Göteborg: Administratör/Närstöd till Dunfins vård- och omsorgsboende

Hitta ansökningsinfo om jobbet Administratör/Närstöd till Dunfins vård- och omsorgsboende i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-22 // Varaktighet: Heltid

I Äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen gör vi insatser som leder till goda möten med dem vi är till för och med varandra. Med en kultur, förhållningssätt och styrning- och ledning i ständig utveckling skapar vi de bästa förutsättningarna.

Vi är ca 9 000 medarbetare som jobbar i hela staden och som gemensamt driver verksamheten varje dag. Vi har över 50 vård- och omsorgsboenden, 200 korttidsplatser, 30 öppna träffpunkter, hemtjänst till över 8 000 personer och hälso- och sjukvård till 15 000 personer varje år.

Vill du också jobba för en mer meningsfull vardag och service av högsta kvalitet för invånarna i Göteborg? Välkommen till en arbetsplats där vi bryr oss om varandra, arbetar tillsammans och tänker nytt. Vi är Göteborg.

ARBETSUPPGIFTER
Välkommen till Dunfins vård- och omsorgsboende!
Vi söker en administratör med hög servicekänsla och en utvecklad administrativ förmåga till Dunfins Vård- och omsorgsboende i stadsområde Hisingen 2.

Vi söker dig som tycker om omväxling och har god kommunikativ förmåga. När du arbetar hos oss har du ett arbete där du kan göra skillnad för våra hyresgäster i deras vardag.

Dina arbetsuppgifter kommer innefatta administration i våra olika system. Ansvar för planering med inriktning mot vård- och omsorgsboende för att säkerställa att vi möter våra hyresgästers behov. I det dagliga arbetet är det du som skapar förutsättningar för en god planerad verksamhet med stöd av digitala planerings- och uppföljningssystem.

Du är en del av en gemensam enhet med två enhetschefer och en administratör. Din arbetsplats är förlagd på vård- och omsorgsboendet och dina arbetsuppgifter kommer att vara:
• På delegering av chef vara uppdragsmottagare i verksamhetssystemet Treserva
• Koordinera och planera för den dagliga driften för hyresgäster och för medarbetare
• Korttidsplanering (sjukfrånvaro, vab m.m.)
• Samarbeta och samverka med både interna och externa aktörer
• Uppföljning av verksamheten på uppdrag av chef
• Hantera beställningar och fakturor i Proceedo

I uppdraget kommer du att serva och stötta cheferna. Det är ett arbete som är varierande och där man får gå in i verksamheten där behovet är som störst.

KVALIFIKATIONER
För att lyckas och trivas i rollen behöver du ha kunskap och erfarenhet av schemaplanering i Time Care Planering /Multi Access och Personec, då arbetet även innebär att lägga schema för verksamheten och samt goda IT-kunskaper.

Du ska ha gymnasieutbildning, gärna med administrativ inriktning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig. Du behärskar svenska i tal och skrift . Du behärskar därtill Officepaketet. Det är ett krav att du har erfarenhet av att hantera Proceedo i rollen som administratör med beställningar och fakturor. Du ska även ha erfarenhet av Personec samt TimeCare och ha genomgått stadens bemanningsutbildning. Gärna erfarenhet av arbete i system kring daglig planering. Det är ett krav att du har goda kunskaper om den nya välfärdstekniken.

I rollen som administratör är det viktigt att du visar respekt och hänsyn för dem du möter i din yrkesroll och kan skilja på sak och person. Du har en öppen och positiv attityd och har verksamhetens behov som utgångspunkt för ditt agerande.

Du tar dina uppgifter på allvar, är mån om att slutföra det du påbörjat och ser till att arbetet blir utfört korrekt. Det är även viktigt att du kan balansera olika krav och behålla lugnet i svåra situationer.

Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vi arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Som medarbetare i äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen erbjuder vi dig:
• Trygg anställning med goda anställningsvillkor
• Karriärmöjligheter
• Internutbildningar
• Spännande och meningsfulla arbetsuppgifter
• Introduktion vid nyanställning
• Heltid med möjlighet till deltid
• Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden

När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag:
Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Personaladministratör/Personalassistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Personaladministratör/Personalassistent.

Skoladministratör till Kvibergsskolan

Läs mer Sep 26
I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen.

Bli en av oss!
Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att:
• öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande.
• skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat.
• öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar.

Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, grundsärskolan, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola.

Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker vikarierande administratör!
Vi har två skolhus; Kvibergsskolan F-3 och Kvibergsskolan 4-9. Tillsammans arbetar alla som arbetar på skolan aktivt med vår vision #Hållbarttillsammans och en kultur där alla är delaktiga och har ansvar för vår miljö och varandra; "Vi vill varandra väl och gör varandra bra.

Tjänsten som skoladministratör innebär att i nära samarbete med rektorsteamet och medarbetare erbjuda ett kvalificerat administrativt stöd och att vara en länk till vårdnadshavare. För att lyckas i uppdraget krävs att du är strukturerad och lösningsfokuserad samt har intresse och engagemang för att stötta och hjälpa andra. Du är noggrann med att leverera en god kvalitet samt att slutföra de uppgifter du har tagit dig an inom givna tidsramar.

Du trivs med ett flexibelt arbetssätt då din arbetsdag kommer att bestå av att ha många kontakter samt hantera frågor och ärenden av varierande slag. Du har hög kommunikativ förmåga och kan prioritera dina och andras arbetsuppgifter vid arbetstoppar. Som skoladministratör hos oss kommer du att ansvara för skolans elev-, personaladministration. Vidare har du ansvar för vikarieanskaffning samt övriga förekommande uppgifter inom ditt område, såväl praktiska som administrativa.



KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med gymnasieutbildning, YH-utbildning eller annan eftergymnasial utbildning med inriktning mot administration. Det är ett krav att du har erfarenhet av administrativt arbete inom grundsskola. Kunskap i systemen IST, Personec, Time care Pool, Vklass, Officeprogrammen är meriterande.

Utöver det behöver du:
• stå för grundskoleförvaltningens värdegrund
• vara serviceinriktad och utåtriktad
• vara ordningssam och noggrann
• vara initiativrik och flexibel
• kunna skapa goda relationer med föräldrar, elev och personal

Välkommen med din ansökan!
Tjänsten tillsätts under förbehåll att den inte tas i anspråk av redan tillsvidareanställd personal.


ÖVRIGT
Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd.

Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Ansök nu

Hematologen söker en administrativ kraft!

Läs mer Sep 7
Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till nationell högspecialiserad vård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. Hos oss är det viktigt med digital kompetens och att alla bidrar till den digitala utvecklingen. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har – Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.



Vår verksamhet

Sektionen för hematologi och koagulation är en högspecialiserad verksamhet där Forskningsenheten är en självständig enhet.

Vår målsättning är att erbjuda varje patient en möjlighet att delta i en studie, oavsett sjukdomsfas.

Vi bedriver både forskningsprojekt och studier initierade från kliniken men även kliniska läkemedelsprövningar på uppdrag av läkemedelsindustrin.

Medarbetare på forskningsenheten har sin basanställning på sektionen med placering på forskningsenheten.

Är du vår nya administrativa kraft?

Huvudsakliga arbetsuppgifter blir att stötta och bistå forskningsenheten med diverse administrativa arbetsuppgifter och kringaktiviteter.

- Delta i planering och genomförande av projekt och koordinera med diverse samarbetspartner och medarbetare på sektionen
- Beställning och bokning av transport av material till/från forskningsenheten
- Hantering av kliniskt material innan transport
- Rapportera in data i forskningsstudier för specifik forskningspatient (e-CRF)
- Handlägga avtal och kontrakt samt åtföljande fakturering

För att lyckas i rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av administration inom Sahlgrenska, gärna med inriktning mot hematologi.

Du behöver kunna arbeta självständigt, ta egna initiativ, vara noggrann, strukturerad och ha ett kvalitetsinriktat tänk. Kommunikation på svenska och engelska i både tal och skrift ser vi som ett krav Har du dessutom ett positivt sätt, är flexibel och är lätt att samarbeta med så är det enbart till din fördel.

Vad kan vi erbjuda dig?

Vi kan erbjuda dig ett spännande, omväxlande och utvecklande arbete där du får en kontinuerlig vidareutveckling inom flera olika hematologiska diagnosgrupper. Du kommer att vara en del av forskningsenheten och arbeta ihop med både forskningssjuksköterskor och läkare.

Din tjänstgöring är dagtid måndag till fredag. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten tillsättas under ansökningstiden.

Välkommen med din ansökan!

https://www.sahlgrenska.se/jobb-och-framtid/tillsammans-for-patienten/



Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt.


Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion


Ansökan
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.


Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Ansök nu

Personalplanerare sökes

Läs mer Sep 14
Hej!
Vi på Livara Hemtjänst AB söker just nu dig som är intresserad av planering, strukturering och kommunikation! Tjänsten går ut på att planera personal och insatser hos kunder inom en hemtjänstverksamhet i Göteborg.
Tjänsten kräver noggrannhet, lyhördhet, självständighet och framförallt lösningsfokus, samt en förmåga att se helheten och inneha ett flexibelt förhållningssätt till planering.
Du som ansöker bör ha arbetat administrativt med datorer tidigare då allt arbete utförs i olika datasystem. Inga avancerade förkunskaper är dock nödvändiga, bara en vilja att lära sig.
Du bör även tycka om att interagera med andra människor, eller åtminstone inte ogilla det, då mycket kontakt sker med personal, kunder och myndigheter. Främst via telefon men hemma hos kunder.
Vidare bör du ha en framåtsträvande och målinriktad karaktär, kunna ta ansvar, vara stresstålig och rationell med dina prioriteringar.
Vi på Livara omsorg är ett växande bolag med stora möjligheter för individuell utveckling, både professionellt och ekonomiskt. Vi erbjuder bra tjänster med goda förmåner, och förväntar oss hög arbetsmoral med effektivt utförande.
Vi hoppas du finner tjänsten intressant och välkomnar din ansökan om du uppfyller kraven, eller tror dig kunna utföra arbetsuppgifterna ändå. Motivera i så fall vilka andra kvalifikationer du innehar och varför du tror dig vara en bra kandidat för tjänsten.


Tjänsten tillsätts med en utbildningsvecka där du går bredvid och blir introducerad för dina arbetsuppgifter. Du kommer efter det ha full support från kollegor med allt du behöver för att utföra dina arbetsuppgifter.


Lycka till, så kanske vi ses snart!


Krav:


Utbildning eller erfarenhet av planering, administration, HR eller ekonomi.





Tjänsten är 50% personalplanering till en början, men utvecklas till en större, fast tjänst, om allt fungerar väl, och går som planerat. Notera att det givetvis är en provanställning på 6 månader, men tjänsten kan komma att utökas till 75- eller 100% under provanställningen om vilja att lära, och viss kompetens kan uppvisas.
Vänligen sök endast tjänsten om du innehar den kompetens som efterfrågas, eller tror dig via relaterade erfarenheter kunna leva upp till likvärdig kompetens som efterfrågar. Glöm inte då att beskriva i minst ett stycke, varför du tror dig kunna utföra vad som efterfrågas.
Bifoga alltid minst två referenser.
Tidigare erfarenhet av personalplanering är högt meriterande.
OBS:
Du kan skicka din ansökan till nedanstående mailadress. Skriv personalplanering i ämnesraden.
Livaraomsorg@outlook.com
Välkommen med din ansökan!


Med vänliga hälsningar
Livara omsorg


#Jobbjustnu
#Planerare
#Samordnare
#Personal
#administratör
#koordinator

Ansök nu

Administratörer med samordningsuppdrag till Personlig assistans

Läs mer Sep 22
Vi är alla olika. Vi är alla också lika och har samma rätt till ett tryggt hem, en meningsfull sysselsättning och att känna oss värdefulla. Då utvecklas vi och kan delta i samhället. Förvaltningen för funktionsstöd bedömer behov och ger stöd till de som har rätt till det. Personer med funktionsnedsättning ska kunna leva ett gott och självständigt liv. Ett liv som alla andra.
Med 6 000 medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning. Vi fattar beslut om och arbetar inom boende med särskild service, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, olika former av avlastning, stöd och ledsagning. Vi arbetar aktivt med att utveckla och sprida kunskap inom Göteborgs Stad och till andra. På så sätt blir vi alla bättre på att förstå behov och ge rätt stöd. Tillsammans ser vi till att fler kan leva ett gott och självständigt liv som alla andra.
Välkommen att bli en av oss! Du är Göteborg.

ARBETSUPPGIFTER
Från den 1 januari 2021 är stadsdelarnas funktionshinderverksamhet organiserade under förvaltningen för Funktionsstöd. Detta betyder att all kommunal assistansverksamhet i Göteborgs stad samlats under samma enhet. Som samordnare kommer du arbeta i en arbetsgrupp tillsammans med fem andra samordnare med samordningsuppdrag för 10 assistansenheter. I arbetsgruppen finns även fem planerare och sex administratörer. Våra lokaler finns på Första Långgatan 28 A.

I huvuduppdraget som samordnare inom personlig assistans ingår tillsättning av vikarier utifrån korttidsfrånvaro. Du samordnar den dagliga driften och ser till att arbetet inom personlig assistans flyter på trots luckor som uppstår på grund av sjukfrånvaro. Dina arbetsverktyg är telefon och dator och du arbetar dagligen i stadens olika system.

Rollen innebär tätt samarbete och kontinuerlig dialog med enhetscheferna inom personlig assistans samt olika stödfunktioner och medarbetare inom personlig assistans.

Arbetet är förlagt till dagtid måndag- fredag 7:00-15.30/8:30-17:00 samt var sjätte helg 7:00-15:30.

Välkommen med din ansökan!

KVALIFIKATIONER
Krav för tjänsten är avklarad gymnasieutbildning. Erfarenhet av flerårigt arbete som personlig assistent är ett krav. Du ska ha flerårig erfarenhet av att arbeta med administration och samordning inom personlig assistans. Erfarenhet av administrativt arbete i Time Care Pool och Time Care Planering/ Multi Access är ett krav. Du har goda kunskaper i kollektivavtalet Allmänna Bestämmelser samt Arbetstidslagen.

Vi söker en person som har god organisationsförmåga, som klarar att hålla många bollar i luften och är stresstålig. Du visar respekt och hänsyn för dem du möter i din yrkesroll. Du utgår ifrån allas lika värde och skapar en god atmosfär i mötet. Det är viktigt att du är duktig på att prioritera, samarbeta samt motivera personal. Det är viktigt att du har god datavana och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du har en god kommunikativ förmåga är och är tydlig i ditt sätt att förmedla information. Du anpassar din kommunikation efter mottagare, målgrupp och situation.


ÖVRIGT
I denna rekrytering kommer vi inte att efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling. Istället kommer du som söker att få svara på ett antal frågor där vi ber dig beskriva din kompetens inom efterfrågat område.

Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, rabatterade träningskort och cykelförmån. Vi har rökfri arbetstid.

När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, i enlighet med GDPR.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från GÖTEBORGS KOMMUN

Nedan visas andra jobb i Göteborg från GÖTEBORGS KOMMUN .

Markingenjör

Markingenjör
Läs mer Sep 27
Nytt
Lokalförvaltningen skapar miljöer där livet får ta plats genom att bygga, anpassa och förvalta lokaler och boenden för Göteborgs Stads verksamheter. Vi är en av Sveriges största förvaltare av offentliga lokaler. Varje dag är 150 000 göteborgare verksamma i skolor, förskolor, kontor och äldreboenden som vi sköter om.

ARBETSUPPGIFTER
Vi på serviceavdelningen ansvarar för tillsyn, reparation samt drift av områdena mark, byggnad och installationer över tid med god teknisk status och nöjda kunder. Detta uppnås genom ett nära samarbete med kund, förvaltningens övriga avdelningar samt andra organisationer i staden. Avdelningen ansvarar för att genomförandet av besiktningar som myndigheter kräver samt bidrar till utvecklingen av energisparåtgärder. Vi utför de uppdrag som beställs av våra kunder.

Dessa tjänster är organisatoriskt placerad på område mark. Uppdraget är i huvudsak att arbeta med delar av tillsyn och skötsel, reparationer, kunduppdrag och underhållsuppdrag på förvaltningens tomter som består av cirka fem miljoner kvadratmeter mark. Du kommer att bli en del av de positiva och engagerade teamen som är verksamma på området och dina insatser kommer att vara en viktig del i verksamheten.

Dina arbetsuppgifter:
Som markingenjör ansvarar du för skötseln av mark på våra förskolor, skolor, äldreboenden och boende med särskild service. Detta innefattar allt från ledningsarbeten till reparationer av lekutrustning. Din roll blir att aktivt planera för framtida underhållsåtgärder i samarbete med uppdragsledare och förvaltare genom att arbeta med underhållsbedömning. Du ansvarar för skötselavtalsuppföljning på vissa specifika avtal, besiktningar av markytor, däribland garantiskötsel samt avrop av tilläggsarbeten. Uppdraget som markingenjör hos oss kräver att du arbetar och samarbetar nära med våra kunder. Du har en insikt gällande våra kunders olika verksamheter och kan med det planera och utföra åtgärder i samarbete med dem. Du kommer vidare att medverka i upphandlingar och representera lokalförvaltningen i samarbetsgrupper både internt och externt. Dina insatser kommer att vara en viktig del i vår verksamhet.

KVALIFIKATIONER
Vem söker vi?
Vi söker dig som har högskoleutbildning med teknisk inriktning mark/trädgård exempelvis trädgårdsingenjör eller landskapsingenjör. Meriterande är yrkeserfarenhet eller utbildning inom förvaltning och entreprenadsjuridik. För att trivas i rollen vill vi att du har ett genuint intresse av mark och förvaltning i offentliga miljöer. Du är kund-och serviceorienterad, van vid att driva olika typer av uppdrag och gillar omväxling och högt tempo.

Du arbetar med datorn som arbetsredskap och har grundläggande kunskaper inom Officepaketet. Har du arbetat med LOU är detta meriterande. Du måste ha B körkort för denna tjänst.

ÖVRIGT
Vi erbjuder en arbetsplats i utveckling och med framåtanda. Våra medarbetare har breda och varierade kompetenser. Vi arbetar i trevliga lokaler och erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykel förmåner. Vi på lokalförvaltningen arbetar för ett hållbart arbetsliv. Med detta menar vi att du skall kunna kombinera ett spännande och givande yrkesliv med ett hållbart och rikt liv utanför arbetet. Vi strävar efter att ha en jämn fördelning mellan kvinnor och män och en spridning när det gäller ålder på enheten. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Just nu pågår ett spännande arbete med att bygga upp Göteborgs nya organisationer för stadsutveckling. De nya förvaltningarna ska bidra till en mer sammanhållen stadsutvecklingsprocess - i såväl planering, genomförande som förvaltning av staden. Förändringen ska bidra till ökad effektivitet och transparens i arbetet med stadsutveckling för boende, besökare och näringsliv. Tillsammans kommer vi med våra andra berörda förvaltningar att slås ihop och bilda fyra nya förvaltningar från och med årsskiftet 2022/2023.

Ansök nu

Sjuksköterska till Nya Varvets vård- och omsorgsboende

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Sep 26
I Äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen gör vi insatser som leder till goda möten med dem vi är till för och med varandra. Med en kultur, förhållningssätt och styrning- och ledning i ständig utveckling skapar vi de bästa förutsättningarna.

Vi är ca 9 000 medarbetare som jobbar i hela staden och som gemensamt driver verksamheten varje dag. Vi har över 50 vård- och omsorgsboenden, 200 korttidsplatser, 30 öppna träffpunkter, hemtjänst till över 8 000 personer och hälso- och sjukvård till 15 000 personer varje år.

Vill du också jobba för en mer meningsfull vardag och service av högsta kvalitet för invånarna i Göteborg? Välkommen till en arbetsplats där vi bryr oss om varandra, arbetar tillsammans och tänker nytt. Vi är Göteborg.

ARBETSUPPGIFTER
I Sydväst har vi idag 15 vård- och omsorgsboende, där vi har sjuksköterskor utplacerade med patientansvar på de olika enheterna. Det innebär att du kommer vara placerad ute på boendet och ha din fasta punkt där med stor närhet till dina sjuksköterskekollegor, patienter och undersköterskor. På Nya Varvets Vård- och omsorgsboende finns 48 lägenheter fördelade på två hus. I den anslutande trädgården finns en damm med levande fiskar. Kvarteret erbjuder fina promenadstråk runt boendet, som bland annat leder ner till vattnet, och det går lätt att ta sig hit både med bil och kollektivtrafik. Vi arbetar utifrån grundschema, vilket innebär att du i huvudsak kommer att arbeta dagtid under vardagar med några kvällspass samt tjänstgöring var femte helg.

Som sjuksköterska i kommunal hälso- och sjukvård utför du arbetsuppgifter hos patienter i deras egna hem på äldreboendet. Du bedömer och utför självständigt medicinska behandlings- och omvårdnadsinsatser. I arbetsuppgifterna ingår att bedöma, planera och strukturera arbetet mot den enskilde patienten och dess närstående utifrån ett personcentrerat arbetssätt. Du följer upp och dokumenterar enligt gällande lagstiftning och enligt våra kvalitetsregister. Som sjuksköterska arbetar du självständigt och har ett patientansvar. Om du är specialistsjuksköterska kan du dessutom få fördjupat uppdrag utifrån din specialistkompetens.

Hos oss får du ett fritt och omväxlande arbete där du får möjligheten att möta människor med olika behov av sjukvård. Du får möjlighet att arbeta i en växande organisation där du kan planera ditt eget arbete samt vara med och påverka. Vi har ett stort fokus på att skapa en god arbetsmiljö för medarbetarna. Ansvarig enhetschef Anna-Karin Brask arbetar utefter en salutogen ledarskapsmodell där du är i fokus och ni gör en plan utefter hur just du kan utvecklas i din sjuksköterskeroll.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Vi ser gärna att du har erfarenhet av yrket men välkomnar även dig som är nyexaminerad. Tjänsten ställer krav på B-körkort.

Du som söker till oss har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helheten. Men du har även förmåga att arbeta självständigt och ta egna beslut inom ramen för ditt uppdrag. Du arbetar för att ge en hög vårdkvalitet för våra patienter. Du tar dina uppgifter på allvar, är mån om att slutföra det du har påbörjat och ser till att arbetet blir utfört på rätt sätt. Vi lägger stor vikt vid att du är mån om att ge ett gott bemötande gentemot alla du möter i din yrkesroll.

ÖVRIGT
Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vi arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Som medarbetare i äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen erbjuder vi dig:
• Trygg anställning med goda anställningsvillkor
• Karriärmöjligheter
• Internutbildningar
• Spännande och meningsfulla arbetsuppgifter
• Introduktion vid nyanställning
• Heltid med möjlighet till deltid
• Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden

Vill du veta mer om möjligheter och karriärvägar inom hemsjukvården i Göteborgs Stad gå in på Levla-webben: http://goteborg.se/levla.

När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag:
Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Biträdande projektledare

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Sep 23
Lokalförvaltningen skapar miljöer där livet får ta plats genom att bygga, anpassa och förvalta lokaler och boenden för Göteborgs Stads verksamheter. Vi är en av Sveriges största förvaltare av offentliga lokaler. Varje dag är 150 000 göteborgare verksamma i skolor, förskolor, kontor och äldreboenden som vi sköter om.

ARBETSUPPGIFTER
Göteborg växer och förändras snabbt. Få städer har den utvecklingspotential som finns här. Planeringen av det framtida Göteborg är ett lagarbete med många inblandade och lokalförvaltningen har en central roll i denna utmaning. Förvaltningens projektavdelning har det viktiga uppdraget att genomföra projekt för ny-, ombyggnations- och underhållhållsprojekt för att möta stadens behov av skolor, förskolor, äldreboenden och boenden med särskild service. Totalt hanterar projektavdelningen runt 2000 projekt i delar av, eller genom hela byggprocessen från förstudie till överlämnande och garantiförvaltning.

Vi söker nu en biträdande projektledare till en av våra enheter för inhyrningsprojektledning. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på elva månader med möjlighet till förlängning. Eftersom staden befinner sig i kraftig tillväxt kan möjligheterna till förlängning anses som relativt goda. Enheten driver projekt för inhyrning av fastigheter eller lokaler för kommunala förvaltningar. Hyresvärdar kan vara privata fastighetsägare eller kommunala bolag. Våra beställare finns i hela Göteborgs Stad och uppdragen kan variera mellan att till exempel leverera kontor, bostäder med särskilt stöd, kulturhus eller vård och omsorgsboenden.

I rollen som biträdande projektledare är ansvaret att tillsammans med en kollega eller självständigt, driva projekt från förstudie till överlämnande och uppföljning. Projekten kan hantera avtalsförhandling, nybyggnation, ombyggnation eller lokalanpassningar. Entreprenaden i projekten hanteras praktiskt av fastighetsägarnas projektledare medan vi fungerar som övergripande projektledare och beställarombud.

Tillsammans med en kollega eller självständigt, leder och fördelar du arbetet i dina projekt och ansvarar för en fungerande projektkultur där alla arbetar mot gemensamma mål. Du kommer att ingå i ett team där fokus ligger på att stötta varandra, diskutera idéer, bedriva kreativ problemlösning och innovation utom eller inom projekten. En grundvärdering som genomsyrar arbetet är ständiga förbättringar som understöds av ett gemensamt ledningssystem. Detta borgar för ett utvecklande arbetssätt.

Hos oss kommer du att tillhöra en av Sveriges största beställarorganisationer inom fastigheter och den samlade projektledarkompetensen hos våra projektledare är unik. Vi kan erbjuda en ledande arbetsplats där vi möter varandra med lyhördhet och omtanke i en öppen och framtidsorienterad kultur som uppmuntrar nytänkande och kreativitet.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som i teori eller praktik är väl insatt i fastighetsbranschen eller projektledning. Du har relevant eftergymnasial utbildning inom exempelvis projektledning inom fastighetsbranschen, fastighetsteknik, fastighetsekonomi, hyresjuridik eller offentlig förvaltning, alternativt yrkesutbildning inom fastighet. Ett plus men inget krav är att du har något eller några års erfarenhet av att leda projekt. Meriterande för tjänsten kan också vara att ha arbetat med fastighetsförvaltning, hyresgästrådgivning, lokaluthyrning eller hyresförhandling. Uppdraget går delvis ut på att driva en affär så erfarenhet av inköp eller försäljning kan också vara meriterande.

Du är en person som sätter stor vikt vid kommunikation och har en förmåga att verka utifrån ett helhetsperspektiv där förvaltningens och stadens övergripande uppdrag beaktas. Du arbetar på ett strukturerat och effektivt sätt, tillför en positiv attityd till teamet och arbetar affärsmässigt.

För att lyckas i rollen krävs ett intresse av att lära nytt och ödmjukt samarbeta med många olika parter. Viktiga framgångsfaktorer är att lära sig förstå beställaren, leverera så nära det verkliga behovet som möjligt och samtidigt hålla uppsatta tids- och budgetramar. Sist men inte minst är utmaningen att hitta juridiskt och ekonomiskt hållbara fastighetslösningar för göteborgarna.

ÖVRIGT
Just nu pågår ett spännande arbete med att bygga upp Göteborgs nya organisationer för stadsutveckling. De nya förvaltningarna ska bidra till en mer sammanhållen stadsutvecklingsprocess - i såväl planering, genomförande som förvaltning av staden. Förändringen ska bidra till ökad effektivitet och transparens i arbetet med stadsutveckling för boende, besökare och näringsliv. Tillsammans kommer vi med våra andra berörda förvaltningar att slås ihop och bilda fyra nya förvaltningar från och med årsskiftet 2022/2023.

Vi erbjuder en arbetsplats i utveckling och med framåtanda. Våra medarbetare har breda och varierade kompetenser. Vi arbetar i trevliga lokaler och erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Vi på lokalförvaltningen arbetar för ett hållbart arbetsliv. Med detta menar vi att du skall kunna kombinera ett spännande och givande yrkesliv med ett hållbart och rikt liv utanför arbetet. Vi strävar efter att ha en jämn fördelning mellan kvinnor och män och en spridning när det gäller ålder på enheten. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Projektledare

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Sep 23
Lokalförvaltningen skapar miljöer där livet får ta plats genom att bygga, anpassa och förvalta lokaler och boenden för Göteborgs Stads verksamheter. Vi är en av Sveriges största förvaltare av offentliga lokaler. Varje dag är 150 000 göteborgare verksamma i skolor, förskolor, kontor och äldreboenden som vi sköter om.

ARBETSUPPGIFTER
Göteborg växer och förändras snabbt. Få städer har den utvecklingspotential som finns här. Planeringen av det framtida Göteborg är ett lagarbete med många inblandade och lokalförvaltningen har en central roll i denna utmaning. Vill du vara med och bygga Göteborgs Stad tillsammans med oss och skapa stadsmiljöer där livet får ta plats?

Förvaltningens projektavdelning har det viktiga uppdraget att genomföra projekt för ny-, inhyrnings-, ombyggnations- och underhållhållsprojekt för att möta stadens behov av exempelvis skolor, förskolor, äldreboenden, kontor, kulturlokaler och boenden med särskild service. Vi har börjat vår resa till att bli en av Sveriges största offentliga byggherrar med ca: tusentals projekt i storleksordningen upp till 500 mkr och en samlad projektbudget på närmare 11 miljarder de kommande åren. Du som vill med oss på resan erbjuds ett tryggt och utvecklande jobb med stor variation och utmaning. Hos oss värnar vi om ett gott arbetsklimat och sätter individen i fokus.

Vi söker nu en projektledare till enheten inhyrningsprojektledning 2. Projekten hanterar inhyrning av lokaler för vård och omsorgsboenden, bostäder med särskild service, kontor, kulturlokaler och andra verksamhetslokaler. Vi söker framför allt dig som vill ge tillbaka av dina kunskaper och erfarenheter då vi starkt tror på delaktighet och en lärande organisation.

Dina arbetsuppgifter:
Som projektledare kommer du driva inhyrningsprojekt som kan innehålla faser av nybyggnation, om- och tillbyggnation eller anpassningar där du agerar inhyrningsprojektledare och samarbetspartner för den externa fastighetsägarens projektledare. I ditt uppdrag samverkar du alltså med både intern och extern projektorganisation. Du blir en betydelsefull part när det gäller att skapa de bästa funktionella och hållbara ekonomiska lösningarna. Du leder och fördelar arbetet i dina projekt samt ansvarar för en fungerande projektkultur där alla arbetar mot gemensamma mål.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med minst tre års yrkeserfarenhet från samhällsbyggnad, affärsutveckling och projektledning inom fastighetsområdet. Vi tror att du har en relevant utbildning på högskolenivå inom till exempel fastighetsteknik, samhällsbyggnad, arkitektur, ekonomi eller projektledning. Alternativt har du likvärdiga yrkeserfarenheter. Vi ser att du självständigt lett projekt genom alla faser från tidiga skeden till överlämnande och du har en god förståelse för ekonomistyrning av dina projekt. Du är insatt i fastighetsbranschen, har kunskaper inom fastighetsekonomi, hyresjuridik, vissa byggtekniska kunskaper samt erfarenhet av entreprenadjuridik, PBL och upphandling enligt LOU.

För att lyckas i rollen krävs förmåga att kommunicera, motivera och återkoppla på ett tydligt sätt. Du behöver vara en lagbyggare med en god ledarskapsförmåga och du motiveras av att arbeta i en verksamhet med hög flexibilitet. Du är en driven projektledare som tar ansvar och når uppsatta mål. Du strukturerar ditt arbete genom god planering, prioritering och tidsplanering. Vi tror att du är en utvecklingsorienterad person som kan motivera och inspirera dina kollegor och chefer. Meriterande för tjänsten kan också vara att ha arbetat med fastighetsförvaltning, hyresgästrådgivning, lokaluthyrning eller hyresförhandling. Uppdraget går till stor del ut på att driva en affär så erfarenhet av inköp eller försäljning kan också vara meriterande.

För att lyckas i rollen krävs ett intresse av att lära nytt och ödmjukt samarbeta med många olika parter. Viktiga framgångsfaktorer är att lära sig förstå beställaren, leverera så nära det verkliga behovet som möjligt, hålla uppsatta tids- och budgetramar. Sist men inte minst är utmaningen att hitta juridiskt och ekonomiskt hållbara fastighetslösningar för göteborgarna.

ÖVRIGT
Just nu pågår ett spännande arbete med att bygga upp Göteborgs nya organisationer för stadsutveckling. De nya förvaltningarna ska bidra till en mer sammanhållen stadsutvecklingsprocess - i såväl planering, genomförande som förvaltning av staden. Förändringen ska bidra till ökad effektivitet och transparens i arbetet med stadsutveckling för boende, besökare och näringsliv. Tillsammans kommer vi med våra andra berörda förvaltningar att slås ihop och bilda fyra nya förvaltningar från och med årsskiftet 2022/2023.

Vi erbjuder en arbetsplats i utveckling och med framåtanda. Våra medarbetare har breda och varierande kompetenser. Vi arbetar i trevliga lokaler och erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Lokalförvaltningen arbetar för ett hållbart arbetsliv där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ett rikt liv också utanför arbetet. Vi strävar efter att ha en jämn fördelning mellan kvinnor och män och en spridning när det gäller ålder på enheten. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Stödassistenter/biträden Bemanningsenheten-Askim, Frölunda ,Högsbo och Väst

Stödassistent
Läs mer Sep 16
Vi är alla olika. Vi är alla också lika och har samma rätt till ett tryggt hem, en meningsfull sysselsättning och att känna oss värdefulla. Då utvecklas vi och kan delta i samhället. Förvaltningen för funktionsstöd bedömer behov och ger stöd till de som har rätt till det. Personer med funktionsnedsättning ska kunna leva ett gott och självständigt liv. Ett liv som alla andra.
Med 6 000 medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning. Vi fattar beslut om och arbetar inom boende med särskild service, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, olika former av avlastning, stöd och ledsagning. Vi arbetar aktivt med att utveckla och sprida kunskap inom Göteborgs Stad och till andra. På så sätt blir vi alla bättre på att förstå behov och ge rätt stöd. Tillsammans ser vi till att fler kan leva ett gott och självständigt liv som alla andra.
Välkommen att bli en av oss! Du är Göteborg.

ARBETSUPPGIFTER
Som timvikarie mot funktionsstöd arbetar du med brukare som är i behov av omsorg i sydvästra Göteborg ( Askim, Frölunda, Högsbo och västra Göteborg). Brukarna har olika fysiska och/eller intellektuella funktionsvariationer och bor antingen i egna lägenheter eller på boende. Du kan också arbeta inom daglig verksamhet där vi bedriver både aktiviteter med habiliterande inriktning och mer produktionsinriktade uppgifter.

Arbetet innebär varierande arbetsuppgifter som pedagogiskt stöd i vardagen, personlig omvårdnad samt vanligt förekommande arbete i hemmet som tvätt och matlagning. Arbetet kan även innefatta att föra dokumentation över brukarnas utveckling och behov.

Du kan arbeta dagtid, kvällstid och/eller natt på både vardagar och helger. Du väljer själv vilka dagar och tider du vill vara tillgänglig för arbete genom att lägga in tiderna i vårt bokningssystem. Via SMS får du erbjudande om arbetspass utifrån verksamheternas behov och vilka områden du är intresserad av att arbeta inom.


KVALIFIKATIONER
Krav
Godkända betyg i svenska A eller SAS grund ska kunna visas upp. För att kunna kommunicera med brukare och kollegor behöver du behärska det svenska språket väl i tal och skrift.

Meriterande
Du som har avslutad eller pågående utbildning inom omvårdnadsprogrammet, stödassistent, stödpedagog, personlig assistent, barnskötarprogrammet, lärarprogrammet, socionom, socialpedagog, sjuksköterska eller vård- och omsorgsinriktad högskola och/eller erfarenhet från funktionshinderområdet eller motsvarande.

Som vikarie inom funktionsstöd sätter du individen i fokus, har ett pedagogiskt förhållningssätt och ett genuint intresse för människor med olika typer av funktionsvariationer. Vi ser gärna att du har relevant arbetslivserfarenhet och det är meriterande om du har utbildning inom området.

Det är viktigt att du är ansvarsfull, initiativtagande, har en god samarbetsförmåga och kan sätta gränser när det behövs. Du kan arbeta självständigt och har ett flexibelt förhållningssätt till arbetstider.

Utdrag från belastningsregistret ska uppvisas vid arbete med barn och ungdomar. För att få arbeta i våra verksamheter behöver du ha fyllt 18 år

Vi rekryterar medarbetare med olika bakgrund, kunskap och kompetens för att skapa mångfald inom Bemanningsenheten.

Känner du att ovanstående beskrivning stämmer in på dig är du varmt välkommen med din ansökan!


ÖVRIGT
Urval påbörjas under ansökningstiden.
I denna rekrytering kommer vi inte att efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling. Istället kommer du som söker att få svara på ett antal frågor där vi ber dig beskriva din kompetens inom efterfrågat område.
Intervjuer för denna tjänst kommer att hållas digitalt eller per telefon på grund av rådande pandemi.

Med hänvisning till gällande lagar om registerkontroll måste den som erbjuds denna tjänst uppvisa utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtal kan upprättas.

Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, rabatterade träningskort och cykelförmån. Vi har rökfri arbetstid.

När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, i enlighet med GDPR.

Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningens eller stadens omställningsarbete.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Legitimerad personal till Hälso-och sjukvård i Göteborgs Stad

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Sep 22
I Äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen gör vi insatser som leder till goda möten med dem vi är till för och med varandra. Med en kultur, förhållningssätt och styrning- och ledning i ständig utveckling skapar vi de bästa förutsättningarna.

Vi är ca 9 000 medarbetare som jobbar i hela staden och som gemensamt driver verksamheten varje dag. Vi har över 50 vård- och omsorgsboenden, 200 korttidsplatser, 30 öppna träffpunkter, hemtjänst till över 8 000 personer och hälso- och sjukvård till 15 000 personer varje år.

Vill du också jobba för en mer meningsfull vardag och service av högsta kvalitet för invånarna i Göteborg? Välkommen till en arbetsplats där vi bryr oss om varandra, arbetar tillsammans och tänker nytt. Vi är Göteborg.

ARBETSUPPGIFTER
Är det du som gör Göteborg till en bra stad att åldras i och vill arbeta med framtidens sjukvård? Nu söker vi legitimerade sjuksköterskor, fysioterapeuter och arbetsterapeuter som vill ge våra patienter förutsättningar för en så självständig tillvaro som möjligt med god livskvalitet. Vi har fyra stadsområden med arbetstillfällen i Göteborgs Stad: Hisingen, Sydväst, Centrum och Nordost. Det finns möjlighet att arbeta inom flera olika verksamhetsområden, såsom hemsjukvård i ordinärt boende, vård- och omsorgsboende, kompetensteam palliativ vård, funktionsstödsteam, korttidsenhet och natt. Den befattning samt det stads-och verksamhetsområde som du är intresserad av väljer du enkelt i din ansökan.

Vi erbjuder dig ett självständigt arbete där du har möjlighet att påverka och planera din arbetsdag. Vi arbetar personcentrerat, där patientens behov står i centrum och är en viktig medskapare av utformningen av sin vård. Du och dina legitimerade kollegor driver och utvecklar verksamheten där hög vårdkvalité och patientsäkerhet är det primära uppdraget. I din roll ingår bland annat att göra bedömningar, insatser och utvärderingar samt handleda annan personal. Hos oss bygger du en relation över tid med dina patienter och arbetar brett med flera olika diagnoser vilket bidrar till ett omväxlande arbete. Du samverkar i tvärprofessionella team och har alltid kollegor att rådfråga vid behov. Hos oss har du möjlighet att göra skillnad i människors liv, bidra till hälsofrämjande och bibehålla funktioner så att våra patienter kan leva så självständigt som möjligt och du är för många en mycket viktig person i deras vardag.

Vi välkomnar dig till en organisation med ett ständigt utvecklingsfokus. För dig som nyanställd inom den kommunala hälso-och sjukvården erbjuder Göteborgs Stad ett introduktionsprogram. Programmet är individuellt utformat och pågår i cirka ett år. Vi arbetar med kompetenshöjande insatser, internutbildningar och erbjuder olika karriär-och utvecklingsmöjligheter.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, fysioterapeut eller arbetsterapeut. Vi ser gärna att du har erfarenhet av yrket och av hemsjukvård men vi välkomnar även dig som är nyexaminerad. B-körkort är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid ett gott bemötande. För oss innebär det att du har respekt för såväl patienter som anhöriga och kollegor samt att du visar engagemang i arbetet. Du tycker om att arbeta med människor och sätter individen i fokus. Du trivs med arbete i team och bidrar till ett gott samarbete med kollegor och övriga professioner som du möter i ditt arbete. Vidare tar du dig an dina arbetsuppgifter på ett ansvarsfullt sätt och kan självständigt överblicka, prioritera och utföra dina arbetsuppgifter.

Urval och intervju sker fortlöpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag eller hör av dig vid eventuella frågor och funderingar!

ÖVRIGT
Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vi arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Som medarbetare i äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen erbjuder vi dig:
• Trygg anställning med goda anställningsvillkor
• Karriärmöjligheter
• Internutbildningar
• Spännande och meningsfulla arbetsuppgifter
• Introduktion vid nyanställning
• Heltid med möjlighet till deltid
• Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden

Vill du veta mer om möjligheter och karriärvägar inom hemsjukvården i Göteborgs Stad gå in på Levla-webben: http://goteborg.se/levla.

När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag:
Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu