Göteborg: Reservdelsansvarig till Palfinger

Hitta ansökningsinfo om jobbet Reservdelsansvarig till Palfinger i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-19 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Palfinger.

Om företaget:

Palfinger är världsledande på lastbilskranar, skogskranar och lastväxlare. Företaget har ett brett sortiment, lång erfarenhet och en hög servicenivå. Palfinger följer sina kunder genom hela processen så länge man är ägare till en Palfinger-modell för att man ska kunna utnyttja sin produkt på bästa sätt. Palfinger värnar om sina medarbetare och erbjuder bland annat interna utbildningar, bra förmåner och god kamratskap på arbetsplatsen.

Arbetsuppgifter:

I din roll som reservdelsansvarig arbetar du i en bred roll där dina främsta arbetsuppgifter är lagerhantering, daglig kontakt med kunder samt sköta beställningar och leveranser. Du arbetar mycket i företagets interna system där du bland annat sköter inköp, skriver in varor och ser till att lagersaldo stämmer. Vidare stöttar du även dina kollegor i verkstaden vid behov.

• Lägga beställningar
• Sköta registrering i det interna systemet
• Ta emot och packa upp levererade varor
• Se till att det är ordning på lagret och att lagersaldo stämmer

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har god datorvana och ett starkt tekniskt intresse
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska
• Du har B-körkort
• Tidigare arbetserfarenhet av reservdelshantering inom fordonsbranschen är meriterande
• Truckkort är meriterande

Vi söker dig som är lösningsorienterad och serviceinriktad, du vill alltid hitta de bästa lösningarna för dina kollegor och för kunden. Vidare är du noggrann och har enkelt för att skapa struktur i ditt arbete, du trivs med arbetsuppgifter där du får arbeta administrativt och sätta dig in i olika system. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Som person är du mån om att se till gruppens bästa och bidra till att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare är du en självgående person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och driver ditt arbete framåt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker.

Däckmontör sökes till storkund i Göteborg

Läs mer Mar 6
Jobb-ID
245006

Jobbeskrivning

I din roll som däckmontör för storkund i Stockholm norra så kommer du att utföra hjulbyten, ansvara för att hämta och lämna hjul på däckhotellet, samt förvara och checka ut dem. Ditt mål är att leverera utmärkta resultat och erbjuda kunderna bästa möjliga service. Det kan också förekomma viss enklare administrativt arbete i din roll. Du spelar en viktig roll i att skapa en positiv och samarbetsvillig lagkänsla samt en effektiv arbetsmiljö för dig och ditt team.

Start sker enligt överenskommelse och vi anställer löpande, så sök jobbet redan idag. Om du är en morgonpigg person som trivs med att köra tyngre fordon och vill bidra till ett bättre samhälle, är detta jobbet för dig.

Villkor
Startdatum: Löpande rekrytering

Ort: Stockholm norra med omnejd

Arbetstider: Varierande

Omfattning: 100%

KOMPETENSKRAV

- Är en trevlig och positiv person som har ett intresse för service

- Tycker om att arbeta självständigt och tar eget ansvar

- Är flexibel, stresstålig och gillar att arbete i högt tempo.

- Är noggrann och initiativrik.

- Har du erfarenhet som däckmontör ser vi det som meriterande

- B -körkort är ett krav, C-kort är meriterande

- Svenska språket i både tal och skrift.

DINA ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifterna består bland annat av skifta däck från vinter- till sommardäck för kundernas fordon.

Säkerställa att arbetet utförs korrekt och effektivt genom noggrannhet och struktur.

Bidra till en hög kvalitet och service för att förbättra kundens upplevelse.

Du kommer att vara anställd hos oss på Addita och vara uthyrd till vår kund.

OM FÖRETAGET

Kunden är en välkänd aktör inom däckbranschen som erbjuderservice för olika målgrupper. Företagets huvudkontor ligger i Stockholm och företaget har kontor, leveranser och kunder i hela Sverige. Vår samarbetspartner är ett familjärt bolag som verkat i många år och är ett igenkänt varumärke i området. Företaget tar heder i sin noggrannhet och fokus på kvalité i sina produkter och tjänster.

DIN PROFIL
För att lyckas i den här rollen behöver du helst ha tidigare erfarenhet som en däckmontör. Det är dock inget krav men meriterande. Du behöver tala och skriva svenska samt kunna läsa och förstå. Att montera och lossa av däck är en säkerhetsfråga därför är det viktigt att du som däckmontör följer arbetsgivarens rutiner och regler under arbetet. Du bör ha erfarenhet av att arbeta i stressiga miljöer eftersom det kan bli högt tryck snabbt beroende på säsong och tid.

OM OSS

Som anställd på Addita kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av marknadsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

Som anställd på Addita får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Addita arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Addita för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Ansök nu

Däckmontör till Göteborg

Läs mer Feb 22
Vi söker Däckmontörer till vårens däcksäsong! Jobbet är beläget inom Göteborgsområdet.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Som däckmontör jobbar du i verkstaden med att skifta, kränga samt balansera däck på personbilar.

Om dig:

- Du har tidigare erfarenhet av arbete som Däckmontör

- Du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt

- Det här är ett jobb för dig som kan arbeta självgående och i team

- Du har manuellt B-körkort

- Du talar och skriver obehindrat i svenska



Detta är en tjänst på heltid som pågår ca. 2 månader. Start sker under mars månad.

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Bilplåtslagare till Werksta Göteborg Högsbo

Läs mer Feb 22
Är du rätt person för utmaningen att leverera högsta kvalitet som bilplåtslagare på vår fina anläggning i Högsbo Göteborg

Din profil

Vi söker dig som är erfaren bilplåtslagare. Du ska ha förmågan att arbeta självständigt, vara serviceinriktad, engagerad och noggrann. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, att du har stor social kompetens och god samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du har datavana samt förstår hur tidsstämpling fungerar. Tjänsten förutsätter att du har B-körkort.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer arbeta med många olika bilmärken och hantera såväl små reparationer som stora strukturskador.

Exempel på arbetsuppgifter;

- Samverka med planering, skadeberäknare och arbetsledare för att skapa goda resultat

- Byta och rikta karossdetaljer

- Svetsa, limma och nita

- Demontering och montering

Vi erbjuder dig

Werksta erbjuder dig ett spännande jobb som utmanar allt du kan och bjuder på en utvecklingsresa. Vi har viljan och resurserna att ligga först med ny kunskap och teknik. Du får bli del i en organisation med mycket engagerade medarbetare. Du blir också en del i ett företag som erbjuder stora utvecklingsmöjligheter och som expanderar och satsar framåt - Vår vision är att ”Vi är förstahandsvalet, betrodda av våra kunder och partners och älskade av våra medarbetare. Vi leder branschens utveckling och föregår med gott exempel.”

Läs mer om vad vi kan erbjuda på vår karriärsida (https://werkstasweden.teamtailor.com/) och läs mer om våra verkstäder på vår hemsida (https://www.werksta.se/bilverkstader-stockholmsregionen/).

Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Platschef Faouzi Semmou , 0720774109

Om Werksta

Werksta är Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Sedan starten i juni 2015 har Werksta vuxit snabbt i Sverige och räknar idag till totalt 31 verkstäder med ca 600 anställda. Med starka positioner i de större städerna repareras årligen över 40 000 bilar. Vi vill med hög tillgänglighet och god service leverera branschens högsta kundnöjdhet och vara såväl försäkringsbolagens som slutkundernas förstahandsval vid skada. I Werksta ingår även Autoklinikka, Finlands ledande skadeverkstadskedja med ca 60 verkstäder samt 13 verkstäder i Norge. Werkstas huvudägare är investeringsfonden Procuritas.

Ansök nu

Tekniker/mekaniker

Läs mer Feb 22
Vi söker dig som har erfarenhet inom motor reparationer, felsökningar samt andra tekniska problematik lösningar för dagens person och transport fordon.
vi söker dig som är driven har viljan att jobba
KAN sitt jobb! och är självgående samt kunna lag spela med vårat team och lyder överordnad i befäl för allas trevnad och ett bra tempo på vår verkstad.
Hör av dig på vår mejl med cv, personligt brev och intyg om livs erfarenhet inom Branschen.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Bilmekaniker sökes

Läs mer Feb 14
Automekano i Göteborg AB är ett företag med lång historia som nu söker nya medarbetare som känner sig hemma i en bilverkstad.
Tjänsten som är ledig är en heltidstjänst och den sökande kommer få provarbeta innan avtal tecknas.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Bravura Sverige AB .

Systemutvecklare till Ergodata

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Mar 11
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs hos Ergodata AB.

Om företaget:

Ergodata har funnits sedan 1976 och är ett konsultföretag med spännande uppdrag hos såväl nationella som internationella kunder. En del uppdrag genomförs ute hos kund och andra inhouse. Uppdragen kan vara av mycket olika karaktär och omfattning vilket tillsammans med miljön på Ergodata utvecklar såväl företaget som individen kontinuerligt. På företaget sitter 8 personer i fräscha lokaler i Gårda.

Arbetsuppgifter:

I rollen som systemutvecklare hos Ergodata kommer du vara delaktig i ett stort projekt som pågått under en längre tid, men även få möjligheten att delta i nyare uppdrag. Syftet med detta projekt är att samla in vetenskaplig mätdata, lagra dessa i en databas för att sedan kunna presentera information för olika intressenter i olika system. En central del i din roll kommer vara att tillsammans med teamet överföra befintligt systemet till en ny servermiljö på Linux-servrar. Ergodata har ett arbetssätt som är likt agilt, där de tagit de bästa delarna från det. Mycket fokus ligger på ”Clean Code” och rollen innefattar mycket programmering och testning.

• Fokus på systemutveckling med ett agilt arbetssätt
• Flytta nuvarande system till Linux
• Stöd och vägledning från en mentor med en öppen samt inspirerande arbetsmiljö

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Utbildning från Högskola eller Universitet inom IT
• Erfarenhet av att programmera inom någon av C, C++, PHP eller annat scriptspråk
• Meriterande erfarenhet av relationsdatabaser
• Meriterande med erfarenhet av Linux
• Du talar och skriver välformulerat på både svenska samt engelska

Vi söker dig som har ett stort intresse för systemutveckling, och även om teknisk kompetens är viktig så är din förmåga samt vilja att lära dig nya saker det viktigaste för oss. För att lyckas i rollen krävs det att du både är noggrann och kvalitetsmedveten i ditt arbete. Samtidigt är det viktigt att du trivs med att arbeta strukturerat och metodiskt tillsammans med kollegor och kunder.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Drakegatan 10 Block B, 412 50 Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse


Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Supply Chain Planner till Maurten

Inköpare
Läs mer Mar 25
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Maurten.

Om företaget:

Maurten är ett innovativt företag inom sportnäringsbranschen med fokus på att leverera vetenskapligt avancerade produkter för elitidrottare och motionärer över hela världen. Med ett dedikerat team av forskare, nutritionsexperter och idrottsutövare strävar de efter att skapa banbrytande produkter som passar alla som ser sig själva som idrottare. Deras grundläggande teknologi, baserad på hydrogel, har revolutionerat sportenergikategorin genom att möjliggöra optimala förhållanden för kolhydratupptag i kroppen, vilket ger atleter möjlighet att maximera sin energinivå och prestanda under träning och tävling. Maurten är dedikerade till att fortsätta driva gränserna för sportnäring genom att integrera vetenskaplig forskning, innovation och kvalitet i alla produkter. De värdesätter en kultur av samarbete, passion för idrott och engagemang för att hjälpa idrottare att uppnå sina mål på alla nivåer.

Maurten grundades 2016 och har sedan dess upplevt en betydande tillväxt över hela världen. Idag är de verksamma globalt med anställda i USA, UK, Kanada och EU samt med distributörer som hanterar försäljning i Japan, Australien och Sydafrika. Maurten består idag av ett globalt team på totalt 68 passionerade medarbetare, där 40 av dessa är baserade på huvudkontoret i Göteborg.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Supply Chain Planner är det du som optimerar leveranskedjan i syfte att hantera och förbättra flödet av varor och resurser, vilket du gör genom att driva dialog med både interna och externa intressenter. Vidare identifierar du risker och möjligheter i leveranskedjan där du tar fram strategier och åtgärder för att utveckla eller motverka dessa. Som Supply Chain Planner ansvarar du också för att driva processutvecklingen, där du tar emot input och kravställer mot andra avdelningar. Du planerar och genomför inköp, både för direkt och indirekt material, vilket sker utifrån dialog med säljavdelningen, lagernivåer och din bedömning av marknadstrender. Vidare bygger och upprätthåller du relation med leverantörer vilka du med viss regelbundenhet besöker på plats. I rollen ingår också att underhålla och utveckla masterdata såsom prisstrategier, artikelhantering och planeringsparametrar. Supply Chain Planner rapporterar till Head of Production & Procurement.

• Optimera leveranskedjan för att förbättra flödet av varor och resurser
• Ansvara för flertalet interna och externa kontaktytor
• Analysera möjligheter och risker i leveranskedjan för att skapa effektiva processer
• Planera inköp i samarbete med säljavdelningen, utifrån lagersaldo och baserat på din analys av marknadstrender
• Bygga och upprätthålla relationer med leverantörer, vilket sker med viss regelbundenhet hos leverantören
• Underhålla och utveckla masterdata

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av liknande roll inom Supply Chain eller logistik
• Erfarenhet av att arbeta i en matrisorganisation och kunskap om hur man bäst navigerar i olika organisationer
• Det är meriterande med erfarenhet från en reglerad bransch, såsom Food, Pharma eller Medtech
• B-körkort
• Flytande kunskaper i engelska och goda kunskaper i svenska

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har ett intresse och en förmåga att förstå affärsmässiga principer, företagande och företagsekonomi, såsom intäkter, vinster, marknader och avkastning. Då du driver utvecklingen av metodikerna och samarbetena inom dina områden är du också trygg i att fatta snabba beslut och agera utifrån dessa, samtidigt som du trivs i en föränderlig miljö och är anpassningsbar utifrån förändrade förutsättningar. Du har ett bra tillvägagångssätt för att lösa problem, då du har en väl utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningorienterad inställning. Vi tror också att du har förmåga att skapa och hålla struktur både i ditt egna arbete och i dialog med interna och externa intressenter.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Applikationsutvecklare inom backend

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Mar 22
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Evado (Mobile Solutions i Luleå AB).

Om företaget:

För att göra företag effektivare har vi utvecklat en mobil plattform med en skalbar företagsövergripande app och molntjänst som möjliggör för kunden att samla alla digitala kanaler på ett ställe. I vår roadmap har vi innovativ tillämpning av teknik för det moderna samhället, hemmet, bilen och individen, exempelvis tittar vi på elbilsladdning, hemautomation och solceller. Evado utvecklar även appar för arbetsordersystem och ärendeplanering inom energibranschen.

Våra kunder är större företag, främst inom energisektorn, men även kommuner och myndigheter, där digitaliseringen nu skapar nya förutsättningar för framgång.

Vi är ett nationellt team och finns i Luleå, Sundsvall, Falun, Göteborg och Malmö. Du är varmt välkommen att arbeta i någon av dessa orter och erbjuds även alternativet att arbeta helt på distans.

Arbetsuppgifter:

I rollen blir du en del av ett familjärt team med utvecklare som tillsammans jobbar agilt med scrum och JIRA föra att utveckla företagets produkter. Produkterna är främst baserade på backendsystem som försörjer appar mot frontend såsom iOS och Android-enheter.

Din huvudsakliga uppgift är att utveckla applikationer för Android, iOS och Java-baserade servrar för att kunna skapa skräddarsydda lösningar för Evados kunder. Du arbetar med allt från kravinsamling och produktdesign till testuppställning och underhåll av byggskript. Du arbetar nära marknadsavdelningen samt produktchefer för att utveckla produkterna.

Huvudsakliga tekniker som vi använder oss utav:
• Java EE, PHP, Docker, Postgre , , XML, Azure, Linux

Vi utvecklar våra produkter kontinuerligt och söker nu dig som vill bli en del av våra framtida ambitioner där vi fortsätter att bygga moderna, skalbara och modulära produkter!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gedigen kunskap i backend programmering i ett objektorienterat språk
• Erfarenhet av molnbaserade lösningar och arkitekturkoncept som microtjänster och serverless
• Obehindrad kommunikation på svenska i tal och skrift
• Kunskaper i LAMP stack och Java EE är meriterande
• Erfarenhet av att designa systemarkitektur är starkt meriterande

För att trivas som utvecklare hos Evado anser vi att du bör ha en stark motivation för utvecklingsarbete och en önskan att fortsätta att göra detta i samarbete med kunniga och tekniskt drivna kollegor. Vi värderar samarbetsförmåga och ser att du tar ett betydande ansvar för ditt arbete, alltid strävar efter att leverera högkvalitativa resultat. Som utvecklare hos oss bör du vara noggrann och skicklig som analytiker, säkerställande att ditt arbete är korrekt och fokuserad på detaljer. Genom att planera och genomföra ditt arbete på ett strukturerat och metodiskt sätt undviker du att förbise några detaljer. Slutligen, som en person med nyfikenhet och en drivkraft att driva projekt framåt, förväntar vi oss att du aktivt bidrar med idéer och nya perspektiv.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kontor i Luleå, Sundsvall, Falun, Göteborg och Malmö men du är välkommen att arbeta delvis eller helt på distans
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Systemutvecklare till Gotit

Civilingenjör, systemutveckling
Läs mer Mar 28
Nytt
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Gotit.

Om företaget:

Gotit skapar IT-stöd med syftet att förenkla och utveckla administrationen från förskola till vuxenutbildning. Programvaror som Skolplatsen och Alvis erbjuder skolorna ett stöd för att bland annat administrera ansökningar, frånvaro, betyg och mycket mer.

”Att tillsammans utveckla morgondagens lärande” är vår vision. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi på Gotit de bästa lösningarna utifrån kundens behov. Vi satsar mycket på att bli en attraktiv leverantör men även en attraktiv arbetsplats och vi arbetar därför mycket med våra medarbetares personliga utveckling, både individuellt och i grupp. Som medarbetare på Gotit finns det stora möjligheter till vidareutveckling. Vi är ett långsiktigt produktbolag med långa kundavtal vilket ger stora möjligheter för våra medarbetare att växa med vår tekniska utveckling och bidra till vårt viktiga samhällsuppdrag, att förbättra skolan.

Alla system är webbaserade/SaaS-tjänster och används av väldigt många användare som ställer höga krav på lättanvändbara, säkra och stabila system. Gotits största personalgrupp är våra systemutvecklare som består av tio personer. Teamet är ett glatt gäng som både är seriösa och målfokuserade och leds av en teamledare.

Arbetsuppgifter:

Som systemutvecklare på Gotit kommer du att arbeta både självständigt och i grupp med webbutveckling i olika utvecklingsmiljöer och databasdesign i moderna utvecklingsverktyg. I uppgifterna ingår också test-, dokumentations- och kvalitetsarbete. Du kommer arbeta i ett team bestående av experter både inom verksamhetens behov och våra tekniker. Vi jobbar i .NETstacken med arkitekturer och databasdesign. Dessutom gillar vi att hålla hög kvalité på våra leveranser. Vi arbetar efter en agil SCRUM- baserad modell med tvåveckors sprintar och kontinuerliga releaser.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad eftergymnasial utbildning inom programmering/IT
• Tidigare arbetslivserfarenhet av .NET, C# och
• Meriterande med erfarenhet av HTML, CSS, JavaScript eller TypeScript
• Du förstår svenska i tal och skrift och har goda kunskaper i engelska

Vi söker dig som är initiativtagande så att arbetet kan flyta på smidigt. Rollen kräver flexibilitet och förmågan att vara en lagspelare. Vi har ett stort kundfokus och värnar alltid om kvalitetsnivån. För oss är det oerhört viktigt att du är bekväm med att refaktorera och förbättra befintlig kod. Vi söker dig som är professionell och som tycker att det är självklart att koden du checkar in håller hög kvalitet och följer vedertagna principer för arkitektur och testbarhet.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Produktadministratör till ATV-huset

Backofficepersonal
Läs mer Mar 25
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos ATV-huset.

Om företaget:

ATV-huset är det ledande valet för fyrhjulingsentusiaster i Skandinavien. Med flera års erfarenhet är företaget marknadsledande inom tillbehör och reservdelar. Deras sortiment täcker allt från små skruvar till specialanpassade tillbehör och stora däck. ATV-huset fokuserar på kundnöjdhet och strävar inte bara efter att sälja produkter utan också att bygga långvariga relationer och ge högkvalitativ service.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Produktadministratör arbetar du med hantering av nya produkter som ska publiceras på företagets hemsida. Därtill ansvarar du för att skapa tydliga och lättförståeliga produktbeskrivningar för varje produkt för att minska ärenden och frågor till kundtjänstavdelningen. Du arbetar även med att skapa nya bilder för befintliga produkter och reservdelar vid behov samt går igenom befintliga produkter och produktbeskrivningar för att utforma dem på ett förbättrat sätt. Avslutningsvis ingår även vård av artikelregistret i dina arbetsuppgifter för att säkerställa rätt och uppdaterad information.

• Skapa produktbeskrivningar för nya produkter och reservdelar
• Gå igenom befintliga produkter och korrigera information på hemsidan
• Vårda artikelregister

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom administration, erfarenhet av webshopssystem, e-handel är meriterande
• God dator och systemvana samt goda kunskaper i Excel
• Du talar och skriver obehindrat på svenska, kunskaper i norska/finska är meriterande

För att trivas i denna roll är du en effektiv och noggrann person som har förmågan att strukturera och organisera dina uppgifter och att hela tiden säkerställa att allt ditt arbete håller en hög kvalité. Vidare har du även en kreativ ådra och gärna ett säljintresse för att främja att outputen av ditt arbete främjar produkternas försäljning. Du kommer gärna med förbättringsförslag och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där du är med och skapar framgång.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ingenjör till Dspace Nordic

Civilingenjör, elkraft
Läs mer Mar 26
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Dspace Nordic.

Om företaget:

Dspace Nordic är ett företag med över 25 års erfarenhet inom modellbaserad och datadriven utveckling och reglerteknik. Företaget är specialister på inbyggda system och erbjuder både hård- och mjukvara samt kursverksamhet till deras kunder. Dspace Nordic är återförsäljare till de marknadsledande leverantörerna dSPACE och MES (Model Engineering Solutions) och kan därmed erbjuda kraftfulla verktyg som stödjer kunderna i hela utvecklingsprocessen, från prototyphårdvara till verifiering av den färdiga produkten. Dspace Nordic verktyg är välanvända inom utveckling av styrsystem för fordon, flyg samt övriga mektroniska system. Här blir du en del av ett sammansvetsat team och du erbjuds en gedigen introduktion för att få rätt förutsättningar att sätta dig in i ditt arbete.

Arbetsuppgifter:

I rollen som ingenjör erbjuds du en varierad tjänst med goda utvecklingsmöjligheter på sikt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att skräddarsy, driftsätta och underhålla test- och utvecklingssystem baserat på kundernas behov. Du kommer att stötta både kunder och kollegor på Fengco i frågor kopplat till verktygen. Eftersom företaget erbjuder konsultation on-site innebär det ett nära samarbete med kunder i kortare konsultprojekt. Därtill har du löpande dialog med dSPACE kring utveckling av systemen samt håller utbildningar och demos i systemen ute hos kunderna.

Dina arbetsuppgifter kommer att växa med tiden och vid intresse finns möjligheten att utvecklas till en position med ett mer strategiskt fokus framöver.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Civilingenjörsutbildning inom elektronik, elkraft, mekatronik eller annan utbildning av liknande karaktär
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

För att trivas i rollen ser vi att du är en social person som trivs i mötet med andra och ser ett stort värde i att samarbeta på arbetsplatsen. Du blir motiverad av problemlösning och tycker det är roligt att fördjupa dig i komplexa problem. Därtill tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir färdigt i tid. Som person är du den som alltid ställer upp och stöttar andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte och du är inte rädd för att ta egna initiativ för att nå dit du vill.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu