

- Administration, dokumentation och budgetuppföljning.

- Representation gentemot entreprenörer, leverantörer, medarbetare och kunder.

- Säkerställande av resursplanering, budget och riskhantering.

- Uppfyllande av tekniska krav och lagkrav.

Din bakgrund:

- Teknisk utbildning (gymnasium/högskola/universitet) inom elkraft eller likvärdigt.

- Minst 8 års erfarenhet inom distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV.

- Dokumenterad ESA-utbildning Grund och Arbete.

- Dokumenterad Arbete på Väg-utbildning.

- Dokumenterad BAS-P/U utbildning.

- Självständig och teamorienterad.

- God kommunikationsförmåga på svenska i tal och skrift.

- B-körkort.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse.

Arbetstider: Heltid.

Plats: Göteborg.

Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu