Göteborg: CAD-ritare / CAD-konstruktör / CAD

Hitta ansökningsinfo om jobbet CAD-ritare / CAD-konstruktör / CAD i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-22 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Rz Riboverken har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Rz Riboverken en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Rz Riboverken är ett plåtberedningsföretag som tillverkar allt från prototyper till serievolymer. De är en del av Rz-gruppen, som består av tretton mekaniska verkstäder, specialiserade på olika processer och metoder inom mekanik. Kunderna finns bland annat inom fordons-, flyg-, och rymdindustrin. Rz Riboverken har sin maskinpark i Högsbo. På Rz Riboverken värdesätter man samarbete, yrkesstolthet och professionalism.

Arbetsuppgifter:

Som CAD-ritare är du länken mellan kunden och operatörerna i verkstaden, där du är ansvarig för att förbereda ritningar och modeller i CAD samt att programmera detta för lasermaskinerna. Dessa har varierad svårighetsgrad, med utgångspunkt i kunds efterfrågan, där du också konsulterar och återkopplar förslag på tillvägagångsätt. Därtill måttsätter du detaljer och programmet för maskinerna samt administrerar ritningar och artikelnummer. När detta är klart tar operatörerna vid och maskinerna skär ut delarna från metallark. I rollen som CAD-ritare samarbetar du med tre erfarna kollegor, för att sätta förutsättningar för ditt självständiga arbete.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasieutbildning inom teknik
• Goda kunskaper i CAD
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

Vi tror att du är en person som tar ansvar över ditt arbete och är duktig på att driva din del i arbetet framåt. Du känner en stolthet för det du gör och strävar efter att ge kunder professionell och bra service. Därmed ser du ett värde i att samarbeta med dina kollegor för att säkerställa en hög kvalité. Detta ger dig en bra grund att stå på vid situationer där du behöver agera snabbt på kundens förfrågan.

Övrig information:

Start: Enlig överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enlig överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: CAD-ritare, CAD-konstruktör, CAD-programmerare, CAD, AutoCAD, Revit, SolidWorks, CNC, verkstad, plåtberedning, laser, heltid, Göteborg

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Produktutvecklare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Produktutvecklare.

BTS System Engineer

Läs mer Aug 19
Responsibilities

- Research on B5G and 6G BTS architecture and key enabling technologies, and analyze requirements
- Imagine the future, define the vision, and innovate new technologies for 6G system BTS network.
- Evaluate the performance of new ideas/architectures by simulation and analysis.


Qualifications requirements

- Advanced PhD in Communication Engineering, BTS system architecture, Signal Processing, System Algorithm, Microwave Engineering, Electronic Engineering or equivalent background with more than 8 years of experience.
- Strong background in wireless BTS system architecture, system Algorithm, Radio Frequency hardware system etc.
- Deep knowledge about multi-antenna and RF hardware system, system architecture and algorithm such as PHY layer 1 algorithms, precoding, decoding and scheduling algorithms.
- Good understanding of channel models, wireless propagation, BTS network solution etc.
- Experience in Matlab, Python, C, C++ programming languages.
- Knowledgeable about Layer 1 and Layer 2 algorithms in LTE, NR or other wireless system.
- Should be able to work effectively in a multidisciplinary team with hardware experts, antenna experts, algorithm experts etc.
- Should be able to work in a team and possess good interpersonal and communications skills.
- Self-motivated with strong organizational, analytical and problem solving skills.

Ansök nu

Vill du jobba med medicinteknik?

Läs mer Aug 12
Consat är ett entreprenörsdrivet företag med korta beslutsvägar. Vi strävar alltid för att ligga i framkant inom teknik och innovation! Nu letar vi efter nya medarbetare som vill jobba med spetsteknik, och göra Consat ännu bättre.

Information om rollen

Vi är ett etablerat ingenjörshus och i startgroparna av bla vår satsning på medicinteknik och vill att du ska vara med! Du kommer att vara med och bygga upp vår avdelning för Life Science och det kan innebära del i inhouse projekt eller ute hos kund. Detta kommer att innefatta projekt där vi tar fram produkter som innehåller elektronik, mjukvara och mekanik. Det finns även möjlighet att jobba i andra branscher.

Vad vi kan erbjuda dig:



- En stimulerande och varierande miljö med innovation i centrum
- Intressanta uppdrag
- Vara med och skapa något nytt
- Många möjligheter till personlig utveckling i en växande organisation


Vi letar efter dig som:



- har erfarenhet av att ha tagit en teknisk produkt från idé till produktion
- är ingenjör och har erfarenhet inom R&D
- har bakgrund i elektronik, mjukvara och/eller mekanik

- har dokumenterad erfarenhet av de regulatoriska standarderna (ex ISO 13485, GMP)


Vad vi gör inom avdelningen:



- Som ingenjörshus jobbar vi i tvärfunktionella team
- Utvecklar egna produkter som kommer våra kunder till gagn
- Är innovativa och kompetenta!


Kontakt:

För frågor om tjänsten kontakta: Ulrika Lin, ulrika.lin@consat.se

Vår långsiktiga syn på våra medarbetare har bidragit till att Consat för tionde året i rad har utsetts till ett av Sveriges 100 Karriärsföretag! Läs mer på: www.consat.se (http://www.consat.se/) & Din karriär börjar här - Consat (teamtailor.com (https://consat.teamtailor.com/)

Ansök nu

Vehicle Electrical Systems Engineer

Läs mer Jul 12
At Voi, we are passionate about shaping cities for people, reducing pollution and breaking traffic gridlock across Europe. Our mission is to provide sustainable and inclusive last-mile mobility solutions, enabling people to move freely while at the same time helping cities reach their 2030 climate goals. By creating networks of shared electric vehicles around city centers we provide an affordable, fossil-free and exhilarating way of traveling.

We are now looking for a Vehicle Electrical Systems Engineer to join our Hardware team in Gothenburg.



YOUR MISSION AT VOI

- Be a vital part in building amazing new products with high public visibility

- Be part of an exceptionally talented Vehicle R&D Team that spearheads the vehicle design in the hottest micro-mobility scale-up in Europe

- Have a huge impact on a product that makes a difference!





PREFERRED SKILL SET

- Bachelor's or Master's degree in Electrical Engineering, Systems Engineering or related field

- 5+ years of relevant work experience, preferably in electric vehicle domains

- Good understanding of light electric vehicle system architecture, including battery pack, ECU, motor and dashboard

- Experience from working with CAN communication

- Hands-on experience with lab equipment, soldering, and hardware debugging.

- Familiar with quality assurance, quality control and certification of electronic products

- Excellent verbal and written English communication skills

- Ability to work independently with minimal supervision





WHAT YOU’LL NEED TO EMBARK

- Be deeply involved in design, prototyping, and testing of all electrical systems inside our vehicles

- Evaluate different technologies and suppliers to find the best battery, charging and powertrain solutions for our vehicles

- Work with other engineers in analysis, investigation and resolution of vehicle problems as they related to the electrical systems

- Actively contribute to development of supplier specifications and standards for all vehicle electrical systems

- Define and maintain test specifications and procedures for all vehicle electrical systems





WHY JOIN VOI?

Micromobility is ever-evolving, and no day is like the other. Working at Voi, you’ll be working with a modern tech stack, solving high impact problems and being part of building something meaningful for society. Our focus - creating the best micromobility service out there. We know our users and we know our markets. Your role will be part of ensuring that we provide the best rider experience for our users.

We build everything inhouse and as an engineer you’ll have the opportunity to work with the app, frontend, backend, hardware, design - Whatever you’re interested in, we have a team for it. Working at Voi also includes:

- Employee Stock Options

- 30 days of paid vacation

- €300 Annual health contribution

- Flexible holidays

- Flexible hours

- Voi for Business (limitless Voi rides)

- Great possibilities to have an impact on work that makes a difference!





ABOUT US

Launched in August 2018, Voi is a Swedish micromobility company on a mission to create safe, sustainable and reliable micromobility for everyone. By partnering with cities and local communities across Europe, we aim to provide a more sustainable and fun alternative to established modes of transportation. We have over 6 million users across 70+ cities and firmly believe that light electric vehicles can be part of changing how people move in cities. Our offices and warehouses are spread across 11 different countries, hosting over 700 employees from 60+ nationalities.

Voi is an equal opportunity employer. We believe that having a wide diversity of people with different backgrounds and perspectives within Voi is essential to our success in delivering the best user experience to our equally diverse user base. Therefore we actively discourage any photos, personal letters or disclosure of any information that concerns other information than your professional experience. We look forward to getting to know you!

Ansök nu

Structural Design Engineer

Läs mer Jul 12
Our growing scooter club is currently looking for a Structural Design Engineer to join our vehicle engineering team in Gothenburg. If you would like to play a key part in leading up one of Sweden’s hottest startups - this is the position for you!

You will take part in designing unique components and assemblies within the shared micromobility space, pushing the limits of what is possible. Working as a design engineer with extra focus on structural design and as our go-to for simpler concept and design verification studies by FEM-analysis - enabling the team to do quick concept studies and design iterations.

BACKGROUND

As Structural Design Engineer, you’ll be part of realising stunning new Voi vehicles which set us apart from our competitors. Work with innovative products and suppliers at the forefront of the micromobility field, with the explicit goal of creating sustainable product offerings.

You'll be part of our vehicle team in Gothenburg that handles engineering of new vehicles as well as R&D projects, case studies and evaluation of new and existing designs. The vehicle team is responsible for the complete electrical and mechanical design. Working within the vehicle team, you'll be part of taking vehicles from concept to being on the streets around the world!

THE POSITION

- Develop, design and own models and engineering drawings for new components and products.

- Evaluate team design concepts and ideas in the early stage of the design process by using FEM tools.

- A diverse design engineering role with focus on structural design.

- Leverage team resources to complete vehicle design that can be mass produced.

- Working closely with legislation and certification colleagues, to ensure compliance and quality of complete vehicles.

- Organise proof-of-concept studies to build working prototypes for validation.

- Work cross-functionally with other teams to develop a cleanly integrated product.

- Work with diverse teams in Sweden and China, including engineering (software, hardware and firmware), manufacturing, supply chain, operations, design and executive teams.



REQUIRED QUALIFICATIONS

- Master's or Bachelor's degree in Mechanical or Mechatronics Engineering

- Minimum 5 years of mechanical design experience

- A flair for creative problem solving in a fast-paced startup environment

- Fabrication skill, hand tools, ability to prototype quickly

- Black belt in CAD

- Experienced with the FEM process for assemblies and components

- Understanding of construction methods and tooling options as it relates to volume of production

- Experience with product development from concept to validation and mass production

- Experience working with suppliers across the globe

- Be flexible to travel domestically and internationally according to business necessity, up to 10% of time



RECOMMENDED QUALIFICATIONS

- Familiar with electromechanical assemblies: motors, sensors, PCBA’s, buttons, etc.

- Experience with working with electrical or/and mechanical vehicles.

- Knowledge of best practices of cable routings

- Previous experience of working with die casted aluminium and injection molded plastics.

- Good knowledge in materials and material selection



THIS POSITION OFFERS

- Building amazing new products with high public visibility

- Being part of the rapidly growing engineering team in the hottest scale-up in Europe

- Competitive compensation package

- Amazing colleagues and a great work environment

- Great possibilities to have an impact on work that make a difference!



RIDE WITH VOI TO THE FUTURE

Launched in August 2018, Voi is a Scandinavian micro mobility company offering electric scooter and bike sharing in partnership with cities and local communities around Europe. We believe that light electric vehicles can change how people move in our cities. We want the transformation to happen in the right way-through innovation, open and transparent dialogue with cities and governments and by adapting to local needs. At Voi, we know that diversity fuels innovation & creativity and we welcome people from diverse backgrounds and experiences to take part in our journey. Join Voi and ride the future with us!

LI-TECH

Ansök nu

Mechanical Design Engineer

Läs mer Jul 12
Our growing scooter club is currently looking for a Mechanical Design Engineer to join our vehicle engineering team in Gothenburg. If you would like to play a key part in leading up one of Sweden’s hottest startups - this is the position for you!

You will take part in designing unique components and assemblies within the shared micromobility space, pushing the limits of what is possible and industry standard. Working closely with legislation and certification and taking product requirements and user input to mass production in rapid product cycles. You will be our CAD wizard that enables quick design iterations and support to the team.

BACKGROUND

As Mechanical Design Engineer, you’ll be part of realizing stunning new Voi vehicles which set us apart from our competitors. Work with innovative products and suppliers at the forefront of the micromobility field, with the explicit goal of creating sustainable product offerings.

You'll be part of our vehicle team in Gothenburg that handles engineering of new vehicles as well as R&D projects, case studies and evaluation of new and existing designs. The vehicle team is responsible for the complete electrical and mechanical design. Working within the vehicle team, you'll be part of taking vehicles from the concept phase to finished products that are used daily by tens of thousands riders.

THE POSITION

- Develop design models and engineering drawings for new products and leverage team resources to complete vehicle design.

- Drive organizational and user inputs to requirements, concept to mass production.

- Working closely with legislation and certification colleges, to ensure compliance and quality of complete vehicles.

- Organize proof-of-concept studies to build working prototypes for validation.

- Work cross-functionally with other teams to develop a cleanly integrated product.

- Work with diverse teams in Sweden and China, including engineering (software, hardware and firmware), manufacturing, supply chain, operations, design and executive teams.



REQUIRED QUALIFICATIONS

- Master's or Bachelor's degree in Mechanical or Mechatronics Engineering

- Minimum 5 years of mechanical design experience

- A flair for creative problem solving in a fast-paced startup environment

- Fabrication skill, hand tools, ability to prototype quickly

- Black belt in 3D-CAD

- Deep understanding of construction methods and tooling options as it relates to volume of production

- Experience with product development from concept to validation and deployment

- Experience working with suppliers

- Be flexible to travel domestically and internationally according to business necessity, up to 10% of time



RECOMMENDED QUALIFICATIONS

- Interest and experience in industrial design

- Familiar with electromechanical assemblies: motors, sensors, PCBA’s, buttons, etc.

- Experience with working with electrical or/and mechanical vehicles.

- Knowledge of best practices of cable routings

- Previous experience of working with die casted aluminium and injection molded plastics.

- Good knowledge in materials and material selection



THIS POSITION OFFERS

- Building amazing new products with high public visibility

- Being part of the rapidly growing engineering team in the hottest scale-up in Europe

- Competitive compensation package

- Amazing colleagues and a great work environment

- Great possibilities to have an impact on work that make a difference!



RIDE WITH VOI TO THE FUTURE

Launched in August 2018, Voi is a Scandinavian micro mobility company offering electric scooter and bike sharing in partnership with cities and local communities around Europe. We believe that light electric vehicles can change how people move in our cities. We want the transformation to happen in the right way-through innovation, open and transparent dialogue with cities and governments and by adapting to local needs. At Voi, we know that diversity fuels innovation & creativity and we welcome people from diverse backgrounds and experiences to take part in our journey. Join Voi and ride the future with us!

LI-TECH

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Bravura Sverige AB .

Rekryterare / Recruiter

Personalutvecklare
Läs mer Sep 27
Nytt
Vill du skapa skillnad för både företag och människor och göra framgångsrika rekryteringar? Sätter du upp höga mål för dig själv och motiveras av möjligheten att utvecklas i rollen som rekryterare? Då kan nästa steg i din karriär vara som Rekryterare hos Bravura.

Om företaget
Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.

Om tjänsten
Som rekryterare driver du rekryteringsuppdrag till Bravuras kunder i tjänstemannaområdet inom områdena IT/Tech, Business Administration och Sales & Customer Support. Du har eget ansvar för hela rekryteringsprocessen vilket innefattar möte hos kund för kravprofil, annonsering, CV-urval, search, intervjuer, referenstagning och avtalsskrivning. I rollen driver du flera rekryteringsprocesser parallellt och arbetar även med merförsäljning och kundrelationer i nära samarbete med säljavdelningen.

I ditt team ingår flera rekryterare, rekryteringsassistenter samt en rekryteringsansvarig. I rollen får du en grundläggande utbildning som behandlar bland annat rekrytering, affären och branschen. Du ges stort eget ansvar och har goda möjligheter att påverka både din egen och Bravuras utveckling. Genom Bravuras Recruiter Program kommer du få rätt förutsättningar att lyckas i rollen som rekryterare.

- Ansvar över dina egna rekryteringsprocesser
- Arbeta nära sälj och tillsammans driver kundrelationer framåt
- Du börjar tjänsten i Recruiter Program som ger dig rätt förutsättningar för att lyckas i rollen som rekryterare


Utbildning, erfarenheter och personliga egenskaper
- Akademisk examen
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande med erfarenheter från en roll som inneburit kundrelationer, service och försäljning

I rollen som rekryterare pratar du med många kunder och kandidater dagligen och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och trivs som bäst i sociala situationer. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Detta då vi på Bravura samarbetar mycket över avdelningar. Som person är du är resultatfokuserad, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dem. Din motivation ligger i möjligheten att utvecklas och du trivs med att arbeta nära affären.

Om du jobbar hårt för att bli en vinnare och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig erfarenhet från branschen. I kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du goda förutsättningar att lyckas!

Övrig information
Start: 31/10
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön + rörlig provision

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Rekryterare / Recruiter

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Sep 19
Vill du skapa skillnad för både företag och människor och göra framgångsrika rekryteringar? Sätter du upp höga mål för dig själv och motiveras av möjligheten att utvecklas i rollen som rekryterare? Då kan nästa steg i din karriär vara som Rekryterare hos Bravura.

Om företaget
Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.

Om tjänsten
Som rekryterare driver du rekryteringsuppdrag till Bravuras kunder i tjänstemannaområdet inom områdena IT/Tech, Business Administration och Sales & Customer Support. Du har eget ansvar för hela rekryteringsprocessen vilket innefattar möte hos kund för kravprofil, annonsering, CV-urval, search, intervjuer, referenstagning och avtalsskrivning. I rollen driver du flera rekryteringsprocesser parallellt och arbetar även med merförsäljning och kundrelationer i nära samarbete med säljavdelningen.

I ditt team ingår flera rekryterare, rekryteringsassistenter samt en rekryteringsansvarig. I rollen får du en grundläggande utbildning som behandlar bland annat rekrytering, affären och branschen. Du ges stort eget ansvar och har goda möjligheter att påverka både din egen och Bravuras utveckling. Genom Bravuras Recruiter Program kommer du få rätt förutsättningar att lyckas i rollen som rekryterare.

- Ansvar över dina egna rekryteringsprocesser
- Arbeta nära sälj och tillsammans driver kundrelationer framåt
- Du börjar tjänsten i Recruiter Program som ger dig rätt förutsättningar för att lyckas i rollen som rekryterare


Utbildning, erfarenheter och personliga egenskaper
- Akademisk examen
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande med erfarenheter från en roll som inneburit kundrelationer, service och försäljning

I rollen som rekryterare pratar du med många kunder och kandidater dagligen och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och trivs som bäst i sociala situationer. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Detta då vi på Bravura samarbetar mycket över avdelningar. Som person är du är resultatfokuserad, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dem. Din motivation ligger i möjligheten att utvecklas och du trivs med att arbeta nära affären.

Om du jobbar hårt för att bli en vinnare och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig erfarenhet från branschen. I kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du goda förutsättningar att lyckas!

Övrig information
Start: 31/10
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön + rörlig provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här (http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/)

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar (https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772).

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Rekryteringsassistent

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Sep 14
Söker du ett extrajobb under dina studier och är nyfiken på rekrytering? Vill du arbeta i en deltidsroll där arbetsuppgifterna varierar för varje tillfälle? Då kan nästa steg i din karriär vara som rekryteringsassistent hos Bravura.

Om företaget

Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.

Om tjänsten
Som assistent på vår rekryteringsavdelning är din huvudsakliga uppgift att stötta Bravuras rekryterare i det dagliga arbetet. Vad som är mest prioriterat kan skifta från dag till dag, ibland även från timme till timme. I arbetsuppgifterna ingår att granska ansökningar, göra CV-urval, genomföra telefonintervjuer och referenstagningar samt viss administration. Mycket tid kommer också läggas på att söka potentiella kandidater i våra egna samt externa rekryteringskanaler. Vi arbetar enligt kompetensbaserad rekryteringsmetodik.

Du får en gedigen introduktion till rollen samt om Bravura och branschen. Du ges stort eget ansvar och har goda möjligheter att påverka både din och Bravuras utveckling. Arbetet är på deltid, cirka 8-16h per vecka och du kombinerar tjänsten med heltidsstudier under terminerna.

- Urval, telefonintervjuer och referenstagningar
- Search och kandidatpresentationer
- Arbeta mellan 8-16h/vecka


Utbildning, erfarenheter och personliga egenskaper
- Pågående universitetsutbildning på heltid, med minst ett år kvar till examen
- Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
- Arbetslivserfarenhet inom service/försäljning (meriterande)


Vi tror på människors potential att utvecklas. Med rätt inställning och engagemang finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå. Om du jobbar hårt för att bli en vinnare och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig erfarenhet från branschen. I kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du goda förutsättningar att lyckas!

Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad, vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Timlön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här (http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/)

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar (https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772).

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Rekryteringsassistent/Office Manager

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Jul 13
Om företaget
Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.

Om tjänsten
I denna tjänst har du en kombinerad roll som både rekryteringsassistent och Office Manager. Du kommer att lägga majoriteten av din tid på rekryteringsassistentuppgifter, där din huvuduppgift är att stötta Bravuras rekryterare i det dagliga arbetet. I arbetsuppgifterna ingår att granska ansökningar, göra CV-urval, genomföra telefonintervjuer och referenstagningar samt viss administration. Mycket tid kommer också läggas på att söka potentiella kandidater i våra egna samt externa rekryteringskanaler. I rollen som Office Manager ansvarar du för kontorsservice med varierande arbetsuppgifter. Du tar emot Bravuras besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. Vidare hanterar du felanmälan, har kontakt med städbolag och fastighetsägare samt är behjälplig vid lokala arrangemang som exempelvis kontorsaktiviteter och kundevent. En del administrativa arbetsuppgifter som posthantering, viss fakturahantering samt inköp och bokningar ingår också. På sikt kan du komma att stötta upp i hantering av supportärenden via telefon, mail och vår chatfunktion.



Utbildning, erfarenheter och personliga egenskaper

För att trivas i rollen är du en person som får energi av att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du trivs med variation och förändring samt arbetar prestigelöst, lösningsorienterat, noggrant och strukturerat i ett högt tempo. Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt.

Vi tror på människors potential att utvecklas. Med rätt inställning och engagemang finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå. Om du sliter för att bli en vinnare och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig lång arbetslivserfarenhet. Har du detta i kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du goda förutsättningar att lyckas!

Övrig information
Start: September
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här (http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/)

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar (https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772).

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljande kundtjänstmedarbetare / Start 10 november

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 26
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Företaget är ett av de snabbast växande företagen inom den svenska elmarknaden. Med visionen om att vara Sveriges mest omtyckta elbolag har de tagit fram moderna lösningar för att förbättra kommunikationen med kunder, vilket de vunnit flera priser för. Avdelningen består av 20 personer och präglas av positiv energi och gemenskap.

Arbetsuppgifter:

Som kundtjänstmedarbetare hanterar du inkommande ärenden och frågor från privatkunder, där du förväntas erbjuda den bästa lösningen för att skapa kundnöjdhet. Ärendena kommer in via telefon där du ansvarar för att ärendena blir lösta och att kunden är informerad under processen. Kundernas ärenden kan handla om fakturafrågor, adressändringar, betalningsärenden och avtalsteckning. Utöver detta består en stor del av tjänsten av merförsäljning där du har tydliga uppsatta mål vilket gör att du ständigt kan utvecklas och påverka din lön. Du erbjuds en gedigen introduktion och möjlighet att utvecklas i nya roller i företaget på sikt.

Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig kontakt med din närmsta chef för att utvecklas. Din vardag består av följande:

• Svara på inkommande samtal från kunder.
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem.
• Hitta försäljningsmöjligheter genom att göra behovsanalyser och se över tjänsteutbud.
• Samarbeta med dina kollegor för att hitta bra lösningar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från kundbemötande och/eller försäljning

För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare har du ett intresse och en vilja att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera bästa lösningar samtidigt som du alltid sätter kunden i fokus. Du söker aktivt nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Slutligen har du lätt för att anpassa dig till andras åsikter och se gruppen samt syftet med helheten.

Övrig information:

Start: 10 november
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Ansök nu

Rekryterare / Recruiter

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Sep 7
Vill du skapa skillnad för både företag och människor och göra framgångsrika rekryteringar? Sätter du upp höga mål för dig själv och motiveras av möjligheten att utvecklas i rollen som rekryterare? Då kan nästa steg i din karriär vara som Rekryterare hos Bravura.

Om företaget
Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.

Om tjänsten
Som rekryterare driver du rekryteringsuppdrag till Bravuras kunder i tjänstemannaområdet inom områdena IT/Tech, Business Administration och Sales & Customer Support. Du har eget ansvar för hela rekryteringsprocessen vilket innefattar möte hos kund för kravprofil, annonsering, CV-urval, search, intervjuer, referenstagning och avtalsskrivning. I rollen driver du flera rekryteringsprocesser parallellt och arbetar även med merförsäljning och kundrelationer i nära samarbete med säljavdelningen.

I ditt team ingår flera rekryterare, rekryteringsassistenter samt en rekryteringsansvarig. I rollen får du en grundläggande utbildning som behandlar bland annat rekrytering, affären och branschen. Du ges stort eget ansvar och har goda möjligheter att påverka både din egen och Bravuras utveckling. Genom Bravuras Recruiter Program kommer du få rätt förutsättningar att lyckas i rollen som rekryterare.

- Ansvar över dina egna rekryteringsprocesser
- Arbeta nära sälj och tillsammans driver kundrelationer framåt
- Du börjar tjänsten i Recruiter Program som ger dig rätt förutsättningar för att lyckas i rollen som rekryterare


Utbildning, erfarenheter och personliga egenskaper
- Akademisk examen
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande med erfarenheter från en roll som inneburit kundrelationer, service och försäljning

I rollen som rekryterare pratar du med många kunder och kandidater dagligen och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och trivs som bäst i sociala situationer. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Detta då vi på Bravura samarbetar mycket över avdelningar. Som person är du är resultatfokuserad, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dem. Din motivation ligger i möjligheten att utvecklas och du trivs med att arbeta nära affären.

Om du jobbar hårt för att bli en vinnare och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig erfarenhet från branschen. I kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du goda förutsättningar att lyckas!

Övrig information
Start: 31/10
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön + rörlig provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här (http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/)

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar (https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772).

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu