Göteborg: Handläggare/administratör till Göteborg Energi

Hitta ansökningsinfo om jobbet Handläggare/administratör till Göteborg Energi i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-22 // Varaktighet: Heltid

Vi söker nu BackOffice-personal inom kundtjänst till Göteborg Energi i Gårda, centrala Göteborg. Göteborg Energi arbetar med elhandel och elnät, fjärrvärme, gas, kyla, energitjänster och bredband. Här jobbar du för alla göteborgare och hela staden för att bidra till en mer hållbar vardag!


Om tjänsten
Rollen är en tjänst inom både backoffice och kundtjänst. Du kommer att ta hand om och vara behjälplig i ärenden som kommer ifrån fronten i kundtjänst. Du hanterar alla avtal gällande gas och elhandel, samt det administrativa arbetet däromkring.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 07:45-16:15
Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månader provanställning

Vem är du?
Vi söker dig som har ett gott servicetänk. Du är effektiv och en bra problemlösare. Arbetstempo varierar så det är viktigt att du kan anpassa dig. Du har tidigare arbetat inom kundtjänst och/eller administrativ kundtjänst. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av inkassohantering. Vidare har du god datavana och skriver och pratar svenska obehindrat.

Här får du jobba tillsammans med kollegor och chefer som tror på dig och din förmåga. Tillsammans bygger ni en arbetsplats där din kunskap och ditt engagemang är med och skapar en hållbar vardag och stad till kommande generationer. Här finns möjligheter att växa på jobbet och utvecklas inom organisationen. En annan fördel är att det finns gym på arbetsplatsen – något du kan nyttja i samband med ditt arbetspass, eller varför inte på lunchen?

Välkommen med din ansökan!

Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Om verksamheten
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Backofficepersonal

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Backofficepersonal.

Mångsidig Administratör till specialistföretag inom klottersanering och ...

Läs mer Sep 26
Om tjänsten

Vi söker nu en Administratör till vår kund i Göteborg. Som Administratör kommer du att ha en bred roll genom att ansvara för administrativa arbetsuppgifter inom bolaget, kontorsservice samt i viss mån kund-, leverantörs- och myndighetskontakter.

Företaget är specialister inom klottersanering, klotterskydd, taktvätt, fasadtvätt och övrig specialrengöring för både inre och yttre fastighetsunderhåll. Målet är att vara den ledande serviceentreprenören inom sitt tjänsteutbud och kundsegment när det kommer till leveranssäkerhet, kvalitet, effektivitet och miljö.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos kunden.



Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som Administratör ansvarar du över två områden; de administrativa uppgifterna samt kontorsservicen och du finns behjälplig till och svarar direkt till ansvarig.

De administrativa arbetsuppgifterna består bland annat av:

- Ordermottagning, fakturering och leverantörs- och kundutvärdering,

- Diverse personaladministration som tidsredovisning av personal, semesterplanering, och medarbetarsamtal
- Kundåterkoppling och inrapportering av utförda arbeten
- Schemaläggning av saneringsobjekt och inrapportering till myndigheter
- Bokning av besiktning och service för företagsbilarna
- Genomgång och upprättande av dokumentation gällande rutiner och instruktioner
- Vara delvis ansvarig för företagets KMA-arbete (Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö)
- Administration av elektroniska körjournaler och larmbehörigheter till larmsystem


Kontorsservicen består bland annat av att du ansvarar för:

- Lokalvård, skrivare, arkivet, återvinning, kaffeservice, förbrukningsartiklar, inredning, planera event och annat underhåll samt andra åtgärder som kan anses öka den allmänna funktionen och trivseln på kontoret.


Vi söker dig som har

- Goda kunskaper i Svenska, i både tal och skrift.
- Goda kunskaper i Microsoft Outlook, Word och Excell
- God och tydlig kommunikationsförmåga.
- B-körkort


Vi ser det som meriterande

- att ha erfarenhet från branschen eller liknande som bygg/industri

För att lyckas i rollen är du även lösningsorienterad, organiserad och inte rädd för att hjälpa till där det behövs, högt som lågt. Du förstår och förvaltar frihet under ansvar på ett effektivt sätt och hanterar gärna fler uppgifter samtidigt.

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är strukturerad, effektiv och hjälpsam. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Årsskiftet 22/23

Plats: Biskopsgårdens Industriområde, Göteborg

Omfattning: 100%

Anställningsform: Tillsvidare med provanställning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om företaget
Företaget specialister inom klottersanering, klotterskydd, taktvätt, fasadtvätt och övrig specialrengöring för både inre och yttre fastighetsunderhåll i Göteborg med omnejd. Företaget innehar en bred kompetens inom både servicepersonal och arbetsledning som besitter ett stort yrkesmässigt kunnande men även en stark drivkraft och vilja för service, engagemang och kund fokus. Målet är att vara den ledande serviceentreprenören inom sitt tjänsteutbud och kundsegment när det kommer till leveranssäkerhet, kvalitet, effektivitet och miljö.

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

Ansök nu

Rådgivare till Intrums Large Ticket-team

Läs mer Sep 20
Vi söker nu konsulter till tjänsten som rådgivare på Intrums Large Ticket-team. I rollen som rådgivare arbetar du med att handlägga köpta fordringar. Du arbetar med och ansvarar för hela processen med stort fokus på inkassering. Som rådgivare ansvarar du för att kundens ärenden hanteras i enlighet med god inkassosed, kundunika lösningar och våra värderingar.

Vi erbjuder en spännande möjlighet att vara med och forma Intrums nya Large Ticket-team som arbetar med egenägda större fordringar (upp till 200 000 kr). Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete i ett sammansvetsat team där du får möjlighet att hjälpa människor till en sund ekonomi.

Om rollen

Arbeta proaktivt för att säkerställa högsta inkassering

Aktivt arbete med slutkundskontakt i alla kanaler

Att förhandla och skapa relation med slutkunderna

Att arbeta med och ansvara för hela inkassoprocessen


Om dig
Vi söker dig som kombinerar ett starkt driv och resultatfokus med en stor portion ödmjukhet. Du trivs i roller där du får använda din goda kommunikationsförmåga, drivs av att bygga struktur och är serviceinriktad. Du utmanar dig själv och andra genom att ha ett proaktivt förhållningssätt och du har förmågan att fatta tuffa beslut och förmedla dessa på ett professionellt och pedagogiskt sätt. För att kunna fatta lönsamma beslut ser vi gärna att du har en god analytisk förmåga. Du är en god lagspelare och vill vara med och bidra till både god laganda och ett gott resultat i gänget.

Vi ser att du har en gymnasieutbildning i grunden och därefter har byggt på med relevanta arbetslivserfarenheter inom tex service och försäljning. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med handläggning av inkassoärenden är det meriterande. Du trivs med att arbeta mot mål och uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Om företaget
Intrum leder vägen mot en sund ekonomi. Verksamheten handlar om att hjälpa skuldsatta ut ur en svår situation samt se till att företag får betalt, så att de kan växa, anställa och blomstra, vilken i sin tur är bra för hela samhällsekonomin. Din insats kommer att göra skillnad för många.
Intrum erbjuder en flexibel arbetsplats där du själv kan vara med och påverka både arbetstider och var du jobbar någonstans. Det kan tex vara att jobba hemifrån några dagar i veckan för att lösa livspusslet.


Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin (https://goo.gl/DpqfGV)!


Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amendos Talent Consultant Manager Lina Johansson, lina.johansson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt, dock senast 3 oktober . Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Collection Administrators till Intrum Legal Collection team

Läs mer Sep 14
Vi söker nu konsulter till Intrums Legal Collection team inom Bank & Finans till Göteborg och Stockholm.

Om rollen
Dina dagliga arbetsuppgifter som Collection Administrator (CAD) består i att handlägga kundens ärenden inom ramen för våra inkasso- och efterbevakningstjänster. Du fattar beslut om rätt åtgärd i respektive ärende i syfte att driva in utestående fordringar på ett kvalitativt och kostnadseffektivt sätt. Detta görs genom att proaktivt och med hög grad av rådgivning hantera:

- Inkommande telefoni från slutkund, kund, ombud, myndighet och andra interna avdelningar
- Inkommande post och mail från slutkund, kund, ombud, myndighet och andra interna avdelningar
- Medverka vid exekutiva auktioner och återtag
- Säkerställa efterlevnad av avtal, rutinbeskrivning, manualer, mallar och befogenheter
- Kvalitetssäkring och vara aktiv i förbättringsarbetet



Om dig
Vi söker dig som tidigare har arbetat inom rådgivning/handläggning och har erfarenhet av serviceyrket. Det är meriterande om du har en god kompetens inom bank och kredithantering. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med handläggning av inkassoärenden är det också meriterande.

Du är en proaktiv och noggrann problemlösare. För att lyckas i rollen behöver du också trivas med ett högt arbetstempo där du prioriterar bland olika arbetsuppgifter och utifrån företagets värderingar fattar egna beslut. Vi värdesätter att du har ett utvecklat affärsmannaskap, är resultatinriktad samt har en god analytisk förmåga för att kunna fatta lönsamma beslut. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, såväl på svenska som på engelska.

Vi erbjuder
Intrum leder vägen mot en sund ekonomi. Verksamheten handlar om att hjälpa skuldsatta ut ur en svår situation samt se till att företag får betalt, så att de kan växa, anställa och blomstra, vilken i sin tur är bra för hela samhällsekonomin. Din insats kommer att göra skillnad för många.

Detta får du som konsult på Amendo
Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och personalförmåner. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och bredda dina kunskaper inom ekonomi och bank.

Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin (https://goo.gl/DpqfGV)!


Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
Amendos Talent Consultant Manager:
Lina Johansson,
Mail: lina.johansson@amendo.se

Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Mångsidig Administratör till specialistföretag inom klottersanering och ...

Läs mer Sep 9
Om tjänsten

Vi söker nu en Administratör till vår kund i Göteborg. Som Administratör kommer du att ha en bred roll genom att ansvara för administrativa arbetsuppgifter inom bolaget, kontorsservice samt i viss mån kund-, leverantörs- och myndighetskontakter.

Företaget är specialister inom klottersanering, klotterskydd, taktvätt, fasadtvätt och övrig specialrengöring för både inre och yttre fastighetsunderhåll. Målet är att vara den ledande serviceentreprenören inom sitt tjänsteutbud och kundsegment när det kommer till leveranssäkerhet, kvalitet, effektivitet och miljö.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos kunden.



Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som Administratör ansvarar du över två områden; de administrativa uppgifterna samt kontorsservicen och du finns behjälplig till och svarar direkt till ansvarig.

De administrativa arbetsuppgifterna består bland annat av:

- Ordermottagning, fakturering och leverantörs- och kundutvärdering,

- Diverse personaladministration som tidsredovisning av personal, semesterplanering, och medarbetarsamtal
- Kundåterkoppling och inrapportering av utförda arbeten
- Schemaläggning av saneringsobjekt och inrapportering till myndigheter
- Bokning av besiktning och service för företagsbilarna
- Genomgång och upprättande av dokumentation gällande rutiner och instruktioner
- Vara delvis ansvarig för företagets KMA-arbete (Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö)
- Administration av elektroniska körjournaler och larmbehörigheter till larmsystem


Kontorsservicen består bland annat av att du ansvarar för:

- Lokalvård, skrivare, arkivet, återvinning, kaffeservice, förbrukningsartiklar, inredning, planera event och annat underhåll samt andra åtgärder som kan anses öka den allmänna funktionen och trivseln på kontoret.


Vi söker dig som har

- Goda kunskaper i Svenska, i både tal och skrift.
- Goda kunskaper i Microsoft Outlook, Word och Excell
- God och tydlig kommunikationsförmåga.
- B-körkort


Vi ser det som meriterande

- att ha erfarenhet från branschen eller liknande som bygg/industri

För att lyckas i rollen är du även lösningsorienterad, organiserad och inte rädd för att hjälpa till där det behövs, högt som lågt. Du förstår och förvaltar frihet under ansvar på ett effektivt sätt och hanterar gärna fler uppgifter samtidigt.

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är strukturerad, effektiv och hjälpsam. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Årsskiftet 22/23

Plats: Biskopsgårdens Industriområde, Göteborg

Omfattning: 100%

Anställningsform: Tillsvidare med provanställning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om företaget
Företaget specialister inom klottersanering, klotterskydd, taktvätt, fasadtvätt och övrig specialrengöring för både inre och yttre fastighetsunderhåll i Göteborg med omnejd. Företaget innehar en bred kompetens inom både servicepersonal och arbetsledning som besitter ett stort yrkesmässigt kunnande men även en stark drivkraft och vilja för service, engagemang och kund fokus. Målet är att vara den ledande serviceentreprenören inom sitt tjänsteutbud och kundsegment när det kommer till leveranssäkerhet, kvalitet, effektivitet och miljö.

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

Ansök nu

Säljadministratör till Specsavers!

Läs mer Sep 5
Om företaget

Specsavers är idag världens största privatägda optikerkedja med butiker i elva länder och över 40 000 anställda. Specsavers medarbetare arbetar tillsammans varje dag för att erbjuda bättre syn och ögonhälsa till över 38 miljoner kunder världen över. På supportkontoret i Göteborg arbetar ett 80-tal medarbetare som stöttar de 118 butikerna i Sverige. Specsavers blev utsedda till Sveriges bästa arbetsplats 2022 i Great Place to Work.

Din roll

Just nu söker vi en säljadministratör till Specsavers i Göteborg med start omgående. Tjänsten är ett konsultuppdrag som sträcker sig över tre månader, där du blir anställd av oss på Clevry men arbetar för Specsavers. Uppdraget är en heltidstjänst förlagd på vardagar, huvudsakligen 8.30-17.00, möjlighet till flextid finns.

I rollen som säljadministratör kommer du att arbeta med att avlasta befintlig personal med diverse administrativa uppgifter. Du blir en del av ett sammansvetsat team som arbetar nära produkt- och ekonomiavdelningen men även butikerna.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Registrera myndigheters pappersrekvisioner

- Avtalsregistrering
- Svara på enklare externa samt interna frågor via telefon och mail



Din profil

Vi söker en prestigelös teamplayer som gärna får ha ett intresse för försäljning. Vi ser även att du är en god kommunikatör både via telefon och mail samt är serviceinriktad. För att passa i denna roll tror vi att du är noggrann, strukturerad och en problemlösare som trivs att arbeta med administrativa arbetsuppgifter.

Krav för tjänsten:

- Du kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska
- Fullständig gymnasieexamen
- God datorvana


Det är meriterande om du besitter erfarenhet av:

- Superoffice & Navison
- PowerBI
- Arbete med offentlig upphandling


Vi tillämpar en löpande urvalsprocess och välkomnar din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.


Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Uniflex Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Uniflex Sverige AB .

Grovplåtslagare till vår kund Valmet

Grovplåtslagare
Läs mer Sep 26
Om tjänsten
Valmet i Göteborg arbetar med service och reservdelar till miljövänliga kraft- och värmepannor för tekniskt krävande bränslen samt av sodapannor till pappers- och massaindustrin över hela världen.

Som grovplåtslagare kommer du främst att arbeta med att tillverka div plåtdetaljer som skåp, boxar samt reservdelar i material 3mm och uppåt som riktar sig mot pannindustrin.

Arbetsuppgifterna består av montering till slutlig produkt, att kunna läsa och förstå ritningar, hantera gasskärning/riktning, svetsning i metoderna mig/mag och mma, hantera kantpress, gradsax, kapning och fasning av plåt/balk. Materialen vi arbetar i är främst svart och rostfritt. Tillverkning sker i tidsbegränsade kundprojekt vars varaktighet varierar från några dagar upp till flera månader. Under tillverkningsprojekten kan skiftgång förekomma.

Under arbetets gång har du nära kontakt med dina kollegor, arbetsledare samt kvalitetsavdelning för att stämma av så att arbetet fortskrider i enlighet med gällande regler och krav som föreskrivs för specifikt projekt.

I tjänsten ingår även att medverka i monteringsarbeten och svetsning inom andra produktionsavsnitt, så som löprännor.

Vem är du?
Vi söker dig som har treårig gymnasieutbildning eller motsvarande.

Vidare har du god erfarenhet av ritningsläsning och certifikat för heta arbeten. Du har arbetat med grovplåtslageri tidigare och har bra kunskaper i svenska och engelska. Det är meriterande om du har travers och truckkort. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kantpressning med programvaran Delem T66.

Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna och vill att du har ett självständigt och drivande arbetssätt men också är en positiv lagspelare med social kompetens och har lätt för att samarbeta. Vi ser även att du har förmågan att kommunicera väl i tal och skrift. Att du är intresserad av förbättringar och vill bidra till teamets och företagets utveckling är viktigt för rollen.

Vi erbjuder en trivsam arbetsplats med internationell prägel och ett positivt arbetsklimat. Då vi främst arbetar med enstyckstillverkning mot ritning blir arbetsuppgifterna både stimulerande och utmanande.


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

C/CE Chaufförer, Heltid hos ett välkänt logistikföretag

Distributionsförare
Läs mer Sep 26
Vi söker C & CE- chaufförer till ett stort och välkänt logistikföretag i centrala Borås. Uppdraget är långsiktigt och du kommer bli anställd hos oss på Uniflex och uthyrd till kund. Dina arbetsuppgifter kommer att vara distribution av paket och styckegods till företag. Uppdraget är en heltidstjänst med arbetstider som schemaläggs mellan 05:00-20:00 veckovis.


  • Långsiktigt uppdrag på heltid
  • Utkörning av Styckegods/Paket till företag
  • Lastning/Avlastning på terminaler
  • Varierande arbetstider mellan 05-20
  • CE chaufförer har möjlighet till att jobba natt
  • Gratis parkering






Vem är du?
Krav

  • C/CE körkort
  • YKB
  • Digitalt förarbevis


Meriterande

  • Truckkort




Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

Vi söker för omgående start C & CE- chaufförer till Härryda/Göteborg!

Distributionsförare
Läs mer Sep 26
Vi söker C & CE- chaufförer för distributionskörning hos vår kund i Härryda och centrala Göteborg. Uppdraget är långsiktigt och du kommer bli anställd av oss på Uniflex och uthyrd till kund. Dina arbetsuppgifter kommer att vara distribution av paket och styckegods till företag. Uppdraget är en heltidstjänst och startar omgående eller efter överenskommelse.

Arbetstiderna kan variera från vecka till vecka och du kommer bli schemalagd under vardagar mellan 05-20. För dig som har E-kort finns möjlighet till nattskift.

För att vara aktuell till tjänsten behöver du ha giltigt CE-kort, YKB och Digitalt förarbevis. Meriterande är om du har truckkort då det kan förekomma truckkörning inne i terminalen.

Uppdraget är långsiktigt och det finns stor möjlighet till anställning hos kund efter en periods inhyrning.


Vem är du?
För att trivas med arbetsuppgifterna tror vi att du som söker har tidigare erfarenheter av liknande arbeten. Du tycker om att jobba med lastbilen som redskap och vidare tror vi att du är en social och flexibel person som gillar att visa på god service till företaget och deras kunder. Har du en god lokalkännedom i Borås är detta meriterande. Arbetet kan stundtals vara tungt och stressigt så vi ser gärna att du som söker har god fysik och är stresstålig.

Låter ovan beskrivning intressant? Ansök redan idag. Urval och tillsättning sker löpande.

Ansök nu

Vi söker montörer till vår kund inom fordonsindustrin, på Tjörn

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Aug 25
Om tjänsten
Uniflex söker nu montörer till vår kund på Tjörn. Du kommer att arbeta med påbyggnation och montering på nya bilar. Har du erfarenhet av bilindustrin, montering eller har en utbildning inom el/fordon? Då kan detta vara ett jobb för dig.
I rollen som montör är arbetsuppgifterna varierande och består av mekanisk montering, inredning och påbyggnation av tillbehör. I arbetet ingår även montage av fordonsel vid installation av exempelvis dieselvärmare, dragmontering och montering av extraljus.
Du kommer bli del i ett härligt team där du arbetar lika bra själv som tillsammans med kollegorna.

Arbetstiderna är förlagda måndag – fredag: 07:00-15:50, med möjlighet till flex.
Start: september eller enligt överenskommelse.

Vem är du?
För att passa in hos vår kund och trivas med arbetet behöver du vara ansvarsfull, effektiv, energisk, flexibel och ha förmåga att anpassa dig till nya situationer, ha kvalitetskänsla, vara positiv, prestigelös, självgående och en teamplayer
Du har verktygsvana och branscherfarenhet. Kanske har du tidigare arbetat just med att bygga om transportbilar eller monterat inredning och tillbehör på bilar, eller arbetat som snickare, service- eller installationstekniker inom en likvärdig bransch?

Kompetenskrav
• Fordonsutbildning eller liknande erfarenhet/utbildning
• Teknisk intresserad
• Praktiskt handlag
• Behärska svenska och engelska i både tal och skrift, för att bland annat kunna läsa/förstå instruktioner och säkerhetsföreskrifter.
• B-körkort

Meriterande
• Erfarenhet från bilindustri, bilmekaniker inom verkstadsindustri eller liknande erfarenhet
• Utbildning inom fordonsel eller erfarenhet av annat arbete med fordonsel


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Ansök nu

Montör sökes till kund inom glasbranschen

Montör, gummi- och plastprodukter
Läs mer Sep 26
Om tjänsten
Vår kund inom glasbranschen söker nu en skicklig montör till verksamhetsområdet Göteborg med omnejd.

Att arbeta som montör hos vår kund innebär daglig kundkontakt och att vara behjälplig med olika skräddarsydda lösningar inom glas. Kunden erbjuder montage och underhålls- eller reparationsarbete av alla typer av planglas, så som fönster, fasader, tak, inredning, ljudisolering, energibesparing och säkerhetslösningar.
Arbetsuppgifterna för en montör är att arbeta i ett arbetslag i större projekt, mestadels i entreprenader till större beställare. Vanliga arbeten är tex uterum, balkonginglasningar, entréer eller glasinredning på kontor eller i hemmamiljö, nya fönster/fönsterbyten, metall- och träpartier osv.

Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 7 - 16.
Start: Omgående.

Vem är du?
För att lyckas i rollen som montör hos vår kund behöver du ha en hög servicekänsla, trivas att arbeta med varierande arbetsuppgifter och vara noggrann i ditt arbete. Som person är du även initiativtagande, ansvarstagande och tycker om att arbeta såväl självständigt som i grupp.

För att vara aktuell för tjänsten ser vi gärna att du som söker har
• Tidigare erfarenhet från branschen
• Relevant utbildningsbakgrund är vanligen bygg- eller hantverksprogrammet på gymnasiet. Utbildningar inom glasbranschen är meriterande, så som exempelvis MTK-utbildning.
• B-körkort och du behärskar svenska i tal och skrift.


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Ansök nu

Montör sökes till kund inom glasbranschen

Glas- och metallmontör
Läs mer Sep 20
Om tjänsten
Vår kund inom glasbranschen söker nu en skicklig montör till verksamhetsområdet Göteborg med omnejd.

Att arbeta som montör hos vår kund innebär daglig kundkontakt och att vara behjälplig med olika skräddarsydda lösningar inom glas. Kunden erbjuder montage och underhålls- eller reparationsarbete av alla typer av planglas, så som fönster, fasader, tak, inredning, ljudisolering, energibesparing och säkerhetslösningar.
Arbetsuppgifterna för en montör är att arbeta i ett arbetslag i större projekt, mestadels i entreprenader till större beställare. Vanliga arbeten är tex uterum, balkonginglasningar, entréer eller glasinredning på kontor eller i hemmamiljö, nya fönster/fönsterbyten, metall- och träpartier osv.

Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 7 - 16.
Start: Omgående.

Vem är du?
För att lyckas i rollen som montör hos vår kund behöver du ha en hög servicekänsla, trivas att arbeta med varierande arbetsuppgifter och vara noggrann i ditt arbete. Som person är du även initiativtagande, ansvarstagande och tycker om att arbeta såväl självständigt som i grupp.

För att vara aktuell för tjänsten ser vi gärna att du som söker har
• Tidigare erfarenhet från branschen
• Relevant utbildningsbakgrund är vanligen bygg- eller hantverksprogrammet på gymnasiet. Utbildningar inom glasbranschen är meriterande, så som exempelvis MTK-utbildning.
• B-körkort och du behärskar svenska i tal och skrift.


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Ansök nu