Göteborg: Fastighetstekniker

Hitta ansökningsinfo om jobbet Fastighetstekniker i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-22 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi efter ytterligare en kollega inom fastighetsservice till vår uppdragsgivare, där du kommer att ingå samt vara stationerad centralt inne i Göteborg tillsammans med övriga arbetslaget om 4 personer inom fastighet/drift/underhåll. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp som tillsammans tar hand om både serviceärenden och den inre skötseln i vår kunds olika fastigheter.

I tjänsten ingår bland annat arbetsuppgifter som:
- Tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll av fastighetsknutna tjänster
- Löpande administration samt dokumentation
- Ronderingar
- Kontakt med fastighetsägare
- Kontakt samt mötesbokningar med underentreprenörer

Till denna tjänst så söker vi efter dig som är intresserad utav ett längre uppdrag/arbete inom fastighetsbranschen, då tjänsten är tänkt att gå över till en fast tjänst ute hos vår uppdragsgivare efter 6 månader.

Arbetstiderna är förlagda måndag - fredag 07:00-16:00.

Din profil

Vi söker dig som har följande erfarenhet och kompetens:

- God förmåga att möta kunder och andra samarbetspartners på ett trivsamt och personligt sätt.
- Fastighetsteknisk utbildning eller annan arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig.
- Vana av att utföra enklare reparationer/felanmälningar där kunskaper inom EL och VVS är meriterande.
- Datorvana

Det är ett krav att du behärskar det svenska språket flytande samt innehar B-körkort.

Arbetet är varierande och passar dig som har viljan och engagemanget att ge professionell service åt våra kunder. Stor del av tiden arbetar du i områden där du möter kunder varför din sociala kompetens är viktig.



Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kontorsvaktmästare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kontorsvaktmästare.

Support tekniker

Läs mer Apr 16
Redo att hitta din grej? Testa nytt, utbyt erfarenheter och upptäck vad du verkligen gillar att göra.

Är du serviceinriktad, praktisk lagd och vill ha ett varierat arbete? Då kan det vara dig vi letar efter!

Din roll

Vi söker en medarbetare som kommer vara en del av vårt härliga gäng integrations och verifiering ansvariga ingenjörer på Surface Systems. Ditt huvudsakliga ansvar kommer att vara att hjälpa till med service och underhåll av labb, system och testutrustning. Arbetsuppgifterna kommer även innebära att hjälpa till med:

* Inköp, leveranser, planera transporter
* Arbete med våra interna sensorsystem och fordon
* Arbetet kommer innebära lyft av tunga objekt, men självklart kommer vi tillhandahålla utbildning och skyddskläder

Din Profil

Vi erbjuder ett varierande arbete och underbara kollegor. Egenskaper vi önskar hos dig är hjälpsamhet, serviceinriktad, flexibel, social, noggrann och har ett stort engagemang. Låter det som dig, tveka inte att sök!

Arbetet kräver att du har B-körkort, som eventuellt kommer behöva kompletteras med behörighet för tungt släp om det inte redan finns. Vi ser även att du har:

* Gymnasieexamen
* Erfarenhet av likvärdigt arbete
* Ett stort plus om du har ett intresse av att på sikt ta dig an arbetsuppgifter inom arbetsmiljö

Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

Vad du blir en del av

Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan.

Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen.

Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 22 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld.

Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här

Om du är intresserad av vilka förmåner som du kan ta del av som anställd på Saab i Sverige, kan du läsa om dem här

Vill du lära känna vår verksamhet och personal lite bättre? Här kan du hitta berättelser från några av våra anställda.

Ansök nu

Kundvärd/vaktmästare till uppdrag under maj

Läs mer Apr 9
Är du en social och positiv person som trivs med praktiska arbeten där du är lite allt i allo? Behöver du en extra inkomst utöver dina studier? Då kan denna tjänst vara perfekt för dig!

För kunds räkning söker vi nu en kundvärd/vaktmästare till vår kund i Göteborg för ett heltidsuppdrag under maj månad. Rollen är varierad men du kommer främst bemanna kundens kontor och ta emot samt vara behjälplig mot kunder. Utöver kundmottagandet kommer du även utföra en del praktiska uppgifter, såsom att göra enklare reparationer, ta fram material och sätta upp lampor m.m.

Tjänsten är på heltid under hela maj och i samband med start får du en betald upplärning. Arbetstiderna är kl. 08.00-17.00 på vardagar. Visar du framfötterna finns det möjlighet till att eventuellt jobba på annat uppdrag hos oss efter periodens slut.

Din profil
Vi söker dig som är en social och positiv person som är duktig i kontakt med kunder. Vidare ser vi att du är händig, pillig och trivs med att arbeta praktiskt. Rollen kräver att du både kan arbeta självständigt och under eget initiativ men även har god samarbetsförmåga då du kommer jobba tillsammans med andra kundvärdar.

Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi kommer stänga ner annonsen så fort vi hittat rätt person.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Vaktmästare sökes till långsiktigt uppdrag i Göteborg

Läs mer Mar 22
Vi söker en initiativtagande vaktmästare till ett långsiktigt uppdrag i Göteborg då vår partners fastighetsavdelning växer. Har du några års erfarenhet från en liknande tjänst inom fastighetsskötsel samt praktisk erfarenhet av fastighetsteknik, ventilation eller VVS? Är du också van vid att arbeta i administrativa fastighetssystem? Då kan du vara den vi söker. Tveka inte att skicka in din ansökan idag!

OM TJÄNSTEN

Att stärka och utveckla Sveriges transmissionsnät för el är avgörande för att möta framtidens energibehov. Som en ledande aktör inom energibranschen är vår kund dedikerad till att säkerställa en pålitlig och effektiv elförsörjning för landet. Vår partners fastighetsavdelning växer och behöver fler resurser för att klara av den arbetsbelastning som finns. Därför söker vi nu en vaktmästare till deras fastighetsavdelning. Rollen som vaktmästare är mångsidig och innehåller allt ifrån att hantera felanmälningar och reparationer till arbetsuppgifter av mer administrativ karaktär så som att hantera beställningar av material och utrustning.

Detta är en unik möjlighet att arbeta inom en central myndighet och vara en del av att säkerställa en trygg och effektiv elförsörjning för Sverige. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos oss på Academic Work för att sedan arbeta ute hos vår kund.

Tjänsten är baserad i Göteborg och till viss del i Halmstad. Resor kan därför förekomma. Innan en anställning kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning genomföras med anledning av att du kan komma i kontakt med känsliga uppgifter i tjänsten.

Du erbjuds
- Du kommer att arbeta på heltid för en statlig myndighet under en period av minst två år
- En varierande och aktiv tjänst i vår kunds nya kontor i Göteborg

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera felanmälningar, planerat underhåll samt utföra mindre reparationer och åtgärder
* Hantera beställningar och kontakter med verksamheten
* Ha löpande kontakt med fastighetsägare samt leverantörer och delta vid upphandlingar
* Avhjälpa akuta fel på kontorsutrustning och hantera beställningar av material och utrustning
* Upprätta enklare rutiner, instruktioner och riktlinjer
* Utföra skyddsronder, fastighetsronderingar och mötesrumsronderingar
* Stötta kontorsansvariga och fastighetsavdelningen där det finns behov


VI SÖKER DIG SOM


* Har arbetat minst 2 år i administrativa fastighetssystem för beställningar och felanmälan
* Har minst 2 års erfarenhet av daglig samverkan med verksamhet samt god erfarenhet av kontakter med leverantörer och fastighetsägare.
* Har minst 2 års praktiska kunskaper av fastighetsteknik, såsom ventilation, VVS, kyla och styr-och regleranläggningar
* Innehar B Körkort
* Innehar minst gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning inom Fastighetsskötsel
* Förmåga att formulera dig på svenska i tal och skrift då detta krävs i det dagliga arbetet


Det är meriterande om du har


* Tidigare erfarenhet av arbetat som vaktmästare i en byggnad som är ett skyddsobjekt


För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- God samarbetsförmåga och initiativförmåga
- God problemlösningsförmåga och tycker om att ta tag i praktiska operativa ärenden
- Starkt engagerad som innebär att ta initiativ och driva arbetet.
- Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation
- Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende
- Arbetar självständigt och målinriktat
- Förmåga att implementera lösningar och skapa accept och förståelse i verksamheten.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Internservicemedarbetare för uppdrag på Högskolan Väst!

Läs mer Mar 18
Har du tidigare arbetslivserfarenhet inom vaktmästeri, underhåll av lokaler eller annan fastighetsrelaterad erfarenhet? Då kan det vara dig vi söker!

Om uppdraget

Vår kund Högskolan Väst, belägen i Trollhättan, söker nu tillskott till sitt befintliga team inom service och som stödfunktion internt. Du har nu chansen att kliva på ett roligt, stimulerande och utvecklande uppdrag med möjligheten att få bidra till utveckling och träffa nya människor i en omväxlande och stimulerande miljö. Arbetet utgår helt från kundens lokaler beläget i Trollhättan, tjänsten är på 100% med arbetstider på vardagar mellan kl. 08-16:30. Uppdraget påbörjas senast 20/5 2024 och kommer pågå till 30/9 2025 med möjlighet till förlängning.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten som internserivcemedarbetare krävs det att du är serviceinriktad, har stor ansvarskänsla, kan arbeta självständigt och kunna ta egna beslut utifrån de utmaningar du ställs inför. Du är även med och deltar i möten och utvecklar och driver verksamhetsområdet framåt.
Som internserivcemedarbetare arbetar du med den dagliga driften av sektionens uppdrag vilket bland annat innebär följande arbetsområden:

- Campusdrift -tillsyn och underhåll av inredning och utrustning i lokalerna

- Volymkopiering

- Skanning av tentor

- Inköp, och hantering av leverantörskontakter

- Jobba med supportärenden som inkommer via vårt Servicecenter

- Flytthjälp och tillhörande logistik

- Post och paket

- Godsmottagning och lagerhållning

- Arbeta med campusrelaterad säkerhet (lås och passager)



Dina kvalifikationer

- Fullständig gymnasieexamen

- Erfarenhet av fastighetsrelaterad drift och support eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig

- Förmåga att delta i flytt-arbete och utföra en del tunga lyft

- Goda datorvana och kunskaper i Microsoft Office 365

- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och på engelska

- B-körkort

Utöver detta ser vi att du som person gillar att ge god service och att möta människor, har lätt för att identifiera och lösa tekniska problem. Det är positivt om du tycker om att befinna dig i en verksamhet som ständigt utvecklas och kan hantera perioder av arbetstoppar. Samt att du trivs med att arbeta såväl självständigt som i grupp med ett stort intresse för att förstå verksamheten.

Meriterande

- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem

- Erfarenhet av copy/print

- Erfarenhet av passagesystem

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 15 april

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

ISS söker Vaktmästare till kund inom fordonsindustrin i Göteborg

Läs mer Mar 14
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Till vår verksamhet hos kund inom fordonsindustrin i Göteborg, söker vi på ISS en engagerad, positiv och erfaren Vaktmästare som brinner för service. Vill du vara med och skapa förutsättningar för en god miljö och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst!

Om rollen

I rollen som Vaktmästare ansvarar du, tillsammans med dina kollegor, för att vår kunds kontor och lokaler ska förmedla en helhetsupplevelse av en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för anställda och besökare.

Du arbetar med skötsel och underhåll av kundens lokaler och fastigheter där arbetsuppgifterna varierar. Du kommer att arbeta i olika miljöer. Vi värderar därmed ditt personliga och prestigelösa engagemang högt samt din förmåga att lösa hastigt uppkomna situationer.

Arbetsuppgifter i urval:

• Av-tekniska uppgifter.
• Rondering av kundens lokaler och rapportering av avvikelser enligt satta riktlinjer och agerande utefter mandat.
• Inventera, beställa och fylla på material enligt satta rutiner.
• Felanmälan av utrustning och inventarier i lokaler kopplade till tjänsten.
• Hantering av intern och extern post och gods.
• Flyttar och möbelhantering.
• Tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll.

Tjänsten är på heltid, tillsvidare med en inledande provanställning i sex månader. Placering på site i Lundby.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har god social kompetens och har förmåga att själv se vad som behöver göras och driva arbetet självständigt framåt. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Vi ser gärna att du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare och har förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp.

Du har gymnasieutbildning och erfarenhet från att ha arbetat i liknande tjänst. Du är händig, har en grundläggande fastighetsteknisk förståelse, kunskap inom AV-teknik samt kan utföra enklare reparationer. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda IT-kunskaper.

Vi erbjuder

Självklart erbjuder vi dig en trygg anställning hos ISS. Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Ansökan

Vi hoppas att vi väckt ditt intresse och vi ser fram emot din ansökan!
På grund av GDPR, så kan vi inte ta emot ansökningar via mail.
Vi intervjuar löpande, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansvarig Rekryterare Pernilla Dahlbäck – pernilla.dahlback@se.issworld.com

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige

Nedan visas andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige .

Erfaren EL- Drifttekniker till internationell kund sökes!

Serviceelektriker, installation
Läs mer Apr 12
Vill du arbeta i ett internationellt företag med stora utvecklingsmöjligheter? Trivs du med att arbeta i en kritisk och högteknologisk miljö där din kompetens och noggrannhet kommer att spela en avgörande roll? Har du hög teknisk kompetens och är allmänt bred inom området el- driftteknik så kan detta vara jobbet för dig!
För vår kunds räkning söker vi efteren driven el- drifttekniker med kompetens inom avancerad fastighetsdrift och elanläggningar. Som meriterande ser vi gärna att du har goda erfarenheter inom UPS, reservkraft, el och energimätning. Du kommer att arbeta tillsammans med vårt team hos vår kund beläggen ute i Göteborgs hamn på Hisingen. Du har tillsammans med det övriga teamet ansvaret för att säkerställa att kundens fastighetstekniska system är i gott skick med fokus på drift och underhåll.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Utföra daglig tillsyn och kvalitetssäkring samt service och underhåll på tekniska system och utrustning.
Arbeta och rapportera i vårt interna system för planerat underhåll.
Driva åtgärder och förändringar i utrustning i vår kunds fastigheter och anläggningar.
Utföra åtgärder samt dokumentera i enlighet med uppsatta rutiner.
Säkerställa att arbetet uppfyller alla myndighetskrav, lokala krav, kvalitetsnormer, hållbarhet och energieffektivitet.
Säkerställa att underleverantörers samt egna arbetsuppgifter utförs enligt framtagna processer och rutiner i enlighet med Kundföretaget:s miljö-, hälso- och säkerhetspolicy.

Vi söker dig som har:
God erfarenhet inom el. Önskvärd el-behörighet eller likvärdigt.
Vi söker dig som är driven och proaktiv.
Erfarenhet av arbete med teknisk drift eller anläggning och god fastighetsteknisk kompetens.
Erfarenhet av olika styrsystem och implementering av energibesparande åtgärder.
Vana att arbeta både självständigt samt i grupp med ex. kollegor eller underentreprenörer.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Goda datorkunskaper och gärna erfarenhet av underhållssystem.
Ett rent belastningsregister är ett krav för anställning.

Rollen är på heltid och med start efter överenskommelse. I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker efter dig som har ett stort kundfokus, som är social och noggrann i ditt arbete. Du är handlingskraftig, en initiativtagare och van att självständigt ansvara för och lösa uppkomna problem. Framförallt värdesätter du att få arbeta tillsammans med engagerade och proaktiva kollegor. Du känner stolthet i ditt yrke och tar ansvar för din och teamets leverans. Tjänsten är tänkt att övergå till en fast anställning/tillsvidareanställning ute hos kundföretagetefter 6 månaders inhyrning som konsult.
Känns denna roll intressant, skicka din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas snarast. Kontakt: Tobias WolfgangTel. +46725002677

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Nytt
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som trivs med att ge service och arbeta mot uppsatta mål. Du får också härliga kollegor och en trivsam arbetsplats!
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund. Uppdraget startar den 3 juni.
Som kundrådgivare har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Abonnemang
Fakturor
Teknisk support
Merförsäljning av Telias produkter och tjänster
Nykundshantering
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning för att du ska bli trygg i din roll och startar den 3 juni.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 08.00-19.00 samt lördagar kl 09.00-18.00
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplatsKollektivavtalFast lön + Provision
Varierande arbetstider 80- 100%Goda utvecklingsmöjligheter

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg 50%

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Nytt
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill arbeta med att ge service och då som kundtjänstmedarbetare hos vår kund på centrala Hisingen. Uppdraget är på 50% och distansarbete är ej aktuellt.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du trivs att arbeta med teknik och ett målinriktat arbete? Gillar du att se resultat?
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Fiber
Fakturor, abonnemang
Teknisk support
Merförsäljning
Nykundshantering
Vissa administrativa uppgifter

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt lördagar 09.00-18.00. Det finns möjlighet till flexibilitet att arbeta förmiddagar eller eftermiddagar.
Utbildningen är på heltid under 3 veckor med start 6 maj och det är ett krav att du har möjlighet att närvara under hela utbildningen, mån-fre kl 8-17.
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras kontorslokaler. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund.
Vi erbjuder:
Ett utvecklande arbeteKollektivavtalInledande och fullt betald utbildningVarierande arbetstider 50%

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till streamingtjänster i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Nytt
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundtjänst för nordens största tv-leverantör.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du att trivas.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Abonnemang
Fakturor
Teknisk support
Merförsäljning
Nykundshantering
Mail
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 09.00-20:00 samt helger kl 10.00-18.00
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplatsKollektivavtalInledande och fullt betald utbildningVarierande arbetstider 80- 100%Goda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till streamingtjänster i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 11
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundtjänst för nordens största tv-leverantör.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du att trivas.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Abonnemang
Fakturor
Teknisk support
Merförsäljning
Nykundshantering
Mail
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 09.00-20:00 samt helger kl 10.00-18.00
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplatsKollektivavtalInledande och fullt betald utbildningVarierande arbetstider 80- 100%Goda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Fordonselektriker - Tunga fordon/maskiner

Fordonsmontör
Läs mer Apr 11
Vår kundsom är verksamma inom fordonsindustrin växlar upp med ytterligare 1 arbetslag, och därför behöver viutöka med ytterligare 1 fordonselektriker till en utav deras anläggningar. Start för denna tjänster är under April 2024.Har du tidigare erfarenhet utav att ha arbetat med el med inriktning mot kanske bilar, båtar eller kanske annan likvärdig produktion eller bransch?
Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag - torsdag 06:30-16:00, fredag 06:30-13:00,
Du kommer att ingå i ett team som fordonselektriker med inriktning på tunga fordon. Felsökning, tester och montering. Tekniska uppdateringar av fordon.
Din profil
Kunna läsa el schema & kopplingsschema
Vana av felsökning och tester
God monterings och verktygsvana
B-Körkort
Engelska & svenska tal och skrift

Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu