Göteborg: Net Systemutvecklare till bolag inom cyber security

Hitta ansökningsinfo om jobbet Net Systemutvecklare till bolag inom cyber security i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-23 // Varaktighet: Heltid

Vi söker nu en .Net Systemutvecklare som vill arbeta i ett branschledande företag där teknik och utveckling står i fokus. Här får du möjlighet att utnyttja dina kunskaper inom .Net och vara med och förbättra och utveckla tjänster inom bland annat applikation, säkerhet och kommunikation. Du får även möjlighet att arbeta både nationellt och internationellt. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan idag, vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Comfact arbetar med betrodda tjänster som exempelvis autentisering och och elektroniska signaturer där arbetet sker i Microsoftmiljö med webbtjänster utvecklade med Visual Studio. Comfact är i en tillväxtfas och tar snabba kliv framåt inom cyber security och jobbar alltid med den senaste tekniken för att kunna ligga i framkant med sina tjänster.

Som .Net Systemutvecklare hos Comfact ebjuds du en och spännande arbetsplats där du får jobba brett inom systemutveckling och har möjlighet att utvecklas inom en rad olika discipliner och möjlighet att påverka företagets utveckling. Du kommer arbeta Fullstack där tyngden kommer ligga främst på Frontend-utveckling.

För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du är nyfiken och dedikerad i ditt arbete samt att du tycker om att samarbeta med dina kollegor. Om du har ett intresse för kryptografi är detta ett stort plus!

#

Du erbjuds


* Goda utvecklingsmöjligheter
* Möjlighet att påverka företagets utveckling och betrodda tjänster
* En öppen och flexibel arbetsplats med korta beslutsvägar


Detta är ett konsultuppdrag via Academic Work. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Utveckla befintliga och nya applikationer
- Delta i planering och prioritering av arbetet

VI SÖKER DIG SOM
- Har relevant eftergymnasial utbildning inom exempelvis Datavetenskap, Systemutveckling eller Software Engineering
- Är i obehindrad i svenska och engelska i både tal och skrift
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom relevant område
- Erfarenhet av att arbeta i C# .NET

Det är även meriterande om du har erfarenhet av:


* JavaScript, HTML och CSS
* Visual Studio och Team Foundation Server
*


Som person är du:


* Samarbetsförmåga
* Strukturerad
* Problemlösande


#

Övrig information


* Start: Hösten 2022
* Omfattning: Heltid, långsiktigt
* Placering: På plats på kontoret i Göteborg


Observera att för detta uppdrag krävs att du lämnar ett utdrag från polisens belastningsregister samt genomgår en säkerhetsprövning eftersom uppdraget innebär hantering av känsliga uppgifter.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Comfact på deras hemsida

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Övriga ekonomer

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Övriga ekonomer.

Mjukvaruutvecklare Embedded till Consat Engineering

Läs mer Sep 26
Sedan 1986 har vi haft möjligheten att hålla på med det vi älskar - att göra skillnad för många människor världen över genom teknik. Consat är ett av Sveriges ledande ingenjörsbolag som skapar förutsättningar för att samhället ska kunna utvecklas i jämn takt med digitaliseringen. Nu letar vi efter nya medarbetare som vill jobba med spetsteknik, och göra Consat ännu bättre.

Nu letar vi efter mjukvaruutvecklare som har ett brinnande intresse för människor och teknik.

Vad vi kan erbjuda dig:

- Utvecklingsmöjligheter i en stimulerande och varierande miljö
- Att vara med och skapa nya innovativa lösningar
- Stora möjligheter att forma innehållet i din roll över tid
- Vi arbetar ofta i team med olika tekniska förmågor
- Vi tillåter oss att släppa fram respektive individs kreativitet
- Vi älskar att lära oss och tillämpa ny teknik men även ha kul på vägen





Vad gör vi inom inbyggda system på Consat?

- Vi utvecklar mjukvara och elektronik i världsklass
- Vi arbetar med produkter som säljs över hela världen
- Vi arbetar med prototypframtagning och proof of concept
- Vi arbetar i nära samarbete med allt ifrån uppfinnare och små företag till stora internationella koncernervi


Information om rollen

Som anställd på Consat kommer du att arbeta med mjukvaruutveckling i någon form. Det kan handla om att implementera styrning av en produkt samt GUI på en embedded Linuxenhet, skriva en effektiv C-kod för ett sensorkort med bluetooth eller något annat spännande.

Listan kan göras lång…

Arbetet utförs hos våra kunder eller från vårt kontor på Lindholmen beroende på vad som passar bäst.

Du behöver besitta gedigen kunskap i form av

- En utbildning som ingenjör / systemvetare
- Minst 2 års erfarenhet av C/C++
- Kunskap inom Python och Embedded Linux är meriterande liksom förståelse för elektronik




Kontakt:

För frågor om tjänsten kontakta: Manager Embedded Design, Frida Williamsson, frida.williamsson@consat.se (mailto:ulrika.lin@consat.se)

Varmt välkommen med din ansökan

Vår långsiktiga syn på våra medarbetare har bidragit till att Consat för tionde året i rad har utsetts till ett av Sveriges 100 Karriärsföretag! Läs mer på: www.consat.se (http://www.consat.se/) & Din karriär börjar här - Consat (teamtailor.com) (https://consat.teamtailor.com/)

Ansök nu

Motor Control Engineer – E-axle Software

Läs mer Sep 26
Let us describe the challenge we offer

Polestar is blazing a new trail, dedicating ourselves to the development and refinement of electric vehicle performance. Your experience in motor control engineering would be invaluable to us both in concept work and when working with current designs for increased customer satisfaction.

If you are an innovative, open-minded person who believes that electrification is the future of the auto industry, we would like to hear from you.

What you´ll do

Our E-axle Software team is a part of Polestar´s Propulsion department, which is a team with a mission to deliver results which exceed the customers’ expectations. The team consists of E-machine control engineers, software developers, CI/CD & build system experts and calibration engineers. The area of responsibility spans from software design to fine tuning and final optimization before delivery to end customer. Essentially, you will be one of our experts in electric motor control.

Your responsibilities will be:

- Define requirements for motor control software
- Drive design of, and implement motor control functionality, behaviors and algorithms
- Develop and test motor control algorithms in the lab and -in-vehicle
- Define test plans for E-machine and inverter characterization in; - High Voltage E-machine emulator test bed
- E-machine test bed





Who you are

You have a strong will to create the future of electric vehicles - it’s probably fair to call you an EV nerd passionate about solving climate changes. You are enthusiastic, motivated, well-organized and driven. You’re not afraid to try new approaches and out of the box methods. You have a holistic view, including vision, business, and customers. You are a team player with excellent communication skills and a fast learner. You are energized by working in a creative start-up environment, taking action where you see potential and creating structure where needed.

To be successful in this role we believe you have:

- M.Sc. in Electrical Engineering, Data Science or equivalent relevant education
- At least 5 years of relevant work experience (implementation of controls in traction motor or other inverter-fed drives)
- Understanding of field-oriented control and firmware integration for electric drives
- Electric machine and drive systems analysis, modeling and control
- Matlab Simulink and C programming
- Knowledge in interface hardware components, such as; - Voltage and current sensors
- Power stages
- Speed sensors.





Desired skills, not a must:

- Experience with PWM schemes such as space vector, discontinuous, and sinusoidal modulation
- System-oriented understanding of vehicle-level torque control and drivetrain efficiency optimization
- Familiarity with sensor-less motor control algorithms
- Programming languages and tools such as: - Git
- Azure DevOps
- C-code debugging tools
- Python.





At Polestar, you will be leading a cross-functional and international team, with English as a natural language for written and spoken communication.

Personal fit will be of great importance in this recruitment, as we are actively working to build a team with diverse experience, gender and background.

People at Polestar

We know that a change is needed. We also know that each one of us can help bring about that change. Our commitment to becoming climate-neutral by 2040 is just as important to us as being inclusive, diverse, and innovative. Together, we are creating, collaborating and experimenting to usher in a new era of sustainable mobility.

We are an electric performance brand, determined to improve the society we live in.

Is this you? If you are interested in joining the Polestar family, don't wait with submitting your application. We apply a continuous selection process and the job post will be open until the position is filled.

Are you ready for the journey? Which is electric by the way...

Ansök nu

Build System Engineer – E-axle Software

Läs mer Sep 26
Let us describe the challenge we offer

Polestar is blazing a new trail, dedicating ourselves to the development and refinement of electric vehicle performance. Your experience in embedded software development would be invaluable to us both in concept work and when working with current designs for increased customer satisfaction.

If you are an innovative, open-minded person who believes that electrification is the future of the auto industry, we would like to hear from you.

What you´ll do

Our E-axle Software team is a part of the Polestar´s Propulsion department, is a team with a mission to deliver results which exceed the customers’ expectations. The team consists of E-machine control engineers, software developers, CI/CD & build system experts and calibration engineers. The area of responsibility spans from software design to fine tuning and final optimization before delivery to end customer. Essentially, you will be one of our experts in how to use and work with the software build chain.

Your responsibilities will be:

- Build systems and software integration
- Improve build pipelines
- Unit, system and HIL test automation
- Close cooperation with CI/CD team
- Support the software developers in their daily work
- Actively participate in testing and software debugging.


Who you are

You have a strong will to create the future of electric vehicles - it’s probably fair to call you an EV nerd passionate about solving climate changes. You are enthusiastic, motivated, well-organized and driven. You’re not afraid to try new approaches and out of the box methods. You have a holistic view, including vision, business, and customers. You are a team player with excellent communication skills and a fast learner. You are energized by working in a creative start-up environment, taking action where you see potential and creating structure where needed.

To be successful in this role we believe you have:

- M.Sc. in Electrical Engineering, Data Science or equivalent relevant education
- At least 3 years of relevant work experience
- Experience from embedded software development
- Good experience in build systems and pipelines
- Matlab Simulink and C programming.



Desired skills, not a must:

- Programming languages and tools such as: - Python
- Git
- Azure
- Command line interface
- Make
- C-code debugging tools.




At Polestar, you will be leading a cross-functional and international team, with English as a natural language for written and spoken communication.

Personal fit will be of great importance in this recruitment, as we are actively working to build a team with diverse experience, gender and background.

People at Polestar

We know that a change is needed. We also know that each one of us can help bring about that change. Our commitment to becoming climate-neutral by 2040 is just as important to us as being inclusive, diverse, and innovative. Together, we are creating, collaborating and experimenting to usher in a new era of sustainable mobility.

We are an electric performance brand, determined to improve the society we live in.

Is this you? If you are interested in joining the Polestar family, don't wait with submitting your application. We apply a continuous selection process and the job post will be open until the position is filled.

Are you ready for the journey? Which is electric by the way...

Ansök nu

Hive

Läs mer Sep 22
We are looking for 5 talents that will form our Hive student lab team.
The goal is to get a good mix of UX designers, Developers, (digital) Product Designers, Business designers, Service designers, digital artists or whatever strong skills you can bring to the team.

The Hive team will be responsible for driving a user-centered design process to explore a defined opportunity space together with a partner company and developing a digital service. The process usually follows Humblebee's way of working:

Starting with rapid field research to understand the user's needs and pains, which hopefully opens a gap in the market where we can develop a digital service. Then using an array of user journey creation tools and ideation techniques we build prioritized prototypes that are visually ready for testing. To validate our prototypes as effectively and quickly as possible we test on real users and make sure we get the most valuable feedback possible. Based upon our user testings & findings we are able to pivot and iterate our prototype accordingly. Simultaneously with our prototyping process, we start designing a business model to make sure the idea has concrete financial foundations. The Hive project should end up not with a minimum viable product (MVP) but a minimum delightful product. We ensure our MVP’s are MDP’s. Pixel sharp and crafted with care.

Although you - the Hivers - are responsible for the process, you will get the best support from the rest of the Humblebee staff. The Hive team have their desks right in the heart of the Humblebee office and every Hiver is assigned a personal mentor for the entire Hive journey. The mentors are all senior Humblebee staff, allocated to match your competence (service design, UX, dev, etc.).

The internship spans from over approx 5 months and we try to tailor the workload to fit what you simultaneously need to do for your education. For example, we have had Hivers working 75% on the project and have 25% time for their thesis creation. In that way, they can write a master thesis based on the Hive project.

Please note that this is an unpaid internship.

Ansök nu

Hive

Läs mer Sep 22
We are looking for 5 talents that will form our Hive student lab team.
The goal is to get a good mix of UX designers, Developers, (digital) Product Designers, Business designers, Service designers, digital artists or whatever strong skills you can bring to the team.

The Hive team will be responsible for driving a user-centered design process to explore a defined opportunity space together with a partner company and developing a digital service. The process usually follows Humblebee's way of working:

Starting with rapid field research to understand the user's needs and pains, which hopefully opens a gap in the market where we can develop a digital service. Then using an array of user journey creation tools and ideation techniques we build prioritized prototypes that are visually ready for testing. To validate our prototypes as effectively and quickly as possible we test on real users and make sure we get the most valuable feedback possible. Based upon our user testings & findings we are able to pivot and iterate our prototype accordingly. Simultaneously with our prototyping process, we start designing a business model to make sure the idea has concrete financial foundations. The Hive project should end up not with a minimum viable product (MVP) but a minimum delightful product. We ensure our MVP’s are MDP’s. Pixel sharp and crafted with care.

Although you - the Hivers - are responsible for the process, you will get the best support from the rest of the Humblebee staff. The Hive team have their desks right in the heart of the Humblebee office and every Hiver is assigned a personal mentor for the entire Hive journey. The mentors are all senior Humblebee staff, allocated to match your competence (service design, UX, dev, etc.).



The internship spans from January 30th to May 31st and we try to tailor the workload to fit what you simultaneously need to do for your education. For example we have had Hivers working 75% in the project and have 25% time for their thesis creation. In that way they can write a master thesis based on the Hive project.

Please note that this is an unpaid internship.

We handle applications when they come in and are presently interviewing candidates, so apply soon to take up this unique opportunity. Last date of application is 10th of December 2022. We're looking forward to your application!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Academic Work Sweden AB .

Administratör till Mölndal Energi

Administrativ assistent
Läs mer Sep 27
Nytt
Energimarknaden står inför stora förändringar de närmsta åren. Utrullningen av andra generationens smarta elmätare, ny kommunikationsteknik för både el- och fjärrvärmemätare samt företagets utbyggnad av fjärrkyla kommer innebära mycket arbete men också många möjligheter. Är detta en resa du vill vara med på? Sök då tjänsten som Administratör med 100% förnybar energi idag!

OM TJÄNSTEN
Tillsammans med tio andra medarbetare ingår du i en avdelning som ansvarar för den dagliga driften inom mätning, avräkning och fakturering för el, fjärrvärme och fjärrkyla. Mölndal Energi har 23 000 elnätskunder, 45 000 elhandelskunder, 2 300 fjärrvärmekunder och 6 fjärrkylakunder. Det är stora mängder data som importeras och exporteras mellan både interna och externa system inom energimarknaden. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på 100 %. Vi ser gärna att du börjar så snart som möjligt och tjänsten sträcker sig till 31 maj 2023. Efter det kan det finnas chans till förlängning på uppdraget. Arbetstiderna är mellan kl 07.30 – 16.00 med möjlighet till flex.

Du erbjuds


* Att vara en del av ett härligt team
* Flexibla arbetstider


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I denna roll kommer du arbeta med den dagliga driften. Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av:


* Utföra mätarbyten i våra system (trasiga mätare, produktionsmätare, byggkrafter)
* Konfigurera om mätare från att mäta på månadsnivå till timnivå
* Hjälpa övriga gruppen med bland annat mätvärdesinsamlingen


Utöver din egen grupp så kommer du ha kontakt med avdelningarna Kundservice och Energiservice.

VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig med minst gymnasial utbildning eller relevant arbetsbakgrund. Du behöver ha lätt för att arbeta i olika typer av IT-system då en stor del av arbetet utförs i våra olika system som hanterar mätare och mätvärden.

Som person är du noggrann, analytisk och strukturerad. Du räds inte utmaningar eller att lära dig nya saker. Du trivs i en självgående roll där du tar stort ansvar för dina uppgifter.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Mölndal


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vi på Mölndal Energi brinner för att Sverige ska nå miljömålen långt före 2045. Därför är i ett fossilfritt energiföretag redan i dag. Vi använder noll fossila bränslen när vi producerar el och värme till våra kunder. Det gör både oss och dem till riktiga nollor! Men vi tycker det inte räcker med att använda förnybar och fossilfri el – vi vill också minska slöseriet av jordens resurser. Helst till noll! Vi hjälper därför våra kunder att dra ner på sin energiförbrukning och elkonsumtion. Så att våra gemensamma klimatavtryck blir så smås som möjligt.

Mölndals Energi ägs av Mölndals stad och erbjuder el, fjärrvärme, fjärrkyla och energitjänster till privatpersoner och företag. Vi driver också elnätsverksamheten inom Mölndals tätort och Pixbo.

Läs mer om kunden här!

Ansök nu

Vi söker en Operations Specialist till mindre företag i Linné!

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Sep 27
Nytt
Vi söker nu en driven systemadministratör till ett mindre företag med en familjär kultur! Hos vår kund blir du en viktig spelare och får stora möjligheter att växa inom området. För att trivas i denna roll är det viktigt att du är nyfiken när det kommer till IT och har en hunger för att lära dig nya saker. Du är även självgående och har en god känsla för felsökning. Låter detta som en tjänst för dig? Sök tjänsten redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett växande mjukvaruföretag som arbetar med att utveckla program för drift och underhåll inom energisektorn. Det är ett mindre företag med medarbetare som arbetar i tätt samarbete med varandra och sina kunder. Företaget har ett stort kundfokus och värderar kvalitativt arbete, leveranssäkerhet och tillit. Du och dina kollegor arbetar främst inhouse och har ett relativt flexibelt arbete under eget ansvar.

Vi söker dig som är relativt junior i rollen och arbetsuppgifterna anpassas från start efter din erfarenhet och kompetens. Det finns en accepterande kultur med högt i tak och det finns inga frågor som är dumma. Sett till utveckling så finns det inga formella karriärsteg men möjlighet att utvecklas i form av nya utmaningar och större ansvar.

Du erbjuds


* Möjlighet att planera ditt eget arbete och vara kreativ
* Möjlighet att utvecklas och ta stort ansvar i ditt arbete
* En viktig roll i ett mindre företag där kunskapsdelning och utveckling värderas högt


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
En stor del av arbetet innebär ett driftåtagande gentemot kunder:


* Resursplanering
* Riskanalys och informationssäkerhet
* Dokumentation av system och rutiner
* Systemunderhåll och bevakning
* Support


Och en del av arbetet innefattar underhåll av intern infrastruktur:


* Hantering av servrar
* Användarnätverk och systemåtkomst
* Övervakning av nätverk, servrar och anläggningar
* Inköp och underhåll av hårdvara och media


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område eller motsvarande erfaranhet
- Har erfarenhet av Linux, Windows och visualisering
- Har ett svenskt medborgarskap
- Obehindrad i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift

Det är meriterande om du har:


* Erfarenhet av systemadministration


Som person är du:


* Ansvarstagande
* Problemlösande
* Har en god samarbetsförmåga


Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Linné
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
* Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Content Manager till Stendahls

Webbredaktör
Läs mer Sep 17
Är du en Content Manager som vill arbeta i en härlig organisation där personlig utveckling ställs i fokus? Vår kund söker nu en positiv och noggrann webbredaktör som vill bli en del av deras växande verksamhet. Låter det intressant? Sök redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
I anrika lokaler på Vasagatan erbjuds du nu möjligheten att söka ett omväxlande jobb i en svårslaget kreativ miljö. Stendahls, som är verksamt inom kommunikation och tech, förfogar över alla våningar i byggnaden och du blir en del av ett härligt team med kreativa och ambitiösa kollegor.

#

Du erbjuds


* Ett arbete där du får visa upp ett brett spektrum av kunskaper som ger dig möjlighet att växa i ditt yrkesutövande
* En miljö som andas kreativitet och framåtanda


Det här är ett konsultuppdrag som initialt sträcker sig över 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning om samtliga parter önskar. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Content Manager kommer du tillsammans med ditt team jobba med två huvudsakliga uppgifter, content edits och support av content. Du kommer primärt vara delaktig i ett team som underhåller och uppdaterar en global webbplats i Sitecore på 95+ marknader.

Du kommer till exempel att:


* Bygga och underhålla sidor
* Supporta Kunder
* Felsöka och testa nya komponenter
* Kommunicera med och bistå internationella marknadskontakter


Kundföretaget levererar allt från globala varumärkeswebblösningar till innovativa produkter och tjänster inom appar och webbplatser. Arbetet utförs i de ledande CMS-verktygen och företaget har lanserat flera E-handelslösningar för olika branscher. Du kommer vara del av ett team bestående av flera webbredaktörer, som jobbar med flera olika projekt. En framgångsfaktor för teamet är det nära samarbetet med utvecklarteamet som bygger webbplattformarna.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område t.ex. systemvetenskap, webbredigering eller digital marknadsföring
- Har relevant arbetslivserfarenhet där du arbetat med likvärdiga uppgifter
- Har kunskaper inom global web Content Management System CMS (gärna Sitecore eller Episerver).
- Visar stort driv och är självgående
- Behärskar det svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift

Det är meriterande om du har erfarenhet av copy writing och PIM-system.

Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Vasa, Göteborg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Produktionsmedarbetare inom livsmedelsindustrin!

Maskinoperatör, mekanisk verkstad
Läs mer Sep 28
Nytt
Söker du ett jobb där du får jobba med kroppen i en miljö som andas kvalitét? Just nu söker vi medarbetare till produktionen för vår samarbetspartners räkning. Företaget är verksamt inom livsmedelsindustrin och arbetar främst med förädling av köttprodukter. Låter detta spännande? Sök tjänsten redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu produktionsmedarbetare till vår kund inom livsmedelsindustrin. Företaget lagerhåller och producerar köttprodukter till restauranger och storkök runt om i Sverige. Detta med stor vikt vid att med stolthet leverera produkter med hög kvalitet.

Som produktionsmedarbetare hos vår kund kommer du att arbeta på med framställning och förädling av köttprodukter. Du är en viktig del i leveranskedjan där bra samarbete med kollegorna på vardera avdelningar är en förutsättning för att utföra arbetet på bästa sätt. Detta ställer krav på stor uppmärksamhet då vår kund värderar kvalitét och noggrannhet i utförandet.

Vid start får du löpande upplärning av en erfaren kollega. Dina arbetstider kommer att vara 7.00-16.00 och kontraktet löper inledningsvis 3 månader som konsult med chans till anställning hos kund efter att perioden är över.

#

Du erbjuds


* Heltidsjobb hos ett företag som erbjuder högkvalitativa produkter till restaurangbranschen
* En arbetsplats som har högt i tak, där gott samarbete värderas högt.
* Frukost varje morgon på arbetsplatsen


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Produktionsarbete - förädla och paketera köttprodukter, främst av fläsk- och nötkött
- Arbetet innebär tunga lyft

VI SÖKER DIG SOM
- Har avslutat gymnasiestudier
- Är i god fysisk form, då arbetet kan innebära tunga lyft
- Talar och skriver svenska obehindrat då det krävs för arbetsuppgifterna.
- Har ett tekniskt intresse

Meriterande:


* Tidigare erfarenhet av produktion eller arbete med livsmedel.


Som person är du:


* Uthållig
* Flexibel
* Samarbetsvillig
* Ansvarstagande


#

Övrig information


* Start: September
* Omfattning: Heltid, start i slutet på september
* Placering: Partille


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Administratör till ST1

Administrativ assistent
Läs mer Sep 28
Nytt
Är du lösningsorienterad och serviceinriktad? Känner du dig dessutom bekväm i rollen 'allt-i-allo' utöver uppgifterna som administratör? Sök då rollen till som administratör idag!

OM TJÄNSTEN
St1 är ett energibolag vars vision är att vara den ledande producenten och säljaren av CO2-medveten energi. De vill göra skillnad och aktivt bidra till Sveriges uppsatta miljömål om en fossiloberoende fordonsflotta 2030 och vidare mot en fossilfri fordonsflotta 2050. Detta vill de uppnå genom att utmana gamla sanningar, modernisera, effektivisera och hela tiden jobba för mer miljövänliga energilösningar.

#

#

Du erbjuds

#

Academic Work söker en serviceinriktad och självgående administratör som känner sig bekväm i rollen som allt-i-allo. I denna roll erbjuds du en varierande arbetsdag med kundkontakt och andra service-ärenden och tjänsten sträcker sig från start till sommaren 2023. Ett bra tillfälle för dig att knyta kontakter för framtiden!


* En spännande och varierande arbetsplats
* En arbetsplats där du får varva dina uppgifter som administratör med lite mer praktiska uppgifter
* En roll med mycket eget ansvar


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Att distribuera mail till projektorganisationen samt entreprenörer
- Digitalisera incidentrapporter skrivna i fält
- Ledsaga besökare
- Beställa enklare arbeten (tex utbyte av trasigt lysrör)
- Förbereda passerkortsunderlag för entreprenörer som ska komma till site

Vi söker dig som


* Har god datorvana med grundläggande förståelse för MS Office
* Har erfarenhet av att ha jobbat inom service eller administration tidigare, exempelvis som assistent
* Är obehindrad i engelska, i tal såväl som skrift


VI SÖKER DIG SOM

Som person är du


* Serviceinriktad
* Självgående
* Problemlösande


#

Övrig information


* Omgående (efter överrenskommelse)
* Heltid
* Göteborg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
St1 - Energy company that challenges the conventional - St1

Ansök nu

Löneadministratör till revisionsjätten EY

Löneadministratör
Läs mer Sep 28
Nytt
Nu finns chansen att söka en tjänst som löneadministratör till EY. En roll som erbjuder dig att bli utmanad och motiverad varje dag, bygga relationer och kommunicera med flertalet kontaktytor. Här kommer du till ett värderingsstyrt företag där laganda, respekt och integritet är viktiga ledord. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Som löneadministratör på EY är du del av ett team som hanterar lönerna för alla EY anställda i Sverige, ca 3 400 löner varje månad. EY använder lönesystemet HR-plus6 och pensionsadministrationen sker i FörsäkringsGirot Coins. På löneavdelningen arbetar alla tillsammans med samtliga uppgifter, ett arbetssätt som resulterar i att alla kan allt samt att teamet är mycket sammansvetsat. I rollen ingår både interna och externa kontakter främst via mail men även via telefon, det kan handla om olika lönefrågor etc. Har du kanske en relevant utbildning och/eller erfarenhet av löneadministration ihop med att du är en noggrann och ansvarstagande person som värdesätter samarbete och laganda är denna rollen för dig.

Tjänsten är ett vikariat och sträcker sig initialt på 12 månader. Du kommer att bli anställd av oss på Academic Work för att sedan arbeta som konsult hos EY. Läs gärna mer om EY här!

#

Du erbjuds


* Arbete i en stor och global organisation som satsar på sina anställda
* Jobba tillsammans i ett tätt och roligt team
* En unik och varierande vardag
* En hängiven och stöttande konsultchef som finns med dig under hela din anställning


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Löner för EY's internt anställda
- Kontroller och avstämningar
- Pensionsadministration
- Besvara inkommande mejl från inboxen

VI SÖKER DIG SOM
- Har en relevant utbildning inom löneområdet alternativt några års arbetslivserfarenhet av löneadministration
- Har obehindrade kunskaper på svenska och engelska i både tal och skrift då tjänsten innefattar kommunikation på båda språk - all kommunikation sker till stor del på engelska, därför otroligt viktigt att du vågar kommunicera på detta språk

Meriterande om du:


* Har vana av att hantera löner i en större organisation sedan tidigare
* Har erfarenhet av att arbeta i en global organisation
* Har arbetat i lönesystemet HR-plus6 tidigare


Som person är du:


* Noggrann
* Ansvarstagande
* Samarbetsorienterad


Vidare är du som person strukturerad och du har lätt för att hantera flera parallella uppgifter samtidigt. Du har självklart ett positivt synsätt, är serviceinriktad och trivs i ett prestigelöst arbetsklimat där alla hjälper alla. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.

#

Övrig information


* Start: December
* Omfattning: Heltid, viakriat 6 månder
* Placering: Parkgatan 49, Göteborg
* Lön: Timbaserad månadslön


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu